Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A Fidesz újabb fél tucat pálfordulása

2010.11.02. 06:58 | szocdemman | 140 komment

Címkék: budapest választás orbán fidesz orbán viktor nyugdíj népszavazás alkotmánybíróság alkotmány elnök nyugdíjpénztár meggyes tamás megyes

Amikor megírtuk pár hónapja az első olyan posztunkat, mely a Fidesz és Orbán Viktor pálfordulásaira hívja fel a figyelmet, nem gondoltuk, hogy ilyen hamar összegyűlik megint újabb fél tucat „álláspontváltozás”. 

A fülkeforradalommal nem csak a szocialisták kormányzása ért véget, de teljesen más jelentést kaptak bizonyos közéleti szavak. Egy picit olyan ez, mint amikor a rendszerváltozás után az utcák nevei megváltoztak, aztán senki nem tudta, egy-egy kisebb utca hol van. Pedig az aszfalt, a fák, a padok és a házak, no pláne a benne lakók a régiek voltak. De hát alkalmazkodni kell az új idők szavaihoz. A teljesség igénye nélkül megint összegyűjtöttük pár közéleti kérdés fideszes értelmezését, és azt, mit jelentettek ugyanazok a szavak az MSZP-kormány ideje alatt. Hát, tessék tanulni, ha bizonytalan vagy: fordulj bizalommal a Fidesz-központhoz.

Budapest

A főváros, amikor a baloldalt választotta, nem lehetett más: bűnös város. Nem csak több jobboldali publicisztikában szerepel ilyen eposzi jelzővel Budapest, de a Fidesz-közelben  2002-ben kiadott Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok! CD-n egy szám erről is szólt.

Természetesen Tarlós Pityu és a Fidesz megnyugtató győzelmével Budapest jelentése is megváltozott, innentől a „Nemzet Fővárosa” terminussal célszerű illetni.

Köztársasági elnök

A szocialista kormányzat idején értékadó irányelv, hogy „pártérdekek felett álló személységet kellene választani” illetve teljesen természetes, az hogy az emberek közvetlenül szavazhassanak az elnök személyéről. Tehát, „meg kellene kérdezni az embereket is”. Ezért az emberek jelöltje nevű akcióba kezdett a Fidesz.(Az idézetek Orbán Viktor honlapjáról származnak, 2005. április 13.)

2010-re az emberek jelöltje elvből Orbán Viktor jelöltje elv lett. „Szijjártó Péter azt mondta: Orbán Viktor miniszterelnök-pártelnök a jelölésről szóló levelet eljuttatta Lázár János és Harrach Péter frakcióvezetőknek, és arra kérte őket, hogy a frakciószövetség csütörtök délutáni ülésén ismertessék annak tartalmát a képviselőkkel.” Természetesen, Viktor a párt politikusát, Schmitt Pált, a Fidesz európai parlamenti frakcióvezetőjét, majd házelnökét jelölte. Természetesen az, hogy az emberek szavazzanak róla, már nem fontos elv.

Alkotmánybíróság

A szocik kormányzása idején, ha az alkotmánybíróság elkaszál egy törvényt, akkor az Alkotmánybíróság döntése világossá teszi, hogy a kormány elbukott, az emberek viszont győztek. A kormányzat ne trükközzön, fogadja el az alkotmánybíróság döntését.


Azonban, ha a Fidesz-kormányt meszeli el az AB, akkor azon kérdések, amelyekről nem lehet népszavazást tartani, kerüljenek ki az Alkotmánybíróság (Ab) hatásköréből. Mert hát ugye itt új rend van.

Magánnyugdíjpénztárak

Kedvenc részemhez érkeztünk, kevesebb mint egy éve a Fidesz elnöksége arra kéri Sólyom László államfőt (aki már nincs), fontolja meg előzetes normakontroll kérésének lehetőségét az Alkotmánybíróságnál (amit hamarosan nem lehet) az új magánnyugdíj-biztosítási rendszerről szóló törvénnyel kapcsolatban (ami meg hamarosan nem lesz). Hisz Szijjártó Péter közölte: ha kormányra kerülnek, "egy bővebb eszköztárral is küzdeni fognak a magyar emberek nyugdíjának ellopása ellen" (…) „a Fidesz-kabinet meg fogja szüntetni azt a "tarthatatlan helyzetet", hogy az embereket kizárják a saját, nyugdíjcélú megtakarításaik feletti rendelkezésből.” „Mint folytatta, a magánnyugdíjpénztári privatizáció azt jelenti, hogy ahol az emberek eddig tulajdonosok voltak, ott ezután ügyfelek lesznek,” Szijjártó Péter kiemelte: „szerencsétlen esetben generációk maradhatnak nyugdíj nélkül.”

A forradalmi álláspont alapján a magánnyugdíjpénztárak kockáztatják a befizetők és a nyugdíjasok pénzét is. Éppen ezért egy gyors vizsgálatot kell indítani, hogy kiderüljön, mekkora kár érte a magánnyugdíjpénztárakba befizetőket. A jövőben a magánnyugdíjpénztárakkal kapcsolatban sem lehet alkotmánybírósági felülvizsgálatot kérni, ha az Országgyűlés elfogadja ezt a Fidesz-kezdeményezést.

 

Népszavazás

A népszavazás azt jelenti, hogy Magyarországon senkinek sincs joga az emberek megkérdezése nélkül és az emberek ellenére reformokat bevezetni. Tehát nem azt, hogy reformokat nem lehet. Úgy nem működik a dolog, ahogy a kommunista rendszer örökségeként itt maradt szocialista reflexek diktálják, mondta ezt Orbán Viktor.

Most, a NER égisze alatt efféle huncutságra nincs is szükség, Orbán Viktor július végén azt nyilatkozta az ATV-nek, hogy nem híve a népszavazásnak az új alkotmány kérdésében. De más kérdésekben sincs igény a polgári kormányzat alatt az emberek megkérdezésére: Arra a kérdésre, hogy az MSZP által a magánnyugdíjpénztárak ügyében elindítani szánt népszavazás nem lenne lehetséges, a Fidesz-frakcióvezető azt válaszolta: "igen, ez ezt jelenti".

Esztergom

Esztergom fontos város, az ország egyik legtekintélyesebb települése. Mindenki közel érzi magát hozzá, akinek fontosak Magyarország történelmi hagyományai. Ugyanakkor az utóbbi időszakban is szépen fejlődött Esztergom, így az egész ország büszke lehet rá, még a nyáron ez volt a Fidesz vélemény.

Azonban most, hogy a fideszes polgármester nem lett ismét városvezető, a Fidesz-véleményt is újraértelmezték. Esztergom az a város, ahol nem mennek jól a dolgok. - mondta Kósa. Hozzátette azonban, hogy bár Esztergom egy fontos város, csak egy a sok közül, más települések, például a főváros gondjai előbbre valóak.

Hát, tanulságul az ellenzéknek, soha ne kérj olyat számon a kormánytól, amit te homlokegyenest másképp csinálnál kormányon!

· 8 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr562412559

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nemzeti kisgömböc meséje 2010.11.02. 11:49:39

Atyafiak, egyszer volt, itt is van, volt egyszer egy ország, hál Istenek még meg is van! Annak az országnak a házába bé került egy kisgömböc. Nem ok nélkül, a nép akarta, hogy ott légyen osztán irányítsa a sok tennivalót. Kisgömböcünk már nagyon várta,...

Trackback: Megérett egy mondat 2010.11.02. 10:04:17

Azt hiszem, a Fidesz és Orbán sokkal tudatosabb, mint azt sokan gondolják. Egyesek már kapkodó dilettantizmusról énekelnek, pedig "ezek" tudják, mit csinálnak. Ahhoz, hogy mindenki belássa, nem egy hétvégi ötletroham

Trackback: A talpraállás költségvetésének meséje 2010.11.02. 09:58:42

Atyafiak, ezt a csodálatos történetet nem én írtam, de próbálok felnőni a feladathoz. Megszületett a Megváltó, no nem kell megijedni, nem lesz idén hamarabb a Karácsony-lesz egyáltalán?-, szóval a Megváltó Költségvetés.Dédelgették, táplálgatták az elmú...

Trackback: Kelj fel Palcsi meséje 2010.11.02. 09:58:14

 Atyafiak, már éppen úgy terveztem, hogy nincs több mese mára, ám nem bírtam ki, csak leszen egy mai utolsó! Már vártam mikor szóla hozzánk Viktorunk egyik jelentős játszópajtása, kit nevezzünk Palcsinak, Kelj fel Palcsinak.Nem nehéz kitalálnotok ...

