Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

25 évébe telt a kommunizmusnak, hogy legyőzze Orbánt

2014.06.22. 19:06 | Brendel Mátyás | 230 komment

Orbán először 89-ben győzte le a kommunizmust. Kicsit. Nagy Imre temetésén gyászolt 4 kommunista koporsója mellett. Na jó, legyünk méltányosak. Mert Orbán akkor még elmagyarázta, és az ünnepi műsorban is, hogy a pesti srácok koporsója is ott volt, és az 56-os kommunisták azon képviselőinek gyászolása, akik végül is demokraták, szabadságpártiak voltak, akkor a kommunizmus végét jelentette.

Orbán beszéde akkor helyén is volt: nyugatos, liberális, demokratikus, szabadság párti. Az ünnepi műsor Orbánja képes szemrebbenés nélkül tódítani a szót. Arról beszél, hogy későbbi feleségével beutazták Európát. Tudjuk, hogy akkoriban milyen csalásrendszer tette ezt lehetővé. Orbán nem tisztázza, hogy csaltak-e. A pártja nemrég Kunhalmi Ágnest ekézte hasonló csalásért. Helyes, ne legyenek csaló politikusaink! Nem mindenki csalt. De akkor Orbánnál is kérdezzük meg, nem csalt? Keményen megdolgozott a pénzért, melyen beutazták Európát? Vagy részt vett a létező szocializmus korruptságában?

Aztán a leendő Orbán family ott ült Bécsben, és azon tanakodik, hogy visszajöjjenek a magyar valóságba, vagy válasszák a szabadságot, de akkor lehet, hogy soha nem látják újra a falut, hazát, rokonokat, barátokat. Ma, Orbán rendszerében ötszázezer fiatal döntött a szabadság mellett, az Orbán rezsim valósága helyett. Igaz, ők hazalátogathatnak. Ennyit léptünk előre.

Orbán arról beszél, a kommunizmus levágta a fiatalok szárnyait. De az Orbán rezsim se csinál mást. A nem fideszes vállalkozásoknak, beosztottaknak itt fű ugyanúgy nem terem, mint a kommunizmusban.

Orbán a Blikkben diadalmasan nyilatkozta, hogy őneki, személyesen 25 évébe tellett legyőzni a kommunizmust. A nagyképűség mellett szörnyen téved. Ami a kommunizmus óta jobb, azt nem Orbánnak, pártjának vagy kormányának köszönhetjük. Az az ellenzék, melyet legyőzött kevésbé kommunista, mint ő. Orbán államosít, Orbán üldözi a tőkét, Orbán hatósági árakat vezet be (rezsicsökkentés). A nyugatias irányból meg keleti nyitás lett.

Végül nem Orbán győzte le a kommunizmust, hanem a kommunizmus Orbánt. Szépen jelzi ezt, hogy pártja, kormánya tele van velük, például azt a Tasnádit nevezik ki, akinek 89-ben pont őróla jelentettek.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr216401245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:45:11

@whale: Nem mindenki csak a leadott szavazatok 75%-a fidesz+jobbik

whale 2014.06.23. 10:46:32

@Larry Silverstein: Milyen 2/3-ad az, amire a szavazópolgárok 2X%-a szavazott? Demokratikus? Lófaszt! A demokrácia a többség akarata. Hol akarta itt a többség, hogy viktátor uralkodjon? A VALÓSÁG az, hogy TÖRPE KISEBBSÉG VAGYTOK, amelyik trükkök százaival szerezte meg a hatalmat...

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:48:21

@whale: 2006ban többen szavaztak? Akkor? Lárifári.

nu pagagyí 2014.06.23. 10:48:45

@Larry Silverstein: A csürhe saját országát támadta meg és nem sok haszna lett az eszközként használt nyomorultaknak abból, hogy hozzásegítették uraikat a hatalomhoz.

whale 2014.06.23. 10:49:08

@Larry Silverstein: Nácikkal árulsz egy gyékényen. Remélem büszke vagy rá. Idióta.

whale 2014.06.23. 10:50:40

@Larry Silverstein: Érdekes, az enyém még mindig az enyém. Kapom szépen a számlakivonatot, tavaly valami 15%-ot csinált a pénztáram. Miről beszélsz?

