Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Lázár János elismerte magáról, hogy erkölcstelen

2010.11.09. 18:11 | Brendel Mátyás | 187 komment

Címkék: fidesz erkölcs lázár jános logika különadó

Képaláírás: Jani, igaz, hogy te is kaptál erkölcstelen végkielégítést?!

Lázár János elismerte, hogy ő sem a bölcsek kövére a bölcsek köve nincs a Fidesz birtokában. Hogy ez mennyire understatement, azt láthatjuk abból, ha összeteszünk két idézetet a 98%-os hadisarccal  különadóval kapcsolatban.

Az első. Emlékeztetném az olvasót, hogy amikor a 98%-os különadó indoklásáról volt szó, akkor a Fidesz rendre erkölcstelen végkielégítésekről beszélt. Ezzel indokolta az adó kivetését. Például így:

"A célokban - tehát az erkölcstelenül magas végkielégítések megadóztatásának szándékban - egységes a képviselőcsoport - jegyezte meg." fidesz.hu

Az adó természetesen leginkább az MSZP-SZDSZ kormánynak és embereinek végkielégítéseire irányul, ezért csak az elmúlt öt évre vonatkozik. Ez elég álságos "ügyes" húzás, hiszen a Fidesz kormány végkielégítései sokkal magasabbak is voltak esetenként, ahogy erre az MSZP is rámutatott.

Talán ennek a riposztnak elébe meendő védekezett Lázár úgy, hogy:

"Az alkotmányügyi bizottság ülésén Lázár János indoklása során megemlítette, hogy a jogszabály ebben a formájában már rá is vonatkozni fog, 2006-os és 2010-es szabadságmegváltása után lesz kénytelen márciusig befizetni a 98 százalékos különadót."

Ez idáig egy iciri-piciri ellenérv volna, persze össze sem vethető a pofátlanság probléma nagyságával, hiszen Lázár nyilván könnyű szívvel mond le erről a kis (?) pénzről.

Csak ugye rakjuk már össze a két idézetet a szillogizmus egyszerű, logikai szabályai szerint (az ún. Darii formába kell behelyettesíteni)!

A) Az (értsd: minden) 98%-os különadó erkölcstelen végkielégítésre vonatkozik

B) Lázár Jánosra vonatkozik az adó

-------------------------------------------------

Ergo: Lázár János erkölcstelen végkielégítést kapott.

Nos, ha azt kapott, és elfogadta (az adó nyilván felvett kielégítésre vethető csak ki), akkor Lázár János bizonyára erkölcstelen. És ezt nem én állítom, csupán saját nyilatkozatainak logikai következménye.

Nem kötelező természetesen elfogadni azt a premisszát, hogy itt erkölcstelen végkielégítésekről van szó. Lázár Jánosnak az erkölcstelenség vádja alól van módja kimentenie magát, de akkor el kell ismernie, a törvény igazságtalan, rossz, mert még midnig jogtalanul hurcol meg olyanokat is, akik nem erkölcstelen végkielégítéseket kaptak. Ez amolyan collateral damage a Fidesz bosszúhadjáratában "szabadságharcában" az előző kormány apparátusa a "gaz komcsik" ellen.

Ha ezt nem ismeri el, akkor bizony marad az, hogy Lázár János erkölcstelen dologba ment bele. A 2006-os Lázár János erkölcsi érzékét még mentegethetjük azzal, hogy bimbózó fázisban volt. De a 2010-es Lázár Jánosnál már mindenképpen felmerül a kérdés. Hogyhogy nem szólalt meg a "bölcs vezér" árnyékában áldásos fényében szikla szilárddá erősödött erkölcsi érzéke? Miért nem mondta a lelkiismerete azt, hogy "ez erkölcstelen, én ezt a pénzt nem vehetem fel"?

És így azt is láthatjuk, hogy nem csupán holmi logikatanérként okvetlenkedek itt, hanem a probléma általánosságban fontos kérdéseihez is eljutottunk: erkölcstelen-e egy kielégítés, ha törvény szerint járt? Vissza szabad-e venni egy ilyet utólag? Az-e a jó megoldás, ha fűnyíróelven veszi ezt vissza az állam? Nem egyénileg kellene-e perelni a tényleg erkölcstelen szerződéseket? Végül: nem az volna-e a jó megoldás, ha a kormány ezeket a megtett kifizetéseket már nem bántaná, ellenben törvényeket, rendeleteket hozna arról, hogy ezentúl ne fordulhasson elő ilyen?! Mert bizony ez az igazi megoldás, nem az a kapkodós sarcolás, utólagos korrigálgatás, amit láthatunk a Fidesztől, hanem a dolgok átgondolt, megfontolt rendbetétele.

· 8 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr292435398

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Fideszt bíráló szoci nem jó szülő 2010.11.15. 10:34:24

Úgy tűnik, a nagykőrösi Fidesz vezetőinek teljesen szétgurult a gyógyszerük.Néhány nappal azután, hogy nagy nyilvánosság előtt elpusztítandó rákos daganatnak nevezte László Ferencet, az MSZP nagykőrösi elnökét a helyi önkormányzat egészségügyi bizottsá...

Trackback: (F)elhatalmazás 2010.11.10. 11:01:42

Hallgatom már egy fél éve, hogy mi mindenre „adtak felhatalmazást a Zemberek” a regnáló kormánynak a „szavazófülkés forradalom” során, és a teli hócipőm tartalma már a könyökömön jön ki… Hát lehet, hogy kaptak felhatalmaz...

Trackback: A mitévő légy János 2010.11.10. 08:53:12

politikai meseAtyámfiai, az élet nagy csodákra képes, ezt már egy Darwin nevű csavargó is tudta, aki valami okosságot talált ki egyszer a törzsek fejlődéséről, aminek köze van a majmokhoz is, akik emberek lettek. Szóval nagy varázsló lehetett a fickó, ...

Trackback: 98%-os különadó jótékonykodásért 2010.11.10. 08:50:42

Csavargatják ide-oda a különadó-törvényt, csak épp ahoz a részhez nem nyúlnak hozzá, amivel az Alkotmánybíróságnak baja volt: a visszamenőleges hatályhoz. Sőt, ha lehet, csak rontanak ebből a szempontból a helyzeten, hisz most már nem csak ez év elejéi...

Trackback: Nem öt év! Kötél! 2010.11.09. 23:59:05

Olvasom a hírekben, hogy a többi parlamenti párt is elkészítette az maga módosító javaslatait Lázár János 98 százalékos extra adót kivető törvényjavaslatához. Basszus, még asszisztálnak is ehhez a visszamenőleges hatályú jogi nonszenszhez?! Egy remek k...

Trackback: Best of Alkotmánybíróság-vita 2010.11.09. 21:55:08

A parlamenti vita 12 legsokatmondóbb pillanata. Az index parlamenti tudósításának szubjetív, szerkesztett válogatása (a szövegek sorrendben vannak, de a legtöbb nem közvetlenül egymás után következett).1. Lázár is elismerte, hogy valójában nincs szüksé...

Trackback: "Lázár beszorult a logikai zsákutcába" 2010.11.09. 21:54:54

"Lázár János, a Fidesz frakcióvezetője szerint a szocialisták nem akarják, hogy az emberek maguk dönthessenek a saját pénzükről, ezért ellenzik a magánnyugdíjpénztárak államosítását. Ismételjük ezt meg. A szocialisták nem akarják, hogy az embe...

