Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Az internetadó megroppantja a Fidesz hatalmát

2014.10.29. 13:00 | balközép | 174 komment

Címkék: tüntetás

Vannak olyan intézkedések, ami negatív, akár plusz pénz fizetéssel is jár az emberek számára, de még is elfogadja a társadalom. Mert a kormányzat érveit helyesnek találja és belátja hogy szükséges, vagy csak pusztán tudomásul veszi, hogy ez van. Ilyen volt a csipszadó vagy a banki külön adók. Bár ezeket az adókat is az emberek fizették meg végső soron, de még sem volt ilyen szintű társadalmi felháborodás.

Azonban vannak olyan intézkedések, amik a társadalom igazságérzetével nem találkoznak. Különböző hírportálok kérdezték a tüntetők véleményét, egyértelmű zömében nem az összeggel van probléma, hanem az elvvel.

 

 

Mi az igazságos? Erre a kérdésre ha egy társadalom azt mondja igen vagy nem mond semmit csak tudomásul veszi, akkor azt az intézkedést be lehet vezetni. De amire azt mondja, hogy nem, azt az intézkedést TILOS meghozni.

Ezt nem szokta felismerni nálunk a hatalom. Ahogy Gyurcsány sem értette meg a társadalmi igazságérzet fontosságát, most Orbán sétál bele ugyan abba a csapdába.

Azonban Magyarországon a hatalommal van még egy baj: képtelen felismerni, hogy ezt nem lehet bevezetni. Csupán egyetlen út van előtte a meghátrálás. A Fidesz előtt egyetlen út van, ha visszavonja az internetadót.Ha Orbán ezt nem ismeri fel, akkor bukni fog. Nem a 700 forintba, hanem abba, hogy olyan intézkedést hozott ami nem találkozott a társadalom igazságérzetével.

Én rendszeres tüntetésre járó vagyok. A tömegnek van egy hangulata, egy dinamikája, egy morálja. Ez a tömeg más mint az eddigi. A korábbi tüntetések kedvtelenek voltak és unalmasak. Ha tetszik inkább a fanyalgásról szóltak, mintsem a felháborodásról. Ez nem tetszik és kész. De hiányzott belőlük a felháborodás.  Tehát nem csak méretében is jelentősen nagyobb a netadó elleni tömeg, hanem moráljában is más.

 

Ezek az emberek dühösek és felháborodottak. Jól jelzi, hogy korábban a Fidesz közeli HírTV nyugodtan tudott tudósítani az ellenzék demonstrációkról. Most nem volt olyan pont, ahol ha bejelentkeztek ne vette volna körbe őket 50 ember és ne kiabálta volna: hazudtok!

 

 

Volt egy másik érdekes jelenség is. A Fidesz gőz erőkkel elkezdte a tüntetés MSZP-sezni. A komentekből, lehetett látni, hogy az emberek pont tojnak rá. Felőlük akár az MSZP is szervezhette volna. De számomra feltűnő volt, hogy a vasárnapi tüntetéshez képest, ahol lényegében senki nem volt pirosba, most a tömeg kb 6-7-8 százaléka pirosba jelent meg (ez a képeken is észrevehető). Nem hiszem, hogy ez véletlen volna.

A piros öltözék mellet, lett egy másik baloldalhoz köthető szimbólum is, amit használnak a tüntetők: ez nem más mint az EU-s zászló. A tömegben sokan a szabadság szimbólumának tekintik. Érdekes volt látni, ahogy a Fradi sálas lány követeli az EU zászlót a parlamentre.

Összességében tehát azért mondom, hogy ez a tüntetéssorozat alkalmas a Fidesz hatalmának megroppantására, mert  igazságérzetükben valóban sértett felháborodott emberekből áll, akiknek kezd identitásuk lenni. A korábbi tüntetéseknél ez nem volt.

Ha a Fidesz ennek az erejét nem ismeri fel, akkor ebbe bele fog bukni.

Piroslap. Tények balról. Kövess minket Facebookon! ITT!

 

· 4 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr86843639

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szex-erkölcs lesz a Fidesznek is a vége 2014.10.30. 09:45:53

  SZDSZ lefekszik az MSZP-vel, a komcsikkal = Fidesz lefekszik a papokkal, vagy ha más úgy jobban érti, akkor a klérussal. Tehát mindkét párt azzal feküdt össze lepedőt gyűrni és szexelni egy ágyba és egy kormányba, akit előtte gyűlölt és erkölcstelen...

Trackback: Fidesz sírvers 2014.10.30. 09:45:25

Mit írnál az FMPSZ, azaz a volt Fidesz sírkövére? (Fidesz--> FMPP--> FMPSZ.) Mert az F. Magyar Polgári Szövetségnek is szüksége lehet erre. Hiszen az SZDSZ, MIÉP, MDF, FKGP és sok más egykor kormányerőt is képviselő párt sírja felett ma már csak ...

Trackback: Fidesz már nincs. Felfalta önmagát. 2014.10.30. 09:44:47

  Ha egy párt teljesen átalakítja a céljait és többszörösen nevet is vált, az már nem lehet ugyan az, mint régen. Ahogyan MSZMP-nek, éppen úgy Fidesznek, ma már csak az utódpártja létezik. A Fidesz felfalta egykori önmagát is, és nem csak más rivál...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.10.29. 15:39:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.10.30. 12:16:29

@♔bаtyu♔:

Na ilyenkor látszik az hogy a magadfajta Jobbikos barmok mennyire egy követ fújnak a ballibsikkel :D

2014.10.30. 13:01:16

Milyen érdekes, hogy a bukott kommunisták szakmányban kezdenek el az általuk oly gyűlölt Fradi szurkolókkal példálózni. Akiket 2006-ban inkább agyonlövettek volna. Van egy rossz hírem komcsik: fradista nem felejt.

csak egy néző 2014.10.30. 13:13:41

@Bukott liberális demokrata:
"Miért lenne "fasság" a netadó? Nem te fizetsz hanem a milliárdos szolgáltatók."
Te baromarcú féreg, ezeket az adókat ki a fa...om fizeti?