Trackback: A politikus róka és holló meséje 2010.11.02. 09:57:43

Atyámfiai, ti tudjátok, vannak örökérvényű mesék és vannak olyan fabulák, melyek némi fantáziával gyakran megújulnak. Alaptörténetünk ismert, rókánk ravasz, hollónk szótlan, ám mindketten ugyanarra vágynak, a kövér sajtra. Végül vörös barátunk a h...

Trackback: A kisebbrendűségben szenvedő kondás meséje 2010.11.02. 09:57:17

Atyámfiai, kicsit elkésve, de remélem még tetszésetekre, szeretnék egy egyszerű mesével megörvendeztetni Bennetek.No, szóval, még mielött Viktor gyermekünk csodálatosan rettentő elefántiázisában nem szenvedett,melyről előzöleg írtam, hetyke kis ko...

Trackback: Na ki a király? 2010.11.02. 09:55:25

Lázár János - és a hírek szerint Orbán Viktor - pontosan úgy viselkedik, mint a Sziget-reklámban a ping-pongos hülyegyerek, aki hatalmas arccal csak azt hajtogatja, hogy "na ki a király?".Engedtessék meg nekem két megjegyzés a mai nap elképes...

Trackback: Mutatvány 2010.11.02. 09:54:36

Nézem a bűvészt, a népszerű és nagyszerű illuzionistát, szélesek, simák és látszólag magabiztosak a mozdulatok, révült a tekintet, valami belső tüzet, valamiféle transzállapotot sugároz, mint aki titkot rejteget és pillanatokra van attól, hogy a csoda ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pretoryan 2010.11.02. 11:03:39

@aszekelyek: azért a piroslapok szerkesztője a fasorban nincs a KADESZ-hez képest demagógiából kifolyólag, ezt bárki normális nem elvakult láthatja. Egyébként én sok mindent olvasok, és vannak olyan kormány rendelkezések amik tetszenek (IMF elzavarása pl. nagyon szimpatikus húzás volt) csak hogy rohadjon meg kedvelem a demokratikus berendezkedést nem szívesen lennék (vagyok) megint egy mocsok kiskirály alattvalója, aki demokráciáról beszél és diktatúrában gondolkozik. És mint ilyen nem hagyom magam irányítani.

igényes 2010.11.02. 11:05:28

@aszekelyek: Azt nem értem miért szidja itthon a kommunistákat Orbán (nincsenek szerintem), miközben külföldön a puszi pajtásai. Te is szoktál itt kommunistázni (de nincsenek). Demjánok, Scchmittek, Matolcsyk, Martonyik vannak, meg a Csintalanok.

30 000 közalkalmazott utcára rakásával nagy eredményt érünk el.

A Ryanair elköszön Budapesttől
hvg.hu RSS
A pénteki dublini járatot indítja utoljára az idén Budapestről a Ryanair diszkont légitársaság, a többi járatát törölte - közölte a légitársaság pénteken.

nov. 1
0:36 KSH: több férfi van munka nékül
(InfoMédia)

Idén május-júliusban 11 százalékos munkanélküliségi rátát mért a Központi Statisztikai Hivatal, ami 0,1 százalékponttal alacsonyabb, mint az egy hónappal korábbi adat, de 1,3 százalékponttal magasabb, mint tavaly ilyenkor. Az egy évvel korábbihoz képest 467 ezerre nőtt a munkanélküliek száma -derül ki a jelentésből.
nov. 1
1:24 Ősszel kivirul az álláspiac, de télen már aggódhatunk?
(InfoMédia)

Vége a nyárnak, a szabadságolások után minden visszazökken a rendes kerékvágásba - a munkahelyen is. Hogyan értékelik az elmúlt három hónapot a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó cégek? Várható-e fellendülés a foglalkoztatás terén ősszel? Aktuális kérdések.

nov. 1
1:36 Mit terveznek a magyar munkaadók?
(InfoMédia)

A magyarországi munkáltatók 70 százaléka nem tervez munkaerő-felvételt, de elbocsátást sem 2010 utolsó negyedévében, ugyanakkor az idei harmadik negyedévhez képest nőtt az elbocsátást tervezők aránya a Manpower munkaerő piaci szolgáltató legfrissebb felmérése szerint.

papas 2010.11.02. 11:06:15

@aszekelyek: az elmúlt fél év után, hogy a picsába lehet egyenes gerinccel még mindig gyurcsányozni? vagy csak a jól megszokott egyszerű terelés?

2010.11.02. 11:11:17

Budapesten annyi történt, hogy a hungarofób agymosottak köre a Gödör és a zsinagóga környékére zsugorodott. Plusz még tartja magát egy párszáz fős nyugger-bibsi kommandó a Szent István parknál :)

Pretoryan 2010.11.02. 11:13:11

@igényes: 30000 közalkalmazott repül, és a mnyp-k cca 18-20.000 foglalkoztatottjának nagyobbik része is (most a maradék mikor bevezetik a kötelező átlépést). Az 1.000.000 munkahely teremtéshez ideális az 5%-os negatív elmozdulás gondolom!

aszekelyek 2010.11.02. 11:13:27

@Táskás Tóni: Sem nem fosztogat, sem nem osztogat. Másként osztja el. hiába nyomod ezt nekem. A nyugdíjkassza hiányos, ez tény. hiába tagadjátok. tény, ha te tagadod isa nyugdíjkassza már nem fedezi a kiadásokat és egyre inkább nem fogja. A ktsgvetés fedezi. Törvény írja ezt elő. az volt a duma 98 tól , azért kell a magánba, meg öngondoskodni, mert nem fogja fedezni pár év múlva és lőn. Nem fedezi és pótolnunk is kell , mindannyiunk adójából. Egyenlőbbek pedig ragaszkodnak a jobban járáshoz, a pénzhez. Csak az a kérdés, kiknek érdeke az. A többségnek nem. semmiképpen. @Lasombra: Zorbánozni is révbeérés:D sőt, lehet. Szólásszabadság van.

igényes 2010.11.02. 11:15:35

@aszekelyek:
"NA és? Magyarországnak mi baja származik abból, ha nem veres elvtárs és gyurcsány elvtársak segítenek idén éppen? Meg a többiek....Vannak, akik maradtak az mszmp régi vonalas elvtársai és vannak, akik a többpártrendszerben találták meg a helyüket és más pártban fejtik ki másként gondolkodásukat. Csak egy diktátor lelkület talál ebben kivetnivalót. Semokrata semmiképpen. A többpártrendszer elkötelezett híve semmiképpen."

Látod barátom, most jól írtad, és kritikus is vagy. A FIDESZ-t teljesen jogosan kritizálod. A FIDESZ-KDNP kinai baráti pártja az egyetlen kinai párt. A kommunista Párt.

A keresztény erkölcsök már elmúltak! Gondoltad volna, a Keresztének, demokraták barátja a kommunista. Valószínűleg hazánkban nincs kommunista, mert nincs!

aszekelyek 2010.11.02. 11:16:39

@igényes: azt kérdezd meg, alapító szdsz-esektől, akik rendszert váltottk:) mi is az, amiért elvetendő az :) Persze martonyit is meghallgathatod. Meg még sokakat, akiknek közvetlenül ártottaak és emiatt ...

igényes 2010.11.02. 11:20:43

@Pretoryan: Valószínűleg lesz 1500-2000 munkahely, a kinai kommunista párt hoz majd internaconalista segítséget, meg ugye a legolcsóbb munkaerő hazánkban lesz. Megmutatjuk itt érdemes összerakatni a telefonokat. Kína elveszítette immár a legolcsóbb munkerőt felmutatni tudó ország vezető szerepét. Győztünk, legyőztük Kínát az elvtársak segítségével. Éljen a FIDESZ-KDNP és a Kinai Kommunista Párt barátsága!

