Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Hogyan lehet elérni Vida Ildikó lemondását?

2014.11.10. 07:08 | Brendel Mátyás | 186 komment

20141109vida-nav-tuntetes11.JPG

kép: origo.hu

Amit el fogok mondani, az nem bonyolult. Nem valami nagyon titkos receptet fogok előadni. Csupán megállapítok, kimondok valamit, ami a ma esti tüntetés után szerintem nyilvánvaló. Vida Ildikó lemondását el lehet érni, ha akarjátok.

 

Az internetadó visszavonása után a nagy kérdés az volt, vajon ki lehet-e vinni bármilyen másik ügyben ennyi embert az utcára? El lehet-e érni bármelyik másik ügyben sikert? Lehet-e folytatni a dolgot, vagy Millásodik a civil ellenzék?! Egyszeri, megismételhetetlen volt az internetadó elleni sikeres tüntetési hét, vagy tovább lehet fejleszteni a dolgot?! El lehet-e vinni az elégedetlenséget az Orbán-kormány válságáig, esetleg bukásáig?! Én magam szkeptikus voltam, és inkább hajlottam afelé, hogy nem. Igaz, azt is megfogalmaztam, hogy az internetadó elleni tüntetés megmutatta: ez csakis a zembereken múlik.

Aztán a Facebookon mindenféle kis tüntetések szerveződtek, egy csomóan mondták az okosságokat, hogy mi ellen kéne tüntetni, mi ellen nem. A szombati tüntetés viszont komolytalan volt, Kossuth téri csőcselékes, Jobbikos, illetve anarchista hangulata volt. Az biztosan nem volt semmi olyasminek a kezdete, amit az imént felvázoltam.

A vasárnap esti tüntetés viszont megint felmutatott valamit, amire lehet építkezni. Mik voltak a pozitívumai?

1) Elmentek rá több ezren, nagyon szűken talán még tízezren is voltak.

2) A Dob utcától induló vonulás fel tudott mutatni növekedési potenciált. Magyarul: csatlakoztak hozzájuk. Mindenképpen vonultatni kell a tömeget! Sok évig nem értettem, hogy miért álló tüntetések voltak, én mindig is a vonulás mellett voltam.

Az alábbi timelaps videó jól illusztrálja a tömeg nagyságát, és egy kicsit a növekedési mechanizmust is:

3) A Vágó-Várady-Horváth hármas szónoklataival egy értelmes műsort és keretet adott a tüntetésnek. Látni lehetett, hogy van egy bizonyos szerveződés, néhány elképzelés, körvonalazódik valami. Békési Zoltán szónoklata meg érdekes volt, mert egészen más stílusa volt, mint a szokásos szónoklatoknak.

4) A szervezők némi dilettantizmusa ellenére, meglepetésre a tömeg teljesen spontánul, de nagyon jól skandált. Ez nagyon sokat dobott a tüntetésen. Az én szememben különösen, én nagyon nem szeretem, amikor a szervezők skandáltatják a tömeget, sokszor nagyon is bugyuta módon.

Meg kell jegyezni, hogy azért a szervezés még nem volt igazán jó. A mobiltelefonos felmutatást nem tudták jóra megcsinálni. Mondjuk ehhez a József Nádor tér nem is egészen alkalmas. Horváth András még nem igazán jó szónok, egy pillanat alatt be is rekedt. Várady érezhetően egy bizonyos privát vízió szerint halad, de ez részben az ő saját küldetése, nem annyira tömegmozgalom az, amit épít, viszont nagyon értékes. Mind Várady, mind Vágó a beszédében olyan változásokról beszélt, ami a tömegnek is szólt, nevezetesen, nekik is meg kell változniuk. A tömeg pedig azt azért nem szereti, ha azt mondják nekik: "ti is hibásak vagytok, nektek is változnotok kell". Én abszolút amellett vagyok, hogy egy ilyen alkalmat fel kell használni arra, hogy az embereket is szembesítsük a hibáikkal, de azért a szimplicista: "a rohadt NAV a hibás, mi nem tehetünk semmiről, sőt, ne is fizessünk adót!" jelszóval könnyebb lenne a tömeget megmozgatni. Becsületes, intellektuális, önreflexióra is adó gondolatokkal nehéz. Ismétlem: szerintem itt a nehéz utat kell választani, mert abból lesz valódi változás.

No de akkor mi a siker receptje? Emlékezzünk vissza az internetadós tüntetésekre! Az első tüntetés ott is egy vasárnapi tüntetés volt. Az első tüntetésre akkor sem jöttek el még százezren. A mostani tüntetésre elegen mentek el ahhoz, hogy ezt is egy komoly első lépésnek tekintsük. Elegen ahhoz, hogy emberek elhiggyék, ebből még kinőhet valami. Elegen ahhoz, hogy a másodikra még többen menjenek el. 

Tehát a recept egyszerű: a második tüntetésen többen kell lenni! Ki kell vinni megint százezer embert! Ki kell vinni megint annyi embert, hogy Orbán kicsit megint összecsinálja magát. Ennyi.

Az ügy, amit a zászlóra kell tűzni, az most már eldőlt, ez a NAV-os botrány, és a korrupció. Nem ártana kitalálni egy olyan szimbolikus dolgot, mint amilyen a mobiltelefonok felmutatása volt. Jó lenne a tömeg nagyságát olyan módon demonstrálni, ahogy az demonstrálta. Jó lenne, ha a világ újságainak címoldalán ismét megjelenne Budapest, és a tüntetés nagysága egyetlen képben. Természetesen a vidéki tüntetések is fontosak, hogy Orbán lássa: nem valami budapesti kis összeesküvésről van szó. Ki kell tudni megint vinni a fiatalokat is.

A nemzetközi nyomás, a Fidesz kormányon belüli zavara, és esetleges belső ellenzék, belső kritika most is megvan. Az elmúlt hetek nyilatkozataiból látszik, hogy Orbánon kívül minden kormánytag hárított. És lehet, hogy valóban nem is tudott Vida Ildikó kitiltásáról (szerintem plauzibilis a portfolio azon elemzése, miszerint csak Orbán tudott róla, és igazából senki nem hazudott). De ha ez igaz, akkor a kormányban Orbán eléggé egyedül maradt megint. Ezt ki lehet használni, és sikert lehet elérni!

Reményre ad okot az is, hogy ezt a tüntetést nem az a társaság szerezte, amelyik az internetadó elleni tüntetéseket szervezte. Nem mintha az rossz szervezés lett volna, sőt, hanem az, hogy ez a tüntetsé plusszban volt. A "Százezren" az elmúlt héten kivárt, maguk nem próbáltak meg új irányt meghatározni (nem értem, hogy miért). Sőt, ezt a tüntetést nem is a másik internetadós csoportosulás szervezte. Ez egy harmadik társaság. Be van tárazva november 17-ére már egy tüntetés, meg még egy. És beígértek Vágóék is egyet a mai tüntetésen.

