Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Bréking: Letörölték a Jobbik Facebook oldalát!?

2011.05.28. 01:55 | balközép | 277 komment

Címkék: facebook jobbik

Péntek éjjel meg szerettem volna nézni valamit a Jobbik Facebook csoportjában, de nem találtam sehol se. Bevallom férfiasan először azt hittem, hogy kitiltottak, mert túl sokat lázadtam a szittyák ellen.

Így felkúsztam a Jobbik honlapjára és a Facebook-ból kijelentkeztem. Az alábbi hibaüzenet fogadott ott is, a megszokott Facebook doboz helyén: „The page you are trying to access is restricted or unavailable”… Hm, akkor már sejtettem, hogy a közösségi-portál nem tart igényt az enyhén fasisztoid kompániára… biztos, ami biztos alapon megkértem több ismerősömet is csekkolják már le… de hát náluk sem volt már elérhető a Jobbik hivatalos Facebook oldala.

Nincs Facebook csoport, csak hibaüzenet... ez a valódi radikális változás:)))

Azt pontosan nem tudom, hogy ez a hibaüzenet a Fecebook-on végleges törlésre utal, vagy csak szimplán letiltották őket egy időre, mert rendszeresen szabályt szegtek… vagy hacker támadás likvidálta, vagy saját maguk törölték önmagukat, mert bénák vagy mert meglátták a legújabb közvélemény kutatási adatokat… Az öntörléses verzió sem teljesen kizárható. lehet a párt így kíván bekerülni a médiába... ha már a szakpolitikával nem megy... sőt ezzel még a sajátjaik mérhetetlen sajnálatát is sikerülne feltornázni... de ez úgy is ki fog derülni hamarosan… addig is lehet örülni!

Mint nem rég a sajtóban napvilágot látott a szélsőséges Jobbikhoz köthető hírportált, a kuruc.info-t is letiltotta a Facebook. A híreit nem lehet megosztani, sem tetszikelni… azonban Morvai Krisztina nem véletlenül ül kint Brüsszelben és veszi fel a pénzeket. A képviselő asszony közben járt és a haza üdvére elintézte, hogy újra terjedhessen a nacionalista szenny a Facebook-on. Hát így lesz egy melegjogvédőből, egy homofób hírportál lobbistája… nem baj, Krisztina mehet majd most is a közösségi portál multi vezérétől szívességet kérni.  Amúgy ez nem hatalommal való üzérkedés???
 

Update:

Ma kb. 10 órától újra elérhető a Jobbik Facebook csoportja. Ezek szerint egy időszakos tiltás, vagy valami bug miatt nem volt elérhető a csoport... de lehet, hogy Morvai Krisztina hatékonyan közben járt...  a fenti poszt múltidőben értendő, tehát a zsidózó, de nem fasisztoid kommentelők örülhetnek...

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr752937922

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Washington szerint: a magyaroknak szimpatikus ha valaki ravasz trükkökkel kerüli meg a törvényeket 2011.05.28. 18:23:25

„Kelet-Európa viszont totálisan érdektelen. A térségre ráadásul a demokraták úgy tekintenek, mint ahol az emberek szeretik a rabságot és nem érdekli őket úgy a szabadság, mint ahogy az amerikaiakat érdekli. Nincsenek meglepődve Orbánon sem, úgy ...

Trackback: "Ez a kétmillió vissza fogja nekünk adni?" 2011.05.28. 12:51:23

 Csak a kért kártérítés töredékét ítélte meg a majomgeci bíró annak a három roma fiatalembernek, akik tizenegy hónapot töltöttek ártatlanul előzetes letartóztatásban. A gennygép bíró az alacsony összeget részben azzal genyázta, hogy nem ártott ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rkazinczy 2011.05.28. 14:18:14

@Mohamed: ja jo.... Ezt nem tudtam, nem irtad le.

De, azert abban egyetertunk, hogy aki direkt a meddoseggel talalkozik az tobb meddo emberrel fog talalkozni, mint meleggel nem???

Nem ismerem a profeszort, nem bantom vagy ilyesmi, de ha egy autoszerelo a trabantokra van specializalodva akkor nem varhatod el tole, hogy a wartburgokrol beszeljen.

Nem? Nem bantasbol.

svanu 2011.05.28. 14:18:29

@mement:
Pontosan így van ahogy írod.

Mohamed 2011.05.28. 14:21:27

rkazincy
Van egy csporttársam nevezzük Jankának ő árvaházi gyermek születésétől fogva ő mesélte hogy sok hülye sztereotípia él a árvaházakkal kapcsolatban vele pl. rendesvolt mindenki az igazgatótól a konyhás néniig és lám normális ember lett belőle tanul mellette fodrászként dolgozik. Nem olyan rideghelyek mint ahgy beállítod nyilván persze jobb családban élni mondom CSALÁDBAN bele se merek gondolni mi lenne ha szegény csajt buzik nevelik fel.másrész ne aggassad minden társulásra fertőre a család fogalmát mert hát a mansonékra is ezt használták pedig a leg kevésbé sem nevezhetőek családnak.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.05.28. 14:24:26

Ilyen hibajelzés a Szórakoztató Valláskritika facebook oldalra is volt éppen ugyanabban az időpontban.

www.facebook.com/pages/Sz%C3%B3rakoztat%C3%B3-Vall%C3%A1skritika/122713367809424

rkazinczy 2011.05.28. 14:28:17

Ertem a kepet.
Tenyleg sok sztereotipia van az arvahazak korul es orulok, hogy a "Jankanak" sikerult.
De ez pont olyan, mint a ciganykerdes. En ismerek dolgozo, nagyon joszivu ciganyembert aki soha nem lopna, de attol meg!!! Ugye tudjuk, hogy a ciganysag nagy resze lop.
NA ez van az arvahazakkal szemben is. "Janka" egy jo pelda, de nemfe3di le az egesz arvahazi rendszer valosagat.
Szerinted?

Miert nem , mersz belegondolni ha melegek nevelik fel amugy? Ez erdekelne? Hany meleg ismerosod van? Vagy eltel melegekkel? En ismerek egy sracot aki a Pazmanyra jart media szakra es meleg volt. A te csoportodban hany meleg van?

Mohamed 2011.05.28. 14:30:24

moment
Nos ezt a tényt nem döntötted meg csak leírtad a véleményed Alapszintű biokémiával kapcsolatban és az idegrendszerről nem szeretnék most vitatkozni veled.
A parlagfűallergiások többen vannak és felismerik a betegségüket és gyógyírt akarnak és keresnek rá a buzik erre nem hajlandóak csak ez a külömbség de ok rossz példa volt írhattam volna a gerincferdülésesekről is.

mement 2011.05.28. 14:34:39

@Mohamed: Belemehetunk alapszintu biokemiaba:) A homoszexualitas nem betegseg. Ertem en hogy ez jobban igazodik az idiota erkolcsos meggyozodesedbe, de attol meg nem lesz igaz.

