Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A Fidesz második elk***sa, Szlovákia választott

2010.06.13. 12:33 | szocdemman | 225 komment

Címkék: választás fidesz szlovákia híd orbán viktor sas fico mkp smer slota sns 2010

A Fidesz zseniálisan egyedülálló politikáját csodálva most kivételesen nem nekünk kell felcsatolni a szopóálarcot. Ezt megtehetik a felvidéki magyarok. Azaz pontosabban, ők mondtak nemet a kettős-állampolgárság kényszerébe passzírozott MKP-ra. Azonban a Híd bejutott a parlamentbe. Sőt rögtön kormányra is kerülhet. A Fico pártja a Smer és Slota pártja az SNS a vártnál jobban szerepelt, az utóbbit nem várták parlamentbe. Vladimir Meciar pártja HZDS viszont kieset a parlamentből. De ne szaladjunk ennyire előre.

Buli a Hídnál 

A magyar parlament kettős állampolgárságról szóló döntése után, a szlovák kampány központi témája a "magyarkérdés" lett. Melyben a Fidesz jelölte ki végül is a két rivalizáló magyar párt között a szereposztást. Ugyan is az MKP-val találkozott, míg a Híddal nem, ami könnyes szemmel tudomásul vette ezt, majd békésen lenyomta az MKP-t. A két párt között a végére ez a különbség bontakozott ki a legjobban: a Híd nyíltan nem kért a kettős állampolgárságból, az MKP meg nyíltan kért belőle. A felvidéki magyarok meg úgy döntöttek inkább a Híd képviselje őket, tehát a határon túl az első komoly ütközetben megbukott az orbáni magyarságpolitika - írják szlovákiai politikai elemző.

Ez egy olyan üzenet, melyből talán érteni kellene a magyar belpolitikának: tessék már minket békén hagyni, tessék már megérteni mi szeretnénk és tudunk is békében együtt élni más nemzettekkel, tessék már megérteni, Trianon nem aktuális, viszont lenne aktuálisabb téma, mondjuk Felvidék déli és keleti részét, hogyan lehetne felvirágoztatni?

MKP: üres székház 

Én személy szerint egy határokon átnyúló regionális együttműködést építenék fel. Jójó, ez most nem téma.

Mi lehet a szívás tárgya akkor Felvidéken? A kérdésre a válasz a pontos válasz, lehet csak innen Budapestről nem látszik: A Híd mennyire lesz erős érdekképviselete a magyarságnak? Az MKP politikája tény, hogy csődöt mondott, hiszen nem sikerült elérnie egy csomó törekvését. Vajon a Híd el tudja az MKP régi törekvéseit, el akarja érni?

Kitételes megjegyzés, hogy a Híd elnöke Bugár Béla, aki korábban az MKP elnöke volt és sikerre vitte a pártot. Egy királypuccs következtében lett Csáky a párt elnöke úgy, hogy a radikális szárnnyal szövetkezet. A párt innentől töredezett volt, majd szakadás, és az MKP belebukott. A Híd a kampány egész ideje alatt 3-4%-on állt, míg az MKP 7-9%-on. Az első közvéleménykutatás, mely mást mutatott a magyar kettős-állampolgársági törvény után került napvilágra. Ha tetszik, Orbán buktatta meg a szövetségesét.

De vélhetően nem csak ezt köszönhetjük Viktornak. A Smer is a vártnál jobban szerepelt, az utolsó adatok alapján 28% körülire mérték. Fico pártja azonban 34%-al megnyerte ugyan a választásokat, de parlamenti többsége nincsen. A szlovák náci párt, az SNS-t sokan nem várták a parlamentbe, éppen hogy de becsúszót Slota. Az életet jelentő 0,07 százalék, mellyel átlépte az 5%-os küszöböt 2021 szavazatot jelent. Bár a szélsőjobbos csudapárt jelentősen visszaszorult, de ha nem ad a mi Viktorunk neki témát, lehet az örök feledés homályába veszik.

Slota továbbra is magyaroz/ magyaráz

 

Érdekes párhuzam, hogy a szlovák első kormánypárt a HZDS, az MDF-hez hasonlóan nem került be a parlamentbe. Vladimir Meciar pártját nem sajnálom, ő is sokat kereskedett a magyar-ellenséggel.

No de milyen kormány fog alakulni? Igazi szivárvány koalíció lesz: SDKÚ, keresztény demokrata jobbközép párt adhatja a gerincét. A harmadik erőként előlépő SaS, mely egy igen csak ultraliberális értelmiségi pártként tartottak számon. A négypárti koalíció harmadik ereje KDH, mely egy jobboldali-keresztény párt. És végezetül, a Híd. Az olajfában vélhetően az MKP-ra nem is lett volna szükség, ha bekerül ellenzéki szerep várt volna a szebb napokat megélt magyar pártra. Az ellenzék az eddigi kormánykoalíció  két taja, a Smer és a SNS lesz.

Öröm a Sas-nál

 

Szlovákia nemet mondott tehát a nacionalizmusra. A szlovákok is és a magyarok is a békés egymás mellett élésre szavazatattak. Reméljük valóban új fejezet kezdődik a közép-európai szomszédság politikában. Szlovákia úgy tűnik érett rá. Magyarország meg előbb utóbb leküzdi magáról a soviniszta, irredenta igát. Reméljük valóban így lesz...