Trackback: Kamuzott a Fidesz új frakcióvezetője? (+videó) 2010.11.09. 21:53:44

Na jó, lehet hogy, csak nem nyitotta ki az igazság minden részletét. Tegnap az MTV esti műsorában volt vendég az új Fidesz frakcióvezető, Lázár János, aki Hódmezővásárhely polgármestere. Ahol a parlamenti alelnökök számával kapcsolatban feltett kérdésr...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avanivi 2010.11.10. 03:58:50

@KG2000: Egy nagy gond van, mégpedig az, hogy a törvényeket,amelyek lehtővé tették ezeket az óriási kifizetéleket tisztelt ház alkotta saját részre, mindek évbek karbantartva/ emelve/.
Végkielégítés öregségi nyugdij elérése esetén nem jár. Miért beszélnek végkielégitésekről.?
Lázár mondja : szabadség megváltás miatt kell visszafizetnie.Mint parlamenti képviselö, és mint polgármester mennyi szabi jár neki.,?
Halottak Önök jubileumi jutalomról? Mert a közférában olyan is van. és ki tudja milyen magasságokba emelt felmondési ídő.
Költségtérités, üdülési csekk,étkezési utalvány, ruhapénz és ki tudja még mit találtak ki maguknk az adófizetök pénzéből.
Már a közalkalmazottakra sem úgy vonatkozik, mint a köztisztviselőkre amit leirtam.
Gondoljanak bele mekorra különbség ez a minimélbéren bejelentett
versenyszférában dolgozókkal szemben
Nincs szabadság, túlóra, ruhapénz , étkezési hozájárulá, üdülési csekkról nem is hallottak, fizetésemelés , és szerencséjül van, ha be vannak jelentve ,igy talán az éveik nem vesznek el a nyugdijhoz
Nos ehez képest kell vizsgélni a pofátlan kitizetéseket, úgy, hogy a törvényeket kell változtatni.Teljes mértékbe igazat adok neked.

avanivi 2010.11.10. 03:59:50

@KG2000: Egy nagy gond van, mégpedig az, hogy a törvényeket,amelyek lehtővé tették ezeket az óriási kifizetéleket tisztelt ház alkotta saját részre, mindek évbek karbantartva/ emelve/.
Végkielégítés öregségi nyugdij elérése esetén nem jár. Miért beszélnek végkielégitésekről.?
Lázár mondja : szabadség megváltás miatt kell visszafizetnie.Mint parlamenti képviselö, és mint polgármester mennyi szabi jár neki.,?
Halottak Önök jubileumi jutalomról? Mert a közférában olyan is van. és ki tudja milyen magasságokba emelt felmondési ídő.
Költségtérités, üdülési csekk,étkezési utalvány, ruhapénz és ki tudja még mit találtak ki maguknk az adófizetök pénzéből.
Már a közalkalmazottakra sem úgy vonatkozik, mint a köztisztviselőkre amit leirtam.
Gondoljanak bele mekorra különbség ez a minimélbéren bejelentett
versenyszférában dolgozókkal szemben
Nincs szabadság, túlóra, ruhapénz , étkezési hozájárulá, üdülési csekkról nem is hallottak, fizetésemelés , és szerencséjül van, ha be vannak jelentve ,igy talán az éveik nem vesznek el a nyugdijhoz
Nos ehez képest kell vizsgélni a pofátlan kitizetéseket, úgy, hogy a törvényeket kell változtatni.Teljes mértékbe igazat adok neked.

avanivi 2010.11.10. 04:00:03

@KG2000: Egy nagy gond van, mégpedig az, hogy a törvényeket,amelyek lehtővé tették ezeket az óriási kifizetéleket tisztelt ház alkotta saját részre, mindek évbek karbantartva/ emelve/.
Végkielégítés öregségi nyugdij elérése esetén nem jár. Miért beszélnek végkielégitésekről.?
Lázár mondja : szabadség megváltás miatt kell visszafizetnie.Mint parlamenti képviselö, és mint polgármester mennyi szabi jár neki.,?
Halottak Önök jubileumi jutalomról? Mert a közférában olyan is van. és ki tudja milyen magasságokba emelt felmondési ídő.
Költségtérités, üdülési csekk,étkezési utalvány, ruhapénz és ki tudja még mit találtak ki maguknk az adófizetök pénzéből.
Már a közalkalmazottakra sem úgy vonatkozik, mint a köztisztviselőkre amit leirtam.
Gondoljanak bele mekorra különbség ez a minimélbéren bejelentett
versenyszférában dolgozókkal szemben
Nincs szabadság, túlóra, ruhapénz , étkezési hozájárulá, üdülési csekkról nem is hallottak, fizetésemelés , és szerencséjül van, ha be vannak jelentve ,igy talán az éveik nem vesznek el a nyugdijhoz
Nos ehez képest kell vizsgélni a pofátlan kitizetéseket, úgy, hogy a törvényeket kell változtatni.Teljes mértékbe igazat adok neked.

drukkker 2010.11.10. 04:55:02

@bbene: Nagyon érdekes amit írsz, de nincs 2 - 3 év várni, hogy valóban megnézhessük mit is csinál ez a kormány.
Eddig az látszik, hogy az olyan választók bizalmát használják pajzsként, mint talán te is vagy. Kaptak 2/3 os többséget, és gőzerővel teszik le a második Rákosi éra alapjait. Nem veszi észre a sok elvakult Orbán imádó, hogy egy abberált, elmebeteg, diktátor malmára hajtja a vizet? Valamennyi munkatársa elveszítette az identitását félelmében, mert valami ördögi ügyességgel egyszemélyes hatalmat szerzett a pártjában és ezáltal (sajnos) az országban.
Nem dicsekvés, de amikor nyilvánvaló volt az áprilisi választás erdménye, megjósoltam mindezt, és (sajos) nekem lett igazam. Orbán egy diktátor.
Megfelelő munktársakat találva megy előre, megy megy, és a választói még mindig nem veszik észre, hogy át vannak vereve.
Nincs járulék csökkentés, nincs adó csökkentés, nincs nyugdíj emelés, nincs kórház és egészségügy gatyábarázás, nincs közigazgatási reform, nincs semmi!kolbászból a kerítés. Van viszont alkotmányellenesség, van tövényalkotó gözhenger, van jogsértések tömkelege, van magánvagyon államosítása, van parlamenti önkény, van diktatúra, nemsokára, lesznek megtorlások.
Mikor veszitek észre, hogy meztelen a diktátor?

belekotty 2010.11.10. 06:05:54

@avanivi: Banyek! Mert a szarver nem tuggya bebaszni az adatbázisba azonnal, azé ne küdd el öccör!

belekotty 2010.11.10. 06:07:18

@drukkker: Pontosan. Egyelőre csak a szabályok felrúgását és a hatalmi agressziót látjuk. Eredmény zérus.

2010.11.10. 06:25:04

Mit mondjak? Nem szakad meg a szívem, a különadó miatt, ha erkölcstelen ha nem.

Gondolom vagyunk még ezzel egy néhányan az országban akik 2 millát nem láttak egyben jövedelemként.

@drukkker:

Miért lenne diktátor, akit ennyien választottak meg?

Ez nem a kék cédulás választások voltak, amit az elvtársaid szerveztek annak idején.
Nekik akkor másként nem ment, mert a komcsik egy választáson még annyi szavazatot sem kaptak, ahány párt tag volt.

Morogjatok csak! Öröm nézni ahogy szépen egyenként húztok el a búsba.

igényes 2010.11.10. 07:13:52

@Brendel Mátyás: Brendel Mátyás · szelviktor.blog.hu 2010.11.09. 22:14:19
@szamarhegy: Gondoltam rá, hogy Lázár esetleg felajánlotta a végkielégítést, a google nem talált semmit. Ha épp tegnap nyilatkozta, akkor valójában a bejegyzés írása közben tette. Van erre linked?