Studiosus 2011.05.28. 14:35:33

nem értem, a fasiszták miért használnak egy zsidó által létrehozott közösségi oldalt... vagy egyáltalán internetet. az olyan globalista kozmopolita internacionalista huncutság.

rkazinczy 2011.05.28. 14:36:03

@mement: De ne hivjatok egymast idiotanak basszus!!! IGy a lofaszba sem fogunk elorebb jutni.

mement 2011.05.28. 14:38:16

@Studiosus: Az mokasabb hogy offshore cegek alapitasara buzditanak az USAban:)

m.blog.hu/pi/piroslapok/image/dokumentum/Kuruc_info_offshore.JPG

Mohamed 2011.05.28. 14:40:16

rkazinczy
igazad lehet nos akkor az árva házi rendszert kéne át alakítani jobbá tenni a jobbiknak erre is volt javaslata .
A koleszban két szobával a minénk mellet lakott egy "meleg pár"elég nehezen jöttünk ki velük (ha jól tudom szabadbölcsész szakosok)esténként állatkerti hangok szűrődtek ki tőlük mindíg hírdették hogy kellenek a jogok nekik de mégis a másságukkal hívták fel a figyelmet magukra ezt demonstrálva ondós férfi tangákat szórtak szét a folyosón mert hát ugye jogukvan hozzá na ez volt az a pont minkor a koli igazgató kitette a szűrükret.szóval volt szerencsém találkozini ilyenekkel meg az oda hívott vendégeikkel.

Mohamed 2011.05.28. 14:42:14

rkazincy
nemfogok idiótázni nem süllyedek odáig.

rkazinczy 2011.05.28. 14:42:57

Ugyanaz.....Cigany, arvahaz effektus. Az en meleg ismeroseim kozott csak egy ilyen feltunesi vaggyal elo srac van, de nem mindegyikuk.
Amugy mi volt a Jobbikos javaslat az arvahazakra? Hol lehet elerni/ Van link?

rkazinczy 2011.05.28. 14:43:39

@Mohamed: azt nem neked irtam, hanem aki teged idiotazott.

mement 2011.05.28. 14:45:44

@Mohamed: Az ismeretlentol valo felelem es gyulolet szulte megbelyegzesnel amugy sem nagyon tudnal lejebb menni.

Mohamed 2011.05.28. 14:47:33

mement
Juj most aztán megkaptam .

rkazinczy 2011.05.28. 14:50:25

na majd a kovetkezo bejegyzesnel folyatjuk kedves honfitarsaim. Most megyekdolgozni, mert szegeny vagyok, mint .........mint egy nagyon szegeny ember.

hagyma8 2011.05.28. 14:52:41

Tisztelt poszt író: Te egy szélsőséges fasz vagy. Szélsőségesnek nevezni valakiket könnyű, de pont az aki rájuk erőlteti a faszságait, az a kirekesztó. Ebben az esetben Te. Fingos sincs semmiről, csak mossák a kis pici agyadat, azthiszed menő fasisztázni, nácizni. Kirekesztő, szélsőséges fasz.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.05.28. 15:01:12

@Mohamed: "Másrészt lényegtelen ez a kérdés mert a homoszexualitás egy idegrendszeri eredetű betegség melyetbizonyos egyedeknél a pubertás és kamaszkori nemi identitás zavar nyomán alakul ki (a szerotonin alacsony szintje okozza ezt)"

Ez azért eléggé messze van az igazságtól. Nincs ismert születés utáni olyan hatás, ami befolyásolná a szexuális orientációt (egyik nemnél sem). Pláne nem ismert biokémiailag azonosított hatás, nem tudom honnan vetted a szerotonint. Azok a biológiai különbségek, amik például egy homoszexuális férfit megkülönböztetnek egy heteroszexuálistól, az anyaméhben, az anyától kapott anyagcsere részletei alapján jönnek létre. Olvass utána a friss (>10 év) kutatási eredményeknek, és nem csak spekulatív marhaságokat fogsz találni szerotoninról meg gyerekkori traumákról.

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.28. 15:12:15

@rkazinczy: ha van gyomrod hozzá, nézz bele a "hozzászólásaiba" ennek a féregnek! :D

@hagyma8: mondja ezt, egy utolsó, senkiházi nácipalánta. :D

odamondó 2011.05.28. 16:00:46

Akik itt meggyőződéssel állítják, hogy a homokosság az valami biológia és neurológiai elváltozás azok legyenek szívesek linkeljenek már valami cikket vagy forrást. Őszintén annyira nem érdekel, de kiváncsi vagyok hogy ez most bizonyított-e.

A tudomásom szerint mint minden szexuális deviáció lelki traumákra vezethetőek vissza.

Karipapa01 2011.05.28. 16:06:16

Morvai talán elintézte, hogy a Jobbik ismét fenn lehessen a faszbukon, de azzzal senki sem foglalkozott eddig, hogy ki intézte a letiltást. Ez is megérne egy misét! Egyébként Hölgyeim és Uraim! nem kellett volna rendszerváltást csinálni, mert a Kádár rendszerben az MSZMP lapja mindig megírta naprakészen, hogy mi a véleményünk, szemléletünk, világnézetünk. Irányt mutattak, hogy kit kell dicsérni, megtapsolni és kit kell elítélni, szidalmazni. Szerintem csináljuk vissza az egészet és akkor nem túráztatná a pofáját a sok eltérő véleményű kommentelő. Főként nem ilyen durván, mint ahogy egy-két kommentben olvasható. Viszont, ha ezt nem lehet, célszerűbbnek találnám, ha egymás véleményét tiszteletben tartanánk még akkor is, ha szélsőséges. Úgyis a többség akarata szerint fogunk élni, ha egyáltalán létezik demokrácia.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.05.28. 16:17:23

Ki az az elmebeteg, aki szittya felmenőkre is büszke? Igaz, ilyen már nincs is, mert a magyarok eléggé el vannak cigányosodva és zsidókkal is keveredtek, de kérdem én turbó magyar honfitársaimat: ezek a szittyák nem valami gyilkos, rabló népcsoport voltak, akik a hunok előtt járva, mindenhol legyilkolták a békés emberek csecsemőit és a védtelen asszonyokat?
A másik: mi az a turul? Átnéztem Darwin összes könyvét és sehol nem találtam meg ezt az állatfajt. Nem lenne jobb, ha inkább valami magyar dinót neveznénk ki turulnak, hogy legalább hiteles legyen? Az is lehet ám, hogy ebben a pusztában, amit a magyarok egy békésen itt élő néptől raboltak el, még dinók sem éltek anno.
Ja, milyen jó vicc rablógyilkos földrablást honfoglalásként eladni manapság...
:)

