Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Magyarország 2011?

2010.10.01. 06:30 | ZöldMarci | 188 komment

Címkék: választás fidesz 2010 önkormányzati

Az új kormány mindenhová a saját embereit állítja:
- a Köztársaság elnöke egy báb, aki minden rendszert kiszolgál
  (ha kell, még lecsót is főzne),
- a Számvevőszék élén pártpoiitikus áll, itt már a látszat sem volt fontos
  (Domokos László, megyei Fidesz-elnök),
- az új alkotmánybírók jelölésénél a képzettség sem számított
  (Stumpf István, régi harcos még a kollégiumból),
- a mádiát új, szupertestület fogja regulázni
  (amit a Fidesz delegál).
Tovább is van mndjam még?.

Vannak választások, de figyelmeztető jelekkel
- a frissen kinevezett Választási Bizottság mindig jól dönt
  (ld.: ki hol kampányolhat),
- ha egymás plakátját leragasztják, akkor fideszest nem kapnak el,
  mást már le is tartóztatnak (Bp. VII. ker.).
- Eközben Kubatovék mindent tudnak,
- de az ügyészség szerint
  Kubatov dicsekvő szavai nem elegendőek egy nyomozás indításához sem.
S az ajánlószelvények szigorításával (meg a Kubatov-brigádokkal) máris kilőtték a versenyből a kis pártok és függetlenek jelentős részét.

Orbán Viktor egyenes ember. Kötcsén megígérte a 'centrális erőtér' létrehozását. Lassan minden adott a legalább 20 évi polgári NEMzeti-együttműködéses kormányzáshoz.

Erre az "teszi fel a koronát ", hogy 2011-ben új Alkotmányt kapunk. Nem jó jel, hogy az előkészítő bizottság tekintélyes alakja Boross Péter, aki akár királyságban is gondolkodik (Habsburgok? Horthyk? - hol él ez az ember?); no meg a szegény kitudja-melyik-oldali, egy búcsújátékért minden szerepet eljátszó Pozsgay Imre.

Hogyan halhat meg a szabadság?

· 5 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr112336172

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A vég kezdete 2010.10.01. 12:59:57

Gyurcsány Ferenc megelégelhette, hogy az utóbbi hónapokban csak néhány százalékkal csökkent az MSZP népszerűsége, sőt bizonyos méréseknél még néha stagnálást, horribile dictu: emelkedést is ki lehetett mutatni. Ferenc beindította hát a gőzhengert. Nem ...

Trackback: Futottak még... Horváth, Jávor, Staudt 2010.10.01. 12:59:12

Ha ez egy mosoly- vagy modellverseny volna, a mezőny kétségtelenül szoros lenne. Főpolgármester-jelöltként azonban a Tarlós ellen ringbe szálló három megnyerő fiatalember csak egy jóval könnyebb súlycsoportot képviselhet. Vasárnap Budapest új főpolg...

Trackback: Minden házhoz van kulcsunk! 2010.10.01. 12:21:16

 Megírtuk annak idején, hogy a fehérgyarmati Fideszesek demokráciát próbálnak játszani, és szórólapjukra ráírták: házhoz megyünk! Röhögte mindenki, akinek feje még egyenesen áll és mer gondolkodni. Hozzászólók kifejtették véleményüket: 4 évük v...

Trackback: A választók a Jobbikról beszéltek a legtöbbet a közösségi médiában 2010.10.01. 11:46:31

A választók a Jobbikról beszéltek a legtöbbet a közösségi médiában augusztus-szeptemberben, a hírversenyt viszont Tarlós István nyerte. Az LMP jelentősen az előzetes elvárások alatt teljesített. A Brandmonitor az elmúlt két hónap (2010.07.31-2010.09.30...

Trackback: Fényes szellők fújnak 2010.10.01. 09:50:47

 Thürmer Gyula elvtárs részére   Tisztelt Thürmer elvtárs! Kedves Gyula!   Már csak néhány nap választ el minket attól, hogy a külföldi nagytőke és a szociáldemokrata árulók húsz éves nemzet- és fővárosromboló uralma után a Horthyst...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tron.encom 2010.10.01. 12:00:49

@Frank'Leó: Na egy újabb alulfizetett bölcsész, vagy egy gizda IT-s aki be tudja kapcsolni a helysírás ellenőrzőt a firefoxban és játssza az eszét.
Elkaptál, a lényegre tapintottál, büszke lehetsz.

Frank'Leó 2010.10.01. 12:02:28

Ejnye @MickthePick! Nem olvastad, hogy itt valaki 145-ös IQ-val hencegett.

Ha válaszolnál az érveimre is!

petyy 2010.10.01. 12:02:42

Hát ezt beszoptátok srácok. Ha a fidesz csak fele akkora balfasz, mint Gyurcyány úr, akkor nem tudja elveszíteni a '14-es választásokat annyira, hogy legalább valamelyik kis párttal együtt ne tudjon kormyányt alakítani. 2018-ig meg nagyon sok idő van még. Nyolc év alatt nagy ám a fluktuáció a nyugdíjasklubbokban! Kihal a törzsgárda, azt nektek örökre off :)

2010.10.01. 12:07:26

Nem az lényeg, hogy hány évig lesz fideszes kormányzás, hanem az, hogy a komcsik örökre tűnjenek el.
Az örökös szarkeverő, nemzetellenes zsidók is eltűnhetnének velük együtt, de sajnos ők igazi patkányként valahogy mindig túlélnek, most éppen az lmp és a "független" liberális értelmiség bőrébe bújva.

egri Fehér 2010.10.01. 12:07:37

A szabadság már 2006 óta halott, amikor a rendőrség Gyurcsányék utasítására nem védte meg a tévészékházat a csőcseléktől, aztán október 26-án a csőcseléket ráhajtotta a békés tüntetőkre, és jól elvert mindenkit. Amikor találomra vittek be és aláztak meg embereket, csak azért mert így akarta a hatalom. És amikor mindezért még ki is tüntették Gergényit. Na ekkor halt meg a szabadság és a demokrácia ebben az országban, a gyilkosa pedig Gyurcsány Ferenc.

fourgee 2010.10.01. 12:11:26

"Lassan minden adott a legalább 20 évi polgári NEMzeti-együttműködéses kormányzáshoz."

