Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Beszólt a Fidesznek az Economist blogja

2010.07.06. 06:23 | ZöldMarci | 260 komment

Címkék: fidesz economist

A világ legrangosabb gazdasági hetilapjának, az Economistnak a hivatalos "Kelet-Európa blogja" kemény kritikákat fogalmazott meg. Először megjegyzi:

Magyarország kormánya szerint az országban tavasszal forradalom volt. Márpedig általában, ha valahol forradalom van, azt észre szokták venni, nem kell 50-szer 70 centiméteres nyomtatványokon közölni. Másrészt bár a választáson a Fidesz történelmi méretű elsöprő győzelmet aratott, forradalomról nem volt szó a kampányban.


Orbánnak legfeljebb bársonyos forradalma lehet

A szerző szerint furcsa, hogy a kormány teljesen rossznak állítja be az elmúlt húsz évet, pedig annak ők is aktív részesei voltak – figyelmeztet a poszt. Orbán 20 éve van a politika sűrűjében, mostani kormányának bel- és külügyminisztere is ugyanaz.

A blog szerint az, hogy két parlamenten kívüli párt (a Jobbik és az LMP) a szavazatok negyedét szerezte meg, az azt mutatja, hogy a választók szemében a Fidesz részese az elmúlt húsz év sikereinek és kudarcainak.

A szerző emellett megjegyezte azt is, hogy a Nemzeti Együttműködést Nyilatkozatának kifüggesztése miatt már Facebook csoport alakult és linkelt egy képet, hogyan gúnyolják ki az intézkedést.

(Piroslap/Vg.hu)

Korábban: Durvulnak a szocik: minden közhivatalba Orbán képet!

Facebook csoportok a témában:

Tiltakozzunk az Orbán-bulla és annak kötelező kifüggesztése ellen

Legyen a Facebookra is kifüggesztve a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata!

· 9 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr832132404

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán Viktor kultusz 2010.07.13. 22:11:52

Orbán Viktor nem csupán vallásos. Ő maga a vallás!... Isten magára hagyta a földet. Tudta, hogy Orbán Viktor mellett nem lenne dolga! ... és hasonló kultikus megállapítások. A politikai dakota közmondások nagymestere és ihletője, azaz Orbán Viktor k...

Trackback: Nemzeti Együttműködési Fasz 2010.07.07. 04:39:11

A Nemzeti Együttműködési Nyilatkozatot minden közintézményben ki kell plakátolni, így természetesen szerkesztőségünk falán is ott csüng. De sajnos nem mindenki ilyen lojális a jelenlegi vezetéshez, ezért egy új kampányba fogtunk, hogy minél többen megi...

Trackback: BEDE MÁRTON FELTÁMADT 2010.07.06. 14:06:47

  Csoda történt! Feltámadt Bede Márton, a néhány nappal ezelőtt brutális kegyetlenséggel meggyilkolt újságíró. Miután kellőképp kiujjongták magukat az Örömhírről értesült kedves olvasók,  egy újabb jó hírrel fokozzuk jókedvüket, éspedig az...

Trackback: Az Orbán kormány mennyire is volt komcsi? 2010.07.06. 12:10:06

Avagy akinek a háza ég, az kiabál tűzet. Mert egy időben ment ám  a hajdani , mára már többszörös átalakulással megszűnt egykori Fidesz, ma FMPSZ részéről "a komcsik az ördögök " agitációs propaganda. A valóság mindig a legmulatságosabb...

Trackback: Szent Bertalan éjszakája 2010.07.06. 11:51:00

A Medgyessy-kormány törvénytelen módon kezdte működését - véli a Fidesz, mivel a párt véleménye szerint a közigazgatásban politikai leszámolások, tisztogatások, elbocsátások kezdődtek.Pokorni Zoltán, a Fidesz elnöke szerint az MSZP még a törvénysértést...

Trackback: A magyar roswell 2010.07.06. 09:56:47

Az új amerikai elnököt egy csomó dologba be kell avatni, a Fehér Házban található lépcsőházi villanykapcsolók trükkjeitől kezdve az atombombán át a roswelli titokig. Valószínű, hogy esküje után két hónapig mást sem csinál, mint hogy járja különféle sza...

Trackback: Játék a tűzzel 2010.07.06. 09:43:25

T/589. Ez nem a legújabb Terminátor-modell sorozatszáma, de legalább olyan ijesztő. Ezen a számon vették nyilvántartásba ugyanis a szocialistáknak a "A Nemzeti Együttműködés Rendszerét Megtestesítő Személy iránt érzett szeretet, hűség és hála...

Trackback: Szobám falán... 2010.07.06. 09:43:09

A jövő tehát elkezdődött. Épül már az új rendszer rendszer, lesz itt jobboldali kultúra és lesznek jobboldali ünnepek is. És a vezetők portréi jönnek ezután, országszerte a tantermek és a rendelők falán, szépen retusálva, és lesz biztosan majd felvonul...

Trackback: A Fidesz két arca 2010.07.06. 09:15:51

A Fidesz csúnyábbik arca újra és újra előbukkan. Támogatóik jelentős részének azonban nagyon büdös a “Kádár népének kádári politikát!”-logika. Tegnap össztűz zúdult a Fideszre a “Nemzeti Együttműködésről” szóló politikai nyi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakmerazé 2010.07.06. 09:54:05

Ha ugyanazok a figurák vannak a top-on mint 1998-2002 között, akkor 2002-ben is volr egy forradalom, amelyik eltávolította őket? Vazze, mé' maradok én le az ekkora bulikról?! Repetát! :-)

"azta" 2010.07.06. 09:58:03

mondjuk szerintem is elég marhaság ez a kifüggesztősdi - de nektek meg ez legyen a legbiztosabb kapaszkodótok! nem igen szoktam az érvelésnek ezt a fajtáját űzni, de ez már kb. a huszonnyolcadik blogbejegyzés ennek kapcsán. legyen ez a legnagyobb erekciótok a következő 4 évben!

delano 2010.07.06. 10:01:56

Azért, ha az Economist beszól és gúnyolódik, az nagyon nagyon ciki. Minden magyarnak.

Kopi3.14 2010.07.06. 10:06:21

@csakmerazé: narancsdokrtína szerint annak ellenforradalomnak kellett lennie. Azt meg szeretik általában a különféle forradalmi mozgalmak elhallgatni.
Inkább azt mondja meg valaki a Jobbikot mikor tagozzák be a Narancsos Népfrontba?

is 2010.07.06. 10:09:38

@"azta": csak, hogy lasd, van mas is: az en legbiztosabb kapaszkodom, hogy az MFB ala berendeltek az autopalyaepiteseket. ott lapatoljak majd ki, a koltsegvetesen kivul, a tizmilliardokat.

csakmerazé 2010.07.06. 10:11:26

@"azta": Ez a bejegyzés a The Economys féle kommentről szól, számomra az első, de te nyilván olvasottabb vagy. A pont delanoé.

delano 2010.07.06. 10:13:09

A nagy bánatom, hogy az egyetlen értelmes Fidesz kezdeményezésről, a 16%-os szja-ról meg hetek óta kussolnak, és ilyen hülyeségekkel állnak elő helyette.

Fideszman 2010.07.06. 10:18:30

Ti mindent elhisztek? Most érdeklődtem utána az Economysnál semmiféle blog bejegyzés nincs. Gyurcsány áll a háttérben aki így akarja lejáratni szeretett vezérünket kedves Viktort. Az elvtársak nehezen bírják elviselni, hogy áprilisban a forradalom leverte a kommunista diktatúrát.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.07.06. 10:21:25

Gyanítom, hogy az Economist szerkesztőségében csak a takarítónő nem zsidó :)

csakmerazé 2010.07.06. 10:25:58

@Bonaparte Napólejon: Gratula! Akkor kövesd a link-et, Sherlock! :-D

delano 2010.07.06. 10:26:45

@Bonaparte Napólejon: Téged tényleg nem zavar, hogy a Fideszben lassan több a komcsi, mint a szociknál? Szűrös Mátyással, Pozsgayval, Martonyival, Schmitt Pállal Te komolyan gondolod, hogy a komcsik megbuktak áprilisban? Mert szerintem erősebbek, mint az elmúlt 8 évben....

delano 2010.07.06. 10:27:27

@Blassius: Na megjött az első elmebeteg zsidózó. Nem tartott sokáig.

"azta" 2010.07.06. 10:29:03

@Blassius:
na én itt szálltam ki...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.07.06. 10:30:44

www.economist.com/blogs/easternapproaches/2010/07/hungary?source=hptextfeature Már mint aki nem Viktor hívő, az mindenki vagy komcsi, vagy zsidó, vagy piréz? Talán mi magyarok is vagyunk annyira magyarok, mint a leghangosabban zsidózó, komcsizó magyarosított nevű, valamilyen szláv ideszalajtottak! Lófütyi azoknak, akik nem ismerik a történelmet, nem veszik észre ennek a kis demagóg pöcsnek a mesterkedéseit. Attól még nem leszek komcsi, hogy utálom ezeket a naracsszínű képmutatókat. Feri bátyátok töketlenségeit kiröhögtem és az elvakult coci fanoknak megpróbáltam elmagyarázni, miért baromság. Lehetek ugye kritikus mindegyikkel és utálhatom a korrupt, mocskos, hazudozó és pitiáner politikusokat - oldaltól függetlenül!

kovacsguszti68 2010.07.06. 10:31:02

@Bonaparte Napólejon: nem hiszünk el mindent. Így azt sem, hogy utánaérdeklődtél az Economistnál. Egyébként elég lett volna megnézned az Economist online címlapját, ott van az első hírek között:

www.economist.com/blogs/easternapproaches/2010/07/hungary?source=hptextfeature

seggfej

stars7726 2010.07.06. 10:32:04

@Blassius: és az orbán kormányan mennyi van?ennek mi is a pontos jelentősége??
sajnos a jelenlegi kormény,csak a bakijaival,tudja magát nemzetközi szinten észrevetetni...

mik-sa 2010.07.06. 10:32:24

Egy csomó dolog jutott eszembe:
- Polgármester úr ki kéne akasztani azt a nyilatkozatot, úgy mint ahogy annak idején a Rákosi Elvtárs-Pajtás-Bajtársét...
- Ugyanmár miér kéne?
- hát mert nem tudhatjuk, ki AVH-s a környezetünkben! (gy.k.: AlkotmányVédelmi Hatóság, a volt NBH)

és még ez is eszembe jutott:
"-Maga miért van börtönben?
- Mert a FerencJóskát összeszarták a legyek..."
idézet a Svejk-ből

meg még a 22-es csapdája is eszembe jutott, amikor csak akkor kaptak ebédet, ha előtte elénekelték a himnuszt (3 szólam, kánon) megesküdtek a lobogóra, felmondták az alkotmányt, stbstbstb...aztán jött a tiszt és mindenkit elzavart....

egy viccc az egész...csak senki nem röhög...

Fideszman 2010.07.06. 10:33:16

@delano: Nem tudom honnan veszed ezeket a hazugságokat, biztosan a pártgyűlésen tanítják neked. A Fidesz a zembereket képviseli a zemeszpé meg csak a saját zsebét képviseli. Gyurcsány miatt tartunk itt, ő a hibás mindenért.
Elég megnézni a jelenlegi helyzetünket, lassan újra elsők leszünk a régióban, mert szeretett vezérünk Orbán Viktor kivezet minket a nyomorúságból.

Kalimera 2010.07.06. 10:39:23

Tekinthető az akasztmány (NER) önkritikának is:

„az átmenet két zavaros évtizede után Magyarország visszaszerezte az önrendelkezés jogát”

Tehát az előző Fidesz kormány idején (azaz 1998-2002 között is) zavaros időszak volt és az önrendelkezés joga sem adatott meg Magyarországnak …

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.07.06. 10:39:37

@Bonaparte Napólejon:JÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJJJJJJJJJJJJJJJJ, TE NAGYON HÜLYE!!!!!!!!!!!!

mucsai 2010.07.06. 10:40:18

Ostobák, az Economist hivatalos kelet-európai blogja az valójában egy budapesti szerző írománya, talán Tótáé vagy Bolgár Györgyé...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.07.06. 10:40:30

Az árfolyamokat is ki lehetne akasztani a falra, mert amióta Orbán kormány van, minimum 5%-al kevesebbet ér a fizetsünk, és a nyugdíjunk, még az Euróhoz is, holott az is romlott. Nem is merem megnézni, a dollárhoz, vagy a svájci frankhoz hasonlítva, hogy mit köszönhetünk az új kormánynak.

reccs 2010.07.06. 10:40:33

@Bonaparte Napólejon: Ezt is 50x70-es falragaszon olvastad? :)

delano 2010.07.06. 10:40:51

@Bonaparte Napólejon: Mea culpa, nem vettem észre az iróniát. Biztos a nagy meleg teszi... :)

MACISAJT 2010.07.06. 10:40:56

Jul 4th 2010, 19:05 by T.E. | BUDAPEST

-------

Szabad a gazda, ki az a szemérmes "T.E." mondogram, from Bjudápest?:P

ostván 2010.07.06. 10:42:41

Nem a szöveg a ciki, hanem az, hogy ki KELL függeszteni. Erről jutnak az ember eszébe furcsa dolgok. A demokrácia azt jelenti, hogy sokmindent szabad és keveset kell csinálni. De ha egy rendszer csak azért növeli a kötelező dolgok számát, hogy magát fényesítse, az nekem nem tetszik. És - úgy tűnik - másoknak sem. A szocializmust azért útáltam, mert meg akarták mondani, hogyan gondolkozzak. Ha OV nem tér le erről az útról, akkor őt is sokan fogják útálni.

Rod 2010.07.06. 10:44:05

@"azta": az a baj, hogy minden másnapra jut valami, ami a fideszes ámokfutást bizonyítja... ez csak éppen az aktuális marhaság.

Martian (törölt) 2010.07.06. 10:45:05

@delano: Én ugyan nem hiszek a mértékadó hírcsinálók mítoszában (Economist), de ettől függetlenül a tacepaós megközelítést - a Nagy Testvér közleménye - visszafelé elsülő marhaságnak tartom.

lifelike 2010.07.06. 10:45:40

tök ciki az egész :(

delano 2010.07.06. 10:45:44

@mucsai: A világ legrangosabb pénzügy újságja pont Bolgár Györgyöt alkalmazza. Kicsit sokat képzelsz Bolgár úrról, vagy keveset az Economistról.

csakmerazé 2010.07.06. 10:49:47

@mucsai: És az Economist nevű bérenc bulvársajtó meg megjelentet mindent ész nélkül. Hogy én mennyire ostoba vagyok! :-D

csakmerazé 2010.07.06. 10:51:31

@butus: Azért ebbe a világgazdaságnak is van némi beleszólása, meg a Románok is alakítottak egy nagyot. Bár, igaz, ami igaz, a mi szeretett vezetőinknél nagyobbat produkciót nem voltak képesek összehozni. :-)

Azazuma 2010.07.06. 10:52:24

Mekkora barmok! Hülyébbek a kommunistáknál. Pedig őket se szeretem. Kirakatni 40x70 ben BÁRMIT, ezt kötelezővé tenni. Hát 7 szentség én nem raknám ki, max a budiba. Ámbár lehet csak bekerült 1 buzgómócsing marketinges a bagázsba.

stratez 2010.07.06. 10:54:04

Elmegy az Economist a jó édesannyjába, 8 évig kussoltak, statisztáltak Gyurcsányék ámokfutásához, úgyhogy most akkor kuss.

