Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Ünnepi visszatekintés: ugyan, miben jobb az Orbán-, mint a Kádár-rezsim?!

2014.06.16. 23:48 | Brendel Mátyás | 223 komment

Címkék: orbán kádár rendszerváltás

Nézem az ünnepi műsort a királyi tévében. A mostani rezsim a Kádár-rendszer szidásával akarja legitimizálni a saját aljasságát. Bemutatják a vasfüggönyt, kijelentik, hogy ma mennyivel jobb, hogy szabadon utazhatunk. Igen, ez igaz, sőt, a nyitott, schengeni határok segítségével még szabadabban. Csak nem tudom, meddig lesz ez így ha Orbánék folyton mumusként szidják pont az EU-t. Őket is, és a kommunistákat is. Azt mondják, a kommunista rezsim elől nem lehetett elmenekülni, igen, az Orbán rezsim elől el lehet. Valóban, őszintén mondom, hogy jó. Ez elől a rezsim elől legalább el lehet menekülni. Ugyanakkor a kommunista rezsim elől soha nem menekültek annyian, még 1956-ban, a nyitott határoknál, a legnagyobb menekülési hullámban sem, mint az Orbán rezsim elől most.

orbankadar.jpg

Bemutatják a spiclirendszert, mely "behatolt az emberek magánéletébe". Az a helyzet, hogy a mi családunk életébe nem. De hogy ma nem figyelnek-e meg, azt nem tudom. Azt sem, hogy Kubatov melyik listáján vagyok rajta. A rajongóin biztos nem. Azt se tudom, hol nem kapnék munkahelyet a blogolás miatt, mert nem szolgálom az Orbán rezsimet. Azt viszont tudom, hogy kirúgnak embereket, figyelnek, kik mennek tüntetésekre. Azt hallom, az emberek nem mernek kimenni, mert rajta lesznek a fényképeken, benne lesznek valami felvételben. És aztán a polgármesteriben, a közmunka osztásnál ezt nézik. Ez is naygon Kádár-rendszerhez hasonló dolog. Az emberek kiszolgáltatottá tétele, kihasználása, fenyegetés fű alatt, munkával. Akik fentről kapják a pénzt, azokból seggnyalókat akarnak csinálni.

Bemutatják, hogy 1989-ben kikiáltották a köztársaságot. "Az ország neve a mai naptól Magyar Köztársagág". Igen, de az Orbán rezsim ezt is elvette tőlünk azóta. Már nem köztársaság a nevünk.

Mutatják a kulákokat, akik ellen gyűlöletet szítottak, elvették a földjüket. Mondják, hogy osztályalapon sok embernek elvették a jövőjét, sok fiatal nem járhatott egyetemre. Sok fiatal meg egyébként pont a létező szocializmusban járhatott egyetemre, aki azelőtt nem. Szegény munkások és parasztok tehetséges gyerekei. És sok fiatal most megint nem járhat, mert megint sok pénz kell hozzá.

És mennyivel jobb, hogy a földet nem a kommunista párt veszi el, hanem Fidesz oligarcháknak adják oda pályázaton? Mennyivel jobb, hogy vállalkozásokat úgy lehetetlenítenek el, hogy nem nyerhetnek pályázatokon?! Hogy elveszik a trafikokat?! Mi javult itt ezen a téren? Semmi. Ugyanúgy a hatalom potentátjai, seggnyalóinak oszt az állam, a többiektől meg elvesz. Ugyanúgy korrupt, elnyomó ez a rezsim, mint a kommunista és létező szocialista rezsim volt.

Bemutatják az akkori pártpropagandát, cenzúrát. De ma, én a közszolgálati tévén csak túlzott kommunistázást láttam. Ugyanúgy megy a valóságtól elrugaszkodott agymosás orrba-szájba. A mai rezsim a kommunistákat ugyanúgy használja, mint ők anno a nácizmust: mumusként. Ma kirúgják az Origo főszerkesztőjét, mert leleplezte a kormány egyik tagját? Mi változott itt a kommunizmus óta?! Alig valami. A királyi tévében ugyanaz a szar megy, ugyanúgy hülyének néznek minket, ugyanúgy nyomják az ideológiai hülyeségüket a vallást. "Kommunisták" szidják a kommunistákat. A csapból is kommunistázás folyik. Megörültem egy pár turisztikai műsornak, mely a Kárpátok hegyeit, az Őrséget mutatja be, de még abban is kommunistáztak egy jó adagot. Más véleményt ebben az országban ma el lehet mondani interneten, blogokban, melyeket egy kevés ráérő fiatal olvas, és tévékben, melyeket a kutya se néz, mert nem érhető el ingyen, nincs bent a csomagban. Sajtószabadság?! Hát nem igazán. De sajtóegyenlőség biztos nem.

És nem, nem a rendzserváltást mindenben szidókhoz tartozom. Nem vagyok titokban szélsőbalos. Nem naivan nosztalgiázok, nem vagyok rendszerellenes, sem mindennek az ellensége, sem anarchista, sem 2006-os csőcselék. Nem akarok minden politikust elzavarni, sem királyságot, sem közvetlen demokráciát. Én parlamenti, képviseleti demokráciát akarok, a 3. köztársaságot akarom vissza, mert akkor volt itt a legjobb. Jobb volt 2006-ban, jobb volt a Gyurcsány kormány, de még az első Orbán kormány is jobb volt. 2010-ben rendeződtek vissza a dolgok. Az ország akkor engedte vissza a kommunizmus szellemét az országba.

Orbán beszédéből egész nap kismilliószor ismétlik azt a részt, hogy: "senki nem gondolhatja, hogy a pártállam magától fog megváltozni". Hát, nem volt igaza. Akkor magától megváltozott, azóta pont ő visszacsinálta. Ennek az új rezsimnek a lebontásáért viszont sokat kell tennünk. Mert ezt a rezsimet nem rendőrök védik, akik átállhatnak, hanem az emberek fejében élő maradiság, a manipulácó, a korrupció. Ezt pedig sok munka lesz lebontani.

Mutatják 89-ben a fiatal Obrán Viktort, ahogy beszédet mondott. Nem tudom, minek keveredett oda. A változás szelei nem neki fújtak. Azóta volt alkalma, választott, döntött, kiderült, nem a változás pártolója. Ő csak visszahozta a Horthy- és a Kádár-rezsim keverékét. Ez nem rendszerváltás. Ez rendszervisszaváltás. Viktor, te nem tudom, mit kerestél akkor ott, te csak egy félresiklott pengefalvágás vagy a történelem arcán. Nem is mertél odamenni a Hősök terére, mintha csak érezted volna, hogy nincs ott semmi keresnivalód.

Orbán azt is meséli a királyin, hogy anno meg kellett vágnia a beszédét, és Kövér Lászlótól kellett segítséget kérnie. Ha nekem Kövér Lászlótól kéne ehhez segítséget kérni, akkor én felakasztanám magam. Nem tudom, milyen ország az, ahol egy ilyen bugris lehet a miniszterelnök, a maga tenyeres-talpas beszólásaival, szövegeivel, melyeket szándékosan aláhúz traktorvezetős ingével. De hát a többség ezt akarta, nem ellenezte, megérdemlik. No, ebből a szellemi szintről kikászálódnia az országnak, az sok idő lesz. Már nem biztos, hogy megélem.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr706305876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nnnnnnnn 2014.06.17. 12:21:29

@ex-dr. vuk: ő mondta neki az volt a legszebb év.

konrada 2014.06.17. 12:21:49

@Brendel Mátyás:
Na ja. Milyen meglepő is lehet annak, aki nem hallott arról, hogy 2010-11-ig a nyugat-európai országok jó része a munkaerőpiacukat kvótákkal, s az azzal járó külön foglalkoztatási engedélyeztetéssel járó hercehurcákkal védték.

konrada 2014.06.17. 12:24:45

@konrada:
f.sza, már megint elütöttem, szegény Mátyásunk meg nem fogja megérteni!
megelpő=meglepő
mea culpa...

csak egy néző 2014.06.17. 12:25:06

@wirth6:
""Tudja, én a nyolcvanas években nem a diktatúra ellen harcoltam. Hanem azok ellen harcoltam, akik csinálták a diktatúrát. Ezek az Önök párttársai voltak!"

Akiknek nem kevés százaléka, most per pillanat a mi padsorainkban ülnek, illetve a mi támogatóink és intézkedésünk haszonélvezői.

Így már "szofisztikáltabb"?

csak egy néző 2014.06.17. 12:27:44

@csak egy néző:
intézkedésünk helyesen, intézkedéseink

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 12:30:03

@Brendel Mátyás: 30 éven át vesszük fel, folyamatosan. Ha ennyit sem tudsz minek koptatod a billentyüket?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 12:30:51

@Brendel Mátyás: 'a kormány által is bevallott 500ezer kivándorlóról, és ha jól emlékszem, ez csak az els 3 fidesz év'

A kormány hol vallott be ilyet?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 12:33:24

@konrada: nem az elütés miatt nem értettem, hanem mert hülye vagy, és nem tudtad megfogalmazni, mit akarsz. az is lehet, hogy semmi értelmeset nem akartál

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 12:35:10

@konrada: ez nem magyaráz mindent. más országokban a kvóta ellenére is nőtt a kivándorlás korábban. nálunk kifejezetten az Orbán-rezsimben ugrott akkorát, amilyet máshol nem

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 12:37:25

@Tiszteltetem Brüsszelet: és az akkor úgy már jó, vagy mi a fasz?! Orbán sokáig adósságcsapdába taszította az országot, egy igen kétséges befektetés miatt. ehhez képest az IMF hitel smafu volt

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 12:41:37

@Brendel Mátyás: Igen, úgy már jó. Miért, mi a rossz benne?

'Orbán sokáig adósságcsapdába taszította az országot, egy igen kétséges befektetés miatt.'

Hogy lehet SOKÁIG ADÓSSÁGCSAPDÁBA TASZITANI olyan hitellel amit fel sem vettünk?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 12:48:16

@Brendel Mátyás: 'Matolcsy György még nemzetgazdasági miniszterként egy írásbeli kérdésre adott válaszában újfent kifejti, hogy pontosan milyen adatokra támaszkodott akkor, amikor félmillió külföldön dolgozó magyarról beszélt.'

te meg erről hazudozol: a kormány által is bevallott 500ezer kivándorlóról, és ha jól emlékszem, ez csak az els 3 fidesz év

TÉNY: 1. nem a fidesz alatt hanem összesen 2. nem kivándorló hanem külföldön dolgozó

Hogy lehet SOKÁIG ADÓSSÁGCSAPDÁBA TASZITANI olyan hitellel amit fel sem vettünk?

Barbaarb 2014.06.17. 13:11:59

@Brendel Mátyás: Nem te vettél hitelből, hanem az egész ország.
Ma sokkal könnyebb külföldre jutni, főleg az EU-n belül, mivel angolul vagy németül tanult már mindenki abból a korosztályból, nem kell ahhoz felsőfokú vizsga. Az ötvenes években nem is lehetett angolul tanulni.

Tudtommal például az Audi több mint 10 000 főt foglalkoztat. Az RTl Klub mennyit? Szerinted a közelében jár ennek? Elárulom 100 körül van, tehát kb. százszor annyi ember foglalkoztat az Audi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 13:13:19

@Tiszteltetem Brüsszelet:

1) azóta van annyi a fidesz rezsim alatt kivándorló is

2) aki tartósan külföldön dolgozik, az az n fogalmaim szerint kivándorló

3) ezt mindenki érti, aki nem hülye, te az vagy. nem tudom elmagyarázni neked, mert hülye vagy

konrada 2014.06.17. 13:24:18

@Brendel Mátyás:
Akkor megpróbálom másképpen:
A közszolgáltatások - víz-gáz-áram-információ-stb.. a GDP cca. 10%-át adják.
Ezeknél csak a haszon a közel 20 év alatt 15-20%, de az csak egy része a kivett-kivitt pénznek, mert a "szakértői" díjak, "tanulmányok" is elég nagy pénzszívattyúk az azt birtokló tulajdonosnak.

...de ha így sem érted, nyugodtan kérdezz, mert én megértem, hogy eddig a bonyolultabb kérdések esetén csak lehülyéző válaszokat kaptál, így azt gondolod, ez a standard válasz.De élőben biztos sokkal hamarabb megunnak.

micsoda? 2014.06.17. 13:37:23

" A csapból is kommunistázás folyik. Megörültem egy pár turisztikai műsornak, mely a Kárpátok hegyeit, az Őrséget mutatja be, de még abban is kommunistáztak egy jó adagot."

Valóban. Most már úgy vagyok vele, hogy a riportműsorokban nem azt figyelem, hogy mit monda az alany, hanem mikor kommunistáz, ill. mikor szidja az átkost. Onnantól kezdve nem érdekel, bármit is mond. Sajnos a kitüntetésekkel ugyanígy vagyok, ha nem ismerem az illetőt. A kommunista rendszer kitüntetéseit sem ismeri el ez a rendszer. Azok nem érdemelték meg, bezzeg a maiak? Régen a " kapitalista" címszó alatt meg a díszkurzus. Semmi nem változott, csak a biztonság, a megélhetés vált bizonytalanná.

Akkor is az mehetett nyugatra aki akart, igaz 3 évenként, mert gazdálkodtak a valutával. Persze úgy csencselni mint a szocialist országokkal nem lehetett. Számos ember köszönhette a meggazdagodását, ezt sem kéne elfelejteni:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 13:41:31

@konrada:

"Ezeknél csak a haszon a közel 20 év alatt 15-20%, de az csak egy része a kivett-kivitt pénznek, mert a "szakértői" díjak, "tanulmányok" is elég nagy pénzszívattyúk az azt birtokló tulajdonosnak."

ennél sokkal több az arányos profit az autóiparban, azt mégse utálja a Fidesz, mert nem akarja lenyúlni. 20 százalék haszon 20 év alatt az kurvára szar befektetés. ez nem karvalytőke, meg vagy te zuhanva, kimosta a Fidesz az agyadat

...de ha így sem érted, nyugodtan kérdezz, mert én megértem, hogy eddig a bonyolultabb kérdések esetén csak lehülyéző válaszokat kaptál, így azt gondolod, ez a standard válasz.De élőben biztos sokkal hamarabb megunnak.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 13:48:27

@Brendel Mátyás: 1) azóta van annyi a fidesz rezsim alatt kivándorló is
- forrás?