A szlovákiai parlamenti választás 100 százalékos feldolgozottságnál a nem hivatalos végeredménye:

Smer- 34,80 százalék - 62 mandátum
SDKÚ - 15,42 százalék - 28 mandátum
SaS - 12,14 százalék - 22 mandátum
KDH - 8,52 százalék - 15 mandátum
Híd - 8,12 százalék - 14 mandátum
SNS - 5,07 százalék - 9 mandátum

MKP - 4,33 százalék
HZDS - 4,32 százalék

 

Exitpool sme.sk:

 

Frissítés: Az MKP vezetése, olyat tett, amit a Fidesz soha: lemondott a rossz eredmény miatt.

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr262078143

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Agymosás 2010.06.14. 15:59:59

Egy Trianonnal kapcsolatos blogbejegyzésnél olvastam egy számomra meglepő és elgondolkoztató hozzászólást. Egy radikális jobboldali netező kommentje volt. Emiatt ugye sokan egyszerűen elsiklanának felette, mert sok társa egyértelműen a csak a kisebbség...

Trackback: Gettópolitika 2010.06.14. 08:39:11

A határon túli magyarok nem elszigeteltségben élnek. Hogy ki magyar, szlovák vagy román, már egyáltalán nem olyan kérdés, mint évtizedekkel ezelőtt. (Tomáš Halász/TASR) Kiesett a parlamentből a szlovák választáson a Magyar Koalíció Pártja, bejutott v...

Trackback: Felvidéki tanulságok 2010.06.13. 15:56:08

Miközben vannak, akik szlovák bölcsességről, Fico elképesztő bukásáról írnak, az előzetes szlovák eredmények alapján két dolgot lehet csak biztosan kijelenteni. Egyrészt, a Fico által fémjelzett demagóg politizálás továbbra is nagyon sikeres maradt ész...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mg007 2010.06.13. 17:34:22

Micsoda kommentek... Meg kéne lassan érteni, hogy az egész kettős állampolgársági játszadozás a nemzeti büszkeségről szól. Akinek a magyar állampolgárság nem fontos, lemond róla, az lenyeli a saját büszkeségét, más, pl anyagi érdekek miatt. Nyilván mérlegelés kérdése lehet, h meddig menjünk el a büszkeségünk, igazunk védelmében, de könnyen nem szabad adni. Aki könnyen adja a saját becsületét, büszkeségét, az szerintem szégyelje magát.
Sőt, mivel amit tesz magyar nemzetiségűként teszi, ezért rajta keresztül valamelyest engem is megítélnek mint magyart, ezért teljes joggal háboroghatok azon, ha gyáván viselkedik és ezáltal szégyent hoz a magyarságára.
Elvileg mi egy bátor, büszke és hősies nép vagyunk. Viselkedjünk ehhez méltón.

hodara 2010.06.13. 17:36:36

henrik_ Én kérek elnézést utólag olvastam,hogy mi a véleményed az állampolgárságról.Továbbra is úgy gondolom,hogy nem befolyásolta az eredményeket a Híd előtte is jobban állt mint az MKP.A nagy részvétel meg nem tett jót.Ha ártottak volna Orbánék akkor az SNS miért bukott még nagyobbat mint az MKP?

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 17:38:21

@old_field: Miért, most hol van a Fico? Szted ha HOLNAP elfogadnák a törvényt, akkor mi lenne? Érted, itt kúrták el a legjobban, így el tudtak fogadtatni Ficoék még KORMÁNYON egy ellentörvényt!! Szted erre most ugyanakkora esélye lenne a drágalátos Fico-Slota párosnak? Ezt nagyon elbaszta, s mondom még egyszer: ez nem a határon túliakról szólt, hanem a magyarországi szavazókat nyugtatták meg, h ők milyen gyors cselekvők, s addig is időt nyertek arra, h kidolgozzanak vmi gazdasági tervet, ha már addig nem létezett ilyesmi. Bizony, a határon túliak kárára politizált, h itthon megerősítse a pozícióját.

Ez vagyok 2010.06.13. 17:40:27

@old_field: igen, de csak a politika szintjén, a politikusok körében, a nép ezt nem értékeli. Akkor meg minek? Pár véresszájú rájuk szavazó miatt?

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 17:42:38

@hodara: sztem egy hónapba nem haltak volna bele a határon túli magyarok. Így meg van egy ellentörvény, amit a mostani (várható) koalíció nagyobb pártjai sem akarnak eltörölni, csak finomítani rajta -> ellenben most lehet, h még csak nem is lenne ez vitatéma a parlamentben. Sajnos Viktor az esélyét sem adta meg annak, h Ficoéknek ne legyen mibe kapaszkodniuk. Hozzátenném, h nem vagyok Orbán-fóbiás, de sajnos ez a helyzet.

itep666 2010.06.13. 17:42:51

Trianon mindig aktuális! és a felszínen is kell tartani...

150 év kellett még elhagyták a törökök az országot => a szlovákoknak sincs már sok iderük...