Tehát van három társaság is, amelyik szervez, és ha ez a három november 17-én összeér, az bizony kurva nagy tüntetés is lehet. Úgyhogy én azt mondom, ha most nagyon sokan aktivizálják magukat, akkor megint meg lehet csinálni. November 17-én Vida Ildikó megbuktatható, csak akarni kell.

Még egy dolog. Nem látom, hogy november 17-e helyett miért nem a hétvégére szervezik a tüntetést. Ha jól emlékszem, a 17-e az az internetadóhoz kapcsolódott, azon a héten szavaztak volna róla. De most már nem szavaznak. Ha pedig nincs egyéb indok, akkor a hétvége alkalmasabbnak tűnik szerintem a nagy tüntetéshez. És szerintem be lehet vállalni a Kossuth teret! Ez azért elősegíti Orbán Viktor diarrheás tüneteit.

Azóta meg még ez történt. Hát azért ennyire jobbfék NAV elnökünk ne legyen már!

 

 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr826882093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy István55 2014.11.10. 10:17:40

Tegnap olvastam egy hozzászólót:Sokan azért nem mernek kimenni tüntetni,mert a munkahalyükön a Fideszes főnökök figyelik a közvetítéseket,a fotókat és ha meglátják a beosztott arcát,vége a melónak!!!!!Nem véletlen,hogy vidéken jóval kevesebben vannak a tiltakozók!!!!!Idáig jutott ez az ország!!!!A megfélelmítés kezdi elérni a Rákosi időszakét...........Már megint az számít.milyen politikai nézeted van,nem a melód.....Hova tart ez az ország????????

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 10:19:44

@Nagy István55: ha valakik elkezdenek ennek engedni, akkor ez egyre rosszabb lesz. bátornak kell lenni! szerintem ilyen körülmények között megengedhető az álarc is.

lavór 2014.11.10. 15:25:35

Nem csak Vidát kell lemondatni, a főnökeit is.

hansoloo 2014.11.10. 15:44:42

Tulajdon képpen miért is kéne lemondania Vida Ildikónak? Egy ötöd vonalbeli CIA ügynök, aki éppen most itt nálunk ügyvivő, azt mondja, korrupcióban érintett. Megkérdezték tőle, aztán milyen korrupcióban. Azt nem mondja meg! Írnak levelet, kérdezik, nem mondja meg.
Ma Vida Ildikó odamegy, megkérdezi személyesen, beszélnek 1,5 órát. Nem mondja meg.
A hazai balliberális ellenzék gyakorlatilag megszűnt létezmni, akjkor az amerikaiak csinálnak ügyet, csinálnbak ellenzéket.
Még ezt is értem.
De akkor mondja már meg valaki, milyen korrupciós ügyben érintett Vida Ildikó?

hansoloo 2014.11.10. 15:50:53

Ha annak idején a grippenek helyet a jó öreg F-16-osokat vesszük, most nyilván példa értékű éenne a demokrácia.
Ráaádsul ők oktatgatnak demokráciából? A fél világot, közötte a német kancellárral lehallgatják, alap nélküli háborúk, guantanamo, és a sor hosszan folytatható? És oktatgatnak demokráciából?
Egy a cél: a jelenlegi hidegháborús időszakban kell egy ütközőzóna az oroszokkal. Kicsit destabilizáljuk Magyarországot, bedobjuk a megfoghatatlan korrupciós ügyet, vádolunk embereket, bizonyíték nem is kell, a sok barom meg kimegy, aztán tűntet. Hogy miért, ők maguk sem tudják.

hümhüm 2014.11.10. 15:53:27

Kedves posztoló!
Nem jó a kiindulási alap, azért szerintem hibás a következtetésed.
A két dolog közt nagy különbség van:
1. Az internetadó ötlete baromság volt, logikus lépés volt a visszavonása tüntetés hatására.
2. A NAV elnökének lemondását követelni alaptalan baromság, így logikus magatartás lesz nem lemondania és nem leváltani tüntetések hatására.
Figyelmetekbe ajánlom:
index.hu/belfold/2014/11/10/vida_ildiko_a_kovetseg_ajtajaban_kapta_el_az_amerikai_ugyvivot/
Szivatás ..
Valakinek a lemondását l'art pour l'art követelni meg alaptalan hülyeség.

vitalis06 2014.11.10. 15:54:47

Eszembe se jutna azt állatani, hogy itthon nincs korrupció, valószínüleg Vidáért se tenném tűzbe a kezem. De lemondatni akkor lenne a legegyszerűbb, ha a kedves ügyvivő bácsi szépen kiadná a "bizonyítékait" és büntetőfeljelentést tenne, de legalább átdná az ügyésznek.
Ezzel szolgálná a legjobban a demokráciát, a korrupció elleni harcot...stb.
Addig egyre inkább úgy tűnik, hogy csak Mari néni féle pletyik alapján hozta a döntését és igazából semmi nincs a kezében.
Akkor pedig ugye - legalábbis demokráciákban - az ártatlanság vélelme kéne hogy működjön

Fazakas László 2014.11.10. 16:09:21

@Nagy István55:
Ez a feltételezés eléggé egy beteges hülyeség!
Akkor a 2006-os gyurcsányista provokátorokat a mostani "fideszes pintér-rendőrség" miért nem baszta ki már a kormányváltás utáni első napon az utcára?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:12:23

@hümhüm: "Valakinek a lemondását l'art pour l'art követelni meg alaptalan hülyeség."

akkor a Gyurcsány takarodj hülyeség volt?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:14:01

@vitalis06: "demokráciákban - az ártatlanság vélelme kéne hogy működjön"

az ártatlanság vélelme, az akkor kerülne elő, amikor bíróságra kerül. most nem erről van szó, hanem lemondatásról. ahhoz kevesebb is elég.

hansoloo 2014.11.10. 16:17:37

@Brendel Mátyás: ezt amágikus zöld dossziét látta már valaki?
a kampányban gondolom odaadta akinek csak lehetett. jó sokmindent tud róla a közvélemény. ha abban lenne bármi, már rég kiderült volna.

vitalis06 2014.11.10. 16:18:30

@Brendel Mátyás: nem csak a bíróság előtt, ha én lepedofilozlak, és nem bizonyítom, akkor beperelhetsz és veszíteni fogok akkor is, esetleg igazam van.
Bizonyíték nélkül nem vádaskodhatok. Legalább valami gyanúnak kell a kezemben lenni, és akkor lejelenthetlek. De nem kezdhetem a városban terjeszteni mint pletykát.
le akarod mondatni. oké, de mire föl? Mert valaki bemondásra nem adott neki vízumot?
Ha mindenáron embereket akarsz az utcára vinni, akkor valami értelmes indok kéne (ahogy volt a netadó) mert ez csak maszatolás és kétlem, hogy bármi értelme lenne

vitalis06 2014.11.10. 16:19:58

@vitalis06: *feljelent a lejelent helyett

hansoloo 2014.11.10. 16:26:50

@Brendel Mátyás: hát ha a népszava megírta, akkor az biztos úgy is van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:27:26

@vitalis06:

"ha én lepedofilozlak, és nem bizonyítom, akkor beperelhetsz és veszíteni fogok akkor is, esetleg igazam van."

ez így van. csakhogy a "mondjon le", és a "pedofil" nem ugyanaz.