Meg kell kérdezni, kinek ajánlotta fel? Hihetetlen, ha ezt merte hazudni! És bizony ez az ember hazudott, nem ajánlotta fel jótékony célra a 18 milliót. Megkeresem a vagyonnyilatkozatát.

red shield rapresentative 2010.11.10. 07:24:50

@igényes: Vagyonnyilatkozat Lázár János bácsi:

www.hodmezovasarhely.hu/oldalak/kepviselotestulet-vagyonnyilatkozatok-85
data.hodmezovasarhely.hu/docs/vagyonnyilatkozat/Dr_Lazar_Janos_2008.pdf

Ennyi pótlapot nem láttam még, mint amennyivel a becsületes Lázár János rendelkezik. (2010)

nem1rem1 2010.11.10. 07:32:07

A magam részéről egyrészt arcátlannak tartom a több tízmilliós végkielégítéseket, amennyiben pl. önkormányzati cégek középvezetői egy-két év után veszik fel. A másik oldalról arcátlannak tartom azt a politikai attitűdöt, amelyik sporthasonlattal valami olyasmi, hogy mondjuk egy versenyző az ellenfelét diszkvalifikáltatja, mert a startnál "belépett", majd mielőtt elindul az új futam, saját maga képére szerkeszti át a versenypályát, mint egyetlen versenyző. Továbbá, Lázár János, különösen "az egészségügyi reform első áldozata" óta, igencsak ellenszenves politikus nekem. Ezen az imidzsén nem javított az, hogy szolgai módon Szijjártói pofátlanság- és hazugság-csúcsokat dönget a Vezér szárnysegédjeként.

De...

A jelenlegi poszt tárgya, habár frappáns és tényleg megér egy felszabadult kacajt, egy kissé sántít. Lázár János ugyanis, saját bevallása szerint, ezt az "erkölcstelen" lelépési pénzét jótékony célra adakozta. Vagyis, ha a saját végkielégítésének felvételével kapcsolatban nem is, de felhasználásának módjával, legalább részben semlegesítette az "erkölcstelenség" vádját.

Persze, lehet, sőt, valószínű, hogy mikor Orbán castingolt Felcsúton, ez már szóba került, tehát Lázár János nyilvánvalóan felkészült a jótékonykodásra. Továbbá, a mai napig nem értem, hogy hogyan lehet az "erkölcsöt" összekeverni a "joggal". Az erkölcs pont azokat az együttélési normákat határozza meg, és íratlanul, közmegegyezéssel, a közösség nyomásával működteti, ahova a jog nem fér hozzá. Egy kifizetés lehet erkölcstelen, (más vonatkozásban pl. ezt példázza a "vót aza pénz" - vagy az a politikai pozíció - mondás, amiért ugye valaki hajlandó megtenni számára visszataszító lépéseket...). De a jogban a "jogszerűtlen" az egyetlen, ami alapján a bíróság ítélkezhet - ellentétben a közvéleménnyel, vagy más esetben az önkényúrral.

De ennyi finomítás azért Lázár Jánosnak is kijár a méltányosság nevében (ami szintén nem jogi kategória...:))

red shield rapresentative 2010.11.10. 07:40:58

@nem1rem1: Megnéznéd a vagyonnyilatkozatait?

www.hodmezovasarhely.hu/oldalak/kepviselotestulet-vagyonnyilatkozatok-85
data.hodmezovasarhely.hu/docs/vagyonnyilatkozat/Dr_Lazar_Janos_2008.pdf

lógége 2010.11.10. 07:45:10

Már az erkölcstelen, hogy pont Lázár nyerte a képviselők költségtérítési versenyét. 4 év alatt 18 millió forintot vett fel úgy hogy nem kellett elszámolnia vele. Átlagpógárt vagy másnéven a zemeberket ha nem kér számlát vagy nem ad számlát akár csak egy zsemléről akkor meghurcolják. Persze pont Bölcs Viktátor mondta a 98-02 regnálásakor, hogy minden jogszerű, de azt már nem tette hozzá hogy persze attól még ez a mind erkölcstelen vagy éppen nem etikus.

is 2010.11.10. 08:01:16

@NagyonPC: Nagyon úgy néz ki, hogy egy Medgyessy-nél nagyobb méretű elkúrásba kezdtünk, amit nem lehet leállítani.

A szivembol szol az egesz kommented. Teljesen egyetertek.

torró 2010.11.10. 08:02:14

Ha jól olvastam, akkor a szerző azt írja:" Lázár elismerte hogy rá is vonatkozik a szabály és neki is be kell fizetni a SZABADSÁG MEGVÁLTÁSÁÉRT kapott ....Vagyis nem végkielégítést kapott hanem törvényes jog után járó pénzt .Ugyanis ,persze lehet másképp a dolog, de ha ez valóban a szabadság ily módon rendezett esetéről van szó, akkor azért ez kissé más helyzet. Ez csak kérdés!
Akkor meg ? Már bocsánat de ez nem erkölcstelen.Nem értem miért kell fogalmakat össze mosni?Ha FIDESZ-s vett fel VÉGKIELÉGÍTÉST akkor természetesen az is erkölcstelen. De a két fogalom azért messze van egymástól. Én megértem hogy valakinek valaki nem tetszik.Nekem se mindenki szimpatikus.DE az ilyen összemosások sem erkölcsösek. Na ez a nagy baj a magyarokkal hogy mindenféle eszközt bevettek csak hogy a másikat lejárassátok. Itt is ölitek egymást , nem is akármilyen hangnemben a saját ,talán téves hiedelmének jegyében! Nem is lesz itt soha normális élet.
Na ennyit éhgyomorra ,megyek is a konyhába!

Rob67 2010.11.10. 08:05:16

Már bocsi, egy 98%-os adótétel önmagában nem erkölcstelen?
Vagy a hatalomváltás után majd visszlehet szerezni, öt évre visszamenőlegesen?
Egyébként ki határozta meg az erkölcsös/erkölcstelen fogalmát? Hol van leírva?

BLovi 2010.11.10. 08:21:15

Én nem-Fidesz szavazóként is alapvetően egyetértek ezzel a törvénytervezettel.

Ami viszont az alábbi idézetet illeti az a blogoló hozzánemértéséről árulkodik:

"...Az adó természetesen leginkább az MSZP-SZDSZ kormánynak és embereinek végkielégítéseire irányul, ezért csak az elmúlt öt évre vonatkozik. Ez elég álságos "ügyes" húzás..."

Csak szólok hogy ha 89 óta kizárólag MSZP-SZDSZ kormány lett volna, a jelenlegi adótörvények értelmében 5 évnél régebbi időszakra egyszerűen nem lehet már semmi ilyet érvényesíteni, mert elévültek. Meg fogjuk fel úgy hogy innentől mindenkire vonatkozik, Fideszre is.

Kérdezném a blogolót, hogy 2002-re hogyan vonatkoztatná ezt az új törvényt amikor nem lehet?

Selli69 2010.11.10. 08:27:31

@Frengi: Frengi, ha jól vettem ki egyéb hozzászólásaidból, külföldön élő és dolgozó magyar vagy. Ráadásul nagyon egyszerű. Ez abból is látszik - többek között - hogy nem érted a diktátor fogalmát. Talán ha benne lennél, amiben itt többen benne vagyunk, másként látnád. És több alapod is lenne osztani az észt, amit azért mégsem kéne. Végülis az ész nem valami véglény.

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.11.10. 08:30:58

Ha a logikai következtetések láncolatába beleveszitek azt, hogy mindez a komcsik ellen irányult és azt tudjuk, hogy Lázár nem komcsi, akkor máris borul az, hogy ő erkölcstelen. Persze a logikától függetlenül azért erkölcstelen, hogy asszisztál ezekhez a dolgokhoz.

nem1rem1 2010.11.10. 08:33:44

@Rob67: Az erkölcstelenség fogalmát a közvélemény, a közmegegyezés határozza meg.

Ha egy, a köz által erkölcstelennek ítélt jelenség a közösségnek okozott kára meghaladja a közösség által elviselt szintet, és a közvélemény, a közösség jogrendszeren kívüli nyomása nem tudja ezt visszaszorítani, akkor törvényeket, jogi normákat alkothat ennek hatásosabb megakadályozásáért.

Ez eddig rendben van. Nem eddig nem volt erkölcstelen mondjuk a "pofátlan" végkielégítés, hanem eddig tartott, míg kiderült, hogy ez a fenti kritériumoknak megfelel. Csakhogy két bibi van ezzel:

- A jogi normáknak pontosan, racionálisan meg kell indokolnia a jogszabály célját és hatályosságát, valamint ezeknek összhangban kell lennie logikailag. Az erkölcsnél ilyen követelmény nincs: tapasztalatok, körülmények, zsigerek határozzák meg összetetten. Eszerint egy törvényben "erkölcsre" vagy épp "erkölcstelenségre" hivatkozni, azt jelenti, hogy semmire sem hivatkozik. legjobb esetben paradox módon önmagára: Jogszerűtlen, mert nem tartja a közösség jogosnak.

