Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Orbán waczak szállója

2011.06.30. 18:29 | Brendel Mátyás | 159 komment

Címkék: orbán hazugság waczak szálló ügyetlenség

A Waczak Szállóban Orbán kínai-jelenete után már kipukkadt volna Basil konspirációja, el is ismerné, és vége lenne az epizódnak. Az életben sajnos Orbán nem ismer el semmit, és az epizódnak sosincs vége: tovább kell élnünk ezzel a hatalmaskodó, bornírt alakkal, 2,7 millió ember otromba tévedése miatt. A Waczak Szállót ott lehet hagyni, ha összedől, de Magyarországot mindenki legalábbis nem hagyhatja el.

***

Elgondolkodtatok már azon, hogy miért is nevetünk olyan igazán jóízűen az olyan sitcom sorozatokon, mint például a Waczak Szálló? És különösen a főhős, Basil viselkedésén? Természetesen a válasz egy része triviális, hiszen ügyetlen, és az ügyetlenség az egyik legegyszerűbb humor forrása. De a történet nem csupán ennyi, hiszen például Manuel is ügyetlen, sőt, ő gyakorlatilag az ügyefogyottság színtiszta esszenciájának mondható. Lehet, hogy amikor például óvatlanságával felgyújtja a konyhát, akkor fogjuk a hasunkat, de a Waczak Szálló igazi karakterét Basil adja. No de miben is áll ez? Mutatóban nézzük meg az egyik legjobb epizódot, a "The Germans" ("A németek") címűt!

Basil egyedisége abban áll, hogy egy mérhetetlenül önző, hiú és makacs alak, és nem igazán meggondolt. Általában a fejébe vesz valamit, ennek érdekében hazudik valamit, mert azt gondolja, elviszi száraz lábbal (például bepróbálkozik azzal, hogy ért németül), majd a bonyodalmak során egyre bonyolultabb, és komplikáltabb hazugságokkal jön elő. Aztán az alkalmazottaknak is hazudniuk kell, sőt, együtt játszaniuk, ami aztán végletesen komikus manőverehez vezet, majd tragédiához, és összeomláshoz. Mindeközben Basil persze ügyetlen, Manuel rátesz még pár lapáttal, és ehhez adódik hozzá mindaz az abszurdum, amely a helyzet akkumulációjával adódik.

Mindez persze irritáló lenne a való életben, de a tévében jót nevetünk rajta, hiszen nem vagyunk a szálló dolgozói, vagy vendégei. Annál kínosabb és fájdalmasabb azonban akkor, ha valós, és még inkább, ha egy szálló helyett egy egész országról van szó, melyben élünk.

Mert mindaz, amit Basil esetében kinevetünk, Orbán Viktor esetében százszorosan igaz. Ő is hiú, önző, makacs, és még arrogánsabb, valamint butább is, mint Basil. Ha Basil hazugságot hazugságra halmoz, hülyébbnél hülyébb manővereket talál ki, akkor Orbán ezt százszor inkább megteszi, és százszor nagyobb volumenben. Sajnos. Ha Basil megpróbálja megvezetni a feleségét, a személyzetet, a vendégeket, akkor Orbán a pártját, a szavazóit, egy egész országot.

A Waczak Szálló sorozatába talán nem illene bele a politika, de méltó hozzá az, ahogy például Orbán mohóságában nem elégedett meg a 2010-es választások megnyerésével, ő kétharmadot akart. Basil se akart volna kevesebbet. Aztán azért, hogy ezt elérje, a szociális népszavazásal tönkretette a folyó reformokat, és 4 év populizmussal minden megszorítás bármikori lehetőségét a közeljövőben. A választási kampányban aztán behazudta az adócsökkentést, és innentől kezdődik a Basilos ámokfutás.

Merthogy a egykulcsos adóval a gazdagoknak mérhetetlen mennyiségű pénzt osztogatott. A szegényeknek még csak nem is volt ez adócsökkentés, de azóta is azt hazudják, hogy ez nem igaz. Emellett azért megpróbálják a magánvállalkozásoktól kikényszeríteni a béremelést, amely "megoldás" kb. akkora abszurdum, hogy Basil is büszke lehetne rá.

Aztán az IMF-t elküldték a fenébe, merthogy azok megszorítást vártak volna el a kormánytól, csakhogy Orbán ezt a lehetőséget Basilos meggondolatlansággal, már kilőtte magának. Az egészet gazdasági szabadságharcnak hazudták, és harcnak az államadósság ellen.

Utána következtek a bankadók, és más különadók, melyek mind az egykulcsos adó hiányának megoldására kellettek. A világgazdasági válság miatt a gazdaság ugyan nem valami fényes, de már növekszik, Orbán mégis Gyurcsányt hibáztatja. Ahogy Basil is általában másra próbálja kenni a dolgokat (például azt mondja, valaki eltökítette a kulcsot, pedig ő maga keverte el). De ez idén már igazán nevetséges, még tán a Fidesz-hívőknek is.

No de Orbán ámokfutásának ezzel még közel sincs vége. Orbán einstandolta a nyugdíjunkat is, hogy szerezzen egy csomó pénzt. Emlékezzünk, hogy ez azért kellett, mert a gazdagoknak osztogatott. Ehhez azt hazudták, hogy a nyugdíjpénztárak eltőzsdézik a pénzt. Ez a hazugság akkor bukott elég nyilvánvalóan le, amikor kiderült, hogy a nyugdíjpénztárak reálhozama, tehát az, amit az államin felül takarítottak meg nekünk, és amelyet vissza is kapunk, nyolcvanezer forint fejenként, átlagban. Ennyivel jártunk volna rosszabbul az orbáni, állami rendszerben. Ennél sokkal nagyobb különbséggel járunk majd rosszabbul a jövőben, amikor gazdasági válság sem lesz. Orbán ennek sokszorosát vette el tőlünk. És óriási gondot okozott az államnak a jövőben, amikor majd ki kell fizetni ezeket a résznyugdíjakat is, a pénztárak helyett.

De kiderült, hogy a nyugdíj-einstand csak egy évig segít rajta, el kell még idén könyvelni. A különadókat akármeddig nem lehet fenntartani, mert áthárítják a fogyasztókra, lassítja a gazdaságot, és egyébként is, Orbán komái ott ülnek ezen vállalatok élén.

Közben Orbán megszorításokat is bevezetett, de mivel a megszorítások elismerése a halála volna, ezért egy olyan hazugságot kellett elkövetnie, amely már nem egy Basilos füllentés, méltatlan lenne hozzá. Ez már inkább Göbbels stílusa: az emberek szemébe hazudni a valóság totálisan nyilvánvaló ellentétét: "a kiadásokat csökkenteni kell (...) De ez nem megszorítás."

És végül, a pont, ahol már a Waczak Szállóban kiborulna a bili. Ebben a hónapban Orbán Viktor a Kínaiaknak udvarolt, kiárusította az országot, és kölcsönt kért tőlük. Nesze neked gazdasági szabadságharc, és nesze neked harc az államadósság ellen. Ráadásul a zsigeri antikommunista Orbán végül a kommunista Kínával jött össze. Orbán végül azt kellett, hogy mondja, hogy egy népköztársaság a szövetségesünk.

Basilnak a "The Germans" epizódban van egy kis mentsége, hogy kap egy muris fejsérülést a sorozat közepén. A második félben elkövetett hülyeségek oka már ez, emiatt sértegeti halálra a németeket. Orbánnak ilyen mentsége nincs, mégis úgy viselkedik, mintha fejbe lőtték volna. Ők simán sértegetik a zembereket minden mentség nélkül.

Basiltól azért is könnyebben fogadjuk el a sok butaságát, mert közben néha egészen leleményes, csípős megjegyzéseket tesz, van benne intelligencia is. Orbánban semmi ilyet nem találunk.

Basil ügyetlenségei mellett Manuel is sokat hibázik, Orbán mellett is ott vannak az idétlen segítők. De ahogy Basil esetében is mondhatjuk, minek vett fel ilyen ügyetlen embert, úgy Orbánt is minősítik az ügyefogyott talpnyalói.

A Waczak Szállóban Orbán kínai-jelenete után már kipukkadt volna Basil konspirációja, el is ismerné, és vége lenne az epizódnak. Az életben sajnos Orbán nem ismer el semmit, és az epizódnak sosincs vége: tovább kell élnünk ezzel a hatalmaskodó, bornírt alakkal, 2,7 millió ember otromba tévedése miatt. Hogy miért az egyik legalkalmatlanabb, ottrombább alakra szavaztak, azt nem tudom. A Waczak Szállót ott lehet hagyni, ha összedől, de Magyarországot mindenki legalábbis nem hagyhatja el.