"le akarod mondatni. oké, de mire föl?"

lemondatni valakit akár az alapján is lehet, hogy nem tetszik a pofája. a választásokon egy csomó ember szavaz mindenféle "mirefül" alap nélkül.

még egyszer mondom, a "Gyurcsány mondjon le" tüntetéseknek, és fideszes felszólításoknak miféle alapja volt?! akkor hol volt az ártatlanság vélelme?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:28:33

@hansoloo: "ha a népszava megírta"

az a főügyésznek elég kell, hogy legyen az alapos gyanúhoz, és hivatalból el kéne rendelnie a nyomozást.

$pi$ 2014.11.10. 16:28:39

@Brendel Mátyás: "akkor a Gyurcsány takarodj hülyeség volt?"

Gyurcsány ellen volt bizonyíték. Titkos felvétel, ahol ő maga mondta, hogy hazudott a választóknak, sőt hazugsággal nyert a választásokon.

hansoloo 2014.11.10. 16:29:59

@Brendel Mátyás:
"az a főügyésznek elég kell, hogy legyen az alapos gyanúhoz"

értem, tehát ha a népszava ír valamit, bármit, akkor az ügyészség ugorjpn? így képzeled?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:31:20

@$pi$: "Gyurcsány ellen volt bizonyíték. Titkos felvétel, ahol ő maga mondta, hogy hazudott a választóknak, sőt hazugsággal nyert a választásokon."

1) metaforikusan mondta
2) a vallomás, még bíróságon sem elég bizonyíték
3) egyik sem ütközik semmilyen törvénybe

mint tudjuk, Orbán Viktor is elismerte, hogy hazudik.

fn.hir24.hu/itthon/2011/09/06/orban_ne_arra_figyeljenek_amit/

akkor Orbán mondjon le?! elég hamar tökön szúrtad magad, hülyegyerek!

$pi$ 2014.11.10. 16:33:11

@Brendel Mátyás: "az a főügyésznek elég kell, hogy legyen az alapos gyanúhoz, és hivatalból el kéne rendelnie a nyomozást. "

A NAV elnökét rendszeresen átvilágítják, a népszava cikk alapján meg maximum az újságíró ellen kellene nyomozást indítani rágalmazás gyanújával. Aztán amikor bemutatja a bizonyítékokat akkor lehetséges, hogy azok elegendőek az "alapos gyanúhoz". Az "alapos gyanú" éppen azt jelenti, hogy a "valaki mond egy történetet" még nem alapoz meg semmiféle gyanút.

vitalis06 2014.11.10. 16:33:26

@Brendel Mátyás: sajnos nem elég az alapos gyanuhoz, ahhoz nem elég a "lehet, hogy így történt". ahhoz bizony konkrétumok kellenek.
Próbáld ki, tegyél feljelentést a "zöld dosszié" alapján

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 16:35:24

@Brendel Mátyás: Sőt, akár az ügyészséget is lehet hagyni. Akár ítéleteket is írhatna a Népszava!

sanyix 2014.11.10. 16:36:54

"Tehát a recept egyszerű: a második tüntetésen többen kell lenni! Ki kell vinni megint százezer embert!"

Igen, 2. pont pedig ki kell dobni a tömegből a szadesz-maszophoz erősen kötődő libsibolsikat( pl demszky), hogy hiteles, és vonzó legyen a tüntetés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:38:01

@$pi$:

"a népszava cikk alapján meg maximum az újságíró ellen kellene nyomozást indítani"

nem, a Népszava cikk alapján a főügyésznek a NAV ellen kellett volna nyomozást indítani.

a NAV perelheti Horváthot rágalmazással, és akkor lehet abban is nyomozni.

na most idesüss, hülyegyerek, ebből csak a második történt meg, és az a nyomozás is elég gyorsan elhalt. vajon miért?!

ugye Horváth Andrásnál házkutatást tartottak. a nyomozás tehát Horváth András vegzálásáig elment. a bíróságtól, attól már megijedtek. attól már megijedtek, hogy Horváth András esetleg ügyvéddel megjelenik a bíróságon, és bemutatja a zöld dossziét, és bíróság előtt fognak szerepelni a bizonyítékai.

bazdmeg, ez kurvára elég ahhoz, hogy valakinek a lemondását követeljük.

vitalis06 2014.11.10. 16:38:50

@Brendel Mátyás: elég gyenge az az érvelés, hogy "de a másik is azt csinálta".
Ha volt Gyurcsány takarodj, akkor lehet Orbán takarodj is, sőt Vida takarodj.
Az meg, hogy hülyegyerekezel.....
Én azt látom, hogy néhányan meglátták a netes tüntetést, megpróbálnak ráülni a farvizére butaságokkal és ezzel elhiteltelenítenek mindent. Szomorú.
Tudod ez a baj az egész ellenzékkel. Kiábálnak habokra, de akkor lenne a legnagyobb baj, ha holnap megnyernének egy választást. nincs 2 épkézláb ember aki elvezetne egy országot. És ez nem csak szomorú, de katasztrofális

♔batyu♔ 2014.11.10. 16:39:37

Inkább azt kellene megvizsgálnotok, kinek a bulijába nyúlt bele Vida.

Persze csak ha meritek, az a valaki az USA-ban élhet, magasabb rangja van és valószínűleg zsidó, különben Obama magasról szarna rá.

vitalis06 2014.11.10. 16:40:13

@Brendel Mátyás: "de elég. és a főügyésznek ez a dolga."
Látszik nem sok jogi tapasztalatod van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:41:03

@vitalis06:

"Ha volt Gyurcsány takarodj, akkor lehet Orbán takarodj is, sőt Vida takarodj."

bizony lehet. ez a demokrácia. a demokráciában simán követelhetik bármely miniszter lemondását azért, mert félrekúrt, nem tetszik a nyakkendője, vagy akármi. a népnek joga van akárkit megszavazni, és akárkit elutasítani, akármilyen okból.

$pi$ 2014.11.10. 16:41:14

@Brendel Mátyás: "1) metaforikusan mondta"

Nem, nem úgy mondta. Teljesen szó szerint, konkrétan azt mondta, hogy folyamatosan hazudtak. Akárhogy erőlködsz. :D

"2) a vallomás, még bíróságon sem elég bizonyíték"

Valóban. Az ítélethez nem, de a lemondáshoz, a mentelmi jog felfüggesztéséhez elég. A titkos megbeszélésen elmondott "hazudtunk" épp az az "alapos gyanúra" okot adó elem, amiről az előbb volt szó.

"3) egyik sem ütközik semmilyen törvénybe"

De igen. Csalás. Az egész országot ejtették és tartották tévedésbe még pedig anyagi haszon reményében.

