Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Furcsa ez a jobbikos jóindulat...

2010.08.07. 06:07 | ZöldMarci | 99 komment

Címkék: fenyegetés jobbik anális szex jóindulat jobbikos zagyva gyula flower power

A Hetek című lap újságírói riportot szerettek volna készíteni a jobbikos (formálisan a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom szervezte) Magyar Sziget fesztiválról. Annak ellenére, hogy megvették a teljesárú jegyet, nem engedték őket szabadon mozogni. Kísérőjük megszabta, hogy mit fényképeznek és csak előre egyeztetett kérdéseket tehettek fel előre megbeszélt személyeknek. A jobbikos vendégszeretet csúcspontja azonban nem ez volt. Hanem az, amikor a tábort főszervező jobbikos képviselő Zagyva "ezt még megbeszéljük" Gyulával szerettek volna beszélni. A beszélgetésre azonban nem a szabadban, hanem egy faházban, került sor, ahol a kísérő bezárta az ajtót, hogy ne tudjanak kimenni. Ekkortól a korábban egy ágyra leheveredett Zagyva a kezében tartott karikás ostorral beszéd közben úgy hadonászott, hogy nem lehetett tudni: ütni fog, vagy csak gesztikulál. Majd meglehetősen erős dolgokat mondott. Többek között "anális erőszakkal fenyegette az újságírókat". Az ezt megíró újságírók állításait Zagyva érdekes módon próbálja cáfolni. Szerinte ő mindent jóindulaból mondott. Ezt érdemes egy kicsit megnézni.

A képviselő pénteken kiadott közleményében leszögezi: a hetilap összeállításában „a valós tényeket és az elhangzottakat elferdítve” keltette azt a látszatot, mintha életveszélyesen megfenyegette volna a lap munkatársait.

 

A sajtótörvényben rögzített jogomnak megfelelően helyreigazításért fordulok a sajtóorgánumhoz, és rágalmazás ügyében feljelentést teszek a Hetek újságírói ellen - zárul Zagyva György Gyula közleménye – olvasható a Jobbik hivatalos oldalán, a barikád.hu-n.

Zagyva tehát azt írja, a lap elferdítette „a valós tényeket és az elhangzottakat”. Vagyis a Zagyvától idézett mondatok elhangzottak ugyan, ám ezek szerint rossz szándékú félremagyarázás áldozataivá váltak. Lehet, sőt, szinte biztos, hogy Zagyva György Gyulának igaza van. Hiszen – például - azt a mondatát, hogy

„Tényleg csodálkoztok? Örüljél, hogy nem vertek meg!"

, lehet fenyegetésként is értelmezni, de lehet a jóindulat csalhatatlan jeleként is: Örülj, hogy nem vertek meg, én is veled örülök, bár az nem teljesen világos, miért csodálkozol ezen. Hiszen a karikás ostorral sem téged akartalak megütni, hidd el, ha ezt akartam volna, nem három centivel melletted csattan.

De nézzük tovább, hol ferdítettek még az elhangzottakon a rosszindulatú zsurnálparaziták:

„Kitaposnám a beled"

– mondja Zagyva, ám aki itt fenyegetést érez, az túlment a józanság végső határán. Mert ha szó szerint nézzük, egyértelmű, hogy Zagyvának esze ágában sincs kitaposni a belét, hiszen ha ezt akarná, könnyen megtehetné, de akkor meg miért fogalmaz feltételes módban:

„kitaposnám”.

Eredeti kontextusába visszahelyezve az idézet mi mást jelenthet, mint ezt: Éppenséggel kitaposhatnám a beled (vagy: beledet, ez a rész szabadon választható), de miért is tenném, hiszen annyira szimpatikus vagy, hogy ez fel sem vetődhet.

„Legszívesebben széttépnélek benneteket"

– idézi a lap Zagyvát, és már szinte fárasztó, de megint el kell magyarázni: elferdítették a Gyula szavait. Hát ki értené félre az unokát dögönyöző kardigános nagyit, amikor azt mondja, mindjárt megzabállak? Ki gondolna kannibalizmusra ebben a meghitt, családi légkörben? Na ugye!


Nagy ember, nagy szív...

Végül: a lap szerint Zagyva erőszakról beszélt, amikor azt mondta,

„Lehúzhatnánk a gatyátokat, és meg...nánk titeket, és ha innen kikerülnétek, senki sem hinné el."

Hol itt a fenyegetés? Valójában az újságírók iránt érzett, túlcsorduló szeretet speciális megnyilvánulásáról van szó, amibe - ezek szerint – a fizikai kontaktus is belefér. Már amennyiben nem veszitek sértésnek, így, túl a barátságon.  És igen: a közvéleményt bizonnyal meglepné, talán el se hinné, ha kiderülne, milyen finom lélek lakik a marcona testben.

atv.hu/piroslap.hu

Korábban: Zagyva Gyula bekerült az internetes folklórba

Ha tetszett a bejegyzés, akkor csatlakozz a Piroslap Facebook-csoportjához.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr352204788

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zagyva Gyula bekerült az internetes folklórba 2010.08.07. 20:01:22

Zagyva "Apostoli Királyságot!" Gyula parlamenti munkássága nem vész a feledés homályába. Az emlékezetes "ezt majd a folyósón megbeszéljük" beszólás többször is felkerült a videómegosztókra: Sőt, az emlékezet mozdulatról kis gif-...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antonov 2010.08.07. 15:12:45

Ez a faszi akkora paraszt, hogy lassan még a jobbiknak is kellemetlenné válik, ami nem kis dolog.

bendix 2010.08.07. 15:13:11

Szegény hülye, zagyva... Reméljük, ez a patkány is visszamászik négy év múlva a csatornába, ahonnan előbújt.

benkoo 2010.08.07. 15:23:31

mi ezen a meglepő? Az SA vezér is meleg volt és erőszakos.
Gárdista pornós, meleg képviselő.... jajaj
Jó ,hogy nem mentem ki....:D pedig hívtak... lehet csak du.ni?
Mikor a parlamentbe kerül és a célról kérdezték és azt mondta az apostoli királyság visszaállítása, már éreztem kemény 4 év lesz ez.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 15:29:06

@bendix:

"Reméljük, ez a patkány is visszamászik négy év múlva a csatornába, ahonnan előbújt."

Ezt a mondatodat face to face is bevállalnád?:DD

@benkoo:

Pszichózis, b+, pszichózis:D

gazoló 2010.08.07. 15:34:37

Kismaros, Verőce szégyene ez az egybites magyarsziget...miért gyalázzátok ezt a szép helyet a mocskaitokkal, miért nem tűntök el onnan a bús picsába a székely gecikkel együtt...amúgy azok mit keresnek ott...

