Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

MSZP felnyomta a trükkgyanús Fidesz-beszédeket a PSZÁF-nál

2010.06.07. 14:30 | balközép | 242 komment

Címkék: fidesz lázár jános kósa lajos

No, újdonságot tudtunk meg Kósa „államcsőd” Lajostól és a kiváló Fideszesektől: az elmúlt 8 év a hibás. Majd volt képe azt mondani, hogy jobb lenne ha hallgatna az, aki előidézte a bajt. A vastagbőr azért jól odanőtt a debreceni gazdasági talentum arcára.

No, az MSZP azért nem olvasott Ludas Matyit. Mesterházy Attila levelet írt a PSZÁF- elnökének, hogy vizsgálják ki, hogy voltak-e olyan jelek, melyek megalapozzák a gazdasági trükközés lehetőségét. Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!

Az MSZP több szálon is vizsgálódik. A feljelentésen kívül összehívja nemzetbiztonsági bizottságot.

Kíváncsi vagyok, hogy ezt a gigakárt el lehet e sunnyogni. Lesz e felelős? Ahogy látom, lesz. A Fidesz nem magában keresi a hibásokat, hanem másban. Lázár Fidesz frakcióvezető, ezért a kis malőrért, befenyegette az MSZP-t (!). Hiszen mindenért az elmúlt nyolc év a hibás és jogi úton majd megkeresik a felelősöket. Izmozik a 2/3. Szép idők, börtönbe az ellenzékkel!

Imádom az ilyen önkritikus, helyes értékrenddel rendelkező politikai pártot. Olyan demokratikus szaga van. Az új rendszer attitűdje már már távol-keletiesen különleges. Koreás. Észak- Koreás.

Az LMP is felszólalt a napirend előtti vitában. Az ügyben megszólaló képviselőjük is úgy látta, hogy ez a kár a Fidesz felelőtlen megnyilatkozása miatt állt elő. A vitához Schiffer András is hozzá szeretet volna szólni, de nem kapott szót, mert nem jelezte előre és ez házszabály-ellenes lett volna.
 

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr682062990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sok beszédnek 2010.06.07. 17:21:05

Meg kell tanulnia a Fidesznek, hogy az ellenzéki kommunikációhoz képest a kormányzati ezerszeres felelősség: egy rossz mondattal milliárdos károkat okozhatnak! "Oly sokáig voltunk lenn, nem is tudjuk, milyen fenn" - "énekelte

Trackback: Sok beszédnek 2010.06.07. 17:14:51

Meg kell tanulnia a Fidesznek, hogy az ellenzéki kommunikációhoz képest a kormányzati ezerszeres felelősség: egy rossz mondattal milliárdos károkat okozhatnak! "Oly sokáig voltunk lenn, nem is tudjuk, milyen fenn" - "énekelte

Trackback: 3,8 2010.06.07. 16:06:16

Eljött az igazság pillanata és letaglózta a Fideszt. A Fidesz-vezetők csütörtöki és pénteki ámokfutása megtette a hatását. Bár ez korábban elképzelhetetlennek tűnt, a Fidesz kommunikációs Wunderwafféja megrogyasztotta a forintot, az eurót és a New York...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apc 2010.06.07. 14:40:26

Csak jelentsenek fel, oszt jó napot.

Rwindx 2010.06.07. 15:54:33

Ha Kósa hazudott, akkor gondolom az sem igaz hogy a éves hiány 85%-ánál jártunk májusban úgy, hogy tavaly ugyanilyenkor csak 61%-ánál jártunk. És nyilván összefüggés sincs a kettő között. Még akkor is ha a közlés valóban kárt okozott.

Franciska18 2010.06.07. 15:55:59

nagyon jó poszt, meg az maszop is jó, tényleg nem lennének felelősek az elmúlt 8 évért tényleg .... Bazeg ez egy fasz poszt és fasz az mszp is !

sanyix 2010.06.07. 15:56:33

Nem nem az elmúlt 8 év a hibás, minden rendben volt eddig, csak a gonosz fidesz nullázta az országot, 1 hét alatt, eddig dübörgött a gazdaság, ugrált a pannon puma :DDD
hát ti komcsik mindig is ugyanolyanok lesztek soha sem változtok.
Az elmúlt 8 évben végig a fidesz volt a hibás, és most 1 hét után is a fidesz a hibás, de az elvtársak azok bizony gyönyörűen végezték a munkát.
Sőt az azelőtti 40 évben is mindig más volt a hibás, a rohadt fásiszták, a nyugati szabotőrök, de ti soha :D
Tudom hogy savanyú a szőlő mert most nem tudtok lopni egy ideig :)

Megfigyelo 2010.06.07. 15:57:16

"Rossz idoket elunk, rossz csillagok jarnak,
Isten ovja nagy veszelytol szep magyar hazankat."
(Arany Janos - pedig o meg nem tudhatott a Fideszrol)

Harpi 2010.06.07. 15:58:07

Azért ez elég nyilvánvaló volt. A Fidesznek hatamas praxisa van a média és a közvélemény, de főleg a gazdasági folyamatok manipulálásában...
Íme egy verzió:

visszakez.blog.hu/2010/06/07/forintpanik_mi_nem_szoktunk_hulyesegeket_beszelni

balközép 2010.06.07. 15:59:12

@sanyix: Szerintem nem vicces az ami a pár napban történt a Fidesz beszédek következménye miatt.

Nem kell el bagatellizálni. Hatalmas a kár!

Megfigyelo 2010.06.07. 15:59:38

"Rossz idoket elunk, rossz csillagok jarnak,
Isten ovja nagy veszelytol szep magyar hazankat!"
(Arany Janos - pedig o meg nem tudhatott a Fideszrol)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.06.07. 16:01:46

azért egy hejesírsá ellenőrzőn átfuttat6nád, mielőtt kiengeded az olvasók közé
az tény, hogy ezek nem jó előjelek, de csak nem basszák el még jobban...!

Peti80 2010.06.07. 16:03:16

350 millárd, ez hogyan jött ki? :D Fejenként 35 ezer a csecsemőktől a haldoklókig? A fidesz ettől függetlenül egy pöcs.
A börtönbe, kórházba az ellenzékkel pedig az mszp specialitása, budaházyék pl ugyebár. De ügyes próbálkozás volt! :D

Káposztakukac 2010.06.07. 16:04:07

@Rwindx: nem 85%-nál hanem valahol 75%-nál és ez az érték a magyar köztársaság történetében az eddigi legalacsonyabb. ugyanis a költségvetés orrnehéz, sok kiadás az év első felében esedékes, míg a legtöbb bevétel az év végén folyik be. ez mindig így volt, idén is, tavaly is, 2002-ben is és 2000-ben is.

lkjpoi 2010.06.07. 16:04:51

A Gyurcsány-Veres trükköknél hol volt ez a nagy aktivitás ?!?!?!?! :)))

szempontpuska 2010.06.07. 16:05:47

@sanyix: Kiváncsi leszek a múltheti devizaválságból hogyan hozzák ki az mszp-t hibásnak :)

szempontpuska 2010.06.07. 16:06:58

@lkjpoi: monca, te átaludtad az előző nyolc év sajtóját? :-)))

sanyix 2010.06.07. 16:07:02

@balközép: pedig rohadtul vicces a maszop és a sötétballerek szokásos hipokrita magatartása. (én botox ildikón szoktam a legjobbakat röhögni, amikor volt pártállami cenzorként pl kijelenti hogy aggódik a szólásszabadság miatt, kár hogy a szarházyn nem lehet mert kb olyan mint egy ovis hülyegyerek)
A kitalált, egyébként marhaságokon alapuló számok most sem jelentenek semmit, mint ahogy a bajnai kormány alatt sem jelentettek (csak pár okoskának aki benyalta). Amúgy érdekes 3 hónapja mikor csak úgy magától volt ilyen magasságban az árfolyam, nem volt ekkora apokalipszis várás. Vajon miért?

Murderface 2010.06.07. 16:07:06

Igazat adok mind a két oldalnak: a politikusok a hibásak, pártállástól függetlenül. Sokszor a legegyszerűbb magyarázat a legjobb :)

Zine 2010.06.07. 16:07:18

Micsoda hülye egy poszt.
Úgy látszik mostanában divatos lett a totális IQ-rezisztencia. :)

sanyix 2010.06.07. 16:08:26

@szempontpuska: egyszerűen. A maszop a hibás az ország helyzetéért, egy a majom csak túl erősen közölte. Tudod az előbbi nélkül nem történt volna meg az utóbbi...

balközép 2010.06.07. 16:10:24

@sanyix:
a 350 milliárd forintos kárról beszélj. Most már nem az MSZP kormányoz. Ez van.

A kár nagyságát jól mutatja ez 700szorosa a Zuschlag ügynek!

vénkujon 2010.06.07. 16:10:24

lázár "tizennyócmillió" lajos?:)

sanyix 2010.06.07. 16:10:26

@sanyix: javítás: ez a majom
egyébként nem is értem mit gibbonkodik itt a kósa, menjen deprecenbe polgármesterkedni. Csinálja azt amire választották.

szempontpuska 2010.06.07. 16:12:13

@sanyix: Javagyúgy! :-)
A Bajnai konszolidáció + a világválság az smafu :-)))
van aki ezt beveszi?

szempontpuska 2010.06.07. 16:13:29

@sanyix: talán mert nem magunk mentünk fejjel a falnak...

KG2000 2010.06.07. 16:13:30

Na látom beindultak a komcsik, mint az Antall kormány ellen. VOlt már 310 körül is az Euro, akkor a Gyurcsány-Bajnai kormány 1000 millárd Ft-ot vett ki az emberek zsebéből.

sanyix 2010.06.07. 16:14:06

@balközép: ne szajkózzad már a marhaságot... milyen 350 milliárd? Amit valamelyik komcsi hasraütés szerűen kimondott? Aki azt hiszi hogy ilyen rövid távlatból akár csak megbecsülni is meg lehet a kárt, az hülye.
Kit érdekel mennyi a zuslág ügy? Az kb 0.001% annak a kárnak amit a komcsik okoztak, főleg hogy a nagy része még ki sem derült.

szempontpuska 2010.06.07. 16:14:07

@KG2000: ez most mentség a hülyeségre vagy csak írnod kellett valamit?

KG2000 2010.06.07. 16:15:12

Itt lehet összehasonlítani a zlotyt a Ft-tal. Az időintervallumot is meg lehet választani. Lehet látni, hogy együtt mozognak:
www.finanzen.net/charttool/?stTKDaten=946854.148.474&stTKDaten=946868.148.753&stTKDaten=..&stTKDaten=..&stTKDaten=..&x=19&y=2

Rwindx 2010.06.07. 16:15:18

@Káposztakukac:

Valóban?
Ma közölték. Akkor itt ezekben alant nagyot tévednek.
mti.hu/cikk/482780/
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=7&k=3&i=134201&is=1

Bár nekem az is furcsa hogy az általad említett 75% rekordkicsi, miközben tavaly 61.3% volt. De azért maradjunk a tényeknél, idén májusban egészen pontosan: 84.6%

sanyix 2010.06.07. 16:16:07

@szempontpuska: Konszolidáció? LOL
világválság? Ja hát persze az a felelős mindenért, előtte minden rendben ment mi? :DDD hazudtok éjjelnappal, mint ahogy nagyvezéretek mondta :)

sanyix 2010.06.07. 16:17:19

@szempontpuska: vagy talán azért mert nem állt érdeketekben akkor :)

na4 2010.06.07. 16:18:17

A vörösök az elmúlt 8 évben 12 ezer milliárd Ft-tal adósítottak el bennünket, az percenként kb. 3 millio FT - még akkor is amikor aludtunk. Szóval jobb lenne ha vastagon kussolnának!!

