Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

25 évébe telt a kommunizmusnak, hogy legyőzze Orbánt

2014.06.22. 19:06 | Brendel Mátyás | 230 komment

Orbán először 89-ben győzte le a kommunizmust. Kicsit. Nagy Imre temetésén gyászolt 4 kommunista koporsója mellett. Na jó, legyünk méltányosak. Mert Orbán akkor még elmagyarázta, és az ünnepi műsorban is, hogy a pesti srácok koporsója is ott volt, és az 56-os kommunisták azon képviselőinek gyászolása, akik végül is demokraták, szabadságpártiak voltak, akkor a kommunizmus végét jelentette.

Orbán beszéde akkor helyén is volt: nyugatos, liberális, demokratikus, szabadság párti. Az ünnepi műsor Orbánja képes szemrebbenés nélkül tódítani a szót. Arról beszél, hogy későbbi feleségével beutazták Európát. Tudjuk, hogy akkoriban milyen csalásrendszer tette ezt lehetővé. Orbán nem tisztázza, hogy csaltak-e. A pártja nemrég Kunhalmi Ágnest ekézte hasonló csalásért. Helyes, ne legyenek csaló politikusaink! Nem mindenki csalt. De akkor Orbánnál is kérdezzük meg, nem csalt? Keményen megdolgozott a pénzért, melyen beutazták Európát? Vagy részt vett a létező szocializmus korruptságában?

Aztán a leendő Orbán family ott ült Bécsben, és azon tanakodik, hogy visszajöjjenek a magyar valóságba, vagy válasszák a szabadságot, de akkor lehet, hogy soha nem látják újra a falut, hazát, rokonokat, barátokat. Ma, Orbán rendszerében ötszázezer fiatal döntött a szabadság mellett, az Orbán rezsim valósága helyett. Igaz, ők hazalátogathatnak. Ennyit léptünk előre.

Orbán arról beszél, a kommunizmus levágta a fiatalok szárnyait. De az Orbán rezsim se csinál mást. A nem fideszes vállalkozásoknak, beosztottaknak itt fű ugyanúgy nem terem, mint a kommunizmusban.

Orbán a Blikkben diadalmasan nyilatkozta, hogy őneki, személyesen 25 évébe tellett legyőzni a kommunizmust. A nagyképűség mellett szörnyen téved. Ami a kommunizmus óta jobb, azt nem Orbánnak, pártjának vagy kormányának köszönhetjük. Az az ellenzék, melyet legyőzött kevésbé kommunista, mint ő. Orbán államosít, Orbán üldözi a tőkét, Orbán hatósági árakat vezet be (rezsicsökkentés). A nyugatias irányból meg keleti nyitás lett.

Végül nem Orbán győzte le a kommunizmust, hanem a kommunizmus Orbánt. Szépen jelzi ezt, hogy pártja, kormánya tele van velük, például azt a Tasnádit nevezik ki, akinek 89-ben pont őróla jelentettek.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr136401245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.22. 21:12:03

Az 500 ezer nem Orbán elől ment el, ezt tegyük hozzá.

István Tamasi 2014.06.22. 23:28:45

@maxval, a gondolkodó birca:
Nem 500ezer, hanem 600ezer és a mutyiviki által kreált gazdasági pangás és reménytelenség elől illetve miatt mentek el.

Szúrófény 2014.06.23. 05:41:06

Saját aforizmák:

1. Az eszme a leghatékonyabb fegyver a közösség vagyonának elrablásához.

2. Az eszme, a vallás a hatalom bűnrészese, támogatója, haszonélvezője.

3. A politika és a lottó, + vallás, csak a működtetőknek jövedelmez.

4. Ha eszmét tukmálnak az eszedre, szorítsd a kezed a zsebedre!

5. A legtisztább ügynek is vannak mosdatlan harcosai.

6. A szennyes mundér becsületét védik a leghevesebben!

Szúrófény 2014.06.23. 05:42:39

Tovább a lenini úton:
Trockíj jövőképe!
Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903
Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
„Játszom egy gondolattal, játszik velem egy gondolat!”

Popescu Ion 2014.06.23. 05:43:20

@maxval, a gondolkodó birca: én speciel patkány orbán és büdősszájú csürhéje miatt hagytam el Magyarországot. nem kérek a ceausescu rendszerükből

laszlos 2014.06.23. 06:21:25

Ha nem államosit a véresszáju nyugat és amerika már megvette volna az országunkat, mi is volt ez a devizahitel, meg az összes cég felvásárlása - emiatt munkahelyek százezreinek eltünése - piacszerzés miatt?!

whale 2014.06.23. 08:26:36

@laszlos: Ne tegyünk már úgy, mintha élet és versenyképes cégeket vásároltak volna fel. Ez ugyanis azt jelentené, hogy a szocialista ipar gazdaságilag életképes volt. Ami hazugság.

2014.06.23. 08:28:44

@maxval a gondolkodó birca: De miatta nem jönnek vissza. Persze Orbán nem is akarja. Ez neki így jó. Minek még 600 ezer munkanélküli? Nem jönnének a számok. Nem jönne haza pénz.

nnnnnnnn 2014.06.23. 08:33:06

@K.A.Ármin: reméljük sose térsz vissza, hehe.

2014.06.23. 08:34:06

Azért nincs munkahely(értsd nem közmunka) ma Magyarországon, mert az adórendszerünket csak csalással lehet túlélni, a jogrendszerünk naponta változó. Ez a két dolog elveszi a kedvét minden normális vállalkozónak a fejlesztéstől, beruházástól, munkahelyteremtéstől. Csak azok fejlődnek (lásd Mészáros), akik hátszéllel indulnak.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 08:35:43

Azzal együtt megnézném, hány fiatal vándorolt volna ki, ha Bajnaiék pontosan ugyanolyan kondicíókkal adják át Orbánéknak a hatalmat, ahogy annak idején Orbánék 2002-ben átadták.

További megjegyzés: A "fejlett'" Szlovákiából már 2010-ben lelépett 500.000 fiatal úgy, hogy az osrzág lakossága ötmillió.

Azért van abban valami bornírt, hogy ballibsik tényleg azt hiszik, hogy Orbánék miatt mentek ki külföldre.

(Amúgy az én gyerekem 2009-ben ment ki.)

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 08:36:59

@roli101: Elmondanám, hogy ma ugyanannyi jövedelem után kevesebb adót fizetek, mint 2010-ben. Nem kell csalnom, amúgy nem is tudnám.

Életedben nem vállalkoztál, de látom, tudod a frankót.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 08:38:01

@whale: A legtöbb esetben a cégekkel piacokat vásároltak fel.

Nagyobb érték mint maga a cég, így a srácnak nagyon is igaza van.

Peterpapo 2014.06.23. 08:40:20

@laszlos:

"emiatt munkahelyek százezreinek eltünése"

Orbán persze visszavarázsolta a megszűnt munkahelyeket ugye???

10 év alatt egymillió új munkahely. Tudod mennyivel van lemaradva az ígéretéhez???

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 08:41:37

@Peterpapo: Ha a negyedét csinálja csak is magasan jobb mint a ballibsik.

whale 2014.06.23. 08:46:57

@♔bаtyu♔: A piacokon nem volt mit felvásárolni, ugyanis nyitottak voltak 90 után és a magyar birka sznobságból is -meg a jobb minőség miatt is- úgyis azokat a termékeket vette.

whale 2014.06.23. 08:49:45

@♔bаtyu♔: Az, hogy közben személyi kultuszt épít és leépíti a demokráciát, le van szarva, igaz? Miért vagy genetikusan alattvaló?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.23. 09:00:44

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ne viccelj. Az emberek 90 %-a azért megy el, mert ott többet tud keresni. Nem releváns semmilyen szinten, hogy ki van Mo-n kormányon.

(A maradék 10 % meg kalandvágybül vagy családi okból megy el.)

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:05:57

@whale: Fejezd már be a személyeskedést ennyire ostoba vagy b+. Nézz rá Bajnaiék 2010-es teljesítményére és nézz rá Orbánék 2014-es teljesítményére.

Akkora pártkatona vagy b+, hogy jelentősen gátol realításérzékedbe, de a másikat vádolod ezzel.

És még hülyeségeket is írsz, ugyanis az emberek többsége éppen a klasszikus magyar termékekhez ragaszkodott.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:06:49

@Megoldó: Ki a faszt érdekel, hogy egy ballibsi miért nem szavaz a fideszre.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:11:35

@whale: "A piacokon nem volt mit felvásárolni, ugyanis nyitottak voltak 90 után"

Éppen az a baj, hogy a piacnak nem volt értéke. Most már van, nem véletlen támadják Orbánékat, hiszen ők sok esetben "csak" a piacokat veszik el.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:12:56

vicckategóriás írás az MSZMP pártblogon

whale 2014.06.23. 09:15:49

@♔bаtyu♔: Mi van, fáj az igazság, papa?:) Ezek szerint azért a lelked mélyén te is érzed, hogy ami az elmúlt négy évben zajlott itthon, az nagyon nincs rendben.
És ezért nagyon csekély vigasz a sok gazdasági kamu, meg 1000 forintos "rezsicsökkentés", amivel a pocakos focista kiszúrta a szemedet...