- A másik a visszamenőleges hatály: A közerkölcs ugyanis egyéni mércék összegzése, és a plurális demokrácia alapja, hogy értéknek tekinti, hogy a törvényes keretek között mindenkinek önálló értékrendszere van. Tehát a valóban jogszerűtlen eseteket a hatályos jog szerint kell büntetni. Viszont, ha pl. valakinek visszamenőleg változtatják meg az életét, mert jóhiszeműen betervezte a vagyonába és évekkel ezelőtt elköltötte azt a pénzt, ami neki jog szerint járt, az amellett, hogy jogszerűtlen, szerintem erkölcstelen is.

@MAGYAR KATONA: Nézem...

bgp 2010.11.10. 08:34:28

@bbene: Fideszes csak akkor fog fizetni, ha kitudódik a stikli. És tuti kap kárpótlásul Mal részvényt, vagy egy saját nyugdíjbiztosítót.

nem1rem1 2010.11.10. 08:39:42

@bgp: Orbán Viktor nem fogja hagyni, hogy a törvény hatálya alá eső fideszesek ne fizessenek. Fontosabb neki a hatalom, mint a pénz, főleg másoké...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.11.10. 08:44:09

@Decadurabolin: "vannak esetek amikor nem feltétlen lehet minden szabályt betartva eljárni, ez például egy ilyen eset, társadalmi érdek, hogy az ilyen típusú lopások megszűnjenek, és a lopott pénzt visszaszerezzék."

a történelem összes diktatúrája ezzel az indoklással indult el. Julius Caesartól, a kommunizmuson át Hitlerig. Ott szánik meg a demokrácia, amikor valaki:

1) Maga határozza meg a társadalmi érdeket
2) Átlépi a törvényességet a vélt vagy valós társadalmi érdek nevében

Még ha első esetben valóban társadalmi érdekből is cselekszik, nagyon hamar eljön az az eset, amikor a "szent embernek" maga felé hajlik a keze, és saját érdekei miatt cselekszik, a törvényesség akadályait pedig addigra már lerombolta.

Itt az a baj, hogy feladod azt a törvényes védelmet, amely legközelebb téged védene meg.

"Először jöttek a zsidókért. Nem voltam zsidó, ezért nem szóltam. Másodszor jöttek a kommunistákért. Nem voltam kommunista, ezért nem szóltam. Harmadszor jöttek a homoszexuálisokért. Nem voltam homoszexuális, ezért nem szóltam. Amikor pedig értem jöttek, már nem maradt, aki szóljon." lehet, hogy nem hiteles idézet.

Erről van itt szó. Te hagyod, hogy lerombolják a törvényeket, azokat a törvényeket, amelyek téged is védenek. Azért vannak. Igen rövidlátó az, aki hagyja lerombolni őket csak azért, mert másokon kezdik.

Artúr Doki 2010.11.10. 08:44:24

Lázár meg az erkölcstelenség....
Hódmezővásárhely polgármestere,parlamenti képviselő,ott ül vagy 2-3 bizottságban...tisztségeket tölt be itt is ott is,plusz Fidesz frakció.
Hogy képes egy seggel ennyi lovat megülni úgy,hogy tisztességgel el is lássa a feladatokat?
Gondolom ezekért a "munkákért" szép summát is leakaszt...és az erkölcsének még szükség van végkielégítésekre meg költségtérítésre(nem is kevésre,asszem ő vezeti a toplistát...)
No comment...

tuono 2010.11.10. 08:45:09

Tényleg azon kell pörögni, hogy egy politikus erkölcstelen?! :)

red shield rapresentative 2010.11.10. 08:45:19

@nem1rem1: Szerintem a pénzt gyűjti a FIDESZ, de nagyon! Meg kell nézni, kikkel találkozik Orbán Viktor! Jómagam látom előre, hogy bizony a bankbetétek is sérülni fognak, de csak a kivülállóké. A részvényekről nem is beszélek. Sukoró le lesz állítva ezt most mondom, írom.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.11.10. 08:46:55

@igényes: Keresd! És szólj! Mindenesetre az már egy másik cikk lesz, ha kiderül valami.

Fideszman 2010.11.10. 08:50:20

index.hu/video/2010/11/10/masfel_eve_nem_tuntettek_ennyien_gyurcsany_ellen/
Éljenek a szellemi nyomorékok, Budaörsön azért ekkora parasztok nem élnek szerencsére, biztos mucsaröcsögéről hozták őket busszal, mind a 25 üvöltöző senkiházit. Kedvencem a zsindexező, jó képet ad arról, milyen értelmi szinten állnak ezek a mindenhol zsidót látó tetves jobbikos/fideszes buzik

red shield rapresentative 2010.11.10. 08:52:53

@tuono: Szerintem, aki itt van és próbálja kifejteni a véleményét, valójában hisz valamiben, és segíteni szeretne! Szerintem értékesebb emberek vannak itt, mint mondjuk a .........ben.

tuono 2010.11.10. 08:54:22

@MAGYAR KATONA: Ebben én is egészen biztos vagyok!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.11.10. 08:56:57

@BLovi: "Kérdezném a blogolót, hogy 2002-re hogyan vonatkoztatná ezt az új törvényt amikor nem lehet? "

A törvény vonatkozhatna. Legfeljebb nem lehet rutinszerűen ellenőrizni. De attól még a törvényt meg lehet úgy fogalmazni. Egy csomó törvény tilt olyan dolgot, amit praktikusan nem lehet rutinszerűen ellenőrizni. Például nem szabad otthon megverni a feleséged, de ezt a rendőrség nem tudja rutinszerűen leellenőrizni minden családban. Csak azok az esetek buknak ki, amelyek kibuknak. De azért bukhatnak ki, mert a törvény vonatkozik rájuk. Ha nem volna rá törvény, akkor csak botrány lehetne belőle, de nem feljelentés. Márpedig fontos, hogy az asszonyverés törvénytelen, és lehessen feljelentést tenni.

Egyébként meg egészen világos voltam a végén, hogy semmiféle visszamenőleges törvényt nem fogadok el, öt évre sem, tehát a kérdésedre adott válaszom nem amolyan törvényjavaslat.

Netuddki. 2010.11.10. 08:58:42

@Artúr Doki: Pontosan ezért írtam feljebb, hogy azt kéne nézni ki mit csinál a felvett nem kevés összegekért.

Hehe, gyurcsánynak legalább volt önkritikája és nem vette fel a fizetését miniszterelnökként (urban legend?). Igaz ő se csinált semmit...

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:00:48

A fotó legfelül nagyon sokat elárul. Navrasics nem engedi, hogy a szájáról olvassanak, tehát eltakarja a beszélőkéjét, Lázár egy kissé idióta módon azt mondja Navrának, ez a Viktor hülye!: Hú basszátok meg ez ténylegesen veszély részünkre, de ezt Navracsicsnak mondja! Csak a Navracsicsnak. Orbán széttárt keze sugallja az okosságot, és a parancsot!

nem1rem1 2010.11.10. 09:00:57

@MAGYAR KATONA: A Fidesz szerintem a pénzt 2006-2010. között gyűjtötte, az önkormányzatokon keresztül csapolták a központi költségvetést. Ehhez a Budapest Airporthoz hasonló ügyekről, hogy "pofátlanul magas", százmilkás ügyvédi megbízási (és nem siker-) díjak nagyobb része visszavándorol a pártkasszába, én jóval korábban hallottam fideszes vezetésű vidéki városban (ami egyébként a bankok számára hitelképtelen lett).

Most kezükben a kasszakulcs. Orbán szerintem tanult a tokaji esetből: ha a királycsinálóit az állami kasszán kresztül, akárcsak segíti is kifizetni, belebukhat. Neki nem pénz kell, hanem hatalom.