20 év az 20 év, mégsem 55+4+8, azaz 67...

Lasombra 2010.10.01. 12:14:49

1. az átlag IQ Magyarországon kb. 99
2. ez nagyjából azt jelenti, h kb. az emberek fele ez ALATT tengődik.
3. a Fidesz néppárt.

kérdés?

becike4 2010.10.01. 12:16:26

Ez mind igaz.Meglehet köszönni a Pinokkiónak,és bandájának.Kevesebbet kellett volna hazudni,és bugázni.

Frank'Leó 2010.10.01. 12:17:55

@tron.encom:
Ha már így személyesen szóba hoztad a fizetést.
Hol és kitől lehet kapni?

Csak ütöm itt a billentyűket, szólok, hogy ha nem elég a 145-ös IQ, be kellene kapcsolni a helyesírás-ellenőrzőt. Ki fizet ezért?

Talán valamelyik szoci oligarcha? Örömében, hogy Orbbánék nekik is eltörölték az örökösödési illetéket (ha már Csányi, Széles, Demján, Fellegi, Járai stb. kedvéért megtették).
Ha sikerül az üzlet, nem sajnálnék Neked is egy kis jutalékot az ötletért!

lackó 2010.10.01. 12:18:11

@egri Fehér: mindenhol ott vagyunk? :)

Combi a ballibes Ferkófan 2010.10.01. 12:19:40

Nem 1947 van, mikor a posztoló kedvenc pártja hatalomra jutott és ott is maradt 89-ig.

Frank'Leó 2010.10.01. 12:20:19

Bocs @fourgee, nem lényeg, csak szólok.

Orbán ott eljövendő 20 évről szólt. Amit Te számolsz, az a múlt.

(most hagyjuk a számokat, kínos lenne, ha rákérdeznék)

fourgee 2010.10.01. 12:20:28

@Lasombra:

"1. az átlag IQ Magyarországon kb. 99
2. ez nagyjából azt jelenti, h kb. az emberek fele ez ALATT tengődik.
3. a Fidesz néppárt.

kérdés?"

A kérdésem az, hogy amikor az MSZP nyerte a választásokat, akkor ez hogyan is volt? Akkor magasabb volt az átlag IQ Magyarországon?
:)))

becike4 2010.10.01. 12:22:54

@egri Fehér: A szabadság 1990 óta halott,amikor a Zűrös Mátyás kiáltotta ki a Köztársaságot,és ehhez az állítólagos rendszerváltók asszisztáltak.

ca2 2010.10.01. 12:23:36

Egyébként meg a demokrácia halálát vizionálni felesleges egy választási eredmény kapcsán!
Számomra pl kifejezett elégtétel, hogy Budapest nagy hatalmú ura 20 év után senkiháziként kullog el a városházáról, holott öt egymást követő alkalommal választották meg.
20 év alatt egy közepes képességű kerületi polgármester is elérte volna, hogy ha megbecsülés nem is, de legalább egy minimális tisztelet övezze, és legalább 1-2 kisebb közterület vagy alapítvány megőrizze a nevét.
Demszky meg elérte, hogy pártja nullára amortizálódjon, a liberális kifejezés szitokszónak számítson (ami azért valahol nagyon szomorú, mert Magyarországon a nemzeti liberális gondolkodásnak komoly hagyománya és számtalan nagy alakja volt)
, illetve azt is sikerült megvalósítania amiről még csak Szálasi is csak álmodni mert, nevezetesen, hogy a jobboldali radikalizmus támogatottsága sokszorosa legyen a városi urbánus gondolkodásénak.
Ilyen értelemben Demszky 20 év végeredményben a saját és a pártja szempontjából is totális kudarc.
A pártja jelöltet sem képes indítani az utódlásért, az egyik alpolgármestere meg a "Lehet ezt jól is csinálni!" (ha-ha-ha) szlogennel kampányol.
Na ezért szép a demokrácia!

Melchi Zadok 2010.10.01. 12:24:15

@roxxtar: nem vagyok zsidó. te viszont egy beteg ember vagy.
@MickthePick: bocsi erre lehetetlen reagálni annyira nyomorultan primitív komment volt.
@tron.encom: szeretnélek megynyugtatni tőlünk keletre is van négyévente választás, szabad, és nyitott gazdaság, mégis mecsoda különbség... csak van akinek kicsit sem szabad, másoknak meg mindent. de ha nincs állam, vagy civilkontroll, nos? de hogy jön ide rákosi??? jéééézusom ....
@ca2: drága barátom, tudatlanul is a lényegre tapintottál, de ez még így is kevés volt ahhoz, hogy meg is értsd amit írtam. amit te felsoroltál, nos piontosan ezek nyilvánosságra kerüléséshez kellenek azon demokratikus intézmények, amelyeket most herélt ki a nagyember. ne aggódj májustól nincs már korrupció, és természetesen REND van. hogy honnan tudom? és orbán nem fasisztaén ilyet nemmondtam ez csak tőled hangzott el. tudod mulatságosan szánalmas ez az álmártíromkodás...

Frank'Leó 2010.10.01. 12:26:01

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

"Nem 1947". Szerencsére.

De mint akarsz ezzel mondani? Ha jól értem, Te sem szeretnéd, ha lépésről lépésre megszűnne a demokrácia, mint '47 környékén történt.

OK, én sem szeretném. S úgy látom, a poszt írója sem.
Hm. Akkor egyetértünk?
Azért lenne ezt fontos tisztázni, mert volt itt olyan kommentelő, aki már odáig ment, hogy minek "erőltetni a demokráciát".

Frank'Leó 2010.10.01. 12:33:34

@egri Fehér:
Én egyetértek Veled, hogy 2006 őszén a csőcselék randalírozott. (A rendőrség pedig balfék volt.)

Amikor azután a rendőrség több alkalommal szétoszlatta őket (gyakran fölöslegesen durván, bár akkoriban is több rendőr sérült meg, mint randalírozó):
nos akkor a rendőrség nem a jogállamot védte? Ami egyébként kutya kötelessége.