'2) aki tartósan külföldön dolgozik, az az n fogalmaim szerint kivándorló' - ki ondta hogy tartósan dolgoznak, rajtad kívül?

'3) ezt mindenki érti, aki nem hülye, te az vagy. nem tudom elmagyarázni neked, mert hülye vagy '

- szerintem meg mert nem tudod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 13:49:33

@Barbaarb: az Audi valóban 10ezret, a Mercédesz szerintem kevesebbet. az rtl klubról nem találtam semmit, olyat igen, hogy a reklámipar közvetlenül 13 ezer embert foglalkoztat, közvetve ötvenezer körülit.

tenytar.blog.hu/2014/06/06/jon_a_lex-rtl_klub_vegul_ezt_is_mi_fizetjuk

szerintem az rtl klubnál belevéve a külsősöket, a takarítónőket, vagy például az ügyvédeket, akik főképpen nekik dolgoznak, szintén nagy szám jön ki.

de egyébként ebből nem tudom, hogy jön ki az, hogy az audit imádni kell, az rtl klubot viszont büntetni.

ez inkább úgy jön ki, hogy az rtl klubot nem az ország, hanem orbán kicsinyes fasz érdeke pórázra fogni, az audit meg nem.

kurvára nem az ország meg az emberek érdekéről van itt szó, hanem kurvára a fidesz maffiáról

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 13:50:12

@Brendel Mátyás: '3) ezt mindenki érti, aki nem hülye, te az vagy. nem tudom elmagyarázni neked, mert hülye vagy'

- Igy hogy ugorjátok meg a köszöböt? Csak a legokosabbakkal baromi nehéz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 14:38:22

@Tiszteltetem Brüsszelet: egyábként a nálad okosabbakkal még egy igazi kétharmad is könnyen menne

konrada 2014.06.17. 14:45:06

@Brendel Mátyás:
Igazad van, az előzményben - ami a felfogásod meghaladta - szerepelt az éves GDP azóta több 10%-ának a kivitele haszonként. Itt lefelejtettem - amiben nagyot hibáztam, figyelembe véve, hogy nem tudsz ilyen távolságra visszaemlékezni, mit is kérdeztél.
Azaz nem 15-20% összhaszon, hanem a magyar GDP 1 évének 15-20%-a mehetett el eddig haszonként és +amit kiszivattyúztak.

Mindezt gyakorlatilag 0 befektetéssel, mert kb annyit tettek csak bele, mint amit egy forró állampapírba tettek volna, csak sokkal nagyobb haszonnal és garantált megtérüléssel.

...s ha utána nézel, nem nagyon találsz olyan autóipari befektetést, ahol a garantálja az állam a 8% haszont, és még azon felül kivettek évente sok ezer mrd értékben szakértői díjban, tanulmányokban offcsóron keresztül.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 15:00:06

@konrada:

"Mindezt gyakorlatilag 0 befektetéssel"

ez nem igaz. az a baj, hogy halvány lila gőzöd nincs a világ működéséről, de okoskodsz. a közszolgáltatásokba kurva sokat kell befektetni.

"...s ha utána nézel, nem nagyon találsz olyan autóipari befektetést, ahol a garantálja az állam a 8% haszont"

a Mercedes profitja ebben a cikkben 7 százalék volt:
www.bloomberg.com/news/2014-04-30/daimler-first-quarter-profit-surges-on-mercedes-car-gains.html

konrada 2014.06.17. 15:53:35

@Brendel Mátyás:
Na ja.
...persze csak akkor, ha nem kész hálózatot vesznek át bagóért.
...mert lehet hogy nincs nekem halvány lila gőzöm se a világ működéséről, de hogy te mennyire nem vagy képben a magyar közszolgáltatás kiárusításról, az egyszerűen félelmetes.

...s nem is értem, hogyan jön az államilag garantált 8%-hoz egy üzleti 7% haszon, de te biztos tudod mire akarsz kilyukadni...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.17. 16:26:45

@Brendel Mátyás:

"most rúgták ki az Origo főszerkesztőjét, mert leleplezte Lázárt. az nem igazi szólásszabadság, hogy a kritikát el lehet mondani olyan tévékben, melyeket a kutya nem néz"

Ami nem jelenti, hogy ne lenne szólásszabadság. Az, hogy egy média tulajdonosa levált egy újságírót NEM a szólásszabadság sértése. Indithatsz saját médiát. Kádár alatt nem tehetted meg.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.17. 16:27:45

@Brendel Mátyás:

"nem mondhatni, hogy az ellenzéki pártok egyenlő eséllyel indulnak"

De igen. Hol a hátrány?

Kádár alatt nem lehetett SEMMILYEN ellenzéki szervezet, de még semleges sem.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.17. 16:28:55

@Brendel Mátyás:

"a kormány a Kádárizmussal akarja szembe állítani magát, nincs annyira szemben"

A kormány erősen kádárista, de nem abból a szempontból ahogy ez a cikkben van.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.17. 16:31:48

@Brendel Mátyás:

"sok környéken csak egyházi iskola van. a világit felszámolták, átadták az egyházaknak"

Ami pech, de nem államideológia.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.17. 16:33:43

@nu pagagyí:

"Kádár alatt pontosan olyan volt a szólásszabadság helyzete, mint most."

Ezek szerint nem éltél Kádár alatt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 16:42:59

@konrada: a közzsolgáltatásban a nagy befektetési költség nem csak az egyszeri hálózat kiépítés, hanem annak a folytonos fenntartása, újítása. ezért lesz itt pár év múlva a rezsicsökkentésből kurva nagy szívás az országnak.
ezzel szemben az autó gyártósorát egyszer felállítják, legyártanak N autót, és mire leamortizálódik az autósor már nem kell gyártani az adott típust.

mindenesetre ha te azzal jössz, hogy a zöldmezős beruházás, 7 százalék alatti haszonnal az az igazi, a többi meg karvalytőke, akkor nagy fasz vagy, haver. nem lehet itt ilyen határt húzni, semmi logika nincs benne.

arról nem is beszélve, hogy akkor a közszolgáltatás mindig karvalytőke lenne, amikor már ott a hálózat?! akkor ne legyen közszolgáltatás, mert már ott a hálózat?! csak azért, mert aki jön, az karvalytőke?! hülye vagy?!

a faszt józsikám, egyetlen kibaszott aljas szabály van itt: amit a Fidesz be akar kebelezni, azt szidja, az olyan agyhalottak, mint te meg szajkózzák a baromságot. rátok, hülyékre épít a Fidesz

ami a tanulmnyokat illeti, abban a Fidesz kormány is nagyon az élen jár. kurva sok nulla tanulmányért síboltak pénzt a barátoknak. kurva sok hülyefazsbarom tanácsadó is van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 16:55:37

@maxval a gondolkodó birca: volt szamizdat. a beszélő 1981-től működött. egyébként nem volt tilos újságot alapítani.

és nem mondom, hogy ugyanolyan rossz volt, mint most, de az, hogy "az origo kirúgja a saját szerkesztőjét", az egész pontosan úgy hangzik, mint a kádári cenzúra. ugyanis kádár alatt sem volt explicit cenzúra, csak ilyen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 16:57:28

@maxval a gondolkodó birca: médiában való megjelenés, finanszírozás. a köztévében csak kormánypropaganda megy, a kormánypropaganda csak fidesz propaganda. a többi tévében tiltották a kampányt. a fidesz óriási állami pénzeken kampányolt magának, beleértve a CÖf-öt, a békemenetet is

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.17. 16:59:53

@maxval a gondolkodó birca: ahogy ma az egyházakat nyomatja az állam az oktatásban, az kb ugyanolyan erős ideológiai elnyomás, mint a kádár korszakban volt ellentétes előjellel. akkor sem volt kötelező marxizmus leninizmus órára járni, akkor sem volt kötelező hinni a kommunizmusban. csak ilyen dolgok voltak, mint most

Pop40 2014.06.17. 17:04:07

@UHU46:

"Nem vagyok "fidesznyik", bár egykor közéjük tartoztam (elég pocsék érzés ez most nekem, elhiheted), aztán mivel tisztességes akartam maradni, "párttársaim" szabályosan "kicsináltak"."

Részemről maximális respekt a hozzád hasonlóknak.

Nem a tévedés bűn, hanem az, ha utána foggal-körömmel ragaszkodik hozzá az ember. Amikor a sok troll nyálcsorgatva rohan megvédeni a legundorítóbb fideszes lopásokat is, csak mert az "haveri".

UHU46 2014.06.17. 18:20:37

@Pop40: Köszönöm, de a tisztességem sokba került. A mi "nyugger" korosztályunk csak vegetál, máról holnapra él. Félre ne érts, nem nyugdíjemelésért könyörgünk (bár elgondolkodtat, hogy nejem nyugdíja 40 éves munkaviszony után hogy a francba lehet 48.000.-), hanem sehogy nem megy a fejembe miként tudja a saját korosztályom szinte imádni ezeket!

rumpundli 2014.06.23. 12:49:41

@Barbaarb:
Mondjuk pl. a Vágó úr hol tanult nyelveket
Vakegerek!

rumpundli 2014.06.23. 13:03:07

@Lajos Csánó:
Ma polgárőrség!
A TEK? az .. na olyan akkoriban nem volt!!

Barbaarb 2014.06.24. 12:14:33

@Brendel Mátyás:

A Mercedesnél 3500-an dogloznak, de az még fejlődő ágban van (egyébként az Audi is). Az RTL Klubból a héten jött ki információ a Napi Gazdaság cikke miatt, abban azt írják, hogy a vezetőkön kívül 224 dolgozójuk van. A közvetett állásokat nem érdemes számolni, mert az ugyanilyen arányban megvan az Audinál, Mercedesnél, stb.
Senki nem mondta, hogy az Audit imádni kell, te hoztad fel ezeket, hogy több pénzt visznek ki az országból, erre hoztam a foglalkoztatási adatokat, amiben szerinted erősebb az RTL Klub. Nos a Mercedes ezek szerint több mint 15-ször, az Audi pedig több mint 40-szer több embert foglalkoztat.

@rumpundli:

Áruld el! Biztosan az állami általános és középiskolában..

rumpundli 2014.06.25. 12:05:40

@Barbaarb:" az állami általános és középiskolában"
Na ott manapság sem lehet, mondjuk alapfokú nyelvvizsgáig eljutni!
A lányom német nyelvű óvodával kezdte, igaz még a szabad korban, általános is kétnyelvű, már rendszerváltás után, és kb annyit tud németül mint én oroszul (közel semmit).
A közép és felsőfokú oktatásban már könnyen lehetett nyelveket tanulni, már akinek volt hozzá kedve és érzéke (ma pedig ezeken kívül sok-sok pénze).
A kisfiam sima ovi, angolos általános, ami közel semmi tudást nem adott, ezért hetedik o. elejétől külön angol nyelvstúdió, nyolcadik végén magán nyelvvizsgára felkészítés, így a középfokú angol megvan. Most NYEK-es gimi és felsőfokú vizsga. Mellé vette az oroszt tavaly nyáron azt is külön kéthetes tanfolyammal ráerősítve, és még nemigazán társalog.
Akar-nem akar ez a lényeg ma is a múltban is, és ez így lesz a jövőben is!

Ami a foglalkoztatást illeti, igaz a 15, és a negyvenszeres többlet foglalkoztatás, de ugyanennyiszeres a haszna is a foglalkoztatónak! A gond azért az hogy az itteni bérek nem azonosak az anyacég hazai béreivel. A különbség növelésére, fenntartására, kormányunk is rásegít! A munkaerő megélhetési ktg.-e meg legalább ugyanolyan magas és bizony még rosszabb minőségű az élete!
A külföldi munkaadónak itt több a (nem kimutatott) nyeresége, a készterméket az anyacég értékesíti, még nálunk is! A haszon bizony mind-mind elhagyja hazánkat!!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.06.27. 07:03:03

@Barbaarb: az rtl-nél sokkal több a külsős, mint az autóiparban, a munka jellegénél fogva. de az audi és mercédesz nagyobb cég. ha többet foglalkoztatnak, akkor többet gyártanak, ráadásul külföldre.

világos, hogy az audi és a mercédesz sokkal több pénzt visz ki az országból.

az, hogy orbán az rtl-t adóztatja, politika, zsiger és hülyeség. gazdasági alapja nincs

Barbaarb 2014.07.01. 12:08:57

@rumpundli:

Nem a nyelvvizsgáról van szó, hanem hogy volt kötelező nyelvtanulás, és az bizony nem az angol volt. Márpedig aki általánosban az orosszal kínlódott, az van megalapozva. Angolul tényleg csak az tanult, akinek bőven volt erre kerete.

Tisztában vagyok a külföldi multik politikájával, de amit az autógyárakról írsz, az igaz az RTL Klubra is. Viszont amíg nincs hazai tőke, addig rá vagyunk szorulva ezekre, mert a gond csak nagyobb lenne, ha ezek sem lennének. A bérkülönbség meg természetes, ha megszüntetnéd, akkor nem gyártatna itt a kutya sem. Ezért volt átgondolatlan a Jobbik EP-s kampánya is.

Barbaarb 2014.07.01. 12:11:44

@Brendel Mátyás:

Több pénzt visznek ki az országból, de láthatóan többszörösen több embernek is ad munkát. Azt nem értem mire alapozod, hogy az RTL Klubnak több külsőse van, mint az autós cégeknek, de taáln nem is ez itt most a lényeg.
A RTl Klub adóztatásának valóban nincs gazdasági alapja, de nem is pusztán politikai ámokfutás. Társadalmi érdeke van az adóztatásának. A kormány nagyon gerinctelenül csinálja ezt a reklámadós történetet, de az RTL Klubot sem tudom sajnálni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.01. 13:59:46

@Barbaarb:

"Több pénzt visznek ki az országból, de láthatóan többszörösen több embernek is ad munkát."

tegyük fel. ezek után nem érthető a Fidesz bugyuta kettős mércéje, ugyanis autógyártási adót nem vezettek be.