Fideszman 2010.11.02. 11:23:01

Számomra az egyik nagy bizonyíték arra, hogy minden jó irányba megy, hogy a komcsik sírnak. Annyira bírom hogy szenvednek és félnek, hogy a gyurcsányi diktatúra utolsó emberei is ki lesznek rugdalva, és minden korábban diktatórikusan működő intézmény helyre lesz állítva. A sajtószabadság is visszatért végre.
Elmondhatjuk, hogy a kommunizmus 2010 tavasszal véget ért, majd ősszel meg is semmisült. A fenti cikket nagyon nem kell kommentálni, igazi maszopos hazugság, a szerzője is valószínű benne volt az elmúlt 8 év elkúrásában, aztán most fél hogy őt is eléri az elszámoltatás. Az árfolyam is helyre állt, hiába ment a pánikkeltés, a magánnyugdíjpénztárak kockázatosak, sokkal jobb helyen van a pénz az államnál. Személy szerint inkább Orbán Viktorban bízok, mint valami külföldi befektetőben aki csak azért van itt, hogy elszívja a magyarok pénzét.

igényes 2010.11.02. 11:27:47

@aszekelyek: aszekelyek 2010.11.02. 11:16:39
@igényes: azt kérdezd meg, alapító szdsz-esektől, akik rendszert váltottk:) mi is az, amiért elvetendő az :) Persze martonyit is meghallgathatod. Meg még sokakat, akiknek közvetlenül ártottaak és emiatt ...

Az itt a baj talán, hogy nem utánoztuk le a kinaiakat 1989-ben? Mennyien lennénk, ma ők a második legnagyobb ipari hatalom. Dinamikusan fejlődnek, olimpia is. Tették ezt a kommunista párt irányításával. Mondom nálunk nem voltak kommunisták!

Nekem azért tetszik a FIDESZ-KDNP és a Kínai Kommunista Párt mély megbízható, rendíthetetlen barátsága.

Pretoryan 2010.11.02. 11:28:01

@aszekelyek: "A nyugdíjkassza hiányos, ez tény" ksh/apeh/saját számla/PSZÁF adatot pls. Nálam megvannak az elszámolások, teljesen rendben vannak és voltak eddig is. IGEN 2008-ban csökkentek a tartalékok tény. Mondjuk az én mnyp-m nem volt soha csődközelben. Jah hogy a magyar állam igen, az már ne is izgasson, hiszen egy biztosító bevétele világ viszonylatban jóval nagyobb az árbevétele (és az eszköz alapja is) mint az államnak, az nem számít, meg persze az sem hogy a mo-gi piacon lévő biztosítókat az elmúlt két év legkritikusabb időszakaiban sem fenyegette csőd, hát ez már igencsak szarul hangzik. Mielött kikiáltanátok zsidó bérencnek, mert tuti meg fogom kapni a magamét hogy védek egy biztosítót, próbáljatok meg ész érvekkel is cáfolni. És még egy kérdés, ha a KADESZ nem lesz hatalmon 30 év múlva, pont akkor amikor nyugdíjba mennék az akkori hatalmat ki fogja meggátolni abban hogy a most a nagy költségvetési lufiba tartó nyugdíj részemet megtartsa azzal a mondattal hogy "Sorry, Orbán Viki ellopta és eltapsolta egy fitying sincs nálunk belőle így jártál, lehet jelentkezni nála a visszatérítésért"??

igényes 2010.11.02. 11:29:21

@lázár jános a fidesz segglyuka: Ez most igaz, te is kommunista párti vagy?

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.11.02. 11:30:52

Jó kis összefoglaló, de a tanulságot nem sikerült levonnod.... a tanulság az, hogy mondd mindig azt, ami épp kényelmes, aki emlékszik is arra, hogy mit mondtál ugyanerről korábban, az is el fogja nézni neked. Lesz egy pár hőbörgő idióta, de azokkal nem érdemes foglalkozni sem,, mert kevesen vannak és senki sem figyel rájuk.

freagle 2010.11.02. 11:34:31

@tőkehalmáj: Hát öregem, te eléggé félre vagy tájékoztatva.
Vedd elő légyszi a fizetési papírodat és olvasd át! A magánnyugdíjpénztárba utalt összeget a béredből vonják le. Illetve az enyémből, nem tudom, te dolgozol-e.
Mindenesetre amit befizettem, az az ÉN pénzem, az ÉN béremből, nem valamiféle állami jótékonykodás. Más kérdés, hogy automatikusan levonják és az APEH utalja tovább.
Már az átulalás időszakos felfüggesztése is szimpla lopás, nemhogy egy esetleges átlépés után a megtakarítások más célú felhasználása.
Márpedig a jövő évi költségvetés tervezete e tekintetben egyértelmű: az állam elveszi és másra költi el.
Ehhez csak egy hülye bír tapsolni...

igényes 2010.11.02. 11:34:57

@Pretoryan: Igen én értelek, és igazad van. Az én nyugdíjpénztáram is a jól teljesítők között szerepel. Hozzáteszem az OTP teljesített a legrosszabbul, ha jók az ismereteim. Nem szabad átlépni az államiba, mert 3,5 év múlva futhatsz a pénzed után. Most minden pénztár méginkább a biztonságos befektetésekre megy, de hosszútávon lehet kockáztatni. A FIDESZ vezetők nem léptek be koruknál fogva a MNYP-ba. Ezért mertek hozzányulni.

Devil 2010.11.02. 11:38:29

@aszekelyek: Ez a semokrata jo nev :) Azt jelenti hogy annyira demokrata mint a fidesz (semennyire).

Lasombra 2010.11.02. 11:39:28

@aszekelyek: kedves barátom, hogy hívják a regnáló mini-szterelnököt? tudod, akiről a cikk is meg a beszélgetési is szól.
lehet gyurcsányozni, lehet dzsingiszkánozni is, amit csak szeretnél, de szólok, nem fog tőle okosabbnak tűnni.

Roy 2010.11.02. 11:40:17

@Pretoryan: Nyugogtan lehet rövidíteni: Felkelők Akció Szövetsége = F. A. SZ.

Lasombra 2010.11.02. 11:41:25

@Lasombra: ...nem fogsz* (bocs typo)

magyar ember teli szájjal 2010.11.02. 11:42:41

Hát nem tudom mit kéne csináljon Orbán hogy visszasírjam Gyurcsány vezéredet, de az eddigiek még kevesek hozzá.

igényes 2010.11.02. 11:43:00

@freagle: Egyetértek, de itt van egy másik probléma is. Nem az állammal kötöttem szerződést, hanem a Pénztárral. Kötök egy szerződést mondjuk egy gk. szervízzel a lakóhelyemhez közel, erre állam azt mondja majd nem! Vigyem az állami szervízbe, de garanciát nem kapok. A kötelező védőoltásommal mi lesz? Visszaveszik? Az APEH pedig kapott egy feladatot, az ott dolgozókat én fizetem.
Saját alkalmazottam az Orbán és tsai, meg az APEH is.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.11.02. 11:43:22

Schmitt sch-val írja a nevét? '82-ben a Népstadion igazgatójaként még nem urizált ennyire:
www.youtube.com/watch?v=kMqoGkRDtkg&feature=related

Roy 2010.11.02. 11:43:43

@lázár jános a fidesz segglyuka: Tudod a remény hal meg legutóljára. Nyugodtan bíz, és reménykedj.

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:44:41

@Pretoryan: Bocsánat azért egy kicsit pontosítani kell. Az IMF felállt az EU- val együtt mivel Orbán és Matolcsi nem tudott a hajrán kívül semmi bíztatót mutatni az IMF felé . A 2011-es ktggvetés még a fasorban sem volt.Ezt persze Orbán úgy tálalta , hogy a forradalmi kormány kíirugta az IMF-et. Orbánt baszták pofán kétszer , először Barosso, aki nem engedte a gaz-i ámokfutáshoz a ktgvetés hiányát emelni, a másik pedig az IMF és az EU , aki nem adta a pénzt bianco csekkre, ők okosabbak voltak ,mint a magyar választók. Mielőtt nagyon örülnél annak ,hogy az IMF nem hajlandó a magyar kormánynak hitelezni , megsúgom Neked , hogy mindenképpen rossz a piacról történő hitelezés mert ez drágább , konkrétan kb 200 milliárd ft-ba kerül a magyar ktgvetésnek.

Tina0611 2010.11.02. 11:46:06

@Krujs: Várj pár napot, csak a jövő héten kell törleszteni, akkor majd meglátjuk...

Devil 2010.11.02. 11:46:27

Namarmost miert is a maganyugdijpenztarak nyeresegevel foglalkozunk?
Arrol van szo hogy Orban amit mond ma es amit mond holnap ez teljesen mas, anelkul hogy barmi megvaltozott volna. Tehat az egyik hazugsag.
Van aki szerint ez normalis (biztos erre is felhatalmazast kapott - szerepelt a programjukban hogy csak illusztracio?) es aki hoborog az a nemnormalis kisebbseg - ezek azert gondolkodjanak el azon hogy mennyire kell gerince legyen egy embernek, nezzenek korul hogy az ismeroseik kozott, a csaladjukban ez minek szamit ott, mit gondolnak az ilyen emberrok a csaladtagjai, baratai.
Aki szerint egy ilyen ember hatalmat kell hogy tamogassuk, segitsunk neki titikban tartott tervei megvalositasaban, az oszinte szanalmam targyat kepezi, akarmilyen erv tamasztja ala ezt a velemenyet.

