Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Botrány! Iskolában gyermekeknek buziznak és mocskolódnak a szélsőjobbosok! (+videó)

2013.06.30. 18:06 | balközép | 375 komment

Már az is önmagában undorító, hogy 8, 9 vagy 10 éves gyerekekkel politizál bárki, de az felettébb hányingerkeltő, hogy iskolában nyíltan buziznak és mocskolódnak a szélsőjobboldali szittyák nemzetmentés címszóval. Az már csak hab a tortán, hogy az előadó rossz magyar nyelvhelyességgel harcol a magyar kultúra megmaradásáért. 

Teszem hozzá, sajnos nem tudom, hogy melyik iskolába engedték be ezeket a bohócokat, de csak remélni tudom, hogy nem az intézményvezető hozzájárulásával tartják a diákok a zászlókat és működnek közre a nyíltan kirekesztő előadás megtartásában.


Azért tök jó volna, ha oktatási intézményekben nem ilyen bunkó primitív emberek tartanának előadásokat a magyar kultúráról, akik azt gondolják, hogy beöltöznek elmebetegnek és máris felkent történészek, szociológusok vagy néprajzkutatók. Azok nevében, akik hosszú éveket töltenek tanulással, kutatással az egyetemen, háborodok fel minden ilyen Google-történészen, aki a wikipédián vagy valamelyik mély magyar weboldalon elolvas három cikket és már rohan is arról előadást tartani ISKOLÁBA!!

Nos, kedves Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, ezt lehet? Vizsgálat? Vagy mi?

ui: Aki felismeri az iskolát, ahol ez az eset történ írja meg!!


UPDATE:

Többen is írták, hogy ez a bohóc aki előadást tart nem akárki jöttment, hanem egy polgármester, méghozzá Érpataké, Orosz Mihály.  Utána jártunk és valóban. Az elhangzott beszéd pedig igen csak friss. 2013. 06. 21 vagy 22-én hangzott el a VII. Kistérségi és Ifjúsági Sporttalálkozó rendezvényen, a helyi általános iskolában. Az önkormányzat honlapján is elérhető.

Nos, KIK ebben az időpontban már maguk az intézményfenntartó, tetszenek valamit csinálni?

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr265384869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hardenberg 2013.07.01. 09:03:35

Büdös mocskos komcsi zsidó hulladék blogja. Ordít belőled a zsidó lúdtalpas kisebbrendűségi tudat, hogy ennek a valóban forradalmi polgármesternek a körme alatti kosz is többet ér nálad. Ezért ajvékolsz, mocskolsz, lázítod a romkocsmák belterjes, genetikailag degenerált részét. Ez Magyarország, ha nem tartod magadénak a magyar hagyományokat, menj oda, ahol ezt díjazzák, de nem maradj ebben az országban, mert most még csak ilyen kommenteket kapsz. De lesz ez még komolyabb is.

Nzoltan 2013.07.01. 09:03:50

@Nzoltan: És az sem mindegy, hogy a betöréseknél mennyi a felderítési arány.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.01. 09:06:09

milyen gyönyörű látni, hogy milyen embereket sikerült megválasztanunk. Mert ugye polgármester se kinevezéssel lesz valaki, valaki őt megválasztotta...

kifordított nagyanyó 2013.07.01. 09:06:32

Ezt azért nem kellett volna!

Nzoltan 2013.07.01. 09:11:20

@draft21: Én nem hiszek benne, hogy azért utálják a buzikat mert buzik. Ez kb. olyan eröltetett mint az isten útjai kifürkészhetetlenek. Ékes példája annak, hogy úgy próbálunk megmagyarázni egy problémát, hogy szimplán hülyének nézzük a delikvenst.

Amúgy az meg milyen dolog már, hogy lebuzizunk minden heterót, akire nem tudjuk ráeröltetni a 'toleranciánkat'. Persze természeténél fogva kontarproduktív a dolog.

Nzoltan 2013.07.01. 09:13:41

@Visionstar: Ilyenek mindenhol vannak. Sőt, a csodálkozni fogsz, de tőlünk nyugatabbra sokkal több a hagyományörző összeröffenés, ahol mégcifrább ruhákba járnak a népek.

Capt. Hindsight 2013.07.01. 09:15:56

A polgármester úrnak igaza van, magyar rendőrt kell hívni! Én próbáltam már német és spanyol rendőrt is hívni, de azok a telefonban valami fura nyelven beszéltek, és nem jöttek ki. Ki érti ezt? Elvégre EU tagország vagyunk!

És a hagyományőrzés is nagyon fontos, mindenki járjon ilyen csúcsos sipkában, mert úgy a feje nem izzad annyira! Persze erre buzik, meg a tudjátok kik rájöttek, és rávették a magyar zembereket, hogy ne hordják. Azóta fő a magyar ember feje!

Nzoltan 2013.07.01. 09:16:54

@KopaszMercis: Azért nem lehet összehasonlítani a kettőt, mert a miniszterelnököt nem közvetlenül választjuk meg. Gyurcsányt sem mi választottuk meg, sem Bajnait. Hanem az MSZP választmánya.

karlinnyó 2013.07.01. 09:18:31

nagyon helyes, ilyen előadás kell minden iskolában nem hollókoszt előadás meg ósvicc látogatás.
önvédelem ez a javából, hiába ajvékolnak a degeneráltak.

karlinnyó 2013.07.01. 09:23:08

@itchap: hazajöttél??? takarodj vissza ahonnan jöttél, nem haza jöttél te hanem látogatóba.

tomwar 2013.07.01. 09:29:17

@Hunyadi zokogna... ha látná......ezt: Hunyadi, az igazi magyar...a velemenyeden zokogna.
Mar amennyiben Hunyadi magyag volt...ugye....

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.01. 09:35:30

Mi ezzel a probléma? Németországban is viszonylag korán kezdik el a gyerekeket a demokráciára és a kultúrára nevelni. Nekünk bunkó Magyaroknak inkább tanulni kellene tőlük. Szóval ez előrelépés szerintem :)

Ugye mindenki emlékszik még még a gyerekhíradós sztorira, ahol szintén kőkemény pártpolitikát, azaz annak ideológiáját nyomattak a gyereknek? Akkor senki se beszélt botrányról, sőt a világon a legtermészetesebb dolog volt, hogy ezt tették. Itt se lenne semmi gond, ha a polgármester a dübörgő diktatúráról, és a melegek egyenlő jogairól beszélt volna a gyerekeknek. Sőt, nem hogy baj nem lenne, hanem inkább dicséretes dolog... Olyan ez, mint a korrupció: addig baj, amíg kihagynak...

clegane 2013.07.01. 09:40:30

@Vigyázz autókihajtás!:
mondjuk ha rendes keresztény lennél és nem csak melldöngető faszkalap, akkor tudnál különbséget tenni a gyűlöletbeszéd és a békében együtt élés tanítása között.

hátsó szándék 2013.07.01. 09:46:08

@jobbrolbandita:Nem hiszem, hogy ha a massag elfogadasat tanitjuk a gyerekeknek, akkor szuksegkeppen homoszexualisokka valnak - azert ez igencsak durva sarkitas lenne.