És itt kettéválik a dolog. Egyrészt nem tartom kizártnak a további konfiskálásokat. Másrészt kizártnak tartom, hogyha ezek kritériumait elhatározták, ezek alól a saját kutyáik kölykeinek felmentést adnak.

Orbán a felcsúti casting idején egyrészt biankó felhatalmazást követelt minden jelöltjétől, mindenkinek akár a saját személyes kárára is, másrészt feltétlen engedelmességet és fegyelmet. Nincs kegyelem annak, aki ezt megszegi. Nagyobb a tét, és a saját konfliktusait is kemény lesz megvívnia (mondjuk a konfiskálások miatt), mások, személyes érdekből nem teremthetnek támadási felületet a Vezéren.

Netuddki. 2010.11.10. 09:02:46

Még valami.@lógége: Ez csak azért van, hogy tudd hol a helyed és ne szólj bele a nagy (gaz)emberek dolgába.
Meg persze azért, mert hagyjuk...

igényes 2010.11.10. 09:04:29

@MAGYAR KATONA 2010.11.10. 09:00:48
A fotó legfelül nagyon sokat elárul. Navrasics nem engedi, hogy a szájáról olvassanak, tehát eltakarja a beszélőkéjét, Lázár egy kissé idióta módon azt mondja Navrának, ez a Viktor hülye!: Hú basszátok meg ez ténylegesen veszély részünkre, de ezt Navracsicsnak mondja! Csak a Navracsicsnak. Orbán széttárt keze sugallja az okosságot, és a parancsot!

Nekem úgy jön le, hogy Orbán mond egy butaságot, Lázárnak nem tetszik, Navrasics meg befogja a száját.

Netuddki. 2010.11.10. 09:05:19

@nem1rem1: "Neki nem pénz kell, hanem hatalom."

Hol hatalom, ott pénz is vagyon. Ez ilyen egyszerű. Ámen...

Netuddki. 2010.11.10. 09:08:19

@igényes: Szerintem meg orbán megint nyomja a süket szöveget, a lázárnak már kínos hallgatni, a navracsics meg úgy csinál mintha érdekelné de az jár a fejében hogyan lehetne megdönteni a titkárnőt.

nem1rem1 2010.11.10. 09:10:38

@kovi1970: Nem, ez nem ilyen egyszerű. Akinek nem a pénz, hanem a hatalom számít, annak ez fordítva van: Hol pénz vagyon, ott hatalom is.

Hiba Orbánt azzal vádolni, hogy a hatalmat pénzszerzésre, személyes gazdagodásra használja. Senkinek sem fontos a pénz önmagában, egy bizonyos szint felett. A siker a fontos. Van, aki ezt pénzben méri, van, aki hatalomban.

Ez persze nem vonatkozik feltétlenül a környezetére és a királycsinálóira, de - édesapján és feleségén kívül - eddig ezeket is kordában tudta tartani. Most méginkább fogja.

nem1rem1 2010.11.10. 09:14:58

@igényes: Orbán nem látja, mit tesz, Lázár nem akarja hallani, mi lesz az ő dolga, Navracsics szája inkábbnem szól, és nem fáj a feje sem... :DDD

pakesz (törölt) 2010.11.10. 09:18:29

18 millat vett fel koltsegteriteskent evente?
az 1.5 havonta a KOLTSEGTERITES!!!
ez amit o havonta megkap erkolcsos de aki 2.1 milkat kapott a legvegen az nem
na persze

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:22:24

@nem1rem1: Igen érdekes gondolatok, amit írtál. Orbán Viktor, nem szabad elfeledni egy ötgyermekes családapa, maga az öt gyermek és a feleség, saját szülő/k, anyós, após és a rokonság egy sor gonddal jár. Ott vannak még a barátok, és vannak a tisztelők. Megfelelni nagyon nehéz. Akinek van egy vagy két gyermeke, netán több az azután tudja, mi is a gond?

Szerintem a miniszterelnöki feladat nem egy ötgyermekes családapának való! Alkalmatlan rá!

Milyeen közös élményeik lehetnek? Nem tudom vannak-e? Orbán reggel megy valahová, vagy külföldre, vagy a munkahelyére, vagy a Fideszt, vagy a Néppártot képviseli, vagy a családját, vagy a sportot?

Villás reggeli, ebéd, vacsora? Éjszakába nyúló beszélgetések, fáradt szemek, ráncos homlok, ősz hajszálak. Mi a felelősége a család iránt? öt gyermeket egy asszony nehezen tud ellátni. Meséle-e Orbán néha a gyermekeinek. Képviselheti-e az országot, ha már családjával sem él együtt, mert lehetetlen. Sajnálom őt!

Netuddki. 2010.11.10. 09:25:02

@pakesz: Azután, ahogy a "képviselőink" nagy egyetértésben, pártállástól függetlenül elintézték a "kőtsígtírítés" ügyét teljesen felesleges arról vitatkozni mi erkölcsös és mi nem.

Inkább arról kéne menni a vitának, hogyan ellenőrizzük őket és azokat akiket az adónkból fizetünk...

nem1rem1 2010.11.10. 09:25:02

@pakesz: Hátigen... Azért ne felejtsük el, hogy a bizonylat nélküli költségtérítés megszűntetését Gyurcsány kezdeményezte, és azon kevés eset volt az elmúlt nyolc év alatt ennek elutasítása, amiben mind az öt parlamenti párt megegyezett. (Ezen eseteket egy kezemen meg tudom számolni. Még kettőre emlékszem: Szlovákia elleni fellépés, valamint a képviselői összeférhetetlenség kizárásának elutaítása...)

Ennyi elég sokmindent elárul a Fidesz-KdNP-ről, az MSZP-ről, no meg Gyurcsány mostani kriminalizálásáról is...

Anti Anyag (törölt) 2010.11.10. 09:26:07

Az MSZP semmilyen törvényt nem hozott a pofátlan végkielégítésekre, így teljesen értelmetlen, hogy az MSZP mire mutat rá.

igényes 2010.11.10. 09:26:21

@kovi1970: Navrasics felnéz orbánra, de lenézi! A párzás az pedig nem is olyan rossz, csak felelőséggel csinálják. Mondjuk a Navrasics IQ nagyobb mint OQ

Netuddki. 2010.11.10. 09:30:08

@MAGYAR KATONA: Jajj de naívnak teccik lenni! XD

Az orbán családnak van mit a tejbe aprítania. A gyerekekre kormányőr vigyáz, van bejárónő, házvezetőnő, dajka és még tökömtudja micsoda. Az iskolás korúak magániskolában tanulnak. Egyéb kérdés?

Viszont ha már felvetetted. Az aki még életében soha nem dolgozott, vagyonát elég kétes körülmények között szerezte az szerintem nem képes átlátni az állampolgárok 99%-ának a problémáit. Ez az igazi gond. Az meg hogy hogyan neveli a gyerekeit az az ő dolga.

nem1rem1 2010.11.10. 09:31:13

@MAGYAR KATONA: Háát, a családi kötelezettségekkel bizony néha baj van... A rossznyelvek szerint például megígérte az asszonynak, hogy a választások után elutaznak nyaralni. Apuka ezt elfelejtette, de Anikó keményen behajtotta az ígéretet. Ezért kellett lemondania Orbánnak az utolsó pillanatban Merkellel való találkozóját, és formálisan ezért jelölte egy bolgár képeslapon Schmitt Pált elnöknek...:o)

De ez az ő döntése. No meg az asszonyé... Mint Hofi egyik poénja a tanácselnök feleségéről:" - Ugye apukám, az lesz itt, amit mi akarunk? - Hogyne, te meg a két gyerek..."