-Igazgatási szolgáltatási pótdíj
-Katasztrófavédelmi hozzájárulás
-Pénzügyi tranzakciós illeték
-Egységes biztosítási adó
-Távközlési szolgáltatási adó (mobiladó)
– ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
– illetékemelések
– üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
-baleseti adó

csak egy néző 2014.10.30. 13:15:13

@parandroid:
És senkit sem láttak, mert háttal álltak ))))

barli 2014.10.30. 13:27:21

Ott cseszitek el, hogy nem a barom netadó ellen akartok tüntetni, hanem azt hiszitek, hogy felkelt most már végre a nép a gonoszorbán ellen. Ennek az ügynek lehetnek hosszú távú következményei, de rövid távú orbánbukást vizionálni az káros és baromság.

Roy 2014.10.30. 13:31:32

Dehogy roppantja meg az internetadó a Fidesz hatalmát. Orbán már bebetonozta magát. Tüntetni persze lehet hisz nálunk "demokrácia " van, de a kormány magasról tojik a tüntetők fejére.
Ez bebizonyosodott a diáktünteéseken is. A tüntetések ellenére bevezették a felsőoktatási törvényt. Akkor most mi a fenéről beszélünk?
A netadónak meg ez lesz a következménye.
index.hu/tech/2014/10/28/visszajohet_a_korlatos_internet_internetado_szolgaltatok/

ö...mikó? 2014.10.30. 13:33:39

Jó lenne, ha köcsög párthívők leszakadnának az ügyről, mert tényleg többet ártanak, mint segítenek. Nem kell sem MSZP, sem FIDESZ (sem egyéb), őskövületek vagytok, hívők. Senki sem szereti jobban emiatt az MSZP-t, húzzátok már le magatokat a wc-n!

konrada 2014.10.30. 13:36:19

@eszim:
Valóban, ezek nem feltétlen kellenek.
...de lesz csökkentett tranzakciós illeték (Paypass), 2. gyerek után emelt adókedvezmény, szocpolhoz hasonló valami...
Szóval a bevétel nem fog ettől nőni. (Ergo, az általad felsoroltakra továbbra is onnan b..szák el a pénzt, ahonnan eddig is.)

inuitdog 2014.10.30. 13:37:46

A listát kiegészíteném a cégek részére 2010-ben létrehozott "szociális hozzájárulási adó"-val, amit egy veszteséges cégnek is fizetnie kell alkalmazottai után, havi 30.000 Ft/fő.

John Doe3 2014.10.30. 13:45:46

@Bbogas: menj el táppénzre - csak egy hónapra (az nem számít, hogy egészséges vagy -- baleset is érhet!). Aztán nézd meg, mit kaptál táppénz címén, és ezek után döntsd el, hogy tényleg jól jártál-e (már ha ortodox módon számolsz).

István Tamasi 2014.10.30. 13:47:48

@Bbogas:
Na ez egy totális félreértés. a jobbik a fitymasz rokona.

Bbogas 2014.10.30. 13:55:25

@John Doe3: Nem járok táppénzre, én dolgozom. Ha meg baleset érne vagy lebetegednék, akkor fizeti a kieső bevételt a biztosító. Öngondoskodás, abból a pénzből ami nálam maradt a 16%-os SzJA révén.

Bbogas 2014.10.30. 13:57:43

@István Tamasi: Igen, a baloldalon előszeretettel mossák össze a kettőt.

konrada 2014.10.30. 14:03:50

@Bbogas:
Miért, jobbról látszik a különbség az MSZMPMSZP-DK-E2014PM között?

Na úgye!

István Tamasi 2014.10.30. 14:11:03

@Bbogas: Nem kell összemosni a fitymaszt a neonáci jobbikkal, mert ők maguktól összebútoroznak számtalan önkormányzatban, állami cégek igazgatótaácsaiban és még sok helyen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.10.30. 14:11:29

@konrada:

"...de az is, aki nem fogja fel, hogy az állam fentartása, üzemeltetése, s benne az őt is éríntő közszolgáltatások pénzbe kerülnek."

Már rég nem az állam fenntartására, hanem a lopások fedezésére megy el az adó jelentős része.

eszim 2014.10.30. 14:13:40

@konrada:
2011 kölségvetés bevételi főösszeg: 13 034 191
2014 kölségvetés bevételi főösszeg: 15 983 668
Szóval négy év után 22%-kal több pénzt szedtek be miközben ~13% volt az infláció
Másrészt valaki kapja a kedvezményt valaki meg fizeti!

Bbogas 2014.10.30. 14:14:37

@konrada: Persze, hogy látszik. Egyik jelentéktelenebb, mint a másik.

Bbogas 2014.10.30. 14:18:59

@István Tamasi: Neonáci Jobbik... Azt csak szeretnétek. Akkor lehetne riogatni azzal, hogy gyünnek a nácikok...

♔bаtyu♔ 2014.10.30. 14:19:03

Már ezek miatt sem szavaznék soha ballibre és enyhe indorom van a balliberálisok EU-jától is.