"mint tudjuk, Orbán Viktor is elismerte, hogy hazudik.

fn.hir24.hu/itthon/2011/09/06/orban_ne_arra_figyeljenek_amit/"

Nem. Nem mondta, hogy hazudott. Azt mondta, hogy akik képtelenek felfogni a szabai jelentését, akiknek az érvei túl bonyolultak, akiket rendszeresen félrevezetnek azzal kapcsolatban amit mond (pölö épp te itt és most), azok jobban teszik, ha a tetteit nézik, mert azt könnyebb megérteni.

"akkor Orbán mondjon le?! elég hamar tökön szúrtad magad, hülyegyerek! "

Elborult egy ember vagy te, ráadásul az egyszerűségedet gorombasággal próbálod meg leplezni.

Arról mesélj milyen faszán reprezentatív volt a kedvenc telefonos alkalmazásod választási statisztikája és milyen elsöprő nyereséget aratott az MSZP! Emlékszel? Akkor is megpróbáltam elmagyarázni neked valamit és akkor is lehülyéztél. :D No, reprezentatív volt? :D

hansoloo 2014.11.10. 16:46:16

@Brendel Mátyás:
"a népnek joga van akárkit megszavazni, és akárkit elutasítani, akármilyen okból"

3 választás volt idén. annak ideján Pongó több szavazatott kapott a bigbrotherben, mint a hazai ellenzék a 3 választáson összesen.
értem én, hogy ez a kamu Vida ügy jó aprópó a hőzöngésre, csak akkor ezt kell mondani.
nem bírjátok elviselni a vereséget, nincs hazai hiteles ellenzék, akkor jöjjenek az amerikaiak, mondjanak valamit, bizonyítani nem is kell, és lehet menni az utcára.
jó ez így, megh hajrá, csak nem kell a hülye duma.

$pi$ 2014.11.10. 16:46:55

@Brendel Mátyás: "bazdmeg, ez kurvára elég ahhoz, hogy valakinek a lemondását követeljük. "

Nektek! Nektek bármi elég, ezért is van az, hogy nagyjából a kutya sem vesz titeket komolyan. Annyiszor kiálltottatok farkast, hogy már kizárólag az elborult práthívők (mint te magad) veszi komolyan amit mondotok.

Szomorú ez, mert lett volna egy csomó dolog, amiben bírálni lehet a kormányt, a fideszt, a parlamentet, a politikai elitet, de már nem maradt, aki szót tudna emelni úgy, hogy ne fogadná harsány röhögés. :(

vitalis06 2014.11.10. 16:47:02

@Brendel Mátyás: "Ha volt Gyurcsány takarodj, akkor lehet Orbán takarodj is, sőt Vida takarodj."

bizony lehet. ez a demokrácia. a demokráciában simán követelhetik bármely miniszter lemondását azért, mert félrekúrt, nem tetszik a nyakkendője, vagy akármi. a népnek joga van akárkit megszavazni, és akárkit elutasítani, akármilyen okból"

baromira nem értessz. Nem vitatom el ajogodat, hogy bármiért kimenj az utcára, bárkit utálj, bárkit lemondásra szólits fel.
azt mondtam, hogy ebben az esetben ez baromira kontraproduktív, mert nincs szilárd alapja (a netadónak volt) párszáz ember még kétszer el fog menni és aztán hamvába hal az egész.
És elhiteltelenít olyan tüntetéseket amit a jövőben kéne szervezni kornkrét ügyek köré. Vida nem ügy. egyenlőre egy levegőben lógó pletyka

$pi$ 2014.11.10. 16:49:21

@vitalis06: "És elhiteltelenít olyan tüntetéseket amit a jövőben kéne szervezni"

Úgy van!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:51:59

@vitalis06:

"Természetesen van sajtófigyelés, képzett ügyészek végzik ezt a munkát. A Legfőbb Ügyészség különösen nagy hangsúlyt fektet erre, és a nyilvánosság tájékoztatására. A bűncselekmény hivatalból való üldözése valóban probléma, ha a gyakorlatot nézem. Mivel nagy a munkateher, az ügyészek inkább megvárják a feljelentést, és hivatalból nem mindig kezdeményezik az eljárást. Tehát, ha az újságíró valamire rájön, akkor menjen el és jelentse fel, de elvileg elvárható lenne, hogy hivatalból meginduljon az eljárás."
www.haszon.hu/archivum/1200-bekemenyit-az-uegyeszseg.html

tájékozatlan, hülye vagy, de te tájékozatlanozod le a másikat. faszfej.

vitalis06 2014.11.10. 16:54:58

@Brendel Mátyás: wow...látom volt gyerekszobád
abban az esetben indulhat meg hivatalból az eljárás, ha KONKRÉT ügyről van szó. a népszavás cikkben nincs konkrétum. Feltételezések vannak. Ha lenne mögötte valami, akkor már huszan feljelentést tettek volna.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:57:05

@$pi$:

"Nem, nem úgy mondta. "

de úgy mondta. attól, hogy szövegértelmezésből hülye vagy, még nem lesz igazad.

""2) a vallomás, még bíróságon sem elég bizonyíték"

Valóban. Az ítélethez nem, de a lemondáshoz, a mentelmi jog felfüggesztéséhez elég."

tehát belátod, hogy a lemondáshoz és lemondatáshoz kevesebb is elég, mint ami a bíróságon. ennyi, bazdmeg, bebukott az "érvetek".

"De igen. Csalás. Az egész országot ejtették és tartották tévedésbe még pedig anyagi haszon reményében."

ahhoz a közvetlen anyagi hasznot bizonyítanod kéne, te kis hülye.

"
fn.hir24.hu/itthon/2011/09/06/orban_ne_arra_figyeljenek_amit/"

Nem. Nem mondta, hogy hazudott."

de. szó szerint a hazugságot írta körül.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 16:58:42

@hansoloo:

"3 választás volt idén. "

2006-ban meg kettő.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:00:26

@$pi$:

"Nektek! Nektek bármi elég"

vannak olyan jó indokaink, mint nektek voltak. sőt.

"a kutya sem vesz titeket komolyan. "

úgy tűnik, hogy a világ komolyan vette a százezres tüntetést, és még Orbán is.

hansoloo 2014.11.10. 17:01:54

@Brendel Mátyás:
"2006-ban meg kettő."

egyet a ballibsik el is buktak. csúnyán. öszöd sokat segített ebben. relativizálhatod persze az öszödi beszédet, de ettől a tény még tény marad.

hansoloo 2014.11.10. 17:02:33

@Brendel Mátyás:
" százezres tüntetést"
LOL. :))) nevettem. köszi

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:03:09

@vitalis06:

"Nem vitatom el ajogodat, hogy bármiért kimenj az utcára, bárkit utálj, bárkit lemondásra szólits fel."

rendben.