ZX 2010.06.07. 16:18:37

@Rwindx: @sanyix: Adott egy ház, ami repedezik, de még helyrehozható, az előző tulaj ugyan lelakta, de aztán elkezdte tatarozni.
A bulldózerek azt várják mikor lehet lerombolni, akkor én ahelyett, hogy szép csendben befejezném a tatarozást és szólnák, hogy bocs fiúk, de már minden rendben, inkább elkezdett ordibálni, hogy jajj mindjárt rámdől. :P

szempontpuska 2010.06.07. 16:18:47

@sanyix: Szóval vagy a komcsik mindenért, vagy semmiért?
Te ebben élsz? :-)

Komponista 2010.06.07. 16:18:49

Minden éppeszű ember drukkol a hatalmon lévőknek, hogy sikeresebben és jobban vezessék az országot azoknál, akiket leváltottunk: de így nem lesz könnyű.
A FIDESZ legnagyobb ellensége napjainkban maga a FIDESZ. Ha ezt nem képesek felismerni, mindannyian pofára esünk.

szempontpuska 2010.06.07. 16:19:47

@KG2000: Együtt mozogtak mi?
- míg a forint csaknem 2 %-ot esett az euróval szemben,
- a zloty gyengülése csak 0,79 %,

Végülis mindkettő esett, ebben igazad van.... :-D

Komponista 2010.06.07. 16:20:01

@na4: A hülyeség és alkalmatlanság nem adhat felmentést újabb hülyéknek és újabb alkalmatlanoknak. A mi bőrünkre megy a dolog ugyanis.

szempontpuska 2010.06.07. 16:20:39

@sanyix: és most? Szijjártónak, Kósának érdekében állt?
Shortolás?
ezt nem hiszem...

szempontpuska 2010.06.07. 16:21:36

@na4: Attól tartok nagyjából ez lesz minden újabb elkúrásra a válasz. Bravó! :-/

sanyix 2010.06.07. 16:25:04

@ZX: Ezzel ott a hiba, hogy nem kezdődött el a tatarozás, persze van aki még hisz a tündérmesékben. :)

@szempontpuska: Olvasás nehezen megy?
Én amúgy házban élek :)

És bizony akárhogy fáj a komcsik a hibásak, fideszt majd úgy 1 év múlva lehet hibásnak mondani, ha alátámasztják a számok, és nem azután hogy egy ballib pöcs felböfögött egy számot, vagy a "kényszerből" autóra, notebookra, jacuzzira, lcd tv-re hitelt felvevő emberkék sikítoznak :)

KG2000 2010.06.07. 16:25:36

@szempontpuska: a krízist nem a kommunkáció okozza, hanem a realgazdaság helyzete.

Spiro 2010.06.07. 16:26:54

Jó lenne, ha a következő Fidesz kongresszuson a 2,7 millió mostani szavazó szavazhatna a vezetés összetételére is, a Nemzeti Együtműködés Rendszerében.
Lehet, hogy Kósa, Szijártó egy kis ideig kispados lenne.

szempontpuska 2010.06.07. 16:28:33

@KG2000: Ez konkrétan hazugság. Ilyesmivel ne áltasd magad, nézz körül a világsajtóban.... Szijjártó és Kósa.
Ha már az időbeli egybeesés nem szúr szemet.... Közvetlen összefüggés van a mostani devizaválság, a forint, BUX esés és a bejelentések között...

sanyix 2010.06.07. 16:28:42

@szempontpuska: én sem, ellenben mind2 egy paprikajancsi. De mondom nem szabad elfelejteni ballib oldal lopásait, ami igen is érdekükben állt, és nagyon is jól tudták mit csinálnak. Az a pár ezer milliárd tény, nem csak egy hasraütött szám ;)
Akkor kéne pofázni a ballereknek, ha majd valami jót csinálnak az országgal, nem csak magukkal...

Rwindx 2010.06.07. 16:28:53

@ZX:
Az analógia sajnos nem helyes, de lényegtelen.
Remélem nem az ÁHT számait akarod ezzel vitatni, amiket közölni kell ha esik ha fúj. Persze lehet hazudni is ahogy veresék tették, de én személy szerint nem tartom célravezetőnek ha nem baj. Kósának önmagában nem kellett volna belepofáznia, meg kellett volna várnia a hivatalos jelentést, de ettől a tények még nem változnak.

szempontpuska 2010.06.07. 16:30:00

@sanyix: mantrázhatod, már Varga sem áll ki melletted :-)

szempontpuska 2010.06.07. 16:31:32

@sanyix: szánalmas vagy.
Gyurcsány a hibás!

ennél több muníciót még nem kaptál?
:-)))

ZX 2010.06.07. 16:31:33

@sanyix: Külföldi elemzők hónapok óta dícsérik az országot, hogy jó úton halad, máshol el sem kezdték a megszorításokat. Akkor miről beszélünk? Fidesz 8 éve azt kommunikálja, hogy ők jobban vezetik majd az országot. Hát elég szarul kezdték, mit ne mondjak!
Nekem is van hitelem, elhiheted nem autóra, plazmatévére, notebookra, jacuzzira stb. vettem fel, és ezzel még sokan vagyunk így.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.06.07. 16:32:47

Azt az egymegás animgifet ki kellene venni a postból...

sanyix 2010.06.07. 16:33:11

@szempontpuska: bla bla. Nézd már meg azt a grafikont amit összevissza mutogattak, a bejelentés napjáról, nini éppen úgy esett a beszéd előtt is a forint, mint utána... gyönyörű szép lineáris függvény :)
Azt hagyjuk már hogy a dollár is azért esett mert 2 majom egy porbafingó kis 0 országban mondott valamit :DDD Persze jó ráfogni valakikre, de hát ez csak megint jellemzi az egész média (külföldi is) "hitelességét". Nem ez az első eset amikor totális marhaságokat mondanak, és csúsztatgatnak, szíenen, bíbíszí egyre megy, olyan szar mind mint az ertéelklub meg a tévékettő.

Bellagio 2010.06.07. 16:34:01

KG2000 2010.06.07. 16:15:12

Hat te sem forex consultant vagy az biztos

...legalabbis remeljuk...

kokavec 2010.06.07. 16:34:37

Kiváncsian várom hogyan kommunikál majd a fidesz az üggyel kapcsolatban, de van egy olyan érzésem, hogy úgy tesznek majd, mintha semmi nem történt volna. A hírtv hallgatói meg kapnak majd egy szoft verziót a történtekről. Az mszp alaposan tönkretette az országot, de ez semilyen mentséget nem ad erre a dilettáns katasztrofális cselekvésre. Sikerült a szakadék szélére tolni az országot.

szempontpuska 2010.06.07. 16:35:11

@sanyix: Az a hülye média.. meg a komcsik
:-)
Éppúgy esett ???
Neked fogalmad sincs miket beszélsz...

ZX 2010.06.07. 16:35:29

@Rwindx: Ugye érzed a különbséget az

"Ezek a számok így nem pontosak, de meg tudjuk oldani a problémát."
és a "Csődbe megyünk mint a görögök."

között?

KG2000 2010.06.07. 16:35:49

@szempontpuska: a nyilatkozatok oka a gazdaság rossz helyzete. Ez az igazság. Az, hogy maguk a nyilatkozatok mit is okoznak, azt nem az MSZPtől, az indextől vagy a világsajtóból lehet megtudni, pláne nem most. A világsajtó nem tudja, akiktől pedig a világsajtó információt gyűjt, azok maguk a spekulánsok.

sprenczl 2010.06.07. 16:36:53

Szar poszt. És tényleg az elmúlt 8 év a hibás.

Alvarez 2010.06.07. 16:36:59

@sanyix: Azért az nem semmi, hogy Barroso magyarázkodott a CNN-nek az Ország Legnagyobb Lajosa miatt. Nyilván ez is független a kijelentésektől.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.07. 16:37:02

Papcsák a 2002-es választásokat követően választási csalás ügyébe keveredett, ugyanis a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság Fellebbviteli Büntetőtanácsa 2004-ben jogerősen egy év, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Baktalórántháza volt alpolgármesterét választási csalás miatt.

A volt alpolgármester ellen az volt a vád, hogy a 2002-es országgyűlési választások előtt több választónak 2000 forintot ígért minden egyes Papcsák Ferencre leadott szavazatért. Az eljárás során bizonyítást nyert a pénz átadásának ténye is. A bíróság jogerős ítéletében kimondta: a választási csalást Papcsák Ferenc fideszes képviselő érdekében követték el.

BéLóg 2010.06.07. 16:37:50

Azért zseniális vagy te Piroslap!
Cúslágozni azt látom jól tudsz, de akkor miért nem Kulcsározol, Malévezel, Békávézel, Veiszenbergerezel, satöbbizel, satöbbizel egy kalap alatt?

Vagy egyáltalán, miért a Cúslág? Miért nem számoltad át a "kárt" lélegeztetőgépre vagy bliccelt békávéjegyre?
Ajánlhatnám esetleg az inflációs pengőt, mint váltószámot?

Félreértés ne essék, magam kissé tanácstalanul állok az események előtt. Nem tudom hogy a szóbanforgó húzás zseniális pofon-e mondjuk a szarakodó brüsszelieknek, IMF-nek, netán zseniális shortolási és euróelőrebevásárlási üzlet, esetleg vagyonvisszavásárlási (pölö otp) akció. Szóba jöhet a szintén zseniális Orbánalattszarvoltmerttúlerősvoltaforint (talán ti is irtatok róla!) szándékos támogatás ballib szakértőknek, nem tudom, nem tudom.

Azt se igazán tudom, hogy akkor most ŐSZINTE beszédet várunk el a politikusoktól vagy KIKÖVETELJÜK hogy hazudjanak a szemünkbe, hiszen EDDIG is ezt tették.
Ezt sem tudom, nem tudom.

De hogy Cúslágozni RÖHEJ, az biztos.

Szánalmasak vagytok!

ZX 2010.06.07. 16:38:21

@sanyix: A Financial Times-nál is dilettánsok ülnek mi?

"A kormányszóvivő nyilatkozata után a "mészárlás" folytatódott a tőzsdéken, a "csökönyös ostobaság" - írja az FT - 100 bázisponttal felküldte az ország csődkockázati mutatóját. "Billiók úsztak el a globális pénzügyi piacokon. - tette hozzá a lap"

KG2000 2010.06.07. 16:38:24

@szempontpuska: ha az árfolyam esik, akkor a Forint erősödik:
284,6000 HUF
-3,3700 HUF
-1,17 %
Kurszeit 16:37 Kursdatum 07.06.2010

Bellagio 2010.06.07. 16:38:50

ZX 2010.06.07. 16:35:29:

Pontosan ez a lenyeg.

Kar, hogy sajnos csak az interneten kommentelok tanultak kriziskommunikaciot :(

sanyix 2010.06.07. 16:39:09

@ZX: külföldi elemzők aszerint dícsérik az országot, amit mondanak nekik. Ha kamu adatokat mondanak aszerint mondanak valamit. Sőt ha újra pártállamot alapítanának, és 10000 párttag dolgoztatná rabszolgamunkában a többi embert, akkor is dícsérnék, mert mennek felfelé a mutatók :)

@szempontpuska: nem, gyurcsány teljesen ártatlan! 12 ezer millárd 1 részét is csak a cica vitte el :D ja nem a zorbán a patásördög volt az is ugye? AHAHA

MACISAJT 2010.06.07. 16:39:14

" Mesterházy Attila levelet írt a PSZÁF- elnökének, hogy vizsgálják ki, hogy voltak-e olyan jelek melyek megalapozzák a gazdasági trükközés lehetőségét. Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!"

