Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Az élethez, a szabadsághoz és a bukfenchez való alapvető emberi jog

2010.08.10. 12:50 | partizano | 91 komment

Címkék: sport alkotmány kereszténység schmitt pál alkotmányozás

Schmitt Pálnak láthatóan már kezd kevés lenni, hogy az "emberek embere" legyen és beiktatásakot nagyívű alkotmányozási javaslatot tett, s megígérte, hogy kezdeményezi a kereszténység és a sport belefoglalását az új alkotmányba tételét (Isten, haza, párbajtőr).

Ismeretes a népi vallásos bölcsesség, hogy ha valakinek az Isten hivatalt ad, akkor észt is ad hozzá. Nos, köztársasági elnökünk élő cáfolat erre.

A józan paraszti ész azt diktálná, hogy ne beszéljen olyanról, amit nem olvasott. Még akkor sem, ha annyira lelkesíti, hogy itt nagy alkotmányozás lesz. A sport ugyanis már benne van az alkotmányban: az egsészséget a Magyar Köztársaság ... a rendszeres testedzés biztosításával ... valósítja meg.


Hétfőn azonban Schmitt Pál alkotmányjogi magasságokba emelkedett. Nyilatkozatában nem elégedett meg azzal, hogy a sport holmi eszköz legyen az egészségünk érdekében. A sportot már alapvető emberi jogként emlegette.

Schmitt Pálról nem várja el az Együttműködő Honpolgár, hogy Sólyom László szintjén értsen a alkotmányjoghoz. De azt egy egyszerű Nemzeti Együttműködő is érzi, hogy a sport aligha illik az alapvető emberi jogok közé.

 

Szolgálati közlemény: Aki bármilyen blogot beajánlott a goldenblog versenyébe, kérjük az emailben nemrég kapott "zsűri" linken szavazzon, és pipáljon egy "1"-est a Piroslapnak.

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr982210791

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mire fogunk emlékezni Schmitt Pál elnökségéből? 2010.08.10. 14:30:28

Sólyom László karakteres elnöksége után az utódnak is fel kell tudnia mutatnia valamilyen saját témát. Ilyen lehetne például a sport. (Fotó: MTI) Sólyom László elnöki mandátuma ma lejár, holnaptól Magyarország köztársasági elnöke Schmitt Pál. Vajon ...

Trackback: És milyen a hallása, Rezedák bácsi? – Római katolikus! 2010.08.10. 13:20:38

A hitet megVALLani komoly dolog. Talán nem véletlen, hogy hasonlít a VALLatásra. Ez eredetileg azt jelentette, hogy akkor is meg kell vallani a hitet, ha ennek csúnya következményei lesznek: mint a római kori keresztény mártíroknak a cirkuszi arénában....

Trackback: Ha az evangélium mellett az alkotmányt is olvasná … 2010.08.10. 13:20:22

Mármint, ha Schmitt Pál ugyanúgy olvasná az alkotmányt, ahogy az evangéliumot naponta forgatja (erről nemrég írtunk). Nos, akkor eggyel kevesebb butaságot beszélne.Pedig elsőre nem is tűnt butaságnak, amikor azt mondta a beiktatásakor: „Megvívok,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2010.08.10. 13:21:07

Küldjön már valaki egy példányt az alkotmányból ennek a szerencsétlenek...
ha már államfőt játszik, legalább az alapokkal legyen tisztában...

nikon 2010.08.10. 13:22:06

azért mekkora mázli, hogy nem egy világhírű köcsögdudást szemelt ki a viktor!

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.08.10. 13:23:21

Az állampolgár sem ért az alkotmányhoz, ez viszont jól hangzik.

fidélio 2010.08.10. 13:23:37

A kereszténységet is betenné. Pedig 10 éve még nem volt ideje templomba menni. De legalább a gyermekei visszamenőleg megvallásosodtak:
fideszfigyelo.blog.hu/2010/08/08/es_milyen_a_hallasa_rezedak_bacsi_romai_katolikus

Ja és néhány kommentelői vélemény Schmittről:
fideszfigyelo.blog.hu/2010/08/10/ha_az_evangelium_mellett_az_alkotmanyt_is_olvasna

MickthePick 2010.08.10. 13:24:03

Mivel a testmozgás az egészséges élet alapvető szükséglete, az ahhoz való jog teljesen természetes módon alapvető, és emberi.

Kicsit gyenge a mai csont, gyerekek.

Darth Revan 2010.08.10. 13:24:06

Legalabb lenne csondben ez a szerencsetlen mindenki kapcaja.

