Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Segítünk a választási csalás eldöntésében a választási bizottságnak

2013.09.27. 08:49 | Rabelais | 36 komment

Címkék: választások baja választási csalás

bokodiut_1.png

1. ábra: Google Street View snapshot a Bokodi út 62. címről (a házszám nem biztos, hogy pontos, de az utca igen)

Az ATV híre és a királyi híradó híre szerint is a Fidesz által Einstandolt Bács-Kiskun Megyei Területi Választási Bizottság nem fogadta el az MSZP és Együtt-PM által benyújtott videó-bizonyítékot, mert úgymond nem tudja beazonosítani a videó felvételének helyszínét. Én innen, 800 kilométer távolságról be tudom azonosítani, hogy ez a bajai Bokodi út. Nem kell ehhez semmi, csak ész erő, és oly szent akarat (OK, erő nem). Csak egy kis modern technikai ismeret és 115 feletti IQ.

A felvétel egész pontosan ott készült, ahol mondják, a Bokodi úton, ez a Google Street View-n látható. A Street View képei pontosan összevethetőek a felvétellel. Látható rajta az ipartelep bejárata, a gazdasági épület, a műholdas antenna, villanyvezeték, és közúti tábla egészen pontosan ugyanabban az elrendezésben, mint a videó-felvételen. Persze tudom, a Google Street View kommunista trükk, az E14 lezsírozta az egészet a neoliberális, multinacionális ellenséggel.:)

A bajai 32-es körzet címe Baja, Bokodi út 62. A bizonyíték Baja város honlapján itt található.

A videó felvétel pedig az egész Interneten elterjedt, de többek között az ATV hírében is be van vágva. Tessék összevetni az 1. és 2. ábrát! Ennyi. Ha Magyarországon ilyen felelős pozícióba ennyire balfasz hülyéket tesznek, akkor persze, hogy megy az ország a levesbe.

baja.PNG2. ábra: Részlet a videóból.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr165535803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tavolirokon 2013.09.27. 18:10:50

A kedves Bizottsagi Tagok gondolom elsosorban az alapjan dontottek, hogy szeretnek-e megtartani a munkajukat. Mert egyetlen elhibazott dontessel kiirhattak volna magukat a nemzeti egyuttmukodes rendszerebol, amit egy igen alapos es jelentosebb hiany feltarasaig veget nem ero adoellenorzes szokott kovetni. Esetleg kivonulhat egy komolyabb TEK akciocsoport, hiszen aki ilyen nemzetellenes beadvanyt tamogat, annak az almennyezete felett vagy a furdoszobaburkolat mogott bizonyara illegalis fegyverek es drogok sorakoznak. Ha esetleg megsem, egy doboz zarjegy nelkuli cigi biztosan lesz a konyhaasztalon, ami akkor is illegalis, ha a rendorok tettek oda, tessek figyelmesebben elolvasni a vonatkozo torvenyeket.

Valahogy igy megy ez.

J.László 2013.09.27. 19:26:19

Nincs trafikozás? Mi van itt emberek?

Függetlenbaloldali (törölt) 2013.09.27. 19:51:17

@J.László: Most nincs itt annak az ideje.

Most a választási csalás víziójának idejét éljük. Igaz, hogy semmilyen bizonyíték nincsen rá, de hát ha ők azt mondják, akkor biztosan úgy van.

Azt viszont én is jobban kihangsúlyoznám, hogy az emberek félelemből szavaztak a fideszre. Ha sokat mondják, akkor a sok buta ember egy idő után csak rájön, hogy ő tulajdonképpen fél. Vagy akkor buta, ha azt mondja, hogy dehogy félek én, mert minden felvilágosult embernek kutya kötelessége félni? Franc se érti...

dr kíváncsivagyok 2013.09.27. 19:55:45

Semmi sem számít !
A Fidesz maga a törvény !
Ha 8 millió ember látja hogy lopnak-csalnak,...Ők akkor is letagadják , mert Ők a törvény és a jog !!!!!

dr kíváncsivagyok 2013.09.27. 19:58:11

Azt nem értem,...hogy ezek az utaztatott, megzsarolt ( esetleg megfizetett ...) emberkék hogy a picsába tudták hová köll az ikszet rakni ?!
És ha direkte nem arra adták volna a voksot ? Ki ellenőrizte volna le ??
Jaaaaaaaaaaaaa, hát lehet hogy ettől is féltek ...
A Fidesznek hosszú a karja és nagy a zsebe !!!!!

dr kíváncsivagyok 2013.09.27. 19:59:06

Az a genya se drogozott...egy alteregója volt,...mint annak a részeg szarjankó főrendőrnek !!
Eszem megáll !!!!!!!!!!!!!!!!

dr kíváncsivagyok 2013.09.27. 20:00:43

@Függetlenbaloldali:
"Most a választási csalás víziójának idejét éljük. Igaz, hogy semmilyen bizonyíték nincsen rá, de hát ha ők azt mondják, akkor biztosan úgy van."

