Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Még nem képviselő, már hazudik

2010.04.25. 22:54 | ZöldMarci | 66 komment

Címkék: választás mszp fidesz átszavazás lmp voks10

Vágó Gábor eddig sem volt a kedvenc fő LMP-sem, de kampány után és képviselővé válás között hazudni kevés politikust láttam. Neki sikerült.

Ma esti nyilatkozata: "Ahol visszalépett az MSZP-s jelölt, több szavazatot kaptunk a második fordulóban, mint az első fordulóban az LMP-s és az MSZP-s összesen. Ez azt mutatja, hogy az LMP-ben több erő van egyedül, mintha összefogna papíron vagy teóriában az MSZP-vel."

Gyanítottam, hogy nem teljesen így van. Amikor megnéztem az index választási eredménytábláit két dolog tűnt fel.

1. Az az önálló LMP-s jelölt százalékosan mindenütt alatta maradt a két párt közös eredményének, tehát az LMP egyedül erősebb már nem működik, (hiába örültünk mi is, hogy a baloldali szavazók az LMP udvariatlan fogadtatása ellenére átszavazta).

2. Az LMP második fordulós szavazatszámai is elmaradtak, nemhogy a két párt összegétől, de még az MSZP-től is. Vágó Gábor állításának pont az ellentetje igaz, mind a négy körzetben.

 


8. Budapest VI. ker I. forduló II. forduló
  Részvétel 65,89% 45,43%
1. Illés Zoltán (FIDESZ-KDNP) 9367 48,63% 8110 63,41%
2. Kaszics Bálint (LMP) 3224 16,74% 4680 36,59%
3. Hatvani Csaba (MSZP) 5017 26,05%    
4. Cziráki Adorján (Jobbik) 1654 8,59%    

 


10. Budapest VIII. ker I. forduló II. forduló
  Részvétel 63,87% 42,34%
1. Fónagy János (FIDESZ-KDNP) 8181 46,00% 6331 60,34%
2. Moldován László (LMP) 2770 15,58% 4162 39,66%
3. Szabó Zoltán (MSZP) 4337 24,39%    
4. Pintér Attila (Jobbik) 1735 9,76%    
5. Herényi Károly (MDF) 760 4,27%    

 


21. Budapest XIV. ker I. forduló II. forduló
  Részvétel 71,85% 51,28%
1. Papcsák Ferenc (FIDESZ-KDNP) 15529 46,49% 13923 60,50%
2. Várnai László Sándor (LMP) 5336 15,98% 9089 39,50%
3. Bárándy Gergely (MSZP) 9364 28,03%    
4. Gyenes Géza (Jobbik) 3173 9,50%    

 


31. Budapest XXI. ker I. forduló II. forduló
  Részvétel 68,99% 46,25%
1. Németh Szilárd (FIDESZ-KDNP) 9102 43,96% 8134 60,29%
2. Hudák János (LMP) 2955 14,27% 5357 39,71%
3. Avarkeszi Dezső (MSZP) 5939 28,68%    
4. Hegedűs Tamás Mihály (Jobbik) 2709 13,08%    

 

Az LMP-s jelölteknek egyébként gratulálok. Teljesítményük főleg az ilyen nagyképű nyilatkozatok ellenében különösen szép.

Akit érdekel az őzikeszemű Zorró teljes nyilatkozata:

 

P.S. Ezúton is köszönet azoknak az LMP szavazóknak, akik megpróbálták az átszavazással megakadályozni a Fidesz egypárti kétharmadát és erősebbé tenni az LMP parlamenti pozícióját.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr531951418

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bohóc tévedett kicsit 2010.04.26. 02:09:27

Előző posztomban kicsit leegyszerűsítettem a képletet. Nem is kicsit: nagyon! Megkockáztatom: nagyokat tévedtem. Bár az alaptendencia - ha kisebb mértékben is - mégis bohócjóslatomhoz hasonló. Az mindenképp árulkodó, hogy a budapesti körzetekben a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.25. 23:36:00

Én azóta nem bírom ezt az arcot, mióta a jobbikos dórikával szerepelt egy videón. Ettől függetlenül égő, amit csináltok: az elempének minden egyes kis botlásába beleköttök (még akkor is, ha nincs is igazatok, ld. hírleveles ügy), a korrupt, évek óta neolib gazdaságpolitikát folytató maszopról meg készséggel elhiszitek, hogy ők itt a jófej szocdemek.