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr703028021

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Elkezdődött Tata esztergomizálása 2011.07.03. 18:16:15

 Történt, hogy 2008-ban a város kötvénykibocsájtásra adta a fejét. Lett is belőle pénz dögivel, úgy 3 570 000 000 Ft. Ez rengeteg pénz, igaz vissza is kell fizetni. Azonban a városban szemmel láthatóan semmi nem történt azóta sem. H...

Trackback: Az első nap 2011.07.01. 14:53:53

Lejárt a türelmi idő, mától teljes körűen életbe lépett a médiatörvény, és mivel kormányunk nem arról híres, hogy halogatja a dolgokat, rögtön el is kezdték alkalmazni, teljesen véletlenül pont egy baloldali lappal szemben. Ja, és természetesen törvény...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.06.30. 22:34:27

Ha mindenkii nem is, de a maszopszadeszes libsibolsik remélem tényleg elhagyják végre az országot. Tisztuljon a levegő.

Vivianna 2011.06.30. 22:42:51

Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán Orbán

sivatagi n. 2011.06.30. 22:43:50

Hát igen, Brendel elvtárs ideológiai atyja, Rákosi elvtárs is megmondta, hogy 9 millió fasisztával nem lehet országot építeni.
Szegény komcsik, lehet hogy máshol kellene próbálkoznotok, mert Magyarországon többet nem rúgtok labdába.

Qub 2011.06.30. 22:49:53

A linkelt videó valóban az egyik legjobb rész:) De hogy minek kell ennyi f@szságot melléírni és ezzel tönkretenni nem értem

doktor.dikhed 2011.06.30. 22:57:29

Vannak sarkítások, de összességében ez mégis igaz Orbánra. Nagy ötlet Basillal összehasonlítani :D

Káposztakukac 2011.06.30. 23:00:37

az a durva, hogy a bennefoglaltak igazak...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:07:31

@imperial: 2006-ban kb 2,6 millió ember szavazott az SZDSZ-re és MSZP.-re. egyébként a Fidesz kétharmada alig jelent több szavazót.

de ha elmegy ez a 2,6 millió ember, akkor marad 7,3.

ez lenne a jobboldali demográfiai megoldás?:)

silver 2011.06.30. 23:08:10

Brendel Mátyástól kb ennyit vártunk. Nem többet, nem kevesebbet, nem jobbat, nem rosszabbat. Pontosan ennyit és ilyet.
Az a baj, ha egyszer írna egy objektív írást és a nevét is hozzáadná, azzal el is rontaná.

2011.06.30. 23:10:32

Idegbeteg gesztikulálás, kóros hazudozás, idétlen mozgáskultúra, idiotizmus... ez bizony a táncos fletó.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:12:04

@silver: a feltétlen objektivitás igényével írt íráésaim itt találhatóak math.uni.hu/ az első két részben

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:13:28

@Qub: ha sitcomot akarsz nézni, politika nélkül, akkor könnyen megteheted. nem tudom, hogy keveredtél ide.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:14:58

@libbancs: elég felszínes vagy, ha csak a külsőt nézed.

Buczella Sándor 2011.06.30. 23:15:25

Nagyszerű jellemrajz egy beteg emberről!
És a szép az egészben az, hogy vannak akik ennek is tapsolnak (no nem azért, amiért a Waczak szállónak) és nem tudnak többet mondani, mint: szocilibsikommunista bérblog és hasonlóak. Pedig nem kellene mást tenniük, mint egy kicsit megállni és végiggondolni az elmúlt 10-20 évet, benne az elmúlt egyet. És egy kicsit belegondolni, hova is "vezet" az orbáni út.
Szép új világ. :-(

silver 2011.06.30. 23:15:57

@Brendel Mátyás: többnyire ismerem az írásaidat összességében. De nincs ezzel az égvilágon semmi baj. Egy szóval nem mondtam, hogy rossz. Csak annyit, hogy azt kaptuk, amit vártunk.

2011.06.30. 23:17:51

@Brendel Mátyás:

Csakhogy nem 2006, hanem 2011 van és a maszop nyuggerek rohamosan fogynak. Az SZDSZ-nek már a 200.000+1 agyhalott sem jött össze és jelen állás szerint nem is fog :)

Ennyit rólatok, 2014-ben talán még alulról súroljátok a 10 százalékot, aztán mentek a történelem szemétdombjára Kun Béla, Rákosi, Kádár és a szadesz után.

fakopács 2011.06.30. 23:34:26

@imperial: Seggfejke! Te még Orbán után mész? Melyik Orbán után? A liberális, anitkommunista után? Vagy a konzervatív népnemzeti után? A gazdasági - IMF ellenes - szabadságharcost követed? A kinai kommunisták seggét nyalót? Az államosítót? Esetleg a Mollal tözsdézőst? Mekkora barom vagy te!

Vincenzo90 2011.06.30. 23:34:43

Ha-ha, több luxuscikk fogy, mint valaha, a plázák tele gyökér emberekkel, akiknek van miből fölöslegesen fogyasztani(sajnos libsiföldön ez a boldogság forrása) naponta jönnek ki a bíztatóbbnál bíztatóbb gazdasági előrejelzések, és akkor aggódunk, hogy eddigi gyarmatosítóink sikoltoznak, meg hogy máshoz fordulunk segítségért? Kína sem fog jobban irányítani, mint az USA, vagy épp a franciák. Sőt, szinte biztos, hogy kevésbé fog beleavatkozni a belügyeinkbe.

VonGage 2011.06.30. 23:46:21

A jobboldali sajtóval mindig az volt a bajom, hogy indulatból fröcsögő véleményeket tol az arcunkba. Ez a bejegyzés pontosan ugyanolyan. Tökre hiteltelenné teszed magad azzal, hogy önálló érvek helyett unalomig ismételgetett sérelmeket böfögsz föl. Valószínűleg azt gondolod, hogy a Basil-párhuzam elviszi a hátán a bejegyzést, de az a helyzet, hogy ez inkább és erőltetett.

Mai feladványunk: Ha Fidesz = ügyetlen, akkor MSZP = ?

Tényleg sajnálom, hogy ennyi jött ki belőled.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:46:30

@imperial: akkor, ha jól értem, áruló SZDSZ és MSZP-s az maradhat, azzal nincs gondod, ugye?:)

röhögő 2011.06.30. 23:48:58

@Vincenzo90: "Kína sem fog jobban irányítani, mint az USA, vagy épp a franciák. Sőt, szinte biztos, hogy kevésbé fog beleavatkozni a belügyeinkbe."
- Ez ám egy egyenes gerincű magyar vélemény. Adjon pénzt, ne szóljon bele, nem baj ha kommunista. Ez igen!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:49:49

@VonGage:

"Fidesz = ügyetlen"

nem ennyi volt a Basil-párhuzam. látom, a figyelmes olvasás nem az erősséged.

makacshalacska 2011.06.30. 23:50:24

@Vincenzo90: Jah a kínaiktól nem várható a köpönyegforgató, kettős mércével megtűzdelt hagymázas emberi jogokkal dobálózás, meg is lepődnék, de a semmiért ők sem dobálóznak dollár milliárdokkal.

VonGage 2011.06.30. 23:52:26

@Brendel Mátyás:
""Fidesz = ügyetlen""

nem ennyi volt a kommentem. látom, a figyelmes olvasás nem az erősséged.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.06.30. 23:54:20

@VonGage: ez volt a kommented premisszája. mivel ez fals, a többivel nem tudok mit kezdeni.

VonGage 2011.07.01. 00:04:26

Segítségképpen, ha már felhoztad a figyelmes olvasást.

A kommentem premisszája: "A jobboldali sajtóval mindig az volt a bajom, hogy indulatból fröcsögő véleményeket tol az arcunkba. Ez a bejegyzés pontosan ugyanolyan."

Azaz a posztodat írhatta volna Bayer Zsolt is.

Tényleg sajnálom, ha a kulturált kritikával nem tudsz mit kezdeni. Biztos nem vagy erre felkészülve. Vagy nem tudom. Lehet, hogy ebben az esetben kár olvasni a blogodat.

Rántott máj (törölt) 2011.07.01. 00:09:36

@Brendel Mátyás:
1. A Fidesz = ugyetlen nem a premisszaja volt az illeto hozzaszolasnak, hanem egy kiragadott mondat a kozeperol, ami raadasul nem volt osszefuggesben az elotte es utana levo bekezdesekkel. Megis ez alapjan veted el az teljes hozzaszolasat.
2. "2,7 millió ember otromba tévedése miatt"
Ilyet egy onmagat demokratanak vallo ember nem irhat le. Amugy a 2.7 millio nagyobbik resze korantsem volt Fidesz rajongo, es nem is vart toluk sokat. Leginkabb azert szavaztak rajuk, mert senki mas nem volt, aki szoba johetett szoba. Legkevesse eppen a te kedvenckeid.
Egyebirant meg mindig nem csinaltak olyat, ami alapjan azt tudnam mondani, hogy jobb lett volna, ha ti maradtok.
3. math.uni.hu/
Sajnos azt kell mondanom, hogy szomoru latni, ahogy egy egyebkent tehetseges es okos embernek teljesen elveszi az eszet az erzelmi alapu, duhbol fakado, beszukult politizalas.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 00:18:10

@Rántott máj:

"nem a premisszaja volt az illeto hozzaszolasnak"

te nem tudod, mi a premissza. az volt.

