Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Pálffy István és a magánügy

2011.01.25. 13:56 | Brendel Mátyás | 241 komment

Címkék: egyház kdnp abortusz semjén zsolt magánügy pálffy istván médiatörvény

"Pálffy István KDNP-s képviselő nem kötné választói orrára, milyen állami megbízást kapott a neje. " szól a mai hír, és még hozzáteszik: "A politikus családtagja már nem közszereplő, magánügy, hol dolgozik, személyes adat, merre van a munkahelye", ezt Pállfy István maga nyilatkozta magyarázatképpen.

Nos, "kedves" Pálffy István! Amíg te az MTV-ben dolgozol, és a feleséged valahol a magánszférában, addig bizonyára magánügy, és addig nem is tudtam róla. Ha már politikus vagy, akkor felvetődhet a kérdés, hogy talán közügy. Ahogy azt Harangozó Tamás (MSZP) fel is vetette. Javaslata szerint erről is nyilatkoznia kellene a képviselőknek.

Ebben a kérdésben valóban két elv feszül egymásnak, az egyik a személyes adatok védelme, a másik, hogy ezek védelmével talán túl sok korrupciót takargatnánk el. Harangozó Tamás javaslatán lehet vitatkozni.

De ha Pálffy István neje a Nemzeti Erőforrás Minisztérium egyik intézményében, pályáztatás eltekintésével jut álláshoz, akkor ott a protekció gyanúja miatt semmiképpen nem szabad a magánüggyel takarózni.

Egyébként is, Pálffy István, és a KDNP nem éppen a magánügy tiszteletben tartásáról híres az utóbbi időben. Javaslataik sorra olyanok, hogy magánügyekbe avatkoznak be.

Például, Pálffy István a család és házasság intézményeinek védelmét szorgalmazta a médiatörvényben. Holott a kiegyensúlyozott tájékoztatás értelmében kifejezetten informálni kellene a nézőket a család és házasságellenes véleményekről. Arról nem beszélve, hogy Pálffy Istvánnak magának is voltak ilyen nézetei. De amit én itt ki szeretnék emelni, hogy a tévé az csak adja le, amit le akar adni, mindenféle ideológiai korlátozás nélkül, és az az én magánügyem, hogy én melyiket nézem, és mivel értek egyet. Az én magánügyem, hogy szeretem-e a házasságot, és szeretnék-e családot, vagy a szinglihordákhoz tartozom-e. Ahogy Pálffy Istvánnak is magánügye, az más kérdés, hogy kiteregette.

De ha körbenézünk Pálffy István pártja, a KDNP háza táján, találunk még hasonlókat. Itt van például a vasárnapi nyitva tartás ügye, amit a KDNP be akart tiltani. Hát kérem, nem az én magánügyem, hogy vasárnap templomba (mert ugye ez itt az igazi motiváció) vagy bevásárló központba megyek, vagy máshova? És nem az üzlet magánügye, hogy nyitva tart-e vagy sem? És nem a dolgozó magánügye, hogy dolgozik-e vasárnap, vagy sem?

Vagy itt van az abortusz ügy, amit szintén tiltani akartak: kérem, hát nem a szülők lelkiismereti és magánügye, hogy hogy döntenek ebben a kérdésben? Az állam feladata ebben nem annyi volna, hogy lehetőséget ad erre is, és arra is. Aztán majd az emberek eldöntik, hogy ebben a súlyos kérdésben hogy döntenek. Hogy mer a KDNP, az állam szerepében ilyen súlyos lelkiismereti kérdésben előírni dolgokat? A felmérések szerint egyébként a közvélemény többsége ellenzi az abortusz szigorítását.

Tulajdonképpen az összes kérdésben a KDNP - természetes módon - keresztény ideológiai alapokról indul ki. Ez mindennek a közös oka. Azzal együtt kell élnünk, ha egy párt egy ilyen ideológiát képvisel, hát minden párt képvisel valamit, de azzal nem, ha ezt túlságosan rá akarja erőltetni a többi emberre is. Sértve azok magánügyét.

És akkor mondjuk ki sokadjára, a vallás is magánügy. Illetve a vallási közösségek kisközösségi ügye. Ha valaki hisz Jézus Krisztusban, és pénzt dob a perselybe a templomban, az az ő magánügye, hogy ezt az egyház mire használja, az az egyház magánügye, illetve közösségi ügye. De az egész nem társadalmi, nem állami ügy. Ehhez a többi adófizetők pénzét miért einstandolják?! Semjén ugyanis a már most is több, mint 50 milliárdos egyházi támogatást még meg szeretné növelni 5 milliárddal.

Ja, és persze, ha már einstandolás, akkor egy KDNP-Fideszes közös slágertémát is vegyünk elő! Az is magánügy, hogy akarok-e magánnyugdíj-biztosítónak fizetni, az különösen magánügy, ha eddig fizettem (befektettem) nekik, és van bennük pénzem, és az állam ezt se akarja már einstandolni, mert azután, hogy erre törvényt hoztak, és én befektettem a pénzem, ez is magánügy! Az is magánügy, hogy a magán-nyugdíjpénztárakban bízok-e, vagy "spekulánsoknak" tartom-e őket (nem).

Lehet, hogy nem minden kedves olvasóm ért egyet az összes kérdésben velem. Ebben a bejegyzésben egyetlen kérdést sem elemeztem ki részletesen, csak annyit mutattam meg, hogy a személyiségi jogokat mindegyikben sérti a KDNP javaslata. Lehet, hogy bizonyos kérdésekben talán még volna vitának is helye. Nem kell velem minden kérdésben egyetérteni. Annyit "kell" látni csupán, hogy a KDNP összes javaslatában jelen van, hogy beavatkoznak magánügyekbe. És a magánügy, a személyiségi jogok, a magántulajdon, az emberi szabadságjogok azok itt mindig súlyosan esnek latba.

A magánügy, a személyiségi jogok és tulajdon védelme fontos elv. Szép dolog, hogy ezt Pálffy István legalább a saját bőrén megtapasztalta. Azt, hogy milyen érzés, amikor mások magánügyeiben turkál valaki, bizonyos emberek csak akkor tudják átérezni, ha az ő magánügyeiben (?) turkálnak mások.

Mint minden nagy elvnél, itt is elengedhetetlen az, hogy ne kettős mércével alkalmazzák. Pálffy István ne akkor rángassa elő, amikor őt védi, és ne akkor feledkezzen meg róla, amikor ellene szólna, hanem mindkét esetben lelkiismeretesen vegye figyelembe!

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr492612306

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Már csak a Vöröshadsereg segíthet 2011.01.26. 09:37:33

Azt hiszem illene nagy tapssal köszöntenünk Niedermayer Edét, aki mától állandó vendégünk lesz. Ő beszél, én pedig csak kérdezek. Ede egyébként a róla elnevezett Baráti Kör névadója (bár ez gondolom egyértelmű, ha róla nevezték el, na mindegy), és koru...

Trackback: Már csak a Vöröshadsereg segíthet 2011.01.26. 09:34:30

Azt hiszem illene nagy tapssal köszöntenünk Niedermayer Edét, aki mától állandó vendégünk lesz. Ő beszél, én pedig csak kérdezek. Ede egyébként a róla elnevezett Baráti Kör névadója (bár ez gondolom egyértelmű, ha róla nevezték el, na mindegy), és koru...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.01.25. 14:38:50

Tegnap olvastam egy Raiffeisen Bank által kibocsátott befizetési bizonylat hátoldalán, hogy amennyiben 3.6 millió HUF feletti megbízást, vagy 500.000 HUF feletti pénzváltást eszközölök, nyilatkoznom kell, hogy közszereplő vagyok-e.
Tételesen fel is vannak sorolva, hogy kik számítanak annak: államelnök, miniszterelnök, miniszter, miniszterhelyette, orsz. gy. képv. és azok gyermekei, házastársai, élettársai.
Pont.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.26. 08:50:00

Alapvetően az is közügy, hogy mennyire részegen megy be a Parlamentbe. Mivel elvileg az is munkahely a napi kétszeri szondázást is bevezetném.

thinker_ 2011.01.26. 08:50:56

hét öregem, azért felemeled a hangod, mert még akarnak adni 5 milliárdot az egyháznak. akkor hol károgtál, amikor a szocik sok százmilliárdot tüntettek el? nektek most olyan csöndben kéne lenni, mint annak a rendje, a bandátokkal együtt. nektek köszönhetjük, hogy ilyen szarban vagyunk.

The_Goat 2011.01.26. 08:52:24

a nyugdíjpénztári érvelést kivéve mindennel egyetértek.

Annyit tennék hozzá hogy a vallásos hit sajnos nem érvelhető, hiszen mit tudsz mondani egy olyan embernek aki számára bizonyosság egy mindenható megkérdőjelezhetetlen és tévedhetetlen lény aki őt alkotta?

Mi az az érv amivel egy ilyen emberre hatni tudsz? A vallásos hit sajátja hogy isteni felhatalmazás birtokában lévőnek képzeli magát a hívő.

Ez az egész egy jogos kérdést vet fel amire már Christopher Hitchens is rámutatott: meddig engedhetünk egy ember vagy egy csoport cselekedeteinek ha azt állítja hogy isten vele van?

A család szentsége meg a gyermekvállalás ösztönzése szép dolog, de ezt akkor talán a katolikus papok kezdjék el és alapítsanak családot. Ha meg a szex bűn akkor miről is beszélünk?

The_Goat 2011.01.26. 08:53:50

@thinker_: szűklátókörű érvelés

Sztálin gazember volt de mit akarsz? Hitler még nagyobb.
Ezzel lehet védeni Sztálint?

Minden politikai elit lop csak az egyik azt is meg akarja mondani hogyan gondolkozz.

Palkovics Ede 2011.01.26. 09:01:03

"Azzal együtt kell élnünk, ha egy párt egy ilyen ideológiát képvisel, hát minden párt képvisel valamit, de azzal nem, ha ezt túlságosan rá akarja erőltetni a többi emberre is."
B@szod. Erről szól a parlamentarizmus, legalább is nálunk. Bárkit választanak meg a zemeberk kurmánynak, az akkor is ráerőlteti törvényeit, rendeleteit, persze figyelve arra, hogy csak nekik legyen jó (fizetésemeleés, kajacsekk a parlament büféjében, bizottságok, hogy mindenki kapjon pótlékot stb.).
Ezért tart itt ez az ország.
Képtelenek felismerni, hogy a politika mindent meg akar változtatni, inkább rossz, mint jó irányba (ez relatív). Pedig ha a zemeberek saját magukon, a hozzáállásukon változtatnának, már nem itt tartanánk.

Pávor Jál 2011.01.26. 09:03:34

Pálffy egy vicc. Nem értem, kinek érheti meg egy ilyen vállalhatatlan figurát maga mellett tudni. Csak ég vele az ember.

Peetee 2011.01.26. 09:04:35

Pállfy Pityu hamar kikapta a hátából a gerincét és sikeresen beállt a politikusok gerinctelen sorába.

dmm 2011.01.26. 09:04:36

@thinker_: mikor unod, unjátok már el ezt az érvelést. egy párt, kormány szarul működött, ez igaz. itt egy másik, ez sem csinált még semmi értelmeset 8 hónap alatt, viszont súlyos milliárdokat nyúlt le. nyolc év / nyolc hónap. másfelől, aki nem nem hozsannázik a fidesz-kdnp-nek, az csak szerinted felelős az mszp 8 évéért. ne feledd, hogy te a mostani rablóbandáért vagy felelős ezzel az analógiával!

dmm 2011.01.26. 09:06:43

@dmm: bocs, még csak annyit, hogy tévedtem: te tényleg felelős vagy a megválasztottakért, mivel rájuk voksoltál. a fentiek írója nem biztos, hogy az előző kormánypártokra adta a szavazatát!

mizie 2011.01.26. 09:07:41

Elég szánalmas ez az ember... A TV-ktől kidobták, mert többször is részegen ment be, így rendes munkát nem kap - marad a KDNP.

Ez a KDNP Pálffyval meg az ifjúsági tagozatával és Semjén Zsocival annyira vállalhatatlan...

Alex2000 2011.01.26. 09:10:56

Sajnos még mindig él a jó bevált kommunista rendszer, amikor senki soha nem mond el semmit, pedig bizony bizony az embereknek joguk van nagyon sok mindenről tudniuk (főleg állami beruházásoknál), már csak ezért is, mert KÖZPÉNZ-ről van szó.

csoko20 2011.01.26. 09:12:13

@thinker_: És mit csinált a fidesz-kdnp? Nyomták a sódert a hírtv-n, hogy lopnak a szocik. Na de ezt ki nem tudta?!

Viszont a költségvetési bizottságnak 8évig fideszes elnöke volt, /tán Varga Misi is/, ott ültek a tagjaik minden bizottságban, felügyeleti szerveknél, a parlamentben. Pontosan látták mi folyik. Verest már évekkel ezelőtt le kellett volna ültetni!!! Kordonbontáson kivül nem sok mindent csináltak, gondosan elkerülték a munkahelyüket. Hol egy vizsgálat, hol egy feljelentés? Zushlag, Hagyó, meg néhány kretén kirakatemberen kivül ki bukott le?

Amíg az elszámoltatás féltucat filozófus néhány milliójáról szól, addig nem kéne azzal dobálozni, hogy kuss legyen, mert 100 milliárdokat loptak!
Csak ha bukik egy nagyobb szoci, akkor megindul a dominó és meg se áll a kdnp-ig....

különvélemény 2011.01.26. 09:12:16

"Hogy mer a KDNP, az állam szerepében ilyen súlyos lelkiismereti kérdésben előírni dolgokat?"

LOL

A világ összes országában ezek a kérdések politikai vitákat kavarnak, te meg úgy írod le, mintha a ez valami abszurd, egyedi, kdnp-s ámokfutás lenne.