" Azt nem értem mire alapozod, hogy az RTL Klubnak több külsőse van, mint az autós cégeknek"

józan ész. a forgatókönyvrást kurva egyszerű outsourcingolni. a Mercédesz összeszerelést nehéz

Barbaarb 2014.07.04. 09:12:09

@Brendel Mátyás:

Nem is ezzel kapcsolatosan merült fel az összehasonlítás..

Az iparban láthatóan nagyon nem vagy jártas. Ezek az autógyárak saját alkalmazottaik számának többszörösével növelik a foglalkoztatást a beszállítókból eredően. Nyilván nem az összeszerelést adják ki, viszont rengeteg alkatrészt gyárt ezeknek külsős magyar cég az öntvényektől, az üléshuzatig, de ide tartoznak a szerszámok, munkavédelmi felszerelések, ellátmányok, stb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.04. 10:27:18

@Barbaarb:

"Nem is ezzel kapcsolatosan merült fel az összehasonlítás.."

pedig ez az egyetlen releváns kérdés. a kormány miért olyan elvtelen fasz, hogy miközben felismeri, hogy bizony a külföldi multik még ha ki is visznek egy csomó pénzt, kurvára szükségesek a munkahelyteremtéshez, tehát nem kéne szívatni őket?! és a magyar szavazók többsége miért olyan hülye, hogy beveszi ezt a dumát?

"Az iparban láthatóan nagyon nem vagy jártas. Ezek az autógyárak saját alkalmazottaik számának többszörösével növelik a foglalkoztatást a beszállítókból eredően."

de. az autóiparban speciel nagyon jártas vagyok. az állítás nem úgy szólt, hogy az autóiparban nincs outsourcing, hanem úgy szólt, hogy ez a médiában százszorosan igaz. sajnálom, hogy hülye vagy, és ezt nem fogod fel, és nem az állítással vitázol.

" Nyilván nem az összeszerelést adják ki, viszont rengeteg alkatrészt gyárt ezeknek külsős magyar cég az öntvényektől, az üléshuzatig, de ide tartoznak a szerszámok, munkavédelmi felszerelések, ellátmányok, stb. "

a médiában az "összeszereleést" is ki lehet adni. mellesleg az autóiparban nagyon sok dolog van, amihez Magyarországon egyszerűen nincs szakértelem. én egy olyan német autoipari cégben dolgozok, amely Romániába tudna outsourcingolni, és látom, hogy szerencsére bizonyos dolgokat nem lehet. na most műsorkésztésben viszont mindent lehet. a magyarok mindenhez értenek ebben a témában. tudjuk, hogy túl sok ilyen szakember van Magyarországon, és tudjuk, hogy túl kevés mérnök.

szóval a túl kevés mérnököt felszívni nem olyan jól tudó autóipar helyett nem a túl sok kommunikáció szakos diplomást felszívni képes médiát kéne ekéznie ennek a szar kormánynak

Barbaarb 2014.07.07. 09:30:44

@Brendel Mátyás:

Az RTL Klub közszolgálati funkciót is tölt be, ezért kerül más kalap alá, mint a gyárak. Én például egyetértek abban, hogy az RTL Klub társadalmi károkat okozott műsoraival. Ha nem így tett volna, akkor valszeg nem is kapja a nyakába ezt az adót. Eddig is normális híradót kellett volna készíteni, meg nem kellett volna a büntetések mellett is folytatni a szabályszegéseket, meg csöcsmutogatásokat.

Ha figyelmesen olvasol az állításra is reagáltam, tehát fölösleges személyeskedni. Márpedig arról írtál, hogy az adó saját munkáját könnyebb kiadni, miközben az ipar pont nem így működik, ugyanis nem a saját munkáját adja ki és nem ezzel teremt munkahelyeket kapun kívül. Emellett továbbra is csak kijelented, hogy a médiában százszorosan igaz, de semmivel sem támasztod alá.

A magyar gyárak sok esetben nem csak a magyarországi gyáraknak, de sokszor még az anyavállalatoknak is gyártanak alkatrészeket, az itteni leányvállalatokon keresztül is. A magyar ipar nem olyan fejletlen, mint gondolod, de a német autókban is van egy rakás olyan alkatrész, amely nem csúcstechnológia, például az említett öntvények és üléshuzatok, de ide vehetjük az ülésfűtést, műszerfalelemeket, stb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.07. 13:52:49

@Barbaarb:

"Az RTL Klub közszolgálati funkciót is tölt be"

faszt

" ezért kerül más kalap alá, mint a gyárak."

ez az érv egy hamis premisszára épül, de ráadásul kurvára magadat szúrod tökön. ha az RTL közszolgálati funkciót lát el, amit egy nagyon laza értelemben lát csak el, akkor az amellett ér, hogy ne fizessen annyi adót, mint egy kurvára profitorientált, kereskedelmi cég.

" Én például egyetértek abban, hogy az RTL Klub társadalmi károkat okozott műsoraival."

ez baromság. ki lehet olyat is találni, hogy az Audi és a Daimler társadalmi károkat okoz, hiszen a gyaloglás nagyon egészséges

" Ha nem így tett volna, akkor valszeg nem is kapja a nyakába ezt az adót."

ha abból indulsz ki, hogy kormányunk, szent és bölcs, tehát ha csinál valamit, az biztos bölcs, legfeljebb Orbán útjai kifürkészhetetlenek, akkor ezzel a bugyuta naivitással valamelyik Fidesz oldalon verd a nyálad, te hülye! ott megjutalmaznak. meggyőzni iszont nem fogsz senkit. legfeljebb arról, hogy a Fidesznyikek hülyék.

" Emellett továbbra is csak kijelented, hogy a médiában százszorosan igaz, de semmivel sem támasztod alá."

nem tudom, mit kell azon magyarázni, hogy egy nem materiális munkát könnyebb kiadni külsősnek. szövegkönyvet, feliratozást, videót, hangot, szinkront lehet interneten küldeni, fogadni. csapágyat nem.

te tényleg ilyen kurva sötét vagy, bazdmeg?! minek égeted magad?!

"A magyar ipar nem olyan fejletlen, mint gondolod, de a német autókban is van egy rakás olyan alkatrész, amely nem csúcstechnológia, például az említett öntvények és üléshuzatok, de ide vehetjük az ülésfűtést, műszerfalelemeket, stb."

a magyar sorozatban viszont csak magyar termék van. a reklámadóval most ezt veszélyeztetik. a magyar munkahelyedet szünteti meg a faszfej kormányod

Barbaarb 2014.07.09. 10:36:50

@Brendel Mátyás:

Először is két dolgot visszautasítok:
1. a stílusodat
2. azt, hogy Fidesznyiknek titulálsz, amikor egyértelműen leírtam, hogy egyáltalán nem tetszik ez a módi, mindössze arról van szó, hogy az RTL Klubot sem tudom sajnálni ezzel párhuzamosan

Minden médium közszolgálati funkciót lát el valamilyen szinten, és egyet is értek abban, hogy ha ezt pozitívan teszi, az jelentsen kisebb adót. Az RTL Klub viszont a közszolgálati felelősségét elfelejti. Olyan ez, mint ha egy óvónő egyfolytában káromkodna a gyerekek előtt. Fölösleges ehhez hasonlatkereséssel próbálkozni az autóiparból.
Nem abból indulok ki, hogy a kormány bölcs, hanem abból, hogy ha normális híradót adnak és nem a csöcsök száma határozza meg a főműsoridőt, akkor nem száll rájuk így a kormány. Mivel a híradóikban nem foglalkoztak a kormánnyal, ilyen szempontból érdekük nem volt ez az adó.
A munkák kiadhatóságának semmi köze a mobilitáshoz. El kell végezni, a lehető legjobb módon. Saját alkalmazottak is ugyanúgy meg tudják ezeket csinálni otthonról is akár, ennek csak ennyi a jelentősége. A csapágynál sem az a lényeg, hogy miként lehet küldeni, hanem hogy hol tudják legyártani és mennyiért. Az Audinak a gyár területén nem érdemes csapágygyárat építeni azért a mennyiségért, amit felhasználnak, mert ennél jelentősen olcsóbban beszerzik mástól, aki nagyban csinálja.
Tehát továbbra sem látom, hogy mégis miért lenne 100-szoros a kiszervezhető munkák mennyisége a médiában, mint az autóiparban.
Kinek a magyar munkahelyeit szünteti meg a kormány? A Barátok Közt szereplőiét? Egyrészt nem szünteti meg, másrészt nagyon kis létszámról beszélünk, harmadrészt meg az abban szereplő színészek munkáját nem is igazán lehet színművészetnek minősíteni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.09. 14:41:54

@Barbaarb:

"Minden médium közszolgálati funkciót lát el valamilyen szinten, és egyet is értek abban, hogy ha ezt pozitívan teszi, az jelentsen kisebb adót. Az RTL Klub viszont a közszolgálati felelősségét elfelejti. Olyan ez, mint ha egy óvónő egyfolytában káromkodna a gyerekek előtt."

ez egy totál baromság, abszurdum nézet. az óvónő valóban állami alkalmazott, az RTL klub viszont egy kereskedelmi tévé, magántulajdonban.

1) ha az óvónő káromkodik, akkor se megadóztatják, hanem legfeljebb vizsgálat indul ellene. ez a vizsgálat nem annyiból áll, hogy Orbán zsigerből kitalál valami baromságot.

2) az RTL klub nem közszolgálati tévé

3) ha a tévéket a közszolgálatiságtól való minél nagyobb eltérés alapján adóztatnák, akkor nem az RTL klub lenne az, akinek a legtöbb adót kéne fizetnie

4) demokratikus szempontból faszbaromság, hogy valaki ízlése alapján olyanokat mondjon, hogy neki egy tévé így-úgy nem tetszik, és nem felel meg a közszolgálatiságnak, ezért adózzon. ez az ízlésdiktatúra, te faszfej

"Nem abból indulok ki, hogy a kormány bölcs, hanem abból, hogy ha normális híradót adnak és nem a csöcsök száma határozza meg a főműsoridőt, akkor nem száll rájuk így a kormány."

az RTL klub kereskedelmi tévé joguk van nulla híradót adni, és annyi csöcsöt, amennyi a törvényekbe belefér. bazdmeg, pornócsatornák is vannak, azoknak akkor mennyi adót kelljen fizetni?!

egy begyöpösödött, korlátolt bigott fasz vagy, aki csak annyit tud, hogy ha egy tévé adó neki nem tetszik, akkor fizessen adót. egy bugyuta kis ízlésdiktátor vagy.

ha ebből indulnánk ki, akkor szerintem a Duna tévének meg a királyi tévéknek kurva sok adót kéne fizetni, te baromállat, de hol a faszban érv az, hogy "nekem nem tetszik ez a tévé, fizessen adót!" ilyen diktatúrákban van.

"A munkák kiadhatóságának semmi köze a mobilitáshoz."

de. 80-as IQ felett ezt egy ember felfogja, te nem. nem tudok veled mit kezdeni, alap dolgokat nem fogsz fel, sötét vagy, mint az ágyú.

"Kinek a magyar munkahelyeit szünteti meg a kormány? A Barátok Közt szereplőiét? Egyrészt nem szünteti meg, másrészt nagyon kis létszámról beszélünk, harmadrészt meg az abban szereplő színészek munkáját nem is igazán lehet színművészetnek minősíteni."

megint az van, hogy azt hiszed, ha neked nem tetszik valami, akkor dögöljön meg. kb a Jobbik szintjén van a felfogásod. ennyi erővel, ha Orbánnak nem tetszik az Audi, mint autó, azt is megadóztathatná. ugyanolyan faszság lenne, mint amit te itt előadsz.

fel kéne fogni, hogy a kormánynak nem az a feladata, hogy megadóztasson, munkahelyeket vegyen el bizonyos cégektől, csak, mert nem tetszik a pofájuk.

ezt egy diktatúrában csinálják. te marha meg egy diktatúrához tapsikolsz.

ne gyere nekem azzal, hogy nem vagy Fidesznyik! szíved mélyéig minimum Fideszes vagy, ha nem Jobbikos. ízlésdiktátor faszfej vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.09. 14:51:14

@Barbaarb:

szerintem például az Echo TV agyrohasztó, a HirTV hazudik, a Duna és a királyi tévék népbutítók.

a Cool TV-től a Comedy Centralon át egy csomó csatorna abszolút nem közszolgálati.

az összes zenei TV szerintem felesleges, sose nézem őket, a Pax TV megint agyrohasztó, az összes sport tv felesleges,

a paprika tévé és ha van más szakácsos tévé felesleges.

a filmmúzeum kurvára nem érdekel

ha pedig a csöcsök számát nézzük, akkor van Magyarországon vagy egy tucat fogható csatorna. bazdmeg, akkor azokat adóztassa meg a hülye miniszterelnököd!

Barbaarb 2014.07.11. 08:32:08

Attól függetlenül, hogy nincs állami tulajdonban ez a cég, ettől még hatással van az emberekre, ellenkező esetben nem lenne ORTT, vagy aminek ma nevezik.
Az RTL Klub nem egyszer büntetést is kapott, de neki azok nem számítottak, csinálta tovább a szabályok megsértését, faszfej.
Sötét inkább az, aki azt nem látja, hogy a mobilitás jelentősége eltörpül megtérülés mellett.
Az Audi azt teszi, amire szerződése van, és ami a profilja. Az RTL Klub viszont nem, erre bizonyíték a sok büntetés. De nem is ez a lényeg, hanem hogy nem is fogadom én el a kormány lépését, csak jeleztem, hogy az RTL Klubot nem tudom sajnálni.
Lassan a faszfejen, sötéten, fidesznyiken meg jobbikoson kívül LMP-s meg DK is leszek a végén. :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.11. 09:05:48

@Barbaarb:

figyusz, fidesznyikes hülyegyerek.

0) Az ORTT-t a a második Orbán királyságban NMHH-nak nevezik

1) Az NMHH se jó dolog, mert égül is a Fideszes ideológia és cenzúra eszköze

2) De ha már cenzúra, akkor az NMHH legalább tényleg egyenes eljárás, mert tényleg bevallottan cenzúráz.