Larry Silverstein 2014.06.23. 10:51:08

@nu pagagyí: 'nem sok haszna lett az eszközként használt nyomorultaknak abból, hogy hozzásegítették uraikat a hatalomhoz.'

Akkor minek választották őket újra csont nélkül?

whale 2014.06.23. 10:51:59

@Larry Silverstein: Na nem is lett belőle teljhatalom. Érzed a különbséget? Legitimitásról beszéltünk...Hol legitim a teljhatalom 2X%-kal orbánisztánon kívül?

whale 2014.06.23. 10:54:09

@Larry Silverstein: Mert a patkányok átírták a választási törvényt és megvezették a zembereket az 1000 forintos "rezsicsökkentéssel", aminek a HÁROMSZOROSÁT szedték el a különböző adóemelésekkel és új adókkal. CSak a jobbant csürhe buta, mint a segg,m viszont nagyon lelkes, ezért ment ikszelni, mint a birka, akit nyírni visznek...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:00:33

@whale: Persze hogy nem lett hiszen hajszállal nyert a nyerő pártszövetség. Problem?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:01:43

@whale: Hogy lenne a tiéd?

Ne tőlem tudd meg, ott van a strassbourgi határozat.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:02:56

@whale: Ha nem írják át, akkor is újraválasztják őket.

Az EU választás szabályait pl. nem a fidesz írta. Győzött az Összefosás?

whale 2014.06.23. 11:10:35

@Larry Silverstein: De nem kapnak 2/3-ot és viktátor már ettől is zéártosztáyra került volna.
Ugye annyira nem, hogy EGYETLEN EGY képviselőn múlik a 2/3, ezért aztán gyorsan meghekkelték az OGY-t, hogy a levezető elnök is szavazhasson, ami eddig nem volt. Ugyanis, ha jobbant az elnök, szavazata híján buknák a 2/3-ot. Na ezek azok a mocskos trükkök, amik aláássák a legitiomitását ennek a rablóbandának...

whale 2014.06.23. 11:11:38

@Larry Silverstein: Persze és strassbourg elkomunizálja a nyugdíjmegtakarításomat, igaz? Ne röhögtess, mert cserepes a szuám...

nu pagagyí 2014.06.23. 11:12:31

@Larry Silverstein:

A győztes listás szavazatai a következők voltak:

2006: MSZP/SZDSZ : 2 688 317
2010: FIDESZ/KDNP: 2 706 292
2014: FIDESZ/KDNP: 2 264 780

Az látható, hogy a mandátumbuherálással teljhatalmat kibitorló Fideszt annyian sem támogatják 2014-ben, mint amennyien 2006-ban az akkor győztes baloldalt. Ehhez mérten kellene szerénynek lenni 2014-ben és tisztelni az egyébként többséget alkotó és nem a Fideszre szavazó emberek jogait.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:14:46

@whale: Igy van. 2/3dal kényelmesebb.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:15:17

@nu pagagyí: kit érdekel az antidemokratikus listás szavazás?

lárifári.

s.g.l. 2014.06.23. 11:16:26

@Larry Silverstein:

Kitört a kultúrha belőled?
Magad minősíted, nem elég, hogy hülye vagy dolgokhoz és hazudozol, ráadásul undrítóan személyesekdsz.
Ez a fideszhívők fegyvere amikor a tényekkel nem tudnak mit kezdeni.
Továbbiakban a lábadközit becézgesd, kellemes magomlést.!
Ne válaszolj, mert szarok rád, átugorlak mint a kutyaszart a jádán!

whale 2014.06.23. 11:16:56

@Larry Silverstein: Ja, csak nem demokratikus. Színtiszat machiavellizmus, amit a zsebdiktátor csinál. Te is addig örülsz, amíg téged nem rak seggbe. Bár amennyi eszed van, még akkor is tapsikolsz majd...

s.g.l. 2014.06.23. 11:21:29

@whale:
A strasszburgi itélet egyetlen nő beadványára készült, mert ő magánemberként adta be a keresetetét, azt elutasították.
A fidesz szokás szerint erre hazudja azt, hogy a manyup elkommunikálására hozták az itéletet.
Hazudnak mint mindíg, csak az ellenzék idióta töketlen kommunikációja nem tudja kezeleni ezeket a hazugságokat, karaktergyilkosságokat.

