Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Miért van szükségünk a bevándorlókra?

2015.07.11. 12:43 | Brendel Mátyás | 62 komment

Már írtam egy kissé speciális postot arról, hogy miért van szüksége a gyorsan növekedő multiknak, és emiatt végül is minden erős, nyugat gazdaságnak a bevándorlásra. Félek, hogy ezt a gondolatmenetet azok fel sem fogják, akik még soha életükben nem dolgoztak multiknál, akik számára a multi az valami félelmetes, globalizációs sárkány. Úgyhogy egymás mellé tennék még pár egészen általános érvet arra, hogy miért van szüksége Európának a bevándorlásra. Ezek egészen egyszerű, általános demográfiai meggondolások lesznek.

1) Európa, és Magyarország lakossága csökken. Legutóbbi hír, hogy 2060-ra Magyarországon 2 milliós népességfogyást jósolnak. Tehát szükség volna kb 2 millió emberre. Igazából akár több is lehetne. És a jobber hülyék, azok mondogathatják, hogy szüljenek a magyar nők és lányok, mert ez egy kívánság, de nem egy megoldási terv, mert ezt olyan nagyon befolyásolni nem lehet. A Jobberes szövegből nem lesz gyerek. A Fidesz bármiféle családpolitikával nem tudta elérni, hogy Magyarország ne fogyjon. Ha egyszer a magyar asszonyok ennyit akarnak szülni, akkor nem nagyon lehet őket rávenni sokkal többre. Mindenféle kedvezményekkel, adópolitikával lehet egy kicsit húzni ezen. Nem mondom, ha a Fidesz nem qrta volna szét az országot, akkor lehet, hogy kicsit többet szülnének a magyar anyák. Ha nem qrta volna szét a Fidesz az országot, lehet, hogy pár százezerrel kevesebb magyar emigrál nyugatra. De ez sem lenne elég. Az ország akkor is fogy. És ha egy egészséges gazdasághoz bár nem elengedhetetlen, de azért nem árt egy kis népességnövekedés, az ugyanis húzza a gazdaságot.

2) Európa és a magyar népesség öregszik. A bevándorlók pedig férfiak, és nők, de leginkább fiatalok.

age_structure_of_the_national_and_non-national_populations_eu_2011_1.png

A képen kék színnel az európai népesség nemi és életkor szerinti eloszlása látható. Ez egy öregedő társadalom. A magyar eloszlás kb ugyanilyen. Zölddel a bevándorlók eloszlása látható. Ezek sokkal fiatalabbak, a legtöbbjük 20-40 év közötti fiatal, és ereje teljében levő középkorú felnőtt. Ha sikerül nekik munkát adni, akkor ők pont azok az emberek lehetnének, akik befizetik az időseknek a nyugdíjalapot az elkövetkező 50 évben. Ahhoz, hogy nekik munkát adjunk, jó gazdasági teljesítmény kell. Ezt Németország lazán meg tudja tenni. Magyarországnak ezen kellene dolgoznia. De visszacsatolás is van: pont a munkaképes emigráns fiatalok lehetnek azok, akik egy kis lökést adnak a gazdaságnak.

3) A bevándorlók nagy része valójában képzettebb a magyaroknál:
helsinkikisokos.jpgTehát minden alap megvan ahhoz, hogy igenis sikerülhet a bevándorlóknak munkát adniuk, ugyanis majd kétszer annyi közöttük a diplomás. A német hírekben hallottam, hogy például a német Erlangeni Egyetem kifejezetten programot hirdet a menekülteknek képzésre, és nyelvórákat is biztosítanak nekik. Ez volna a módja annak, hogy azt a 34 százalék diplomást egy gyors nyelvi képzéssel hasznosíthatóvá "tegyük", illetve a többieknek is biztosítsuk ezt a lehetőséget. Sok az olyan menekült is, akinek megkezdett egyetemi tanulmánya van, és be tudná fejezni. Azt a 34 százalékot könnyen fel lehetne tornászni 60-ra.

Én egyébként azt se bánnám, hogyha a bevándorlókat képzés szerint megválogatnák, és mondjuk csak azt a 34 százalékot engednénk be Európába.

4) A jobberes barmok olyan dolgokkal ijesztgetnek, mint, hogy a bevándorlók bűnözők, és leginkább megerőszakolják a nőket. Minden bizonnyal van ilyen is köztük. Ezeket, ha lehet ki kell szűrni. De például az nem igaz, hogy a bevándorlók csak férfiak, és emiatt extra magas a kockázat, hogy nőket erőszakolnak meg. Valójában Magyarországon sajnos sok nőt erőszakolnak meg magyarok, és bevándorlókról ilyet mostanában nem is hallottam. Míg a debreceni menekülttáborban volt némi zavargás, addig sok magyar ember ölt meg magyar embert, és irtotta ki a családját. Ezt valahogy nem teszi melléje a Jobbikos propaganda. Én nem látom okát annak, hogy miért higgyük azt a bevándorlókról, hogy azok erőszakosabbak, bűnözőbb hajlamúak, mint a mi saját tenyésztésű, agresszív magyarjaink. Pláne, hogy még képzettségben is jobbak a magyar átlagnál.

5) Aki egy-két hír és álhír alapján azt gondolja, hogy a bevándorlók csak azért erőszakosabbak, mert bevándorlók, vagy csak azért alsóbbrendűek, mert bevándorlók, azok meg nácik, és ne nagyon reklamáljanak, hogy nem azok. Akinek az az álláspontja, hogy Magyarországon csak azért nem lát szívesen egy embert, mert sötét a bőre, az náci.

6) A bevándorlók nagy általánosságban valamennyire munkaképesebbek, munkaszeretőbbek, hiszen egyrészt fiatalok, másrészt dolgozni jöttek ide. Mivel Magyarországon a semmire nem kap egy idegen segélyt, nem lehetséges az, hogy ingyen élni jöttek ide. Ráadásul nincs semmije, fel kell építenie egy kis egzisztenciát. Jobban szűrhetőek, és ellenőrizhetőek, hiszen nincs állampolgárságuk. Állandóan hivatalokba kell járniuk, engedélyeket kérniük. Egy a lakásában élő magyarnak nem kell beengedni a rendőrséget a lakására. De egy bevándorlónál teljesen természetes, hogy ellenőrzik őket. Még vissza is élnek vele. Lehet, hogy van olyan buta bevándorló, aki azzal rontja el az itteni életét, hogy bűncselekményt követ el, de a ha kicsit is van esze, akkor minden bevándorló azon van, hogy az átlagosnál is törvénytisztelőbb legyen. Én legalábbis külföldön mindig így jártam el: sokkal inkább odafigyeltem a szabályok betartására, mint Magyarországon.

7) Ha valaki azt nem is gondolja, hogy a bevándorlók motiváltabbak a munkára, azt mindenképpen el kell fogadni, hogy nagyobb a mobilitásuk. Márpedig ma Magyarországon. miközben egyes régiókban nagy a munkanélküliség, aközben máshol hiányzik az akár szakképzetlen munkaerő is. Például Veszprém környéki autóalkatrész gyártó vállalat nem talál betanított munkást összeszerelni. Borsodban hiába keres sok ember munkát, azért nem fognak Veszprémbe költözni (egy bizonytalan munkáért kár is volna, megértem), esetleg mégis van egy háza, vagy albérletben családja, sok bútora. De ha valaki Szíriából jött Debrecenbe, és nincs ott semmije, akkor akár Veszprémbe is mehet dolgozni. Egyébként azt is hallottam, hogy sok magyar ember inkább ül a kocsmában a közmunkabérért, minthogy gyárban dolgozzon kicsit többért. Háza van, meg tud élni a közmunkából is, többre nincs ambíciója.

8) Ami a bevándorlók vallását illeti, ez az egyetlen probléma, amit elfogadok valamennyire komoly felvetésnek. A Debreceni zavargások videóján láthattuk, hogy ott egy muszlim jellegű zászlóval (nem tudtam azonosítani, hogy a gay islam zászló mi a fene akart lenni:)és "Allahu Akhbar" kiáltásokkal hergelték magukat. És egyébként is a Korán miatt tört ki a zavargás. Ez baj. Csakhogy:

A) A bevándorlók nem mind muszlimok. Szíriában is vannak keresztények, Afrikában is vannak keresztények, és mindenhol vannak ateisták is.

B) A mi kis vasárnapi boltbezárós keresztényeink se jobbak, Nekem még mindig több bajom van a keresztényeinkkel, mint a muszlimokkal.
C) Az iszlám ma szerte a világban azt a rossz oldalát mutatja, amit a kereszténység mutatott magáról, amikor hagytuk. A kereszténységnek Európában nem hagyjuk az inkvizíciót és a vallásháborúskodást. Nyilván az iszlámnak sem szabad.

D) A megoldás tehát a szekuláris állam, amely az iszlámnak ugyanúgy nem enged, ahogy a kereszténységnek sem.

E) Az iszlám származású emberek nagy része egyébként pár generáció alatt asszimilálódik, és ugyanúgy ateista lesz, mint a keresztények. Európa nem eliszlámosodni fog a jövőben, hanem ateistává fog válni. És ez az ateizmus a szekuláris állammal lesz garancia arra, hogy egyetlen vallás se okozzon társadalmi léptékű gondot.

F) Az európai terrorizmus nem köthető közvetlenül a bevándorlókhoz. A terrorista akciókat nem bevándorlók követték el Európában. A terrorizmust nem a bevándorlás felszámolásával kell megoldani, hanem a szekuláris állam erősítésével, a szélsőséges imámok és mecsetek betiltásával. Franciaország pontosan ezt tette.

Ha én lennék a miniszterelnök, és nem ez a hülye, a következőt csinálnám.

1) Magyarországon még nagyon sok laktanya, szellemváros, szellemfalu, üres kastély, és hasonló dolog áll kihasználatlanul. Ezekből menekülttáborokat építenék.

2) Anyagi fedezetnek egyrészt az EU-tól kapunk fejpénzt, másrészt a stadionok helyett lehetne menekültekre költeni, harmadrészt az egyházaktól vonnék meg pénzt.

3) A bevándorlók közül, aki bűncselekményt követett el, aki beazonosíthatatlan, az a bírósági ítélet után megy a börtönbe. Ha nincs börtönbüntetés, vagy ennek letöltése után pedig ki kell toloncolni. Ha kell, feltenni a repülőre!

4) Akinek nincs szakképzettsége, és nem veszélyes országból érkezik, attól megpróbálnék megszabadulni. Nem tudom, erre mit mondanak az EU törvények, ezért fogalmazok úgy, hogy "megpróbálnék".

5) A bevándorlók ellátására a szükséges ideig a megadott anyagi forrásokból orvosokat, szakképzett munkatársakat, nyelvtanárokat fogadnék fel, közalkalmazottként. Ha kell, jó pénzért. Ezeknek képzését gyorsan meg kellene támogatni az egyetemeknél. A hülye Orbán kormány az ellenkezőjét tette.

6) Ha már vannak, közmunkásokat is alkalmaznék az egyszerű dolgok elvégzésére. (Bár ehelyett jobb a fizetett rendes állás.)

7) A bevándorlók közül újabb munkatársakat toboroznék, akik az újabb bevándorlók fogadását meg tudják könnyíteni. Ez sokszorosan win-win megoldás, mert máris van munkája egy pár bevándorlónak, a bevándorlók tapasztaltak abban, hogy mi a bevándorlók baja. Beszélik az ő nyelvüket. Sokkal hamarabb nyerik el az új bevándorlók rokonszenvét.

Tudom, ez egy olyan korlátolt, jobboldali kormánytól, mint a miénk nem várható el, a Habonyárpádfélékben csak annyi fantázia van, hogy gyűlöletkeltést szítsanak, arra nincs muníció, hogy egy ilyen problémát konstruktívan megoldjanak.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr617617726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann19 2015.07.11. 14:43:45

Kedves Mátyás!
Posztjából kiragadva reagálnék néhány tényezőre, melyekkel alátámasztotta azt a tényt, hogy miért lesz kívánatos a migránsok jelenléte országunkban.
Nem értek egyet azzal, hogy a bevándorlók az ottani országok szellemi krémjéből választódnak ki, diplomások indulnának útnak a nagy ismeretlen messzeségbe.
A fejletlen országokban a képzett embereknek kialakult egzisztenciájuk van, ezért a megélhetés lehetőségének megteremtése nem motíváció számukra.
Magyarország nem áll olyan rosszul a diplomások arányszámában, az ön által közölt 16.1%-kal szemben 2013. adat szerint a diplomások aránya 30% körül mozgott, ebből 35.5% a nő, és 24.7% a férfi.Itt jegyzem meg, hogy pár év múlva az eu-s elvárás 43% lesz az ország számára, amelyet aligha fogunk teljesíteni a Fidesz áldásos felsőoktatást illető romboló szándéka miatt.
Abban egyet értek, hogy a bevándorlók korosztálya a fiatal nemzedéket képviseli, a munkához való viszonyukat nem tudom megitélni.
A híradásokból, helyszíni riportokból az jön le, hogy a bevándorló férfiak európai jövedelmükből kívánják otthon maradt népes családjukat eltartani.
Megértem az érvelést Európa i jövőbeni demográfiai helyzetének drámai alakulásának fényében, azonban a megoldást nem a bevándorlás fokozásában látom.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.11. 18:38:47

@Mariann19:

"Nem értek egyet azzal, hogy a bevándorlók az ottani országok szellemi krémjéből választódnak ki, diplomások indulnának útnak a nagy ismeretlen messzeségbe."

nem tudok veled mit kezdeni, ha a felmérés adatait elutasítod a saját hited miatt. bigott vallásos ember vagy. az ilyent nem lehet meggyőzni.