ZöldMarci 2010.04.25. 23:52:36

@Bokortalan Lajtalan: Neolib politika alatt, hogyhogy kimutathatóan csökkentek a társadalmi különbségek (pl.: Alsó-felső jövedelmi tized különbség 2003-2008). Meg ezért nőttek 2000-hez képest a költségvetés arányaiban a szociális kiadások..
Legalább ezzel a Szíjjártós-Semjénes maszlaggal ne gyere.

Ha pedig szerinted egy ilyen ordenáré hazugság "kis botlás" akkor további szép éjszakát kívánok.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.26. 00:19:07

@ZöldMarci: "Neolib politika alatt, hogyhogy kimutathatóan csökkentek a társadalmi különbségek (pl.: Alsó-felső jövedelmi tized különbség 2003-2008). Meg ezért nőttek 2000-hez képest a költségvetés arányaiban a szociális kiadások..
Legalább ezzel a Szíjjártós-Semjénes maszlaggal ne gyere."

Ja, és közben maffiózók árverezik el a kilakoltatottak lakásait.

"Ha pedig szerinted egy ilyen ordenáré hazugság "kis botlás" akkor további szép éjszakát kívánok."

Horn civileket gyilkoló pufajkás. Medgyessi a kommunista államhatalmat segítő ügynök. Gyurcsány egyes köztörvényes ügyeiért csak azért nem felelt, mert elévültek. Veres adócsaló. Ezekhez képest ez egy marhára jelentéktelen ügy.

ZöldMarci 2010.04.26. 00:38:01

@ Bokortalan Lajtalan: Az, hogy maffiózók árverezzenek az mitől neoliberális? Idézz már be egy neoliberális szerzőt erre (merthogy ez pont a tisztességes verseny hiánya, ahol valódi áron vennék meg a lakásokat).
De örülök, hogy komolyabb gazdaságpolitikai érv nem volt a neolib-re.

Bartoki 2010.04.26. 09:26:30

Ha a nyilatkozatot átírjuk "kevesebb szavazatot kaptunk a második fordulóban" módra, akkor a tényeknek is megfelel, és a logika is helyreáll.
Nem lehet hogy csak nyelvboltás?

TroppauerHümér 2010.04.26. 09:28:27

@ZöldMarci: A neolib vak a jövőt tekintve, mert nem igaz, hogy az emberek pillanatnyi érdekeinek eredője az optimális jövőt határozza meg. (Lásd mohó algoritmusok a matematikában.) Még olyan eseteket sem képes kezelni, ahol ugyan van piac, de az önkorrigáló mechanizmus túlságosan hosszú (például oktatás). Nem képes pénzben nem mérhető értékeket figyelembe venni. Nem képes azoknak az érdekeit figyelembe venni, akik nem tudnak gazdasági szereplőként megjelenni a piacon.

veny 2010.04.26. 09:34:03

Egy újabb politikusfajzat, akit nem az eszéért szeret, aki szeret.
Hol a hír? :-P

Drout 2010.04.26. 09:34:30

Hazugság és tévedés között óriási különbség van!

veny 2010.04.26. 09:36:06

@Bartoki: Nem hiszem, mert azzal a minden szempontból helyes mondattal viszont nem áll ki, mert hogy minek.

ZöldMarci 2010.04.26. 09:37:18

@Bartoki: Nem nyelvbotlás volt, mert az egész mondanivalóját erre építette.

veny 2010.04.26. 09:38:58

@Drout: Van bizony. Ez pedig itt hazugság.

blitzkrieg 2010.04.26. 09:40:41

Ez hagyján de az lmp-sek ahol egyedül indultaka másodikban sokkal kevesebbet kaptak mint az elsőben...15 helyett 10-et, 12 helyett csak 4-et, ...stb.

chr(27) 2010.04.26. 09:45:45

Magasabb aranyt ert el az LMP a masodik forduloban, az teny. Az hogy nem tud szamolni, meg hogy kicsit buzgo, meg nem feltetlenul jelenti azt, hogy hazug is. Te viszont egy tulbuzgo frocsogogep vagy az 100%.