(Német gyerekcsatornán)
"A beszámolóban hozzáteszik: az internetadó nem csak a pénzről szól, hanem arról is, hogy az internetezési lehetőségek korlátozásával sérül az információszabadság, és eltávolítják az embereket az internettől. Egy animáció segítségével azt is elmagyarázták a német gyerekeknek hogy Magyarországon a kormány "csak a jó híreket" szereti, és csak ezekről számolhatnak be a magyar médiában dolgozók, így az internet azért is fontos a magyaroknak, hogy máshonnan is értesülhessenek a hírekről.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/135101/"

Írják úgy, hogy a HírTV egy az egyben végig adta a tüntetést, én is ott néztem.

konrada 2014.10.30. 14:20:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Üdv a való világban.
Valóban, mikor annak idején valahol sumériában, egyiptomban? feltalálták az adót, tényleg jelentős rész megy el az adóból lopásra.;))

♔bаtyu♔ 2014.10.30. 14:21:09

@István Tamasi: Ostoba barátom, a Jobbik legutoljára az MSZP-vel fogott össze, a fidesszel sehol sem.

szarosbatyu 2014.10.30. 14:25:31

@csak egy néző:
A netadó jó, mert visszaterel a munkaalapú társadalomba, nem kell a szemed a képernyő előtt rontanod a sok pornó miatt és segít megőrizni a költségvetés egyensúlyát. Tőbb ember fog így könyvtárba járni és a család szent kötelékében is több értékes szabadidőnk marad. Köszönet járna érte, nem ilyen alantas mocskolodás az éretlen drogos romkocsmában szipuzó fiataloktól. Eddig mi dolgoztunk értük hogy felnőjenek most nekik is ki kell venni a részüket a közteherviselésből.

winterrain 2014.10.30. 14:26:00

Őszintén remélem hogy az MSZP olyan távol marad ettől a megmozdulástól amilyen távol csak tud. A tiltakozók között is számos FIDESZ=MSZP transzparenst láttam. A netadó tekintetében ez igaz is. A tömeg tényleg más, sok a fiatal, akik szemmel láthatóan jó mókának tartják a tiltakozást. Ez egy nagy élmény volt nekik. Orbán Viktor megteremtette az igazi, ütőképes ellenzékét. Gratulálok neki.

csak egy néző 2014.10.30. 14:32:17

@szarosbatyu:
Hát öcsém, ezért a magasröptű baromságért kár volt regisztrálnod.
Gondolom te egyből ilyen idióta felnőttnek születtél, aki kiveszi részét a közteherviselésből.

"szarosbatyu 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014.10.30. óta tag."

Krumpli Bogart 2014.10.30. 14:33:26

Remélem beledöglik a Fidesz/KDNP, de a ballibek akkor sem jöhetnek vissza.

Teljesen szűz, tisztességes politikai elitet akarok 25 évnyi permanens zabrálás után.

István Tamasi 2014.10.30. 14:34:11

@Bbogas:
Éppenhogy egyetlen rendes normális ember nem szereti a neonáci jobbikot.

István Tamasi 2014.10.30. 14:34:54

@♔bаtyu♔:
Barátod neked a tiranai hóhér, de nem én!

Bbogas 2014.10.30. 14:45:40

@István Tamasi: Ezek szerint Tiszavasvári választópolgárai például síkhülyék.

Nagyon kényelmes dolog a Jobbikot neonácizni. Addig sem kell belegondolni abba, hogy a Jobbik választási sikere mögött nagyrészt a ballibeknek a cigánykérdést szőnyeg alá söprő, politikailag korrekt beszédmódja állt, ami megbélyegzett mindenkit, aki szót merészelt emelni a jogkövető többségért, és nem a kisebbségek jogait szajkózta.

Lehet a Jobbik válaszait rossz válasznak tartani, de a ballibek még addig sem jutottak el, hogy valós problémának tartsák a cigánykérdést.

ö...mikó? 2014.10.30. 14:49:49

@csak egy néző: Te meg menj el egy irónia órára....

ö...mikó? 2014.10.30. 14:51:00

@Bbogas: Ebben mondjuk igazad van. Ettől függetlenül a Jobbik sem szentek gyülekezete...

Bbogas 2014.10.30. 14:55:30

@ö...mikó?: Tényleg nem. De ott, ahol nagy sikereket értek el, ezt mindenki lesz@rja.

Szúnyog 2014.10.30. 15:01:27

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: "A post-hoz: az mszp és a többiek valahogy próbáljanak már kimaradni ebből a témából."

Hihi, és akkor kifizeted te a tüntetés költségeit?

paráznabillegető 2014.10.30. 15:03:05

@szarosbatyu: ejnye, szaros bátyám, oszt az autót nem kéne betiltani?
járhatnánk lovon. oszt nem kéne akkor utat felújítani, hiszen a lovat nem zavarja a kátyú. a kovácsbiznisz is felpörögne, az emberek zsebében meg sokkal több maradna, mert nem kéne benzint venni! és dugósem lenne,mert a ló sokkalkksebb mint egy autó. persze a lovat is regisztrálni kéne, mint az autót, az adó az adó. pozitív externália a sokkal frissebb levegő és az embereknek az állatok, különösen a lovak iránt érzett szeretete!

paráznabillegető 2014.10.30. 15:03:58

@Krumpli Bogart: lol, fügét kaphatsz, az van csak...

csak egy néző 2014.10.30. 15:13:00

@ö...mikó?:
Tudod az ok lenne, ha írónia lenne, de annyi barom van itt, hogy nehéz már eldönteni, hogy ki ironizál.