"Megértem az érvelést Európa i jövőbeni demográfiai helyzetének drámai alakulásának fényében, azonban a megoldást nem a bevándorlás fokozásában látom. "

nincs más megoldás. nem parancsolhatod meg a nőknek, hogy szüljenek gyereket

Mariann19 2015.07.11. 19:15:57

@Brendel Mátyás:
"ha a felmérés adatait elutasítod a hited miatt, bigott, vallásos ember vagy."
Te azt írtad 16.1%, én azt, hogy 35.5 és 24.7%. Számok!!!!
Mi a fene köze van a mértékek összevetésének a hithez?
Egyáltalán, a kommentemben nem lelhető fel vallásra utaló gondolat.
"Nem tudok veled mit kezdeni."
Nocsak! Valami missziót vállaltál fel a kommentelők tudati változtatására?
Nem nagyon bánom, hogy megírtam a hozzászólásomat pökhendi reagálásod ellenére.
Röpke kis ujjgyakorlat volt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.11. 19:43:50

@Mariann19:

a KSH szerint 2011 évi népszámláláson 19 százalék volt a diplomások aránya. ez megfelel a Helsinki Bizottság számainak, abból ugyanis ez a súlyozott átlag kijöhet.

ellent mond a te hülye képzelgéseidnek.

www.piackutatasok.hu/2013/07/ksh-diplomasok-aranya-19-szazalek-2013.html

amikor a felmérések helyett a saját ujjadból szopott hülyeségnek hiszel, az a vallás. te egy vallásos hülye vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.11. 19:46:05

@Mariann19: " 2013. adat szerint a diplomások aránya 30% körül mozgott"

ezt hivatkozás nélkül nem hiszem el, utána néztem, és tévedsz. én adtam linket, hogy az én adatom a helyes.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.07.11. 19:59:36

Őrült Brendel újra rendel... :D

Poszt-címed ("Miért van szükségünk a bevándorlókra?!") már önmagában mókás a kérdőjel-felkiáltójel kombót használva... :) Na, de nézzük a válaszaidat...

1. Európa, és Magyarország lakossága csökken
És bármennyire is elutasítod a megfelelő módszer ennek kiküszöbölésére a megfelelő családtámogatási rendszerek kialakítása, a több gyermek vállalásának elősegítése. Átalakultak az európai gondolkozásmód a családról, a férfiak, a nők szerepéről, és nem szükségképpen jó irányba. Ha a bevándorlással akarjuk a csökkenést megakadályozni, akkor:
a. a bevándorlók átveszik a gondolkozásmódot, és állandó bevándorló-szükséglet alakul ki
b. nem veszik át, hanem ők szülnek nyakra-főre, és ha mindeközben az európai kultúrát elutasítják, a sajátjukat őrzik meg és erőltetik, akkor Európa nem megújul, hanem eltűnik.

2. ld. mint előbb

3. Ez a statisztika a legnagyobb hazugság, ami kering a neten! :) A legálisan érkező bevándorlókról szól. A hazánkba érkezett 2015 évi 70 ezer illegális határátlépő 90%-a még papírokkal sem rendelkezik, nemhogy diplomával. Igaz, hogy közöttük magas a fiatalok aránya, de ez nem meglepő, mert nem a nyugdíjasok választják a vándorútra kelést. Jelenleg a munkanélküliség 7%-os Magyarországon. Rakd össze, Brendel... ;)

4. Az illegális bevándorlók bűnözői voltával és erőszakosságával riogatni valóban baromság. Kb. mint azzal pozitívabb színben feltüntetni őket, hogy mennyi orvos, meg atomfizikus van közöttük. Tömegben tök átlagosak, csak nem tudnak idegen nyelveket, és nincs képesítésük. És amúgy tényleg több közöttük az egyedülálló fiatal férfi...

5. Ld. előbb.

6. a."A bevándorlók nagy általánosságban valamennyire munkaképesebbek, munkaszeretőbbek, hiszen egyrészt fiatalok, másrészt dolgozni jöttek ide."
Jól hangzik, de valamivel talán alá is támaszthatnád ezt a dolgot. Amúgy az európai munkanélküliek tömegéről ezek szerint az a véleményed, hogy dolgozni sem akarnak? Ha mégiscsak, akkor miért terhelnéd a magas munkanélküliséget még tovább?

6.b. "Jobban szűrhetőek, és ellenőrizhetőek, hiszen nincs állampolgárságuk"
3 éve még 1-2 ezer illegális bevándorló jött. Most eddig, ebben az évben 70 ezer. Hogyan is gondolod, hogy könnyen szűrhetőek, ellenőrizhetőek??? Amúgy azzal tisztában vagy, hogy annak kiderítése, hogy egy ember, akinek nincsenek papírjai honnan jött, ott mit követett esetleg el, illetve milyen az egészségi állapota (és ezek csak a belépő paraméterek az unióba) mennyi időbe, energiába, munkaórába kerül???? És ez nem úgy működik, hogy holnapra tettre készen ott áll több ezer bevándorlásügyi alkalmazott az állam rendelkezésére...

6.c. A törvénytisztelettel kapcsolatos agymenésedre, ami csupa tényen alapul, talán nem is rugóznék, jó? :D

7. Na, itt aztán végképp eldobtam az agyam.... :) Ne a vallásra kend a problémákat (egyikre sem!). A kulturális különbségek elegendőek ahhoz, hogy állandó feszültség legyen a bevándorlók és az őslakosok között. Nem mellesleg az iszlám számára (igen, az illegális bevándorlók között nem mindenki iszlám hitű, de nagy a többség) nincs szekuláris állam. Ha egyszer többségbe kerülnek Brendel, te fogsz legjobban rinyálni... :)

Na, gyerünk, kezdd el az anyázást, úgy is azt szoktad ;)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.11. 21:22:33

@jobbdemokrata:

"És bármennyire is elutasítod a megfelelő módszer ennek kiküszöbölésére a megfelelő családtámogatási rendszerek kialakítása, a több gyermek vállalásának elősegítése. Átalakultak az európai gondolkozásmód a családról, a férfiak, a nők szerepéről, és nem szükségképpen jó irányba. "

De ez e módszer nem működik ember! Az nem megoldás a problémára, hogy álmodozol, hogy "bárcsak volna egy konzervnyitónk". A problémára olyan megoldás kell, amelyik a gyakorlatban is működik!

"a. a bevándorlók átveszik a gondolkozásmódot, és állandó bevándorló-szükséglet alakul ki"

igen:

"b. nem veszik át, hanem ők szülnek nyakra-főre, és ha mindeközben az európai kultúrát elutasítják, a sajátjukat őrzik meg és erőltetik, akkor Európa nem megújul, hanem eltűnik."

senki nem mondta, hogy a bevándorlók elutasítják az európai kultúrát, illetve, hogy nem kell őket integrálni, sőt, megkövetelni bizonyos minimumot.

" A hazánkba érkezett 2015 évi 70 ezer illegális határátlépő 90%-a még papírokkal sem rendelkezik, nemhogy diplomával. "

ezt ugye hasból szoptad. érvnek ez nulla.

"Jelenleg a munkanélküliség 7%-os Magyarországon. Rakd össze, Brendel... ;)"

10 százalék nyugodtan lehet. egyébként is egycsillió új munkahelyet teremtettek.

"Tömegben tök átlagosak, csak nem tudnak idegen nyelveket, és nincs képesítésük."

az átlag magyarral felérnek.

" És amúgy tényleg több közöttük az egyedülálló fiatal férfi..."

mondod hasból.

"Jól hangzik, de valamivel talán alá is támaszthatnád ezt a dolgot."

eddig alátámasztásnak csak én hoztam linket. te nem támasztottál alá semmit semmivel.

"Amúgy az európai munkanélküliek tömegéről ezek szerint az a véleményed, hogy dolgozni sem akarnak? "

elég alacsony a mobilitásuk. a bevándorlóknak meg magas. azt ne mondd, hogy ezt támasszam alá, seggfej!:)

"3 éve még 1-2 ezer illegális bevándorló jött. Most eddig, ebben az évben 70 ezer. Hogyan is gondolod, hogy könnyen szűrhetőek, ellenőrizhetőek???"

a 10 millió magyarhoz képest ez nem sok.

" Amúgy azzal tisztában vagy, hogy annak kiderítése, hogy egy ember, akinek nincsenek papírjai honnan jött, ott mit követett esetleg el, illetve milyen az egészségi állapota (és ezek csak a belépő paraméterek az unióba) mennyi időbe, energiába, munkaórába kerül????"

ige, tudom, hogy ez nehéz. ugyanakkor azt is tudom, hogy egy ilyen ember nem mondhatja, hogy "engem hagyjon békén a rendőrség!" merthogy olyan státusban van, hogy a rendőrségnek kötelessége rajta tartani a szemét.

"Ne a vallásra kend a problémákat (egyikre sem!)."

nézd meg a videót, faszfej!

" Ha egyszer többségbe kerülnek Brendel, te fogsz legjobban rinyálni... :)"

nem fognak. Európa ateista lesz. itt van a link, egy csomó statisztika igazolja. tudom, téged csak a tények nem érdekelnek.

"Na, gyerünk, kezdd el az anyázást, úgy is azt szoktad ;) "

az első mondatod után nem ugrálhatsz, köcsög!

"Poszt-címed ("Miért van szükségünk a bevándorlókra?!") már önmagában mókás a kérdőjel-felkiáltójel kombót használva... :)"

ez volt az egyetlen jogos érved. mint látod, ezt el is fogadtam. elismerem én, ha igazad van, csak tudod ez kurva ritkán fordul elő, mert kurva sötét vagy

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.11. 21:43:35

@jobbdemokrata: egyébként azt hogy képzeled el, hogy a menekültek 34 százaléka diplomás, de szerinted a bevándorlók gyakorlatilag 0 körüli százaléka diplomás?!

ezekben az afrikai és ázsiai országokban a háború mindig az egyetemeken tör ki, és onnan menekül a sok diplomás, a háború nem sújtotta, egyetem nélküli vidékekről meg jönnek a bevándorlók?!

mennyi páleszt szívtál ma?!

samace2 2015.07.12. 18:03:42

Helyén kell mindent kezelni.Felnőttesen kell kezelni a dolgot.

Itt nem bevándorlási kérdésről van alapvetően szó, hanem menekültügyről.Bevándorlók ellenőrizhető módon érkeznek,ahonnan érkeznek ott is ellenőrzésen keresztül esnek, megfelelő papírokkal.

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:A8gu7rUZ39IJ:https://www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_wnvn001.html+&cd=4&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Statisztika szerint meg 70 szereződött a menekültek száma és ez csak a hivatalos szám.Menekültügy ennyi embert nem tud kezelni, mert nyilván nem várható el az, hogy akkor 70-szer ennyit dolgozzanak.

Ha menekültek 5% beteg akkor rögtön 1500 embert kell kezelni negyedévente,egy olyan egészségügyben ahol az emberek így is túl terheltek.Ráadásul olyan betegségek is előfordulhatnak, amikre igen korlátozott számban van védőoltásunk.Elég valamilyen fertőző trópusi betegség.Ezért nem ártana ha megvizsgálnák ezeket az embereket, betegeket köztük ellátnák, karanténba raknák szükség esetén.Honnan lesz forrás egy túlterhelt egészségügyben emberi,anyagi férőhely?

Másik, hogy a bevándorlók mindenféle ellenőrzés nélkül jönnek be és lehet köztük körözött bűnőzök is, akiknek szenvedélyük gyilkolás ezeket se ártana kiszűrni.Mielőtt belekötnél ebbe reptéren is meg kell adni személyes adataidat mielőtt repülsz.Amikor elindulnak na ez nem történik meg, ránk vár ez hálás feladat. Cumó akkor van ha Szíriából vagy az Iszlám Állam által ellenőrzött területről jön, mert akkor nincs kitől leinformálni azt,hogy az uti okmány a valós-e nem hamisított.

Azt mondod fogadjuk be őket,de hova mégis?Ha olvasnál megyei sajtót akkor debreceni fogadó állomás 800 főre tervezték most 1900 fő lakik ott.Hova?
Menekült állomás azért kell,hogy megnézzék fent említett dolgokat beteg-e,körözött bűnöző-e.Túlzsúfoltság meleg ágya fertőzéseknek, könnyen kitörhet egy kolera járvány is...

Következő probléma az,hogy ha megadjuk menekült státuszt és mondjuk Németországban balhét csinál, akkor szépen idehozzák nekünk, mert mi fogadtuk be és csináljunk vele amit akarunk.Egy bűnözőt semelyik ország nem fogad be szóval nyakunkon marad.Börtöneink így is 200-300% os kihasználtság mellett üzemelnek a tervekhez képest.Ha pedig lazán kezeljük a kérdés akkor kiraknak bennünket shengenből.Szóval akkor megint nyakunkon maradnak a menekültek.

34%

Eddig nem egészen egy év alatt 100 ezer menekült jött.34% képzett.66 ezer ember tehát képzetlen (írod,hogy nem sok 10 millióhoz képest- 9 millióan vagyunk csak kerekítve tízen- hány 66 ezres városunk van??).Honnan akasztasz le ennyi tanárt, aki képzi őket.És addig etetni kell őket, míg megtanulnak magyarul, megtanulják a törvényeket pl. itt nem divat kövezés, itt lehet bikiniben fürödni stb.Napi 2 ezer ft megy el rájuk 130 milla naponta.Honnan vonsz el megint?És ki tudja hol a vége?Mert múlt héten 2000 menekültet fogtak el.

Be kell fogadni menekülteket, de nem ennyit.Megteltünk...
Nem furcsálod,hogy sok tagország ágál ellene,hogy menekült kvóta legyen.Se baj majd mi megoldjuk ezt problémát.Ha többi ország ágál ellene, mert nem tudja megoldani helyzetet, akkor mi keményt.kű magyarok megmutatjuk világnak,hogy kell..És nem tűnt fel,hogy jöttek német osztrák, határőrök is kezelni problémát.És az se furcsa,hogy nem akarnak kötelezettség mulasztási eljárást emiatt.

Felnőhetnél végre te is...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 18:17:02

@samace2:

"nyilván nem várható el az, hogy akkor 70-szer ennyit dolgozzanak."

és 70-szer ennyien?! például Debrecenben mennyi közmunkás van?!

"Ha menekültek 5% beteg akkor rögtön 1500 embert kell kezelni negyedévente,egy olyan egészségügyben ahol az emberek így is túl terheltek."

az hogy lehet, amikor munkanélküliség van?!