Nincs rá bizonyíték ? Kretén...a szemednek és a fülednek se hiszel ? Csak a Viktor ?

Függetlenbaloldali (törölt) 2013.09.27. 20:11:26

@dr kíváncsivagyok:
"Nincs rá bizonyíték ? Kretén...a szemednek és a fülednek se hiszel ? Csak a Viktor ? "
Nyugi. Én az elmúlt nyolc évben is baloldali lapokat olvastam, és ha mást nem is, de azt jól megtanultam, hogy az ilyenek nem bizonyító erejűek. No, meg csak az XY párt mondja ezt, aki az ügyben nem független fél. Főleg, hogy még nem is döntött a bíróság.

Remélem nem akarsz meggyőzni az ellenkezőjéről. Még a végén azt gondolnám, hogy a baloldaliak nem ismerik a logikát, és komolytalanok :D

egyfejű 2013.09.27. 20:20:00

@dr kíváncsivagyok: behalad az első emberke, üres borítékot dob az urnába, majd kiviszi az üres szavazólapot. Következő már a "helyesen" kitöltött lapot teszi a boritékba, az akkor kapottat üresen kiviszi. És a többi, és a többi.

Pop40 2013.09.27. 20:28:56

@J.László:

"Nincs trafikozás? Mi van itt emberek?"

Tényleg nem könnyű szelektálni, de ha minden blog minden bejegyzése tételesen felsorolná mindig az összes esetet, amiben loptatok-csaltatok-hazudtatok, a Pallas Nagylexikon kisebb terjedelmű lenne, mint a poszt.

@dr kíváncsivagyok:

Az utóbbi 3 év ismeretében te még ezt komolyan kérdezed???:DDD

"No, meg csak az XY párt mondja ezt, aki az ügyben nem független fél."

Esküdni mernék, hogy a videó mondja ezt, meg a Street View.
Persze az igaz, hogy rohadt balos csökevény mindegyik, amelyik csak mocskolni akarja a patyolattiszta "jobboldalt". :))

Pop40 2013.09.27. 20:30:03

@Függetlenbaloldali:

Az előző hsz uccsó fele neked szól, csak lemaradt a hivatkozás.

barli 2013.09.27. 20:30:08

Mondjuk akit 500 forinttal meg lehet venni, azt 5000-el is meg lehetne, hogy kipakoljon. Pár tucatból legalább egy tuti megtenné, nem?

Sir Galahad 2013.09.27. 20:35:08

@egyfejű: Pontosan. Az, hogy valamelyik szavazókörben ilyesmi történt, annak az a bizonyítéka, hogy az urnában találnak üres borítékot. Itt találtak? Egyébként érdekes, hogy igen gyakran találtak / találnak, ez már a '90-es első szabad választások alkalmával is így volt - emlékszem, hogy írtak róla. Ami még érdekesebb, hogy minden választás után bedobják az ötletet, hogy boríték nélkül kéne szavazni, és hogy, hogy nem, akármilyen párti kormány alakul is, egyik sem lépi meg. Úgy tűnik, mindegyik párt él ezzel a módszerrel. Én most megint javaslom, hogy jövőre boríték nélkül, azonosítható szegélyű vagy mintázatú lapon kelljen voksolni, hogy már a bedobáskor látsszon, ha valaki kamu papírt dobna be. Természetesen ha valakinek jobb ötlete van, szívesen támogatom.

Butuska 2013.09.27. 20:36:37

Láncszavazás verzió: első mukit odaviszik, bemegy szavazni, üres lapot kihozza a fülkéből, leadja, jattot megkapja. Pártfunkci az X jelet berajzolja, második muki beviszi, bedobja, saját üres lapját kihozza... ezt ismétlik, míg a "megbízható" (lefizetett) népek el nem fogynak. Oly egyszerű, ezért is tilos, elvileg. Bizonyítani nehéz, ezért még az utaztatás is tilos.

@dr kíváncsivagyok: remélem megválaszoltam kíváncsiságát.

Sir Galahad 2013.09.27. 20:40:43

@Butuska: Itt találtak üres borítékot az urnában?