Csak beugrottam 2014.10.30. 15:14:13

A narancshívőknek küldöm szeretettel a "szolgáltató fizeti meg " jeligére:
"C.M.: Az adónak mindenképpen lesz hatása a felhasználókra. Ez azonban nem jelenti azt, hogy rögtön megemeljük majd az árainkat. A netadó miatt lassabban tudjuk majd csökkenteni a szolgáltatásaink árait, de kevesebb jut majd a készüléktámogatásra vagy készülék-finanszírozásra is. Nem lesznek meg azok az eszközeink, amelyekkel jelenleg népszerűsítjük az internet-használatot. Ha csak a lakossági szegmenst nézzük, a havi 700 forint egy néhány ezer forintos internet-előfizetés esetében tetemes összeg, a szolgáltatóknak sajnos azon kell elgondolkodniuk, hogy hogyan tudják valamilyen formában limitálni a mostani szolgáltatásaikat."

www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/mattheisen_sokkolo_erthetetlen_az_internetado.4.205608.html

Kis ember 2014.10.30. 15:49:06

Én azért mentem ki - több ismerősömmel együtt - mert az MSZP és a többi párt NEM volt jelen.
Amint erre is rátelepednek a politikai kullancs vérszívók, mindenki otthon fog maradni. Fogjátok fel végre, hogy ugyanúgy utálunk titeket, mint az Orbánékat. Takarodjatok mind, akik eddig már egyszer kormányon voltak, mindegyikőtökről elmondta a véleményét a nép - nem is egyszer.

Szúnyog 2014.10.30. 15:50:00

@Kis ember: ébresztő!! Az elejétől rá vannak telepedve, sőt, ők csinálják.

Dr Gregory House 2014.10.30. 15:54:29

@Krumpli Bogart: "Teljesen szűz, tisztességes politikai elitet akarok 25 évnyi permanens zabrálás után."

Te melyik országban élsz? Utópiában? De azért tündérmesének jó!

turista a saját országában 2014.10.30. 15:55:44

@Bbogas: "Én nem ismerek más hazai "elvtelen, cezaromániás, személyiségtorzult" politikust, csak Gyurcsányt."

Neki olyan világképe van, amely totálisan az ellentettje Orbán befelé forduló, a civil kurázsit tudatosan megfojtó, avittas, kézivezérelt, munkaalapú rabszolgatartó társadalomideáljának. Ami gondolkodás nem egyedi: egyezik rengeteg emberével, köztük az enyémmel is. Kár, hogy leszerepelt a manus, pedig rengeteg dologban igaza volt.

Kis ember 2014.10.30. 15:57:26

@Szúnyog:
Mondod te. Meg ezt hangsúlyozzák a beszart fideszesek. Ha ha ők is csinálják, amint előkerülnek majd, mint alternatíva, azonnal mindenki otthagyja őket.
De ha ők azok: szervezzék csak. Végre egyszer mi használjuk őket. Jobb lesz, ha megértik, hogy semmi esélyük nincs. Aki kinn volt velem, mindegyik azt mondta, hogy a fideszt utálja, az mszp-t megveti.

turista a saját országában 2014.10.30. 16:08:19

@Kis ember: "Takarodjatok mind, akik eddig már egyszer kormányon voltak, mindegyikőtökről elmondta a véleményét a nép - nem is egyszer."

Ezzel azt akarod mondani, hogy ha egy párt megbukik a választáson, az szépen számolja föl magát és tűnjön el? Ez úgy általánosságban csak nem igaz. A politika nem így működik. A bukott párt levonja a konzekvenciákat, a tanulságokat, megpróbál retorikailag, stb. megújulni, és újra hadrendbe áll. Ha sikerül. Ha nem, akkor egy idő után a kontraszelekció elve alapján. a rá való kereslet hiánya miatt valóban eltűnik.

UK-ban száz éve már a hagyományos két nagy párt kormányoz felváltva, hosszabb-rövidebb kihagyásokkal. Szép is lett volna, ha a Tory vagy a Labour már az első bukás után eltűnt volna a fenébe...vagy USÁ-ban a Republikánusok. Vagy Németo.ban pl. a CDU...és még sorolhatnám.

Kis ember 2014.10.30. 16:09:35

@turista a saját országában:
Tudod a régi Hofi poén jut az eszembe 1989-ből:
Ne félj, nem akarjuk, hogy visszajöjjön a király. De te se.

Kis ember 2014.10.30. 16:10:27

@turista a saját országában:
Na lemaradt a fele.
Ez így rendben is lenne, ha levonnák a konzekvenciákat. De nem teszk meg, egyik se. ezért kell eltakarodniuk.

sivatagi n. 2014.10.30. 16:30:13

Ha a képmutatás fájna, az MSZP-s majmok üvöltenének.

Pont ez a vörös csőcselék makog szabad internetről, mikor évek óta próbálják betiltatni a kuruc.infót. Elmentek ti a hazudós ávós kurva anyátokba :)

Kis ember 2014.10.30. 16:45:13

@sivatagi n.:
Eszed nem sok van. A kurucot nem azért akarják "betiltani", mert internet, hanem azért mert konkrétan bűncselekményeket követ el.
Kb mintha azért sírnál, hogy cenzúra van, mert meg akarják szüntetni a kedvenc dorgdíler/pedofil site-odat.

csak egy néző 2014.10.30. 17:07:26

@Kis ember:
Kár foglalkozni ezzel az idióta, fröcsögő jobbikossal. Biztos megsértődőtt, mert elhajtották a halál f...ra a tüntetésről a piros-fehér csíkos zászlójával.