"nem volt osszefuggesben az elotte es utana levo bekezdesekkel."

"akkor" kötőszóval volt összekötve. ez általában az erős összefüggést akarja kifejezni. értelmes emberek esetén.

"2. "2,7 millió ember otromba tévedése miatt"
Ilyet egy onmagat demokratanak vallo ember nem irhat le."

de. a demokráciába belefér, hogy sok szavazó téved, sőt, szinte szükségszerű. sőt, a demokrácia pont azért kell, mert sok szavazó téved. és azért kell rendszeresen választani, hogy legalább korrigálni tudjon. persze az ekkora orbitális tévedés viszonylag extrém dolog.

" Amugy a 2.7 millio nagyobbik resze korantsem volt Fidesz rajongo, es nem is vart toluk sokat."

ez nem változtat az állításom igazán.

"Egyebirant meg mindig nem csinaltak olyat, ami alapjan azt tudnam mondani, hogy jobb lett volna, ha ti maradtok."

én nem maradtam volna, mivel nem voltam hatalomba. nem tudom, miért gondolja a hülye fidesznyikes olvasó automatikusan azt, hogy mondjuk MSZP-s párttag vagyok, ráadásul holmi hatalomban. egyáltalán nem vagyok MSZP-s párttag, és még csak szavazó sem.

"Sajnos azt kell mondanom, hogy szomoru latni, ahogy egy egyebkent tehetseges es okos embernek teljesen elveszi az eszet az erzelmi alapu, duhbol fakado, beszukult politizalas. "

az eszedbe sem jut, hogy lehet, hogy az értelmes, tehetséges embernek igaza van, és te tévedsz? miért abból indulsz ki, hogy az értelmes ember téved, nem te?:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 00:20:45

@Rántott máj:

"nem a premisszaja volt az illeto hozzaszolasnak"

te nem tudod, mi a premissza. az volt.

"nem volt osszefuggesben az elotte es utana levo bekezdesekkel."

"akkor" kötőszóval volt összekötve. ez általában az erős összefüggést akarja kifejezni. értelmes emberek esetén.

"2. "2,7 millió ember otromba tévedése miatt"
Ilyet egy onmagat demokratanak vallo ember nem irhat le."

de. a demokráciába belefér, hogy sok szavazó téved, sőt, szinte szükségszerű. sőt, a demokrácia pont azért kell, mert sok szavazó téved. és azért kell rendszeresen választani, hogy legalább korrigálni tudjon. persze az ekkora orbitális tévedés viszonylag extrém dolog.

" Amugy a 2.7 millio nagyobbik resze korantsem volt Fidesz rajongo, es nem is vart toluk sokat."

ez nem változtat az állításom igazán.

"Egyebirant meg mindig nem csinaltak olyat, ami alapjan azt tudnam mondani, hogy jobb lett volna, ha ti maradtok."

én nem maradtam volna, mivel nem voltam hatalomban. nem tudom, miért gondolja a hülye fidesznyikes olvasó automatikusan azt, hogy mondjuk MSZP-s párttag vagyok, ráadásul holmi hatalomban. egyáltalán nem vagyok MSZP-s párttag, és még csak szavazó sem.

"Sajnos azt kell mondanom, hogy szomoru latni, ahogy egy egyebkent tehetseges es okos embernek teljesen elveszi az eszet az erzelmi alapu, duhbol fakado, beszukult politizalas. "

az eszedbe sem jut, hogy lehet, hogy az értelmes, tehetséges embernek igaza van, és te tévedsz? miért abból indulsz ki, hogy az értelmes ember téved, nem te?:)

VonGage 2011.07.01. 00:28:16

@Brendel Mátyás:

Na jó, azért Schmitt Pállal jönni ügyetlenség témában övön aluli. Legközelebb Semjén Zsoltot hozod föl, ha a tehetségről lesz szó?!?!?!

Nézd, szerintem igazad van egy csomó mindenben. A mondandóm lényege nem is a Fideszre vagy az MSZP-re vonatkozik, hanem a cikkre. Egyszerűen nem jön át a mondanivalója, mert komolytalanná teszi az érzelmi túlfűtöttség. És szerintem kár ezért.

VonGage 2011.07.01. 00:33:28

@Brendel Mátyás:

ehh.

""nem a premisszaja volt az illeto hozzaszolasnak"

te nem tudod, mi a premissza. az volt."

nem volt és ebben az esetben lehet, hogy nem kellene olyan szavakat használnod, amiket nem tudsz helyesen értelmezni.

"nem volt osszefuggesben az elotte es utana levo bekezdesekkel."

""akkor" kötőszóval volt összekötve. ez általában az erős összefüggést akarja kifejezni. értelmes emberek esetén."

jesszus... gondold át újra azt is, hogy mit jelent a bekezdés szó

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.01. 00:35:54

@Brendel Mátyás:

minden eliserésem a munkásságodért, kiváltképp a Szélviktorért, de ezzel a poszttal érzésem szerint mellélőttél. Amikor Waczak szállót nézek, ne jusson eszembe a zorbán.

Hasonló mellényúlásod volt még a közelmúltban, mikor a Jobbiknak csináltá akaratlanul reklámot. Azt a posztot semolvastam el, mert nem azért jövök ide, hogy a Jobbik áláspontját olvassam, ahogy azért se, hogy holnapután Basilban zorbánt lássam.

Ettől függetlenül még össze lehetett volna őket vetni, de azt szerintem jobb lett volna rövidebben, tömörebben, hogy viktor ne 'épüljön be' a Szállóba.

Kívánok munkádhoz további sok sikert!

A továbbiakban is fenntartom magamak a jogot, hogy ne olvassak el minden posztot.

StormNob 2011.07.01. 00:36:06

Ha John Cleese elolvasná ezt a blogbejegyzést, három napig fetrengene a röhögéstől...

billy reed 2011.07.01. 00:44:09

@imperial:
"Csakhogy nem 2006, hanem 2011 van és a maszop nyuggerek rohamosan fogynak.. .
Ennyit rólatok, 2014-ben talán még alulról súroljátok a 10 százalékot, aztán mentek a történelem szemétdombjára Kun Béla, Rákosi, Kádár és a szadesz után."

Egy látnok vagy...taníts minket mester!!!
Bár figyelmedbe ajánlom, hogy mi történt 1994-ben, 2002-ben, 2006-ban...

@Rántott máj: Igazad van, OV nem buta, sőt!
Csak a hatalmi téboly vette el az eszét. Ennyi. A követői /mármint nem a rá szavazó megvezetettek, hanem a "párthívei"/ meg egy szervilis banda.
Döbrögi és az ispán/ok/
"Felkoncoljam, nemzetes uram?"
A Ludas Matyiból még szabad idézni?

röhögő 2011.07.01. 01:06:12

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha egy ekkorkát nem tudsz átfutni két perc alatt, akkor inkább kifestő könyvekkel kellene foglalkoznod, nem internetezni. :-))

ave 2011.07.01. 01:58:46

Azert itt csunya ellentmondasok vannak.

Ha megszuntette a megszoritasok lehetoseget, akkor hogy tudja megszoritani a 300k alatt keresoket?? Nagyon ugyesen csinalja a rohadek, mert nalunk meg mindig nincsenek sztrajkok.

como 2011.07.01. 02:40:04

Az a rohadék kommunista bagázsnak kellene itt hagyni az országot(és hű csatlósaiknak/seggnyaló újságírójaiknak), akik 8 év alatt semmit nem csináltak, csak loptak, csaltak hazudtak. Ezt a fő hülye Gyurcsány el is ismerte és sajnos még mindig szabadlábon van, akár csak a többi okádék liberál/kommunista faszfej!

como 2011.07.01. 02:48:28

@billy reed:
Szerintem meg annak vette az eszét hatalmi téboly, aki a dolgozó szobájában elkezd táncolni és ezt a szerencsétlen barom arcú még videóra is veszi!
Na, szerinted ki az?
Elárulom, ha nem tudnád...
A tébolyultat úgy hívják, hogy: GYURCSÁNY FERENC!!!
Bár a Szarházy Attilától sem áll messze a "tánc", de ő csendesebb őrült, ő megelégszik azzal is, ha csak az MSZP-s nyugdíjas kommandó előtt táncigálhat, valami ócska kis kommunista összeröffenésen.

cianista 2011.07.01. 02:53:38

mi ez a szarság

akinek nem tetszik/nem ez az igazi hazája
annak el lehet menni
csak tessék csak tessék

mondta flepko basilicus két rángás között

Megdobbent 2011.07.01. 03:53:54

@cianista: 7,3 millio ember szerint (ez a 2x-ese a fidesz szavazoknak) pedig te takarodj az o hazajukbol. Ok tobben vannak, tehat takarodj. Ja es ne ugass :) Vagy miket szoktatok meg irni? Kotrodj? ja, kotrodj!

regress 2011.07.01. 06:08:08

@como: nyugodj meg viktorék sem különbek,csak gyávák bevállalni,te meg nem látod ,mer a fejed belenőtt a seggébe

Kalmár 2011.07.01. 06:13:02

@Megdobbent: Ezt onnan számoltad ki, hogy még a legutóbbi időközi választásokon is 60% támogatást kapott a Fidesz?
A hatalmas, egységes ellenzék pedig összesen 40%-ot?
(jajj, nehogy félre értsd, a 40-ből 20 a Jobbik.)
A bukott liberó- komcsiknak csak a morzsák jutottak.