A manyupot a fidesz homlokhoz tartott fegyverrel ellopta.
Az Ab nem mert határozatot hozni, mert nem hozhatott volna mást, mint azt hogy törvény és alkotmány ellenes.

whale 2014.06.23. 11:22:12

@Larry Silverstein: Csak ezért nem fogok regisztrálni. Amíg a nevemen van a számla, addig az enyém a pénz és kuss. Elvehetik erővel, de magamtól nem adom oda.

s.g.l. 2014.06.23. 11:22:27

@whale:
Ezek Ocsmány Vigyor seggében vannak, keresik az aranyat, s lőn: találtak egy méretes aranyeret!

nu pagagyí 2014.06.23. 11:27:30

@Larry Silverstein: Pont ez a pofátlan stílus és cinizmus az, amivel végleg kihúzzátok a gyufát.A számok csak azt mutatják, hogy kezd elege lenni az embereknek belőletek, hiába buheráljátok a választási törvényt és hiába öntitek a hazugságot minden médián. Előbb-utóbb futni fogtok és egy csöppet sem foglak sajnálni. Persze tudom, hogy neked nincsenek elveid és képes vagy haladéktalanul szembe köpni magad, de remélem ezzel a képességgel normális viszonyok között nem lehet majd érvényesülni.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:28:44

@whale: nem sírom vissza a demokratákat..:))

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:30:10

@nu pagagyí: 'Pont ez a pofátlan stílus és cinizmus az, amivel végleg kihúzzátok a gyufát.'

Miről beszélsz? Jössz listás szavazatokkal amivel a parlament felét választják.

Mit akartál ezzel?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:31:31

@nu pagagyí: vagy tán ahhoz akartál hozzászólni, hogy a listás szavazás antidemokratikus?

Különben hogy lenne a parlamentben Feri, Gordon v. Fodor?

whale 2014.06.23. 11:36:02

@Larry Silverstein: Azt látom. Miért vagy genetikusan alattvaló?:))

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:38:24

@whale: mert nem szeretem ha eladósítják az országot?

s.g.l. 2014.06.23. 11:40:15

1 komment régebbről máshonnan:

" Abban az országban ahol a regnáló miniszterelnök falusi budijának sarkaiba milliárdos közpénzből futballstadiont és futball akadémiát lehet építeni az az ország elveszett, ott genetikailag alattvalók élnek, ott a csókos, tolvaj maffiózó állami vezető haverok bármit megtehetnek. "

whale 2014.06.23. 11:41:36

@Larry Silverstein: Akkor a 24 EZER MILLIÁRD még nem számít annak? LOL Ebből kb 5 EZER a fizyiszé, meg még az elpacsált 3 EZER manyup zsé...
Tessék mondani ez nem eladósítás???

oszt jónapot 2014.06.23. 11:42:34

@Larry Silverstein: "Ez hülyeség. A fidesz nem államosított semmit, azok Rákosiék voltak. Az állam vásárolt, aminek minden normális ember örül, az állami kiárusítás tanulságai miatt."
444.hu/2014/03/03/meghalt-a-welt-2000-alapitoja/

Neki sajnos nem volt elég ideje, hogy örüljön.

whale 2014.06.23. 11:43:42

@Larry Silverstein: Másrészt ez milyen elbaszott logika? Diktátorok nem adósítják el az országukat, vagy mijafasz? :DD
Annak mindenesetre örülök, hogy azt nem vitatod, hogy diktatúra épül itthon...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:44:14

@s.g.l.: Az emberek meg belenéznek a családi kasszába, és továbbra sem veszik be a hiszit.

Orbán piramist is építtehet az udvarába, amíg a ktgvetés rendben van. Az ugyanis 10 millió embert érint.

Ahogy a cégtulajok is leszarják hogy a cégvezetőjük lop, amíg hasznot hoz (a lopással együtt), ha minden más kipróbált cégvezető lopott + veszteséget okozott.

Ez józan paraszti ész kérdése.

oszt jónapot 2014.06.23. 11:44:22

@Larry Silverstein: A hatályos magyar jogszabályok szerint még mindig magántulajdon.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:45:07

@whale: 'Tessék mondani ez nem eladósítás???'