Egyebkent ha valasztanom kene, lehet, hogy jobban orulnek neki, ha meleg lenne, mintha egy olyan rasszista, antiszemita, primitiv, sotet, budoslabu paraszt mint a tisztelt polgarmester ur.

2013.07.01. 09:46:15

Csalódást kell okoznom a szerzőnek: egy intézményben elvileg nem lehet semmilyen rendezvényt tartani az intézményvezető tudta és beleegyezése nélkül. Ha ez mégis megtörténik, az annak a jele, hogy az illető nem alkalmas az intézményvezetői poszt betöltésére.

Ami a fő témát illeti: Önmagában azt nem tartom ostobaságnak, hogy erősítsük az emberekben (például a diákokban) a magyarságtudatot, és ennek egyik formája történelmünk és anyanyelvünk hatékony oktatása lehetne. Az ugyanis tényleg tarthatatlan, hogy a „magyar” szó hovatovább már maguknak a magyaroknak is csak egy szitokszó, helyesen írni és beszélni magyarul pedig gyakran épp azok nem tudnak, akik épp ezeket a hagyományokat szeretnék a legharciasabban továbbadni. És hogy a nemzeti egység sokat szajkózott megteremtése mennyire fontos (bár sajnos egyre irreálisabbnak látszó) cél lenne, ahhoz elég csak beleolvasni egy ilyen blog hozzászólásaiba.

Van valaki, aki egész komolyan úgy gondolja, mindazt a célt, ami valóban kívánatos lenne, azt tényleg így kell elérni, ahogy a videóban látjuk? Szívesen lenne bárki előadó vagy néző egy ilyen összejövetelen? Az ilyen stílustalan, rosszindulatú, gyűlölködő megmozdulások pontosan azokat az eszméket járatják le és teszik nevetségessé, amelyek nevében megrendezték őket.

Úgy gondolom, bármilyen kínos is, egyértelműen meg kéne fogalmazni, hogy a hivatalos vezetésnek mi az egyértelmű álláspontja a más nemzetiségűekről, melegekről, zsidókról és egyéb kisebbségekről. Azoknak, akik állami hivatalt töltenek be (és úgy gondolom, a polgármesterség az egy állami hivatal), kutya kötelességük kéne, hogy legyen ezeket az elveket képviselniük. Ha valaki úgy érzi, erre nem képes, az ne vállaljon ilyen hivatalt, vagy ha közben szembesül azzal, hogy általa vállalhatatlan dolgokat kéne képviselnie, akkor vonuljon vissza. Magánvéleménye persze mindenkinek lehet, de az azért magán, hogy tartsa meg magának és a szűkebb környezetének. Hirtelenjében a pedagógus jut eszembe, aki talán helyes nevelési módszernek tartja, ha otthon pofán vágja a saját gyerekét, de mint köztisztviselő, az iskolában ezt nem teheti (nem tehetné) meg mások gyerekével.
Szóval fejétől bűzlik a hal: amíg „fent” nincs rend a fejekben és a jogalkotásban, addig ne csodálkozzunk azon, hogy „lent” káosz uralkodik.

GIGACHERRY:

Véletlenül böktem ki a hozzászólásodat. Nem tudom, eddig milyen reagálásokat kaptál (nincs időm kétszázakárhány bejegyzést elolvasni), mindenesetre megírnám, hogy egyetértek Veled. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis homoszexualitás úgy a melegnek, mint a családjának elég nagy csapás, épp amiatt, amiket Te is leírtál. Csak az agyilag teljesen korlátolt emberek hiszik azt, hogy melegnek lenni a legjobb buli, és ezen a téren senkinek nem abból kéne kiindulni, amit egy melegfelvonuláson lát (bár valószínűbb, hogy nem lát, csak hall valakitől valamit, vagy fantáziál arról, hogy szerinte milyen lehet.) Nyilván vannak elítélhetően viselkedő melegek is, de miattuk általánosításokat levonni az összes melegre legalább akkora ostobaság, mint egynémely primitív kommentelő alapján az egész magyarságot (vagy akárcsak valamelyik politikai palettát) kategorikusan minősíteni.

Pamo 2013.07.01. 09:47:05

Fura mennyi tudatlan, de fröcsögni bőszen tudó ember van itt! :( Az Érpataki modell épp arról szól, hogy a közösséget építő embereket támogassa, a romboló dolgokat pedig megszüntesse. Érthető a minden apróságért feljelentgetés ha ismered a jogi rendszert, mert már lassan fingani is csak bírósági úton lehet. Mellékesen el kell menni Érpatakra, mert akik itt fikáznak gondolom azt sem tudják merre van, ékes bizonyíték volt erre anno a Hajdúhadházi történet. Pár évvel ezelőtt Érpatakon életveszély volt lakni, ma egy normálisnak mondható hely lett, ahol a cigány és a magyar együttélés példaértékű szintre fejlődött. Nem csak azokat kell mindig megszólítani akik sértve érzik magukat.
Persze a fajvédők nem ismerik csak hírből a cigányokat, viszont még egyet sem láttam, hogy kiköltözne közéjük vagy befogadna egy családot. Biztonságos távolságból eszet osztani könnyű.

zsg? 2013.07.01. 09:49:32

1) Az a fickó pszichiátriai eset. Beteg ember, fröcsög belőle a gyűlölet. Vagy látens buzi, vagy valami egyéb becsípődése van.
2) Ha egy ilyen fröcsögő elmebeteg az én gyerekemnek tartana kiselőadást, a tantestület tudtával és támogatásával, akkor többet nem vinném abba az iskolába. Még ha minden reggel buszoznunk is kellene a szomszéd településre, akkor is.
3) Ha egy ilyen fröcsögő elmebeteg az én gyerekemnek tartana kiselőadást, a tantestület tudta nélkül, azonnal feljelenteném kiskorú veszélyeztetése miatt.
4) Az itt libsiző meg igazmagyarozó szellemi nyomorékoknak: a levitézlett pornószínésznő, meg a bőrtangás rúdtáncos férfi nyilván igazi magyarnak számít, mert ők jobbikosok, márpedig aki jobbikos, az erkölcsileg feddhetetlen. Aki nem jobbikosként csinálja ugyanezt, az rohadt komcsi-libsi, a buzimenetben a helye. Ez így nyilván helyes.

hátsó szándék 2013.07.01. 09:52:31

@Nem fenyegetőzésképpen mondom: Persze hogy latens buzi. Vagy legalabbis komoly gond van a nemi eletevel. Ha valakinek rendszeres, kielegito es elvezetes nemi elete van, ugyan miert torodne azzal, hogy a masik ember kivel szeret lefekudni.