Most ezen akkorát röhögtem, hogy félrenyeltem a málnát..:D
Tessék mondani, tételesen ki hogyan számolta ki ezt a 350 milliárdot?

És mi az összefüggés? Pl. a 320 Fo-os euróárfolyam akkor mennyi kárt okozott
(ha a 350 milliárd stimmel, gondolom 1000 milliárd felett):D

tölgyes 2010.06.07. 16:39:46

A félreértések elkerülése végett 2008. decembere óta infúzión vagyunk. Csak azért nem következett be az államcsőd, mert az Eu-IMF-Világbank adott nekünk 20 milliárd euró hitelt..(5.500 milliárd forint)..vagyis ha nincs ez a kölcsön, AMIT VISSZA KELL MAJD FIZETNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, AKKOR CSŐD VAN!
Mindez pedig azért következett be, mert az MSZP elkúrta. Nem kicsit. Nagyon...Ráadásul most 2010-ben május hónapban napi 3 milliárdf forint hitel kellett az ország folyamatos működéséhez...a hitelezők által engedélyezett költségvetési hiány 87%-át már elköltötték. ( 2009-ben ez 64% volt, 2008-ban 54% körül.

Ezen túl is: a nyílt beszéd a demokrácia feltétele is!

Alvarez 2010.06.07. 16:39:52

@KG2000: A Wall Street Journal, Financial Times, New York Times, CNN stb.

Ők mind-mind spekulánsoktól gyűjtenek információt. Sőt ők maguk is spekulánsok és most nagyon haragszanak Lajosra, hogy nem szólt nekik titokban arról, mire készül, mert akkor ők is nyerhettek volna a bulin.

szempontpuska 2010.06.07. 16:40:31

@KG2000: Ezen dolgoz még egy picit. Nagyjából az egész pénzügyi világgal állsz szemben. De sebaj, csak önbizalom kérdése :-))))

Mostantól nagyjából világszerte tiszta, hogy a Fidesz úgy képzelte, majd az EU-val túlkonszolidáltatja a Magyarországot mint anno Ők tették a Postabankkal.

Ehhez súlyosabb képet kellett festeni mint ami valós. Namost ma ott tartanak, hogy a 3,8%-os hiánycél tarható, de nagyobb a baj mint gondoltuk?

Csődközeli helyzet, meg Görögörszág, mi?

na hagyjál lógva, ezt már csak a hívők veszik be

Rwindx 2010.06.07. 16:40:55

@ZX: A kettő között óriási különbség van, csak ilyet éppen senki nem mondott, úgyhogy az idézőjel felesleges volt.

Egyébként szerintem odabiggyesztettem még valamit az előző kommentem végére, csak hogy ne akarj ilyeneket írni nekem. Úgy látszik nem olvastad el.

szempontpuska 2010.06.07. 16:42:43

@MACISAJT: Lehet, hogy nem is 350 milliárd, sőt szerintem nem is taggyűlésen mondta, mi? :-)))

ZX 2010.06.07. 16:43:16

@sanyix: És nem ellenőrzik a mögöttes számokat, még véletlenül sem, hiszen az IMF-ben csupa hülye és félkegyelmű ül, akik mlég azt is elhiszik, hogy az ég zöld, ha mi Magyarok mondjuk nekik.

Alvarez 2010.06.07. 16:43:22

@szempontpuska: "na hagyjál lógva, ezt már csak a hívők veszik be"

Valamint a fizetett trollok

fifi156 2010.06.07. 16:43:35

OK, rendben az elmúlt 8 év volt a hibás. És tessék mondani akkor azért szabad hülyeségeket beszélni?

Gerendás János · http://prokontra.blog.hu 2010.06.07. 16:43:46

Kósa nélkül is kb. ugyanennyit esett volna a BUX és a HUF (kisebb napi kilengéssel), az egész világon zuhan minden... szóval óvatosan az ilyen postokkal...

kokavec 2010.06.07. 16:44:42

Aki hívő, az ne akarjon már ésszerűen elemezni. Álítsatok oltárt O.V.-nak és imádjátok akkor is, ha végleg szakadékba tolja az mszp által egyébként alaposan tönkre tett országot.

Alvarez 2010.06.07. 16:45:05

@fifi156: szabad, mert ővék a vár tiéd meg a lekvár

szempontpuska 2010.06.07. 16:45:57

@Alvarez: + a komcsik, meg hát a tudjukkik :-)))

fallen 2010.06.07. 16:46:29

Nyilván véletlen, hogy a Csányi fiadta eladta pénteken az összes OTP részvényét.
index.hu/gazdasag/blog/2010/06/07/csanyi_fia_eladta_az_osszes_otp-reszvenyet/

sanyix 2010.06.07. 16:46:44

@ZX: Pontosan! Dilettánsok ülnek, akik érdekeket képviselnek (nem magyart), azt mondják ami a megbízóiknak jó. Bár azt olvasva hogy a globális piacon is megszenvedték, egész jó kedvem lett! Végre nem csak nekünk kell szenvedni a globális piactól ;)
Tényleg ezek a fantasztikus elemzők mit is csináltak 2008 őszén? :D
Engem nem érdekel a külföldnek mi a jó, tőlem fel is fordulhatnak, mert én nem külföldön élek!
Mondtam én hogy nem hülye ez a két majom? Nem. DE ez a felfújt rettegés, és hiszti szánalmas, főleg mikor az ország legnagyobb tolvajai pofáznak, nagyságrendekkel nagyobb kárral a hátuk mögött.

Rwindx 2010.06.07. 16:46:54

@szempontpuska:
Tudod ha az információkat leredukálod egy számodra kedvező szintre akkor a számodra kedvező logika alapján számodra kedvező eredmény fog kijönni.

Ha teszem azt nem azt gondolnád hogy Varga azt mondta amit írsz: "a 3,8%-os hiánycél tarható", hanem ahelyett azt amit tényleg mondott: "a tervezett 3,8 százalékos hiány mértéke tartható, de ehhez a kormánynak intézkedéseket kell hoznia."
Akkor rájönnél hogy nincs olyan feloldhatatlan ellentmondás mint amire szeretnél rámutatni.

Egyébként ennek a mondatnak a megfelezése tipikus ebben az 1-2 napban egy körülhatárolható rétegtől. Az illető vagy rosszindulatú, vagy hülye.

ZX 2010.06.07. 16:47:00

@Gerendás János: És ezt el is hiszed? De még ha enélkül is esik, nem mindegy, hogy 1-2 Forintot pár nap vagy hét alatt, vagy 15-20-at pár óra alatt.

nem nemsiker_s 2010.06.07. 16:47:30

"350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!"

A posztíró agyában a többi szoc. tolvaj tevékenységét jótékony homály fedi.

Egyébként meg az elmúlt nyolc évben is zuhant egyszer kétszer a forint, úgyhogy ez lufi, még ha a Financial Times-nál írták is.

sanyix 2010.06.07. 16:48:01

@ZX: őket csak a rövidtávú eredmények érdeklik, hogy kapják a pénzt, azt hogy ezután szétesik az ország, azt ők pont leszarják...

arconfosom 2010.06.07. 16:48:08

Régen volt az a lap, a Ludas Matyi!
Azon tudtam ilyen jókat kacagni, mint a Piroslap szerkesztőin! LOL

Nem ba szátok, Medgyessy-gyurcsány-Bajnainak semmi köze ahhoz, hogy 25 Mrd-os kölcsönt kellett felvenni, mert Hagyóék,Zuschlágék eltapsolták?!

Szánalmas

LOL

Alvarez 2010.06.07. 16:48:34

@fallen: azt kiszámolta valaki, hogy Csányi Sándor zsebéből mennyit vett most ki a Fidesz?

Csak nehogy a magyar foci szenvedje meg, mert akkor Ovi szerint kár volt az egészért

szempontpuska 2010.06.07. 16:48:45

@Rwindx: Már bocs, de eddig hetente arról volt szó, hogy nem tartható, 7% vagy annál több, most meg kiderül, hogy tartható.
Na ebből hogy jönnek ki a fiúk?

Rwindx 2010.06.07. 16:49:56

@szempontpuska:
Ha mégegyszer elolvasod amit írtam és megpróbálod értelmezni akkor rájössz. Az idézetet olvasd már el ember!
A két mondat nem ugyanazt jelenti.

sanyix 2010.06.07. 16:50:17

@sanyix: tudod, úgy értem, hogy lehet hogy most mégtöbb pénzt lehúznak az emberekről, de miután lehúzták, és elmennek a francba/leállítják a cégeiket/ legyalulják a jelenlegi rendszert/ stb akkor aztán már SEMMIT nem fognak már lehúzni

ZX 2010.06.07. 16:50:56

@sanyix: De ha valaki elkúr valamit, akkor nem rakok rá még egy lapáttal. Nem felfújt rettegés, mert sajnos ez előre látható volt abból a kommunikációból amit 8 évig folytattak.
Komolyan mondom, odaültetnék a parlamentbe 386 majmot, azok is jobban végeznék a dolguk mert nem korrumpálhatóak, nyomkodják a gombot 50% esély, hogy jól döntenek, és nem pofáznak hülyeséget.

szempontpuska 2010.06.07. 16:51:48

@Rwindx: Nem tagadható a 180 fokos fordulat a Fidesz terveiben és kommunikációjában. Eddig szinte hetente emelték a tétet, legutóbb Varga már 7-7,5 százalékos hiányt vizionált, és Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter is 6-7 százalékos deficitet emlegetett.
Ez tény.

sanyix 2010.06.07. 16:53:32

@ZX: így van de oda tudsz ültetni 386 majmot? NEM mert mindenki csak tűr. Én szívesen felhúzogatnám a lámpavasra azt azt megérdemlő közszereplőket (párttól függetlenül), de ez egyedül nemmegy :)

Alvarez 2010.06.07. 16:53:50

@szempontpuska: Zsigamajom meg 2%-os visszaesést, meg is eküdött rá tavaly. Most meg az első negyedévben növekszünk, hehe

Bellagio 2010.06.07. 16:55:21

A legujabb: Kosa a csodot csak metaforikusan ertette.

O a draga irodalmar, Nobel-dijat neki!

ZX 2010.06.07. 16:56:21

@sanyix: Akkor legalább 2-en már biztos vagyunk.

Rwindx 2010.06.07. 16:56:25

@szempontpuska:
Ha az első mondatot kihagyod, majd az írásod maradék része után odabiggyeszted ezt: Varga azt mondta hogy "a tervezett 3,8 százalékos hiány mértéke tartható, de ehhez a kormánynak intézkedéseket kell hoznia."

Akkor rájössz hogy ez azt jelenti hogy a jelenlegi költségvetéssel a hiány nem tartható, de ha a kormány csinál valamit (gyk.: módosítja a költségvetést, beavatkozik, stb) akkor az a +3% hiány lefaragható.

Így már érthető? Vagy nem is akarod érteni.
Az meg hogy valami nem stimmel a hiánnyal az kiderül a mai ÁHT jelentésből amit feljebb linkeltem.

moophlander 2010.06.07. 16:56:41

A sumákolás, eltitkolás a komcsik szokása! Mindenkinek joga van megtudni a valós helyzetet, még akkor is, ha ezen "Kaufmann Mózes" bróker úr egy nap alatt sokat bukik! Ha eltusolás van mi szopunk, csak kicsit hosszabb idő alatt! :D

sanyix 2010.06.07. 16:56:42

@ZX: amúgy meg nem a kommunikációból kell kiindulni, hanem abból amit 98'-02' között csináltak, ami tökmindegy hogy nem tökéletes, meg hogy ők is loptak, DE sokkal pozitívabb volt, mint bármelyik kormány, már az átlag magyarnak, és az országnak. Azt hogy most mit csinálnak, majd 1 év után érdemes fejtegetni, nem egy 2 napja tartó hiszti után.