MACISAJT 2010.07.06. 10:57:07

"A világ legrangosabb pénzügy újságja "

A világ "legrangosabb pénzügyi újságja" képes volt egy hete ezt írni, idézem:

"His replacement will be Pal Schmitt, another party chum of Mr Orban’s (and a communist-era government minister)."

Szegény Schmitt Pali - ha valaki ő aztán felelős a kommunista éráért,lám még miniszter is volt..:P

Amúgy meg a világ "legrangosabb pénzügyi újságjának" , egy KE. nicken közzétett, Budapestról keltezett blogja..az mégsem keverendő a világ "legrangosabb pénzügyi újságjával"..:P

csakmerazé 2010.07.06. 10:59:22

@stratez: Íme az Economist élő lexikona. 1 perc alatt megmondta a barátom (Google), hogy nincs igazad. Kapott ő is bőven :-D

Eldorado 2010.07.06. 11:01:10

Strateznek nagyon igaza van.

karolyist 2010.07.06. 11:01:37

Jaja, ez az Economist blog tutira egy pesti zsidó fingása.

Lehet cáfolni.

delano 2010.07.06. 11:05:53

@Eldorado: Akkor is nyilván igaza van, ha eszetlen hülyeséget beszél, ugye? Folyamatosan b*szogatták a szocikat az Economistnál, de a tények nyilván nem zavarnak

Borenbukk 2010.07.06. 11:07:00

@MACISAJT: Persze, Maci! Pillanatokon belul tiltakozni is fog az Economist, hogy visszaeltek a nevukkel. Szanalmas vagy.

zZz 2010.07.06. 11:07:31

Bonaparte egy közepes szintű troll, de még ennyi is elég, hogy ennyi embert csőbe húzzon...

csoko20 2010.07.06. 11:07:44

Forradalom van!!!

Forradalom van!!!

Visszajöttek a kommunisták! Ex-káderek, KISZ-tagok mindenhol!!!

delano 2010.07.06. 11:08:36

@karolyist: Az még opcióként sem merül fel, hogy ez a kifüggesztősdi tényleg egy baromság, ugye? Hogy esetleg igaza van az Economistnak? Orbán soha semmiben nem tévedhet, aki kritizálja az kommunista is, zsidó is, ezek pedig gonosz ellenségek, és szembenállnak az igazmagyarokkal. Világos, letisztult világkép.

fidesz friend 2010.07.06. 11:10:49

egy dolog napnál világosabb ebből a plakátosdiból, az, hogy

Orbán szerint a méret igenis számít

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.06. 11:10:50

engem konkrétan a Koreai Népi Demokratikus Köztársaságra és a Kínai Népköztársaságra emlékeztet ez a kifüggesztendő iromány

amúgy nem tudom hol volt itt forradalom és mi a tosznak kell egyáltalán 1 percet ezzel az ideológiai csűrés-csavarással foglalkozni, inkább dolgozzanak, arra kaptak megbízást

"Az Országgyûlés kinyilvánítja, hogy az áprilisi választásokon új társadalmi szerzôdés született, amellyel a magyarok egy új rendszer, a Nemzeti Együttmûködés Rendszerének megalapításáról döntöttek."

szerintem csak egy X-et tettünk egy párt neve mellé, semmilyen rendszer megalapításáról nem döntöttünk

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.07.06. 11:10:57

@delano: ez mindig így szokott lenni a pártoknál, hogy minden csak addig hivatkozási alap, amíg azt mondja, amit ők szeretnének. Ha az ellenkezőjét mondja, akkor egyből bérenccé válik.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.07.06. 11:13:13

@delano: a fantikusokat onnan lehet megismerni, hogy semmilyen kritikát nem tudnak elviselni a párrtjukkal kapcsolatban

Nyilván jobb, hogy fidesz kormány van, mert talán máshogy/jobban fogják csinálni a dolgokat, mint a szerencsétlen szocialisták, de ez nem jelenti azt, hogy ha hülyeséget csinálnak, akkor is körömszakadtáig kell védeni őket.

A hülyeség az pártszimpátiától függetlenül hülyeség.

fidesz friend 2010.07.06. 11:13:28

@stratez:
jó, és ezt mondd meg nekik is, vár figyelj, válaszolnak-e neked egyáltalán---
fikázni könnyű, tábláztatni sem nehéz, de CSINÁLNI valamit?
ez utóbbiról meg fujjjuggal beszéjjj

hááááát 2010.07.06. 11:16:01

@karolyist: A hülyeséget nem kell cáfolni, csak el kell fogadni.

MACISAJT 2010.07.06. 11:17:05

@Borenbukk: ("Persze, Maci! Pillanatokon belul tiltakozni is fog az Economist, hogy visszaeltek a nevukkel"

Miért "tiltakozna" ?.
Blog az blog- abban minden elmebeteg azt írhatja ami a saját elképzelése (olyan ez mint egy napló).

Van az Indexen is bőven-ilyen is, olyan is..:P
A különbség csak az, hogy az Economist nem hozza le "hírként" mint a fn.hu
hogy egy budapesti blogban egy londoni névtelen fikázza Cameront a
"forradalmáért"..:)

Pedig ha tudnák errefelé a népek, miket mond Cameron az elözö ,másiggordon kormányáról..
meg hányszor használta a "forradalom" szót...

csoko20 2010.07.06. 11:21:34

@stratez: Egyszer az a baj, ha szólnak, máslor az a baj ha nem szólnak.

Obszerváló 2010.07.06. 11:21:35

Orbánéknak néhány hét alatt sikerült elérniök hogy az egész világ Magyarországon röhög. Az Árpád-háziaktól a Szarháziakig jutottunk...

Mr. Rustical 2010.07.06. 11:22:29

Először is, a lap neve The Economist.
Másodszor, lehet, hogy "rangos", "rangosabb", "legrangosabb", de még a tényközlő cikkekben leírtak is csak a legritkább esetben vannak köszönő viszonyban a valósággal, a vélemény rovatokat kifejezetten nagyon erős szemellenzővel ellátott emberek írják.
Stílusa és színvonalanagyjából a Népszaváénak felel meg.

Én akkkor mondtam le a "The Economist" előfizetésemet, amikor 2003-ban egy hasonló cikkben feltárták, hogy az állampárt örököse Magyarországon valójában a Fidesz, és az akkor hatalomra került MSZP vezetőinek semmi köze a kommunista rendszerhez.

Nem ez volt az első eset (sőt a második, harmadik, negyedik sem) hogy nagyon durva csúsztatásokkal terhes, egyoldalú, minden objektivitást nélkülöző cikket írtak Magyarországról. Ismétlem, gyakorlatilag a Népszava álláspontját böfögik vissza rendszeresen. Egyébként ugyanezt csinálják a világ többi részével is, teljesen tendenciózus, valóság-hamisító cikkek özönét jelentetik meg a Közel-Keletről, Afrikáról, Indonéziáról, stb. Szerintük a világ minden vagyonát ingyen oda kéne adni a Wall Streetnek, és onnantól kezdve mindenki ingyen robotoljon és fogja be a pofáját.

Szóval nagy gratula illeti a kormányt, ha a The Economist kritizálja. Akkor van baj, ha dícséri (pl. soha nem fordult elő, hogy a szoci kormányokról bármilyen kontextusban bármilyen kritikát megfogalmaztak volna).

Jó úton járunk!

kovacsguszti68 2010.07.06. 11:24:12

@csoko20: na és itt vannak a "besúgók és provokátorok" is....
tuti, hogy nézik a közösségi portálokat, ki csatlakozik a különböző orbán és fityesz ellenes felhívásokhoz, aztán kiegészítik az eddigi nyilvántartásaikat...

kovacsguszti68 2010.07.06. 11:25:16

@Mr. Rustical: fájt az igazság 2003-ban is? Kellemetlen volt szembesülni a tényekkel?

MACISAJT 2010.07.06. 11:25:55

www.telegraph.co.uk/news/election-2010/7595675/Election-2010-Camerons-revolution-would-put-the-state-back-where-it-belongs.html

Ha ez eftársak akarnak brit forradalmi aktuálpéldát, itt (is) találhatnak..:)
És még szó szerint, Kínától és Dél-Kóreától rettegők figyelem: kultúrális forradalom is meg van hirdetve..:D

SzabóPatriciaVagyok 2010.07.06. 11:32:07

"A világ legrangosabb gazdasági hetilapjának, az Economist", az olyan hiteles forrás, mint a világ második legrangosabb gazdasági hetilapja a Financial Times, ami 2006-ban azt írta, hogy Magyarország a világ legjobb helye, és rólunk kellene példát vennie a fejlett Európának?

Biztos nem Magyarországról írták, biztos egy csomó komoly "újságírót" izgat a "távoli" The Economist szerkesztőségében, hogy milyen cetliket hova tűznek ki? Ugyan már elvtársak... Ilyen 8 év után ez olyan vékony...

delano 2010.07.06. 11:32:52

@Mr. Rustical: Különösen a svájci frank árfolyama mutatja mennyire jó uton járunk. Csak így tovább, hátha elérjük 250 vagy a 300 forintos szintet is.

Lehet, hogy szerinted elfogult, de elég sokan ebből tájkozódnak a világról. Külföldön viszonylag kevesen olvassák például a rendkívül objektív Magyar Nemzetet.

zachar 2010.07.06. 11:35:12

Rengeteg posztot szeretnék még olvasni a Nenyiről!
Szeretném, ha kabarétréfák százai születnének a témában, és rangos (hehe) magyar és nemzetközi lapok (pláne azok blogjai!!!) kiemelten foglalkoznának a "problémával".

Aztán szeretném, ha mire lecseng az egész, Orbán kifüggesztetné a Nenyi 2-t, majd utána a Nenyi 3-at, és így tovább.

Egyszerűen nem tudok betelni ezzel, csodálatos!
Tápot kell adni az Orbán-fóbiának, nem szabad hagyni, hogy elenyésszen.
Csak így garantálható, hogy az ellenzék azon a jól megérdemelt szinten tanyázzon továbbra is, ahová a szavazók elhelyezték őket.

A barmokat (kb. minden Fidesz-szavazót) szerencsére kurvára nem érdekli, mit függesztet ki Orbán, beleszarnak erőssen.
A gumicsont az értő, hochkulturált, igényes, economistblogbuzi, ...stb. kisebbségnek szólt, és telitalálatnak bizonyult. :)
Rágjátok, csócsáljátok, csapkodjátok egymás hátát önfeledten, ragasszátok ki a házakra, utcákra gyilkos és überfrankó gerillaként a Nenyit, induljon naponta újabb faszbúk csoport, tüntessetek!
Másképp nem marad Orbán a hatalomban.

csakmerazé 2010.07.06. 11:38:44

@Mr. Rustical: Soha, tényleg soha. Belehalnál, ha használnád a böngészőben a keresőt? Lemondtad a lapot, de nyilván mindent elolvastál utána is, ha ennyire biztos vagy benne. Logikus.
És a fidesz most tényleg közelebb áll a pártállami mentalitáshoz, mint a maszop bármikor. Ők inkább a lopásban jeleskedtek 8 évig.

SzabóPatriciaVagyok 2010.07.06. 11:43:27

@delano: Sőt, annyira fontos a világban ez a nyilatkozat, hogy még az euró is gyengült a svájci frankkal szemben. Meg úgy előttem van, amint nagy bankok elemzői, meg Soros munkatársai az economist kelet-európai blogja alapján döntenek dollármilliárdokról, és a keddi meetingen azzal indokolják a pénzkivonást a managementnek, hogy azt olvasták, hogy ki kell tenni valami 50x70 nyilatkozatot több helyen, így rizikósnak érzik a befektetéseiket...

csakmerazé 2010.07.06. 11:46:23

@zachar: Én speciel örömmel csemegézném a jobbnál jobb gazdasági intézkedéseket, mert baromira nem szeretném, ha rám is hullana egy csontváz a szekrényből. De valahogy ezek az intézkedések elmaradtak. Bár 50 liter pálinkát már főzhetek magamnak, ez biztosan ki fog húzni a szarból. Vagy az azért kell, mert ezt józanul nem lehet elviselni? :-)
Tudod, mi sokan leszavaztuk a baloldali bagázst most, mert rohadt egy banda, de hogy egy 8 évig aszalódó gányt kapjunk a nyakunkba, egy ahhoz hasonlót, amilyet 1990-ben is leszavaztam, az nekem nagyon nem teccik.

Kivancsi 2010.07.06. 11:46:49

Nem idetartozik csak megjegyzem...

Lassan kezdek felnezni a fittyeszre....

A leendo penzugyi team az IMF el egyesztett a hianycelrol..
Viki gyerek elment Brusszelbe ugye, hogy errol isl targyaljon...

Mi tortent?
Hianycelt tartani kell!!!!
Paros labbal rugtak picsan...
itt a blogokon jot rohogtunk vikiken..
Mi a faszt gondol ez magarol?
Milyen hulye pocs ez stb..

Na es mit csinalt Viki stabja??

A hianyt csak ugy tarthatjuk ho jon extra 200 milla bevetel...
Adoztassuk meg akkor a bankokat..
Amivel 100%an egyetertek mert a kocsog banki szolgatatasokert
SEHOL az EU ban nem kell annyit fizetni mint otthon..
Rablo paraszt banda, ha OTP, ha leanybank stb..

Na es most mit olvasok itt:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/07/06/beszolhat_az_imf_a_bankadora/

panaszkodik a sok rablo-rohadek, sirnak-rinak,
hogy bekene az extra nyeresegbol kohogni az allamnal 0.45%...

“A Valutaalap tisztségviselői nem hivatalos megnyilatkozásaikban nem zárják ki annak lehetőségét, hogy a kormány dolgát megkönnyítendő elfogadnának akár egy megemelt hiánycélt is. Hogy ez önmagában elég lenne-e ahhoz, hogy bankadó feleslegessé váljon, nem tudni”.

Szoval jol taktikaznak a fittyesznel... TALAN???

pacus 2010.07.06. 11:47:36

@Blassius Végre erre is van zsidózás.Ez visz előre

tölgyes 2010.07.06. 11:48:00

Naná hogy beszólt..! LEGFONTOSABB ÜGYFELEI ZSEBÉBŐL KI AKAR VENNI 200 MILLIÁRDOT..ENNYI PÉNZRE MÉG ŐK IS FELKAPJÁK A FEJÜKET.. Akkor bezzeg elégedetten dörzsölték a kezüket, amikor az Önök zsebéből vették ki a pénzt.