Az ilyen szorkalapos bunkok vagy impotensek, vagy kielegitetlenek, vagy latens melegek egytol egyig, en mondom. Sajat magukkal van gondjuk elsosorban.

nnnnnnnn 2013.07.01. 09:54:34

valaki írja már le röviden hogy mi van a videjón ami ennyire kiverte a biztosítékot, mer nemtudom megnézni. köszi.

hátsó szándék 2013.07.01. 09:58:40

Megjegyzem, nem szeretnem, ha az en gyerekem arpadsavost tartana egy ilyen rendezvenyen, sem pedig azt, hogy valaki a nyomorult agyanak a szellemi hulladekaval toltene meg az artatlan kis fejet. Van egy olyan erzesem, hogy ez kicsit surolja a kiskoru veszelyeztetesenek tenyallasat. Ha ez itt tortenne nalunk, biztosan balhet csinalnek belole.

Kámasuka 2013.07.01. 10:05:53

@gabesz7004: Nono, ez valahogy nem a saját alapjaira esett, ahogy a felrobbantott épületek.

J.László 2013.07.01. 10:06:51

@BKV reszelő:
Ez eddig fel sem tűnt senkinek:
"ezanevemeskesz 2013.07.01. 07:16:28
én csak egyet mondok, az összes trafikost bele kellene lőni a dunába"

gabesz7004 2013.07.01. 10:07:55

@BenFranklin: Persze nem ugyanaz a két eset, de szurkálni jó! ;) :)

dbeata 2013.07.01. 10:07:57

@kun andras: Gordon alig tudja palástolni izgalmát..:))

torrentisz 2013.07.01. 10:11:52

Nos !
Megnéztem Érpatak nagy magyarhivő honlapját.
És mit találtam a hivatalos oldalon.

Szent Iatván Hagyományőrző Általános Iskola

Szent István akart ez lenni, csak lehet hogy érpataki modellbe a narkós titkárnő, vagy a füvező webmester is beletartozik.
No elmegy a pógármester a cizellált szittya 3,14-csába.

no meg.
Alulírott dr. Orosz Mihály Zoltán (4245 Érpatak, Napfény major 1. szám) Érpatak Község polgármestere

milyen doktor?? Mint skicc pali??
Képtelen 4 magyar mondatot helyesen elmondani...
Tartalmilag és szofisztikailag is szétcsúszott. A korát nézve annyira tacskó, igy biztosan nem a Lomonoszov doktorátusa van meg, de nem is bölcsész...

Frizuravarjú 2013.07.01. 10:12:24

@hátsó szándék: Holokausztozni persze lehet, te nyomorék?! Mer' az egészséges.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.01. 10:16:54

@stark: Mi van? Megtaláltad a másik profilod, degenerált zsidó.

Kampfer 2013.07.01. 10:17:18

"Már az is önmagában undorító, hogy 8, 9 vagy 10 éves gyerekekkel politizál bárki, de az felettébb hányingerkeltő, hogy iskolában nyíltan buziznak és mocskolódnak a szélsőjobboldali szittyák nemzetmentés címszóval."

Szerintem pedig:
Már önmagában az is undorító, hogy 8,9 vagy 10 éves gyerekekkel fajtalankodik bárki, de az felettéb hányingerkeltő, hogy utcákon nyíltan hirdetik saját szexualitásukat és elferdült szokásaikat és egy felvonuláson kamionokon bizarr jelmezbe öltözve jelenítik meg saját beteges fantáziáikat...!

És ha már homár, ami a politizálást illeti: Akkor hol volt az elégedetlenkedésed, amikor a fritzeknél a 7-8 éves gyerekeknek magyarázta az ottani hivatalos 'megmondómédia', hogy mi a demokrácia és a magyarok miért nem demokraták, hanem nácik??? Akkor valahogy kussoltál, de büdös kis balos patkány! Dögölj meg!
K.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.01. 10:22:01

Hiába ajvékoltok degenerált gyerekgyilkos talmudista patkányok.
Ez Magyarország és az is marad, akárhogy fossátok is tele a bőröndjeiteket. Parádézhattok a buzikkal, alföldivel, a cigányaitokkal, de a rend mindig helyreáll. A szemét a helyére kerül mindig, mert a természet törvényeit csak rövid ideig lehet megszegni, azt nem korrupt cionista férgek irányítják.

BKV reszelő 2013.07.01. 10:25:32

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Helyre bizony. Ha sok hozzád hasonló egyszerű paraszt lesz itt, és szaporodtok, tehát ez lesz, akkor lesz még itt trianon, de nem úgy, ahogy te képzeled. Lesz még Magyarország fővárosa Budapest és ez lesz az az ország, aminek területe egyenlő a fővárosa területével. Jó úton jársz, jártok ehhez a célhoz.

zsg? 2013.07.01. 10:25:58

@torrentisz: A saját maga által alapított "Sophia Perennis Egyház " teológus doktora. Érted? Alapított egy egyházat, bejegyeztette a saját házába, majd a saját egyházával doktori címet adományozott önmagának:) Amúgy egy megzakkant matek tanár, elmekórtani eset. Rejtő Jenő félelmetes regényt tudna írni belőle, A Rézgróf, a Hétemeletes Drugics, vagy a Török Szultán egy unalmas alak a Doktor Oroszhoz képest. Van még pár érdekes csavar a fazonban:

atlatszo.hu/2012/04/12/doktor-lovag-egy-szalasi-hivo-polgarmester-amokfutasa-ii/

BKV reszelő 2013.07.01. 10:27:24

@Kampfer: Az egyik gyilkos bűnére hivatkozni és felmenteni úgy, hogy egy másik gyilkos tettére hivatkozol...nos, ez buta dolog. 7-8 éves gyerekekkel politizálni, kocsmai stílusban beszélni predesztinálja őket, hogy olyan egyszerű bunkók legyenek, mint az, aki a vödörrel a fején hagyományőriz a mellékelt videón.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.01. 10:27:52

@BKV reszelő: Álmodozz csak, az ingyen van :) A narancsot leszüreteltétek már?

miketbeszéltek 2013.07.01. 10:28:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Vajon mi józanít ki Téged a téves eszméidből? Ha majd Európában is mindenhol a müezzinek szavára kell menni imádkozni? Majd akkor is a zsidókat szidod?

Kámasuka 2013.07.01. 10:30:11

@zsg?: Bár attól hogy egyházat alapítasz, doktori címet nem adhatsz, de gondolom minden más a színtiszta igazság.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.01. 10:30:31

@miketbeszéltek: Értem. Voltaképpen a zsidók a világ megmentői, ugye? Hasznos infó, köszi. Körülmetélést vállalsz?

J.László 2013.07.01. 10:30:50

@BKV reszelő:
Szeretnénk, ha erről is elmondanád nekünk a véleményedet:
"ezanevemeskesz 2013.07.01. 07:16:28
én csak egyet mondok, az összes trafikost bele kellene lőni a dunába"

hátsó szándék 2013.07.01. 10:33:42

@Frizuravarjú: Igen, draga baratom. Holokausztozni lehet. Miert ne lehetne, amikor az egy tortenelmi teny.