KG2000 2010.06.07. 16:57:05

@szempontpuska: konkrétan mi nem igaz, cáfold meg!
A 3.8% költségvetési hiány nehezen tartható, mert többek között
1) nem igazak a közlekedési vállalatok - a BKV, a MÁV, a Malév - kiadásaira vonatkozó adatok a költségvetésben,
2) nem igazak az állami vagyonnal kapcsolatos befizetések a költségvetésben,
3) nem igazak a tb-alapokra, az önkormányzatokra, az elkülönített állami pénzalapokra vonatkozó adatok sem.
4) A tervezett hiány 84,6 százalékánál tartunk, ami a központi költségvetésre vonatkozva 87 százalék. Ugyanakkor még tavaly is 61, illetve 67 százalék volt ez a szám, 2008-ban pedig csupán 50 százalék - emelte ki a Miniszterelnökség államtitkára.
5) Árvíz, 100 millárdos kár

Melyik pont nem igaz, elvtárs?

fallen 2010.06.07. 16:59:04

@Alvarez: uyganakkor csányi nem feltétlenül jött ki rosszul a dolgokból, ha célja volt az otp részvényeket olcsón bevásárolni.

Gerendás János · http://prokontra.blog.hu 2010.06.07. 16:59:07

@ZX: csütörtökön bux: -1,02%, S&P 500 +0,4%
pénteken bux: -3,33%, S&P500 -3,5
ma bux -1,08%, S&P 500 jelenleg közel -0,5%, és esik..

HUF ma 284,5, egy hete kb 275-276.

Nem nevezném annyira durvának. A napon belüli kilengések óriásiak voltak, ezt aláírom, és hitelességi kérdéseket is felvet, de azért ne beszéljünk sokszámilliárdos károkról...

diktatorikus kleptokrácia 2010.06.07. 16:59:58

ugye világos abszurdisztán és fuckisztán minden agyarjának, hogy a narancsbőr bebizonyította, nincs programjuk!? most próbálják magyarosch módra elkenni a felelősséget, másra mutogatni, magyarázkodni, hogy 'nem úúúúgy értettük ááám', de eközben a piacokat belengetik, s a világ szeme rajtunk, nehogy még egy hellászi méretű elbaxásnak legyenek a gazdagabbak a szemtanúi, mi pedig az asszisztensei.

ZX 2010.06.07. 17:00:42

@sanyix: Sajnos az elmúlt 8 év már így is több százezre vagy milliós nagysegrendű kárt okozott nekem, örültem volna, ha ezt nem fejelik meg 1 hét után még pár tízezerrel.
A mostani Fidesz sajnos nem azonos azzl a Fidesszel, ami '98-02 között volt. Akkor még én is szimpatizáltam velük, de az elmúlt 8 évben nagyon megváltozott minden, így aztán most nem is szavaztam rájuk. (Tudom ez őket qrvára nem érdekli).

Alvarez 2010.06.07. 17:01:15

@Rwindx: mi nem stimmel a hiánnyal? Baj akkor van, ha nagyobb, mint a tervezett, erről viszont nem szól a hír. Gyengébbek és Rwindx kedvéért: vannak hónapok, amikor szuficites a költségvetés, főleg a 2. félévben.

Silent Bob 2010.06.07. 17:01:54

Mielőtt az ember blogot kezd írni, nem árt, ha tisztáBAN van a helyesírás alapvető szabályaival, pl. a -ba -be, -ban -ben közti különbséggel.
Legalább megmutatnátok egy írástudónak megjelenés előtt. Szánalom.

Gerendás János · http://prokontra.blog.hu 2010.06.07. 17:02:39

@ZX: Csütörtök BUX: -1,02%, S&P 500 +0,4
Péntek BUX: -3,33 S&P500: -3,5%
Ma Bux -0,45%, S&P500: -0,5% körül és esik..

HUF egy hete 276 körül, ma 284,5.

A napi kilengések erősek voltak, és hitelességi kérdéseket is felvet, de sokszámilliárdos károkról e miatt ne beszéljünk

Alvarez 2010.06.07. 17:03:10

@fallen: csak a Kósa és a Szijjártó száját tömje be valami jó nagy izével...., mert enélkül sose erősödik vissza az OTP

moophlander 2010.06.07. 17:04:23

@Hiissaa: a szemellenzőt szerintem már leveheted! Már nem kapsz ki érte, ha magad is gondolkodni próbálsz! :D

ZX 2010.06.07. 17:04:45

@Gerendás János: Először is, M.o. pénteken a második legdurvább esést érte meg az elmúlt 15 évben, valószínű nem véletlenül. Az esés jóval nagyobb volt, 6,6% körüli (már ha a CHF-et vesszük alapul).
Ezenkívül nem csak Mo.-nak okozott kárt.
index.hu/gazdasag/vilag/2010/06/07/magyarorszag_elintezte_a_vilag_tozsdeit/

F173 2010.06.07. 17:07:46

Valaki itt nagyon hazudik! Vagy Kósának van igaza, csődben vagyunk és nem tartható a 3,8%-os hiány, vagy Vargának és Orbánnak akik azt mondjak, hogy minden ok és tartható a hiány!
Szerintetek ki mond igazat?

Káposztakukac 2010.06.07. 17:08:17

@Rwindx: valóban, én még az áprilisi adatokkal számoltam, ami 75% körüli volt. és nagyon alacsony, mivel ahogy mondtam, az év elején a legnagyobbak a kiadások, utána fokozatosan jönnek be a bevételek, ezért lehet pl. az, hogy egy korábbi hónapban az irányzat magasabb, mint egy későbbiben....

vizesnyolcas 2010.06.07. 17:08:30

A forintgyengülés kapcsán hőbörgőkre jellemző:
1. Nem a csődhelyzetet fájlalják, hanem hogy felelős politikusok szóba hozták.
2. Semmi bajuk a csődhelyzetet okozókkal, csak azokkal, akik beszélnek róla. - Azoknak a pimitív népeknek a színvonalán állnak, akiknél racionális reagálásnak számított a rossz hír hozójának megölése.
3. Úgy óvnak a görögök sorsára jutástól, hogy éppen azt várják el a politikai vezetéstől, amit a görög vezetők tettek, ami az ottani csődhöz vezetett, meg amit nálunk eddig az itteni csődhelyzet okozói tettek.
Mert attól még, hogy bizonyos mutatók időlegesen javultak, a külső adósság miatt változatlanul a csőd szélén táncol a magyar gazdaság; és ha az államháztartási hiányt valamilyen csoda folytán sikerülne nullára levinni, a külső adósság tekintetében akkor is tovább romlana a helyzet, merthogy a bajok gyökere máshol van.
Egetverő hisztéria tör ki egy időleges árfolyamingadozástól, miközben mindenki nyugodtan alszik a masszívan jelen lévő tengernyi híg szarban, reménykedve, hogy abba ő már nem, csupán a gyerekei fognak belefulladni.

Rwindx 2010.06.07. 17:10:55

@Alvarez: nem a májusban keletkezett hiánnyal van a fő gond.
Hanem ha összehasonlítod az előző évekkel akkor azt látod hogy százalékos mértékben jelentősen meghaladja az előző évek mértékét. Lásd linkek fent.

Az addig ok hogy a hiány nem időarányos. de érted? Tavaly: 61.3% idén 84.6% májusban, azt ne mond nekem hogy ez normális. Egy teljes évi hiány negyede a különbség 2 év azonos hónapja között.

zuhor 2010.06.07. 17:11:52

Nem értem mi a vita oka? Két Fideszes balfácán lemaradt a politikai változásról! Még mindig a választások előtti módszert alkalmazták! Mindegy, hogy mit mondanak, csak ami van az úgy tuti nem jó! Ezért mondták még mindig, hogy Államcsöd van. Rossz papírt vettek elő!! Orbán Viki még nem hallotta, így még nem tudja, hogy megveregesse a vállukat, vagy mondjon két ejnye-bejnyét! Ja majd elfeledtem! A Fidesz alapprogrammjában most benne volt a Ft gyengítése, mivel az állítólag munkát hoz! Igaz a multik és s külföldi befektetők a pénzüket és magukat is viszik kifelé.

lüke 2010.06.07. 17:13:43

nyomi nyomi nyomi
Strauss-Kahn (fritz) is nyilatkozott, sokat beszélnek a magyar politikusok
szerintem meg : nem sokat, hanem butaságokat:)

fallen 2010.06.07. 17:15:56

Persze az is lehet, hogy a trianon törvényről akarták eleterelni a figyelmet, most senki se blogol istenről, a történelem uráról. Meg lehet, előre tudták a holland 6:1 se vet majd jó fényt orbánra a foci urára. Inkább beszéljenek a zemberek a forintról.

Alvarez 2010.06.07. 17:16:24

@Rwindx: ne a tavalyihoz viszonyítsd, hanem a tervezetthez, de látom ezt képtelen vagy felfogni. Ha tervezettnél magasabb, akkor van veszély, hogy elszáll a 3,8%-os hiány az évben.

croatico 2010.06.07. 17:16:28

Azt én nem tudom, Kósa Lajos mondandója befolyásolja-e a forint/euro árfolyamot - valószínűleg nem, ha ezt ilyen hisztérikusan rikoltozza a ballib, de azért meg lehet ám nézni az elmúlt időszakok árfolyammozgásait, vpltak ott ilyen árfolyamok - és hát akkor ki vette ki az emberek zsbéből a lóvét ?

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2010.06.07. 17:20:07

Alighanem ez nem szándékos volt, hanem kommunikációs ügyetlenség. Amúgy sem túl jók a fiúk, még az elfogultak szerint sem:
malacnews.freeblog.hu/archives/2010/06/05/Sok_beszednek/

diktatorikus kleptokrácia 2010.06.07. 17:20:42

@moophlander: minden második blog erről szól, önjelölt közgazdászok játszák a megmondóembert, s vannak, akik összeolvasott féligazságokból alkotnak hú de komoly véleményt. nem hordok szemellenzőt, sőt, látom, mi folyik mögöttem és a háttérben :)

Káposztakukac 2010.06.07. 17:21:21

@vizesnyolcas: te nem érted, hogy nincs csődhelyzet???? az államháztartás finanszírozása megoldott, a kérdés maximum az, hogy felelős politikával tartható a 3,8%, vagy lesz mondjuk 4,5%.

kósa beszéde politikailag motivált volt: azzal nyertek meg egy választást, hogy kolbászból kerítést ígértek, azonnali adócsökkentést, stb. ez viszint a jelenlegi helyzetben nem megy, úgyhogy meg kell játszani a katasztrofális, előre nem ismert vészhelyzetet, hogy szépen csendben lemondhassanak az adócsökkentésről.

zuhor 2010.06.07. 17:23:10

@croatico: Van egy rossz hírem!
Nem Magyaro-ról indult tavajelőtt a csődhullám! Mivel a Magyar bankok szinte kivétel nélkül külföldi tulajdonban van, így az ottani bankcsődök bejöttek ide is! Többek között ezért voltak nagyok az árfolyamingadozások! Meg persze voltak-vannak akik plussz a zsebükre is dolgoztak(nak). Pl Soros papa is besegített itt-ott.

Ianas 2010.06.07. 17:25:37

A szigorú véleményem: aki médiára komoly hatást gyakorolni képe pozícióból az ország rossz hírét kelti, hogy politikai tőkét kovácsoljon, az hazaáruló.