Cukorpofa 2010.08.07. 15:38:55

@Don T. Boy: Gondolom hasonlóképpen mint az inkriminált uraság a saját szavait nem az elvbarátai, hanem pár barátságos kisebbségi felé, akikkel egy közös cellában kéne ücsörögnie. Rögtön nem lenne olyan nagyfiú :)

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 15:42:40

@gazoló:

"a székely gecikkel együtt...amúgy azok mit keresnek ott..."

Anyád, tapló!

Azt keresik ott, mint bármilyen turista, csak egy kicsit többet, mert magyarok ők is. Hülye!

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 15:44:04

@Cukorpofa:

Páros cellára gondolsz?
1 az 1-ben nem hiszem, h bárkitől megijedne. Van annyira idióta, h semmitől sem fél:D

Cukorpofa 2010.08.07. 15:46:32

@Don T. Boy: Csak addig, míg valami nála is "keményebbel" nem találkozik :)

Cukorpofa 2010.08.07. 15:48:10

@Don T. Boy: egyébként ő se face to face barátkozott, hanem sok sok fele"barátjával" körülvéve :)
Ilyenkor az egyszeri (vagy egyszerű?!) emberfia többet meg mer engedni magának, mint általában :)

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 15:49:10

@Cukorpofa:

A parlament folyosóján nincs nála keményebb:D

Cukorpofa 2010.08.07. 15:50:22

@Don T. Boy: Na ez igaz lehet :) ott nem is kell tartania attól hogy valaki orrba veri...

El Argentino 2010.08.07. 15:54:05

Nekem egyértelmű, hogy Zagyva úr thaiföldi parlamenti gyűléseken nőtt fel és évekig ezen edződött. Ott bizony nem ritka a fenyegetés, erőszak, tettlegesség. De lehet kedveli a történelmet, nem egy megyei közgyűlésen került a tekintetes urak egy fokos, hogy nyomatékot adjanak az érvelésüknek. Ennek fényében Zagyva egy történelem tisztelő, nemzetközi viszonyokat követő világpolgár, polihisztor egyben. :D

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 15:55:46

@El Argentino:

A legjobb harcos a képviselők között, illetve a ketrecharcosok közül a legtöbbre vitte politikusként.

gazoló 2010.08.07. 16:04:57

@Don T. Boy: miért nem mentek a kib...szott karikásostoraitokat csattogtatni a kiskunságba??? miért kell ezen a jobb napokat megélt(express tábor)helyen turulkodnotok????Illlés,Neoton,Dinnyés József,Korál,Hobo)által egykor kedvelt helyen tobzódni a tévtanaitokon...a székelyek meg menjenek a cikibucsúba,vagy tusványosra medvétbaszni...

hunyuan 2010.08.07. 16:38:14

@Don T. Boy: ne túlozz, ezt a csírát 10sec alatt ütném ki a picsába

Muad\\\'Dib 2010.08.07. 16:40:52

@gazoló:
Nagy büdös demokrácia van. Ott fesztiváloznak, ahol akarnak. Vége már annak az időnek, amikor a hozzád hasonló nímandok mondták meg, ki, mit csinálhat. Szóval hiába hallgattad anyuciék meséjét a szép időkről, annak vége.

t a m á s 2010.08.07. 16:43:49

@Don T. Boy:

Igen, a székelyek is majdnem ugyanazt a nyelvet beszélik mint a magyarok.Ha csak a Magyar Sziget rezervátumába jönnének hagyján, de sajnos beengedtük őket az anyaországi közéletbe és most itt hőbörögnek, fosztogatnak minket.
Természetesen egy népet nem lehet, nagy hiba lenne általánosítva, egészében elítélni. De a mostani kurzus által támogatott seggnyaló vezetőik, mocskos balkáni bozgor csürhe.

efi 2010.08.07. 16:45:11

Az ő belét kéne kitaposni.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 16:52:16

@t a m á s:

Hát ez szép volt egy ballibsitől, akinek a pártjai éppenséggel az "idegen szép" jeligével hódítottak.
Sztem meg az szellemi nyomorék, aki lenéz vkit csak azért, mert olyan területen él, amit valaha elcsatoltak tőlünk. Fingod nincs a székelyekről. Hánnyal beszéltél már? Hánynak voltál már a vendége több éjszakára? Hánnyal laktál már együtt pár napig?
Hülye!

@gazoló:

"turulkodnotok????"

Anyád turulkodik, pöcs! Közöm nincs ezekhez, de semmivel sem tartom rosszabbnak az egyik szubkultúrát a másiknál, míg nem ártanak vele.
Menj melegparádéra, ha az neked jobban bejön!

A demokrácia azt jelenti, hogy köteles vagy elviselni azt is, ami nem tetszik neked, ha egyébként nem szarnak az autód tetejére, és nem dugják meg a nővéredet erőszakkal.

Leszarom a turulosokat, de azokat is, akik azon problémáznak, h egyszer egy évben lefoglalnak egy területet.
Hülye!

gazoló 2010.08.07. 17:01:46

@t a m á s: szeretema nagyjaikat...kalap le előttük de ez a mai nyomulós asztalonbaszós tőkésnemzedék már nem méltó hozzájuk...akkortól datálom Magyarország sűllyedését amikor idejöttek a szegin-okos erdeiek a 80-as években..azóta már mindenkit és egymást is ekézik... állandó panaszáradatuk pedig bőszít...a z itt élő magyaroknak nem a sajnálat hanem a szívás jut...lakóhelyemen már mind palotákban élnek...nehogy már misztifikáljam őket...Verőce számomra a szabadság,béke,vidámság szimbóluma...takarodjanak onnan...