Ha megint az ostoba nem szavazókkal jössz, akkor előbb számold ki, hogy ha őket is számoljuk akkor az ellenzék csak 10%-on áll!

A poszt csak a szokásos Brendel köpés. De már megint az állára száradt a nyál.
Amilyen birkák, megint Fletó lesz a főnökük. Bravó, akár a villamos alá is feküdhetnének.
Fletó a fülkeforradalmár!!! :)))) Alig várom, hogyezt a harakirit elkövessék nagy nyilvánosság előtt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:20:25

@VonGage: sok "komoly" cikk leírta már ezeket, olvasgasd azokat, ha azokra vágysz!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:27:08

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Amikor Waczak szállót nézek, ne jusson eszembe a zorbán."

ne haragudj, de ilyen egyéni igényeknek nem tudok megfelelni. ha ilyen igényeid vannak, akkor minek jöttél ide?!

"szerintem jobb lett volna rövidebben, tömörebben, hogy viktor ne 'épüljön be' a Szállóba."

szerintem meg kifejezetten rossz lett volna. nyugodtan megírhatod röviden, tömören, és megnézheted, hányan olvassák el!

"A továbbiakban is fenntartom magamak a jogot, hogy ne olvassak el minden posztot."
továbbra is fenntartom a jogom, hogy olyan posztot írjak, melyet nem fogsz elolvasni. nem riaszt vissza a gondolat, hogy nem olvasod el.

mintha kissé azt hionnéd, körülötted forog a világ.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:30:43

@ave:

"Ha megszuntette a megszoritasok lehetoseget, akkor hogy tudja megszoritani a 300k alatt keresoket?? "

hát nem is vallja be.

"Nagyon ugyesen csinalja a rohadek, mert nalunk meg mindig nincsenek sztrajkok. "

te hol élsz? Tuvalun?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.07.01. 06:32:20

:0

miért nem? hisz megmondta a főnökötök, hogy el lehet innen menni, kéremszépen....

akkor miért maradtok? mert máshol dolgozni is kéne, nemcsak fideszt fikázni?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:38:21

@wmiki: speciel dolgozok, máshol. és ha ez így megy tovább, Orbánnak tényleg azok maradnak, akiknek munkáját külf9ld9n nem ismerik el.

de ez nektek miért jó? ki fog eltartani titeket?

levvente 2011.07.01. 06:38:43

@Brendel Mátyás: és akkor még mindig magasan felettetek teljesít a választásokon:)

M_R 2011.07.01. 06:39:54

@wmiki:
Mert máshol dolgozni kell, nem csak a Szeretett Vezér alfelét nyaldosni...
Nem irigylem tőled és elvtársaidtól Bohócisztánt meg a Főbohócotokat - ezt érdemlitek, nem mást.

levvente 2011.07.01. 06:40:53

Amikor 7 évig az 1%-os támogatottságú SZDSZ irányította az országot, az demokrácia volt. Amikor 2/3-os győzelmet arató Fidesz törvénykezik, az diktatúra...

Szánalmasak vagytok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:42:43

@wmiki: tele van a honlapod szeretettel, tele van a szíved gyűlölettel.

Tedat 2011.07.01. 06:44:56

Szanalmas es hazug ez a poszt 90%-ban.

Az a szep hogy amikor az SZDSZ jott a "18% SZJA" plakattal akkor ugyanez a ballib ertelmiseg tapsolt!

levvente 2011.07.01. 06:48:10

@Brendel Mátyás: voltál a héten pártszavazni....? :)

Tedat 2011.07.01. 06:49:00

A masik visszatero erv a "gazdagok jol jarnak" szoveg, ami ugy tesz, mintha a gazdagok nem minimalberre lennenek bejelentve magyarorszagon.

Gazdag = ceges auto, ceges szauna, minimalber + zsebbe vagy offshore penz

levvente 2011.07.01. 06:54:29

Azon röhögök, hogy '98 óta teliszájjal patásOrbánoztok, tízmilliókban mérhető az az összeg amit ezen időszak alatt csak az Ő lejáratására fordítottatok Kendében, Heti Hetesben, sajtóterroristák flekkdíjában. Aztán lett egy kétharmad.

Légyszi folytassátok, 2018-ra meglesz a háromharmad is......

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:55:15

@Tedat: húúú tényleg, nagyon tudjuk sajnálni őket. nagyon cáfolod ám az érvet...!:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 06:56:29

@levvente: "2018-ra meglesz a háromharmad is"

a trend szerint a minuszegyharmad felé mentek

levvente 2011.07.01. 06:59:32

@Brendel Mátyás: ha már angol sorozatok, jobb ötlet lett volna Alf Stokes a Mylordból. Ugyanis - a te logikáddal élve - ő is negatív hős, mint szerinted Orbán, de közös tulajdonságuk, hogy amit csinálnak az MŰKÖDIK.
Orbánt lehet nem szeretni, de elvitatni azt hogy a rendszerváltás óta Ő tette le a legtöbbet az asztalra- hát nem bölcs dolog.
És a munkásságának a java még csak most jön.

levvente 2011.07.01. 07:01:27

@Brendel Mátyás: ugyan már, lemorzsolódott az az 1 millió csalódott szoci akit csak a véletlen és 8 év kitartó tolvajlás és hazudozás terelt 2010-ben a Fidesz mellé.... nem nagy veszteség...
De ha már minuszegyharmad....
hová is csapódott ez a sok csalódott?
mert akárhogy is nézem, nem találom őket egyik alakulatotok szimpatizánsai között sem.
és a jelenlegi állás szerint a Fidesz 21%-al is biztos nyerő......:)

F_Jikov 2011.07.01. 07:06:48

Ha mindenki nem is hagyhatja el Magyarországor, de ti ballib gyökerek, már holnap indulhatnátok. Rátok itt nincs szükség.
A szerző éppenséggel mehetne vissza Finnországba a picsába.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.07.01. 07:17:51

@Brendel Mátyás: :0

ha ilyen rossz nektek, tényleg miért nem mentek el, elvtársak???
mert a köpködésen kívűl máshoz nem értetek?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 07:17:53

@levvente: 2014-re 0 százalékkal a Fidesz akkor sem lesz nyerő, ha a bizonytalan szavazók sehova nem csapódnak

Orbán Diktor (törölt) 2011.07.01. 07:18:18

@levvente: "na léptem"

Hála Istennek. Ha javasolhatom, ugorj a Dunába. Ebből két lehetőség adódik: lehűtheted magad vagy soha nem látunk viszont. Személy szerint én az utóbbit várnám. Ezt a módszert ajánlanám a hozzád hasonló narancssárga pufajkás aktivistának is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 07:23:07

@wmiki: elmentem, fizetnek. nem fogod fel?! ennyire hülye vagy?

Orbán Diktor (törölt) 2011.07.01. 07:24:49

@jozicsenko: "japp, a főelvtárs egyszer azt mondta, el lehet menni innen: sajnos az orvosok már megfogadták, a kommunisták még nem..."

Na hogy mik vannak... bizonyára Gyurcsány, akinek neve hallatán Orbán Viktor térde mindig erősen remegni kezd, jó előre látta, hogy mi vár ránk a felcsúti diktátor rendszere alatt. Ezért vázolta a lehetőségét annak, hogy el lehet innen menni...

Roy 2011.07.01. 07:30:40

@Vivianna: Még százszor írd le Orbán nevét.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.07.01. 07:33:05

@Brendel Mátyás: jahogy te idegenből fikázod a fideszt...

kemény vagy...

de a többi elvtársad miért maradt itt? ennyire hülyék?