Zsidozni, buzizni, budosliberalisozni meg nem lehet, mert az meg egy mocskolodas. Plane nem gyerekek elott. Ja, es persze ha szerintem a zsidozas, etc. nem szep dolog, akkor persze minimum huzzak el innen, de inkabb dogoljek meg, mert a szerinted a zsidozas, buzizas igenis jo.

Tudod mit? Inkabb te koltozz Kazahsztanba vagy Feheroroszo.-ba, az biztosan tetszene neked. Egyelore ez meg az EU, es reszemrol az is marad, bar tudom a barataiddal mindent megtesztek, hogy ne legyen az.

miketbeszéltek 2013.07.01. 10:36:53

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Arról hallottál már, hogy már most egyes európai városok negyeseiben a sariját kérik számon? Hogy keresztény templomokat nagy számban mecsetekké alakítanak? Annyira gyűlölöd a zsidókat, hogy a keresztény Európát fenyegető valódi veszélyekről inkább nem veszel tudomást.

BKV reszelő 2013.07.01. 10:37:37

@BenFranklin, @negondolkozz!majdénmegmondom!: Veletek ellentétben gondolkodom.
@J.László: Mit mondjak róla? Ugyanolyan ostoba indulat poszt, mint a lúdtalpazó barlangrajzé....Nehéz ennél többet írni róla, nincs benne annyi tartalom.

miketbeszéltek 2013.07.01. 10:42:15

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Komolyan azt gondolod, hogy ebből a pusztító gyűlöletből, ami Benned van, lehet országot építeni? A történelem szemétdombjára éppen ezek kerültek, sajnos millióknak okozott mérhetetlen szenvedések után.

J.László 2013.07.01. 10:42:20

@BKV reszelő:
A Dunába lövetés neked nem elég tartalom?
Nem beszélve arról, hogy egy még ráadásul a holakauszt relativizálása is, ami kodifikált bűntett. Neked ez nem elég tartalom. Na, szépen vagyunk.

miketbeszéltek 2013.07.01. 10:48:03

@negondolkozz!majdénmegmondom!: A gyermekgyilkosozásról meg csak annyit: Iráni származású munkatársam is alátámasztotta, hogy az irak-iráni háborúban iráni gyerekeket tereltek az aknamezőre, mentesítési célból. De ez Téged nem zavar. Nem zavarnak az iskolákba telepített rakétakilövő állítások, a gyerekekre kötött robbanóanyagok. Akik ezeket elkövetik, nem a Talmudot olvassák, de nem is az Újszövetséget.

miketbeszéltek 2013.07.01. 10:53:45

@miketbeszéltek: Megjegyzem én mérsékelt keresztény konzervatív vagyok. És ellenzem a melegek agresszív nyomulását is, de nem a paranoid skizofrén gyűlölködés a megoldás. Egyébként pedig ezek a mellverő nagymagyarok hol voltak 30 éve? A párttaggyúlésen is ilyen nagy volt a szájuk? Most már könnyű szájalni.

zsg? 2013.07.01. 11:08:35

@BenFranklin: "Bár attól hogy egyházat alapítasz, doktori címet nem adhatsz..."

Pontosan így van. De ő mégis megtette, sőt, büszkén viseli doktori címét. Ami az ürge komolytalan, rangkóros bohóc jellemét is tökéletesen bemutatja.

liara 2013.07.01. 11:09:32

@Fеjesrob: Ezzel csak az a gond, hogy az acél lágyulásához idő kell, nem elég egy pillanatok alatt elégő behatás. A rengeteg füstből látható, hoyg az égés elégtelen oxigénszintet jelent, ergo talán még a 800 fok sem volt meg. Ha mégis lágyult az acéloszlop, miért nem maradt egyben akár csak 30 méternyi acéloszlop? 15 méteren történt lágyulás, mi van a többi 380 méterrel? Miért önmagába rogyott össze az épület, miért nem dőlt valamelyik irányba, ahogy történnie kellett volna(ugyebár az alsóbb szintek hibátlan acél tartói ellenálltak volna a zuhanó felső 15 szintnek, ezért a kisebb ellenállás irányába kellett volna dőlnie.) Az egész pontosan úgy nézett ki, mint egy irányított robbantás. De ha még ezeket el is hisszük, hogyan találhattak megolvadt acélokat egy olyan összeomlásban, ahol a legmagasabb hőmérséklet is csak 800 °C lehetett?

Kámasuka 2013.07.01. 11:09:59

@hátsó szándék: A Holokauszt töténelmi tény?

Most éppen melyik verzió van? A 90 előtti aschwitzi 4 M vagy a mostani hivatalos 1,1 M?
Gázkamra aktuális még? Mert a lámpaernyő már nem, azt tudod, ugye?

Kámasuka 2013.07.01. 11:11:27

@zsg?: Ahhoz viszont nem kell egyház...viszont vmi itt büdös mert ez szabálysértés, és egy polgit tuti lenne aki felnyomjon.

BKV reszelő 2013.07.01. 11:12:34

@J.László: Ehhez a rágózáshoz keress mást, van itt elég piros csíkos abroszt lengető paraszt, akinek ez az élete. Köszi!

J.László 2013.07.01. 11:16:40

@BKV reszelő:
Bizony kedves barátom, ezt nevezik kettős mércének.

miketbeszéltek 2013.07.01. 11:19:12

@BenFranklin: Ismertem egy zsidó nénit, eredeti aschwitzi tetkóval. Kár, hogy már meghalt, szemtől szembe elmesélhetnéd neki, hogy csak kitaláció az, hogy csaknem teljes rokonságát kiirtották ott.

BKV reszelő 2013.07.01. 11:19:59

@J.László: Nem, nem ezt nevezik. ...és nem vagyunk barátok.

obuda21 2013.07.01. 11:32:35

Hát végigolvasva az embernek nincs kedve kimenni az utcára.
Arra gondolok , hogy ezek a polgártársak, akik zsidóznak-liberálisoznak-buziznak ott ülhetnek a villamoson mellettem és egy levegőt kell velük szívni.
Sok országban megfordulok, de ilyen hangnem - stílus nemigen fordul elő.
Mondjuk nem is csoda ha a parlament Elnökétől is kapják az elvi támogatást és az egész kormányzat cinkosan aszisztál ehhez a folyamathoz.

Már most sokan kijelentik , hogy itt csak ezen hatalom az üdvözítő! miért is? hogyan képzelik , hogy ember-csoportok nem azonos lehetőségekkel bírjanak ebben az országban. Bebetozni egy csoportot - ez elemi hiba !

Akit ide szült az Édesanyja - az ennek az országnak egyenjogú tagja . Függetlenül nemzetiségének és identitásának jellegétől. ha valaki ezt
megmeri kérdőjelezni- annak nincs itt helye. Mindenkinek megvan az esélye,
hogy gyermeke-unokája nemi identitása ne a szokásosra adódjon. Akkor mit tenne? kitagadná? megsemmisítené?