"Másik, hogy a bevándorlók mindenféle ellenőrzés nélkül jönnek be és lehet köztük körözött bűnőzök is, akiknek szenvedélyük gyilkolás ezeket se ártana kiszűrni."

a magyarok között is van gyilkos. a bevándorlók között sokkal jobban lehet szűrni. én az utóbbi hetekben egy csomó maygar gyilkosról hallottam, egyetlen bevándorló gyilkosról sem.

"Azt mondod fogadjuk be őket,de hova mégis?"

az 1980-as években majd 11 milliónyian voltunk. tehát elférünk az országban.

"Ha olvasnál megyei sajtót akkor debreceni fogadó állomás 800 főre tervezték most 1900 fő lakik ott.Hova?"

tessék újakat építeni! hány menekültállomás jön ki a kerítésből?!

"Egy bűnözőt semelyik ország nem fogad be szóval nyakunkon marad."

a bűnöző Szíriait vissza kell toloncolni Szíriába. látod, ennyivel is jobb, mint a bűnöző magyar. az ugyanis tényleg a nyakunkon marad.

"Börtöneink így is 200-300% os kihasználtság"

no tessék. ugye, hogy a bűnöző magyarokkal sokkal több baj van?!

"Eddig nem egészen egy év alatt 100 ezer menekült jött.34% képzett.66 ezer ember tehát képzetlen"

nem, faszfejkém. 34% diplomás. a maradéknak lehet középfokú szakképzettsége.

"Honnan akasztasz le ennyi tanárt, aki képzi őket."
stadionokból.

"Honnan vonsz el megint?"

stadionokból. az egyházakból.

"És nem tűnt fel,hogy jöttek német osztrák, határőrök is kezelni problémát."

nekem nem úgy tűnik, hogy a németek és osztrákok az eddigi nagy bevándorlási hullámokban tönkrementek volna. sőt.

"Felnőhetnél végre te is... "

kimászhatnál végre a kis korlátaid közül

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 18:21:00

@samace2:

"Ha olvasnál megyei sajtót akkor debreceni fogadó állomás 800 főre tervezték most 1900 fő lakik ott.Hova?"

"Magyarországon az üresen álló volt szovjet és már használaton kívüli magyar laktanyákból lesznek az újabb táborok. 17 volt laktanyáról szólnak a kiszivárgott hírek."

aktiv-blog.net/belfold/ebben-a-16-magyar-laktanyaban-alakitjak-ki-a-menekult-taborokat-kell-ez-nekunkoszd-meg-te-is/

felnőhetnél már végre fijjam, attól, hogy te korlátolt hülye vagy, még van a világon olyan, amire te nem gondoltál. és attól nincs igazad, hogy korlátolt hülye vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 18:27:08

@samace2:

"A Honvédség ezért az éjjel egy vadonatúj 500 fős, menekültek előállítására szolgáló tábort épített a kiskunhalasi laktanyában."

rtl.hu/rtlklub/hirek/uj-tabort-epitettek-a-menekultek-eloallitasara

csak akarni kell. nem nyafogni, hogy nem lehet.

halasinfo.hu/ingyen-keri-a-volt-orosz-laktanyat-halas/

szellemvarosok.blog.hu/

hvg.hu/itthon/20130521_Havi_otmillioert_oriztetik_az_ocsai_adost

egyszerűen hülye vagy, és azt hiszed, hogy amire te nem tudsz megoldást, arra nincs megoldás. de legalább szerény hülye lennél, faszkalapkám!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 18:40:21

@samace2:

Ha én lennék a miniszterelnök, és nem ez a hülye, a következőt csinálnám.

1) Magyarországon még nagyon sok laktanya, szellemváros, szellemfalu, üres kastély, és hasonló dolog áll kihasználatlanul. Ezekből menekülttáborokat építenék.

2) Anyagi fedezetnek egyrészt az EU-tól kapunk fejpénzt, másrészt a stadionok helyett lehetne menekültekre költeni, harmadrészt az egyházaktól vonnék meg pénzt.

3) A menekültek közül, aki bűncselekményt követett el, aki beazonosíthatatlan, az azonnal repülne vissza az országába. Ha kell feltesszük a repülőre.

4) Akinek nincs szakképzettsége, és nem veszélyes országból érkezik, attól megpróbálnék megszabadulni. Nem tudom, erre mit mond az EU törvények, ezért fogalmazok úgy, hogy "megpróbálnék".

5) A menekültek ellátására a megadott anyagi forrásokból orvosokat, szakképzett munkatársakat, nyelvtanárokat fogadnék fel, közalkalmazottként. Ha kell, jó pénzért. Ezeknek képzését gyorsan meg kellene támogatni az egyetemeknél. A hülye Orbán kormány az ellenkezőjét tette.

6) Közmunkásokat is alkalmaznék az egyszerű dolgok elvégzésére. (Bár ehelyett jobb a fizetett rendes állás.)

7) A bevándorlók közül újabb munkatársakat toboroznék, akik az újabb bevándorlók fogadását meg tudják könnyíteni. Ez sokszorosan win-win megoldás, mert máris van munkája egy pár bevándorlónak, a bevándorlók tapasztaltak abban, hogy mi a bevándorlók baja. Beszélik az ő nyelvüket. Sokkal hamarabb nyerik el az új bevándorlók rokonszenvét.

Tudom, ez egy olyan korlátolt, jobboldali kormánytól, mint a miénk nem várható el, a Habonyárpádfélékben csak annyi fantázia van, hogy gyűlöletkeltést szítsanak, arra nincs muníció, hogy egy ilyen problémát konstruktívan megoldjanak.

samace2 2015.07.12. 19:54:41

@Brendel Mátyás:
"Magyarországon az üresen álló volt szovjet és már használaton kívüli magyar laktanyákból lesznek az újabb táborok. 17 volt laktanyáról szólnak a kiszivárgott hírek."

Ez a 17 város lehet..Azokat fel kell újítani.Gondoskodni kell orvosi felügyeletről őrzésről.És kérdés mennyit kell költeni felújításra, ott lesz az üzemeltetés költsége is.

"és 70-szer ennyien?! például Debrecenben mennyi közmunkás van?!"

Minden közmunkás tudja mi a menekültügyi eljárás.Beszéli a nyelvüket ugye?

"az hogy lehet, amikor munkanélküliség van?!"

úgy,hogy az emberek nem akarnak folyamatos túlóráért bruttó 100 ezerért dolgozni.Egyébként kérdezd meg a munkanélkülieket.

"a magyarok között is van gyilkos. a bevándorlók között sokkal jobban lehet szűrni. én az utóbbi hetekben egy csomó maygar gyilkosról hallottam, egyetlen bevándorló gyilkosról sem."

Jobban lehet szűrni ez komoly?Amikor íratok nélkül jön?Olyan országból ahol nincs törvényes rend?Most ez komoly?Megnézném ,hogy ellenőrzöl le olyan személyt aki Iszlám Állam területéről jön.Felhívod öket?Jó napot kívánok Iszlám állam!Van itt Dzsabalah Muhamadi el tudnák küldeni a képét?Külképviselet sincsen aki utánanézhetne..

Az,hogy nem hallottál valamiről az nem érv.Azt feltételezni,hogy nincs köztük jó vagy rossz botorság.Ezen az alapon meg kellene szüntetni a határellenőrzést, minek bevándorlók csak jók lehetnek.Azért sem érv továbbá,mert értesüljél róla két dolog kell:Le kell bukniuk, sajtóban meg kell,hogy jelenjen.Ők is H.sapiens-ek idegrendszerük ugyanaz,miért lennének mások mint mi vagy ők evolúció új lépcsői.

"a bűnöző Szíriait vissza kell toloncolni Szíriába. látod, ennyivel is jobb, mint a bűnöző magyar. az ugyanis tényleg a nyakunkon marad."

Szíriában anarchia van.De ha megtagadják leszállást, akkor mi van.Szerinted ingyen utazik oda?Erre költsük pénzt,hogy bűnözőket szállítgassunk több ezer kilométere.Inkább stadion, mert az legalább szép, meg munkát ad az embereknek mind az építés, mind az üzemeltetés, meg szórakozást nyújt a szurkolóknak.

"tessék újakat építeni! hány menekültállomás jön ki a kerítésből?!"

Mennyit építsünk?Múlt héten 2000 ember jött.Lehet jövő héten jön 5000 ember.Lehet év végén már 400-500 ezer ember vár menekült státuszra.
Hajléktalan problémát évtizedek óta nem tudjuk megoldani.Nevezetesen annyit,hogy társadalomba visszataláljanak, fedél legyen a fejük fölött, legyen jó fizető állásuk.Jön 100 ezer menekült azzal meg fél kézzel elbánunk.Beintegráljuk társadalomba,fedelet húzunk fejük fölé és élünk míg meg nem halunk.Egyetemi szakokat,középiskolákat szüntetünk meg, de több ezer ember képzést simán megoldjuk mi az nekünk.Kelet Magyaroszágot nem sikerült felhúzni.Egy fél békés megyényi ember mi az nekünk?Nyugathoz nem hogy közelednénk, hanem távolodunk ebbe környezetbe érkezik 100 ezer ember eddig.Mit vársz?Mi fog történni ?Ha ebbe hiszel bolondabb vagy a bolondnál(Szándék nemes amit akarsz de nem reális..)
Ismétlem
Miért utasítja el több ország menekült kvótát szerinted?Érdekes ezen senki sem fortyog inkább saját fajtánkat marjuk...

"Honnan akasztasz le ennyi tanárt, aki képzi őket."
stadionokból."-stadionokból????????????Ott azt hittem szurkolók vannak.Voltam meccsen?Tanár lennék?

"Honnan vonsz el megint?"

stadionokból. az egyházakból.

Édes kevés csepp a tengerbe.Kórházakat megnöveled, akkor nő rezsi fűtés villany.Több műtő kell több sebész nővér.Jelenleg létszám hiány van értelmetlen növelés.Enyhüljön a hiány több embert kell bevonni magasabb bérért ez már 100 milliárdos nagyságrend.Orvosi eszközökről nem is beszélek ahol több tízmilliós cuccok vannak.Kórtermek így is zsúfoltak, évek óta nincs pénz kapacitás növelésre.Hónapokat kell várni műtétekre így is egy komolyabb műtét tízmilliós nagyságrend.várólista csökkentésére milliárdok kellenek.Ja és ha megemelem orvosok fizetését, akkor nyugdíjrendszerben is jelentősen megemelkednek a kiadások.

Te is külföldön élsz, orvosok is húznak kifele, most komolyan ilyen országban költsünk. 50-100 milliárdokat menekültekre, amikor saját bajainkat nem tudjuk orvosolni (nyugati társadalmakhoz való felzárkózást).Hol élsz ember

Stadionok felépültek abból mit vonsz ki?Az egyházakból sem vonhatsz ki, mert gátlod a vélemény szabadságot.Negatív diszkrimináció.Alapvető emberi jogokat sértesz.Illetve papokat teszel munkanélkülivé.Sok öregek otthona, szociális otthon zárna be.

Érdekes, hogy az Európai államok ( Gazdagabb államok) nem akarnak menekült kvótát, de mi magyarok megint megmutatjuk.

samace2 2015.07.12. 20:27:56

kitekinto.hu/latin-amerika/2011/12/03/az_amerikai-mexikoi_vasfuggony_elerte_az_oceant/#.VaKrxfntmko

Amit világ legerősebb hatalma nem tud megoldani mexikó felől érkező menekültek azt Magyarország sipsz supsz elintézi.

"3) A menekültek közül, aki bűncselekményt követett el, aki beazonosíthatatlan, az azonnal repülne vissza az országába. Ha kell feltesszük a repülőre.

4) Akinek nincs szakképzettsége, és nem veszélyes országból érkezik, attól megpróbálnék megszabadulni. Nem tudom, erre mit mond az EU törvények, ezért fogalmazok úgy, hogy "megpróbálnék"."

Ha itt élnél Magyarországon akkor ilyeneket hallanál. Elfogtak 300 500 2000 600 határátlépőt,sőt szerb rendőrök buszokat vezényelnek zöld határa.Ezzel valamit kezdeni kell.

És már lassan van egy félmegyényi menekültünk fél év alatt..Nem dughatod homokba fejed.

2) Anyagi fedezetnek egyrészt az EU-tól kapunk fejpénzt, másrészt a stadionok helyett lehetne menekültekre költeni, harmadrészt az egyházaktól vonnék meg pénzt.

Kérdés mennyit.Valószínű nem eleget.Ha nem akarnak kvótát.Pénzt sem fognak.Jelképes lesz az is.

A menekültek közül, aki bűncselekményt követett el, aki beazonosíthatatlan, az azonnal repülne vissza az országába. Ha kell feltesszük a repülőre.

Pénz ez is..

4) Akinek nincs szakképzettsége, és nem veszélyes országból érkezik, attól megpróbálnék megszabadulni. Nem tudom, erre mit mond az EU törvények, ezért fogalmazok úgy, hogy "megpróbálnék".

Ez szép és jó.Mi van akkor ha apa képzett anya pedig nem.Ha jön nagyapó nagy anyó akkor szét szakítod a családot.Gyerekkel mi lesz??Kell nyelveket beszélő tanár, óvónő is.Újabb probléma.

Ha befogadod és nem követ el semmit akkor nem teheted ki.Ez auschwitzi logika:Kiválogatod a munkaképeseket.

"5) A menekültek ellátására a megadott anyagi forrásokból orvosokat, szakképzett munkatársakat, nyelvtanárokat fogadnék fel, közalkalmazottként. Ha kell, jó pénzért. Ezeknek képzését gyorsan meg kellene támogatni az egyetemeknél. A hülye Orbán kormány az ellenkezőjét tette."

Álomvilág.Ha adnának, akkor elfogadták volna kvótát.Saját forrás van csak.

"nem, faszfejkém. 34% diplomás. a maradéknak lehet középfokú szakképzettsége."

