Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

MSZP felnyomta a trükkgyanús Fidesz-beszédeket a PSZÁF-nál

2010.06.07. 14:30 | balközép | 242 komment

Címkék: fidesz lázár jános kósa lajos

No, újdonságot tudtunk meg Kósa „államcsőd” Lajostól és a kiváló Fideszesektől: az elmúlt 8 év a hibás. Majd volt képe azt mondani, hogy jobb lenne ha hallgatna az, aki előidézte a bajt. A vastagbőr azért jól odanőtt a debreceni gazdasági talentum arcára.

No, az MSZP azért nem olvasott Ludas Matyit. Mesterházy Attila levelet írt a PSZÁF- elnökének, hogy vizsgálják ki, hogy voltak-e olyan jelek, melyek megalapozzák a gazdasági trükközés lehetőségét. Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!

Az MSZP több szálon is vizsgálódik. A feljelentésen kívül összehívja nemzetbiztonsági bizottságot.

Kíváncsi vagyok, hogy ezt a gigakárt el lehet e sunnyogni. Lesz e felelős? Ahogy látom, lesz. A Fidesz nem magában keresi a hibásokat, hanem másban. Lázár Fidesz frakcióvezető, ezért a kis malőrért, befenyegette az MSZP-t (!). Hiszen mindenért az elmúlt nyolc év a hibás és jogi úton majd megkeresik a felelősöket. Izmozik a 2/3. Szép idők, börtönbe az ellenzékkel!

Imádom az ilyen önkritikus, helyes értékrenddel rendelkező politikai pártot. Olyan demokratikus szaga van. Az új rendszer attitűdje már már távol-keletiesen különleges. Koreás. Észak- Koreás.

Az LMP is felszólalt a napirend előtti vitában. Az ügyben megszólaló képviselőjük is úgy látta, hogy ez a kár a Fidesz felelőtlen megnyilatkozása miatt állt elő. A vitához Schiffer András is hozzá szeretet volna szólni, de nem kapott szót, mert nem jelezte előre és ez házszabály-ellenes lett volna.
 

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr552062990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sok beszédnek 2010.06.07. 17:21:05

Meg kell tanulnia a Fidesznek, hogy az ellenzéki kommunikációhoz képest a kormányzati ezerszeres felelősség: egy rossz mondattal milliárdos károkat okozhatnak! "Oly sokáig voltunk lenn, nem is tudjuk, milyen fenn" - "énekelte

Trackback: Sok beszédnek 2010.06.07. 17:14:51

Meg kell tanulnia a Fidesznek, hogy az ellenzéki kommunikációhoz képest a kormányzati ezerszeres felelősség: egy rossz mondattal milliárdos károkat okozhatnak! "Oly sokáig voltunk lenn, nem is tudjuk, milyen fenn" - "énekelte

Trackback: 3,8 2010.06.07. 16:06:16

Eljött az igazság pillanata és letaglózta a Fideszt. A Fidesz-vezetők csütörtöki és pénteki ámokfutása megtette a hatását. Bár ez korábban elképzelhetetlennek tűnt, a Fidesz kommunikációs Wunderwafféja megrogyasztotta a forintot, az eurót és a New York...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gitáros 2010.06.07. 18:14:23

@moophlander:
"A sumákolás, eltitkolás a komcsik szokása!"
Ismertetnéd a Fidesz gazdasági programját?
Vagy ha ez túl sok, a csontvázbizottság jelentését?
Vagy a fidesz komcsi, az könnyen lehet.

tuono 2010.06.07. 18:19:31

New York Times: Kontárok Magyarországon!
Aki itt "egy múlva nézzük meg fideszezik" az olyan szinten elvakult, hogy jobb lenne, ha trágyát talicskázna. Pont az a baj ebben az országban, hogy a hozzá nem értők a leghangosabbak a maguk faszságaival a károkozás hárítása pedig brilliánsan megy. Csak így tovább gyíkok! Nekem jól jött a pofázásátok csüt péntek kerestem rajtatok. Az öröm az ürömben, hogy a magyar átlagemberek szívni fognak miattatok.

Karakán (törölt) 2010.06.07. 18:22:12

Tényleg nincs semmi fogalmuk a világ menetéről. Azt hiszik ha Trianont emlegetik az elég? magyar állampolgársággal foglalkoznak közben a devizahitelesek, akiknek állitólag segiteni akartak, belegebednek a butaságukba. És mindenki. Ragaszkodnak a buta elképzeléseikhez, nem vették észre, hogy már nem ellenzékben vannak, hanem kormányoznának. A másik szapulásának vége, de most maguknak is teremtettek elég okot a szapulásra. Hazudoznak, munka helyett.

moophlander 2010.06.07. 18:24:09

@gitáros: Ezt már egyszer leírtam, hogy ez a program-ozás a világ legbalfaszabb dolga! Te milyen programot csinálnál, ha eltitkolt dolgokat kell majd megoldanod? Na abból tudnak a hozzád hasonlóan gondolkodók dumaprofitálni, hogy nem ez volt a programjukban! Irányelvek vannak legfeljebb! Ne az legyen a program, hogy (csak a példa kedvéért) "idén 5-ször nyírunk füvet! Az legyen az irányelv, hogy akkor nyírunk füvet, ha megnő! lehet, hogy csak 2x, de lehet, hogy 6x! A fű nagysága dönti el, nem a tervszám! Az a baj, hogy még a tervgazdálkodás határozza meg most is a napjaitok!

szempontpuska 2010.06.07. 18:24:40

@tuono: Tény és való, rendesen a nyakukba öntötték a szarosvödröt. Mikor utoljára kormányon voltak, még nem voltunk EU tagok ez új nekik. A 8 évi ellenzékiség alatt úgy tetszik hozzászoktak, hogy bármilyen marhaságot mondhatnak.