MickthePick 2010.08.10. 13:25:25

A kereszténység alkotmányozása viszont természetesen óriási ostobaság. Alkotmányba csak a vallásszabadságot lehet beletenni, ami megintcsak alapvető emberi jog.

Rántott máj (törölt) 2010.08.10. 13:31:53

@MickthePick: Majd azt teszik bele, hogy a szabad vallasgyakorlas minden kereszteny ember elidegenithetetlen joga :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 13:37:26

Már megint hazudtok!

Schmitt azt mondta, h gondja lesz rá, h az új Alkotmányban szerepet kapjon a sport.

Amit mondott, abban nem volt benne az a feltevés, h a mostaniban nem szerepel a sport. Azt is mondhatta volna, h törődni fog azzal, h az új Alkotmányban szerepet kapjon az egészség, a munka, a szólásszabadság.

Ti bazmeg nem értitek a magyar nyelvet.

Akkor lenne igazatok, ha azt mondta volna, h bele fogjuk rakni az új alkotmányba a sportot, mert a mostaniban nincs benne. Csakhogy nem ezt mondta vörösök!

Jobbulást minden értelemben.

ZöldMarci 2010.08.10. 13:42:19

@malacz69 rettegéselemző: "Remélem majd jó néven veszik tőlem, ha mint olimpiai bajnok megvívok azért, hogy a sport is az alkotmány szövegének része legyen" - fogalmazott az új államfő.
Miért kellene megvívni egy olyan dologért ami eleve benne van? Azért is megvív majd, hogy az alkotmányban Budapest maradjon a főváros?

KolompárRómeó 2010.08.10. 13:43:03

@fidélio: Ferenc testvérünk „bérmálkozott is egy darabig".

roxxtar 2010.08.10. 13:43:23

Jahát van egy zsidó tevánk.. felesleges a sportra és az egészségre ösztönzés.

Csak halkan: mégjó, hogy az ország nagyrésze kb le se szarja, hogy mit vergődtök :D

fidélio 2010.08.10. 13:51:30

@KolompárRómeó: Gyurcsány abban az interjúban éppen azt mesélte el, hogy annak ellenére nem vallásos, hogy gyermekkorából vannak vallási élményei. Nyilván egyszer bérmálkozott és többször ministrált és ezt keverte össze. De ő legalább nem akkor vett vallási fordulatot, amikor vezető tisztségviselő lett, mint Schmitt 2003 után. Vagy nem akkor, amikor pártja is "megkonzervatívosodott", mint Orbán 95-ben.

fidélio 2010.08.10. 13:54:14

@roxxtar: Az egészséghez való jog benne van az alkotmányban. Ennek eszközeként (nem pedig alapvető jogként) szerepel a sport is. Ezt senki nem akarja kivenni. Képzeld a zsidók se.

putyim 2010.08.10. 13:54:31

Ennyi rosszindulatú, hamis, sőt hazug állításra alapozott komment! Semmit sem fogtok ezekkel elérni! Csak magatokról állítotok ki rossz bizonyítványt. bizony!

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.08.10. 13:55:51

@ZöldMarci: azt hiszem, nem tudsz róla, hogy folyamatos harcról van szó... a sportnak az alkotmányban való maradásáért Incitatusnak, pardon, Schmittnek minden éjjel meg kell vívnia a Teva gyógyszertár félelmetes nindzsáival.

putyim 2010.08.10. 13:58:39

Hazugsággal magyarázni Schmitt kommentjeit, na ehhez hasonló volt eddig a 8 év során a szokásos gané támadás a libsi-komcsi vazallusok részéről. Mi lett az eredménye? Toronymagasan nyert a Fidesz és Schmitt!

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.08.10. 14:02:17

@putyim: konkrétan mi a hazugság? felettébb érdekelne, mert így csak a vádaskodás és az indulat jön át, és az kevés.

kovacsguszti68 2010.08.10. 14:09:23

@putyim: mutass rá lécci egy hazugságra. Csak egyre, könyörgöm!
Ha ezt megteszed, bizony isten megkövetem ScHmITt Pált...