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:35:25

@kovi1970: Most nekem írsz ilyen felháborodtan? Nincs igazad! A nép vigyáz Orbán gyermekeire a te pénzedből, te igazán elmondhatod magadról, hogy orbán családját támogatod. Jó tett helyében jót vár/jál/! Várjál türelemmel, és remélni is érdemes?

aszekelyek 2010.11.10. 09:37:24

Lázár vissza is fizeti. Most nézzétek meg, mennyit vett fel szili kati. Ő a második legnagyobb költséget felvett. Pedig nem is Hódmezővásárhelyi. Párszor volt Pécsett is, nem mondom....Ergo akkor a szocik is járuljanak szépen a kasszához, mint Lázár. Az előző parlament annyira nem akarta apénzéről a népszavazást, hogy kínjukban a ballib többséggel mindenképp , egyébként jobboldaltól függetlenül is, megszavazták inkább, hogy hoznak számlát.@MAGYAR KATONA: Nagyon tájékozatlan vagy. Minden gyerekével foglalkozik. VAn egyidős gyerekünk is. Ráhellel pld étteremben futottunk össze vele, egy nagy érdeklődéssel kísért beszéde után, nemrég.A fia meccsére is elmegy. Intelligens a családja. Az elmúlt nyolc évben pedig sok közös nyaraláson is volt velük. CSámcsogta is a ballib sajtó. Szerintem pedig egy háromszor nősült, gyerekeire nem fogyelő -gyurcsány fia és viselt dolgai,..... akit kénytelen volt magához venni.... erről se tudsz ezek szerint. Az tudod nem úgy volt, hogy két gyerekkel beköltözött apró piroskához...... a gyerek azért is teljesített gyengén az iskolában, mert ő tényleg le se xarta. Soha nem heveri ki. Ha neked alkalmatlan apa kelll, megkaptad.

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:39:51

@nem1rem1: Aki családban él, az talán tudja, néha vannak konfliktusok. Az asszonyok aranyosak és szépek, de egy idő után nem tetszik nekik, ha a férjük nincs otthon, nem megy el az oviba, iskolába, szülőire, nem vásárolnak közösen ajándékot.

Az arabok tehetősebb rétegeinél szívesen alkalmaznak indiai, maláj, bangladesi söföröket, hát van néhány probléma, nem gyorshajtás miatt, csak hát ugye apa, családfő nincs!...................

kisa 2010.11.10. 09:41:03

@TaTa86.: Logikából nem vagy erős.
Hallottál már érvénytelen deduktív következtetési sémáról? Nem, mi?
Mert a te példád tipikusan az. Magyarul ellenpélda.
Ugyanis maga a

minden AB
minden CB
Egyenlő minden AC séma érvénytelen

Így persze a poszban említett is.

nem1rem1 2010.11.10. 09:41:55

@sprenczl: Ha szörnyűlködni akarsz, javaslom a Sárdobálót vagy a Szentkorona Rádió blogját, ott sokkal kellemesebben, kielégítőbben borzonghatsz! ,o)

aszekelyek 2010.11.10. 09:44:35

@MAGYAR KATONA: Persze , hogy neked írja. Ökörségeket firkálsz.Álszent dolgokat. Méghogy sajnálod. A nyelvedet köszörülöd rajta , farizeus.@igényes: persze, te csak tudod, hogyne. Navra támaszkodik, nem eltakarja a száját. Másik csőcseléknek üzenem. Párzás? neked az. Az is téged minősít. kultúrember ezt gyermekvállalásnak mondja. HA felelősségről van szó , mint nálad, akkor különösen. Amiről te írsz, az útszélen folyik.

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:47:10

@aszekelyek:
"Lázár vissza is fizeti. Most nézzétek meg, mennyit vett fel szili kati. Ő a második legnagyobb költséget felvett. Pedig nem is Hódmezővásárhelyi. Párszor volt Pécsett is, nem mondom....Ergo akkor a szocik is járuljanak szépen a kasszához, mint Lázár. Az előző parlament annyira nem akarta apénzéről a népszavazást, hogy kínjukban a ballib többséggel mindenképp , egyébként jobboldaltól függetlenül is, megszavazták inkább, hogy hoznak számlát.@MAGYAR KATONA: Nagyon tájékozatlan vagy. Minden gyerekével foglalkozik. VAn egyidős gyerekünk is. Ráhellel pld étteremben futottunk össze vele, egy nagy érdeklődéssel kísért beszéde után, nemrég.A fia meccsére is elmegy. Intelligens a családja. Az elmúlt nyolc évben pedig sok közös nyaraláson is volt velük. CSámcsogta is a ballib sajtó. Szerintem pedig egy háromszor nősült, gyerekeire nem fogyelő -gyurcsány fia és viselt dolgai,..... akit kénytelen volt magához venni.... erről se tudsz ezek szerint. Az tudod nem úgy volt, hogy két gyerekkel beköltözött apró piroskához...... a gyerek azért is teljesített gyengén az iskolában, mert ő tényleg le se xarta. Soha nem heveri ki. Ha neked alkalmatlan apa kelll, megkaptad."

Megdöbbenéssel olvasom, hogy közös gyermeked van Orbán Viktorral. Ez teljesen új részemre, egyben gratulálok, értem miért is képviseled ennyire a sorsotokat.

Hozzáteszem ez a néhány esemény öt év alatt zajlott le, gondolom. Melyik gyerek a tiéd is?

aszekelyek 2010.11.10. 09:48:24

@MAGYAR KATONA: Annyira ment , illetve vitte a gyerekeket OV, hogy egyszer még ott is maradt valamelyik , ahol nem kellett volna a mindennapi szállítás közben. Ez se jött be. el is mesélték. Anikó asszony pedig eléggé okos asszny, hogy ne cirkuszoljon, mint egy átlag lusta , nemtörődöm akárki neje teszi, jogosan. Anikó asszony felfogja, mi az, miniszterelnők.

öcsi55 2010.11.10. 09:49:48

Elvtársak!
A dűh nem jó tanácsadó!
Baráti társaságomban,nagyokat nevetünk rajtatok,amiket irtok!
Hajrá Magyarország---------Hajrá Fidesz!

red shield rapresentative 2010.11.10. 09:49:53

@aszekelyek:
"@MAGYAR KATONA: Persze , hogy neked írja. Ökörségeket firkálsz.Álszent dolgokat. Méghogy sajnálod. A nyelvedet köszörülöd rajta , farizeus.@igényes: persze, te csak tudod, hogyne. Navra támaszkodik, nem eltakarja a száját. Másik csőcseléknek üzenem. Párzás? neked az. Az is téged minősít. kultúrember ezt gyermekvállalásnak mondja. HA felelősségről van szó , mint nálad, akkor különösen. Amiről te írsz, az útszélen folyik."

A parlament nem kocsma, bár azzá teszik, ezek szerint Navrasics kocsmázik ott!

aszekelyek 2010.11.10. 09:54:48

@MAGYAR KATONA: Lassan mondom, hátha akkor értelmezni is tudod. Mi, a családom és én, férjem, lányom, aki egyidős Ráhellel, egy étteremben futottunk össze vele egy beszéde után, ahol ő is a lányával , Ráhellel jelent meg , -apa lánya ebéden. Remélem, annyira lementem az 5oo szóval kommunikáló és annyit is értők szintjére, hogy még ők is képesek értelmezni ezt a szöveget. Olyat nem írtam, közel sem, hogy közös gyerekünk lenne. Egyidős gyerek van. Ennyi időm volt rád, az is inkább csak azért, hogy böszmék ne csak a te baromságaidat olvassák. pá.

Kalmár 2010.11.10. 09:56:53

@MAGYAR KATONA: Ezt a kocsmázást biztos, hogy jókor írod, most amikor Szanyi elvtárs macska részegen érvelt este a parlamentben?

Zseniális volt a Lázár zárszava.
Köszönöm, hogy a vitában mindenki megőrizte a józanságát.....kevés kivételtől eltekinteve..:))))

aszekelyek 2010.11.10. 09:57:16

@MAGYAR KATONA: Ebben a pózban sok baloldalit láttam már a parlamentben. NAvra figyel. Érdeklődéssel hallgatja beszélőket. Na elég belőled.