Ebből most visszamutogatással nem lehet kijönni. Elszúrták, a nagyobbik baj, hogy most már tényleg fel kéne valamit mutatni abból, amit csinálni akarnak.

A Fidesz öszödi beszéde következik...

(amúgy ha legközelebb Kósa mikrofonközelbe kerül, magam is rohanok a tőzsdére)

moophlander 2010.06.07. 18:30:13

@szempontpuska: Ez a szolgalelküség a ti vesztetek szerintem! Mert az EU azt mondja, hogy........akkor összecsináljátok magatok! Mi meg azt mondjuk, hogy........Képviselni kéne az érdekeinket! Nem másokét! Magyarországét!

vizesnyolcas 2010.06.07. 18:46:10

@Thera:
"Mi van? Elsődleges költségvetési egyenleg évek óta pozitiv, és a fenntarthatósághoz az adósságszolgálattal kiegészitett hiánya elég ha nem haladja meg a nemzeti össztermék emelkedését. Szóval ha ciklusoktól megtisztitva 3% bővülésre képesek vagyunk akkor 3% hiány bőven fentartható.
Szóval ha megnövelnénk a hiányt nullszaldósra akkor tényleg romlana a helyzet. De ez remélem nem merült fel senkiben."

Arról a hiányról beszélek, amely tavaly 918,6 milliárd forint volt (a GDP 3,6 százaléka), tavalyelőtt 907,1 milliárd forint volt (a GDP 3,3 százaléka).
Ha ez 0 lenne, akkor is - nem szerintem, hanem olyan közgazdász szerint, aki már sokszorosan bizonyított - az ország adóssága 7-9 évente megkettőződne.
Ami "a ciklusoktól megtisztitva 3% bővüléssel" fenntartható, az a külső adósság exponenciális növekedése.

vizesnyolcas 2010.06.07. 19:06:16

@F173:
"Valaki itt nagyon hazudik! Vagy Kósának van igaza, csődben vagyunk és nem tartható a 3,8%-os hiány, vagy Vargának és Orbánnak akik azt mondjak, hogy minden ok és tartható a hiány!"
Az a helyzet, hogy a költségvetési hiányt az önkormányzati hiányok nélkül számolják. Ezért a Bajnai-kormány azt a trükköt találta ki, hogy a hiány nagy részét oda dugta el. Például úgy, hogy az önkormányzatoknak törvényi normatíva szerint járó pénzeket visszatartotta, így azok az államháztartás szintjén nem jelentek meg kiadásként, azok egyelőre az önkormányzatok tartozásai a beszállítók felé vagy hitelező bank felé.

Lepényhal 2010.06.07. 19:08:52

"No, újdonságot tudtunk meg Kósa „államcsőd” Lajostól és a kiváló Fideszesektől: az elmúlt 8 év a hibás."
Hol volt az elmúlt években az, akinek ez újdonság?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.06.07. 19:09:49

Félig már sikerült kijavítani a címet. Második lépés: névelőt az MSZP elé! :]

Várúr 2010.06.07. 19:11:52

@MACISAJT:
Ezek a szoccerek Szarházy Attilával együtt ugyanolyan hülyének nézik az emböröket, mint 60 éven át. Ez a poszt meg születhetett volna a Lipóton is (amit a jövőre nem gondolva megintcsak a szoccerek zártak be). Lehet, hogy nekik kényelmesebb a börtön?

Lepényhal 2010.06.07. 19:15:53

@Várúr: dehogy kerülnek ezek börtönbe. Kulcsár tárgyalását 7 év után teljesen újrakezdték, mert enyi idő nem volt elég, hogy megtalálják a megfelelő szót, hogy lopott, csalt, vagy sikkasztott. A valóságban persze mind a három, de a bírók is a szoci örökségünk részei.