2011.05.28. 16:50:57

"zsidózó, de nem fasisztoid kommentelők" :)))))))))))))))))))))
de hát ez kb olyan idétlenség, mint a körülmetélt, kersztényező, magyarozó, de nem zsidó, vörös-liberálisok. Vagy a látens-heteró buzik. Ilyen állaz pedig nincs!!!!! :D
No persze esetleg ha jobban belegondolok, talán mégis létezik: arab. Magyarab :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

skandar 2011.05.28. 16:51:15

akárki írta ezt a cikket,igen nagy faszkalap

$pi$ 2011.05.28. 16:57:06

@hazug fidesznyik: Tényleg nem találtad meg a turult egyetlen biológiakönyvben sem? ;) A kerecsensólyom magasságába is kerested. Egyébként persze a turul az mitológiai állat, nem tudom mi a baj ezzel.

$pi$ 2011.05.28. 17:03:02

@Vitáz van Bánegressy: Miért ne lenne? Attól, hogy a nácik alapjában véve elég antiszemiták voltak még messze nem következik, hogy mindenki aki antiszemita egyből náci is. Nagyon-nagyon sok keményen bal oldali, komolyan antifasiszta ember ember van, akik ugyanakkor keményen antiszemiták.

Ha jól belegondolsz, akkor igazából az antiszemitizmusból egyből fasizmusra vagy nácizmusra következtetni egy nagyon kemény propaganda. Hadd ne mondjam, hogy kik terjesztették el ezt a közismert téveszmét. ;)

mughuzu565 · http://kerdesek.hu 2011.05.28. 17:12:15

jajajaja, kezdődik...

Mit gondoltok a Magyar Gárdáról?

kerdesek.hu/mit-gondoltok-a-magyar-gardarol

acidx 2011.05.28. 17:15:23

fasiszta ám a jó anyátok!

Hutyibetyár 2011.05.28. 17:39:15

@svanu: de a vezéreik, a megélhetési újnyilasok ebből remekül megélnek!!

Szergej55 2011.05.28. 17:50:19

Ha egyszer az ostobaság vírussá válna, és elkezdené tizedelni a világ népességét, magyarországról indulna el, ebben már biztos vagyok.

zo1ta 2011.05.28. 17:57:16

"Fecebook"
"ha már a szakpolitikával nem megy"
"mert bénák"
"az enyhén fasisztoid kompániára"
"a szélsőséges Jobbikhoz köthető hírportált, a kuruc.info-t..."

Ha már balos vagy, hülye ne legyél, kérlek. :)

Tisztában vagy te azzal, hogy mekkora ökörségeket írtál itt össze? Tisztában vagy a szavak jelentésével? Vagy csak vered a segged a földhöz kínodban, mert nem tudtál már semmiről sem írni érdemlegeset?
Mondjuk egy Gyurcsány-imádó megvezethető balféktől jobbat nem nagyon várhat az ember, de saját érdekedben ne tedd magad nevetség tárgyává.

A Jobbiknak semmi köze a kuruc-infóhoz, egyszerűen a hírportál szimpatizál a Jobbik politikájával, és nem fordítva. Hogy reagáljak is valamire. A többire nincs kedvem, biztos megtette már más.

2011.05.28. 18:02:58

Nemezsüveg fejbe, fokos kézbe, hajrá! Megint nem megy a link.

pöcögtető 2011.05.28. 18:13:46

Kés ,villa,hungarizmus ,olló nem az éretlen magyar nép kezébe való.

pizzaboy 2011.05.28. 18:22:03

Azt hiszem, a tisztelt cikkíró agyába csúnyán beékelődött egy piroslap.

Ennyire cinikus, acsarkodó cikket már rég olvastam, tökéletesen az a hangnem, amitől a szerző abban a fenenagy és hatalmas intellektuális magasabbrendűségében szeretné magát megkülönböztetni.

"Hm, akkor már sejtettem, hogy a közösségi-portál nem tart igényt az enyhén fasisztoid kompániára…"

Ja bocs, mégsincs intellektuális felsőbbrendűseg, mert ennyire hülye senki nem lehet.

Hutyibetyár 2011.05.28. 18:24:20

@zo1ta: "A Jobbiknak semmi köze a kuruc-infóhoz, egyszerűen a hírportál szimpatizál a Jobbik politikájával, és nem fordítva. "
Na tudod kit nézzél hülyének...A mondatotban csak hazugságok vannak, beleszámítva, hogy a kuruc.info egy hírportál. Egy uszító szennyportál, amihez novák degenerált elődkének elég sok köze van..

zo1ta 2011.05.28. 18:27:57

"A mondatotban csak hazugságok vannak"

Vegyél visszább a hangnemből öcsém!

Csak vádaskodni tudsz, vagy valamirevaló érveid is vannak?

Hutyibetyár 2011.05.28. 19:49:37

@zo1ta: "Vegyél visszább a hangnemből öcsém!"

Egyrészt szerencsére nem vagyok at öcséd, másodsorban meg vedd már észre ti milyen hangnemben kommunikáltok legtöbbször. Fenhéjázó söpredék, semmi több ez az egész jobbikos, kurucos, barikádos banda.
Itt vannak az érveim:
- A jobbik és a kuruc.info kommunikációja, retorikája megegyezik és egyszerre jött létre az impotens mszp és szdsz ténykedése végén. Kb. a manipuláció, a propaganda és az agymosás is hasonló. A kuruc a szalonképtelenebb, a barikád egy pöttyet árnyaltabb. A politika fekélye, bár létrejöttéért a rendszerváltó pártok a felelőssek, nem kérdés számomra, de remélem megfékeződik végre ennek a szennyhullámnak a terjedése...

zo1ta 2011.05.28. 20:05:51

@Hutyibetyár: "vedd már észre ti milyen hangnemben kommunikáltok"

Először is: mi az, hogy ti? Minden jobbikos tapló paraszt? Ezt is csak egy beszűkült agyú bukott ideológiát képviselő kisebbségi zavarokkal küszködő bolsi ugatja.
Észre kellene venni, hogy NEM CSAK azok Jobbik-szimpatizánsok, akik az utcán autókat törnek és gyújtanak fel. Az csak egy szűk réteg, amit ti nagyon szerettek kiemelni és a figyelem központjába állítani, hogy "ez a Jobbik". Hát elárulom: rohadtul nem.

Másodszor: A Jobbik sajtóorgánuma nem a kuruc.infó, hanem a "pöttyet árnyaltabb" Bar!kád.

Teccikérteni?