Lehet, de nem biztos.És ha van is nem biztos hogy használható pl. fügetermesztő technikus.Magas hozzáadott értéket felsőfokú végzettségűek állítanak elő nagyrészt, szal nem vagyunk előrébb velünk.Lesz több ember az Audi gyárban kocsit szerelni.Az is valami de nem sok.Szavakon lovagolsz hihetetlen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 20:44:04

@samace2:

"Amit világ legerősebb hatalma nem tud megoldani mexikó felől érkező menekültek azt Magyarország sipsz supsz elintézi."

1) nem érdekel, hogy az USA mit csinál. nem kell mindenben másolni őket.
2) az US-Mexikó határ 3000 km. a Szerb-Magyar szerintem nincs 200 km

"És már lassan van egy félmegyényi menekültünk fél év alatt..Nem dughatod homokba fejed."

elmondtam, mit csinálnék. te nem homokba dugod a fejed, hanem betonba.

"Kérdés mennyit.Valószínű nem eleget."

de.

"Pénz ez is.."

a fal még több pénz.

"Ez szép és jó. Mi van akkor ha apa képzett anya pedig nem. Ha jön nagyapó nagy anyó akkor szét szakítod a családot.Gyerekkel mi lesz?? Kell nyelveket beszélő tanár, óvónő is.Újabb probléma."

ezekre válaszoltam.

"Ez auschwitzi logika:Kiválogatod a munkaképeseket."

auschwitzcel nem az volt a baj, te faszfej.

"Álomvilág.Ha adnának, akkor elfogadták volna kvótát.Saját forrás van csak."

hvg.hu/itthon/20150130_Magyarorszag_a_lepattant_alagut__a_korma

attól, hogy hülye vagy, tájékozatlan, nem olvasol újságot, még nem lesz igazad. sőt.

"És ha van is nem biztos hogy használható pl. fügetermesztő technikus.Magas hozzáadott értéket felsőfokú végzettségűek állítanak elő nagyrészt, szal nem vagyunk előrébb velünk."

előrébb vagyunk velük, mint a magyarokkal.

őszintén szólva téged simán becserélnélek egy átlag menekültre, mert egy átlag menekült okosabb nálad. te demonstrálod, milyen a magyar átlag, sötét, hülye mélymagyar, aki nem tud olvasni, nem tud tájékozódni, de hülyeséget hinni, azt tud, és nyomja a baromságot, mint állat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 20:50:41

@samace2: a fal 22 milliárdból épül

nol.hu/belfold/lehuzzuk-a-vasfuggonyt-1540721

ennyi pénzből meg lehet oldani a menekültkérdést addig, amíg ilyen súlyos a helyzet, és ahogy vázoltam, eléggé meg tudná lendíteni az ország gazdaságát, illetve pár év alatt önellátóvá lehet tenni a dolgot.

samace2 2015.07.12. 21:33:32

@Brendel Mátyás: "őszintén szólva téged simán becserélnélek egy átlag menekültre, mert egy átlag menekült okosabb nálad. te demonstrálod, milyen a magyar átlag, sötét, hülye mélymagyar, aki nem tud olvasni, nem tud tájékozódni, de hülyeséget hinni, azt tud, és nyomja a baromságot, mint állat."

Tán menekültügyön dolgozol?Honnan veszed ezeket?Ismered az összes menekültet?
Vagy befogsz linkelni egy újság cikket?Ha valamiről megjelenik egy cikk akkor feltétlenül igaz?Én láttam a debreceni menekült balhét, és vannak ismerőseim akik ott élnek.Kérdezd meg face to face ,hogy milyenek ezek a táborok.Elárulom szó volt felszámolásáról nem egyszer:

2013

www.haon.hu/tomegverekedes-a-debreceni-menekulttaborban-2/2303780

2008

www.ajbh.hu/kozlemenyek-archiv/-/content/10180/51/a-debreceni-menekulttabor-viharairol;jsessionid=59A5A02B53870360A45FC001BF164935

www.origo.hu/itthon/20080730-osszeverekedtek-a-debreceni-menekulttabor-lakoi.html

www.blikk.hu/blikk_aktualis/20090621/szenvednek_es_eheznek_a_bicskei_menekulttabor_lakoi/

És eddig nem volt áradat..Szerinted mi lesz itt, ha beengedünk boldog boldogtalant.Hol élsz te ember?

És milyen jó lesz ha itt lesznek?Hova vesszük fel őket így is alacsony reál foglalkoztatottság?

Szerinted értelmesek. A menekültek hát nem fognak egyből dobbantani külföldre dupla annyiért dolgozni. Ráadásul ott élnek rokonaik.Tavaly csak 23 000-en léptek le.Hol élsz te ember?

Szerinted ha ennyi jóra való ember van ott akkor hogy fenébe van az,hogy Magyarországon akarnak menekült táborokat létrehozni nem pedig Németországban.Mindenesetre elég furcsa ha ez ilyen jó dolog.Tehát megint ott járunk hogy hülye az egész nyugat, mert nem csinálnak menekülttáborokat mi vagyunk az okosok.Sőt Usa is hülye.

Meg szerinted nem fognak lenyulni a pénzekből??
"a fal 22 milliárdból épül"

Ez spekuláció nem tudjuk mennyi menekült fog érkezni.Fal meg kell kontrollálni kell a menekült áradatot.200 km-es szakaszt nem tudsz folyamatosan védeni bozótos erdős részek.Több ezer ember kellene...Hogy túróba akarsz ellenőrizni szelektálni a bevándorlókat ha nem ellenőrzöd a beáramlást.Olcsóbb ha falat emelsz és telerakod érzékelővel ami jelzi merre bontják mintha emberekkel őrizteted.Ha pedig beleszarunk,akkor úgy repülünk shengenből mint pinty.Azt kellene megértened,hogy nem velünk van alapvetően baj hanem az,hogy belső országok nem akarnak többet tavaly 23 000 lépett le na ezeket mostantól visszadobják nekünk.

samace2 2015.07.12. 21:51:50

@Brendel Mátyás: 1) nem érdekel, hogy az USA mit csinál. nem kell mindenben másolni őket.
2) az US-Mexikó határ 3000 km. a Szerb-Magyar szerintem nincs 200 km

Csak ők egy kicsit régebben küzdenek az illegális bevándorlással mint mi.És végig építették kerítést.Ami nem kevés pénzbe került.Minimum megfontolás részét képezi vagy izraeli határról is beszélhetnék.Sokkal olcsóbb mint minden méterre embert állítani 0-24-ben.

Meg ezekről is:

http://vs.hu/kozelet/osszes/kizarasi-kiserletek-falak-es-szogesdrotok-europaban-es-a-vilagban-0617#!s0

www.delmagyar.hu/belfold_hirek/keritesek_es_falak_a_vilagban/2434356/

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 23:21:14

@samace2:

"Szerinted mi lesz itt, ha beengedünk boldog boldogtalant.Hol élsz te ember?"

TE HOL ÉLSZ FASZFEJKÉM?! belinkelsz egy kis verekedést, miközben a magyarok közben irtják a családjukat, meg ilyenek?!

www.borsonline.hu/20150618_kiirtotta_csaladjat_majd_magaval_is_vegzett

és akkor egy kis zavargástó fosod össze magad?! nézzél ki már a fejedből, olvass híreket, ember!

"Szerinted értelmesek. "

nálad értelmesebbek.

"A menekültek hát nem fognak egyből dobbantani külföldre dupla annyiért dolgozni."

de fognak, már csak ezért sem kell fosnod. nem veszik el a közmunkás állásod.

"Szerinted ha ennyi jóra való ember van ott akkor hogy fenébe van az,hogy Magyarországon akarnak menekült táborokat létrehozni nem pedig Németországban."

vannak Németben menekülttáborok:

de.wikipedia.org/wiki/Fl%C3%BCchtlingslager

azt csak egy olyan sötét magyar, mint te hiheti, hogy nincsenek. azért hiszel baromságokat, mert a legalapvetőbb dolgokat nem tudod a világról.

"Ez spekuláció nem tudjuk mennyi menekült fog érkezni.Fal meg kell kontrollálni kell a menekült áradatot."

a fallal azt szűröd, hogy kinél van drótvágó. ennek nincs értelme. inkább a táborban kell válogatni, hogy kinek milyen diplomája van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.12. 23:22:17

@samace2: a fallal azt éred el, hogy csak drótvágóval rendelkező, bárhova betörni képesek és hajlandó betörők jussanak be Magyarországra.

negatív szelekció.

bazdmeg te is ezáltal születtél. epic fail vagy, hülyegyerek

samace2 2015.07.13. 06:13:27

@Brendel Mátyás: fallal azt éred el, hogy csak drótvágóval rendelkező, bárhova betörni képesek és hajlandó betörők jussanak be Magyarországra.

Akkor ezek szerint Usa is tök hülye, mert drótvágóval simán átjutnak kerítésen a bevándorlók.Mit nem értesz azon hogy érzékelőket lehet telepíteni ami jelzi hol vágják át.Bolgárok is hülyék Calais-nál is hülyék.

"TE HOL ÉLSZ FASZFEJKÉM?! belinkelsz egy kis verekedést, miktál.Hány menekült közben a magyarok közben irtják a családjukat, meg ilyenek?!"

Értelmetlen hülye vagy.Hány menekülttel találkoztál?Hány emberrel találkoztál aki menekültek közelében él.Én igen, te nem.Ennek ellenére szerinted jobb rálátásod a dolgokra.Gratula. Szerinted mindegyik tisztességes ember.Igaz egyel sem találkoztál..

Pökhendi Kis Napoleon

www.dehir.hu/debrecen/eltitkolt-gyilkossag-a-debreceni-menekulttaborban/2013/10/21/

indavideo.hu/video/Igy_tamadjak_a_kamionokat_a_menekultek_Calais-ban

Kereshetnék még...Tudod mit meghagylak saját kreált világodban...

"vannak Németben menekülttáborok:"

Ez nem magyarázat arra,hogy miért akarnak Mo-n hisz nagy üzlet szerinted, akkor bővíthetnék őket.Megint lovagolsz a szavakon.Ha ekkora üzlet miért nem bővítik, hisz akkora biznisz,hogy csak na ez szerinted és Magyarországon akarnak 17 új állomást nem pedig németben.Ezt fejtsd meg ne mellé beszélj, meg szavakon rugózol..

Értelmesebbje ugyanúgy elmegy Németbe sőt tavaly is 23000 lelépett.Csak a németek sokaltak be erre válaszolj okoska.Akit elkapnak Németbe mo- i menekültként visszadobják nekünk pedig mind értelmes okos szép gyerek.Miért?
Ezt fejtsd meg okoska..

samace2 2015.07.13. 06:31:12

"a fallal azt éred el, hogy csak drótvágóval rendelkező, bárhova betörni képesek és hajlandó betörők jussanak be Magyarországra.

negatív szelekció.

bazdmeg te is ezáltal születtél. epic fail vagy, hülyegyerek"

Fal nélkül azt éred el,hogy minden ellenőrzés nélkül jutnak be emberek. Ami mind humán egészségügyi kockázat mind közbiztonsági veszélyt hordoz.Ráadásul fal nélkül észreveszel egy csapatot nem tudsz utánuk futni.De fal esetén csak bajlódni kell a kerítésnél .Csak könnyebb utánuk rohanni.Meg lehet azt ellenőrizni a falat folyamatosan.

Ráadásul sokszorosa kell az fal nélküli hatékony ellenőrzésre fenntartási költség sokkal drágább.És kenheted drótvágót hajadra ha talajba süllyesztem az akadályt.És nem hagyok peremet,hogy deszkát tudjon tenni rá.Összevissza zagyválsz különben azt írod,hogy meg kell őket válogatni másik mondatodban már azt írod,hogy menekült tábor az jó.Egyszer azt írod jöjjön boldogtalan minek fal, de azért válogassuk meg őket...Döntsd már el!!

Ehhhh.......

Nőj már fel ember!!

samace2 2015.07.13. 07:06:00

Nem az lenne a módszer,hogy teljes határt meg kellene tisztítani,hogy ellenőrizhetővé válljon.Te írod, hogy képzetleneket visszadobnád,hogy amikor susnyás részen átmenekülnek.Nem az lenne a cél,hogy megakadályozni azt,hogy ellenőrzés nélkül jöjjenek be emberek.Te is erről beszélsz.

Egyébként mi sérül amikor statisztikák szerint minden évben befogadunk menekülteket.Akkor hol a probléma?
Lásd ksh link amit becsatoltam.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.13. 08:06:37

@samace2:

"Akkor ezek szerint Usa is tök hülye, mert drótvágóval simán átjutnak kerítésen a bevándorlók.Mit nem értesz azon hogy érzékelőket lehet telepíteni ami jelzi hol vágják át. Bolgárok is hülyék Calais-nál is hülyék."

1) az USA úgy látszik, tök hülye, mert bejutnak migránsok
2) ha bejutnak, akkor mit nem értesz azon, hogy bejutnak? mit okoskodsz az érzékelőkről? feldughatod magadnak az érzékelőket, és megnézheted, hogy meg tudja-e akadályozni hogy bejussanak-e. NEM TUDJÁK. ha 90-es IQ felett lenne az intelligenciád, akkor magad is rájöttél volna erre, te hülye, sötétmagyar!
3) Calais-nál a kikötőt veszik körbe. A fal, mint olyan ezen a rövid szakaszon működik. Egyébként igen, hülyék, mert ahelyett, hogy kezdenének valamit a pár ezer menekülttel, falat építenek, és megtartják maguknak a pár ezer menekültet állandó problémának.

"Ennek ellenére szerinted jobb rálátásod a dolgokra."

igen, te egy elfogult, náci fasz vagy.

"Szerinted mindegyik tisztességes ember."

nem, szerintem pont olyanok, mint a magyarok. nem rosszabbak. szerinted rosszabbak, azért mert külföldiek. te egy rohadt büdös, kis hülye náci vagy.

"http://www.dehir.hu/debrecen/eltitkolt-gyilkossag-a-debreceni-menekulttaborban/2013/10/21/"

látod, te a Jobbikos propagandát veszed be, és álhíreket postolsz, hülye, fazsfej kis náci.