Kis ember 2014.10.30. 17:09:46

@csak egy néző:
Nyugi, engem szórakoztat egyelőre. :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.30. 17:14:59

Perrsze hogy megroppantja. Már meg is roppantotta!

Körülöttem az emberek sírva követelik vissza Gyurcsányt meg Bajnait!

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2014.10.30. 17:15:23

A bolgár-törökök vagy onogur-bolgárok (egy másik, vitatott hipotézis szerint a bolgárok nem türk, hanem iráni nép), az un. ősbolgárok Közép-Ázsia területéről érkeztek a Fekete-tenger északi vidékére.

Egyes bizánci források szerint a 6. század első felében tűntek fel hasonló nyelvet beszélő, közös származást valló csoportjaik, mint a kutrigurok és utrigurok.

632-ben alapították meg Nagy Bulgáriát, vagy másképpen az onogur-bolgár birodalmat, kihasználva a két sztyeppei nagyhatalom, a türkök és az avarok 7. századi meggyengülését.

Az onogur-bolgárok államalakulatát a 7. század középső harmadában a kazárok foglalták el, hatására jelentős bolgár népesség mozdult el a Volga és az Al-Duna felé, utóbbi helyen hoztak létre egy 11. századig fennálló államalakulatot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.10.30. 17:50:54

@Kis ember:

"A kurucot nem azért akarják "betiltani", mert internet, hanem azért mert konkrétan bűncselekményeket követ el."

Miféle bűncselekményeket? Jópár dolog nekem sem tetszik, amit ott írnak, nem is olvasom nagyon gyakran, de bűncselekmény elkövetéséről nem tudok. Olyasmiről olvastam, hogy megvádolták őket, de ítéletről nem tudok.

Bbogas 2014.10.30. 18:15:14

@turista a saját országában: Ezzel a rengeteg dologgal kapcsolatban hány esetben tudta maradéktalanul érvényesíteni az akaratát?

gillka 2014.10.30. 18:19:34

@inuitdog: A szocho az ugyanolyan mértékű tb-járulékot váltotta fel. Leginkább azért, mert az utóbbiból nem adható kedvezmény, a szochóból pedig igen. Csak a pontosítás kedvéért...
Valamint: a munkavállalók után csak akkor fizeti, ha bért is fizet, kötelezően csak a társasági tagok (egyéni vállalkozók) fizetnek.

Kis ember 2014.10.30. 18:49:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nos, én egyről személyes érintettség miatt tudok. Szándékosan nem írom le, mert eléggé meghurcoltak emiatt már egy embert, de végigkövettem, mikor valakinek az adatait nyilvánosságra hozták, ellene való fellépésre buzdítva a "híveket".
Évekbe, rengeteg pénzbe és sok ősz hajszálba került az egyébként békés és soha életében senkinek nem ártó ismerősömnek, míg sikerült kikecmeregnie a kuruc ámokfutásának a következményei alól.

dont be such a jew 2014.10.30. 19:33:43

hát, nem roppantja meg a fidesz hatalmát

és főleg nem csinál belőletek győztest

de a netadó rossz 5let

2014.10.30. 19:37:41

@vezér01: "Rendben van,Orbán,Fidesz takarodj ! De mondja már meg valaki,hogy ki jöjjön utánuk és milyen programmal!"

Maradj az első mondatodnál, az a lényeg. Ahogy a Nagy Dakota Vezér mondta: a hídon akkor kell átkelni, amikor odaérünk.

vezér01 2014.10.30. 19:43:08

@Jules Verne: Jó,de a Mária Valéria hídhoz érve azért nem ártott tudni,hogy újjá építették -e már,vagy a közepén a Dunába pottyanunk.

Bbogas 2014.10.30. 19:45:53

A netadó rossz ötlet. De ha ennek kapcsán Heller Ágnes az ATV-ben a demokrácia halálát vízionálja, és azt mondja, hogy "Európa ezt úgysem fogja engedni", akkor biz'Isten kedvet kapok hozzá.

(Nem Heller Ágneshez, hanem a netadóhoz)

2014.10.30. 19:47:05

@polyvinyl:" Körülöttem az emberek sírva követelik vissza Gyurcsányt meg Bajnait!"

Körülötted? Hányan vagytok bezárva abba a diliházba?
Figyelj, mi lenne, ha a pártod többé nem lopna? Most, hogy újra választást csaltak, teljesen belevadultak a lopásba, a sarcolásba és a korrupcióba. Közben meg mocskolódnak és folyamatosan hazudnak. Neked mennyit sikerült összelopni?

2014.10.30. 19:51:40

@Bbogas: "A netadó rossz ötlet."

Lehet, hogy Orbán elvtárs már itthon van? A trollok kezdenek másképpen muzsikálni.

Bbogas 2014.10.30. 19:55:27

@Jules Verne: Elolvastam egy-két kommentedet, és úgy döntöttem, hogy nem reagálok.

annamanna 2014.10.30. 20:04:08

Meg lehet-e csinálni azt, hogy a szolgáltatók egyszerűen bejelentik, hogy ők ezt az adót nem fogják kifizetni és kész? Nem hárítanak át senkire semmit, nem változtatnak semmin, nem fizetik az új adót és csókolom? Arra mit lépne a kormány?