Nem bizony.

whale 2014.06.23. 11:46:16

@Larry Silverstein: Ne kamuzz már. Belenéznek a kasszába és KEVESEBB van benne, mint volt. Miről beszélsz, B+?!?!

whale 2014.06.23. 11:47:27

@Larry Silverstein: Tehát az a kb . 8000 MILLIÁRD, amivel NŐTT az államadósság, az nem eladósítás. Látom neked már teljesen átmosták az agyad...LOL

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:47:28

@whale: Orbán nem adósította el az Országot 98-2002ben sem és 2010-14ben sem.

Ezzel a magyar miniszterelnöki alternatívák között egyértelmüen a legjobb.

whale 2014.06.23. 11:48:10

@Larry Silverstein: Mert a napi az nem hehe, mi? Birka...

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:48:51

@whale: de te nem is a fideszre szavaztál. tiszta sor. A többségnek tetszett amit a családi kasszában látott.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:49:43

@whale: Igy van, az nem számít.

A GDP arányos számít, ezért arra kíváncsi a világ, nem másra.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:50:19

@whale: strassbourg az nem hehe.

hehehehe

whale 2014.06.23. 11:50:31

@Larry Silverstein: 98-2002 között arra vonatra ült fel, amit Bokrosék indítottak be 95-ben. É s 2000-től a kétéves költségvetéssel ő is növelte az ÁHT hiányát...
10-14-re meg azt mondani, hogy nem adósította el az országot, színtiszta elmebaj. Számokat ismered? LOL

nu pagagyí 2014.06.23. 11:50:37

@s.g.l.: A Fidesz mindig adott a formára. Pontosan tudták, hogy a MANYUP magántulajdon, ezért kellett az embereknek lemondaniuk róla. Utóbbit megkönnyítendő, csináltak egy törvényt, amiben megfordították a dolgot, aki nem akar lemondani a vagyonáról az állhatott sorba a kijelölt iroda előtt és biztos, ami biztos megzsarolták az embereket, hogy kipöckölik őket a TB nyugdíjból, ha kekeckednének. Az AB-t az odatelepített fideszes pártkatonák blokkolták, nehogy a biznisz nyélbeütése előtt kimondják az alkotmányellenességet.

Előbbinél is fontosabb, hogy mi lett a pénzzel. Formailag adósságot csökkentettek belőle, de ezzel egyidejűleg ugyanilyen összegben hitelt is vettek fel. Így a pénzt magukra és holdudvarukra költhették. A nyugdíjrendszert sikerült véglegesen megroppantaniuk, a nyomok eltüntetése végett hozzá is kezdtek az aktívak ráuszításához a nyugdíjasokra, mivel vagyon híján már csak meredeken emelkedő járulékterhekkel lehet majd fenntartani a jövőben a nyugdíjrendszert. Kellenek a bűnbakok, akik nem ők.

whale 2014.06.23. 11:52:02

@Larry Silverstein: Strassbourg nem vett el tőlem semmit, idióta. Legalábbis a pénztáram nem szólt róla, a pénzem a számlán, szóval kinyalhatod...:)

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:53:31

@whale: '10-14-re meg azt mondani, hogy nem adósította el az országot, színtiszta elmebaj. Számokat ismered? LOL'

Én igen.

whale 2014.06.23. 11:54:50

@Larry Silverstein: Persze, csak azt könyvelési trükkök százaival lehet manipulálni, hogy mit és hogy an számolunk bele, az abszolút összeget viszont nem. Az annyi. Az adósságot nem GDP arányosan kell visszafizetnbi, hanem abszolút értéken...

s.g.l. 2014.06.23. 11:54:51

Próbálna meg a magyar állam GDP aráynos százalékban visszafizetni kölcsönt! Kiröhögnék mindenhol!
Devizában és Ft-ban van eladósodva az ország az pedig 19,700 mrd-ról 24,900 mrd-ra nőtt a manyup ellopása nélkül és eközben a MNB tartaléka is csökkent.
4 év alatt majd annyival növelte az adósságot a fidesz, mint a szocik 8 év alatt.
GDP arányossal azért számol a fidesz, mert ezzel jobban el lehet takarni az adósság növekedét.
Ebben is van valami csalás, ugyanis ha a GDP 4 év alatt szinte nem nőtt, az adósság meg 10- vagy 20%-al nőtt, akkor GDP arányosan nem stagnálhat.

whale 2014.06.23. 11:55:45

@Larry Silverstein: Akkor ízulelgesd 24 000 MILLIÁRD. Mennyivel vették át az országot? 19-cel?