wega 2010.04.26. 09:48:39

Na, legyetek elégedettek és habzó szájjal pörögjetek tovább, 'ekkora hatalmas hazugságon'. Ennyire futja csak? Szánalmas.

kew1n 2010.04.26. 09:49:25

az lmp maris elkezdett elkurvulni:)

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.04.26. 10:01:07

Ez semmiképp sem tévedés - szerintem. Vagy megvezették, vagy egyedül ilyen hülye, vagy ő akart megvezetni másokat.
Azért csendben megjegyezném (azok számára, akik azt hiszik, hogy ez az lmp ellen szól) hogy ez minden egyes "politikus" ellen szól, legyen fidesz, mszp, lmp vagy bármilyen párt tagja, aki így viselkedik! És természetesen van rá élő példa mindenütt!

ápdét 2010.04.26. 10:09:43

amikor a címet elolvastam az Index nyitólapján, azt hittem, a Szanyiról készült a poszt. ja hogy ez egy komcsi blog? én kérek elnézést!

MoxNox 2010.04.26. 10:13:54

Szánalmas ez a nyafogógép üzemmódba állítot blog.

jog-ász 2010.04.26. 10:14:36

ha minden politikus csak ennyit hazudna jo lenne. elég gyenge a poszt, totálisan ellenőrizhető hogy hülyeségeket mond-e. a százmillás tanácsadói szerződéseket viszont nem látjuk.

veny 2010.04.26. 10:14:36

@chr(27): "Az hogy nem tud szamolni, meg hogy kicsit buzgo"

Hogy is mondják, milyen is az, akinél a butaság szorgalommal párosul? :-P

veny 2010.04.26. 10:17:39

@jog-ász: "ha minden politikus csak ennyit hazudna jo lenne."

Azért már ne....
Konkrét, ráadásul aznap publikált adatokról ilyen egyértelműt hazudni szerintem legalja kategóriás.

A bácsi nyilván jól belőtte a célközönségét (beszél is róla), nekik biztos pont ez a svindli kell.

fludd 2010.04.26. 10:18:46

MaSzoP off!
Mertetek kicsik lenn! Hát sikerült végre!
Oszt így minden jól is van.... :)

ladislaus 2010.04.26. 10:22:39

pfff.... vicce ez a figura. ahogy a partja is.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.04.26. 10:28:59

szerintem az LMP-től jobban kell tartani, mint az MSZP-től. Néhány újgazdag, apa pénzén nevelkedett ficsúr, akik agresszívebbek max jobban kussban vannak mint a Jobbik. Amúgy is tiszta SZDSZ reinkarnáció az egész, lesz még belőlük gond, majd meglátjátok...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.04.26. 10:29:29

Hadd májerkodjon, végül is jó eredményt értek el. Egyébként nem csodálom, hogy nem akartak visszalépni az MSZP javára, mert akkor soha nem mossák le magukról, hogy Szdsz 2. Így is nehezen, de legalább van rá esély.

is 2010.04.26. 10:35:49

a 2. pont csúsztatás, mert részvételi aránnyal korrigálni kellene. ez az a statisztika, amit ti hamisítottatok.

az 1. pont rendben van

az RTL felvásárlás pedig egészen komoly, arról jöhetne egy poszt. az akár lehet az első Jobbikos akció.

RustySpoon (törölt) 2010.04.26. 10:36:08

Azt szeretném csak tudni, hogy mi a faszért kerül ki minden áldott post erről a szutyok blogról index címoldalra..

ZöldMarci 2010.04.26. 10:40:16

@is: Nem kéne korrigálni, mert ő szavazatszámról beszélt. Hadd ne korrigáljuk az ő szavait, mert parlamenti képviselőként tudnia kéne miről beszél.

A százalékot azért néztem meg, hogy (az alacsonyabb részvétel miatt) hátha legalább úgy igazat mond. Úgyse lett igaz.

is 2010.04.26. 10:42:02

még azon elgondolkodtam, hogy Schiffer mindig mondja, hoyg együtt fognak működni a FIDESz-szel, meg bárkivel. nos, még 2 résztvevő lesz:

1. Jobbik: hát meglepődnék, ha együttműködnének, talán nem kell részleteznem, hogy miért

2. MSZP: első jelét megadták, hogy az MSZP-vel sem.

akkor minek ködösíteni? az LMP csak a FIDESZ-szel hajlandó együttműködni, kész. a világ első konzervatív zöld pártja lesznek :-).