Nem először kürtöli tele a Fidesz idióta óvodás gyerekhez méltó módon a világot hülyeségekkel, hogy javítsa a saját pozícióját.

EMELLETT szar volt az elmúlt 8 év, csak a baj az, hogy nem látom a várt előrelépést.

Thera 2010.06.07. 17:27:08

@vizesnyolcas:

A hiba a gondolatmenetedben többes:

"1. Nem a csődhelyzetet fájlalják, hanem hogy felelős politikusok szóba hozták."

Ha igaz lenne a csődhelyzet még akkor se lenne igazad: Mivel beleértve az usát angliát rengeteg ország van olyan helyzetben hogy piaci ellenszélben finanszirozhatatlanná válik, a kommunikáció rendkivül fontos.

" és ha az államháztartási hiányt valamilyen csoda folytán sikerülne nullára levinni, a külső adósság tekintetében akkor is tovább romlana a helyzet, merthogy a bajok gyökere máshol van."

Mi van? Elsődleges költségvetési egyenleg évek óta pozitiv, és a fenntarthatósághoz az adósságszolgálattal kiegészitett hiánya elég ha nem haladja meg a nemzeti össztermék emelkedését. Szóval ha ciklusoktól megtisztitva 3% bővülésre képesek vagyunk akkor 3% hiány bőven fentartható.

Szóval ha megnövelnénk a hiányt nullszaldósra akkor tényleg romlana a helyzet. De ez remélem nem merült fel senkiben.

De a baj az hogy amit Kósa és a Szijártó kommunikált az nem igaz. A makrogazdasági adatok kb megegyeznek a célként kitűzöttel, és még ha kicsit magasabbak is lennének sokkal jobb poziciót jelentenek mint a görögök. (80 ugy hogy fél nyugdijreform megvan versus 120% hogy állami nyugdij.)

moophlander 2010.06.07. 17:30:12

@Hiissaa: Tévedsz! Ennyi! Valószinű különben, ha tételezzük fel 4 év múlva már elég jól látszana a javulás, te tudnád a tutit, hogy nem a kormány csinálta, csak szerencséjük volt! Valószinű még az is, hogy linkelnél hozzá egy cikket is, amit egy hozzád hasonló "jólinformált, mindentlátó" írt! Nézd! Lehet, hogy nem a legjobbak ezek az emberek, de egy biztos! Bármelyik szoci kormánynál jobbat csináltak '98-'02 között és szerintem most is jobbat fognak! Nyugtával dicsérd a napot!

Ianas 2010.06.07. 17:35:47

@moophlander: Az APEH ellenőr is ezt mondja...

papillon 2010.06.07. 17:36:18

Miután megkaparintották a kismalacperselyt, azért nem kellett volna ilyen gyorsan a földhöz csapni.

solesz · www.index.hu 2010.06.07. 17:37:59

@KG2000: az a baj, hogy a fideszre ilyen seggek szavaznak mint te.
íme a helyes link, az utolsó 5 nap árfolyam változása:
www.finanzen.net/charttool/?stTKDaten=946854.148.474&stTKDaten=946868.148.753&stTKDaten=..&stTKDaten=..&stTKDaten=..&x=19&y=2
Ebben az időszakban a Zloty 1,8% pontot, míg a forint 4,5% pontot esett.

Volt az a rendszer 20 évvel ezelőtt, amikor azt mondták a zembereknek, itt egy kép a tulipánról. És a képen egy adag szar volt. De bólogatni kellett... Hát úgy látom igazi fideszes kommunistával van dolgunk személyedben.

Ennyit rólad.

solesz · www.index.hu 2010.06.07. 17:38:50

Ja állítsd a dátumot. Ez a titka mindennek.

papillon 2010.06.07. 17:39:04

@moophlander: Komolyan is gondolod, amit írtál, vagy vegyük olyan lajosmosdatásnak.

zuhor 2010.06.07. 17:39:29

Újabb pofon Magyarországnak
Drasztikus megszorításokra készül Németország, ami hátrányosan érintheti a magyar növekedési kilátásokat is.
Kósa mea culpázott
A Fidesz ügyvezető alelnöke meglepődött, hogy egy debreceni kisvállalkozók számára szánt konferencia megnyitó beszédét a Dow Jones hírügynökség idézte New Yorkban.
Leminősítették a kormányt
Kontárok Budapesten, ostoba művelet, összeomló gazdaságpolitika – nem kíméli a nemzetközi sajtó az Orbán-kormányt.
Innen jut eszembe: Őszödi beszéd sem az utca emberének készült!
MONNYON LE!!!

solesz · www.index.hu 2010.06.07. 17:42:03

És készül a következő csapás: magánnyugdíjpénztárak visszaállamosítása.

~2000 Milliárd forintocska csücsül ott. Az a legérdekesebb, hogy ennyi pénz névleg van ott. A pénztárak ennek egy részét kihelyezik. Ha a zállam ki akarja vonni belőlük a pénzt, az egyidőben azt is jelenti, hogy a társaságok becsődölnek. És utánuk a vízözön.

Hogy nem kapja mindenki vissza a pénzt... az nem olyan nagy baj. már a kormánynak.

solesz · www.index.hu 2010.06.07. 17:49:20

@vizesnyolcas: az adott helyzetben a kommunikáció elérte a célját. pár fideszoligarcha megtömte a shortoláson a zsebét.
te meg magyarázod.
kimondhatjuk-e magyarországról, hogy csődben van? nem.
csődben van az ország? nem. (ez két különböző kérdés volt...)
bajban van az ország? igen.

szokták-e a súlyos beteg halálhírét kelteni? nem. ILLETVE, de. Akkor, ha a családnak ez valamiért fontos.

hát, itt a kis fidesz oligarchának fontos volt.

Akinek pénteken volt a devizahitel fordulónapja, az konkrétan pénzt vesztett (ők akik hiszériáznak egy kis ??? 4%-os forintromláson). Aki londonból shortolta a forint befektetést, annak sok pénze lett.

az ellentmondás itt van. a többi amit írsz, persze igaz. csak nem jelent semmit az adott helyzetben. körübelül annyit ér, mintha azt írtad volna, hogy a zsiráf négylábú. ez is igaz, csak inadekvát.

Ecsedy Áron 2010.06.07. 17:49:39

Ha poltikai szempontból nézem: Európa húzta a száját a görögökre - akik így is úgy is elkúrták -, de adtak nekik egy valag lét. Majd mostanában Viktor herceg kiment enyhítést kérni és habzott a szájuk odakint. Erre egy pötty kis polgármesterke elhördül és egyetlen nyilatkozattal megborítja az eurót...nos azt hiszem erre már leesett Brüsszelben is a tantusz, hogy ez nem vicc: ha mi megyünk, ők is jönnek velünk. Lehet, hogy nem a legjobb ötlet volt, de az biztos, hogy több foganatja lesz, mint amikor Fico magyar birodalmazik Brüsszelben.

Indriq 2010.06.07. 17:52:42

látom a vérfideszesek csak azt tudják hajtogatni, hogy ezt a szocik csinálták... ezzel biztosan minden el is van akkor intézve.
valami olyan kép él bennük, hogy Orbán "Alkotmányozó" Viktor kimegy az EU-ba, és azt mondta: "hát kérem, az adósságot az előző kormány csinálta, nekem semmi közöm hozzá, verjék le rajtuk, én viszont szeretnék még kölcsönt, hogy be tudjam indítani a gazdaságot", erre az EU megveregeti a vállát és azt mondja: "igazad van Viktor király, mondd az összeget, megkapod"....
srácok ébresztő....ha jól emlékszem, most pont azért van válság, mert mindenki túlhitelezte magát, mindenhol próbálják lefaragni a hányokat, de a fidesz radikális lépéssel inkább növelné, mert akkor szárnyalna a gazdaság...

A Kósa "nem láttam azt a hangfelvételt" Lajos pedig olyan, mintha vennél egy lakást, aminek nincs zára az ajtó, majd elkezdesz üvöltözni, hogy nincs zár az ajtón, be fognak törni.... előbb-utóbb be fognak....

zuhor 2010.06.07. 17:53:27

A 3,8 százalékos hiány betartásának bejelentésétől fogva a Fidesz már nem a hiány eltúlzásában, hanem kisebbítésében érdekelt, és ha Orbán Viktor valóban nagyszabású társadalmi változásokat akar, a látványpolitika helyett már most vagy ősszel áldozatokat kell kérnie választóitól – mondta a korábban a Fidesz színeiben is politizáló alkotmányjogász.
Na most akkor arra, hogy a hiánycélt be lehessen tartani, nagyszerű dolog volt a rémhír terjesztése, mert emiatt az adósok sokkal többet fizetnek a Bankoknak, melyektől adóként majd levonják. Továbbá felemelik a benzin, a gáz, a villany árárt, hiszen TÖBBE kerül! Megint csak mi fizetünk Ezt hívják HURRÁ demokráciának
HURRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2010.06.07. 18:01:56

@sanyix: te egy igazi nullkilométeres láma vagy.

moophlander 2010.06.07. 18:04:30

@papillon: Szerinted az elmúlt 20 évben, melyik kormány tett le legtöbbet az asztalra? És melyik időszakban?

szempontpuska 2010.06.07. 18:14:04

@KG2000: 1. Az Állami vállalatok veszteségeit be lehet vonni a hiányadatokba, csak kérdés érdemes-e ezt megtenni pont ilyenkor, noha eddig nem volt benne.
2-3 tudni kéne valami konkrétumot, merthogy eddig ez csak duma. Ezen még izzadnak egy picit
4. Ezt az arányt előre jelezték Oszkóék, semmi reveláció nincs benne, ebből sem lesz csontváz.
5. Az árvízért is nyilván gyurcsányahibás, vagy hogy kerül ez most ide?
Tölteléknek?

Amúgy meg elvtársad neked a tulajdon nénikéd

Meg azok akik itt képesek eljutni odáig is, hogy a Kósa-Szijjártó duó bejelntésének semmi köze a devizaválsághoz :-) az már magától zuhant.

Új hír, hogy Kósa "nem abban az értelemben" mondta, hogy államcsőd

Muhahahaha

gitáros 2010.06.07. 18:14:23

@moophlander:
"A sumákolás, eltitkolás a komcsik szokása!"
Ismertetnéd a Fidesz gazdasági programját?
Vagy ha ez túl sok, a csontvázbizottság jelentését?
Vagy a fidesz komcsi, az könnyen lehet.

tuono 2010.06.07. 18:19:31

New York Times: Kontárok Magyarországon!
Aki itt "egy múlva nézzük meg fideszezik" az olyan szinten elvakult, hogy jobb lenne, ha trágyát talicskázna. Pont az a baj ebben az országban, hogy a hozzá nem értők a leghangosabbak a maguk faszságaival a károkozás hárítása pedig brilliánsan megy. Csak így tovább gyíkok! Nekem jól jött a pofázásátok csüt péntek kerestem rajtatok. Az öröm az ürömben, hogy a magyar átlagemberek szívni fognak miattatok.