Pékszakállú Henceg 2011.07.01. 07:33:45

Ez a poszt teljesen jól leírja azt, amit Orbán csinál, de szemmel láthatóan a saját táborát nem érdekli az sem, ha egy héten kétszer hazudik ordasat a szemükbe. Ilyen a szerelem: VAK! És a végzet is az lesz...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 07:36:27

@wmiki: nem tudok mit kezdeni veled, neked az is baj, ha sapka van a fejemen, az is, ha nem. hiszel Orbánban, és ehhez gyártod az "érveket" szarból is Orbán-szobrot csinálsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 07:38:19

@wmiki: egyébként meg eleve tudom, hogy hülye vagy. naná. hogy vak Orbánhívő is vagy.

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 07:43:31

Hogy irodalmi párhuzammal éljek az itt kommnetelő elvakult fidesznyikeknek: tessék elolvasni az Állatfarmot vagy az 1984-et Orwelltől. Nincs messze az idő, mikor megvalósítjuk a legszörnyűbb orwelli víziót. Én szóltam. Majd ha felébrednek a tisztelt támogatók, látni fogják, hogy egyre többen húzzák ki a nyelvüket orbán seggéből, de akkor már késő lesz. Odaadták neki a nevetséges 2/3-ot, nincs rájuk szükség. Végezetül még egy idézet:
" -Ti mind egyéniségek vagytok!
-Igen, mi mind egyéniségek vagyunk!-zúgta a tömeg."
Úgyhogy Brendel úrnak igaza van.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.01. 07:53:26

Nekem ez tetszik a legjobban az írásban:

"2,7 millió ember otromba tévedése "

Matyink azt gondolja, hogy tévedtek az emberek. Csak tévedésből lehet nem a szocikat választani.
Szóval a valóság az, hogy Gyurcsányék alatt az államadósság 55%-ról 80%-ra nőtt, a munkanélküliség is óriásira duzzadt, és a szomszédos országok 8 év alatt minden tekintetben leköröztek minket.

Manapság meg kezd a gazdaság helyrerázódni, mint 98-2002 idején.
index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/30/magyarorszag_kinohet/

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.01. 07:56:00

@ilonkanéni:
Rettegni kell ilonkanéni, mert ha nem rettegünk eléggé akkor nagy a baj.
Jönnek a nácikok teccik tudni ?
Jönnek, és már le se lehet semmit se írni. Elvették a szabadságot. Mindent. Sajtót, meg ami létezik.
Teccik érteni ? Nem lehet leírni semmit. Sehova.
Ez a blog is csak azért lehet itt a nácikok alatt, mert bennünk nagy az akarat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 07:59:27

@como: "ócska kis kommunista összeröffenésen. "

kommunista összeröffenésen Orbán volt a kínai elnökkel. ki is nyalta neki rendesen.

a Fidesznyikes kommunistázás ezután már az egész világon szánalmas lesz. eddig is az volt, a sok komcsi Fideszes miatt, de most már a külföld is tudja majd. Orbán antikommunista álarca az egész világon szétporladt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:01:20

@Trompf: "Gyurcsányék alatt az államadósság 55%-ról 80%-ra nőtt"

Orbán most kért egymillió eurós hitelt a Kínaiaktól. szar dolog,

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.01. 08:01:29

@Brendel Mátyás: Rólad tanulmányt kéne írni komolyan mondom.
Egyszerűen hihetetlen vagy.

Akkora baromságokat vagy képes leírni, és elhinni, hogy eszméletlen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:03:03

@Trompf: "kezd a gazdaság helyrerázódni"

vége a világválságnak. de azért Orbán képes ezt is elbaszni

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:03:47

@Trompf:

""2,7 millió ember otromba tévedése "

Matyink azt gondolja, hogy tévedtek az emberek. "

nem. másfél millió, azaz több, mint a fele maga ismerte el, hogy tévedett. már elpártoltak. és ez még csak a kezdet.

www.nol.hu/belfold/20110627-csokkeno_fidesz-tabor_eros_aktivitasssal

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 08:07:07

A demokrácia költséges, a diktatúra meg " óccó". Főként úgy, hogy az elbaszott egykulcsos adójukkkal a KKV-kat megnyomorítják, laokaj-mintára majd közmunkából építenek stadiont, miegyebet, tanítanak az iskolákban. Senkinek nem szúrja a szemét a MANYUP-ügy, a Fociakadémia, az Alkotmánybíróság jogkörének csorbítása, az áLamelnök inkompetenciája, a visszamenőleges hatályú törvények, az a kibaszott nagy SZÉGYEN, amit a viktátor kiharcolt nekünk az EU elnöksége alatt? A reálbérek , a fizetések csökkenése az állami szférában? Hogy nem látnak a tisztelt fidesznyikek? Elhitették veletek, hogy lesz itt majd elszámolás, leszámolás, Kánaán, mélymagyarkodás. Tessék majd ezekre gondolni, miközben közmunkán építitek a debreceni stadiont. Egyszer az einstandolt pénz is elfogy, akkor aztán majd Kína beleugat. Ingyen semmi sincs, ezt jegyezzétek meg.

mrasid (törölt) 2011.07.01. 08:09:58

Hát igen. Ízlések és pofonok ugyebár. Kinek a blőd buzi angol humor a kedvence, kinek meg Orbán Viktor. No de ahogy az egyiket nem kötelező nézni, úgy a másikra meg nem kötelező szavazni. Már csak alig három évet kell rettegni kedves Mátyás :-) (Bár ti a hat gyurcsányi év alatt is Orbántól rettegtetek, ahelyett, hogy időben észbe kaptatok volna..)
Egyébként meg igenis el lehet menni, nem csak azért, mert a blogíró szellemi atyja és titkos támogatója is ezt javasolta annak idején. A szabad lakó- és munkahelyválasztás joga az unión belül immár minket is mindenféle korlátozás nélkül megillet, nosza.

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 08:12:23

@Trompf: nem vetted észre, én nem rettegek. Fel vagyok háborodva. A történelemben a gazdasági válságok alatt mindig felerősödnek a szélsőséges irányzatok,ez tény, de én nem náciztam le senkit. Már ha figyeltél. Az a legnagyobb bajom, hogy a zemberek hülyék, még mindig nem látnak. Gondolkodni se kéne, csak kicsit olvasni. mi folyik itt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:13:54

komcsizós, fidesznyikes hülyegyerekek. melyik Fideszes miniszterelnök mondta a hétvégén azt, hogy:

"A NÉPÖZTÁSASÁG A SZÖVETSÉGESÜNK"?

1) Orbán
2) Orbán a miniszterelnök?
3) Orbán Fideszes?

4) GYurcsányahibás

Tedat 2011.07.01. 08:14:22

@ilonkanéni:
Kimaradt még egy pont, kedves ilonkanéni:

A Fidesz NÁÁÁÁÁCCIII és csúnya barna eső!!!
Orbán = Hitler!
Orbán = Sztálin!
Féééljünk! Csomagoljuk a bőröndöket! Jön a Fidesz-láger!

Tedat 2011.07.01. 08:15:51

@ilonkanéni:
"én nem náciztam le senkit"

Tessék csak lenácizni. Már megszokta a 9,9 millió magyar, hogy folyton nácizzák, fasisztázzák.

Igen! Mi, magyarok nácik (szocialisták) vagyunk és fasiszták!

@Brendel Mátyás:
"Orbán most kért egymillió eurós hitelt a Kínaiaktól. szar dolog, "

1. Tudod-e azt, hogy mi az, hogy "GDP-arányos államadósság"?
2. Tudod-e azt, hogy vannak lejáró államkötvények? Amit vissza kell fizetni, mert lejártak. Helyettük pedig újat kell kibocsájtani.

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 08:16:13

@levvente: Alf Stokes is csak addig dézsmálhatta a pincét, amíg Lord Meldrum ki nem baszta őket a házból, mondván, ezután már nem tud fizetni. Oszt' mehettek vissza Ivy-val a balettbe ugrálni.

dr kíváncsivagyok 2011.07.01. 08:16:25

Nagyon látszik a párhuzam, kiváló írás !

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 08:17:09

@Tedat: szerintem nektek fizetnek ezért, mást nemigen tudok elképzelni.

röhögő 2011.07.01. 08:19:22

@ilonkanéni: Te meg rokkant nyugdíjas vagy. Agyilag. Csak ezt tudom elképzelni.

thinker_ 2011.07.01. 08:19:42

nem értem, hogy ezt a jó videót miért kellett ennyi szar, hazug, okádékkal körbeírni. öregem, hozzád még gyurcsány apád tanulni járhatna, annyit tudsz hazudni. zárd be inkább a blogot és költözz el valahova messzire, közben dúdolgasd az internacionálét :)

Ixos 2011.07.01. 08:19:47

"Merthogy a egykulcsos adóval a gazdagoknak mérhetetlen mennyiségű pénzt osztogatott. A szegényeknek még csak nem is volt ez adócsökkentés"

Nehéz azt csökkenteni, ami nincs is... A lakosság 80%-a alig fizetett adót, az adójóváírások és a minimalberezese miatt eleve elhanyagolható adó folyt be onnan. Az SZJA 80%-át a lakosság 5% (!!!-a fizette be. Azthiszem érzéklehető, miért igaz az, hogy egy igazságosabb adórendszer felé mozdult el a rendszer. Nyilván ez nem tetszik néhány embernek, dehát ez van..

röhögő 2011.07.01. 08:20:45

@Brendel Mátyás: "Orbán most kért egymillió eurós hitelt a Kínaiaktól. szar dolog"
- Ha csak egymilliót kérne!