(p.s.: az elvtársaknak meg nincs létezési joguk, trianonnál talán egy fontosabb lenne: hogy végre eltünjenek a komcsik, hogy ne bomlasszák azt a megmaradt kevés országunkat tovább! tünj el msz(m)p!)

old_field 2010.06.13. 17:42:56

@hodara:
"Ha ártottak volna Orbánék akkor az SNS miért bukott még nagyobbat mint az MKP?"
:)

ugyanezt írtam fentebb.

hodara 2010.06.13. 17:43:07

Ebben nem fogunk egyet érteni.Ez egy jelképes dolog ha nem is tudják felvenni nem számít.A lényeg,hogy jóvá tettük amit 2005-ben szégyenszemre tettünk.Ez egy elismerés ha van papír ha nincs.

Ez vagyok 2010.06.13. 17:44:54

a politikusoknak néha több (esetleg ellentétes érdekű) csoport részére kell adott időben valami egységes megoldást találni.
a mostani kormány legalább megpróbálta...
old-field ezen válaszára írtam ezt:
igen, de csak a politika szintjén, a politikusok körében, a nép ezt nem értékeli. Akkor meg minek? Pár véresszájú rájuk szavazó miatt?

hodara 2010.06.13. 17:45:04

Fentebb nem olvastam csak most csatlakoztam,de legalább egyet értünk.

old_field 2010.06.13. 17:46:13

@henrik_:
szerinted ficónak nem volt mind1 , hogy tegnap vagy 2 hét múlva van meg a törvény ??
ugyanazt a műsort adta volna le akkor is.
aki ezt nem látja...

Öreg Sam 2010.06.13. 17:51:35

@itep666:
Vedd be a gyógyszereidet,igyál sok folyadékot,nyugalmi helyzet fontos ilyenkor.

old_field 2010.06.13. 17:52:12

@hodara:
persze... a lényeg az, hogy az egész írás alapgondolata hazugság,
ill. szokásos "rúgjunk 1-et ma is orbánba+ a jobb oldalba" c. indexliberális társasjáték... :)

Vipera01 2010.06.13. 17:53:11

"Trianon már nem aktuális"

Miért, visszaszereztük volna az elvett, magyarlakta területeket? Lemaradtam erről?

smartdrive 2010.06.13. 17:54:00

nem lehetne, hogy aki háromszor leírja, hogy troll, annak örökre letiltsák az internet-elérését?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.06.13. 17:58:10

@hodara: @old_field: Jah csak egy hónapja SNS-t még a küszöbb alá mérték...

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:03:05

@old_field: de Fico lehet, h nem lesz kormányon!!! Tényleg nem érted?

hodara 2010.06.13. 17:43:07: Jelképes dolog, de ezzel elérték azt, h van egy jelképes ellentörvény. Érted, nem a cselekedettel van a baj, hanem az időzítéssel.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:06:19

Most komolyan, aki értelmesen el tudja mondani, az válaszoljon: mitől lett volna ROSSZABB, ha holnap jelentik be a kettős állampolgárságról szóló törvényt?

öcsi55 2010.06.13. 18:09:48

Lányok-fiuk!
A komcsiknak vége,csak az ifjugárda meg a munkásörség tudja
megvédeni öket.De hát azoknak is végük,most akkor mi lesz?
Trianon mindig aktuális!!

gaston 2010.06.13. 18:09:54

Istenem, ennek a cikknek az írója milyen ostoba! 2Az MKP olyat tett, amit a Fidesz soha". Már miért mondott volna le a Fidesz és mikro? Talán akkor, amikor Fico barátja Feco (gyurcsi) nálunk hazugsággal, csalással, elkúőrással választásokat nyert? Azt nem tudom, honnan vette az ostoba szerző, hogy ASlotát nem várták a bejutásra. dehogynem várták!! Tudta midnenki, hogy bejut, még az a csoda, hogy csak ilyen kevéssel jut be!! Mellesleg a szélsőjobb ezentúl fico lesz, mert átvette már régen Slota szerepét, ezért is szavaztak slota helyett a smerre sokan....

old_field 2010.06.13. 18:10:12

@henrik_:
"de Fico lehet, h nem lesz kormányon!!! Tényleg nem érted?"

ezek szerint orbán nem tartotta hatalomban ?
tényleg nem érted ?

hetzer87 2010.06.13. 18:13:22

ebbe hogy vontad bele Trianont apám azt csak a jó Isten tudja...

MKP radikális?!?!?meg Trianon párti?!?!hagyjad már,te hol élsz?!?!ja Pesten...elfelejtettem

jahogy most már Felvidékezel?pár éve a nagy elfeledés politikájában még szótárral mentél volna pl. Párkányba

"Szlovákia nemet mondott a nacionalizmusra" :D aha..35+5+4 százalék az abszolút ezt sugallja..pláne hogy ezeknek jelentős része szimpla történelemhamisítás támogató meg úgy emelnek Pozsonyban 7méteres szobrot a cseh-morva Szvatopluknak,hogy "lehet ott járt" valamikor..abszolút igazad van

Magyarország meg azért soviniszta meg irredenta mert a Fico meg a slota éjjel nappal ezt kukorékolja?!?!gratulálok barátom..told a szekerüket

menj védd a Károlyidat is,sőt,állj ki megvédeni a Lenin utcát meg a Ságvári teret Almásfüzitőn...vörös rongyokba öltözött bohóc

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:16:06

@old_field: Te érted is, h miről beszélsz? Milyen Orbán nem tartotta hatalomban?