Karakán (törölt) 2010.06.07. 18:22:12

Tényleg nincs semmi fogalmuk a világ menetéről. Azt hiszik ha Trianont emlegetik az elég? magyar állampolgársággal foglalkoznak közben a devizahitelesek, akiknek állitólag segiteni akartak, belegebednek a butaságukba. És mindenki. Ragaszkodnak a buta elképzeléseikhez, nem vették észre, hogy már nem ellenzékben vannak, hanem kormányoznának. A másik szapulásának vége, de most maguknak is teremtettek elég okot a szapulásra. Hazudoznak, munka helyett.

moophlander 2010.06.07. 18:24:09

@gitáros: Ezt már egyszer leírtam, hogy ez a program-ozás a világ legbalfaszabb dolga! Te milyen programot csinálnál, ha eltitkolt dolgokat kell majd megoldanod? Na abból tudnak a hozzád hasonlóan gondolkodók dumaprofitálni, hogy nem ez volt a programjukban! Irányelvek vannak legfeljebb! Ne az legyen a program, hogy (csak a példa kedvéért) "idén 5-ször nyírunk füvet! Az legyen az irányelv, hogy akkor nyírunk füvet, ha megnő! lehet, hogy csak 2x, de lehet, hogy 6x! A fű nagysága dönti el, nem a tervszám! Az a baj, hogy még a tervgazdálkodás határozza meg most is a napjaitok!

szempontpuska 2010.06.07. 18:24:40

@tuono: Tény és való, rendesen a nyakukba öntötték a szarosvödröt. Mikor utoljára kormányon voltak, még nem voltunk EU tagok ez új nekik. A 8 évi ellenzékiség alatt úgy tetszik hozzászoktak, hogy bármilyen marhaságot mondhatnak.

Ebből most visszamutogatással nem lehet kijönni. Elszúrták, a nagyobbik baj, hogy most már tényleg fel kéne valamit mutatni abból, amit csinálni akarnak.

A Fidesz öszödi beszéde következik...

(amúgy ha legközelebb Kósa mikrofonközelbe kerül, magam is rohanok a tőzsdére)

moophlander 2010.06.07. 18:30:13

@szempontpuska: Ez a szolgalelküség a ti vesztetek szerintem! Mert az EU azt mondja, hogy........akkor összecsináljátok magatok! Mi meg azt mondjuk, hogy........Képviselni kéne az érdekeinket! Nem másokét! Magyarországét!

vizesnyolcas 2010.06.07. 18:46:10

@Thera:
"Mi van? Elsődleges költségvetési egyenleg évek óta pozitiv, és a fenntarthatósághoz az adósságszolgálattal kiegészitett hiánya elég ha nem haladja meg a nemzeti össztermék emelkedését. Szóval ha ciklusoktól megtisztitva 3% bővülésre képesek vagyunk akkor 3% hiány bőven fentartható.
Szóval ha megnövelnénk a hiányt nullszaldósra akkor tényleg romlana a helyzet. De ez remélem nem merült fel senkiben."

Arról a hiányról beszélek, amely tavaly 918,6 milliárd forint volt (a GDP 3,6 százaléka), tavalyelőtt 907,1 milliárd forint volt (a GDP 3,3 százaléka).
Ha ez 0 lenne, akkor is - nem szerintem, hanem olyan közgazdász szerint, aki már sokszorosan bizonyított - az ország adóssága 7-9 évente megkettőződne.
Ami "a ciklusoktól megtisztitva 3% bővüléssel" fenntartható, az a külső adósság exponenciális növekedése.

vizesnyolcas 2010.06.07. 19:06:16

@F173:
"Valaki itt nagyon hazudik! Vagy Kósának van igaza, csődben vagyunk és nem tartható a 3,8%-os hiány, vagy Vargának és Orbánnak akik azt mondjak, hogy minden ok és tartható a hiány!"
Az a helyzet, hogy a költségvetési hiányt az önkormányzati hiányok nélkül számolják. Ezért a Bajnai-kormány azt a trükköt találta ki, hogy a hiány nagy részét oda dugta el. Például úgy, hogy az önkormányzatoknak törvényi normatíva szerint járó pénzeket visszatartotta, így azok az államháztartás szintjén nem jelentek meg kiadásként, azok egyelőre az önkormányzatok tartozásai a beszállítók felé vagy hitelező bank felé.

Lepényhal 2010.06.07. 19:08:52

"No, újdonságot tudtunk meg Kósa „államcsőd” Lajostól és a kiváló Fideszesektől: az elmúlt 8 év a hibás."
Hol volt az elmúlt években az, akinek ez újdonság?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.06.07. 19:09:49

Félig már sikerült kijavítani a címet. Második lépés: névelőt az MSZP elé! :]

Várúr 2010.06.07. 19:11:52

@MACISAJT:
Ezek a szoccerek Szarházy Attilával együtt ugyanolyan hülyének nézik az emböröket, mint 60 éven át. Ez a poszt meg születhetett volna a Lipóton is (amit a jövőre nem gondolva megintcsak a szoccerek zártak be). Lehet, hogy nekik kényelmesebb a börtön?

Lepényhal 2010.06.07. 19:15:53

@Várúr: dehogy kerülnek ezek börtönbe. Kulcsár tárgyalását 7 év után teljesen újrakezdték, mert enyi idő nem volt elég, hogy megtalálják a megfelelő szót, hogy lopott, csalt, vagy sikkasztott. A valóságban persze mind a három, de a bírók is a szoci örökségünk részei.

Lepényhal 2010.06.07. 19:18:44

Amúgy nyilvánvaló, hogy szó nincsen itt rossz kormánykommunikációról, a piaci hisztériát a libsik keltik, a nemzetközi kapcsolataikkal. Addig nem lesz itt élhető ország, amíg ki nem takarítják ezeket minden pozícióból.

sityak 2010.06.07. 19:20:25

A fidezznek mindig igaza van. ha nem, akkor életbe lép az első szabály. De különben mindenről Gyurcsány tehet. Hungarian quality :-)

sityak 2010.06.07. 19:25:14

Lepényhal azt mondja: "Amúgy nyilvánvaló, hogy szó nincsen itt rossz kormánykommunikációról, a piaci hisztériát a libsik keltik, a nemzetközi kapcsolataikkal. Addig nem lesz itt élhető ország, amíg ki nem takarítják ezeket minden pozícióból."
Most döntöttem el, hogy ezeket a beszólásokat gyűjteni fogom. 10 év múlva pedig kiadom őket "Szalacsi avagy..." címmel:-) Hogy süllyedhetett idáig az értelmi szívonal, na ezt elérte a magyar iskolarendszer! (Nekem könnyű, tavaly óta külföldről figyelem elképedten, mi folyik Hungáriában.)

Lepényhal 2010.06.07. 19:27:18

@igyugyaz: ha neked az, akkor ajánlom a figyelmedbe a Paul Lendvai nevű humoristát.

sityak 2010.06.07. 19:27:25

Hacsak nem tényleg viccelt: akkor megkövetem. (De a gyűjtést elkezdtem.)

hower 2010.06.07. 19:27:31

Kifejezetten a hazai közönségnek daloltak volna egy jóízű, amolyan összekacsintós akolmeleg magyar nótát... de az kihallatszott a kultúr mögé is, az ott lesben álló idegenszívűek meg nem lecsaptak rá! Oszt világgá is kürtölték nyomban, hogy "aszongya a nóta, hogy üres a kamra!" Jaj, de ezek ott az Óperenciás tengeren túl nem értik ám azt a mi összekacsintós, egymásnak dőlős, bús bocskoros hétszilvafás mondókánkat, nyomban berittyentettek, mert komolyan vették. Most meg magyarázhatjuk, hogy na de hát, mi itten csak viccelődünk, ne vegyék azt olllan komolyan, kérem kapcsolja ki!

Várúr 2010.06.07. 19:28:00

@Lepényhal:
Van ebben az egész műbalhéban komoly nyugati hírszerző-dezinformáló munka is, hazai rásegítéssel. Tényleg ideje takarítani. Nehogy má' a debreceni bürgermeister döntse be az eurót...

Lepényhal 2010.06.07. 19:29:47

@sityak: igen, az, hogy észérvek helyett azt próbálod elhinteni, hogy aki nem a ti jól bemagolt dumátokat fújja az buta, tényleg mutatja, hova süllyesztettétek az oktatást, és magadról is elárultál valamit.

sityak 2010.06.07. 19:30:42

A pontosság kevéért: Strauss-Kahn nem fritz, ahnem tősgyökeers francia, még arról is szó lehet, hogy ő lesz Sarkozy után az elnök.

Lepényhal 2010.06.07. 19:31:26

@sityak: dehogy kezdtél te gyűjteni. Reszketsz és habzik a szád.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.06.07. 19:41:53

Azért imádom a cikkiró kőkemény elfogultságát:
"Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!"

Igen, itt fordulunk át baloldali célú relativizálásba. Biztos voltam benne, hogy az első Fidesz bakinál ez meg fog történni.

sityak 2010.06.07. 19:47:29

stark: Igazad van. Az első mondat helyes, a második disznóság (még kontraproduktív is).

Karcolt lendület 2010.06.07. 19:52:19

@termik:
Nem akarom nagyon védeni Kósáékat mert az egész összevissza kommunikálás valami annyira qrva zseniális terv része, hogy halandó ember nem fogja fel, vagy szimplán elkúrták.

De. Azért a külföldi elemzőket, un. szakértőket és brókereket azért ne istenítsük, ha itt valaki a képviselőinket majomhordához hasonlította, azok csak a másik csapat, igaz, sokkal nagyobb arccal. Az egész qrvára szakértő társaság az előző 2-3 évben tökéletesen bemutatta, hogy a kibaszott nagy excel tábláik a mindenféle indikátoraikkal szart sem érnek, ha - jobb esetben - hamisított könyvelésekre ill. háromszor átcsomagolt, így látszólag kockázatmentesített adósságokra építülnek, így aztán az asztrológusok pontosabban megjósolják a jövőt, mint ezek az ajnározott elemzők. (Rosszabb esetben a kapcsolt vállalkozásaik érdekeinek megfelelő eredményeket produkálnak, függetlenül az elemzéseik eredményétől.) Csak úgy a példa kedvéért: szerintetek ha az OTP célárfolyamát valahol 4000 és 9000 forint közé lövik be a különböző elemzők, akkor mennyivel megbízhatóbbak az ő kommentárjaik egyes események kapcsán, mint itt bárkié ez alatt a blogbejegyzés alatt?

Szóval a nemzetközi hiszti 80%-a leginkább annak szól, hogy 2 nap alatt szép nagyot buktak. (Míg mások esetleg nyertek. Ha Kósa és haverjai, akkor remélem a Debrecen lesz az új Chelsea...)

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 19:53:02

Miért? Mégis ki a kurva anyja lenne a hibás, ha nem az, aki nyolc év alatt ide juttatta Magyarországot? Ki duplázta meg az államadósságot, ha nem az Mszp?
Az államcsődöt röpke két évvel ezelőtt az IMF hitellel kerültük el. Jövőre a többi adósságszolgálat mellé azt is ki kell majd fizetni! Mégis miből seggfejek??? Akkor meg mi ez, ha nem csődhelyzet?

grupi 2010.06.07. 20:01:06

Nagyon gáz, ha már egy szón múlik a forint ereje, vagy gyengéje.
Hogy a ménkűben érték el, vívták ki ezt a szocik?
Jó nagy szart hagytak az emberek nyakára.

(Kiabálhatom én az Apehnak, hogy dadog a gyújtás az Audiban, akkor is levesz, ha mellé beszélek. Akkor most miért akad ki a nemzetközi pénzpiac, ha mindent rendben hagytak itt a szocik? Vagyis nem hiszik, hogy az igaz, amit mondottak?)

Lepényhal 2010.06.07. 20:03:54

Nézzétek csak, itt van egy csontváz!
bodoky.blog.hu/2010/06/07/a_lenyeget_kitakartak_a_savolyi_tanulmanybol#comment-form
Emlékeztek mennyi cikk jelent meg erről az indexen Bajnai "virágzása" idején? Magával Bajnaival is készítettek egy riportot, amelyből - a szerző nem kis megrökönyödésére - az derült ki, hogy Bajnai "nem érti", mi ebben a korrupció. Pedig több tucatszor elmagyarázták az indexen, minden oldalról megvilágítva.

angyalföldi partizán 2010.06.07. 20:05:39

balközép elvtárs jól nyomja.Nekem,öreg munkásőrnek,minden szava arany.Visszahozzuk mi még a kommunizmust zöldmarci ,balközép és szempontpuska elvtársakkal.Akkor viszont mindenki megy a sittre.Majd mi megmutatjuk mi az a demokrácia.