Rwindx 2010.10.01. 12:38:01

@Frank'Leó:
Ha te is annak örülsz mint az a féreg (1.férgezés?), akkor te is egy patkány(2.) vagy, szép nagy vörös patkány (3.).

MickthePick 2010.10.01. 12:38:40

@melchi zadok: én értem ám, hogy félsz. Csak azt nem tudom, ez most őszinte, vagy megjátszott (ha fizetett, ha nem). Az okait illetően tippeltem csak, de látom, nem egyedül nekem jött le ez.

tron.encom 2010.10.01. 12:39:30

@Frank'Leó:
Jaj istenem (kedvedért : jaj evolúcióm).
A fizetésre csak azért céloztam mert ez lehet egy valószínűsíthető oka egy bölcsész frusztráltságának, ami miatt árgus szemekkel figyeli minden jelentéktelen blog (lehetőleg nem vele egyetértő) kommentjeit, majd kiszúr egy teljes hasonulás hiányt és lobogtatja mint a győzelmi zászlót. Szánalmas.
De mivel te most a helyesírás ellenőrző bekapcsolására hívtad fel a figyelmem gondolom akkor a másik (gizda IT s) kategóriába tartozol. Majd akkor légy szíves figyelmeztetni ha megy a helyesírás ellenőrző nélkül is. Én nem használom, sportból. :)
De az látszik hogy rajtad még ez sem segít mert amit nem húz alá neked a szent ellenőrződ azt nem írod le jól, a patás neve nem Orbbán hanem Orbán.
Egyébként (most egy meglepőt fogok mondani) fizetést a munkáltatódtól lehet kapni a jól elvégzett munkádért. Ha arra vagy kíváncsi hogy blogolásért hogyan lehet pénzt kapni kérdezd például a piroslap íróit, én sajna azt nem tudom.

Frank'Leó 2010.10.01. 12:40:25

@becike4:
"Zűrös Mátyás" '90 után szépen kikopott a politikai életből. Bő évtizede sértett nyugdíjas.

A parlamenti demokrácia húsz éve működik, mégha most bele is szórt a Fidesz jónéhány homokszemet a kereket közé.

Legutóbb egy-két éve Szűröst (Pozsgayval együtt) valamilyen fideszes (talán lakitelki) rendezvényen láttam a tévében.
Igazad van, ez kínos lehet a Fidesz számára (akárcsak a színváltó Pozsgay abban az alkotmányos bizottságban). De ETTŐL még a Fidesz összességében most demokratikus párt.
Majd az alkotmányozás után meglátjuk, az marad-e.

Hurri Kán 2010.10.01. 12:43:13

Ha 40 évig lehetett kommunista kormányzás akkor most mi is a baj ha polgári kormányzás lesz? Valaki ezt kifejthetné bővebben.

ca2 2010.10.01. 12:45:26

@melchi zadok: Ja, értem! Ahol lopnak-csalnak-hazudnak a politikusok, szétverik az ellenzéki pártrendezvényeket, pátcélokra használják a nemzetbiztonsági szolgálatokat és ez kiderül, na ott minden ok mert demokrácia van, nem is kell több következmény...
Na de ha esetleg valaki úgy próbálja gondolni, hogy mégis csak kellene, hogy legyen valami következménye az elmúlt 8 évnek, na az már antidemokratikus!
Ki látott már olyat, hogy egy demokráciában parlamenti bizottság elé citálni a "leesett a kitűző mind a 2500 rendőrről" városi kapitányt, Hallatlanul antidemokratikus!
És a szemét zorbán nem általja ezeket az embereket eltávolítani a közéletből, persze csak azért, hogy bebetonozza a saját hatalmát.
Rettenetes! Hová jutunk így! A végén még nem lesz aki október 23-án szétverje az ellenzéki pártok rendezvényeit!
Szerintem sem kellett volna itt feszíteni! Bőven elég bizonyítéka a demokráciának, hogy a zöldséges hagyó meg a zsidózó zuschlag börtönbe került, a többieket antidemokratikus piszkálgatni.
Az persze nem jut át a rendkívül beszűkült gondolkodásotokon, hogy esetleg a gaz zorbán a saját pártját is távol tartja az mszp-sedéstől, hiszen ha ők most keménykednek nyilván nem számíthatnak arra, hogy az utódaik majd milyen elnézőek lesznek velkl szemben. De hát igazad van... Hová is vezetne az ha a politika következményekkel járna!

Frank'Leó 2010.10.01. 12:47:33

@tron.encom:
Hm, látom, tudsz Te szellemes is lenni, ez az 'evolúció' nem volt rossz.

A bérkommentről tehát nem tudsz, OK, nem is fontos, csak ha már szóba hoztad.

Az viszont érdekelne: honnan tudod, (esetleg: honnan lehet tudni), hogy ezek a piroslaposok bérben nyomják?

Frank'Leó 2010.10.01. 12:49:22

@Rwindx:

Ne küzdj ennyire! Patkányozásból már úgyis Te vagy ma a legjobb, nem kell így hajtani a mennyiségre is.

Üdvözöl: a Te kedvenc "szép nagy vörös patkányod"

MickthePick 2010.10.01. 12:50:24

@Frank'Leó: Azzal, hogy bérrettegőnek titulálunk valakit, egyszerűen csak eufemizáljuk, menteni próbáljuk, hiszen akkor van rá esély, hogy nem teljesen hülye, hanem pénzért beszél/ír baromságokat.

megint 2010.10.01. 12:51:36

A cikkíró úgy látszik nem emlékszik arra, hogy az mszp-szdsz is mindenhová berakta az embereit, sírtok itt a 2/3-ad miatt , pedig ezt a fidesz pont a szociknak köszönheti, ha nem lopták volna szét az országot akkor nem lett volna 2/3-ad, most meg attól féltek, hogy az önkormányzatokban sem lehet majd 40 féle tanulmányt készíteni irreálisan magas áron.
Frank'leó, jogállamot nem úgy védik, hogy minden rendőr belerúg egyet a földön fekvő emberbe, sőt a kínzás sem valami demokratikus dolog, persze lehet, hogy az előző rendszerből itt maradt "emberek" nosztalgiáztak egy kicsit.