"szerinted ficónak nem volt mind1 , hogy tegnap vagy 2 hét múlva van meg a törvény ??
ugyanazt a műsort adta volna le akkor is."

"de Fico lehet, h nem lesz kormányon!!!"

Te komolyan nem látod a különbséget aközött, h valaki miniszterelnök, vagy ellenzéki szereplő? Ma ugyanakkora súlya van egy Gyurcsány-beszédnek, mint 3 éve? Kit érdekel, az, ha Fico ellenzékből magyaráz, kisebbségben?

Ez vagyok 2010.06.13. 18:19:19

@henrik_: sokan azt hiszik, hogy jobb lett volna a választások utánra tartogatni, mert akkor az MKP bekerülhetett volna a parlamentbe. Én továbbra is kitartok azon véleményem mellett, hogy a nép végülis nem foglalkozik ezzel, csak a politikusok fújják fel ezt. Ők elvannak ott szépen, mert egyébként átköltöztek volna ide mind. A politikusoknak fontos ügy nemigen kavarta fel őket és arra szavaztak, akire éppen ott, pont most a szavazófülkében késztetésük volt. Az is lehet, hogy odafele menet még másra gondolták leadni a szavazatot. Ez mindenhol így van. Itthon is. A szavazók legalább negyedénél (de én nagyobb arányúra is elképzelhetőnek tartom).

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.06.13. 18:20:40

@weisz manfréd huba:

Tudsz te ha akarsz! Örömmel látom itteni megnyilatkozásaid.

hodara 2010.06.13. 18:23:39

henrik_ Igazából erre a reakcióra senki nem számított.Senki!!Még az überokos MSZP sem.Benne volt a Fidesz választási kampányában és arra semmi reakció nem volt.A fidesznek be kellett nyújtania még a jobbik előtt mert ugye akkor meg az a baj,hogy a Fidesz miatt erős a jobbik.A Ficó reakciói után én köptem volna szemen magam ha Orbánék kihátrálnak belőle.Azért mindennek van határa,utána már bármit megcsinálhattak volna velünk.Mint ahogy előtte.

ORGASMUSFORSCHER 2010.06.13. 18:27:25

Valaki ezt írta:
"Trianon mindig aktuális! és a felszínen is kell tartani...

150 év kellett még elhagyták a törökök az országot => a szlovákoknak sincs már sok iderük...

(p.s.: az elvtársaknak meg nincs létezési joguk, trianonnál talán egy fontosabb lenne: hogy végre eltünjenek a komcsik, hogy ne bomlasszák azt a megmaradt kevés országunkat tovább! tünj el msz(m)p!)"

és itt az igazság!!!!!!!!! ez a gyűlöletes komcsi banda tünjeön el egyszer s mindenkorra... mindegy, hogy minek nevezik magukat, szocdem-nek vagy szocinak, menjenek a faszba, eleget pusztítottak már.... agyatlan banda....

ez a poszt is egy nagy hazugság, mert a szlovákok zsigerből gyűlölik a magyarokat... azaz hiába lesz bugár béla kedves aranyos jófej, stb, a szlovákok csak röhögnek, hogy ennyivel kevesebb baj van a magyarokkal.....

hogy a faszba nem lehet megérteni, hogy harcolnunk kell, küzdenia túlélésért s minden szközt meg kell ragadnunk a gazdagodásra..... ha lenne pénzünk mi lehetnénk szlovákia urai, ugyanúgy, ahogy a németek, osztrákok uraskodnak nálunk.... ahogy mindig is csinálták.... én magyar vagyok, de nagyon szeretnék uraskodni szlovákiában, meg erdélyben, meg ausztriában is... mi semmivel sem vagyunk rosszabbak mint a többi nép, csak ezt észre kéne már venni... az egyetlen probléma ez az átkozott nemzetellenes komcsi tolvaj banda....

midnight coder 2010.06.13. 18:33:11

Ez az egész vihar a biliben. Ki nem sz*rja le hogy mit csinálnak a szlovákok ?
Viszont amíg ezzel elszórakozik a közvélemény, addig lehet előkészíteni a gazdasági döntéseket. Ezt kellett volna Fletóéknak is csinálni anno, nem kéthetente kihozni egy 100 pontos csomagot amit a végén már az ex-munkásőr akciónyugdíjas törzsszavazók sem tudtak komolyan venni.

Canis Lupus Libertas (törölt) 2010.06.13. 18:34:54

Hát, ez a pirslap napról napra képes alulmúlni ömagát. Ennél még Bolgár György is értelmesebb logika mentén hecceli a megmarad őstulkokat, akik kajálják a patásorbán dumákat. Kurva gáz ez az izzadtsgszagú fosposzt...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.06.13. 18:36:47

Jó a poszt. Egy kicsi irónia az mkp miatt.:

Az viszont , hogy az MKP azaz a Magyar Kommunista Párt és szövetségese a FMPSZ Fidesz Magyar Polgári Szövetség ebben a kérdéskörben vereséget szenvedtek, teljesen természetes. A komcsik ideje már lejárt. Ki kellene söpörni az FMPSZ-ből is a volt komcsikat, akár csak a Csehet tették.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:40:51

@ORGASMUSFORSCHER: "én magyar vagyok, de nagyon szeretnék uraskodni szlovákiában, meg erdélyben, meg ausztriában is... "

:DDDDD

Te ezt most komolyan mondod? :D

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:45:06

@hodara: "A fidesznek be kellett nyújtania még a jobbik előtt mert ugye akkor meg az a baj,hogy a Fidesz miatt erős a jobbik.A Ficó reakciói után én köptem volna szemen magam ha Orbánék kihátrálnak belőle."