Lepényhal 2010.06.07. 19:18:44

Amúgy nyilvánvaló, hogy szó nincsen itt rossz kormánykommunikációról, a piaci hisztériát a libsik keltik, a nemzetközi kapcsolataikkal. Addig nem lesz itt élhető ország, amíg ki nem takarítják ezeket minden pozícióból.

sityak 2010.06.07. 19:20:25

A fidezznek mindig igaza van. ha nem, akkor életbe lép az első szabály. De különben mindenről Gyurcsány tehet. Hungarian quality :-)

sityak 2010.06.07. 19:25:14

Lepényhal azt mondja: "Amúgy nyilvánvaló, hogy szó nincsen itt rossz kormánykommunikációról, a piaci hisztériát a libsik keltik, a nemzetközi kapcsolataikkal. Addig nem lesz itt élhető ország, amíg ki nem takarítják ezeket minden pozícióból."
Most döntöttem el, hogy ezeket a beszólásokat gyűjteni fogom. 10 év múlva pedig kiadom őket "Szalacsi avagy..." címmel:-) Hogy süllyedhetett idáig az értelmi szívonal, na ezt elérte a magyar iskolarendszer! (Nekem könnyű, tavaly óta külföldről figyelem elképedten, mi folyik Hungáriában.)

Lepényhal 2010.06.07. 19:27:18

@igyugyaz: ha neked az, akkor ajánlom a figyelmedbe a Paul Lendvai nevű humoristát.

sityak 2010.06.07. 19:27:25

Hacsak nem tényleg viccelt: akkor megkövetem. (De a gyűjtést elkezdtem.)

hower 2010.06.07. 19:27:31

Kifejezetten a hazai közönségnek daloltak volna egy jóízű, amolyan összekacsintós akolmeleg magyar nótát... de az kihallatszott a kultúr mögé is, az ott lesben álló idegenszívűek meg nem lecsaptak rá! Oszt világgá is kürtölték nyomban, hogy "aszongya a nóta, hogy üres a kamra!" Jaj, de ezek ott az Óperenciás tengeren túl nem értik ám azt a mi összekacsintós, egymásnak dőlős, bús bocskoros hétszilvafás mondókánkat, nyomban berittyentettek, mert komolyan vették. Most meg magyarázhatjuk, hogy na de hát, mi itten csak viccelődünk, ne vegyék azt olllan komolyan, kérem kapcsolja ki!

Várúr 2010.06.07. 19:28:00

@Lepényhal:
Van ebben az egész műbalhéban komoly nyugati hírszerző-dezinformáló munka is, hazai rásegítéssel. Tényleg ideje takarítani. Nehogy má' a debreceni bürgermeister döntse be az eurót...

Lepényhal 2010.06.07. 19:29:47

@sityak: igen, az, hogy észérvek helyett azt próbálod elhinteni, hogy aki nem a ti jól bemagolt dumátokat fújja az buta, tényleg mutatja, hova süllyesztettétek az oktatást, és magadról is elárultál valamit.

sityak 2010.06.07. 19:30:42

A pontosság kevéért: Strauss-Kahn nem fritz, ahnem tősgyökeers francia, még arról is szó lehet, hogy ő lesz Sarkozy után az elnök.

Lepényhal 2010.06.07. 19:31:26

@sityak: dehogy kezdtél te gyűjteni. Reszketsz és habzik a szád.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.06.07. 19:41:53

Azért imádom a cikkiró kőkemény elfogultságát:
"Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint pénzt vett ki. Ez a kár kb. hétezerszerese (!) annak a kárnak, amit a Zuschlag-ügy okozott!"

Igen, itt fordulunk át baloldali célú relativizálásba. Biztos voltam benne, hogy az első Fidesz bakinál ez meg fog történni.

sityak 2010.06.07. 19:47:29

stark: Igazad van. Az első mondat helyes, a második disznóság (még kontraproduktív is).

Karcolt lendület 2010.06.07. 19:52:19

@termik:
Nem akarom nagyon védeni Kósáékat mert az egész összevissza kommunikálás valami annyira qrva zseniális terv része, hogy halandó ember nem fogja fel, vagy szimplán elkúrták.

De. Azért a külföldi elemzőket, un. szakértőket és brókereket azért ne istenítsük, ha itt valaki a képviselőinket majomhordához hasonlította, azok csak a másik csapat, igaz, sokkal nagyobb arccal. Az egész qrvára szakértő társaság az előző 2-3 évben tökéletesen bemutatta, hogy a kibaszott nagy excel tábláik a mindenféle indikátoraikkal szart sem érnek, ha - jobb esetben - hamisított könyvelésekre ill. háromszor átcsomagolt, így látszólag kockázatmentesített adósságokra építülnek, így aztán az asztrológusok pontosabban megjósolják a jövőt, mint ezek az ajnározott elemzők. (Rosszabb esetben a kapcsolt vállalkozásaik érdekeinek megfelelő eredményeket produkálnak, függetlenül az elemzéseik eredményétől.) Csak úgy a példa kedvéért: szerintetek ha az OTP célárfolyamát valahol 4000 és 9000 forint közé lövik be a különböző elemzők, akkor mennyivel megbízhatóbbak az ő kommentárjaik egyes események kapcsán, mint itt bárkié ez alatt a blogbejegyzés alatt?

Szóval a nemzetközi hiszti 80%-a leginkább annak szól, hogy 2 nap alatt szép nagyot buktak. (Míg mások esetleg nyertek. Ha Kósa és haverjai, akkor remélem a Debrecen lesz az új Chelsea...)

