Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Utólag keresi a szüzességét a HírTV?

2010.05.28. 06:16 | ZöldMarci | 109 komment

Címkék: hírtv fidesz rákay philip

https://m.blog.hu/fi/fideszfigyelo/image/szijjarto_philip.jpgRákay Philip évek óta műsorvezető a Fidesz rendezvényein. Pár hónapja kiderült, hogy milliókért ad tanácsokat fideszes önkormányzatoknak. (A Facebook-on csoport is alakult "Vagyok olyan jó tanácsadó, mint Rákay Philip" címmel).

A HírTv-t, mely munkatársaitól "messzemenő lojalitást, és lelkesedést" kíván, ez nem zavarta. Érdekes dolog történt azonban, amikor a Népszabadság csütörtökön megszellőztette, hogy Rákay Philip a Fidesz-kormány kommunikációját segíti.

A "meglepő esemény" után a HírTV összeférhetetlenségre (!) hivatkozva megszüntette Rákay munkaviszonyát:

 

"A Hír Televízió vezetése a sajtóból tudta meg, hogy műsorvezetőjük, Rákay Kálmán kormányzati kommunikációs tevékenységet kíván folytatni. Mivel a kormányzati szerepvállalás összeférhetetlen a műsorvezetéssel, az érintett munkaviszonyát a mai nappal közös megegyezéssel megszüntettük."

Figyelemre méltó, hogy kormányzati szerepvállalást ilyen szigorúan veszik, míg az ellenzékit "kevésbé" vették figyelembe. Ha a milliós kommunikációs tanácsok nem zavarták a HírTV-t, akkor ez kicsit olyan, mintha utólag keresnék a szüzességüket. Dehát a 90-ben csuhásozó és a Trianon megemlékezésről is kivonuló Fidesz óta tudjuk: irányt váltani sosem késő.

A HírTV-vel szemben persze Philipnek sosem kellett irányt váltani, mindig az erkölcsnemesítő televíziózás mellett volt: "Nem voltam hajlandó, és nem is vagyok hajlandó ezekben a gatyaletologatós, ostoba és romboló hatású műsorokban közreműködni."

Még több erkölcsi jótanács és videó Philiptől: ITT.

P.S. Egyébként a HírTV alapító-vezérigazgatója, az előző Fidesz-kormány leköszönő szóvivője, Borókai Gábor volt.

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr472037069

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Valami baj van a Helyi Témával? 2010.05.28. 11:25:16

Az egymillió példányban terjesztett Helyi Téma a Fidesz legjobb médiuma. A helyi hírek mellett sok bulvárt kap benne az olvasó - ingyen. Ezek mellett pedig könnyen lecsúsznak a Fidesz-sajtóosztály anyagai is. Hiszen a Témában vannak közéleti hírek is, ...

Trackback: Önkormányzati milliók Rákay Philip cégének 2010.05.28. 10:45:18

Rákay Philipet a Z+-os/Viva Tv-s kultúrmisszióin kívül  a Hírtvből és tengernyi Fideszes rendezvényről ismerhetjük, kezdve a 2002-es Kossuth téri tüntetésről, ahová ő vizionált 2 millió embert. Most kiderült, hogy a kommunikációs tanácsaira is &qu...

Trackback: Egy jófej fideszes - Rákay "erkölcsös" Philip 2010.05.28. 10:44:31

A "jófej jobbikosokról" sok szó esik. Király "füvező" András és Szávay "péniszpumpa" András után azonban itt az ideje megismerkedni egy szintén erkölcsi alapokon álló, jófej fideszessel.  A videók ismertebbek, de az e...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takácsalfréd 2010.05.28. 07:28:05

Kevés ellenszenvesebb figura van ennél a fasznál. Tán a DúróDóra még.

yerico1 2010.05.28. 07:35:59

Viszont ideális alkalmazott, kér fizetésnek két millát, de elég kiszúrni a szemét 400 ezerrel is, sohasem tűnik fel neki a különbség. Ha meg ő lesz a pénzügyi tanácsadó a kormány részéről a megvesztegetési ügyekben, akkor kifejezetten vállalkozóbarát kormány lesz, hiszen máris csak ötödannyit kell adni, mint amennyit Vikiék kérni fognak.

Franciska18 2010.05.28. 07:45:15

@takácsalfréd: Tudnék sorolni én is : Fiala János, Aczél Endre, Bolgár György, Para Kovács Imre, Bakáts Settenkedő .... szóval köcsögökből van minden oldalon ugye drága ?

fluxation 2010.05.28. 07:58:16

@Franciska18: Igen van hülye minden oldalon, de most erről a kis köcsögről van szó, nem másról. Kálmán :DDD

vénkujon 2010.05.28. 07:58:26

az elbaszott pinabajusz mindent elmond a viselőjéről..

pasztasutta (törölt) 2010.05.28. 07:58:57

@Franciska18:
Azért van egy kis különbség az általad felsorolt emberek és e között a hernyó között: az előbbiek rendelkeznek némi szakmai háttérrel is...

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.05.28. 08:02:16

Tetszik ez a színjáték, komolyan... Hörrtívísek amúgyis komoly gyakorlatot szereztek az ilyen reality show-k gyártásában. :D

@fluxation: gondolod, hogy az általad hivatkozott észlény a Rákosy vagy Rátkay vagy milyen kálmánka? ;)

stars7726 2010.05.28. 08:02:59

nem baj kálmán,nem fogsz hiányozni...
legalább lesz időd gyúrni...