kodó tamás 2010.08.10. 14:12:44

ez a sok tamás kodó.... már unom, hogy mindenki ellenzéki...
@pamut: nem tud olvasni... sport toló
@fidélio: a szentbal lesz, ha ennyire vallásos... vigyázzon rá, eltesszük a jobb mellé
+a sport a legsemmitmondóbb része az alkotmánynak...
@MickthePick: igen ám de palibá uj megközelítésben gondolja. nemcsak jog, hogy lehet futni (pl tüntetésen rendőr elől) csak ugy a zuccán, hanem KÖTELEZŐ IS LESZ. forradalmárok reggel 7től tv torna...
apropo még jó hogy nem TV MACI LETT A KÖZT.ELNÖK, bár az is vörös volt
@malacz69 rettegéselemző: erről van szó. az alkotmány 34 oldalától a 40.-ig arról lesz szó, hogy hogyan tanácsos sportolni, hogy ne legyen sport balesetünk (ugye mert az eü ellátást meg kiveszi, hisz ugysem lesz rá szükség)
összefoglalom:
ÉPÍTTESSEN MINDEN TÍZ FALU SPORTCSARNOKOT!!! vagy vívótermet? hm
és minden tizedik sportcsarnok legyen FOCISTADION!!!!!
na ezér vivjon (össze még egy kis pénzt)

szőketisza 2010.08.10. 14:15:06

Vajon miért van az, hogy szinte mindig az elvakult fideszhívők (malacz69 rettegéselemző, roxxtar, putyim) használnak indulatos, parlagi kifejezéseket kommentjeikben?

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.08.10. 14:18:18

@szőketisza: valószínűleg azért, mert az elvakult jobbikhívők ezúttal elmulasztottak megjelenni, amit részben a sokszínűségre való törekvés miatt sajnálunk, de így legalább vannak, akik helyettesítik őket stílusban és hozzáállásban, úgyhogy akkora veszteség szerencsére mégsem ért minket.

kodó tamás 2010.08.10. 14:29:59

mr smitpali bá, fiatal demokrata... politikus...
becsületes ember... szoclista rendszer államtitkára (h),
1990 után, ahol horn (köztörvényes) lehetett miniszterelnök,
szerintem Mr smitt is lehet KE.
együttműködés van... a baloldal is teret kap...
szinte nincsennek is oldalak...
és tarlós? aki független de a szoclizmust belülről bomlasztó
vezető volt? aztán szdsz és most független fideszes
EGY KÖZÖS BENNÜK SOSE VOLTAK BECSÜLETESEK ÉS SOSE DOLGOZTAK,
úgyhívják: ÉLŐSKÖDŐ FÉRGEK MIND

Fábryt főügyésznek!
Lévai anikót meg MTA elnöknek!!!

Kalmár 2010.08.10. 14:39:50

@szőketisza: Úgy lehet, hogy téged csak az zavar és a szoclib trágárságot humornak könyveled el, vagy átlibbensz rajta könnyedén.
A másik verzió, hogy nem olvastál elég kommentet.
Komolyan, nem olvastál Viktorról agyrém-ostoba köpködést eleget?

hunyuan 2010.08.10. 14:41:20

@malacz69 rettegéselemző: te egy igazi kis fosadék csíra vagy+sztem meg te nem érted a magyar nyelvet, te, te főmagyar

Kalmár 2010.08.10. 14:46:57

@szőketisza: Na tessék 2 gyöngyszem egyből.
Mit gondolsz? Ezek a Fideszesek......?

veny 2010.08.10. 14:56:33

@nikon: Már miért? Köcsög is, dudás is... :)

tölgyes 2010.08.10. 15:01:34

A cikk írójával ellentétben a tudatos testmozgáshoz való jogot én magam emberi alapjognak tartom, ami összefügg az emberi egészséghez rekreációs képességek megőrzésének jogával: így döntően befolyásoljak az emberi élet minőségét... az emberek teljesítőképességét, fegyelemét..végső soron a munka világába való eredményességét.
Arról már nem is beszélve, hogy a tudatosan, testi adottságainak megfelelően sportoló ember egészségesebb.. tehát gyógyításának költségei jelentősen csökkennek.

SiKom 2010.08.10. 15:02:59

Újabb színvonaltalan poszt a kötözködő-blogon (piroslapok). Azt hittem, hogy az MSZP kasszája már kiürült, és a blog megszűnik, de úgy tűnik, többet loptak, mint gondoltuk volna.

Valami értelmes témát nem lehetne a blogra hozni? Pl. Gyurcsány és Sukoró? Vagy az tiltott téma?

