Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Már egy fotóstól is retteg a médiacézárnő?

2010.12.17. 06:23 | ZöldMarci | 181 komment

Eltanácsolták az Orbántól való kérdezéstől a Népszabadság riporterét, de Szalai Annamária médiacézárnő birodalma már egy fotóst se mert beengedni a közpénzből működő médiahatósághoz. Nézzük mi is történt:

http://nrw.kecskemetitv.hu/imgs_mti/mtifoto491896.jpg
Fotós is jön?
 
A nemzetközi tényfeltáró delegáció szerdán érkezett kétnapos látogatásra Budapestre, hogy a készülő médiaszabályozásról tájékozódjanak a média képviselőinél és a Médiahatóságnál. A csoport tagjai csütörtök délelőtt Szalai Annamáriával, a Médiahatóság elnökével találkoztak. A delegációt megvárakoztatták, a velük érkezett forgatócsoportot pedig kitessékelték a hatóság budai, Ostrom utcai épületéből, ahogy a Népszabadság  fotóriporterét is. Ezt azzal indokolták, hogy az esemény nem nyilvános.

A Nemzetközi Sajtó Intézet (International Press Institute - IPI) és a Dél- és Kelet Európai Média Szervezet (South and East Europe Media Organisation - SEEMO) azért küldött közös delegációt Magyarországra, mert aggasztónak tartja a magyar sajtószabadságra nézve a készülő médiatörvényt.

Az IPI képviseletében Anthony Mills sajtószabadság-képviselő, a SEEMO részéről pedig Oliver Vujovic főtitkár és Marta Palics vezetőségi tag szerdán a hazai közszolgálati, illetve kereskedelmi médiumok illetékeseinél tájékozódott, ma pedig állami tisztviselőkkel találkozik.
 

A delegáció célja Vujovic szerint az, hogy a média helyzetéről, problémáiról és fejleményeiről tiszta képet alkothassanak. Lapunknak elmondta: a kereskelmi, illetve közszolgálati médiumok képviselőivel való találkozásukon számos kritikai észrevételt hallottak - még az utóbbiaktól is.

 

 

A nemzetközi szervezetek aggodalmát az váltotta ki, hogy a parlamenti döntésre váró fideszes médiatörvény-tervezet alapján sokmilliós bírságokat szabhatna ki a médiahatóság például a közerkölcsöt sértő vagy kiegyensúlyozatlanul tájékoztató médiumokra - és nem csak a közszolgálatiakra -, illetve, hogy az újságírókat titkos informátoraik felfedésére kötelezhetnék, nemzetbiztonsági okokra hivatkozva például.
 
A Stop.hu-ra hivatkozva az Index azt írta: a kormányzati kommunikációs központ megüzente a napilap londoni tudósítójának, hogy meg se próbáljon bejutni Orbán Viktor és David Cameron brit miniszterelnök londoni találkozójára, mivel a magyar miniszterelnök csak a HírTv-nek és a Tv2-nek nyilatkozik. Azt üzenték, hogy az MTI jelen lesz az eseményen, vegyék át a távirati iroda hírügynökségi tudósítását.
 
Mindez azután történt, hogy a Népszabadság hétfőn cikket közölt “A helyreigazításnak nincs helye” címmel, amiben Szalai Annamária helyreigazítási kérelmét utasították el mondván az NMHH elnökének nincs igaza, amikor a napilap pénteki cikkére reagálva többek közt azt kifogásolta, hogy ő nem főnöke a közszolgálati médiának, hiszen csak a médiák vezetőit és annak helyetteseit nevezheti ki. A hétfői cikk után egyébként az NMHH visszavonta az amúgy is formailag hibás helyreigazítást, mivel véleményük szerint a helyreigazításhoz hisztérikus a közhangulat.
 
Szalai Annamáriáék persze érthetően nem mertek nyilvánosan tárgyalni a nemzetközi delegációval. Érveik aligha vannak, így ezek és az ezekre adott válaszok igen kínosak lehetnek. Jobb, ha a "forradalmat" szép csendben, egy hátsó szobában magyarázzák. De, hogy már egy fotóstól is rettegni kell? Kedves Annamária, egy volt szexújság-főszerkesztőtől több belevalóságot gondolna az ember.
 
http://marvell.index.hu/imgfrm/6/5/6/0/THM_0000556560.jpg
nol.hu/Index.hu/Piroslap

 

 

 

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr702520976

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kísérleti terep 2010.12.17. 18:03:38

Orbán Viktor az utolsó demokraták egyike ebben az országban. Ez abból is látszik, hogy a kormányverzió helyett az eredetit, a frakciójavaslatot támogatja.  A dolgot csupán némileg árnyalja, hogy a kormány csekély önkorlátozást is tartalmazó verzió...

Trackback: Szív küldi 2010.12.17. 16:07:27

Annamarinak küldeném a következő számot, és üzenem neki, hogy sok skiert kívánok az új megbizatásához!

Trackback: Szív küldi 2010.12.17. 16:07:11

Annamarinak küldeném a következő számot, és üzenem neki, hogy sok skiert kívánok az új megbizatásához!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 09:27:07

Tegnap, véletlenül, láttam a m1 esti híradóját. Rémes. Egyetlen példa: beolvassák, hogy egy rakás cég tiltakozik az EU-nál az extraadók miatt. Gyorsan betesznek valami IBM-es srácot, aki nyilatkozza, miszerint az IBM nem akar elmenni magyarországról. Bazmeg, nem is érinti őket az extraadó... Akkor mi köze?

Régen kedveltem ezt a détótkrisztát. Most már csak szexuális értelemben bír felcsigázni. Szégyellheti magát, az a helyzet.

belekotty 2010.12.17. 11:11:37

Az IBM pont rossz példa több okból is. Nem érinti az extraadó, továbbá ők itt voltak a rendszerváltás előtti idők sötét éveiben is. Nem mellesleg vannak itt cégeik, amelyek offshoreként működnek, lásd a Székesfehérvári támogató központot, amely csak a munkaadói járulékokat fizeti. Pont leszarják a Fidesz kormányt.

azAttis 2010.12.17. 11:20:45

a Népszabi direkt csinált "hírt". Szánalom

stratez 2010.12.17. 11:29:53

Arra azért kíváncsi lennék, ha megjelenne a Népszabadság székházában egy fotós minden bejelentés és előzetes kérés nélkül, ugyanis ez történt, ez nem nyilvános rendezvény volt, kormánypárti média sem volt jelen, akkor mi lenne? Úgy kibasznák, mint a macskát szarni. Amúgy pedig a gyengülő memóriák kedvéért megjegyzem a sajtószabadság mostani bajnokainak, hogy az elmúlt 8 évben a Magyar Nemzetet és a Hírtévét minden létező rendezvényről elhajtották a most rinyálók, sőt, a Magyar Hírlap előfizetését Gyurcsány megtiltotta a közpénzből működő közintézményeknél. Akkor hol voltatok, balfaszkáim?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.12.17. 11:33:39

@azAttis: direkt csinált hírt? Ezt magyarázd meg, mert nem értem..

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.12.17. 11:35:00

"Úgy kibasznák, mint a macskát szarni. Amúgy pedig a gyengülő memóriák kedvéért megjegyzem a sajtószabadság mostani bajnokainak, hogy az elmúlt 8 évben a Magyar Nemzetet és a Hírtévét minden létező rendezvényről elhajtották a most rinyálók, sőt, a Magyar Hírlap előfizetését Gyurcsány megtiltotta a közpénzből működő közintézményeknél. Akkor hol voltatok, balfaszkáim? "
És ez felhatalmazza a mostani kormányt arra, hogy folytassa ezt a gyakorlatot? Ez érv? Nem az volt, hogy az elmúlt 8 évben minden milyen rossz volt? Akkor lehet folytatni?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.12.17. 11:35:12

@stratez: egyrészt nem értem - ha azért szavaztál másik kormányra mert ez nem tetszett, akkor miért nem vagy felháborodva? másrészt pedig a miniszterelnöknek kötelessége nyilatkozni, a népszabadság riporterének meg joga van kérdezni! Jogállam van ugyanis! MÉg..

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 11:35:45

@stratez: megint hazudsz:-)

nem tiltottak el, csak nem nyilatkoztak nekik.

az nem ugyanaz..

egyebkent ha nem hazudnal, mert igaz lenne amit leirtal ide - de ugye nem az - akkor is erdekes lenne a szitu, mert akkor azt allitod, hogy nincs kulonbseg az mszp es a fidesz kozott..

na?

melyiket valasztod? hazug vagy, vagy csak siman balfasz?:-)

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.12.17. 11:39:10

@az igazi Sipi: a szomorú az, hogy a kettő egyszerre...

váév építők (törölt) 2010.12.17. 11:39:57

szalai annamari egy pornóújság főszerije volt????
ez komoly? ő nem szerepelt a lapban?

képmutató büdös kurva!