Chicano 2010.05.28. 08:03:25

Legalább kirakták. A baloldali szócsövekből valaha is kiraktak bárkit hasonló dologért? Soha senkit. Megint ez az undorító balliberális képmutatás...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.05.28. 08:03:52

A HírTV kiváló minőségű (ami nem feltétlenül jelent elfogulatlant) csatorna lenne Philip és Csintalan nélkül.Profi híradások, mindenütt ott vannak, a Célpont c. műsor pedig több politikai botrányt feszegetett fennállása óta, mint az össze töbi csatorna együttvéve a magyar televíziózás létezése óta. Nem tudom, Csintalan van-e még, vagy az abszolút vállalhatatlan betelefonálós műsora, Philip távozása több mint kellemes.

Nagyon helyes tőlük, hogy ezt meglépték, csak ezt sokkal korábban kellett volna.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.05.28. 08:06:14

@Chicano: de miért rakták ki ilyen nagy hirtelen és buzgósággal? Valami van még itt a háttérben, amiről nem tudunk.

Vahakomb 2010.05.28. 08:08:52

Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy mi van a dolog mögött!? Mert, hogy nem ezért menesztették, az tuti!

Vahakomb 2010.05.28. 08:10:25

@agyvihar: Na, "agyvihar", egy csavarra jár az eszünk! Csat Te 2 perccel hamarabb olvastad el a posztot! :))

Zetek 2010.05.28. 08:14:29

Géza, ez a magángazdaság. Azt úgy, akkor és addig alkalmaznak, amíg akarnak. Megkeresnéd nekem, a Kuncze műsort vezet a Klub Rádióban témájú háborgásodat?

Bluesrider 2010.05.28. 08:17:12

Mint Kálmánt megdöbbentett, hogy így hívják őt is. Egy világ omlott össze bennem, bocs de nem tudom feldolgozni...

dr yetee 69 2010.05.28. 08:21:26

Nem a kirugása a gáz,hanem az,hogy anno alkalmazták!

Fittipaldi 2010.05.28. 08:25:51

van sapka, nincs sapka?

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.05.28. 08:29:46

Rákay Philip, Sebestyén Balázs, Lilu, Vadon János, ezeket a topgeciket akik zpozitív és egyéb szélsőizralei csatornákból jöttek végre ki kéne verni a média faszából. Aztán meg a többit is...

Chicano 2010.05.28. 08:31:54

@agyvihar: "de miért rakták ki ilyen nagy hirtelen és buzgósággal? Valami van még itt a háttérben, amiről nem tudunk. "

Azért mert így kell. A HírTV példaértékűen cselekedett, ezért dicséret illeti nem fikázás. Egyébként mennyit kellett volna várni? Nem ez a kérdés hanem az hogy miért EZ szúrja a ballib urak szemét és miért nem az a sok senkiházi ballib megmondóember aki ott van a baloldali szócsövekben és ugyanígy veszi fel az állami pénzeket. Nézzétek már meg például a heti hetes stáblistáját! Selypike újságja rendszeresen dolgozott állami megrendelésekre és most kapott több millát ajándékba Hillertől. Ez nem nyomja ki a biztit nálatok? Én ettől tudok hányni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2010.05.28. 08:32:01

No de mi lehet a háttérben? Ez olyan értelmetlennek tűnik, hogy még a sorok között sem lehet olvasni...

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 08:37:16

@sagia77: A háttérben?!
Nem tudta követni a csintalan,szürös,pozsgai,pintér..stb. féle MSZMP-s irányelveket amit vekker viktor felvállalt a kommenizmus ujjá alakítása jegyében.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.05.28. 08:42:34

@Chicano: Nálunk? Kiről beszélsz? Nekem aztán a mostani baloldal nem a szívügyem, felőlem pusztulhatnak.

Érdemes lenne megtanulni, hogy ha valaki kérdést tesz fel, az nem jelenti azt, hogy automatikusan egyik vagy másik táborba tartozik. Szép is lenne, ha a jobboldalnak csupa bégető birkából kellene állnia, akik soha semmit sem kérdőjelezhetnek meg, amit a jobbosok csinálnak.

Nekem a birkaság a visszataszító, bármilyen oldali is legyen.

isssti 2010.05.28. 08:45:00

@pasztasutta: Helyesbitenék kedves álliberálkomcsi szurkoló honfitársaim: BoLgárAczélAvar..stb akkora komcsik még a múltrencerből, hogy rég ki kellett volna őket tiltani mindenféle médiafelületről - no persze ez csak Csehorsz-Románia és hasonló országokban van igy: nálunk, hála NEKTEK, kedves ""liberális"" barátaim, erről szó sem lehet!!!

Rákay csak simán gusztustalan - ezekhez képest ő még simán matyóhimzés kategória!

isssti 2010.05.28. 08:48:07

@Chicano: BALLIB KETTŐSMÉRCE!!!

NO COMMENT!

SZERENCSÉRE NAGYON LEJÁRT AZ IDEJÜK!

Még pár utolsót rúgódnak a Hirtvn- Fideszen, aztán végképp kimúltak: mennek a helyükre: a szeméttelepre!! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.05.28. 08:54:31

tényleg elhiszitek ezt a baromságot?
simán feljebb lett buktatva, ennyi :D

moleskine555 2010.05.28. 08:59:47

Nos: a végtelenül mű,álszofisztikált, modoros, permanensen fikázó műsortvezető vajon milyen érdemi kommunikációs tanácsokat adhat? Azért, mert valaki csak fikázni tud, és ehhez egy műsort is "kap", ezért már KOMMUNIKÁCIÓS tanácsadó lehet valaki???? Ez tényleg így van?!
Bravó!

Jimbo75 2010.05.28. 09:15:32

Soha nem bírtam ezt a mélymagyar faszt, ha olyan nagy magyar, akkor faszért hívatja magát Philipnek? Csíra....