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:46:29

@Devil: Látod a tudatalatti dolgozik a aszékelyeknél.

Pretoryan 2010.11.02. 11:46:56

@Táskás Tóni: Ok meggyőztél, nekem az IMF mint magánkézben lévő pénzintézet elég durva hatalommal párosul, ezért nem fájlalom az elveszejtésést így vagy úgy...

Rántott máj (törölt) 2010.11.02. 11:48:24

@freagle: Te legalabb arra valaszoltal, amit irtam, a tobbieknek meg ez sem sikerult :)
De egyebkent te is csusztatsz. Ugyanazt az osszeget ugyanugy levonjak a nem magannyugdijpenztari tagok berebol is, csak az nem a magannyugdijpenztarba megy, hanem az allamiba. Amibol fizetik a jelenlegi nyugdijakat.
Az mnyk-ban a te penzedet a tiedet befektetik, mikozben az allami kasszabol emiatt kiesett penzt eredetileg masra forditott forrasokbol potoljak.
Mindegy, nem szamit, a dontest en sem tartom helyesnek, csak az idegesit, hogy a mnyk tagok ugy beszelnek arrol a penzrol, mintha onkentes mnyp befizetes, azaz a netto berbol valo onkentes, sajat megtakaritas lenne, es azt nyulna le a kormany (egyebkent egyelore szo sincs lenyulasrol, csak egy evi befizetes befagyasztasarol, de felo, hogy kesobb lest).

mréveiller 2010.11.02. 11:48:36

attól hogy most van pár Fideszes ügy ti még ugyanolyan patkányok maradtatok. NEM FELEJTÜNK SEMMIT!

Éhesló 2010.11.02. 11:50:26

@belekotty: Ennek van másik interpretációja is: megválasztottak a zemberek egy kormányt, amelyik végigdbumlizta a világot, hogy megnyerje maga mellé azokat kik az adósleveleinket 40 éve a trezorjaikban tartják.
Láss csodát, azok, akik gond nélkül megfinanszírozták a komcsi mocskot csermanekkel, majd a rózsaszín mocskot némettel, d209-el, elqróval és libajnaival jó zsíros hozamokért, nos ők nem akartak újabb pénzt nyomni a projektbe és beszakították a forintot is, nyomatékosítva az álláspontjukat.
Buktor látva az elutasítást és azt, hogy nincs olyan nyomásgyakorlási módszer amit ne mernének vele (az általa képviselt hazájával) és kormányával szemben alkalmazni, taktikát váltott: a nemzetközi támogatás hiányában a hazai pályán létrejött erejét használja fel céljai eléréséhez.
Így meg lesz a hiánycél, amiben nem támogatták egyetlen javaslatát sem, és felszabadít (összeszed) forrásokat az általa elképzelt élénkítéshez is.

A forint visszaerősödött, a zsíros hozammal fizető állampapírokat viszik mint a cukrot.
Eddig bejött neki, mert az ERŐ vele van, és használja, és fogja is használni.
No ezért a nagy hiszti: külső eszközökkel nem állítható meg, csak belsőkkel.
Bolond lenne, ha hagyná.
Nem bolond.
Sokat tanult antalléktól és saját hibáiból és sokat várt erre a nyolc évnyi sivatagi menet alatt.

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:50:41

@igényes: Mivel az OTP teljesített a mnyp-ak közül a legrosszabbul , felmerül a kérdés , hogy vajon a KADESZ és a delejes ember nem Csányira célzott - e , hogy szemét bankárok eltőzsdézik az emberek pénzét.A többi pénztár magasan jobban teljesített , tehát a tennivaló OTP mnyp-ból átlépni egy jobban teljesítőbe , csak ne az államhoz.Nagy létszámú mnyp-ba kell lépni ,mert a delejes ember a kicsiket úgyis tönkreba....a.

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2010.11.02. 11:52:17

@lázár jános a fidesz segglyuka:

Érdekelne az általad átélt Gyurcsány-diktatúra! Megosztanád velünk, hogy ez Neked mit jelentett??

Előre is köszönöm!

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:52:49

@magyar ember teli szájjal: Hány fideszest /kadeszest/ cumizol teli szájjal te jó magyar ember.

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:55:23

@Pretoryan: Oké , de tudomásul kell venni ,hogy így többe kerül. Amúgy már nem tárgyalnak olyan zsarnok módon ,mint régen csak szeretnék látni az irányt és a koncepciót . ami itt nincs ami meg van az még a jobboldali szakemberek szerint sem jó.

Fideszman 2010.11.02. 11:56:35

@igényes: Szerintem te vagy a komcsi, innen látom. 12 éve a fideszre szavazok, gyűjtöm nekik a kopogtató cédulákat és új embereket viszek minden választásra. Veled ellentétben én az ország érdekeit képviselem te viszont a kizsákmányoló multik pártján vagy meg a nemzetrontó mindent elkúró tolvaj gyurcsányién.

Pretoryan 2010.11.02. 11:56:37

@tőkehalmáj: háló! az az évi befagyasztás nem azt jelenti hogy nem fizet senki sehova, hanem hogy az a pénz amit te befizetnél (a bruttódból tudod) az megy a költségvetésbe, hogy a hiány racionalizálható maradjon. A KADESZ-t nem gátolja semmi és senki azzal hogy ezt bármeddig csinálják.

Táskás Tóni 2010.11.02. 11:59:04

@tőkehalmáj: Bárki átléphetett volna . A hiányzó pénzt pedig javaslom kiszedni a következőkből.
Önkorm rendszer reformja , ha a ktg -ét csak a felére csökkentem az is 1000 milliárd megtakarítás évente.
Drága állam , hol van a beígért 120 milliárdos megtakarítás...
Nem is sorolom, azt hiszem felesleges.

Rwindx 2010.11.02. 12:01:22

@Devil:
Pedig úgy van ahogy írja. Ha nem érted, akkor utána kellene nézni. Ha meg nem nézel utána, akkor az a te bajod.

Pretoryan 2010.11.02. 12:01:58

@M.Trezeguet: Érthető, ha megkérdezhetem az ÁVÓ vagy az ÁVH szineiben nem akarsz felejteni?

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:02:23

@Éhesló: A zsíros hozammal fizető állampapírok viszont viszik a pénzt a ktgvetésből ezért viszi a delejes ember a mnyp-i megtakarításokat.Elég egyszerű a delejes ember , ezért szeretik Őt az egyszerű emberek.

igényes 2010.11.02. 12:03:04

@lázár jános a fidesz segglyuka:

"lázár jános a fidesz segglyuka 2010.11.02. 11:56:35
@igényes: Szerintem te vagy a komcsi, innen látom. 12 éve a fideszre szavazok, gyűjtöm nekik a kopogtató cédulákat és új embereket viszek minden választásra. Veled ellentétben én az ország érdekeit képviselem te viszont a kizsákmányoló multik pártján vagy meg a nemzetrontó mindent elkúró tolvaj gyurcsányién."

Szíved joga, hogy a Kinai Kommunista Párt nagy barátjának vidd a cédulákat. Bizonyosan méltányolják törekvésedet, elgondolkodtató, mindig újakat viszel, csalódtak a többiek. Méginkább elgondolkodtató, hogy ennyi munka után csak egy segglyuka vagy a Lázár Jánosnak.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:03:55

@M.Trezeguet: Csak fideszes ügyek vannak, eddig viszont voltak mszp-s ügyek és fideszes ügyek. Látod az demokrácia volt.

Devil 2010.11.02. 12:05:45

@magyar ember teli szájjal: Nem GYF visszasirasarol van szo. Hanem arrol hogy ha a vezetoknek szo nelkul elturunk mindent akkor mindent meg is fognak tenni.
Orbannal szemben a nem GYF van mint egyetlen alternativa, hanem a normalis politikus ideaja akihez eddig senki sem volt tul kozel (bar ezt az erosen atlpolitizalt sajto, un. lakajmedia miatt eleg nehez objektive megitelni).
De ha szerinted Orban ugy jo ahogy van, neked o minden erdek nelkul tetszik akkor folosleges tovabb beszelgetnunk.