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 19:53:02

Miért? Mégis ki a kurva anyja lenne a hibás, ha nem az, aki nyolc év alatt ide juttatta Magyarországot? Ki duplázta meg az államadósságot, ha nem az Mszp?
Az államcsődöt röpke két évvel ezelőtt az IMF hitellel kerültük el. Jövőre a többi adósságszolgálat mellé azt is ki kell majd fizetni! Mégis miből seggfejek??? Akkor meg mi ez, ha nem csődhelyzet?

grupi 2010.06.07. 20:01:06

Nagyon gáz, ha már egy szón múlik a forint ereje, vagy gyengéje.
Hogy a ménkűben érték el, vívták ki ezt a szocik?
Jó nagy szart hagytak az emberek nyakára.

(Kiabálhatom én az Apehnak, hogy dadog a gyújtás az Audiban, akkor is levesz, ha mellé beszélek. Akkor most miért akad ki a nemzetközi pénzpiac, ha mindent rendben hagytak itt a szocik? Vagyis nem hiszik, hogy az igaz, amit mondottak?)

Lepényhal 2010.06.07. 20:03:54

Nézzétek csak, itt van egy csontváz!
bodoky.blog.hu/2010/06/07/a_lenyeget_kitakartak_a_savolyi_tanulmanybol#comment-form
Emlékeztek mennyi cikk jelent meg erről az indexen Bajnai "virágzása" idején? Magával Bajnaival is készítettek egy riportot, amelyből - a szerző nem kis megrökönyödésére - az derült ki, hogy Bajnai "nem érti", mi ebben a korrupció. Pedig több tucatszor elmagyarázták az indexen, minden oldalról megvilágítva.

angyalföldi partizán 2010.06.07. 20:05:39

balközép elvtárs jól nyomja.Nekem,öreg munkásőrnek,minden szava arany.Visszahozzuk mi még a kommunizmust zöldmarci ,balközép és szempontpuska elvtársakkal.Akkor viszont mindenki megy a sittre.Majd mi megmutatjuk mi az a demokrácia.

Chicano 2010.06.07. 20:26:49

"Tény az, hogy ezek a mondatok az emberek zsebéből kb. 350 milliárd forint"

Az a tény hogy ez egy akkora orbitális baromság hogy nem tudom egyáltalán érdemes e megkérdeznem honnan szedted ezt a számot. Ma már 285 volt a forint (kb. 9 forinttal drágább mint egy hete), tehát lassan erősödik vissza. Kizárt dolog hogy ekkora veszteséget okozott volna ez a rövidtávú pár forintos emelkedés, és én nem is láttam olyan elemzést ami ennek az összegnek akár csak a közelében lett volna. Másrészt például az év elején 300 forint felett is járt az euró. Ha tehát az általatok használt számítást használjuk, akkor az hány ezer trilliárd forint veszteséget okozott volna az országnak? Gondolkodjatok már egy kicsit mielőtt egy ekkora baromságot leírtok.

dr kíváncsivagyok 2010.06.07. 20:37:14

Egyvalamit nem árt tisztázni : többen az öszödi beszédhez hasonlították a Kósa-Szijjártó nyilatkozatokat . Nem jó hasonlat . Az öszödi beszéd "kiszivárogtatott" , belső használatra készült monológ volt ,amit a külföldi vezetők nem támadtak ,hiszen bármelyikükkel előfordulhatott volna , - az említett urak nyilatkozatai viszont a nagyvilágnak szóltak, még ha Ők (az előadók) erről nem is tudtak. Hatásában viszont melyik(ek) volt(ak) az ártalmasabb(ak) ?

Lepényhal 2010.06.07. 20:38:15

@Chicano: nyugodt lehetsz, elgondolkoztak. Hiszen pont azt sulykolják, hogy "szaporodjatok és pánikoljatok". Jött egy árfolyamváltozás (máskor is volt már ilyen), amelyben ki tudja mekkora szerepe volt a Kósa nyilatkozatnak, és azt híresztelik, hogy miattunk dől be az Euro és a Dow Jones.

futyfurutty 2010.06.07. 20:45:22

Lám, lám, a derék szocialisták életre keltek, sikerült csinálniuk a sajtójuk segítségével egy világméretű pánikot és láthatóan elégedetten és régi mosollyal az arcukon terpeszkedtek ma a parlamenti padsorokban... Trükknek trükk, de kinek a trükkje? Szijjártó arcán nem nagyon volt mosoly három napja, leginkább zavartan nyelte a levegőt...

belekotty 2010.06.07. 20:45:56

Na és akkor ha az angolok bedőlnek, 2012-ben megkapjuk az olimpiát?

tölgyes 2010.06.07. 20:48:08

@Lepényhal: Önnek igaza van, de ennél még többet is tudunk. Az arany ára dollárban kifejezve csúcsközelbe került. 1. kg arany ára euróban még soha nem került annyiba mint most. Négy nap alatt 1500 euróval lett drágább 1 kg. arany.. HA TEHÁT A FORINT ÁRFOLYAMÁNAK MEGUGRÁSÁRA AKARNAK VÁLASZT KAPNI, AKKOR ITT VAN AZ OK. A VALÓDI OK..

belekotty 2010.06.07. 20:48:19

@Thulsa Doom: Te seggfej! Akkor meg méginkább nem ijesztek rá azokra akik a kölcsönt aggyák! Mennyé má be 1 bankba hogy befogok csődölni aggyanak má hitelt! Úgy rúgnak ki hogy lábad nem éri az árvizet!

futyfurutty 2010.06.07. 20:48:35

@Thulsa Doom: Az MSZP hitelességi játékot játszik. És most akkor hitelesebb lett, hogy Mekkmeserházy aggódva követeli a vizsgálóbizottságokat?