VDJ 2010.08.10. 15:06:25

Én pl Fideszes vagyok, de Jobbikhívő egyáltalán nem. Egyes balos kommentelők pedig nihilisták a javából. Meg a fikázás a jó magyar morál jegyében. Ha adódik egy ötlet, hogy ALAPVETŐ jog legyen a sport, egyből jön a tagadás. De ha adódik egy/sok rossz ötlet, egyből 8 évre hatalomra szavazzátok. Adjatok időt a Fidesznek és ki fog derülni, hogy igenis különbek a "demokratikus kontrollért felelős" szociknál. Mellesleg itt egy elég terméketlen vita zajlik. Az új Alkotmány el fog készülni, 4 év múlva meg már másról fog szólni a kampány. Amúgy igaz, h nem kellene illetlenül fogalmazni egy-egy blogbejegyzés reagálására, de azért bosszantó tud lenni a tagadás, amely persze balról, vagy épp szélsőjobbról jön. Már csak a régi mondatok hiányoznak: Orrrrrbán-bányák, királyság lesz, szegénypártiak, diktatúra, mit szól a külföld, mit szól az IMF, mit szól a tőke a belföldi helyzethez. Inkább ezeket ismételgessétek ahelyett, hogy a sport Alkotmányban való elhelyezkedéséről folytattok értelmetlen vitát. Egy újabb csont, ahogy előttem megfogalmazták.

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.08.10. 15:10:23

@Sir Kommentor: attól szép a szólásszabadság, hogy bármiről lehet írni. ha téged érdekel, nézz utána, írd meg, és rakd fel a saját blogodra. garantálom, hogy senki nem fog megakadályozni benne.

szőketisza 2010.08.10. 15:13:46

@Kalmár: Szerintem a tágárság egyik fél részéről sem elfogadható, ha az az érvelést helyettesíti, Mindenesetre nekem valószínűleg mások a tapasztalataim, mint neked. a mostani kommentem megírására az engem megelőző hozzászólások késztettek.

peti papagáj 2010.08.10. 15:17:51

egyáltalán mi az a vallás? egy vélemény a valóság működéséről. tehát a vallásszabadság = véleményszabadság
viszont ezzel az elvvel ellentmondásos a holokauszt tagadásának kriminalizálása

barsled 2010.08.10. 15:23:24

@tölgyes:
off
"Arról már nem is beszélve, hogy a tudatosan, testi adottságainak megfelelően sportoló ember egészségesebb.. tehát gyógyításának költségei jelentősen csökkennek."
Gondolod te.
Az igaz, hogy az egészséges ember életminősége tovább jobb, (és ez számít igazán), de egy sokáig egészséges ember többe kerül az egészségügynek, mert : hosszabb élete folyamán is megbetegszik. a halála előtt előbb ugyanúgy ált. hosszú ideig krónikus beteg, majd kórházi ellátásra szoruló páciens. Gondolom tudod, hogy nem az egészséges életmód, az egészség ellen beszélek, csak hát ez is olyan dolog, amiről nem nagyon, vagy csak az eü közgazdászok beszélnek.
Ja, persze, az egészség nem üzlet.
Mint, ahogy a Schmitt Pál-féle sport se. Ugye?
Nála a családja is többet tett a valódi sportért.
Schmitt a sportüzletben, a sportcirkuszban (volt?) érdekelt

Skwisgaar Skwigelf 2010.08.10. 15:26:54

De most tényleg, mi ez a "sporthoz való jog" hülyeség? Ha mondjuk úgy támad kedvem, akkor leállhatok bírkózni akárkivel mondjuk a metro aluljáróban? Vagy bármikor elszaladhatok az ellenőrök elől, mert jogom van futni? Én ezt nem értem.

nestrot10 2010.08.10. 15:28:45

SCHMITT PÁLT MEGKÉRDEZIK, HOGY MILYEN VALLÁSÚ , ERRE AZT FELELI A "GUMIGERINC" (vagy Gerinctelen ember) :D : AMILYET AKARTOK....:D

Ez jellemző az Orbán bábura:)

nestrot10 2010.08.10. 15:30:29

ORBÁN ÉS BANDÁJA TAKARODJ!!!!!!!! ÉBRESZTŐ!!! már sokan ébredeznek....puff és seggbe lesznek lőve)_DDD Igazi Forradalom lesz!

tölgyes 2010.08.10. 15:37:40

@barsled: Csak úgy süt az elfogult butaság az írásából:( Azzal nem lehet és nem is érdemes vitatkozni.

Mert az emberi élet legyen rövid és keserves:( Az egészségügy meg nem üzlet csak pénzbe kerül.. akkor már jó, ha az utód meg se születik:(

Az élsport persze nagy üzlet és nagy vonzerő..Én mégis inkább ezt az üzletet támogatom, mint a dohányipart és a hadiipart:)

Közöd??? 2010.08.10. 15:43:05

teljesen jó a scmitt én meg vagyok elégedve vele

has 2010.08.10. 15:44:59

Ez az egész sportos cirkusz is csak a pénzlenyúlásról szól. A nob már kapott soron kívül 700millát. Nekem olyan emlékeim vannak, hogy sportminiszterek és egyéb léhűtők környékén már tüntek el komoly pénzek.