Chicano 2010.06.07. 20:26:49

"Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint"

Az a tény hogy ez egy akkora orbitális baromság hogy nem tudom egyáltalán érdemes e megkérdeznem honnan szedted ezt a számot. Ma már 285 volt a forint (kb. 9 forinttal drágább mint egy hete), tehát lassan erősödik vissza. Kizárt dolog hogy ekkora veszteséget okozott volna ez a rövidtávú pár forintos emelkedés, és én nem is láttam olyan elemzést ami ennek az összegnek akár csak a közelében lett volna. Másrészt például az év elején 300 forint felett is járt az euró. Ha tehát az általatok használt számítást használjuk, akkor az hány ezer trilliárd forint veszteséget okozott volna az országnak? Gondolkodjatok már egy kicsit mielőtt egy ekkora baromságot leírtok.

dr kíváncsivagyok 2010.06.07. 20:37:14

Egyvalamit nem árt tisztázni : többen az öszödi beszédhez hasonlították a Kósa-Szijjártó nyilatkozatokat . Nem jó hasonlat . Az öszödi beszéd "kiszivárogtatott" , belső használatra készült monológ volt ,amit a külföldi vezetők nem támadtak ,hiszen bármelyikükkel előfordulhatott volna , - az említett urak nyilatkozatai viszont a nagyvilágnak szóltak, még ha Ők (az előadók) erről nem is tudtak. Hatásában viszont melyik(ek) volt(ak) az ártalmasabb(ak) ?

Lepényhal 2010.06.07. 20:38:15

@Chicano: nyugodt lehetsz, elgondolkoztak. Hiszen pont azt sulykolják, hogy "szaporodjatok és pánikoljatok". Jött egy árfolyamváltozás (máskor is volt már ilyen), amelyben ki tudja mekkora szerepe volt a Kósa nyilatkozatnak, és azt híresztelik, hogy miattunk dől be az Euro és a Dow Jones.

futyfurutty 2010.06.07. 20:45:22

Lám, lám, a derék szocialisták életre keltek, sikerült csinálniuk a sajtójuk segítségével egy világméretű pánikot és láthatóan elégedetten és régi mosollyal az arcukon terpeszkedtek ma a parlamenti padsorokban... Trükknek trükk, de kinek a trükkje? Szijjártó arcán nem nagyon volt mosoly három napja, leginkább zavartan nyelte a levegőt...

belekotty 2010.06.07. 20:45:56

Na és akkor ha az angolok bedőlnek, 2012-ben megkapjuk az olimpiát?

tölgyes 2010.06.07. 20:48:08

@Lepényhal: Önnek igaza van, de ennél még többet is tudunk. Az arany ára dollárban kifejezve csúcsközelbe került. 1. kg arany ára euróban még soha nem került annyiba mint most. Négy nap alatt 1500 euróval lett drágább 1 kg. arany.. HA TEHÁT A FORINT ÁRFOLYAMÁNAK MEGUGRÁSÁRA AKARNAK VÁLASZT KAPNI, AKKOR ITT VAN AZ OK. A VALÓDI OK..

belekotty 2010.06.07. 20:48:19

@Thulsa Doom: Te seggfej! Akkor meg méginkább nem ijesztek rá azokra akik a kölcsönt aggyák! Mennyé má be 1 bankba hogy befogok csődölni aggyanak má hitelt! Úgy rúgnak ki hogy lábad nem éri az árvizet!

futyfurutty 2010.06.07. 20:48:35

@Thulsa Doom: Az MSZP hitelességi játékot játszik. És most akkor hitelesebb lett, hogy Mekkmeserházy aggódva követeli a vizsgálóbizottságokat?

Chicano 2010.06.07. 20:49:49

@kíváncsivagyok: Hát ha kíváncsi vagyok akkor én megmondom neked, az őszödi beszédbe bukott bele a koala, a FIDESZ kétharmadban ez is benne van. Ha úgy nézem ez nagyon ártalmas volt a bukott kormányra. Meg persze a Ferire. Az őszödi beszéd klasszikus fordulatai viszont bekerültek a közbeszédbe.

Néhány napon keresztül tartó pár forintos forintgyengülés viszont nem nagyon lesz hatással a gazdaságra. Az se nagyon volt amikor az év elején az euró 300 forint fölött volt. Vihar a biliben, két hét múlva már emlékezni se fogunk rá.

belekotty 2010.06.07. 20:50:37

@tölgyes: Ja, és a sok hülye elemző erre nem jön rá, nem nézik az arany árát csak hallgattyák a Kósát. Te ezt komolyan is gondolod, vagy csak bekopipasztázod a párt körlevélből?

gpetersz 2010.06.07. 20:51:18

Nehogymár a Mesterházy mondja meg, hogy ez 350 milliárdot okozott... apám...

belekotty 2010.06.07. 20:52:33

@Chicano: De arra emlékezni fognak hogy a Fidesz ármány ilyen baleksággal kezdte. A helyén fogják kezelni eztán. +nézem hány hejen fogaggyák majd Orbánt. Az USÁ-ban biztosan nem, ott már ez bevett szokás.

Lepényhal 2010.06.07. 20:57:29

@belekotty: nem, titeket fognak a helyeteken kezelni, legalábbis remélem. Ha nem így lesz, akkor én is azt fogom mondani, hogy nem érdemelték meg a bizalmat.

Chicano 2010.06.07. 20:57:37

@belekotty: "+nézem hány hejen fogaggyák majd Orbánt."

Hát maj' marad akkó ithun, oszt legalább nem röpköd össze-vissza a mi pénzönkön. Ferit se hítták mán a végin sehova, oszt csak megvót valahogy az a szép nagy böszme embör.

Chicano 2010.06.07. 21:02:06

@Lepényhal: Persze, én is olvastam. Sajnos a piroslapos elftársak nem fárasztják magukat a tényekkel. Valahogy arra nincs válasz hogy az éveleji 309 forintos euró miért nem okozott ilyen rettenetesen borzalmas nagy károkat. De ez a 280 fölötti, ez most bedönt mindent, százmilliárdokat bukik a magyar. Meneküljön ki merre lát.

futyfurutty 2010.06.07. 21:03:34

@belekotty: Sokan arra fognak emlékezni, hogy a cuclib horda három napnyi Fidesz kormányzás után azt akarta elhitetni a magyar választókkal, hogy Orbán miatt van nehéz helyzetben az ország. Vajon sikeült-e nekik? Bizakodj! :D

marosy 2010.06.07. 21:04:30

@balközép

Szájbabasznám a kurva anyádat.

Bocs, de fenköltebb szöveg nem passzol ehhez a fos cikkhez.

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 21:08:18

@belekotty: Kire nem ijesztesz rá te seggfej?Az államdósság finanszírozhatatlan. Már az volt az IMF hitel előtt is, pláne most utána! Erre jössz te és a fonnyadt komcsikáid, és azt hibáztatjátok aki kimondja??? Nem azt aki megduplázta sőt az IMF hitellel megtriplázta az adósságot!
Ja, hallgassunk mert akkor nem derül ki... Ha ezt komolyan gondoltad akkor akkora faszfej vagy mint ide Mekka. Vagy csak szimplán egy szarházi, büdös hazudozó MSZP-s, aki a felelősséget szokás szerint másra akarja kenni.

Lepényhal 2010.06.07. 21:15:20

Amikor lecseng a műbalhé, arra fognak emlékezni az emberek, hogy a libsik már megint megmutatták, hogy mások kárából igyekeznek tőkét kovácsolni. Aki eddig nem hitte el, hogy ezek mindenütt keresztbe tesznek, ahol csak tudnak, az most már világosan láthatja. És dilettantizmusról beszélnek ezek? Akik ingyenes BKV-t ígérnek, miután pont ők lopták szét a BKV-t? Ebből az önkormányzati választásokon is két harmad lesz. Hajrá libsik!

marosy 2010.06.07. 21:21:30

A komcsik ha finganak akkor a szomszédjukra fogják.

ELKÚRTÁTOK BÜDÖS GECI KOMCSIK! A SAJÁT SZAROTOKAT EGYÉTEK MEG! NE MÁSRA KENJÉTEK A GECITEKET!

marosy 2010.06.07. 21:26:50

SZÉTKÚRJÁK AZ ORSZÁG GAZDASÁGÁT EZEK A JUDEO-BOLSEVIK FASSZOPÓK ÉS UTÁNNA A JOBBOLDALRA MUTOGATNAK.

A KURVA ANYÁTOKAT!!!!!

tölgyes 2010.06.07. 21:33:16

@belekotty: Kérem vegye a fáradtságot és nézze meg. Sok ész nem kell hozzá. Az arany ára május 27-én 31.515 euro volt. Most 33.513 euro. A honlap az ár változását 5 percenként frissíti...Ebből csak az látszik, hogy hogyan szopatják az embereket az elvtársak a hülyeségeikkel!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 21:36:12

@marosy: Megtehetik hogy a jobboldalra mutogatnak, mert Orbánék akkora balfaszok, hogy az már leírhatatlan. Ez rögtön kiderült, miután visszatáncoltak és kijelentették, hogy tulajdonképp minden rendben. Ezzel nekik sakk-matt, innen már nem mutogathatnak hátra.
Büdös komcsik is rögtön megérezték, hogy nem lesz itt semmiféle elszámoltatás és egyből előbújtak a pöcegödör aljáról hazudozni.

Yogi 2010.06.07. 21:37:12

Én csak egyet nem értek. Elkezdődött a tényfeltáró bizottság működése a költségvetésről, elszámoltatásért felelős személyt jelöltek ki, meg kel keresni a csontvázakat, mit csontvázakat tömegsírokat, stb... A szocik tényleg elkúrták, de ki volt az elmúlt négy évben a költségvetési bizottság elnöke? (melyik párt adta?) Ő nem ismerte a trükköket? Ő nem ismerte az államcsőd közeli helyzetet? ...Tudom, a szocik őt is átkúrták...