J.W. Booth 2010.12.17. 11:40:03

Na ide is megjöttek az idióták.
Viktor és családja számíthat rájuk.

Egyszerű a képlet: ne gondolkodj, mondd azt, amit a Vezér rendel, és persze gyurcsányozz. Hajrá fiúk, szép életet és sok önálló gondolatot!

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.12.17. 11:41:39

@stratez: az egy dolog, ha pártrendezvényekről eltanácsolják a nem baráti újságírókat, bár ez sem helyes, de volt olyan eset, amikor Fletó miniszterelnökként szerepelt valahol hivatalos állami eseményen, és oda nem engedték be a jobbos újságokat?

Kérdezem ezt úgy, hogy az mszp-t nem kedvelem, szóval nem védeni akarom őket, de azt alapvetőnek tartom, hogy hivatalos eseményeken ne válogassa meg a kormány, hogy ki lehet jelen tudósítani.

J.W. Booth 2010.12.17. 11:43:29

Egyépként tényleg, ez egy ostoba picsa.
Az egyetlen dolog, ami a mentségére szól, hogy ez nem az ő akarata, hanem a Vezér utasítása.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 11:48:00

Mindenki leragad a népszabinál, de a hír szerint "[a] delegációt megvárakoztatták, a velük érkezett forgatócsoportot pedig kitessékelték". Teccikérteni. Jön egy sajtóintézetes delegáció, megkérdezni, hogy van ezzel a sajtószabadsággal. Erre kivágják a forgatócsoportukat.

Vajon mit fognak írni a jelentésbe?

Nelson Muntz (törölt) 2010.12.17. 11:48:38

@stratez: te fideszcsicska! a horrtv folyamatosan ott volt veres es gyurcsany sarkaban! az hogy nem nyilatkoztak te is lathattad mert beengedtek a horrtv kamerajat mindenhova, max. leszarta a haverjaidat. a veres meg le is fejelte oket es a szemuvegukre is raugrott....jah nem, az a mostani fideszes fopolgarmester volt. :DD

Lacdelo 2010.12.17. 11:49:45

@váév építők:

A kurvak azok tiszteletre melto emberek, ellentetben ezekkel a gatlastalan Fidesz berencekkel szemben. Legkozelebb ne hozd oket osszefuggesbe oket, mert ezzel csak a Fidesz imidzset javitod. :)

váév építők (törölt) 2010.12.17. 11:52:16

@Lacdelo: jogos :)
inkább lennék kurva, mint fideszes...

Lacdelo 2010.12.17. 11:52:38

@Humperdickk:

Fidesz= antidemokracia, OV=Nazarbayev. Nagyjabol ennyiben lehet roviden osszesuriteni.

Anarchy 2010.12.17. 11:54:15

"az újságírókat titkos informátoraik felfedésére kötelezhetnék, nemzetbiztonsági okokra hivatkozva például."

Gondolom hogy az ő Öszödük megmaradjon házon belül.

lac666 2010.12.17. 11:55:52

Itt már nem a jogállamiság a kérdés. Az megrendült a médiatanács egyszínűségével! Ez már fasizmus szagú!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.17. 11:56:18

"A Nemzetközi Sajtó Intézet (International Press Institute - IPI) és a Dél- és Kelet Európai Média Szervezet (South and East Europe Media Organisation - SEEMO) azért küldött közös delegációt Magyarországra, mert aggasztónak tartja a magyar sajtószabadságra nézve a készülő médiatörvényt."

Ezeknek valós hatalmuk is van, vagy csak a szokásos kamuszervezetek?

Ettől eltekintve, Szalai Annamária egy igazi idióta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.17. 11:58:20

@agyvihar: Banyek, egy ilyen Gyugyi gyűjtemény bemutatón, az újságírók Schmitt Palit nem láthatták élőben :D Kivetítőn kellett néniük egy másik szobából.
Ez mekkora LOL... :D Kb. akkora, mint amit ezek műveltek most.

azAttis 2010.12.17. 12:00:37

@Legelő Őse: a fotoriporter még azt is hazudta, hogy elvették a kameráját csak nem beszélte meg a vele lévő riporterrel aki elmondta, hogy nem történt ilyen. Sőt egyszerűen megkérték őket, hogy nem most van a fényképezkedés ideje mert először talán dolgoznának valamit.

A Néphazugság meg lehozta címlapon, hogy őket "kitiltották", "megvárakoztatták" (juj!). Gondolom a zuhanó példányszám miatt kezdtek el bulvárhíreket gyártani.

P.Guszti 2010.12.17. 12:00:55

Micsoda hülyeség ez? A bírósági tárgyalásokat kivéve a táőrgyalások két bármilyen fél között sohasem nyilkvánosak.A tárgyalások eredményéről vagy eredménytelenségéről esetleg szokott lenni nyilatkozat, netán sajtótájékoztató. De maguk a a megbeszélések, tárgyalások sehol nem szoktak nyilvánosak lenni.

Lacdelo 2010.12.17. 12:01:47

@váév építők:

A Fideszes megbizottak, kepviselok, parttagok mint folyamatosan lefekszenek OV-nak es a szuk Fidesz elitnek. Ok poilitikai prostitualtak. OV kiadja a parancsot es legyen az barmennyire is visszataszito vogy ostoba zokszo nelkul vegrehajtjak es probaljak utolag elmagyarazni a nepnek, hogy miert is jo ez nekunk.

Nem hiszem hogy minden Fideszes kepviselo egyetert melysegesen a Fidesz iranyvonalaval es valoban ennyire elvetemultek es gatlastalanok lennenek. Csakhat szamukra a penz, a hatalom mindennel fontosabb es tudjak, ha visszabeszelnenek akkor azonnal kinnt talalnak magukat az utcan.

Várúr 2010.12.17. 12:03:34

@az igazi Sipi:
"Hazug, vagy balfasz?" Te mindkettő. A Népszabóság kavart egy műbalhét. Semmilyen médiumot nem hívtak az eseményre. A Népszabó szimplán provokált. Más lap, tévé, rádió, stb. nem volt ott, ők meg helybe mentek a pofonért. Hogy aztán legyen miért rinyálni.

nemecsek ernő áruló 2010.12.17. 12:03:42

@stratez: Értem. Tehát amikor a fiad/lányod elmegy vizsgázni, és megbukik fizikából, akkor te elfogadod érvként, hogy "de a többiek is megbuktak". Világos.

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:04:46

@stratez: ó , de szép is lenne ha "csak" nem fizetnének elő a Népszabadságra.......nem pedig ellehetetlenítenék a működését .

Yasashi Tanuki 2010.12.17. 12:06:34

"érveik finoman szólva sincsenek túlzottan így ezek és az ezekre adott közvetlen reakciók igen kínosak lehetnek"

A média vörös - kék hegemnóiája idején történt övön aluli médiahúzások sorozata számomra megmagyarázzák az óvatosságot amit a jobboldal mutat. Tudjátok akit a kígyó egyszer megmart az már a gyíktól is fél.

Nézzük csak vissza tárgyilagosan az országos napi és hetilapok és reggeli TV műsorok archívumait az Antall kormány megalakulásától napjainkig!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 12:07:03

@Várúr: azon gondolkodom, hogy mennyire lehet nehez ugy gepelni, hogy orban ul az arcodon..?:-DDDDDD

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:09:04

@J.W. Booth: Nem vetted észre , hogy Orbán ilyen jellemtelen, jellegtelen és hiteltelen emberkékkel veszi körül magát és hogy ne kompromittálódjon..., a piszkos munkát velük végezteti el !

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 12:09:13

@Yasashi Tanuki: "Tudjátok akit a kígyó egyszer megmart az már a gyíktól is fél. "

hat igen, a sajtoszabadsag csunyan bebaszott a fidesznek simicskaval, a juszt-fele koncepcios perrel es a nyirfa-uggyel kapcsolatban..

megegyszer nem fogjak megengedni, hogy a geci huzasaik es lopasaik nyilvanossagra keruljenek:-)

ha ezt erted a kigyomaras alatt..;-)

P.Guszti 2010.12.17. 12:09:59

Humperdsick,
nagyon is jól választotta meg a kormány az extraadó szenvedő alanyait. Azokat a cégeket adóztatta, akik folyamatos, biztos bevétellel rendelkeznek hazánkban, akik elsősorban piacot vásároltak és nem termelő tevékenységet folytattak. Ezek a cégek (áramszolgáltatók, telekommunikációs szolgáltatók, hipermarket hálózatok, bankok, biztosítók) nem fognak elmenni Magyarországról, de ha elmennének, sem történne semmi komolyabb baj, más betöltené a helyüket.