Agitprop iskolába jártál?

Egyébként egyetértek. :)

Dinkainka 2011.01.26. 09:13:48

Megteremtik az egy millió munkahelyet.
Maguknak és a családtagjaiknak.

Ha bezárjájk az üzleteket vasárnap, akkor a templomokat is be kell zárni.
Micsoda dolog az, hogy a papok vasárnap dolgozzanak?

Különben is minden munkahelyen legyen kötelező az alkoholszondáztatás.
Munkába lépés előtt és után.
Ha valakit rajta kapnak két hétre tiltsák el a munkavégzéstől.
Misebor ide vagy oda!

különvélemény 2011.01.26. 09:14:51

@csoko20: "Amíg az elszámoltatás féltucat filozófus néhány milliójáról szól"

Nem néztél/olvastál híreket az elmúlt 1 évben, vagy amnéziás vagy?

baloo112 2011.01.26. 09:16:00

Közpénz!
Svédországban egy képviselőnő vett egy csomag pelenkát meg egy szelet csokit a költségelszámolásos bankártyáján. Másnap visszapótolta a pénzt. Ezért nem lehetett később komolyabb karrierje.

Magyarországon bolsi libsi fideszes kdnps tökmindegy milyenes annyi térítést kap amennyit bemond.

Ezt meg a pártfinanszírozást valahogy nem sikerül megkapirgálni.

De lesz Szüzmáriás alkotmány, állampógárság stb....

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2011.01.26. 09:17:26

Az istennek nem értik ezt meg. Annak idején, évekkel ezelőtt Kósa Lajos felesége adott marketingtanácsokat az egyik önkormányzati cégnek. Nem sok pénzért, meg biztos profi tanácsokat, csak hát elég szarul nézett ki a dolog, hogy úgy mondjam. A fenéért nem lehet némi önmérsékletet tanúsítani az ilyesmiben.

Ringlósztár 2011.01.26. 09:20:33

Erre a figurára lehet mondani: vizet prédikál és bort iszik?

aeroszol 2011.01.26. 09:22:51

Szó Táska!

Nahát az a baj veled h kb te baloldaliberálisnak gondolod meg pedíg nem vagy az!
Buta vagy és álszent.A magánnyugdíjpénztárakat(így kell írni:D) a te embereid csínálták meg és bár nyilván való h ez valahol szükséges lépés volt de mint oly sok mást ezt is elkurták!Vedd csak alapul az állami garanciavállalára.Ami sokkal inkább problémás az az h kb kötlező az átlépés!(ez nekem sem tetszik)Aztán vallásokról beszélsz holott te kb csak a keresztényekre haragszol ezt mondjuk liberlisként úgy éne h legyél h az ő dolguk! A média törvényt azzal vádolod h mindenkí válogathat ezért legyen minden.Erről csak annyít h ott van a híradoban a sok gyilkos eset, feldaraboltam a családját stb.Na erre nincsen szükség semmilyen embernek! Ez csak kárt okoz mégpedíg azért mert a beteg emberek akik látják ezeket és lyesmiben gondolkoznak ötletet bátorítást kapnak ezektől a hírektől. Egyetemistként féltem az lövöldözések után mert bárhol megtörténhet ez manapság és ezt a szart pl a hradó hozta be.Ja és naív is vagy sajnos:( azt hiszed Pálffy az egyetlen ahol anyucit meg az egész családot betoják az államiszférába?

The_Genius 2011.01.26. 09:23:06

Hmmm...

Értem már. Ha a szocik tolják be az embereiket a zsiros állásokba, az korrupció.
Ha a jobb oldali kormány, az már magánügy.

moncayo 2011.01.26. 09:24:53

Én mindig röhögök azon, ha a KNDP-re az mondják, hogy "párt". Látott már élő ember a KNDP-s országgyűlési képviselőkön kivül KNDP-s párttagot? Vagy támogatót? A KNDP nem a farok, hanem a bolha a kutyán. A FIDESZ találmánya, hogy egyszerre lehessen középre és szélre is beszélni, liberálisnak is lenni (lásd Deutvh Tomi nem éppen keresztény titkárnő felcsinálásai) meg bigottnak is lenni. Hogy lehessen a apai pulpitusról is kampányolni. No meg, mint két frakció, minden állás, pénz, kocsi duplán járjon. Ha önállóan indulna a KNDP, szerintem annyi szavazatot kapna, hogy hogy Torgyán, anno 0,9% világbajnok lenne mellette.

KopaszMercis 2011.01.26. 09:30:22

Jellemzo erre a bagazsra az ilyen hiteltelen bunko fasszopo parasztok alkalmazasa mint ez a pallffy mikor tapossa mar el ezt az alkesz pondrot valaki?

csoko20 2011.01.26. 09:31:43

@különvélemény: Ha Orbán Viktor azt mondja külföldön, hogy a két magyar kormány/2 aza kettő: Bajnai és Orbán/ intézkedéseinek köszönhetően elkerültünk a csőd széléről,
ha Varga Mihály és archeológus team-je nem talált csontvázakat,
ha Budai Gyula csak a már ismert botrányokat /BKV, Sukoró/ vagy a pár 10 milliós tételeket lovagolja, akkor vagy fidesz nem akar elszámoltatni vagy az mszp valóban "tisztességes emberek értékalapú közössége"!

Megy a parasztvakítás, hogy ők majd elszámoltatnak! Meg visszaszerzik a pénzt!
Viszont bőven elég hetente 1 kisebb botrány, hogy ezt felszínen tartsák a médiában. Akikhez nem érdekük nyúlni, ahhoz nem nyulnak.

A pár milliós tételeket meg 8 hónap alatt a fidesz is lehozta a saját javára.....

agi02 2011.01.26. 09:34:38

Egyszer egy kereskedelemben dolgozó barátom nagyon kardoskodott a kötelező vasárnapi munkaszünet mellett.

Rákérdeztem, hogy mit csinálna az így felszabadult szabadidejében:
- Moziba mennék!
- Moziba? Hova? Akkor a moziban dolgozóknak is jár a kötelező munkaszünet.
- Akkor kirándulni?
- Mivel? A BKV dolgozóinak nincsenek egyenlő jogaik?
- akkor megyek kocsival?
- És azt mikor veszed meg? Hisz a munkaidőd ugyan azokon a napokon van mint az autóértékesító kollegáké. És hol tankolsz ha véletlenül kifogy az üzemanyag?

árnyékgyuri 2011.01.26. 09:34:38

Én vallásos vagyok. Nem akarom ráerőltetni senkire a hitemet, de nyilván én sem igénylem senkinek a világmagyarázatát illetve "érvelését" a számos véletlennel, meg a hosszú évmilliókkal kapcsolatban. Nyilván van, aki szerint az egyház működtetésére nem kell, sőt nem szabad állami összegeket betenni és van, aki szerint ez nem gond. Szerintem nem gond. Mivel én is egy db adófizető vagyok, a feleségem is az és három gyermekünk is az lesz, ezért az adófizetők 2 milliós táborában jelentős lehet a szavunk. Ha többen vagyunk, akik így látjuk, akkor ez lesz, ha kevesebben, akkor nem. Egyenlőre ez az a rendszer, ami ugyebár működik.

mesz86 2011.01.26. 09:39:01

Kedves cikkíró, pár felvetődött megállapításodra szeretnék reagálni.

A család védelme, az abortusz ellenzése, a vasárnapi nyitvatartás korlátozása, stb. pontosan azért születik, mert hozzád hasonlóan sokan magánügyként szeretnék kezelni. A társadalom viszont nagyon beteg és gyógyításához nem lehet számítani az egyéni teljesítményre, mert mindenki inkább karriert épít, önmegvalósít, robotol a minden nap 12 órát, stb.

A többi rész számomra közömbös.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.01.26. 09:42:09

Miközben váratlanul az Európa Tanács Parlamenti Közgyűlésének napirendjére vette a magyar demokrácia működését, a tanács tagjainak egy csoportja a jogállamiság elvére és az emberi jogokra hivatkozva az úgynevezett monitoring folyamat megindítását kérte hazánkkal szemben. A beadvány szerint, amelynek aláíró között néppárti képviselők is vannak, a magyar demokráciáért aggódnak.

Két ügy kapcsán is fókuszba került Magyarország az Európa Tanács mostani ülésszakán. A szocialista frakció javaslatára a magyarországi demokratikus állapotokról tartanak nyílt vitát szerdán, európai képviselők egy csopportja pedig a jogállamiság elvére és az emberi jogokra hivatkozva az úgynevezett monitoring folyamat megindítását kérte.

A monitoring eljárási javaslathoz elegendő legalább két pártcsaládhoz, illetve öt nemzethez tartozó legalább tíz képviselő aláírása: a kérdéses beadvány az összes számot jóval túlteljesíti. Az Orbán-kormány működését övező nemzetközi felháborodást magyar balliberálisok aknamunkájára visszavezető kormánypárti érvelést pedig erősen cáfolja, hogy az aláírók között egy magyar sincs (annál több svéd), a Fidesz és a KDNP európai anyapártjának számító Európai Néppárt (EPP) képviselői viszont ott vannak. A huszonnégy képviselő által aláírt beadvány szerint a közelmúlt alábbi eseményei fenyegetik Magyarország demokratikus működését:

Roy 2011.01.26. 09:44:21

@Peetee: Csak gerincet cserélt. Régen a szocialista sajtó szócsöve volt most meg a jobboldalé. Államfőnk is ugyanígy van ezzel. Régen a szocik seggét bújta, most meg a jobboldalét.
Mit vársz akkor egy Pálffytól.

acsebacsi 2011.01.26. 09:45:45

A kereszténydemokrata értékrendben központi helyet foglal el a család, ergo semmi gond nincs a borvirágos híradós feleségének foglalkoztatásával.

mesz86 2011.01.26. 09:46:24

@agi02: vagy nem vagy eléggé tájékozott, vagy túlzott cinizmus van a cikkedben. A vasárnapi nyitvatartás (vagyis zárvatartás) a nagy bevásárlóközpontokra és hipermarketekre vonatkozik.
Amire szüksége tényleg szüksége van az embernek, azt meg tudja venni 6 nap alatt is. De ne aggódj, ha esetleg vasárnapi délután jut eszedbe, hogy elfogyott a sósperec, akkor lemehetsz a kisközértbe érte. Lehet, hogy 20%-kal drágábban fogod megkapni, mint a hipermarketben, de nem veszel mellé egy raklap baromságot is, amire nincs is szükséged, mert éppen akciós.

maroz 2011.01.26. 09:49:18

Van ennek a csókának egyáltalán felesége? A honlapjáról nem igazán derül ki: www.palffyistvan.hu/eletrajz

Gyerek van, Stahl Juditot megemlíti, de asszonypajtásról egy szó se. Szégyelli? Még kiderül, hogy nem is feleség, csak élettárs. Mint a fújabelemjönki szinglihordáknál. :)

mesz86 2011.01.26. 09:52:41

@árnyékgyuri: nem emiatt támogatják az egyházakat. Ez esetben joggal mondhatná bárki, hogy aki akarja, támogassa egyénileg, az állam szereplése nélkül. Itt arról van szó, hogy az egyházak közfeladatokat (iskolák, kórházak, szocális otthonok) is ellátnak, amiket viszont nem csak az egyháztagok vehetnek igénybe. Ezért a feladatért az önkormányzatok ugyanúgy pénzt kapnak.

ad3423324 2011.01.26. 09:52:43

@thinker_: a neved szöges ellentétben áll a mondanivalóddal

kirsten 2011.01.26. 09:59:40

@thinker_: Hát ne az egyháznak adják, hanem a rászoruló tartós munkanélkülieknek, kismamáknak vagy az éhenhalás küszöbén álló kisnyugdíjasoknak.
Egyébként nem tudom, hogy a választások óta kik döntötték be a forintot háromszor.
Te meg ajánld fel a fizetésed 50 %-át az egyháznak, hisz szegények annyira rá vannak szorulva.

SzaGyu 2011.01.26. 10:00:54

Pálffy valószínűleg pimpós bort ivott, de az is lehet, hogy az a bor már megvolt buggyanva. Ezért beszél marhaságokat.
Szegény embernek már eldugult az agya, mert megárthatott neki az a régebben fogyasztott nohabor. -Köztudott, hogy ez a direkt termő igénytelen szőlő bora, káros az egészségre. -Hát így járt.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.26. 10:04:17

"Nemzeti sikereink!"

Orbán Viktor tíz olyan intézkedést sorol fel a Facebook közösségi portálon csütörtökön közzétett videoüzenetében, amelyre szerinte "mindannyian, közösen és együtt a leginkább büszkék lehetünk".

Lásd a következőkben, némi kommentárral:

1.) a legnagyobb nemzeti egységet hozták létre Európában a parlamenti, majd az önkormányzati választáson - Lukasenkó még ennél is nagyobb nemzeti egységgel büszkélkedhet
2.) a legnagyobb adóscsökkentést hajtották végre az elmúlt húsz év történetében - 0,8%, elismerésem
3.) bevezették a gyermeknevelést támogató adózást - A gazdagoknak.
4.) először Európában Magyarországon vezették be a bankadót - Az Gyurcsány volt.
5.) 90 év után ismét van kettős állampolgárság - Hogy húsz évre bebetonozzák magukat a határon túli szavazokkal.
6.) a valaha volt legszigorúbb törvényt vezették a bűnözéssel szemben - És a valaha volt legfideszesebb legfőbb ügyészt nevezték ki a bűn üldözésére.
7.) a vörösiszap-katasztrófa esetében világra szóló összefogást hoztak létre a magyarok - És meghatározatlan időre zárolták az világra szóló összefogásból összegyűjtött adományokat.
8.) eltörölték a felháborító végkielégítéseket - Kivéve a Lex Haverok páholy tagjaiét.
9.) megfelezték a politikusok számát - Mármint az ellenzékiekét. A sajátjaikét inkább megduplázták.
10.) megadták a szabad pálinkafőzés jogát - És korlátozták a szabad vélemény-nyilvánításét. Igyál, ne pofázz!