Hutyibetyár 2011.05.28. 20:11:03

@zo1ta: Rühellem a bolsevizmust egyrészt. Másrészt, akinek nem inge, nem veszi magára. Harmadrész, nem minden jobbikos tapló paraszt, de sok tapló paraszt jobbikos. Ott lehet szabadon hörögni meg fröcsögni és ez nagyon jó.
Ha nem a jobbik áll a kuruc.infó mögött, akkor áruld el, hogy ki? Te biztos jobban képben vagy.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.05.28. 21:55:08

@zo1ta: "Minden jobbikos tapló paraszt?"

Igen.
Tömeges elmekórtani eset.

zo1ta 2011.05.28. 23:44:45

@hazug fidesznyik: Bizonyára Magyarországon minden 9. ember tapló paraszt. Csak nem magyargyűlölőnek tetszik lenni?

Hutyibetyár 2011.05.29. 00:02:53

@zo1ta: igen, de ugyanígy nem minden zsidó hazaáruló és nem minden cigány bűnöző.

zo1ta 2011.05.29. 00:35:16

@Hutyibetyár: És ki mondta, hogy az? Ilyen senki nem állított, csak ti.

tomtyi 2011.05.29. 09:28:48

@hazug fidesznyik:
"Tömeges elmekórtani eset."
Akárcsak aki 60 évvel a sztálinizmus vége után még komcsi.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 10:08:34

@nagymutter: a sarki péknél nem emlegetem hangosan a pék vagy más vásárlók származását. Aki ezt megteszi, azt általában kibasszák egy pékségből is. Ezen látszik, hogy nem is vagy te konzervatív, csak valami kocsmaproli, aki a rasszizmusát meg a homofóbiáját próbálja megideologizálni: ha rendes jobbos lennél, apád beléd verte volna, hogy rakj össze egy normális hasonlatot.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 10:13:00

@Dövan: miért, szted pl. a holokauszttagadók közül a random iskolázatlan jóskapistákat vagy a rafinált náci propagandistákat szokták lecsukni? Minél nagyobb port kavar egy náci góc, annál inkább érdeke a szolgáltatónak kipöckölni, a békesség kedvéért. Mert a legtöbben nem hányni járnak a facebookra.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 10:15:44

@kyncza: lol, mert ugye nem a zsidókra gondoltál, hogy annyi vesédet műtsék ki, ahány színű vagy.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 10:18:56

@nullanullahét: neked meg a sarkon egy szatyor öregkrumpliért tilinkózó varacskos kurva anyádat, te kis nyáladzó nyomoronc geci. Ma már megtrágyáztad apád sírját a saját szaroddal, hülyegyerek?

kyncza 2011.05.29. 10:37:28

@Weöres Dániel: csak nem magadra vetted? Ez van, ha az ember az orrnehezek fajába tartozik!

Nem vagyok 2színű, bevallom, hogy rájuk gondoltam és bevallom, hogy nagyrészüket utálom is, mint a szart!

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 11:15:06

@kyncza: "bevallom, hogy rájuk gondoltam"

Na akkor ezt először miért nem bírtad beismerni, te nagyon KÉTSZÍNŰ nyilasmisi?

kyncza 2011.05.29. 11:21:49

@Weöres Dániel: politikailg korrektül fogalmaztam, azé'!

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 11:25:10

@kyncza: nem, kis nyilasom, amit te csináltál, azt hazugságnak hívják. Olyan, mint amikor nagypapikád (aki még viselhette azt az uniformist, amire te igazán vágysz) azt mondta a népbíróság előtt, hogy "Háde én nemis tuttam, hova mennek azok a vonatok!"

kyncza 2011.05.29. 11:28:29

@Weöres Dániel: szakadjál már le anyádba te bibsi barom. Menj göndörítsd a pajeszod, meg légy büszke a nagyszerű zsidó vezetőidre, mint pl. rákosi "rosenfeld" mátyásra, meg az ÁVH teljes tisztikarára, hogy egy példát mondjak...faszkalap

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 13:09:04

@kyncza: te egy idióta szektás majom vagy. nem vagyok zsidó (nem mintha számítana), de neked mindenki az, aki nem ért veled egyet. nem veszed észre hogy nemcsak a zsidók és a liberálisok, de a konzervatívoktól a katolikus egyházig rühell titeket mindenki, senkinek nem kell a kis béna bakancsos fétisklubotok? az meg végképp leírja a szellemi színvonaladat, hogy előhozod itt az ávh-t meg rákosit. én neezhetlek egy mocskos nyilas patkánynak, mert antiszemita vagy, de én sehol se védtem a kommunista diktatúrát, úgyhogy a rákosizásod csak egy idióta kocsmaproli szánalmas böfögése. menj inkább ki a focimeccsre, aztán bassz szét részegen egy villamost, mint ahogy régen tette a fajtád, még a világválság meg a jobbik előtt.

kyncza 2011.05.29. 13:41:08

@Weöres Dániel: mi van te kis majom? Ömlik a szádból a fos! Nem vagyok híve a verekedésnek, de olyan szívesen eltörölném az arcod, te szánalmas féreg. Jó nagy szád van itt a neten, kint meg a fal mellett közlekedsz sunyin...

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 13:47:44

@kyncza: baszki azt nem tudtam, hogy még pszichotikus is vagy, és arról vizionálsz, ki hogy közlekedik a fal mellett. Bocs, ha tudtam volna, hogy flepnis vagy, nem beszélek veled ilyen durván. Azért keress egy szakembert, ha eddig nem tetted meg, hogy segítsen kezelni az agressziódat. Nehogy a legközelebbi bakancsos fetisisztafelvonuláson durranjon el épp az agyad, esetleg még felborítasz egy kukát vagy valami.

kyncza 2011.05.29. 13:54:41

@Weöres Dániel: nem vizionálok, csak a hozzád hasonló fotelharcosoknak a legnagyobb a pofája itt, mert a billentyű nem üt vissza...te nyomorék

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 14:00:34

@kyncza: persze te gondolom ütnél, sőt lőnél is, ha megtehetnéd. Rohadt kis agresszív, vérivó nyilas vagy te, csak kibújt a szög a zsákból a "nagyorros" vicceskedés után :D
Azért a viccet félretéve, szerintem keress tényleg egy szakembert, az nem normális, hogy itt vadidegeneknek irkálsz, hogy így törölném el a pofád meg úgy.

kyncza 2011.05.29. 14:05:26

@Weöres Dániel: félreérted, csak nekem írtam ilyet, és te kezdted a nyilasozást meg a bakacsnfétist, meg a hasonló dolgokat. Vannak nyugodt emberek, akik nem foglalkoznak veled, meg a beszólogatásaiddal, engem meg felbaszol.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 14:16:48

@kyncza: azt többször bebizonyítottad, hogy nyilas meg bakancsos vagy, nem tudom, mi a problémád azzal, hogy valaki nevén nevezi a dolgokat. Te viszont olyan dolgokkal fenyegettél meg, amiket ha tényleg megjátszanál, az már letöltendő börtönös kategória lenne. Ezért mondom, hogy kérj szakembertől segítséget, mert tényleg bajba kerülhetsz, ha egyszer élőben durran el így az agyad. Én csak jót akarok neked, lehet még az ordas eszméket is ki lehet belőled sütni egy kis elektrosokkal.