Én egy dolgot elhatároztam ha a bankok nem fizetik be az adót, akkor kiveszem minden megtakarításomat a bankokból. Nálam nagyobb biztonságban lesz.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.07.06. 11:48:04

"by T.E. | BUDAPEST " ---azt hiszem részemről ennyit erről,mértékadó külföldi vélemény amit lehet lobogtatni ,meg ropogtatni :-D

SzaGyu 2010.07.06. 11:49:09

Akik a FIDESZ-re szavaztunk nem azért szavaztunk rájuk mer ilyen szartól bűzlő 50 x 70 cm-es táblát akarunk látni!
Jobb alternatíva nem volt, tehát szavaztunk.

Orbán meg a nagy ÖNMAGASZTALÁSBAN azt hiszi, hogy övé a világ! No nem.

Vigyázz Orbán, mert lehet ám bukni 2/3-ot sőt 3/3-ot is.

Nem kell az a szaros iromány. Jobb lesz ha visszakoztok, de még időben.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 11:53:02

Az OBÁN Viktór jó komcsi ügyvédemeber, kérem ne bánccsátok!!!

Melchi Zadok 2010.07.06. 11:53:53

@stratez: egyáltalán nem kussoltak, csak valószínűleg soha nem olvastad.
tudod kevés benne a kép :)
nem kő aztat szégyelleni...

Publius Decius Mus 2010.07.06. 11:57:46

Bár va rá oka, hogy most beszóljon, de a nyugati újságok sokszor bizonyították felületességüket minkét oldali kormányok idején. Arogancia és hozzá nem értés töbnyire a jellemző, lenéznek minket, de nem tanulmányozzk a helyzetet, csak írnak róla.

Radio Silicon 2010.07.06. 11:59:02

Szerintem tök jó, hogy ki kell függeszteni azt a nyilatkozatot. Mert biztos korábban csak az üres falat bámulta az illető, most pedig legalább van mit olvasni. Tök jó!

regression 2010.07.06. 11:59:02

Teljes mellszélességgel elutasítom ezt a NENYI baromságot, de azért hadd jegyezzem meg, hogy a belinkelt Economist blogbejegyzést Budapesten írták, és a T.E. monogramból nem derül ki, honfitársunk-e. Sajnos régi rossz tapasztalatok azt mutatják, hogy bizonyos magyar újságírók nem átallanak valamely külföldi lapnak cikket írni, majd Magyarországon hangosan lobogtatni, miket írnak rólunk külföldön.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 11:59:23

@delano: így igaz:

Az Orbán kormány mennyire is volt komcsi?

vilagnezet.blog.hu/2010/02/18/az_orban_kormany_mennyire_is_volt_komcsi

"volánrulz 2010.03.29. 01:03:30
ez a kép nekem is feltűnt de hát ilyen a kiszolgáló cseléd média...

ha már itt vagyunk:
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár (Orbán apuka párttitkár volt az átkosban.)
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Rogán Antal - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár (Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.)
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár"

csakmerazé 2010.07.06. 12:00:09

@Kivancsi: "bekene az extra nyeresegbol kohogni az allamnal 0.45%"
0.45% = 200mrd ft. Tehát a nyereségük volt 44444 mrd ft. Értem :-)
Valójában a "Bankoknál az adó alapja a módosított mérlegfőösszeg", ami azért baromira nem ugyanaz.
Amúgy én sem sajnálom tőlük, van ott zsé elég, de a stabilitáshoz speciel van is rá szükség. Kérdés, hogy mennyi a jogos.

sanyix 2010.07.06. 12:03:23

hát nemtudom, én nem sokat adok egy gazdasági lap szövegeire. Mint mindig a gazdasági elemzők hazudnak, áskálódnak, úgy hogy a mögöttük álló érdekcsoportoknak kedvezzenek, ami nagyon ritkán áll az átlagember érdekében.

Nézzük csak meg hasonló elemzők nyivákolnak ha egy picit megnyirbálnák az óriási hasznukat (bankadó), akkor meg kuss van ha bedől a fél világ miattuk, mert hülye faszok (válság).

Szóval a gazdasági elemzőknél, hetilapoknál, akárminél egy a lényeg: te szopsz, ő szopat :)

Arról nem is beszélve, hogy mo-t kelet-európának mondani hatalmas földrajzi tudásról árulkodik :)

csoko20 2010.07.06. 12:09:17

@sanyix: "Szóval a gazdasági elemzőknél, hetilapoknál, akárminél egy a lényeg: te szopsz, ő szopat :)"

És a politikusokkal mi a helyzet??? :)

Crocuta 2010.07.06. 12:11:26

@delano: Ugyan lehet átfedés a szoci és a köpönyegforgató közt, de ebben az esetben inkább az utóbbit tartom valószínűnek.
Nem az utóbbi idők terméke a megélhetési~ (cigány/politikus/stb, nem kívánt rész törlendő)

Borenbukk 2010.07.06. 12:14:39

@MACISAJT: Bocsi, Maci! Olyan buta vagyok. Nem is tudtam eddig, hogy az Economist blogszolgaltatokent is uzemel, es barki odamehet csak ugy blogolni.(Mielott valami droid felreerti, nincs igy. Az Economist blog szekciojaban az Economist emberei irjak a velemenyuket mindenfele specializalt temakrol.)

Azert azt erdemes lenne tisztazni, hogy az Indexen nincsenek blogok. A blog.hu-n vannak, ami ugyanahhoz a cegcsoporthoz tartozik, ezert az Index sajat ujsagiroi is ott blogolnak, illetve az Index is kiteszi a mindenfele blogokat reklamkeppen.

SzaGyu 2010.07.06. 12:18:06

@IGe: 2010.07.06. 11:59:23 HURRRRÁÁÁÁ !!
JÓL MEGMONDTAD A SZERENCSÉTLEN FIDESZ-GÁRDÁNAK !

Így van bizony. Csak a FIDESZ-ben és imádói körében azt tartják:
Csak a te kommunistád a szar, az áruló és a kötélre való!

Engedelmeddel megismétlem az írásodat, lassan szépen, hogy mindenki megértse:

"Kövér László:
KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá
tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa

Orbán Viktor:
Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár (Orbán apuka párttitkár volt az átkosban.)

Mikola István:
Hazafias Népfront, elnök

Fónagy János:
MSZMP tag

Vonza András:
MSZMP tag

Szabadi Béla:
MSZMP tag, munkásőr

Varga Mihály:
KISZ titkár

Rogán Antal:
KISZ titkár

Deutsch Tamás:
KISZ titkár

Orbán Győző:
Párttitkár (Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.)

Pozsgai Imre:
MSZMP KB tag

Szűrös Mátyás:
MSZMP KB tag

Stumpf István:
MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök

Járai Zsigmond:
MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök

Matolcsy György:
MSZMP tag, III/2 ügynök

Martonyi János:
MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök

Ligetvári Ferenc:
MSZMP tag

Chikán Attila:
MSZMP tag

Pintér Sándor:
MSZMP titkár"

FIDESZ RAJONGÓK. Lehet komcsizni.

Fideszman 2010.07.06. 12:19:02

Remélem, hogy örökös miniszterelnökünk Orbán Viktor megbocsát nektek.

Fideszman 2010.07.06. 12:20:54

@SzaGyu: Azt kihagytad, hogy ők mind beépült demokratikus politikusok voltak, akik később meg is döntötték a rendszert. Ezért muszáj volt bevállalni ilyen munkákat is! Tipikus maszopos ferdítés ez a fidesz komcsizás.

parttalan 2010.07.06. 12:20:59

@sanyix: "Arról nem is beszélve, hogy mo-t kelet-európának mondani hatalmas földrajzi tudásról árulkodik :)"

GAZDASÁGI (ha úgy tetszik: gazdaságföldrajzi) szemszögből nincs Közép-Európa. Nyugat és Kelet-Európa van. A Kelethez az exkommunista közép-európai országok is hozzátartoznak, míg a" Nyugat" fogalma ennél is tágabb: beletartozik egész É-Európa (Skandinávia) , s a meditterán országok is (Spanyolo., Portugália ), pedig földrajzilag hol vannnak azok a földrajzi értelemben vett Ny-Európától?!

SzaGyu 2010.07.06. 12:21:05

@Kudlik Gyula: Akkor neked régen rossz.

csakmerazé 2010.07.06. 12:21:46

@sanyix: Nos, a véleményedben van sok igazság, tényleg nem azért dolgoznak, hogy nekünk jobb legyen. A bankok sem. A politikusok sem. Magad, uram, ha szolgád nincs...
Viszont ez nem gazdasági elemzés, ami talán nem is éppen rájuk tartozik, de az igazságtartalma ezúttal vitathatatlan.

tölgyes 2010.07.06. 12:23:41

@IGe: Látom már megint idemásolta hibáktól is hemzsegő butaságait..
1. Mikola nem volt a Népfront elnöke.
2. Pozsgay és Szűrös soha nem volt a fidesz tagja
3. Rogán Antal 1987-ben 15 éves volt..amikor megszűnt a KISZ még nem volt 19 és egyetemre járt.
4. Szabadi soha nem volt fidesz tag..
5. Varga Mihály 1984-89-ben a Közgázra járt! Nappalira!!! És nem a KISZ KB titkáraként végezte az egyetemet.. mint a még nem rég regnáló MSZP elit.6.Orbán apja soha nem töltött be semmilyen tisztséget a fideszben..

Nincs kedvem itt mindenkinek tételesen a végére járni.. Az Ön butaságának bemutatásáral már ennyi is sok.

tölgyes 2010.07.06. 12:25:11

@SzaGyu: Előbb tájékozódni kéne aztán lehet butaságokat írni..:)

SzaGyu 2010.07.06. 12:25:11

@Kudlik Gyula: 2010.07.06. 12:20:54
"Azt kihagytad, hogy ők mind beépült demokratikus politikusok voltak, akik később meg is döntötték a rendszert. Ezért muszáj volt bevállalni ilyen munkákat is!"
De akkor is köpönyegforgatók! Mit kellett bevállalni? 10 millió ember bevállalhatott volna ilyen dolgot, de az erkölcsösebbek nem tettek olyant.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 12:28:08

@tölgyes: Ha nem ismeri fel az idézőjelet, amely megerősíti az én írásomat, de nem azonos annak mondandójával, arról az irodalom tanára és a hiányos oktatási rendszer tehet, nem én.

Fideszman 2010.07.06. 12:28:12

@SzaGyu: Az ország érdekében tették, igazi forradalmárok, egy átlagember nem tudott volna mit tenni, de ők bebizonyították a hazafiságukat. Orbán mindig kiállt az elvei mellett.

tölgyes 2010.07.06. 12:29:17

@SzaGyu: Az előző rendszer poltikai haszonélvezői az előző rendszer hivatásos politikai állományának fizetett funkcionáriusai voltak (MSZMP apparátus, KISZ apparátus, SZOT, Munkásőrség stb.)

Pl Lendvai Ildikó MSZMP KB. agit prop oszt., Gyurcsány Ferenc, Kis Péter KISZ KB titkárai, Szekeres Imre MSZMP Megyei biz titkára, Szűcs Erika MSZMP megyei PB. munkatársa stb.

Mint említettem: Szűrös, Pozsgay soha nem volt tagja a fidesznek.

csakmerazé 2010.07.06. 12:30:05

@Kudlik Gyula: Nem látom a szmájlit a kommentek végén. Viszont ha komolyan gondolod, azt kezeltetni kéne.

SzaGyu 2010.07.06. 12:30:50

@tölgyes: 2010.07.06. 12:23:41
"2. Pozsgay és Szűrös soha nem volt a fidesz tagja"
Ezt ki állította? Te? ?

tölgyes 2010.07.06. 12:32:07

@IGe: Idéző jellel és/vagy anélkül.. ezt a fajta butaságot sokadszorra olvasom Öntől!.. Ön is lecsapott a listára, mint -ahogy a népi mondás mondja - gyöngytyúk a friss takonyra..:)

tölgyes 2010.07.06. 12:33:06

@SzaGyu: Ez az igazság édes úr SOHA NEM VOLT TAGJA A FIDESZNEK.. KICSIT TÁJÉKOZÓDNI KÉNE A BUTASÁGAI ELŐTT!

tölgyes 2010.07.06. 12:34:40

@IGe: ATTÓL MÉG AMIT IDÉZETT BUTASÁG.. ÉS BUTASÁGOT IDÉZNI BUTÁN SZINTÉN BUTASÁG.

SzaGyu 2010.07.06. 12:35:58

Mi a probléma? Nem én szidom a kommunistákat. Nekem semmi bajom velük mert jól tudom, ebben az országban minden mai vezető komcsi volt.
Nem én szidom Őket pedig én is Orbánra szavaztam de most haragszom rá, épp úgy mint sokan. Szabad. Nem?
En nem igértem kötelet senkinek. Ellentéttel a KOMMUNISTA KÖVÉR LÁSZLÓVAL.

tölgyes 2010.07.06. 12:36:36

@IGe: A rágalom terjesztésére nem mentség az idézet... az mindig a közlő felelőssége.. Olyan ez, mint amikor az MSZP a suttogóban azt nyomatta Orbánról, hogy cigáűny.. miközben visongott a cigányozás ellen::))

nabu 2010.07.06. 12:37:22

Jajj komolyan már, kit érdekel ez a hülye nyilatkozat. Óriási marhaság volt a kormány részéről hozni erről egy rendeletet, ezt talán lassan ők is belátják, de egyébként ennek semmi jelentősége, nem ettől lesz a kormány hatékonysága jobb vagy rosszabb. Tehát ahelyett, hogy egyébként egy szanckióval nem rednelkező buta rendeletről szól ez a borzasztó unalmas bulvárvita, meg arról, hogy volt-e forradalom vagy nem, ami megint mindennek az alja, a fontos dolgokra kéne koncentrálni. Én rohadtul leszarom, hogy mit gondol Orbán az elmúlt 20 évről (bár azért azt beláthatjuk, hogy abban igaza van, hogy nem éppen ott tartunk ahol tartanunk kéne), azt is leszarom, hogy lefolyt-e a forradalom a szavazó fülkékben mert ezek nem fontos dolgok, ez csak kommunikáció, érdektelen pr marketing, ennél azért lehetne több mondanivalója is az ellenzéknek.

tölgyes 2010.07.06. 12:37:47

@SzaGyu: Kövérnek is szabad...Gondolja Koestler is kommunista volt.. aztán milyen szép kommunistagyalázó könyveket írt!

tölgyes 2010.07.06. 12:38:34

@SzaGyu: Sztálin meg kirúgott kispap volt..oszt milyen nagy élvezettel akasztott kispapokat..

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 12:38:46

@tölgyes: Maga szellemi kihívásokkal küzd, így ezt ne velem, hanem megfelelő szakemberekkel beszélje, vagy levelezze le kérem. :-)

SzaGyu 2010.07.06. 12:39:00

@tölgyes: 2010.07.06. 12:33:06
Ki írta, hogy tagja volt a FIDESZ-nek ???
Jól olvasol, vagy nem látsz a FIDESZ-IZMUSTÓL...
Ott MSZMP-ről van szó és nem FIDESZ-ről................

mucsai 2010.07.06. 12:39:18

@IGe: Mi erősíti meg a hazugságaidat? Az idézőjel?