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:56:38

@whale: Hát persze, mindenkit átqrtak a trükkökkel még az EU-t meg a magyar államkötvény vevőket is, csak a maszoposokat nem.

- agybetegek vagytok, sosem álltok fel a földről

s.g.l. 2014.06.23. 11:57:23

@nu pagagyí:
2011-ben bizonyította be az Alkotmánybíróság, hogy egy szarházi alakokból álló gittegylet, akiket pénzért meg lehet venni, nem érdekli őket az Alkotmány, még ha az ország bele is döglik.
Ketyeg a nyugdíjbomba, robbani fog.

Larry Silverstein 2014.06.23. 11:58:05

@whale: ez senkit nem érdekel, csak a GDP arányos.

áprilisban is látványos bukás lett az emlegetéséből és 2018ban is az lesz a 30.000 mrd emlegetéséből...:DDD

nu pagagyí 2014.06.23. 11:58:29

@Larry Silverstein: A listás szavazás fejezi ki, mennyien támogatnak egy pártot. Az egyéni képviselőnek más a szerepe, eleve nem nyomogathatná hülyegyerekként a gombot, hanem ki kéne kérnie adott ügyekben választói véleményét és ahhoz igazodni.Őt a hibátlan fogsora és a száraz tészta miatt választják meg, nem is tudják milyen pártot képvisel, úgy gondolják a vigyorgó alak őket képviseli.

whale 2014.06.23. 11:59:49

@Larry Silverstein: Az EU szólt, hogy nem frankó az ÁHT hosszútávon, ne kamuzz!
A kötvényesek meg szarnak rá, amíg viktorka olyan kamatot hajlandó ígérni, hogy megéri kockáztatni. Tudja, hogy így vagy úgy, de kiverik belőled a pénzt. ennek te mér örülsz, jobbantkám?

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:01:16

@nu pagagyí: a listás választás antidemokratikus. Azt fejezi ki, hogy nem az emberek választják meg a képviselőiket, hanem a pártok.

Nincs ezen mit magyarázni, a fidesz sokkal demokratikusabb rendszert vezetett be.

'Őt a hibátlan fogsora és a száraz tészta miatt választják meg, nem is tudják milyen pártot képvisel, úgy gondolják a vigyorgó alak őket képviseli.'

- pusztán a véletlen müve lehet akkor hogy nem a zellenzék győzött.....

whale 2014.06.23. 12:01:20

@Larry Silverstein: És te a 30000 Milliárdnak is lekesen tapsikálni fogsz, igaz agybeteg?

whale 2014.06.23. 12:02:01

@Larry Silverstein: De persze, amikor a szocik tolták, hőbörögtél. Olyan sötét vagy mint a segg.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:06:36

@Larry Silverstein: A győztes egyéni képviselőkre adott szavaztok %-os aránya sem volt több, mint a listás szavazatarány, ugyanúgy 40 % körüli volt a Fidesz átlagos támogatottsága 2014-ben ebben a körben is. A lényeg, hogy úgy bitorol teljhatalmat a Fidesz, hogy nincs hozzá többségi támogatás. Bolsevizmusnak hívják ezt a jelenséget.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:09:42

@Larry Silverstein: Semmiképp nem véletlen, hozzájárult a szervezett választási csalás is.

nu pagagyí 2014.06.23. 12:11:36

@Larry Silverstein: Én azt értem, hogy lehet hazudni. De minek? Tönkre akarjátok tenni az országot?

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:51:17

@whale: 'Az EU szólt, hogy nem frankó az ÁHT hosszútávon, ne kamuzz!'

lárifári

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:51:50

@whale: mivelhogy nem lényeges a szám, csak az arány, igen!

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:52:39

@whale: a szocik tolták az arányost meg az abszolútat is. El is küldtem őket a picsába.

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:53:25

@nu pagagyí:' A győztes egyéni képviselőkre adott szavaztok %-os aránya sem volt több'

Ezzel megint mit akarsz, az egy jó kérdés.