2010.05.28. 09:17:49

"Fidesz óta tudjuk: irányt váltani sose késő"

Tökéletes megállapítás. A fidesz tulajdonképpen folyamatosan irányt vált, amerre éppen fújja a szél. Hivhatjuk ezt köpönyegforgatásnak is, ha találóbb, és szókimondóbb kifejezést keresünk arra a tevékenységre, melyet a fidesz csinál. Egyébként ez a történet szvsz csak kirakat. Zsilip visszatér.

2010.05.28. 09:20:58

@moleskine555: "Ez tényleg így van?"

Így ám. Semmi sem számít, egy a lényeg, haveri körbe vagy vagy nem. Ez megy kicsiben, és nagyban is. Kb ezért tart ott az ország ahol.

Vizibolha 2010.05.28. 09:29:14

Oh, HirTV csucspontja Kerenyivel volt anno, o igazi vidam arc volt :) Csirip-csirip ;)

Brain$torming 2010.05.28. 09:30:26

@takácsalfréd: szeretnél te olyan ellenszenves lenni, mint Dúró Dóra.

pasztasutta (törölt) 2010.05.28. 09:31:44

@isssti: abszolút megértem az álláspontodat, mivel nem vagyok liberális, sem komcsi, sem jobboldali. én az új generációs hazafiakat képviselem, akik csak szimplán szeretik a hazájukat. Persze ezt a jobbszélről biztos nehéz felfogni.

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 09:32:57

Kedves álliberálkomcsi@isssti: Pozsgai,Pintér,Szűrős,Csintalan...Stb.kik a múltrendszerből és most melyik pártban politizálnak????
HogyisvanezKiakomcsibb?!

Tibike15 2010.05.28. 09:33:55

A Hir Tv próbálja a pártatlanság látszatát fenntartani, de még így sem lesz egyszerü, mert szinte csak fideszesek meg LMP-sek nyilatkoznak nekik.
A Demszky meg a szocik, libsik nem nyilatkoznak a Hir Tvnek, ami mondjuk most már nem is lesz annyira fontos, mert nagyon nem érdekel senkit, hogy mit kárognak az ellenzékiek, az a fontos, hogy mit csinál a kormány.

Ppix 2010.05.28. 09:34:30

@Chicano:
Példaértékűen, hogyne.

Meglepő, hogy mennyi szemellenzős van errefelé.
A kamu álszentség, ami szánalmes ebben a sztoriban. Mi lenne itt összeférhetetlen??? Talán az, hogy a párt talpnyalója a párt egyik vállalkozásától átigazolt a párt másik vállalkozásába?
Nem rúgtak ki senkit sehonnan, csak a saját bugyuta híveiket próbálják azzal etetni, hogy mecsoda ájrópai tisztesség uralkodik náluk.

Muhaha. Csak röhögni lehet ezen a képmutatáson...

Aiasz 2010.05.28. 09:34:57

Mikor nem rúták ki az volt a bajod, most, hogy kirúgták meg az. Minden szarba lele tudtok kötni. Foglalkozzatok inkább az előzetesben ülő tömeggel, akik mind szocik. Nekik is majd új börtönöket kell építeni közpénzből.

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 09:41:33

Haggyuk már ezt a komcsizást!
Lényeg,hogy Vekker Viktor megcsinálja magának a tutit,4 gyerek után nem kell adóznia,meg kinek nem kell még?
Na kiknek van még magyaroszágon 4 gyereke vagy annál több?!

Tibike15 2010.05.28. 09:43:23

@Gyeprefing Padrafos: Gyurcsánynak ? Demszkynek (több nőtől)

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 09:50:14

@BioDroid: 4 év alatt meg a fineszesek,lopják szét majd az országot(mert neki lesz lehetőségük),s nekik kell majd átadni a cellákat.
És ez így megy tovább a végtelenségig!!

gonosztojás (törölt) 2010.05.28. 09:52:53

gyeprefing
Kinek van még? A fajtájának.
Van hogy 8-10 is...

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 09:57:37

Vekker Viktor és a cigányok ezen túl alanyi jogon adómentesek lesznek!
Erre tessék gombot varrni!!!!

yerico1 2010.05.28. 10:04:31

Mi, hogy a HírTV pártatlan? Na, ez az év vicce. Ennél elfogultabb tévét keresve se lehetne találni, meg lehet nézni, hogy az eddigi pesszimista tévéből hirtelen sikerpropagandista tévé lesz belőle.

Állítsuk meg a ......... 2010.05.28. 10:06:37

Na ilyen hasonló kis férgekből áll az egész fidesz bagázs.
Azt amit felénk promótálni akarnak, ezek a " szentéletüek", na azt már 2000-ben sem hittem el.

Frank Columbo 2010.05.28. 10:07:33

Mennyire egy ellenszenves gusztustalan álszent képmutató genny ez a KÁLMÁN még a nevét se vállalja inkább filipezik itt mintha az trendi lenne. Ő a fityesz Batiz Andrása csak talán még nála is gusztustalanabb (ami valljuk be nem könnyű) azzal a sunyi vigyorával a 80-as évekbeli elsős gimis srácokéhoz hasonló még növőben lévő bajsza alatt. Pontosan az ilyen alakokból lesznek a kormányszóvivők, tanácsadók stb, egy tehetségtelen senki aki jó kapcsolatokkal gennyesre keresheti magát zéró munkával az adófizetők pénzén, aztán majd alapít egy tanácsadói céget csakúgy mint Batiz tette és kapja tovább a kormány megrendeléseket.