SzaGyu 2010.07.06. 12:43:09

@tölgyes:
Pozsgai Imre:
MSZMP KB tag

Szűrös Mátyás:
MSZMP KB tag

tölgyes írta: "2. Pozsgay és Szűrös soha nem volt a fidesz tagja"

Miről van szó?

avionics 2010.07.06. 12:43:18

klasszikus szoclib hazudozás, félrevezetés
Index címlap: "beszólt a Fidesznek az Economist"
Piros lap: "beszólt a Fidesznek az Economist blogja"
a választást elbuktátok, blogoljatok csak...
van rá pár évetek :-)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 12:43:19

@mucsai: Az hogy sok hitkomisszár hitelvtársat vérig bosszant a pimasz igazság:-)

kovacsguszti68 2010.07.06. 12:44:11

@Kudlik Gyula: haha
hahahahaha
hahahahahahahahahaha
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publius Decius Mus 2010.07.06. 12:45:16

Sokan értik félre ezt a cikket. Van egy olyan elképzelés, hogy a nyugat európaiak morális és független szemmel néznek minket, amit mondanak az úgy van.

Pl Trianonnál is morálisan jót akartak csak elk*rták és vagy pont ez volt az igazságos, összedöntötték CCCP-t mert bántotta őket az elnyomottak szenvedése, az irakiak / koszovóiak érdekében lőttek, stb. Jobb szembenézni azzal, hogy megjátszák az igazságosztót, a függetlent, közben mindig csak a saját zsebükre dolgoznak, viszont jó a csomagolás. Ez van a cikkben is, valakinek megéri, minegy, hogy a Fideszről vagy az MSZP-ről ínak.

tölgyes 2010.07.06. 12:45:40

@SzaGyu:

" FIDESZ RAJONGÓK LEHET KOMCSIZNI"

ÍRTA A LISTA ALÁ.. MINDEZT AZÉRT MERT ÍGY AKARTA BEMUTATNI, HOGY A FIDESZ TELE VAN KOMMUNISTÁKKAL..Erre leírtam: Szűrös és Pozsgay soha nem volt tagja a fidesznek, Rogán pedig 87-ben 15 éves volt.. stb..Miféle aljas hülyeségeket írogatnak.. Azt kéne belátni, hogy ez a duma amit előad már megbukott.. Tudom Orbán az ördög.. hoooooosszúúúú farka van (kettő is) szarva és patája.. ráadásul cigány is.. No maga is IGE is ezen a szinten megrekedt..:)

SzaGyu 2010.07.06. 12:46:05

@avionics: A FIDESZ-nek (lehet, hogy előbb) 4 év után 16 év gondolkodási ideje lesz. Elhiszed?

kovacsguszti68 2010.07.06. 12:46:52

@Kudlik Gyula: "Orbán mindig kiállt az elvei mellett"
csak az elveit változtatja kétévente...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 12:48:02

@tölgyes:

Így van Sztálin a gyilkolászás eme módszertanát a papképzőben sajátította el, sok más hasznos elem mellett is. Ezt nem idézem, mert hosszú, itt egy link és olvassa, akit érdekel.

Kísértet járja be Európát? OKÉ, de kettő is?
2007.04.22. 20:14 IGe

Avagy a katolicizmus és a kommunizmus tertvéreszmék volnának és Jézus lenne az első híres komcsi? Nagyon sok erre utaló jel van. Sztálin is papnak tanult 21 éves koráig. Nézzük csak a párhuzamokat:

vilagnezet.blog.hu/2007/04/22/kisertet_jarja_be_europat_oke_de_ketto_i

mucsai 2010.07.06. 12:49:22

@IGe:
Ezzel a felsorolással három nagy probléma van, egy része városi legenda, más része csúsztatás, harmadik része kettős mérce.
Az hogy a felsorolt fideszesek kisz-titkárok voltak, városi legenda. De ha igaz, akkor is jelentéktelen, mert az átkosban mindenki kisz-tag volt, és nagyon könnyen előrenyomtak valakit kisz-titkárnak, rendes embereket is. Nem keverendők össze ezek a mezei kisz-titkárok az országos kisz-vezetőkkel, mint gyurcsány, drazsé, bajnai stb.
Az hogy valaki mezei mszmp tag volt, annak semmi jelentősége, még az alapszervezeti párttitkárok is kis emberek voltak, sokan közülük jószándékúak, lelkesek. Azt kell nézni, kik voltak igazi vezetők. Ilyen szempontból csak szűrös és pozsgay számítanak, de ők nem fidesz-vezetők, nyugdíjas értelmiségiként pedig azzal szimpatizálnak, akikkel kedvük tartja.
Pintér nem tudom, milyen titkár volt, de mint rendőrttisztnek (nem volt felső vezető), gondolom, a pártba automatikusan be kellett lépni. Kövér 1986-ben fél évig SEGÉDmunkatárs volt az említett intézmény ifjúságkutató csoportjában, hű, de nagy bűn...
A fidesz "legnagyobb kommunistája" Martonyi, aki 85-89-ben a kereskedelmi minisztérium főosztályvezetője, szóval ez a nagy komcsi múlt.
Az mszp viszont az mszmp hivatalos jogutódja, gazdasági, szellemi és sok magasrangú személyen keresztül örököse, plusz a média nagy részét és a módszereket is örökölték.

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.07.06. 12:49:23

a baj az, hogy már megint nem a szaktudás számít, hanem a lojalitás. mégis mit várunk egy ilyen kormánytól?

Kivancsi 2010.07.06. 12:49:52

@csakmerazé: igen igen utanna mar lattam hogy hulyeseget irtam..
200milli hanem 200 milliard... nos igen nem a nyeresegbol :):)

Jogos-e?

Igen igen.. ki a legnagyobb maffia: az ALLAM..

Viki kitalata, hogy utolag akkor extra ado...
fizzes kulonben??

Tiszta maffia modszerek :):):)

Ennel meg a feudalizmus is jobb volt :):)
Paraszt lehettem volna 500evvel ezelott..
- lakhattam volna foldesuram foldjen (lehet meg kerot is kaptam volna)
- fizettem volna 10% egyhaz adot (termenyben)
- 10% ado az uramnak (termenyben)
- uram neha felprobalta volna az asszonyt (legalabb a gond letudva)
- talan meg a lanyomat is..

Mi van most?
afa, nyeresegado, szemelyi jovedelem ado = 20-50%
Vikitol szamitva meg lesz 98%-s ado is :):) alkotmanyba rogzitve..
a sok egyebrol mar ne is beszeljunk: gepjarmu, hobby telek, ingatlan, kamat -ado,
ado, ado, ado

Feudalizmust akarok.. nem kell nekem a liberamizmus es demokracia..
tul sokba kerul :):)

SzaGyu 2010.07.06. 12:50:11

@tölgyes: Magázódásaidból következtetve no és a gondolat menetedből: Nagyon gyerek lehetsz. Ilyen felfogással a lényom a 3. osztályban gondolkodott és ráadásul még szőke is volt.

csakmerazé 2010.07.06. 12:50:54

Értsétek meg már, emberek, hogy a fidesz a makulátlanok gyülekezete, aki nem rájuk szavaz, az komcsi-zsidó-ballib-indián. Hát még mindig nem értitek?
Hoppá, már megint fent felejtettem a szemellenzőmet, bocsi :-D

mucsai 2010.07.06. 12:51:11

@IGe: Engem a hazugság és a bunkóság bosszant...

csakmerazé 2010.07.06. 12:54:03

@Kivancsi: "Igen igen.. ki a legnagyobb maffia: az ALLAM.. " és nem tűri a konkurenciát :-D

A többit nem kellett volna ilyen nyíltan leírnod, még a végén elintézik neked :-D

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 12:54:59

@mucsai: Akkor nem kellene hazudozni.

Óbán Viktó még ifjú Gárda parancsnok is volt. Tudom, mert én is voltam az.

Nos aki nem húsz éves és jó a memóriája, az tudja mi az igaz. Magam csak 43 vagyok, de ezekre emlékszem.

Ballagator 2010.07.06. 12:55:15

Az Economistot kifejezetten a magyarság fizikai kiirtása érdekében alapították. Éberség!

SzaGyu 2010.07.06. 12:56:16

A keményvonalas FIDESZ-esek, akik nem látnak nem hallanak, azok menjenek a HírTV betelefonálós műsorába, (vagy ECHO) és ott az általuk szdott egyik KOMCSI műsorvezetővel el lehet beszélgetni. De kikéne tenni előtte a 16-os karikát.

tölgyes 2010.07.06. 12:56:54

No de itt nem a lista a valódi kérdés, hanem az, hogy miért szól be a bankárok által fenntartott világlap.. Naná, hogy azért, mert 200 milliárd sok pénz és sérti a bankárok érdekeit.. mi lesz ha ez szokássá válik és nem az emberektől szedik el a pénzt, hanem a bankoktól!! Ugye az tűrhetetlen. Az E. nem tiltakozott az egyszerű emberek sanyargatása ellen.. az rendben van.. no de a bankok.. még kisebb leszz a profijuk.. micsoda felháborító!!!

tölgyes 2010.07.06. 12:59:15

@IGe: Nyilván a bankrablást is a papoktól tanulta..:::))) Ez felel meg Ön Ifjúgárdista világképének.. Látom maga úgy maradt..::))

mucsai 2010.07.06. 12:59:18

@IGe: te egy ostoba öregember vagy, életkorodtól függetlenül...

mucsai 2010.07.06. 13:00:34

@IGe: Bunkókám, én mit hazudoztam? Mi volt hazugság tőlem?

karolyist 2010.07.06. 13:02:46

Kedves szocializmusban meccset nyert kommenttársaim!

Ne marjuk egymást, nem ér annyit az egész!

Béke, szeretet, kurva anyátok!

Állítsuk meg a ......... 2010.07.06. 13:03:24

Ha az ORBÁN -BULLA kikerül a falra, kb annyira lesz nagy öröm leverni onnan, mint valamikor a sztálin szobrokat ledönteni.

tölgyes 2010.07.06. 13:03:41

@IGe: Hogy kielégítsem a maga butaságát.. és ideológiai korlátoltságát: a pápa pedig a Hitler Jugendnek volt a tagja...:(

gergel 2010.07.06. 13:03:43

@ ZöldMarci
"Beszólt Orbánnak..."
"Orbánnak legfeljebb bársonyos forradalma lehet"
elég paraszt dolog valakit a vezetéknevén ilyen stílusban megnevezni...arghhh

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 13:04:20

@tölgyes: Sztálin csak azokat a papokat végeztette ki, akik veszélyesek voltak a hatalmára. Akik nem voltak veszélyesek, azok többségéből besúgó lett.

Egyébként ha már a bankoknál jár???? Évi 200 milliárdot simán el lehetne vonni egyes favorizált egyházak állami dotálásából is. A legtöbb demokratikus országban ugyan is 0 Ft az egyházak állami támogatása. Nálunk meg évi több száz milliárd.

SzaGyu 2010.07.06. 13:05:23

Emberek riadóóóó !!
A sarkon jön "Pintér Orbán" ÁVH csapata.
Aki nem tudja fejből elmondani a 50 x 70 cm-es felakasztmányt az viszik az újonnan megnyitott börtönbe. (Lehet, még építenek újakat)

avionics 2010.07.06. 13:05:27

@SzaGyu: nem szoktad magad rosszul érezni? :-) vigyázz az "orbánfóbia" megárt

2010.07.06. 13:07:06

Mit keresünk mi a Kelet - Európa blogon, amikor Európa keleti határa cirka 3000 km-re van? (Nagyjából ennyire van a nyugati is.) Hülye "szakértők" tőlünk nyugatra ennyit tudnak, hogy ha valaki kelet felé van, akkor az Kelet - Európa. Gratulálok nekik! Persze értem én az elhatárolódási szándékot, de azért nem kellene nagyképűsködni!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 13:09:21

@tölgyes: Na tudja maga történelmet, ha akarja:

és a kereszténység és a fasizmus sincs annyira messze egymástól.Kereszt, horogkereszt. Néhány apró tollvonással horogkereszt lesz a keresztből, amint itt látszik is:

vilagnezet.blog.hu/2010/02/08/keresztenynek_lenni_ego

Állítsuk meg a ......... 2010.07.06. 13:13:43

Én már szénanáthát kapok ettől az elmebeteg fickótól, de komolyan, ha barátjához utazott le vidékre, akkor tele volt az utca hétvégén,
órákig a 40 fokos melegben andalgó alibi párokkal (30-40 éves) , most inkább ne is jöjjön a városunkba, ha lehet!

SzaGyu 2010.07.06. 13:16:02

"Annak, aki a kereszténységet vallja mindig is egy nagy teher volt a gyűlölet, amellyel valószínűleg keresztény társai elárasztják, akik hamar megszimatolják, elítélik és megbüntetik a csalást, a képmutatás és a méltatlanságot azok közül, akik kinyilvánítják a hitüket. Rosszabb időkben a vita, hogy mi képzi a teljesen képzett keresztényt gyakran hitvány veszekedésekhez vezetett, melyekben a vitázók kínozták, elégették, felakasztották egymást abban a meggyőződésben, hogy a kínzás, égetés, és felakasztás az, amit a kereszténynek tennie kell... "

Milyen igaz. Talán e felé megy a FIDESZ-KDNP is?
Lesz még itt szakadás, ha nem is felhőszakadás, de FIDESZ pártszakadás biztos!

mojszipupi 2010.07.06. 13:22:20

A lényeg h már megint csupa hízelgőt írnak kishazánkról....

Netuddki. 2010.07.06. 13:24:59

Forradalom? Még az is megeshet, ha a fidesz így folytatja.

zszimeis 2010.07.06. 13:31:32

Nem kell ilyen listákkal jönni. Hoffmann Rózsa MSZMP tag volt, az oktatási minisztériumban dolgozott a Kádár érában. A 25 éves házassági évfordulóján tartott egyházi esküvőt, mert a lánya "értékalapra" helyezte kapcsolatát párjáva. És most ő a KDNP oktatási államtitkára. Ekkora káderhiány van srácok?

Az Economist pedig senkről nem fog jót írni aki politikai hűségnyilatkozatot tetet ki állami intézményekkel, mert ez Nagy-Britanniában elképzelhetetlen. Ott ugyanis a jobboldaliság része a szabadságjogok és a privátszféra tiszteletben tartása, együtt a gazdasági liberalizmussal és a középosztály túladóztatásának mellőzésével.

Ezt nem érti Orbán most sem és nem értette 8 éve sem. Ezért ássa megint a saját sírját. A városi, főleg budapesti középrétegek ugyanis undorodnak a propagandájuktól, és ha már annyira undorodnak, hogy a 16%-os adó nem tudja befogni a szájukat, akkor majd kezdődik minden előről

whiterose 2010.07.06. 13:31:39

Én azt hittem, hogy egy diktatúra valami szörnyebb dolog, dehát......Tiszta csalodás! :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 13:41:17

Az MSZMP az FMPSZ-en (egykor Fidesznek is hívták) kívüli másik utódpártja az MSZP is beszólt Obán Viktónak.

www.parlament.hu/irom39/00589/00589.pdf

Igen lehet röhögni:-) Bruhahhahahahahahahhahahahahahahaha:-)

karolyist 2010.07.06. 13:42:16

Ideje lenne már a FIDESZ helyett az ÖDESZ szót használni.