Devil 2010.11.02. 12:07:18

@Rwindx: Ha mar ketten mondjatok biztos... akkor viszont hova tunt a penz amit befizettek nekik? Mert itt tob ezer milliard forintos vagyonrol van szo, ami az mnyp-nel van.

Rwindx 2010.11.02. 12:09:41

@freagle:
Tehát úgy gondolod többet vonnak le a te béredből nyugdíj hozzájárulásként mint másoknak? :)

97-ben a kormány úgy rendelkezett hogy a nyugdíjbefizetések egy részét az mnyp-khez irányítják, ez járulékok szempontjából senki számára nem jelentett töbletterhet, egyszerűen más megnevezést írtak a fizetési papírjukra. Most 2010-ben a kormány megint variál és visszairányítja az állami nyugdíjalapba.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:10:43

@Pretoryan: A hiány pedig a 16%-os SZJA miatt van .Tehát mire is költi a fidesz a mnyp-i pénzeket ? Nem a mostani nyugdíjak kipótlására , hanem pár százezer ember SZJA -jára . Pl Orbán ezekből a lerabolt pénzekből 3 millió ft-al visz többet haza a 16%-os SZJA miatt ,de van olyan fideszes képviselő , aki 5 millió ft-al visz haza többet évente. A delejes ember és a kadesz lopja 3 millió ember mnyp-i megtakarítását veszélyeztetve ezzel az öregkori nyugdíjukat.

Rwindx 2010.11.02. 12:10:59

@Devil:
Koönkrétan milyen pénzre gondolsz?

Fideszman 2010.11.02. 12:11:46

@igényes: látod komcsi, még olvasni sem tudsz, én vagyok lázár jános A FIDESZ segglyuka. Természetesem semmi közöm az igazi Lázár János úrhoz, csak engem is így hívnak. Te inkább sírjál tovább, sírd vissza gyurcsányit aki 1000 milliárdokat tett zsebre és eladósított minket. Utolsók lettünk az EU-ban, még Albánia is röhögött rajtunk gyurcsányi idején. Jelenleg úgy néz ki, hogy Orbán Viktor jó politikájának köszönhetően visszaállt a frank és az euro. A bérrettegő devizahitelesek megnyugodhatnak végre, nem kell betojni. Most már nem mindenféle lárifári tolvaj vezeti az országot.

Rwindx 2010.11.02. 12:14:09

@Táskás Tóni: Az állami nyugdíjalap hiány perpill 700milliárd Ft körül jár/év. Ezt adóból, illetve hitelből pótolják. Itt a hiány.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.02. 12:16:23

@Rwindx: Az a baj, hogy erre nem az a helyes lépés, hogy akkor a magán nyugdíjpénztári megtakarításokat kellene ellopni.
Ez az "ellopták a biciklimet, lopok egy másikat, mert az nekem jár" esete.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:16:33

@lázár jános a fidesz segglyuka: A delejes ember és a sokgyerekes kadesz képviselők viszik haza a 3 millió ember mnyp-i nyugdíjjárulékát a 16%-os szja miatt. TOLVAJOK.

Fideszman 2010.11.02. 12:19:49

@Táskás Tóni: nyomjad a hazug maszopos szöveget nyugodtan, senki nem hisz már nektek, hiteltelenek vagytok és 20évre elástátok magatokat. Szegény agymosott bérblogger.

Rwindx 2010.11.02. 12:22:21

@newtehen: nem ellopják, ahogy fentebb (@Rwindx: )írtam, visszaírányítják.
Ha az önyp-hez nyúlnának az lenne színtiszta lopás, az ugyanis önálló, kötelező járulékokon felüli önkéntes befizetés. Az én értelmezésemben az a valódi magán nyugdíjpénztár.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:23:20

@Rwindx: AKKOR HOGYAN LEHET MÉG PLUSSZ 500 MILLIÁRDOS LYUKAT ÜTNI A KTGVETÉSEN A 16%-OS SZJA MIATT,HOL VANNAK A REFORMOK? EZ a hiány később még nőni fog , ha most feléljük 12 év megtakarítását.

Pretoryan 2010.11.02. 12:23:22

@lázár jános a fidesz segglyuka: "Jelenleg úgy néz ki, hogy Orbán Viktor jó politikájának köszönhetően visszaállt a frank és az euro" - nem védem GYF-et, de tudod ott 2008-2009 környékén volt egy világ válság, tudom szerinted azt meg a zsidók csinálták, de ez most mindegy. 2007 nyarán emlékszel még az átkos 222-es eurora? Remélem ezt csinálja vissza a "jó" gazdaságpolitika, mert számomra ez a cél, ez lenne a visszaállás.
"A bérrettegő devizahitelesek megnyugodhatnak végre, nem kell betojni" Hát nemtudom én azért még mindig összeszorított seggel ülök nap mint nap az internet elött és nézem mindkét árfolyamot, hogy mos a kocsi vagy a lakáshitelem fog-e többe kerülni. Amúgy emlékszel hogy a nagy lakáshitel hullámot ki indította el? Segítsek? O.V. a monogramja.
"Utolsók lettünk az EU-ban, még Albánia is röhögött rajtunk gyurcsányi idején" - hö? Miben lettünk utolsók? (megsúgom volt amiben utolsók lettünk, de érdekelne hogy neked melyik volt az ami ennyire fájt?!) Volt egy futó verseny amiben nem vettem részt?

Pretoryan 2010.11.02. 12:24:33

@lázár jános a fidesz segglyuka: ha nincs észérv, akkor marad a mantra, gratulálok! Most akkor ki az agymosott?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.02. 12:24:43

@Rwindx: Ajánlom figyelmedbe: www.kislexikon.hu/sikkasztas.html

Ezt az összeget a mnyp tagok hozzájárulása nélkül, azok akaratának nem megfelelően nem annak rendeltetésére használja. A Többi melléduma.

igényes 2010.11.02. 12:25:01

"lázár jános a fidesz segglyuka 2010.11.02. 12:11:46
@igényes: látod komcsi, még olvasni sem tudsz, én vagyok lázár jános A FIDESZ segglyuka. Természetesem semmi közöm az igazi Lázár János úrhoz, csak engem is így hívnak. Te inkább sírjál tovább, sírd vissza gyurcsányit aki 1000 milliárdokat tett zsebre és eladósított minket. Utolsók lettünk az EU-ban, még Albánia is röhögött rajtunk gyurcsányi idején. Jelenleg úgy néz ki, hogy Orbán Viktor jó politikájának köszönhetően visszaállt a frank és az euro. A bérrettegő devizahitelesek megnyugodhatnak végre, nem kell betojni. Most már nem mindenféle lárifári tolvaj vezeti az országot."

Nem mindenki ilyen a FIDESZ-KDNP-ben, mint te vagy azt azért tudod. Írsz, de nem nagyon szépen. Egyébként mi is az a komcsi? A neved nem érzed megalázónak. Legyél inkább: Lázár János a FIDESZ híve!

drew1 2010.11.02. 12:25:47

@aszekelyek: A tudatlanság nem bűn, csak kellemetlen. Az irigység meg népbetegség. Ha a 3/4 részre 3/4 nyugdíjt ad az állam, akkor az egynegyedre meg az egynegyed + hozam járna. Ha a hozam nem jön be, akkor bukta. Válszthatsz, és utána magadat okolhatod, ha egy új gyurcsány majd csak 50%-ot ad a 75% levonásodra, vagy negatív hozamod lesz. Egyik sem gonosz, tehát a választás lehetőségét meg kell adni, az tény.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:26:08

@lázár jános a fidesz segglyuka: Hozzám ne gyere kopogtatócéduláért a delejes embernek mert úgy ba..k pofán , ahogy Barossó és az IMF a delejes embert.

Karnamantra 2010.11.02. 12:29:14

Tegnap az az érzés kerített hatalmába (vagyis próbáltam optimista lenni), hogy '14-ben harmincvalahány %-ra esik a fidesz, a többi párt pedig képes lesz az elkefélt kétharmados döntéseket megszavazni - egy akármilyen koalícióval pedig kormányra kerülni. És szakadás is lesz a fideszben, ahogy az mszp-ben is van, és a jobbikban is lesz hamarosan. Tizesével maradnak fehéren a képviselői székek, és megkezdődik az átszavazás. Kizárt, hogy az egész bárgyú banda helyesli, amit a vezér diktál.