Sine ira et studio... 2011.05.29. 14:29:27

@Weöres Dániel: Jó, ha tudod, hogy semmivel sem vagy különb azoknál, akiket nyilasozol, fasisztázol. Ugyanolyan intoleráns, rasszista vagy, csak más irányban. Ahogy a cikkíró is, aki minden jobbikost nyilasnak, bakancsosnak, meg nácinak tart. Kollektíven bélyegeztek meg mindenkit, aki nektek nem tetszik.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 14:42:45

@Sine ira et studio...: Ordas hülyeségeket írsz. Nem lehetek rasszista, ha utálom a nyilasokat, mert az nem egy rassz. Mi lesz a következő, aki elítéli a cigányvadászokat, az kirekesztő lesz a sorozatgyilkosok etnikumával szemben? És ki bélyegez meg "mindenkit"? Schmitpállt se szeretem, mégse mondom rá, hogy nyilas, mert nem az. Gárdista védenced pedig igenis nyilas, ahogy a nyíltan náci kurucinfót országgyűlésen idéző Jobbik is, amelynek egyes tagjai olyan rendezvényekre járnak, ahol Szálasit éltetik. Ideje kihúzni a fejed a seggedből.

kyncza 2011.05.29. 14:46:10

@Weöres Dániel: már baromira unom ezt a beszélgetést, csak mielőtt beleringatod magad abba a tudatba, h igazad van, jobb, ha tisztázunk valamit. Tehát én simán, szó nélkül nyeljem le, h sértegetsz engem, a nagyszüleim, sőt mindenkit, aki ki meri mondani, h cigányterror van Mo-n, esetleg zidózik egy ízeset szintén NEVÉN NEVEZVE a világ gazdaságát romba döntő embereket, de ha én ezért meg szeretném törölni az arcod, akkor nekem kell orvos...aha, jó logika!

Én is jót akarod neked, tartsd meg magadnak a sértegetéseid, vagy ne csodálkozz, ha valaki bever egyet!

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 14:53:09

@kyncza: kurva nagy probléma van a szocializációddal, ha adekvát válasznak tartod a fizikai erőszakot arra, ha valaki olyat mond, amin megsértődsz. Fordulj szakemberhez!

Sine ira et studio... 2011.05.29. 15:12:35

@Weöres Dániel: Danika, nem tudom, észrevetted -e a marha nagy önellentmondást:
A kommentelőtársadat elmebetegnek nevezed, mondván, hogy agresszív Veled szemben.
Én írtam Neked emberi hangnemben, és ugyanilyen gyűlölködve reagálsz, ahogy az imént. Magyarán te sem vagy különb.

A rasszizmuson meg nyugodtan rugózhatsz, csak egyrészt marhaságokat írsz, mert a cigányság sem rassz, a velük szemben előítéletet mégis rasszizmusnak hívod. Másfelől, teljesen mindegy, miért, a rassznak a középpontjában nem a bőrszínek állnak, hanem a másság iránt érzett gyűlölet és intolerancia. Ez meg benned ugyanúgy megvan a jobboldaliak iránt, akiket ezért, vagy azért gyűlölsz.

SZóval marhára nem vagy különb senkinél, akinek itt osztod az észt, a sértegetéseidre meg újfent nem szeretnék reagálni, ezzel végülis magadat minősíted.

Na, szerbusz, jó görcsölést.

Sine ira et studio... 2011.05.29. 15:14:56

@Sine ira et studio...: És az általánosításaid - például az, hogy a jobbikosok Szálasit éltetik - semmivel sem kevésbé általánosítanak, mint az, hogy a zsidók pénzéhesek, a cigányok bűnözők, a táncművészek meg buzik.
Ha most sem érted, mi bajom veled, akkor kár erőlködni, folytasd, amit eddig.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.29. 15:25:02

@Sine ira et studio...: nem, én nem azért neveztem flepnisnek szlovákos hangzású nicknévvel trollkodó barátodat, mert sértegetett, hanem mert egész konkrétan azt mondta, szívesen alkalmazna fizikai erőszakot velem szemben. Tudni kéne olvasni.
A cigányság nem rassz konkrétan, de etnikum (egyébként szó nem volt cigányokról, a zsidózás körül alakult ki a vita, de tökmindegy), azaz genetikailag meghatározott csoport. Ezt kurvára nem fogod tudni összemosni azzal, hogy valaki ilyen vagy olyan ordas eszmét vall.
Az meg, hogy van egy _párt_, egy konkrét _intézmény_, amelynek bizonyos tagjai náci portálokról idéznek, nácikat éltető rendezvényeken vesznek részt, szintén nem összemosható azzal, hogy milyenek a táncművészek.

$pi$ 2011.05.30. 08:14:16

@svanu: Ki a fene mondta neked, hogy a párt tagja vagyok, hogy zsidótörvényeket akarok, vagy bármit, amivel dobálózól. Hazug ember vagy, ahelyett, hogy érvelnél megpróbálsz nácinak vagy fasisztának beállítani.

Undorodom az ilyen emberektől, gusztustalan dolognak tartom, amikor ilyen fű alatti hazudozással próbálnak bemocskolni. Ráadásul a szövegedből csak úgy fröcsköl a gyűlölet, a kirekesztés, az agresszió, úgyhogy egy cseppet se tarts magad jobb embernek mint azok, akiket gyalázol, mert nem vagy az.

Ilyen aljemberekkel vagyunk körülvéve sajnos.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.30. 11:03:11

@$pi$: nem, te nem vagy náci, te egy troll vagy, akinek a fű már teljesen szétcsapta az agyát, és teljesen paranoid lettél, kb 80-as IQ-val. Elképzellek, ahogy a gép előtt ülsz és hideg pizzát majszolgatsz tegnapi sör mellé, amikor olvasod ezt. Szánalmas élet a tiéd, örülnél, ha gárdista lehetnél meg gárdista pornószínésznőket kúrhatnál, ezért a neten egy kemény jobbosgyereknek adod ki magad.