A "zemberek" meg úgy dobálták el a Videoton és Orion tévéiket, hogy a lábuk nem érte a földet. NEmkülönben emléxel még a Gorenje turizmusra? Pedig volt Lehel hűtő is...
Álmaidban ragaszkodtak a magyar termékekhez. Az első adandó alkalommal lecseréltek/megvettek, amit csak tudtak "külföldiben". Részben mert egyszerűen SZARABB volt, részben mert NEM VOLT hazai gyártás. Ne színezd már rózsaszínűre a múlta, b+, maradj a narancssárgánál, az úgfyis jobban áll.:))
Ja és feltétlenül hallgasd/nézd a közmédia hírműsorait, hogy képben legyél, ahogy lemossuk ajrópát...LOL

whale 2014.06.23. 09:18:37

@♔bаtyu♔: Egy csóró, fizetésképtelen ország piacának milyen értéke van? Nem véletlenül vonulnak ki egyre-másra cégek ebből a koszfészekből. Viktor még integet is nekik, annyival több marad a csókosoknak.
Tényleg nem zavar, hogy fityisz oligarcháké az ország?

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:24:12

@whale: Itt szakértősködsz és közben kiderül, hogy még csak fingod sincs mi a lényeg ostoba ballibsi.

Nem az elektronikai cikkek piacáról beszélek, mit gondolsz, miért volt olyan a választék amilyen? Mert az alkatrészek javarésze dollárért vett import volt. Itt a multinak nem kellett piacot vennie, vagy te hallottál olyat, hogy azért vette meg egy elektronikai üzemet, hogy letarolhassa a piacot?

Élelmiszer, belkereskedelem, szolgáltatások te értelmes. Az élelmiszert árusító multi a Nagybaniról vásárolt, azt viszont elfoglalták, a standokat MEGVETTÉK a spanyolok.

Ezért ettél te augusztusban is 2 hetes spanyol paradicsomot, miközben a magyar megrohadt a földeken.

Peterpapo 2014.06.23. 09:25:14

@♔bаtyu♔:

Magasan lehet, hogy jobb lenne, de Viktor alacsony. ;)

Komolyra fordítva a szót, Orbán nem ezt ígérte 2010-ben, vagyis hazudott. Ergo semmivel sem jobb, mint a ballibsik. Sőt! Ha a többi hozadékot nézzük, hosszú távon sokkal többet árt, mint azok ártottak.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:25:24

@whale: Gondolkodjál már b+. Orbán mit csinál? Veszi vissza szépen a piacokat. Ha kell, cégekkel együtt. Csinálná ha a piac nem lenne értékes? NEM.

Ennyire nem veszed te ezt észre?

whale 2014.06.23. 09:25:31

@♔bаtyu♔: Ja és viktátort nem a piacok elvétele miatt támadják, hanem az antidemokratikus, diktatórikus, egyszemélyi, személyi kultuszos kormányzása miatt.
Ne szopd már be csont nélkül a fityiszpropagandást a "szabadságharcról"!:D
Különösen vicces az a szabadságharc, amit azok pénzelnek, akik ellen vívják, nem gondolod? LOL

Peterpapo 2014.06.23. 09:26:55

@♔bаtyu♔:

"Ezért ettél te augusztusban is 2 hetes spanyol paradicsomot, miközben a magyar megrohadt a földeken."

Meg azért, mert a magyar gazda kétszer annyit kért a termékért, mint, amennyibe kerül, ha kintről hozzák.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:27:09

@Peterpapo: Minden politikus hazudik, hiszen ki lát előre 4 évre. Gyurcsány (Bajnai) nem azért bukott meg mert hazudott, hanem azért, mert 2010-re gyakorlatilag csődbe ment a gazdaság.

Elhiheted, ha Orbánékkal ez történik, ők is buknak.

Qub 2014.06.23. 09:29:53

@Larry Silverstein: Amig a versenyszférában dolgozva (IT) az elmúlt hónapban 5 felmondott kollegámból 4 külföldre ment tovább dolgozni, addig nem nagyon lehet vele vitatkozni.. Még négy ilyen év és nem lesz aki adót fizessen mert a cégekkel együtt az emberek is elmennek. Nem hiszem hogy Bulgáriának kellene az etalonnak lennie. Ahol a főiskolát egyetemet végzett fiatalok 80%a külföldre megy élni és nem is megy haza. Nem mintha a töketlen MSZP jobb lett volna de legalább nem csináltak semmit. És ez volt a jobb. A fidesz konkrétan újraoszt és nagyon nagy károkat okoz. Főleg a fejekben, azzal hogy itt nem érdemes vállalkozni, nem érdemes dolgozni hiszen nem tudhatod mit hoz a holnap, mikor lesz az az üzleti szféra ahol dolgozol "ellenség" és a profit lenyúlva "törvényesen".. Körülöttem egy csomó felnőtt ember van aki el tudja dönteni hogy mit akar tanulni hogy akar dolgozni mit akar nézni a tévében hány gyereket szeretne stb nem kell nekik megmondani. Sőt a legtöbben igen idegesek lesznek amikor valaki megmondja hogy mit kellene és hogyan tenniük az életükben.. Számomra a miniszter egy munkakör nem hatalom, mivel én (is) fizetem. És ne parancsolgasson nem az a feladata

whale 2014.06.23. 09:32:52

@♔bаtyu♔: Namostan gazdasági növekedés nem a szolgáltatásokból lészen, hanem az EXPORTBÓL, okostóbi. Ki a faszt érdekel, hogy ki mivel kereskedik? Ha valóban erős gazdaságunk lenne -ahogy a fideszkamu szól- pont mindenki leszarná.
De mivel hőn szeretett führerednek odáig terjed az esze, hogy összeszerelőüzemet akar csinálni az egész országból, ebből a qrva életben nem lesz gazdasági növekedés.
ÖNÁLLÓAN EXPORTKÉPES MAGYAR TULAJDONÚ CÉGEKTŐL lesz gazdasági növekedés. Ezek hol vannak? Erről szól a fideszkamu, hogy ezeket kell segíteni, támogatni. (miközben tudjuk, látjuk, hogy a fityiszközeli csinivnyikok zsebének tömködésén kívül LÓFAX történik. ha valamelyik rohattmocskosmulti megkockáztatja és idehozza a pénzét, akkor van munka, ha nem akkor nincs. ez a nagy magyar valóság, papa...)

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:32:57

@Qub: 'Amig a versenyszférában dolgozva (IT) az elmúlt hónapban 5 felmondott kollegámból 4 külföldre ment tovább dolgozni'

- mi köze a politikához ennek? Itthon 1 jó IT-s keres 1 misit, Németországban 2,5-3mat. Na ná hogy elmennek pénzt keresni, ez az EU tagság, ezt akartuk.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:34:54

@Peterpapo: Miért, szerinted melyik kerül többe?

1. A kéthetes kamionban tárolt II. osztályú spanyol paradicsom
2. A tegnapi I.oszt. magyar

Elmondanám, hogy a Nagybanin nem hoznak be, csak kizárólag II. oszt. árut. Az I. osztályút ugyanis nem fizetnéd meg. Ez vagy válogatás révén II. oszt. (kisebb szemek, több a hibás) vagy olyan I. oszt., amely túl sokat állt. Elromlott a kamion, stb.

Azzal együtt a spanyolok nem vitték le felére az árakat, kb. 10-20%-al volt csak olcsóbb, hiszen így is megvetted. Jól rá is basztál, mert az a paradicsom már másnap penészesedett, a magyar pedig akár 2 hetet is kibír hűtés nélkül.

s.g.l. 2014.06.23. 09:35:06

Nekem az tetszett a legjobban, amikor komcsizott, - ő aki komcsi környezetben nőtt fel és magáévá tette eszméiket, KISZ vetőségig vitte,- és undorítónak nevezte az akkor kövér munkásőröket.
Ez a székháztolvaj nem néz tükörbe?
Utóbbi 10 évben 30 kilót hízott és 30 évet öregedett, 40 évet hülyült.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:35:36

@Qub: 'Még négy ilyen év és nem lesz aki adót fizessen mert a cégekkel együtt az emberek is elmennek.'

- lárifári. Érdekes mód az ÁHT rendben van tehát van ki adózzon. A gazdaság is kezd beindulni, és nem fedezetlen hitelek pörhetik.

- a kivándorlók tömegére soha sem lehetett sehol elfogadható forrást látni, csak a sajtóhiszti ment, meg találgatások. 2000 embernél is kevesebb szavazott Londonban, ami a hiszti szerint a 2. legnagyobb magyar város. LÓFASZT.

s.g.l. 2014.06.23. 09:38:47

@♔bаtyu♔:
Azóta szinte minden mutató romlott vagy stagnált, miközben a környező országok növekedtek. Adóterhelés évi 2700 mrd-al nőtt. GDP 4 év alatt 1%-al nőtt, államadósság 19,700 mrd-ról 24,900 mrd-ra nőtt, satöbbi.
Naponta hazudnak, semmit nem tudnak felmutatni, átneveznek, és rombolnak, hogy a semmittevés lázas munkának lássék.

whale 2014.06.23. 09:38:54

@♔bаtyu♔: A magyar paradicsom azért rohadt meg a földeken, mert a magyar proli nem hajlandó megfizetni az árát. Ennyit a nemzeti érzületről. Illetve hajlandó lenne, ha viktorka nem minimálbéres rabszolgának adná el az idetelepülő multiknak. Ahhoz viszont, jobb bért kapjon a drágább magyar paradicsomhoz, szakképzettség kell.
Ahhoz, hogy legyen esze és szakképzettsége, viszont nem kellett volna szétbaxni az oktatást, ugye?