VaTi 2010.11.02. 12:29:18

@lázár jános a fidesz segglyuka: Pusztán csak kérdés, nem támadás: mennyire vagy lojális (vagy esetleg elfogult?) OV-ral és a Fidesszel kapcsolatban? Tudsz-e még kritikusan gondolkodni? Arra gondolok, hogy egy-egy nyilatkozat, intézkedés helyességét szoktad-e attól függetlenül szemlélni, hogy melyik pártot/vezetőt tartod alkalmasnak a kormányzásra. Szoktad-e OV intézkedésire azt mondani, hogy hááát, ez már... Vagy más pártok, esetleg ellenzék javaslataira azt mondani, hogy nem is rossz. Vagy egy kérdésnek több oldalát, vonatozását végiggondolni? Vagy azt mondani, hogy ez az intézkedés nekem ezért tetszik, de másoknak ezért meg ezért hátrányos, így megértem, hogy ő ellenzi? Számomra ezt jelentené a józan, objektív gondolkodás, és az ilyen emberrel lehet érdemi beszélgetést folytatni (szerintem). Kérdezem ezt most akár minden Fidesz és OV hívőtől. Az sem kell, hogy nekem válaszoljatok, elég csak magatoknak. Ha a válasz nem, nem tudtok objektíven gondolkodni, az nem egy agymosott állapot? (bár ha benne vagy, úgysem tudod reálisan megítélni) Tényleg csak azért érdekel, mert nem tudom megítélni, hogy egyes emberek lelkesedése mögött mennyi valódi gondolkodás rejlik. (Mielőtt esetleg lendületből kommunistáznál: nem, nem bírom az Mszp-t és egyik pártot sem. Hiszem, hogy mindenki, aki a politika közelébe kerül, hatalommániás tolvajjá válik, még ha előtte szent volt is)

Rwindx 2010.11.02. 12:31:04

@Táskás Tóni:
Nem kell kiabálni, a szemem is jó a kis betüket is el tudom olvasni, vagy ha nem szándékos csinálj valamit a billentyűzeteddel mert néha beragad a shift.

A 16%-os szja-t ehhez hozzákeverni nem ildomos, ugyanis ez a nyugdíjalap hiány sok-sok éve ott figyel és többek között az szja-ból is finanszírozták, ami nem szép, de látni kell hogy ez a központi keretek terhére történt 13 évig. A 97-es "nyugdíjreform" kb a hiány felét okozza, a visszaírányítás ezt jelentősen csökkenti. Abban viszont egyetértünk hogy a fidesznek át kell alakítania a nyugdíjrendszert, mert az mnyp rendszer felszámolása hosszú távon nem old meg semmit, ellenben vélhetően időt ad a megoldások kidolgozására.

Fideszman 2010.11.02. 12:33:19

@Pretoryan: Miben lettünk utolsó? Nézzük csak, munkahelyek száma, fizetés, adók (nálunk voltak a legmagasabbak) az EU-ban egyedül nálunk volt kommunista szemkilövető diktatúra, Szlovákia, csehek, románok röhögve előztek le mindenben, hozzánk képest ezek az országok olyanok voltak mint Svájc. Nálunk volt az egy főre eső legnagyobb eladósodottság gyurcsányiéknak köszönhetően, meg lehet nézni a 2006 év végi elszámolásokat.
Ehhez képest 2010-ben eddig a fidesz megtette a radikális adócsökkentést amivel mindenki jól fog járni, de leginkább a gyerekes családok, mert ez az ország érdeke. Eltüntették a mutyis sikkasztó vezetőket a hatalomból, végre nem egy madár a köztársasági elnökünk, hanem egy olimpiai bajnok. A nyugdíjak is biztonságban lesznek és nem az idegen nagytőkés befektetők fognak a pénzünkkel játszani. Ezen kívül az euro frank normalizálódott, mivel a piac megnyugodott, hogy a fidesz mindent úgy csinál ahogy megígérte. Ne felejtsd el komcsi, kétharmad. Ez fáj nektek igazából, hogy az emberek többsége a fideszt támogatja és már Budapest sem a tiétek. Szegény rettegők.

Fideszman 2010.11.02. 12:38:28

@VaTi: minden komcsi ezzel kezdi, hogy én nem bírom az mszpt meg nem rájuk szavaztam meg hasonló. Közben dehogynem, csak szégyenled te magad is. Egyébként nem is értem miről beszélsz. Van az igazság és van a hazugság. Hazugság az amit a balos agymosók hajtogatnak, az egész baloldal egy hazugság. Orbán Viktor képviseli az emberek érdekeit, akik felhatalmazták tavasszal. Az ország többsége szerencsére józan és nem agymosott, ezért szavaztak Orbán Viktorra. Az hogy Ő milyen kiváló politikus mi sem mutatja jobban, hogy az elmúlt 20 évben nem találtak még a fideszen belül sem jobb miniszterelnök jelöltet. Pedig remek kiváló szakember van ott is, pl Pintér Sándor vagy Szijjártó, de egyik sem miniszterelnöknek való.

Rwindx 2010.11.02. 12:38:40

@newtehen:
Rossz alapadatokból kiindulva jó logikával is rossz eredményre jutsz.
Két kérdesem lenne hozzád:
1. Megkérdezhetem mi a te többlethozzájárulásod a nyugdíjrendszerbe a többiekéhez képest, ami miatt kitüntetettnek érzed saját befizetéseidet a többiekéhez képest? Százalékos adatok teljesen jók lesznek.
2. Ha a kormánynak jogában állt a közpénzek egy részét átnevezni mássá, van-e joga ugyanazt az el nem költött de átnevezett pénzt visszanevezni?

Balbágy 2010.11.02. 12:42:22

@imperial: gyere ide a Parkba, agitálj picit. Meglátsz hamar néhány 30 - as nyuggert, talán még bibsik is, nofene.
Csak gyere és mond az arcunkba, ta szarevő.

VaTi 2010.11.02. 12:42:51

@lázár jános a fidesz segglyuka: Köszönöm, megválaszoltad a kérdésem. Nem úgy, ahogy gondolod, de megválaszoltad :)

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:44:54

@Rwindx: Ezek szerint Te helyesled a mnyp- i leépítést amit 1997-ben a fidesz is megszavazott és fél éve még a választási programja is a mnyp-i pénzek megvédését tartalmazta. Impotens Matolcsit és a delejes embert még jobboldali közgazdászok sem támogatják.

igényes 2010.11.02. 12:45:08

@lázár jános a fidesz segglyuka: Szerintem Budapest az egész országé, sajnos vannak, akik azt hiszik, hogy egy esetleg két párt tulajdona. Miénk a gyár és nem a komcsik vitték haza a cuccot, hanem a nép.

Valaki csak megtámadta törvénytelen eszközökkel a TV székházát, valaki csak gyújtogatott. Nézzél már át Romániába, vagy Szlovákiába.

Schmitt Pált pedig kár volt említeni! Senki meg nem kérdőjelezte Olimpiai bajnoki címeit. Hit és párt váltásai viszont van akinek tetszik, van akinek nem. Magyarország polgárait nem képviseli, FIDESZ érdekek képviselője a FIDESZ zárt köztársaság elnöke. Téged képviselni nem fog, oklevelet sem kapsz tőle, még Orbánnak sem adott.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:49:19

@igényes: Az új alkotmány is a fideszé lesz és a jobbiké , már csak ketten alkotmányoznak nagy hévvel. Az az alkotmány hogyan lesz legitim? Azért ,mert a delejes ember mondja?

Rwindx 2010.11.02. 12:53:07

@Táskás Tóni:
Nos ha mindent fegyelembe veszek akkor igen, ugyanis sokan elfelejtik a hőbörgők közül hogy még mindig nyakig vagyunk a szarban és onnan ki kell mászni. Az államháztartást rendbe kell tenni, lehetőleg úgy hogy a gazdaság is beinduljon végre. Ez ádozattal jár. A jelenlegi mnyp rendszer pedig nem olyan nagy áldozat, sokan túlmisztifikálják a dolgot, mert csesznek utánanézni pár dolognak inkább a hangulatkeltőkre figyelnek.
Ha nem lennénk szarban akkor nem érdekelne a különösebben a dolog. 98-ban mikor kötelezően "választhattam" az mnyp-t akkor sem kérdeztek meg róla mit és hogy szeretnék, és most sem igazán kérdeznek meg róla. Akkor sem kellett emiatt többet fizetnem, és most sem.