Martian (törölt) 2010.08.10. 15:49:01

@nestrot10: és ki legyen helyettük... támasszuk fel Rákosi elvtársat vagy mutassák meg Vonáék, mit tudnak? :)

Martian (törölt) 2010.08.10. 15:50:21

A sportnak akkor lehet jelentősége, ha ezzel meg lehet előzni egy csomó civilizációs betegséget... = TB megtakarítás.

Lasombra 2010.08.10. 15:55:12

egyébként viccen kívül tényleg magyarázza már meg nekem valaki, hogy mi a fészkes fenét jelent ez az "alapvető emberi jog sportolni" frázis. mert ilyen alapvető emberi jogokat én is tudok még mondani: enni, inni, aludni, dugni, szarni, Zámbó Jimmy nótát fütyülni, muskátlit termeszteni, tesco-s szatyorból alsógatyát varrni stb. most akkor ezeket is tényleg tegyük bele az Alkotmányba?!?!

kicsit nagyobb kategóriákban kéne gondolkodni. jogom van az élethez, egészséghez, szabadsághoz, emberi méltósághoz tudomisénmikhez, de ezeknek része ill elősegítője lehet a sport. ha élsz vele, élsz vele, ha nem, nem. az állam biztosítja a testmozgás lehetőségét. ennyi. hova akarjuk még ezt ragozni?

VDJ 2010.08.10. 15:55:24

A sport az egészség mellett a csapatszellem fejlődéséhez, a team-munkához és a nemzeti együvétartozás érzésének erősödéséhez is jó.

Sokorai_Atala 2010.08.10. 15:56:43

@has: tisztázzuk a NOB = Nemzetközi Olimpiai Bizottság, ami Lausanne-ban található.

kodó tamás 2010.08.10. 15:58:26

@Közöd???: a nép szereti...
amig ilyeneket mond nem is lesz gond... csak nehogy komolyabbb dologba fogjon

Sokorai_Atala 2010.08.10. 15:58:29

@Martian: ez így igaz Kanadában kiszámították, minden sportra fordított 1 dollár 4 dollárt hoz.

Ronin2010 2010.08.10. 16:03:13

@Sir Kommentor: "Valami értelmes témát nem lehetne a blogra hozni? Pl. Gyurcsány és Sukoró? Vagy az tiltott téma?"
Mit szólnál ehhez? Orbán és Sukoró. A mai Népszavában.

kodó tamás 2010.08.10. 16:03:29

Most Pali bá forog a ... hm nem a sírjába, mondmá: na a várban a palotájában!
Olyan csúnyán beszéltek!
A második pont volt a NYELV, A NAGY MAGYAR NYELV. és ezzel nemcsak nyalni lehet! Mindenkinek szép nagy nyelvet!!!
legyenek egészségesek és nagynyelvűek a fiatalok.
legyen a magyar kötelező világnyelv!A kutyák is beszéljék! Teljes jogot mindenkinek!

kodó tamás 2010.08.10. 16:05:18

@Sokorai_Atala: akarod mondani sportfogadás...
és ki számolta ki? a NOB? vagy más független izé?
akkor ez egy pénzcsináló gép... öntsünk minden közpénzt a sportba! azonnal.

totálandi 2010.08.10. 16:07:45

Megmutatta elnök úr, alapjogunk a reménytelen várakozás joga:
nagyarpi.blog.hu/2010/08/07/schmittre_varva
Akik kimentek, azok szívtak nagyot.

Sokorai_Atala 2010.08.10. 16:07:49

@kodó tamás: nem úgy, hanem egészségügyi szempontokból. Aki sportol rendszeresen kevesebbet beteg, tehát nem kell az államnak utána fizetni a gyógyászati ellátátsért és még folytathatnám.

kodó tamás 2010.08.10. 16:11:07

@Sokorai_Atala: ez nálunk nem érvényes... itt minden mésképp van... nem is dollár van... itt minden szakértőre fordított forint még négybe kerül a köznek...