Ezt olvasgasd és gondolkozz, tökfej!

nol.hu/belfold/kar-volt-befektetnunk-1458883

Peterpapo 2014.06.23. 09:39:15

@♔bаtyu♔:

Ez így van, csak akkor azt magyarázd el, hogy mitől jobb Viktor, mint Fletó, ha épp úgy hazudik mindkettő??? Szebben beszél? Szépeket mond? Mert hogy hazudik az biztos.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:40:24

@s.g.l.: 'Még négy ilyen év és nem lesz aki adót fizessen mert a cégekkel együtt az emberek is elmennek.'

- ezek sokkal jobb adatok mint az azelőtti kormány adatai....

Qub 2014.06.23. 09:41:01

@Larry Silverstein: Áttételesen van köze.. Ugyanis az 1 misiből is jól meg lehet élni. Az a nem mindegy hogy tudod-e hogy a következő 5 évben nyugodtan dolgozhatsz, vagy mivel totálisan bizonytalan az üzleti környezet a cégek bármikor leépíthetnek és elhúzhatnak.. Németországban, Belgiumban nagyjából látod előre.. Itt meg mindenki csak várja hogy az adott szegmens mikor fogják beolvasztani a nagy állami rendszerbe

Peterpapo 2014.06.23. 09:41:38

@♔bаtyu♔:

Én Tescoban vásárolok, és sokszor gyönyörű a paradicsom. Nem hibás és nem rohad be másnapra. Amikor meg úgy látom, hogy nem túl szép, akkor nem veszem meg, vagyis nem rohad rám. lehet az bármilyen zöldség, vagy gyümölcs. Ez ennyire egyszerű. Ha drágának tartom, akkor sem veszem meg. Úgy hogy nem kell ez a fal duma a két hete kamionban tárolt spanyol paradicsomról.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.23. 09:42:32

eddig a mi kommunistánk jobb volt,mint a ti kommunistátok elv működött, mostantól a mi kémünk jobb, mint a ti kémetek lesz.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:43:11

@whale: Persze, szerinted, mert ahogy látom, eléggé ugatod a témát.

A gazdasági növekedés a belső gazdaság növekedése OKOSTOBI. Az exportnak is van ilyen vetülete, hiszen magas export, több munkahely a belső gazdaság nagyobb prosperítása.

Nem véletlenül erőltették Gyurcsányék is a belgazdaság pörgését, csakhogy hitellel. Most ne gyere azzal, hogy a hitel jó, mert nyilván jó, csak nem mindegy mekkora a mértéke és milyen feltételekkel.

Az önállóan exportképes magyar cég mit erősít az exportjával te ostoba? A belgazdaságot, hiszen embereket alkalmaz, további munkaerőre van szüksége. Az export ez egy tünet, a belgazdaság prosperításának tünete, de nem ok.

Itt orbánozol, kibaszott nagy az arcod és közben láthatóan az alapokkal nem vagy tisztában.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:43:20

@Peterpapo:'mitől jobb Viktor, mint Fletó' - attól hogy jobban teljesített az ország, minden tekintetben.

- GDP, foglalkoztatottság, államadósság, lakossági adósságok

Nem csoda hogy folytassuk szlogennel egyértelmüen megnyerte a 2 választást.

s.g.l. 2014.06.23. 09:43:51

@Qub:
Békeidőben nem volt még ilyen kormány akik ekkora kárt okoztak a gazdaságban és a fejekben.
A fejekben okozott kár a nagyobb, ezt lesz nehezebb gyógyíítani.

István Tamasi 2014.06.23. 09:44:08

@laszlos:
A munkahelyek százezrei, ahogy írtad, azért tűntek el és azért nem létesülnek újak, mert mutyiviki elüldözi/elüldözte a beruházókat a szelektív, visszamenőleges adó- és egyéb törvényekkel, államosításokkal, a haverok előnyökhöz juttatásával.
De még a Simicska, Mészáros és társaik sem létesítenek új munkahelyeket, nem fektetik új beruházásokba az extraprofitjaikat, hanem kiveszik osztalékban és ki tudja merrre hova viszik!

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:44:24

@s.g.l.: sorry

' GDP 4 év alatt 1%-al nőtt, államadósság 19,700 mrd-ról 24,900 mrd-ra nőtt, satöbbi.'

- ezek sokkal jobb adatok mint az azelőtti kormány adatai....

whale 2014.06.23. 09:44:52

@Larry Silverstein: A gazdaságot QRVÁRA fedezetlen hitelek pörgetik, úgy hívják őket, hogy ÁLLAMKÖTVÉNY, amit mostanság SZARÁSIG nyomnak viktorkáék, jövőbeni ígéretre. Színtiszta pilótajáték. És tudod miért veszik?
Mert most ugyanaz a helyzet a világban, mint kb. 10 éve. PÉNZBŐSÉG van, mert a jegybankok pénzjegynyomdával próbálják élénkíteni a gazdaságot és a keresletet.
Na ez a pénz talál meg minket, semmi másról nincs szó. Ez ugyanaz a maodell, amit fletóék csináltak anno, hiába harsog mást a Híradó...:) Megy az elqrás 2.0 teljes gázzal...

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:45:43

@Peterpapo: Egészségedre. Én a piacról, mert számomra a paradicsom a friss magyar paradicsom.

A 2 hetes kamionban tartott paradicsomban amúgy sok a rohadt, csak kiválogatják. Az a kurva nagy halom a Nagybani bejáratánál amiből a cigányok válogatnak az aluljárókba, na az a spanyol paradicsomod.

István Tamasi 2014.06.23. 09:47:09

@Larry Silverstein:
Amiben az országot uraló fitymasz jobban teljesít az a demagóg hazugságözön és a mutyizások. Egyébként pedig nincsenek beruházások amik új munkahelyet és gazdasági fejlődést hoznának, van viszont oktatásügy szétverése ami többgenerációs súlyos károkat okoz.

Qub 2014.06.23. 09:47:26

@Larry Silverstein: Én csak a saját tapasztalatom tudom ismertetni, mert ugye csak annak a statisztikának hiszek amit magam hamisítok.. Mindenesetre itt gondolkodó emberekre nincs szükség.. Igen, szerintem is jó lenne ha létezne tőkeerős magyar nagyvállalkozói réteg akik rengeteg embernek adnak munkát.. Hát ez most nincs, illetve akik léteznek azok csak a saját zsebüket tömködik lásd Mészáros Lőrinc féle ~ 150 milliós bér 2xx embernek kontra 800 milliós osztalék saját magának.. Mindezt kizárólag állami megrendelésekből .

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:47:38

@Qub: Semmi köze az égadta világon. A mi családunkban is van külföldön dolgozó IT-s, ha meglesz a házra való, itthon fog dolgozni.

3 milla több mint 1, 300ezer is több mint 100ezer.

Magyarországon kisebb a munkanélküliség mint az EUban átlagosan, ennyit a biztonságról, kiszámíthatóságról.

Kint meg több pénzből jobban élsz, komoly felfedezés..:) Azok járnak jól akik kint dolgoznak és itthon költenek.

Peterpapo 2014.06.23. 09:48:19

@♔bаtyu♔:

Na persze. nyilván oklevél van arról, hogy magyar az a paradicsom, amit a nagybanin megveszel, ha a bejáratánál le van szórva a rohadt spanyol. :) :) :)

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:48:26

@Larry Silverstein: Ezek annyira pártkatonák, hogy meg sem próbálnak pár sb. gazdasági adatot egymás mellé tenni.

Inkább orbánoznak, ráadásul olyan ostoba indokokkal, hogy az ember füle ketté áll.

A ballibsi oldalon tényleg már csak a selejtje maradt. Pár éve még micsoda viták voltak itt.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:48:49

@István Tamasi: hülye vagy, de a választók nem azok.

s.g.l. 2014.06.23. 09:49:05

@Larry Silverstein:

Ne durvulj!!
Előtte 1x volt negatív, 7x növekedett a GDP. 02-07 között kb évi 4%-al, 10-ben is 2,5% növekedéssel adta át Bajnai.
Manyuppal 4 év alatt nőtt annyival a hitel mint a szocik alatt, - trükköznek is ezek, mert 2 hétre átvetetik az államapírokat cégekkel amikor az adósságot számolják,- sőt a szocik 5 mrd-ról 34 mrd-ra növelték az MNB tartalékot.
Nem muszáj minden fideszhazugságot átvenni, elég ha ismered a számokat és megnézed a kimutatásokat, olvasol szaklapokat.

whale 2014.06.23. 09:50:59

@♔bаtyu♔: Lószart, papa!:D A belső fogyasztás mesterséges pörgetése egy ilyen KICSI, NYITOTT GAZDASÁGÚ, EXPORTVEZÉRELT ORSZÁGBAN zsákutca. Mint ahogy te is nagyon jól látod, ezt qrták el fletóék, mert azt hitték, hogy a saját hajunknál fogva kihúzzuk magunkat a szarból. Lószart!
Tudom, hogy ez qszaszem mániája is, pedig tanulhatott volna az előd hibájából.
Nem mondom még egyszer, ha nincs exportbővülés, nincs gazdasági növekedés!
Az csak kuszaszem, meg a te fejedben van úgy, hogy egymás hajának a vágásából, meg egymás autójának a szerelésésből (szolgáltató suektor, ugye), itt majd gazdasági növekedés lesz. NEM.
TERMELÉSBŐL ÉS EXPORTBÓL LESZ. (de nem BÉRMUNKÁBÓL, b+!)