Na látod, erről beszéltem, h leginkább belpolitikai érdekek vezérelték őket. :))
Egy idő után már maga az MKP kérte Vityáékat, h halasszanak 1 hónapot, de persze mi sokkal jobban tudjuk, h mi kell nekik. ;)

dr. médiafigyelőbété 2010.06.13. 18:48:16

Viktorék ezt (is) figyelmen kívül hagyják - mármint,hogy megszopatták a külhoni magyarságot -,és továbbra is fogadatlan prókátorok lesznek!

medve19 2010.06.13. 18:51:59

"A Híd nyíltan nem kért a kettős állampolgárságból."
Ezzel nyalt be Bugár a szlovákoknak a meleg sz.rig.
Érdekes, hogy ez csak a nagyon felvilágosult és cseppet sem nacionalista szlovákoknál érte el a hisztéria-küszöböt.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 18:53:21

@henrik_: folytatás:

Az meg külön gusztustalan, h a Most-Híddal egészen eddig egy szót sem váltott a Fidesz és a magyar külügy, egyszerűen levegőnek nézték őket, de amint kiderült, h ők legalább bejutottak, egyből átsétált az MKP-tól hozzájuk is a magyar nagykövet. ;)))

hodara 2010.06.13. 18:55:01

Ez így nem korrekt.Kiragadni valamit a szövegkörnyezetéből.Persze a belpolitika is belejátszott de nem volt arra utaló jel,hogy ez lesz.

BruceTheHoon 2010.06.13. 18:57:04

@Ez vagyok: "Én továbbra is kitartok azon véleményem mellett, hogy a nép végülis nem foglalkozik ezzel, csak a politikusok fújják fel ezt."

A politikusok nem tudnák és nem is akarnák felfújni ezt vagy akármilyen más kérdést, ha a népet nem érdekelné.

tlvajferi 2010.06.13. 19:02:13

engem mindig meglep, milyen agymosott a magyar nép!
határokon belül természetesen
mit gondoltok fiúk, ilyen hozzáállással mi vár rátok?
beolvadás
úgyhogy tessék tanulni szlovákul, az lesz a jövő nyelve bjudapesten!!!

ORGASMUSFORSCHER 2010.06.13. 19:02:18

henrik:

persze!!! erről szól a kapitalizmus: pénz beszél, kutya ugat....
ehy koreainak, egy japánnak nem derogál idejönni hozzánk, befektetni, területet venni, termelni??????? nekünk miért derogál ez?????????? mi is mehetünk már mindenhová, csak pénz kell hozzá......

marosy 2010.06.13. 19:02:24

Világ proletárjai, közösüljetek!

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2010.06.13. 19:03:01

@A Nép - Te vagy!: Sose tudom, hogy jó ez a saját nézőpontom szerint ha te a te nézőpontodból dicsérsz engem :D

hodara 2010.06.13. 19:04:49

Miért szopatták meg a külhoni magyarságot te elmebeteg!!!Nem csak Szlovákoknál vannak határon túli magyarok.De ha már itt tartunk nekik mi bajuk lett?Ugyanúgy élik tovább az életüket ahogyan eddig.Kérdezem még egyszer miért szopatták meg őket?Erre az egészre 1 év múlva senki nem fog emlékezni.Egy dolog,hogy utálod az Orbán egy másik,hogy hülye vagy

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 19:08:22

@ORGASMUSFORSCHER: no offense, de te ezt melyik kommentemre írtad? :)

dzso bacsi 2010.06.13. 19:16:29

"Politológus: az Orbánhoz húzás miatt büntették a választók az MKP-t"
OMG, milyen noname blogra (!) hivatkozik már a postíró? egyáltalán ki lenne az az említett politológus?! Nulla rálátásból keverni a szart, ahhoz értesz csak.

Ez vagyok 2010.06.13. 19:18:46

@BruceTheHoon: Asszem, te nagyon naív vagy :)

TH 2010.06.13. 19:19:27

@ORGASMUSFORSCHER: "ez a poszt is egy nagy hazugság, mert a szlovákok zsigerből gyűlölik a magyarokat"
Miért van az, hogy az általam ismert szlovákok egyikére sem igaz ez?

Ez vagyok 2010.06.13. 19:22:29

@Ez vagyok: Bocs, de nem jelent meg sokáig az előző hozzászólásom

dr. médiafigyelőbété 2010.06.13. 19:25:32

@hodara:
Legközelebb kattints,hogy kinek válaszolsz,te sajnálatra méltó nyomorult,de amúgy nem haragszom rád...A Vityáék majd tesznek róla,hogy a többi országbeli magyarok miatt is konfliktusaink legyenek, - már ha értesz egyáltalán egy ilyen,többszörösen összetett mondatot.Amúgy imádom a Fideszt,csak aggódom az országunk sorsáért,mivel nem vagyok olyan felelőtlen,mint az olyan seggnyalók,mint te.Ha érted az ilyen hosszú... Áh!