"azt mondtam, hogy ebben az esetben ez baromira kontraproduktív, mert nincs szilárd alapja"

minden tüntetés produktív, amely sok ember véleményét jeleníti meg. ugrálhatsz itt kommentben, hogy nem produktív, ha kimegy százezer ember, akkor az. ha nem, akkor meg nem.

ma, Magyarországon az, hogy mire mennek ki az emberek tüntetni, nem egészen követi le azt, ami tényleg fontos, ezt elismerem. de ez van, ebből kell főzni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:03:52

@vitalis06: véleményem szerint a nyugdíjeinstandnál kellett volna kimennie a legtöbb embernek tüntetni, de hát nem akkor mentek. most akkor mit csináljunk?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:04:35

@vitalis06: "a népszavás cikkben nincs konkrétum. "

van. konkrét cégnevek és ügyek szerepelnek benne.

$pi$ 2014.11.10. 17:04:54

@Brendel Mátyás: "de úgy mondta."

Hát végülis megpróbálhatod bebizonyítani, hogy gyurcsány elvtárs amikor azt modnta, hogy "hazudtunk", akkor úgy értette, hogy "nem hazudtunk", de szerintem csak kiröhög mindenki. :D

"tehát belátod, hogy a lemondáshoz és lemondatáshoz kevesebb is elég, mint ami a bíróságon."

Kevesebb is elég, de a *semmi* az nyilván nem elég.

"ahhoz a közvetlen anyagi hasznot bizonyítanod kéne, te kis hülye."

Megnyerni a választást nyilvánvaló anyagi haszonnal jár, ennyire azért nem kéne lemenni békába.

"zó szerint a hazugságot írta körül. "

jah, hogy a fenébe lehet "szó szerint" körülírni valamit? :D A "körülír" pont azt jelenti, hogy "nem szó szerint"... nem?

"te kis hülye"

Matyi, Matyi, nem vagy te úriember. :(

hansoloo 2014.11.10. 17:05:35

@Brendel Mátyás: itt rendes tűntetést is csak a fidesz tud csinálni. majd lesz megint egy sokszázezres békemenet, aztán csönd lesz egy ideig.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:06:14

@hansoloo: nem ez volt a kérdés. a kérdés az volt, hogy ki lehet-e menni az utcára abban az évben, amelyben volt országgyűlési választás? 2006 azt mutatja, hogy a jobboldal szerint ki lehet. Orbán Viktor nyáron, a választások után pár hónappal, Tusnádfürdőn követelte Gyurcsány lemondását.

mi a lófasz a seggetekbe alapon?!

akkor meg mit ugattok?!

♔batyu♔ 2014.11.10. 17:06:25

Ballibsik, nem veszítek észre mennyire ostobának néznek benneteket?

NAV elnök ellen nem "szoktak" tüntetni, ráadásul Sukoró után szerintem röhejes is.

Inkább gondolkodjatok el, vajon miért épp a nő van a célkeresztben?

hansoloo 2014.11.10. 17:08:00

@Brendel Mátyás: látom kijött belőled az igazi vballiberális belvárosi értelmiség. :))
további jó lófazozást, meg tűntetést. sok sikert a kormánybuktatáshoz. látszik, hogy ebben is ügyesek vagytok. menni fog ez. 3000-ben. talán. :)

$pi$ 2014.11.10. 17:09:16

@Brendel Mátyás: "úgy tűnik, hogy a világ komolyan vette a százezres tüntetést, és még Orbán is. "

No, látod, lehet, hogy megérted.

1. Kimentek az emberek tüntetni az internetadó ellen. Az egész világ támogatta őket.
2. Orbán gondoskodott róla, hogy mindenki megtudja, hogy ő maga személyesen állította le a netadót.
3. A baloldal megintul, hoppácska, lehet valamit kezdeni.
4. Az egész világ azt mondja: gyerekek, ti most csak azért tiltakozotok, mert azt hiszitek, hogy gyengekezű a vezetőtök, ki akarjátok h asználni a lendületet. Eddig miért nem tiltakoztatok?

És hoppácska. orbán bemattolt titeket. Már megint. :D

♔batyu♔ 2014.11.10. 17:09:26

@Brendel Mátyás: Ezzel is egyetértek. Ez a mostani pld. elég irányítottnak tűnik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.10. 17:20:13

@Brendel Mátyás:

Normális demokráciában már a gyanú felmerülése is elég ahhoz, hogy az illető önmagától fizetés nélküli szabadságra menjen

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:21:04

@$pi$:

"Hát végülis megpróbálhatod bebizonyítani"

te is visszamehetsz a gimnáziumba, hogy megtanuld, mi a költői túlzás. amikor Orbán azt mondta, hogy "a haza nem lehet ellenzékben", akkor ő szerinted szó szerint mondta azt, hogy a Fidesz a haza?!

"Kevesebb is elég, de a *semmi* az nyilván nem elég. "

a semminél több van. de már rámutattam, hogy ad abszurdum a semmi is elég. Bill Clintont le akarták mondatni, csak, mert szexelt a titkárnőjével. ez ugye az állam vezetése szempontjából semmi.

"Megnyerni a választást nyilvánvaló anyagi haszonnal jár"

nem jár nyilvánvaló anyagi haszonnal.

"jah, hogy a fenébe lehet "szó szerint" körülírni valamit? :D A "körülír" pont azt jelenti, hogy "nem szó szerint"... nem?"

arra céloztam, hogy Orbán nem metaforikusan beszélt, hanem bezony arról beszélt, hogy mást mond, és mást csinál. ami per def HAZUGSÁG.

"Matyi, Matyi, nem vagy te úriember. :("

nem mondtam, hogy az vagyok. de te sem vagy az.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:22:32

@hansoloo:

" majd lesz megint egy sokszázezres békemenet"

Orbán visszavonta. beszart. de te még nyalod a seggét.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 17:23:19

@Brendel Mátyás:

"@hansoloo: ld Horváth András zöld dossziéja."

SENKI nem tudja, mi volt abban a zöld dossziéban. Lehettek benne receptek is akár. Vagy áruházi akciós újságok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:25:40

@$pi$: nem látom, mi a matt.

szerintem az Orbánnak kurvára szarul jött, hogy el kellett ismernie, legalább egy kérdésben kurvára mellényúlt, és nem a többségi igényeket képviseli.

szerintem Orbán kurvára nem örült annak, hogy egy tüntetésen "megverték".

én értem, hogy te megpróbálod megmagyarázni, hogy Orbán nem szopott, mert szopni akart, de erőltetett.