Bbogas 2014.10.30. 20:11:04

@annamanna: Nagyon nem jó ötlet. Behajtanák rajtuk, plusz egy rakás pályázatból kizárnák magukat a köztartozással. És csókolom.

annamanna 2014.10.30. 20:13:15

@Bbogas: behajtanár rajtuk, de hogy? A nagyobbak multicégek, és nem lehet őket lecserélni. És ha ők sem fizetnek, akkor a kisebbek ellen sem lehet eljárást indítani, hiszen a nagyok ellen nem tudnak. Állítólag a kapitalizmusban a tőkések uralják a politikát, vagy ezt rosszul tanították?

Bbogas 2014.10.30. 20:18:00

@annamanna: Inkasszóról hallottál? Azt meg nem tudom, hogy neked mit tanítottak a kapitalizmusról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.10.30. 20:24:21

@Kis ember:

Írnál róla részletesebben? Kimondta bíróság, hogy bűncselekmény történt?

dont be such a jew 2014.10.30. 20:25:40

@annamanna: ha vmelyik szolgáétató olyan hülye lenne hogy nem fizetne a piacát azonnal a többi szolgáltató kapná meg

Simon L. Bon 2014.10.30. 20:26:23

Nem megroppantja a Fidesz hatalmát, hanem már megroppantotta.
De nem a pattanásos rendszergazdák, krétakörösök és a höok-osok tüntetése, hanem a saját szavazói felháborodása, akik nem mennek ki tüntetni, csak otthon forronganak már hónapok óta, mert rossz irányba megy a fidesz.

dont be such a jew 2014.10.30. 20:49:15

ahhoz hogy a zemeszpé vagy a jobbik beérje a fideszt ahhoz

a teljes népességben a maszopnak +26% kell, vagy a fidesznek minusz 26. A maszop az utóbbi 10 évben összesen nem erősödött ennyit. A fidesz meggyengült 2011-12ben de nagy fölénnyel jött vissza.

A pártválasztóknál a különbség elképesztő 38%, ugyanilyen a Jobbikhoz viszonyjtva is.

Valószinüleg a világ egyetlen kormánypártja sem vezet annyival mint a geciorvbán.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.30. 22:18:18

@Bukott liberális demokrata: "Nem te fizetsz hanem a milliárdos szolgáltatók."

Befejezed, vagy pofán vágjalak? Szerinted a bankok sem hárították át a tranzakciós illetéket, hm?

annamanna 2014.10.30. 22:29:24

@Bbogas: ezek MULTIK, iszonyatos tőkeerővel, kapcsolatokkal.
közülük egy is, mondjuk a vodafone, úgy elvágja az orbán-km-t, hogy nyoma sem marad.

és ezek sírnak, mint a fürdős kurva, hogy én tüntessek helyettük? mert őket megadóztatja az orbán?

szerintem ez röhej.

nehogymár nekem kelljen utcára mennem azért, mert a vodafone-t megadóztatja a km!
van nekik annyi eszük, hogy ellene tudjanak állni, ha akarnak!

@dont be such a jew: na de mi van, ha egyik sem fizet?

dont be such a jew 2014.10.30. 22:32:06

@annamanna: a bankok is eztet kamuzták, aztán egyik semment el

dont be such a jew 2014.10.30. 22:33:54

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: 'Befejezed, vagy pofán vágjalak? Szerinted a bankok sem hárították át a tranzakciós illetéket, hm?'

- tekintve hogy a nyereségességük nagyot esett, természetesen nemtudták átháritani

dont be such a jew 2014.10.30. 22:37:39

nem kéne baszakodni a magyarokkal a négernek, mert óriásplakát lesz a mocskából hamarost!

www.foxnews.com/politics/2014/02/03/not-even-smidgen-corruption-obama-downplays-irs-other-scandals/

communities.washingtontimes.com/neighborhood/tygrrrr-express/2013/may/29/president-obama-drowning-corruption-scandals/

annamanna 2014.10.30. 22:38:18

@dont be such a jew: lehet látod, azt nem figyeltem.
nekem nem kerek, hogy egy olyan kis porbafingó ország suttyó zsíros paraszt miniszterelnökének, mint amilyen Első Alcsúti Felcsúti Rengőháj, annak hogyhogy nem bírnak ellenállni a multicégek, bankok?
itt valami nem stimmel, szerintem ha akarnák, megennék reggelire.
ha meg nem akarják, akkor majd én legyőzöm Rengőhájat?

dont be such a jew 2014.10.30. 22:44:51

@annamanna: annyira nem vk szomorú, hogy pár százmrd-ot befizetnek adóba, amit előtte más fizetett be.

dont be such a jew 2014.10.30. 22:51:37

De azér nagyon nemkéne baszakodni, pláne hogy pont Obama küldte rá a NAVot mindig a politikai ellenfeleire, aztán igyekeztek eltüntetni a bizonyitékokat

www.foxnews.com/opinion/2014/08/26/standard-operating-procedure-for-obama-administration-delay-derail-deceive/

a nemzeti sajtó kajázza az ilyesmit, szóval baszakodni azt nem kéne mer sirás lesz a vége!

annamanna 2014.10.30. 23:45:33

@dont be such a jew: Nahát azért én se lennék szomorú, ha az adót tényleg ésszel használnák fel.
Ami engem aggaszt, az az, hogy most érdekes módon minden erős cég és erős ember, erős politikus hallgat, mint a tök, gyáva, mint a nyúl, és engem meg a többi kisembert hajt előre, hogy menjünk csak tüntetni Orbán ellen, döntsük meg a hatalmát.

De miért is???
Miért én menjek?