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:51:09

@whale: 'A gazdaságot QRVÁRA fedezetlen hitelek pörgetik, úgy hívják őket, hogy ÁLLAMKÖTVÉNY, amit mostanság SZARÁSIG nyomnak viktorkáék, jövőbeni ígéretre.'

- ezt kifejtheted, komolyan érdekelne.....:DDDD hogy lehet hogy megszünt a deficiteljárás és a GDP arányos adósság növekedése ha fedezetlen hiitelekből él az ország.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:51:24

@Peterpapo: 10 évet dolgoztam ott én már csak tudom. Miért hoznák ide a spanyolok az I. osztályút, amikor azt a szomszédban is eladhatják, továbbá nyilván nem is tudna versenyezni a magyarral.

Tudom, hogy neked ez nem szempont, de azért elég sok embernek szempont, a zöldség és gyümölcs legyen friss. 5 napos paradicsom (vagy más) már nem lehet I. osztályú, viszont te örülsz neki a teszkóban.

s.g.l. 2014.06.23. 09:53:23

@♔bаtyu♔:
Most magadból indulsz ki? Nézz független szaklapokat!
3x-os bóvliban vagyunk hála a fidesz kiváló mutatóinak!
Am számokat írtam, mind valós adatok, habár ismerjük a fideszmatekot: Ha a GDP csökken akkor is NŐ!!!

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:55:27

@s.g.l.: 'Előtte 1x volt negatív, 7x növekedett a GDP.'

És ez kit érdekel? A teljes 2006-10es ciklus negatív volt(kumulálva), a 2007es növekedés válság nélkül volt +0,1%. Adósság növekedéssel.

'10-ben is 2,5% növekedéssel adta át Bajnai.'

1% vót az.

'Nem muszáj minden fideszhazugságot átvenni, elég ha ismered a számokat és megnézed a kimutatásokat, olvasol szaklapokat.'

Úgy látszik az EU nem olvasgat szaklapokat, amikor a deficiteljárásról dönt....:(((

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:56:13

@whale: Miért lenne zsákutca? Mindig vannak lehetőségek, csak meg kell keresni. Hitelek olcsóbbra cserélése, rezsicsökkentés, pár nagy multi kiutálása fontos piacokról, néhány jogszabály.

Attól, hogy neked nincs fantáziád, másnak még lehet.

Ráadásul még ellent is mondasz saját magadnak. Export nincs a semmiből, annak ki kell alakulnia és az a belgazdaságból alakul ki. Magyar exportról beszélek, nem külföldiek által finanszírozott bérmunkából adódó exportra, mert az nem ez a kategória.

Szerintem vegyél vissza, mert egyre röhejesebb vagy.

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:58:33

@s.g.l.: Mikor is kerültünk 3X bóvliba és miért? MIvel indokolják ma?

A magas államadóssággal. Mikor nőtt meg?

Köszönöm, nincs több kérdésem.

Larry Silverstein 2014.06.23. 09:58:52

@s.g.l.: a 2010-14es ciklus már enyhén pozitív volt. Mint eddig minden Orbán kormány idején.

2010+1.1 2011+1,6 2012-1,7 2013+1,2

idén lesz minimum +2,5

♔bаtyu♔ 2014.06.23. 09:59:37

@s.g.l.: Ja, Te amúgy pedig kurvára nem tűnsz olyannak, aki független szaklapokat nézeget.

whale 2014.06.23. 10:00:34

@Larry Silverstein: A deficiteljárás az államháztartás hiányára vonatkozott. Azt a manyupzsével, illetve az irgalmatlan adóemelésekkel foltozták be 3% körülire- ideiglenesen, mivel már akkor szóltak józan közgazdászok, hogy EGYSZERI tételekkel nem lehet hosszútávon kiegyensúlyozni az ÁH-t.

A GDP arányos adósság, meg "trükkök százaival" (ismerős?LOL) csökken.

index.hu/gazdasag/2014/02/17/trukkel_csokkent_az_allamadossag/

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:01:11

@whale: 'már akkor szóltak józan közgazdászok, hogy EGYSZERI tételekkel nem lehet hosszútávon kiegyensúlyozni az ÁH-t.'

Ééééés, tévedtek.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:02:07

@whale: Idénre és jövőre is 3% alá várja a deficitet az EB, de majd azt is megmagyarázza a Török Zsoca..:)

s.g.l. 2014.06.23. 10:02:17

Hát igen, a vakhit, vakszerelem és az izlés nem befolyásolható, észérvak, tények nem számítanak.
A fideszhívőkre is ez érvényes.
Csak az a baj, van kb 2 millió fideszvakjóhitű és ők tartják ezt az országromboló, hazug, tolvaj csürhét hatalomban.
Kiböjtölöm.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:03:07

@whale:' A deficiteljárás az államháztartás hiányára vonatkozott.'

A sok deficites évtől nőtt meg az adósság az szoclibák idején, a 2 összefügg.

whale 2014.06.23. 10:03:31

@♔bаtyu♔: Na jó, aszem ignore on. Te túl sötét vagy az értelmes vitához. HA jogszabállyal lehetne gazdasági növekedést csinálni, már lenyomtuk volna Kínát, okoska.:DDD

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:04:15

@s.g.l.: 'Csak az a baj, van kb 2 millió fideszvakjóhitű és ők tartják ezt az országromboló, hazug, tolvaj csürhét hatalomban.'

Amíg gyurcsányi lesz az alternatíva addig a fidesz mindent simán nyerni fog.

s.g.l. 2014.06.23. 10:05:02

Soha nem volt ennyi szegény az utóbbi 70 évben, hála a fidesz gazdaság poljának és újraelosztásának, adópolitikájának.
Szégyen.
EU-ban csak Bolgárok vannak mögöttünk, de őnáluk csökken nálunk nő a szegények száma.
Bezzeg a mészárosok simicskák és fideszközeliek meg jól élnek.

bölcsbagoly 2014.06.23. 10:05:02

@whale: persze, ehhez előbb tönkre kellett tenni őket! Voltak rá jelentkezők az akkori vezetők közt, nemde?

s.g.l. 2014.06.23. 10:06:08

@whale:
Én is ledöbbenek: ennyire negró nem lehet ember!
Tévedtem, egy fideszvakhitű mindenre képes!
Reménytelen.

whale 2014.06.23. 10:06:14

@Larry Silverstein: Éééés qrvára nem tévedtek, azért talál ki újabb és újabb adókat a fityisz, hogy a Patyomkin falu zakatoljon tovább. Csak azt nem tudom, mi lesz akkor ha megint befosik a világgazdaság és a sok forró pénz, ami fűti viktor lázálmát, hirtelen eltűnik a forrásoldalról, akkor ki fogja és miből fizetni az elmebajt?

whale 2014.06.23. 10:07:29

@bölcsbagoly: Ne kezdd már tei s légy szíves, hogy milyen faszán prosperáltak a szoci nagyvállalatok, mert kiröhöglek!

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:08:55

@whale: 'mi lesz ha befosik a világgazdaság' egy átlagos ellenzéki rettegés, nem sokan vevők rá.

Orbán min. 12 évet lesz miniszterelnök, a szoclib miniszterelnökök nem húznak ki egy ciklust se a pufajkás óta.

A politika hitelesség kérdése.

s.g.l. 2014.06.23. 10:10:02

@whale:
Bajnaiékhoz képest évi 2,700 mrd-al nőtt a közteher, kevesebb piacgazdasági befizetőnél.

whale 2014.06.23. 10:10:33

@Larry Silverstein: És ez addig így is lesz, amíg tart a "világgazdaság pénzbősége" (ismerős?:DD) Fogd már fel, hogy már megint hitelből megy a dajdaj. Csak közben mégis szarabbul élünk, mint 4 éve...:))

whale 2014.06.23. 10:12:42

@Larry Silverstein: Ja értem, tehát ez a mesterterv, hogy berendezkkedünk hosszútávon a hitelből élésre. Talán inkább az exportot kellene pörgetni, hogy legyen miből KINŐNI az adósságot, nem?!?!

s.g.l. 2014.06.23. 10:12:58

@Larry Silverstein:
Hát OV-nak olyan nagy a politikai hitelessége, hogy LAjtán túl nincs ember aki önszántából fotózkodna vele, szóba állna OV-val.
Kerülik mint a leprást.
Itt létrehozott egy szektát vakhitüekkel, akik hatalomban tartják csalásra alapozott törvényekel.