Egyébként el tudnék képzelni egy korrektebb mnyp rendszert, aminek a felszámolását már nem nézném olyan jó szemmel. Ez messze nem olyan.

igényes 2010.11.02. 12:54:07

@Táskás Tóni:
Túlságosan sok jogász nem szólal meg a baklövések miatt, szerintem kivárnak, majd a sok polgári perből kaszálnak.

Fideszman 2010.11.02. 12:55:25

@igényes: "Valaki csak megtámadta törvénytelen eszközökkel a TV székházát, valaki csak gyújtogatott. Nézzél már át Romániába, vagy Szlovákiába."

Namost, veled ellentétben én ott voltam a békés tüntetéseken, meg a tévé székháznál is. Két dolgot kell tudnod, amit az akkori agymosó ballib komcsi média elfelejtett megemlíteni. Egyik hogy a gyújtogatók valójában maszop bérencek voltak, akiket fentről irányítottak. Biztos én láttam rosszul, amikor láthatósági mellényes (mszp felirat a hátán) hangszórós komcsik irányítottak 20-30 embert és uszították rá a saját ál rendőreikre. Maga a székház felgyújtása csak ürügy volt, hogy később elindulhassanak a fidesz naggyűlés felé és rátolják a komcsikat a békés fideszesekre. Tudjuk mi történt utána, szemeket lőttek ki egyesével, párosával, békés tüntetők fejét verték szét gumiviperával, elkapták Révész Máriuszt, összerugdalták miközben azt kiabálták neki, hogy "rohadt fideszes most megvagy", saját fülemmel hallottam.
Visszatérve a gyújtogatásra, ugye fogalmad sincs abból, hogy leégett a székáház egy része kinek lett haszna? Hát persze hogy a tolvaj gyurcsányinak. Ugyanis az egyik cége építette újjá azt a részt a székházból ami leégett. Azt mivel magyarázod hogy 1 héttel a gyújtogatás előtt tűzkárra is kötöttek nagy értékű biztosítást maszopos képviselők? Olyanok akiknek az autója, hogy hogy nem le is égett aznap este.. újabb milliók a zsebekbe. Az egész tüntetés két dologért volt megrendezve, egyrészt hogy szétverjék a békés fideszeseket, másrészt hogy egy 100 milliárdos nagyságrendű csalást leplezzenek, ugyanis így a tüntetéssel volt teli az egész média.

Fideszman 2010.11.02. 12:56:49

@Táskás Tóni: Attól lesz legitim te fogyatékos, hogy az emberek többsége a kétharmad van a fidesz mögött érted? KÉT HARMAD. Az ország többsége. Látszik, hogy életedben nem voltál még fidesz naggyűlésen, legalább a tv-ben nézhetnéd, nekem mindegyik megvan felvételről.

igényes 2010.11.02. 12:57:23

@Rwindx:

Áldozatokkal jár, de például miért nem egységesít Orbán? Maradjon mindenkinél 100 000Ft a többit be az államkasszába.

Most a helyzet, hogy az embereknél nem marad semmi, hónapról hónapra élnek, ők, a nép nem bánná.

Táskás Tóni 2010.11.02. 12:57:53

@Rwindx: Oké Te legalább normálisan magyarázod el a véleményedet és ezt úgy tudomásul lehet venni.Egyetértesz a kormány intézkedéseivel és nem komcsizod le azokat akik más véleményen vannak. Hülyén is nézne ki lekomcsizni Bod Péter Ákost és pl Csaba László prof.jobboldali közgazdásztt.

Pretoryan 2010.11.02. 13:00:04

@lázár jános a fidesz segglyuka: úgy röhögtem rajtad hogy a víz az orromon jött vissza, köszi ez jót tett a mai nappal:

"Nálunk volt az egy főre eső legnagyobb eladósodottság gyurcsányiéknak köszönhetően, meg lehet nézni a 2006 év végi elszámolásokat."
A legnagyobb kölcsönöket a lakásvásárlók vették fel 2001, 2002-ben, mivel az akkori kormány támogatta a lakáshiteleket, azért hogy újraválasszák őket. Ezt a nem fenntartható állami kiadást vissza kellett venni, tudom a gonosz kommunista zsidóbérenc (kihagytam valamit? jah igen) vérszívó mszp gonoszságából, nem azért hogy fent maradjon az állam. Akkor most hogy van ki rángatta bele ezeket az embereket a hitelbe?

"Ehhez képest 2010-ben eddig a fidesz megtette a radikális adócsökkentést amivel mindenki jól fog járni" kivéve aki nem. Mondjuk akinek nem túl nagy a keresete. Aki 200.000 bruttó fölött van az jól jár mindenképpen de alatta kevesebb pénzt fog kapni. A szegények problémáival foglalkozó KADESZ radikális adócsökkentés révén eléri hogy a mocsok szegények még szegényebbek legyenek a gazdagok még gazdagabbak. (két gyerekem van nekem jól fog jönni speciel, de van ismerősöm aki nem ennyire boldog).

"Eltüntették a mutyis sikkasztó vezetőket a hatalomból" ott van O.V. ő túltesz mindenkin a nypelvonállal pl. már túl is tett.

"végre nem egy madár a köztársasági elnökünk, hanem egy olimpiai bajnok" - egen. Mert a "madarat" is a KADESZ javasolta és lett köztársasági elnök. Sajnos túl erős volt, túl sok intelligenciája volt és túl jól ismerte az alkotmányt, ezért le kellett váltani valakire akinek elég jó a nyakizma hogy bólogatás közben ne legyen izomláz a nyakában.

"A nyugdíjak is biztonságban lesznek és nem az idegen nagytőkés befektetők fognak a pénzünkkel játszani" - nem magyar hozzáértők, akiknek az a fontos hogy jó számokat kapjanak, az nem hogy az emberek túléljék az öregkort. Hamár amúgy is kínával fogunk összemelegedni, akkor fontos tudni hogy ott nincs nyugdíj, hanem a család tartja el az időseket. Remélem ezt is bevezetik mert mégiscsak pofátlanság ha az államnak kéne eltartani őket.

"a fidesz mindent úgy csinál ahogy megígérte" mi a szart ígért a KADESZ? Semmit a választási programja arról szólt hogy le kell váltani az MSZP-t. Ezt ígérte. Jah a többit meg majd szívjuk

"Ez fáj nektek igazából, hogy az emberek többsége a fideszt támogatja és már Budapest sem a tiétek" - igazából az fáj hogy a KADESZ a 2/3-ddal visszaél, saját hatalmát erősíti és félően közel kerülünk egy neo kommunista érához, amit persze nem így fognak hívni. Legalábbis most így látszik, aztán majd kiderül, ne legyen igazam. És kedves uram nagyon sok mostani KADESZ szavazót ismerek akik rettegnek a "változástól", főleg idősek akik átélték a kommunizmust, és erős flashbackjük van.

igényes 2010.11.02. 13:00:39

@lázár jános a fidesz segglyuka: Ember! 2 700 000 megtévesztett, becsapott polgár szavazott a FIDESZ-KDNP-re, ebből 1 700 000 megtévesztett roma, félroma (Lehet tévedek?).

Fideszman 2010.11.02. 13:05:50

@Pretoryan: a sok hazugságból amit lenyomtál, csak arra reagálnék, hogy aki nem keres 200-at az máskor tanuljon jobban és végezzen el egyetemeket hogy legyen jól fizető állása. Ha valaki buta hogy többet keressen akkor meg ne sírjon, ez az élet rendje. Vannak okos egyetemet végzett több diplomás nyelvet beszélő művelt emberek akiknek jár a sok pénz és vannak a melós senkiháziak akik háromig nem tudnak elszámolni, nekik jó lesz a kiflivég meg a langyos víz is vacsorára nem kell irigykedni a libamájra.

Táskás Tóni 2010.11.02. 13:06:28

@lázár jános a fidesz segglyuka: SZOKTAM NÉZNI A NAGYGYŰLÉSÉT A KADASZNEK , CSAK AZT SZERETNÉM KÉRDEZNI TŐLED , HOGY KI VOLT OKT 23-ÁN AZ A KIS SEGG , AKI A MIKROFON MÖGÖTT RIKOLTOZOTT. CSAK NEM A DELEJES EMBER.?