A termelő, fejlesztő, nemzetközi központokat üzemeltető tevékenységet folytató cégeket, így az IBM-et nem érinti ez az adó, sőt, számukra javult a gazdasági környezet. Ezek azok a vállalatok, akik új munkahelyeket hozhatnak létre Magyarországon.

Ezért az MTV Híradója nagyon is helyesen mutatta be, hogy míg az érintett cégek sírnak, mások nagyon is jól vannak.

pakesz (törölt) 2010.12.17. 12:11:44

@belekotty: tudnek meselni szepeket....
nekem az IBM elobb lett valami massal asszocialva mint a sajat tevekenyseggel...

ha erted mire gondolok, az uvegepuletre :)

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:14:07

@lac666: Ezért javaslom a FIDESZ nevet megváltoztatni FIFASZ - ra !

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:18:00

@kíváncsivagyok: De mivel már nem fiatalok , legyen inkább ÖFASZ ( Öreg F...... Szövetsége ) A pontok száma nem (biztos) egyezik a behelyettesítendő betűk számával !)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 12:18:24

tenyleg..
valaki nem akarja a sajtoszabadsag erdekeben vallalni, hogy ugy tisztessegesen megkurja azt a voros boszorkanyt..?:-DDD

de nem valami puhapocsu fideszesre gondoltam. egy igazi, tokos liberalisgyerek, aki nem csak megmagyarazza ugy orbanosan, hogy "hidd el, ez erekcio, meg ha nem is annak latszik es kulonben is azert olyan kicsi es puha, hogy ne fajjon", hanem televagja ugy istenesen..:-D

Lacdelo 2010.12.17. 12:21:01

@azAttis:

"a fotoriporter még azt is hazudta, hogy elvették a kameráját csak nem beszélte meg a vele lévő riporterrel aki elmondta, hogy nem történt ilyen. Sőt egyszerűen megkérték őket, hogy nem most van a fényképezkedés ideje mert először talán dolgoznának valamit."

Ezt honnan tudod? Linkeld mar az ujsagcikket, legyszi. Kosz.

Egyebkent amit a Nepszabadsag leir az teljesen hihetonek tunik, ismerve az elozmenyeket semmi meglepo nincs ebben. OV nem engedi,hogy NSZ Londonban a sajtotajekoztaton ott legyen. Milyen szinben tunteti fel igy (M)agyarorszagot???

Ilyet David Cameron meg almaban sem tenne meg az angol sajtoval. Ez szerinted rendben van, szabad ilyet csinalni? Jol kepviseli a magyar nepet, kulfold megitelese egyre jobban romlik irantunk. Mar a FT is folyamatosan negativ cikkeket kozol rolunk, pedig az egyaltalan nem egy baloldali lap. Egy normalis befekteto ezeket olvasva, biztos mas orszagba fekteti be a penzet a regionkban.

www.ft.com/cms/s/0/2eba8142-fd79-11df-a049-00144feab49a.html#axzz18MnFV0Vk

www.ft.com/cms/s/0/9ac8db2a-f1af-11df-bb5a-00144feab49a.html#axzz18MnnCPmT

www.ft.com/cms/s/0/7745e204-011a-11e0-8894-00144feab49a.html#axzz18Mo1Fiwn

Marco Soprano 2010.12.17. 12:23:36

@Humperdickk: Az a helyzet h nem o a hirado szerkesztoje. O csak azt mondja el, amit el kell mondania. Amugy meg a cikkre reflektalva, ez kellett a tobbsegnek, nem? Mibol gondolta, barki is azt, h Orban zsebeben van a bolcsek kove??? Miert gondoltak a szavazok, h ok jobban tudnak barmit is? Ez az ember annyira van otthon a politikaban mint barki mas aki 20 eve csinal valamit, es kulfoldon ugyanolyan sulytalan figura mint barmelyik kis kelet-kozep Eu-i orszag miniszterelnoke.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 12:24:17

@P.Guszti: nem érted. Az IBM-et azért mutatták be, mert ők hajlandóak bemondani a kamerába, hogy hiába van extraadó, ők nem mennek el. Igaz, nem is érinti őket az extraadó. És iez így hazugság, a nézők szándékos megtévesztése.

Nem az a baj az adóval, amit írsz. Hanem az, hogy szelektív: csak külföldieket érint. Ez meg az uniós versenyjog megsértése. Jogsértés.

Laciii 2010.12.17. 12:24:30

@Tyson925:
"És ez felhatalmazza a mostani kormányt arra, hogy folytassa ezt a gyakorlatot?"
Nem, ehhez simán joguk van hozzá nekik is alapból, emberek szemét kilövetni azonosító nélküli rendőrnek látszó egyedekkel pl. nincs joguk továbbra sem.

"Nem az volt, hogy az elmúlt 8 évben minden milyen rossz volt?"
Nem, nem minden.

Lacdelo 2010.12.17. 12:28:02

@Várúr:

Ha a mer egyszer parlamenti kepviselo vagy a Fidesz szineiben, akkor legyszives foglalkozzal a munkaddal, ne itt a blogokban trollkodjal. Bar az is igaz Fideszesek szeretnek allast hallmozni. :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 12:28:32

@Marco Soprano: tudom, hogy nem ő a szerkesztő, de arcát adja ehhez, az a siralmas. Nincs az a pénz.

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:30:42

@Marco Soprano: Más az ha súlytalan.....és megint más, ha hazug és antidemokrata .... Nem a" súlytalan"-sága miatt támadja az ÖSSZES nyugati sajtó , hanem a demokráciát eltörölni szándékozó lépései miatt !

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:31:55

@Humperdickk: Ezek után ez lesz a közmédiákban , : csúsztatás és megtévesztés ?!

váév építők (törölt) 2010.12.17. 12:33:13

@Lacdelo: ez így van. de az mszp-nél is ez a helyzet, ha nem is ennyire durván.az ottani emberek is nagyrészt hű pártkatonák, de ők legalább nem próbálják korlátozni a szabad sajtót mindenféle álszent elvekkel.

borovi 2010.12.17. 12:33:30

@Humperdickk: Détótkriszta szexuális értelemben (is) csak régen tudott felcsigázni (nem én romlottam el)... Ma már pusztán szégyellheti magát.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 12:34:38

@borovi: nem tudom, nekem bejönnek ezek a milfek is... :)

borovi 2010.12.17. 12:35:44

@stratez: Az előző fidesz alatt meg népszabit nem járathattak a közpénzből működő intézmények. Balfaszkám.

Marco Soprano 2010.12.17. 12:35:58

@Humperdickk: Hidd el van az a penz. Mas valamit mondani es megint mas hinni benne. Megyei kozgyulesen kinyirjak egymast a kepviselok nyilvanos ulesen, majd kifele jovet dumalnak, nevetgelnek. Megkerdezem, hogy most itt mi van? A valasz: ja, az volt a politika, ez meg most az uzlet. Ahogya fonokom mondja: mindegyikkel uzletelunk, egyikre sem szavazunk.

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 12:36:04

@Várúr: Hát itt nem lesz 2/3 - od ! ( A nick-neved ugye "beszélő név " ?! Jellemzően a mentalitásotokra ! )

Marco Soprano 2010.12.17. 12:38:42

@kíváncsivagyok: Az egyikbol jon a masik. Mivel se karaktere, se hitelessege _ az elozoeknek se volt sok - muszaj neki ilyen dolgokat csinalni, kulonben meg ennyien se vennek ot komolyan. Igy legalabb a hivo szavazok megnyugodnak, hogy minden a terv szerint megy. Brusszelbol nezve ilyen a kep legalabbis.

Lacdelo 2010.12.17. 12:41:47

@kíváncsivagyok:

Ha nem vetted volna eszre mar ez van kb. egy jo fel eve, majd egy eve. Teljesen nezhetetlen.

A ma reggeli Fidesz1 vagy M1-nek a reggeli musoran nagyott nevettem, amikor Laszlo Csaba kozgazdasz kijelentette, hogy a mnyp es az allami nyugdijpenztar kozotti hozam osszehasonlitasos grafikon hamis szamitasokat tartalmazott. A musorvezeto csak hebegett. Nem ertem, hogy a M1 miert nem hiv csak Fidesz kozeli "kozgazdaszokat" akik meg el is magyaraznak vigyorogva a hamis szamokat. Ez a M1 nagyon rosszul szerkesztett, pancser, politikailag elfogult tarsulat. Nem ertem, hogy senki se nezi vissza hogy milyen rossz szinvonalu a musor.