Öreg Sam 2010.06.13. 19:30:11

Hölgyeim és Uraim!
Elvtársak és polgártársak!
Goögolák Elvtársnők!
Valami nagyon el lett kurva a közgondolkodásban.
Trianonnal kb.40 000 nkm került Ausztriához,kb 400 000 magyar lakossal.
Helyettük miért nem politizálunk,mikor mi tudjuk a frankót??
Igencsak azért,mert elküldenének a halál faszára...

dzso bacsi 2010.06.13. 19:33:09

@korcoló: hol látsz konfliktust a szomszéd országokkal? meg miért is lenne majd? egyedül a szlovákoknál volt felhördülés a kettős állampolgárság miatt, de azt értjük, h miért. ha észre vetted volna sehol máshol nem volt probléma az ügyből. te csak ne aggódj semmiért...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.06.13. 19:44:05

@weisz manfréd huba:

Erre a megközelítésre már copyrightja van másnak. (Művészetben.)

hodara 2010.06.13. 19:44:52

@korcoló: "Viktorék ezt (is) figyelmen kívül hagyják - mármint,hogy megszopatták a külhoni magyarságot -,és továbbra is fogadatlan prókátorok lesznek!"Ez egy igazán összetett mondat és jellemzi az íróját,de.Nem sz..a Fidesz f... hanem gondolkodom.Mikor kezdődtek a konfliktusok Szlovákiával?Csak nem az MSZP alatt!!Mondhatnám,hogy az ő hibájuk de nem,a baj az volt hagyták,hogy a földbe tapossák őket.A konfliktus akkor kezdődött amikor az SNS kormánypárt lett a Ficoékkal.Ezek összetett mondatok.De igazából mindegy mert úgyis minden a Fidesz hibája jól megsz..... a honfitársainkat.Egy vicc vagy.Amúgy nem haragszom csak nem pozitív rólad a véleményem.Nem pozitív.Ja és kattintottam!!!.

tölgyes 2010.06.13. 19:51:32

És vajon miből vonta le a szerző ezt a következtetést??? Abból, hogy ő úgy gondolja???Megszopatták a magyarságot?? Oszt ugyan mivel. Annyira kitoltak velük, hogy majd kaphatnak állampolgárságot??? A magyaroknak azonban el kell menni szavazni..Példát kell venni az izraeliekről..akik még fegyvert is ragadnak a zsidó telepek megvédésére.. Ezt a magyaroknak nem kell tenni, csak el kell menni szavazni... de azt azért mégis meg kell tenni. Csákynak meg a pártot kell szervezni és nem a sűlt galambot várni.

speculum 2010.06.13. 19:52:38

Azonnali piroslapot a posztírónak!

old_field 2010.06.13. 19:53:50

@Öreg Sam:
ott is Te vagy a kapcsolattartó ? :)
mizu van ausztriában ?
amúgy jól beszélsz,
csak köze nincs a valósághoz.

Öreg Sam 2010.06.13. 19:56:36

@old_field:
Feladom!
Két kezem fent,ingem feltépve,szivemnél célkereszt,lőjetek!

Hefe 2010.06.13. 19:57:41

Hat igen, nem tudom mit akart az MKP ezzel a reklamvideoval. Ebbol szamomra az derult ki, hogy ok egy nacionalista bohocok gyulekezete.

szárny 2010.06.13. 19:59:17

Kedves szocdemman!
Mikor tetszik már megérteni, hogy a magyar nép 174 Fidesz-KDNP képviselőt küldött a parlamentbe, és 2 azaz kettő posztbolsevik-libsybolsi-újkapitalista szocdemet?
Úgyhogy szíveskednék a piros lapját Lófasz Hadnagy elvtársának mutogatni? miközben az hátulról abuzálja önt? Amúgy szociáldemokrata módra, mint Berlinben tették a nagyapukáik 1920-ban, a színpadon? Aminek a világ Hitlert köszönheti?
De javaslok önnek valamit. Szervezzen tömegtüntetést a Kossuth térre. Lássuk, hányan mennek el?

old_field 2010.06.13. 19:59:29

@henrik_:
te nem érted, amiről írtam...
mennyiben befolyásolta a ficóra szavazókat ov ?
ez dönti el, h kormányon lesz vagy sem.

old_field 2010.06.13. 20:02:17

@Öreg Sam: ne add fel öreg' ! :)
néha egész jókat írsz.
ez a mai nap az volt...

is 2010.06.13. 20:10:45

ez pedig megér egy posztot: nézzük meg, hogy ugyanilyen szavazataránnyal a FIDESZ most javasolt választási rendszere milyen eredményt hozna. megsúgom: a 150 helyből minimum 80 Ficoé, avagy magyarosan: 2014-ben hasonló szavazataránnyal a FIDESZ nyugadtan 50% fölött van.

dr. médiafigyelőbété 2010.06.13. 20:11:25

@dzso bacsi:
Romániában is,mint ha kialakulóban lenne egy ici-pici probléma ezzel kapcsolatban,azt azért észrevettem.Igyekszem nem aggódni,hiszen biztos kezekben van az ország... :)

@hodara:
Olvasd el Öreg Sam hozzászólását / kettővel feletted/,az a nagy igazság!
Ausztriával is harcoskodjatok,ne csak a többivel! "A stílus maga az ember."Legalább ma is tanultál valamit.Leülhetsz!Megadom a kettest,de többet gyakorolni!! :)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.06.13. 20:13:34

@szárny: Mi a bajod?