J.László 2013.09.27. 20:41:11

@Függetlenbaloldali:
OK, biztos igazad van. De már nem is tudom, mivé lesz a világ napi trafikozás nélkül.

J.László 2013.09.27. 20:42:17

@Függetlenbaloldali:
Különben, bocsánat a közbeszólásért, de egy baloldali hogy lehet független?

Butuska 2013.09.27. 20:42:48

@Sir Galahad: az üres boríték nem bizonyíték, mivel nem kötelező abban bedobni, és azzal is kiviheti, majd vissza. Tehát ha nincs az urnában üres boríték ugyan úgy nem jelent semmit, mint amikor van.

A megjelölt lapnak sincs értelme, hisz azt a lapot használja, amit adnak, csak az egyel későbbi szavazó dobja be, nem az, amelyik kapta.

Sir Galahad 2013.09.27. 20:51:37

@Butuska: És aki átadná a lapot a következőnek, az mit dob b az urnába?

féregírtó 2013.09.27. 21:07:58

@Függetlenbaloldali: Nem bizonyító erejűek? Hát akkor mi kéne még hogy az legyen? Video felvétel + hangfelvétel van. Mi kéne még?
Ez pont olyan, mint amikor a rezsim a romló gazdasági adatokra kijelentette, hogy azok igazából jó adatok, és örülnünk kell.
Nagyon kilóg már a lóláb ezzel a sutyerák handabandázással. Egy ilyen blogon ennek semmi értelme. A birkameneten esetleg még lehet valami fogékonyság rá, de máshol már rég nem.

féregírtó 2013.09.27. 21:09:37

@J.László:
"OK, biztos igazad van. De már nem is tudom, mivé lesz a világ napi trafikozás nélkül. "

Lehet hogy nemsokára isteníteni fogják a zemberek a trafikos lopást.

féregírtó 2013.09.27. 21:14:57

@Butuska:
"Bizonyítani nehéz, ezért még az utaztatás is tilos."

2014 -ben már legális lesz, tudják a narancskomcsik miben erősek. Kubatovéknak bőven vannak adataik a magyar emberekről, pénzük meg mint tudjuk annyi van, amennyit nem szégyellnek.

Butuska 2013.09.27. 21:16:18

@Sir Galahad: Melyik része nem érthető? Arra gondolsz, hogy mit dob be az első? Na igen... az utolsónak ügyesnek kell lennie, hogy pótlólag bedobja a hiányzó "első" szavazólapot az "első" borítékhoz, ugyanis ha ellenőriznek is valamit, az nem az, hogy a borítékban volt-e a cuccos (hisz nem összejelölhető), hanem a szavazólap darabszám. Szóval, ezért IS tilos a szavazók szállítása. Na igen, és most még csak arról beszéltünk, hogy nem hiszünk az oda vitteknek, hogy hova X-elnek. De szerintem ennyire nem bonyolították meg, mert felesleges...

Butuska 2013.09.27. 21:19:24

@féregírtó: Na igen, ez igaz, ahogy az egész választásit átírták, már nem is tudom, van-e értelme...

Ja igen, a trafikosok tuti imádják a jelen állapotokat - kivéve akiknek még így se sikerült ;)

Frőczy Sanyi 2013.09.27. 21:44:33

Nem volt meg az akarat a fijjúkban, no. Ha nincs, hát nincs. Csak az a szörnyû, hogy ennek nem akarat kérdésének kellene lenni.

eßemfaßom meg áll 2013.09.27. 21:55:06

tegye fel a kezét az az írástudó (vagy nemtudó), aki nem tudná érvénytelenné tenni az előre kitöltött szavazólapot mielőtt bedobja ha mégse szeretne arra a pártra szavazni amelyikre kitöltötték neki. Segédeszközként egy tollat a rendelkezésére bocsát a szavazókör. na?

eßemfaßom meg áll 2013.09.27. 21:59:42

@Butuska: "ezért még az utaztatás is tilos."
Mármint ha azt a jelölt vagy jelölőszervezet szervezi (olvasható szó szerint a vonatkozó törvényben, 1997-es választójogi, a kampánycsendsértésnél lesz) Magánember Józsiszomszéd azt visz el a szavazókörbe akit akar.

Butuska 2013.09.27. 22:12:30

@eßemfaßom meg áll: Aham, a videofelvételen pont ezért gáz, hogy egyeztet a jelölő szervezet egyik aktivistájával az kedves jó szomszéd a szállítások számáról, aki, fogadok rá, nem is szomszéd a telepen.
Amúgy meg nem hinném, hogy érdekli, kinek a neve mellett van az az X, hisz ha érdekelné, maga menne el, és jelölné be, ebből következik, hogy érvényteleníteni se akarja majd.