Leninn éll 2010.10.01. 12:52:15

A hozzászólásokat végigolvasva kezdem megérteni, miért lesz egyre kisebb párt az mszp, és egyre nagyobb a jobbik.

MickthePick 2010.10.01. 12:54:02

@Leninn éll: hát igen. Ahonnan a fröcsögés jön, az a tábor csökken. Mivel csak a fröcsögők maradnak végül, ugyan halkabbá válik a fröcsögés, de koncentráltabb ívben és nagyobb nyomatékkel érkezik (a szűkülő keresztmetszet miatt is :))

Frank'Leó 2010.10.01. 12:54:41

@gyvy: "Ha 40 évig lehetett kommunista kormányzás"

Értem én, hogy Nálad le sem kell nyomni a billentyűt, már ugrik ez a szöveg.

De hogy jön ez most ide? Az elmúlt 20 évben parlamenti demokrácia volt (lehetett volna jobb is, de működött).

Ha ehhez a poszthoz száltál hozzá (nemcsak úgy rutinból komcsizol), akkor szólok: az a kérdés, hogy mennyire szorul vissza a parlamenti demokrácia.

+1. Az utóbbi években Orbánék mintha nem emlegetnék annyit ezt a polgári kormányt. Mintha szlogent váltottak volna (nemzeti ügyek kormánya).
Kérlek, haladj a korral!

LiberAll 2010.10.01. 12:55:29

@bigthereal: Jah, mert osztogatni kéne, csak az a kérdésem, hogy miből???
Abból van lassan a tököm tele, hogy a sok hülye fideszes, azt hiszi, hogy jön OV és kolbászból lesz a kerítés, dehogy azt fogja csinálni, amit Gyurcsány, meg Bajnai elkezdett, azt majd azt mondják, hogy ez mind az mszp miatt van, arról meg majd mélyen kussol Orbáncka és a sleppje, hogy Ők voltak azok akik főleg sírtak amikor próbáltak valamit csinálnia szocik, ami talán az ország javát szolgálta volna. Orbánt és az egész Fidesz Hágában kéne mutogatni, tudod, az emberjogi bíróságon.
Gyakorlatilag elértük, hogy a nép kussol haladás meg semmi, ok lehet még itt hörögni, hogy kurva szocik, de azok legalább próbáltak valamit csinálni. Nokiás dobozni lehet kérem szépen, de Ők legalább sitten vannak a Fideszes gyerekek akik a Happy End és Ezüsthajó balhét csináltak azok hol vannak ?Nem nem sitten otthon ülnek, érdekes módon addig húzták az ügyet míg elévült, no comment...

Hurri Kán 2010.10.01. 12:56:32

@Frank'Leó: a feltett kérdésre várok választ.

Frank'Leó 2010.10.01. 12:59:01

@megint:
Hol írtam egyetértőleg (mag akár megengedőleg) a rendőri túlkapásokról?
Értésig olvasd, ha lehet.

Viszont érdekelne, hogy egyetértesz-e Fehér barátunkkal, hogy csőcselék volt.
Ha nem értesz egyet, akkor meg érdekelnének az érveid, ha vannak.

MickthePick 2010.10.01. 12:59:13

203.6 ft a CHF.
Csak gondoltam, feldobom és javítom a hangulatot :D

LiberAll 2010.10.01. 12:59:17

@MickthePick: Nem, ingyen kapom a kalasnyikovot a pártközpontból, meg néha gratuláló levelet Bástya elvtárstól, de mostanában ritkábban, a fő rajongója Orbán Viktor sokat leköt Bástya elvtárs idejéből. :P
(Amúgy, ha ilyenek megfordulnak a fejeben, sürgősen keressél fel egy orvost...)

ca2 2010.10.01. 12:59:36

@megint: "A cikkíró úgy látszik nem emlékszik arra, hogy az mszp-szdsz is mindenhová berakta az embereit"

Na de ha végig gondolod ez valahol logikus is! Egy munkahelyen is hozza az embereit egy új vezető, miért lenne ez másképpen a politikában. Ez persze az ellenzéknek mindig jó téma, mert mi másról lehetne beszélni 1-2 hónappal a váltás után ha nem erről.
Erről mindig lehet ugatni -ezzel a fidesz is élt anno- ez lehet, hogy valahol szomorú is, dehogy egy politika jó vagy rossz az nem ezen múlik.

Ianas 2010.10.01. 12:59:38

@bigthereal: Nem tudom, tudsz-e róla, de Fidel Castro is szabad választáson nyert...

LiberAll 2010.10.01. 13:01:28

@Lasombra: Ez üt, viszont jogos :)

MickthePick 2010.10.01. 13:03:53

@LiberAll: mindenki tudja, hogy vannak fizetett kommentelők, ez nem újság. Orvoshoz nem megyek, kutya bajom. Kiválóan szórakozom az ilyen kreténmágnes blogokban :)

Frank'Leó 2010.10.01. 13:06:19

@gyvy: Emlékeztetőül, a kérdésed: "Ha 40 évig lehetett kommunista kormányzás akkor most mi is a baj ha polgári kormányzás lesz?"

Kedves jó @gyvy!
Ha egy párt parlamenti választáson nyer, és a kormányát polgárinak (vagy nemzeti együttműködőnek stb.) nevezi, OK, kormányozzon. (Mellesleg: ideje volna kormányozni, például idejében költségvetést csinálni, nem sunyizni, hogy megvárjuk a választást.) Szóval kormányozzon.

De hogy jön ide a 40 év? Nálad hivatkozási alap? Az, hogy a komcsik is ezt csinálták?
Ha magadtól nem érted: az egy másik (rossz, megbukott rendszer) volt. Nem parlamenti demokrácia.
Nem hivatkozási alap.