Larry Silverstein 2014.06.23. 12:54:32

@nu pagagyí: 'Semmiképp nem véletlen, hozzájárult a szervezett választási csalás is'. - meg a diktatúra

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.06.23. 13:58:19

Szerinted nem győzelem az, hogy megette őket? Amikor a makrofág megesz egy baktérium, az talán nem győzelem?

randomuser1 2014.06.23. 14:35:42

@whale: hja, ha te ebben az értelemben használod... akkor igen, komcsi. valójában amúgy nem, ez olyan modernkori hűbéres rendszer...

turista a saját országában 2014.06.23. 14:44:21

@Larry Silverstein: "Nincs ezen mit magyarázni, a fidesz sokkal demokratikusabb rendszert vezetett be."

Az év vicce.

Nzoltan 2014.06.23. 14:50:06

@roli101: Az, hogy az áfa mennyi, az a vállalkozónak kb mindegy, mert továbbszámlázza. Azt a végfelhasználó fzeti.

Szúnyog 2014.06.23. 14:53:31

Most 4 évig megint minden nap kell egy ilyet izzadni? Nem irigylem a "bloggert".

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2014.06.23. 15:40:54

A régi lemez 136367-ik lejátszása.

A kommunisták azzal próbálják magukat leplezni, hogy a fideszre fogják rá a saját kommunizmusukat.

"- Uram ön a redvás szendvics."

indavideo.hu/video/South_Park_-_Gennyes_Tus_es_Redvas_Szendvics

Bloodmagexxx 2014.06.23. 22:42:45

@Larry Silverstein: Engem érdekelne, hogy milyen munkahelyed van, ahol ráérsz munkanapon, munkaidőben három órán át hozzászólogatni?

antibols 2014.06.24. 18:07:17

Érdekes látni, hogy a bolsik hogyan változtatják a propagandájukat. A 70-es, 80-as években csak azt hallottuk, hogy minden jó. Most meg azt, hogy minden rossz. Nem csoda, hogy a folytonos negatív hírverések miatt az emberek kivándorolnak. Ez a szám nemhogy nem lenne 500.000, hanem 50.000 sem, ha a média nem lenne ennyire egyoldalú, negatív, hisztériakeltő.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 17:54:22

@Larry Silverstein: jól képzett Fidesznyik vagy, de hát nincs igazad, hülye is vagy

1) az orbán kormány 4 évében produkált egy kb 1 százalékos átlagnövekedést
2) az mszp kormányok békeévben ennél sokkal jobbat, a válságban persze nem
3) az nem teljesítmény, hogy orbán elég jó hátszélben helyben tud állni
4) munkahelyteremtés nagyrészt közmunka. haszontalan, mi fizetjük, választás után lett is hirtelen százezerrel kevesebb. szóval ez nem teljesítmény, ez rabszolgaállam
5) szja.t egyre kevesebben, egyre kevesebbet fizetnek. tény
6) az államháztartáson idén is 100 milliárdos lyuk van. előtte is matolcsy és varga csomagokkal tömték be. ezek mindig a gazdaságot sújtó adók voltak.
7) a beruházások csökkennek. a választási évben kicsit az állami osztogatás húz rajtuk

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:26:55

@Larry Silverstein: a Lajtán túli szakemberek és politikusok véleménye orbánról azért fontos, mert

1) azért a 2 millió magyar a hülye versus ők a hülyék dilemmában csak az olyan agymosott hülye, mint teszi le az utóbbira a garast

2) függetlenül attól, hogy ti azt hiszitek, mindenki hülye, csak ti vagytok a helikopter, a lajtán túliak nélkül itt csak nyomorúságos gazdaságot lehet csinálni. orbán a régió alján kullog

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:29:53

@Larry Silverstein: a 2002-2006-os ciklushoz nem mersz hasonlítani, te fasz. csak a világválsággal tudsz visszaélni, nyomorult fidesznyik

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 18:37:00

@Larry Silverstein: orbán az imf hitelnél drágábban vett hitelt. most paksra kurva sokat is, szóval pofád befogd!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:54:24