$pi$ 2011.07.01. 08:21:53

Hát nem tudom, szerintem Basil sokkal inkább hasonlít Gyurcsányra mint Orbánra. Minden tekintetben. De persze tudom, hogy csak hangulatkeltésről van szó, úgyhogy mindegy is... csak gondoltam szólok. ;)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:27:33

@röhögő: igen, egymilliárd eurót kért Orbán az államadósság csökkentés szent kleofása:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:29:11

@Ixos: "elhanyagolható adó folyt be onnan."

sok száz milliárdot kellett Orbánnak összekaparnia saját hülyesége miatt

$pi$ 2011.07.01. 08:30:00

@Brendel Mátyás: Nem lehet, hogy azt az egymilliárdot nem az állam veszi fel, hanem magyar vállalkozások, amelyek kínai fiókot/üzemet nyitnak? Én mintha valami ilyesmit olvastam volna. Egymilliárd a magyar államnak elég bagatell összegnek tűnik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 08:30:01

@Ixos: "elhanyagolható adó folyt be onnan."

sok száz milliárdot kellett Orbánnak összekaparnia saját hülyesége miatt

adflexum 2011.07.01. 08:33:21

@levvente: "Amikor 7 évig az 1%-os támogatottságú SZDSZ irányította az országot"
Ez kb olyan érv, hogy most, amikor a 0,1%-os támogatottságú KDNP irányítja az országot...

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 08:37:17

@Ixos: ezt a szegényebb réteg nem így élte meg, hiszen a kompenzációval együtt sem lett több a jövedelmük. Innentől kezdve nem értem. Talán a kkv-k járulékterhein kellett volna enyhíteni, többre mentek volna vele. A gazdaság is kissé világosodott volna. A közszférában dolgozókról és a látható jövedelemmel rendelkezőkről nem lehetett több bőrt lenyúzni. Ráaadásul nem is ott a legmagasabbak a fizetések.

adflexum 2011.07.01. 09:00:00

@wmiki: @$pi$: Úgy is van!
De azt, hogy mennyi államkötvényt vesznek a kínaiak, bölcsen eltitkolják.

OrrSir 2011.07.01. 09:04:15

Nem titkolják, egy mrd eurot.
Itt lehet kommentelni? Nem értem mi ez az egész.

adflexum 2011.07.01. 09:05:21

@wmiki: jahogy te itthonról dicséred a fideszt...

kemény vagy...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.01. 09:05:29

@thinker_: Persze hogy hülye a Matyink.
Kicsit belezúgott a szegfűbe.

Ezért bír ennyi baromságot összehordani, ilyen lendülettel.
Ezért szeretjük.
Néha jobb, mint a hírcsárda.

adflexum 2011.07.01. 09:06:42

@OrrSir: Az a kereskedelmi hitelkeret. Az más.

alfacharlybravo 2011.07.01. 09:06:58

Nemzeti Törpe te vagy a nemzet áriása csak nem tudom melyik nemzeté?

room_101 2011.07.01. 09:08:41

Igenis a Gyurcsányahibás!
Ugyanis ha a totális ellenszélben mégis megreformált volna többmindent, akkor most a Szadesz mellett a zeMeSzPé is kiesett volna a parlamentből, a fijjuknak nem 2/3-a hanem 4/5-e lenne legalább, és akkor nem kéne ennyi kanyart venni a totális einstandolás eléréséért.
És pláne nem kényszerülne lélekben angyali becsületű Viktorunk így megalázkodni a ferdeszemű komcsik előtt, és szembeköpnie magát a tükörben otthon a feredő szobában.

Pékszakállú Henceg 2011.07.01. 09:18:05

@Ixos: Csak éppen azzal basznak ki, aki valóban minimálbért keres, ez aztán az igazságos rendszer Orbán módra. Arról meg nem is beszélve, hogy az általuk elqrt adórendszert a vállalkozókkal akarja megfizettetni.

adflexum 2011.07.01. 09:19:45

@OrrSir: A kommentelést nem tiltja be a hatóság sehol, csupán ellehetetleníti a bírságok kiszabásával. Avelvet bölcsen elébe ment a dolognak.

alfacharlybravo 2011.07.01. 09:27:02

A Morgan Stanley bankcsoport londoni befektetési részlegének felzárkózó piaci elemzői kommentárjukban kiemelték, hogy jelenleg a magyar fizetési mérlegegyenleg "tűnik messze a legjobbnak" egész Közép-Európában. Bár évekbe telik a magas küladósság és a szintén jelentős devizaalapú háztartási adósságállomány leépítése, Magyarország mindazonáltal "jó úton halad".

alibaszna de bamba (törölt) 2011.07.01. 09:28:18

Hirdetés

Hirdető neve: O. Viktor

Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű. Egy éve vettem, azóta csak
lejtőn hajtottam. A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak ha tüntetnek.

A kormánnyal van egy kis gond,teljesen irányíthatatlan. Állandóan a
szakadék felé fordul, de én ragaszkodom hozzá. Önfényező funkcióval
rendelkezik.
A sebességváltón öt fokozat van hátra, egy előre. Felkapcsolni lehet,
leváltani nem. Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak
kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek. A GPS-t elnémítottam, nekem
ne mondja meg senki, merre menjek.
Biztonsági berendezések: AB, ÁSZ,PSZÁF stb.
Extrák:
-motortérben bordázott ékszíjjártó (erősen csúsztat),
-narancsillatú légtisztító,
-Lázárdetektor,
-belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba
-kalaptartón bólogató kutya (cserélhető Schmitt-fejjel)
-Index,(zsebben)
-CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel:Messiás, Horváth
Pista:Hej rugó, rugó, Zorán:Kell ott fenn egy ország, Korda György:
Visszatérek én
Egyéb extrák: voltak, de már mindent eladtam.
Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL.
Irányár: IMF hitelre devizakárosultaknak féláron!
Jelige: Ámokfutó

Ui.:Majd elfelejtettem, a csomagtartóban van tízmillió utas,velük nem
kell foglalkozni.

VonGage 2011.07.01. 09:31:52

@Brendel Mátyás: A publikációidhoz gratulálok, tényleg szép lista. Gondold végig azt, hogy még csak meg se próbáltál megérteni egy másik álláspontot. Nehéz lehet így filozófusnak lenni, ezért még inkább értékelem a publikációidat.

Addig is, hogy értsd mire gondoltam a bejegyzéseddel kapcsolatban:
hu.wikisource.org/wiki/Cyrano_de_Bergerac_%28Orr_monol%C3%B3g%29

bunda branco 2011.07.01. 09:43:42

@Brendel Mátyás: rádöbbentem ahogy olvasgattam a hozzászólásaidat...te egy bigott buta bolsevik vagy...bármi jó is történhet ebben az országban de ha nem komcsi rablóbanda haverjaid csinálják akkor az csak szar lehet...pfúúj...érdekes ezek 8 év alatt az ég világon semmi hasznosat nem tettek csak gazdaságilag és erkölcsileg szétrombolták az országot....te menj a hülye haverjaid pl. rákosi és kunbéla után a halál faszára az uralon túlra a tajgára...ha neked ez kell...faszom hüjegyerek..pont

Touch-Kó 2011.07.01. 09:45:12

En ugy gojdolom, hogy a parlamentben az kepviselok a mi beosztottjaink. Azok az emberek ertunk dolgoznak, azert, hogy jobb legyen, hogy konnyebben eljenek a Magyarok. Ez a Te orszagod,ennek ellenere latszolag nem ez van mar eleg regota.