Peterpapo 2014.06.23. 10:13:36

@♔bаtyu♔:

10 éve vásárolok a teszkóban és elhiheted, hogy amikor megveszem, akkor az is friss és finom. Az égvilágon semmi baja sincs. Ha van nem veszem meg. ismerőseim dolgoztak a magyar sörgyárakban, vagy konzervgyárakban és sokan mesélték, hogy ők bizony olyan terméket nem vesznem mert látták mi folyik ott. :)

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:13:50

@whale: 'És ez addig így is lesz, amíg tart a "világgazdaság pénzbősége" (ismerős?:DD) '

Jaja, 2007ben és 2008ban(mo-n novemberig) volt a legnagyobb a pénzbőség. Arra volt jó hogy az idióták felvettek egy csomó fedezetlen hitelt, és csináltak +0,1% meg +0,7% GDP növekedést...

újabb öngól a részedről.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:15:06

@whale: Persze, minden ország hitelekből él.

Csak a ballib csődlovagoknak már senki nem adott hitelt a piacon.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:16:44

@s.g.l.: Nem a lajtán túliak választják a magyar miniszterelnököt, a magyar választókat nem érdeklik csak a saját érdekeik.

s.g.l. 2014.06.23. 10:17:06

Az orbánizmus mint államvallás

.A kormányfő a hatalmát egyenesen Istentől eredezteti, és az igazában a hívei nem is kételkednek. A szemükben Orbán Viktor a kiválasztott, aki átvezeti a nemzetet a sötét, liberál-globalista jelenből egy szebb, igazabb, magyarabb jövőbe.
Aki Orbánnal fordul szembe, végső soron Isten akaratával fordul szembe. Aki a kurzust kritikával illeti, – horribile dictu, erkölcsi tisztaságát kétségbe vonja – az Krisztus katonáit „ócsárolja”

s.g.l. 2014.06.23. 10:17:35

@Larry Silverstein:
Magadat rúgod seggbe! Exportálj belföldre!

s.g.l. 2014.06.23. 10:18:34

@Larry Silverstein:
Miylen cégek tüntek el milliárdos köztartzással Kaya Ibrahiméknál?
Ja jut eszembe ahol OV és Kövér is tulajdonos volt.

s.g.l. 2014.06.23. 10:19:38

@Larry Silverstein:
Hová tünt annak duplája most 4 év alatt, 10- 14 között?

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:20:07

@s.g.l.:' Ja jut eszembe ahol OV és Kövér is tulajdonos volt.'

biztos van róla vidió, csak senki se látta...

whale 2014.06.23. 10:20:20

@Larry Silverstein: Az ugye nem zavar, hogy 2008-ban beütött a válság? Ne legyél már ennyire sötét, b+!
2006-ig ment évi 4-5%-ot . Viktorka maga alá hugyozna a gyönyörűségtől, ha ilyet tudna...

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:21:46

@s.g.l.: miről beszélsz, te fasz?

A 2006-10es ciklus -3% összeadva, a 2010-14es meg +2%, ha az idei 2,5%-ot már a következőhöz számítjuk.

whale 2014.06.23. 10:22:19

@Larry Silverstein: Hogyne adott volna. Csak volt annyi eszük, hogy az olcsóbb IMF forrást használják, ellentétben führereddel...

whale 2014.06.23. 10:23:06

@Larry Silverstein: Igen és abban volt egy világgazdasági krach, te fasz!!!

Dödölle 2014.06.23. 10:23:23

@Larry Silverstein:
- ezek sokkal jobb adatok mint az azelőtti kormány adatai....
Ja. Az 5 évvel ezelötti kormány soha nem tudta volna így feltornászni az államadósságot....

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:23:30

@whale: Igen, 2008 novemberében ért Mo-ra.

De a csődlovagok már 2007ben beszaratták a gazdaságot (+0,1%), a világ eddigi legnagyobb pénzbősége idején. Vagy máshogy emléxel?

randomuser1 2014.06.23. 10:23:59

ezt most nem értem, hapiroslapos lennék és észrevenném, h orbán kicsit komcsi beütésű, örülnöm kéne ennek, nem?
hülye anarchista fikablog :)

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:24:01

@Dödölle: Azért csak sikerült nekik sokkal jobban.

whale 2014.06.23. 10:25:06

@Larry Silverstein: Pedig qrva jó lennem, ha a sok primitív suttyó kilátna a fejéből és megpróbálná az érdekeit összehangolni az EU-val, akik finanszírozzák ezt a szemétdombot...

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:25:31

@whale: olcsóbb....:) hehe. A szocik szerint, akik mindig csődbe mennek.

Mindig az ellenkezőjét kell csinálni, mint ami a cuclibák szerint olcsó, akkor nincs baj.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:26:39

@whale: 'Pedig qrva jó lennem, ha a sok primitív suttyó kilátna a fejéből és megpróbálná az érdekeit összehangolni az EU-val'

Már 2006-10ben bemutatta a Feri meg a Gordon, hogy az milyen príma. Vissza is mentek a balettbe ugrálni!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.23. 10:27:49

'89 kapcsán kíváncsi lennék, hogy mi igaz abból, amit az ellenzéki kerekasztalosok mesélnek Orbán beszédéről. Hogy például előre megbeszélték, nem követelik hangosan az oroszok kivonulását, mert a háttérben erről már rég tárgyaltak az oroszokkal. Vagy hogy abban állapodtak meg az ellenzéki pártok, hogy az oroszok kivonulása kapcsán együtt fognak a nyilvánosság elé állni, hogy egyikük se tudja egyedül ellopni a show-t...

whale 2014.06.23. 10:27:52

@Larry Silverstein: Az enm úgy történt, hogy az egyik nap még minden szép volt és jó, másnap meg válság. Már 2007-ben lassult a világgazdaság és ennek a levét ittuk az elbaszott kormányzás mellett.
A kéárdés az, hogy ha megint összefossa magát a VG, viktorka mit tesz majd? Mert egyelőre koppintja az elqrást...

whale 2014.06.23. 10:29:23

@Larry Silverstein: Na, ja, mert a félázsiaia csürhe jobban szereti a diktatúrát. Meg is kapta...

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:30:28

@whale: 'Az enm úgy történt, hogy az egyik nap még minden szép volt és jó, másnap meg válság.'

De pontosan így történt, a Lehmann csőddel.

'Már 2007-ben lassult a világgazdaság' - Ez nem érintette a környező országokat.

whale 2014.06.23. 10:30:44

@Emmanuel Goldstein: Nem tűnik fel, hooyg itthon kb 10 éve a komcsik színe a narancssárga?:)))

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:32:16

@whale: Igy van, a csürhe nem szerette a negatív GDP-t meg azt se hogy a demokraták megverették őket az utcán, amikor ennek hangot adtak..:)

Ilyen bezzeg nincs a mostani diktatúrában!

whale 2014.06.23. 10:32:28

@Larry Silverstein: A VILÁGgazdasá mindenkit érint. Ezért hívják így. Tudom, hogy jobbantak szeretik azt gondolni, hogy minket nem érintenek a világban zajló folyamatok, ezért gondolják azt, hogy majd viktorka megállítja a válságot a határon...LOL

whale 2014.06.23. 10:33:35

@Larry Silverstein: Talán mert a hőbörgő csürhe a jobboldalon van, nem gondolod?:DDD

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:34:28

@whale: Csak nem érintett senkit a szomszédok közül, nem zavar?

A magyar leállás 2007ben unikum, kizárólag az elbaszott politika és az előző 2006os választási év 10%-os deficitje az oka.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:35:00

@whale: Már mindenki a jobboldalon van, még az ellenzék fele is.

whale 2014.06.23. 10:35:55

@Larry Silverstein: Nem a lófaxt nem. Az elqrás miatt minket valóban JOBBAN, de azt mondani, hogy a többieket nem, ostobaság.

2014.06.23. 10:36:15

@♔bаtyu♔: 20 éve vagyok vállalkozó, de olyat, hogy visszamenőleges törvénykezés és államosítás, csak az elmúlt években láttam. Olyat is, hogy 27 %-os ÁFA, vagy olyat, hogy katasztrófavédelmi hozzájárulás vagy olyat, hogy a nyugdíjjárulék adóvá változik és ezáltal törvényileg nem keletkezik az államnak nyugdíjfizetési kötelezettsége. Persze arról még nem beszéltünk, hogy a mennyien élnek létminimum alatt, még a közalkalmazottak is. De te csak mantrázzad, hogy jobban teljesít az ország, bárha Mészáros Lőrincre vagy a futballistákra vagy a Közgépre gondolsz, akkor teljesen egyetértek veled.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:36:19

@whale: @Larry Silverstein:

'nincsen sok választás. azér nincsen, mer elqrtuk'

whale 2014.06.23. 10:37:11

@Larry Silverstein: Álmodban. A zsavazópolgárok 2X%-val szerzett 2/3-dot a zsebdiktátor. A többiek vagy ellene szavaztak, vagy LESZARTÁK...

randomuser1 2014.06.23. 10:38:09

@whale: nem. sőt, kifejezetten károsnak tartom, h mindenki szocialistázik meg komcsizik, anélkül, h értené ezek milyen elméletek és ehhez képest mi történik a valóságban.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:38:43

@whale: 'A zsavazópolgárok 2X%-val szerzett 2/3-dot a zsebdiktátor.'