Itt amúgy sincs egyetlen polgár sem , aki "tiszta" magyarnak nevezheti magát.
Ezért a magyarkodás egyszerűen bohócság - majd egyidő után bűn. itt különböző nemzetiségű emberek egy nyelven beszélnek és próbálnak boldogulni.

Itt 10 millió magyar állampolgár próbál boldogulni. Ez azért megy egyre rosszabul, mert egyesek bűnbakokat keresnek származási alapon !

kiút csak normális - türelmes és szolidáris alapon lehetséges!

Akik gyűlöletet terjesztenek - azok rombolnak.

Kámasuka 2013.07.01. 11:33:24

@miketbeszéltek: Persze csak a történelmi tény az, hogy Auschwitzről 1988ig hazudoztak a zsidók, de lebuktak.

Persze most biztosan igazat mondanak. Ne gyere nekem szomszéd nénikkel.

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.01. 11:35:39

@clegane: "mondjuk ha rendes keresztény lennél és nem csak melldöngető faszkalap, akkor tudnál különbséget tenni a gyűlöletbeszéd és a békében együtt élés tanítása között. "
Érdekes, hogy ezt pont te kéred számon.

Hogy mi a gyűlöletbeszéd, az relatív. A liberálisok számára kb. minden olyan vélemény, ami nem az ő szájízük szerint tálalja a dolgokat... Vagy gyűlöletbeszéd. vagy biztosan a vélemény képviselője oxigénhiányos. Esetleg a kettő egyszerre. Hogy a komolyan vehető emberek számára mit jelent? Jó kérdés... Szubjektív dolog. A német "mese"filmre is rá lehet fogni, és erre is el lehet mondani, hogy hergeli az embereket. De ugyanakkor a békés együttélésbe az is beletartozik, hogy nem erőltetünk rá a társadalomra olyat, amitől az elsöprő többség undorodik. Tehát azt is el lehet mondani, hogy a polgi csak a békés együttélés és a kulturált viselkedés szabályaira hívta fel a figyelmet.

Ha a polgármester demokráciarettegett volna egy sort, és arra buzdította volna a gyerekeket, hogy meg kell ölni a mostani vezetést (lehet ilyet hallani pár helyen...), akkor az nem lenne gyűlöletbeszéd, hanem egy teljesen korrekt, jogosan felháborodott ember véleménye, amit ha elhallgattatnak,vagy bármi más folytatása van az ügynek (bűncselekményre, ráadásul gyilkosságra buzdítás), akkor határon innen és túl feldübörög a szólásszabadságért való aggódás...

clegane 2013.07.01. 11:38:37

@Vigyázz autókihajtás!:
mi az hogy "pont én"? nem én akarok erkölcs / hittan órát az iskolába.

az hogy mi a gyűlöletbeszéd, az nem relatív. ha valaki valakik ellen uszít, kirekeszt (pl a melegeket, "mocskos" liberálisokat), az gyűlöletbeszéd.
ezzel szemben az hogy "fogadd el a másikat" nem annak rád erőltetése, hogy "élj úgy, ahogy ő", hanem csak ne csesztesd.

az a baj hogy vagy pontosan tisztában vagy te is ezekkel, vagy reménytelenül ostoba vagy. így vagy úgy, tök fölöslegesen koptatom már megin a billentyűt.

kapd be a faszom te is, a viszontlátásra.

miketbeszéltek 2013.07.01. 11:38:55

@liara: De ezek az ellenérvek nem igazak a robbantásra is? Gondolod, tetőtől talpig (feltűnés nélkül) telefurkálták robbanószerekkel a pillért? Meg hát egyébként is: létezik olyan hülye vezetés, amely saját magának gazdasági válságot okoz? Illetve eléggé meredek egy köztudomásúan hívő keresztény elnökről feltételezni, hogy egy hidegvérű tömeggyilkos. A másik oldalról meg ismerjük az öngyilkos, dzsihadista ideologiát, illetve az USA-gyűlöletet.

miketbeszéltek 2013.07.01. 11:42:55

@BenFranklin: "Ne gyere nekem szomszéd nénikkel." Bocsi, hogy tényekkel, konkrét személyeknek a sorsával zavarlak. Higgyél inkább a náci hazugságoknak.

Kámasuka 2013.07.01. 11:47:20

@miketbeszéltek: Nagyszerü. Mi köze ennek ahhoz hogy a zsidók szerint Auschwitzban 4 millióan haltak meg, amíg ki nem derült (43 évig) hogy 1 millió?

43 évig lenáciztak mindenkit, aki nem hitte el a mesét. Most már keményebbek, börtönbe is vágják.

hátsó szándék 2013.07.01. 11:47:26

@BenFranklin: Ebbol a szempontbol teljesen mindegy, hogy 1.1, vagy 6. Embertelen ipari modszerekkel millios nagysagrendben kiirtottak artatlan civileket, csaladokat, gyerekeket. Ezt tagadni hulyeseg. Es ne emlitsuk egy lapon ezt a traumat, amit ez az egesz vilagnak okozott azzal ostoba, serto es kartekony dumavall, amit az ilyen kozveszelyes elmebetegek buntetlenul okadhatnak ki magukbol. Oke?

liara 2013.07.01. 11:51:36

@miketbeszéltek: egész egyszerűen szabadesésben omlik össze az épület, az elemek, amik tartották eddig az épületet és túléltek már egy robbantást is, kártyavárként omlanak össze.
Robbantásnál úgy 10 méterenként felhelyezik a vágótölteteket(nem kell fúrni) és időzítve robbantják őket, akkor omlik össze önmagába az épület.
Tömeggyilkos? Nagaszaki, Hirosima? Vietnám? Nézd meg mit művel amikor megtudja, hogy "megtámadták az országot". Halvány lila fingja sincs, mit tegyen, nem volt benne.

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.01. 11:53:12

@clegane:
"az hogy mi a gyűlöletbeszéd, az nem relatív. ha valaki valakik ellen uszít, kirekeszt (pl a melegeket, "mocskos" liberálisokat), az gyűlöletbeszéd."
Látod ez az. Ha valaki egy másik ország kormánya ellen uszít, megosztja a társadalmat demokratákra, és nem demokratákra, majd pedig a SZERINTE nem demokratákat ki akarja rekeszteni a társadalomból, az gyűlöletbeszéd. És a német TV-ben pontosan ez történt, azzal súlyosbítva a helyzetet, hogy mindezt soha alá nem támasztott megnyilatkozásokra építve.

Azzal mégsem volt semmi probléma. Miért?

"ezzel szemben az hogy "fogadd el a másikat" nem annak rád erőltetése, hogy "élj úgy, ahogy ő", hanem csak ne csesztesd."
Tessék, rajtad a sor, hogy megmutasd: fogadd el a jobboldalit, nem harcolsz minden erőddel a kereszténység ellen, elfogadod az erős államot.