Chicano 2010.06.07. 20:49:49

@kíváncsivagyok: Hát ha kíváncsi vagyok akkor én megmondom neked, az őszödi beszédbe bukott bele a koala, a FIDESZ kétharmadban ez is benne van. Ha úgy nézem ez nagyon ártalmas volt a bukott kormányra. Meg persze a Ferire. Az őszödi beszéd klasszikus fordulatai viszont bekerültek a közbeszédbe.

Néhány napon keresztül tartó pár forintos forintgyengülés viszont nem nagyon lesz hatással a gazdaságra. Az se nagyon volt amikor az év elején az euró 300 forint fölött volt. Vihar a biliben, két hét múlva már emlékezni se fogunk rá.

belekotty 2010.06.07. 20:50:37

@tölgyes: Ja, és a sok hülye elemző erre nem jön rá, nem nézik az arany árát csak hallgattyák a Kósát. Te ezt komolyan is gondolod, vagy csak bekopipasztázod a párt körlevélből?

gpetersz 2010.06.07. 20:51:18

Nehogymár a Mesterházy mondja meg, hogy ez 350 milliárdot okozott... apám...

belekotty 2010.06.07. 20:52:33

@Chicano: De arra emlékezni fognak hogy a Fidesz ármány ilyen baleksággal kezdte. A helyén fogják kezelni eztán. +nézem hány hejen fogaggyák majd Orbánt. Az USÁ-ban biztosan nem, ott már ez bevett szokás.

Lepényhal 2010.06.07. 20:57:29

@belekotty: nem, titeket fognak a helyeteken kezelni, legalábbis remélem. Ha nem így lesz, akkor én is azt fogom mondani, hogy nem érdemelték meg a bizalmat.

Chicano 2010.06.07. 20:57:37

@belekotty: "+nézem hány hejen fogaggyák majd Orbánt."

Hát maj' marad akkó ithun, oszt legalább nem röpköd össze-vissza a mi pénzönkön. Ferit se hítták mán a végin sehova, oszt csak megvót valahogy az a szép nagy böszme embör.

Chicano 2010.06.07. 21:02:06

@Lepényhal: Persze, én is olvastam. Sajnos a piroslapos elftársak nem fárasztják magukat a tényekkel. Valahogy arra nincs válasz hogy az éveleji 309 forintos euró miért nem okozott ilyen rettenetesen borzalmas nagy károkat. De ez a 280 fölötti, ez most bedönt mindent, százmilliárdokat bukik a magyar. Meneküljön ki merre lát.

futyfurutty 2010.06.07. 21:03:34

@belekotty: Sokan arra fognak emlékezni, hogy a cuclib horda három napnyi Fidesz kormányzás után azt akarta elhitetni a magyar választókkal, hogy Orbán miatt van nehéz helyzetben az ország. Vajon sikeült-e nekik? Bizakodj! :D

marosy 2010.06.07. 21:04:30

@balközép

Szájbabasznám a kurva anyádat.

Bocs, de fenköltebb szöveg nem passzol ehhez a fos cikkhez.

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 21:08:18

@belekotty: Kire nem ijesztesz rá te seggfej?Az államdósság finanszírozhatatlan. Már az volt az IMF hitel előtt is, pláne most utána! Erre jössz te és a fonnyadt komcsikáid, és azt hibáztatjátok aki kimondja??? Nem azt aki megduplázta sőt az IMF hitellel megtriplázta az adósságot!
Ja, hallgassunk mert akkor nem derül ki... Ha ezt komolyan gondoltad akkor akkora faszfej vagy mint ide Mekka. Vagy csak szimplán egy szarházi, büdös hazudozó MSZP-s, aki a felelősséget szokás szerint másra akarja kenni.

Lepényhal 2010.06.07. 21:15:20

Amikor lecseng a műbalhé, arra fognak emlékezni az emberek, hogy a libsik már megint megmutatták, hogy mások kárából igyekeznek tőkét kovácsolni. Aki eddig nem hitte el, hogy ezek mindenütt keresztbe tesznek, ahol csak tudnak, az most már világosan láthatja. És dilettantizmusról beszélnek ezek? Akik ingyenes BKV-t ígérnek, miután pont ők lopták szét a BKV-t? Ebből az önkormányzati választásokon is két harmad lesz. Hajrá libsik!

marosy 2010.06.07. 21:21:30

A komcsik ha finganak akkor a szomszédjukra fogják.