$pi$ 2011.05.30. 11:26:32

@Weöres Dániel: (1) Nem füvezek. Soha. (2) Az IQ-m messze az átlag felett van. Nem vagyok rá büszke, de ez az igazság. (3) Szinte soha nem eszem pizzát, ha igen, akkor én sütöm. (4) Nincs olyan, hogy tegnapi sör. De mondjuk sört azt szoktam inni, külön hűtőm van rá. (5) Nem akarok gárdista lenni, nem jön be a militarizmus. (6) Nem akarok pornószínésznőket dugni, soha nem fizettem és nem is fogok fizetni a dugásért. (7) Nem adom ki magam "kemény jobbosgyereknek", de mondjuk inkább vagyok jobb- mint baloldali beállítottságú.

Viszont: ne álmodozz, ha befeketíded, vagy megpróbálod befeketíteni a vitapartnered ahelyett, hogy érvelnél, akkor egy nagyon ősi, meglehetősen gusztustalan technikát használsz, amit évezredek óta minden komolyabb kultúra elítélt. Argumentum ad hominem, nézz utána az Interneten. ;)

2011.05.30. 18:16:58

Bréking: baromarcú judeokomcsik, ezt csúnyán beszoptátok :)))

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.30. 18:28:39

@$pi$: argumentum ad hominem rád nem vonatkoztatható, mivel "humánt" csak nyomokban találni benned :D

Hutyibetyár 2011.05.30. 19:09:40

Alapvetően a szélsőségekkel van a baj és az ezzel kapcsolatos pártkatonákkal és megélhetési propagandistákkal és manipulátorokkal. Van köztük persze különbség ideológiában és kommunikációban, van aki árnyaltabb, van aki dúrvább.
A Jobbik kuruc.infó-s szárnyát például a legveszélyesebb és primitívebb söpredéknek tartom, akik nem átallanak cyberlincselni bárkit, akire ráuszítják őket. Alja népség, nem kétség. Persze ezen kívül van a Jobbiknak egy radikális szárnya, akit csak szimplán változást akar, és van egy másik, aki mindezt meglovagoló megélhetési politikus és eszébe sem lenne lejönnie a elit lakásából komolyabb konflikust esetén.
Cigányoknál is van sok jóérzésű ember, aki próbál megélni és viseli nap mint nap a felé áradó gyűlöletet, amit a retekebb társai gerjesztenek, egyébként érthető módon.
Zsidók esetében világot rombadöntő gonosz összeesküvéselméletről beszélni totál elmebaj. Hitler is ezzel kampányolt, aztán jól rombadöntötte a világot. Szálasi is milyen hasznos volt a nemzetgazdaságunknak, miután a "gonosz" vidéki kis-zsidókat válagatás nélkül deportálta. Faszán nézett ki az ország utána, gratula az erre élvezőknek.
Emellett természetesen vannak megélhetési zsidók szép számban, pénzéhes bankárok, agymosó cionisták, öreg komcsik, pökhendi újgazdagok, de ezeket beemelni egy összefércelt, nyilasfülnek kedvező teoria "bizonyítékaként" az totálisan szánalmas, nevetséges, de akár veszélyes is lehet...mint ahogy err annyiszor volt már példa a történelemben...

$pi$ 2011.05.31. 08:19:41

@Weöres Dániel: Noam Chomsky kelt ki magából egyszer a holokauszttagadó törvényekkel kapcsolatban. Azt mondja, hogy a "mindenki elmondhatja a véleményét, akinek megegyezik a véleménye velünk" az nem sajtószabadság, azt könnyű támogatni.

Magyarországon valami ilyesmi figyelhető meg... "mindenkit tolerálunk, aki hasonlít ránk, a többieket nem kell tolerálnunk". Az ugye nyilvánvaló, hogy *ez* nem tolerancia.

Gyurcsány Ferenc is hasonló *logika* mentén érvelt, amikor elkezdte hangoztatni, hogy "rekesszük ki a kirekesztőket". Vegyük észre, hogy ha nem tolerálsz olyanokat, akiket intoleránsnak vélsz vagy kierekesztesz olyanokat, akiket kirekesztőknek vélsz, akkor magad is intoleránssá és kirekesztővé válsz, így magadat is el kellene ítélned. Ha nem teszed kettős mércét használsz (olyat vársz el másoktól, amit magadtól nem), ami nagyon gáz.

Szóval akkor hogy is van, hogy én vagyok az ostoba sörböfögő fasiszta és én tanítalak toleranciára téged? ;)

$pi$ 2011.05.31. 08:28:42

@Hutyibetyár: "Zsidók esetében világot rombadöntő gonosz összeesküvéselméletről beszélni totál elmebaj. Hitler is ezzel kampányolt, aztán jól rombadöntötte a világot.":

Másik hatalmas érvelési hiba/csalás: a "Reductio ad Hitlerum" klasszikus (mondhatni iskola-) példája. (Ez persze nem jelenti azt, hogy van "zsidó összeesküvés", ez egyszerűen azt jelenti, hogy ez az érvelés hibás, etikátlan és hazug.)

Ezt könnyen be is lehet mutatni egy hasonlóan hazug érveléssel: Hitler söpredéknek tartotta a kommunistákat, éppen úgy, ahogyan te söpredéknek tartod a kuruc.infot.

Ugye? ;)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 08:31:47

@$pi$: halálra ítél a bíró egy gyilkost, ő is gyilkos lesz. Sőt, börtönbe se csukhatja, mert jogtalanul korlátozza a szabadságát. A te "logikád" mentén.
Bizony, a demokrácia ellenségeit ki kell rekeszteni, a demokrácia védelmében.

$pi$ 2011.05.31. 09:54:55

@Weöres Dániel: Másik klasszikus érvelési hiba: szalmabáb (straw man), amikor nem az eredeti téma ellen érvelsz (ki kell rekeszteni a kirekesztőt), hanem egy sokkal könnyebben legyőzhető dolog ellen (a bíró gyilkos).

(1) A bíró is gyilkos, ha halálraítél: straw man érvelés. Ráadásul nálunk nincs is halálbüntetés.

(2) A bíró jogtalanul korlátozza a szabadságát: marhaság, a bíró jogszerűen korlátozza a szabadságot.

(3) A demokrácia ellenségeit ki kell rekeszteni? Maga a kirekesztés demokráciaellenes, tehát ezen gondolkodásmód szerint azokat is ki kell rekeszteni, akik kirekesztik a demokrácia ellenségeit.

Másképpen fogalmazva: milyen demokrácia lenne az, amelyik megengedi a kirekesztést, emberek másodrendű állampolgárrá degradálását bírói tárgyalás, jogorvoslati lehetőség, az ártatlanság vélelme nélkül?