3) Adót kivetni olyan faszság indokokkal, mint amiket te mondtál, és ami az NMHH hatáskörébe tartozik, ha már létezik ez a faszsság szervezet, na az már dupla faszság. Neked nem elég az, hogy a Fidesz ideológiailag cenzúrázza a médiát, azt mondod, hogy kell mag egy diktatórikus második csapás is.

Egy kis diktatórikus kis görény vagy, mondtam már.

"Az RTL Klub nem egyszer büntetést is kapott, de neki azok nem számítottak, csinálta tovább a szabályok megsértését, faszfej."

Az meg se fordul a fideszes görénynek a fejében, hogy a szabályok rosszak. A bornírt Fideszes cenzúrával akarja indokolni a faszfej Fideszes intézkedést. Az IQ teszten te negatív voltál, ugye?!

No de ha a büntetések mértéke az NMHH szerint jogos, akkor az RTL Klub megkapta a méltó büntetést. Ha az NMHH szerint nem jogos, akkor az NMHH emelheti a büntetést. Ez lenne a normális diktatórikus hozzáállás: ha az elnyomás nem működik, akkor emelik az elnyomás mértékét.

No de a büntetések emelése helyett egy másik adót kivetni, az olyan, mintha a nácik Auschwitzban pestist terjesztettek volna, mivel nem döglenek elég gyorsan a zsidók. Vagy olyan, mintha egy Jobbikos kitalálná, hogy " cigánybűnözés" megoldására terjesszenek el valami genetikai okokból csak a cigányok közt terjedő betegséget. Vagy olyan, mintha a börtönökben áramot vezetnének a vaságyakba, hogy időnként agyoncsapjon valakit.

Ez nem egyszerűen diktatórikus, hanem még a diktatúra logikájához képest is hányni való, őrült faszság. Ilyet az őrült diktátorok találnak ki, mint például Néró.

"Az Audi azt teszi, amire szerződése van, és ami a profilja. Az RTL Klub viszont nem, erre bizonyíték a sok büntetés."

kb annyira bizonyíték, mint a Rajk per.

" az RTL Klubot nem tudom sajnálni."

hát akkor ne sajnáld. ki a faszt érdekel?! kurvára nem volt kérdés, hogy te kit sajnálsz, és kurvára irreleváns.

a lényeg az, hogy az adó faszság, és nem az, hogy te kit sajnálsz. az, hogy te kit sajnálsz, meg kit nem, kurvára senkit nem érdekel, kurvára nem releváns.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.11. 09:13:42

@Barbaarb:

a másik dolog, hogy Fidesznyikes görényként azt sem fogod fel, hogy a véleményszabadság, a sajtószabadság az nem arról szól, hogy "jajj berekesztik azokat a tévéket és médiákat, amelyeket szeretek, és sajnálok".

ha valaki csak akkor kap észbe, amikor azokat viszik el, akiket sajnál, akkor késő.

a sajtószabadság és a véleményszabadság lényege, hogy mindenkire, egyaránt vonatkozik. és aki ezt felfogja, az megvédi azt is, aki nem szimpi neki. ahogy sok esetben újságok és tévék kiálltak az ellen, amikor a kormány a etélytárs újságot vagy tévét vegzálta.

az RTL Klub mellett kiálltak a többi médiák.
az Origo-beli disznóságnál kiálltak a tübbi médiák
amikor a Fidesz nem engedett be bizonyos újságokat, akkor kiálltak mellettük konkurens újságok.

a dolog lényege, hogy a sajtószabadság közös érdekünk, és azok esetében is ki kell állni, akiket nem sajnálunk.

"Mikor a nácik elvitték a kommunistákat,
csendben maradtam,
hisz nem voltam kommunista.
Amikor a szakszervezeti tagokat vitték el,
csendben maradtam,
hisz nem voltam szakszervezeti tag.
Amikor a szocialistákat bezárták,
csendben maradtam,
hisz nem voltam szocialista.
Amikor a zsidókat bezárták,
csendben maradtam,
hisz nem voltam zsidó.
Amikorra engem vittek el,
nem maradt senki,
aki tiltakozhatott volna."

Martin Niemöller

ezt kéne felfogni, faszfejkém! én se azért állok ki, mert az rtl a kedvencem!

Barbaarb 2014.07.17. 10:03:54

@Brendel Mátyás:

Hogy az ORTT-t mire nevezték át, tök mindegy. A Fidesz előtt is létezett ilyen hatóság, mert szükség van rá. Nem sok jóérzésű ember szertné például, hogy este 7 órakor pornót adjon egy ilyen médium.
Arról lehet vitatkozni, hogy a szabályok milyenek, de egyrészt a Fidesz kormány előtt is gyűjtögette már az RTL Klub a büntiket, másrészt meg akármilyen is a szabály, az azért van hogy betartsák. Tudom, hogy vadliberális fejjel mindene korlátozás égbekiáltó hülyeség, de ez csak egy ritka és jelentéktelen vélemény.
Igen, az adó ilyen formában görénység volt, de az RTL Klubot valahogy meg kellett regulázni, még ha nem is ilyen módszerekkel.

KiB99 powermetal.blog.hu 2014.07.17. 14:14:53

@Barbaarb:

A TV2 is nem egyszer volt elsötétítve Orbámék előtt, nekik nem kell adó?
ja, hogy Fidesz-közeli lett....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.17. 15:54:44

@Barbaarb:

"Nem sok jóérzésű ember szertné például, hogy este 7 órakor pornót adjon egy ilyen médium."

nem fogod fel, hogy ez nem indokol semmiféle adót?! ha a kormánynak az RTL műsortartalmával van a baja, ne adót vessen ki, hanem az NMHH próbáljon meg a szabályai szerint eljárni.

egyébként felőlem az RTL klub akkor ad le azt, amit akar. és sok embernek meg kifejezetten tetszik, amit az RTL lead, pont azért nézik.

továbbá a reklámadó ugye másokat is súlyt, és nem mondhatod mindegyikre, hogy pornót ad le.

azt kéne felfogni, hülyegyerek, hogy az a jó, ha van bizonyos rend az államban az nem helyes, ha bolti lopásért mondjuk az orvos megfertőz valakit maláriával, mert nem ez a dolgok rendje, ez így nem igazságos, ez így nem fog rendet szülni. ez őrület, ez nem államrend.

hasonlóan őrület az, ha a kormány adóval büntet egy csatornát tartalmi kifogásokért.

az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kormány nem is jött ilyen faszság indoklással, mint amit te itt összehordasz. ilyen hülye még a kormány sincs, mint te.

"Igen, az adó ilyen formában görénység volt, de az RTL Klubot valahogy meg kellett regulázni, még ha nem is ilyen módszerekkel."

tehát görénység volt, ami a "de" után jön, az a te szubjektív véleményed, és egyébként sem menti a görénységet.

kb akkora fasz vagy, mint aki azt mondaná, hogy "ezt a zsidót a gázkamrába küldeni görénység volt, de hát úgyis rossz szabó volt, valamit kellett vele csinálni"

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.17. 15:55:53

@Barbaarb:

" Nem sok jóérzésű ember szertné például, hogy este 7 órakor pornót adjon egy ilyen médium."

de, sokan szeretnék, pont azért adják le

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.18. 20:47:19

@Barbaarb: egyébként a pornó csatornákat akkor miért nem adóztatják meg százszor jobban, mint az RTL-t, sőt, miért nem tiltják be őket egy az egyben? azok csak pornót adnak, orrba-szájba, és még hozzá olyat, amihez képest az RTL nem pornó. nem tudom, az RTL-ben mi volt az utóbbi időben, de gondolom, inkább csak szexfilm szintű dolog, nem pornó.

Barbaarb 2014.07.22. 09:46:12

@KiB99:

Igen, a TV2 is volt büntetve, az RTL Klub nagyságrendileg gyakrabban. Egyébként a TV2-nek is kell adóznia, amint nyereséges lesz.

@Brendel Mátyás:

Én értem az álláspontodat, és mondtam elégszer, hogy nem értek egyet ezzel a módszerrel, de ettől még amit írtam az ül.
Az adó nem büntetés, az mindenkit érint, de nyilván azt érinti a legjobban, aki a legtöbb reklámdíjat szedi be, ez matematikailag teljesen természetes.
Én nem indokoltam sehol az állam döntését, mert mint írtam nem értek egyet ezzel az adóval, de faszozzál, meg hülyegyerekezzél csak tovább ahelyett, hogy olvasnál és értelmeznél.

"Jóérzésű"! Az, hogy a birkák sok mindent akarnak az egy dolog, csúnya lenne ha a világban minden úgy menne, ahogy azt csak úgy akarják az emberek. Szabályozni kell, ez az állam feladata, ugyanis a társadalomnak nem feltétlen az a jó, amit a birka többség akar.
Ha pedig azt nem érted, hogy ki a különbség az antennával fogható RTL Klub, és az előfizetéssel beszerezhető, kódolható pornócsatorna között, akkor nincs több kérdésem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.22. 20:40:15

@Barbaarb:

1) a lényeg az, hogy a kormány intézkedése védhetetlen. hogy te éppen kivel szimpatizálsz, és kivel nem, az irreleváns.

2) a "jóérzésű"-ről való felfogásod ízlésdiktatúra. szerintem te veszélyesebb vagy, mint egy pornókedvelő ember

3) a pornó káros hatásai egy olyan dolog, hogy fogalmad nincs róla, csak benyögted. simán elképzelhető, hogy a népszaporulat növelésében van egy kis pozitív hatása.

4) "Ha pedig azt nem érted, hogy ki a különbség az antennával fogható RTL Klub, és az előfizetéssel beszerezhető, kódolható pornócsatorna között, akkor nincs több kérdésem."

hát nem látom, hogy ez neked hogy érv. a pornócsatorna extra bevételt szerez, tehát ehhe zképest az RTL klub adóztatása kifejezett faszságnak tűnik. ez ellened érv. sajnálom, hogy ilyen hülye vagy.

5) az állam feladat az, hogy a feltétlen szükséges dolgokat szabályozza. az állam olyan káros dolgokat nem szabályoz, és nem adóztat meg, mint hogy például emberek szemétbe dobnak használható vagy ehető dolgokat, és ezzel pocsákolnak, és kárt okoznak az országnak. az állam ne szóljon bele az emberek magánügyébe! az, hogy valamilyen kereskedelmi tévében milyen műsor megy, és azt ki nézi, az nem az állam ügye. ahol ilyen ízlésbeli dolgokat "szabályoznak", az diktatúra.

Barbaarb 2014.07.25. 09:32:14

1: Védhetetlen, de nem kell ezt a pokol legmélyebb bugyraként feltüntetni sem.
2: Tudom, hogy egyesek szerint mindent mindenkinek engedni kellene. Persze meg is lehet csinálni, de én inkább hosszú távú emberi társadalomra és civilizációra vágyok.
3: Nem hallottam még róla, hogy a népszaporulatra hatása lenne, de ha van is, ez kevés a káros hatások ellensúlyozására. Mert bár tudom, hogy nálatok minden ember egyforma, valójában nem mindegy, hogy milyen emberek szaporodnak.
4: Egyáltalán nem ebben a kontextusban merült fel a pornócsatorna és az RTL Klub összehasonlítása, de terelj csak nyugodtan.
5: Nagyon nehéz meghatározni, hogy mennyit és mit kellene az államnak szabályozni és jelentős eltérések vannak ebben a társadalmon belül. Én úgy gondolom, hogy a társadalomra hatással lévő dolgokat szabályozni kell, függetlenül attól, hogy mennyiben befolyásolja a személyiségi jogokat (tulajdonképpen minden állami beavatkozás személyiségi jogokat sért ilyen értelemben).
Ott van példának a szeszes ital. Ha szabályozzák az a baj, hogy azt is szabályozzák, aki kifejezetten egészséges és kulturált módon fogyasztja azt, ha meg nem, akkor a társadalomra nagyon negatív hatással van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.26. 08:13:50

@Barbaarb:

"1: Védhetetlen, de nem kell ezt a pokol legmélyebb bugyraként feltüntetni sem."

sehol nem írtam, hogy a médiaadó olyan, mint a holokauszt.

"2: Tudom, hogy egyesek szerint mindent mindenkinek engedni kellene. Persze meg is lehet csinálni, de én inkább hosszú távú emberi társadalomra és civilizációra vágyok."

én is. a külünbség az, hogy én fejlődő, szabad társadalomra, és ennek nem az a módja, hogy kézivezérléssel tiltunk embereknek ilyen kis dolgokat.

"3: Nem hallottam még róla, hogy a népszaporulatra hatása lenne, de ha van is, ez kevés a káros hatások ellensúlyozására."

jó, nem biztos, hogy pozitív hatással van rá, de a negatív hatásokat sem igazoltad. és a kormány sem.

"4: Egyáltalán nem ebben a kontextusban merült fel a pornócsatorna és az RTL Klub összehasonlítása, de terelj csak nyugodtan."

továbbra sincs magyarázatod arra az abszurdumra, hogy a műsorából a nézőtől közvetlen bevételt nem kapó, a jellegében nem kifejezetten pornográf csatornát a kormány adóztassa, míg az előfizetői díjat kérő, és kifejezetten porográf csatornákkal semmit nem tesz. ha a pornográfia lenne a magyarázat, akkor nem az RTL klubbon kéne kezdeni.

"5: Nagyon nehéz meghatározni, hogy mennyit és mit kellene az államnak szabályozni és jelentős eltérések vannak ebben a társadalmon belül. Én úgy gondolom, hogy a társadalomra hatással lévő dolgokat szabályozni kell, függetlenül attól, hogy mennyiben befolyásolja a személyiségi jogokat (tulajdonképpen minden állami beavatkozás személyiségi jogokat sért ilyen értelemben)."

A) én úgy gondolom, hogy a szex magánügy. a műsortartalmakat nem szabad ebben a témában szabályozni. a hülye kormányod takarodjon az emberek ágyából!