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 17:01:49

@gazoló:

Aki a székelyeket általánosító módon megbélyegzi, az éppen olyan fatuskó rasszista, mint az a Zagyva, aki a szidókat és cigányokat ekézi.
Aki pedig ennyit sem ért, annak tényleg kijár, hogy hülye!

t a m á s 2010.08.07. 17:11:22

@Don T. Boy:

Korábbi székely barátnőmmel végigjártam Erdély székely lakta városait és falvait. Természetesen sok-sok kedves emberrel találkoztam és Háromszék több városában laktam is náluk.
Bár egyértelműen írtam - kicsit félre értettél.
Egyrészt nem vagyok "ballibsi" (talán mindjárt zsidót is akartál volna írni)
Többször jártam a váci székely bálon is. Ahol kiadványt osztogatnak hogy itt Magyarországon, hol melyik hivatalban és milyen beosztásban dolgozik erdélyi akinél előnyösebben lehet ügyet intézni - a magyarországiakkal szemben.
Természetesen csak nagyságrendileg ismerhetem azt a pénzmennyiséget, azt az évente több milliárdnyi (egy milliárd=ezer millió) összeget amivel az én adómból is támogatjuk ezeket.
Harcolnak az autonómiájukért mert tudják hogy a brüsszeli adminisztráció a szibszidiaritás elvére fizet. És no persze akkor hivatalosan is szórhatnánk ezen "testvéreinknek" a pénzt.
Ma már azt híresztelik hogy valójában ők az igazi magyarok,a mi mayflower-jeink pl. velem szemben aki csak itt élek Budapesten sok generáció óta.

Írom, hogy félreértettél. De én ismerlek és nem értettelek félre.

rajaram 2010.08.07. 17:18:02

Kiváncsi leszek, hogy a szovjet diktatúra után, ki fogja Magyarországot megszállni a közeljövőben, mert, nem tudunk élni a függetlenségünkkel. Az utóbbi 20 évben komplett elmebetegek vezetik az országot és ha nem történik valami, eltűnünk a süllyesztőben. Ez a jobbikos képviselő az élő példa arra, hová került ez az ország szellemileg, innen már nincs visszaút, ennyire alacsony színvonalon nincs még egy ország ezen a földön. A történelem ismétli önmagát és az utolsó 500 évünk megmutatta, hová fogunk jutni. Volt 20 év, hogy változtassunk, de nem tudtunk.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.08.07. 17:23:38

Ez a Zagyva egy köcsög. Tippem szerint titkos vágya böffent ki belőle a "bünti" seggbekúrásnál :D Csak így tovább, Jobbik! :D

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 17:29:26

@t a m á s:
"De én ismerlek és nem értettelek félre."

Mi van? Honnan ismersz, mi?

ifjabb Hábetler János 2010.08.07. 17:32:23

Jelzem, semmi köze az eredeti blogghoz, de egy kivételével nekem is csak olyan Romániából "idemenekült" ismerősöm van, aki szentül meg van arról gyözödve, hogy nekik itt plusz jogaik vannak az itt születettekkel szemben. És a nagyobbik baj az, hogy ki is erőszakolják.

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.08.07. 17:32:55

@t a m á s:

Jaaaa, és azt remélem, vágod, hogy ha a székely úgy általában fikkantható, akkor a cigány, a zsidó, a magyar, bármelyik.

Ha lehet székelyezni, akkor lehet zsidózni is.
Ha nem bunkó dolog székelyezni, akkor nem bunkó zsidózni sem.

Erről ennyit. Folytasd a székelyezést nyugodtan!

medián 2010.08.07. 17:35:42

Így van ez, ha engedjük a szart befolyni a parlamentbe.

kicsijuti 2010.08.07. 17:39:51

@t a m á s: te tele vagy előítélettel, ez már beteges.

ez a zagyva meg akkora egy marha (már ha ezt tényleg megcsinálta és nem csak a hitgyüli magazin találta ki) szopni fog még ezért rendesen.

Pistie 2010.08.07. 17:44:30

Stílusban nincsenek messze az általuk utált cigányoktól!

ukunoka 2010.08.07. 18:00:29

@Don T. Boy: ... az a mondás, hogy "magyart is a székely szarta" mire utal ha nem arra, hogy NEM magyarok ...

gazoló 2010.08.07. 18:09:24

gyula tényleg zagyva...a verőcei agymenés pedig nagyon fárasztó...vége a demokráciának,ha a fidesz bukása után,ilyen emberek kerülnek hatalomra...igaz a tény,hogy KÁDÁR JÁNOS volta XX.század legnagyobb magyar politikusa...ki itt a ballib..vérbaloldali de nem thürmer...éritek...MOLDOVA GYURI bácsi a legmérvadóbb személy e hazában...ezt egyétek jobboskák...rock and roll..evribody twist again.....

gazoló 2010.08.07. 18:11:37

everybody...bocs...hogyis volt a MEG ÁLL AZ IDŐBEN Piertől...

borovi 2010.08.07. 18:11:55

@medián: A szar már húsz évvel ezelőtt befolyt a parlamentbe. Most is ott van: Fidesznek hívják, meg Mszp-nek. A Jobbik csak ráadás...

egyenlítő 2010.08.07. 18:27:35

@Don T. Boy: "Ezt a mondatodat face to face is bevállalnád?:DD"

Attól függ, kinek a kezében van a karikásostor.

dtk74 2010.08.07. 19:04:01

@egyenlítő: Nyugodtan bevállalhatod szemtől szembe.
Olyan embertől, aki a saját emberei között tökös, kemény, és hangos, de ahogy kijön a kapun, változik a hang, mert Ő már nem is úgy gondolta, amit mondott, az nem a harapós fajta. Csak az ugatós.
Tudja ő hol a határ, hol kell a marketing, és hol a politikus arc és szöveg, amit állítólag annyira nem szerettek még nem is olyan régen.
Különben nem félnének a nyilvánosság előtt is vállalni, amit egymás között olyan hangosan bizonygatnak.

medián 2010.08.07. 19:09:11

@borovi: Talán igazad van, de korábban a sűrűjét, az ilyen "Zagyvalékot" még valamilyen szűrő felfogta. Itt az ideje újból a műveltségi cenzus bevezetésnek. A villanyszerelő maradjon a vésőnél, és hagyja a politikát az értelmesebb embereknek. Persze az ún. értelmesebbeknél is lehet (van!) gáz, de azért ilyen bunkó kevés van közöttük.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.08.07. 19:12:55

A Hetek mégis mit várt a Magyar Szigeten?

Piros szőnyeget és rózsaszirmokat szóró matyóhímzésbe öltözött lányokat, akik el vannak ájulva, hogy ilyen nagyszerű "újságírók" érkeztek?

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 19:51:08

Hülye szkinhed barom, 70-es IQ val. Nem lesz hosszú életű a magyar politikai életben. Az ilyen tapírok általában önerővel teszik tönkre a saját előremenetelüket. És általában a kevésbé nagy barmokat is magukkal húzzák.