Mr Orban kitalalta, hogy az egykulcsos adorendszer a legjobb.A gazdagoknak biztosan, de a por nep, a lakossag nagy ersze, akik kozul ra szavaztak, nem erdekli
Aztan Mr Orbankitalalta azt is, hogy a 65 evnel fiatalabb tuzoltokat, katonakat, pilotakat, rendoroket vissza kell hivni dolgozni, mert nem mukodik megfeleloen a nyugdijrendszer.
Szivbol kivanom Mr.Orbannak, hogy egyszer egy 65 eves tuzoltonak kelljen felmaszni a letran, hogy megmentse az O, es kedves csaladja eletet.. Egy 65 eves ember, aki mellesleg egesz eleteben halalra stesszelte, es dolgozta magat, nem biztos, hogy ugy maszik letrara, mint ahogy varjak. Menjen irodai munkara? Ennyi irodistara nincs szukseg!
Mi a helyzet a vamosokkal?
Ugye nemregen osszevontak az adohivatallal, tobb mediaban szerepelt a nyilatkozat, hogy akkor elkuldenek a nyugdijhoz kozel allo embereket nyugdijba, korkedvezmennyel.
Most azokat az embereket akarjak visszahozni?
Fingjuk sincs, mit csinalnak.
Rendorok?A 65 eves rendornek kelljen segiteni Mr Orban-nak es kedves csaladjanak.
Mindezt ugy irom, hogy nagyon gondolkoztam, hogy kire szavazzak anno..
Fideszre akartam, mert tetszett amit igertek, es ugye az MSZP utan szepen is hangzott minden.
Azota mar kulfoldon elek, es jobban, mint otthon...
Azt javaslom, hogy Mr Orsos.. Hmm. Akarom mondani, Mr Orban es a tisztelt Haz a ciganyokkal, maradjon is otthon. Elobb utobb ellopjak a maradek penzt, akik adokat fizetnek, meg fogjak unni, es lelepnek. Aztan maradnak az eltartott emberek, akik lustak dolgozni, meg Mr Orban es bandaja, nomeg az elozo tancoslabu miniszter ur. Remelem ra fognak jonni, hogy amit csinaltak, az eppen nem a legjobb az orszagnak, es a tisztesseges adofizetoknek.
Bar addigra keso lesz..

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 09:46:18

@Nemzeti törpe: az autó típusa. összkerékhajtású Trabant, spoilerrel csicsázva, nehogy feltűnjön, hogy semmire sem jó, viszont szép narancssárga. Közlekedni nem lehet vele, ellenben jól mutat. Útvonalengedélye még van.

Pékszakállú Henceg 2011.07.01. 09:49:44

@bunda branco: Mesélj, mennyi jó történt az elmúlt egy évben?

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.01. 09:53:27

Fidesz - magyar értelmező szótár a Nemzeti Együttműködés Rendszeréhez

Amikor mi kordont bontunk, akkor az népnemzeti ellenállás, ha ti nyitjátok meg a tűzcsapot, szimpla dezertálás.
Amikor kivonulunk az ülésteremből, akkor az a hazugság elleni tiltakozás, ha a többiek nincsenek bent, akkor lógnak a munkahelyükről.
Amikor helyi lakosként lakhatási támogatást számolunk el, akkor az nekünk jár, ti pedig a piacon kérjetek számlát minden csomag retekről.
Amikor mi vásárolunk - hitelből - tőzsdén jegyzett részvényt, akkor az jól átgondolt befektetés, amikor a magánpénztárak tették, akkor eltapsolták a nyugdíjatokat.
Amikor módosítunk a nagy elosztó rendszereken, akkor az a „nem szokványos magyar út”, ha mások próbálták, akkor ez népnyúzó megszorítás, ami nem vezet sehova.
Amikor a rend fő őre 48 évesen nyugállományba vonult, csak élt a szabályok adta lehetőséggel, ha a korábbi kollégái is így tennének, akkor élősködnek a nemzet nyakán.
Amikor a mi kutyánk kölykét érint hátrányos egy szabályozás, akkor azt úgy módosítjuk, hogy rá ne vonatkozzon, ti pedig tetszettetek volna többen lenni.
Amikor nálunk az értékmérő az, hogy kinek mije van, akkor mindenki szánalmas, aki kevesebbet szerzett.
Amikor a Médiatanácsban kizárólag a mi embereink ülnek, akkor az egyensúly biztosított, mert "ők nem olyanok", ha ugyanezen szabályok alapján egyszer majd mások felügyelik a sajtószabadságot, akkor az mindjárt kommunista diktatúra.
Amikor népszavazást kezdeményeztünk, akkor a Haza nem lehetett ellenzékben, ha mások is élnének ezzel az eszközzel, akkor a nép nem elég érett a sorsának eldöntésére.
Amikor konzultációra hívjuk az embereket, akkor „hallgassuk meg egymást”, ha nektek van véleményetek, keressétek a bohócügyi államtitkárt."

Calhoun Mooney 2011.07.01. 09:55:38

@alfacharlybravo: bravo! bravo! lehetne jobb is a helyzet csakhát ...
www.origo.hu/itthon/20110627-pinter-sandor-korabbi-cege-a-civil-biztonsagi-szolgalat-vedi-az.html
legyünk nagyvonalúak ez csak aprópénz (bár korábban nagyon kényesek voltatok az ilyesmikre )

Dé208 2011.07.01. 10:03:27

Akár igazad is lehetne de ott kúrod el, hogy bár Basil egy faszkalap - azért szeretjük a sorozatban.

Egyébként pedig a magyar szárazon szokta megúszni nem pedig
elvinni száraz lábbal.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 10:07:29

@bunda branco: "bigott buta bolsevik vagy"

a hétvégén a Viktor pont egy ilyen seggét nyalta.

csárli hárper 2011.07.01. 10:16:52

nem, nem ,és nem! Basil egy istenkirálycsászár, a mi viktorunk meg....
(leírhatnám hogy egy felkapaszkodott, senkiházi jöttment, egy párvenü, egy gumicsizmás, klott gatyás felfuvalkodott pökhendi seggfej, egy pojáca a legrosszabbik fajtából, de nem teszem, legyen neki is egy jó napja, ha már élve született)

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 10:17:53

"Az államtitkártól a média és hírközlési biztoshoz került az ügy, Bodonovich Jenő indította az eljárást, amelynek végén állásfoglalást ad ki. Azt azonban sem tőle, sem az államtitkárságtól nem tudtuk meg, hogy konkrétan melyik bejegyezést kifogásolta a panaszos. Pedig a hasonló ügyekben a tét mától nem kevés, életbe lépett ugyanis a médiatörvény napilapokat is szankcionáló szabályozása. A médiahatóság mostantól több tízmilliós büntetéseket is kiszabhat, csak azt nem lehet tudni, hogy miért. A pontos körülírás nem szerepel a törvényben. "
Erre mit lépnek az ov fanok?

2011.07.01. 10:24:23

A Waczak Szálló színtiszta zsenialitás, ez a blog meg egy mínusz nulla. Semmi párhuzam. Kínos az erőlködés, ahogy a nagy nevet használva próbálja terjeszteni eszméit ez a politikai hullaház.

Írom ezt úgy, hogy igencsak a bögyömben van Viktor.

(az meg vicces, hogy a kiindulástól tökéletesen függetlenül ugyanaz a sárdobálás megy ugyanazok között, mint szinte minden politikai posztnál :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.01. 10:37:01

@Brendel Mátyás:
az NEM az államnak nyújtandó hitel, hanem egy hitelkeret, amit magyar cégek használhatnak, ha Kínában támadna befektetési kedvük!

Legyünk pontosak, és ne terjesszük ezt a közkeletű baromságot, köszönöm!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 10:53:35

@Zsit (nyau és rémizé): OK, lehet, hogy kell pontosítani, de egyrészt bizonyos eladósodottság-mércét ez is ront, nem tudom, melyikbe számolják bele, másrészt állampapírokat is akarnak venni, az meg tényleg államadósságot jelent.

mim 2011.07.01. 11:00:32

Orbán Viktorral nem lehet vitatkozni, mert amit ő létrehozott az egy vallás szerű valami, amiben ő mint legfőbb szóló zavartalanul működhet. A hittel nem lehet vitatkozni - pontosan ugyanolyan reakciót vált ki mint mikor valaki rámutat valamelyik szent könyv alapvető hibáira. Gelyzírként feltörő indulatokat. A kommunikatív tagok esetleg hosszú és egyre byonolódó módon magyarázzák ezeket, de végeredményben ezek csak a már hívőknek jelentenek bármi értéket. Mert alapvetően hinni, vagyis vakon bízni kell. Nem megérteni és nem több oldalról szemrevételezni, majd a legjobb eshetőséget kiválasztva cselekedni, hanem szilárdan a hit alapján cselekedni.

Ez minden fanatizálni képes ember diadala.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.01. 11:09:40

@Brendel Mátyás:
akkor azt kell írni, hogy állampapírokat is akar venni - és abban a pillanatban igazad van
Így van, bizonyost ront - de mivel _keret_ ebből fakadóan ha nem veszik igénybe, nincs mi rontson (jó, most már szőrszálhasogatok kicsit :D, de rosszul vagyok az értő olvasás hiányától, amiből urban legend kategóriák keletkeznek)

Szelid sunmalac 2011.07.01. 11:15:39

@Zsit (nyau és rémizé): Nyugi missz penzugyi szakerto! Te onnen a nyugati hatarszelrol konnyne beszelsz am penzugyekrpol! De itten keletebbre mar panz sincs, csak ugyek.