Analfa Béla 2010.08.10. 16:15:48

Ezek szerint nyugodtan megverhetek egy rendőrt, mert a box, mint sport alkotmányos jogom lesz. Lehetne jönni a hatósági személy elleni erőszakkal, de az a btk-ban van benne, ami alacsonyabb rendű, mint az alkotmány.

kodó tamás 2010.08.10. 16:21:10

@Analfa Béla: ki lehet hívni a rendőrt tisztességes sportolohoz méltó párbajra. VÍVÁS, vagy PÁR-BAJ-TŐR

kodó tamás 2010.08.10. 16:23:45

sajnálom hogy börni nek és az F1 társaságnak nem magáról mutatott filmet, vicces lett volna a tv torna... ez is én vagyok, fentről kezdtem és most lent vagyok, vagy fordítva?

Dr Kangörény 2010.08.10. 16:25:46

Nekem annyira tetszik, amikor elvakult jobboldaliak (nem mind, csak az elvakultak), teljes mellszélességgel állnak ki a kádár korszak egyik prominens seggnyalója mellett.

Az 1984-es olimpia kommunista bojkottjának támogatása nektek a világon semmit nem jelent?

Nektek minden jó, csak viktor seggéből jöjjön?

vakvarju 2010.08.10. 16:26:23

@Sir Kommentor: Vagy pl. Sukoró és Orbán V. Ez is tiltott téma? Bár a fideszes Havasi nem tud róla, hogy a főnöke tárgyalt volna a sukorói befektetővel. És ha megkérdezné a gazdáját? Szerintem megtudja az igazat, mert a fülkeforradalmár még sohasem hazudott. És amikor ezt mondta, nem röhögte el magát. Nagyot nőtt a szemembe!
@szőketisza:
Mert az a kellemes modorú Kövér L. a példaképük.

Schmitt és az Evangélium? Hát ez meg hogy jön össze?

full mindegy 2010.08.10. 16:32:50

Véletlenül se védem ezeket,de:
mi lenne ha kevésbé értelmeznétek szó szerint?
Az elmúlt 10 év során jelentősen lecsökkent a mozgásra fektetett hangsúly,kezdve ott hogy a kötelező testnevelésórák száma kb felezve lett. Stb.
Szóval tényleg olyan nagy baj ha csinálja neki a reklámot?
Ja,hogy szlogen szinten fog maradni ? Az meglehet.

Analfa Béla 2010.08.10. 16:35:10

@kodó tamás: Azt akarod mondani, hogy a boxolók nem tisztességesek? :)
De végül is lehetne autóverseny is.

Vajon börninek majd megmutatja a beiktatási videót is, ami a facebookon volt? :D

Lasombra 2010.08.10. 16:51:17

@full mindegy: a sport népszerűsítése szép és jó, de ettől még biztosan az Alkotmányban van a helye?

fedélzeti kompót 2010.08.10. 16:53:20

smittpalihoz való jogot az alkotmányba!

azAttis 2010.08.10. 16:53:37

@full mindegy: hát ez a bejegyzésed nagyon nem fér össze a gyurcsányizmussal. A szocializmus győzelméért kérem sőt követelem, hogy távolítsák el. Nem türhetjük a náciszemét pernahajderek(sic)! jelenlétét.

Méghogy sport? A magyaroknak? Minek? Jó ezeknek a droidállás a teszkóban. Ott és még örüljenek, hogy meghallhatnak hamar.

Undorító minen akárcsak elvi szinten előremutató kezdeményezés. Én kérem tiltakozom/ellenállok/rezisztálok!! Vissza gyurcsányt! És akkó már azonnal legyen az államformánk bankkirályság! Meg az IGAZI demokratikus választások eredménye legyen automatikus! 99.98%ban a párté. Megvédjük a sztálini alkotmányt! Le a patással (!!) Mi vagyunk a kibaszott egyetlen igaz demokraták! Előre a népünk elpusztításáért!

"Gratulálok"