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.26. 10:05:24

TEHÁT, PÁLLFY, IGYÁL ÉS NE POFÁZZ!

KopaszMercis 2011.01.26. 10:05:27

@árnyékgyuri:
Ezt hivjak, ugy hogy az erosebb kutya baszik... csak mi lesz ha a ket farkas meg a barany arrol szavaz, hogy mi legyen a vacsora.. vagy ket pedofil meg az egyik gyereked arrol, hogy mi legyen az esti program...

2011.01.26. 10:09:11

Tragédia, hogy mennyi fidesz troll téved ide erre a blogra. Mondhatnám úgy is, hogy jönnek, mint szarra a légy!

Meddig hallgatjuk, hogy az ELMÚLT 8 ÉV? Meg hogy romokban az ország? Nézzél már ki az utakra milyen kocsik vannak, meg a családi házikól előtt... nincs itt semmi romokban. Ti nem engedtétek a reformotokat a DEMAGÓG NÉPSZAVAZÁSSAL stb. A fidesz tagadott minden jót és kártékonyan csak a saját hatalmi törekvésit képviselte 8 évig! Ja igen 2006-ban ha akart akkor nyerhetett volna Viktor, de nem akart, mert beszart, hogy a Gyurcsánnyal folytatott ígéretháborúból szarl jön ki, na ebben igaza lett, mert Fletó bukott bele. Egyszer nézzétek meg a FIDESZ 2006-os ígéreteit légyszíves. 14 havi nyugdíj meg ilyenek!

KopaszMercis 2011.01.26. 10:10:16

@aeroszol:
Teso olyan jo hogy ide szuletett az, aki megtudja mondani, hogy mi a hir es mi nem.. a bort is fogadjunk hogy vizelette tudod valtoztatni, te csodatevo :)

2,4-2,7 2011.01.26. 10:12:20

mégegyszer a magánnyugdíj mizériáról:

-az elmúlt 8 (12) évben a magánnyugdíj pénztárakba irányuló nyugdijbefizetések hiányoztak a nyugdíjkasszából.
-ennek pótlására vett fel a kormány (kormányok) hiteleket
-de legalább a felvett hitelnek megfelelő pénz a nyugdíkasszákban megtalálható volt
-most, hogy a magánnyugdíjkasszát kiürítik, igazából és valójában MOST költik el a felvett hiteleket

2011.01.26. 10:12:39

www.palffyistvan.hu/sajto_penthouse

Igazi keresztyény újságokban is nyilatkozik Pitya bácsi! Legalább felvállalja.
Ez a fazon egy vicc...

lac666 2011.01.26. 10:25:32

buzi pálfinak saját magát kéne szabályozni!

lyken 2011.01.26. 10:28:16

@thinker_: Az egyházakat tartsák el a híveik. Pont.

Forgács W. András · http://geekz.444.hu 2011.01.26. 10:33:59

@mesz86: Kérdezhetek valamit? Az abortusz miért nem magánügy?

Spike55 2011.01.26. 10:38:19

Lelkiismeret? Ezeknél???

tomwar 2011.01.26. 10:40:17

@thinker_:
Ma reggel amugy is jo a hangulatom...DE! Muszaj mindig azt emlegetni, hogy mennyit loptak a szocik, ha egy FIDESZ-KDNP-s arcra vetul a gyanu arnyeka, vagy kritika? EZ felmenti? Mert ha igy gondolod, akkor az nagy baj... NEM, a szociknak se illet volna lopni, es ezeknek se kellene szorni a kozos penzunket...mert szarban vagyunk. +5Mrd. az egyhazaknak az 10% emeles. Mennyi fizetesemelest kaptal iden?

NIMFAS 2011.01.26. 10:41:22

Üzenném ennek a mocskos alkesz fasznak, hogy takarodjon el a KDfaszPés barátaival a sunyiba. A kedves keresztény meg a többi rákfene egyház is igazán beláthatnák, hogy jelenleg az ország bajban vna. DE NEM, ők nekik kell a zséé de adót nem fizetnek ... Nem a hittel van bajom, hanem ezzel a köré épült intézményesített pénznyelővel!!! És pont ők akarnak jó színben pompázni, mikor köztük találni a legtöbb beteg pedofilt és még kituggya milyen aberrált faszokat, akiket persze takargatnak ... 14 évesen konfirmáltam, és bár nem vallásios a család, úgy gondoltam, hogy nem válhat káromra, de miután egy egyházi iskolába kerültem 6 osztályos gimibe (4 ev után leléptem, mert nem birta a gyomrom ...) és a színfalak mögé láttam, rájöttem, hogy én is csak ezeknek az álnok népbutító bigott faszoknak az áldozata lennék ...

Igaz Magyar 2011.01.26. 10:42:01

@lac666: Gondolod, hogy ennek leplezésére teregette ki, hogy ő Házas? ;-)

De tényleg, ne "egyházunnunk" ha kérhetem! Ezek az "úriemberek" a kdnp-ben a pedofilokat alkalmazó és védő katolikus egyházzal vannak összefonódva.

Úgy is néznek ki.

adflexum 2011.01.26. 10:44:56

14.havi nyugdíj,Budapest minisztérium,100000 ft-os minimálbér...
De mivel nem ők nyertek, nem lehetett rajtuk számonkérni.
Viszont a propaganda arról szólt, a gyurcsány hazudott, mert nem ezt ígérte...

Igaz Magyar 2011.01.26. 10:48:14

@Kult: Egészen pontosan: a fidesz a 90-es évek eleje óta minden választáson nyerhetett volna, de Orbán politikai trollkodása ebben sikeresen megakadályozta.
Valahányszor indult bukott.
Akkor nyert, amikor mindenki más bukott. Kb. mint a fekete lovag a Gyalog Galopp-ban.

Igaz Magyar 2011.01.26. 10:50:54

@Link Elek: Te kis perverz! Látens KDNP szinpatizáns eh? lol
Amúgy meg elég ránézni a borvirágos képére és háziorvosként már le is vonható a tanulság...

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 10:52:49

@thinker_: fordítsuk meg ezt a gondolatmenetet: az baromira zavar, hogy a szocik sok százmilliárdot tüntettek el. most ugyanez folyik, csak pepitában, ez viszont nem zavar. hadd gratuláljak.
kérdés: az elkövetkező években meddig akartok még visszamutogatni? mikor jön el az az idő, amikor valami szarért nem mások lesznek felelősek a múltbeli tetteikkel, hanem bizony ti? mikor vállaljátok a felelősséget önmagában, nem másokhoz mérve?
a következő 4 év (tavaly nyártól kezdve) arról fog szólni, hogy ha valami nem sikerül, akkor az a szocik miatt van. ha valami sikerül (eddig még nem nagyon volt ilyen) az meg mekkora királyság. hát egy nagy lófaszt!

tölgyes 2011.01.26. 10:53:09

Én szívesen olvastam volna a Gyurcsány Ferenc és más vezető maszpés politikusfeleségének vagyoni helyzetéről szóló dokumnetumokat, ahogy Orbán feleséggének adatai olvashatóak voltak. Amikor ezt kérték tőle, akkor azt válaszolta, hogy ahhoz senkinek semmi köze... Én meg nem láttam, hogy itt bárki is tiltakozott volna.

Silent Bob 2011.01.26. 10:54:40

@tomwar: Nem, a baj az, hogy ezek az arcok, akik most háborognak, miért kussoltak 8 évig? Speciel a Piroslapok akkor is a Fideszt fikázta, mikor épp a fél MSZP vezetőség volt előzetesben.
Mondom ezt úgy, hogy kurvára nem tetszik az sem, ami mostanában folyik.

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.01.26. 10:55:08

A Maros megyei polgári párti politikus közölte: javaslatát már a Magyar Állandó Értekezlet (Máért) keretében működő művelődési és oktatási bizottság legutóbbi, január 17-i ülésén előterjesztette. „A magyar állam jelenleg 20 ezer forinttal támogatja azokat a szülőket, akik magyar nyelvű iskolában taníttatják gyerekeiket, a gyereknevelési segély nyilván ennél jóval nagyobb segítség lenne” – fogalmazott Kiss István.

Á...nem fog ez nekünk sokba kerülni tényleg!

problémamegoldó 2011.01.26. 10:55:29

Jó ez az átlátszó blúz a b. nején.

Silent Bob 2011.01.26. 10:58:50

@tölgyes: "Én meg nem láttam, hogy itt bárki is tiltakozott volna. "
Pontosan erről beszélek.

colonel pondró 2011.01.26. 11:11:57

Összemosni, vagy akár egy lapon emlegetni ezt a kérdést az abortusszal, nagy bornírtság. Az abortusz miért is magánügy? A keresztények szerint az abortusz gyilkosság, hiszen a magzat fogantatástól ember.

szemtanú 2011.01.26. 11:14:04

Pélffyn könnyű fogást találni és a KDNP-n is, de ez nem jelenti azt, hogy silány felkészültséggel és logikával fikázzuk őket. Az, hogy a Kdnp azért akarja betiltani a vasárnapi nyitvatartást, mert így akarja templomba szoktatni a népet, ótvaras baromság. Két mise is van aznap, ráadásul egy jó óra az egész, + kötelezni végképp nem akar senki arra, hogy oda járj akkor is ha nem akarsz, csak a hangulatot rontanád. Másik: a család a társadalom alapsejtje, a működés motorja, persze ezt a ma i önző, elkényelmesedett világban sokan vitatják, de könnyen belátható, hogy egy jó családmodell az egyénnek is hasznára válik, plusz gazdaság, nyugdíj stb, nem sorolom.
Szóval nem elég valakit utálni, ha erről másokat is meg akarsz győzni, ahhoz felkészültnek is kell lenni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.01.26. 11:14:18

@mesz86: Tudod, én felnőtt, gondolkodó ember vagyok, és ezért csak azt vásárolok, amit akarok, és ha van rá pénzem, akkor senkinek nincs köze ahhoz, hogy akár egy raklap baromságot megvegyek vagy ne.

Devil 2011.01.26. 11:16:29

Ennyit az leszamoltatasrol. Elszamoltatas - leszamoltatas :)

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.01.26. 11:22:45

@Forgács W. András: mert egy másik ember élete, nem a szülőké.
Ja, bocs, nem tőlem kérdezted.

Netuddki. 2011.01.26. 11:22:58

@thinker_: "akkor hol károgtál, amikor a szocik sok százmilliárdot tüntettek el?"

Barmok! Mit kell állandóan szocizni? A tököm nem emlékezne már a szocikra, ha állandóan nem emlegetnétek. Nem felemlegetni kell a saját kis korrupcióitoknak a takargatására hanem szépen megbüntetni azokat akikről bebizonyítjátok, hogy loptak. Még a 2/3-otok is megvan hozzá. Akkor mijafszomra vártok? Vagy attól féltek a ti disznóságaitok is kiderülnek????

Devil 2011.01.26. 11:23:20

@Mr. Rocketfinger: A radioban hallottam par hete hogy a magas benzinar a szocik miatt van mert emeltek az AFA-t az elmult 1.5 evben tobbszor is.
mandiner.hu/cikk/20110112_szijjarto_gyurcsanyekat_hibaztatja
Mi az hogy az elult 1.5 evben? Talan nemzetkozi szerzodesek (erosebbek mint amiket a mediatorveny megserteni latszik) koteleznek minket az uzemanyag AFA-janak a magasan tartasara?
Most akkior ki is kormanyozza az orszagot?
tipp: valoszinuleg az ertelmi fogyatekosok. de a hireket legalabbis nekik irjak.
@tölgyes: adnal erre valami forrast, bizonyitekot? te tettel emiatt feljelentest?

Forgács W. András · http://geekz.444.hu 2011.01.26. 11:24:25

@rozsdapeti: Nem baj, legalább valaki válaszol :) Akkor ettől lenne közügy?

Devil 2011.01.26. 11:25:24

@kovi1970: Mit kell mit kell, hat ezt tudjak, ezzel lehet (meg) hulyiteni az embereket. Talan jobb is ez mintha a tolvaj zsido filozofusokrol cikkezik a Magyar Nemzet (hogy megbecstelenitettek ezt a ket szot...)

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 11:26:45

@rozsdapeti: viszont nem is a KDNP-é, és még csak nem is a kormányé. mert mind a kettő leszarja, hogy mi lesz azzal a gyerekkel. a szülőknek kell majd felnevelni, az ő felelősségük az a gyerek.

puffatag 2011.01.26. 11:26:48

@colonel pondró: minden orvos választhat, hajlandó-e abortuszt végrehajtani, vagynem... a társadalom túlnyomó többsége abortuszpárti... ettől a pillanattól kezdve pedig magánügy...a vallásosság is magánügy, mégis a magukat fennhagon kereszténynek vallók a legnagyobb gyűlölködők, ezek párszáz ezren lehetnek, mégis rá akarják erőltetni az akaratukat a többségre

Netuddki. 2011.01.26. 11:26:50

@szemtanú: A KDNP-vel kapcsolatban csak egy probléma van. Mivel egyedül nem indult a választásokon ezért nem tudjuk valójában mekkora a támogatottsága. Sajnos ezt a mai, magyar választási politika megengedi.
Ehhez képest elég sok dologba belepofáznak. :(

abaka 2011.01.26. 11:28:18

@tölgyes: Akkor most szerinted ez maganyugy vagy nem? Attol, hogy esetleg masok is igy csinaltak, meg nem biztos, hogy ez a helyes. Fogalmam sincs, tiltakozott-e (vagy, hogy egyaltalan letezett-e) a piroslap akkoriban, de ez megint csak nem mentesiti Pallfy-t. Szerintem.

puffatag 2011.01.26. 11:31:39

@tölgyes: orbán felesége ugyanolyan tolvaj, mint a férje... ferenczy krisztina dokumentálta az összes törvénytelen lopásukat könyvében kezdve a papa bányájától... vajon miért nem perelték be soha?