$pi$ 2014.11.10. 17:26:52

@Brendel Mátyás: "de te sem vagy az. "

De igen, én az vagyok.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Normális demokráciában már a gyanú felmerülése is elég ahhoz, hogy az illető önmagától fizetés nélküli szabadságra menjen "

Vicces lenne, ha bármelyik államnak bármelyik másik állam vezetése nem tetszene és csak annyit kellene mondaniuk, hogy "azok korruptak" és máris menne mindenki fizetés nélküli szabadságra. :)

gizmo266 2014.11.10. 17:26:59

Ha Vida Ildikót azzal vádolták volna meg, hogy tömegpusztító fegyverei vannak a NAV-nak, akkor már rég szarrá lenne bombázva ez a kurva ország.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:28:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Normális demokráciában már a gyanú felmerülése is elég ahhoz, hogy az illető önmagától fizetés nélküli szabadságra menjen"

pontosabban ugye, mérlegelhető, hogy a gyanú mekkora, és a bizalomvesztés milyen súlyos. pont erre szolgál egy tüntetés.

normális demokráciában a miniszterelnök nem engedheti meg magának, hogy a nép bizalma ennyire súlyosan megrendüljön az adóhatóság elnökében. ez ugyanis az adómorál szempontjából katasztrofális.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:28:52

@polyvinyl: "SENKI nem tudja, mi volt abban a zöld dossziéban." a rendőrségnek nagyon kellett.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:29:30

@polyvinyl: "SENKI nem tudja, mi volt abban a zöld dossziéban. Lehettek benne receptek is akár. Vagy áruházi akciós újságok."

furi rendőrsége van Orbánnak, hogy receptekért mennek lakást foglalni.:)

2014.11.10. 17:29:41

@hansoloo: A NAV-nál már biztos látták, mert állítólag egy hétvége alatt kivizsgálták, hogy valótlanságok vannak benne.
Persze azt csak az idióták hiszik el, hogy egy NAV méretű intézményben egy többszázmilliárdos ügyet egy hétvége alatt érdemben ki lehet vizsgálni.

Az USA évekkel ezelőtt jelezte, hogy amerikai cégeket korrupcióra akartak rávenni. nem történt ellenintézkedés (hacsak az nem, hogy az érintett amerikai cégek ellen hirtelen egy rakás vizsgálat és ellenőrzés indult).

A kormány addig örül, amíg az USA törvények nem teszik lehetővé a bizonyítékok kiadását. Nálunk még nem indult büntetőeljárás, ami alapja lehetne a nemzetközi jogsegély alapján a bizonyítékok kikérésének. És nem is lesz, mert akkor az USA ki kellene adja a bizonyítékokak és abba valószínűleg Orbán "nemikapjukalegtöbbet" Viktor is belebukna.

2014.11.10. 17:31:17

majd ildikó asszony jól megvizsgálja magát és megállapítja, hogy nem bűnös, ez a cinikus hozzáállás a kormány részéről bőven elég ok a lemondás követelésére
bazmeg, mi lett volna itt, ha hagyó miki bűnösségét hagyó miki vizsgálta volna

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 17:31:47

@Ylim: "bba valószínűleg Orbán "nemikapjukalegtöbbet" Viktor is belebukna."

ja, bizony. a "ne mi kapjuk a legtöbbet" ugye van akkora beismerés, mint az Őszödi beszéd, oszt még se mondott le ez a szemét, csak "oszt jónapot" volt.

$pi$ 2014.11.10. 17:32:11

@Brendel Mátyás: "nem látom, mi a matt."

Hát persze, hogy nem. :) Ezentúl bármi előjön, ami a netadó előtt volt a válasz az lesz:

"A magyarok így akarják. Semmit nem teszünk, amit a magyar választók nem akarnak, egyedül a netadó ellen emelték fel a szavukat és mi azonnal vissza is vontuk, mert nálunk demokrácia van."

"szerintem az Orbánnak kurvára szarul jött, hogy el kellett ismernie, legalább egy kérdésben kurvára mellényúlt, és nem a többségi igényeket képviseli. "

Ennyit megér, hogy az ellenzéknek és egész európának el kell elismernie, hogy Orbán igazi demokrata, aki kompromisszumokra törekszik. Bármikor előjön, hogy Orbán diktátor, autoriter meg ilyenek, akkor ott az adu ász: "netadó". Visz mindent. :)

$pi$ 2014.11.10. 17:35:00

@Brendel Mátyás: "akkor én is.:) "

Akkor viselkedj is úgy!

csizkek 2014.11.10. 17:46:49

@hansoloo: "Tulajdon képpen miért is kéne lemondania Vida Ildikónak? Egy ötöd vonalbeli CIA ügynök, aki éppen most itt nálunk ügyvivő, azt mondja, korrupcióban érintett. "

Nem o mondja, hanem az USA kitiltotta. Ez nem mas mint egy diplomaciai "vegso" uzenet. Ok vedik az erdekeltsegeiket, epp ugy ahogy barmilyen kulugy tenne. Az, hogy AFA csalasra epul az orszag, ahhoz vaknak kell lenni, hogy ne vedd eszre. A fityisz kommunikacio meg a porhintes a magadfajtaknak.

Vidanalk meg elsosorban nem le kene mondania, hanem azonnal fel kellene fuggeszteni. Na nem most, hanem mar 1,5eve a "NAV aktak" idejen es azonalos fuggetlen vizsgalat kellene. Mivel ez sem akkor, sem most nem tortent meg, sot o maga kezdemenyezett sajat "maga ellen" sajat maga altali vizsgalatot. Innentol egyertelmu. Huznia kell a retekbe, mert egy "vezerigazgato" az bizony akkor is FELELOS ha szemelyesen nem erintett. O ugyanis azert van ott, hogy idoben eszrevegyen dolgokat es kello idoben kezdemenyezzen megfelelo vizsgalatokat.
Ha mindez egy piaci alapon mukodo cegnel tortenik, mar reg repult volna a veresbe..

poIyvinyI · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 17:49:42

@hansoloo:

"Egy ötöd vonalbeli CIA ügynök, aki éppen most itt nálunk ügyvivő, azt mondja, korrupcióban érintett. Megkérdezték tőle, aztán milyen korrupcióban. Azt nem mondja meg! Írnak levelet, kérdezik, nem mondja meg."

Az USA hivatalnokai szemében a nem amerikai állampolgárságú földlakók nem egyenrangú emberi lények, hanem pondrók, amik örülhetnek, ha nem tapossák el őket az emberi faj csúcsragadozói, az Amerikai Polgárok.

Ebből következően:

Az USA törvények szerint NEM KELL indokolni, ha valakit nem engednek belépni. Emellett hazudni is lehet az indokokat illetően. Bizonyítani meg pláne, hogy semmit nem kell.

Az USA saját törvényei szerint BÁRKITŐL megtagadhatják a belépést, úgy, hogy az elutasítás okát NEM KELL megmondaniuk.

Ezt megtehetik akár a vízum igénylésénél, de megtehetik akkor is, ha érvényes vízummal MÁR megérkeztél a kontinensre - a hivatalnok simán mondhatja, hogy hiába van érvényes vízumod, NEM léphetsz be.

Ahhoz, hogy bizonyos, itthon szem előtt lévő embereket - vagy bárkit, átlagembereket is - kitiltsanak, NEM KELL, hogy bármilyen ügyről bármilyen infó a kezükben legyen róla.

Nyugodtan hazudhatnak bármilyen ürügyet, hazudniuk se kell, ahhoz is joguk van. Azt is mondhatják, hogy "azért, mert csak".