nemjogasz 2010.08.10. 17:23:50

A fideszhívőknek fel kéne már fogni, hogy itt palika az alkotmányról (gyk: alaptörvény, melyből következnie kell az állam összes többi törvényének, meghatározza az állam kötelességeit, annak létének célját, azokat a jogokat, amik minden emberi lényt megilletnek, és sem az állam, sem senki más által nem korlátozhatóak vagy csorbíthatóak) beszél. Tehát itt nem kormányprogramról, fidesz választási programról, sportot népszerűsítő brossúráról, palika következő könyvéről beszélünk. Az alkotmányból amúgy is következik a sporthoz való jog: az önredelkezés jogából, az egészséges élethez való jogból, a gyülekezés szabadságához való jogból. Ha egy kormány olyan törvényt hozna, amely betiltaná a sportot (háháháhá) akkor ezek miatt az mind alkotmányellenes lenne. Emitt nincs értelme az alkotmányba írni, mert ennyi erővel a tvzséghez való jogot, a Maunika Sauhóz való jogot, a fingáshoz való jogot is beleírhatnák.
Ugyan ez van a vallásszabadsággal is: a lelkiismereti szabadság mint alapjog garantálja a szabad vallásgyakorlást a keresztények számára éppúgy, mint bárki másnak. Ha bele akarod írni külön a kereszténységet, bele kellene írni a buddhizmust, hinduizmust, iszlámot, rasztafarizmust, szcientológiát, mormonokat, jehovásokat, hitgyüliseket, és bármely másik vallást.
@azAttis: nem tünt fel, hogy az alkotmány már csak a sorszámában egyezik a "sztálini" alkotmánnyal? Tudod, az egy sorszám, egyedi azonosító, mint a neved. Szerinted a "sztálini" alkotmányban volt vallásszabadság, szólásszabadság, gyülekezési szabadság? Szoktad használni azt a pár tucat agysejtedet néha önálló gondolkozásra, vagy csak a pártpropaganda befogadásához elég?

kodó tamás 2010.08.10. 17:47:16

@nemjogasz: az alkotmány ÚJ neve:
TÖRVÉNYEK TÖRVÉNYE.

ja és ő nem mondta hogy olvassa, csak hogy írja...

Cantona 007 2010.08.10. 17:52:16

Félelmetes, hogy milyen alacsony színvonalú hozzászólások vannak.Persze azt sem szabad elhallgatni, hogy partizáno blogjának is egyetlen pozitívuma van, az pedig a rövidsége.
Naponta tudok elképedni azon,hogy milyen ballib abortuszmaradékok ütik a klaviatúrát, csak úgy "sportból"

has 2010.08.10. 17:58:20

@Sokorai_Atala: Igazad van, de olyan közel vannak azok a nyamvadt betük.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 17:59:28

@ZöldMarci:

"Miért kellene megvívni egy olyan dologért ami eleve benne van?"

Azért, mert amiben eleve benne van, az ki lesz dobva a történelem szemétdombjára, és lesz helyette egy teljesen új.

gulasZuppe 2010.08.10. 18:00:11

végre lesz egy sportos alkotmányunk :)
az istent meg keresztenyseget csak a karácsony miatt teszik bele, igy állami ünnep lesz, és nem lehet belekötni, és nem tiltják majd ki később a karácsonyfát a parlamentből :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 18:01:07

@hunyuan:

"te egy igazi kis fosadék csíra"

Tévedsz öregem, mert a fosadék nem alkalmas talaj a csírázásra, csak ha kellő mennyiségű szalmával és humusszal keverik.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 18:05:23

@szőketisza:

"miért van az, hogy szinte mindig az elvakult fideszhívők (malacz69 rettegéselemző, roxxtar, putyim) használnak indulatos, parlagi kifejezéseket kommentjeikben?"

Azért, bazmeg, azért a picsába is, mert ilyen szar léggömböt képesek egyes vaginaháziak felfújni, mintha ez lenne az ország legnagyobb gondja.

Ilyen elbaszott ellenzék még nem volt, mint az mszp és a nekik csaholó szűklátokörű bloggerei.

Amúgy meg én utáltam legjobban, h S.P. lett az elnök, de az ilyen támadások ostobák, primitívek, és kisstílűen gagyik.

Én Pálinkást akartam, vagy Sólyom maradását, de bazmeg, ezek a támadások, hááááát.... magatokat minősítitek.

Kalmár 2010.08.10. 18:13:05

@nestrot10: Nem félsz kis gyáva bujtogató, hogy egyszer kopognak az ajtódon, mert terror cselekményekre buzdítasz?
Már régen túllépted a szólás szabadság határát. Egyenesen gyilkosságokra buzditasz. Jó sok kommented szól erről.
Nyers, agresszív gyűlölet csöpög a szavaidból, minden érv és értelmet mellőzve.
Kiváncsi vagyok mit szól hozzá a jog? Szerintem sitten a helyed, ha az orvos másképp nem rendeli.

szőketisza 2010.08.10. 18:25:59

@malacz69 rettegéselemző: Ez a primitiv szöveg pedig téged minősít!

Cantona 007 2010.08.10. 18:35:19

@malacz69 rettegéselemző: Mi vagyunk a barmok,hogy leállunk ezekkel vitatkozni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 18:41:01

@szőketisza: @vakcsibe:

"Mi vagyunk a barmok,hogy leállunk ezekkel vitatkozni."