Netuddki. 2011.01.26. 11:33:20

@Devil: Muhaha!
A szíjgyártó azt mondja, hogy az üzemanyagok azért drágák, mert az előző kormány felemelte az ÁFÁ-t?

2/3-al mennyi ideig tartana a fidesznek újra európai szintre (19-20%) levinni? Ostoba, képmutató barmok ezek is! Arról nem is beszélve, hogy tavasszal ez a szíjgyártó gyerek is hozzájárult a forint meg(f)ingatásához. Amitől persze megint csak nem lett olcsóbb az üzemanyag.

colonel pondró 2011.01.26. 11:35:29

@puffatag: attól, hogy minden orvos választhat illetve a társadalom többsége szerinted abortuszpárti(ezt ki mutatta ki mégis és hol?) még nem magánügy. Mint írtam, a keresztény tanítás szerint az abortusz gyilkosság, hogy a francba lenne akkor magánügy?? Az emberőlés sehol a világon nem magánügy.

Silent Bob 2011.01.26. 11:39:06

@abaka: Tényleg nem értitek. AKKOR miért nem háborogtatok? MOST miért igen? Kettős mérce.

Netuddki. 2011.01.26. 11:40:34

@tölgyes: Ez komoly? Eddig azt képzeltem, hogy a zorbánné egy szende otthonülő asszony típus. Akit néha még a férje is elver ha éppen kikapott a kedvenc focicsapat. Hát most egy világ omlott össze bennem.

De az eredeti témára visszatérve. Egy közszereplőnek ha pl. a családtagja követ el valami disznóságot, akkor bizony alapos ok van feltételezni, hogy mindez a közszereplő tudtával történt. Aki ha teszemazt a tudomására jutott esetet nem jelenti akkor bűnpártolást követ el. Erről viszont a köznek is joga van tudni. Még akkor is ha a bíróságig nem jut el vagy éppen folyamatban van az ügy. Egy közszereplőnek (itt a választott képviselőinket értem főleg) feddhetetlennek KELL lennie és mindent el kell követnie, hogy annak is látszódjon. Ha nem ezt teszi, mint pl. a pállfi akkor minden ok megvan a gyanakvásra.

Devil 2011.01.26. 11:43:07

@Mr. Rocketfinger: Erdemes elolvasni a Mandineren a hozzaszolasokat. Kb a 2. az hogy akkor most a szocik kormanyoznak? Erre jott 2 agyhalott valasza: ne csusztass... vajon napi hany ora trollkodassal lehet ezt igy begyakorolni?

Devil 2011.01.26. 11:45:27

@Silent Bob: MOST miert nem haborogsz, AKKOR miert haborogtal?

Várúr 2011.01.26. 11:45:47

"Hát kérem..." Hát kérem Piroslap elvtárs, először azt kéne tisztázni, Pálffy
feleségének állása egyáltalán pályázathoz van- e kötve? Ennek névtelenül is könnyedén utána lehetne járni a minisztériumban. Utána kéne ezt az óriási jelentőségű kérdést firtatni.

Silent Bob 2011.01.26. 11:47:41

@Devil: Én most is háborgok. Az első hozzászólásomban az is szerepel, hogy kurvára nem tetszik, ami most megy.

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.01.26. 11:49:12

@Forgács W. András: az élet védelme közügy, közügyeket illető törvényalkotást pedig a parlamentbe választott pártok végeznek.

abaka 2011.01.26. 11:49:37

@Silent Bob: Tenyleg nem erted:

1. Honnan tudod, hogy en (en abaka, nem pedig valami altalanositott MI, amihez szerinted en tartozom) nem haborogtam?
2. Az hogy egyesek kettos mercevel mernek, miert mentesiti Pallfyt?

Apropo, azt sem erted, hogy annal kicsit szelesebb a paletta, mint MI meg OK. De ebbe ne menjunk bele.

Silent Bob 2011.01.26. 11:51:34

@abaka: Lehet, hogy nem neked kellett volna címeznem, bocs. Alapvetően a piroslapok és szimpatizáns törzskommentelőire gondoltam.

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.01.26. 11:52:03

@Mr. Rocketfinger: Nem a pártoké, de közügy, lásd feljebb.
Tehát ha szülőként úgy tippelek, hogy rossz élete lesz a gyereknek, akkor pusztuljon, nem vállalom inkább a felelősséget?

Várúr 2011.01.26. 11:53:08

@Kult:
"Fidesz troll..." Egyre unalmasabb, főleg ballib orkok hörgése alapján.

tomwar 2011.01.26. 11:54:14

@Silent Bob:
Bevallom, ha akkoriban blogoltam volna - amit nem tettem - jobban anyazok en is. A baj, hogy nincs senki se kozel, se tavol, aki melto lenne, hogy vezessen. (Azt nem irom le, hogy ezt az orszagot, mert sajnos ez az orszag adja a politikusokat is...igy alig kulonb naluk...:-(((((( )
Ha szemelyes velemenyemre vagy kivancsi - bar nyilvan korlatozott a ralatasom - de a Bajnait en birtam. 5 pontos skalan adnek neki 3-at...a tobbi egyes. Mint regen, amikor meg a suliban osztalyztak, csak nalam nem lehetne evet ismetelni!:-) Negyet plane nem!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 11:57:00

@árnyékgyuri:

Akkor fizess az egyházadnak közvetlenül. A hívek tartsák el. Ha nem megy, lehet eladni a fenntarthatatlan ingatlanokat, szolgáltatásokat stb. Szerintem meg gond. 50 milliárd egyházaknak! +5öt még kisírtak! Ebből mennyi minden értelmes dolgot lehetne támogatni, nem pár pedofil adócsalót :S

Silent Bob 2011.01.26. 11:58:01

@tomwar: Én most tanácstalan vagyok. Bíztam a Fideszben, de amit eddig látok, nem tetszik. Jelenleg egyformán utálom az összeset.

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 11:58:06

@Várúr: lehet, hogy nincs pályázathoz kötve, DE ÉPPEN Pálffy neje jött be az interjúztatónak. vagy nem jöttbe, hanem éppen ő volt a legmegfelelőbb képességek, kompetenciák, szaktudás, tapasztalat alapján. WOW Michael!!! méghogy nincsenek véletlenek...

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 12:08:07

@rozsdapeti: nem vagyok vallásos, ezért én érzem ilyen súlyosnak ezt a dolgot. ennek ellenére semmiképp nem fogalmaznék úgy, hogy "pusztuljon". viszont se a Zsóti, se akármelyik parlamenti naplopó tolvaj ne szóljon bele ebbe. vallásosságtól függetlenül. a vallásos keresztények valószínűleg úgysem élnek az abortusszal, a többi emberhez, más vallásúakhoz pedig innentől fogva "semmi közük".
mi a helyzet az esemény utáni tablettával? az minek számít?

finalNmbr 2011.01.26. 12:09:02

Nincs egy kicsit lent a melle a csajnak?

Gal Csaba Boogie · http://www.myspace.com/soulgarageproduction 2011.01.26. 12:12:15

Nem akarok általában kötözködni a cikkel, de azért az gondolom, világos, hogy a vasárnap dolgozó munkavállalók nem feltétlenül önszántukból tesznek így még akkor sem, ha látszólag van (ha van) választási lehetőségük, hogy dolgozzanak vasárnap vagy nem. Szerintem sokuk szívesebben pihenne, családjával lenne, aki tid, kapirgálna a kertjében vagy akár templomba is menne.

tölgyes 2011.01.26. 12:13:37

@puffatag: F.K. Nemcsak a pert veszítette el az ügyekben, hanem a hitelét is. Ki is szorult a sajtóból.@kovi1970: Egyetértek Önnel, de akkor ezt az elvet tessék követni a filozófusok és az általam említett ügyben@abaka: Szerintem nem magánügy, de akkor visszamenőleg el kell járni, mert nagy károk érhették az országot az apró ügyekben is.@Devil: Mire kér bizonyítékot??? Olvasnia kéne az újságokat és akkor mindenről tudna.@Silent Bob: Akkor tehát egyetértünk.

jonatanxx 2011.01.26. 12:13:49

Bocs, keresem, keresem de csak nem találom Szilvásy feleségéről szóló blogodat... Vagy olyan nincsen?
Az abortuszos agymenésed pedig mindent alul múl. Persze magánügy, hogy gumit húz-e a faszára (szándékosan így!) de mondd csak meddig magánügy egy magzat, gyerek kinyírása? Nem lehetne kitolni a határidőt mondjuk 5 éves koráig? Addigra mégiscsak jobban kiismeri a zember, oszt eldöntheti, hogy kell-e... BAROM!

tölgyes 2011.01.26. 12:16:12

A baj azonban a felvetett témákkal van. Itt ugyanis folyik egyféle vallás elleni uszítás, amiről nehéz vitázni.. mert a hitbéli vitákról nehéz vitázni.

2011.01.26. 12:16:47

@Várúr: Nemzeti Erőforrás Minisztériumban betöltött közalkalmazotti állás pályázatköteles,ezért arra hivatkoztak,hogy "biztonsági okok" miatt volt szükség a pályáztatás mellőzésére.
A másik indok a "sürgősség" volt,ami erősen megkérdőjelezhető,mivel a munkába lépés után az üggyel kapcsolatban érdeklődő újságíróval közölték,hogy a a hölgy éppen sí-szabadságát tölti a hegyekben.

egy maréknyi dollár 2011.01.26. 12:20:57

Árvíz fenyegeti a falut;a polgármester sorra járja a házakat,mozgósítani az embereket.K. Gazsi(Jóska,Pista) nyugodtan heverészik az ágyán.- Gyere,Gazsi gyorsan a töltésre, homokzsákokat pakolni! - Polgármester úr, ez most magánügy vagy közügy? - Persze hogy közügy! - Na látja, ez az, amitől én el vagyok tiltva.

TemplarOmega (törölt) 2011.01.26. 12:22:35

Szerintem köszereplő akinek közpénzből telllik szotyra.
Ez a Pálfi féle szeszkazán meg sértő. Ez KDNPs?

puffatag 2011.01.26. 12:27:21

@tölgyes: FK nem veszített pereket... kopizd ide a bizonyítékaidat, nem fog menni

Balbágy 2011.01.26. 12:27:38

@thinker_: Szerintem meg anyádnak köszönhetjük, hogy egy ilyen tudatlan semmitmondó összevissza röföghet - gpndolkodás nélkül.
Továbbá eldönthetetlen, hogy hangya vagy - e, esetleg birka. Bégető, tapsikoló, röfögő, tudatlan büdösbogár. na. Ez jól esett.

fitball 2011.01.26. 12:29:39

@The_Genius: Az! Megint kitalálttok valamit hogy köpködni lehessen! Nem értem ez mér okoz akkora örömet nektek? Micsoda hüje kifacsarodott támadások!Hát a te hozzátartiozod meg hol dolgozik? Kinek mi köze hozzá, Na persze meg senkit nem érdekelHa lop csal sikkaszt hazudik akkor igen

puffatag 2011.01.26. 12:29:44

"@tölgyes: A baj azonban a felvetett témákkal van. Itt ugyanis folyik egyféle vallás elleni uszítás, amiről nehéz vitázni"- valóban, az új kormány támogatói a lemocskosabb szájú antiszemiták

egerészölyv 2011.01.26. 12:30:24

Szép ez az elv, hogyne.Hogy kevesebb magánügyet a képviselőknek. Mintha az elmúlt nyolc évben lemucsaiztátok volna, akinek ez volt a véleménye...
Például magánügy-e Keleti Györgyi letartóztatása Münchenben kéjelgésért?

sárkányfő 2011.01.26. 12:30:55

nagyon gyorsan el kéne felejteni, hogy az egyház egy fillér állami támogatást is kapjon.

puffatag 2011.01.26. 12:31:07

@jonatanxx: az anya döntsön a magzatáról, te tetű, ne ugass ebbe bele

jzs · http://kyokushinblog.blogspot.com 2011.01.26. 12:31:13

A fickó szánalmas..... évekig építgette a keresztény kulturált gentlemanus imázst, tv-s, botszakértő meg miegyéb dolgaival. De az első komoly döntésnél éppen úgy reagál, mint a legtukánabb mszp-s. A hatalom gyakorlás elvei nem változnak, hiába hívnak itt valakit kereszténynek, vagy liberálisnak, vagy konzervatívnak...

Nem hiszem, hogy a kdnp-t bírálók hit vagy keresztény ellenesek. (Nyílván olyan is van köztük). Inkább annak a XIX. sz.-i világképnek, amit azok az arcok megjelenítenek sokan nem örülünk. Az élet, a munka és a tisztesség fontos dolgaink. Jó lenne, ha nemcsak avittas formában vitáznátok róla.... mégha Pálffy és a haverok azt is teszik.

Amúgy Pálffyról személyes sztori. A belga sörözőben vagy 10 éve leült mellém a pulthoz egy csinos szőke nővel. Annyira rá volt gerjedve a csajra, hogy majdnem ott helyben megmászta. Ahogy nézem nem ez a nő volt az.....

egerészölyv 2011.01.26. 12:31:25

@puffatag: pufikám, megint? Az antiszemita kártya? Ki is hívta "zsidesz"-nek a Fideszt? Csak nem Kiss Varacskos?

egerészölyv 2011.01.26. 12:32:19

@puffatag: pontosan. A negyven éves magzatot is dobhassa le a Tajgetoszról.

egerészölyv 2011.01.26. 12:33:06

@puffatag: fog menni, csak kimoderáljátok, pöfi...