ZöldMarci 2010.04.26. 10:50:37

@Mocca: Nagyon szépek a képeid a posztban. Amúgy a kampányidőszak/választási időszak alatt sokkal inkább kirakják a polblogokat. Ilyenkor jobban kattintanak erre az emberek, az index meg főként ezt figyeli. (A nem politikai posztjainkat eléggé hanyagolja, de nyilván nem panaszkodhatunk).

minimalista 2010.04.26. 11:10:01

@ZöldMarci:
Gratulálok Marci, ellentétben szerzőtársaddal - szocdemannal - neked legalább a magyar helyesírás alapvető szabályait sikerült félig-meddig elsajátítanod. Ez mindenképpen siker, de óva intelek attól, hogy elragadjon az ifjonti hév és minden összetákolt, helyesírásilag korrektnek tűnő mondatokból álló ömlengésed koherens egészként próbáld a nagyérdemű elé tárni, erre azért még nem állsz készen, hidd el nekem!

Ennyit tégy meg, ha másért nem, az olvasók érdekében.
Azt, hogy hogy a fenébe kaptok minden szaros posztért index címlapot, azt már végképp nem értem...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.04.26. 11:10:26

Az a baj, hogy mihelyst a húsos fazék mellé kerülnek az LMP képviselők sem lesznek különbek a többinél. Tudom most nagy a fogadkozás, de a hatalom és a pénz együtt nem jó tanácsadó. Néhány hónap és néhány bizottsági tagság után ott is előjönnek majd a 'dokumentumos' táskák.

HanSolo 2010.04.26. 11:10:49

Kb. úgy hazugság ez, mint a blog címe. Miután elolvastam a bejegyzést, kiderült, hogy az LMP-s csávó faszságokat beszélt, a Piroslap meg kicsit torzítva kommentálta. És amiről egyből látszik, hogy baromság, az kevés a hazugsághoz.

veny 2010.04.26. 11:14:28

@is: "a világ első konzervatív zöld pártja lesznek"

Ez 10 pontos! :DDDD

Mocca · http://manzardcafe.blog.hu/ 2010.04.26. 11:15:25

@ZöldMarci: Megtisztelnek szavaid! Köszönöm! Kiirohanásomban csupán egy hosszabb ideje megfigyelhető tendenciára utaltam, ami nyilvánvalóan felerősödik kampányidőszak alatt, tőlem azonban idegen ez a fajta mentalitás és sokszor bizony reménytelenül szánalmasnak és kiábrándítónak tartom azt, hogy a politika ennyire agresszivan nyomul a privát szférámba.De ez az én nyomorom...

veny 2010.04.26. 11:17:05

@HanSolo: "amiről egyből látszik, hogy baromság, az kevés a hazugsághoz. "

Fogadunk, hogy ott helyben mindenki beszopta? :)

2010.04.26. 11:24:38

Szorgalmas komcsikák, még csomagolás közben is blogot írnak.

mojszipupi 2010.04.26. 12:08:32

Az LMP egy "kezdő" párt de azért a hazudozásba már simán beletanultak. Egyébként folyamatosan a kampányban ostobaságokat beszéltek én csak a közhelyek pártjának hívom

A baj az h nem a "programukkal" nyertek hanem őket választották az emberek az MSZP vel szemben. De azért még nen írjuk le őket, én adok nekik időt hátha kinövik magukat és szerződtetnek egy olyan szakembert aki kontrollálja majd az ostoba megnyilvánulásaikat

gauche caviar 2010.04.26. 12:15:48

húúú, ez aztán az öszödi beszéd...

de szar....

intruderjani 2010.04.26. 12:29:06

@libbancs : +1, tényleg milyen igaz... Még elmúlni sem bírnak tisztességgel, emelt fővel...

agatsu 2010.04.26. 12:32:41

Szerintem szimplán nem tud számolni...ergo balfék.
De legyen igazatok,hazudott. Ti meg ültök a gép,meg a tv előtt és ilyen piti dolgokra kattantok, fasza életetek lehet...további kellemes rugózást!
Ide se kell többet kattintanom.

veny 2010.04.26. 12:56:54

@agatsu: "Szerintem szimplán nem tud számolni...ergo balfék."