ELKÚRTÁTOK BÜDÖS GECI KOMCSIK! A SAJÁT SZAROTOKAT EGYÉTEK MEG! NE MÁSRA KENJÉTEK A GECITEKET!

marosy 2010.06.07. 21:26:50

SZÉTKÚRJÁK AZ ORSZÁG GAZDASÁGÁT EZEK A JUDEO-BOLSEVIK FASSZOPÓK ÉS UTÁNNA A JOBBOLDALRA MUTOGATNAK.

A KURVA ANYÁTOKAT!!!!!

tölgyes 2010.06.07. 21:33:16

@belekotty: Kérem vegye a fáradtságot és nézze meg. Sok ész nem kell hozzá. Az arany ára május 27-én 31.515 euro volt. Most 33.513 euro. A honlap az ár változását 5 percenként frissíti...Ebből csak az látszik, hogy hogyan szopatják az embereket az elvtársak a hülyeségeikkel!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 21:36:12

@marosy: Megtehetik hogy a jobboldalra mutogatnak, mert Orbánék akkora balfaszok, hogy az már leírhatatlan. Ez rögtön kiderült, miután visszatáncoltak és kijelentették, hogy tulajdonképp minden rendben. Ezzel nekik sakk-matt, innen már nem mutogathatnak hátra.
Büdös komcsik is rögtön megérezték, hogy nem lesz itt semmiféle elszámoltatás és egyből előbújtak a pöcegödör aljáról hazudozni.

Yogi 2010.06.07. 21:37:12

Én csak egyet nem értek. Elkezdődött a tényfeltáró bizottság működése a költségvetésről, elszámoltatásért felelős személyt jelöltek ki, meg kel keresni a csontvázakat, mit csontvázakat tömegsírokat, stb... A szocik tényleg elkúrták, de ki volt az elmúlt négy évben a költségvetési bizottság elnöke? (melyik párt adta?) Ő nem ismerte a trükköket? Ő nem ismerte az államcsőd közeli helyzetet? ...Tudom, a szocik őt is átkúrták...

Lepényhal 2010.06.07. 21:42:43

@Thulsa Doom: nem elismerte, hanem "megnyugtatta" a piacokat. Ez volt a műbalhé célja. Ezzel nincs elismerve semmi, az országot a szoclibek juttatták ide, és felelni fognak.

tölgyes 2010.06.07. 21:44:40

@Thulsa Doom: Világos!!! Orbán mozgatja az arany világpiaci árát is.. Kósa miatt nőtt az arany ára több mint 1500 euróval..Maga ezt komolyan gondolja?????????Vagy másokat akar hülyíteni.

belekotty 2010.06.07. 21:46:51

@tölgyes: De a forint mégis csak az utóbbi pár napban zuhant!

futyfurutty 2010.06.07. 21:52:04

@belekotty: Cuncimókus, és ma mi történt a forinttal? Régi a lemezed. :D

belekotty 2010.06.07. 21:52:22

@Yogi: A balhé ugye a 2005-ös államháztartási adatokról volt, hogy 2006-ban arról hazudott a Gyurcsány. Tényleg hazudott. Csakhogy az adatok jók voltak.
2008-ban a Katona Tamás pont ezért lett kegyvesztett, mert a Gyurcsány rá akarta fogni hogy a PM adott rossz számokat. A Katona meg nyilatkozta a Magyar Narancsnak hogy a számok helyesek voltak. Ezért rúgta ki. Amikor jött Oszkó, a Katona 24 óra múlva újra államtitkár volt a PM-ben.
Na most 2006 januárjában, a 2005-ös adatokat a Varga titkársága átvette a PM-től. Szóval ennyit erről. Varga mindent tudott.

tölgyes 2010.06.07. 21:52:44

@belekotty: Igen.. de az arany ára az utóbbi 3 napban 1500 euróval emelkedett...::))Ne menjen már le butába.. Ráadásul dollárban is csúcsközelben az arany ára..Ez mutatja a szakértőink színvonalát.

belekotty 2010.06.07. 21:53:58

@futyfurutty: No mi történt? Miután Szargyártó és Kósa fejáről levertték a bohocsipkát, visszaerősödött. De Orbánék a hitelüket eljátszották a a hitelezőinknél. Cuncimokusozni meg a sarki kurvát cuncimókusozd!

futyfurutty 2010.06.07. 21:54:21

@marosy: Ejnyne, már úgy beszélsz, mint a tótawécé... :) Ha baloldali lennél, akkor ez nagyon kúl duma lenne itt... :)

tölgyes 2010.06.07. 21:55:05

@belekotty: Téved. a 2006-os költségvetési hiányról mondott valótlanságokat (Almunia és Barosó segített neki).. a megszorítások után a költségvetési hiány 9,7% volt.. ha ez Önnek jó, akkor túl sokat ivott ma este...:::))

belekotty 2010.06.07. 21:55:11

@tölgyes: Persze hogy emelkedett amikort a piac megijedt az EU egy újabb tagállamának becsődölésétől. Ez nem ellenérv Kósa és Szargyártó hülyeségére!

belekotty 2010.06.07. 21:56:05

@tölgyes: Apukám, az öszödi beszéd mikor is volt?