+ Ha majd ráérsz az én fölvetéseimre is válaszolni, nemcsak azt követelni, hogy a Te (kicsit zavaros) kérdésedre jöjjön már a válasz...

zubimir · http://nemabob.blog.hu 2010.10.01. 13:08:44

@MickthePick: te tényleg lekreténezted magad? Hát ilyet még nem láttam. De jó, ha valakinek van önkritikája. érdemes volt legörgetni :)

zubimir · http://nemabob.blog.hu 2010.10.01. 13:11:01

egyébként meg három dolog ciki és gáz:
1. ez a blog
2. ezen a blogon a témára reflektáló kommentet írni
3.a mindenkori aktuális hatalmat megvédeni a kritikáktól

Balbágy 2010.10.01. 13:22:05

@ca2:
Nem Orbántól kell rettegni, hanem az ilyen egysíkú hobbiállatoktól, mint te. Fújod szó szerint ugyanazokat a panel dumákat, amit a Fridesz nyomatott 2 cikluson át, de bazd meg szó szerint. Ebből látszik ,hogy nem gondolkozol, csak mint egy ócska slágert dudorászgatod a jól bevált, megnyugtató semmit, a lényeg, hogy a kedvenc számod menjen, azt csá. Oszt jó napot. Nézzél inkább Joshi Bharat - ot, nem fog ártani már az se.

LiberAll 2010.10.01. 13:23:25

@MickthePick: S mit fizetnek nekik? 2 üveg vodkát és egy üveg savanyú uborkát, az mszp oldalon, a fidesznél meg pár kiló narancsot ??? Vagy most már kezdem érteni, hogy mit csinál az a sok állástalan bölcsész...

MickthePick 2010.10.01. 13:24:52

@zubimir: majdnem :) de tény, hogy ezeken a blogokon meg tudom szólítani őket, tehát tulajdonképpen én is azzá válok, jogos. Látod, téged is sikerült :)

Balbágy 2010.10.01. 13:30:16

@roxxtar: Hagyjad már ezt a nevetséges, átlátszó aggódást a nemzetért, országért, miafaszért. Unalmas ez nagyon. Te is csak sütögetni szeretnéd a pecsenyédet és azt hiszed, hogy ebben segíteni fog az elkövetkező néhány év. Nem fog, de örüljél.és néhány esztendő múlva kezd el szidni a Fideszt, mintha mi sem történt volna, nem rá szavaztál volna. Egyszerű, elvtelen, cinikus és beszari majom vagy. Pont.

MickthePick 2010.10.01. 13:31:36

@zubimir: ahogy ciki dolog ciki blogba írni, de hát ezt mi bevállaljuk. Meg a kreténséget is, ha már így alakult :P

Frank'Leó 2010.10.01. 13:32:44

Senki nem válaszol a poszttal kapcsolatban, addig megkérdem:

@MickthePick: "mindenki tudja, hogy vannak fizetett kommentelők"
OK, mindenki tudja, vagyis konkrétan semmi.

Komolyan érdekelne: Rózsamisi egy régi levelén kívül (ami láthatóan értelmetlen volt, mert utána is egy személyben bár több néven irogatott) van valami konkrét ismereted? Vagy csak konkrét gyanú.

Mert az, hogy "mindenki tudja", már megbocsáss, túrót ér.
Hiszen ma is össze-vissza irogattatok a bér-esekről:

- Azzal, hogy bérrettegőnek titulálunk valakit, egyszerűen csak eufemizáljuk, menteni próbáljuk (@MickthePick). Hm. Akkor csak úgy titulálgatunk?

- A fizetésre csak azért céloztam mert ez lehet egy valószínűsíthető oka egy bölcsész frusztráltságának, ami miatt árgus szemekkel figyeli minden jelentéktelen blog ... (@tron.encom). Hm. Egy korrektebb ember, aki láthatóan visszavonul.

Hatehát, hogyisvanez?
Elő a farbával! Ha van.

Balbágy 2010.10.01. 13:32:50

@petyy: Ja , anyád is elpusztul, ugye? Kis hamis.

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2010.10.01. 13:33:19

Itt a "szabadság" szó alatt mit kell érteni? Mert ugye nincs egységes "szabadság"-definíció. Ha itt a buzifelvonulásista, kisebbségértaggódó, tamponreklámos, multikultis világrendet kell érteni, akkor ez a "szabadság" nyugodtan dögöljön csak meg!

Balbágy 2010.10.01. 13:34:42

@petyy: Kimoderáltak. Akkor így: nőnemű felmenőd tragikus halálát is prognosztitzálod a forradalmi évekre?

MickthePick 2010.10.01. 13:37:48

@Frank'Leó: oké, nyertél. Téged nem fizetnek, te teljesen alanyi jogon, magadtól vagy ennyire hülye :)

Frank'Leó 2010.10.01. 13:41:29

@Suum Cuique: Szerintem elég egyértelmű, hogy a politikai szabadságról van szó.
Ha elolvasod: sajtószabadság, parlamenti és önkoris választás, a kormányzat ellenőrzése (Számvevőszék)

Neked miért csak az az ostoba "buzifelvonulás" jut eszedbe? Ennyire fontosak lennének?
Szerintem többről van szó.

De attól félek, Te sem fogsz válaszolni nekem, ahogy sokan mások.

Frank'Leó 2010.10.01. 13:46:11

@MickthePick:

Értem. Kicsit más szavakkal, de azt mondod, hogy nincsen semmi érved. Vagy még egy gyönge tény sem, ami konkrét gyanút megalapozna.

Gondoltam, hogy csak úgy, habókra mondjátok, de tudod: az ember ad esélyt, hátha.

Voltam ma már nagy vörös patkány, ehhez képest kifejezetten barátságosnak mondható ez a "magadtól ennyire hülye".

Üdvözöl: a Te kis hülyéd :)

Lasombra 2010.10.01. 13:50:08

@fourgee: az MSZP sosem volt néppárt. sosem volt kétharmada. (egyedül) egy jó darabig nem is lesz.
amúgy, igen, akkor is hülyék voltak az emberek.
következő.

ca2 2010.10.01. 13:51:49

@Balbágy:
1: Mi az a joshi barath? Hol kell nézni? A színvonaladból ítélve feltételezem valami atv-s vagy rtl klub-os csoda lehet...
2:Most akkor te mitől is rettegsz? Nem értem pontosan! Azért mert abból élsz, vagy most hogy is van ez?