És ne mosd össze a dolgokat, te is világosan látod, hogy a kirekesztés és a törvényes büntetésvégrehajtás baromira nem ugyanaz.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 10:13:30

@$pi$: hülye vagy, ez egy hasonlat volt. nem fogod fel, mert nem voltál már rég nővel, lehet a geci nyonja az agyadat. egy szalmabábot is szívesen megraknál, lehet ezért jutott eszedbe ez a dolog.
De felvázolom neked az analógiát:
- a gyilkosság törvényellenes => a gyilkost meg kell ölni a törvény nevében, akkor is, ha ez technikailag gyilkosság
- a kirekesztés demokráciaellenes => a kirekesztőt jogfosztottá kell tenni a demokrácia nevében, akkor is, ha ez technikailag kirekesztés
Szemet szemért, fogat fogért, életet életért, kirekesztést kirekesztésért. ÉRTED MÁR, SEGGFEJ?

$pi$ 2011.05.31. 10:26:02

@Weöres Dániel: Butaság. Mármint a hasonlatod nem működik, mert amit felhoztál hasonlatnak, az elviekben más.

A gyilkos megölése halálbüntetéssel egy jogszerű, a jog eszközeivel, a jog keretein belül működő dolog. A kierekesztés viszont nem a jog keretein belül, nem a jog eszközeivel működő dolog, tehát törvénytelen.

Ha a kirekesztés helyett mondasz valamit, ami jogszerű, mint például a börtönbüntetés, a közügyektől való eltiltás, akkor azzal egyet tudok érteni, viszont az nem kirekesztés. Olyan, hogy kirekesztés nincs a jogban. Érted már (nem mondom, hogy seggfej)?

A "demokrácia ellenségeit ki kell rekeszteni" nem analóg a "gyilkosokra halálbüntetést kell mérni" kijelentéssel, viszont analóg a "gyilkosokat meg kell lincselni" szituációval. Éppen ezért volt az érvelésed szalmabáb érvelés és nem "analógia".

Másképpen fogalmazva: hogy lehet az, hogy a gyilkosoknak jár a bírósági tárgyalás, a sokkal kevésbé objektív "demokrácia ellenségeinek" viszont nem?

Viszont a gyalázkodásodból és agresszív szövegedből, valamint abból, hogy kirekesztő módon érvelsz kezdek arra következtetni, hogy a demokrácia ellensége vagy. ;)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 10:57:18

@$pi$: ha megpofoznak, akkor visszaütsz, nem? Akkorát, hogy összeessen, nem? Még a következő pofon előtt, hogy a gecinek ne legyen többé rá alkalma, nem? Vagy te hagynád, hogy a rohadékok rád másszanak és kiheréljenek? Te biztos hagynád. Más nem.
Mi az, hogy kirekesztés nincs a jogban? Nagyon is vannak a kirekesztés formáit taglaló jogi tételek. Pl. nem rúghatsz ki senkit csak azért mert buzi, mert mész a bíróságra. De te bármit megtennél, hogy a szabadság eltűnjön a föld színéről, és mindenkinek olyan nyomorúságos "élete" legyen, mint neked, ezért bármilyen logikai csűrés-csavarásba belemész, hogy ne kelljen felfognod: a szabadságnak, a demokráciának is vannak játékszabályai, és meg kell védenie magát azoktól, akik nem ezek szerint játszanak.

$pi$ 2011.05.31. 11:17:07

@Weöres Dániel: nem úgy értettem,. hogy a "kirekesztés" szó nem szerepel a jogban, nyilván úgy érveltem, hogy nem a jog keretein belül működik. Nincs olyan büntetés, hogy "kirekesztés". Te is olyan példákat hoztál, ahol a jog büntetni rendeli a kirekesztést.

"bármilyen logikai csűrés-csavarásba belemész, hogy ne kelljen felfognod: a szabadságnak, a demokráciának is vannak játékszabályai, és meg kell védenie magát azoktól, akik nem ezek szerint játszanak": Éppen ezt mondtam én is: a demokráciának vannak játékszabályai, és a kirekesztés ezen szabályok keretein kívül esik (a jog, a jogállamiság keretein kívül). Ha valaki kirekesztésre buzdít *bárkit* a demokráció ellen, a demokrácia szabályain kívül mozog, azaz a demokrácia ellensége.

Szerintem éppen én vagyok az, aki felfogja, hogy a demokráciának vannak játékszabályai: ti. nem engedi meg, hogy *bárki* kirekesztő módon viselkedjen vagy arra buzdítson.

Szerintem ez nem logikai csűrés-csavarás, nagyon is egyszerű és világos érvelés. Képtelen vagyok felfogni, hogy mi az, amit túlságosan is bonyolultnak ítélsz abban, amit mondok, hiszen te magad is elmondtad, hogy a jog elítéli a kirekesztést és éppen a demokrácia védelme érdekében.

Azt viszont nem tudom, hogy honnan veszed, hogy nyomorúságos az életem, főleg, hogy hogyan képzelheted magadat demokratának, miközben mások életét egyszerűen idézőjelbe teszed. Ez amolyan hazai demokrácia, hogy mindenki egyenlő, akinek az a véleménye ami nekem? ;)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 11:22:03

@$pi$: aki kirekeszt, azt ki kell rekeszteni. Szemet szemért, fogat fogért, életet életért, kirekesztést kirekesztésért, jogfosztottságot jogfosztásért. Mit nem lehet ezen érteni? Te megpróbálod relativizálni ezeket a fogalmakat, hogy ne kelljen azzal foglalkoznod, milyen abszurd az, ha valaki a demokráciára hivatkozik, miközben el akarja azt taposni, ld. kurucinfo.

$pi$ 2011.05.31. 11:42:44

@Weöres Dániel: Figyelj, te marhára nem érted ám, hogy mit mondok. Én nem relativizáltam, én nem akarom elfogadhatóvá tenni a kirekesztést. Én azt mondom, hogy a demokráciában senki sem foszthat meg senkit törvényes bírói ítélet, tárgyalás nélkül. A relativizálás éppen az, amikor azt mondod, hogy a kirekesztés nem megengedhető, *kivéve* bizonyos eseteket.

Egyelőre *te* mondod azt, hogy a kuruc el akarja taposni a demokráciát, *te* modod azt, hogy ennek a büntetése a kirekesztés. Egy személyben akarod eljátszani a bíró és az ítéletvégrehajtó szerepét, olyan büntetést javasolsz (kirekesztés) amit a tövény nem ismer el jogszerű büntetési formának.

Úgy akarod megvédeni a demokráciát, hogy a legfontosabb alapelvét, a törvény előtti egyenlőséget semmibe veszed és ráadásul megpróbálod megszüntetni a demokrácia legfontosabb vívmányát, a véleménnyilvánítási szabadságot. Ez nem "abszurd"?

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 11:55:43

@$pi$: neked valami rádióantenna lehet az agyadban, ami egy galaktikus hülyeségadóra van hangolva.