B) tény, hogy a hülye kormányod a valódi pornó ellen nem lép fel

"Ott van példának a szeszes ital. Ha szabályozzák az a baj, hogy azt is szabályozzák, aki kifejezetten egészséges és kulturált módon fogyasztja azt, ha meg nem, akkor a társadalomra nagyon negatív hatással van. "

hát látod, ez az. a kormány most kb azt csinálja, mintha külön adüt vetne ki a sörgyárakra, és csak a sörgyárakra, és te azt mondanád, ez rendben van, mert az alkoholfogyasztást úgyis korlátozni kéne. közben meg ugye legalizálták a pálinkafőzést, és a kemény szeszes italok gyártóira semmiféle adót nem vetettek ki. a valóság meg az, hogy a sörgyárak ellenzéki, liberális ideológiát képviselnek, és a kormány ezért szállt rájuk. most ugye itt nem működik jól a párhuzam, de ezt nagyon fontos hozzátenni, hogy mi volt a médiaadó valódi motivációja: a kormány a sajtószabadságot, és az ellenzék eszközeit akarja tovább rombolni. Putyini és lukasenkói "demokráciát" épít. hajmeresztően antidemokratikus, de rafinált eszközökkel rombolja a demokráciát.

nagyon kilóg a lóláb, nagyon nem tudod te ezt kimagyarázni, nagyon szar a magyarázkodásod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.26. 08:29:35

@Barbaarb:

a médiaadó valódi motivációja az, hogy a demokrácia leépítésének következő lépcsője. sajtószabadságot már sok intézkedéssel építették lefele. de a kereskedelmi tévék komoly problémát okoznak nekik. a kampányban ezt úgy oldották meg, hogy simán kitiltották a kereskedelmi tévéket a kampányból. no de kampányidőszakon kívül ez nem megoldás. és teljesen kitiltani a politikát a kereskedelmi tévéből, az túl egyenes módon volna diktatórikus. tehát cseles diktatúrához folyamodtak. olyan terhet raktak a kereskedelmi tévékre, hogy alig tudjanak megélni. ha tönkre mennek, az se baj, ha kivonulnak az országból az se baj. ha éppen hogy megélnek, akkor meg jobban irányíthatóvá válnak. így szépen a kereskedelmi tévéket is kézivezérlés alá vonják. úgy, hogy ez nem esik le sok hülye embernek, mint például neked.

én remélem, hogy az RTL KLub felfogta, hogy ebben a diktatúrában aki nem barát, az ellenség, és nem lehet meglapulni úgy, ahogy korábban tették, hogy politikai híreket nem adnak. most az RTL Klub berágott a kormányra, és visszavágott. remélem, ez nem csak egy csata lesz, hanem egy háború. jó lenne, ha lenne egy erőteljes média, amely kormánykritikát folytat, a sok seggnyaló mellett, mert a nép láthatóan kurvára nincs képben, kurvára átvágták őket a kormánypropagandával. és ez pont azért van, mert a kereskedelmi tévék semlegesek voltak, és a maradék tévében a kormánynak nyomasztó fölénye volt.

Barbaar 2014.07.30. 10:48:30

@Brendel Mátyás:

A túl nagy szabadság/liberalizmus egyszerűen anarchiához és káoszhoz vezet, nem hosszú távú emberi civilizációhoz.
Ugyan hogyan igazolhatnám a negatív hatásokat? Ahhoz többéves tanulmány kellene. Ezzel szemben viszont van egy speciális képessége ehhez az embereknek: a gondolkodás.
Nem tudom pontosan hogyan szól a reklámadó, de tudtommal az össze adónak adóznia kell, ha nyereséges.
Szerintem meg szabályozni kell a műsortartalmakat, mert az esetleges szexuális jelenetet rosszul értelmező, vagy értelmezni nem tudó gyerek is láthatja, ami káros hatással lehet későbbi életére.
A valódi pornó viszont nem érhető el csak úgy az éterből.
A szeszes párhuzamos éppen rossz így, pedig nagyon jó is lehetne. A tömény italokon komolyabb az adó, nem lehet reklámozni, ellenben a sört lehet és az adója is kisebb. És ennek olyan egyszerű a magyarázata, hogy a sör káros hatása kisebb a társadalomra (illetve bizonyos mértékig pont nem káros), mint a tömény szeszeké.
Tudtommal nem tiltották ki a kereskedelmi adókat a kampányból, csak olyan feltételeket szabtak, amiért nekik nem érte meg. Az elméleted folytatása pedig azért téves, mert az RTl Klub kb. semmi kárt nem okozott a kormánypártnak a műsoraival, ellentétben például az ATV-vel.

Örülök, hogy a vitastílusod fényéveket javult, remélem minimum ezen a szinten marad.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.31. 08:42:29

@Barbaar:

"A túl nagy szabadság/liberalizmus egyszerűen anarchiához és káoszhoz vezet, nem hosszú távú emberi civilizációhoz."

Kissé apokaliptikusan eltúloztad a liberalizmus veszélyeit, amelyektől való félelmed egyébként is meglehetősen szubjektív, és inkább a saját hülyeségedből származik. Én nem félek attól, hogy ha egy ember lát egy szexjelenetet egy tévében, akkor itt a világvége, sőt, semmi problémát nem látok benne. Mi bajom lesz neke ebből?

"Ugyan hogyan igazolhatnám a negatív hatásokat? Ahhoz többéves tanulmány kellene. Ezzel szemben viszont van egy speciális képessége ehhez az embereknek: a gondolkodás."

Ebből nekem több van, mint neked, és én nem látom, hogy mik lennének azok a káros hatások, amelyek miatt itt tiltani kéne.

"Szerintem meg szabályozni kell a műsortartalmakat, mert az esetleges szexuális jelenetet rosszul értelmező, vagy értelmezni nem tudó gyerek is láthatja, ami káros hatással lehet későbbi életére."

Ezt sem tudod igazolni. Az álltaoknál, természeti népeknél, gyakorlatilag a moniteista vallások bigott hülyeségén kívül mindenütt természetes a szex. De még a keresztény világban is, szegény családoknál a gyerekek együtt aludtak a szülőkkel.

"A valódi pornó viszont nem érhető el csak úgy az éterből."

Nem tudom, miért lovagolsz ezen. Értem, hoigy te abból a dogmából indulsz ki, hogy a szex káros a gyerekre. No de úgy sem értem a dolgot. A gyerek nem lélegzi be a pornót az éterből.

A) Ahhoz, hogy a gyerek meglássa az RTL Klub szexjelenetét, kell egy tévé, az nem a gyereknek szokott lenni. Azt a szülők veszik, beállítják a műsorokat, ha akarják, a gyereknek letiltanak csatornákat, ha akarják nem. Ők döntenek.

B) Ha a szülőknek vagy szülőnek pornó csatornája is van, akkor az is ott van a csatornák között. Azt is letilthatja a gyereknek.

Szóval mindkét esetben a szülő felelőssége a dolog. És pont ezért nem az államnak kéne erről gondoskodnia. Az állam ne akarjon gyereket nevelni! Nem az ő feladata!

Végül, az adózzással az állam kurvára semmit nem ér el. Attól, hogy az RTL adózik, egyetlen gyereket sem menekítettek meg a "veszélyes" szexjelenet elől.

"A szeszes párhuzamos éppen rossz így, pedig nagyon jó is lehetne. A tömény italokon komolyabb az adó, nem lehet reklámozni, ellenben a sört lehet és az adója is kisebb. "

Tehát akkor azt mondod, a pornócsatornákat kéne nagyon megadóztatni, az RTL-t csak annyira, amennyi szexet közvetít. Mint tudod, ez nem sok, és valójában nem pornó. Nos a hülye Fidesz kormány pont nem ezt csinálja. Jól tökön szúrtad magad, hülyegyerek.

"Tudtommal nem tiltották ki a kereskedelmi adókat a kampányból, csak olyan feltételeket szabtak, amiért nekik nem érte meg."

lehet, de így is nekem van igazam, mert beleillik a koncepcióba. a Fidesz kontrollálni akarja a médiát.

" Az elméleted folytatása pedig azért téves, mert az RTl Klub kb. semmi kárt nem okozott a kormánypártnak a műsoraival, ellentétben például az ATV-vel."

potenciálisan tud, és ez ma már valóra is vált. az elméletem fényesen igazolódott. megvalósult az, amitől a Fidesz félt, amit meg akart előzni. az más kérdés, hogy egyelőre még tart a háború, és nem biztos, hogy a Fidesz ezen nyer. remélem nem nyer. de ez nem cáfolja az elméletemet, mert csak azt jelenti, a Fidesz hülye volt. de a maga hülye módján világos, hogy azt aakrták elérni, hogy a médiát jobban kontrollálni tudják. ha durvábban nekimennek, akkor lehet ebből még diktatúra is. de lehet, hogy valahol visszahőkölnek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.31. 08:57:43

@Barbaar: ha valóban a gyerekek egészséges életét tartanád szemed előtt, akkor azt kell, hogy mondjam, ezt a leginkább a konzervatívizmus veszélyezteti. a konzervatívizmus az, ami leginkább összezavarja, és viselkedészavarossá, neurotikussá, pszichopatává teheti a gyereket. hiszen a gyerek azt hallja, hogy

1) a szex bűnös dolog, nem szabad, tilos, a pokolban fogsz égni, ha maszturbálsz, és hasonló dolgok

2) ezzel szemben az ösztönei az ellenkezőt mondják

3) emellett a felnőtt társadalomtól is állandóan pozitív információkat kap a szexről, hiszen a legtöbb filmben a szex utalásszerűen pozitívan szerepel, a reklámokban az árukat szexxel adják el, a divatos emberek szexin öltözködnek, mindenfele csábítást lát. ráadásul jó esetben apu és anyu is szexel, csak valami fura oknál fogva ezt titokban teszik, ez tabu

ettől a gyerek összezavarodik. és ez az, ami káros a gyerekre, nem a szex.

és ez az, amit csak fokoz az, ha a gyerek azt látja, hogy az rtl klubot letiltották, mert VV Csaj és VV Srác a takaró alatt szöszmötöltek

ez egyszerűen a hülye konzervatívok hülye stratégiája, mert nem értik a dolgot, nem látják át a világot, mert hülyék, és utána erre hülye megoldásokat adnak. a gyerekek szexszel kapcsolatos zavaraira a megoldás nem az rtl klub tiltása, hanem a felvilágosítás. mikor lesz például a királyi tévében szexuális felvilágosító műsor a fasz misék helyett?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.31. 09:07:50

@Barbaar: ja, és a legnagyobb poén. az interneten a gyerek úgyis megtalálja a pornót, sőt, a tévénél extrémebb pornót is talál. na most ha a gyerek azt látja, hogy tiltják a soft szexet, de közben meg elérhető a pornó és az extrém pornó is, na akkor aztán nagyon össze lesz zavarodva, és ebből a tiltásból így aztán tényleg csak az jün ki, hogy a gyerek nagyon elferdül.

általában nem a tiltás a megoldás, hanem a felvilágosítás, magyarázat. ha jól elmagyarázzák a dlgot, és amellett tiltanak, és következetesen, akkor jó a dolog. mert ugye azért a 13 éves gyereknél fontos dolog, hogy ne csináljon még gyereket az első sréccal vagy lánnyal, aki szembe jön vele. de hogy ezt megértse, az fontos dolog.

ehhez pedig jó szülői nevelés kell, amelyik felvilágosító, következetes. a szülőnek el kell tudnia magyarázni ezeket a dolgokat, és okosabbnak kell lennie a gyereknél.

az állam ezen a fronton nem tehet semmit, legfeljebb annyit, hogy karikákkal jelzik a műsorokat, kötelezövé teszik azt, hogy a szülőknek minél inkább rendelkezésre álljon az a technikai apparátus, amivel szűrhetik a műsorokat. de nem az állam feladata a szűrés.

az állam most sajnos gyereknek nézi a felnőtteket is

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.07.31. 09:21:59

@Barbaar:

mint az köztudott, az RTL klub a reklámadó bevezetéséig valóban azt a stratégiát választotta, hogy alig politizál. ez egy olyan stratégia volt, amely szerint ők azt remélték, Orbánék békén hagyják őket, ha ők békén hagyják Orbánékat.

igen ám, de ez egy törékeny állapot volt. eközben mindkét fél tarthatott attól, hogy a másik mégsem hagyja békén őt. Orbánék emiatt a félelmük miatt léptek, és ezzel felrugták az egyesúlyt, így az RTL klub is felrőgta a visszatartását. rövid távon Orbánék stratégiája hülye volt, de a maguk szempontjából volt benne értelem is, mert az rtl klub tényleg bármikor változtathatott volna magától is, és elkezdhetett volna elfogulatlan hiradókat sugározni. Orbánéknak meg már ez is elég rossz, mert megjelent volna egy erős kontraszt az ő elfogult hiradóikkal szemben.

szóval valahogy így történt, nem lehet azt mondani, hogy mindkét fél a legokosabban cselekedett, de lehet érteni, hogy miért ezt tették a maguk tökéletlen módján.

mi így a partvonalon persze nem az rtl és orbán érdekeit nézzük, hanem a sajátunkat. az, hogy az rtl létezik, és mit sugároz, az egy közepesen érdekes dolog. az, hogy Orbán építgeti a diktatőráját az viszont kurvára érint minket. nem az rtl vette el a magánnyugdíjpénztári vagyonunkat, hanem Orbán. nem az rtl fogja a sajtószabadságunkat elvenni, hanem Orbán. Orbán érdekei nagyon nem a mi érdekeink

Barbaarb 2014.08.28. 13:35:44

"Kissé apokaliptikusan eltúloztad a liberalizmus veszélyeit"

"Túl nagy"-ot írtam.

"Ezt sem tudod igazolni."

Pszichológia.

"Nem tudom, miért lovagolsz ezen."

Mert emiatt rossz a párhuzamod.

"Tehát akkor azt mondod, a pornócsatornákat kéne nagyon megadóztatni, az RTL-t csak annyira"

Tudtommal ugyanaz az adószabály vonatkozik mindenkire. Emiatt az RTL Klub mellett szív más is, például a Class FM, de a minap hallottam egy kisebb TV-csatornáról is.