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 10:08:29

Nem a rémHír tv mondta,mikor szétverték ,felgyújtották a tv székházat,hogy a "FORRADALMI FIATALOK..." ???

takácsalfréd 2010.05.28. 10:15:12

@Franciska18: Miről beszélsz, kislány? Nem oldalfüggő a faszág. Te is az vagy, de nem azért, mert jobbos vagy, hanem mert simán hülye.

sunázósün 2010.05.28. 10:30:26

@Frank Columbo: a tanácsadói cégét már rég megalapította és kapta is rendesen a zsíros megrendeléseket a fideszes önkormányzatoktól.
Nemcsak kormányon van pénz, az önkoriknál is, ráadásul onnan még obégatni is lehet, hogy a kormány sokat von el, belerokkanunk, közben meg rókakálmánok bankszámláit turbózzák.

bgabor1911 2010.05.28. 10:31:01

Milyen undorító, elfogult, balliberális cikk.

Mintha a baloldalon nem pont ugyanez folyna, csak éppen nagy tételben.
Tessék megnézni a heti heteses "művészeket", meg az ő állami szerződéseiket.

És még valami: inkább EZER Rákay Philip mint EGY farkasházy tivadar.

A Hír TV pedig a legszínvonalasabb magyar televízió. Fényévekkel jár az MTV, DunaTV, RTLklub meg a TV2 előtt, felett. Erre a ballib médiamunkások (mint a cikkíró) is rájönnének ha néznék.

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.05.28. 10:44:52

@bgabor1911: Nagyon helyes!!!!
Csak a fosszájú fábrit a fő seggnyalótokat kifelejtetted a kultúrális forradalmotokból!!!!

almee 2010.05.28. 10:47:10

@pasztasutta: Szakmai hátszéllel, nem háttérrel. Fiala, Aczél nekem soha nem volt a szakmaiság szinonímája. Egy rendszerhű seggnalyó brigád. Ezeket is remélem söprik ahol még nyomuk van. Nincs helyük a magyar sajtóban.

lookout 2010.05.28. 11:07:26

Lassan, de biztosan születgetnek a jövő Horváth Évái, muhaha....

átlátó 2010.05.28. 11:20:49

Csak a rend miatt: Itt a "hedlájn" úgy vagyon írva, hogy a Hír tv. dobta. Oszt kiderül, hogy közös megegyezéssel elváltak. Ez emlékeim szerint nem egyedi eset sem a Hír tv-nél, sem úgy általában. Ilyen blogokban meg azt ír az írója, amit akar, a kommentelők meg azt kommentelnek, (én is, mielőtt valaki ezt nem veszi észre) amit akarnak. Ettől viszont azt is hiszik, hogy jobb lesz a napjuk, de ez nem biztos. Továbbá: ízlésről és, hogy kinek milyen a fejszerkezete hörögni nem szoktam, azt látom, hogy van aki igen. :) Jórészt ezért is gondolom azt, (neked külön @Frank Columbo): te ott maradtál a gimnáziumi érettségiddel, ez a gyerek meg éppenúgy a kapcsolataival (is) keresi a pénzét, ahogy mindenki. A kapcsolat tőke megléte ellen még a sarki fűszeres se tiltakozik, mondjuk a beszállítójánál. ( Ennek kapcsán most vélertlenszerűen jutott eszembe, hogy Printz úrnak, - a Gáborra gondolok is elég volt csak szinte telefonálni az ismerősöknek és csak látszólagos volt a hitelképességi vizsgálat.) És most te jössz Zöld Marci, ha jól látom te linkelted be ezt a videot. Éppen eleget, vagyis sokat voltam "beksztédzsben", meg tv.studiók sarkában ahhoz, hogy bizonyos műsorok levelezési rovatába érkező irományokat vagy tudatmódosítószerek bevitelével, vagy az iromány leszarásával, - a technikai személyzetre való tekintettel - lefingásával lehet csak kompenzálni. Ez utóbbit választotta ez az akkor még igencsak fiatalember és tette ezt nem a nagyközönség számára, hanem levezetésképpen a sok esetben egy bizonyos szint alatti néző kritikájaként. Te blogíró, gondolom te se örülnél annak, ha a magánszámodnak tekintendő lófaszszopkodásodat valaki, aki ezt megnézhette, akaratod és beleegyezésed nélkül közszemlére tenné. Erre a felvételre már nem egy esetben reagált a "főhős", megértem, ha érdeklődési körén kívül helyezkedik el. Ahogy gondolom érdeklődési körén kívül vannak azok is, akik itt ugatják a Holdat.Itt megjegyezni kívánom, tehát megjegyzem, hogy titokban el kellene helyezni egy kamerát azokban a helységekben, ahol a mostanság divatos "megasztárokat" keresik és meg is találják. Na az lenne a sóműsor, ami ott a szünetekben elhangzik, holott levezetésként szívhatnának is a zsűritagok, hogy túléljék a sztárcsinálást. Szóval blogíró, valami olyat kellett volna ide tenned, hogy egy Nokiás dobozt, vagy valamilyen borítékot vesz át valahol, hajlott gerincel. Föladtam a leckét...meghaladja a képességeidet.

fülzsír 2010.05.28. 12:05:12

Rákay Philip szombatonként nagyon igényes kulturális műsort készített. Hiányozni fog.