Viktus 2010.10.01. 13:53:11

csepel.info/?p=11034 Orbánnal reklámozza magát a csepeli MSZP-s :D:D:D:D

Kalmár 2010.10.01. 13:55:27

@LiberAll: A Fidesztől azt várjuk (mi sok hülye Fideszes), hogy csökkenti a korrupciót és végre nem a parttalan megszorításokkal próbálkozik, nyilvánvalóan hasztalanul, hanem a munkába fektet pénzt végre.
Az ezüsthajó nem évült el. Megvizsgálták és nem találtak bűncselekményt. Egy külön minisztérium is foglalkozott vele, a rendőrségen kívül.
A Nokiást is megvizsgálták és ott találtak bűncselekményt.
Na ezt a különbséget jó lenne már megtanulni.
"próbáltak valamit csinálnia szocik, ami talán az ország javát szolgálta volna."
Vajon mire gondolhatsz? Tényleg nem tudom. Szabadesésben közlekedett a gazdaságunk. Megszorítottak, adót emletek. Ettől zsugorodott a gazdaság. Ekkor új adóemelés új megszorítások, de megint csak zsugorodtunk. 8 éve nem tudnak kilépni ebből a reménytelen gazdaságpolitikából.
Most végre, állításoddal ellentétben, a munkabéreket terhelő adókhoz nyúlnak, csökkentették a társasági adót ami a foglalkoztatott

Evil Dick 2010.10.01. 13:57:39

Azon tipródom, hogy itt (meg másutt a blog.hu-n belül) amilyen hangnemben megnyuilvánulnak a jobboldali "úriemberek", ez a "polgári" stílus, vagy ez már a Nemzeti Együttműködés Rendszere szerint történik?

Frank'Leó 2010.10.01. 13:58:34

@MickthePick: Igen, próbáltam érvelni.

De most megyek. (Eddig munkaidőben kommenteltem, de majd visszajövök szabadidőben is. :)

Evil Dick 2010.10.01. 13:59:23

*megnyilvánulnak, még mielőtt valami szellemóriás belémköt.

ca2 2010.10.01. 14:02:19

@Kalmár: Figyi, sztem ne fáraszd magad! Aki képes azzal riogatni, hogy "majd meglátjátok mekkora megszorítás jön az önkormányzati választás után" annak hiába beszélsz.
Mert ugye még ha jönne is az a nagy megszorítás az nem a fidesz kormányt, hanem az elmúlt éveket minősítené.
Mert azt ugye -bármilyen hülye is valaki- mégsem gondolhatja, hogy a jelenlegi helyzet a fidesz műve.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.10.01. 14:06:28

Gyönyörű apokaliptikus vízió. Csak egy faktorral nem számol: a néppel, amelynek pár év múlva ugyanúgy tele lesz a töke Viktorral, mint ahogy most Böszme Ferivel is volt. Csak éppen akikkel le fogja váltani, azt már nem maszoposoknak fogják hívni, az is biztos.

ca2 2010.10.01. 14:09:49

Egy kicsit visszakanyarodva:
@Fatal Error! System Halted!: "gondolom az le sem esik, hogy pont a választások elôtt derült ki eme gazság. Talán arról van szó, hogy ôk nem tudják tartani a hiányt? Inkább rákenik a szocikra, a minden mindegy alapon, minthogy bevallják, a "polgároknak": sajna srácok, bénák vagyunk."

Közben oszkó független szakértő elvtárs is megnyilvánult a kérdésben. A hiánytöbblet tényét érdekes módon nem vitatta (gondolom különösebben nem lephette meg)
Ellenben azt bírta rá reagálni, hogy ez a jelenlegi kormánynak még jó is, mert bizonyos tételek a tavalyi büdzsében kerület elszámolásra az idei helyett, többek között ezért magasabb a hiány annál, mint amit ők márciusban állítottak.
Csak egyet nem értek: ezt márciusban nem tudta?

ca2 2010.10.01. 14:13:24

@no-night: Pontosan ez a helyzet.
Ha orbán is úgy fog politizálni mint gyurcsányi akkor megy ő is ferkó után a pöcegödörbe.
Az azért vszeg derenghet az elvtársaknak, hogy nem biztos, hogy akkor megint ők jönnek...
Gondolom azért ez a nagy szűkölés, mert hát ez természetesen rendkívül antidemokratikus...

MickthePick 2010.10.01. 14:16:43

@Frank'Leó: úgy kell neked. Én megyek edzeni, majd a barátaimmal találkozom. Kinek mi a fontos :)

Neo07 2010.10.01. 14:17:20

Sokáig az mszp-t is nyugati típusú demokratikus pártnak tartottam. Az első meghökkenés és kellemetlen tapasztalat a sorban az volt, amikor 2003-ben vagy 2004-ban nem "engedélyeztek" egy tüntetést. Ekkor ez nagyon furcsa volt, hiszen ilyenfajta cuculizmusra emlékeztető lépéseket nem tapasztaltunk a rendszerváltás óta (így utólag már tudva, csak idézőjelbe téve:"rendszerváltás").. Utána elkezdtek hatóságosdit játszani, tisztára a Kádár-korszak szellemisége jött vissza. 2006 őszén meg leesett végre a tantusz, miről is van szó valójában... Az azóta eltelt időben a "szociálkapitalisták" többszörösen is bebizonyították, hogy ők valójában az elmúlt negyven év elitjének örökösei, annak minden hatalmi vágyával és kizárólagos véleményformálási akaratukkal együtt... (Ők mindig minden véleményt tudományos alaptételként adták elő, és aki másképp mert gondolkodni, az kirekesztő, vagy populista, vagy fasiszta, náci.) Ezért tesszük most már idézőjelbe a rendszerváltás szót, és pont erre célzott Orbán a "fülkeforradalom" kifejezéssel is.
Tetszettek volna előrehozott választásokat tartani, akkor talán valamennyire tényleg demokratikusak tűnhettek volna...
Szóval az mszp, a maga álellenzéki álpártjaival együtt (szdsz, mdf) a 40+16 év országlás után talán végleg ellenzékbe fog szorulni. De a háttérhatalmuk, lásd ezt a blogot is, még évekig nagyon erős lesz, a rendkívül kiterjedt kapcsolati hálójuk és óriási anyagi érdekeltségeik miatt még nagyon kemény és alattomos ellenfelek lesznek még így is... (Hisz ők a Rákosi- és Kádár-korszak emberei, csak más köntösben.)