The_Genius 2011.01.26. 12:34:07

@fitball: Lopjatok csak, lopjatok! Tökmindegy melyik oldal. Lopjatok tovább!!!
Aztán ne csodálkozzatok, hogy senkinek sincs ingerenciája adót fizetni! Mire? Hogy ellopjátok???

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.01.26. 12:34:09

akik a mi adónkból kapják a fizetésüket, azok ne hivatkozzanak a munkájukkal kapcsolatban magánügyre!
egyébként is véget kéne már vetni ennek az uram-bátyám országnak: mindenhol az ismerősök kapják a jó állást, az államnál most a fityiszesek.

sárkányfő 2011.01.26. 12:34:13

@árnyékgyuri:
"én sem igénylem senkinek a világmagyarázatát illetve "érvelését" a számos véletlennel, meg a hosszú évmilliókkal kapcsolatban."

Én nem akarlak meggyőzni semmiről, de a "véletlen"-es érvelést áruld már el kinek tulajdonítod? Az evolúcióelmélet nem véletlenekkel, hanem kőkemény fizikai, kémiai, biológiai, és környezeti erőkkel, szükségszerűségekkel számol, sehol semmi véletlen.

Az érvelést meg nem kéne idézőjelbe tenni, mivel az égig ér a bizonyítékok sokasága, ellentétben az egyetlen bizonyítékot felmutatni sem képes vallásos világmagyarázatokkal.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 12:34:31

@jzs:

Akkor még nem volt megélhetési keresztény! :)

sárkányfő 2011.01.26. 12:36:46

@árnyékgyuri: ami az érvelésed illeti, hogy te hívő vagy és adófizető, ezért ez így oké.
na most én meg bélyeggyűjtő vagyok és adófizető, szóval támogassuk az adófizetők pénzéből a bélyeggyűjtést is. vagy ne, majd megoldom én, de akkor az egyház se nyúlja le a pénzem.

vasgyuszi 2011.01.26. 12:42:26

A fenit kép mident elmod errol az alkoholista barmoról. Ilyen feje kultúrembernek nincsen :)

vasgyuszi 2011.01.26. 12:43:27

barmoról = baromról

abaka 2011.01.26. 12:45:22

@Silent Bob: Hat az teny, hogy egyik oldal sajtojat/blogjait sem lehet elfogulatlansaggal vadolni, viszont ezt szamonkerni rajtuk sem tul esszeru. Persze, hogy reszrehajlo a pisroslap, de ezt azert az olvasoik donto tobbsege tudja. Az elfogulatlansagra vagyoknak ott vannak (kene lenniuk) a hirszolgalatok(nak).

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 12:45:43

@sárkányfő:

Egyetértek. Mindenkinek támogassák a hobbiját, vagy senkinek se.

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2011.01.26. 12:48:44

@Forgács W. András: Kedves András! Kéthónapos fiammal az ölemben csak elfogultan tudnék erre válaszolni. Meggyőződésem, hogy az élet a fogantatással kezdődő folyamat, a vegetáción túl és test-lélek-szellem kifejlődése és működése.
Nem a szabad akarat kénye-kedvének kiszolgáltatott sallang mások életében.

Forgács W. András · http://geekz.444.hu 2011.01.26. 12:52:53

@rozsdapeti: Gondolod, hogy aki döntés előtt áll - abortusz-vagy sem - annak "sallang"?
Szerintem az abortusz tragikus, szörnyű dolog, senki ne kerüljön ilyen helyzetbe. De ha mégis, tiszteletben tartom a döntését. Legyen legális, és amennyire lehet, biztonságos. Nem tudom, ezzel hol a probléma.

sukram 2011.01.26. 12:56:22

A CPG után szabadon:
Pálfi István Qrva Anyád!
Amikor Jaguárral furikázott az MTV bemondójaként, akkor még nem volt ilyen keresztény!
Tipikus példája annak, hogy amint hatalomhoz jut elfelejti mit is csinált előtte.
A muslincák röpködnek a feje körül, de a templomba elmegy. Már is rendes keresztény... Hogy a tökbe lett ez képviselő?
Annyira független közszolgálati volt, hogy megjutalmazták.
Soha nem volt szimpatikus, de hogy még Ő legyen megsértődve, mert a felesége munkahelye kiderült, enyhén röhögséges.
Inkább kussolni kellene. (mundjuk a botrány ellenére, nem fog a nej kilépni az biztos)
Ez itten kérem Magyarország!!!

abaka 2011.01.26. 12:56:32

@sárkányfő: Az evolucio kapcsan a "veletlenes erveles" egyre nagyobb teret es tudomanyos elfogadottsagot nyer. Az eredeti darwini elkepzeles, miszerint az evolucio folyamatosan fejleszti es eletkepesebbe teszi a fajokat, egyre inkabb vitatott. Nem nagyon mennek bele a reszletekbe, de pl az embernel ezerszer eletkepesebb fajok (foleg a rovarok kozott) mar a dinokkal egy idoben is eltek. Szoval a klasszikus elmelet helyett inkabb ugy tekint a tudomany jelentos resze az evoluciora, mint egy veletlen korforgasra, ahol a teljes bioszfera osszetetele random modon valtozik. Tehat a donto kulonbseg a folyamatos fejlodes vagy csak folyamatos valtozas.

Persze ettol az egyhaz magyarazata nem lesz hihetobb vagy igazabb.

Silent Bob 2011.01.26. 13:00:28

@abaka: Azért a korábban jobboldalinak mondott blogokat (Vastagbőr pl.) mostanában komcsizzák erősen, mert a jelenlegi kormányt is bírálják.

AnnaKarenina 2011.01.26. 13:00:36

Teljesen korrekt bejegyzés, és nagyon is jól rámutat a Fidesz-KDNP kettősbeszédre. Amíg ők a magánélet egészen intim szférájáig is szabályoznák az emberek életét, addig valláserkölcsük nem tiltja, hogy magukat jutalmazzák. Hát hiszen a szenteknek is maguk felé hajlik a keze...
A kedves hívőknek meg azt üzenném, hogy ha az egyházaiknak magukat kellene eltartani hasznos tevékenységből (iskolák, betegápolás, stb.) és a hívők hozzájárulásából, már sehol sem lennének. Ily módon az ateisták is jelentősen hozzájárulnak fennmaradásukhoz és több kiváltságért való pampogásukért.

VoLk&StRoY 2011.01.26. 13:02:09

Oszt Pityunak mitől püffedt fel így az a kis mosolygós búrája?
Asszonkának viszont jól áll az a szolidan visszafogott gömbölyded blúzocska!
Pityut meg nem bántani, jó keresztyén vót az egész életében, (de legfőképpen az elmúlt 8 hónapban)!

jonatanxx 2011.01.26. 13:05:26

@puffatag: Soha semmibe nem ugatok bele. Veled ellentétben, beszélni szoktam. Spec jó érvet hoztál az abortusz mellett... magadat.

turulpina 2011.01.26. 13:07:38

@thinker_: "hét öregem, azért felemeled a hangod, mert még akarnak adni 5 milliárdot az egyháznak. akkor hol károgtál, amikor a szocik sok százmilliárdot tüntettek el? nektek most olyan csöndben kéne lenni, mint annak a rendje, a bandátokkal együtt. nektek köszönhetjük, hogy ilyen szarban vagyunk."

Gondolom ez alapján neked köszönhetjük, hogy Schitt Pál az elnök, ellopták a mnyp-pénzt, az összes rating cégnél a béka segge alatt vagyunk, mitöbb kaya ibrahim, josip tot, az ezüsthajó, vári attila, országimázs, és ki tudja még mi minden is neked személyesen és a bandádnak köszönhető, ugye, egybites szarparaszt?

Mitöbb, neked köszönhető 6 millió zsidó kiírtása, Trianon, sőt szerintem a muhi csatát is hozzád kéne könyvelni.

Ilyen szarállatok miért élnek?

Igaz Magyar 2011.01.26. 13:09:02

@éberség elvtársak: azt a tolvaj bigott élősködő mindenit!De még a lábát se töri, az már igazságtalanság...

Igaz Magyar 2011.01.26. 13:12:51

@turulpina: mert nem volt abortusz. És még szaporodni is akarnak.. Azt a bigott tolvaj mindenit!

Mr.Treeger 2011.01.26. 13:14:17

@árnyékgyuri:
a jobboldal többször hangoztatott véleménye, hogy a többség akarat feljebb való az egyénnél, Tarlós is ezt mondta tavaly. (nézz példát a történelemből mi történik ilyenkor: folyik a vér az utcán, bár állítólag ilyenkor kell ingatlanokat venni:))
Ez csak addig igaz, amíg nem sérülnek az egyéni személyes jogok. Szóval a vallás pedig ilyen. És attól, hogy valaki a KDNP szerint nem vallásos,- nem római katolikus -, attól még más egyházhoz tartozhat.

Igaz Magyar 2011.01.26. 13:25:26

A katolikusoknak pénzt adni ostobaság...
Simán önellátóak lehetnének a befolyó pedofil pornóból.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 13:25:29

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: kösz. a bankadós hazugságnak lesz következménye. nincs egy linked a videóra? youtube-os jobb volna. mi a címe?

sárkányfő 2011.01.26. 13:25:40

@abaka: Az evolúció-elmélet fejlődik, sőt olyan nagy már, hogy több ágra oszlik, és új és újabb tudományágak jönnek létre beőle.
Ez a fejlődés és terjeszkedés nemhogy csökkentené, de sokszorosan igazolja az elmélet lényegét, illetve tovább élesíti, tisztázza, bővíti a részleteit. Pl. Darwin még nem tudta milyen módon, milyen biológiai módszerrel adják át az állatok tulajdonságaikat utódaiknak, ez egy elég nagy hiány volt az elméletében, de az így is volt annyira erős, hogy megálljon a lábán. Ma már tudjuk, hogy gének tartalmazzák és viszik az örökítőanyagot, az információkat, és a genetika ma már külön tudományág.

(A legszebb, hogy a genetikára alapozott orvoslás, mely tudományág robbanás előtt áll, hívők sokaságának fogja megmenteni az életét, vagy meggyógyítani őket :) hálát adhatnak majd a hívők Darwinnak :)))

Az hogy mi életképesebb és mi nem, az nem egyenlő azzal amit sokan rosszul tudnak, hogy az evolúció egy egyenes irányú fejlődés. Dehogy. Pl. barlangi, sötét vízi élethez alkalmazkodó halak elvesztik vagy csökken a látásképességük, mert nem veszik hasznát, és erőforrás-pőazarlás hasztalan funkciókat kifejleszteni, így azok leépülnek. Vagy pl. pár Új-Zélandra települt madár elveszítette a repülés-képességét, elcsökevényesedtek a mellizmai, mivel annyira a szigeten annyira kevés ellenségük volt, hogy nem volt rá szükségük. Stb.

Tehát az evolúcióelmélet nem állítja, hogy folyamatos fejlődés van, folyamatos alkalmazkodást állít, ami persze az esetek nagy többégében fejlődés, de nem mindig.

A véletlen eleme pedig még a hagyományos evolúció-elméleten kívül is egyre kisebb, gondolj pl. a konvergens evolúcióra. Gyakorlatilag minél többet ért meg a tudomány, annál kisebb szerepet ad a véletlennek.

"ersze ettol az egyhaz magyarazata nem lesz hihetobb vagy igazabb."
Ez a lényeg :)

Várúr 2011.01.26. 13:29:15

@éberség elvtársak:
Kösz. Ha Pálffyné állása valóban pályázatköteles, a "biztonsági" indok egy rossz vicc. Mondom: ha az a beosztás pályázatot ír elő. Azért nem tartom valószínűnek, mert a pályázatot ki lehetett volna írni és a jóasszonnyal simán megnyeretni (mint féltucat filozófus közel félmilliárdos, a pályázathoz köze nincs dolgozatát).

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 13:38:46

@colonel pondró: Ha valaki szerint a te szexuális életed közügy, akkor tényleg az?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 13:40:40

@szemtanú: nem mondtál újat. szóval felkészültségben még jól állok.

abaka 2011.01.26. 13:54:20

@Silent Bob: Jaja. Komcsizzak ezek Merkelt meg a FAZ-t is. :)

turulpina 2011.01.26. 13:54:53

@Brendel Mátyás: Ha te a köz pénzéből töltesz be közhivatalt, és hogy hogy nem e közhivatal elnyerése után nem sokkal a feleséged is elnyer - pályázat nélkül - egy szintén közpénzből finanszírozott állást, az közügy-e?

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 13:56:35

javaslom az elmúlt évek 1%-os felajánlásaiból készült listák megtekintését.
ugye nem kell mondanom, hogy a katolikus egyház messze ver mindent és mindenkit. a különféle "kamillás", egyháznak nevezett pénzmosodákat nem minősíteném.
mivel nem vagyok vallásos, ezért inkább beteg gyerekek gyógyítására szoktam felajánlani az 1%-omat, a másik pedig ment parlagfűmentesítésre.

abaka 2011.01.26. 13:57:40

@sárkányfő: "Tehát az evolúcióelmélet nem állítja, hogy folyamatos fejlődés van"

Evolucioelmelet alatt sok kulonbozo elmeletet lehet erteni. Peldaul az eredeti darwini kifejezetten allitja, hogy folyamatos fejlodes van. Ami nem egyenlo azzal, hogy minden fajnak minden tulajdonsaga fejlodik. Pusztan azt jelenti, hogy a fajok egyre eletkepesebbek lesznek. Az evolucioelmelet mas agai szerint (es egyebkent elgge elhanyagolhato modon szerintem is) ez nem igaz.