Ez a köcsög akkor járarra le magát előttem végleg, mikor a pralament folyosólyán egy újság a nyitó napon videointerjút csinált vele, és megkérdezték, hogy "mi a magyarázata annak, hogy öm az első képviselő az országgyűlésben, aki Martens Bakancsban jelenik meg?" Mire azt felelte "Nem hoztam magammal rendes cipőt, és a barátnőm ezt küldte fel". Akkora tírpák, hogy azonnal rákeni a barátnőjére. Remélem azőta otthagyta az a szerencsétlen csaj. Remélhetőleg sodrvófával jól fejbeverte, mikor hazaért.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 19:52:19

Gyanítom egyébként, hogy magnóra vették, és létezik a felvétel. Ilyet nem írnak le, hacsak nincsenek bebiztosítva.

val 2010.08.07. 19:52:59

"turulkodnotok", "székelyek meg menjenek a cikibucsúba,vagy tusványosra medvétbaszni... " "Szegény hülye, zagyva... Reméljük, ez a patkány is visszamászik négy év múlva a csatornába, ahonnan előbújt."

Hűűűű, elszabadult a magyar libberális antifasiszta csendestöbbség. :D :D :D

BTW. Miért van az, hogy a toleránsok mindig zsigerből gyűlölködnek? Annyira szánalmas cikkeket tudnak írni, hogy szinte olvasás nélkül tudom, hogy mi áll benne (sokszor még a szóhasználat sem okoz meglepetést)? LOL
Mielőtt leírja a fröcsögő hülyeségét pl. a "Tényleg csodálkoztok? Örüljél, hogy nem vertek meg!" mondatokról, melyből rögön kiemeli, hogy "VERTEK" "MEGVERTEK" (húú de félelmetes), legalább azon elgondolkozhatna -ha már fingja sincs, mi hangzott el-, hogy ez egy válasz volt. :D :D

De szar.

Az még szarabb, hogy a bólogatójancsik még recskáznak is rá. Ez aztán a színvonal. :)

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:09:11

"A Hetek mégis mit várt a Magyar Szigeten?

Piros szőnyeget és rózsaszirmokat szóró matyóhímzésbe öltözött lányokat, akik el vannak ájulva, hogy ilyen nagyszerű "újságírók" érkeztek?"

Igen, pontosan. Ugyanis "elméletileg" ez egy keresztény rendezvény, keresztény, keresztény alapú mozgalmak szervezésében, Zagyva is apostoli királyságról beszél, Szent Korona Rádió meg minden, vasárnap össznépi Istentisztelet. A kereszténység egyik alap tanítása viszont, hogy "szeressétek ellenségeiteleket, tegyet jót azokkal, akik titeket gyűlülnek, áldjátok azokat, akik titeket átkoznak". (Zagyvánál kicsit nagyobb történelmi figura mondta) De ugye álkeresztényektől az ember hiába vár ilyet hozzáállást, mert sem a jobbik, sem a szent korona rádió, sem ez az egész rendezvény nem keresztény, sőt kifejezetten álkeresztény, antikeresztény. Komolyan mondom, a Lenin fiúknak több köze volt a keresztény eszméhez, mint a Szent Korona Rádiónak és a Jobbiknak együttvéve. Nem is értem, hogy merik a keresztény szót használni magukra, és egyáltalán a szájukra venni.

Nils. H 2010.08.07. 20:10:53

@zero: Pl meg lehetett volna mondani nekik, hogy ne menjenek, hiszen még külön engedélyt is kértek????

Komolyan ezzel akartad legitimálni, felmenteni, megmagyarázni ezt a sötét, primitív neofasiszta sudribunkóságot amit a zagyva elővezetett (és elővezet folyamatosan), hogy de hát mégis mit várt a Hetek?

Hát ez nagyon gyenge. Még tőled is.

Galak (törölt) 2010.08.07. 20:15:54

Nem a degenerált kocsmatöltelékek közül kellett volna kiválasztaniuk a képviselőiket. Így a szar a kirakatban bűzölög az hátsó udvarban lévő pöcegödör helyett.

perzsmacska 2010.08.07. 20:22:18

Először is, még nem is biztos, hogy igaz a történet. Oké, azt elhiszem, hogy Zagyva nem volt túl nyájas az újságírókhoz, de azt is, hogy elég erősen eltúlozták a sztorit.
A másik dolog, ami nem tetszik, hogy a jobbiktól minden baj, a többi párt meg akármit tehet. Emlékszik valaki Kovács LÁszlóra az m1-en, a 2002-es választások éjszakáján? Ha senki sem, akkor elmondom, hogy viselkedett, mert az durva volt és biztos, hogy nem túlzás, hiszen egyenes adásban látta.

medián 2010.08.07. 20:34:01

@perzsmacska: Meséld már el lécci, kit akart megverni. Nagyon kíváncsi vok rá. Ha túlmúlja a zagy bunkóságát, ígérem megtérek

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:36:41

@perzsmacska:

"Először is, még nem is biztos, hogy igaz a történet."
Nem a fenét. Mondom, még arra is jó esély van, hogy felvették, mert azért gondolják, hogy rágalmazásért megjárhatják.

"A másik dolog, ami nem tetszik, hogy a jobbiktól minden baj, a többi párt meg akármit tehet. Emlékszik valaki Kovács LÁszlóra az m1-en, a 2002-es választások éjszakáján? "

Nem. A jobbikkal az a baj, amit most te is csinálsz. Ahogy kiderül valami róluk, egyből elkezdenek másokra mutogatni, hogy azok bezzeg mit csináltak, hogy így tereljék el a figyelmet a saját büdös dolgaikról. Amikor én kisgyerekkoromban kettest kaptam, akkor apám már akkor sem fogadta el mentségnek azt, hogy "de a Kis Zoli egyest kapott, ráadásul kettőt is". A jobbik - és az összes híve - kizárólag ezzel a technikával tud védekezni. Illusztrációt lásd a hozzászólásodban.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.08.07. 20:37:54

Szerintem Zagyva Gyula igazi turbo magyar.

Nezzuk a nevet.
Zagyva magyar folyo!
Gyula igazi osi magyar nev!
A kezeben karikas ostor.
Meg a TV is azzal kapcsolja be.
Arrol nem is beszelve, hogy meg a jegykremet is bicskaval eszik.

val 2010.08.07. 20:38:53

@Bánki Donut: Szent László nálad kicsit nagyobb történelmi figura -ebben kiegyezhetünk, ő pedig nem csevegett volna velük, hanem karóba húzta volna a hetek kufárjait - ebben is kiegyezhetünk. Csak ha már kereszténységről beszélünk...