Amikor már a lájkolás megy, ők még mindig plakátosdit játszanak. :)

Az ilyen mindenki által leszart hivatalos függesztvények azok, amiket el kellene végre felejteni. A szocializmus maga.

A szavazásócédulákra is ráférne már valami modernizálás.
20 évvel ezelőtt is ugyanilyenek voltak.

Kibaszott gagyi ez az ország, és az összes hivatalos papírja.

Az ÖDESZ kb. annyira progresszív, mint a keresztény egyház.

Mindkettő befáradt szar.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.07.06. 13:52:28

@gergel: bocs, hogy nem nyaljuk ki Orbánnak a seggét... Legalább mi nem gúnyolódunk a nevével, ahogy polgári oldalon szokás az MSZP-s politikusok nevével...

wagabound 2010.07.06. 13:53:03

tölgyes: ne dühöngjön. A lényeget illetően igaza van, csak egy kicsit pontatlanul fogalmazott.

karolyist:

" Ne marjuk egymást, nem ér annyit az egész!
Béke, szeretet, kurva anyátok! "

:-)))))

Motherhacker 2010.07.06. 13:53:54

Vajon melyik komcsi diktálta ezt a cikket az Economistnak?

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.07.06. 13:54:31

@Kudlik Gyula: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. te milyen vicces gyerek vagy:):)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.07.06. 13:55:49

@Motherhacker: Az Economist is komcsi bérenc úgy-úgy! Okosat szóltál!!!

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.07.06. 14:09:44

@Motherhacker: úgy van! Kitetted már a sezlon fölé a csuda nyilatkozatot?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 14:10:50

@whiterose:

Obán is túlélte a Kádár "terrort és diktatúrát" . A hasonló Obán "terrort és diktatúrát" is túléljük valahogyan. Az a 1,5-2 évet féllábon is kibirjuk, amennyi idejük hátra van, ha így folytatják.

delano 2010.07.06. 14:13:32

@SzabóPatriciaVagyok: Mikor írtam én olyat, hogy ez alapján a papír alapján döntenek? Még hasonlót sem tudok kiolvasni a saját szavaimból.

Gondolom szerinted a forint gyengüléséhez semmi köze a fidesznek, minden, amit csinálnak tökéletes, Orbán soha nem hibázik, és amúgyis mindenről Gyurcsány tehet.

Fekete Mamba 2010.07.06. 14:18:33

@Mr. Rustical: Ecsém, te aztán megmondtad a frankót, gondolkodom, hogy én is lemondom. Tudnál ajánlani valamit helyette, vagy elég szerinted, ha minden este elolvasom a NYILATKOZATOT? Vagy egyszerűbb, ha kisütöm az agyam erősárammal? Te hogy csináltad?

Alex3000 2010.07.06. 14:20:15

Lehet, hogy vannak nevetséges húzásai, de legalább nincs már állóvíz mint az előző kormány idején. Ha nem lenne változás és a Gyurcsány-Bajnai kormány kormány tovább élősködött volna, akkor biztos csőd várt volna az országra.

SiKom 2010.07.06. 14:21:16

@Kivancsi:
"Vikitol szamitva meg lesz 98%-s ado is :):) alkotmanyba rogzitve..
a sok egyebrol mar ne is beszeljunk: gepjarmu, hobby telek, ingatlan, kamat -ado,
ado, ado, ado "

Milliomos állami alkalmazott-e vagy? Ha nem, akkor nincs 98% adó.

Az ingatlanadó pedig MSZP találmány, nem sokon múlt, hogy most fizetned kelljen!
A kamatadó is MSZPs trükk.

SiKom 2010.07.06. 14:22:58

@zszimeis:
"Nagy-Britanniában elképzelhetetlen. Ott ugyanis a jobboldaliság része a szabadságjogok és a privátszféra tiszteletben tartása, együtt a gazdasági liberalizmussal és a középosztály túladóztatásának mellőzésével."

Nagy-Britannia, ami egy hatalmas rendőrállam. 4 millió kamerával, és indoklás nélküli letartóztatásokkal, lehallgatásokkal, ha épp terroristának gondolnak. Esetleg, ha villanyszerelő vagy és rohansz, még le is lőnek. Közben hazugságok alapján idegen országot megszállnak, támadnak (Irak).

Szép kis állam!

Alex3000 2010.07.06. 14:23:39

@Kivancsi: az a 2 milliós végkielégítésre vonatkozik. Hát igen, ezek az idők lejártak kedves barátom!

Alex3000 2010.07.06. 14:24:34

@Babu2000: bocsánat 2 milla feletti....

baba jaga 2010.07.06. 14:34:43

Hajrá Economist,hajrá értelem!
A zember nyilván nem okul ebből sem,de talán elgondolkodik.

csakmerazé 2010.07.06. 14:39:19

@Babu2000: Hát állóvíz az tényleg nincs, mentálisan irány lefelé a csatornába :-(

Karipapa01 2010.07.06. 15:02:13

Na VÉGRE!!! Már nem csak panaszkodni, dühöngeni és káromkodni lehet a piroslap kommentjei miatt, hanem jóízűen tele pofával röhögni is. A forintos poént @Kudlik Gyula nyomta:
"Azt kihagytad, hogy ők mind beépült demokratikus politikusok voltak, akik később meg is döntötték a rendszert. Ezért muszáj volt bevállalni ilyen munkákat is! Tipikus maszopos ferdítés ez a fidesz komcsizás. "
Fenomenális! A Mókus Örsben Ő legyen a mókamester, szavazzuk meg!

Netuddki. 2010.07.06. 15:02:37

50x70cm álló formátum nem jó. Nem passzol a konyhába a falra az asztal fölé, csak fektetve. Úgy meg nehezen lehet elolvasni.

Karipapa01 2010.07.06. 15:08:19

@kovi1970: akkor pedig állítsd fel a konyhát, mert könnyen lehet, hogy törvényt sértesz!

tölgyes 2010.07.06. 15:09:11

@IGe: Naná! Gyerek volt..ráadásul jól tanult, jól focizott..meg még filmszerepre is felkérték.. Így aztán népszerű volt az osztálytársak között.. Olyannyira, hogy még Soros is látott benne fantáziát..:) Maga meg hiába Gárdázott..nem figyelt fel Önre senki.

Várúr 2010.07.06. 15:10:46

@SzaGyu:
Ritka tudatlan vagy. Közép-Európa pl. németül Mitteleuropa, stb. "Keletet" az arcoskodó vagy teljesen tájékozatlan nyugatiak röfögik, mivelhogy "Keleteurópa" az Urál hegységig tart. Kicsit odébb van tőlünk. Amúgy lényegtelen. Ki nem szarja le, mit fecseg az Economist egyik blogja? De hogy a tippet innen kapta, az tuti.

Várúr 2010.07.06. 15:13:07

@Sir Kommentor:
Nagy hamar felejtenek az eeetársak, ingatlandadó, tandíj, stb. ügyekben.... Inkább nyínak egy A/1-es papír miatt. Végre van mit rágcsálniuk.

ben2 2010.07.06. 15:14:17

A baloldal azért bukott akkorát a választásokon, mert nem fogták fel, hogy ebben az országban nem az economist (+ külföldi befektetők, nemzetközi pénzügyi körök, stb.) véleménye a mérvadó, hanem az itt élő embereké. A kormánynak nem az a dolga, hogy külföldi pénzügyi körök kesztyűsbábja legyen, hanem hogy az itt élők érdekeit képviseljék, ha kell (és máshogy nem megy) a külföldi pénzügyi körök ellenében is.
Az amúgy különösen szánalmas, ahogyan "a világ legrangosabb gazdasági hetilapja" a magyar kormány által a hazai ballib médiának dobott retorikai gumicsonton (értsd: a nemzeti együttműködési nyilatkozat kifüggesztése) rágódik.

Karipapa01 2010.07.06. 15:15:46

@Várúr: Ez valóban igy van, de annak idején a nyugat- közép-kelet jelzőt a politikainem pedig a földrajzi megosztottság alapján használták és ez azóta is így maradt

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 15:16:29

@tölgyes:

Engem is felkértek főiskolai KISZ titkárnak,( Mert ifjúsági vezetőként kaptam egy rakás plecsnit előtte) csak én visszamondtam. Hogy miért???

Csak, hogy én már akkor is olvastam és tudtam is, hogy értelmes ember nem megy politikusnak.

Ettől függetlenül azt sem úsztam meg, hogy sorkatonaként hadnagyként szereltek le.

Egyébként nyugodj bele, hogy a GONDOLKOZÁSBELI munkáim miatt tovább fog velem foglalkozni az emberiség, mint Viktórral.

Gödel ontológiai istenérvének a cáfolata
vilagnezet.blog.hu/2008/07/24/godel_ontologiai_istenervenek_a_cafolata

Karipapa01 2010.07.06. 15:19:30

@ben2: Nem. A baloldal azért bukott akkorát a választásokon, mert egy korrupt, tehetetlen rendszert építettek ki akkora ballaszttal, amivel már ők sem bírtak és ezt nekünk kellett finanszírozni! Na ezzel lett tele a töke a népnek.

Kivlov 2010.07.06. 15:55:35

észre kellett volna venni, persze, 2006 őszén, és eltakarodni a vörösöknek a ....... -ba

vakvarju 2010.07.06. 16:02:11

@tölgyes: Tényleg hemzseg a hibától, mert Mikola a Hazafias Népfront alelnöke volt, Fónagy az Ózdi Kohászati Művek párttitkára volt és nem csak MSZMP tag, Varga Karcagon volt KISZ titkár.
"....beépült demokratikus politikusok voltak." Jó lenne ezt a legenda gyártást befejezni. Nem beépültek, hanem beléptek önként, mivel az akkori politika tökéletesen megfelelt az ő ízlésüknek. Csak azt nem értem, miért kell utólag ez a szánalmas magyarázkodás?

Kivlov 2010.07.06. 16:08:14

@vakvarju:
azért kell, mert '89-ben (is) halvérű népség voltunk. minimum mindenkit ki kellett volna tiltani a közéletből, akinek köze volt az előző rendszerhez, ügynöklistákat felfedni, a nagyobb népsanyargatókat tarkón lőni a duna-parton...

CsJP 2010.07.06. 16:37:42

az Utikalauz jovobeli kiadasa szerint az Artisjus az a bagazs, akit "eloszor allitott a falhoz a forradalom". Mivel meg itt vannak, ezert ki van csukva hogy tavasszal forradalom lett volna.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.07.06. 16:41:24

Ne röhögcséljetek, hatalmas bajba jutott a III. köztársaság demokráciája, már rég kint kéne lenni az utcán és követelni a diktátor lemondását, de legalábbis karóba húzását.

Mire vártok még? Végveszélyben a haza!

Kivancsi 2010.07.06. 16:42:47

@Babu2000:
alkotmany ide vagy oda?

A kispajtasok megoldjak okosban, hogy ha akarnak
10milla vegkialegitest adni akkor azt megtehessek...

kiutalnak 402Milliot szerzodesben abbol a delikvens megkap:
2 milla + 2% a 400millanak...
hup hup "barba" truk = 10milla

Szoval alkotmanyosan hulyenek fognak nezni bennunket :):)

esoutankoponyeg 2010.07.06. 16:44:31

@Kudlik Gyula: lol vagy ecsém, te vérfideszes :D

SzaGyu 2010.07.06. 16:54:08

"A bírósági szervezet nem tehet eleget a nemzeti együttműködésről szóló országgyűlési politikai nyilatkozat kihelyezéséről szóló kormányzati kérésnek, a politikától független bírói hatalmi ág nem vállalhat szerepet politikai nyilatkozat közzétételében - közölte az MTI-vel az Országos Igazságszolgáltatási Tanács (OIT), miután keddi ülésén tárgyalt erről."

És egy kis kiegészítés: " Narancsriasztást adtak ki, jégesők jönnek" Közli a meteorológia.

esoutankoponyeg 2010.07.06. 16:54:25

@Babu2000: HAHAHA :D mennyi vicces ember van itt! :D mert? orbán milyen gazdaságpolitikát folytat? :D jaaa.. nem jött össze a forint mélybe taszítása. ez ám az igazi kudarc. :) de laglább főzhetünk pálinkát b+. végre! végre! végre! mert ez majd megment minket. :D meg vitya 29 pontja. :D lol vagy teis b+.

SzaGyu 2010.07.06. 16:57:10

@esoutankoponyeg: Tudod. Ha az emberek leisszák magukat akkor könnyebben átvághatók! Ez az Orbán logikája .

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.07.06. 17:02:28

Kedves kommentelők!

Én javaslom, hogy inkább a Mengyelejev-féle periódusos rendszert akasszuk ki a közhivatalokba. Legalább művelődnének a népek, míg a sorukra várnak a tanácsnál.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

lekvároscsirke 2010.07.06. 17:02:51

Sokat olvasva látom, hogy miért is akarnak mindenkinek internet elérés biztosítani. Ennyi hülye, idióta hozzászólást, ritkán lát az ember fia egy csoportba! Megint elérték, hogy mindennel foglalkoznak a kommentelők, csak a valós gondokkal nem. Ki nem szarja le, hogy mit kell kifüggeszteni van mit nem. Sokan, elfelejtették, hogy az elmúlt években leamortizálták az országot. Lassan nagyobb teret kap ez az iromány mint a sokadik szoci berkeket érintő letartoztatások. Igaz, ez a cél, és a sok majom pedig ugrik mint kutya a gumicsontra. A közg.foglalkozó sajtó meg húzzon a francba. Eddig nem kiabáltak! Amíg a bankocskák lehúzták az embereket addig csend volt. Most, hogy nekik is fizetni kell, na akkor megszólal a kórus, és mindenféle eszközt megragadnak, hogy az átlagok is velük kiabáljanak. Emlékeznek ugye a taxi sztrájk alatt a drágább benzinért tüntetőkre? CSak itt volt ilyen, és közel az idő, hogy nagyobb részletfizetésért vonuljanak az utcára.

Fideszman 2010.07.06. 17:09:03

@vakvarju: Te beszélsz magyarázkodásról? Annyi hazugságot soroltál fel amennyit ritkán látok egy hozzászólásban, de nem is csoda hiszen mszmp párttag voltál te is. Gyurcsány az aki nyomorba döntötte az országot, kilátástalan volt a helyzetünk, európa szégyene voltunk, 110%al nőtt a munkanélküliség, fele annyi kukorica termett stb. Ez mind gyurcsány hibája.
Most végre elindultunk a növekedés útján hála Matolcsy és Varga szakértelmének és Orbán Viktor miniszterelnök úr helyes döntéssorozatának. Az ilyenek mint te azaz a beépített mszmp alvó sejtek, akik alig várják, hogy újra eljöjjön a komcsikorszak nem bírják elviselni, hogy a jelenlegi kormány véghez vitte a forradalmat és győzött minden szinten. Akinek bármi köze van az mszmphez azt el kell távolítani a munkahelyéről, mivel mindegyik hazug tolvaj. Senki ne dőljön be azoknak a szövegeknek, hogy ki mikor volt KISZ titkár párttag stb a Fideszből. Ők csak azért voltak akkoriban a hatalom közelében, mert ez kellett a rendszerváltás forradalmához amit Orbán Viktor vasakarattal véghezvitt. Most ismét győzőtt Orbán ezt nem bírják feldolgozni a komcsik, de sajnos mit sem ér a szavuk az ország kétharmadával szemben.