A közgáz diplomát visszaadja szerinted? :)

gpetersz 2010.04.26. 13:09:14

Hű de szar. Ez még csak egyet hazudott... ha hazudott. Nincs olyan MSZP-s aki emlékezne még az első hazugságára...

drótostót 2010.04.26. 13:10:00

ez de gáz poszt már...

epés gyűlöletet látok benne az arányérzék teljes hiányával. ez a csávó tényleg ciki, lehetett volna azt írni, hogy hülye, meg hogy mennyire amatőr/felkészületlen politikusai vannak már az LMP-nek, de a "már hazudik" az pont olyan mint a bal- és jobboldali hisztérikusok rikácsolása. ez ATV/Magyar Hírlap mentalitás egy szar blog színvonalán.

az LMP meg megfontolhatná, hogy ezt a Vágó gyereket elzavarja hosszabb időre egy politikai kommunikáció tanfolyamra egy olyan helyre, ahol petróleumlámpával világítanak és térerő sincsen...

Fenehorizont 667 2010.04.26. 13:14:06

bezzeg ha az lmp visszaléptetett volna pár jelöltet a zemeszpé javára, most olyan elvtársi buzgalommal nyalnád a seggüket ezen a viccblogon, hogy öröm lenne nézni :D

AnnaKarenina 2010.04.26. 13:37:11

@fenehorizont: Nem gondolom, hogy így van. Érthetetlen, hogy téneykkel vitatkoztok érzelmi alapon.
Azt is mondták, hogy az MSzP az LMP-t fogja vádolni majd a 2/3 miatt. Ez sem történt meg, hiszen LMP-snek még visszaléptetéses helyen sem volt esélye.
Szerintem meg lehetne nyugodni, LMP és MSzP két külön műsor, nem fognak keveredni, mindenki játssza a saját játszmáját.
A számokról való beszélésbe pedig nem fér bele a butaság, mert azok konkrét dolgok, tehát nem mondott igazat.

AnnaKarenina 2010.04.26. 13:44:02

@agatsu: Csak az a baj, hogy "nem tud számolni" mellé volt szándék is: "Ez azt mutatja, hogy az LMP-ben több erő van egyedül, mintha összefogna papíron vagy teóriában az MSZP-vel."
Ez nem igaz, de ettől függetlenül nem kell összefogniuk semmilyen más párttal, és ezt is lehet mondani, és nem is kér rajtuk számon ilyet senki.

miva? 2010.04.26. 14:03:39

Az azért elég nyilvánvaló, hogy több %-ra gondolt, nem több darabra, te p@cs

sourcerror 2010.04.26. 14:08:18

Jaj, már megint ez az árokásás! Miért nem lehet szépen játszani gyerekek?!

hird 2010.04.26. 14:13:41

Hazudni = SZÁNDÉKOSAN mást mondani mint az igazság, melynek CÉLJA a hazugságban szereplő állítás terjesztése.

Vágó Gábor nyilvánvalóan mert rosszul tudta az eredményeket, elszámolta magát vagy mert tulajdonképpen nem a szavazatok darabszámára, hanem azok arányára akart utalni (itt sem igaz az amit állít, de itt már csak egy-két, vagy pár tized százalék a különbség, ami akár az interjú felvételének idején másképpen fordítva is állhatott még).
Varga Gábor tehát maximum tévedett, elszámolta magát vagy nem pontosan fejezte ki magát - arány helyett darabot mondott.

A cikk írója viszont valóban szándékosan hazudik akkor, amikor hazugságnak mondja a tévedést és célja a hazugságában szereplő állítás terjesztése.