Netuddki. 2011.07.01. 11:23:08

@Brendel Mátyás: "bunda branco 0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Frissen regisztrált, fizetett fidesztrollhoz nem szólunk.
Éééérteeeem?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.01. 11:23:43

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
jó, majd ráérő időmben sajnálkozok egyet a halom pénz alól, ami itt tenyészik

angyalföldi partizán 2011.07.01. 11:24:45

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: tartalmas életed lehet elvtárs,ha ezentúl a Waczak szállóról az Orbán fog eszedbe jutni.Dél felé már nem is utazol ,mi? a sok narancs csak elvenné az eszedet. ilyen nicknév meg Deutsch! Tomi? hogy bírod?

prof. med.univ. doktor 2011.07.01. 11:49:48

@Zsit (nyau és rémizé): Manuel,there are too much butter on those trays.
vagy valami ilyesmi

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.01. 12:24:49

"egykulcsos adóval a gazdagoknak mérhetetlen mennyiségű pénzt osztogatott"

Tényleg? Mikor? Mikor kapjuk? Mert nekem pld bár érintett a dolog, továbbra is csak a fizetésem marad, amiből egyenlőre továbbra is levonnak...

"Orbán einstandolta a nyugdíjunkat is"

Tényleg? Bárki előtt nyitott volt a lehetőség, hogy maradjon, nem?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 14:09:05

@Nemzeti törpe: "Egyszerűen kell szervezni egy újabb 56-ot, egy kövér forradalmat é"

a sírás lényege, hogy ha lehetne, forradalmat nem akarnánk, mert az elég drága dolog. értve ezalatt a rombolást

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 14:16:35

@Zsit (nyau és rémizé): "mivel _keret_ ebből fakadóan ha nem veszik igénybe, nincs mi rontson"

ilyen volt az IMF hitel is, de azért a Viktorék nagyban ágáltak ellene

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.01. 14:22:03

@newtehen:

""Orbán einstandolta a nyugdíjunkat is"

Tényleg? Bárki előtt nyitott volt a lehetőség, hogy maradjon, nem? "

igen, ez az einstand kifejezés lényege. Nemecsekéknek is megvolt a lehetőségük arra, hogy ne adjék oda az üveggolyókat. csak hát következményei lettek volna.

bunda branco 2011.07.02. 08:35:14

@Brendel Mátyás: ..bizony...államérdekből barátom....különben kína első embere korán sem bukott bolsevik...egy párszor megjártam kínát..lehetne mit tőlük tanulni...ezek a kínai komcsik kábé olyan szinten állnak mint a francia vagy belga szélsőbalosok vagy szociáldemokraták..lövésük és közük sincs az egészhez...egy szó
mint száz ti mai napig nem tudjátok feldolgozni hogy picsán let rúga a bolsi klientúra ..hál'istennek....képzeld el mit éreztünk nyolc éven keresztül...ezek a szar senkiháziak tönkrebaszták az életünket...

bunda branco 2011.07.02. 08:36:10

bocs:picsán lett rúgva..

alibaszna de bamba (törölt) 2011.07.02. 09:34:28

@bunda branco: Úgy gondolod a bolsi klientúra picsán rúgását,hogy a volt MSZMP sek színe java a fidesz sorait erősítik?!
Büszkék lehettek magatora! :-)

alibaszna de bamba (törölt) 2011.07.02. 09:36:01

@bunda branco: Legalább magatoknak ne hazudnátok seggfejek.

alibaszna de bamba (törölt) 2011.07.02. 09:52:26

@alibaszna de bamba:
Bocsánat,seggfeLYek,amúgy Schmitt Palissan,akit a magyar szocialista munkás párt központi bizottsága nevezett ki spanyol nagykövetnek!
Gondolom nem az ellenzéki magatartása miatt.

adflexum 2011.07.02. 11:03:46

@alibaszna de bamba: Spanyol nagykövetnek ugyan nem, de igazgatóhelyettesnek az Astoriába, ill. főigazgatónak a Népstadionba, lehetséges.

adflexum 2011.07.02. 11:07:15

@alibaszna de bamba: Viszont nekik nem fog morálisi problémát okozni, visszalépni az MSZP-be, ha úgy alakulnak a dolgok.

Mercel 2011.07.02. 15:28:39

Hello!

Elolvastam a postot. Szerintem tökéletesen találó.
Elolvastam a kommentek jó részét is.

Nem értek valamit.
Egy teljes évvel a fidesz hatalomra (és nem kormányra) kerülése után tucatnyi durva hiba, ostoba vagdalkozás, nyilvánvaló hazugságok egész sora után, még mindig van egy rakás ember akik egy-egy ilyen vélemény elolvasása után vagdalkoznak, anyáznak, lámpavassal fenyegetőznek stb, pusztán azért mert valakinek, valakiknek más a véleménye mint "nekik".
A vélemény, és a vélemény nyilvánítás szabad dolog, még a médiatörvény dacára is.
Az Állatfarm, és az 1984 emlegetése teljesen ésszerű az elmúlt egy év tükrében.

Fel kellene fogni, hogy bár tényleg birka egy népség vagyunk, de magyarország lakossága, az "istenáldotta nép" két dolgot mindig is rosszul tolerált az elmúlt 500 évben.
Az egyik, ha valaki, vagy valakik a szabadságunkat akarták korlátozni.
A másik a nyilvánvaló hazugságok.
Jelenleg az elmúlt egy év, és a várható történések fényében mindkét dolog többszörösen is megvalósult, és megvalósulni látszik.

Volt egy elmebeteg fletónk. Most van egy elmebeteg harmadosztályú focistánk.
Remek.

Azért mert gyurcsány és bandája tönkrevágta ezt az országot, akkor most tapsolunk kellene "szeretett vezérünk" minden baromsága láttán, hallatán?
Fel kellene fogni, hogy pusztán cseberből vederbe estünk.

És végül;
Nem drukkolok a fidesz bukásáért. Egyetlen okból nem; ez az ország mind gazdaságilag mind morálisan olyan rossz állapotban van, hogy amennyiben a fidesz totálisan bukik akkor itt kő kövön nem marad.
Politikai alternatíva pedig nincsen.
A fidesz már kétszer megszivatta az országot.
A szocik háromszor.
A jobbik hatalomra kerülése igazi katasztrófa lenne.
Az LMP pedig harmatgyenge, és nem is biztosan alkalmas.
Más választható alternatíva pedig jelenleg (még) nincsen.

Ez a gondolatom nem ellentétes azzal a vággyal, hogy gyurcsány ferenc exminiszterelnökünket, és teljes bandáját szívem szerint együtt zárnám egy piszkosul mély ólombányába a mostani "szeretett vezérrel" és droidseregével együtt.
Kulcs eldob, egy azaz egy darab májkonzerv kioszt a teljes bandának, bányabejárat berobbant, Csernobil jellegű szarkofág az egész fölé, és jöhet a békés jövő.
Ez persze ábrándkép, még mielőtt rámküldik a teljes ÁVH-t:D

Kiegészítés:
Ezúton kívánom hangsúlyozni, hogy a hozzászólásomban leírtak mind a szuverén véleményet tükrözik, (Tehát nem állítások) melyet magánemberként a szólásszabadság szellemében merészeltem leírni:)
Ez a kiegészítés a szalai annamáriák és a hozzá hasonló kormányzati bérencek kedvéért lett, és lesz hozzácsapva 2011.06.30 után minden kommentemhez.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.04. 09:14:35

@Mercel: 1) Most azon nem vitázok veled, hogy szerintem Gyurcsány és "bandája" nem tette tönkre az országot, de

2) Ha a FIdesz bukik. szinte biztosan megerősödnek új pártok, és az LMP is

3) van olyan is a világon, hogy koalíció. még egy Fidesz-MSZP koalíció is jobb lenne a tiszta FIdesznél

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.04. 09:18:59

@bunda branco:

1) a "bolsi" klientúra egyik fele a Fideszben van, annyira picsán lett rúgva, hogy alkotmányt írnak, meg ilyenek a Führer jóvoltából

2) ha szerinted a kínai kommunisták béna kommunisták, akkor még nagyobb gáz, hogy a Führer nekik nyalt. most még inkább lehúztad a Vezért

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.04. 16:27:12

@Brendel Mátyás: A lehetőséged megvolt rá, hogy megőrizd egyben a megtakarításodat. Az meg, hogy 20 év múlva hogy alakul az állam által adandó rész még nagyon képlékeny, az azonban biztosnak látszik: A mai politikusokat addigra már sehol nem fogjuk megtalálni. Viszont akiknek elköltik ma a megtakarítását MÁV adósság csökkentésére (magyarul a MÁV-os haverok megkapják kb zsebbe), annak már nincs mivel számolni... És biztos leszek, hogy nyugdíjat majd ők is akarnak, és akkor ki emlékszik már majd a MÁV kompenzációra, Orbán ígéretekre, és arra, hogy kik voltak azok a MÁV -os vezetők, akik ezt a tartozást összehordták?
süti beállítások módosítása