"Ez nem magyarázat arra,hogy miért akarnak Mo-n"

mit nem értesz, köcsög náci?! több bevándorló van, mint korábban, ki kell alakítani pár menekülttábort. mi a fasz probléma van a felfogásoddal, köcsög náci?!

"és Magyarországon akarnak 17 új állomást nem pedig németben."

a mondat második fele egyszerűen hazugság. ez a magyarázat. hazudsz, kis köcsög náci.

www.focus.de/regional/hannover/fluechtlinge-hannover-laesst-etliche-neue-fluechtlingsheime-bauen_id_4217936.html

www.wn.de/Muenster/2013/11/Wohnraum-fuer-Fluechtlinge-Stadt-Muenster-errichtet-neue-Unterkuenfte

eddig is kiderült már, hogy soha nem volt igazad, mindig csak az derült ki, hogy tájékozatlan vagy, és ahelyett, hogy utána néznél gátlástalanul mondod a baromságokat, hülyeségeket.

hülye náci vagy, akiből csak a szar folyik.

"Akit elkapnak Németbe mo- i menekültként visszadobják nekünk"

a férgesét szerintem is érdemes visszatoloncolni. ezt nem sikerült felfognod?!

ismétlem: a bevándorlók képzettségben, bűnügyileg átlagban nem rosszabbak, mint a magyarok. te konkrétan IQ-ban messze alul maradsz egy átlagos menekülttől. ha azt nézném, hogy mi Magyarország érdeke, akkor téged kéne kitenni Szíriába az ISIS területére, mert szellemileg selejt vagy, és a pofád ráadásul óriási. nincs szükségünk ilyen faszokra ebben az országban, mint te. takarodj innen!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.13. 09:23:56

@samace2:

még valamit, faszfej mélymagyarkám.

a Vajdaságban a menekültek miatt már most rendkívüli helyzetet vezettek be. ha felhúzzuk előttük a falat, akkor azon kívül, hogy magyar és magyar közé emeltek falat, akkora torlódás lesz a Vajdaságban, hogy azt az a kis magyar terület tényleg nem fogja jól bírni. legyél már tekintettel legalább a magyarokra, mélymagyar nácikám!

nol.hu/belfold/menekultek-szabadka-es-magyarkanizsa-rendkivuli-helyzet-bevezeteset-keri-1551175

samace2 2015.07.16. 16:56:27

@Brendel Mátyás: "1) az USA úgy látszik, tök hülye, mert bejutnak migránsok
2) ha bejutnak, akkor mit nem értesz azon, hogy bejutnak? mit okoskodsz az érzékelőkről? feldughatod magadnak az érzékelőket, és megnézheted, hogy meg tudja-e akadályozni hogy bejussanak-e. NEM TUDJÁK. ha 90-es IQ felett lenne az intelligenciád, akkor magad is rájöttél volna erre, te hülye, sötétmagyar!"

Ezzel azt akarod sugalni,hogy ugyanannyiba kerül átjutni egy örizetlen terepen mint egy drót kerítéssel körbevetten?Logikus.

Ennyi erővel ne takarítsunk utcát, előbb ment el a szemétszedő máris csikkes a járda.Ne is együnk úgyis éhesek leszünk.Ne legyenek börtönök meg igazságszolgáltatás sem,mert úgyis lesz bűnőzés..Nem?De.

""Ennek ellenére szerinted jobb rálátásod a dolgokra."

"igen, te egy elfogult, náci fasz vagy. "

Hazudsz.Ember vagyok nem fasz.Náci pedig nem voltam/vagyok/ leszek.Hol a bizonyíték?Forrás google valami..

"nem, szerintem pont olyanok, mint a magyarok. nem rosszabbak. szerinted rosszabbak, azért mert külföldiek. te egy rohadt büdös, kis hülye náci vagy."

Büdös vagy te is amikor izzadsz,fingasz.Rohadás megint nincs a testemen.Miről beszélsz megint?

Olyanok mint a magyarok...

Hát nem.Ha én Szerbiából jövök haza vámvizsgálaton esek át, és megfelelő okmányokkal engednek át .Ők átjöhetnek anélkülis. Ráadásul én jogkövető vagyok , mert kijelölt határátkelőn megyek át ők nem.Európai Uniós jog szerint 3.országból érkezőknek vámvizsgálaton és uti okmányokkal kell igazolnom személyemet.Európai Uniós jog szerint menekültek a fogadóállomást nem hagyhatják el kérelmük elbírálásáig.Tavaly ezt 23000-en sértették meg.
És ha olyanok mint mi magyarok,te linkeltél gyilkosságokról forrásokat akkor joggal feltételezem,hogy van köztük olyan is, meg van tolvaj pedofil magyar akkor van köztük is.Ezekért Magyarországon a törvény szerint üldözni, szankcionálni kell.

"látod, te a Jobbikos propagandát veszed be, és álhíreket postolsz, hülye, fazsfej kis náci."

Ez valós probléma.Én éltem Debrecenben te nem.Ennek ellenére jobban tudod.Beszélgess a környékbeliekkel.Nem teszed hajtod a magadét kényszeresen csakhogy igazad legyen.Nem is figyeltem,hogy ki terjesztette ezt elő, most miért tehetek arról,hogy ez párt foglalkozik ezzel a problémával.Rossz közbiztonság szerintem nem párt probléma hanem emberi.

"eddig is kiderült már, hogy soha nem volt igazad, mindig csak az derült ki, hogy tájékozatlan vagy, és ahelyett, hogy utána néznél gátlástalanul mondod a baromságokat, hülyeségeket."

Megint lovagolsz a szavakon..Nem figyelsz,mert elvakít düh.A németek miért nem fogadják be az összes menekültet, miért mondják azt,hogy a Magyarországon bejegyzett menekülteknek itt kell maradniuk?Miért, ha olyan nagy üzlet ez?

Dühöd megint elvakít.Tompa vagy, nem figyelsz:

"a férgesét szerintem is érdemes visszatoloncolni. ezt nem sikerült felfognod?!"

dehogy fejtsd meg nekem mikor ezt írod fentebb:

"ha bejutnak, akkor mit nem értesz azon, hogy bejutnak? mit okoskodsz az érzékelőkről? feldughatod magadnak az érzékelőket, és megnézheted, hogy meg tudja-e akadályozni hogy bejussanak-e. NEM TUDJÁK."

23000 ember tavaly meg se várta,hogy döntsenek arról,hogy vissza kell őket toloncolni vagy nem.Visszatoloncoljuk őket, akiket nem tudunk megakadályozni abban,hogy bejussanak.

Ezt magyarázd már el.

"a bevándorlók képzettségben, bűnügyileg átlagban nem rosszabbak, mint a magyarok. te konkrétan IQ-ban messze alul maradsz egy átlagos menekülttől. ha azt nézném, hogy mi Magyarország érdeke, akkor téged kéne kitenni Szíriába az ISIS területére, mert szellemileg selejt vagy, és a pofád ráadásul óriási. nincs szükségünk ilyen faszokra ebben az országban, mint te. takarodj innen!"

Én Mo-n élek te külföldön ha jól tudom.Ott se voltam.Ráadásul alkotmányos jogaimban próbálsz korlátozni (szabad mozgás)

"a Vajdaságban a menekültek miatt már most rendkívüli helyzetet vezettek be. ha felhúzzuk előttük a falat, akkor azon kívül, hogy magyar és magyar közé emeltek falat, akkora torlódás lesz a Vajdaságban, hogy azt az a kis magyar terület tényleg nem fogja jól bírni."

Törvény előírja,hogy 3. országból ellenőrzés nélkül nem lehet bejönni.Pont.Törvényszegést akarsz támogatni.Menekülteket fogadóállomásokon kell tartozkodniuk kérelmük elbírálásáig.Ezt tavaly 23000-en hagyták figyelmen kívűl.

Nem élsz Magyarországon.Nem látod pl. Pesten mi folyik.Nem vagy lent határnál,nem vagy határőr.De ezt több ezer km távolságról élesen látod és jobban mint azok akik nap mint nap tapasztalják.

Arra buzdítasz,hogy Európai Uniós jogszabályokat rúgjunk fel, hagyjunk figyelmen kívűl.

samace2 2015.07.16. 18:04:32

Illegális bevándorlásról beszélünk más szóval törvényt sértő.Határőrség feladata az illegális/ellenőrizetlen áru és személy forgalom felszámolása.Ha nincs ellenőrizve személy forgalom, akkor bármit becsempészhetnek fegyvereket pl. bombát,biológia fegyvereket öngyilkos merényletekhez.

Ha európai törvényeknek érvényt akarunk szerezni akkor több határőrt küldünk le és falat húzunk,hogy törvényeknek érvényt szerezzünk,hogy biztosítsuk azt,hogy pl. ne hurcolják be az ebolát Mo-ra mint spanyolba történt.

Ne hidd azt, hogy én tapsikolok falnak, de kell....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 20:07:06

@samace2:

"Ezzel azt akarod sugalni,hogy ugyanannyiba kerül átjutni egy örizetlen terepen mint egy drót kerítéssel körbevetten?Logikus."

érzékelésről beszéltél, faszfej. az nem segít, csak akkor, ha járőrök is vannak. no de akkor meg nem kell a kerítés. az érzékelő+járőrök kombo önmagában is ugyanolyan hatékony, mint kerítéssel.

"Náci pedig nem voltam/vagyok/ leszek.Hol a bizonyíték?"

a bizonyíték az, hogy a külföldi emberről rosszabb a véleményed, mint a magyarról. ez a nácizmus. azt hiszen, hogy a magyar, vagy európai, vagy fehér, vagy keresztény vagy árja faj különb. ez a nácizmus.

"Olyanok mint a magyarok...
Hát nem."

EZ A NÁCIZMUS, FASZFEJ.

"És ha olyanok mint mi magyarok,te linkeltél gyilkosságokról forrásokat akkor joggal feltételezem,hogy van köztük olyan is, meg van tolvaj pedofil magyar akkor van köztük is."

nem több, mint a magyarok között. tehát ez nem ok arra, hogy miért ne fogadjuk be a bevándorlókat általában.

"Beszélgess a környékbeliekkel."

beszéltem.

"A németek miért nem fogadják be az összes menekültet, miért mondják azt,hogy a Magyarországon bejegyzett menekülteknek itt kell maradniuk? Miért, ha olyan nagy üzlet ez?"

A menekültek kezelése természetesen olyan dolog, amihez szervezés kell, erőforrások, a németek bizonyos szintig tudják kezelni a dolgot. Valójában nem nagyon küldtek vissza menekültet. Csak te Debrecenben még nem voltál a falu végén túl, nem olvasol semmit, csak a Vona seggéből tájékozódsz.

index.hu/kulfold/2015/06/23/magyarorszag_kitette_a_megtelt_tablat/

"Én Mo-n élek te külföldön ha jól tudom.Ott se voltam.Ráadásul alkotmányos jogaimban próbálsz korlátozni (szabad mozgás)"

őnekik meg ugyan nem alkotmányos joguk illegálisan átlépni a határt, de ha mégis átlépték, akkor alkotmányos joguk, hogy menekülttáborba kerüljenek, és döntsenek róluk, ha jól tudom, alkotmányos joguk egyébként távozni is.

de egyébként a zsidótörvények is alkotmányosak voltak, attól még nácik voltak. te egy hülye náci vagy, és azt mondom, takarodj az országból, mert nincs rád szükségünk.

"Törvényszegést akarsz támogatni."
hazudsz, náci faszfej, én nem bátorítottam a menekülteket semmire.

"Menekülteket fogadóállomásokon kell tartozkodniuk kérelmük elbírálásáig.Ezt tavaly 23000-en hagyták figyelmen kívűl."

nem vagyok benne biztos, hogy ott kell-e tartózkodniuk. mindenesetre, ha nem tartották őket fogva, akkor lényegében mindegy. általában fogvatartani őket meg szerintem az EU-s szabályok miatt nem szabad.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 20:08:14

@samace2: nem kell.

attól, hogy sok ember áthajt a piroson egy kereszteződésben, még nem kell befalazni a kereszteződést.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 20:12:37

@samace2:

egyébként elkezdtél eléggé értelmetlen jogi részleteken vitatkozni. úgy teszel, mintha az, hogy valakik valahol törvényt sértenek, automatikusan indokolna mindenféle drasztikus intézkedéseket, akár van értelme, akár nem.

például Magyarországon nagyon rossz az adómorál. sokkal több magyar csal adót, mint ahány bevándorló jön évente. következik ebből, hogy minden egyes magyar állampolgárhoz ki kell szállnia a NAV-nak, és adóellenőrzést kell csinálnia? vagy azt, hogy a bankszámlájukon kutakodjon?! nem.

még a 23ezer vagy mennyi bevándorlóról, akik nem várták meg Magyarországon a kérelmük elbírálását. ők nagyjából mind elhúzott nyugatra. örüljél nekik, te kis hülye náci!

megsúgom neked, a bevándorlók nem azért jöttek, hogy neked Debrecenben tönkretegyék az életedet. úgyhogy ha nem hajt nekik a betyársereg, elég könnyedén meg lehet úszni a dolgot azzal, hogy továbbmennek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 20:13:52

@samace2: elszállásolás kérdésben már említettem, hogy iszonyatosan sok használaton kívüli épülete van az államnak. az egyházaknak iszonyatosan sok felesleges templomjuk van. a kormány meg elég sok stadiont épített. végre lehetne valami hasznuk!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 22:59:12

@samace2: "Nem élsz Magyarországon.Nem látod pl. Pesten mi folyik."

de élek. és tudom.

viszont jártam már a falu végén túl, és láttam már olyan országot, ahol tényleg sok a bevándorló, és ahova ezek igazából mennek. meg úgy egyáltalán, voltam már a másik végén a dolognak. el tudom képzelni, milyen az amikor egy olyan hülye náci, mint te lebűnözőzik, csak, mert nem azt a nyelvet beszélem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.16. 23:24:05

@samace2: " ők egy kicsit régebben küzdenek az illegális bevándorlással mint mi."

az Egyesült Államok lakosságának 99 százaléka bevándorló volt az utóbbi évszázadokban. A magyarok 99 százaléka az elmúlt ezerpárszáz évben.