A valasztasok elott se volt az M1 sokkal jobb, de miota a Fidesz atvette az iranyitast a kozmediaban, azota meg lejjebb csusztak. Ez mar nem kozmedia, hanem Fidesz propaganda TV. Marad az ATV, mint reggeli politikai musor. Ott ugy latszik jozan emberek dolgoznak.

Berlusconi peldajat koveti OB is, aki az ot partolo medianak koszonheti az elnyult hatalmat. Egy olasz kollegam mondta, hogy naluk az emberek nem is tudtak hogy komolyabb valsag van Olaszorszagban. A Berlusconi Tv adoi feszt azt mondtak hogy minden a leheto legjobb, semmi problema sincs, utanna meg beraktak egy pletyka show-t.

Lacdelo 2010.12.17. 12:43:45

@kíváncsivagyok:

Ez Mnyp-i musor nagyjabol 1 honapja volt.

lyken 2010.12.17. 12:47:33

"Jobb, ha a "forradalmat" szép csendben egy hátsó szobában magyarázzák. (...) Annamária, egy volt szexújság-főszerkesztőtől több belevalóságot vártam el."

Ugyan... Eddig csak azt tudta, hogy mi a jó a férfiaknak. Most azt tudja, hogy mi kell a népnek. By the way az is szopás, volt, de ez is az, csak most nemzeti szinten és mi állunk a f*sz rosszabbik felén.

Marco Soprano 2010.12.17. 12:51:29

Amugy meg ki nem szarja le ezt a sok barmot? MSZP, FIdesz? Mindket partban csak ego van de az 1000el. Meg szerencse h a nyugdijamat mar evek ota magamnak gyujtom - es persze nem itthon - , ugyan mikor biznam barmelyik kormanyra is a megtakaritasaimat? MIndenki a kormanyban bizik, az Allamban, aztan majd ha eljon az ido, allam bacsi nem jon segiteni.Then everybody goes home empty-handed.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.17. 12:51:49

HÚÚÚ DE RONDA EZ A MÉDIA BANYA!!!!!!

fidesz = házmesterek pártja 2010.12.17. 12:52:27

@stratez: nácikám! Te szimplán hazudsz most is, mint mindig.

Nemzeti Gonosz Törpe 2010.12.17. 12:54:02

ez se lesz 9 évig!!!!
---EZT A BANYÁT IS SZÁMON KÉRJÜK-----pár év múlva!!!!!

Az lesz az igazi (fülke?) ellenforradalom!!! Kemény lesz, ígérjük!!!!!!!

Dracon 2010.12.17. 12:59:32

@stratez:
Mi van balfaszkám szerinted akkor az a követendő magatartás hogy orbán patkánynak pont olyan bunkónak kell lenni mint a maszopnak?
Ha igen akkor mi a faszért szavaztad meg a fideszt? Nem azért hogy jobb legyen hanem azért hogy most a te bunkód legyen felül?
Takarodj a rákba fasz droid és gondolkodj el azon amit mondtál.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2010.12.17. 13:05:19

Szalai Annamária fényképét nem akarom látni!

2010.12.17. 13:07:34

Pár dolgot fel kellene már fogni az agyhalottaknak:

1.Aki nem ért egyet Orbánnal, az nem feltétlenül mszp-s.Az "aki nem velünk az ellenünk" szlogen meg már ismerős a történelemből...
2.Ez nem egy szaros népmese,ahol csak jók és gonoszak vannak (nyilván politikai hovatartozástól függően).
3.Az előző kormányok balfaszsága/lustasága/korruptsága/stb. (a kívánt rész aláhúzandó) nem jogosítja fel a mostanit mindenféle aljasságra
4.Nem csak párt alapú "politizálás" létezik.Engem annyiban érint a politika,hogy milyen helyzetben van/lesz a családom. A mi szívtunk 8 évig, most ti fogtok, úgyhogy kuss stílusú pökhendiséget meg leszarom.
5. Egyetlen ép észérvet találok arra,hogy valaki miért támogatja Orbánékat: van legalább évi 5 millás bruttó fizetése és 3 gyereke.ami persze nem baj, csak akkor nem kábítsuk egymást mással.Ezt kell felhozni érvként: "én jól járok, a többi prolit meg leszarom"-ez tiszta beszéd.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.17. 13:11:16

@Marco Soprano: úgy értettem, hogy számomra nincs az a pénz. Détótkriszta árfolyamáról nincsenek információim.

venszivar 2010.12.17. 13:13:52

Ezen a fotón úgy néz ki,mint egy 60-66 év közötti agyhalott.Persze,hogy kitiltja a fotósokat.Úgy 10-15 éve,mikor még tetves lehetett s azért volt pár centis a haja,nos akkor még mintha értelmes dolgokat mondott.Mostanra elment az a kevés esze is.........Klinikai eset a spiné.

Lacdelo 2010.12.17. 13:17:19

@Marco Soprano:

Empty-handedness is even the favorable situation. Hunger riots are more realistic in that scenario.

Szep kis vilag lesz 30 ev mulva, amikor az ehezo nyugdijasok tomegei az utcara mennek. Sajnos azok mi es a korosztalyunk lesz, akiknek semmi elotakarekossaga se lesz a nyugdijas eveinkre, hala a Fidesznek. Most feleljuk es elosztogatjuk a jovonket.

30 ev mulva a gyerekeink, unokaink nem fognak minket eltartani a veszesen romlo demografiai problema miatt. Jo ha majd az akkori "biztonsagos" nyugdijbol kenyerre, meg tejre fogja futni nekunk. Futes az mar luxus lesz. De legalabb lesz Fidesz vezette kozszolgalati TV, amin majd nezhetjuk a OV valamelyik fiat, amint az szobort avat fel az apjarol a Hosok Teren. Rogton utanna lesz egy bejatszas az Mszp-s 2008-as korrupcios ugyeirol.

Szebb jovot!

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2010.12.17. 13:18:49

Egyszer írta valaki kommentben, hogy az anyjának alapcsomagja van, de ma már abban is van minimum három "Hír TV"

Bergeroth 2010.12.17. 13:19:09

Ez a szalai annamária úgy néz ki a képen, mint valami elbaszott alkoholista.

belekotty 2010.12.17. 13:19:18

@Tyson925: Acélsisak fejű "barátunknak" már minden érve elfogyott a Fidesz kormány mellett. Marad a visszamutogatás. Ha valamit rosszul csinálnak az az érv hogy az emeszpé is ezt csinálta.

Várúr 2010.12.17. 13:23:48

@az igazi Sipi:
Válaszolok, ha kimászol Furcsány seggéből és tisztára törölgeted magad.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:26:17

@Várúr: hat ezert a frappans es szellemes valaszert tenyleg megerte ennyit gondolkodni..:-)

koszonjuk szepen, hogy ismet demonstraltad szellemi nagysagodat a blog.hu kozonsege elott...:-)

sirok, bazzeg:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Várúr 2010.12.17. 13:26:43

@kíváncsivagyok:
Nem a te kétharmadodra hajtok... belőled egy század is túl sok.

Anti Anyag (törölt) 2010.12.17. 13:28:02

Amikor a MN-t, HíRTV-t rendszeresen nem engedték be egy rendezvényre valahogy nem ment az a sivalkodás.

Várúr 2010.12.17. 13:28:22

@Lacdelo:
Nemtom, a fideszesek mit szeretnek, te a szart szereted halmozni. Túl sok hashajtót nyeldekeltél kiskoma?

Várúr 2010.12.17. 13:30:01

@az igazi Sipi:
Sípolj tovább, de ne nekem... úgyis jön a szilveszter nemsoká.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:31:31

@Várúr: toljad, toljad!!
kemeny vagy csoki!

most egy "izirajderocsem!"-et a vegere!:-DD

anyaddal elsz, macskad van..

legyel kemeny!:-DD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:32:45

@Várúr: az pogany unnep, ordogok fogjak a vasvillajukat a seggedben forgatni a vilag vegeig :-D

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.12.17. 13:33:28

"A Médiatanács közleménye szerint a konzultációt mindkét fél sikeresnek értékelte, s a hozzájuk látogató delegáció egyik tagja úgy fogalmazott, „bíznak abban, hogy az új médiatörvény pozitív elemei a gyakorlatban is mihamarabb érvényre jutnak”
Majd a delegációból Oliver Vujovic a következőket mondta: „Tárgyaltam már miniszterelnökökkel, miniszterekkel, de ilyet még nem láttam. Esetleg ez egy új kommunikációs forma lehet – mindenesetre tanulságos volt...” Na, mit nem lehet ezen érteni!??? Nem tudom, ki, milyen idős, de aki már nem a seggében hordta az eszét '89 előtt, látott már ilyen elvtársi kommunikációt. Bár manapság elég sokan vannak akik az eszüket és józan ítélőképességüket hasonló módon hordják, csak NÉPPÁRTINAK állítják be magukat. Pláne a volt szoci, komcsi és kiszes elvtársak!