Állítsuk meg a ......... 2010.05.28. 12:08:46

"Abban is „rekorder” voltam ‒ bár erre nem biztos, hogy büszkének illik
lenni –, hogy az egész gimnáziumban nekem volt a legtöbb egyesem oroszból. Mielıtt
kimondom ezt a számot, megjegyzem, nem a túlzás kedvéért mondom: egy félév alatt
negyvenhat darab egyest sikerült begyőjtenem. És hogy miért nem buktam meg? Úgy kaptam
végül kettest év végén, hogy az utolsó elıtti órán megfogtam a gitáromat, bevittem az
iskolába, és az orosztanárnınek elénekeltem ‒ nagyon arcátlan módon – a „Zsgyi minyjá i já
vernusz tolká ócseny zsgyí”, azaz a „Várj reám, s én megjövök, hogyha vársz nagyon”
kezdető dalt, mire az orosztanárnı könnyes szemmel beírta a kettest. Mondták is a szüleim
nevetve, hogy „mégiscsak szorult beléd valami élelmesség”. Egyébként vadkommunista
vezetés tombolt az iskolában, dacára annak, hogy én 1990-ben érettségiztem. Negyedikesek
voltunk, amikor Orbán Viktor elmondta – azóta legendássá vált - beszédét a Hısök terén,
Nagy Imre és mártírtársai újratemetésén. Soha nem felejtem el, hogy ez a bizonyos
orosztanárnı ‒ akinek a férje volt a Brezsnyevre emlékeztetı iskolaigazgató ‒ odajött hozzám
a beszéd másnapján, és finoman puhatolózva ‒ talán provokálva? – megkérdezte: „Hallotta,
milyen jól beszélt az a fiatalember?” Nem sokkal késıbb, hatalmas Fidesz jelvényt tőztem az
iskolatáskámra, leginkább azért, hogy idegesítsem ıket. Aztán jött az érettségi és rugalmasan
elszakadtunk egymástól. Említettem már, hogy a lázadó korszakomat éltem éppen, így aztán
nem nagyon tudtam, hogy mihez is kéne kezdenem. Kacérkodtam a színmővészetivel, de
gondoltam kishitően, engem oda úgysem vesznek fel, inkább nem is megyek sehová. Majd
pár hónap elteltével egy „véletlen” kapcsán a Szekszárdi Városi Televízióba kerültem"

A kis hamis egyes oroszból:DDD, már ott mekkora ellenálló volt, ezért vették hát fel a fideszbe.
Olyan nagyokat szépítenek magukon ezek a gyászhuszárok, azok is akik MSZMP tagok, meg Kisz titkárok voltak.

Frank Columbo 2010.05.28. 12:25:01

@átlátó: A magán szférában a "kapcsolat tőke" kicsit másképp működik mint mondjuk az állami szférában. A sarki fűszeres is csak addig fog a haverjától rendelni árut amig az hibátlan, na és persze nem az emberek adójából fizet. A Kálmán féle tanácsadói kamu meló kicsit másról szól, egyrészt valós ellenszolgáltatást a pénzért gyakorlatilag nem nyújt az államnak, másrészt az én és a te befizetett adódból kapja a jóval nagyobb összegeket mint azt az átlag polgár megszokhatta, amit egyébként sokkal értelmesebb dolgokra is lehetne költeni. És ha már személyeskedni kezdtél: a végzettségem jóval tovább ível az érettségin, munkám nem kapcsolódik az aktuális kormányokhoz, mégis meg lehet belőle élni és nem kellett miatta benyalnom magam sehova elég volt a meglévő tudásom. Az országban pedig vannak sokkal értelmesebb vagy a te szemszögödből nézve jóval magasabb végzettséggel rendelkező emberek mint Kálmán vagy te, mégsem kapnak zsíros állami megrendeléseket pedig lehet jobb lenne ha ők osztanák az észt. Az érdek kapcsolatok nem mindig az intelligencián múlnak hanem azon ki mennyire pofátlan, főleg ha a politikai érdekkapcsolatokról beszélünk. Eleve akinek bármilyen köze van politikai szervezetekhez tök mindegy melyik oldalról az már gyanus ember, politikus sosem lehet becsületes ember, ezért nincs értelme Kálmánkát se védened, hacsak nem vagy te is politikus.

loláb 2010.05.28. 13:06:38

A Hír tv országos tv csatorna. Hogyha Fülöp a karakószörcsögi önkormányzatnak ad tanácsokat, az valószinüleg kevésbé befolyásolja az objektivitását, mintha a kormánynak teszi ugyanezt. Mert lehet, hogy az érintett önkormányzattal kapcsolatban egyetlen, országos érdeklődésre számot tartó ügy sem lesz.

Különben pedig, össze kéne számolni, hogy az elmult nyolc év botrányos ügyei hány lemondást, vagy kirúgást eredményezett..., aztán lehet ugatni arról, hogy az egyik kutya-e vagy a másik eb.

jet set 2010.05.28. 13:08:07

@www.Bisex.hu: Nekem sem. Normális ember nem hívja magát Philipnek. A Viva tévén még poén lehetett, de egy komoly csatornánál hívja már a saját nevén. Ha Kálmán, akkor Kálmán.

isssti 2010.05.28. 13:12:30

@pasztasutta: Nem tudom, sosem voltam a jobbszélen.
"Újgenerációshazafi" ..hmm, hát ez igy elsőre elég gázosan hangzik..

Ez valami új kifejezés, az eszdéesz levitézlett zs-inek?

isssti 2010.05.28. 13:32:12

@Gyeprefing Padrafos: brávóó, sikerült 4db, többékevésbé Fideszhez köthető illetőt találnod -megjegyzem, Csintalan kivételével mind vállalható.