Na nézzük, hogy megy a másképp gondolkozás elfogadása :)

Kámasuka 2013.07.01. 11:58:50

@hátsó szándék: Neked lehet hogy mindegy, csakhogy a kárpótlás ennek megfelelően lett megállapítva.

A holokauszt biznisz. 1 millió embert minden európai nemzet elveszített, de csak a zsidók kapnak ezután 70 évvel pénzt érte.
Az embertelen ipari módszerre nincs semmilyen bizonyíték, csak a hollywoodi zsidó filmekben láttál gázkamrát. Hozzáteszem, ez még része a hivatalos mítosznak.

De pl. az emberbőrből készült lámpaernyő, szappan már megdőlt. Holott előtte egy rakás film/könyv volt tele ezzel meg hogy ez tény.

Egész egyszerüen annyi történt, hogy a győztesek a háború után azt mondanak amit akarnak, de lassan kidrül az igazság.

Holo-törvény minek van szerinted? Láttál valaha Mohács-tv-t vagy Szabadságharc-törvényt?

hátsó szándék 2013.07.01. 12:00:39

@Vigyázz autókihajtás!: Hat nem tudom... Nekem nem ugy tunt, mint aki a bekes egyutteles es a kulturalt viselkedes szabalyaira oktatja a gyerekeket. Neked ugy tunt?

hátsó szándék 2013.07.01. 12:09:50

@BenFranklin: Rendben van, lehet, hogy el van tulozva a nepirtas, lehet, hogy egy egesz picike jelentektelen tomeggyilkossag volt az egesz, (bar ketlem), de oke, legyen igazad.

Az felmenti ezt a flepnis agressziv idiotat? Kerem, ne emlitsuk ezeket egy lapon. Ha esetleg az egesz holokauszt ugy ahogy van, kitalacio, akkor szabad gyerekek elott buzizni, budosliberalisozni?

Ja, es mi akadalyozza meg barmelyik orszaggyulesi kepviselot hogy Mohacs-vagy Szabadsagharctorvenyt kezdemenyezzen, illetve barmelyik frakciot, hogy megszavazza?

Peterpapo 2013.07.01. 12:13:46

@Behajtó70:

Ha nem érzed, nem látod a különbséget az ARD és e között a tapló között, akkor szerintem inkább ne háborogj, ne írogass, hanem tegyél önvizsgálatot.

clegane 2013.07.01. 12:13:54

@Vigyázz autókihajtás!: semmi bajom a jobboldaliakkal vagy az (igazi, és nem csak állítólagos) keresztényekkel. az ostobasággal van bajom.
összemosni a komcsikat a liberálisokkal pont ugyanolyan veszélyes, mint a jobboldaliakat és/vagy keresztényeket az ilyen ostoba nácikkal.
olcsó, felszínes, hazug propaganda ez.

mondtam már hogy kapd be a faszom?

Kámasuka 2013.07.01. 12:41:31

@hátsó szándék: 'mi akadalyozza meg barmelyik orszaggyulesi kepviselot hogy Mohacs-vagy Szabadsagharctorvenyt kezdemenyezzen, illetve barmelyik frakciot, hogy megszavazza? '

- Az hogy mi hülyék vagyunk. Ez marketing kédése, ha a magyar szenvedésnek is meglenne a gépezete világszerte, mint a Simonvízentál, meg a holo-közontok, filmek stb. akkor komolyabban vennék ezt.

- Nem menti fel a buzizót, gusztustalan primitív ember ez a polgármester. Hozzáteszem, lehet hogy ezért választották meg és én tisztelem a demokráciát. Ellentétben pl. a homoklobbival, amelyik szarik rá.

miketbeszéltek 2013.07.01. 12:53:47

@liara: Bocsi, nem értem, hogy mi mellett érvelsz. Épp azt kérdeztem, hogy mikor és kik helyeztek volna fel több tucatnyi robbanószerkezetet.

szuperkrumpli 2013.07.01. 12:54:23

Igazi selejt szittyasöpredék.

biododírium 2013.07.01. 13:21:31

Szánalamasak ezek a turbómagyarok. Beteges és kényszeres náluk, hogy minden pillanatban hangoztassák Magyarságukat. Most már nem csak hangoztatják, hanem be is öltöznek hozzá. Hogyan lehet ennyire elhülyülni?
Miért nem lehet, csak szimplán Magyarnak lenni itthon? Sokunknak árpádsáv és nagymagyarország matrica nélkül is sikerül Magyarnak lennünk.
Ebben a videóban se látok Magyar zászlót, csak egyet a háttérben, takarásban.
A Nagymagarország matrica az autókon is szánalmas. Bazmeg, az országnak nem az a "formája". Egy külföldi ha rákérdez és elmondod neki, komplett hülyének nézi (joggal), ezeket a múltban élő, végletekig kesergő, szittyaruhás idiótákat.
Ezektől nem lesz senki Magyarabb, komolyan nem veszik észre ezt ezek? Agymosottak. Miattuk tartunk ott, hogy ha a saját zászlónkat (nem az árpádsávost) kitesszük, már bizonyos előítélet jön elő másokban. 20éve még nem volt ilyen. Köszi turbómagyarok. Buták vagytok és több kárt okoztok a társadalmi kapcsolatokban, mint hasznot.
Oké, kibasztak velünk régen, DE az már a MÚLT, semmit nem befolyásol akármennyire kesereg ezen bárki 2013ban. Általános érvényű, hogy előre kell tekinteni.
Ha meg annyira magyarkodni akar bárki, akkor használja a normál nemzeti lobogónkat, ne ezeket a "lejárt lemezeket", mert annyira eltúlozták már, hogy komolyan provokációízűnek hat.

liara 2013.07.01. 13:57:14

@miketbeszéltek: Karbantartás címén bármikor elhelyezhették a tölteteket, fúrásra sem volt hozzá szükség.
Ezt találtam, nagyjából jól összefoglalja a kérdéses dolgokat. users.atw.hu/magtar/cikkek/tmsz/szept11.htm túl sok a véletlen egybeesés.
A pentagonnál a becsapódott repülő csak 6,5 méteres lyukat ütött, de a gép fesztávja 30 méter feletti, hova lett a többi rész? A united 93as becsapódásának környezete még csak nem is hasonlít a hasonló méretű gépek becsapódásának körzetéhez.

Kámasuka 2013.07.01. 13:59:15

@liara: 9/11 hoax, egyértelmü. És nem az első. A Lusitania katasztrófa, a tonkini incidens ugyanez a forgatókönyv, és ugyanúgy háború követte.

koborvadász 2013.07.01. 14:02:29

Mindenki azt szeret akit akar!
Viszont! Ne reklámozza, felvonulásokkal a nemi identitását.
Vonuljanak be a szigetre, bulizzanak a kiváncsiskodók és szimpatizánsok meg nézzék meg őket!
De ne legyen kötelező akaratomon kívűl végignézni, ha a házamelőtt felvonulnak.