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.12.17. 13:34:16

@Várúr: volt már úgy, hogy elgondolkodtál azon, hogy más embernek is lehet véleménye, méghozzá olyan ami nem egyezik a tiéddel? Belegondoltál már abba, hogy az is egy magyar ember akikről ilyeneket írsz?

Dracon 2010.12.17. 13:36:08

@Anti Anyag:
Neked is leírom bunkótanonc. Ha az a követendő példa amit a maszop csinált 8 évig akkor igazad van b+ a patkánykormány jó úton halad abba az irányba hogy leelőzze bunkóságban a maszopot.
DE figyeld meg ezzel a stílussal nekik nem lesz 8 évük de még 4 se.

turulpina 2010.12.17. 13:38:08

@stratez: "Amúgy pedig a gyengülő memóriák kedvéért megjegyzem a sajtószabadság mostani bajnokainak, hogy az elmúlt 8 évben"

1. be kéne tanítani a blogmotort, hogy aki leüti az "elmúlt 8 évben" betűkombinációt, automatikusan törölje annak a regisztrációját, egyfajta captcha-ként, intelligencia hiány okán.

2. Amúgy a gyengülő memóriák kedvéért Sztálin és Hitler sok millió ember haláláért felel, ergo a Fidesz mindent jól csinál.

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 13:38:09

"Felelős posztra - felelős embert !" ....ez Orbán jelszava . Sikerült ! Egy (volt) szexlap-szerkesztőt az Ország médiáinak az élére....abszurdum ! Egy Goj-motorost a Magyar Rádió élére....pofon a demokráciának...és még hosszan lehetne sorolni.....

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:39:00

@Tyson925: ne maaar...

mi lesz a fideszszavazokrol kialakult sztereotipiakkal, ha veletlenul nem ugy viselkedik egy napig mint valami veszett rozsomak..?

kenytelenek lennenk embernek tekinteni az ilyeneket..;-))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:40:33

@turulpina: neked is csak azt tudom mondani, hogy ne maaaar...

ad 1. ha cenzurazol, mind1, milyen erteke menten teszed, az cenzura.
ad 2. ha nem hallod, nem latod a hulyeket, nincs feedback arrol, hogy te igazabol okos vagy..;-)

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 13:40:38

@Várúr: Tavaszra az 1/3 is csak cél lesz előttetek......(és Te is erősen el fogsz gondolkodni , hogy enni akarsz,.....vagy pofázni !

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 13:42:02

lehet, ezt a fenti kepet be kellene tenni avatarnak...;-)

biztos ami biztos...;-)

Dracon 2010.12.17. 13:42:36

@az igazi Sipi:

A hülyékkel nem szabad vitatkozni mert lehúznak a saját szintjükre ott pedig a rutinuknál fogva legyőznek :D

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 13:42:40

@Várúr: Nem féltelek ,Te azokhoz a zombikhoz tartozol , akiknek mindegy ,....mindig a többségre szavaz...úgy-e ?

Várúr 2010.12.17. 13:43:34

@Tyson925:
Igen belegondoltam. Hogyne lehetnek másoknak másféle véleménye... de a pofátlanság hasonlót érdemel. Ezt kapták tőlem páran, s még csak nem is igazán keménykedtem. Tavaszra ez lesz, az lesz - írja kíváncsi. Tavaszra tavasz lesz - írom én.

igényes 2010.12.17. 13:43:50

@Tyson925:

Kedves 925!

Én nagyon szeretem a HÍR TV-t. Kimondottan Csintalan Sándort, aki nagyon megsértődött, hogy az MSZP nem nevezte ki a titkosszolgálatok főnökének.

Olyan szépen beszél, persze gondolom meggyőzték! Én sajnáltam!

Netuddki. 2010.12.17. 13:51:56

Minek ennyi média? Majd az orbánTV megírja!

Úgy látszik orbán viktor berluszkóni haverját akarja ebben is követni. Csak nem ő is médiacézár akar lenni itt e kis szemétdombon?
Csak nehogy hasonló sorsra jusson mint nemsokára a haverja fog...

Netuddki. 2010.12.17. 13:55:22

Még annyit. Ilyen ábrázattal, mint a képen én se lennék boldog ha állandóan fényképeznének.
Mellesleg pont tegnap láttam a Devil(2010) című filmet. Úgyhogy kétszeresen is ütött az a kép...

dr kíváncsivagyok 2010.12.17. 13:58:02

@kovi1970: ( Na , Berlusconi-nak se sok van hátra......)

igényes 2010.12.17. 13:58:14

Orbán Viktornak!

Meglepő eredményeket hozott egy három éve folyó angol kutatás. A tömegsport területén egyre kevesebben választják a focit, a rögbit vagy a teniszt. Növekszik viszont a biciklisek, futók, sziklamászók és netballozók száma.

J.W. Booth 2010.12.17. 13:58:51

@kíváncsivagyok: De igen. Aki nem nyalja a seggét, az általában megy a "lecsóba".

Viktor nagyon gyáva.nem csak az ellenfeleitől, a kritizálóitól fél, de még a nem vazallus híveitől is.

oszi1113 2010.12.17. 14:01:53

hát, én úgy érzem, hogy elértük azt a pontot, hogy örüljünk, amíg örülhetünk annak, hogy itt az éterben még szabadon írogathatunk véleményeket! mert meglásd nincsen már messze, mikor eljő a pillanat, mikor bezárulnak ezek a kapuk, és csak azt hallhatjuk, olvashatjuk, láthatjuk, amit a hatóság, a cenzúra megenged!
de addig még hallathatjuk hangunkat, és hangosan kiabálhatjuk, hogy sunáznám, első és egyéb hülyeségeket.
szidhatjuk a másikat, mert más a véleménye.
szidhatjuk a másikat, mert hülyeséget beszél.
szidhatjuk a rendszert, mert nem tetszik amit, és ahogyan tesz.
szidhatjuk a rendszert, mert amit tesz, az erkölcstelen.
szidhatjuk a rendszert, mert ott folytatja, ahol az előző bagázs abbahagyta.
szidhatjuk a másikat, mert erre a rendszerre szavazott.
szidhatunk mindenkit, jó hangosan, és már meg is oldottunk minden problémát, kikiabáltam magam, máris jobb lesz minden!
szabad lesz a szólásszabadság!
igen, megint szabad lesz!
pont annyira, mint amennyire volt az elmúlt 20, meg előtte 40 évig!
be kell látnom, hogy én már úgy szarom le az egészet, ahogy van.
aztán majd egyszer, amikor ebből a nagy leszaromból elegem lesz, na akkor majd dühöt fogok érezni, és nagy ürességet, és ha más is így lesz, akkor nagyon sokan leszünk dühösek.
és akkor ezt a dühöt fel fogják használni, fel fogják korbácsolni.
aztán megint nem fog történni semmi, mert marad minden ugyanúgy, ahogy volt az ennek előtte is, és ahogyan lesz az majd örökkön örökké!
a politika meghalt.
a politikus meg lassan szinonimája lesz a hazaárulónak.
és régen, réges-régen még büntetés járt a hazaárulásért.

Lacdelo 2010.12.17. 14:09:31

@Várúr:

"Nemtom, a fideszesek mit szeretnek, te a szart szereted halmozni. Túl sok hashajtót nyeldekeltél kiskoma?"

Nem tudod, hogy mit szeretsz? Elegge szemelyisegazvaros lehetsz. Legalabb annyit tudhatnal, hogy mit szeretsz. Habar OV majd ugyis megmondja neked, hogy mit kell szeretned. Fenntrol jonnek neked az utasitasok ezek szerint.