futyfurutty 2010.06.07. 21:56:42

@belekotty: Jó, tudom, hogy kurva hosszú lesz neked az elkövetkező négy év, de ha már most így rázod magad, akkor idő előtt bekerülsz a gumiszobába... :)

tölgyes 2010.06.07. 21:57:23

@belekotty: Sajnos Kósa nem olyan nagy ember, hogy egy szavától 1500 euróval ( 420.000 forint) menjen feljebb az arany ára...Akkor már inkább az izraeli incidenstől.. bár oknak még az is kevés.

belekotty 2010.06.07. 21:58:40

@futyfurutty: Tévecc, a szocik bukását én is kivántam, bízva abban hogy erős és következetes kormányzást fog Orbán csinálni. Sajnos a jelek nem erre mutatnak.
Nekem mindegy, én euróban keresek és nincs hitelem egy szál se.

tölgyes 2010.06.07. 21:59:24

@belekotty: 2006 júniusa..és már akkor 10% felett volt a hiány.. bár a felét se vallották be..:)

És az USA mitől ijedt meg.. mert hogy dollárban is csúcsot dönt az arany!.:::))

Adj uram türelmet!!!

angyalföldi kurtizán 2010.06.07. 21:59:52

@angyalföldi partizán: hol lehet belépni a munkásőrségbe elvtárs?
Miaz a demokrácia?

belekotty 2010.06.07. 22:01:13

@tölgyes: Szerintem a kettő szuperpoziciója. Egy magyar államcsőd, egy közelkeleti konfliktussal együtt, az tényleg nagyon riasztó. Mellesleg az iszlám provokáció se véletlenül most volt, a zsidók meg túlreagálták.
56-ban is gyorsan csináltak egy szuezi konfliktust az oroszok és rögtön a nyugatnak az olaj volt a fontos és nem a magyar forradalom.

marosy 2010.06.07. 22:02:27

@belekotty: Ha euróban keresel és külföldön adózol, akkor lécci ne böfögj bele Magyarország belügyeibe, te gecilekvár!

belekotty 2010.06.07. 22:03:35

@tölgyes: Jaj vazze! Ha az euró zóna beijedt és aranyba menekül, akkor szerinted az az USA aranyárára nem hat? kereslet-kinálat? Gazdasági alapfogalmak nuku? Aggy uram gyógypedagógusi diplomát, de azonnal!

tölgyes 2010.06.07. 22:04:35

@belekotty: Hülyeséget tetszik beszélni... maradjunk ennyiben. Az arany ára azért megy felfelé, mert úgy 13-15.000 millirád dollárnyi virtuális pénz van kint a piacokon (Vannak akik ezt 25.000 milliárd dollárra teszik)Ezért mondom én már 3-4 év óta mindenkinek, hogy aranyba tegye a pénzét, vagy ingatlanba..stb.. mert a baj nagy.. ebben mi nem sokat számítunk.

futyfurutty 2010.06.07. 22:05:00

@belekotty: Ne csüggedj, az erő veled lesz! :) A befektetők megüzenték Orbánnak, hogy továbbra is működtetni akarják a pénzszivattyúikat, és neki úgy kell kormányozni, hogy nem zárhatja el a csapokat. Ennyi történt, nem több. Hogy a szocik miért csinálnak úgy, mintha máris feltámadtak volna, az meg egyszerű félreértés a részükről. :)

belekotty 2010.06.07. 22:05:00

@marosy: Euróban keresek - mert külföldi cégek fizetik a programjaimat - de itthon melózok (neten) és itthon adózok. Egyébként, közöd?

futyfurutty 2010.06.07. 22:05:55

@belekotty:Akkor alapíts inkább egy új guglit és mehetsz az űrbe! :D

tölgyes 2010.06.07. 22:06:21

@belekotty: Olvasson már el egy-két írást, hogy miért megy aranyba a pénz.. nem fogja az okok között Mot. megtalálni..:) Jó lenne, ha ilyen fontosak lennénk. Akkor valamit el is tudnánk érni:::::))))

belekotty 2010.06.07. 22:06:34

@futyfurutty: "Hogy a szocik miért csinálnak úgy, mintha máris feltámadtak volna, az meg egyszerű félreértés a részükről. :) "
- Ez igaz MekkMesterháziék bekaphattyák...

Vlagyimir Iljics Lenon 2010.06.07. 22:07:13

@tölgyes: jól jár, akinek aranyere van!
Azok spekulálhattak!

marosy 2010.06.07. 22:07:22

@belekotty: Akkor bocs, jogod van beleszólni. Mea culpa.

futyfurutty 2010.06.07. 22:07:29

@belekotty: Ja, hogy még rosszabb a helyzeted, mert Kóka-szárnyi SZDSZ-es vagy... :DDD

futyfurutty 2010.06.07. 22:09:32

@angyalföldi kurtizán: A demokrácia olyan, mint a műfasz - az elvtársak állandóan feldugják maguknak, amikor nincsnek hatalmon...