Mindannyian sokadik generációs bevándorlók vagyunk, faszfej nácikám.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.18. 11:15:12

@samace2:

arról, hogy a határátlépők szabálysértők.

Orbán Viktor kocsija egy ideig rendszeresen tilosban parkolt.

444.hu/2014/03/20/kiderult-miert-all-meg-ez-elott-a-haz-elott-rendszeresen-orban-autoja/

most akkor dobjuk át a leendő kerítés másik oldalára?!

vannak törvények, amelyeknek a megsértése nem törvényes, nem szép dolog, de ott még nem tartunk, hogy Magyarországot csak a törvényt soha nem szegőkkel töltsük meg. sajnos. úgyhogy amíg ez az ország ezen a szinten van, a bevándorlók sem rontanak rajta, ez nem indok arra, hogy ész nélkül utáljuk őket, meg kerítést emeljünk.

marinar 2015.07.20. 10:30:36

Miért van szükség bevándorlókra?
Azért, hogy egyes széplelkek kiélhessék önmegvalósító vágyaikat, legyen kinek vizeket osztani, és kedvükre dajkálhassák ezt a muzulmán népséget.
Ki kellene tenni a táblát, galambokat és muszlimokat etetni szigorúan tilos!

samace2 2015.07.23. 16:51:00

@Brendel Mátyás: "a férgesét szerintem is érdemes visszatoloncolni. ezt nem sikerült felfognod?!"

Férgek és én vagyok náci...

"az Egyesült Államok lakosságának 99 százaléka bevándorló volt az utóbbi évszázadokban. "

Igen és bevándorlási Hivatal is több száz éves.Mondhatod,hogy igen de Colombus idején nem volt.Igen nem volt de indián falvakat és vica versa is mészároltak, és himlőbe meghalt jó pár millió ember.

Az Atv-n nyilatkozott Merkel, hogy vissza fognak toloncolni embereket.Többek közt hozzánk, mert aki itt kért menedéket az itt kell,hogy maradjon. Kiket fogna visszatoloncolni a balhésokat.

ATV-n az amerikai külügy nyilatkozott arról,hogy vegyük komolyan határőrizetet mert ISIS terroristák próbálnak menekültek közt beszivárogni Európába.

Ha én egy idegen országba akarok letelepedni fel keresem a nagykövetséget.ÉS kérek menekült státuszt, vízumot.Ha pedig vaj van a fejemen nyilván a zöldhatáron próbálkozok.

Ráadásul kétarcú rendszert akarsz fenntartani egy afgán kér vízumot másik meg bejöhet anélkül.Tehát a zsivány törvényeket áthágó megint előnybe legyen törvénytisztelővel.Én izzadjak órákat Röszkén, váltsak útlevelet,fizessek vámot mások meg papír nélkül, vám nélkül behozhat bármit és bárkit.Magyarul én vagyok a hülye,hogy nem a zöldhatáron megyek,mert nagyon úgy néz ki.

Ha pedig bejöhet mindenki mi ráknak tartjuk fenn Röszkét.

Ha valaki tisztességes nyelveket beszél van használható képesítése az kap vízumot, kap menekült státuszt. Bemehetnének Belgrádba kérhetnek német a svéd angol stb nagykövettől vagy képviselettől vízumot, menekült státuszt nem?Vagy lejöhetne bármelyik állam és szórhatná vízumot útlevelet mint anno Wallenberg.Más pöcsével könnyű verni csalánt.

Menedékkérőket se tudjuk normálisan ellátni, nemhogy oktatást,munkát biztosítsunk nekik.Felelőtlenség annyi embert beengedni,akikről nem tudunk gondoskodni.Így is van elég hajléktalan ember az országban.Több százezernek meg lesz?

Mit vársz olyan emberektől akik most is törvényt sértenek a későbbiekben.

"Orbán Viktor kocsija egy ideig rendszeresen tilosban parkolt."

Ezért bírság jár.Illegális bevándorlásért kitoloncolás.Milyen hülye érv ez?Ha szomszéd lelő tízembert akkor én is megtehetem?

Kerítésre hosszútávon szükség van,hogy ellenőrzésen menjenek keresztül és dönthessünk arról,hogy kiket fogadunk be.Ráadásul ha globális felmelegedés erősödni fog, akkor hosszú távon még több emberrel számolhatunk, mert sivatagok tovább fognak terjedni.

És ha gazdaság nem bírja őket felszívni akkor mi lesz?Koldulnak az utcán?Mi se járunk jól, de ők sem.Van értelme ész nélkül mindenkit beengedni,mert jelenleg ez zajlik, mert ne mond,hogy van bármiféle ellenőrzés amikor 23000 ember lelép.Különben marha egyszerű a dolog, mert végülis nyugatiaknak kell velük bajlódni nem nekünk...

Csá!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.07.23. 19:55:32

@samace2:

"Férgek és én vagyok náci..."

te hülye vagy, baromarcú.

1) nem azt írtam, hogy "férgek", hanem azt, hogy "a férgesét". nem ugyanaz
2) "a férgesét" az egy bevett magyar metafora, ha nem tudsz magyarul, menj a faszba ebből az országból!

3) nem azt mondtam, hogy mind bűnöző, hanem azt, hogy van köztük bűnöző. a magyarok között is, és bármely nép között. ti nácik állítjátok, hogy ezek mind bűnözők, vagy többségében azok. te, és Lázár.

"Igen és bevándorlási Hivatal is több száz éves.Mondhatod,hogy igen de Colombus idején nem volt.Igen nem volt de indián falvakat és vica versa is mészároltak, és himlőbe meghalt jó pár millió ember."

ez mind nem érv. egyébként az Egyesült Államok és Európa között az egy bazi nagy különbség, hogy Európának demográfiai okokból szüksége van bevándorlókra, az Egyesült Államoknak még nincs.

"Az Atv-n nyilatkozott Merkel, hogy vissza fognak toloncolni embereket.Többek közt hozzánk, mert aki itt kért menedéket az itt kell,hogy maradjon. Kiket fogna visszatoloncolni a balhésokat."

hozzánk speciel nem fognak, mert a náci kormányunk egyet sem fogad be.

"Ha én egy idegen országba akarok letelepedni fel keresem a nagykövetséget.ÉS kérek menekült státuszt, vízumot."

Szíriában kötve hiszem, hogy 1 millió menekültet odaengednek a nagykövetségek. diplomáciailag nem volna lehetséges, és a német állam nem is vállalhatná, hogy a nagykövetségről ezer számban kivigyék repülővel a menekülteket. megint nem gondolkoztál, faszfej.

"Ráadásul kétarcú rendszert akarsz fenntartani egy afgán kér vízumot másik meg bejöhet anélkül."

én nem mondtam, hogy bejöhet. ha illegálisan kapják el, akkor előállítják. ez a büntetése. ha szerinted ez olyan kellemes dolog, akkor képzeld el, hogy mondjuk Dubaiban nyaralsz, vízummal, és előállítanak! a vízum jutalma az, faszfejkém, hogy nem a menekülttáborban töltöd a nyaralást. de ne tegyél már úgy, mintha az illegális határátlépés olyan súlyos dolog volna, mint az emberölés!

"Tehát a zsivány törvényeket áthágó megint előnybe legyen törvénytisztelővel."

amennyiben a Balatoni szállodában eltöltött szabadság hoz képest előny a menekülttáborban előállítva lenni, akkor igen. kívánom neked ezt a fajta nyaralást, te faszfej!

az, hogy előállítják őket, szükség esetén fogva tartják őket (szabad), azt én elég büntetésnek tartom. te úgy akarod kezelni őket, mintha gyilkosok lennének. mert egy hülye kis náci vagy.

"Menedékkérőket se tudjuk normálisan ellátni, nemhogy oktatást,munkát biztosítsunk nekik."

de tudnánk, csak ez a kurmány egy fasz. ez csak lopni, csalni tud. olimpiára pályázni, azt igen. menekülteket ellátni, azt nem.

"Így is van elég hajléktalan ember az országban.Több százezernek meg lesz?"

van. a hajléktalanok nem azért hajléktalanok, mert ne állnának üresen a lakások Budapesten.

"Mit vársz olyan emberektől akik most is törvényt sértenek a későbbiekben."

te mit vársz a magyartól, aki áthajt a piroson?! szerintem egy törvényszegés még nem jelenti, hogy az ember élete végéig el van ásva.

"Ezért bírság jár.Illegális bevándorlásért kitoloncolás."

szerintem ez nem arányos.

"Kerítésre hosszútávon szükség van,hogy ellenőrzésen menjenek keresztül és dönthessünk arról,hogy kiket fogadunk be."

a kerítés nem ellenőriz, faszfej.

"Ráadásul ha globális felmelegedés erősödni fog, akkor hosszú távon még több emberrel számolhatunk, mert sivatagok tovább fognak terjedni."

addigra 2 millióval leszünk kevesebben. tehát szükségünk lesz azokra a bevándorlókra.

"És ha gazdaság nem bírja őket felszívni akkor mi lesz?"

az 1980-as években 10,7 milliónyian voltunk. jó gazdaságot kell csinálni!

vagy azt mondod, hogy a Magyarország jobban teljesít egy oltári nagy hazugság?!:)

éppcsakkérdem 2015.07.31. 12:48:03

1. "...ha a Fidesz nem qrta volna szét az országot, akkor lehet, hogy kicsit többet szülnének a magyar anyák..."

Feltételezés. Emiatt nem kell, hogy befogadjunk menekülteket.

2. "...Ha sikerül nekik munkát adni, akkor ők pont azok az emberek lehetnének, akik befizetik az időseknek a nyugdíjalapot az elkövetkező 50 évben. "

Feltételezés. Emiatt megint csak nem kell, hogy befogadjunk menekülteket.

3. A bevándorlók nem járulnak hozzá a magyar gazdasághoz - minden médium azt erősíti, hogy nem akarnak nálunk letelepedni, akkor tehát nem fizetnek itt adót, azaz megint csak feltételezés, emiatt sem kell befogadni őket.

link: magyarnarancs.hu/belpol/menekultek_magyarorszagon_mintha_borton_lenne-62397

4. Mivel az erőszaktevő bevándorló nem helyi állampolgár, miért kellene befogadni csak azért, mert magyar állampolgár is követett el erőszakos bűncselekményeket? Újabb bukta.

5. Magyarország lakossága talán meghatározhatja, kit lát szívesen és kit nem. ha nem kér a bevándorlókból, attól még nem náci.

6. "...hiszen egyrészt fiatalok, másrészt dolgozni jöttek ide..." Ez nem igaz, hiszen nem kizárólag fiatalok és messze nem azért jöttek ide, hogy dolgozzanak, lásd: 3. pont

7. "De ha valaki Szíriából jött Debrecenbe..." ismét egy feltételezés és az erre épített indoklás, ami, mint eddig, hamis.

8. A vallás komolyabb tényező, mint ahogyan te látod. Már az augsburgi vallásbéke (www.sulinet.hu/oroksegtar/data/telepulesek_ertekei/.../010_akie.htm) is kimondja: akié a föld, azé a vallás, tehát, míg magyar kézben van az ország, helyes, hogy az itteniek mondják meg, milyen vallásúakat látnak szívesen s kiket nem, lásd: 5. pont
Az, hogy te egyetértesz-e a vallásossággal, egyéni szocprobléma, emiatt nem kell befogadni a menekülteket.

9. " Ha én lennék a miniszterelnök..." feltételezés, mint a poszt legtöbb része.

Tehát egyáltalán nem szükséges befogadnunk a menekülteket.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.01. 13:16:48

@éppcsakkérdem:

"Feltételezés. Emiatt nem kell, hogy befogadjunk menekülteket."

nem emiatt, hanem amiatt a kurva nagy tény miatt, hogy a magyar anyák de facto nem szülnek annyi gyereket, hogy ne fogynánk. ez nem feltételezés. ez kőkemény tény.

"2. "...Ha sikerül nekik munkát adni, akkor ők pont azok az emberek lehetnének, akik befizetik az időseknek a nyugdíjalapot az elkövetkező 50 évben. "
Feltételezés. Emiatt megint csak nem kell, hogy befogadjunk menekülteket."

de. ez egy nagyon is jó terv.

" A bevándorlók nem járulnak hozzá a magyar gazdasághoz - minden médium azt erősíti, hogy nem akarnak nálunk letelepedni, akkor tehát nem fizetnek itt adót, azaz megint csak feltételezés, emiatt sem kell befogadni őket."

amennyiben egy illegális bevándorló tovább megy, mert eleve nem is ide jött, akkor totálisan jelentéktelen kérdésről van szó Magyarország szempontjából. pár napig az országban van egy bevándorló. na bumm. ez neked miért fáj?! ezért érdemes százmilliárdos költségekért kerítést húzni?! hülye vagy?!

"Mivel az erőszaktevő bevándorló nem helyi állampolgár, miért kellene befogadni csak azért, mert magyar állampolgár is követett el erőszakos bűncselekményeket? Újabb bukta."

mert az bűnt üldözni hatékonyabb lenne ugyanabból a pénzből, mint amennyibe a kerítés kerül. százmilliárd forintból sokkal hatékonyabban lehetne csökkenteni a bűnözést. kurvára nagyot buktál.

"5. Magyarország lakossága talán meghatározhatja, kit lát szívesen és kit nem. ha nem kér a bevándorlókból, attól még nem náci."

meghatározhatja, de náci.

" Ez nem igaz, hiszen nem kizárólag fiatalok"

ott van a grafikon, hülyegyerek!

"messze nem azért jöttek ide, hogy dolgozzanak"

azért jöttek, hogy dolgozzanak. akik nem ide jöttek, azok jelentéktelen problémát jelentenek. kb olyanok, mintha turisták lennének.