"A vadkacsa visszalő" tipikus esete

szerintem...

eremita 2010.04.26. 14:28:16

Amit ez a szőrös majom beszél az nem hazugság. Sajnos annál is rosszabb. Egy totálisan beszűkült agy fals helyzetértékelése. Ha ilyen színvonalú beszédek lesznek az LMP részéről a Parlamentben, akkor ezekhez képest még Medgyesi és Horn Gyula is mesterszónoknak minősülnének. Orbán úgy fogja felmosni velük padlót, hogy az Országházba takarítónőnek már nem is jut munka. DDDDDDDDDDDDDDDDD

2010.04.26. 14:40:41

Előfordult már MSZP-s politikust kritizáló cikk itt? Mert akkor hitelesebb lenne a blog. Mert olyan nincs, hogy mindig csak a másik a hibás, ha pedig a saját tábor hibáiról nem írunk, egy idő után nevetségessé válunk.

miva? 2010.04.26. 14:53:22

gyerekek, hazament a segg, amit nyalni kellene!

mi lesz most?

eremita 2010.04.26. 15:28:44

@lxrose:
Bárkit megkérdesz az utcán vagy az ismerőseid között, természetesen mindenki a FIDESZ-re szavazott. Te meg még mindig a vörösseggűeken rágódsz? Nincs neked kisebbségi érzésed?
Vedd észre, a jövő elkezdődött.

MartyMcFly 2010.04.26. 15:30:04

kaparjál csak bér-bloger:D

úgyis kihaltok

2010.04.26. 15:38:55

@eremita: Te hozzám beszélsz? Min rágódok én? Szerintem rossz ajtón csengettél be.
Mondjuk ez a kérdezősdi nálam nem működne, mert én ugyan a Fideszre szavaztam (de pozitív megfigyelő listára tettem a Jobbikot is), viszont a párom a Jobbikra (ugyan Borsodban), az anyám meg az MSZP-re szintén ott. (Meg a szomszédja is.)
Ja, kisebbségi érzésem nincs, nem tartozom hozzájuk, és alacsony sem vagyok. Meg persze se nem kövér, se nem sovány. Meg pattanásos sem vagyok, meg pösze sem. Na jó, egy kicsit irónikus, egy kicsit cinikus néha.

2010.04.26. 15:40:37

@eremita: Egyébként te képes vagy összetettebb gondolatok megértésére? Mert amit írtam, az nem volt az.

Fenehorizont 667 2010.04.26. 15:43:26

@AnnaKarenina:
ezt most mér nekem írod? meg mivel vitatkoztam? minek többesszám? ugyan nem vitatkoztam én semmivel.
azt meg pont leszarom, hogy hazudott-e egy lmp-s képviselő, vagy sem.

tölgyes 2010.04.26. 16:00:05

Naaa..jóóó. Egy kicsit túloz és fényezi a majdani összeborulást:) De hiszen erre lettek kitalálva!!!

Bougheau Tschichka 2010.04.26. 16:03:36

Baloldalinak képviselőt lehazugozni kissé visszás :P

:DDDD

DeToXXX 2010.04.26. 16:05:36

ez a párt is el fog qrvulni. pénzből lex a xalonna :P

cso zsi 2010.04.26. 16:17:39

Darabra nincs igaza, százalékra igen.
Nem ezért nem szeretem az lmp-t.(sem)

Fenehorizont 667 2010.04.26. 16:24:55

@MartyMcFly:
ugyan, dehogyis halnak ki. a nyalingerek mindenhol élnek és virágoznak :)
ebben az a szomorú, hogy ennek a blognak az írója sztem mégcsak nem is bérblogger, hanem ingyér, önszorgalomból korrumpálódik bele a Párt seggébe a nagy figyelmet kapó blogjával.

pg2 2010.04.26. 16:51:57

Ez a cikk nagyon szépen mutatja a normális politikai hangnem megválasztására való teljes képtelenséget. Én inkább nevezném nyelvbotlásnak, erősebb kritikai vénámat elővéve felkészületlenül tett, buta nyilatkozatnak az elhangzottakat. Ez utóbbi esetben viszont a posztot gyűlölködő, szándékoltan rosszindulatú, a normális közéletben elutasitandó hangnemű kötekedésnek, a posztírót sötét lekű propagátornak kéne minősítenem...

Pártszimpátiától függetlenül.

miva? 2010.04.26. 23:41:49

@pg2: jobbik, nem? meghülyültek
süti beállítások módosítása