Netuddki. 2010.10.01. 14:20:48

Kubatov? A ruszkik mán megint a spejzban vannak?

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.10.01. 14:21:04

@Frank'Leó:

ez az IQ-val való dobálózás elég gyerekes, de azért az fúrja rendesen az oldalamat, hogy IQ hányadosnak tulajdonképpen mi köze is van az általános iskolában elsajátítható nyelvtani ismeretekhez?

MickthePick 2010.10.01. 14:24:26

@Neo07: Talán a legértelmesebb komment ezen a blogon valaha is. Mint egy falat kenyér, komolyan....

Rwindx 2010.10.01. 14:25:41

@Frank'Leó:
A mennyiséghez minőség társul, én adom a mennyiséget, ti hozzátok a minőséget amikor kifejezitek a várakozásotokat és örömötöket az ország tönkremenetelére és halott emberekre az utcán.

Netuddki. 2010.10.01. 14:27:57

@Kalmár: "8 éve nem tudnak kilépni ebből a reménytelen gazdaságpolitikából.
Most végre, állításoddal ellentétben, a munkabéreket terhelő adókhoz nyúlnak, csökkentették a társasági adót ami a foglalkoztatott"

A munkabéreket nemcsak az irreális SZJA terheli.
Derék dolog 16%-ra levinni az SZJA-t (bár még nem világos igazán hogyan számolják), de ettől még a munkaadónak nem kerül kevesebbe egy munkás. Ergo vagy feketén foglalkoztatja tovább, vagy nem fog több embert foglalkoztatni.

8 éve? Szerintem van az 20 is.

Balbágy 2010.10.01. 14:31:39

@ca2: Tehát az ilyen semmitmondó, kárörvendő senkiktől kell rettegni, mint te. Mert húzod le az amúgy sem magas színvonalat. És a színvonaltól függetlenül: aki ebben az országban még nem is hallott Joshi - ról - anélkül, hogy minősítenéd -, az mit akar a politikától? Miért kell egy vaknak jogsi?
Amúgy te most bérörülsz? Bértapsikolsz? Nem, dehogy. Ingyen tolod a szekeret és büszke vagy rá. Nem ülhetsz fel rá, majd rájössz.

Lúdtalp 2010.10.01. 14:33:11

+1 pont: "És még így is jobbak, mint az én kenyéradó gazdáim."
Biztos a blogmotor miatt maradt le ez a sor.

ca2 2010.10.01. 14:34:36

@Neo07: Azért ebben én optimista vagyok! 4-8 év alatt nagy a cserélődés az aktív szavazók táborában és hát mint tudjuk az idő nem az mszp-nek dolgozik.
Sztem egyébként a mostani nagyarányú vereségükben is már bőven benne van ez a hatás.
Ma már a Kovács László féle demagóg agyhalállal nem lehet választásokat nyerni még sokkal kevésbé elkúrt 8 év után sem.
Én azt gondolom az avós csemete, meg kreált szamizdatos szadeszosoknak illetve a szociknak is innen már nem vezet visszafelé út.
Hogy persze aztán ki lép a helyükre az egy másik kérdés. Nyilván egypólusú társadalom demokráciában nem létezik hosszú távon.

Balbágy 2010.10.01. 14:36:24

@Kalmár: Igen, vizsgálta a rendőrség (ezüshajó) és továbbította az ügyészségre, ahol poltpéter nem talált találnivalót. Ezt kéne már megértened, hogy poltpéter - korábbi fidesz képviselő. Érted? Így könnyű. És most még rendeljük a kormány alá, az lesz nagyon fincsi.

ca2 2010.10.01. 14:42:25

@Balbágy: "aki ebben az országban még nem is hallott Joshi - ról - anélkül, hogy minősítenéd -, az mit akar a politikától? "

Miért, az valami politikus? Szadeszos?

"Tehát az ilyen semmitmondó, kárörvendő senkiktől kell rettegni, mint te"

Hát figyi! Jó rettegést! Ti úgy is abból éltek, nem ?!

Tudod, a régi vicc:
-Na és mit csinálsz szombat este?
-Mit csinálnék?! Félek. Már vagy 20 éve abból élek!

ca2 2010.10.01. 14:45:02

@Balbágy: Légy erős! A feljebb nyugatinak nevezett országok jó részében a kormány alá tartozik az ügyészség. Akkor ott diktatúra van?

Balbágy 2010.10.01. 14:48:59

@ca2: Nincs. De ott a legritkább esetben neveznek ki párttagot, nem beszélve a mentalitásbeli különbségekről. Jó bértapsikolást.

megmondom a magamét 2010.10.01. 14:51:57

Na és ahhoz a menetrendhez mit szóltok, hogy oviktor bácsi lesz a köztársasági elnök 2 év múlva....csak éppen akkor az alkotmány módosítása miatt már több hatalma lesz, mint a mindenkori miniszterelnöknek....tisztára mint egy második Berlusconi...bár ha olyan csajokat tud maga mellett, egye fene :))

hmm?

ca2 2010.10.01. 14:55:03

@Balbágy: Ja hogy nekünk eleve egy kelet-európai sajátos rendszert kéne csinálni mert nálunk más a mentalitás?
Akkor miért hivatkoztok folyton a "fejlett nyugatra"?
Elvégre nálunk más a mentalitás....

megint 2010.10.01. 14:57:38

Frank'Leó, akik dobálták ütötték a rendőröket azok valóban a csőcselékhez tartoztak, ebben egyetértünk, viszont 23-án kapott mindenki aki épp arra járt és tiltakozott

ca2 2010.10.01. 15:00:35

@megmondom a magamét: Olaszországban Berlusconi a köztársasági elnök? Én úgy tudtam Giorgio Napolitano...
Úgylátszik lemaradtam valamiről!
Sztem ezen a zorbán olyan elnök lesz mint berlusconi összefüggésen egy kicsit még gondolkodjál!

ca2 2010.10.01. 15:06:25

@megmondom a magamét: Ja és azt sem értem pontosan, hogy Olaszország miért olyan rettenetes negatív példa...
Kihez kéne hasonlítson OV? Hagyóhoz inkább?