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:40:57

Az egészben az a szomorú, hogy jó 15-20 éve sajnos a nemzeti radikális oldalon voltam, skinheadek és szélsőjobbosok között mozogtam, magam is az voltam, és a tapasztalatomra alapozva abszolut el tudom képzelni, hogy ez pont így történt. Tökéletesen ismerem ezt a fajtát. És erre még rásegít az, hogy képviselő, van valami kiemelt szerepe, exponáltnak érzi magát, és ez fokozottabban hozza elő ezt a fajta taplóságot. Ha valaki ismeri a skinhead gondolkodást, reakciót, viselkedésformát, akkor az tudja, hogy ez a történet abszolút elképzelhető. De mégegyszer mondom, az a legszomorúbb, hogy mindezt a kereszténységgel takarják, olyan emberrel, aki még a saját hóhérainak is megbocsátott a kivégzésén.

gipsz1234 2010.08.07. 20:41:35

Ez az azt fényképezel akit én engedek, azzal beszélsz akit én engedek stílus (a faházban történtek leírásáról már ne is beszéljünk) engem leginkább a KNDK, Kim Dzsong Il illeetve korábban Kim Ir Szen elvtársak által vezetett mocskos diktaturára emlékezetett. TV2 PRESS mellényének 1-2 évvel ezelötti lehugyozásáról és szarral kenéséről se beszéljünk.
Sokan mondják, nem mindig igaz de itt megáll hogy az ember intellektusa az arcára van írva. Z.Gy.Gy arca csak primitvséget sugároz, értelmet még nyomokban sem lehet felfedezni rajta.

val 2010.08.07. 20:45:44

@Bánki Donut: "De mégegyszer mondom, az a legszomorúbb, hogy mindezt a kereszténységgel takarják".

Mármit mit? Hogy közölte velük, hogy vegyenek vissza az arcukból, mert nem "kenyérrel fognak visszadobni"? Hú, ez aztán a sátáni.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:47:57

@val:

Igen, ez így van. Sajnos nagyon sok istentelenséget, szörnyü bűnt és gyilkosságot követtek már el a kereszténység nevében. Muzulmánok ezrei gyújtottak templomot, "eretnekek" százezreit ölték meg Isten nevében. Az viszont elképzelhető, - és Krisztusi tanítást ismerve valószínűsíthető, hogy Szent László ott lapít valahol a pokolban. Attól még, hogy a középkorban valakit szenté avatnak, nem jelenti azt, hogy valóban szent volt. Akkor a Katolikus egyháznak a pápának való behódolás bőven elég volt a szentté avatáshoz, még akkor is, ha az illető a Krisztusi tanítást szemenköpte.

Ha Szent László karóba húzott bárkit is, akkor bizony ott ül a pokolban valahol - Már ha a Biblia igaz. Ha nem igaz, akkor kár kereszténységről beszélni. Ha meg igaz, akkor gyilkos volt és megszegte Isten parancsait.

Az meg hogy jön ide, hogy Szent László nálam nagyobb történelmi figura volt? Mi köze az egész témához? Krisztus viszont Szent Lászlónál volt nagyobb történelmi figura (nem kicsivel), és Szent László az ő tanítását szegte meg. Egyelőre még Krisztust tisztelik a világ minden részén, nem pedig Szent Lászlót. Valszeg ő tudta jobban, hogy mit kell csinálni.

gipsz1234 2010.08.07. 20:48:21

@val: Nálad még Z.Gy.Gy. is nagyobb történelmi figura.:) Ez nem kis dolog, mert ez alá már nehéz helyezni a lécet.

gipsz1234 2010.08.07. 20:50:32

@Bánki Donut: Figyelj! Hiába beszélsz hozzá, úgysem érti meg. A gyűlölet élteti.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:52:36

@val:
A kenyérrel visszadobásnak semmi köze a kereszténységhez, ilyen nincs a Bibliában, nem is értem, hogy kevered ide.

A szélsőjobbos tevékenységet takargatják a kereszténységgel, Szent Koronával, Apostoli Királysággal, csoportos Istentisztelettel. Istentiszteletet tartanak, a sarki faházban meg fenyegetnek.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 20:53:59

@gipsz1234:

Nyilván nem, ezek általában még gyerekek, akik most behódoltak a szélsőjobb nevű irányzatnak, mint annak idején valami zenei hullámnak. Majd kinövi.

val 2010.08.07. 20:54:08

@gipsz1234: Építő jellegű. Már nem is akarok a 4 éves kislányom történelmi besorolására utalni viszonylatodban. :D

perzsmacska 2010.08.07. 20:55:25

@medián: HOgy túlmúlja-e Zagyva állítólagos (ha hallom a felvételt, akkor el fogom hinni), az egyéni megítélés kérdése.
Megverni nem akart senkit sem, csak kirúgatni.
A lényeg: Megkérdezte tőle a riporter, hogy mit szól a választási eredményekhez. Mivel már 8 éve történt a pontos szavakra nem emlékszem, de K.László elég emelt hangnemben ráripakodott a riportere, hogy most új idők jönnek és a fidesz dolgaihoz az m1 is asszisztált és most majd az ott dolgozók meg fogják ezt bánni.
Ha Zavagy a 10 pont, akkor ezt mennyire értékeled?

gipsz1234 2010.08.07. 21:00:34

@val: A kislányodat azért nem kellene belkeverni. Természetesen erre nem fogok semmit sem reagálni. De egyet árulj el. Mit nem tudok Z.Gy.Gy-ről ami miatt akárcsak egy kicsit is tisztelnem kellene?

val 2010.08.07. 21:01:10

@Bánki Donut: Mi van? Ne haragudj meg, de miről beszélsz te? Először is látom, hogy a bibliát még nem olvastad. Másodszor a szélsőjobbos tevékenységet, gondolom a te felfogásodban az "olyan", "szerintem biztos", "valószínűleg azt akarják", "nyilvánvalóan" felsorolás ki is meríti.

Látom, feleslegesen koptatom a sdh-t.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 21:02:51

@val:
"Először is látom, hogy a bibliát még nem olvastad. "

Ezt miből látod?

val 2010.08.07. 21:03:46

@gipsz1234: Ki mondta, hogy tiszteld? Ne gyűlöld, vagy legalább legyél toleráns, ha ezt másoktól is elvárod. Ennyi.

medián 2010.08.07. 21:13:44

@perzsmacska: Úgy látom, hogy Te valami rózsaszín (vagy inkább piros fehér sávos) szemüvegen keresztül próbálsz a mai világban eligazodni. Ennek ellenére azt javaslom, hogy mérlegeld a különbséget: valaki azt mondja, hogy most más idők járnak, - illetve ha azt, hogy legszívesebben kitaposnám a beled. Ha ezt Te egyforma súlyúnak ítéled meg: nincs miről beszélnünk

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 21:14:39

@val: Mielőtt még nagyon okoskodsz Bibliaismeretről, azért elárulom, hogy a "Ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel!" nincs benne a Biblilában. Szerintem te nem olvastad. He nem hiszed, akkor keresgélj szorgalmasan és szólj, ha megtaláltad.