Fideszman 2010.11.02. 13:08:54

@igényes: látom téged is a korrupt maszopos apuka juttatott tovább amikor matekból vizsgáztál. Hol van az az 5-6 millió ember aki nem ment el szavazni? Azok is a fideszt támogatták, hiszen rábízták a döntést többiekre. Beleegyeztek hogy a fidesznek meglegyen a kétharmada. Innentől kezdve aki a komcsikra meg a két törpepártra szavazott azok kb az ország szégyenei. Aki szereti a hazáját az a fideszt támogatja.

Rwindx 2010.11.02. 13:11:00

@igényes: Azért vannak fokozatok. Ha a fizetés általános egységesítésre gondolsz az valóban lopás lenne. Azt nem hiszem hogy felvállalná a kormány, ha mégis akkor ott lenne vége neki.

@Táskás Tóni:
A közgazdászok sincsenek egységes véleményen, vagy mert másik iskolát képviselnek, vagy mert más szempontokat tartanak fontosabbnak, neadjisten hanyagolnak el. A közgazdaságtan nem olyan egzakt dolog mint pl egy diffegyenlet megoldása.
Itt szvsz nincs miért komcsizni, ha pedig "lázár jános a fidesz segglyuka" troll-ra gondolsz ő egy paródia ember, valójában veletek van :)

Pretoryan 2010.11.02. 13:12:49

@lázár jános a fidesz segglyuka: érveid előtt meghajlok, nagyságodhoz nem érünk fel!

fluxation 2010.11.02. 13:18:54

Félelmetes ez a segglyuk! Azt hittem ennyire agymosott emberek csak a szcientológusok között vannak. Így lenézni a szegényeket! Szomorú és sajnálatra méltó.

Fideszman 2010.11.02. 13:29:46

@fluxation: Ők tehetnek róla, vagy mit gondoltál talán én? Vagy Orbán Viktor? Jó hogy a hajléktalanokat is eltüntetik az utcáról. Én mint normális polgár kikérem magamnak, hogy mindenhol koldusokba botoljak. Menjenek ahova akarnak, csak ne legyenek szem előtt. Én megdolgozok a havi 800 ezres fizetésemért, sokat tanultam érte. Ezek meg nekiállnak kéregetni és lesik a potyapénzt. Más meg kidolgozza a belét.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.11.02. 13:35:11

@Pretoryan: @fluxation: @lázár jános a fidesz segglyuka:

Ne haragudjatok, szerintetek "Lázár János a Fidesz segglyuka" név alatt valaki mennyire lehet fideszes???:)

Segglyuk szerintem csak ironizál, azaz cinikusan viccet csinál ebből a bagázsból amin én mind jókat nevetek!:)

Pretoryan 2010.11.02. 13:47:37

@szocdemman: Értem, nem jött le a cinizmus, bár lehet hogy azért mert el vagyok kenődve az egészen.

Rwindx 2010.11.02. 13:47:57

@szocdemman:
Lehet a jobboldal ironiájának venni, de szerintem még több információt ad hogy mennyien sokan vannak akik ordító dolgok ellenére sem veszik észre miről van szó és nekiesnek ellenségként.

Magyarul nem figyelnek a részletekre és csak hangulat alapján hoznak ítéletet valamiről, majd szent igazságként körbejárnak vele. Nemdebár?
Vajon mennyire jellemző ez általában nézve a "másik bagázsra"? A kommentek alapján nagyon.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.02. 16:14:33

@Rwindx:
1. Nem kell ahhoz többletbefizetéssel rendelkeznem másokhoz képest, hogy a befizetésem számon kérhessem.
2. Sajnos a lopás akkor is lopás marad, ha a tolvaj a lebukása után felajánlja hogy visszaadja az eltulajdonított értéket, de ez ugye esetünkben szóba sem jött...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.02. 16:22:39

@Rwindx: "A jelenlegi mnyp rendszer pedig nem olyan nagy áldozat,"
Mármint a potyautasoknak, azoknak nem. Csak azok járnak megint rosszul, akik legálisan, bejelentve a járulékot pontosan befizetve próbáltak meg élni. És azok jól, akik kibújtak, mutyiztak, csaltak. A feketén dolgozók, a minimálbéres vállalkozók.
Hát köszönöm.

Rwindx 2010.11.02. 17:09:18

@newtehen:
1. Az szja-t, az eho-, a szakképzési hozzájárulást, az AFA-t az stb miért nem kéred számon?
2. Erre nem tudok mit reagálni mert nem értem mit akarsz mondani, de biztos így van. Ellenben gyanítom te sem értetted én mit írtam a 2. pontomban. Még az lehet hogy te esetleg az adó és járulékfizetési kötelezettséget egy az egyben lopásnak tartod. Ezzel nem tudok mit tenni, gyarmatosíts magadnak egy másik bolygót ha ez nem tetszik.

Azok akik kibújnak a járulékfizetés alól azok mind állami mind mnyp finanszírozott nyugdíjat minimálisat fognak kapni. Nem lesz nekik jobb teljesen államiban lenni sem. Nem tudom ez hogy jön ide. Viszont az idézet mondatrész második fele ami nagyvonalúan nem idéztél neked is szólna.

Ha ennyire ragaszkodsz hogy legyen saját magad által biztosított nyugdíjad az államin felül is akkor nyiss egy önyp számlát is, fizesd, abba nem pofázhat bele senki rajtad kívül. Az meg nem értem miért lep meg hogy az állam belepofázik annak a mértékébe és felhasználásába amit kiró rád és te befizetsz neki. Hol éltél eddig?

pakesz (törölt) 2010.11.02. 22:14:18

nem ertem ezt a felhaborodast!!!
en budapestikent vegre azt mondhatom hogy a nemzet fovarosa lett Budapest
ez azert haladas
osztogassanak csak tovabb a fijjug meg adositsanak el rendesen mit nekem 8 %!!! osztogassanak csak had maradjak a nemzet resze :)

pakesz (törölt) 2010.11.02. 22:28:09

@freagle: "Márpedig a jövő évi költségvetés tervezete e tekintetben egyértelmű: az állam elveszi és másra költi el.
Ehhez csak egy hülye bír tapsolni... "

hozzatennem, hogy elveszi eltapsolja, aztan ad egy bianko csekket amivel majd a leszarmazottaimnal bevalthatom
ergo amit eddig nyogtunk es szitkozodtunk, hogy nem raktak felre a penzt a nyugdijra hanem elkoltottek es meg raadasul hitelt is vettek fel, az itt visszakoszon...
csak hogy pont Orbantol hat az egy kicsit durva huzas volt...

Hungeralien 2010.11.03. 23:28:41

unciklopedia.org/wiki/Politikus

Kezdő és haladó politikusok tízparancsolata

1. Ígérj bármit választóidnak (amit később úgysem fogsz beváltani)!
2. Csak általánosságokban beszélj; konkrét célokat ne határozz meg!
3. A népjólétet és a demokráciát csakis pártod és te tudod megvalósítani.
4. Ellenfeled úgy dícsérd, hogy belegebedjen!
5. A választási szövetséget kizárólag a győzelem után rúgd fel!
6. Aki téged megdob kővel, dobd vissza (hónapos) kenyérrel!
7. Övön aluli ütés megengedett (egy kanál vízbe fojtás is hatásos).
8. Álarc és kesztyűs kéz használata kötelező!
9. Aki másnak vermet ás, az jó fej, nem vitás!
10. Ellenlábasodnak csak az anyját kíméld!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.08. 11:56:30

@Rwindx: Azért vágod, hogy mi különbség van (ELVILEG) a magán nyugdíjpénztári befizetés és a levont adó között?
Ezzel a FIDESZ-KDNP kormány lesüllyedt az állomáson vonatjegyes mesével pénzt kuncsorgó alkoholista szintjére.

benfica 2010.11.14. 02:46:00

@FIDE SS Obersturmbannführer Pál:
Nem érdekel a politika, 8 éve semmilyen hír- és közéleti műsort nem nézek, nem hallgatok - most sem. Tavasz óta viszont olvasok különböző blogokat, de ez inkább kíváncsiság, mint politika iránti érdeklődés. A következő mondatodon elgondolkodtam:
"Biztos én láttam rosszul, amikor láthatósági mellényes (mszp felirat a hátán) hangszórós komcsik irányítottak 20-30 embert és uszították rá a saját ál rendőreikre."
Logikus szerinted az, hogy mszp-feliratos mellényben mutatkozzanak valakik ott, ahol nézőként voltál? Ki az a balfék, aki ilymódon buktatná le saját magát?
Ha álrendőröket véltél látni, akkor a mellények is lehettek ál-mellények. Épp a hangulat "emelése" miatt.
süti beállítások módosítása