Na és? Szavazatokkal lehet nyerni, nem szavazópolgárokkal.

whale 2014.06.23. 10:40:16

@Emmanuel Goldstein: Akkor figyelj jobban. Nem nagyon bonyolult. Aki államosít, elveszi a magántulajdont, diktatúrát épít, az komcsi. Itthon, ma ez a fityisz. De Kádár népének szemmel láthatóan ez kell...

whale 2014.06.23. 10:41:33

@Larry Silverstein: Maradjunk abban, hogy a 2/3-ad legitimitása finoman szólav kérdéses...:)
(és ezt is csak "trükkökszázaival" sikerült összehozni. ez siker?)LOL

Dödölle 2014.06.23. 10:42:12

@Larry Silverstein: Hát, nem irígylem anyádat ! Ekkora állatot szülni !....

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:42:49

@whale: 'Aki államosít, elveszi a magántulajdont, diktatúrát épít, az komcsi. Itthon, ma ez a fityisz.'

Ez hülyeség. A fidesz nem államosított semmit, azok Rákosiék voltak. Az állam vásárolt, aminek minden normális ember örül, az állami kiárusítás tanulságai miatt.

whale 2014.06.23. 10:43:28

@Larry Silverstein: Ja, az azállításod meg nettó hazugság, hyog MINDENKI a jobboldalon van. Ki mindenki? 2X% agymosott alattvaló fideszbirka? Egyszer felszívja magát a TÖBBSÉG és elfúj titeket, mint a taknyot...

nu pagagyí 2014.06.23. 10:43:41

Kádár büszke lenne tanítványára. Azért remélem, nem várjuk ki, hogy saját elvtársai döfjék hátba, amikor már nincs belőle hasznuk, mert nem lenne jó ismét felmentést adni aljas emberek tömegének.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:43:46

@whale:' Maradjunk abban, hogy a 2/3-ad legitimitása finoman szólav kérdéses...:)'

....:DDDDDDD

Ez qrvajó. És milyen kérdéseid vannak?

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:45:11

@whale: Nem mindenki csak a leadott szavazatok 75%-a fidesz+jobbik

whale 2014.06.23. 10:46:32

@Larry Silverstein: Milyen 2/3-ad az, amire a szavazópolgárok 2X%-a szavazott? Demokratikus? Lófaszt! A demokrácia a többség akarata. Hol akarta itt a többség, hogy viktátor uralkodjon? A VALÓSÁG az, hogy TÖRPE KISEBBSÉG VAGYTOK, amelyik trükkök százaival szerezte meg a hatalmat...

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:48:21

@whale: 2006ban többen szavaztak? Akkor? Lárifári.

nu pagagyí 2014.06.23. 10:48:45

@Larry Silverstein: A csürhe saját országát támadta meg és nem sok haszna lett az eszközként használt nyomorultaknak abból, hogy hozzásegítették uraikat a hatalomhoz.

whale 2014.06.23. 10:49:08

@Larry Silverstein: Nácikkal árulsz egy gyékényen. Remélem büszke vagy rá. Idióta.

whale 2014.06.23. 10:50:40

@Larry Silverstein: Érdekes, az enyém még mindig az enyém. Kapom szépen a számlakivonatot, tavaly valami 15%-ot csinált a pénztáram. Miről beszélsz?

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:51:08

@nu pagagyí: 'nem sok haszna lett az eszközként használt nyomorultaknak abból, hogy hozzásegítették uraikat a hatalomhoz.'

Akkor minek választották őket újra csont nélkül?

whale 2014.06.23. 10:51:59

@Larry Silverstein: Na nem is lett belőle teljhatalom. Érzed a különbséget? Legitimitásról beszéltünk...Hol legitim a teljhatalom 2X%-kal orbánisztánon kívül?

whale 2014.06.23. 10:54:09

@Larry Silverstein: Mert a patkányok átírták a választási törvényt és megvezették a zembereket az 1000 forintos "rezsicsökkentéssel", aminek a HÁROMSZOROSÁT szedték el a különböző adóemelésekkel és új adókkal. CSak a jobbant csürhe buta, mint a segg,m viszont nagyon lelkes, ezért ment ikszelni, mint a birka, akit nyírni visznek...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:00:33

@whale: Persze hogy nem lett hiszen hajszállal nyert a nyerő pártszövetség. Problem?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:01:43

@whale: Hogy lenne a tiéd?

Ne tőlem tudd meg, ott van a strassbourgi határozat.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:02:56

@whale: Ha nem írják át, akkor is újraválasztják őket.

Az EU választás szabályait pl. nem a fidesz írta. Győzött az Összefosás?

whale 2014.06.23. 11:10:35

@Larry Silverstein: De nem kapnak 2/3-ot és viktátor már ettől is zéártosztáyra került volna.
Ugye annyira nem, hogy EGYETLEN EGY képviselőn múlik a 2/3, ezért aztán gyorsan meghekkelték az OGY-t, hogy a levezető elnök is szavazhasson, ami eddig nem volt. Ugyanis, ha jobbant az elnök, szavazata híján buknák a 2/3-ot. Na ezek azok a mocskos trükkök, amik aláássák a legitiomitását ennek a rablóbandának...

whale 2014.06.23. 11:11:38

@Larry Silverstein: Persze és strassbourg elkomunizálja a nyugdíjmegtakarításomat, igaz? Ne röhögtess, mert cserepes a szuám...

nu pagagyí 2014.06.23. 11:12:31

@Larry Silverstein:

A győztes listás szavazatai a következők voltak:

2006: MSZP/SZDSZ : 2 688 317
2010: FIDESZ/KDNP: 2 706 292
2014: FIDESZ/KDNP: 2 264 780

Az látható, hogy a mandátumbuherálással teljhatalmat kibitorló Fideszt annyian sem támogatják 2014-ben, mint amennyien 2006-ban az akkor győztes baloldalt. Ehhez mérten kellene szerénynek lenni 2014-ben és tisztelni az egyébként többséget alkotó és nem a Fideszre szavazó emberek jogait.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:14:46

@whale: Igy van. 2/3dal kényelmesebb.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:15:17

@nu pagagyí: kit érdekel az antidemokratikus listás szavazás?

lárifári.

s.g.l. 2014.06.23. 11:16:26

@Larry Silverstein:

Kitört a kultúrha belőled?
Magad minősíted, nem elég, hogy hülye vagy dolgokhoz és hazudozol, ráadásul undrítóan személyesekdsz.
Ez a fideszhívők fegyvere amikor a tényekkel nem tudnak mit kezdeni.
Továbbiakban a lábadközit becézgesd, kellemes magomlést.!
Ne válaszolj, mert szarok rád, átugorlak mint a kutyaszart a jádán!

whale 2014.06.23. 11:16:56

@Larry Silverstein: Ja, csak nem demokratikus. Színtiszat machiavellizmus, amit a zsebdiktátor csinál. Te is addig örülsz, amíg téged nem rak seggbe. Bár amennyi eszed van, még akkor is tapsikolsz majd...

s.g.l. 2014.06.23. 11:21:29

@whale:
A strasszburgi itélet egyetlen nő beadványára készült, mert ő magánemberként adta be a keresetetét, azt elutasították.
A fidesz szokás szerint erre hazudja azt, hogy a manyup elkommunikálására hozták az itéletet.
Hazudnak mint mindíg, csak az ellenzék idióta töketlen kommunikációja nem tudja kezeleni ezeket a hazugságokat, karaktergyilkosságokat.

A manyupot a fidesz homlokhoz tartott fegyverrel ellopta.
Az Ab nem mert határozatot hozni, mert nem hozhatott volna mást, mint azt hogy törvény és alkotmány ellenes.

whale 2014.06.23. 11:22:12

@Larry Silverstein: Csak ezért nem fogok regisztrálni. Amíg a nevemen van a számla, addig az enyém a pénz és kuss. Elvehetik erővel, de magamtól nem adom oda.

s.g.l. 2014.06.23. 11:22:27

@whale:
Ezek Ocsmány Vigyor seggében vannak, keresik az aranyat, s lőn: találtak egy méretes aranyeret!

nu pagagyí 2014.06.23. 11:27:30

@Larry Silverstein: Pont ez a pofátlan stílus és cinizmus az, amivel végleg kihúzzátok a gyufát.A számok csak azt mutatják, hogy kezd elege lenni az embereknek belőletek, hiába buheráljátok a választási törvényt és hiába öntitek a hazugságot minden médián. Előbb-utóbb futni fogtok és egy csöppet sem foglak sajnálni. Persze tudom, hogy neked nincsenek elveid és képes vagy haladéktalanul szembe köpni magad, de remélem ezzel a képességgel normális viszonyok között nem lehet majd érvényesülni.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:28:44

@whale: nem sírom vissza a demokratákat..:))

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:30:10

@nu pagagyí: 'Pont ez a pofátlan stílus és cinizmus az, amivel végleg kihúzzátok a gyufát.'

Miről beszélsz? Jössz listás szavazatokkal amivel a parlament felét választják.

Mit akartál ezzel?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:31:31

@nu pagagyí: vagy tán ahhoz akartál hozzászólni, hogy a listás szavazás antidemokratikus?