" A vallás komolyabb tényező, mint ahogyan te látod. Már az augsburgi vallásbéke (www.sulinet.hu/oroksegtar/data/telepulesek_ertekei/.../010_akie.htm) is kimondja: akié a föld, azé a vallás, tehát, míg magyar kézben van az ország, helyes, hogy az itteniek mondják meg, milyen vallásúakat látnak szívesen s kiket nem, lásd: 5. pont"

a magyar alkotmány szerint és még a tákolmány szerint is Magyarországon vallásszabadság van, az augsburgi vallásbékét pedig a Magyar Köztársaságban feldughatod magadnak. a magyar köztársaságban KIFEJEZETTEN TILOS A VALLÁSI DISZKRIMINÁCIÓ.

arról nem beszélve, hogy a feudális viszonyok is megszűntek, azaz a legtöbb ember a saját földjén él.

"Az, hogy te egyetértesz-e a vallásossággal, egyéni szocprobléma, emiatt nem kell befogadni a menekülteket."

nem értek egyet, ateista vagyok. de a problémát nem kirekesztéssel kívánom megoldani.

"Tehát egyáltalán nem szükséges befogadnunk a menekülteket. "

a cikk nem szükségességről szól hanem arról, hogy miért jó. bazdmeg nem szükséges az sem,hogy a létminimum fölött keressél, de gondolom, szeretnél.

éppcsakkérdem 2015.08.01. 22:15:49

@Brendel Mátyás:

1. Attól még nem kell befogadni a menekülteket, mert fogyunk. De jure vagy de facto, nem kell.

2. Nem jó terv, mert nem azért jönnek, hogy nálunk dolgozzanak.

3. A hülye te vagy, bunkó brendel - a menekült ellátását MI fizetjük. Már csak ezért sem szükséges befogadnunk őket.

4. Azért befogadni egy bűnözőt nem kell, mert van helyi bűnöző is. Összekeverni ezt azzal, hogy a kerítésépítésre szánt pénzből lehet üldözni a helyieket, ostobaságra vall. Kurva nagyot buktál.

5. Igenis, meghatározhatja és NEM NÁCI. Olvasgassál a nácikról, kik voltak, miben hittek, mert halványlila segédfogalmad sincs róluk, úgy tűnik.

6. Hülyegyerek brendel, dugd fel magadnak a grafikonodat, NEM KIZÁRÓLAG fiatalok jönnek, NÉZD MEG a fotókat!

7. Márpedig Magyarországon a magyarok mondják meg, kiket látnak szívesen. Ha nem tetszik, a böszme gyurcsótány szavait ajánlom figyelmedbe: tessék, el lehet menni. Ha maradsz, azt eszed, amit eléd raknak.

8. Legyél ateista, kit érdekel?

9. A cikk arról szól, hogy te miért tartanád jónak, ami egy szubjektív vélemény, nem tény. Ráadásul menekülteket befogadni nyakra-főre nem jó, tehát hülyeség. Nevetségesen könnyű téged megcáfolni, annyira egyszerűen látod a dolgokat. Hozzá még bunkó is vagy, egy udvariatlan baller tahó, akit könnyen két vállra fektet bárki egy szimpla vitában, a saját stílusodban azaz SAJÁT PÁLYÁDON (külön ciki) aki csak betér a nyomorúságos blogodra. Ez vonatkozik az összes firkálmányodra is, szóval kapd össze magad, aranyom, mert igen gyengén muzsikálsz. Véletlenül bukkantam erre a kis trágyadombra, gondoltam, kipróbállak, de könnyűnek találtattál. Most gyorsan tilts ki, mielőtt nagyon égővé válna számodra ez a fiaskó.
Jótanács: ha nem tudsz okosakat írni, ne próbáld trágárságokkal leplezni! Azt bárki tudja, nem csak te - próbálj az intellektusoddal kitűnni! Ja, hogy olyanod nincsen? :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.02. 22:04:51

@éppcsakkérdem:

"1. Attól még nem kell befogadni a menekülteket, mert fogyunk. De jure vagy de facto, nem kell."

de a nyugdíjunkért jó lenne

"2. Nem jó terv, mert nem azért jönnek, hogy nálunk dolgozzanak."

de azért jönnek, hogy dolgozzanak. ha nálunk, akkor azért jó, ha nem nálunk, akkor meg tökmindegy

"3. A hülye te vagy, bunkó brendel - a menekült ellátását MI fizetjük. Már csak ezért sem szükséges befogadnunk őket."

hülye vagy, az EU támogatja. nem mi fizetjük. egyébként ha valaki átmegy pár nap alatt az országon, akkor nem nagyon fizet senki semmit.

"4. Azért befogadni egy bűnözőt nem kell, mert van helyi bűnöző is. Összekeverni ezt azzal, hogy a kerítésépítésre szánt pénzből lehet üldözni a helyieket, ostobaságra vall. Kurva nagyot buktál."

a bűnözők és bűnözés sűrűsége nem nő a menekültektől, tehát ebből nincs kár. ostoba vagy.

"5. Igenis, meghatározhatja és NEM NÁCI. Olvasgassál a nácikról, kik voltak, miben hittek, mert halványlila segédfogalmad sincs róluk, úgy tűnik."

te például náci vagy, mert a menekültekről azt hiszed, rosszabbak, mint a magyarok. holott képzettségben például jobbak.

"6. Hülyegyerek brendel, dugd fel magadnak a grafikonodat, NEM KIZÁRÓLAG fiatalok jönnek, NÉZD MEG a fotókat!"

megnéztem a fotókat, nincs igazad.

"7. Márpedig Magyarországon a magyarok mondják meg, kiket látnak szívesen. Ha nem tetszik, a böszme gyurcsótány szavait ajánlom figyelmedbe: tessék, el lehet menni. Ha maradsz, azt eszed, amit eléd raknak."

takarodj az országból, nácikra nincs szükségünk!

"9. A cikk arról szól, hogy te miért tartanád jónak, ami egy szubjektív vélemény"

szubjektív vélemény a kurva anyád. semmiféle szubjektív dolgot nem írtam a cikkben. a demográfia, a nyugdíjhelyzet, a gazdaság objektív dolgok:

"Ráadásul menekülteket befogadni nyakra-főre nem jó, tehát hülyeség. "

bazdmeg, neked aztán vannak "érveid". menekülteket befogadni nem jó, mert nem jó.

ennyit tudsz, hülye náci. ezt tautológiának hívják, de te úgyse érted.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.02. 22:06:43

@éppcsakkérdem: egyébként ha te a felmérésekre fütyülsz, és hasból mondod a hülyeséget, akkor tényleg nem lehet cáfolni, mert az érveket kizárod azzal, hogy egy dogmatikus, hülye fasz vagy.

ennyi erővel azzal is jöhetnél, hogy analfabéta vagy, tehát nem tudlak meggyőzni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.03. 09:51:16

@éppcsakkérdem:

Alapvető logikai tévedésed az, hogy te állandóan úgy fogalmazol: "ezért még nem KELL" beengedni a menekülteket. A "kell" egyébként érthető szigorúbban, és gyengébben. érthető fizikai szükségszerűségként, érthető erkölcsi szükségszerűségként, érthető bizonyos nagyon fontos cél érdekében szükségszerűségként.

A bevándorlók beengedése nyilván nem fizikai szükségszerűség. Az erkölcsi szükségszerűségről már lehetne vitázni, de én nem így közelítem meg. Fogalmazhatnék úgy, hogy demográfiai okokból, és a nyugdíjrendszer fenntarthatósága érdekében be kell engedni őket. De a "kell" helyett inkább a miért jó, miért előnyös kifejezéseket használnám. A legerősebb kifejezés, amit használtam a címben, hogy "szükségünk" van a bevándorlókra, eme demográfiai, gazdasági okokból. Ez azt gondolom, hogy a "kell"-nél enyhébb dolog, érthető, hogy csak arról van szó, hogy bizonyos célok érdekében roppant előnyös a dolog.

Te azzal, hogy végig a "kell" ellenében érveltél, mellébeszéltél, szalmabábokra lövöldöztél.

A másik, hogy nem tiltottam eddig se ki senkit csak azért, mert más a véleménye, vagy azért, mert hülye. Még akkor sem, ha egy olyan arrogáns hülye, mint te. Kitiltás hazugságért jár, és a magyar törvényeket sértő gyűlöletkeltésért.

éppcsakkérdem 2015.08.03. 17:04:59

@Brendel Mátyás:

Nagyon beleléptem a kis lelkivilágodba, hogy egymás után 3 kommentet is írtál :D Na, nem kell úgy mellre szívni! Még akkor sem, ha telibe találtam vele...

1. Nem érted még mindig. Egyszer azzal jössz, hogy "úgyis tovább állnak" máskor meg ezzel a nyugdíjjal - fogd már fel: NEM AKARNAK ITT MARADNI, nem akarnak nekünk dolgozni - SEMMI SZÜKSÉGÜNK RÁJUK.

2. Szóval mégiscsak elfogadod, hogy NEM mihozzánk jönnek dolgozni - ha tökmindegy, akkor maradhatnak kívül is.

3. Ha átmegy, ha nem megy át - folyton a feltételezések. ha ha ha ha - öreg, fantáziavilágban élsz, mindent csak feltételezel.

4. A bűnözés minden egyes balhés menekülttel nőttön-nő, ostoba vagy. Semmi szükség autókat felgyújtó, beilleszkedni nem akaró és arra képtelen menekültekre.

5. Te vagy a náci, mert egyfelől nem tudod, kik voltak ők, másfelől pedig kirekesztesz pl. engem a véleményem miatt, tehát egy fasiszta náci vagy, aki véresszájú kommunista mozgalmár is egyben :D Látod, fiacskám, ennyi téged cáfolni. Beszélsz össze-vissza.

6. Elnéztél valamit, igazam van.

7. Véresszájú fasiszta náci kommunista, takarodj te az országból!

8. A te kurva anyádat, tahó brendel barom.

9. Az összes érved személyeskedő baromság, abból a sértett alapállapotból ered, hogy a bányászbéka feneke alatt vagytok úgyis, mint ellenzék és úgyis, mint vesztes tehetetlen törpepárt.

Ostoba, hülye kommunista, nektek végleg lejárt az időtök. Igazából csak egy idióta vagy, de mivel a hozzád hasonló primitív barmok csak és kizárólag a trágár beszédből értetek, ezért így írok neked. Szóval, te dogmatikus, hülye fasz, jobban tennéd, ha mozgalmárkodás helyett művelődnél kicsit, hátha ragad rád más is a koszon kívül.

Ha azonban valami megvilágosodás folytán rájönnél, hogy lehet kultúrált hangnemben is vitázni, rajta, ne fogd vissza magad!

Véleményem megfogalmazása NEM logikai tévedés: csak vélemény, amely vagy igaz vagy nem. Szemben a te hibáiddal, pl. a személyeskedéssel vagy a nácikártyával - tipikus mindkettő, ügyelj rá, hogy ne dőlj be nekik!

Ebből következően NINCS SZÜKSÉGÜNK a bevándorlókra, bár te és elvtársaid nagyon igyekeztek meggyőzni mindenki mást ennek ellenkezőjéről, lásd a kis blogodat.

A kitiltást biztosítékként raktam be a kommentembe, ha megteszed, máris elismered: érvek és vitakészség hiányában inkább kitiltasz :D

Arrogáns hülye egyébként te vagy - látod, nem kell mást tennem, csak lemásolnom az összes személyeskedő megjegyzésedet, amit valódi érvek helyett használsz, és máris nevetségessé tettelek.

No, ugorj neki még egyszer! Hátha sikerül emberi módon kifejezni a véleményedet. Sok sikert!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.03. 20:37:53

@éppcsakkérdem:

"NEM AKARNAK ITT MARADNI"

akkor mi a bajod, faszfejkém?! ilyeneket írtál: "Attól még nem kell befogadni a menekülteket," aki nem marad itt,azt nem lehet befogadni, húgyagyúkám.

" Szóval mégiscsak elfogadod, hogy NEM mihozzánk jönnek dolgozni - ha tökmindegy, akkor maradhatnak kívül is."

tökmindegy ellen nem építünk milliárdokért kerítést, te faszfej!

" A bűnözés minden egyes balhés menekülttel nőttön-nő"

fantáziavilágban élsz, ostoba vagy.

"Semmi szükség autókat felgyújtó"

autókat Magyarországon eddig csak a náci elvtársaid gyújtottak fel.

m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/tv_ostrom.jpg

semmi szükségünk rátok, úgyhogy takarodjatok az országból!

a többiben még csak meg sem próbáltál érvelni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.03. 20:39:44

@éppcsakkérdem:

"beilleszkedni nem akaró és arra képtelen menekültekre."

egyébként ha te emberekről azt állítod, hogy nem tudnak, és nem akarnak beilleszkedni csak azért, mert más néphez tartoznak. azzal azt mondod, hogy más népek alsóbbrendűek. ez pedig színtiszta nácizmus. ez tök ugyanaz, mint a Mein Kampf, csak zsidók helyett szírekkel.

NÁCI VAGY.

éppcsakkérdem 2015.08.04. 09:35:13

@Brendel Mátyás: Hát, faszfejkém, egy ilyen húgyagyú prolival nehéz értelmesen vitázni.

Szóval: semmi szükségünk sincs a menekültekre, mert nem akarnak dolgozni és nem akarnak itt maradni - ergo kell a kerítés, hogy a feleslegesen erre kódorgókat megakadályozzuk, köszi.

Te faszfej, te mondtad, hogy tökmindegy, nekem fontos a kerítés, tehát jogos a léte.

Mivel te feltételezel folyvást, te élsz fantáziavilágban, ergo te vagy ostoba.

m.cdn.blog.hu/pi/piroslapok/image/tv_ostrom.jpg
Autókat a te náci elvtársaid gyújtottak fel.

Mivel csak egy blogíró mozgalmár vagy, nem mondhatod meg, ki menjen az országból s ki maradjon, tehát maradok. Ellenben a menekültekre semmi szükségünk nincsen. Ráadásul nácik mondanak olyant, hogy takarodj az országból, tehát NÁCI vagy.