Antifaszok Réme 2010.08.07. 21:16:11

Ecce homo (jelentése a Wikipédia szerint: tágabb értelemben minden olyan emberre használjuk, aki megtépázott, szánalmas helyzetben van.)
A baloldali, haladó, toleráns, européer, Nyugatos műveltségére büszke, az Észből kioktató, több nyelven beszélő, stb.- ember megnyilvánulásai következnek: (Néhány eddigi komment összegyűjtve)

Figyeljenek a választékos, meggyőző érvelési technikára és a kulturált stílusra !

„Ez a faszi akkora paraszt, hogy lassan még a jobbiknak is kellemetlenné válik, ami nem kis dolog.”

„Szegény hülye, zagyva... Reméljük, ez a patkány is visszamászik négy év múlva a csatornába, ahonnan előbújt.”

„mi ezen a meglepő? Az SA vezér is meleg volt és erőszakos.
Gárdista pornós, meleg képviselő.... jajaj
Jó ,hogy nem mentem ki....:D pedig hívtak... lehet csak du.ni?”

„Kismaros, Verőce szégyene ez az egybites magyarsziget...miért gyalázzátok ezt a szép helyet a mocskaitokkal, miért nem tűntök el onnan a bús picsába a székely gecikkel együtt...amúgy azok mit keresnek ott... „

„Gondolom hasonlóképpen mint az inkriminált uraság a saját szavait nem az elvbarátai, hanem pár barátságos kisebbségi felé, akikkel egy közös cellában kéne ücsörögnie. Rögtön nem lenne olyan nagyfiú :) „

„miért nem mentek a kib...szott karikásostoraitokat csattogtatni a kiskunságba??? miért kell ezen a jobb napokat megélt(express tábor)helyen turulkodnotok????Illlés,Neoton,Dinnyés József,Korál,Hobo)által egykor kedvelt helyen tobzódni a tévtanaitokon...a székelyek meg menjenek a cikibucsúba,vagy tusványosra medvétbaszni...”

„Idióta panelkuruc.”

„Az ő belét kéne kitaposni.”

„szeretema nagyjaikat...kalap le előttük de ez a mai nyomulós asztalonbaszós tőkésnemzedék már nem méltó hozzájuk...akkortól datálom Magyarország sűllyedését amikor idejöttek a szegin-okos erdeiek a 80-as években..azóta már mindenkit és egymást is ekézik... állandó panaszáradatuk pedig bőszít...a z itt élő magyaroknak nem a sajnálat hanem a szívás jut...lakóhelyemen már mind palotákban élnek...nehogy már misztifikáljam őket...Verőce számomra a szabadság,béke,vidámság szimbóluma...takarodjanak onnan...”

„Ez a jobbikos képviselő az élő példa arra, hová került ez az ország szellemileg, innen már nincs visszaút, ennyire alacsony színvonalon”

„Ez a Zagyva egy köcsög. Tippem szerint titkos vágya böffent ki belőle a "bünti" seggbekúrásnál :D Csak így tovább, Jobbik! :D”

„ez a zagyva meg akkora egy marha (már ha ezt tényleg megcsinálta és nem csak a hitgyüli magazin találta ki) szopni fog még ezért rendesen.”

„Stílusban nincsenek messze az általuk utált cigányoktól! „

„gyula tényleg zagyva...a verőcei agymenés pedig nagyon fárasztó...vége a demokráciának,ha a fidesz bukása után,ilyen emberek kerülnek hatalomra...igaz a tény,hogy KÁDÁR JÁNOS volta XX.század legnagyobb magyar politikusa...ki itt a ballib..vérbaloldali de nem thürmer...éritek...MOLDOVA GYURI bácsi a legmérvadóbb személy e hazában...ezt egyétek jobboskák...rock and roll..evribody twist again.....”

„Talán igazad van, de korábban a sűrűjét, az ilyen "Zagyvalékot" még valamilyen szűrő felfogta.”

„Hülye szkinhed barom, 70-es IQ val. Nem lesz hosszú életű a magyar politikai életben. Az ilyen tapírok általában önerővel teszik tönkre a saját előremenetelüket. És általában a kevésbé nagy barmokat is magukkal húzzák.”

„Ez a köcsög akkor járarra le magát előttem végleg, mikor a pralament folyosólyán egy újság a nyitó napon videointerjút csinált vele, és megkérdezték, hogy "mi a magyarázata annak, hogy öm az első képviselő az országgyűlésben, aki Martens Bakancsban jelenik meg?" Mire azt felelte "Nem hoztam magammal rendes cipőt, és a barátnőm ezt küldte fel". Akkora tírpák, hogy azonnal rákeni a barátnőjére. Remélem azőta otthagyta az a szerencsétlen csaj. Remélhetőleg sodrvófával jól fejbeverte, mikor hazaért.”

„Komolyan ezzel akartad legitimálni, felmenteni, megmagyarázni ezt a sötét, primitív neofasiszta sudribunkóságot amit a zagyva elővezetett (és elővezet folyamatosan), hogy de hát mégis mit várt a Hetek?”

„Nem a degenerált kocsmatöltelékek közül kellett volna kiválasztaniuk a képviselőiket. Így a szar a kirakatban bűzölög az hátsó udvarban lévő pöcegödör helyett.”

„Szerintem Zagyva Gyula igazi turbo magyar.

Nezzuk a nevet.
Zagyva magyar folyo!
Gyula igazi osi magyar nev!
A kezeben karikas ostor.
Meg a TV is azzal kapcsolja be.
Arrol nem is beszelve, hogy meg a jegykremet is bicskaval eszik.”

perzsmacska 2010.08.07. 21:23:45

@medián: Nem kellett volna a gépeléssel fárasztanod magadat. Ennyit is irhattál volna: "Te ám hülye vagy, mert nem azt gondolod, amit én." Válaszod lényege ez.