Különben hogy lenne a parlamentben Feri, Gordon v. Fodor?

whale 2014.06.23. 11:36:02

@Larry Silverstein: Azt látom. Miért vagy genetikusan alattvaló?:))

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:38:24

@whale: mert nem szeretem ha eladósítják az országot?

s.g.l. 2014.06.23. 11:40:15

1 komment régebbről máshonnan:

" Abban az országban ahol a regnáló miniszterelnök falusi budijának sarkaiba milliárdos közpénzből futballstadiont és futball akadémiát lehet építeni az az ország elveszett, ott genetikailag alattvalók élnek, ott a csókos, tolvaj maffiózó állami vezető haverok bármit megtehetnek. "

whale 2014.06.23. 11:41:36

@Larry Silverstein: Akkor a 24 EZER MILLIÁRD még nem számít annak? LOL Ebből kb 5 EZER a fizyiszé, meg még az elpacsált 3 EZER manyup zsé...
Tessék mondani ez nem eladósítás???

oszt jónapot 2014.06.23. 11:42:34

@Larry Silverstein: "Ez hülyeség. A fidesz nem államosított semmit, azok Rákosiék voltak. Az állam vásárolt, aminek minden normális ember örül, az állami kiárusítás tanulságai miatt."
444.hu/2014/03/03/meghalt-a-welt-2000-alapitoja/

Neki sajnos nem volt elég ideje, hogy örüljön.

whale 2014.06.23. 11:43:42

@Larry Silverstein: Másrészt ez milyen elbaszott logika? Diktátorok nem adósítják el az országukat, vagy mijafasz? :DD
Annak mindenesetre örülök, hogy azt nem vitatod, hogy diktatúra épül itthon...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:44:14

@s.g.l.: Az emberek meg belenéznek a családi kasszába, és továbbra sem veszik be a hiszit.

Orbán piramist is építtehet az udvarába, amíg a ktgvetés rendben van. Az ugyanis 10 millió embert érint.

Ahogy a cégtulajok is leszarják hogy a cégvezetőjük lop, amíg hasznot hoz (a lopással együtt), ha minden más kipróbált cégvezető lopott + veszteséget okozott.

Ez józan paraszti ész kérdése.

oszt jónapot 2014.06.23. 11:44:22

@Larry Silverstein: A hatályos magyar jogszabályok szerint még mindig magántulajdon.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:45:07

@whale: 'Tessék mondani ez nem eladósítás???'

Nem bizony.

whale 2014.06.23. 11:46:16

@Larry Silverstein: Ne kamuzz már. Belenéznek a kasszába és KEVESEBB van benne, mint volt. Miről beszélsz, B+?!?!

whale 2014.06.23. 11:47:27

@Larry Silverstein: Tehát az a kb . 8000 MILLIÁRD, amivel NŐTT az államadósság, az nem eladósítás. Látom neked már teljesen átmosták az agyad...LOL

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:47:28

@whale: Orbán nem adósította el az Országot 98-2002ben sem és 2010-14ben sem.

Ezzel a magyar miniszterelnöki alternatívák között egyértelmüen a legjobb.

whale 2014.06.23. 11:48:10

@Larry Silverstein: Mert a napi az nem hehe, mi? Birka...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:48:51

@whale: de te nem is a fideszre szavaztál. tiszta sor. A többségnek tetszett amit a családi kasszában látott.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:49:43

@whale: Igy van, az nem számít.

A GDP arányos számít, ezért arra kíváncsi a világ, nem másra.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:50:19

@whale: strassbourg az nem hehe.

hehehehe

whale 2014.06.23. 11:50:31

@Larry Silverstein: 98-2002 között arra vonatra ült fel, amit Bokrosék indítottak be 95-ben. É s 2000-től a kétéves költségvetéssel ő is növelte az ÁHT hiányát...
10-14-re meg azt mondani, hogy nem adósította el az országot, színtiszta elmebaj. Számokat ismered? LOL

nu pagagyí 2014.06.23. 11:50:37

@s.g.l.: A Fidesz mindig adott a formára. Pontosan tudták, hogy a MANYUP magántulajdon, ezért kellett az embereknek lemondaniuk róla. Utóbbit megkönnyítendő, csináltak egy törvényt, amiben megfordították a dolgot, aki nem akar lemondani a vagyonáról az állhatott sorba a kijelölt iroda előtt és biztos, ami biztos megzsarolták az embereket, hogy kipöckölik őket a TB nyugdíjból, ha kekeckednének. Az AB-t az odatelepített fideszes pártkatonák blokkolták, nehogy a biznisz nyélbeütése előtt kimondják az alkotmányellenességet.

Előbbinél is fontosabb, hogy mi lett a pénzzel. Formailag adósságot csökkentettek belőle, de ezzel egyidejűleg ugyanilyen összegben hitelt is vettek fel. Így a pénzt magukra és holdudvarukra költhették. A nyugdíjrendszert sikerült véglegesen megroppantaniuk, a nyomok eltüntetése végett hozzá is kezdtek az aktívak ráuszításához a nyugdíjasokra, mivel vagyon híján már csak meredeken emelkedő járulékterhekkel lehet majd fenntartani a jövőben a nyugdíjrendszert. Kellenek a bűnbakok, akik nem ők.

whale 2014.06.23. 11:52:02

@Larry Silverstein: Strassbourg nem vett el tőlem semmit, idióta. Legalábbis a pénztáram nem szólt róla, a pénzem a számlán, szóval kinyalhatod...:)

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:53:31

@whale: '10-14-re meg azt mondani, hogy nem adósította el az országot, színtiszta elmebaj. Számokat ismered? LOL'

Én igen.

whale 2014.06.23. 11:54:50

@Larry Silverstein: Persze, csak azt könyvelési trükkök százaival lehet manipulálni, hogy mit és hogy an számolunk bele, az abszolút összeget viszont nem. Az annyi. Az adósságot nem GDP arányosan kell visszafizetnbi, hanem abszolút értéken...

s.g.l. 2014.06.23. 11:54:51

Próbálna meg a magyar állam GDP aráynos százalékban visszafizetni kölcsönt! Kiröhögnék mindenhol!
Devizában és Ft-ban van eladósodva az ország az pedig 19,700 mrd-ról 24,900 mrd-ra nőtt a manyup ellopása nélkül és eközben a MNB tartaléka is csökkent.
4 év alatt majd annyival növelte az adósságot a fidesz, mint a szocik 8 év alatt.
GDP arányossal azért számol a fidesz, mert ezzel jobban el lehet takarni az adósság növekedét.
Ebben is van valami csalás, ugyanis ha a GDP 4 év alatt szinte nem nőtt, az adósság meg 10- vagy 20%-al nőtt, akkor GDP arányosan nem stagnálhat.

whale 2014.06.23. 11:55:45

@Larry Silverstein: Akkor ízulelgesd 24 000 MILLIÁRD. Mennyivel vették át az országot? 19-cel?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:56:38

@whale: Hát persze, mindenkit átqrtak a trükkökkel még az EU-t meg a magyar államkötvény vevőket is, csak a maszoposokat nem.

- agybetegek vagytok, sosem álltok fel a földről

s.g.l. 2014.06.23. 11:57:23

@nu pagagyí:
2011-ben bizonyította be az Alkotmánybíróság, hogy egy szarházi alakokból álló gittegylet, akiket pénzért meg lehet venni, nem érdekli őket az Alkotmány, még ha az ország bele is döglik.
Ketyeg a nyugdíjbomba, robbani fog.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:58:05

@whale: ez senkit nem érdekel, csak a GDP arányos.

áprilisban is látványos bukás lett az emlegetéséből és 2018ban is az lesz a 30.000 mrd emlegetéséből...:DDD

nu pagagyí 2014.06.23. 11:58:29

@Larry Silverstein: A listás szavazás fejezi ki, mennyien támogatnak egy pártot. Az egyéni képviselőnek más a szerepe, eleve nem nyomogathatná hülyegyerekként a gombot, hanem ki kéne kérnie adott ügyekben választói véleményét és ahhoz igazodni.Őt a hibátlan fogsora és a száraz tészta miatt választják meg, nem is tudják milyen pártot képvisel, úgy gondolják a vigyorgó alak őket képviseli.

whale 2014.06.23. 11:59:49

@Larry Silverstein: Az EU szólt, hogy nem frankó az ÁHT hosszútávon, ne kamuzz!
A kötvényesek meg szarnak rá, amíg viktorka olyan kamatot hajlandó ígérni, hogy megéri kockáztatni. Tudja, hogy így vagy úgy, de kiverik belőled a pénzt. ennek te mér örülsz, jobbantkám?

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:01:16

@nu pagagyí: a listás választás antidemokratikus. Azt fejezi ki, hogy nem az emberek választják meg a képviselőiket, hanem a pártok.

Nincs ezen mit magyarázni, a fidesz sokkal demokratikusabb rendszert vezetett be.

'Őt a hibátlan fogsora és a száraz tészta miatt választják meg, nem is tudják milyen pártot képvisel, úgy gondolják a vigyorgó alak őket képviseli.'