Suna bácsi 2010.10.01. 15:08:26

B@sszátok meg, mi ez a szar blog???
Zöldmarci egy fizetett uszító... színre inkább vörösmarci. Elvtársocskák csak azt felejtik el, hogy NYOLC ÉVIG MSZP KORMÁNYZÁS VOLT. Most úgy csodálkozik az összes szoci, mintha az elmúlt 8 évben ők itt sem lettek volna.
Pedig nagyon is itt voltak, ők b@szták el, sőt: MSZP szavazók ti b@sztátok el az országot, hogy semmirekellő hitvány gazemberek kezére juttattátok és 8 évig ott tartottátok az országot. MSZP fuck!
Ha az eddigi balf@sz társaságnak nem ment, akkor igen, jöjjön a teljes megújulás. Az ország többsége kinyilvánította ebbéli akaratát tavasszal a választáson, ezt tudomásul kell venni. Jelenleg egy hangos kisebbség jajveszékel, hogy juj most mi lesz... Attól, hogy hangosan hazudnak, attól az hazugság marad.
Idézek: "Ég a ház. És önök gyújtották fel, zsarátnokot dobtak a zsindelyre. Miközben az egész ország próbálja eloltani, önök elegánsan félreállnak, és magyarázzák, hogy nem így kell tüzet oltani"

megmondom a magamét 2010.10.01. 15:10:24

@ca2: ok, akkor nem ő, benéztem... a lényegen ez nem változtat - nevezetesen, hogy saját száj íz szerint lehet szabni ezek után az alkotmányt...szerintem két év múlva térjünk vissza erre a bejegyzésre :)) nem akarom, hogy igazam legyen...

shwarcz bácsi 2010.10.01. 15:11:50

@ca2: az olasz köztársasági elnök is kb annyit ér,mint itt smitt pali.nincs ezen mit gondolkodni.bábuk a sakktáblán...

Frank'Leó 2010.10.01. 15:16:57

@megint: Egyetértünk. Ezért mondtam, hogy túlkapás. Indultak is a perek a rendőrök ellen, ahogy egy jogállamban kell.

@Neo07: "háttérhatalmuk, lásd ezt a blogot is"
Komolyan hatalomnak nevezet ezt az aamatőr blogot?
A bloggerek biztos nagyon büszkék lesznek magukra. :)

No, most 3 kötelező válasz (nincs ugyan érdemi fölvetés, de ha már írták)

@politicus: "ez az IQ-val való dobálózás elég gyerekes"
Az. De elmondom, hogy én nem hoztam elő IQ-t. Utánanézhetsz, de ahhoz be kell jelölnöd, hogy az összes kommentet látni akarod. Bizonyára ezért nem vetted észre.

@MickthePick:
Próbáltam barátságos hangon elköszönni.
Belátom, nem sikerült. Bocs, rosszul lőttem be, Veled ez nem működik.

@Rwindx: Én mégcsak a témakört sem említettem. De azért köszönöm, hogy nekem válaszoltál. (Bár nem tudom, kinek írtál, mert senki nem örömködött halott emberek kapcsán.) Több sikert.

Frank'Leó 2010.10.01. 15:20:16

@Suna bácsi: "Ég a ház. És önök gyújtották fel"

Biztos nem olvasol híreket. A kormány szeptemberben terjesztette be a tavalyi évről szóló költségvetési beszámolót.
Abban ők is elismerték, hogy rendben volt a dolog.

Attól még sok zűr volt, de ha képes lennél tagolt gondolkodásra, az segítene.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2010.10.01. 15:21:49

@Frank'Leó: tudom, hogy nem te kezdted. A kérdésem ettől még kérdés marad.

ca2 2010.10.01. 15:22:30

@shwarcz: Mivel hogy mindkét országban olyan az alkotmányos berendezkedés, amiben a végrehajtó hatalmat nem a köztársasági elnök, hanem a miniszterelnök gyakorolja. A köztársasági elnök az államot testesíti meg (mint mondjuk egy monarchiában a király vagy a királynő) de nem ő irányítja a politikát.
Így Orbán hatalma nem olyan lesz mint Berlusconié, hanem már most is olyan.
Mint ahogy olyan volt Bajnaié meg Gyurcsányé is.
jujj de félelmetes! Rettegjünk!

Frank'Leó 2010.10.01. 15:26:09

@ca2: "Orbán hatalma hanem már most is olyan ... mint Berlusconié.

Ebben sok igazság van.

A kormány politikai lépései pedig hasonlítanak Basescu-éra. Lám, jóban is vannak, pedig B.-nál nincs nagyobb ellensége az autonómiának.
Meg hasonlítanak Putyinéra is. Ja, tényleg, most már ők is haverok, Orbán el is ment Szentpétervárra, hogy a Putyinnal találkozhasson az ő párt!!!-kongresszusán.

Szélmalomharcos 2010.10.01. 15:31:46

"Azt mondják, most dől el a szabadság,
Pedig csak szolgák ellen harcolnak a szolgák"

El Topo (Sgt Elias) · http://iparbaro.blog.hu/ 2010.10.01. 15:37:12

Ez de szar. Biszkut miért nem izélgeted kicsit?

lehet más a handa-banda 2010.10.01. 15:49:01

Vége is lesz a szabadságnak egypár káder számára. Lehet majd elmélkedni a hűvösön, de tőlem ne várják hogy velük zokogok. A lóvéból nem adtak, maguk vigyék el a balhét

becike4 2010.10.01. 17:04:38

@Frank'Leó: A Fityesz azóta véképp nem demokratikus párt,mióta a Sólyom megválasztásánál be kellett mutatni a titkos szavazatokat.Türkmenisztán!

Rwindx 2010.10.01. 23:43:57

@Frank'Leó:
Ha nem tudod mi ez, akkor talán nézd meg az első hozzászólásodat hozzám. Mire reagáltál és az mire volt reakció.

Tehát vagy hazudsz, vagy ész nélkül írsz összevissza mindenkinek. Majd megmondod melyik. Mert az örömködést biza ott találod. Esetleg kifejezheted a sajnálkozásodat hogy te ezt benézted, de te ilyet soha nem gondolnál és tényleg patkány az illető.
süti beállítások módosítása