A dolgok megértéséhez egy kis segitség: 1, vegyük észre a különbséget: ballib oldal egyenlő exkomcsik gyülekezete(megjegyzem, zászlóshajó pártjuk máig a komcsi önkénypárt JOGUTÓdja -bocs a megrázó hirekért!) - nem egy lapon kezelendő a jobboldalon esetleg -sajnálatos mód-szórványosan feltűnő exkomcsikkal.
2. a LÉNYEG:megitélésükkor próbáld tevékenységüket vizsgálni: Szűrös(jó ideje visszavonult) -légynek sem árt, Pozsgai: Debrecenben egyetemi tanár, politikailag nem aktiv Pintér: nem tudom mitől exkomcsi, de talán felhomályositasz..
Csintalan: gusztustalan utolsó féreg - megélhetési jobboldali

Most megkérlek válassz a ballib oldal prominensei közül bárkit: elemezzük ki tevékenységének-múltjának pozitiv vetületet....jó sok lesz!!!

csárli hárper 2010.05.28. 14:18:55

@bgabor1911:" A Hír TV pedig a legszínvonalasabb magyar televízió."... már mindent láttam, hallottam, jöhet az atom....

szigiri 2010.05.28. 15:03:20

nem kutyakomédia ez a KIDOBTÁK?? Minap ezt olvastam a hírekben:

"Az új kommunikációs rendszerről tartott háttérbeszélgetésen részt vett Rákay Philip is, akinek jövőbeni szerepét egyelőre nem árulták el. Az Index információi szerint Rákay a Navracsics Tibor alá rendelt Országimázs Tanács egyik felelőse lesz."

Gestas 2010.05.28. 15:23:39

Rákay Phlip, született Viva Kálmán, a magyar televíziózás egyik legkellemetlenebb mellékterméke.Valami egészen hihetetlen módon, önmagába tudja sűríteni mindazt amit a celebekben rühellni lehet.Önelégült, buta, arrogáns, mérsékelten tehetséges, simulékony, nyalógép, ájtatos fasz!Ha valamit kihagytam,az csak a véletlen műve lehet.
Született salakanyag!

sunázósün 2010.05.28. 15:40:03

@pcr: "Negyedikesek
voltunk, amikor Orbán Viktor elmondta – azóta legendássá vált - beszédét a Hısök terén,
Nagy Imre és mártírtársai újratemetésén. Soha nem felejtem el, hogy ez a bizonyos
orosztanárnı ‒ akinek a férje volt a Brezsnyevre emlékeztetı iskolaigazgató ‒ odajött hozzám
a beszéd másnapján, és finoman puhatolózva ‒ talán provokálva? – megkérdezte: „Hallotta,
milyen jól beszélt az a fiatalember?”

Ez már ott bukik, hogy akkor már vakáció volt, épp a szóbelik voltak aznap az érettségizőknek, tehát Kálmánka már a közelében sem volt az iskolának másnap, így nehezen kérdezhetett tőle ilyet "Brezsnyev".
Ja, és egy újabb "apróság" : Nagy Imre és társainak újratemetése 1989. jun. 16-án PÉNTEKEN volt, szóval duplán kilőve Kálmika "másnapi sztorija".
Még hazudni sem tud, mit keres ez a Fideszben?

alibaszna de bamba (törölt) 2010.05.28. 15:44:54

Rákai Philipposz egy takony,maradhatott volna a rémHír tvénél,odavaló.
Sajnos,ahogy a posztolók is említik:a jó elvtárs nem vész el,csak átalakul,ahogy lenni szokott kommunistáéknál(MSZMP-FIDESZ):felfelé "buktatják"

átlátó 2010.05.28. 16:54:56

@Frank Columbo: Na jól van, rövidre zárom én ezt. És úgy, hogy nem játszom meg azt az "entellektüel" -szerű izét, ami csak a szar elkenésére való. Szóval, nálad magasabb és alacsonyabb végzettségűeknek is mondhatnám, hogy szarok rátok. De nem mondom. Amúgy meg nem védőbeszédet tartottam, egyszerűen a "rendszerek" működéséről mondtam véleményt, ahogy a videomellékletre is csak leírtam az én variációmat.

átlátó 2010.05.28. 17:07:31

@átlátó: É még az is eszembe jutott, hogy a tanácsadásokért megdolgozott, az, hogy nem tőletek kértek tanácsot, ezért ne rá fröcsögjetek. Egyszerűen nem benneteket kérdeznek meg bizonyos dolgokról és az, hogy csak a Fidesz oldali önkormányzatoknak van erre igénye, arról pedig ha megkérdeznétek az MSZP-t, hogy ők kiktől kérnek tanácsot és miért nem a Rákaytól, ha tanács kell nekik. :) Továbbá. Az, hogy ezek a tanácsok mennyire használhatóak, megint csak nem ti döntitek el, majd eldöntik azok, akik kérték. Végül is nem ingyébe kapott dobozokat és borítékokat, ez pedig nem olyan baj. Előre szólok, hogy aki most pedig válaszul azt forszírozza, hogy neki egy "ilyen" embertől nem kellene tanács, azt elhajtom a retekbe. Nem azért, mert nem kéne neki tanács, hanem azért, mert nincs olyan helyzetben, ogy tanácsot kellene kérnie, akkor meg ne is pofázzon, hogy nem kell neki tanács. :)

szerella 2010.05.28. 17:13:59

@sunázósün: elismerésem az alaposságért!
Ez ma mindent visz :)

nem nemsiker_s 2010.05.28. 17:40:23

Most mi van ? Ebben mi a hírérték ?
Filip elment egy másik munkahelyre, és ebből kifolyólag közös megegyezéssel megszűnt a Hír Tv-s posztja. És ?

Komolyan mondom ez faszság.

A szocik táborában ennél sokkal érdekesebb dolgok történnek sztem.