"lehet, de így is nekem van igazam, mert beleillik a koncepcióba. a Fidesz kontrollálni akarja a médiát."

Mondtam én ennek ellenkezőjét? Aligha. A Fidesz kontrollálni akarja, mert 2002-ben az MSZP megtanította rá, hogy ez milyen komoly fegyver.

"potenciálisan tud"

Épp itt a lényeg. Tudott volna, de nem tette, ergo ez nem lehet ok. Ellenben most már tesz is, vagyis pont fordítva van, mint ahogy írod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.08.28. 19:36:20

@Barbaarb:

""Ezt sem tudod igazolni."

Pszichológia."

ez nem igazolás. nem érvelsz.

""Nem tudom, miért lovagolsz ezen."

Mert emiatt rossz a párhuzamod."

nem érvelsz. eleresztetted az érveimet a hülye füled mellett.

"Tudtommal ugyanaz az adószabály vonatkozik mindenkire. Emiatt az RTL Klub mellett szív más is, például a Class FM, de a minap hallottam egy kisebb TV-csatornáról is."

igen, és mivel ezen csatornák legtöbbje nem pornó csatorna, az RTL meg pláne nem, ezért teljesen nyilvánvaló, hogy ez nem a pornóról szól, ezt csak a te beteg elméd képzeli. az adó mértékének köze nincs a pornóhoz.

egyetlen gyerek sem néz kevesebb pornót az adó miatt.

" A Fidesz kontrollálni akarja, mert 2002-ben az MSZP megtanította rá, hogy ez milyen komoly fegyver."

no, akkor lejutottál ahhoz, ami a dolog mögött ténylegesen van. és ez kérem a diktatúra.

""potenciálisan tud"

Épp itt a lényeg. Tudott volna, de nem tette, ergo ez nem lehet ok."

te tényleg ilyen hülye vagy?! ha az erdőben találkozok egy farkassal, és lelövöm puskával, mert potenciálisan képes széttépni, akkor te azt mondod, hogy mivel ténylegesen nem tépett szét a farkas, biztos másért lőttem le?!

valld, be hogy negatív az IQ teszted, te anyaszomorító, hülye fasz!

" Ellenben most már tesz is, vagyis pont fordítva van, mint ahogy írod. "

hát igen, kérem, a Fidesz-vadász nem lőtte le a farkast, csak légpuskával bosszantja. ez nem engem cáfol. vagy a Fidesz győz a végén, vagy az RTL. de ez nem engem cáfol, mert ha a Fidesz veszít, akkor csak annyi van, hogy a Fidesz hülye. ez meg nem egy meglepő hipotézis.

te is hülye vagy, ha abból indulsz ki, hogy a Fidesz tökéletesen racionálisan cselekszik. nem. a Fidesz egy gyáva, hülye kis fasz módjára cselekszik, aki tart a farkastól, és most belenyomott egyet egy kis légpuskával. remélem, hogy az RTL leteríti az ilyen hülye vadászt.

Barbaarb 2014.09.04. 19:02:07

@Brendel Mátyás:

"ez nem igazolás. nem érvelsz."

Írjam le ide a pszichológia alfáját és omegáját? Egyébként jó példa arra, hogy miért van felelőssége az RTL Klubnak, a Class FM mai közleménye, amelyben elismerik, hogy nem kellett volna a reggeli műsorukban a nemi erőszakkal viccelődni, mert "saját bevallása szerint médiapiaci súlyánál fogva és az ebből következő felelősségének tudatában nem teheti meg, hogy..". Na erről beszélek.

"nem érvelsz. eleresztetted az érveimet a hülye füled mellett."

Nem akarok kisregényeket írni, azt gondoltam ennyiből érthető. Hoztál egy párhuzamot érvként, ami a fentiek miatt nem ül. Ennyi.

"ezért teljesen nyilvánvaló, hogy ez nem a pornóról szól, ezt csak a te beteg elméd képzeli. az adó mértékének köze nincs a pornóhoz."

Ne akarj olyasmit nekem tulajdonítani, amit nem mondtam. A pornót példaként hoztam fel, amiről azt gondoltam, hogy elég szélsőséges ahhoz, hogy megértsd azt, amiről a CLass FM-nél is írtak.

"no, akkor lejutottál ahhoz, ami a dolog mögött ténylegesen van. és ez kérem a diktatúra."

Ez önamgában közel sem diktatúra. Egyrészt egyáltalán nincs cenzúrázva az egész média (ott az ATV, Neo FM, baloldai újságok, Stop, stb.), másrészt ha lenne, az is csak egy diktatórikus elem lenne. Én egyáltalán nem érzem, hogy diktatúrában élnék, és szerintem az emberek túlnyomó része így van ezzel. Elmehetünk szavazni, szavazhatunk akárkire, de ha kimegyek a kormány ellen tüntetni, akkor sem fognak lecsukni.

"ha az erdőben találkozok egy farkassal, és lelövöm puskával, mert potenciálisan képes széttépni, akkor te azt mondod, hogy mivel ténylegesen nem tépett szét a farkas, biztos másért lőttem le?!"

Megint rossz párhuzam, így rossz érv. Ha ezzel a farkassal korábban évekig együtt éltél és meg akart volna támadni, meg is támadott volna és már nem élnél. A hülye jelzőt így átgondolhatod, hogy kire is illik.

"hát igen, kérem, a Fidesz-vadász nem lőtte le a farkast, csak légpuskával bosszantja. ez nem engem cáfol."

De ha nem piszkálja, akkor egyáltalán nem támadott volna, ergo ha az a célja, hogy a médiában ők pozitívan jelenjenek meg, semmi értelme piszkálni őket. Ők mégis megpiszkálták őket, tehát valszeg nem ez volt a céljuk.

De rettegj csak nyugodtan tovább.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.05. 07:06:19

@Barbaarb:

"Írjam le ide a pszichológia alfáját és omegáját?"

konkrét szakkönyvet, kutatást, hivatkozást adjál! az nem érv, hogy te azt hiszed, hogy a pszichológia alátámaszt valamit, mert szerintem meg nem.

" Egyébként jó példa arra, hogy miért van felelőssége az RTL Klubnak, a Class FM mai közleménye, amelyben elismerik, hogy nem kellett volna a reggeli műsorukban a nemi erőszakkal viccelődni, mert "saját bevallása szerint médiapiaci súlyánál fogva és az ebből következő felelősségének tudatában nem teheti meg, hogy..". Na erről beszélek."

bocs, de ha szerinted az erotikus tartalom, és a nemi erőszak ugyanaz, akkor te alapvető, szexuális felvilágosításra szorulsz. neked nem az RTL Klub a bajod, hanem, hogy a szüleid és tanáraid nem világosítottak fel, illetve valahogy nem vetted le az életből sem le, hogy mi a különbség.

és akkor egy ilyen tudatlan, sötét, felszínes alapból jössz a konzervatív bigott hozzáállásoddal.

"Nem akarok kisregényeket írni, azt gondoltam ennyiből érthető. Hoztál egy párhuzamot érvként, ami a fentiek miatt nem ül. Ennyi."

nem párhuzamot hoztam, te marha, hanem példát. a konzervatív, hülye kormányod kurvára nem csinál semmit a valódi pornó visszaszorítására, tehát nevetséges az a hited, hogy az rtl klub ellen a "pornó" visszaszorítása miatt küzd. a faszt azért küzd, azért küzd, kis naiv, hülyegyerek, azért küzd, mert ellenzéki tévé, és bele akarja fojtani a szót.

"A pornót példaként hoztam fel, amiről azt gondoltam, hogy elég szélsőséges ahhoz, hogy megértsd azt, amiről a CLass FM-nél is írtak."

mire példa? mit kéne megérteni? mi az állításod?! totál zizi, amit írsz.

"Ez önamgában közel sem diktatúra."

attól függ, mennyire vagy érzékeny a demokratikus értékekre. te láthatóan nem, téged csak a pornó zavar. ott is, ahol nincs.

" ha kimegyek a kormány ellen tüntetni, akkor sem fognak lecsukni."

viszont elbocsátanak, illetve nem nyersz soha többé pályázaton, meg ilyenek. ez a trükkösebb diktatúra.

"Megint rossz párhuzam, így rossz érv. Ha ezzel a farkassal korábban évekig együtt éltél és meg akart volna támadni, meg is támadott volna és már nem élnél."

úgy látom, hogy te egy kicsit trükkösebb farkasnál simán megszívnád a dolgot, mert sötét vagy, mint egy bányató. egy trükkös farkas az évekig együtt él veled, amíg nem éhes, aztán mégis széttép, amikor mérges.

az, hogy az RTL Klub nem egy szelíd farkas, hanem képes odamarni a kormánynak, az azóta már világos. csak te vagy olyan hülye, hogy azt állítsd, hogy az RTL Klub egy szelíd farkas, amelyik nem támadja a kormányt.

" A hülye jelzőt így átgondolhatod, hogy kire is illik."

az egész eddigi teljesítményed alapján rád. kb 90-es az IQ-d.

"De ha nem piszkálja, akkor egyáltalán nem támadott volna"

sose lehet azt tudni.

" ergo ha az a célja, hogy a médiában ők pozitívan jelenjenek meg, semmi értelme piszkálni őket."

ugye a dolog sok szempontból nem ilyen egyszerű.

1) a Fidesz az akkor sem egy ember, ha Orbán majdnem mindent ural. ott van például Simicska. például Simicska piszkálja az RTL Klubot, erre az visszatámadja a kormányt. Orbán nem feltétlenül tart mindenkit ennyire rövid pórázon. Simicska fölött például nincs formális hatalma. szóval jó ezzel időben leszámolni. egyébként az is kiderült, a reklámadó Simicska megregulázására is szolgált

2) a kormánynak bármikor szüksége lehet olyan intézkedést hozni, amelyik az rtl klubot is sérti, tehát jobb, ha időben meggyengíti őket

3) és ez arra is vonatkozik, hogy az RTL Klub éés a kormány eddig nem bántották egymást. Orbán most látta eljönni az időt, amikor elég erős ahhoz, illetve megengedheti magának azt, hogy leszámoljon az RTL klubbal. a dolog nem olyan kis statikus dolog, mint ahogy a hülye fejeddel képzeled

4) Orbán "gondolkodásmódja" nem annyira racionális, hogy ne támadja be az RTL klubot, ha békésen is lehetne együtt élni, és racionális szempontból kétséges a dolog. az ő "gondolkodásmódja" sokkal állatiasabb. az pedig azt mondja, hogy "na most vagyok olyan erős, hogy leszámolok a béta hímekkel"

annyira kurvára naivan állsz hozzá ehhez, annyira buta vagy, hogy félelmetes.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.05. 07:12:20

@Barbaarb: vagy például: valamelyik elég erős vállalkozó, vagy vállalkozóknak elég nagy csoportja megvásárolja az RTL Klubot, és a kormány megbuktatására használja fel, mert a kormány odalépett a tyúkszemére. lehet ez például Csányi Sándor, akinek azért Orbán eléggé odalép rendszeresen a tyúkszemére.

ezért is jobb sokkal az, ha az RTL Klub gyenge.

és ebből a szempontból az is érthető, hogy Orbán ezt a háborút a második ciklusa elején kezdte el, mert most erős, most megerősítették, és a következő választásokig azt gondolja, le tud számolni az rtl klubbal.

Barbaarb 2014.09.10. 13:00:47

@Brendel Mátyás:

"konkrét szakkönyvet, kutatást, hivatkozást adjál!"

Most kerestem neked egyet: anyazon.hu/a-gyermekkori-tevenezes-karos-hatasai/

"bocs, de ha szerinted az erotikus tartalom, és a nemi erőszak ugyanaz"

Ezt nem erre írtam, hanem arra, hogy a nagy médiapiaci súllyal rendelkező médiumoknak felelőssége van.

"hanem példát"

Akkor példának rossza a fentebb leírtak miatt. Nekem mindegy minek nevezed.

"mire példa? mit kéne megérteni? mi az állításod?! totál zizi, amit írsz"

Teljesen következetes, amit írok, de nem egyszer tapasztaltam már, hogy részletekben elvesző vitapartnerek elfelejtik a kiindulópontokat. Ilyenkor érdemes visszaolvasni, de van aki erre sem hajlandó. Az elejétől fogva azt állítom az RTL Klubbal kapcsolatosan, amit a Class FM írt magáról, csak nem fogalmaztam meg ilyen jól.

"attól függ, mennyire vagy érzékeny a demokratikus értékekre."

Hát ez az én érzékenységemtől rohadtul nem függ. A diktatúra az vagy van, vagy nincs, és egyáltalán nem érdekli, hogy én minek nézem.

"viszont elbocsátanak, illetve nem nyersz soha többé pályázaton, meg ilyenek."

Aligha. Honnan veszed?

"egy trükkös farkas az évekig együtt él veled, "

Most ezt komolyan gondolod? Értem én, hogy nagyon bizonyítani akarod az igazadat, de egy bizonyos színvonal alá azért ne süllyedj már le!
Szóval a hülye jelzőnek még mindig tévesen ítéled meg a helyét. Az IQ-mat meg épp nem rég mértem, így látom, hogy ebben is mekkorát tévedsz, szóval a többi így már nem lep meg.

Amit pontokban felsorolsz az mind azon alapszik, hogy mi van, ha már megtörte az RTL Klubot a kormány, de én épp azt állítottam, hogy ha a kormány a médiában való megjelenését tartja elsősorban szem előtt, akkor pont nem ezt kellett volna lépnie. Persze feltehető, hogy annyira hülyék, hogy ezt nem veszik észre, de én ezt egyik politikusról sem feltételezem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.10. 20:59:06

@Barbaarb:

"Most kerestem neked egyet: anyazon.hu/a-gyermekkori-tevenezes-karos-hatasai/"

1) ez nem szakirodalom
2) van benne egy fél hivatkozás egy tudósra, de nem pontos
3) a tévés világnak először a nem tartalmi kérdéseiről szól
4) utána rátér a tartalmi kérdésekre. az már nem világos, hogy ehhez is van-e szakszerű hivatkozása, vagy csak hasból mond valamit
5) erotikáról szó sincs benne
6) "A szakemberek véleménye megoszlik abban a tekintetben, hogy meg kell-e óvni a gyermekeket a híradó borzalmaitól? "

tehát a cikk elismeri, hogy még abban sincs konszenzus, amit képvisel, és ami egyébként teljesen offtopic a kérdésünkhöz képest

szóval fijjam ez nem egy gondosan kiválasztott hivatkozás volt, hanem beütöttél valamit a keresőbe, és igénytelenül, buta módon idehánytad. buta vagy.