Hol van TGM? Heller? Fodor? Hogyhogy most nem vonyít a kórus?
Hogyhogy gyámoltalan a Vodafone?

De én, én, én harcoljak!!!
Értük!!!

Ha kell, haljak meg!
A Vodafonért!

Hát egy nagy büdös lófaszt.
Mindenki valagába, aki engem tüntetésekre hajszolna.

Először is Gurmai Zita fiának ánuszába, aztán meg a többibe.

Kis ember 2014.10.31. 00:08:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem, mert nem jelentette fel őket. Retteg így is.
De egy ártatlan (BTW nem ártatlannál is) ember személyes adatait (név, lakcím, fénykép stb) feltenni egy ilyen hírportálra és őket nyíltan meggyanúsítani valamivel, amit nem követtek el (na ezt kimondta a bíróság), az bizony bcs.

Pop40 2014.10.31. 04:42:35

@annamanna:

"De miért is??? Miért én menjek? Mindenki valagába, aki engem tüntetésekre hajszolna. "

Valamit te nagyon benézhettél. Ne menj. Nem kötelező. A kutya nem hajszol téged tüntetni.
Az egy dolog, hogy az érdeked nyilván egybeesik a szolgáltatókéval, de az, hogy te személy szerint mész vagy sem, kötve hinném, hogy érdekli őket.
Ha neked ez ennyire megterhelő pszichésen, javaslom, inkább hanyagold.

Az ilyen jellegű szolgáltatás amúgy normális országban úgy működik, hogy a szolgáltató (valamilyen minőségben és áron) szolgáltat, a fogyasztó pedig dönt, hogy neki ez a szolgáltatás ilyen paraméterekkel kell e. Ha kell, a szolgáltatónak profitja lesz, ha nem, nem lesz. Így működik a piacgazdaság.

Az csak az ilyen, félfeudális országban divat, hogy a féleszű diktátor tetszése szerint lopja el a cégek pénzét, "extraprofitnak" titulálva a bevételüket.
Hogy mitől extra az extraprofit, az nyilván a féleszű diktátor kedvétől függ, hogy épp mennyi pénzt akar ellopni.

Ha neked utóbbi szimpatikusabb, mindenképp maradj otthon.

Pop40 2014.10.31. 04:51:02

@dont be such a jew: Édes kicsi húsom, nagyon azért ne éld bele magad, mert nagyobbat akarsz f#ngani, mint az usa, és az lesz a vége, hogy besz#rsz.

Jobb, ha tőlem tudod: Nagyon nem vagytok egy súlycsoport az usával te, meg a nemzeti sajtod :D
Te kábé a lapostetű vagy, amelyik felmászik az elefántra, és ugrál rajta, azzal, hogy "most agyontaposlak" :)
Az elefánt meg csak azért nem röhögi ki, mert még csak fogalma sincs róla, hogy a tetű egyáltalán ott van.

Az amcsiknak érdekei vannak, ez jelen esetben szerencsére egybeesik az ország érdekével: mindenki érdeke, hogy te meg a fideszkomcsi maffiád takarodjatok a büdös francba örökre.
Elhiheted, hogy ők hatékonyan képviselik az érdekeiket, ha mással nem, megszellőztetik a lehallgatott beszélgetéseket, amikben Vitya eladta az országot, vagy nyilvánosságra hozzák a svájci számláit, amikre a lopott pénzt nyomta ki.

Mit gondolsz, miért szaladgált Vitya mostanában olyan sűrűn Svájcba? :D :D

konrada 2014.10.31. 08:11:33

@Pop40:
Ennél egyszerűbb a számítás: extraprofit az, ami multi esetén más országok béli-hazai elérhető profitjánál lényegesen magasabb, illetve úgy is lehet nézni, hogy a a profitnak az része, aminek elvesztése nem teszi lehetetlenné a működésének fenntartását, azaz marad még profit a befektetők kifizetésére.

...de az már hozzáállás kérdése, kit mi zavar jobban: az ha egy cég adóját emelik olyanféle képpen, hogy annmak csökkenti a kivihető profitját, vagy az, ha az ott élőket adóztatják helyettük agyon.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.31. 10:48:34

@dont be such a jew: ??? Szerinted ez ennyire egyszerű? A nyareségesség egy az egyben attól függ, hogy áthárították-e? Inkább azt kéne megnézned, hogy hogy alakultak a számlavezetési és egyéb banki díjak, nem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.10.31. 11:36:32

@Kis ember:

HA úgy történt, ahogy leírtad, és mégsem tett feljelentést, akkor az az ő hibája. De a feljelentés elmaradása épp őt hitelteleníti, a félelme meg alaptalan: ha a nyilvános meggyanúsítás után nem érte támadás, akkor a feljelentés sem vezetett volna arra.

Persze nem akarom a kurucinfót elvtelenül védeni. Mégis kétlem, hogy egyéb média nem sért időnként személyiségi jogokat.

Pop40 2014.10.31. 12:12:41

@konrada:
Jellegzetes fideszbolsi mentalitás. "a profitnak az része, aminek elvesztése nem teszi lehetetlenné a működésének fenntartását"
Már bocs, de ki a f@szom vagytok ti, hogy más zsebében turkáljatok?
Szerinted melyik az az elmebeteg befektető, vagy vállalkozó, aki azzal idejön, hogy majd a komcsi maffia annyi pénzt meghagy neki, amivel még épp működni tud? Nincs épeszű cég, aki erre idejönne.