Netuddki. 2010.11.10. 09:59:00

@aszekelyek: Ha már ennyire jóban vagy viktorral...
Arról szoktatok-e beszélgetni, hogy viktor mit szándékozik tenni a sok adót nem fizetővel? Mert vannak jópáran.
Vagy csak ő is azoktól vesz el többet akik amúgy is fizetnek adót?
Azt ne mondd, hogy nem tudja mi folyik ebben az országban.
Vagy csak ő is szrik bele az egészbe és lenézi az eccerű állampolgárt, ahonnan ő is származik?

Mi a helyzet az adriai kikötővel? És a francia kastéllyal?

Na ezek érdekelnének engem elsősorban.

aszekelyek 2010.11.10. 10:00:29

@Kalmár: Szanyi kapitány a választáskor sem volt már este józansággal vádolható. Nagy a stressz rajta, már nagyon régóta és ő nem is bírja. Kultúrember ezt így teszi szóvá:D

Netuddki. 2010.11.10. 10:00:41

@aszekelyek: "Ennyi időm volt rád, az is inkább csak azért, hogy böszmék ne csak a te baromságaidat olvassák. pá."

Szóval, viktor is leböszmézi azokat akik nem értenek egyet vele?

red shield rapresentative 2010.11.10. 10:01:32

@aszekelyek: Nagyon tájékozatlan vagy. Minden gyerekével foglalkozik. VAn egy idős gyerekünk is. Ráhellel pld étteremben futottunk össze vele, egy nagy érdeklődéssel kísért beszéde után, nemrég.A fia meccsére is elmegy. Intelligens a családja

red shield rapresentative 2010.11.10. 10:05:34

Kalmár 2010.11.10. 09:56:53
@MAGYAR KATONA: Ezt a kocsmázást biztos, hogy jókor írod, most amikor Szanyi elvtárs macska részegen érvelt este a parlamentben?

Zseniális volt a Lázár zárszava.
Köszönöm, hogy a vitában mindenki megőrizte a józanságát.....kevés kivételtől eltekinteve..:))))

SZERINTEM ÖNKRITIKUS NEM? 2/3 részeg, 1/3-ad nem!

aszekelyek 2010.11.10. 10:05:50

@kovi1970: Ezeket a suttogóban terjesztik, ami téged érdekel. Azt is rég bevallották, olvass debreczeni könyvet, hogy kitalálták a párizsi mesét, meg a köteles beszédet, az olyanoknak, akik elhiszik. Az adófizetés az apeh dolga, ha esetleg nem tudnád. Nem a miniszterelnök megy házról házra. A pénzügyekért felelős illetőnek írjál levelet, feljelentéseket az APEH-hoz, ahogy szokás nálunk. Mondják az APEH dolgozói, sok feljelentés érkezik hozzájuk. Tiéd a pálya. Ha tudomásod van ilyenről, megalapozott, jelentsd a hatóságnak. Ezt úgy kell intézni. Orbán nem aadóellenőr.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.11.10. 10:07:30

@Rwindx: oké, megismételted azt, amit nem értek. Úgy viselkedsz, mintha azt mondtam volna, hogy a meglevő megtakarítás feletti tulajdonjog veszne el, vagy anblokk minden tulajdonjog, de nem ezt mondtam, és ugye nem akarok olyat bizonyítani, amit nem mondtam. Azt mondtam (és talán félreérthető volt) hogy az alkotmányos alapjogokból az alkotmánybíróság nem foglalkozhat a magántulajdonnal, ERGO a költségvetés érdekében lemondunk a magántulajdon sérthetetlenségéről.

Többfelé azt olvastam, hogy ez jogilag a nyugdíjvariáláshoz is kell, amit elhiszek, mert egyfelől ez túl nagy ágyú ahhoz a verébhez, amit a végkielégítések jelentenek, másfelől logikusan hangzik.

Eggyel lejjebb is szépen visszaidézted szó szerint azt, amit mondtam. Tényleg nem értem, mit kell rajta még bizonygatnom, ha te is idézed.

kajajegy 2010.11.10. 10:11:09

Kár, hogy a befektetett munka nem áll arányban az eredmény értékével. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi folyik be a különadóból, és arra is, hogy mennyibe kerülnek majd a kártérítési perek. Mert hogy lesznek, az is biztos.

Egyébként szerintem a kicsit álságos egy olyan embernek a szájából az, hogy jó erkölcs, akinek olyan magas a rezsije, mint a Lázárnak.

Többet érne, ha a most folyó pazarlásokat szüntetnék be. Mert ahogy az sem tetszik, hogy a (nem túl jelentős) adóforintjaim nagyösszegű végkielégítésekre megy el, az is kiveri a biztosítékot, ha egy állami vállalatnál olyan embernek vesznek (nem lízingelnek, hanem kp kifiz) autót, akinek nincs jogosítványa. Ja, és autóvásárlási tilalom van.

Jó szöveg ez az istenadta nép által adott felhatalmazás, de az a folyamatban levő ügyekre is vonatkozik. Kevésbé esik jól az, ha a levitézlett szoci politikusoktól és vezetőktől visszaszereznek némi pénzt, ha azt a saját fennhatóságuk alatt elherdálják.

aszekelyek 2010.11.10. 10:11:35

@MAGYAR KATONA: Még meg is hamisítottad. Brávó. Bárki visszanézheti, az eredeti szövegben egybeírva az áll, egyidős gyerekünk is van.Szalacsiul egykora születésű. Nekem van humorérzékem. Nem vagyok olyan csaló, erkölcstelen, mint a csaló ballib, meg aki meghamisítja a hozzászólásomat.IS. Ettől estetek a béka altája alá. HA így folytatjátok, ki se bírtok mászni onnan.Most megyek, további gyalázatot már nélkülem követheted el.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.11.10. 10:14:58

Azt nem tudom eldönteni, hogy inkább szánalmas, vagy inkább mulatságos az az igyekezet, ami a blogíróban van.

Mindenesetre nem innét fogjuk megtudni, hogy Lázár János mit ismer el.

aszekelyek 2010.11.10. 10:15:17

@rcz: A kártérítési perek messze nem fognak annyiba krülni, mint amit a MALÉVVEL MŰVELTEK A SZOCIK. ÖSSZESEN. Az is rá van téve az adófizetők hátára., by ballib és persze mindenki mossa kezeit, felelős nincs.... Kóka egyik évben ezért nem számolt el, a parlamentjének a teljes összegről de meg se mondta, miről van szó. Pereljetek, hajrá MAgyarország, fúj erkölcstelenek. a bíróságban bíztok, mert az eddig is jól kiszolgált titeket. Mindenki tudja ebben az országban.

red shield rapresentative 2010.11.10. 10:17:40

@aszekelyek: Minden erdélyi ilyen? Én ismerek teljesen normálisat is.

parttalan 2010.11.10. 10:24:58

Lázár ott van a 10 legkártékonyabb magyar politikus között. És benne van a legellenszenvesebb 5-ben.

kajajegy 2010.11.10. 10:26:48

@aszekelyek: te is úgy fröcsögsz, hogy végig sem olvasod a hozzászólást, alázod azt, aki más véleményem van.

atila68 (törölt) 2010.11.10. 10:27:10

A posztíró keveri Gizikét, a gőzekével.
Több figyelmet.
A szabadság pénzbeli megváltása nem végkielégítés.

gaboraron 2010.11.10. 10:28:35

@Akitlosz: Gondolom, ha úgy alkotják meg a törvényt, hogy rá és más fideszesekre ne vonatkozzon, akkor meg azért fujjolna....

aszekelyek 2010.11.10. 10:52:43

@rcz: Konkrét példát kérek.Ja, csak nekem nem szabad? értem. Az ballib privilégium, mint a hazudozás, csalás, lenyúlás....

aszekelyek 2010.11.10. 10:54:38

@MAGYAR KATONA: NEm, az magyar katonák között is vannak rendes, becsületes emberek. CSak nem a szekér szekerét tolók.Csak keresztapám volt eeeeeeerdélybbbbbbbbbből való , rendes magyar ember. Jómagam pesti vagyok.