"Ezt nem erre írtam, hanem arra, hogy a nagy médiapiaci súllyal rendelkező médiumoknak felelőssége van."

abban egyetértünk, hogy egy nem erőszak kifigurázásában felelősségük van, de ez egy másik kérdés

"Akkor példának rossza a fentebb leírtak miatt."

hazudsz, nem írtál erre érvet.

"Teljesen következetes, amit írok, de nem egyszer tapasztaltam már, hogy részletekben elvesző vitapartnerek elfelejtik a kiindulópontokat. Ilyenkor érdemes visszaolvasni, de van aki erre sem hajlandó. Az elejétől fogva azt állítom az RTL Klubbal kapcsolatosan, amit a Class FM írt magáról, csak nem fogalmaztam meg ilyen jól."

mint ahogy mondtam, a nemi erőszak offtopic. terelsz, hülyegyerek, terelsz.

"A diktatúra az vagy van, vagy nincs, és egyáltalán nem érdekli, hogy én minek nézem."

jó, akkor van, és mindegy, hogy te nem nevezed annak. ennyi. öngól, kishülyém, öngól.

""viszont elbocsátanak, illetve nem nyersz soha többé pályázaton, meg ilyenek."

Aligha. Honnan veszed?"

te melyik falvédőről jöttél, kishülye?! nézz már ki a hülye fejedből!

""egy trükkös farkas az évekig együtt él veled, "

Most ezt komolyan gondolod? "

komolyan, és hihetetlenül naiv hülye vagy, hogy el sem tudod képzelni ezt.

"Szóval a hülye jelzőnek még mindig tévesen ítéled meg a helyét. Az IQ-mat meg épp nem rég mértem, így látom, hogy ebben is mekkorát tévedsz, szóval a többi így már nem lep meg."

nekem magas az IQ-m, doktorim van, profi sakkozó voltam, minpsített gójátékos. tudományos kutatóként dolgoztam nemzetközi kutatóintézetben külföldön. hozzám képest te olyan hülye vagy, mint hozzád képest egy gorilla.

"Persze feltehető, hogy annyira hülyék, hogy ezt nem veszik észre, de én ezt egyik politikusról sem feltételezem. "

mert neiv és hülye vagy. Orbán van ennyire hülye.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.10. 21:04:20

@Barbaarb: "ha a kormány a médiában való megjelenését tartja elsősorban szem előtt, akkor pont nem ezt kellett volna lépnie. "

de lépheti ezt. a maga korlátolt módján ez "racionális". Orbán szellemi szintjén.

Barbaarb 2014.09.12. 09:46:44

@Brendel Mátyás:

Gondoltam, hogy neked nem fog megfelelni semmi ebben a témában, te úgy is jobban tudod ezt, mint akiknek ez a szakmája, és ezzel foglalkoznak...

A nemi erőszakos téma nem másik kérdés. Nem a nemi erőszakon van a hangsúly, hanem általában arról, hogy a médiumoknak felelősségük van. Ebből indultunk ki, a pornó vonal csak egy példa volt, amivel reméltem, hogy megérted, de nem.

"jó, akkor van, és mindegy, hogy te nem nevezed annak. ennyi. öngól, kishülyém, öngól."

Öngól mi? :)
A diktatúra az nem attól lesz, hogy te vagy én azt mondjuk. A diktatúrának van egy definíciója. Ami ma Magyarországon van, az nem felel meg ennek definíciónak (nyugodtan utánanézhetsz, ha ki tudsz vergődni a káromkodós-személyeskedős mivoltodból), tehát nincs, bárhogy próbálod te ezt elhinteni.

"te melyik falvédőről jöttél, kishülye?! nézz már ki a hülye fejedből!"

Én nem érvelek, mi?

"komolyan, és hihetetlenül naiv hülye vagy, hogy el sem tudod képzelni ezt."

Nem találkoztam még ilyen farkassal. Ne felejtsd el, hogy nem átvitt értelemben beszélünk róla, hanem konkrétan, mert te ezt a példát hoztad, aminek a megfelelőségét én vitattam.

"nekem magas az IQ-m, doktorim van, profi sakkozó voltam, minpsített gójátékos. tudományos kutatóként dolgoztam nemzetközi kutatóintézetben külföldön. hozzám képest te olyan hülye vagy, mint hozzád képest egy gorilla."

Igen, pont ez a kép jön le rólad az írásaid alapján..
Én meg Einsteinnek vagyok a reinkarnációja, csak egy kicsit okosabb lettem...

"Orbán van ennyire hülye."

Van, de nem politikai kérdésben. Ha valamihez, akkor a politikához ért. Gyurcsány is ilyen. Ebben ekkora bakot egyikük sem lőne.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.12. 19:48:11

@Barbaarb:

"nem fog megfelelni semmi ebben a témában"

de, van, ami megfelel, csak te ahhoz a szinthez hozzá se tudsz szagolni. Nők Lapja szintű irodalmat hivatkozol. utána meg azt bizonygatod, hogy okos vagy. hát az én szintemen ez nem okosság.

"A nemi erőszakos téma nem másik kérdés. Nem a nemi erőszakon van a hangsúly, hanem általában arról, hogy a médiumoknak felelősségük van."

felelőssége valakinek akkor lehet, ha van valami komoly, fontos dolog. a nemi erőszak ilyen. a tévé maci szeme színe nem ilyen. nem igazoltad, hogy olyan roppant fontos dolog volna az, hogy egy valóságshowban enyhén erotikus tartalom van.

"A diktatúra az nem attól lesz, hogy te vagy én azt mondjuk. A diktatúrának van egy definíciója. Ami ma Magyarországon van, az nem felel meg ennek definíciónak"

az én definíciómnak megfelel.

"Nem találkoztam még ilyen farkassal."

és? én meg még nem találkoztam indiánnal.

" Ne felejtsd el, hogy nem átvitt értelemben beszélünk róla"
de átvitt értelemben beszélünk róla, kisbutus. ha nem fogtad fel, a farkas az egy párhuzam volt. nem igazi farkasokról van itt szó.

komolyan, akkora fasz vagy, hogy azt se tudod, miről vitázol, de okosnak mondod magad.

""nekem magas az IQ-m, doktorim van, profi sakkozó voltam, minpsített gójátékos. tudományos kutatóként dolgoztam nemzetközi kutatóintézetben külföldön. hozzám képest te olyan hülye vagy, mint hozzád képest egy gorilla."

Igen, pont ez a kép jön le rólad az írásaid alapján.."

ezek tények. ha az írásom alapján neked nem ez jön le, akkor benned van a hiba.

""Orbán van ennyire hülye."

Van, de nem politikai kérdésben. "

de főleg politikai kérdésben van ilyen hülye.

Barbaarb 2014.09.15. 11:48:50

@Brendel Mátyás:

Hozhatnék én neked akármit, úgysem felelne meg, az okosságnak meg ehhez aztán semmi köze.

Felelőssége egy médiumnak akkor van, ha jelentős a médiapiaci súlya. Az RTl Klubnak gondolom ez kétségkívül megvan.

Ha párhuzamnak, vagy példának hozod a farkast, akkor azt nem átvitt értelemben kell érteni. Ehhez különösebben magas intelligencia sem kell.
Persze lehet, hogy az intelligenciád, meg az IQ-s is aszerint magas, amit te definiálsz..

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.15. 21:26:45

@Barbaarb: én egy magasan képzett tudós vagyok. engem meg lehet győzni dolgokról a megfelelő szakirodalmat hivatkozva. de csak akkor:

1) ha igazad van
2) ha nem vagy túl hülye ahhoz, hogy kikeresd a megfelelő irodalmat

esetedben valamelyik nem jött össze. ennyi. ezután azzal jönni, hogy "de téged úgyse lehet meggyőzni" bugyuta hisztizés

"Felelőssége egy médiumnak akkor van, ha jelentős a médiapiaci súlya."

nem, ez nem elégséges. felelőssége egy médiumnak nyilván nincs valamiben, ha abban a kérdésben egyáltalán nem lehet felelősségről, illetve károkozásról beszélni. erről nem sikerült meggyőznöd, mert vagy nincs igazad, vagy hülye vagy.

"Ha párhuzamnak, vagy példának hozod a farkast, akkor azt nem átvitt értelemben kell érteni."

aha, tehát La Fontaine, Ezopusz volt a hülye, és csak te vagy a helikopter.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.16. 06:22:59

@Barbaarb: "Persze lehet, hogy az intelligenciád, meg az IQ-s is aszerint magas, amit te definiálsz.."

én felsoroltam egy csomó ellenőrizhető tényt, amely alátámasztja a magas intelligenciám. tudod ellenőrizni.

te viszont tényleg csak saját bemondásra vagy "intelligens".

Barbaarb 2014.09.23. 09:30:47

Az lehet, hogy te magasan képzett tudós vagy, én viszont zseninek születtem, fejlesztettem is magam, rengeteget tanultam a 200 évem alatt, úgyhogy gyakorlatilag mindent tudok..

A felelősséget nem egy konkrét ügyben értem, hanem ahogy az említett Class FM is értette. Általános felelőssége van a nagy médiapiaci súllyal rendelkező médiumoknak, ennek felfogásához 100-as IQ sem kellene.

Csomó ellenőrizhető tény az intelligenciádra? Valamiről lemaradtam?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.09.23. 19:41:34

@Barbaarb:

"Az lehet, hogy te magasan képzett tudós vagy, én viszont zseninek születtem, fejlesztettem is magam, rengeteget tanultam a 200 évem alatt, úgyhogy gyakorlatilag mindent tudok.."

lehet, hogy viccesnek gondolod magad, de magadat figurázod ki. te ugyanis annak alátámasztására, hogy intelligens vagy, azt hoztad fel, hogy egy IQ teszten milyen jól szerepeltél. ezt én, és úgy általában valaki nem tudja ellenőrizni. ez simán lehet mese.

én ezzel szemben bárki által ellenőrizhető adatokat hoztam fel érvnek. az nem mese.

"Általános felelőssége van a nagy médiapiaci súllyal rendelkező médiumoknak, ennek felfogásához 100-as IQ sem kellene."

annak a felfogásához viszont kell 110-es IQ, hogy abból, hogy általában sok mindenben van felelőssége, nem következik, hogy mindenben van felelőssége. például Adolf Hitler egy elég nagy hatalmú ember volt, felelőssége volt bizonyos súlyos dolgokban. de a német labdarúgás színvonalában sok felelőssége nem volt. ha élt is valami befolyással rá, akkor sem mondható, hogy ez valami nagyon káros dolog lett volna

hasonlóan, a pornóüzletben ha egyáltalán beszélhetünk kárról, abban nem az RTL Klub a nagy felelős.

"Csomó ellenőrizhető tény az intelligenciádra? Valamiről lemaradtam? "

le hát, mivel hülye vagy

Barbaarb 2014.10.01. 10:43:59

" te ugyanis annak alátámasztására, hogy intelligens vagy, azt hoztad fel, hogy egy IQ teszten milyen jól szerepeltél"

Már nem emlékszem hogyan került szóba az IQ, de biztosan nem mentem bele olyan óvodás játékba, hogy én vagyok az okosabb, nem, én vagyok..
Az adataidat viszont nem tudom hogyan lehetne ellenőrizni.

"abból, hogy általában sok mindenben van felelőssége, nem következik, hogy mindenben van felelőssége. például Adolf Hitler egy elég nagy hatalmú ember volt, felelőssége volt bizonyos súlyos dolgokban. de a német labdarúgás színvonalában sok felelőssége nem volt. ha élt is valami befolyással rá, akkor sem mondható, hogy ez valami nagyon káros dolog lett volna"

Ez így abszolút igaz, ezzel nincs is semmi gondom.

"le hát, mivel hülye vagy"

Egy intelligens ember kapásból tudja, hogy a hülyeség, és a tájékozatlanság két külön dolog..

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.01. 11:25:05

@Barbaarb:

"Már nem emlékszem hogyan került szóba az IQ, de biztosan nem mentem bele olyan óvodás játékba, hogy én vagyok az okosabb, nem, én vagyok.."

de belementél.

"Az adataidat viszont nem tudom hogyan lehetne ellenőrizni."

látod, ez is egy IQ teszt. ezen is megbuktál.

"Ez így abszolút igaz, ezzel nincs is semmi gondom."

no, akkor odáig sikerült eljutnod, hogy még a leghatalmasabb embernek sincs mindenben felelőssége. tehát akkor a médiának sincs mindenben felelőssége. ezek után pedig csak akkor vádaskodjál, ha konrkétan megmondod, hogy az RTL klubnak miben, és miért van felelőssége. ha igazolni tudod, hogy jelentős befolyása van valamire, és arra káros módon van befolyással. eddig ezt nem sikerült igazolnod. mert

1) egy való világban bemutatott homályos felvétel valami szexről nem nevezhető jelentős dolognak egy olyan világban, amelyben állatos és szado-mazo pornó érhető el az interneten.

2) azt sem tudtad igazolni, hogy egy ilyen ártatlan szexjelenet káros lenne a gyerekekre nézve. bárhol, bármikor megleshetnek egy hasonló dolgot, és természetes módon kíváncsiak rá, nincs ebben semmi rossz.

"Egy intelligens ember kapásból tudja, hogy a hülyeség, és a tájékozatlanság két külön dolog.. "

amikor lemaradtál valamiről, az intelligencia kérdése. amikor nem tudsz tájékozódni, számodra elérhető információkat nem tudsz elérni, az intelligencia kérdése.

Barbaarb 2014.10.03. 07:48:12

"látod, ez is egy IQ teszt. ezen is megbuktál."

Láthatóan fogalmad sincs, mi az IQ teszt, és mit jelent az intelligencia.