Valaki segítsen má... mert nem értem mit mond, de nagyon be akart szólni... vagy mi...

KJ:)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.06.13. 20:16:36

@tölgyes:

a poszt megírásának forrása szlovákiai magyar hírportálok szolgáltak:

Pl a kérdésedre itt a válasz

www.bumm.sk/43058/politologus-az-orbanhoz-huzas-miatt-buntettek-a-valasztok-az-mkp-t.html

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.06.13. 20:19:39

@dzso bacsi: az egy szlovákiai magyar hírportál nem várom el, hogy ismerd, hisz csak a legolvasottabb felvidéki hírforrás, az ami neked egy névtelen blog:)

www.bumm.sk/43058/politologus-az-orbanhoz-huzas-miatt-buntettek-a-valasztok-az-mkp-t.html

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.13. 20:26:18

Mi az a szlovakia? Nem kéne eltüntetni a térképről a szar tótokat végre?

Franciska18 2010.06.13. 20:33:48

Nem értem mi abban a nagy dolog, hogy végre a felvidéken is rend lesz. Itthon nálunk is haladunk a rend felé, egységesen, mivel még ennyi egy oldalra szavazó nem volt soha. A radikálisok nem csak nálunk vannak bent a parlamentben hanem ha jól látom a tótoknál is maradtak szép számmal, tehát nem hiszem, hogy ez is példa lenen számunkra. A példa az, hogy a Fidesz jobb ha nem szól bele a területünkről elszakítottak sorsába, mert mint látjuk Romániában sem jártak sok sikerrel.
Minden megy a maga rendes útján, szóval hajrá felvidék és hajrá Mi!

hodara 2010.06.13. 20:39:56

@korcoló: "A stílus maga az ember."Ez nagyon szép és akár hiszed akár nem még ismerem is.Csak nem értem mert ezzel most magadat minősítetted.Még egyszer miért harcoskodnánk Ausztriával????Nem harcoskodunk senkivel még a Szlovákokkal sem,pedig Ukrajnában sem lehet kettős állampolgárság.Te meg csak szajkózod a szoci demagóg dumádat ahelyett,hogy gondolkodnál.CSAK!!! a Fico meg a Slota hőbölgött az Orbánék még csak nem is reagáltak.

marosy 2010.06.13. 20:47:42

Rakom a faszom az összes fasszopó bolsi szájába.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.13. 20:52:37

Izraelről kell kéremszépen példát venni,hogyan is viselkedik a szomszédaival!
Vagy itt másként okoskodnak a kedves zsidó urak?

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.06.13. 21:00:15

@Öreg Sam: na, mondom én, hogy értelmetlen kérdés volt:)

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.06.13. 21:05:52

Elmondom ám a sok okostojásnak,hogy mi a helyzet: A kedves zsidó urak tökéletesen leszarják,hogy a rabszolgák mit acsarkodnak itt egymással,tökmindegy,hogy bantu vagy mozambo a négerük,csak béke legyen,különben nincs haszon.Mivel bevallottan (peresz) felvásároltak már mindent Lengyelországtól Romániáig.
Ennyi.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.06.13. 21:10:04

@Öreg Sam: jujujujuj! Valamit nagyon benéztél (egy nullát): Ausztriához nem negyvenezer, hanem NÉGYEZER négyzetkilométer került. És nemhogy négyszázezer magyar nem élt ott, de az összlakosság is csupán 287 fő volt, annak többsége német (vagyis osztrák). Hogy is lehetett volna negyvenezer, Mo. mai területe 93 ezer!

Burgenlandban ma is ennyien laknak, ennek 2,4%-a magyar. De őket biztosan személy szerint ismered, hiszen mind dolgoztak nálad:)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.06.13. 21:13:57

@marosy: és még mi vagyunk a buzik....

@Cuppanj a végére!: ugyvan jó vót éjjjen! Ja, mindent!

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.06.13. 21:16:23

@aesculus:

Vissza mindent, kivéve a 97,6 % osztrákot!

kétmillió tart el nyolcmilliót (törölt) 2010.06.13. 21:17:44

Miért kell nekem szlovák választásokról olvasni? Mi közöm Szlovákiához? Az elcsatolt magyarok miért maradtak 1918 után is az elcsatolt területeken?

marosy 2010.06.13. 21:26:07

Ezeknek a magyarul beszélő cseszlovákoknak kár magyar állampolgárságot adni.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.06.13. 21:30:21

@szocdemman: jólvan, nagyon vicces gyerek vagy. Szomorú, hogy ez a humorosnak szánt, szánalmas hozzáállás jellemző a "baloldalra". Folytassátok, visszasírjátok még azt a két nyertes vk-t...