aszekelyek 2010.11.10. 11:10:15

@rcz: Ez teljesen szubjektív vélemény. Semmivel alátámasztva. Persze van, aki a kárát látja annak, hogy visszaveszik a pofátlanul felmarkolt sokmilláját. Eleonóra. Múlt héten még az volt a baj....@atila68: Posztíró demagóg és rosszindulatú következtetést von le. Mert ha Lázár erkölcstelen akarna maradni, mint a nyafogók, akkor eszébe se lenne visszafizetni. No de van aki a jó példával elöl járót is csak köpködi.

sofalwy 2010.11.10. 11:11:27

Lázár János erkölcsös módon vette fel - talán a képviselők közül a legnagyobb mértékben - költségtérítését is az előző időkben számla nélkül. Nem emlékszem pontosan melyik évben, de amikor a botrány kirobbant, akkor ő volt a bajnok ez ügyben. Nem mellesleg a város által biztosított autón járt, olykor még egy - nem saját pénzen tartott - katonai rendész kocsi is kísérte. Erkölcsösen.

aszekelyek 2010.11.10. 11:17:30

@sofalwy: Pontosan olyan erkölcsösen vette fel számla nélkül, mint minden képviselő is. Gyurcsány f. pedig sokkal tovább volt közpénzen őriztetve, nagyon drágán, szintén közpénzen vett autóján kívül is, mint az törvény szerint neki járt volna. Az erkölcs nem lázáron méretik, hanem mindenkin. Na igen, most Lázár támadása a pártfeladat, meg Orbáné, meg minden kormánypolitikusé. Sovány kis muníciótok van. Erkölcs ott kezdődik, hogy magán keresi az illető, nem csak máson.Nem tudják ezt sokan, ebben az országban ezt külön tanítani kell majd.

kisa 2010.11.10. 11:17:49

@atila68: Maga LJ hivatkozott a saját szabadságmegváltására...

Táskás Tóni 2010.11.10. 11:24:12

@parttalan: Az 5 ellenszenves szörnyeteg szerintem 1. delejes ember 2. Szíjgyártó 3.Rogán 4. Semjén 5.Lázár Mennyit x-eltem jól? Vagy keressek
a másik oldalról is?

kisa 2010.11.10. 11:25:24

@aszekelyek: Erkölcsről papol az, aki
belfold.ma.hu/tart/prcikk/a/0/161839/1.
Persze, törvényesen, ahogy mindenki törvényesen kapta a végkielégítést is.
A közpénzen őrzés hogy jön ide? Orbánt nem őrizték?
Eh, vedd már észre, hogy egyik kutya, a másik eb, ccsak te valamiért az egyikről azt hiszed, hogy pedigrés, a másik meg korcs, holott mindkettő korcs.

sirsteve 2010.11.10. 11:26:55

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha a Munka Törvénykönyve szerint szabadság megváltás csak a munkaviszony megszűnésekor jár a munkavállalónak. Ha a tárgyévi szabadságát valakinek nem sikerült kivennie, akkor az elúszott, törvényesen nem lehet kifizetni, sem következő évben kivenni. Vagy ez csak azokra vonatkozik, akik dolgoznak is?

Táskás Tóni 2010.11.10. 11:29:22

@aszekelyek: Az MVM-ból Kocsis által offshore-ba kilopott -vajon melyik pártnak -több tízmilliárd ft is ott van az adófizetők hátán, a 10 milliárdos debreceni stadion is ott lesz az adófizetők hátán, Orbán 10 milliárdos magánhadserege is ott van az adófizetők hátán , a drága állam is ott van az adófizetők hátán , a 2000 milliárd ft/év ktgvetésű önkormányzati rendszer is ott van az adófizetők hátán ......

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.11.10. 12:00:29

A különadó helyes lépés.

Visszamenőleges hatálya lehet kérdéses. Ugyanis tudvalevő, hogy mindenki számolatlan utalta sajátjainak a lóvét, de a visszamenőleges hatályú törvény alapvetően hülyeség.

Speciel én megtiltanám 10 évtől kevesebb munkaviszony esetén mind a jutalmat, mind a végkielégítést.

De annak lássuk be örölhetünk, hogy megszületett ez a törvény, legyen ennek oka képmutatás, vagy a blogban leírt követhetetlen logikával leírt erkölcstelenség, lesz@rom.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2010.11.10. 12:18:13

Bréking: Lázár mégsem erkölcstelen. A saját módosítása értelmében a szabadságmegváltás nem számít bele a 3 és fél millióba sem.

pakesz (törölt) 2010.11.10. 12:23:20

@nem1rem1: en meg hozzasorolnam a hatalmas nagy egyetertes cunamihoz a kettos allampogarsagot idenrol
es szerintem nem 3 / 389 aranyban vannak kis orszagunkban olyanok akik szerint nem kellett volna...

akkor ennyit a kepviseleti demokraciarol ?

kisa 2010.11.10. 12:57:04

@sirsteve: Tudtommal a MTV szerint a szabadságot kötelező kivenni az adott évben, és csak nagyon indokolt esetben vihető át a következő évre, de akkor is márc. 31-ig ki kell venni.
A többi stimmel, úgyhogy nem tudom, milyen jogcímen kapott szabadságmegváltást.
Vagy megszűnt a parlament? Esetleg meg fog szűnni?

Eh, tudjuk, hogy rájuk nem vonatkoznak a saját maguk által hozott törvények SE!

Táskás Tóni 2010.11.10. 14:25:02

@Pásztor Tibor: Lázár erkölcstelen , ha megnézzük a számla nélkül felvett 16 millió éves ktgtérítést. Pár százezer ft befizetésével, pedig eljátssza a saját mennybemenetelét.Ilyen könnyen azért nem lehet sok embert megtéveszteni,@pakesz: A népszavazás sem ezt mutatta,csak most az ellenzék fosott, hogy rájuk fogja a dellejes ember,hogy milyen szemetek ismételten, ezért Szilivel az élen megszavazták.

Rwindx 2010.11.10. 16:44:46

@flugi_:
"a fizetésemnek az a darabja, ami a magánnyugdíjamba ment, annak én maradtam eddig a tulajdonosa, most meg már nem én leszek."

vs

"Úgy viselkedsz, mintha azt mondtam volna, hogy a meglevő megtakarítás feletti tulajdonjog veszne el, vagy anblokk minden tulajdonjog, de nem ezt mondtam, és ugye nem akarok olyat bizonyítani, amit nem mondtam."

Talán ezért viselkedtem úgy mintha. No mindegy.

Pajtás 2010.11.10. 18:33:27

2002-2006 között 18 millát vett fel Lázár költségtérítést adómentesen. sztem azt most fizesse vissza.

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.10. 23:04:06

@Pásztor Tibor: úgy izgultam, hogy sikerül-e időben kidolgozni az 'ez a törvény nem érvényes rám' módosítást :)

milyen szép a Vértes, ó 2010.11.10. 23:08:08

@Táskás Tóni: Lázár nem erkölcstelen, Fideszes nem lehet az (azon, hogy "saját erőből" erkölcsösek ab ovo, vagy azért, mert kisugárzik rájuk a Vezér végtelen tisztasága, még dolgoznak a ideológusok, munkájuk eredményét elolvashatjuk a következő alkotmányban)

Táskás Tóni 2010.11.11. 09:56:54

@Pajtás: Nem 4 év alatt vette fel ,hanem volt egy kiemelkedő év, Lázár abban az egy évben vette fel a 18 millió ktgtérítést a többi 3 évben sem volt túl szerény , csak ez az egy év kiemelkedő volt.Tehát összességében a 4 év több tízmillió ft-ba kerüllt a ktgvetésnek.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.11.11. 12:10:16

@Rwindx: akkor még egyszer. Van a fizetésem, amit kapok. Ennek a magánnyugdíjpénztáros része, amelyik tavaly még az enyém volt, az a MOSTANI fizetésemben már nem az enyém. Így már világos?

atila68 (törölt) 2010.11.11. 17:43:17

@kisa: A szabadság pénzbeli megváltása nem végkielégítés.
süti beállítások módosítása