Sőt, azt is megtehetik, hogy SEMMILYEN gyanús ügyéről nem tudnak a kitiltottnak, szimplán politikai manipulációs céllal tiltják ki, majd fűznek ködös "magyarázatot" a kitiltáshoz.

Így mennek a dolgok, ilyen törvények mellett, a demokrácia és a jogállam újkori hazájában.

Ezt a magyar ellenzéki hangadók is TUDJÁK.

Innentől a lelkük rajta, hogy primitív önérdekek miatt, a világ jelenleg leghazugabb, leggátlástalanabb államának a céljaihoz igazodva, megpróbálnak-e Majdan-kettőt csinálni a saját hazájukból.

Szerintem megpróbálnak, mert nekik, ha a hatalom megkaparintásáról van szó, semmi se drága.

$pi$ 2014.11.10. 17:56:08

@csizkek: "Ha mindez egy piaci alapon mukodo cegnel tortenik, mar reg repult volna a veresbe.. "

Aztán munkaügyi bíróságon kivette volna a cégből tíz évnyi fizetését. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.11.10. 17:57:11

@csizkek:

"egy "vezerigazgato" az bizony akkor is FELELOS ha szemelyesen nem erintett"

A felelősségért is kapja a vsz. nem kis fizetését.

Az ugye nem kétséges, hogy a NAV-nál súlyos adócsalásokat néznek el. Ha a vezető tud erről, akkor azért kell mennie. Ha nem tud róluk, akkor meg azért.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 18:12:18

@$pi$:

""Ezentúl bármi előjön, ami a netadó előtt volt a válasz az lesz:

"A magyarok így akarják. Semmit nem teszünk, amit a magyar választók nem akarnak, egyedül a netadó ellen emelték fel a szavukat és mi azonnal vissza is vontuk, mert nálunk demokrácia van.""

ebben nem látom, mi a matt. ha ezt elértük, az már eredmény.

piroslapok.blog.hu/2014/11/01/ennek_az_orszagnak_pontosan_olyan_kormanya_van_aminot_erdemel

"Ennyit megér, hogy az ellenzéknek és egész európának el kell elismernie, hogy Orbán igazi demokrata, aki kompromisszumokra törekszik."

egy igazi demokrata eleve be se vezette volna a netadót, illetve hamarabb visszavonta volna.

űrszelvény (törölt) 2014.11.10. 18:14:27

"Hogyan lehet elérni Vida Ildikó lemondását?"
A válasz nagyon egyszerű:

1: publikálni kell, hogy pontosan milyen ügyekben milyen bűncselekményekkel vádolható.Mellékletben szépen felsorakoztatni a bizonyítékokat.

2: El kell tüntetni a netről azokat a régebbi véleményeket, amikor a gondolkodó emberek éppen olyanokat írogattok, hogy nem is demokrata, aki jogerős bírósági ítéletek nélkül akar ítélkezni valaki felett.

3: Tömeget kell összehozni. Nem potom 5-600 000-es felvonulások kellenek, mint például a békemenet, ahol felvonul az a maréknyi ember, aki még a fideszt... Ennek a többszöröse kell, és csak pestiekből! Mert mint tudjuk az import tüntető, az milyenmár...

R9naldo 2014.11.10. 18:15:05

Szerintem itt mindkét fél hibás.

1. Amikor kiborult az egész korrupciós botrány Vida Ildikó eltünt három hétre! Három egész hétig nem láttuk...tisztára mintha menekülne. Na már most, ha akkor azonnal felvállalja és fogja magát és odamegy a követségre, hogy tisztázza magát, tuti nincs vonulás. A kormány és Vida hazudozásai, hogy ki tudta és ki nem csak olaj volt a tűzre. Egy magát komolyan vevő demokráciában ilyenkor a vezető azonnal tisztázza magát és nem sunnyog el három hétre (még akkor is ha épp tényleg akkorra vette ki a szabadságát!).
2. Amerika pedig már kurvára előállhatna a bizonyítékokkal, mert addig ez akár egy üres beszéd is lehet.

Hajdú Peter 2014.11.10. 18:22:00

" Vida Ildikó lemondását el lehet érni, ha akarjátok."

Nem inkabb valasztasokat kene nyerni, cia akciok szervezese, tamogatasa helyett ??

Blogger Géza 2014.11.10. 18:37:10

Miért nem a Goodfriendhez mennek tüntetni, hogy adja át a bizonyítékait? Vagy ha nincsenek, akkor mondjon le ő.

Apropó, kijött a legújabb kutatás, MSZP 9%-on áll a biztos szavazóknál. (DK 11%, a már megszűnt E-PM küszöb alatt). Hát, a baloldal még nem igazán tudott profitálni semmit, az USA a botránnyal a leginkább oroszpárti Jobbik erősödését tudta elérni...

Blogger Géza 2014.11.10. 18:41:48

@csizkek: Mi van, ha téged vádolnak meg bármiféle bizonyíték nélkül valamivel (lopás, pedoflia, gyilkosság, amit akarsz). te is egyetértenél azzal, hogy pusztán a vád miatt bocsássanak el?

Amúgy Vida elnöksége óta egyre hatékonyabb az áfa behajtása.

bölcsbagoly 2014.11.10. 18:42:47

Matyi,Matyi, még hogy lén vagyok szenilis? Akkor te mi vagy? Bigott ballibsi, pökhendi informatikus, vagy egy kozmopolita européner riherongya?
Azt a sok marhaságot ami elhangzott a kitiltás ügyben az elmúlt hetekben, mind vissza öklendezted itt demagóg módon. Ti mindent jobban tudtok, nektek mindig igazatok van, pártfogóitokkal együtt. nektek az a fontos, hogy gazdátok legyen és legyen kit szolgáljatok (hol a török, hol az osztrák, hol a szovjet, hol az USA vagy az EU! Csak a magyaroknak nem lehet soha sem igaza a szemetekben.
A többiek már jórészt mindent le írtak cáfolatul a marhaságaidra, sokat nincs mit hozzá tennem. DE csak egy elvakult hazaáruló nyomoronc örvend, tapsol, tüntet annak, hogy eg külföldi gazfickó bizonyitékok nélkül megvádolja egyik honfitásrsát, azzal fenyegetőzve, hogy ha demokrartikus eszközökkel nem lehet, akkor másképpen döntik meg a kormányunkat. Hogy rogyjon rád is az ég, ahol pont esz a fene.

KUHULIN 2014.11.10. 18:43:10

@Blogger Géza: "Miért nem a Goodfriendhez mennek tüntetni, hogy adja át a bizonyítékait?"
Demokrata, tehát nem mondja meg, mit tud. Már megtanulhattad volna, fejlett demokráciákban ez így szokás. Egyébként nekem is van egy dossziém és nagyon súlyos dolgok vannak benne. Lehet, hogy majd kiviszem az egyik tüntetésre. ;)

Blogger Géza 2014.11.10. 18:43:48

@Brendel Mátyás: És ezért fel kell szólítania azt, aki vádaskodik, hogy támassza alá hitelt érdemlően a vádat.

bölcsbagoly 2014.11.10. 18:44:45

@Blogger Géza: na pont ez a bajuk, mert Vidáék rászállhatak pár kedvenc cégükre is.