Egyébként sehol nem írtam ilyesmit, az csak a te fantáziád mondatja, ajánlom az értelmező olvasást és kevesebb fantáziálást. Már megint a nácikártyát vetted elő, a te érvelési hibád: a nácikártya.

a.te.ervelesi.hibad.hu/

egyszer ajánlottam neked ezt az oldalt, olvasgasd!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.05. 14:44:00

@éppcsakkérdem:

"nem akarnak itt maradni - ergo kell a kerítés"

mi a fasznak építenénk egy drága kerítést emberek ellen, akik itt se akarnak maradni?! gyakorlatilag szinte semmi baj nincs velük, totál baromság milliárdokat kidobni egy kerítésre ellenük. a hazánk fölött elhúzó repülőket nem akarod kelet-ukrán módra lelőni, te eszement elmebeteg?!

"Te faszfej, te mondtad, hogy tökmindegy, nekem fontos a kerítés, tehát jogos a léte."

ja bazdmeg, nekem meg tök fontos lenne egy elektromos autó, tehát a kormány majd biztos vesz nekem a te adódból.

"Mivel csak egy blogíró mozgalmár vagy, nem mondhatod meg, ki menjen az országból s ki maradjon, tehát maradok."

mivel te meg még egy blogíró mozgalmár vagy, még annyira se mondhatod meg, hogy ki menjen, és ki maradjon az országból.

" Ellenben a menekültekre semmi szükségünk nincsen."

rád még kevésbé sincs szükségünk, mivel egy hülye náci vagy. a menekültek átlagban intelligensebbek nálad.

a nácizás nem érvelési hiba, ha valaki tényleg az. te tényleg az vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.05. 14:46:22

@éppcsakkérdem:

"a feleslegesen erre kódorgókat megakadályozzuk, köszi.

Te faszfej, te mondtad, hogy tökmindegy, nekem fontos a kerítés, tehát jogos a léte."

nekem fontos, hogy a felesleges kódorgásodat az országban megakadályozzuk, tehát szerintem téged le kéne csukni, és börtönbe zárni, te kis náci köcsög.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.05. 14:58:27

@éppcsakkérdem: a repteret nem akarod lezárni? a határátkelőket nem akarod lezárni, a síneket nem akarod lezárni?! ne kódorogjanak mán itt külföldiek!

a közlekedési eszközöket nem akarod betiltani? ne kódorogjanak már feleslegesen az országban az emberek!

hogy hívják az elmebajodat?! agorafóbiás vagy?!

éppcsakkérdem 2015.08.05. 15:23:28

@Brendel Mátyás:

Azért építenek (nem -nének, hanem épül), amiért a házad mellé is építesz kerítést, pedig amilyen eszement elmebeteg vagy, nem sokan akarnak odamenni.

Az én adómból, neked?? Járj gyalog vagy vegyél magadnak!

Látod, mozgalmárkám, mindketten maradunk, felesleges hát ilyesmikkel koptatnod a billentyűzetet, hatástalan a kirohanásod :D

A menekültekre semmi szükségünk, te pedig sem azt nem tudod megmondani, ki menjen, ki maradjon (éppen fentebb ismerted el) így aztán azt sem tudod megmondani, kire van szükség, kire nincs. Egyébként az általad úgy gyűlölt nácik mondtak ilyesmiket, hogyaszongya ez maradhat ez pedig nem - náci vagy? Szerintem igen.

Azt nem tudod bizonyítani, hogy ki a náci, mivel te egy elfogult libsi vagy, neked mindenki náci, aki nem a téveszméidet osztja.

Érvelési hibád a nácikártya, ráadásul ügyetlenül használod.

Te kis náci köcsög, a véleményedet feldughatod magadnak :D

A Tourette-szindrómádat kezeltetted-e már? Közben meg elgurult a gyógyszered?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.05. 22:01:19

@éppcsakkérdem: "Azért építenek (nem -nének, hanem épül), amiért a házad mellé is építesz kerítést"

mivel egy korlátolt, hülye kis náci vagy, aki nem járt a falu végén túl, azt hiszed, hogy ezt mindenhol így csinálják. nagyobb telkek köré kurvára meggondolják az emberek, hogy építsenek-e kerítést. 100 kilométer felett meg senki nem építene a földje köré kerítést.

"Az én adómból, neked?? Járj gyalog vagy vegyél magadnak!"

no akkor bazdmeg a mi adónkból se neked, köcsög náci!

"Látod, mozgalmárkám, mindketten maradunk, felesleges hát ilyesmikkel koptatnod a billentyűzetet, hatástalan a kirohanásod :D"

a tied is.

"A menekültekre semmi szükségünk"

de. demográfiai okokból nagyon is szükségünk van rájuk. az olyan hülyék, mint te nem fognak komplexebb informatikai fejlesztéseket sem csinálni.

" te pedig sem azt nem tudod megmondani, ki menjen, ki maradjon"

meg tudom.

"gyűlölt nácik mondtak ilyesmiket, hogyaszongya ez maradhat ez pedig nem - náci vagy? Szerintem igen."

én nem etnikai alapon válogatnék. az nem nácizmus. nagy hülye vagy, fogalmad nincs, mi a nácizmus.

te etnikai alapon válogatsz, te vagy a náci. EZ A NÁCIZMUS.

te köcsöghülyenáci

éppcsakkérdem 2015.08.06. 16:28:24

@Brendel Mátyás:
Mondtam már, te kis köcsög náci, hogy nem tudsz eleget a nácikról, ezért nácizol, meg azért, mert azt hiszed: ha kijátszod a nácikártyát, akkor automatikusan igazad lesz.

Pedig nem. (amúgy sincs igazad, totál hülyeség az egész cikked)

A te érvelési hibád: a nácikártya. (mint minden senkiházi ballibsinek)

Egyébiránt nem az ország köré építenek kerítést, csak hazudsz, ahogy szoktál.

Én nem akarok más pénzéből elektromos autót, azt te írtad, MSZP-s csicska :D

Mivel teljesen elvesztetted már a fonalat és régen nem arra próbálsz a brendeli ún. "érvrendszerrel" (hazug téveszmékkel) válaszolni, ami eredetileg a téma volt "a tied sem" " a menekültek általában intelligensebbek nálad" (apropó, ezt mivel támasztod alá? kiszoptad a brendelfütyidből? mert jó alapos faszság, köcsög brendel), nagyon is jól látod: TELJESEN FELESLEGESEN hergeled magad, akkor és úgy figurázlak ki, amikor csak akarlak :D

Szar érzés, mi? Ráadásul nagyon látványosan szenvedsz, egyre gyakrabban használod ugyanazokat a kifejezéseket, mert nincsen egy épkézláb érved sem...ezért nácizol, kis köcsög.

A menekültekre semmi szükségünk, a sok alulképzett nímand semmi fejlesztést nem fog csinálni a pattintott kőkorszakbeli ismereteivel - a statisztikádat meg elolvashatnád, kis köcsög brendel, mert abban AZOKAT EMLÍTI magasabb képzettségűeknek, akik a szomszédos, európai országokból jöttek - mi az kis köcsög, visszanyal a fagyi? Saját érveidet sem ismered? :D

Dehogy tudod te megmondani, bármit mondasz is, súlytalan, nem változik tőle semmi az ég adta világon :D

Hazudsz, brendel, itt senki sem válogat etnikai alapon, ráadásul mondataidban logikailag kezdenek szétcsúszni a dolgok. Mi az, ennyire kiborultál? :D

Na, ismét nálad pattog a laszti, valami komolyabbal rukkolj már ki, mert kezdesz unalmassá válni, találj ki valami ütősebbet a nácizásnál, mert azt bizony elbuktad :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.06. 23:39:44

@éppcsakkérdem:

"Egyébiránt nem az ország köré építenek kerítést, csak hazudsz, ahogy szoktál."

nem írtam olyat, hogy az ország köré építenek kerítést. te hazudsz, és még engem hazudozol le. mivel hazug emberekkel nem lehet vitázni, itt bevégezted a szánalmas szereplésed.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.06. 23:49:16

@éppcsakkérdem:

"Én nem akarok más pénzéből elektromos autót"

te mások pénzéből egy felesleges, több milliárd forintos kerítést akarsz, amire nins jobb indokod, mint az, hogy neked úgy tetszik.

" azt te írtad, MSZP-s csicska :D"

MSZP-s csicska a kurva anyád.

"a menekültek általában intelligensebbek nálad" (apropó, ezt mivel támasztod alá? "

34,7%-uknak van diplomája. neked meg 6 általánosod sincs, ugyanis olyan hülye vagy, hogy nem igaz, hogy nem buktál meg.

"A menekültekre semmi szükségünk, a sok alulképzett nímand"

ott van a cikkben, te fasz, hogy a menekültek átlagban képzettebbek a magyaroknál. tehát szükségünk van rájuk. pont azért, mert nem alulképzettek, a magyarok az alulképzettek a menekültekhez képest.

"AZOKAT EMLÍTI magasabb képzettségűeknek, akik a szomszédos, európai országokból jöttek"

nem, kifejezetten nem ezeket említi. megint HAZUDSZ, attól nem lesz igazad, hogy pofán hazudod az embert, te faszfej! ez nem érv.

mint mondtam, a hazugságodért ki vagy tiltva. annak semmi értelme, hogy egy az egyben a pofámba hazudsz, az nem vita, amit csinálsz.

Lajos Lepel 2015.08.27. 08:41:06

Érdekes elgondolás,hogy majd a bevándorlók Magyarországon problémákat oldanának meg.
I.Nem beszélnek magyarul
II.A képzettségük kérdéses :data.worldbank.org/indicator/SE.TER.ENRR
III.Minden ember a sajátjaihoz vonzódik.Bárhol legyen egy tömegrendezvény,először ismerőst keres az ember.Ha különböző borszínűek vannak jelen,akkor mindenki a saját színének megfelelőt keres.Utána beszélt nyelv szerint keresi a társaságot.
Minden egészséges nép a sajátjaival alkot egységet.Izrael is saját államot alapított aminek védi a határait.Csak úgy nem enged be senki-mi fogadjunk be bárkit?Örüljünk is nekik?

Van néhány kijelentésed,amire részleten reagálnék.
4."Valójában Magyarországon sajnos sok nőt erőszakolnak meg magyarok."
Sajnos nálunk tilos az elkövetők etnikai meghatározása-így ez egy általánosítás amit egy igazi liberálisnak eleve el kellene ítélnie.
Svédországból tanulni kellene amíg lehet: de.gatestoneinstitute.org/5223/schweden-vergewaltigung
Ha tudsz németül elolvashatod.1975-ben kezdődött Svédország migrációs politikája.1472%-al nőtt a nemi erőszakok aránya.Komolyan gondolod,hogy a született svédek az elkövetők?
Anglia: en.europenews.dk/British-Girls-Raped-by-Muslim-Gangs-on-Industrial-Scale-81584.html
A multikulturalizmus eredménye: dailycaller.com/2015/02/13/the-uks-political-establishment-is-still-failing-rape-victims/
Miért van szükség a "politically correct"-re?Hogy Svédországot,Belgiumot...nyugateurópát lehessen csinálni Magyarországból is.

Ha már a wikiped-re hivatkozol: en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_population
Nem hagyják el a vallásukat hanem egyre többen lesznek

Egyelőre nem írok többet a felvetéseidhez mert lehet,hogy törlöd vagy más oka van az írásodnak és szándékosan provokálod az olvasókat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.28. 21:53:48

@Lajos Lepel:

".Nem beszélnek magyarul"

születésükkor a magyarok sem

"II.A képzettségük kérdéses "

a képzettségük valószínűleg a magyar átlag felett van.

egyébként ez az egy cikk minden ellenvetésedet tronfolja:

index.hu/gazdasag/2015/06/19/menekult_bevandorlo/

"III.Minden ember a sajátjaihoz vonzódik."

1) nem mindenki
2) ha te a sajátjaidhoz vonzódsz, az a te szubjektív érzésed. emiatt menekülteket lelőni, kitoloncolni hülyeség. Magyarország stratégiája, politikája meg nem alapulhat a te érzelmeiden, van fontosabb dolog annál, minthogy kihez vonzódsz. még neked is. pl a nyugdíjad.

"4."Valójában Magyarországon sajnos sok nőt erőszakolnak meg magyarok."
Sajnos nálunk tilos az elkövetők etnikai meghatározása"

a magyar állampolgárság, nem etnikum.

"így ez egy általánosítás amit egy igazi liberálisnak eleve el kellene ítélnie.
Svédországból tanulni kellene amíg lehet"

a Wikipedia teljesen ellentmond neked:

en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden

"Ha már a wikiped-re hivatkozol: en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_population
Nem hagyják el a vallásukat hanem egyre többen lesznek"

a hivatkozott listád nem igazolja az állításod. semmi időbeliség nincs benne. szemben az én adataimmal:

ateistaklub.blog.hu/2015/01/14/eliszlamosodik-e_a_nyugat_meg_ebben_az_evszazadban

egyébként te listádban a "muszlim populáció" egy becslés, és nem a hitet, hanem a származási országot nézi. azaz pont azt nem tudja egyáltalán muttani, hogy ezek közül hány világiasodik el.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.28. 22:21:45

@Lajos Lepel:

tudod,ha komolyan vennénk ezeket a nemi erőszakról szóló statisztikákat, és egy az egyben bevennénk, akkor azt találjuk hogy Szíriában a 100000 főre jutó nemi erőszakok aránya 1 alatt van, ami jobb, mint Magyarországé, pláne Svédországé, tehát nyilván még több Szír kell Európában, mert ezek a szír férfiak, ezek a legkevésbé erőszakos férfiak.

en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics

ha viszont rájössz, hogy mi a hiba, akkor arra is rájössz, hogy feldughatod magadnak a statisztikádat.

xi00 2016.05.27. 11:47:02

bründül, arról is írhatnál, amikor a zsidók a második világháborúban kiirtották a németeket

kb ugyanilyen szinten lenne az igazságtartalma mint ennek a posztnak

komolyan egy ilyen pökhendi kis faszpörgettyűtől is megdöbbentő az a gátlástalan hazudozás, amit elővezetsz

és még neked áll feljebb

röhögnék, ha nem lenne siralmas

na, rejszolj tovább zsohárzsuzsiklón
süti beállítások módosítása