Maradjunk annyiban, hogy csalás szaga van de nagyon, és minél jobban mentegetik az egészet, annál hihetőbb a csalás ténye.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 23:01:01

Vérszegény bizonyíték, ráadásul manipulált. Mi hangzott el a bevágás előtt? Mert ez egy párbeszéd folytatása, amit csak találgatni lehet
Provokálok valakit, aztán bekapcsolom a felvevőt, de csak azt játszom be, ami engem igazol

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 23:05:49

@dr kíváncsivagyok:
"utaztatott, megzsarolt ( esetleg megfizetett ...) emberkék "

Pöcslevágással fenyegették őket, és ha még ezután sem hajlandók engedelmeskedni akkor közmunkával. Nincs rá bizonyíték, de tuti hogy így kellett történnie mert ezek ilyenek

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.09.27. 23:17:22

@Sir Galahad: Te olyan hülye vagy, hogy az már fáj.

Bemegy a bérszavazó, kap egy papírt a bizottságtól, bemegy a fülkébe, és nem dob be semmit, hanem kijön az üres lappal a zsebében. Odaadja a pártembernek, az beikszeli a fideszt. Ezt megcsinálja emberek százaival, és lesz száz fideszes szavazólapja. Ezeket már csak vissza kell vinnie néhány párttagnak, és amikor szavaznak, nem csak a saját voksukat dobják be, hanem még 20-20 borítékot.

De van más lehetőség is. Az első bemegy, kijön a szavazólappal. A fideszes főmufti beikszeli, hogy fidesz, és beküldi a következővel, aki kap egy új szavazólapot, de azt nem dobja be, csak azt, ami már előre be volt ikszelve, hogy fidesz, ami az előző szavazóé volt. AMit kapott, azt üresen kihozza, és a fideszes főmufti megint beikszeli, hogy fidesz, és a harmadik szavazóval dobatja be, aki a sajátját szintén kitöltetlenül kihozza. Ez így megy a századig bérszavazóig, majd a végén a főmufti amikor bemegy szavazni, kettőt dob be. A sajátját, meg az utolsó bérszavazóét.

egyfejű 2013.09.28. 07:55:14

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "a végén a főmufti amikor bemegy szavazni, kettőt dob be".
Ez lenne maga a bukta. A főmufti szavazata megy a lecsóba (minusz 1), ő az első üres lap kihozatalát végzi. A kalkulációban van még 2-3 érvénytelen, de összességében bőven pozitív a szaldó.
@Sir Galahad: "azonosítható szegélyű vagy mintázatú lapon kelljen voksolni"
Magam részéről támogatom az ötletet, már csak azért is, mivel nálunk nem átlátszó falúak az urnák.
A mozgó urnás szavazásról ne is essék szó, mert az is megérme egy misét ma már.

eßemfaßom meg áll 2013.09.28. 09:40:36

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "nem csak a saját voksukat dobják be, hanem még 20-20 borítékot."

Te se voltál még szavazáson. egy tucatnyian néznek amikor bedobod a szavazólapodat, ha ott te be tudsz 1 helyett 20 boritékot dobni, akkor jól meg tudsz élni tömeghipnotizásásból.

@Butuska: Hogy megkérdezi, neki szabad-e az amit a másiknak nem, az még nem szervezés.

eßemfaßom meg áll 2013.09.28. 09:43:38

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "csak azt, ami már előre be volt ikszelve,"

Neked is felteszem a kértdést: te képes lenné-e egy toll segitségével az előre beXelt szavazólapot érvénytelenné változtatni amennyiben NEM szeretnél arra a jelöltre szavazni?

Segitek: pl teszel rá mégegy X-et, vagy rajzolsz rá egy faszt és máris érvénytelen, jol megszivattad a faszistadiktátort.

Sir Galahad 2013.09.28. 10:01:33

@Butuska: Nem arra gondoltam. Hanem arra, hogy ha nincs boríték, az elsőnek be kell menni, de úgy kell kijönni, hogy az urnába nem dob semmit. Szerinted ez nem feltűnő?

Sir Galahad 2013.09.28. 10:04:00

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Te se vagy egy észkombájn.

1. Ha nincs boríték, nem tűnik fel senkinek, hogy az első alkalommal jelentkező ember bemegy, de úgy jön ki, hogy nem dobott be semmit az urnába?

2. Az se, hogy az utolsó kettő szavazólapot is bedob?
süti beállítások módosítása