SzaGyu 2010.07.06. 17:15:50

@lekvároscsirke: A valós gazdasági dolgokkal nem nekünk kell foglalkozni, hanem a "nagy tekintélyű kormánynak" Az olyan embereknek mint mi vagyunk csak a politikai vélemény marad(t). OK?

esoutankoponyeg 2010.07.06. 17:17:51

@gergel: de kis érzékeny vagy te kis cunci. kapsz egy kis buksisimogatást, nehogy rosszul érezd magad.

@csakmerazé: ja, meg nácik is.

@Kudlik Gyula: kizártnak tartom, hogy ezt komolyan gondolod. ha mégis, akkor ajánlanék neked egy jó elmeorvost. orbán is hozzá jár. :D

mi lesz majd a "demokratikus" magyarországon ezzel a bloggal a médiatörvény után? majd a vérfideszesek kérnek helyreigazítást az economisttól? már látom magam előtt:

T. blog..! ezúton felhívjuk figyelmét arra, hogy az x-én megjelent írásukban valótlant állítot! önök szerint a "fidesz nem csinált forradalmat", márpedig a fidesz forradalmat csinált! sőt, megváltja a világot az emberiségnek mutat új irányt a pálinkafőzéssel és a 29pontjával, a médiatörvénnyel, bankadóval stb. kérjen elnézést a párttól kövesse meg és levelünk elolvasása után lője magát főbe, mert mást gondol mint mi!

bandulka 2010.07.06. 17:20:31

Arra még nem gondoltatok, hogy ez a plakátkiragasztás egy előre kitervelt, direkt feldobott labda itt az uborkaszezonban? Mindenki erről ír, beszél, a Fidesz nagyokat röhög rajtunk, mert vannak olyan jó tanácsadóik, akik tökéletesen ki tudják számítani a reakcióinkat?
S amíg mi itt a cirkuszt nézzük, addig a háttérben elveszik a kenyerünket? Meggyőződésem, hogy néhány héten belül drasztikus gazdasági intézkedéseket, megszorításokat vezetnek majd be. Merthát szarban, mégha nem is csődben van az ország. A bankadó kiemenetele is kétes, a többi intézkedésük pedig csak a pénzt viszi. Hol az input?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 17:22:35

@Kudlik Gyula:

ugyan már mindkettő MSZMP, azaz komcsi utódpárt (sőt Óbán úgy rángatja néha-néha a vállát, mint egykoron Kádár tette)

MSZP = MSZMP 1
FMPSZ (amely volt már FIDESZ és FMPP is) = MSZMP 2

Ezt a NemBal párt is észrevette és a háta közepét mutatta a parlamentben az FMPSZ-nek. Jogosan, hiszen hasonlóan szétvertek egy békés megemlékezést, mint a MSZP-szadi kormány tette.

ampelmann 2010.07.06. 17:26:18

@Kivancsi: élén egy királlyal?
De amugy most Te kinek a partjat fogod? Igenis miert baj hogy 98%-os adoval sujtjak -baszki oromomre szolgall hogy indokkent hozhatom fel- VALSAG idejen a sokmillios allami vegkielegiteseket? Hogy jegybankelnok fizeteset irrealisan magas szintrol le akarjak vinni egy maximaltra? Jah hogy EKB ellenes? Baszki Neked mi a fontosabb? EKB vagy Mo.? Maradjunk mar a hulyesegekkel! Ezek miert bajok?
Vagy talan Te lennel Simor Andras egyszemelyben?

Irod: "Mi van most?
afa, nyeresegado, szemelyi jovedelem ado = 20-50%
Vikitol szamitva meg lesz 98%-s ado is :):) alkotmanyba rogzitve..
a sok egyebrol mar ne is beszeljunk: gepjarmu, hobby telek, ingatlan, kamat -ado,ado, ado, ado"

Tehat mindezekrol a fidesz tehet ugye? Hat persze ki mas...

Olyan vagy komolyan mint a lepcsohaz. Sotet es korlatolt.

ÖCSIBÁ 2010.07.06. 17:28:47

@Kudlik Gyula: TÉNYLEG KIÁLLT -KAYA IBRAHIM, JOSIF TOT, TOKAJI SZÖLLŐK , APUCI BÁNYÁI, NEM VOLT TAGGYÜLLÉS, PÁRIZSI NAGYKÖVET VAGY LEHET, HOGY AMNÉZIÁS VAGY

ampelmann 2010.07.06. 17:31:18

@IGe: Megszavazza maszop fidesz meg tartozkodik. akkor mi lenne?

Fideszman 2010.07.06. 17:31:45

@IGe: Hiába próbálod összemosni a két pártot a történelem Orbán Viktort igazolja. A komcsikat háromszor is eltakarította az útból, egyszer 90-ben, egyszer 98-ban és most. 2002-ben tudjuk nagyon jól, hogy csalással és hazugsággal váltották le őket. Akkoriban még volt elég mszmp káder az országban, de mára kihaltak szerencsére. Elfogyott az erejük és most Orbán Viktor végleg megoldja ezt a kérdést is. Utána következhet a másik két jelentéktelen párt és ha ők is eltűnnek végre eljön az igazság Magyarországnak. Te biztos nem voltál még Fidesz gyűlésen, én szinte mindegyiken ott vagyok az első sorban, jól ismerem a pártot, kivétel nélkül nagyszerű az országnak jót akaró emberek, csak sok agymosott ezt nem érti meg. Valahol érthető hiszen ők a hazugok oldalán állnak akik pedig nem sokáig lesznek szabadlábon és ez vár a támogatóikra is.

Fideszman 2010.07.06. 17:35:03

@ÖCSIBÁ: Elitéltek valakit? Nem. Egyébként is mit jössz itt 1000 éves maszopos hazugságokkal? Lejárt lemez. Az a helyzet hogy tönkretettétek az országot, elloptatok mindent kis nokiás dobozokban, miattatok van ez a nagy árvíz is mert nem költöttetek eleget a gátakra, Gyurcsány a hibás az árvízért!! Ébresztő!

Videofon 2010.07.06. 17:43:13

Az Economist nem azért ír a fülkeforradalomról, mert a hazai ballibet szolgálja, vagy a nyugati bankok érdekei mögé áll. Elég nevetséges lenne az Economist elköteleződése egy 1%-os európai gazdasági részesedésű ország érdekköreinek. Ugye, viccelnek az urak, amikor a százmilliárdjaikat kockáztató befektetők mértékadó lapját elfogultsággal, érdék-kiszolgálással vádolják?
Ugye, nem gondolják komolyan, hogy sok évtized alatt megszerzett reputációját feladja egy világlap az orbánizmus elleni küzdelem érdekében?
Nem, Hölgyeim és Uraim! Az Economist diplomatikusan üzen előfizetőinek:
Vigyázzatok a pénzetekre, mert Magyarországon dilettáns hatalommániások kezében van a nemzetgazdaság!

Melchi Zadok 2010.07.06. 17:48:53

@tölgyes: annyira patetikus, mi több nevetséges ez az erőltetett kimért magázódás egy internetes blog kommentjei között...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.07.06. 18:04:12

@Videofon: Valahogy sosem üzent Gyurcsány és elődje idején..., tehát pl. Veres Jani kiváló szakember, nála minden fasza volt.

Ugathattok, hogy jaajj, 270-ről, meg 200 ról elszaladt az Euró, meg a Frank, csak éppen, a hozzáértő elődök, akikkel az Economist meg volt elégedve, 240-ről, meg 145-ről ugrasztották meg...

Szóval tényleg. Vitya a hibás.

lüke 2010.07.06. 18:05:32

erre is érvényes:
jobb így, mint a forradalom
( pár embert megöltek pl a fr.az egyik legnagyobb vérengzés volt)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.06. 18:06:55

@Videofon:

Pontosan írtad. Erről van szó és úgy látszik még sem gyógyult ki tünetmentesen Óbán a mániákus depressziójából a 2002-es vereség után, hiába gyógykezelték évekig.

Ez pedig tényleg nagy kockázat, hiszen a hatalomvágyat sem lehet kielégíteni, az mindig egy rögeszme fog maradni nála. Hát így az fog következni, hogy a rengeteg ember, akik nem mentek el szavazni, mint én sem, esetleg felbőszülünk.

Mi felbőszülünk, a befektetők meg elpártolnak. Tehát kormánybukta, vagy ha úgy valaki jobban érti ez NARANCSOS BUKTA lehet.

lüke 2010.07.06. 18:07:21

megj.
klassz a hütés/ fütés a palamentben
anno a balatoni ervermelt jégtáblákon át fújták be a levegöt,
igy légkondocionáltak:)

Spanish VVax 2010.07.06. 18:12:57

Hogy lehet ilyet mondani hogy az Economist "komcsi" bérenc ??? Idióták !
Tudjátok ti mi a francról beszéltek egyálltalán ???? Qrvára úgy tünik hogy fingja nincs a sok fideszes gyökérnek mit makog.
A nemzeti együttműködés irománya nekem egy dolgot jelent. Azt hogy orbánnak egyetlen baja volt valójában a kádár rendszerrel...az hogy nem ő volt kádár !

hhh. 2010.07.06. 18:14:24

@Videofon: ajaj...ha ők a dilettánsok, akkor mi volt eddig?!? vajon mitől alakultak ilyen jól a dolgok az elmúlt 8 évben?

Spanish VVax 2010.07.06. 18:16:35

A mai nap főgyökere dijat ezúttal Kudlik elvtársnak utaljuk, aki minden fidesz gyűlésen ott ül az első sorban. Igazán szijjazhatnál magadra egy kevés TNT-t és legközelebb amikor a vezér elött ülsz, nyomd meg a piros (ja nem...a narancs) gombot az öveden. Sokan lesznek hálásak ecsém !!

Videofon 2010.07.06. 18:16:48

@melchi zadok:
Tölgyes konzervatív szerepet választott magának. De mivel csak szerep, kénytelen a formális jegyekre hagyatkozni. Ha valami nem belülről jön, nehéz természetesen viselni. A jó elvtársakból lett konzervatívoknak nem adatott meg az anyatej természetessége.
(Bár nekem gyanús néha, hogy a Jókai utcában kitalált konzervatív ő. Annyira mű, mintha megírták volna.)

Videofon 2010.07.06. 18:22:35

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Jóanyád nem tanított meg a tisztességes magyar nyelvre? Ugatni legfeljebb a családodban szoktak, az emberi szókincs hiányában. Azt sem tanultad meg, hogy ha hozzám írsz, azt ne többesszámban tedd. Mert az vagy funkcionális analfabétizmus, vagy primitív összemosás.
Gyúrj rá még egy kiicsit, aztán fuss neki mégegyszer.
Mit is akartál mondani? (Magyarul, nem primitívül.)

Fideszman 2010.07.06. 18:25:06

@Spanish Vax: Ezért a szövegért elintézem, hogy a celládban ne legyen ablak se te gyurcsányista országtönkretevő.

Nem vagyok fideszes 2010.07.06. 18:27:22

@Kudlik Gyula:

Nagyon fáj, ha imádott vezéredet merik megkritizálni és kiröhögni, ugye? Ezaz, védd be minél keményebben!

Rólad is, meg az összes orbánzombiról ez jut az eszembe: www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

ZöldMarci 2010.07.06. 18:31:12

@MACISAJT: @avionics: Ez az Economist hivatalos blogja, amiből többet egészen biztosan az Economist újságírói írnak, mert a nyomtatott lapba ugye nem minden fér bele.

Amúgy ezek a hivatalos blogok, a mi térségünkkel az Eastern Approaches foglalkozik:

Economist blogs

* Babbage
* Bagehot's notebook
* Banyan's notebook
* Baobab
* Buttonwood's notebook
* Charlemagne's notebook
* Democracy in America
* Eastern approaches
* Free exchange
* Gulliver
* Johnson
* Lexington's notebook
* Newsbook
* Schumpeter's notebook

Fideszman 2010.07.06. 18:33:07

@Lófasz Hadnagy: Nem sokági beszélhetsz már így az ország miniszterelnökéről, hamarosan kopogtatnak nálad is.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.07.06. 18:35:14

@Videofon: Gratula! Az, hogy a te beírásodra volt a válasz, az még nem azt jelenti, hogy csak neked szántam. Tudod ezért a többesszám.

Egyébként szép reakció, rögtön családozni, személyeskedni, de hiába, betalált a dolog, ezért nyűszítesz máris...

Egyébként, hogy a picsába' van az, hogy nem az ilyen kommentben szakértő, álműbérválasztékos, majd reakciókat kukimorzsolva a monitor előtt figyelős szakemberek vannak ott a kormányban? Mint pl. te...

Nem vagyok fideszes 2010.07.06. 18:38:30

@Kudlik Gyula:

LOL, valóban? Visszasírod a jó ki ötvenes éveket, mi? Te balfasz, álmodozz csak tovább! :-DDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.07.06. 18:39:24

@Videofon: Egyébként ez a rögtön személyeskedés eleve a tipikus válaszkerülés módja, látunk ilyet manapság eleget. Jobbról-balról egyaránt. Főleg balról..., mert ugye, onnan kell most sokat magyarázkodni...

Na, I'm out...

stars7726 2010.07.06. 18:43:57

mióta a fidesz van hatalmon,esik a tőzsde,k.gyenge a forint,rekord a benzinár,árvíz alatt a fél ország,emelkednek a lakáshitelek.
de ami a lényeg,van kifüggesztés,van rend és fegyelem,két hét alatt lett érezhető változás.

www.vezess.hu/magazin/aljas_traffizas_ferihegyi_repternel/25269/

mi jön még?

tlvajferi 2010.07.06. 18:44:04

én is szólnék az orbánnak, de nem jutok el hozzá
szóval:
eg yhónap eltelt, jó lenne felébredni csipkerózsika
tegyél már valamit a népért is, mert nem győzi fizetni a villany, gáz és közüzemi számlákat
a forrdalmat meg hagyd a p*cs*ba, ugyaniys az akkor lesz, ha gyurcsányt és bandéját felkötik
nem lenne jó mellájük kerülni!

Videofon 2010.07.06. 18:46:22

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Nem személyeskedés. Egyszerűen olyan primitív vagy, hogy nem tartalak méltónak a válaszra. Akkor személyeskednék, ha a személyednek szólna az elutasítas. De a primitívségnek szól, személyedtől függetlenül.

soproni1 2010.07.06. 18:49:13

4 év mulva meg ezeket zavarjuk el a p.csába !

Videofon 2010.07.06. 18:51:20

@tlvajferi:
Gyurcsány és bandája már megúszta a felköttést. Az mindig a regnáló hatalom tagjainak jár. Ez a forradalmi csőcselék alaptörvénye.

Videofon 2010.07.06. 18:53:51

@soproni1:
Ne legyél olyan biztos a 4 évben. Ha bukik a narancsforradalom, nincs alternatíva, amire érdemes 4 évig várni. Akkor az elitnek annyi. Akár 2 hónap múlva, akár 2 év múlva.