Lúdtalp 2010.05.28. 17:41:46

A Népszabó bértollnokairól szóló kritikádat merre találom?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.28. 18:10:10

A Hír Tv nagyon jól tette. Egészen más, ha egy olyan fickó, akinek műsora van egy, az akkori kormányt gyakran bíráló tévében, az egyben az egyik ellenzéki párt sajtósa, protokollistája (vagy fordítva), vagy az, ha a kormány egyik ismert embere vezet műsort egy tévében. A kormány nem ugyanaz, mint EGY ellenzéki párt. Ha Philip a Hír Tv-nél maradt volna, akkor most már azzal lehetne őket cseszegetni, hogy ők a kormány szócsöve. Ami nyilván nem akarnak lenni, mert azért eddig sem voltak a Fidesz kritikátlan hívei. Egy "kormánytévé" nyilván jobban csípné mindenki szemét, mint egy valamelyik párthoz valamennyire húzó tévé, mert az más. Ennyi. Jól tették.

tgereben 2010.05.28. 18:13:28

Mennyivel érdekesebb lenne ez a hír, ha valahogy így szólna: "Dobta a Philips-et a hírTV" ....

kultúrpesszimista 2010.05.28. 18:41:52

@Franciska18:

Anyád picsáját! Fialát hagyd békén és ne említsd itt!

kultúrpesszimista 2010.05.28. 18:45:48

@Tomi from Space:

Kívánom, hogy a fogaid egy zsidó üsse ki. Sarlóval, kalapáccsal. Előtte Vadon Jánosozz és szélsőizraelizhetnél egy utolsót, te irigy patkány, te.

kultúrpesszimista 2010.05.28. 18:48:37

@almee:

"Fiala, Aczél nekem soha nem volt a szakmaiság szinonímája"

Tééééééényleg?! És ki vagy te, első számú nímand, hogy megítéld ezt?! Csak nem mondjuk a régi Vitray Tamás szelleméhez lenne szerencsém?

borovi 2010.05.28. 18:58:38

@Brain$torming: Tolnád, mi? Csak aztán Előd rá ne csapjon a pöcsödre.

főtengelyköszörülőkisiparostanonc 2010.05.28. 19:10:44

@bgabor1911: Akkor a HIR Tv-t nézzed reggeltől-estig, de semmi mást nem nézhetsz.t! Ja és verd ki a Rákay Kálmán- Philipre.

kuki123 2010.05.28. 20:37:54

ennyire ínycsiklandozóan Fidesz segget nyalogató embert még nem láttam....

egy ideig néztem a műsorát...és minden héten újra és újra ugyan úgy áradozott...

mint egy megakadt lemez...csodálom hogy eddig is ott volt ez a 0 szakmaiságot az asztalra letevő senki

egy pöcsköcsög volt, nem fog hiányozni...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.05.28. 20:55:42

A mai Péntek 8-ban már nem csak nem szerepelt, de még a főcímből is kivágták.

juhaszcs 2010.05.28. 21:12:18

Fényesre nyalta 8 év alatt Orbán diktátor valagát,most kap egy zsíros állást és nyalhatja tovább a király valagát.
Egfészségére.:-))
Szarjon sün családot!

pasztasutta (törölt) 2010.05.28. 22:16:22

@isssti: valóban te nem lehetsz még a jobbszélen sem. két beírásod alapján te csak a troll mezőnyben foglalhatsz helyet.

tomfix4 2010.05.28. 23:15:24

Mer a Gyurcsány meg a többi MSZP-s sosem lopott ugye?

tomfix4 2010.05.28. 23:16:34

@főtengelyköszörülőkisiparostanonc: TE MEG S*OPD KERESZTBE AZ ATV-SEKET BUZERNYÁK!

dr. médiafigyelőbété 2010.05.28. 23:50:28

Ez a Rákay az a Filip,aki a Hír Tv-ben pl.: egy Makovecz-interjú alatt olyan ájtatosan,aggódva tud nézni,és szinte "issza" a riportalany szavait?Az alakítása olyan drámai,hogy az adásrendezők a műsor folyamán hosszabb ideig szokták őt mutatni,mint a megkérdezettet.
Ja, és van egy szőke hírolvasó pi.a,aki olyan gyilkos-, " nemzethalál"-tekintettel néz a kamerába a hírolvasás alatt,mintha akkor jönne el a világvége./ Hír Tv szintén/.
Óvónéninek nem lenne jó,az biztos...Pedig amúgy nem rossz dög.

ohh_vazze 2010.05.28. 23:53:11

Édes Istenem! Megélhetési médiamunkás... Ki a fene hallott már ilyenről?!? Ráadásul ez már az utolsó generációs úttörők korszakából. Alakul az átmenet, ha nehézkesen is.... Ha én tudom a választások előtt, hogy Vona nem szavaz a kettős állampolgárságra és a Zsilipet kirúgják ezzel a szöveggel a HírTV-től, hát én nem is tudom hova ikszeltem volna:-) Muhaha:-) Ajjajj...valami csontvázak a szekrényből...:-) Hát aki ezt komolyan veszi az tényleg megérdemli...:-)))

sofalwy 2010.05.29. 01:10:16

A blogban a címszereplővel kapcsolatban megjelenő indulatok statisztikailag is jelzik, hogy nem igazán megnyerő figura a most pozíciót váltó szerencsétlen. Elfogulatlan emberként azt mondom, hogy szerencsétlenül avitt a stílusa és maníros. Mondanivalója nincs igazán, a műsoraiban úgy beszélget velünk (korlátozottan és egyoldalúan) mintha öregasszonyoknál kellene bevágódnia a falusi pletykaklubban. Nyálasan bemondja a "jófiús" kötelezőket, aztán ennyi. Rosszul kitalált megjelenési elemei is inkább Jávor Pállal kelhetnének versenybe, mit egy korszerűen, jó ízléssel megáldott férfiemberével.
Az igazán nagy baj ezzel a hírrel az, hogy a pár óra múlva felesketendő országos vezető nem látja be, hogy ez a szerencsétlen félművelt ember nem lesz igazán jó imázs-elem, ha stábjában pajzsra emeli. Vitray Tamás rosszabb napjaiban volt ilyen szájbarágó és nyálcsúszékony - sokat veszített a magyar közélet az ő televíziós szétterjedésével. Talán nem kellene most ezzel a szánalmas figurával ismételten elundorítani az embereket a "Magyar" imázsától.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.29. 02:26:24