Persze ez nem vag teljesen a poszt temajaba (hogy finoman fogalmazzak) es a lenyegi dolgokban persze egyet ertunk.

lütty 2011.01.26. 13:59:56

arról az asszonyról van szó, aki pálffffy MELLEtt áll? MELLESleg jól el van eresztve!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:03:15

@rozsdapeti: "mert egy másik ember élete, nem a szülőké.
Ja, bocs, nem tőlem kérdezted."

a másik "embert" nem tudják megkérdezni az abortuszról, tehát a szülők az illetékesek, nem az állam és nem az egyház.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:07:34

@colonel pondró: "a keresztény tanítás szerint" elmúlt az az idő, amikor ez abszolút "igazságnak" számított. egy kérdésben nem lesz attól a közügy a meghatározó, hogy a keresztények mit tanítanak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:12:01

@Brendel Mátyás: beteszek egy linket az abortuszról és a közvéleményről

united skates 2011.01.26. 14:16:13

ez az ember gondosan gyűjtögette azokat a jegyeket, amikért egyenként is lehet utálni valakit: pökhendiség, büszke ostobaság (immáron hatalommal párosulva), képmutatás, sima hazudozás, köpönyegforgatás, csőlátás, és igen, igazi keresztényi szemforgatás, sunnyogás.

és hozzá ez a fej.
gondolom, büntetné a droggal élőket is ez az elhülyült drogos (=alkesz). merőmár kdnp-s keresztény, azok meg szeretetből büntetnek. az ő keménydrogja jó, a másé meg biztos nem jó. mer' hagyománya van.

igazi helyezkedő, múlttalan, elvtelen, erkölcsileg gyökértelen, puhagerincű, párttitkár-típusú, protekciózó senki.

BusMann 2011.01.26. 14:17:18

@ család védelme a médiában: az hogy a gyerekek hogyan szocializálódnak a televízió előtt, az közügy.
@ vasárnapi nyitvatartás: kétlem, hogy a templom lenne a fő motivációs erő, sokkal inkább újfent a család védelme (értsd: legalább egy nap legyen amikor a család együtt lehet), és a dolgozók közös érdeke kéne, hogy legyen, nem egyéni dolgozók magánügye
@ abortusz: látszik, hogy lövésed sincs a kérdés problematikájához, mert tudnád, hogy a vita lényege pontosan az, h nem csak a szülő magánügye az, hogy megöl egy másik emberi lényt (történetesen a saját gyermekét)
@ egyházak: a történelmi egyházaktól a kommunizmus alatt azokat a javakat is elvették, amelyekből fenntarthatnák magukat. Ehhez képest az a koszos pár milliárd nem sok, hogy a vallásos emberek tisztességgel gyakorolhassák hitüket.
@ MNYP: mindenki tudta, hogy valamit kezdeni kell a rendszerrel, az hogy "lenyúlták" a pénzedet meg te is tudod, hogy hazugság, akkor meg miért írod ide.
u.i.: annak kéne piros lap szerintem, aki kiteszi a posztodat, hogy hülyítsd a többit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:22:42

@Várúr: a hivatkozott cikk szerint a pályáztatástól eltekintettek. Ez magyarul azt jelenti, hogy kellett volna. Tehát kötve van. Ennél jobban nem fogok utána járni.

tölgyes 2011.01.26. 14:27:35

@puffatag: Sajnos rosszul tudja. Nem véletlenül került perifériára. Idézzen tőlem antiszemita megjegyzést.Nem fog ilyet találni, miközben azt gondolom, hogy az egyházak ma a leghatékonyabban működtetik a szociális és oktatási intézményeket.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:27:56

@jonatanxx: "Persze magánügy, hogy gumit húz-e a faszára (szándékosan így!) de mondd csak meddig magánügy egy magzat, gyerek kinyírása? Nem lehetne kitolni a határidőt mondjuk 5 éves koráig?"

spártában kitolták születés utánig. egyébként ott pont a közérdek miatt! a katolikusok kitolnák fogamzásig, sőt, ugye már az ószert is ellenzik, tehát szerintük még a spermának és petének is jogaik vannak.

a jelenleg hatályos magyar törvények pedig fogantatás után nem tudom meddig engedélyezik. szerintem ez jó középút.

Pussy Magnet 2011.01.26. 14:28:01

Képenyőn ismertem meg, és még bírtam is. Később, mikor a médián keresztül mesélt az ifjúságáról, hogyan baszta át a munkaadóit és a barátait, már nem kedveltem. Politikusként, ezzel az alkoholista fejével, a rengeteg baromsággal amiket összehord, már utálom is. Ezt erősíti az Index-tv nek adott nyilatkozata a parlamentben. Az már a legalja volt. Maradt volna a TV-nél, akkor szóltak volna neki, hogy álljon le, mert ezzel a fejjel már nem lehet kitenni a képrenyőre.

Avatar 2011.01.26. 14:32:27

@aeroszol: "Erről csak annyít h ott van a híradoban a sok gyilkos eset, feldaraboltam a családját stb.Na erre nincsen szükség semmilyen embernek! Ez csak kárt okoz mégpedíg azért mert a beteg emberek akik látják ezeket és lyesmiben gondolkoznak ötletet bátorítást kapnak ezektől a hírektől. Egyetemistként féltem az lövöldözések után mert bárhol megtörténhet ez manapság és ezt a szart pl a hradó hozta be."

Ja, a West Balkánról se kellett volna tudósítania a TVknek, mert most az összes szülő azon parázik, hogy a gyerekét agyon fogja taposni a tömeg a péntek esti diszkóban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:33:45

@rozsdapeti: "Meggyőződésem, hogy az élet a fogantatással kezdődő folyamat,"

ez így van. az élet az a fogantatással kezdődik. no de te minden nap életeket eszel. az élet nem abszolút védendő dolog.

a kérdés, hogy az élethez való joggal rendelkező ember mikortól kezdődik, ez ügyben pedig a katolikus doktrína álláspontja keveset nyom a latba. még a katolikusoknál is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:37:56

@turulpina: nézd meg újra, hogy milyen színű a nevem. ezután értelmezd újra a hozzászólásom, aztán vitatkozz!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:41:26

@BusMann: ha elolvasod a cikket, sehol nem írtam, hogy egyik kérdésben sem merül fel a köz érdeke.

egyélbként az egyházaktól és az ex-nemesektől, földbirtokosoktól a feudalizmusban összeharácsolt javakat vették el. aztán kárpótolták őket. de az egyház az egyetlen, amelyik azóta is folyamatos támogatást kap. az ex-nemesek, földbirtokosok nem.

BusMann 2011.01.26. 14:42:34

@Brendel Mátyás: "az élethez való joggal rendelkező ember mikortól kezdődik" - ennek, amit írtál, nincs értelme - pontosan azért, mert te sem tudsz mit kezdeni a problémával :) egy ember nem "kezdődik", az élete kezdődik el maximum.

abaka 2011.01.26. 14:44:23

@jonatanxx: Hat az abortuszos kerdeshez csak annyit, hogy a kereszteny mentalitas es "ertekrend" ebben a kerdesben is ugyanolyan, mint minden masban. Pusztan passiobol eloirni masoknak, hogyan eljenek, teljes mertekben tekintet nelkul arra, hogy ez nekik jo-e vagy sem (OK, legyunk oszintek, altalaban nagyon is tekintettel arra, hogy a masiknak ettol rosszabb legyen). Arra esetleg gondoltal-e, hogy a magzat erdekeit nezd. Gondolod, hogy jo elete lennne egy olyan anyaval, aki szive szerint abortalna, csak a torveny nem engedi?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:47:24

@BusMann: a megfogalmazásba kötöttél bele, de ettől még nem lesz igazad. tudok egzaktul is fogalmazni: mikortól számít az élőlény fejlődése során az élethez való joggal rendelkező embernek?

1) Spártában: ha nem helóta, és ha túlélte a taigetoszt.

2) A katolikus egyházban a sperma és petesejt már azelőtt emberi jogokkal rendelkezik, hogy élőlény volna. Ez ugye abszurdum,

3) A jelenlegi magyar szabályozás szerint fogantatás után nem utdom pontosan hány héttel.

Szerintem a kérdésre nincs egzakt válasz, de a 3. elfogadható. A közvélemény szerint is. Ennyi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 14:48:48

@abaka: ja igen, cölibátusban élő emberek, akiknek eleve soha közük nem lehet az abortuszhoz még apaként sem, akarják előírni másoknak, hogy mit csináljanak.

BusMann 2011.01.26. 14:55:38

@Brendel Mátyás: ez igaz, nem írtad. elhallgattad :)
az egyházaktól (és az arisztokráciától) nem csak az "elharácsolt" javakat vették el, hanem a becsületesen szerzett, urambocsá' megtermelt javakat is (meg is lett az eredménye)
nem vetném egyébként össze minden régi kutyabőrrel szaladgáló "ex-nemes" kárpótlását iskolákat, kórházakat működtető közcélokat szolgáló intézmények (egyházak) tönkretételével.

abaka 2011.01.26. 14:57:19

@Brendel Mátyás: Jaja, kisgyerekekre nekik is szukseguk van. :)

(persze ez nem vicces)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:00:52

@BusMann: fuss neki még egyszer a kettős tagadásnak!

az iskolák, kórházak támogatását külön kéne választani az egyházak támogatásától. a baj, hogy ezek kapnak azon felül is támogatást. az pedig a "kutyabőr kategória".

2011.01.26. 15:01:32

@Várúr: Pályázat is van,igaz másé.
"Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. a Duna Palota Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójává ( FIDESZ női tagozatának volt elnökségi tagja) Borbély Györgyné Bíró Ildikót választotta 2011. január 1. napjától 2016. december 31. napjáig.

www.nefmi.gov.hu/palyazatok/eredmenyek/duna-palota-eredmeny

Kinevezés is akad:
"A legfőbb Ügyészségen dolgozó Polt Péter feleségének szintén jutott hely az új Fidesz-kabinet második vonalában. Polt-Palásthy Marianna a humán tárcán belül, helyettes államtitkári rangban felel a jogi, a személyzeti és a nemzetközi szakterületért "
(ide tartozik a munkaügy is,azaz akár Pálffy feleségének alkalmazása sem állhat messze)

stb.
www.168ora.hu/itthon/sokba-van-nekunk-az-orban-kormany-57015.html?print=1

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:02:36

@BusMann: továbbá ex-nemesek akkor sem kapnak állami támogatást, ha mondjuk egy magániskolát, magánkórházat működtetnek. ha pedig egy ex-nemes esetleg egy állami kórház igazgatója, akkr sem kap a fizetésén kívül semmiféle anyagi támogatást ex-nemességére.

Roy 2011.01.26. 15:05:55

@adflexum: Ezt a sok buta fülkeforradalmár már elfelejtette. Azt is elfelejtette a sok amnéziás, hogy még a nyugdíjakat se emelték 1989-ben. Arra hivatkoztak akkor, hogy nincs rá pénz, mert a szocik elherdálták. Előtte mikor hatalomra kerültek akkor azt nyilatkozták Orbánék, hogy a gazdaság jó hejzetben van. Amit nem is csodálok, mert előtte Bokros rendbe tette.
Akkor is össze-vissza hazudoztak.

szildor1 2011.01.26. 15:06:38

Biztos forrásból tudom, hogy kedves Pállfy bejelentette nevelt lányát, mint titkárnőjét, pedig a lány még tanul és nem dolgozik. Pállfy urunk pedig felveszi a lány fizetését. SZÁNALMAS!!! Igaz keresztény hozzáállás.

Igaz Magyar 2011.01.26. 15:06:58

@Silent Bob: Kis adalék a kommunistázáshoz:

Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár (Orbán apuka párttitkár volt az átkosban.)
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Rogán Antal - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár (Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.)
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár

+ egy gyöngyszem a napokból:

Orbán:Mi, magyarok itt acélt fogunk előállítani. Remélem, egyszer majd otthon is megújul a magyar acélgyártás, nem csak itt, Egyiptomban

Hajrá evltársak!

BusMann 2011.01.26. 15:08:07

@Brendel Mátyás: ez a kérdés (harmadszorra sikerült is feltenni) már szerintem is méltó a vitára
1) a Taigetoszt senki nem élte túl, tekintve, hogy onan már csak a vének tanácsa által életképtelen csecsemőket dobták le.
2) ezt az állítást légy szíves támaszd alá, ha már ideírtad. ha sikerül, elfogadom.
3) ezaz, hogy jelenlegi, és ez az hogy utána sem nézel ennek sem.
ennyi. hogy egzakt legyek.

Silent Bob 2011.01.26. 15:12:13

@IgazMagyar: Kicsit félreértettetek. Arra próbáltam célozni, hogy korábban jobbosnak mondott blogok bírálják a mostani kormányt, a Piroslap pedig a legdurvább szoci rablások alatt is az ellenzékben lévő Fideszt fikázta.

Mr. Rocketfinger 2011.01.26. 15:12:54

@IgazMagyar: várjá' má'!! a Megyó nem III/2 volt? vagy akkor most hogyvanez?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:15:29

@BusMann: nem látom, hogy kötözködésed hogyan szolgálná álláspontod alátámasztását.

szildor1 2011.01.26. 15:17:21

Azért írtam ide, hogy valaki felfigyeljen rá és utánanézzen és leleplezze nekem nincs kedvem ezzel foglalkozni.

szildor1 2011.01.26. 15:18:35

@Brendel Mátyás: Azért írtam ide, hogy valaki felfigyeljen rá és utánanézzen és leleplezze nekem nincs kedvem ezzel foglalkozni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:20:54

@BusMann: Egyébként jó volna tisztázni az álláspontod is, mert csak közbeszóltál, én meg feltételezem, hogy azért, mert azzal értesz egyet, akivel vitattam. Az ő álláspontja pedig az volt, hogy az élet a fogantatással kezdődik, tehát az élethez való jog is, tehát az abortusz közügy, sőt tiltandó.