belekotty 2010.06.07. 22:10:15

@tölgyes: "mert úgy 13-15.000 millirád dollárnyi virtuális pénz van kint a piacokon (Vannak akik ezt 25.000 milliárd dollárra teszik)" - Szerintem a 25 a reálisabb. A banki és biztosítói szektor jelzálog jogokra felpumpált virtuális tartalékai miatt lett ez az egész válság. na most pont ebben a helyzetben, amikor az arany ára amúgy is kúszik az egekbe, a hitelek eltünnek a piacokról, nem lehet ilyen faszságokat beszélni. Egy hiteles kormánynak még a sleppje sem tehet ilyet.
Bocs aktuáriusokkal melózom együtt, ugyhogy igen csak tudom honnan ered ez a sok virtuális pénz, amivel szemben megingott a bizalom.

belekotty 2010.06.07. 22:11:33

@futyfurutty: Már +int nagyon mellélőttél. Kókát és az eszdéeszt utálom. Kókát rabszíjon látnám legszivesebben.

futyfurutty 2010.06.07. 22:12:30

@Várúr: A Fidesz nagyot hibázott, hogy nem az volt az első intézkedése, hogy a Lipótot újra megnyitja a vereségtől eszét vesztett elvtársak előtt... :)

futyfurutty 2010.06.07. 22:13:19

@belekotty: Nem vagyok jó barkóbázó, bocsánat! :)

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 22:14:34

@futyfurutty: Ne hiszem, az már egy kihalt állatfajta. De talán nem is létezett soha ilyen létforma, csak egy virtuális trükk volt a cyber-térben. Legalábbis élő példánnyal én még sohasem találkoztam.))

tölgyes 2010.06.07. 22:17:57

@belekotty: a 15.000, 25.000 MILLIÁRD DOLLÁRON NEM FOGOK ÖNNEL ÖSSZEVESZNI.. de ez húzódik meg a hisztik mögött és nem Kósa nyilatkozata.. A baj, hogy emögött nincsen se arany se ingatlan, se termék.. emiatt ilyen hektikus a helyzet.
A háttérben pedig az húzódik meg, hogy a kereskedelmi bankok "pénzgyártásba" virtuális pénz gyártásába kezdtek. Ez pedig azért van, mert az állam nem teljesíti a feladatát, nem szabályozza kemény eszközökkel a bankokat...Lesz itt még meglepetés, de azt nem a fidesz és nem Kósa okozza. Sajnos ahhoz kicsik vagyunk.

tölgyes 2010.06.07. 22:19:32

@Vlagyimir Iljics Lenon: "Arany érre bukkant nálam, szanitécünk egy vízmosásban..." három órát töltöttem az érlelő helyen..:)

futyfurutty 2010.06.07. 22:20:08

@Thulsa Doom: Nana, sose lehet tudni! Tegnap láttam a tévében, hogy kőevő baktériumok élnek a kövekben és ezen felbuzdulva tudósok most olyan robotokat terveznek, amik követ fognak enni és még szaporodnak is... :)

Lepényhal 2010.06.07. 22:21:44

@belekotty: dehogy utálod te Kókát. Csak Kókát szeretni már nagyon nem menő, ezért a Kókafélék most háttérbe vonultak, és a ti beszéltek helyettük.

Thulsa Doom (törölt) 2010.06.07. 22:24:11

@futyfurutty: A mesterséges kőevő bioorganizmus még mindig kézzelfoghatóbb és reálisabb dolog, mint egy Kókahívő.)))

belekotty 2010.06.07. 23:13:24

@Lepényhal: Te seggfej! Guglizzál rá a belekotty és kóka szavakra és meglátod. A feketelyuk eseményhorizontja hozzád képest falitükör.

belekotty 2010.06.07. 23:15:00

@tölgyes: Van mögötte ingatlan, csak az már nem ér annyit amennyi a jelzálog.

Thera 2010.06.08. 10:28:40

@vizesnyolcas:

"Arról a hiányról beszélek, amely tavaly 918,6 milliárd forint volt (a GDP 3,6 százaléka), tavalyelőtt 907,1 milliárd forint volt (a GDP 3,3 százaléka).
Ha ez 0 lenne, akkor is - nem szerintem, hanem olyan közgazdász szerint, aki már sokszorosan bizonyított - az ország adóssága 7-9 évente megkettőződne."

Ezeket a sz'mokat honnan vetted? Az igaz ha az els[dleges egyenleg 0 lenne akkor az adósság 7-9 évente megkettőződne. Ami nem igaz az hogy az a 3.6 és 3.3 százalék az hiány nem pedig többlet. A költségvetés elsődleges egyenlege évek óta pozitiv. Sajnos hogy fenntartható legyen az adósságpálya a 3% elsődleges egyenleg többletet 7% körülire kell emelni: index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/03/18/az_imf_es_a_magyar_adossagspiral

Igen a mostani adóból fizetitek a 8 évvel ezelőtti nyugdijemeléseket. És ha a nyugdipénztárok államosulnak akkor mindenki aki még 5 év mulva is adót fizet fogja fizetni a 4 év fideszciklus alatt meg nem lépett kiadáscsökkentést, bejelentett adóenyhitéseket, támogatásokat.
süti beállítások módosítása