A hagyományokat őrizni kell, a magyarság tudatot is erősíteni kéne.
Nem így!

Csak amíg vannak magyrabb magyarok a nem magyarok magyarok a magyarok nem magyarok.
Addig itt mindig is széthúzás lesz.

Magyarország jobban teljesít! ez legalább annyira gusztustalan. Ezt sok-sok kiskorú látja nap mint nap a médiában.

Amúgy a faszi, meg beteg. Ápolni kéne.

elbutre 2013.07.01. 16:55:00

@BenFranklin: "Ez marketing kédése, ha a magyar szenvedésnek is meglenne a gépezete világszerte, mint a Simonvízentál, meg a holo-közontok, filmek stb. akkor komolyabban vennék ezt."

-"meg lenne" helyesen (ha már magyarkodunk)
-szóltak már neked, hogy Auschwitzban magyarokat öltek meg?

blasiusii 2013.07.01. 16:57:28

Akkora sötétség van, hogy azt még talán Ady sem gondolta volna...

Ha ez tényleg iskolában történt, annak viszont legyen következménye - a polgármester "úrról" nem is beszélve.

elbutre 2013.07.01. 17:00:13

@koborvadász:
"Mindenki azt szeret akit akar!
Viszont! Ne reklámozza, felvonulásokkal a nemi identitását."

neked tényleg ez a legnagyobb problémád?
az alkoholista reklámozhatja a piálást nyilvánosan?

"De ne legyen kötelező akaratomon kívűl végignézni, ha a házamelőtt felvonulnak."

sajnos ilyen a demokrácia...nekem sincs túl sok kedvem jobbikos bőrtangás rúdtáncosokat, péniszpumpás igazmagyarokat naponta kerülgetni.

"A hagyományokat őrizni kell, a magyarság tudatot is erősíteni kéne.
Nem így!"

ámen...
Kezdjük az alapoknál: magyarságtudat

Nzoltan 2013.07.01. 17:45:11

@biododírium: Nagyon sok család még ma is kettészakítva él. Nem csoda, hogy él bennük még a nagymagyarország képe. Azért mert téged ez nem érint, nincs jogod ezért bírálni őket. El kell őket fogadni a hibáikkal együtt.

Nem értem miért ennyire elutasítóak a magukat liberálisnak vallóak. Pedig nekik kellene példát mutatniuk. De semmiben nem különböznek az ultráktól.

gigacherry 2013.07.01. 18:07:03

@Szárszó szépe:
"Én nem, de amikor kialakult bennem a vonzódás az ellenkező nemhez, akkor az összes ismerősöm vagy ugyanígy volt ezzel, vagy pedig nem érdekelte semmi ilyesmi."

Vagy ha a saját nemükhöz vonzódtak, nem mondták el nektek, vagy elhitették magukkal is, hogy nem így van.

"Ismertünk buzis vicceket, gúny tárgyai voltak. Ilyen szocializáció során valószínűleg nehezebben válik buzeránssá valaki, mintha "mindkét apja", az összes szomszédja és az osztálytársai is buzeránsok."

"Buzeráns" nem attól lesz valaki, hogy a környezete elfogadó a homoszexualitással szemben, hanem attól, hogy a saját neméhez vonzódik. Nekem a környezetem abszolút elfogadó, mégsem lettem leszbikus, mert az ellenkező nem érdekel jobban, mások pedig akkor is melegek lesznek, ha homofób családban nőnek fel. Ha egyes ismerőseik azon a csoporton gúnyolódnak, melyhez ők tartoznak (és ezt nem ők választották, hanem így születtek), akkor legfeljebb az adott ismerősökről alkotott véleményük változik meg, a nemi identitásuk nem.

Farkasbab 2013.07.01. 18:10:15

@Nzoltan:
a liberálisok az elutasítóak??????????????????????????????????? micsoda?
és hogyan jönnek ide a kettészakított családok?

most szerinted tényleg nem a jelennel és a jövővel kell foglalkozni, hanem egy múltbéli igen sajnálatos eseménnyel? ez visz előre? te normális vagy?

gigacherry 2013.07.01. 18:15:39

@Athos64: Köszönöm, ezt én is pont így gondolom.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.01. 23:32:04

@miketbeszéltek: A zsidónál nagyobb veszély nincs. Ez tény, semmi gyűlölet nincs bennem.

Nzoltan 2013.07.01. 23:47:05

@Farkasbab: Jól olvastad. A liberálisok magyarországon ugyanolyan elutasítóak mint az ultrák. Csak a törésvonal máshol van.
Példának meg biztosan emlékszel a 2010-es választások előtti időszakra, mikor a tévében és más médiákban folyamatosan ment a nácizás? Az utcán az egyik fél zsidózik, a másik nácizik. Fogalom nélkül. És ezek a liberálisok kurvára meg sem hallgatják a másik felet, csak szimplán hülyéznek. Ebbe belebukott az MSzP és az SzDSz. Nem a Fidesz kampányolt jól.

Kettészakított családok: Nagymagyarország, határon túliak? Ugye megvannak? Na, az én családom ősei közül is csak az él hazánkban, aki a határzár előtt át tudott jönni erdélyből. Míg mások kint rekedtek. Szóval vannak még élő emberek, akik még éltek odaát magyar zászló alatt.

".... ez visz előre? te normális vagy?"

Erről beszélek. :-)

Nzoltan 2013.07.01. 23:50:52

@gigacherry: Gondolod? Az iskola, ahol a párom ahol tanított 10 éves fiúk szopkodták le egymást a budiban szórakozásból. Ez régen azért nem volt divat.

miketbeszéltek 2013.07.01. 23:52:22

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Ha nem lenne Benned gyűlölet, akkor nem írnád le ezt a mondatot. Tény, persze. Már önmagában "A zsidó" ugyanolyan baromság, mint "a magyar" stb. Radnóti, Rejtő, Ganz Ábrahám, Richer Gedeon vajon "a zsidó"-ba tartozott?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2013.07.02. 06:49:03

@liara: Gondolom kémiából sosem voltál valami nagy. Hülyeségek tömegét írtad le. Csak annyit, hogy egy tízcentis lángban is van többszáz fok hőmérséklet különbség.
Gondolom a newtoni mechanika sem volt erősséged, mert fingod nincs milyen erők lépnek fel amikor megrogy egy emelet.