Ne hasznalj laptop-ot az orszaggyulesben, meg a vegen rossz gombot nyomsz mert nem figyeltel es az Mszp-vel fogsz szavazni, OV meg morcos lesz, azt mehetsz vissza kapalni Mucsajrocsogere, ahonnan jottel. :)

Melee 2010.12.17. 14:10:03

Oly sok minden nézőpont kérdése a mai kormány számára, az erkölcs miért lógna ki a sorból? A tv-ben nem láthat a gyerek egy meztelen női mellet, de ha elmegy az újságos bódé mellett és megnézi a kiállított példány címlapján, akkor már semmi gond. A Fidesz vaskalapossággal próbálja igazolni a média jogainak kurtítását, megszokhattuk már ezt tőle, mindig a figyelem elterelésével akarja véghezvinni nagyszabású zsarnoki műveleteit, mert ahhoz már nem elég tökösek, hogy nyíltan felvállalják őket.

Lacdelo 2010.12.17. 14:15:20

@Várúr:

A mucsajrocsogeik nagy banatara. Mar fellelegeztek, mert az hittek hogy megszabadultak toled. Probalj meg nem kicseszni veluk. :)

Azert szavaztak rad, hogy addig is tavol legyel toluk, nem az inteligenciad miatt, mint az kommentjeidbol kiderult. :)

parttalan 2010.12.17. 14:29:30

Úristen, mondjátok már, hogy a felső kép utólag szándékosan torzított!! :))

turulpina 2010.12.17. 14:32:04

@az igazi Sipi: azért valljuk be egymás közt, hogy akinek még fél évvel a választások után is legfőbb - és tulajdonképpen egyedüli - hivatkozási alapja a zelmúltnyolcév, az egyszerűen primitív. Szépen mondva: zaj.

Egyébként érdekes fejlemény a fideszretorikai paradigmaváltás, 20 évvel a rendszerváltás után a komcsizás kezdett kifújni / tarthatatlanná válni, így most az ellenségkép átváltott a zelmúltnyolcévre.

Mi lesz újabb 20 év múlva, a "zelmúlthúszévet megelőző zelmúltnyolcév" lesz még mindig mindenért a hibás, nem ám a sok üresfejű fideszes szarjankó aparatcsik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.17. 14:35:55

Ja hát persze hogy retteg egy fotóstól is, hátha kiderül valami disznóság :D

hazug fidesznyik (törölt) 2010.12.17. 14:41:32

Az, aki a képen van, médiacézárnő? Hmmm...
Félhomályban nem lenne jó, ha gyerekekkel találkozna az utcán, mert eléggé boszorkányos kinézete van...
Hallod, stratez droid, neked volna gusztusod hozzá? (vagy inkább a fidesz fiúkat szereted?)

hazug fidesznyik (törölt) 2010.12.17. 14:51:11

Azt olvastam a kommentekben, hogy ez a "stratez" nevű fidesz droid egy balfasz.
Ez igaz? Mert én azt hittem, hogy fidesz-komcsi.

hanyasvagy 2010.12.17. 14:52:54

Ekkora baromságot csak azok tudnak elkövetni,akik rettegnek az álltaluk hazug módon hangoztatott nyilvánosságtól!Egy ilyen szervezet véleményét perceken belül megtudja a világ.Nesze neked országimázs!Azon meg ne csodálkozzunk,hogy Zalaegerszegen milyen pornó ujságot csinált.Ha a gyerek meglátja,utánna vele állmodik,többet nem mer elaludni.Hogy a Fidesz miért mindig a lgrútbbakat
bizza meg ilyen melókkal?Lásd Selmeczit.Talán azért mert a rútságuk eltakarja
az arcmimikát,így kevésbé látszik rajtuk mikor hazudnak,De azért mi tudjuk.

XXLGÉZA 2010.12.17. 14:58:23

Szo szo evvel a fejjel én sem engednék a közelembe fotóst!

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 15:24:33

Te szentséges atyaúristen, mennyire iszonyatosan rusnya szegényem... nem csoda, hogy megzakkant.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 15:25:44

@turulpina: en ezt abszolut nyiltan is bevallalom:-)

csak nem akarom elkussoltatni oket. olyan ez, mint amikor a kozepesen csinos lany egy igen csunya baratnot keres maganak.

ezek mellett en zseninek tunok..:-DDD

moncayo 2010.12.17. 15:30:29

Hát ilyen arccal nem csodálom, hogy nem fotóztatja magát. Régebben úgy mondták, ha "lemegy a bányába, magától feljön a szén".
De azért a "Láncfűrészes 4 "-ben, mint női klónszereplő elmenne.
Bár egyesek szerint nincs ronda nő, csak kevés pia. Vagy vödröt a fejére.

Én azért a hajam rendbe hozatnám, olyan, mint egy tesco takarékos budikefe.

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 15:31:29

@az igazi Sipi:

Persze, hogy nem. Ki tenne ki ilyen kínnak egy szerencsétlen, ártatlan szúrós botot?

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 15:42:12

@moncayo:

Nyomatékosan megkérnélek arra, hogy ne rágalmazz tisztességes és ehhez képest határozottan esztétikus tescos budikeféket!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.12.17. 15:47:58

@moncayo: Ezért a "tesco takarékos budikefe" féle hátrányos megkülönböztetésért egy-két hónap múlva sok pénzt kell azért majd fizetni - a dolgozó nép és Tévedhetetlen Vezetőnk javára! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.17. 15:52:29

@hanyasvagy: Miért az az érdekes, hogy néznek ki... mit tesznek? Az az igazi gáz!

Netuddki. 2010.12.17. 15:52:46

@hanyasvagy: "Hogy a Fidesz miért mindig a lgrútbbakat
bizza meg ilyen melókkal?"

Mert még a magyar Mr. Bean-nél is csúnyábbak. XD

Persze nekem semmi bajom a kinézetükkel kihívásokkal küszködőkkel. De aki hülye ez hülye...

Netuddki. 2010.12.17. 15:54:25

Sun...
Izé, aki a képen van?
Akkor nem.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.12.17. 15:58:35

@kovi1970: Csak sün, de az is olyan formán, hogy próbálja megszülni...

Táskás Tóni 2010.12.17. 16:10:09

@Melee: Orbán pontosan olyan ósdi , régimódi fasz lett, mint az MSZMP titkár bányatulajdonos apja volt régen. Valószínüleg használt a delejes embernek az apai testi fenyítés és ugyanolyan bunkó lett, mint "fader". Milyen ember az , aki húsz év alatt liberális demokratából egy ekkora ósdi öreg vén szivarrá vált.

venszivar 2010.12.17. 16:13:34

@Táskás Tóni: Engem NE HASONLÍTS HOZZÁ !!!Gyere ki a hóra.....Aztán ott lehugyozzuk ezt a barmot !!!Hátha felolvad a lelkiismerete,de nem hiszem.

mandro 2010.12.17. 16:17:24

@az igazi Sipi: Te szerencsétlen mocskosszájú! Az igazi, tökös liberális már rég nem az ellenkező nemet dugja! Neked magyarázzam!)))))

szabocsilla80 2010.12.17. 16:30:22

Sziasztok,
van itt egy nemzetközi petíció a sajtó- és a művészeti szabadságért:
www.petitions24.com/hands_off_culture_and_media_in_hungary
ha egyetértetek vele, írjátok alá és terjesszétek.

flippant 2010.12.17. 16:37:45

Hogy néz ki ez a nő? Nem igaz, hogy a narancsos majmok nem találtak volna egy igényesebb milfet.

2010.12.17. 16:40:06

Amikor távozik a tényfeltáró delegáció, az összes büdösbolsi mehet velük. Itt úgyis olyan rossz nektek.

regress 2010.12.17. 16:48:47

mennyit ihat ez a picsa naponta?belegondolni is rossz ,hogy ez másnaposan milyen törvényeket fog kitalálni.ha meg eléri a szintet,visszavonja,

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.12.17. 16:57:45

@imperial: Na, végre egy jó hír! Ideje, hogy elvigyék Viktort és csapatát! :)

huncsongor 2010.12.17. 17:07:26

@az igazi Sipi: lol!:D:D tökös liberális srác?! XD olyanról még sose hallottam. csak nyüzüge gén hulladékkal találkoztam eddig, ilyen cím szó alatt. hülye bölcsész..

sannya 2010.12.17. 17:11:03

ezt a sok szerencsetlen,retardalt,szuklatokoru berrettegot...
pffff...

regress 2010.12.17. 17:25:02

a tényfeltárók belenyúlhattak ,a jóba.a2/3-ad 3/3-da sáros?

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 17:28:13

@sannya:

Mármint a médiahatóságban, élén az alkesz rusnyasággal? Az tilt, aki fél, fütyőke. Márpedig az alkesz és csapata retteg.

regress 2010.12.17. 17:28:55

huncsongor,húzzál haza a sivatagba a jurtádba,homokozz a kecskéddel ,és gyakorold a rovásírást

M&Ms (törölt) 2010.12.17. 17:31:01

Egy elbaszott fejű, alkoholista, büdös kurva! A pártkatona fidesznyik tipikus példája, csak úgy kell cselekedni, hogy a törpediktátornak jó legyen, igaz?