Nem azért vagytok barmok:o))
Amúgy meg humorotok is nulla.

Ez a poszt meg minden idők egyik leggagyibb betámadása. Hihetetlen, h ennek a primitívium oratóriumnak tapsolnak egyesek.

Szted az a lényeg, h egy kommentben hány bazmeg van? Igen?
Akkor ne olvass Tótát, bazmeg.

Bazmeg, bazmeg, bazmeg.....

Komolyan, 8 ilyen év után az számít, h mit mond egy súlytalan vívó az új alkotmányról? Hát ez vicc.

Nestro10-et miért nem találjátok meg? "Orbánmentesítő" nicket?

Ez a ti bajotok, utódkomcsik, h úgy tesztek, mintha elfogulatlanok lennétek, közben meg lesír rólatok a "csak azért is ellentmondok Orbánnak" vágya. Erről szól ez a félelmetesen primitív poszt is.

Get a life! Aki él, az tudja, mi fontos, mi nem.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 18:42:51

De legalább baloldalt ki van téve a Facebook rajongók arca!

LOL

Csináltatok egy jó kis feketelistát, idióták:o)))

Kubatov már felírta mind:-)

Kalmár 2010.08.10. 18:44:37

@vakcsibe: Ebben egyetértek, teljesen felesleges azon harcolni, hogy a sport alkotmányba való e vagy nem. A sport jó dolog, ha benn van az alkotmányban ha nem. Nem változtat semmin, nem minősíti egy kormány teljesítményét, nem befolyáslja a gazdaságot.
Jelképes dolog, valószínűleg semmi bajotok nem lesz, ha beleteszik kicsit bővebben.
Olyan pitiáner ügyekkel támadjátok a Fideszt, hogy kezdek hátradőlni. A fontos dolgokban robog a kormány, nem tököl, mint az elődje.
(később eldől jó irányba -e?)Az ellenzék pedig szépen lassan lemegy bulvárba.
Jó ez így.

has 2010.08.10. 18:45:25

@VDJ: Különös tekintettel a hosszútávfutásra , vagy a távúszásra!!!
Közhelyeket minek irsz.

Cantona 007 2010.08.10. 18:47:50

@malacz69 rettegéselemző: De a lényeget, még midig nem érted. Itt idegesítjük magunkat szar, semmit nem mondó blogokon, helyette inkább kerékpároznánk a Városligetben.

Cantona 007 2010.08.10. 18:48:46

@Kalmár: ezt most miért nekem írod?

kerenszkij 2010.08.10. 18:58:51

@malacz69 rettegéselemző: Nekik legalább van arcuk... ellentétben velünk.
Kubatov meg...
Amúgy meg naggyá teszitek ezt a nem túl szellemes blogot.
Hajrá!! :)

Kalmár 2010.08.10. 19:06:40

@vakcsibe: Valóban nem neked szántam.Bocsi.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.08.10. 19:20:10

@kerenszkij:
"Amúgy meg naggyá teszitek ezt a nem túl szellemes blogot."

Hát valóban. Csak miattunk van itt némi színvonal.
:o)

@vakcsibe:

Egyetértek. Pont.

alternat 2010.08.10. 19:20:46

@pamut: Ne erőlködj! Hat hónap és benne lesz az alkotmányban, hogy mindenkinek karddal az oldalán kell járni.

alternat 2010.08.10. 19:23:29

@fidélio: Én nem keresztény vagyok. Hogy tegyek esküt az új alkotmányra. Engem sehogy se segélyen az isten!

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.08.10. 19:25:28

ez nem közt.elnök, hanem egy pártkatona. de nem baj, folytassa a gonosz törpe, és jelöljön még hasonló hozzánemértő embereket a független és szakmai tapasztalatokat elváró poziciókba, azt majd jól seggbe lesz lőve :D

barsled 2010.08.11. 13:29:20

@tölgyes: A vitaképesség az olvasás, értelmezés képességével kezdődik.
Az úr ír, de olvasni, értelmezni csekély mértékben képes.
Én egy konkrét mondatával vitatkoztam, amiről lehetne olvasni másutt is, bővebben, csak egy kicsit kéne keregélni.
Erre válaszolt sületlenséget, írt olyan mondatokat amiknek nem az én írásomhoz, hanem az úr egybites gondolkodásmódjához van köze.

kodó tamás 2010.08.12. 07:56:47

@VDJ: bogaram, de mi köze az alkotmányhoz ennek az egésznek?
beleírjuk hogy legyen mindenki tímpléjer? de így, mert a nyelvet is őrizzük...
süti beállítások módosítása