bürger 2010.06.13. 21:32:17

@nemezisazis: nem kellett volna elveszíteni azt a háborút, amit jó részben mi kezdtünk el.
A vesztesnek lo f@sz a se...be

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.06.13. 21:33:15

@hatmillió vegetáló országa: ok, de akkor ezt mondd a dél-tiroli németeknek, és quebeci franciáknak is. Díjazni fogják a hozzáállásodat:)

tölgyes 2010.06.13. 21:35:11

@szocdemman: Ilyeneket nálunk is szoktak irogatni. .. Hiszen Ön még most is ezt csinálja..:)

tölgyes 2010.06.13. 21:39:14

@szocdemman: Ha meg nem figyelnek a magyar belpolitikára, akkor azt büntetik a szavazók..Én a dolgot egyszerűbbnek látom. Az MKP-nak keményen kellene dolgoznia a hívek megszerzéséért... akikben tudatosítani kell: ha ők nem tesznek erőfeszítést, akkor nincs megoldás...Ez nálunk se volt másképpen..:)
Ha meg a magyar szavazóknak nem fontos a magyarságuk, mint ahogy itt olvasható több helyen is.. akkor hasonló a helyzet....

tölgyes 2010.06.13. 21:41:38

@szocdemman: Ha meg nem figyelnek a magyar belpolitikára, akkor azt büntetik a szavazók..Én a dolgot egyszerűbbnek látom. Az MKP-nak keményen kellene dolgoznia a hívek megszerzéséért... akikben tudatosítani kell: ha ők nem tesznek erőfeszítést, akkor nincs megoldás...Ez nálunk se volt másképpen..:)
Ha meg a magyar szavazóknak nem fontos a magyarságuk, mint ahogy itt olvasható több helyen is.. akkor hasonló a helyzet....

tölgyes 2010.06.13. 21:43:29

@bürger: Már melyik háborút kezdtük el édes úr! Ossza meg velem végtelen műveltségének, eme bölcs megnyilatkozását...

Bundili 2010.06.13. 21:52:54

@dzso bacsi: tényleg nem volt konfliktus mással, csak a szlovákokkal. Ez a kettős állampolgárság egy normális demokráciában zavarmentesen működik.

cardenio 2010.06.13. 22:02:20

@Canis Lupus Libertas: (és még sokan mások...)
Jó, jó, de mik az érveid?
vagy...
és akkor...
de akkor meg minek...
esetleg ha...utánanéznétek néhány dolognak (nemzet, állam, nemzetállam, birodalmak, monarchia, I. világháború, okok, következmények, logika, ...szóval olvassatok mindennap...

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.13. 22:03:17

@old_field: Semennyire sem befolyásolta, viszont legalább van pár ellenintézkedés, húdejó.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.13. 22:04:48

"Köszönjük nyavalyás, szarkeverő, fideszes magyar barátaink."

Románia után is is jól bekevertetek az itt élőknek.

Orbánt mikor zavarjátok már el?

tölgyes 2010.06.13. 22:22:27

@Orbán szerényebben, mert utcán lesz a kétharmad!: Látom Ön is élharcosa a "Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőleg máma még mozgalomnak.".. Ha Ön tényleg ott él, akkor el kell menni szavazni..:(

hodara 2010.06.13. 22:40:11

Dehogy él ott.Egy Határon túli magyar ezzel a névvel(Orbán szerényebben, mert utcán lesz a kétharmad! )Csak egy idióta.Amúgy az Orbán is el lesz zavarva ha olyan lesz mint az a baloldali hulladék párt.Amúgy mi van Romániával ?

val 2010.06.13. 23:32:43

A fidesz-frusztrációtól már csak az rosszabb, ha hülyeséggel párosul. Ettől pedig már csak az lehet rosszabb, ha *index címlapos. Bár ezen kicsit sem lepődik meg az ember. :D :D

Öreg Sam 2010.06.13. 23:58:02

@aesculus:
jogos,ott a pont.
Vagy nagyon meleg van,vagy sokat ittam,esetleg túl keveset :)
Az előzőt benyelte.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2010.06.14. 00:01:51

@Öreg Sam: :)
Én is ezt írtam: "És nemhogy négyszázezer magyar nem élt ott, de az összlakosság is csupán 287 fő volt" Természetesen 287 ezer fő... kánikula, de már mindjárt vége:)

bürger 2010.06.14. 08:03:58

@tölgyes: Kedves Tölgyes! Talán ön is a magyar oktatás ügy áldozata?

Öreg Sam 2010.06.14. 08:15:11

@aesculus:
Sok mindenben nem értünk egyet,de én soha sem az elválasztó/kizáró,hanem az összekötő utakat kerestem.A szlovákiai politikai helyzet analógiájára:nem "erős bástya" szeretek lenni,hanem "hid" :)
Ezt csak annak kapcsán irtam,hogy tetszik a blogod :))

Canis Lupus Libertas (törölt) 2010.06.14. 14:44:34

@cardenio: Találtál vmit a kommentemben ami arra utal, hogy veled, vagy bárkivel meg szeretném vitatni, hogy mi a véleményem a poszt tartalmáról? Ha nem, akkor találj magadnak mást aki előtt villoghatsz, mert nekem úgy tűnik ezt most benézted...
süti beállítások módosítása