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 17:32:28

Teszem hozzá: nem is kis munka(LOL)bérért. Rettegnek a faszszopók a nyílvánosságtól, ezért cenzúráznak. Bérrettegnek.

Napkutya 2010.12.17. 17:32:53

Trolloknak:

" Nem olvasok már újságot, de amikor még rájuk szavaztam, akkor nem voltak ilyenek!" /Tegnapi kocsmaduma, Csalogány presszó, Budapest/
- B.meg! De hát az az az idén volt! Veletek nyertek!
- Hogy szalad az idő.... Aztakurva!

zsebatya 2010.12.17. 17:37:49

Hofi után szabadon: a kuplerájban a mindig a madám legtisztességesebb.

igényes 2010.12.17. 17:39:40

@Táskás Tóni: http://inOrbán Viktor a magyar EU-elnökségre készülve megígérte, hogy az euró stabilizálása lesz a legfontosabb feladat. Közép-Európának gázvezetékeket akar. A válságadók és a magánnyugdíjpénztárak miatt aggódóknak pedig azt üzente, hogy fölösleges Brüsszelben panaszkodniuk.

dex.hu/belfold/2010/12/17/orban_kar_brusszelbe_szaladgalni/

Azért ez érdekes! A magyar miniszterelnök legfontosabb feladata, hogy saját euroját stabilizálja, nem a mi forintunkat.

Eorópa Miniszterelnökét senki ne merje szidni!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 17:42:31

@huncsongor: kepzeld van liberalis, aki 90 kilo es izombol.

es en is orulok, hogy megismerhettelek;-)

igényes 2010.12.17. 17:42:52

index.hu/belfold/2010/12/17/orban_kar_brusszelbe_szaladgalni/

Mégegyszer! Vajon kinek esik le, mit is szeretne Orbán!

euró, gáz és pofa be!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 17:43:27

@huncsongor: en csak azert nem vallalom be mert mar nem tudok annyit inni, hogy ne hanyjak a hatara kozben..:-D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.12.17. 17:44:44

@igényes: mi azert el fogunk rohangalni erre-arra..:-)

aztan majd meglatjuk a seggestorpe mit fog szolni hozza, amikor kepereljuk a magyar allambol a nyugdijunkat:-)

Nem vagyok fideszes 2010.12.17. 17:49:15

@az igazi Sipi:

Álmodik a tetű, mert pontosan tudja, hogy Brüsszelig, Hágáig, Luxemburgig nem ér el a mocskos keze. Ezen a szemétdombon lehet, hogy ő a kiskakas, de odakinn annyit sem számít, mint kósza lepkefing virágillatos tavaszi szellő hátán.

igényes 2010.12.17. 17:50:09

@az igazi Sipi: Most a legfontosabb, hogy az euro legyen stabil! A sok "hülye" svájci frankos meg vessen magára. Azt hiitem, hogy svájcban van a pénze (schmitti bank), de értem már! Konrád Adenauer.

papas 2010.12.17. 17:58:34

Lesz még tavasz, akkor megy igazán a magyar utcára. Érdekes lesz ebből a szempontból a március 15-i ünnepség, nincs az már olyan messze, ahol megint repülhetnek majd a tesko tojások, csak most a korábbi megrendelőkre.

Egyébként, ami a médiában, a még megmaradt viszonylag kevés független, szabad oldalon megy, az csak a jéghegy csúcsa. Elképesztő dolgok történnek, brutális módon foglalnak és vesznek el mindent a fidesznyik frontharcosok.
Mint a legdurvább komcsi időkben, ráadásul még tiltólistára is teszik az embereket, meg a cégeket és nem csak a Költségvetési Tanácsban, de nem ám.

igényes 2010.12.17. 17:59:18

@Lófasz Hadnagy:

Hadnagy Úr!Több tiszteletet a miniszterelnöknek! Meg kell érteni! Első a bankbetét, második a család.

Orbán Viktor az Európai Egyesűlt Államok elnöke! Meglepődsz, de 2011 közepétől az eurója stabil lesz, a gázt bevezetik, ahová lehet. Csőstől jön a ......, vagy csöcsöstől?

fourgee 2010.12.17. 18:10:32

@az igazi Sipi: "tenyleg.. valaki nem akarja a sajtoszabadsag erdekeben vallalni, hogy ugy tisztessegesen megkurja azt a voros boszorkanyt..?:-DD de nem valami puhapocsu fideszesre gondoltam. egy igazi, tokos liberalisgyerek, aki nem csak megmagyarazza ugy orbanosan, hogy "hidd el, ez erekcio, meg ha nem is annak latszik es kulonben is azert olyan kicsi es puha, hogy ne fajjon", hanem televagja ugy istenesen..:-D"

Na, neked is kb. annyi közöd van a liberalizmushoz, mint egy majomnak az atomfizikához...

sivatagi n. 2010.12.17. 18:16:10

Gágogjatok csak ballibák :))

venszivar 2010.12.17. 18:18:25

@fourgee: Én nem akarnék H.C.-t kapni,meg ilyen rusnya állat a csűrbe van kint,bőven.Viszont egy antik Vímes dobozt az ügy érdekébe fel ajánlanék.....

igényes 2010.12.17. 18:19:10

@xboxer: Szerintem a FIDESZ nem mocskos! A Jobbik sem, MSZP sem.
Mocskos emberek azok vannak, de nem szabadna általánosítani!

A háború az a polítika folytatása más eszközökkel! Kell-e nekünk háború Orbán parancsnokkal! Schmitt a főparancsnok, most csendben van a Schmit. Miért van csendben az Astoriás vendéglátó?

Magyarország a második világháborúban
Trianoni békeszerződés • Leventeintézmény • Magyar Királyi Honvédség • Magyar Királyi Honvéd Ludovika Akadémia • Győri program • Bledi egyezmény • Bécsi döntések <= Magyar–szlovák kis háború • Ördögkúti mészárlás • Háromhatalmi egyezmény • Magyar–jugoszláv örök barátsági egyezmény • Kassa bombázása • Délvidék megszállása • Kárpát-csoport • Újvidéki vérengzés (1942) • Doni katasztrófa • Margarethe hadművelet • Sátoraljaújhelyi börtönlázadás • Horthy-ajánlat • Palesztina-igazolvány • Dél-erdélyi hadjárat (1944) • Tordai csata • Hortobágyi páncéloscsata • Magyarországi partizánműveletek• MNFFB • Micky Maus hadművelet • 1944-es kiugrási kísérlet • A Horthy-hadparancs • Magyar Nemzeti Függetlenségi Front • Ideiglenes Nemzetgyűlés • Ideiglenes Nemzeti Kormány • Konrad hadműveletek • Délvidéki vérengzések • Budapest ostroma • 1945-ös budai kitörési kísérlet A „Tavaszi ébredés” hadművelet • Aranyvonat • Magyar–Szovjet Baráti Társaság • A Felszabadulás napja • Málenykij robot • Párizsi békeszerződések => Pozsonyi hídfő • Népbíróságok Magyarországon • Tábornokok pere

1942 januárjában egy eredetileg a partizánok ellen indított razzia kiterjesztése során magyar katonai alakulatok az 1941 tavasza óta visszafoglalt Bácskában (Újvidéken és környékén) etnikai alapú[forrás?] tömeggyilkosságot követtek el, amelynek körülbelül 3300-3800 főként szerb és zsidó nemzetiségű polgári személy esett áldozatul.