- pusztán a véletlen müve lehet akkor hogy nem a zellenzék győzött.....

whale 2014.06.23. 12:01:20

@Larry Silverstein: És te a 30000 Milliárdnak is lekesen tapsikálni fogsz, igaz agybeteg?

whale 2014.06.23. 12:02:01

@Larry Silverstein: De persze, amikor a szocik tolták, hőbörögtél. Olyan sötét vagy mint a segg.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:06:36

@Larry Silverstein: A győztes egyéni képviselőkre adott szavaztok %-os aránya sem volt több, mint a listás szavazatarány, ugyanúgy 40 % körüli volt a Fidesz átlagos támogatottsága 2014-ben ebben a körben is. A lényeg, hogy úgy bitorol teljhatalmat a Fidesz, hogy nincs hozzá többségi támogatás. Bolsevizmusnak hívják ezt a jelenséget.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:09:42

@Larry Silverstein: Semmiképp nem véletlen, hozzájárult a szervezett választási csalás is.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:11:36

@Larry Silverstein: Én azt értem, hogy lehet hazudni. De minek? Tönkre akarjátok tenni az országot?

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:51:17

@whale: 'Az EU szólt, hogy nem frankó az ÁHT hosszútávon, ne kamuzz!'

lárifári

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:51:50

@whale: mivelhogy nem lényeges a szám, csak az arány, igen!

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:52:39

@whale: a szocik tolták az arányost meg az abszolútat is. El is küldtem őket a picsába.

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:53:25

@nu pagagyí:' A győztes egyéni képviselőkre adott szavaztok %-os aránya sem volt több'

Ezzel megint mit akarsz, az egy jó kérdés.

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:54:32

@nu pagagyí: 'Semmiképp nem véletlen, hozzájárult a szervezett választási csalás is'. - meg a diktatúra

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.23. 13:58:19

Szerinted nem győzelem az, hogy megette őket? Amikor a makrofág megesz egy baktérium, az talán nem győzelem?

randomuser1 2014.06.23. 14:35:42

@whale: hja, ha te ebben az értelemben használod... akkor igen, komcsi. valójában amúgy nem, ez olyan modernkori hűbéres rendszer...

turista a saját országában 2014.06.23. 14:44:21

@Larry Silverstein: "Nincs ezen mit magyarázni, a fidesz sokkal demokratikusabb rendszert vezetett be."

Az év vicce.

Nzoltan 2014.06.23. 14:50:06

@roli101: Az, hogy az áfa mennyi, az a vállalkozónak kb mindegy, mert továbbszámlázza. Azt a végfelhasználó fzeti.

Szúnyog 2014.06.23. 14:53:31

Most 4 évig megint minden nap kell egy ilyet izzadni? Nem irigylem a "bloggert".

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2014.06.23. 15:40:54

A régi lemez 136367-ik lejátszása.

A kommunisták azzal próbálják magukat leplezni, hogy a fideszre fogják rá a saját kommunizmusukat.

"- Uram ön a redvás szendvics."

indavideo.hu/video/South_Park_-_Gennyes_Tus_es_Redvas_Szendvics

Bloodmagexxx 2014.06.23. 22:42:45

@Larry Silverstein: Engem érdekelne, hogy milyen munkahelyed van, ahol ráérsz munkanapon, munkaidőben három órán át hozzászólogatni?

antibols 2014.06.24. 18:07:17

Érdekes látni, hogy a bolsik hogyan változtatják a propagandájukat. A 70-es, 80-as években csak azt hallottuk, hogy minden jó. Most meg azt, hogy minden rossz. Nem csoda, hogy a folytonos negatív hírverések miatt az emberek kivándorolnak. Ez a szám nemhogy nem lenne 500.000, hanem 50.000 sem, ha a média nem lenne ennyire egyoldalú, negatív, hisztériakeltő.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 17:54:22

@Larry Silverstein: jól képzett Fidesznyik vagy, de hát nincs igazad, hülye is vagy

1) az orbán kormány 4 évében produkált egy kb 1 százalékos átlagnövekedést
2) az mszp kormányok békeévben ennél sokkal jobbat, a válságban persze nem
3) az nem teljesítmény, hogy orbán elég jó hátszélben helyben tud állni
4) munkahelyteremtés nagyrészt közmunka. haszontalan, mi fizetjük, választás után lett is hirtelen százezerrel kevesebb. szóval ez nem teljesítmény, ez rabszolgaállam
5) szja.t egyre kevesebben, egyre kevesebbet fizetnek. tény
6) az államháztartáson idén is 100 milliárdos lyuk van. előtte is matolcsy és varga csomagokkal tömték be. ezek mindig a gazdaságot sújtó adók voltak.
7) a beruházások csökkennek. a választási évben kicsit az állami osztogatás húz rajtuk

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:26:55

@Larry Silverstein: a Lajtán túli szakemberek és politikusok véleménye orbánról azért fontos, mert

1) azért a 2 millió magyar a hülye versus ők a hülyék dilemmában csak az olyan agymosott hülye, mint teszi le az utóbbira a garast

2) függetlenül attól, hogy ti azt hiszitek, mindenki hülye, csak ti vagytok a helikopter, a lajtán túliak nélkül itt csak nyomorúságos gazdaságot lehet csinálni. orbán a régió alján kullog

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:29:53

@Larry Silverstein: a 2002-2006-os ciklushoz nem mersz hasonlítani, te fasz. csak a világválsággal tudsz visszaélni, nyomorult fidesznyik

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:37:00

@Larry Silverstein: orbán az imf hitelnél drágábban vett hitelt. most paksra kurva sokat is, szóval pofád befogd!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:54:24

@Larry Silverstein: Németországban egy informatikus általában évi 50ezret keres évente, ebből megkap 2400-at havonta. lejön 700 albérletre, és akkor nem is sokkal több, mint egy magyar nettó. ha ki kell vinni a családot vagy feleséget már nem éri meg. ha itt kell hagyni, szintén. én a szar orbán rezsim miatt dolgozok kint

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:56:56

@Larry Silverstein: a mostani diktatúra ellenzéke nem gyújtja fel a tévét, csürhéje csak a jobboldalnak van

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:59:53

@Larry Silverstein: azért megnézném orbán mit lépne, ha elkötnének egy tankot a kiskörúton. az az állam, amelyik ilyenkor nem küldi támadásba a rendőreit, bukik. orbán is csak a tömegbe lövetés vagy a totális felfordulás között választhatna, te faszfej

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:03:05

@Larry Silverstein: ez is államosítás, és ilyen mértékben komcsi vonás. Marx bátyó pont így képzelte el

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:08:55

@Larry Silverstein: a manyup magántulajdon volt és orbán elvette, akárcsak Rákosi, te baromállat!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:15:35

@Larry Silverstein: tehát az eu szavazás szerinted antidemokratikus?! ilyen fasz egy fidesznyik

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:17:26

@Larry Silverstein: akkor nyilván rühelled orbánt, aki éppen 10milliárrd euróval adósította most el az országot

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:22:10

@Larry Silverstein: kurvára nő a szegénység mgyarországon sok statisztika igazolja ezt. ennyit a családi kasszáról fideszes faszfejkém

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:24:26

@Larry Silverstein: nem, a többségnek nem tetszett, csak hüle loserek voltak elmenni protestszavazni

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 08:35:43

@antibols: bal-liberálisnak. te minden alap nélkül lekmcsiztál, ne ugrálj, hogy szenélyeskedés, te tulok!

antibols 2014.06.28. 12:28:17

@Brendel Mátyás: Mellesleg ezt a "balliberális vagyok, nem komcsi" szöveget akkor veszem be, ha látom, hogy a szanaszét szakadt MSZP-t (beleértve Együttet, DK-t) már egy új garnitúra vezeti, olyanok, akiknek nem volt közük az MSZMP-hez és makulátlan a múltjuk. Kunhalmi Ágnes frontvonalba helyezére kíváló ötletnek tűnt, egészen néhány héttel ezelőttig.

Persze visszavonok mindent, ha az LMP-hez vagy Fodorékhoz húz a szíved.

Egyébként különbség van a között, hogy rosszul mérem fel a politikai hovatartozásodat, és a között, hogy tuloknak hívlak. Az egyik tévedés, a másik személyeskedés. Én személyeskedni nem szoktam, velem szembe viszont sokat szoktak, mert érvelni már nem tudnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 12:54:01

@antibols:

semmi közöm egyik párthoz sem. az, hogy a pártokról szóló véleményed az én lekomcsizásomban éled ki, nem egy szimpla tévedés. mert semmiféle info nem utal arra, hogy én bármelyiknek tagja lennék

"Egyébként különbség van a között, hogy rosszul mérem fel a politikai hovatartozásodat, és a között, hogy tuloknak hívlak. Az egyik tévedés, a másik személyeskedés."

értem, tehát ha rosszul mérem fel anyukád foglalkozását, az nem személyeskedés, tehát nem fogsz reklamálni, ha azt írom, a jó kurva anyád

antibols 2014.06.28. 13:06:39

Semmiféle info? Akkor a blog arculata miért is ennyire vörös? Véletlenül? Persze.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 13:34:01

@antibols: akkor a coca cola kommunista? nem tévedés, hogy tulok vagy

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 13:40:38

@antibols: a blog leírása a facebook oldalon ávek óta ez:

"A Piroslap nem hivatalos blog. Egy blog. Baloldali, szociáldemokrata. 8-an írjuk. És mindegyikünk politikai elfogultsága, érdeklődése más mértékű.
Mi simán szociáldemokraták vagyunk."

elolvastam, mielőtt csatlakoztam. olvasd el, mielőtt sértegetsz!

antibols 2014.06.28. 13:59:10

@Brendel Mátyás: Profitorientált cég nem lehet kommunista, ez paradoxon.
süti beállítások módosítása