Miért és hogyan kellene nekem igazolni, hogy az RTL Klubnak miben van felelőssége? Leírtam, jobban nem tudom megfogalmazni, mint ahogy a Class FM vezetősége tette.

"amikor lemaradtál valamiről, az intelligencia kérdése. amikor nem tudsz tájékozódni, számodra elérhető információkat nem tudsz elérni, az intelligencia kérdése."

Közel sem így van. Ha én nem olvastam sehol hiteles információt az intelligenciádra vonatkozóan, az közel sem jelent kis intelligenciát. Mindössze nem olvastam (hogy nem kerestem, nem találtam, elfelejtettem, vagy mi miatt, az egy másik kérdés). Persze ha nálad az intelligencia az, hogy valaki tud-e tényszerű adatot információszerzés nélkül, akkor igazad van...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.03. 15:15:26

"Ha én nem olvastam sehol hiteles információt az intelligenciádra vonatkozóan, az közel sem jelent kis intelligenciát. Mindössze nem olvastam (hogy nem kerestem, nem találtam, elfelejtettem, vagy mi miatt, az egy másik kérdés)."

de azt jelenti. hetek óta itt rontod a levegőt, és nyomod az értelmetlen vitát, tehát nem elfelejtetted. te hülye vagy ahhoz, hogy értelmetlen vita helyett keress, és hülye vagy ahhoz, hogy megtaláld.

"Miért és hogyan kellene nekem igazolni, hogy az RTL Klubnak miben van felelőssége? Leírtam, jobban nem tudom megfogalmazni, "

ha még megfogalmazni sem tudod, nemhogy igazolni, hogy az RTL Klubnak miben van felelőssége, akkor ne rágalmazd vaktában, te kis fasz!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.03. 15:26:53

@Barbaarb:
""látod, ez is egy IQ teszt. ezen is megbuktál."

Láthatóan fogalmad sincs, mi az IQ teszt, és mit jelent az intelligencia."

100-as IQ felett az ember érti, hogy én itt nem azt mondtam, hogy ez A STANDARDIZÁLT IQ teszt, hanem azt, hogy ez is IQ teszt, ez is egy intelligenciát tesztelő probléma. te nem érted, mert nincs 100-as IQ-d.

láthatóan te nem érted, mint jelent az intelligencia. az intelligencia általános problémamegoldó készség. te azt akarod beadni, hogy kurva okos vagy, okosabb nálam, de nem tudsz megoldani olyan egyszerű problémákat, melyeket én igen.

olyan meg tudod van, hogy "tanárnéni, elfelejtettem megcsinálni a házifeladatot". de olyan nincs, hogy itt írsz kommenteket hetek óta egy kérdésről, és elfelejtettél utána nézni. amikor nincs időnyomás, rád van bízva, mikor válaszolsz, amikor lehetőséged van utána nézni, amikor visszatérően foglalkozol valamivel, akkor nem mondhatod, hogy elfelejtetted a dolgot. ne gyere ezzel a baromsággal, te fasz!

Barbaarb 2014.10.07. 12:44:31

@Brendel Mátyás:

Szerintem a vitapartner érv helyetti leszólása utal inkább hülyeségre, mint az, hogy valaki nem kutakodik a dolgaid után.
Nem azt írtam, hogy nem tudom megfogalmazni, hanem hogy jobban nem tudom annál megfogalmazni, ahogy egy komoly médium azt megtette.
Az intelligenciát elég nehéz mérni, ne kezeld olyan egyszerűen, hogy bármiből mérhető az IQ. Az IQ eleve nem, esetleg az intelligencia.
Lehet, hogy te azt gondolod, hogy mindenki olyan mint te, hogy görcsösen kutat mindent, amit leírnak, de nem. Én biztosan nem, így aztán semmiféle házi feladat nem volt itt. Azt meg sehol nem akartam beadni, hogy kurva okos, vagyok, vagy hogy okosabb vagyok nálad, egyrészt mert ez egy nagyon összetett dolog, másrészt meg ezzel nagyon eltérnénk a vita eredetijéről.
Egyébként épp ma olvastam, hogy aki érvekkel nem tud vitázni, elkezdi inkább a másik képességeit lehúzni, azt minősíteni, és ezzel tulajdonképpen el is veszítette az érdemi vitát, mert ez érvelési hiba.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.07. 15:50:28

@Barbaarb:

"Szerintem a vitapartner érv helyetti leszólása utal inkább hülyeségre, mint az, hogy valaki nem kutakodik a dolgaid után."

Szerinted. Valójában viszont ha a vitapartner a hülyeség egy bizonyos fokát eléri, akkor nem lehet vele mást kezdeni, mint ezt megállapítani. Te eléred ezt a fokot.

"Nem azt írtam, hogy nem tudom megfogalmazni, hanem hogy jobban nem tudom annál megfogalmazni, ahogy egy komoly médium azt megtette."

Te idézted, hogy a Class FM hogy nyilatkozott egy olyan ügyben, amikor egy nemi erőszak apropóján bután viccelődtek. Hogy ez hogy jön ide, azt nem tisztáztad, hanem csak a szart kavartad, próbáltad homályban tartani a dolgot. Soha nem fogalmaztad meg, hogy az RTL klubnak egészen pontosan miben, és mi a felelőssége. Csak homályosan vádaskodsz, ami aljas tuskóság.

"Lehet, hogy te azt gondolod, hogy mindenki olyan mint te, hogy görcsösen kutat mindent, amit leírnak, de nem. Én biztosan nem, így aztán semmiféle házi feladat nem volt itt."

Az egyértelműen a hülyeség jele, hogy van egy kérdés, ahol utána nézhetnél valaminek, és nem teszed, hanem csak kétségbe vonsz dolgokat. Valóban, nem mindenki néz utána dolgoknak, mielőtt véleményt mondanak. A hülyék nem, az intelligensek igen. Erről ismerszenek meg a hülyék. AMikor pedig már tudsz róla, hogy minek kell utána nézni, akkor a lusta aljas faszok nem néznek utána, hanem továbbra is kétségbe vonja a másikat. Erről ismerszenek meg az aljas faszok.

" Azt meg sehol nem akartam beadni, hogy kurva okos, vagyok, vagy hogy okosabb vagyok nálad"

Én viszont kurva okos vagyok, ha te nem vagy az, akkor nem vagy okosabb nálam.

"Egyébként épp ma olvastam, hogy aki érvekkel nem tud vitázni, elkezdi inkább a másik képességeit lehúzni, azt minősíteni, és ezzel tulajdonképpen el is veszítette az érdemi vitát, mert ez érvelési hiba."

Miket nem olvasol! :) És ez neked új?! A helyzet tudod az, hogy te vagy az, aki sorra elhagyta az érdemi témákat, és most már csak azzal foglalkozik, melyikünk az okosabb. Nem én csinálom. Én válaszoltam az érdemi kérdésekre, amíg te ezzel foglalkoztál. De te már ezekre nem válaszoltál.

Mondok egy példát. ha én lekurvázom az anyádat, és te rámutatsz arra, hogy utána lehet nézni, hogy az anyád nem kurva, és én ezek után nem nézek utána, akkor teljesen jogosan jönnél azzal, hogy hülye, lusta és aljas vagyok.

Na most te itt ugyanezt csinálod. Én kurva okos vagyok, kurvára okosabb nálad. Ennek számos igazolása van, én ezekre hivatkoztam, én nem csak bemondom, hogy okos vagyok. Utána lehet nézni. Elég erősen igazoltam, hogy kurva okos vagyok. Te kétségbe vonod ezeket, de nem vagy hajlandó utána nézni. Feltehetően félsz, hogy bebukod a dolgot. Ez pedig hülyeség és aljasság részedről. Nincs mentséged. Kurva hülye és faszfej vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.07. 16:24:50

@Barbaarb:

rövidebben. ha van egy téma, amelyben vitázol, és utána lehetne nézni dolgoknak, és te nem teszed ezt, akkor:

1) Amíg erre nem hívják fel a figyelmedet, akkor ez a hülyeség foka. Minél nyilvánvalóbb dologról, annál nagyobb hülyeség.

2) Amikor felhívják, akkor az már egyenesen faszság.

Ezen nincs mit kimagyarázni, hogy te nem vagy olyan, hogy utána néznél, mert jó, nem vagy olyan, van ilyen, de ez a hülyeség, illetve a bunkóság jele.

Barbaarb 2014.10.08. 08:35:57

@Brendel Mátyás:

"Valójában viszont ha a vitapartner a hülyeség egy bizonyos fokát eléri, akkor nem lehet vele mást kezdeni, mint ezt megállapítani."

Te aztán valóban rohadtul intelligens vagy, hogy ilyen megállapítást tudsz tenni. Magyarul te eldöntötted, hogy hülye vagyok, ebből pedig az következik hogy hülye vagyok. És ez az érved. Bravó!

"Te idézted, hogy a Class FM hogy nyilatkozott egy olyan ügyben, amikor egy nemi erőszak apropóján bután viccelődtek. Hogy ez hogy jön ide, azt nem tisztáztad, hanem csak a szart kavartad, próbáltad homályban tartani a dolgot. "

Ha ennyire nem látod az összefüggést, nem értem mire akarsz felvágni az intelligenciáddal.

"Az egyértelműen a hülyeség jele, hogy van egy kérdés, ahol utána nézhetnél valaminek, és nem teszed, hanem csak kétségbe vonsz dolgokat."

Van az a színvonal, ami alatt fölösleges utánajárni a dolgoknak. A stílusod és érvtelenséged árulkodó. Egyébként csak az intelligenciádat vontam kétségbe, arról meg csak személyesen tudnék meggyőződni.

"Én viszont kurva okos vagyok,"

Sokadszor olvasom már ezt, de mindig csak tőled...

"Miket nem olvasol! :) És ez neked új?! A helyzet tudod az, hogy te vagy az, aki sorra elhagyta az érdemi témákat, és most már csak azzal foglalkozik, melyikünk az okosabb. Nem én csinálom. Én válaszoltam az érdemi kérdésekre, amíg te ezzel foglalkoztál. De te már ezekre nem válaszoltál. "

A vitakultúra nem újdonság nekem, de akkor konkrétan ilyen esetről olvastam. Az érdemi témát én nem hagytam el, te kezdtél el faszozni, hülyézni, meg a saját vélt intelligenciáddal villogni. Ezek közül melyik tartozik a tárgyhoz?

Figyelj, te jöttél a rohadt nagy intelligenciáddal, amit én nem hiszek el, mert nem látom ezt a megnyilvánulásaidban, ezek után különösebben nem is érdekel. Ha neked ez annyira fontos, akkor bizonyítsd be, de faszozással, emg hülyézéssel biztosan nem fog menni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.08. 13:01:45

@Barbaarb:

"Ha ennyire nem látod az összefüggést, nem értem mire akarsz felvágni az intelligenciáddal."

nem látom az összefüggést, de nem is tisztáztad soha, tehát biza te vagy a hülye, nem én.

" A stílusod és érvtelenséged árulkodó. Egyébként csak az intelligenciádat vontam kétségbe, arról meg csak személyesen tudnék meggyőződni."

Ezt már megbeszéltük. Stílusodra és érvtelensélgedre nézve szerintem te totál hülye vagy. Szerinted én totál hülye vagyok. Ez idáig 1:1. Én hivatkoztam pár bizonyítékot, te nem. Ez 2:1 ide. Te nem vagy hajlandó utána nézni, mert akkor el kéne ismerned, hogy 2:1 ide.

Ez pedig, akárhogy is nézem, azt jelenti, hogy hülye, aljas faszfej vagy.

""Én viszont kurva okos vagyok,"
Sokadszor olvasom már ezt, de mindig csak tőled..."

Mivel máshol nem akarsz utánaolvasni, ez a te hibád, te faszfej.

"Az érdemi témát én nem hagytam el"

De te hagytad el. Nem tudod megfogalmazni, hogy mi az RTL Klub felelőssége.

"Ha neked ez annyira fontos, akkor bizonyítsd be"

hivatkoztam bizonyítékokra. te hülye fasz vagy ahhoz, hogy ellenőrizd, és csak tagadod őket. ez hülye, fasz, aljas viselkedés, evvel nem lehet mást kezdeni.

a bizonyítékok az intelligenciámra:

1) az, hogy doktori címem van, és mesterséges intelligencia kutató vagyok
2) az, hogy a go minősítésem elég magas
3) az, hogy a sakk minősítésem elég jó
4) a publikációs listám mesterséges intelligenciából és másból

ezzel szemben neked nincs semmi bizonyítékod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.08. 13:13:55

@Barbaarb:

te azt mondod, én vagyok a hülye, én azt, hogy te

A) A te érved az, hogy szerinted hülye vagyok

B) Az én érvem az, hogy:

1) az, hogy doktori címem van, és mesterséges intelligencia kutató vagyok
2) az, hogy a go minősítésem elég magas
3) az, hogy a sakk minősítésem elég jó
4) a publikációs listám mesterséges intelligenciából és másból

5) szerintem te hülye vagy

6) az 1-4 pontoknak nem vagy hajlandó utána nézni

6-1 ide. ez elég egyértelmű, kishülye.

Barbaarb 2014.10.14. 11:36:27

@Brendel Mátyás:

Azt hiszem ezt a óvodás én apukám az erősebb szintet én befejezem. Semmilyen bizonyítékot nem hoztál te, csak szajkózol valamit. Ha olyan triviális, hogy más is kurvára okosnak tart, azt nagyon egyszerűen megmutathatnád, hogy hol, ahelyett hogy a kurva nagy intelligenciáddal hülyézel, meg faszozol.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.14. 12:02:17

@Barbaarb:

"Semmilyen bizonyítékot nem hoztál"

hazudsz. mivel hazudsz, ezért kidoblak. én nem fogok egy olyan fasszal vitatkozni, aki azt hazudja, hogy nem hoztam bizonyítékot, amikor ott van a kommentben, amire válaszol, azaz a pofámba hazudik.

a vita ezzel egyébként is befejezve, és eldőlt. 6-1 ide az érvekben, 5-0 a bizonyítékokban.
süti beállítások módosítása