BusMann 2011.01.26. 15:24:24

@Brendel Mátyás: hogy Spárta, és a Taigetosz hogy jött ide, én sem tudom.
amúgy ne haragudj rám, nem kötözködni akarok, csak rávilágítani, hogy egyoldalúan gondolkodsz bizonyos dolgokról, és ez egyeseket bánthat (ez nem is baj), egyeseket pedig félrevezethet. a leírt szóért pedig tessék felelősséget vállalni.

BusMann 2011.01.26. 15:35:48

@Brendel Mátyás: véleményem szerint az új élet akkor kezdődik, amikor az ivarsejtek egyesülnek, létrehozva a zigótát. innentől fogva az már ugyanaz az élőlény, amivé/akivé 1, 50, vagy akár több száz év múlva fejlődik, tekintet nélkül arra, hogy milyen környezetben teszi ezt, legyen az kutya, macska, ember, vagy akár egy körtefa. :)
ebből nekem az következik, hogy az is ember, aki az anyja méhében nevelkedik, bármilyen apró legyen is, következésképp az szándékos elpusztítása szigorúan véve sajnos gyilkosság...

egerészölyv 2011.01.26. 15:44:31

@Kult: jó ez a "troll" kifejezés, olyan éppen, mint az "antiszemita". Akire rákenitek, az máris az. Védekezésnek, tiltakozásnak helye nincs, sőt, azzal újabb bizonyítékokat ad a megvádolt arra, hogy ő troll / antiszemita.

Csak valahogy másképp értelmezték ezt a választópolgárok áprilisban.

Pech.

egerészölyv 2011.01.26. 15:46:27

@szildor1: és még véletlenül sem füllentesz? Jaj, édi, mondd, hogy nem. Nagyot csalódnánk benned és biztos forrásaidban.

egerészölyv 2011.01.26. 15:47:46

@Brendel Mátyás: ez már csak így megyen. Például olyan emberek, akik életükben nem gyilkoltak, nem átallnak elítélni olyanokat, akik már igen.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:48:31

@BusMann: akkor a katolikus egyháznak az abortuszra vonatkozó részével egyetértesz. ezek után kérdezted, hogy igazoljam, hogy ez a katolikus egyház véleménye.

a kérdésed szerintem nevetséges, de felesleges is, mert neked mindenképpen ez a véleményed.

ahogy arra rámutatta, az élet kezdete és az élethez való elidegeníthetetlen jog kezdete nem ugyanaz. nem minden élőlénynek van az élethez elidegeníthetetlen joga. következtetésed tehát alaptalan.

ha szerinted egy megtermékenyített emberi petesejtnek, azaz egy egysejtű élőlénynek ehhez van joga, akkor furcsa, hogy mondjuk egy napraforgónak, vagy egy szarvasmarhának miért ne volna?

egerészölyv 2011.01.26. 15:49:51

@Brendel Mátyás: így van, az is furcsa, hogy ha egy nyúlnak nincs feltétlen joga az élethez, akkor miért van egy sekrestyésnek.

egerészölyv 2011.01.26. 15:51:25

@Silent Bob: ezt szeressük. Ez is egy típus. "Szerettem, de csalódtam benne." Egy baja van: borzalmasan unalmas, és sok nicknevet kíván.

egerészölyv 2011.01.26. 15:52:12

@Steve_Jobs: nem rossz így se. Nekem legyen mondva.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:55:18

@egerészölyv: nem jó a párhuzam.

Vannak emberek, akik gyilkolnak. Vannak, akik gyilkolhatnának, de nem teszik, és nem tudom, hogy vannak-e olyanok, akik nem is tudnak gyilkolni.

Vannak, akik abortuszt hajtanak végre, vagy kérnek, vannak, akik nem, és vannak, akiknek nincs is ilyen döntésre lehetőségük.

Minden esetben azok véleménye a relevánsabb, akiknek dönteniük kell, és nem azoké, akik egyáltalán nem kerülnek ilyen döntési helyzetbe. Mert ez utóbbiak túl könnyen beszélnek.

A pap és a normális emberek között nem az a különbség, hogy a papnak még nem volt abortusza, és a pap feleségének se volt. Vannak normális emberek, akiknek lehetett volna abortusza, vagy voltak már ilyen döntési helyzetben a feleségükkel, vagy barátnőjükkel, vagy lányukkal, és vagy így döntöttek, vagy úgy. A pap nem döntött, és nem is fog dönteni.

Tudod ez a más farkával verni a csalánt esete. A gyilkosságnál nem erről van szó.

egerészölyv 2011.01.26. 15:55:26

@jonatanxx: a tragikus sorsú Szilvásy családot kínzod??? A kormányzati pénzekből kitűnően kistafírungozott jövendőmondóval az élen?

egerészölyv 2011.01.26. 15:58:42

@Balbágy: mééég! Oly jó látni egy kis szocialista quintessentiát! :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 15:59:15

@egerészölyv: "az is furcsa, hogy ha egy nyúlnak nincs feltétlen joga az élethez, akkor miért van egy sekrestyésnek."

gondolom azon kétségbe vonható feltételezés miatt, hogy a sekrestyés okosabb.:)

VoLk&StRoY 2011.01.26. 15:59:33

@BusMann: apám! Te megmondod a zembereknek, hogy ők mit tudnak! Ezt a demagóg katyvaszt amit leírtál, és kiérződik a stíluson, hogy nincs ellentmondás! Az utolsó érved elől kihagytad, hogy "@ média törvény". Koccints egyet pálfi pityuval, és szocializálódjon a gyereked őt nézve a tv-ben!

egerészölyv 2011.01.26. 15:59:43

@BusMann: vének tanácsa által életképtelen csecsemők? Micsoda horror...

egerészölyv 2011.01.26. 16:00:32

@Brendel Mátyás: ja, ez számít? Uramatyám, szegény Gyurcsány...

egerészölyv 2011.01.26. 16:02:19

@VoLk&StRoY: mi az, t is vesztettél áprilisban, koma?

Silent Bob 2011.01.26. 16:04:18

@egerészölyv:
Nekem 100 éve ez a nickem mindenhol, nem bujkálok, ezért igyekszem mindenhol olyat írni, amit később is vállalok.
És nem azért szimpatizálok/tam a Fidesszel, hogy pl. havi 6 kilóért autót béreljenek Lázárnak.

adflexum 2011.01.26. 16:10:53

@BusMann: Nem dobták le őket, kitették a Taigetosz hegységben levő erdőben.

VoLk&StRoY 2011.01.26. 16:14:28

@egerészölyv: hát koma, ha a választásokra gondolsz, akkor nem vesztettem, nem is veszthettem mert indultam rajta.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 16:28:37

@egerészölyv: számít, és mivel Gyurcsány nálad okosabb, és neked van az élethez jogod, ezért neki is.

tölgyes 2011.01.26. 16:32:57

@IgazMagyar: Látom a tájékozatlanság és csacsiság elöntötte az agyát.

1.Szűrös Pozsgay, Chikán stb. soha nem volt tagja a fidesznek Szűrös és Pozsgay stbsoha semmilyen közfunkciót nem vállat a fideszben.
2.A magyar közéspikolások és egyetemisták döntő többsége KISZ tag volt. Ennek felemlegetése kb. olyan butaság, amikor egyesek azzal szórakoztam, hogy a jelenlegi pápa tagja gyerekként volt a Hitler Jugendnek.
3. KISZ titkárt középiskolában a gyerekek maguk választottak maguk közül a legügyesebbek legértelmesebbek közül. Márpedig Orbán jól tanult, jó focista volt, gondolom a szája is nagy volt..hát az ilyet szokták megválasztani.

Én nagy híve volnék egy olyan lusztrációs törvénynek, amelyik a politikai köztisztségekből kizárná azokat akik az előző rendszer politikai apparátusainak fizetett alkalmazottai voltak mint Kis Péter, Lendvai Ildikó, Gyurcsány ferenc.. akik fizetést kaptak politikusi szerepvállalásaikért... Az egyszerű párttagokat azonban nem zaklatnám, ahogy azt Ön tenné.

BusMann 2011.01.26. 16:34:48

@Brendel Mátyás: azt igazold, hogy a katolikus egyház emberi jogokkal ruházza fel a petesejteket, ha már ezt ide leírtad.
amit leírtam, abból nem következik, hogy holmi napraforgónak ugyanolyan jogai lennének, mint egy embernek :) a napraforgóölést egyébként nem bünteti a törvény tudtommal.
egyébként a vita alapját továbbra sem akarod megérteni, de hogy szemléltessem: apád-anyád joga -e kitalálni, hogy lepuffantsanak -e téged, vagy a sajátod? és ha teszem azt nincs nyelved, hogy állást foglalj, a szüleid döntése legyen -e (akik ki akarnak nyírni), vagy azért elvárnád az államtól, hogy megvédjen?

BusMann 2011.01.26. 16:35:28

@egerészölyv: így tényleg nem sok értelme van :D

nemmondom! 2011.01.26. 16:35:45

@sárkányfő: Azon a kérdésen, hogy az egyházakat, KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉGEIK ELLÁTÁSÁHOZ KAPCSOLÓDÓ KÖLTSÉGEIKBEN (és kizárólag ezekben) támogassa-e az állam vagy sem, lehet vitázni, szerintem igen. Az egyházfinanaszírozás kérdése Magyarországon azért jóval bonyolultabb ennél, mert az előző rendszerhez kapcsolódó államosítás következtében a rendszerváltáskor (elsősorban) a Katolkus Egyháznak hirtelen hatalmas (jogos) követelései támadtak az állammal szemben. Mivel ezek visszafizetését nem bírta volna el az ország, a Katolikus Egyház és az állam megállapodása értelmében az egyház az államtól támogatásra jogosult, különböző tevékenységeknél különböző mértékben. Pontosan ez az a pont, ahol a bejegyzés is hatalmas tárgyi tévedést vét. Semjén nem "további 5 milliárdot" akar az egyháztámogatásra, hanem gyakorlatilag az állam még fennálló "tartozását" csökkenteni ezzel az összeggel. Bár tény hogy tisztább viszonyokat teremtene, tehát van alapja az elgondolásnak, de nem gondolom hogy reális.

Mint ahogy a bejegyzés végén az írója felveti ennek a lehetőségét, valóban néhány pontban egyetértek vele, másokban vitatkozom. Íme egy, amiben szerintem károsan fals képet fest.

adflexum 2011.01.26. 16:37:31

@Roy: Na ja!
Iskolásoknak ingyen tanköny,kismamáknak ingyen utazás,60 felett ingyen gyógyszer...
Négy év múlva már több eszük volt: nem ígértek semmit, de mindent támadtak amit a kormány tett.
Ilyen programmal is csak nálunk lehet választást nyerni.(Passzív kampány)

VoLk&StRoY 2011.01.26. 16:37:39

@egerészölyv: az "indultam" elől kimaradt a "nem", ezért bocs! Egyébként, ha te úgy érzed, hogy nyertél, akkor gratulálok:)

BusMann 2011.01.26. 16:39:09

@VoLk&StRoY: de hát mondj ellent bátran, pálfit meg én sem bírom, erre akár mi is koccinthatunk.

BusMann 2011.01.26. 16:41:15

@adflexum: jó, bedőltem egy legendának, hagyjuk már a taigetoszt :)

egerészölyv 2011.01.26. 16:59:04

@Brendel Mátyás: mi??? Nekem? Jogom az élethez? Honnan szeded ezt a marhaságot?

egerészölyv 2011.01.26. 16:59:59

@VoLk&StRoY: kösz a tisztázást, már frászban voltam.

egerészölyv 2011.01.26. 17:03:02

@adflexum: hát nagyon sokan nincsenek, akik így gondolnák. (Ld. az áprilisi sajnálatos eseményeket.)

egerészölyv 2011.01.26. 17:04:38

@Silent Bob: nem kell lükeségeket, elcsépelt butaságokat írni - az a titka.

Várúr 2011.01.26. 17:05:37

@Brendel Mátyás:
"A hivatkozott cikk szerint..." Csodááás... Egy cikk hivatkozik, másik kommenteli majd poszt lesz belőle. Így dagad a semmi, felebarátaim.

Várúr 2011.01.26. 17:13:34

@éberség elvtársak:
Csodálkozom. Azon, hogy csodálkozol. Ugye nem gondolod, hogy a fidesz leszerepelt ellenzékiek közül választ h. államtitkárt, Duna palota igazgatónőt, stb.?

Silent Bob 2011.01.26. 17:14:22

@egerészölyv:
Esetleg fogadd meg a saját tanácsodat. ;)

VoLk&StRoY 2011.01.26. 17:20:41

@egerészölyv: nézted már, hogy jön-e a fekete lefüggönyözött volga!:)

Mikrobi 2011.01.26. 17:23:35

Furcsa csúsztatásokat olvasok ebben a cikkben. A logikáját követve követelem, hogy mától kezdve a közszolgálati tévében egy betörésről szóló híradás alkalmával egyenlő távolságot tartva a két oldaltól mutassák be a betöréses lopás mellett és ellen szóló érveket! Az abortusz mellett tegyék mindenki személyes, lelkiismereti jogává a csecsemő-, gyerek- és felnőttgyilkosságot is! Istentisztelet-közvetítések mellett adjanak le sátánista fekete miséket és a spiritiszta szeánszokat is! Vagy ezekre már nem vonatkozik a szabadság? Bírom ezt a kettős mércét a liberalizmusban...

sárkányfő 2011.01.26. 17:25:04

@nemmondom!:
Nem értek egyet. Rengeteg közhasznú tevékenységet végző cég sem kap állami támogatást, és ha én alapítok egyet holnap, az se fog.
Az állam saját maga költse el azt a pénzt közhasznú tevékenységre, átlátható módon, mert ezzel tartozik az adófizető állampolgároknak, sőt ez a kötelessége.
És tetszik vagy sem, ha egy egyházat támogat, még ha közhasznú célok ürügyén is, akkor egy vallást is támogat. Ezt elvi alapon ellenzem. Nem is értem hogy lehet adófizetők pénzén egyházat finanszírozni?