Fideszman 2010.07.06. 19:04:24

@stars7726: Azt elejted hogy a csontvázak most dőltek ki a kormányváltás után, a sok hazugság áradatot most szívjuk még csak. Ez a következménye a gyurcsányi elkúrásnak. Az árvízet sem kellene idekeverni, mert ha nagyon bele akarsz menni azért is gyurcsány a hibás amiért nem költöttek többet a gátakra. Helyette ellopták a pénzeket nokiás dobozokban. Sok ember életét tette tönkre az árvíz de tudjuk ki a hibás.

layo 2010.07.06. 19:15:47

@Kudlik Gyula: Te Gyula! Teneked Gyurcsány-becsípődésed van?

hazug fidesznyik (törölt) 2010.07.06. 19:16:13

@Spanish Vax: "A nemzeti együttműködés irománya nekem egy dolgot jelent. Azt hogy orbánnak egyetlen baja volt valójában a kádár rendszerrel...az hogy nem ő volt kádár !"

Nagy lószart. A baj ott kezdődött, hogy nem ő, hanem Árpád atyánk mondta meg, hogy merre menjünk...
:-)

Sherpa_1 2010.07.06. 19:17:40

Orbán Viktor kétségtelenül a legnépszerűbb politikus ma Magyarországon, a hívei körében pedig egyenesen kultikus figura, akik ráadásul mindenféle legendákat költenek már róla. Ezeket gyűjtöttük csokorba.

Amikor Orbán Viktor megszületett, egy vörös csillag hullt alá a felcsúti tanácsházáról.

Orbán Viktor 4 másodperc alatt rakja ki a Rubik kockát a szemhéjával, úgy, hogy közben nem is pislog.

Orbán Viktort nem a gravitáció tartja a földön, csak szeret néha gyalog járni.

Chuck Norris nem fél Orbán Viktortól, de azért a biztonság kedvéért ő is rá szavazott.

Orbán Viktor csak a magasságához képest alacsony.

5 gyerekéből 3-at maga Orbán Viktor szült.

Orbán Viktor a seregben szájjal kapta el a tanklövedékeket és a föld-levegő rakétákat. A levegőben!

Orbán Viktor a felcsúti pályán egyszer leszúrt egy szögletzászlót, és amikor kihúzták, nagy sugárban tört fel a tej, a méz és a kánaán.

Orbán Viktor egyszer mosolyt fakasztott Áder Jánosból.

Orbán Viktor képes járni a tejbegrízen.

Orbán Viktor soha nem néz kérdőn, csak felkiáltón.

Orbán Viktor 2 000 000 magyar szót ismer fejből, de ennél jóval többet használ.

Orbán Viktor egyszer egy Felcsút-Balatonlelle meccsen kezezett, és az arannyá változott labda betörte az ellenfél játékos fejét, de az nem haragudott meg.

Orbán Viktor kötelezővé tette, hogy a közintézményekben akasszák ki Szijjártó Pétert.

Orbán Viktor nem ismer semmiféle Hoffman nevű zsidót, pláne nem Rózsát.

A testméretéhez képes Orbán a legviktorabb az egész világon.

Viszont nem neki van a legnagyobb pöcse a világon, hanem Magyarországnak (kettő is).

Orbán Viktor pubertáns korában – a felcsúti tánciskola próbabálján, konkrétan a slowfox és a bécsi keringő között – pápai gyereknek képzelte magát…

Orbán Viktor egyszer szembe találta magát egy vérengző Kárpáti hegyi-jetivel, Állítólag két napig folyamatosan küzdöttek, mire Viktornak sikerült betörnie a fenevadat. A jeti később Kövér László néven vált ismertté.

Orbán Viktornak nem ferde az orra, az a tökéletesen szimmentrikus. Ellenben az ember szemtengelyével, mely gyarlóságából kifolyólag képtelen érzékelni.a Viktori-arc anatómiai pontosságát, szimmetrikusságát.

Orbán Viktor soha nem mondott rosszat a busmanokról. Orbán Viktor minden busmanbérencek ura!

Ha valami nem sikerül elsőre 2/3-al, akkor Te nem vagy Viktor.
OV-nek nincs órája, mert Ő mondja meg mennyi az idő!
OV nem kap napszúrást… viszont a nap rosszul lesz, ha sokáig nézi.

Az emberek csak agyuk 10%-át használják. A maradék 90%-ot Orbán Viktor használja helyettünk!

Sherpa_1 2010.07.06. 19:18:30

Orbán Viktor kétségtelenül a legnépszerűbb politikus ma Magyarországon, a hívei körében pedig egyenesen kultikus figura, akik ráadásul mindenféle legendákat költenek már róla. Ezeket gyűjtöttük csokorba.

Amikor Orbán Viktor megszületett, egy vörös csillag hullt alá a felcsúti tanácsházáról.

Orbán Viktor 4 másodperc alatt rakja ki a Rubik kockát a szemhéjával, úgy, hogy közben nem is pislog.

Orbán Viktort nem a gravitáció tartja a földön, csak szeret néha gyalog járni.

Chuck Norris nem fél Orbán Viktortól, de azért a biztonság kedvéért ő is rá szavazott.

Orbán Viktor csak a magasságához képest alacsony.

5 gyerekéből 3-at maga Orbán Viktor szült.

Orbán Viktor a seregben szájjal kapta el a tanklövedékeket és a föld-levegő rakétákat. A levegőben!

Orbán Viktor a felcsúti pályán egyszer leszúrt egy szögletzászlót, és amikor kihúzták, nagy sugárban tört fel a tej, a méz és a kánaán.

Orbán Viktor egyszer mosolyt fakasztott Áder Jánosból.

Orbán Viktor képes járni a tejbegrízen.

Orbán Viktor soha nem néz kérdőn, csak felkiáltón.

Orbán Viktor 2 000 000 magyar szót ismer fejből, de ennél jóval többet használ.

Orbán Viktor egyszer egy Felcsút-Balatonlelle meccsen kezezett, és az arannyá változott labda betörte az ellenfél játékos fejét, de az nem haragudott meg.

Orbán Viktor kötelezővé tette, hogy a közintézményekben akasszák ki Szijjártó Pétert.

Orbán Viktor nem ismer semmiféle Hoffman nevű zsidót, pláne nem Rózsát.

A testméretéhez képes Orbán a legviktorabb az egész világon.

Viszont nem neki van a legnagyobb pöcse a világon, hanem Magyarországnak (kettő is).

Orbán Viktor pubertáns korában – a felcsúti tánciskola próbabálján, konkrétan a slowfox és a bécsi keringő között – pápai gyereknek képzelte magát…

Orbán Viktor egyszer szembe találta magát egy vérengző Kárpáti hegyi-jetivel, Állítólag két napig folyamatosan küzdöttek, mire Viktornak sikerült betörnie a fenevadat. A jeti később Kövér László néven vált ismertté.

Orbán Viktornak nem ferde az orra, az a tökéletesen szimmentrikus. Ellenben az ember szemtengelyével, mely gyarlóságából kifolyólag képtelen érzékelni.a Viktori-arc anatómiai pontosságát, szimmetrikusságát.

Orbán Viktor soha nem mondott rosszat a busmanokról. Orbán Viktor minden busmanbérencek ura!

Ha valami nem sikerül elsőre 2/3-al, akkor Te nem vagy Viktor.
OV-nek nincs órája, mert Ő mondja meg mennyi az idő!
OV nem kap napszúrást… viszont a nap rosszul lesz, ha sokáig nézi.

Az emberek csak agyuk 10%-át használják. A maradék 90%-ot Orbán Viktor használja helyettünk!

layo 2010.07.06. 19:18:59

Mert csak azért,mert szerencsétlen Gyurcsány már réges-rég lemondott,azóta meg vót má egy rencerváltás is.Vagy még mindig az fáj,hogy méltó ellenfele volt Orbánnak ? Sőőőt

hazug fidesznyik (törölt) 2010.07.06. 19:28:57

@Ballagator: "Az Economistot kifejezetten a magyarság fizikai kiirtása érdekében alapították."

Értem én, de mi az a "magyarság"?

Bundili 2010.07.06. 20:50:53

@Motherhacker: vagy talán az értelmiségi holdudvaruk?

jimmywhite74 2010.07.06. 21:45:07

@Robi, a hód: Azért, mert úgy kb. az egész Világ Kelet-Európához sorol minket. Valószínű, hogy oda is tartozunk mind fejlettségben, mind kultúráltságban.

Nem megsértődni kell, ha egy nagytekintélyű magazin foglalkozik velünk, hanem el kéne gondolkodni a kritikákon. Érdekes, hogy akkor az nem zavart a mostani kormánypártiak közül senkit, amikor az Economist az előző kormány gazdaságpolitikáját ostorozta. A válság kapcsán elég sokat írtak rólunk.

Jamesboci 2010.07.06. 21:49:37

azért jó, hogy ez a economist legnagyobb problemája. nincs is vásssság....

Jamesboci 2010.07.06. 21:51:35

oszt a blogot jegyző sincs feltüntetve.
lehet hogy a lángelme Bauertamás irta.

Bilbo 2010.07.06. 22:15:29

Nézzétek meg, mit írtak a válaszolók a bloghoz. Magyar és nem magyar jól kiosztotta a fickót. Kommunisták, van kiút: Menjetek Észak-Koreába!

Bilbo 2010.07.06. 22:40:45

@Videofon: Ez az Economist _blogja_ (nem az újság), és a szöveg igen dilettáns. Pont arről van szó amit írsz. Csak 1% vagyunk. Ezért az 1%-ért nem fog az economist egy hozzáértő elemzőt szerezni. Majd valami hülye megírja, aki nem beszél magyarul és volt "haladó" kommunistáktól kérdezi, hogy mi van itt. Rosszabb esetben ő a volt haladó magyar kommunista. Ez utóbbi helyzet főleg német nyelvterületen fordul elő. Paul Vitányi az ÁVH sajtősaként tevékenykedett mielőtt demokratikus karaktere miatt 1956-ban elhagyta az országot.

Bilbo 2010.07.06. 22:43:25

@Videofon: Ez az Economist _blogja_ (nem az újság), és a szöveg igen dilettáns. Pont arről van szó amit írsz. Csak 1% vagyunk. Ezért az 1%-ért nem fog az economist egy hozzáértő elemzőt szerezni. Majd valami hülye megírja, aki nem beszél magyarul és volt "haladó" kommunistáktól kérdezi, hogy mi van itt. Rosszabb esetben ő a volt haladó magyar kommunista. Ez utóbbi helyzet főleg német nyelvterületen fordul elő. Paul Vitányi az ÁVH sajtősaként tevékenykedett mielőtt demokratikus karaktere miatt 1956-ban elhagyta az országot.

Bilbo 2010.07.06. 22:53:28

Bocs, nevet tévesztettem. Paul Lendvaira gondoltam. Ezer bocsánat!

Fideszman 2010.07.06. 23:00:27

@Bilbo: Te hülye vagy? Most kapták meg a kétharmadot minek mennének Észak Koreába?

Napkutya 2010.07.06. 23:01:58

Kíváncsi vagyok, mikor jön erre "az imperialista sajtó vezetőink lejáratásával védi a karvalytőkét" c. szöveg narancssárga színű remake változata....

Bilbo 2010.07.06. 23:07:05

@Kudlik Gyula: Látom te a 5%-os MSZP 2%-os vátesz-szekciójához tartozol. Ahhoz, amelyik megjósolta, hogy Antall visszahozza a Horthy rendszert. Gratulálok! MSZP, előre a lenini úton, egyenesen a szakadékba!

Napkutya 2010.07.06. 23:24:53

Jah, ha már az Economist-féle, gazdasági para-témák közé csaptunk: Az hogy van, hogy állítólag ezután sarcoljuk a bankokat (akiknek ez nyilván nem tetszik), de tárgyalunk a nemzetközi bankszektor által (ténylegesen!) fenntartott valutaalappal bármiről?

Ok. A lózungok, meg a körítés idehaza kell a szavazóknak, de mi a bánatos kecskeszarral kompenzálunk, hogy legyen egyáltalán tárgyalási ALAP?

Valaki világosítsa már meg az elmém, legyetek olyan jók!

Ehhez képest, tényleg tök mindegy, hogy röhögnek e a Magyar Köztársaság miniszterelnökének intézkedésein.

Fideszman 2010.07.06. 23:58:14

@Bilbo: Tévedésbe vagy kommunista provokátor barátom, engem megtalálhatsz bármikor a fidesz naggyüléseken az első sorban, én tartom a Kiskunlacháza táblát, dedikált könyvem van Orbán Viktortól!

1120 2010.07.07. 00:11:11

A The Economist egy újság, Orbán Viktor meg Magyarország miniszterelnöke. Van még kérdés?

eml 2010.07.07. 00:43:41

@1120: Van!

Hánan olvassák azt az újságot?
Hányan vannak ezek közül döntési pozicióban egy Magyar Államnak szóló hitel esetén?
Ezek az olvasók mennyire veszik komolyan ezt az újságot?

Holland ismerősök mesélték, hogy az ottani bulvármédia már szegényparaszti rétegből feltörekvő önjelölt királynak mutatta be, koronaúsztatásról állítólag még képek is voltak. hozzátéve, hogy az igazi királyokat arra nevelik, hogy egyszer majd királyok lesznek.

Megkérdezte hogy tudtak ennyien egy ilyen hülyére szavazni.

A cikk kitért a GyFeri és szocikk töketlenkedéseire is, de ott az a zemberek véleménye, hogy inkább egy hülye demokratát, mint egy demokratikusan hülyét kell a hatalomba engedni.

Szomorú voltam, hogy külföldön ilyen véleménnyel vannak rólunk.

Az újság, amiben ezt olvasták, az olasz kempingben is kapható volt. Tehát nem lehet egy olvasatlan szar.