@Larry Silverstein: Németországban egy informatikus általában évi 50ezret keres évente, ebből megkap 2400-at havonta. lejön 700 albérletre, és akkor nem is sokkal több, mint egy magyar nettó. ha ki kell vinni a családot vagy feleséget már nem éri meg. ha itt kell hagyni, szintén. én a szar orbán rezsim miatt dolgozok kint

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:56:56

@Larry Silverstein: a mostani diktatúra ellenzéke nem gyújtja fel a tévét, csürhéje csak a jobboldalnak van

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 20:59:53

@Larry Silverstein: azért megnézném orbán mit lépne, ha elkötnének egy tankot a kiskörúton. az az állam, amelyik ilyenkor nem küldi támadásba a rendőreit, bukik. orbán is csak a tömegbe lövetés vagy a totális felfordulás között választhatna, te faszfej

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:03:05

@Larry Silverstein: ez is államosítás, és ilyen mértékben komcsi vonás. Marx bátyó pont így képzelte el

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:08:55

@Larry Silverstein: a manyup magántulajdon volt és orbán elvette, akárcsak Rákosi, te baromállat!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:15:35

@Larry Silverstein: tehát az eu szavazás szerinted antidemokratikus?! ilyen fasz egy fidesznyik

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:17:26

@Larry Silverstein: akkor nyilván rühelled orbánt, aki éppen 10milliárrd euróval adósította most el az országot

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:22:10

@Larry Silverstein: kurvára nő a szegénység mgyarországon sok statisztika igazolja ezt. ennyit a családi kasszáról fideszes faszfejkém

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.26. 21:24:26

@Larry Silverstein: nem, a többségnek nem tetszett, csak hüle loserek voltak elmenni protestszavazni

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 08:35:43

@antibols: bal-liberálisnak. te minden alap nélkül lekmcsiztál, ne ugrálj, hogy szenélyeskedés, te tulok!

antibols 2014.06.28. 12:28:17

@Brendel Mátyás: Mellesleg ezt a "balliberális vagyok, nem komcsi" szöveget akkor veszem be, ha látom, hogy a szanaszét szakadt MSZP-t (beleértve Együttet, DK-t) már egy új garnitúra vezeti, olyanok, akiknek nem volt közük az MSZMP-hez és makulátlan a múltjuk. Kunhalmi Ágnes frontvonalba helyezére kíváló ötletnek tűnt, egészen néhány héttel ezelőttig.

Persze visszavonok mindent, ha az LMP-hez vagy Fodorékhoz húz a szíved.

Egyébként különbség van a között, hogy rosszul mérem fel a politikai hovatartozásodat, és a között, hogy tuloknak hívlak. Az egyik tévedés, a másik személyeskedés. Én személyeskedni nem szoktam, velem szembe viszont sokat szoktak, mert érvelni már nem tudnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 12:54:01

@antibols:

semmi közöm egyik párthoz sem. az, hogy a pártokról szóló véleményed az én lekomcsizásomban éled ki, nem egy szimpla tévedés. mert semmiféle info nem utal arra, hogy én bármelyiknek tagja lennék

"Egyébként különbség van a között, hogy rosszul mérem fel a politikai hovatartozásodat, és a között, hogy tuloknak hívlak. Az egyik tévedés, a másik személyeskedés."

értem, tehát ha rosszul mérem fel anyukád foglalkozását, az nem személyeskedés, tehát nem fogsz reklamálni, ha azt írom, a jó kurva anyád

antibols 2014.06.28. 13:06:39

Semmiféle info? Akkor a blog arculata miért is ennyire vörös? Véletlenül? Persze.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 13:34:01

@antibols: akkor a coca cola kommunista? nem tévedés, hogy tulok vagy

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.28. 13:40:38

@antibols: a blog leírása a facebook oldalon ávek óta ez:

"A Piroslap nem hivatalos blog. Egy blog. Baloldali, szociáldemokrata. 8-an írjuk. És mindegyikünk politikai elfogultsága, érdeklődése más mértékű.
Mi simán szociáldemokraták vagyunk."

elolvastam, mielőtt csatlakoztam. olvasd el, mielőtt sértegetsz!

antibols 2014.06.28. 13:59:10

@Brendel Mátyás: Profitorientált cég nem lehet kommunista, ez paradoxon.
süti beállítások módosítása