Hadifoglyok a Szovjetunióban
Oroszországi irattárakból származó feljegyzések a volt Szovjetunió hadifogolytáboraiban elhunyt magyar civilekről és katonákról. 65170 adatlap, amelyeket a táborokban rögzítettek, főként 1944 után.
Szovjet temetői nyilvántartások
A volt szovjet hadifogoly-temetőkről korabeli felmérések alapján készült, 40670 eltemetett magyar nevét (pontatlan leírással) és a temető helyét, leírását tartalmazó lista.
Oroszországi Föderáció hadifogoly-temetői
Oroszországi irattárakból származó feljegyzések a volt Szovjetunió hadifogolytáboraiban elhunyt magyar civilekről és katonákról. 65170 adatlap, amelyeket a táborokban rögzítettek, főként 1944 után.
A történelmi Magyarország területén elesettek
Adatok a történelmi Magyarország területén elesett 42000 magyar katona és munkaszolgálatos halálának körülményeiről, temetési helyéről.
Keleti hadműveletek áldozatai
A keleti hadműveletek során elesett 28000 magyar katona halálának körülményei és nyugvóhelyeik.

igényes 2010.12.17. 18:21:17

@Schindler Pistája: Pisti! Nem vagy te butus, nagyon is jól látod a dolgokat. Csalódtál vikiben, nem kell ezt így közölni.

papas 2010.12.17. 18:21:48

@Schindler Pistája: az nem baj, hogy baromságokat írsz, meg a történelmet hamisítod, elvégre van az a pénz, de legalább ne próbálnál meg poénkodni, pláne ne ironizálni, eh, mert az csak kínos, szánalmas erőlködést eredményez. Milyen szerencsétlen, buta ember lehet, aki ilyen mondatokat képes leírni. Sajnállak, tényleg.

igényes 2010.12.17. 18:34:04

@Schindler Pistája: Pista! nézzél utána, hogy az Orbán kormány hány hektóliter bort visz kóstolónak az unióba. Válaszoljál kérlek.

igényes 2010.12.17. 18:36:31

Németország kivonul Afganisztánból. vajon mi miért nem? Van ott sok kincs, de a németek nem ragaszkodnak, miért nem?

zsebatya 2010.12.17. 18:42:25

Sokaknak, tájékoztatásul: kicsit utánaérdeklődtem, elnökasszonyunk nem iszik. Alapból ilyen fotogén. Mellesleg láttam egyszer-kétszer bizonyos alkalmakkor személyesen is, a tapasztaltak alapján a fotó nem egy rossz pillantot rögzít. Így lehet némi fóbiája is, pedig egyáltalán nem lenne ő kifejezetten randa, csak hát fésű kéne.

venszivar 2010.12.17. 18:49:51

@zsebatya: Vegyél neki egyet karácsonyra! Neki nem telik rá.....No azért a pofájára is ráférne egy úthenger !!Több okból is.

zsebatya 2010.12.17. 18:49:51

@igényes: Mellesleg saját példám alapján - a tükörből/fényképekből - tudom, hogy néz ki valaki több éves masszív piálásban és azután néhány évvel, ha teljesen leáll. Ilyesmiről esetleg lehet szó, de ezt is cáfolták, akik közelebbről ismerik.

zsebatya 2010.12.17. 18:52:13

@venszivar: Annamáriára nem költök. Az igazat megvallva, másra sem tudok igazán. Csóró vagyok.

igényes 2010.12.17. 18:53:54

@zsebatya: Bár mindenki ilyen őszinte lenne! Nem itt tartanánk, most sem késő!
üljenek le a pártok és egyeztessenek! Nagyon haragszunk, mi magyarok az orbánra. Neki kellene lépnie! Okos enged szamár szenved, ne biztos, hogy jó, de én nem dakota vagyok.

zsebatya 2010.12.17. 18:56:53

@igényes: Nem öröm ez a tapasztalat, hidd el.

willcox 2010.12.17. 18:57:14

Hibátlan a fidesz! Felzabálta a független intézményeket, korlátozza a szólásszabadságot, aki ellentmond lendületből felrúgja, pedig politizálhatna normálisan is! Miért nem teszi?
Nem gyűlölködő, hanem értelmes választ kérek.

igényes 2010.12.17. 19:00:45

"Orbán Viktornak!
Meglepő eredményeket hozott egy három éve folyó angol kutatás. "
Meglepő eredményeket közölt a KSH az elmúlt fél évben drasztikusan (18%) csökkent az üzemanyagok, azok között is a benzin eladása. A MOL nem érti, ezért tovább emeli az árait.
Cserébe viszont többen járnak külföldre...

Nem véletlen, hogy Putyinhoz utazott! Sajnos Orbán Putyinnak semmi, kellene oda egy más ember! Magyar érdekeket képviselő ember! Stadler lehet elintézné?

Javasolnék orbán és Stadler talit.

venszivar 2010.12.17. 19:01:18

@zsebatya: Rosszul helyezkedtél?Mint írod ott voltál a közelébe.....Ennyire csóró nem lehetsz !? Még téged is sajnálni kell? Már pici lelkembe alig van hely.Nyugodj bele ő "kifejezetten ilyen RANDA".Van neki utódja ?Írd már meg,te ismered.

SzaGyu 2010.12.17. 19:03:28

Újra kell indítani a SZABAD EURÓPA RÁDIÓT!
Majd azon keresztül megtudjuk ismét az igazságot!

Az Orbán és Szalai CENZOR MTI semmit sem fog érni.
Észak Koreában, Kínában nagyobb lesz a sajtószabadság mint az EU-ban Magyarországon.

Szégyen Magyarországra nézve, hogy ezt meglehet tenni. Szervezkedni kell a médiatörvény ellen és fel kell lépni!!

zsebatya 2010.12.17. 19:09:05

@willcox: Én egyetlen magyarázatot tudok. Felmérték, hogy tényleg nagy a szar és hogy a lépéseik nagyon gyorsan visszaköszönhetnek bizonyos elégedetlenkedésekben. Ez ellen kettőt lehet lépni: nem csinálni semmi érdemit, mismásolni. hagyni, hogy a takony kenődjön tovább (Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai-modell), vagy radikálisan egyik társadalmi réteget gazdasági húzóerőnek feltételezve megtámogatni. Ez utóbbi természetesen az úri középosztály, de ez a modell csak a tömegek kussoltatásával, a hatalmi szféra egészének bekebelezésével működik. Ebben valóban nem követ el hibár a Fidesz. A helyzet különös vonása, hogy végső soron a Kádárék is valami hasonlóban gondolkodtak, a pártkádereknek kiemelt életszínvonalat biztosítottak, e réteg viszont a mindig elégedetlen tömeget a munkahelyeken, meg úgy mindehol sakkoltatta.A Horthy-világgal is vonható iolyen párhuzam. Egyszerű ez, azt kell csinálni, ami már bevált.

papas 2010.12.17. 19:09:58

@SzaGyu: minek, ott a web2, facebook, twit, youtube, netes rádiók, etc., csak egy valódi olyan párt, tömörülés kell, aki ezt a sok élősködőt végre valóban el kívánja zavarni és azért képes is lépéseket tenni. mert az lmp, ez már kiderült nem ilyen.

zsebatya 2010.12.17. 19:10:58

@venszivar: Nem voltam "úgy" a közelében. A személyes sorsom pedig sokkal bonyolultabb annál, hogy itt pár sorból megérthető legyen.

papas 2010.12.17. 19:19:36

@zsebatya: érdekes amit írsz, némi zavar, szerep tévesztés van benne, de a felvetés egyébként jó.

Azt írod, "nem csinálni semmi érdemit", hát én úgy emlékszem, hogy próbálkoztak azok volna, csak ugye volt egy 300 forintos népszavazás, vagy micsoda. ugye?

"... de ez a modell csak a tömegek kussoltatásával, a hatalmi szféra egészének bekebelezésével működik." és ezt pont azok csinálják most, akik a kordont bontották a parlament előtt, nem tartod képmutatásnak? Ja és nem csak a hatalmi szféráról van szó, hanem szinte a teljes gazdaságiról is.

Egyébként meg semmi, nem írhatja felül a szabad vélemény nyilvánítást, ezt a mi kis demokráciánkat. Nem akarok megint és remélem sokan vélekednek hasonlóan, egy orosz politikai-gazdasági franchise modellt kipróbálni, mert az elsőnek láttuk az eredményét.

zsebatya 2010.12.17. 19:33:10

@papas: Persze, hogy képmutatás. Én még az első választásokon bizony afféle aktivista voltam ennéla társaságnál - el sem tudom képzelni, az akkor Orbán miket mondana a mainak.

willcox 2010.12.17. 20:23:45

Elképesztő, hogy ebben az országban most minden keresztül vihető erőből, nagykanállal eszik az emberek a hülyeséget és érzelmi alapon döntenek, miközben szűk látókörű törtetők rossz irányba rántják a szekerünket!
Gondolkodni kellene józanul, pártatlanul!

fourgee 2010.12.17. 23:50:10

@venszivar: A HP-t még érteném, az a Házi Pálinka, de mi a nyavaja az a H.C. ???
:)

venszivar 2010.12.18. 11:07:26

@fourgee: Hepatitis C. A Házi Pálinka sokkal jobb.....

Hintz ezredes 2010.12.18. 11:53:40

Ezt a Szalait gyalásóval ütném, amíg mozog. Sőt, még utána is. Ilyen fejjel és múlttal hogy lehet létezni?
süti beállítások módosítása