Ben73 2010.07.07. 00:59:22

Ez hihetetlen! Tényleg ez megy ebben az országban? Van két párt, akik között az égvilágon semmi különbség nincs, és emberek az utolsó csepp vérükig melléállnak?
Az mszp a globalizációs elméleteivel szétbaszta ezt az országot. Odavetett mindent a tőkének, beáldozta szinte a teljes gazdaságot. A Fidesz próbálja a nemzeti vonalat vinni, de könyörgöm amikor ők voltak hatalmon kolbászból volt a kerítés? Ők nem rabolták szét ezt az országot?
Nem veszitek észre, hogy ezt az országot középszerű balxxxxok irányítják már vagy száz éve? Lenyomtunk vagy 40 év kommunizmust meghunyászkodva, utána Antal a megválasztása után 1 évvel a taxis sztrájkkor leakarta söpörni a hidakat. (faxxa kis demokrácia) Mikor kiderült, hogy beteg, ahelyett, hogy lemondott volna, a haláláig uralkodott. Úgy csinált mint a régi Orosz komcsi vezérek, a végén már szinte elemről ment, de akkor is hatalmon maradt, hogy privatizáljon. Utána jöttek vissza komcsik, csak már mint milliárdosok, utána jött a fidesz, az is jól megszedte magát.
Emberek ezek mind csóringer kölykök voltak, pár évvel a diploma után. A ciklusuk végén meg a legtöbbünknél 100-szor gazdagabbak lettek. Ezután jöttek megint a komcsik, most meg megint a macskajancsik. Ezek 4-8 évente váltják egymást, de mi mindig szarul járunk. Ez nem tünt még fel? Hogy vagytok képesek ennyire belebuzulni egyikbe másikba, hogy egymásnak estek, miközben bennetek sokkal több közös vonás van, mint köztetek és e-között az elbaxxott politikus gárda között. Annyira elvagytok vakulva, hogy a tények felett átsiklottok, és csak mszp-ben meg fideszben gondolkodtok. Megjelent egy blogban, hogy a fidesz fikázza az elmúlt 20 évet. Igaz? Igaz! megjelent, hogy pedig a fidesz is része ennek a 20 évnek. Igaz? Igaz! Ennyi az egész. Ez nem komcsi bérenckedés, hanem a rideg tények. Ébredjetek fel! Ez van, ilyen elbaxxott országban élünk. Egy valamit soha ne feledjetek! Mi emberek vagyunk az ország, és nem a politikusok. Ők jelentkeztek egy feladatra, mi megbíztuk őket ennek a feladatnak a teljesítésére. De a fontosak mi vagyunk, és azt ne engedjük már meg nekik, hogy összeugrasszanak bennünket.

Hadrianuska 2010.07.07. 04:53:36

A jobbosok tényleg ennyire sötétek, vagy csak elhomályosítja elméjüket orbánKirály Műdicsfénye?(...)

dtk74 2010.07.07. 07:05:36

@Kudlik Gyula: Az AVH fog kopogtatni? Ahogy látom meg vagy győződve arról, hogy aki másképp gondolkodik, azt meg kell győzni, vagy eltakarítani. Nem ismerős ez számodra, mondjuk az 50-es évekből vagy lightosabban onnantól 89-ig? Tényleg erre vágysz?
Jelszavak, tömeg, család, az erő, amit a többi veled mozduló, tapsoló, csápoló ad - ez jó dolog.
Jó ez egy motoros találkozón, fesztiválon, de ott nem arra gondolunk hogy kellene eltüntetni a több kerékben vagy más zenében hívőket. Ha így tennénk beteg dolog lenne, mi magunk lennénk defektesek. Nem gondolod?!
Ha úgy véled hogy átnevelő táborban a helyem, mert nem értem mi a lényege az igazságnak, írd meg nyugodtan.

hajnuki 2010.07.07. 07:20:57

Szerintem a kerdes itt az , hogy egyaltalan kit erdekel hogy mit mond az Economist. Kulonosen erdekes, hogy vajon milyen illetekessege van egy gazdasagi szaklapnak belpolitikai kerdesekben.

atv2010 2010.07.07. 07:57:52

@ben2: te már kiraktad a nyilatkozatot minden helyiségedben? ismét van miért mo.-on röhögni

atv2010 2010.07.07. 08:04:52

@Kudlik Gyula: te ezt tényleg komolyan gondolod, vagy ennyire sötét van nálad?

atv2010 2010.07.07. 08:07:53

@Kudlik Gyula: te beszélsz agymosásról? néztél már tükörbe?

Mr. Rustical 2010.07.07. 08:21:50

@Fekete Mamba: Hogyha a the Economiston lógsz, és elfogadod mérvadó információ forrásként, sok kárt nem okozhatna neked a 220 V, de azért csak óvatosan. Ha viszont tovább kívánod rombolni az agyadat nyomatatott szeméttel, inkább térj át a Népszavára, sokkal olcsóbb. Vagy tudom ajánlani a 89 előtti román központi pártlap magyar nyelvű változatát, Előre volt a címe, 1 mill példányban nyomtatták, biztos megvan könyvtári archívumban néhány évfolyama. A világ dolgaiban való eligazodásban legalább annyit tud segíteni, mint a The Economist.

Mr. Rustical 2010.07.07. 08:41:48

@csakmerazé: Éppen elég sok évfolyamot elolvastam belőle, mielőtt így döntöttem, eleinte ugyanis tényleg azt gondoltam róla, hogy egy komoly, objektivitásra törekvő lap. Ez a nyugati vonatkozású írásoknál nagyjából így is volt, ha vonalas is a véleményük, azért a tények szintjén igyekeztek objektívek maradni, vagy legalábbis annak tűnni. Ezzel szemben a harmadik világot - és benne Magyarországot - érintő cikkek nagyon gyengék, az objektivitásra való törekvésnek az elvárható legminimálisabb szintjét sem hozzák. Simán leírnak hamis állításokat, tényként kezelnek ellenőrizhetetlen véleményeket, szóval nem érdemes rájuk időt pazarolni.

Ez részben azért van, mert tendenciózusan visszaélnek a vélemény-formáló szerepükkel, és igyekeznek a harmadik világ kozmopolita elitjeit a saját érdekeik szerint manipulálni, részben meg azért, mert lex@rják az egész harmadik világot: hetedrangú újságírókat küldenek ki ezekbe az országokba tudósítani, akik ki se járnak a belvárosi romkocsmákból, és fogalmuk sincs a helyzetről, hozzák a kötelező, main-streem véleményt, megkapják a gázsit, és elisszák megint.

Ezért minden cikkük ugyanarról szól: ami a multinaciknak jó, azt dícsérik (nyakló nélküli privatizáció, irodaházak építése játszóterek helyére, emberi kapcsolatok felszámolása, helyi gazdaság megszüntetése, génkezelt termékek nyomatása, ez mind jó), ami meg a helyi közösségek érdekét szolgálja, azt szidják (helyi gazdaság erősítése, munkahelyek teremtése, organikus gazdálkodás támogatása, környezet-védelem, közösség-építés, stb.).

Ennyi a The Economist.

Egyre jó csak, lakmusz-papírnak: akit dícsérnek, az biztos, hogy valami nagy gazemberségre készül, vagy már elkövette, akit szidnak, az meg valamit tesz a helyi közösségért.

Fideszman 2010.07.07. 08:49:49

@Mr. Rustical: Na te egy igazi hazafi vagy nem ilyen gyurcsányista hazaáruló nemzetromboló segglyuk.Én a barikádot szoktam olvasni, ha néha tv közelbe vagyok akkor a hír tv-ről tájékozódok, mert az az egyetlen igazi független hírforrás jelenleg. A többi média felület nagy része ballibsi álértelmiségi hazug nemzetrontók kezében van.

Fideszman 2010.07.07. 08:57:42

@dtk74: Látom félsz az elszámoltatástól, de hát ez lesz minden hazug komcsival aki rombolta a nemzetet 8 évig. Te is közéjük tartozol gondolom azért félsz. Én nem félek érdekes, ja hogy én építettem a nemzetet veled ellentétben? Mindig járok a gyűlésekre és aktívan részt vettem a választási programokban is. Ingyen osztogatok a gyűléseken kokárdákat és kis magyar zászlókat, de ha meglátok egy ilyen komcsit mint te egyből szólók a többieknek, hogy itt egy hazaáruló kergessük el innen.

Zsoo 2010.07.07. 09:01:37

Most azonban a kormány, rendeletben kérte – nem parancsolta – saját szerveit, az önkormányzatokat, az intézményeket, legyenek szívesek jól látható helyen kifüggeszteni az „Együttműködést”. Elsőnek Sólyom László még éppen hivatalban lévő köztársasági elnök közölte, hogy ő nem függeszti ki, mert ő nem politizál. Szomorú kérdés, persze, hogy mit tett volna, ha megválasztják még öt évre. A sértett ember sértettként válaszolt és ez visszamenőleges árnyékot vet elnöki éveire és a szerencsétlenség és a kicsinyesség homályába burkolja az egészet. Az, akinek a nemzet egysége feletti őrködés volna a feladata, pártpolitikai cselekménynek minősít egy kétharmados többséggel elfogadott nyilatkozatot, s úgy tesz, mintha nem tudná, hogy ez ettől kezdve nem párthatározat, még akkor sem, ha a Fidesz kétharmada fogadta el, hanem országgyűlési határozat, amely a választók megfelelő akaratából születhetett meg. A Sólyom bábáskodása mellett létrejött LMP azonnal csatlakozott ehhez a minősítéshez és Rákosi-időket kiáltott. Nemkülönben az MSZP, amelynek kétségtelenül vannak beható ismeretei a Rákosi-korszakról. Megkezdődött valami fura, erőltetett őrjöngés. Kitenni, vagy nem kitenni. Hőst akarnak csinálni azokból, akik nem teszik ki a Nemzeti Együttműködést a falra, az MSZP viccet farag és Orbán Viktor képét is kitenni javasolja. Haladunk a kabaréba. A tény, hogy miről szól a nyilatkozat, és hogy azt az Országgyűlés fogadta el, liberális oldalon senkit sem érdekel. Természetesen ebben az esetben is nagyobb és komolyabb dolog van a háttérben. A kérdés kabaréba lökésével a bukott oldal a változást és a változtatás jogát akarja elvitatni a kormánytól és a kétharmadosoktól. Nem véve tudomást magáról a kétharmados tényről. Arról, hogy amit ez az Országgyűlés kétharmados erővel törvénybe, határozatba, nyilatkozatba ír, az elfogadása pillanatában már nem Fidesz-törvény, hanem a Magyar Országgyűlés törvénye, amit a választások eredménye támaszt alá. Ma ez az egyetlen, valós legitimitás. A bukottak, a széllelbéleltek, ezt a tényt akarják elvitatni.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.07.07. 09:03:11

Sokkal inkább el tudom képzelni, hogy ez az Orbánnyalás kőbevésése Schmitt által, minthogy Orbán találta ki.

Fideszman 2010.07.07. 09:12:15

@Zsoo: Igazad van ezek a nemzetromboló hazaárulók semmibe veszik az ország kétharmadát több millió embert néznek semmibe amikor viccet csinálnak az ország órjási többséggel megválasztott miniszterelnökéből.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.07. 10:23:47

Az a gond, hogy hazánkban a legtöbb politikus uralkodónak, kiskirálynak képzeli magát és nem közszolgának.

Orbán Viktor a szolgánk és nem királyunk. Ezt fel kellene fognia már végre. Ha rosszul szolgál, kirúgjuk. Hiába próbálkozik a hatalom bebetonozásával, neki nem az MSZP az ellenfele, hanem saját maga.

Mr. Rustical 2010.07.07. 11:54:01

@atv2010: Kudlik Gyula troll. Mielőtt beugrasz az ilyesminek, nézd meg a hozzászólásait. :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.07.07. 14:07:47

"bryan 2010.07.07 14:05:36
Ez még talán érdekes lehet:

Politikai nyilatkozat: „Legyen béke, szabadság és egyetértés.”

Hogyan készült?

Forrás: Szabad Nép, 1952. december

A LEGYEN Béke, a Szabadság és az Egyetértés téesz tagsága közösen ünnepelte meg november 7-ikét. Az alábbi ünnepi beszéd hangzott el.

A. XX. XXI század negyedik ELSŐ évtizedének végén, huszonöt NEGYVENHAT év megszállás, diktatúra és az átmenet két zavaros éve ÉVTIZEDE után Magyarország dolgozó népe megVISSZAszerezte az önrendelkezés jogát és képességét.

A magyar munkásosztály NEMZET önrendelkezésért vívott küzdelme 1919-ben 1956-BAN egy dicsőséges, de végül vérbe fojtott forradalommal kezdődött. A küzdelem a Horthy-rendszerVÁLTÁS POLITIKAI PAKTUMAI idején is VAL folytatódott, és végül szabadság helyett kiszolgáltatottságba, önállóság helyett eladósodásba, felemelkedés helyett szegénységbe, remény, bizakodás és testvériség helyett mély lelki, politikai és gazdasági válságba, majd Hitler oldalán a vesztes fasiszta rablóháborúba torkollott. A magyar munkásosztály és dolgozó parasztság NEMZET 1947 nyarán 2010 TAVASZÁN újra összegyűjtötte életerejét, és a szavazófülkékben sikeres fordulatot FORRADALMAT vitt véghez. Rákosi Mátyás elvtárs, az MDP KV és az Országgyűlés kinyilvánítja, hogy ezt az alkotmányos keretek között kiMEGvívott fordulatotRADALMAT elismeri és tiszteletben tartja.

Pártunk és kormányunk, élén Sztalin eltvárs legjobb magyar tanítványával, Rákosi Mátyás elvtárssal AZ ORSZÁGGYŰLÉS kinyilvánítja, hogy az 1947. augusztusi ÁPRILISI választásokon, majd a két munkáspárt egyesítő kongresszusán új társadalmi szerződés született, amellyel a magyar dolgozók OK egy új rendszer, a Szocializmus NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS Rendszerének felépítéséről MEGALAPÍTÁSÁRÓL döntöttek. A magyar munkásosztály NEMZET e történelmi tettével arra kötelezte a megalakuló Központi Bizottságot, Országgyűlést és a felálló új kormányt, hogy elszántan, megalkuvást nem ismerve és rendíthetetlenül irányítsák azt a munkát, amellyel Magyarország fel fogja építeni a szocializmust NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS RENDSZERÉT.

Mi, a Magyar dolgozó nép ORSZÁGGYŰLÉS képviselői kinyilvánítjuk, hogy a demokratikus népakarat alapján létrejött új politikai és gazdasági rendszert azokra a pillérekre emeljük, amelyek nélkülözhetetlenek a boldoguláshoz, az emberhez méltó élethez és összekötik a sokszínű magyar dolgozó nép, NEMZET tagjait. Munka, otthon, család, egészség és rend, valamint Rákosi elvtárs és a Magyar Dolgozók Pártja iránti hűség lesznek közös jövőnk tartóoszlopai.

A szocializmus, majd a kommunizmus NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS Rendszere minden magyar dolgozó számára nyitott, egyaránt részesei a határon innen és túl élő, az internacionalizmus nemes eszméje által összekapcsolt proletárok MAGYAROK. Lehetőség mindenki számára és elvtárÁs mindenki FELÉ, aki Magyarországon él, dolgozik ÉS VÁLLALKOZIK. Szilárd meggyőződésünk, hogy a fejlett szocializmus, majd a kommunizmus NEMZETI EGYÜTTMŰKÖDÉS Rendszerében megtestesülő összefogással képesek leszünk megváltoztatni Magyarország jövőjét, erőssé és sikeressé tenni hazánkat, ezzel is erősítve az imperializmus ellen küzdő békefrontot. Ez a roppant erőket felszabadító összefogás minden magyar dolgozót EMBERT, legyen bármilyen korú, nemű, szakmájú, VALLÁSÚ, marxista képzettségű POLITIKAI NÉZETŰ, éljen bármely pontján az országnak VILÁGNAK, nagy reményekre jogosít, és hosszú évtizedek után megadja a lehetőséget, hogy a magyar dolgozók OK végre megvalósíthassák saját céljaikat. Erre tesszük fel életünket MOST KÖVETKEZŐ ÉVEIT."

Kalimera 2010.07.08. 08:32:14

Milyen párt a Fidesz?

K I A K A S Z T Ó !
süti beállítások módosítása