- a kurucinfo el akarja taposni a demokráciát, mivel egy nyíltan neonáci portál, ezt nem én mondom, erről bárki meggyőződhet, aki minimális szövegértési képességgel elolvas rajta pár cikket
- nem akarom eljátszani semmilyen szerepet, a véleményemet mondom el arról, mit kell tenni a demokrácia megőrzéséért a hatalmi ágaknak és a társadalomnak
- törvény előtt az ember addig egyenlő, amíg bűnt nem követ el: ha bűnözik, akkor elvehetik a szabadságát, a közügyekbe való beleszólását, stb., ez így van egy demokráciában is, alapelv ide vagy oda
- véleménynyilvánítási szabadságnak nem része az erőszakra való buzdítás, a telefonszámok engedély nélküli közzététele és a népirtások tagadása - csak három dolog abból, amit a kurucinfo csinál - ezért kell őket kirekeszteni, mert nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek

$pi$ 2011.05.31. 12:04:41

@Weöres Dániel: Szerintem meg az akarja eltaposni a demokráciát, aki másodrendű állampolgárnak tekint másokat, aki fel akarja függeszteni az emberi jogokat, aki semmibe veszi a jogállamiságot.

Mások jogait tisztelni nem csak akkor kell, amikor egyetértesz velük, hanem akkor is, amikor éppen nem. Én nem értek veled egyet, demokráciaellenesnek tartalak, azt gondolom, hogy erőszakra buzdítasz és éppen úgy visszaélsz a véleménnyilvánítási szabadsággal mint oly sokan mások.

Mégsem mondom, hogy meg kellene fosztani téged bármitől, plána nem rekesztelek ki. Teszem mindezt a demokrácia védelmében: ha elkezdjük kirekeszteni egymást, az nem demokrácia.

De mindegy, úgy látom nem fog közelíteni egymáshoz az álláspontunk. :-(

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 12:17:46

@$pi$:

- kirúgnak valakit a munkahelyéről, mert buzi, néger, katolikus, lila szemű, akármi
- kirúgnak valakit a munkahelyéről, mert ordas eszmét vall, és legszívesebben zsidó tömegsírokra recskázna, és azután leölt zsidók zsírjából főzött szappannal mosná le az ágyékáról a gecit

ha szted ezek egy kategóriába tartoznak, akkor nem tudok rajtad segíteni

$pi$ 2011.05.31. 12:37:51

@Weöres Dániel: Ugyan már, ki a fenétől hallottad, hogy én ilyet állítottam?

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 12:42:45

@$pi$: ne játszd meg magad, ez következik azokból, amiket írtál. De tudom én, hogy tudatosan trollkodsz, ezért kezdtem már az első neked címzett kommentemet a pizzás-sörös képpel.

$pi$ 2011.05.31. 12:53:27

@Weöres Dániel: Nem, nem következik. Abból, hogy nincs jogod kirekeszteni sem A, sem pedig B személyt, abból nem következik, hogy A és B személyek "egy kategóriába" tartoznak. Egyszerűen csak arról van szó, hogy nincs jogod senkit kirekeszteni és kész.

Én trollkodok? Olvasd már vissza miket írkálsz, ember!

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 13:02:43

@$pi$: tehát szerinted nem rúghatok ki egy alkalmazottat, aki legszívesebben zsidó tömegsírokra recskázna, és azután leölt zsidók zsírjából főzött szappannal mosná le az ágyékáról a gecit? Meg kell tűrjem a környezetemben az ilyen férget? Miért? Mire fel?

$pi$ 2011.05.31. 13:23:58

@Weöres Dániel: Hát elsősorban azért, mert nem vagy gondolatolvasó, másodsorban pedig azért, mert a gondolatokért demokrációban senkit sem lehet büntetni.

Ha elmondja, hogy ilyen vágyai vannak, plána meg ha ilyesmire buzdít, akkor meg nyugodtan kirúghatod, már ha te vagy a főnök. ;) Sőt fel is jelentheted és valószínűleg el fogják ítélni. Bíróságon. Viszont nem kirekeszteni fogják, hanem elítélni, majd büntetni. És nem te fogod büntetni, nem is a jóska-pista a tasztól, nem is Gyurcsány Ferenc és nem is népharag vagy a lincselő tömeg. Érted?

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 13:27:25

@$pi$: DE HA KIRÚGOM, AKKOR TECHNIKAILAG KIREKESZTEM, ÉRTED, TE MALYOM?

(majmot direkt írtam 'ly'-nal, hátha a te értelmi szinteden jobban megérted a dolgokat)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 13:49:20

Na, erre már nincs mit válaszolni.
Legalább nyíltan vállalhatná, hogy elvesztette a vitát, de nem...
"Gyáva kakasként menekül az ellen..."

$pi$ 2011.05.31. 14:03:27

@Weöres Dániel: Nem, kirúgni valakit a munkahelyéről az nem kirekesztés. Ez nyilvánvaló. Két ennyire különböző dolgot ne mossál már össze, ne csúsztass.

Ha nekem kell emagyaráznom a különbséget, akkor már úgyis mindegy.

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 15:03:19

@$pi$:

Én: "Pl. nem rúghatsz ki senkit csak azért mert buzi, mert mész a bíróságra."
Te: "Te is olyan példákat hoztál, ahol a jog büntetni rendeli a kirekesztést."

Tehát fentebb beismerted, hogy kirúgni vkit a munkahelyéről a munkavégzés szempontjából irreleváns okok miatt a kirekesztés egy formája. Itt meg ellentmondasz önmagadnak, egyik szavaddal agyonütöd a másikat, mindig vmi olyan újabb kirekesztés-fogalmat kreálsz, amivel tovább tudod védeni a fasisztákat. Ezen látszik, hogy egy szerencsétlen kis troll vagy, nem is tudom, miért etetlek.

$pi$ 2011.05.31. 15:54:56

@Weöres Dániel: Botorság. És kezdesz untatni, úgyhogy hagyom a fenébe az egészet. Azt a következtetést vonod le ebből, amit akarsz, nem érdekel.

Attól félek, hogy ha az eddig elmondottakból *semmi* nem jutott el hozzád és továbbra is a "rekesszük ki a kirekesztőket" abszurd hülyeségben hiszel, akkor én már nem tudok mondani semmit, ami a hasznodra válna.

Mondjuk a stílusod igen alpári volt, ráadásul igen sértő, de azért örülök, hogy elbeszélgettünk. Ha témáról nem is, de az emberekről úgy általában elég sokat tanultam ebből a beszélgetésből. ;)

Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.05.31. 15:59:49

@$pi$: ki$pi$i$ megfutamodott, muhahaha hahaha!!!
süti beállítások módosítása