Itt már másodszor cseszegetitek Vitrayt. Emberek, ti valószínűleg pelenkások voltatok akkor, amikor ő az öregedő éveit a tévénél töltötte, ezért csak dumáltok a levegőbe. Vitray az egész országnak szóló, érdekes tévét tudott csinálni. Kulturált, tájékozott ember, akkoriban még nem volt szokás, hogy valahol találnak egy pinadroidot, és odaültetik a reggeli műsorba, hogy beszélgessen érdekesen. Aztán fusson, ki merre lát. Vitray korrekt újságíró volt. A hétköznapi emberekről is sokak által kedvelt műsorokat tudott csinálni, de úgy, hogy közben nem alacsonyította le a műsort egy Mónika-show színvonaltalanságára. Akkor még a tévé próbálta felfelé húzni a nézőt, és nem a nézőt követte lefelé. Fel tudott fedezni az országnak kicsi, de érdekes tehetségektől kezdve nagy, de ismeretlen emberekig sok kedvencet. Gördülékeny műsorokat tudott készíteni, papír nélkül is simán elbeszélgetett az interjúalanyával, és soha nem volt szenzációhajhász, bombasztikus, "kertévés" a stílusa. Sportkommentátornak is jó volt, megnyugtató volt, ha az olimpián ő is ott volt, szerencsére a sportkommentátorok között meglettek a méltó utódai. Ha jól emlékszem, Szántó Dávid az ő tanítványa volt, és sose legyen rosszabb sportkommentátorunk a fülesnél, ebben megegyezhetünk. Lehet, hogy a fénykorbeli Vitray ma már idegen, avítt lenne a nézőknek, de ez csak azért lenne így, mert a tévézés stílusa lett olyan szar, hogy az elfásult, elbutult néző nem tudná követni az ő visszafogott stílusát. Akinek nem tetszik, az nézze Havast, Stólbucit, Horváth Évát, Maunikát, és dagonyázzon boldogan.

Spéter46 2010.05.29. 05:18:39

@pasztasutta: Köszi! Végre nevettem is egy hozzászóláson!!!
Tényleg szellemes vagy! :-)))

nestrot10 2010.05.29. 06:46:31

"Egyszínű" falvakat városokat hoz létre a Fityisz banda a választási törvény módosításával!::: Hát..mondtam már.. olyan törvényeket és alkotmányt módosít a gonosz törpe, hogy nem lehet majd demokratikus úton leváltani, csak FEGYVERREL, de senki nem akarja kimondani, hogy a Király...hm..király?,... a törpe ... meztelen!

Lesz itt igazi FORRADALOM, fegyverekkel!!!!

A Filip meg egy karrierista szar ember!

kultúrpesszimista 2010.05.29. 06:49:04

@Androsz:

Ki cseszegette?! Olvass már vissza... Én aztán nem. Hangsúlyozom: "A" Vitrayról beszéltem, egykori önmagáról, a Mesterről. Mindenféle irónia nélkül. Tehát nem arról a Vitrayról, aki árnyéka lett egykori önmagának és akit 2-3 éve lehetett látni a képernyőn, sportot közvetíteni.

egyittlakó (törölt) 2010.05.29. 06:50:28

@Chicano: "A baloldali szócsövekből valaha is kiraktak bárkit hasonló dologért? "
A baloldaliak nem csináltak hasonlót. Ugye, milyen egyszerű? Ha az anyját vágta volna kenterbe, akkor is megvédenéd ezt a surmót?
Ja, még te beszélsz képmutatásról?

egyittlakó (törölt) 2010.05.29. 06:57:00

@Schindler Pistája: " A magyar tévékből ki kell baszni az össze zsidót, komcsit és köcsögöt."

Aha, neked meg orvost kellene keresni, mert vannak olyan szakemberek, akik tudnák orvosolni a problémádat. Addig sem mászkálnál az egészséges emberek között.

egyittlakó (törölt) 2010.05.29. 07:02:03

@bgabor1911: elsőre azt mondanám, hogy hülye náci vagy, de rájöttem, hogy csak egy sima tapló vagy

főtengelyköszörülőkisiparostanonc 2010.05.29. 11:48:31

@tomfix4: Gondolom te egy kis elnyomott köcsög vagy, aki feketén dolgozik, és miközben esténként a brét fényesíti a számítógépe előtt, addig ilyen kemény beszólásokat ereget el, két melegpornó film letöltése között.

knowledge tree 2010.05.30. 23:38:41

én csak azt nem értem, miért fogdossa a segglyukát:D

isssti 2010.06.01. 09:30:50

@pasztasutta: Próbáld ugyanezt magyarul: t.i.Magyarországon vagyunk - nem vagyok köteles érteni az undorground szlengedet, apuci!

isssti 2010.06.01. 09:32:46

@korcoló: Akkor nézd a Lenin tévét(tv2 gyengébbek kedvéért), az való neked...MERT MEGÉRDEMLED!

Ppix 2010.06.03. 15:09:21

@Androsz:
"Ha Philip a Hír Tv-nél maradt volna, akkor most már azzal lehetne őket cseszegetni, hogy ők a kormány szócsöve. Ami nyilván nem akarnak lenni, mert azért eddig sem voltak a Fidesz kritikátlan hívei."

Ekkorát rég röhügtem, köszi szépen. Talán csak neked nem tűnt fel, hogy a Hír TV-t a fideszből szerkesztik. A "kritikátlan hívek" valóban sértő lenne rájuk nézve, a párt kesztyűsbábjai talán jobban megfelel...

takácsalfréd 2010.06.28. 13:48:04

@Brain$torming: mindezt ilyen névvel? brainstorming, brain nélkül?
süti beállítások módosítása