Mellesleg kiváló kommunista szokás volt 30 évvel ezelőtt, hogy a pár nyereséges cég bevételét elvették, és ezzel toldozgatták-foldozgatták a veszteségeseket. Hatékony is volt a szisztéma baromira.

"az ha egy cég adóját emelik olyanféle képpen, hogy annmak csökkenti a kivihető profitját, vagy az, ha az ott élőket adóztatják helyettük agyon."

Ócska, ostoba, demagóg duma.
Szó nincs arról, hogy bárkit agyon kéne adóztatni, az emberek jelenleg is elég adót fizetnek ahhoz, hogy bármire teljen belőle. Csak a befizetett adó elfolyik a vízfejű állami bürokrácián, a fideszes maffiózók lopásain és a vezér elmebeteg hobbijain (lásd stadionok, ami ugye kurva fontos költségvetési tétel), a NAV-os mutyikon, az ostoba, át nem gondolt tevékenységeken (mondjuk ez utóbbi nem kizárólag fideszes tétel) stb stb.

Tudod mit? Lopjon kevesebbet a maffia, ne szórja el a pénzt a NAV, csökkentsék az állami bürokráciát, és EBBŐL majd megoldható lesz, hogy ne kelljen agyonadóztatni a népet.

Anélkül is, hogy szétkúrnátok a befektetők magántulajdonhoz való jogát, mert ti ugye kicsit sem vagytok komcsik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.10.31. 15:04:01

@Pop40:

"a NAV-os mutyikon, az ostoba, át nem gondolt tevékenységeken (mondjuk ez utóbbi nem kizárólag fideszes tétel) stb stb."

Csak az utóbbi? A szoclib kormányzás alatt csak annyi volt az eltérés, hogy nem a fideszes, hanem a szoclib maffiózók loptak.

Pop40 2014.10.31. 16:49:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az lehet.
Csak nem mindegy, mennyit lopnak, nem mindegy, hogy ehhez magukra írják e a törvényt, mint a fidesz, és nem mindegy, hogy aki lebukik, azt lesittelik (Zuschlag, Hagyó) vagy szinte még ki is tüntetik, mint Szíjjártót, Rogánt, Mészárost, Simicskát, NaVidát, stb stb.

Szóval lopás mindkét időszakban volt, de a 2 időszak "pofátlansági faktora" korántsem ugyanaz.

Pop40 2014.10.31. 16:55:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ó, és még valami: a fidesztől már az is pofátlanság lenne, ha "csak" ugyanannyit lopnának, mint a szocik. Ugyanis a nép nem azért hajtotta el a szocikat, hogy mostantól a fideszesek lopjanak helyettük, hanem azért, hogy onnantól senki ne lopjon - amit a fideszesek serényen ígérgettek is, lásd Pokorni "aki belenyúl a közösbe, levágjuk a kezét" Zoltán.

Ehhez képest nemhogy semmit nem lopnak, de tízszer annyit lopnak, mint a szocik.
Ha Pokorni fogadkozásához ragaszkodnának, már nem lenne ember a fideszben, akinek megvan a keze, legtöbbnek már a műkeze is a sokadik széria lenne :D

István Tamasi 2014.11.01. 11:22:37

@Bbogas:
Könnjyű a normális információktól elzárt, jobber propagandával etetett embereket demagóg dumával megtéveszteni és ez történt Tiszavasváriban is.
Ótvaros nagy hazugság az újnyilas jobbikkal kapcsolatosan politikailag korrekt beszédről ajvékolni. Politikailag az lenne a korrektség első jele ha az esküszegő zazrivecz-vona lemondana és eltűnne a többi rasszistával együtt és a maradék /nem sok maradna/ jobbikos egszer és mindenkorra bocsánatot kérne és kategórikusan elhatárolódna a korábbi rasszista fagyűlölő megnyilvánulásokért illetve megnyilvánulásoktól.

István Tamasi 2014.11.01. 11:23:23

@Pop40:
Tévedni tetszik. a maffiabanda fidersz ezerszer többet lop mint elődje.

Bbogas 2014.11.01. 11:59:51

@István Tamasi: "normális információktól elzárt"

:DDDDD

Vasváriban talán zavarják az ATV-t? Cenzúrázzák a netet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.01. 16:21:48

@Pop40:

"aki lebukik, azt lesittelik (Zuschlag, Hagyó)"

Ők csak parasztáldozatok voltak. A nagyhalak a szocik közül sem buktak le.

Azon sem érdemes vitatkozni, melyik banda hányszor többet lop(ott) a másiknál. Mindegyik annyit lop, amennyit csak tud. És mindegyik lop(ott) annyit, hogy a törvény szerint a maximális büntetés járjon neki.

Pop40 2014.11.03. 21:04:30

@István Tamasi:
Ezen nem veszünk össze :D

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A nagyhalak soha sehol nem buknak le, de mindenesetre már azt is tudom értékelni, hogy ott legalább a kisebb tolvajok lebuktak, másrészt utána a banda elszégyellte magát, és kicsit visszafogta magát a lopásban.
Fideszéknél a lebukás után tízszer olyan intenzitással lopnak, ráadásul még nekik áll feljebb, hogy valaki egyáltalán rákérdezett a témára. (Lásd Hadházy esete a trafikmaffiával, Horváth esete a NAV-val, vagy az RTL esete legutóbb Vidával.)
De említhetnénk Szíjjártó meg Rogán hetente növekvő területű csodapalotáit is.

Nem, nem egyenlő a kettő, bármennyire is ezt akarod sugallni. Még akkor sem, ha abban igazad van, hogy mindkettőnek kijár a maximum.
süti beállítások módosítása