Lepényhal 2010.06.07. 21:42:43

@Thulsa Doom: nem elismerte, hanem "megnyugtatta" a piacokat. Ez volt a műbalhé célja. Ezzel nincs elismerve semmi, az országot a szoclibek juttatták ide, és felelni fognak.

tölgyes 2010.06.07. 21:44:40

@Thulsa Doom: Világos!!! Orbán mozgatja az arany világpiaci árát is.. Kósa miatt nőtt az arany ára több mint 1500 euróval..Maga ezt komolyan gondolja?????????Vagy másokat akar hülyíteni.

belekotty 2010.06.07. 21:46:51

@tölgyes: De a forint mégis csak az utóbbi pár napban zuhant!

futyfurutty 2010.06.07. 21:52:04

@belekotty: Cuncimókus, és ma mi történt a forinttal? Régi a lemezed. :D

belekotty 2010.06.07. 21:52:22

@Yogi: A balhé ugye a 2005-ös államháztartási adatokról volt, hogy 2006-ban arról hazudott a Gyurcsány. Tényleg hazudott. Csakhogy az adatok jók voltak.
2008-ban a Katona Tamás pont ezért lett kegyvesztett, mert a Gyurcsány rá akarta fogni hogy a PM adott rossz számokat. A Katona meg nyilatkozta a Magyar Narancsnak hogy a számok helyesek voltak. Ezért rúgta ki. Amikor jött Oszkó, a Katona 24 óra múlva újra államtitkár volt a PM-ben.
Na most 2006 januárjában, a 2005-ös adatokat a Varga titkársága átvette a PM-től. Szóval ennyit erről. Varga mindent tudott.

tölgyes 2010.06.07. 21:52:44

@belekotty: Igen.. de az arany ára az utóbbi 3 napban 1500 euróval emelkedett...::))Ne menjen már le butába.. Ráadásul dollárban is csúcsközelben az arany ára..Ez mutatja a szakértőink színvonalát.

belekotty 2010.06.07. 21:53:58

@futyfurutty: No mi történt? Miután Szargyártó és Kósa fejáről levertték a bohocsipkát, visszaerősödött. De Orbánék a hitelüket eljátszották a a hitelezőinknél. Cuncimokusozni meg a sarki kurvát cuncimókusozd!

futyfurutty 2010.06.07. 21:54:21

@marosy: Ejnyne, már úgy beszélsz, mint a tótawécé... :) Ha baloldali lennél, akkor ez nagyon kúl duma lenne itt... :)

tölgyes 2010.06.07. 21:55:05

@belekotty: Téved. a 2006-os költségvetési hiányról mondott valótlanságokat (Almunia és Barosó segített neki).. a megszorítások után a költségvetési hiány 9,7% volt.. ha ez Önnek jó, akkor túl sokat ivott ma este...:::))

belekotty 2010.06.07. 21:55:11

@tölgyes: Persze hogy emelkedett amikort a piac megijedt az EU egy újabb tagállamának becsődölésétől. Ez nem ellenérv Kósa és Szargyártó hülyeségére!

belekotty 2010.06.07. 21:56:05

@tölgyes: Apukám, az öszödi beszéd mikor is volt?

futyfurutty 2010.06.07. 21:56:42

@belekotty: Jó, tudom, hogy kurva hosszú lesz neked az elkövetkező négy év, de ha már most így rázod magad, akkor idő előtt bekerülsz a gumiszobába... :)

tölgyes 2010.06.07. 21:57:23

@belekotty: Sajnos Kósa nem olyan nagy ember, hogy egy szavától 1500 euróval ( 420.000 forint) menjen feljebb az arany ára...Akkor már inkább az izraeli incidenstől.. bár oknak még az is kevés.

belekotty 2010.06.07. 21:58:40

@futyfurutty: Tévecc, a szocik bukását én is kivántam, bízva abban hogy erős és következetes kormányzást fog Orbán csinálni. Sajnos a jelek nem erre mutatnak.
Nekem mindegy, én euróban keresek és nincs hitelem egy szál se.

tölgyes 2010.06.07. 21:59:24

@belekotty: 2006 júniusa..és már akkor 10% felett volt a hiány.. bár a felét se vallották be..:)

És az USA mitől ijedt meg.. mert hogy dollárban is csúcsot dönt az arany!.:::))

Adj uram türelmet!!!

angyalföldi kurtizán 2010.06.07. 21:59:52

@angyalföldi partizán: hol lehet belépni a munkásőrségbe elvtárs?
Miaz a demokrácia?

belekotty 2010.06.07. 22:01:13

@tölgyes: Szerintem a kettő szuperpoziciója. Egy magyar államcsőd, egy közelkeleti konfliktussal együtt, az tényleg nagyon riasztó. Mellesleg az iszlám provokáció se véletlenül most volt, a zsidók meg túlreagálták.
56-ban is gyorsan csináltak egy szuezi konfliktust az oroszok és rögtön a nyugatnak az olaj volt a fontos és nem a magyar forradalom.

marosy 2010.06.07. 22:02:27

@belekotty: Ha euróban keresel és külföldön adózol, akkor lécci ne böfögj bele Magyarország belügyeibe, te gecilekvár!

belekotty 2010.06.07. 22:03:35

@tölgyes: Jaj vazze! Ha az euró zóna beijedt és aranyba menekül, akkor szerinted az az USA aranyárára nem hat? kereslet-kinálat? Gazdasági alapfogalmak nuku? Aggy uram gyógypedagógusi diplomát, de azonnal!

tölgyes 2010.06.07. 22:04:35

@belekotty: Hülyeséget tetszik beszélni... maradjunk ennyiben. Az arany ára azért megy felfelé, mert úgy 13-15.000 millirád dollárnyi virtuális pénz van kint a piacokon (Vannak akik ezt 25.000 milliárd dollárra teszik)Ezért mondom én már 3-4 év óta mindenkinek, hogy aranyba tegye a pénzét, vagy ingatlanba..stb.. mert a baj nagy.. ebben mi nem sokat számítunk.

futyfurutty 2010.06.07. 22:05:00

@belekotty: Ne csüggedj, az erő veled lesz! :) A befektetők megüzenték Orbánnak, hogy továbbra is működtetni akarják a pénzszivattyúikat, és neki úgy kell kormányozni, hogy nem zárhatja el a csapokat. Ennyi történt, nem több. Hogy a szocik miért csinálnak úgy, mintha máris feltámadtak volna, az meg egyszerű félreértés a részükről. :)

belekotty 2010.06.07. 22:05:00

@marosy: Euróban keresek - mert külföldi cégek fizetik a programjaimat - de itthon melózok (neten) és itthon adózok. Egyébként, közöd?

futyfurutty 2010.06.07. 22:05:55

@belekotty:Akkor alapíts inkább egy új guglit és mehetsz az űrbe! :D

tölgyes 2010.06.07. 22:06:21

@belekotty: Olvasson már el egy-két írást, hogy miért megy aranyba a pénz.. nem fogja az okok között Mot. megtalálni..:) Jó lenne, ha ilyen fontosak lennénk. Akkor valamit el is tudnánk érni:::::))))

belekotty 2010.06.07. 22:06:34

@futyfurutty: "Hogy a szocik miért csinálnak úgy, mintha máris feltámadtak volna, az meg egyszerű félreértés a részükről. :) "
- Ez igaz MekkMesterháziék bekaphattyák...

Vlagyimir Iljics Lenon 2010.06.07. 22:07:13

@tölgyes: jól jár, akinek aranyere van!
Azok spekulálhattak!

marosy 2010.06.07. 22:07:22

@belekotty: Akkor bocs, jogod van beleszólni. Mea culpa.

futyfurutty 2010.06.07. 22:07:29

@belekotty: Ja, hogy még rosszabb a helyzeted, mert Kóka-szárnyi SZDSZ-es vagy... :DDD

futyfurutty 2010.06.07. 22:09:32

@angyalföldi kurtizán: A demokrácia olyan, mint a műfasz - az elvtársak állandóan feldugják maguknak, amikor nincsnek hatalmon...

belekotty 2010.06.07. 22:10:15

@tölgyes: "mert úgy 13-15.000 millirád dollárnyi virtuális pénz van kint a piacokon (Vannak akik ezt 25.000 milliárd dollárra teszik)" - Szerintem a 25 a reálisabb. A banki és biztosítói szektor jelzálog jogokra felpumpált virtuális tartalékai miatt lett ez az egész válság. na most pont ebben a helyzetben, amikor az arany ára amúgy is kúszik az egekbe, a hitelek eltünnek a piacokról, nem lehet ilyen faszságokat beszélni. Egy hiteles kormánynak még a sleppje sem tehet ilyet.
Bocs aktuáriusokkal melózom együtt, ugyhogy igen csak tudom honnan ered ez a sok virtuális pénz, amivel szemben megingott a bizalom.

belekotty 2010.06.07. 22:11:33

@futyfurutty: Már +int nagyon mellélőttél. Kókát és az eszdéeszt utálom. Kókát rabszíjon látnám legszivesebben.

futyfurutty 2010.06.07. 22:12:30

@Várúr: A Fidesz nagyot hibázott, hogy nem az volt az első intézkedése, hogy a Lipótot újra megnyitja a vereségtől eszét vesztett elvtársak előtt... :)

futyfurutty 2010.06.07. 22:13:19

@belekotty: Nem vagyok jó barkóbázó, bocsánat! :)

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 22:14:34

@futyfurutty: Ne hiszem, az már egy kihalt állatfajta. De talán nem is létezett soha ilyen létforma, csak egy virtuális trükk volt a cyber-térben. Legalábbis élő példánnyal én még sohasem találkoztam.))

tölgyes 2010.06.07. 22:17:57

@belekotty: a 15.000, 25.000 MILLIÁRD DOLLÁRON NEM FOGOK ÖNNEL ÖSSZEVESZNI.. de ez húzódik meg a hisztik mögött és nem Kósa nyilatkozata.. A baj, hogy emögött nincsen se arany se ingatlan, se termék.. emiatt ilyen hektikus a helyzet.
A háttérben pedig az húzódik meg, hogy a kereskedelmi bankok "pénzgyártásba" virtuális pénz gyártásába kezdtek. Ez pedig azért van, mert az állam nem teljesíti a feladatát, nem szabályozza kemény eszközökkel a bankokat...Lesz itt még meglepetés, de azt nem a fidesz és nem Kósa okozza. Sajnos ahhoz kicsik vagyunk.

tölgyes 2010.06.07. 22:19:32

@Vlagyimir Iljics Lenon: "Arany érre bukkant nálam, szanitécünk egy vízmosásban..." három órát töltöttem az érlelő helyen..:)

futyfurutty 2010.06.07. 22:20:08

@Thulsa Doom: Nana, sose lehet tudni! Tegnap láttam a tévében, hogy kőevő baktériumok élnek a kövekben és ezen felbuzdulva tudósok most olyan robotokat terveznek, amik követ fognak enni és még szaporodnak is... :)

Lepényhal 2010.06.07. 22:21:44

@belekotty: dehogy utálod te Kókát. Csak Kókát szeretni már nagyon nem menő, ezért a Kókafélék most háttérbe vonultak, és a ti beszéltek helyettük.

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 22:24:11

@futyfurutty: A mesterséges kőevő bioorganizmus még mindig kézzelfoghatóbb és reálisabb dolog, mint egy Kókahívő.)))

belekotty 2010.06.07. 23:13:24

@Lepényhal: Te seggfej! Guglizzál rá a belekotty és kóka szavakra és meglátod. A feketelyuk eseményhorizontja hozzád képest falitükör.

belekotty 2010.06.07. 23:15:00

@tölgyes: Van mögötte ingatlan, csak az már nem ér annyit amennyi a jelzálog.

Thera 2010.06.08. 10:28:40

@vizesnyolcas:

"Arról a hiányról beszélek, amely tavaly 918,6 milliárd forint volt (a GDP 3,6 százaléka), tavalyelőtt 907,1 milliárd forint volt (a GDP 3,3 százaléka).
Ha ez 0 lenne, akkor is - nem szerintem, hanem olyan közgazdász szerint, aki már sokszorosan bizonyított - az ország adóssága 7-9 évente megkettőződne."

Ezeket a sz'mokat honnan vetted? Az igaz ha az els[dleges egyenleg 0 lenne akkor az adósság 7-9 évente megkettőződne. Ami nem igaz az hogy az a 3.6 és 3.3 százalék az hiány nem pedig többlet. A költségvetés elsődleges egyenlege évek óta pozitiv. Sajnos hogy fenntartható legyen az adósságpálya a 3% elsődleges egyenleg többletet 7% körülire kell emelni: index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/03/18/az_imf_es_a_magyar_adossagspiral

Igen a mostani adóból fizetitek a 8 évvel ezelőtti nyugdijemeléseket. És ha a nyugdipénztárok államosulnak akkor mindenki aki még 5 év mulva is adót fizet fogja fizetni a 4 év fideszciklus alatt meg nem lépett kiadáscsökkentést, bejelentett adóenyhitéseket, támogatásokat.
süti beállítások módosítása