Haary Plotter 2010.08.07. 21:24:40

@gazoló:
1514: A magyar nagyurak kinyírták a székely Dózsa Györgyöt, mert Jeruzsáélem felszabadítása helyett a saját maguk szabadságát akarták előbb (Cegléd)
1526: a le-vitéz-lett alföldi nagybirtokosoktól nem kérték sem a nagyváradi, sem a csíkszeredai vízumot (~schengeni). Fatális tévedés volt. Sőt kaptak ingyen többszáz hold erdélyi földet és sok falut szorgos jobbágyokkal.
156x: a tudatlan friss nagybirtokosok a székely lőfőket és szabad parasztokat is meg akarták adóztatni (~reform), nem számít, hogy királyi és nemesi segítség nélkül is szabadon repül még Hargita csúcsán a Turul
1571: a székelyek fellázadnak, nagyuraságék zsoldos idegeneket(!) hoznak, a felkelés vezetőit Kolozsvár főterén felakasztják. Ki védi meg a Kárpát-hazát?
1601: "Vitéz" Mihály oláh kalandor vajda bevonul Gyulafehérvárra, így az "Egyesülés" lett több mint 300 évig minden valáh és moldáv lázálmának kezdete, bejött nekik, sajnos.

Kedves székelyek, köszönjétek meg, hogy most is "túlszeretnek" titeket!

U.i: nem vagyok székely, zsidó, cigány, szász, sváb, csak magyar.

vakvarju 2010.08.07. 21:25:43

@Don T. Boy: Most székelyek, vagy magyarok?

Többször voltam Erdélyben és többször voltam Felvidéken is. Szerintem a felvidéki magyarok kedvesebbek, intelligensebbek, mint az erdélyiek. Én nagyon szeretem őket.
Ennek a Zagyvának nagyon brutál feje van! Egyébként ki ez?

@Bánki Donut: István király is véreskezű gyilkos volt és lám szentté avatták. Hát így megy ez errefelé!

medián 2010.08.07. 21:32:47

@perzsmacska: Most kevesebbet "gépelek": szted tényleg ezt írtam? Akkor nem értesz semmit.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 21:34:31

@vakvarju:
"István király is véreskezű gyilkos volt és lám szentté avatták."

Igen, ez így van sajnos. Nagy király volt, ez tény. Viszont naponta szegte meg a Krisztusi parancsokat. Abban az időben az egyház sok véreskezű gyilkost szentté avatott, hiszen az egyház is véres kezű gyilkos volt. Ez történelmi tény. Abban a korban a római katolikus egyház tagjai úgy gyilkolták egymást és másokat, mint ma egy rovarírtó a szúnyogokat. Gyakorlatilag évszázadokig szemen köpték a keresztény tanítást. Az olyanokat, akik komolyan vették, bolondnak tartották, rosszabb esetben megkínozták, megölték. Assisi Szent Ferencet is kirekesztette a katolikus egyház, és soha nem lett volna szent, ha egyházpolitikai érdekből nem avatták volna szentté, hogy a szegényeket visszafordítsa a benne való hit Róma felé. Abban az időben nem a szent élet döntötte el, ki legyen szent és ki ne.

És mondom mindezt úgy, hogy én is Katolikus vagyok, nemrég jöttem a 6-os miséről haza. Sajnos az embernek tisztában kell lenni azzal, hogy a történelemben voltak rossz dolgok, az egyházak történelmében is. Szerencsére manapság már életmentőket, segítőket, önfeláldozókat avatnak szentté, nem pedig gyilkosokat.

A Zagyva egyébként arra hasonlít, aki a Múmiát játszotta.

val 2010.08.07. 21:46:34

@Bánki Donut: De szánalmas vagy. Arról akarsz vitát nyitni, hogy mely szavak vannak benne a Bibliában? Olvasgasd türlelemmel, ahelyett, hogy itt gyűlölködsz (ráadásul alaptalanul), ennyit akartam mondani. Hülyegyerek. Szövegértés egyes. Talpas.

Obszerváló 2010.08.07. 21:49:16

Nem értem miért csodálkoztok ezen. Közismert tény, számtalan szexuál-pszcihológiai vizsgálat bebizonyította már, hogy az erőszakos homofóbok nagy többsége látens homoszexuális. A képviseló coming out-ját hallhattuk.

Bánki Donut (törölt) 2010.08.07. 21:56:57

@val:
Édes fiam, én azt kérdeztem, miből gondolod, vagy miből feltételezed, hogy én nem olvastam a Bibliát. De jó jobbikos módjára a lényegre nem válaszolsz, hanem jóval később írsz valami frázist, hátha elfelejtik, hogy hülyeséget beszélsz és nem válaszolsz feltett kérdésekre.

Igen, helyesen látod. Azzal - aki "látja", hogy nem olvastam a Bibliát - azzal bizony arról akarok vitát nyitni, hogy mely szavak vannak benne a Bibliában. Szerintem van benne logika. Bár kell hozzá némi értelem, hogy az ember megértse.

egyenlítő 2010.08.07. 22:21:37

Csak hogy legyen min elmélkedni:

Szent László intézte István és Imre szentté avatását. Tudjátok, ki volt a nagyapja? Az a bizonyos Vazul.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2010.08.07. 23:01:02

@Bánki Donut: Ezek nem álkeresztények, hanem HOROGKERESZTények.

BKV reszelő 2010.08.07. 23:30:32

@Don T. Boy: "Ezt a mondatodat face to face is bevállalnád?:DD"

Ja, be. Amennyiben ez a zagyvaságos gyula vités is face to face bevállalja a seggbekúrós részt és nem úgy kemény, mint az általa megvetett cigányok, falkában. Mert ez a gyula vitéz is a magyar szigeten volt kemény az övéi között...de megnézném éjjel a VIII. vagy IX. kerület mellékutcáiban milyen zagyvaságot adna elő a braziloknak...szerintem beszarna szó nélkül.

pakesz (törölt) 2010.08.07. 23:34:03

Fasiszta seggfej mi lesz veled,
hogy ha körbe vesznek az idegenek
Hol a Szent Korona, meg a nagy Turul,
Mikor partiba vágnak háturul majd te

Antifaszok Réme 2010.08.08. 00:24:41

Dobok egy ilyet a sok mocskolodó bibsi-libsi közé, hadd örüljetek. Megjegyzem, az alábbi alpári, bugris stílus nem a kenyerem, de a sok mocskolódást olvasva, megérdemlítek. Hadd szóljon....

Kárpátia: Magyarnak születtem c. dal átírata:

"Behajlok minden gay-nek,
Pusztító faszverésnek,
Úgy állok rendületlen,
Jiddisnek születtem!

Kipában ütnek, dugnak,
Kemény fából faragtak.
Dr. Kocsis liheg felettem,
Jiddisnek születtem!