N. Barbie 2013.07.02. 09:15:56

Úgy látom erőteljesen elkezdődött zsindexéknél a kampány. Az utóbbi napokban rendre napi 2-3, Jobbikot vagy a radikális jobboldalt mocskoló cikket tesznek ki főoldalra, hadd csorgassa a nyálát a sok széllibsi versenynácizó idióta.
Csak egy-két példaÉ
Főoldalra került egy vadliberális agyhalott ömlengése, akinek nem tetszett, hogy halálhírét keltették az egyébként valóban haldokló, fehérgyűlölő korrupt nigger Mandela-nak. Csupa móka és kacagás volt a kis vérlibsi gyűlölködő cikkét" olvasni, amint egy oldalon keresztül anyázott, mert a Szent Korona azt írta, hogy meghalt a vén szardarab. Nem zavarta szegény elmebeteget, hogy a cikkben odaírták, hogy a hír nincs megerősítve.
Majd talán még aznap volt egy hasonlóan színvonalas cikk egy másik tehetségtelen zugfirkásztól (persze az első megélhetési rettegő firkász emiatt a hazugságözön miatt nem volt felháborodva), ami a szíriai harcokban esetlegesen résztvevő magyarokról szólt. Érdekes módon ezt a - hamarosan biztos valami írói kitüntetést a hitsorosaitól kapó - faszkalapot se érdekelték a tények. Egyik megszólaltatott se tudta megerősíteni, hogy egyáltalán vannak-e ott magyarok, ettől ő még minden mondatában célozgatott a Jobbikra meg a Gárdára.
Most meg itt van ez a cikk, amiben a 3. tehetségtelen gyűlölködő fotelbékeharcos szerzőnek nem tetszik, hogy végre, legalább egy pár gyereknek már kiskorába megtanítják hogyan viszonyuljon a buzikhoz.

Szóval ez a zsindex pár napos termése, amiben tankönyvi módon megismerhetjük a széllibsi írás minden jellemzőjét: aljas hazudozás, a tények figyelmen kívül hagyása, alaptalan, szánalmas rágalmazás és persze a minden bokorba bakancsot képzelgő műrettegés.
Természetesen mindegyik cikk alatt szeánszot ülnek a magukat persze műveltnek és véleményvezérnek tartó libsik, ahogy szokták, az ország többségének nevében beszélve (amikor az ország többsége be se szavazta a pártjukat, de ez mit sem zavarja őket), ugyanazokat az unalomig ismételt, nevetséges jelzőket aggatva a Jobbikra és szimpatizánsaira.
Kezdve pl. ezzel a nyomorult kopaszmercissel, aki évek óta arra veri, hogy betegesen keresi a radikálisokról szóló cikkeket és mindegyik alá elsőként írja a szánalmas hülyeségeit.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.02. 09:47:29

@miketbeszéltek: Akkor mire veszik fel a nagy pénzeket a hullarablók, ha nem tetszik a zsidó szó? Mert dolgozni egyik sem akar.
Az a gyűlölet a szemedben, hogy tiltsuk be a Talmudot, a gyűlölet és fasizmus bibliáját? Hogy van, aki nem kultiválja az apartheid terrorista rezsimet, izraelt?

Olvass, tanulj, aztán próbálj másokat kioktatni!

miketbeszéltek 2013.07.02. 11:39:00

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Olvastam, tanultam már eddig is. Egyértelmű volt a válaszomból, hogy nem a zsidó szó, hanem az "a zsidó" eszement általánosítás ellen tiltakoztam. Erre kérdeztem, hogy az általam említett jeles magyar személyek is neked a "kártékony" "a zsidó" kategóriába tartoznak-e. Izrael mindenkori kormányát persze lehet kritizálni, de az ott élő arab lakosok hamarabb kaptak demokratikus jogokat, mint sok környékbeli diktaturában. Az a tény meg biztos elkerülte a figyelmedet, hogy a szinte lakhatatlan Szentföldet a betelepülő zsidók tették lakhatóvá kétkezi munkával. Ennyit az "egy sem akar dolgozni" hülyeségről.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.07.02. 14:31:19

@miketbeszéltek: Te önmagad paródiája vagy, már ne is haragudj.

Nehéz eldönteni, hogy az elfogultságod hatalmasabb az ostobaságodnál vagy fordítva. A buta proli megeszi ezeket a színvonal alatti süketeléseket, de tájékozott, tanult ember csak kinevet!

Mintha valami izraeli propaganda műsort hallgatnék az ATV-ból vagy a HVG/ÉS/Népszabi szennylapokat olvasgatnám... :)

miketbeszéltek 2013.07.02. 15:54:52

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Mi a propaganda ebben, ember? Az, hogy hülyeség egy több milliós népcsoportot egy kalap alá véve "a zsidózni?" Az propaganda, hogy értékteremtő zsidó származású magyarokat emlegettem előtted?
Propaganda, hogy Izraelben választás van, és az arab pártok képviselői is ott vannak a knesszetben? Ha van tényed ez ellen, akkor oszd meg valünk, különben fejezd be a pocskondiázásodat!

2013.07.02. 17:02:44

@Nzoltan:

Nem vagyok biztos abban, hogy valós esetet írsz le, de végül is mindegy.
Mindazonáltal ezt is nézhetjük a visszájáról: vagyis a két tízévesnek talán eszébe se jutott volna ilyesmi, hogyha nem megy ki az ő iskolájukba is valami „felvilágosult” polgármester bácsi, aki elmond olyasmiket, amiről addig szegény kölkök nem is hallottak, de miért ne próbálják ki, elvégre mindig a tiltott dolgok a legérdekesebbek a gyerekeknek. :))

Amúgy ha a két tízéves fiú tízéves lánykákat töcskölt volna a WC-ben, akkor most elégedetten hátradőlhetnénk, hogy minden oké, mert nem buzik a srácok?

Vessetek a mókusok elé, de én nevetségesnek tartom ezt az örökös álszent aggódást amiatt, hogy melegek lesznek a gyerekek, ha megtudják, hogy vannak olyanok is, akik a saját nemükhöz vonzódnak. Nem azt kell nekik megtanítani se otthon, se az iskolában, se máshol, hogy az ilyen emberek mit csinálnak szexuális együttlét közben, hanem azt, hogy azok is ugyanolyan emberek, mint a szemüvegesek, a balkezesek, a mozgássérültek stb. Az embereket a tetteik minősítik, nem a bőrszínük, a szociális helyzetük, a vallási vagy politikai meggyőződésük, vagy a szexuális beállítottságuk.

Egyébként érdekes, amiatt például se a pedagógusok, se a szülők nem szoktak aggódni, hogy láncfűrészes sorozatgyilkos lesz a gyerekekből, annyi horrorfilmet néznek és annyi erőszakos videojátékkal játszanak (hála a gondos és aggódó szülőknek, akik ezeket elérhetővé teszik számukra). Pedig ez szerintem legalább annyira reális veszély, mint az, hogy automatikusan meleg lesz a gyerek, ha meghallja azt a szót, hogy homoszexualitás.

Ja, egyébként több hozzászólóak is javaslom, nézzen utána, mi a különbség a homoszexualitás és a pedofília között, mert sokan ezzel mintha nem lennének tisztában.

Szira Péter 2013.07.02. 17:51:49

Én sokszor nemhogy kettébe, de háromba vsgy akár négybe' szakítva érzem magam. Ne tudjátok, milyen így élni!
süti beállítások módosítása