Nem értem, hogy miközben a válságra hivatkozva válságadókat vetnek ki, hamarosan megkurtítják a szociális kiadásokat is, tehát az egész ország és a cégek is szenvedni fognak a megszorításoktól, akkor az egyház úgy látszik nem veszi ki a részét a közös teherből, ők válság idején is több pénzt kapnak. Az egyház nem morális alapon áll? őket miért vonják ki a terhek alól?

Ami a múltat illeti, meg az államosítást, kárpótlást: egy egész népet fosztottak ki, tettek tönkre a xx. század különböző elnyomó rendszerei. Sok millió magyar mellett az én családomat is. Mi speciel nem kaptunk semmillyen, még részleges kárpótlást sem, és ha az államnak nincs elég pénze kárpótolni mindenkit, akkor állítson fel egy sorrendet. És a sor elején a saját állampolgárai legyenek, ne egy világegyház, amelynek biztos nincsenek anyagi gondjai, igaz az egyház vagyona titkos, ami szintén megérne egy misét.
Megjegyzem az egyház igen csúfos szerepet vitt mind a fasiszta, mind a kommunista hatalom idején, tehát morális alapon egy fillért se kéne kapniuk, ellenben még nekik kéne kárpótlást fizetniük a magyar népnek azokért a hatalmas morális és politikai károkért, amiket azzal okoztak, hogy támogatták, erősítették, együttműködtek a diktatórikus rezsimekkel.

BusMann 2011.01.26. 17:50:34

@sárkányfő: "az egyház igen csúfos szerepet vitt mind a fasiszta, mind a kommunista hatalom idején" - Mindszenty József, Apor Vilmos, Márton Áron nevére keress már rá légy szíves. köszi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 18:09:24

@BusMann: "amit leírtam, abból nem következik, hogy holmi napraforgónak ugyanolyan jogai lennének, mint egy embernek :) "

egy kifejlett napraforgó sokkal fejlettebb, mint egy megtermékenyített petesejt.

"szemléltessem: apád-anyád joga -e kitalálni, hogy lepuffantsanak -e téged, vagy a sajátod? és ha teszem azt nincs nyelved, hogy állást foglalj, a szüleid döntése legyen -e (akik ki akarnak nyírni), vagy azért elvárnád az államtól, hogy megvédjen?"

nem a nyelv a kérdés, hanem a tudat, az érzelmek, és leginkább a döntés képessége. teljesen nyilvánvaló, hogy ha valaki NEM TUD dönteni, akkor az NEM DÖNTHET. mert képtelenség. teljesen nyilvánvaló, hogy akkor máésnak kell dönteni.

és az is nyilvánvaló, hogy a szülők a legilletékesebbek ebben, nem pedig Pálffy István.

te örülnél neki, ha Pálffy István döntene a lepuffantásodról? mert te azt éljenzed itt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 18:11:22

@Várúr: neked még cikked sincs, te csak pofázol. és az is hogy dagad.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 18:17:08

@Mikrobi: "Furcsa csúsztatásokat olvasok ebben a cikkben."

a furcsa csúsztatások nálad vannak.

" A logikáját követve követelem, hogy mától kezdve a közszolgálati tévében egy betörésről szóló híradás alkalmával egyenlő távolságot tartva a két oldaltól mutassák be a betöréses lopás mellett és ellen szóló érveket!"

híradóban szerintem nem szoktak ilyet leadni. de ha igen, akkor csak a tényt. nem ítélkeznek se mellette sem ellene. az a bíróság feladata.

" Az abortusz mellett tegyék mindenki személyes, lelkiismereti jogává a csecsemő-, gyerek- és felnőttgyilkosságot is!"

a felnőttnek, gyereknek és csecsemőnek vannak érzései. egy megtermékenyített petesejtnek nincs.

egyébként a cikkben nem mondtam azt, hogy az abortusz témájában nem lehet vitatkozni. sőt, utaltam rá, hogy lehet. nem olvastad el a cikket rendesen.

"Istentisztelet-közvetítések mellett adjanak le sátánista fekete miséket és a spiritiszta szeánszokat is! "

szerintem egyiket se adják le, de ha már, akkor nem rossz ötlet. ha ez egy reductio ad absurdum akart lenni, akkor az ad absurdum rész nem sikerült.

VoLk&StRoY 2011.01.26. 18:30:05

@BusMann: "de hát mondj ellent bátran"

Hát akkor fussunk neki:
@ család védelme a médiában: a gyereket ne hagyd a tv előtt szocializálódni, beszélgess, tanulj, játssz vele néha, vidd el színházba (egy színházjegy kb. 2-2,5 szerese csak egy mozijegynek!), egyébként néha a mozi se rossz, ott is te választhatod a filmet, úgy ahogyan otthon is kiiktathatod a véleményed szerint a kis gyerkőcre káros tv csatornákat a tv-ről, de gyermeked szocializációjára tekintettel ne akard megtiltani nekem, mondjuk a Private Spice csatorna nézését!
@ vasárnapi nyitva tartás: én szeretek vasárnap vásárolni, és bár az eladó valószínűleg nem szeret vasárnap dolgozni, de szüksége van az ezért járó fizetésre, és a vasárnapi kiskereskedelem megtiltásával jó pár ezren kerülhetnek közülük utcára, hiszen rövidebb heti nyitva tartáshoz kevesebb eladó, pénztáros kell. A megmaradó dolgozók pedig egy időegységre vetítve több vásárlót kell, hogy kiszolgáljanak, hiszen a vasárnapi vásárlók átcsoportosulnak a többi nyitvatartási napra. Egyébként nekem is kell havonta, kéthavonta 1-2 vasárnapot dolgoznom (és nem vagyok bolti eladó), ja és erről még a kdnp nem is tud!:)
@ abortusz: az abortusz kategorikus tiltása mára bizonyítottan nagy öngól bármelyik társadalomban (még az egyik „legfejlettebben”, a szocializmusban is:), lásd ratkó korszak), és az alsóbb társadalmi rétegeket sújtja a legjobban. Éppen most söpri ki Budapest utcáiról a hajléktalanokat Tarlós, és megnyirbálja a segélyezést. Te elősegítenéd az utánpótlásuk robbanásszerű megnövekedését, akkor tiltsd be az abortuszt! A gazdagabb rétegek úgyis megoldják az „angyalcsinálást”!
@ egyházak: az a „koszos pár milliárd” ahogyan írod, sajnos nagyon jól jönne, például a csak külföldi operációval megmenthető gyerekek családjainak! Tudom, hogy ez most nagyon demagóg volt, de a történelem folyamán a véleményem szerint a legtöbb háborúskodás okozói a különböző egymással szemben álló egyházak, vallások voltak, ugyan kinek az istene is az igazi? Na de visszatérve kis hazánkba, többek között egy ilyen kiélt, megpüffedt fejű szerencsehuszár képviseli a keresztény eszméket a magyar parlamentben, ez már monty python-i fordulat!
@ MNYP: „az hogy "lenyúlták" a pénzedet meg te is tudod, hogy hazugság”. Nem kéne megmondani a másiknak, hogy ő miről tudja, hogy hazugság, hadd döntse el ő maga! Egy példa, hogy értsd: ha átvenném a parancsoló stílusod, akkor én is azt mondanám neked, hogy hazudott a fidesz, mert éppen azt mondta, (írta), hogy „megvédi a nyugdíjpénztárakat”! De én nem mondok ilyet, mert ők biztos nem tettek ilyet!
Vagy mégis?
kepviselofunky.blog.hu/2010/11/25/2010_aprilis_fidesz_megvedjuk_a_nyugdijpenztarakat

BusMann 2011.01.26. 18:54:56

@Brendel Mátyás: ez már jobb érvelés, de szerintem meg igenis dönt azzal, hogy mozog, életjeleket ad, életben marad - igaz, indirekt módon, de ezekkel nyilvánvalóvá teszi, hogy ragaszkodik a szaros kis hippi életéhez...
nagyon elcsépelt, de a néma sikolyt gondolom nektek is levetítették a suliban. ha nem, hát kár érte.
egymást úgy sem fogjuk tudni meggyőzni, és nem is akarjuk.
pálfit egyébként az éljenzi, akinek egy faluban három anyja van. nekem nincs.
jóccakát.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 20:11:40

@BusMann: "szerintem meg igenis dönt azzal, hogy mozog, életjeleket ad, életben marad"

ez már szánalmas részedről. a napraforgó és a szarvasmarha is csinálja ezt. ezt nyilván tudod is, csak megpróbáltad megjátszani a hülye érvedet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.26. 20:21:16

@BusMann: Az abortusz Magyarországon a 12. hétig engedélyezett az anya döntése alapján.

12 hetes korában a magzat kb ebihal nagyságú, olyan formája van, és a szervei gyakorlatilag nem működnek. Nem éreznek fájdalmat.

en.wikipedia.org/wiki/Fetus#Week_9_to_16

szemtanú 2011.01.26. 21:11:30

@Brendel Mátyás: Ha, nem mondtam újat, akkor sajnos azt kell mondanom, hogy szándékosan csúsztatsz, hogy finoman fogalmazzak, és csak úgy állítod be a dolgokat, hogy azok téged igazoljanak. Ez nagyon átlátszó és ezért hatástalan. Tehát nem vagy jól felkészült. Üdv!

BusMann 2011.01.26. 23:22:17

@VoLk&StRoY:
erre kicsit késő van már válaszolni, de
- neked van gyereked - sőt!- láttál már gyereket tévé előtt? na, rájuk gondoltam. (persze te napi kétszer viszed őket színházba azért potom pénzért, mi az neked.)
- "én szeretek vasárnap vásárolni, és bár az eladó valószínűleg nem szeret vasárnap dolgozni" - ok, itt meg is állhatunk, a bolti eladók nevében köszi a szolidaritást. Mit szólsz ahhoz a feltevéshez, hogy ha mondjuk janinak x mennyiségű áru kell, hogy kielégítse az igényeit, akkor azt hét helyett hat nap alatt is be tudja szerezni? az eladó innentől kérheti ugyanazt a fizetést (vagy vállalhat napi + egy órát)
- ha azt írod, h bizonyítottan, akkor bizonyítsd! pláne, ha azt mondod, hogy a ratkó-korszak termelte ki a hajléktalanokat.
- "tudom, hogy ez most nagyon demagóg volt" - igen, az volt, és tekintve, hogy ez volt az első szavad hozzám (idézem: "ezt a demagóg katyvaszt amit leírtál, és kiérződik a stíluson, hogy nincs ellentmondás"), erre nem is válaszolok.
- ettől a hazugság hazugság marad: nem azért szóltam hozzá, hogy akár a páfit akár a fideszt megvédjem, nem is áll szándékomban így tenni.

Avatar 2011.01.27. 09:51:04

@BusMann: A bolti eladó valószínűleg szerdán se szeret dolgozni... Mit szólsz ahhoz a feltevéshez, hogy ha mondjuk janinak x mennyiségű áru kell, hogy kielégítse az igényeit, akkor azt hét helyett egy nap alatt is be tudja szerezni? Na jó, legyen 2, hétfőn és csütörtökön vannak boltok, oszt kész.
Egyébként miért csak a bolti eladókról van szó? Miért olyan kivételesen fontos, hogy pont ők minden vasárnap pihenjenek? Pláne miért csak a nagy boltok eladói?
Ha mondjuk egy olyan törvényt készülne hozni egy majdani kormányzat, hogy a hét valamely napjára kötelezően bezáratná a bizonyos alapterületnél nagyobb templomokat, az ellen biztos visítanának a KDNP-sek...

BusMann 2011.01.27. 10:46:00

@Avatar: túlzásnak tartom. :) VoLk&StRoY írta tele empátiával, hogy vasárnap is szeret vásárolgatni, ezért emeltem ki őket. természetesen mindenkinek jár a vasárnap.
ha meg arról döntenének, hogy zárják be a te lakásod, akkor meg te visítanál.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.01.27. 11:09:37

@BusMann: "ha mondjuk janinak x mennyiségű áru kell, hogy kielégítse az igényeit, akkor azt hét helyett hat nap alatt is be tudja szerezni?"

ennyi erővel a jegyrendszert is be lehet vezetni akkor, nem?

a szabad ország arról szól, hogy ha jani vasárnap akar vásárolni, és józsi hajlandó neki vasárnap eladni, akkor az állam ebbe nem pofázik bele.

BusMann 2011.01.27. 11:47:35

@Brendel Mátyás: figyelj, "ennyi erővel" egy csomó marhaságot is be lehet vezetni, de itt nem erről van szó, hanem a vasárnapi munkaszünetről - amivel én egyetértek. szerintem te is látod benne a rációt, csak te pont nem értesz vele egyet.
és ez így rendjén is van.
a szabad ország nálam nem feltétlenül jelenti azt, hogy az állam teljesen kivonja magát az állampolgárok életéből.

VoLk&StRoY 2011.01.27. 12:39:15

@BusMann: a vitastílusodra a következő párbeszéd a jellemző:

A bíróság ítéletet hirdet: kötél!
Vádlott: öt év?!
Bíró: maga elmebeteg!
Vádlott: elmehetek?!

Nem kell fárasztanod magad a válasszal! Hajrá, szórd az igét tovább!
süti beállítások módosítása