Lágy vessző végbelem mossa,
Vállamon Dr. Kocsis karja.
Teszem mit meg kell tennem,
Jiddisnek születtem!

Vadászhat énrám náczi,
Van kárpim bosszút állni.
Én soha nem felejtem,
Jiddisnek születtem!

Ha egyszer megdughatnám,
Édes jó szülőanyám.
Jöjjön el a Szent DAFEM!
Jiddisnek születtem!

Rabbi már, hogy ha voltam,
Kivertem minden gojra.
Áruló sokszor lettem,
Jiddisnek születtem!"

vauvauvau 2010.08.08. 01:02:46

Ez a tajparaszt mit keres a Parlamentben?
A szemein is látszik, mekkora köcsög!

benaja 2010.08.08. 01:41:15

@val: te se.... engem is érdekel, honnan látod ki olvas Bibliát és ki nem.

Azért megjegyzem, hogy Dávid király véressége mellett igen törvényszegő is volt, mégis Isten kedvencének számít. Nem állítom, hogy árpádházi királyaink ilyen elismerést szerezhettek Isten szemében, de nem feltétlenül a törvényeknek való megfelelés az elsődleges. A szív álapota fontosabb.
Ha a fenti cikk 10% is igaz, akkor azért azzal a szívvel van egy kis gond, de ítélje meg Isten és tegyen a képviselő úrral a (cselekedetei) z akarata szerint.

Mindenesetre minden magát kereszténynek valló embernek felhívnám a figyelmét, hogy a jobbik is parlamentben van, így érvényes rájuk az imádkozzatok a vezetőkért és áldjátok őket.

Isten nagyobb annál, mint hogy bki is használhassa a nevét következmények nélkül.

benaja 2010.08.08. 01:43:11

@Antifaszok Réme: "Megjegyzem, az alábbi alpári, bugris stílus nem a kenyerem," ezt a kijelentésedet azért elbuktad ezzel.

herut 2010.08.08. 07:09:02

@Antifaszok Réme: Csökkenthetetlen agyú! Jól szórakozol? Ez a stílus nem kenyered? Dehogynem! Senkit nem dühítesz vele,egyszerűen bizonyítvány.

csoko20 2010.08.08. 07:34:08

A sorközökkel nem lehetne valamit tenni? Pl.: nagyobbra venni, vagy csak én nem vagyok web2-es?

Nehéz így olvasni ezt a remekbe szabott izét!

Mi lett volna a történelemmel, ha a Kommunista Kiáltványt se tudják tisztességesen kinyomtatni?!

Mindfield 2010.08.08. 07:40:40

@Don T. Boy: "Ezt a mondatodat face to face is bevállalnád?:DD"

Ezért jó a Jobbik! Mert ott tényleg nehézfiúk ülnek ám, nem valami jogot végzett, testőrök mögé bujkáló nyeszlett kis hivatalnokok. Azért nem sok parlamenti képviselőről lehet elmondani, hogy nem szívesen találkoznék velük egy sötét utcában. A Jobbik nem ijedősök gyülekezete! :)

Bánki Donut (törölt) 2010.08.08. 12:40:01

@Antifaszok Réme:

"Itt nincs demokrácia"

www.crankycritic.com/qa/pf_articles/mummy/imhotep5.jpg

„Tényleg csodálkoztok? Örüljél, hogy nem vertek meg!"

img2.allposters.com/images/DMPOD/CD9330204-FB.jpg

„Legszívesebben széttépnélek benneteket"

www2.pictures.zimbio.com/bg/Premiere+of+The+Mummy+Returns+r2tiaNtA1bVm.jpg

„Lehúzhatnánk a gatyátokat, és meg...nánk titeket, és ha innen kikerülnétek, senki sem hinné el."

por-img.cimcontent.net/api/assets/bin-201001/3aee91d530e8ed45d7550f63f996871b.jpg

hanyasvagy 2010.08.08. 17:13:21

Nos Uraim ! Eltelt egy kis idő.Miért is tesz hülye nyilatkozatokat a Jobbik? Csak nem meg akar felelni a demokráciának? Szegénységem,büszkeségem,eszem amennyi látszik?Tényleg a Vona miért nem szólal meg? Simlis, náci banda.Miért van az, hogy Ők is csak csoportosan érzik magukat erősnek?A Bibliáról pedig annyit, ahány egyház
annyi magyarázat.A Biblia szerint mindenki bűnös. Talán még a Jobbikosok is? Vagy ŐK kivételek A Zagyva név mit takar? Csak nem egy személyiséget?Mert ha igen akkor nagy a gond kishazánkban!Amúgy a szöveg tipikus börtönből szabadultak
kocsmai megnyilvánulása.A csórikám majdhogy éhezik,pedig becsületesen dolgozik,
Ő pedig a Parlamenti képviselő. Narancsország. Szégyen!

Brüsszel Pál 2010.08.08. 19:46:41

Audiencialistageneráto vagy audiencialistagenerátor formában is írhatnám, dehát ez is csak azt bizonyítja, hogy Brüsszel Pál azt sem tudja, hogy mit akar.
Viszont segít a széplakszindrómád kezelésében.

Antifaszok Réme 2010.08.08. 22:07:45

@Bánki Donut: Köszönöm, nagyon szupi volt az összeállításod, jót derültem rajta - na, ez sem volt egy kárba veszett nap...

2011.03.23. 19:06:27

@hanyasvagy: "Simlis, náci banda." - Ne haragudj de mi köze a Jobbiknak a nácikhoz? A Jobbik 1998-ban alakult Jobboldali Ifjúsági Közösség néven Magyarországon, a nácik Németországban voltak hatalmon 1945-ig. De akkor nézzük meg az MSZP (Magyar Szégyen Párt) amely pártot 1918-ban a egy fogházban alapított Kun Béla, és ez a párt a sok- sok elkövetett valós bűnök után mai napig legálisan működhet. 1919 vörös terror, kun béla 1947-ben kékcédulás választás 1949-1956 között rákosi rémuralma, ÁVH, kínzások, kitelepítések, megalázások, beszolgáltatás 1956 utáni kegyetlen megtorlások, a kádár korszak hazugságai aztán jött a rendszerváltás és 2006-ban a szemkilövetés, kínzások, térdepeltetések 2010 után a Gyurcsány- Bajnai korszak teljes tagadása. Ezek után mi köze a Jobbiknak a nácikhoz? Van végre egy párt amely kiáll a magyar emberekért.
süti beállítások módosítása