Blogger Géza 2014.11.10. 18:45:29

@Brendel Mátyás: Nem ő nyúlt mellé, hanem az előterjesztő, és korrigálta a hibát. Szerintem ettől összességében nőtt a népszerűsége.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 18:52:41

@Blogger Géza: "Miért nem a Goodfriendhez mennek tüntetni"

az emberek szeretnek az ellen tüntetni, akit bűnösnek gondolnak. menjen Goodfriendhez tüntetni a Békemenet!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 18:55:42

@bölcsbagoly:

"nektek az a fontos, hogy gazdátok legyen"

ja, illusztráció:

lh5.ggpht.com/_BdLHxSDhBBw/S9UtlzusrKI/AAAAAAAAE0Q/pvII43sTlV4/s400/2010_04_25_valasztas_vorosmarty%20(126).JPG

"Csak a magyaroknak nem lehet soha sem igaza a szemetekben."

dehogynem. a szemünkben mi magyarok vagyunk, és igazunk van.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 18:56:19

@KUHULIN: "nekem is van egy dossziém és nagyon súlyos dolgok vannak benne. Lehet, hogy majd kiviszem az egyik tüntetésre. ;)"

hát lássuk, hányan tüntetnek a dossziédért!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 18:57:54

@Blogger Géza: "ezért fel kell szólítania azt, aki vádaskodik, hogy támassza alá hitelt érdemlően a vádat."

ti abban tévedtek, hogy azt hiszitek, a tüntetők csakis azért mentek ki, mert Vida Ildikót kitiltották. nem. a NAV-nak a közel és távoli múltban már számos ügye volt, amiért a tüntetők kimentek. most telt be a pohár.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.10. 19:00:26

@Blogger Géza:
Ha Vida Ildikó ártatlan, akkor hozza nyilvánosságra annak az okát, amiért kitiltották. Lehet, hogy ez alapján még hősként is tekinthetünk rá, aki védte a magyar érdekeket a jenkikkel szemben. Vagy mégsem?

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:02:15

@Brendel Mátyás: persze, állampolgárság szerint, ahogy a csigaevőknél. csak a magyar nemzethez való tartozás már nem alapból az, születés révén, hanem tudatos választás kérdése. S a választást a közösség általi befogadottság pecsételi meg. Ki az a hülye magyar aki a Konrádokat, Hellereket, Kertész Ákosokat s társaikat a magyar nemzet tagjának tekinti?

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:03:22

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: te idióta, hiszen ő sem tudja! Azért ment ma a követségre, hogy megtudja a "bünlajstromát"!

Blogger Géza 2014.11.10. 19:04:46

@Brendel Mátyás: Nyilvánvaló, hogy van Budapesten pár száz (gyengébb ügy/gyengébb szervezés esetén) vagy pár ezer ember (erősebb esetben), aki bármikor szívesen tüntet bármi miatt a kormány/Orbán/Fidesz ellen. Ez egy 10 milliós országban és egy 2 milliós városban nem nagy kunszt. Ennek a hatását szerintem sokan túlbecsülik. Egy klasszikus baloldali ikont idézve: "Lehet tüntetni, előbb-utóbb megunják, hazamennek."

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:05:35

@Brendel Mátyás: igazad van, ez is egy ürügy mint a netadó, de akármi más lehet, ahol a frusztrációtokat kiélhetitek a féltucatnyi kiadós vereség után. No meg, a NA-tól kapott ezüst tallérokért is meg kell dolgoznotok, nemde?

Blogger Géza 2014.11.10. 19:07:49

@Brendel Mátyás: Az aláírásod tetszik. :)

Amúgy le vagy maradva, azóta ezt már mindenki cáfolta, sebaj.

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:08:06

@Blogger Géza: s nem is kell messze menjenek, mert jórészben mind a belváros lakói.

Blogger Géza 2014.11.10. 19:09:08

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: Hát pont ezért ment be a követségre, hogy akkor lássuk, elő a bizonyítékokkal. Zavart mellébeszélés volt a válasz. :)

csak egy néző 2014.11.10. 19:09:28

Hát vazze, ettől jobban már nem is égethetné magát Ez a derék az ország egyik legfontosabb hivatalát vezető, EGYETEMET végzett NAVasszony.
Odamegy váratlanul az amcsi követségre (Arogán Tonyó persze ezt már úgy adja elő a parlamentben, hogy megbeszélt bejelentkezésre érkezett) természetesen nem a közmédia (haha) fidesz M1 stábjával, hanem a "forradalom van" HÍR tv-s Császár Attilával és stábjáva lés a fidesz "sztárügyvédjével" Futó Barnabással. Letámadják az ügyvivőt, aki sétálni indult. Ez a nagytudású idióta Császár Attila, magyarul szólítja meg az ügyvivőt, aki nem igazán érti, hogy mit is akarnak tőle, majd amikor angolul megkérdezi, hogy mit is szeretnének tőle, a kamerák előtt a Ildikó NAVasszony azt mondja, hogy "nem értem, hogy mit mond, tolmácsot kérek" Természetesen az esti HÍR tv-s híradóban ezt már nem játszák be, hogy magyaron kívül meg sem tud szólalni.

2014.11.10. 19:12:19

@Blogger Géza: "Amúgy Vida elnöksége óta egyre hatékonyabb az áfa behajtása."

Ejjj, Gheeejza, hajjá meg, há mán megin hazudol! Behajtani védelmi pénzeket szoktak, száradjon ki a tüdőd. Vakujjá meg karácsony napján.

IQMAX 2014.11.10. 19:12:51

Van mar bizonyitek??? Vagy tovabbra is az a tenyallas, hogy se az EUnak, se az USAnak nem tetszik a deliaramlat, ill. hogy nem lehet olyan egyszeruen kitalicskazni a profitot az orszagbol, ezert erdekuk a feszko keltes. Akkor miert kene lemondania? Ha van bizonyitek, na akkor mas a palya. De addig artatlansag velelme....

conchita wurst 2014.11.10. 19:18:04

Nem lesz itten forradalom.

2014.11.10. 19:20:43

@csak egy néző: "Természetesen az esti HÍR tv-s híradóban ezt már nem játszák be, hogy magyaron kívül meg sem tud szólalni."

Szerintem a lovári nem ismeretlen előtte. Na ezt a szitut Rogán elvtárs nem reklámozta a parlamentben: mármint, hogy a NAV elnöke úgy akart "tájékozódni", hogy NEM TUD ANGOLUL. Szerintem direkt égették. Goodfriend úr alig állta meg, hogy ki ne röhögje.

Blogger Géza 2014.11.10. 19:24:00

@csak egy néző: "Ugyanakkor Goodfriendől már többször kiderült, hogy olykor nem az elvárható körültekintéssel nyilatkozik."

index.hu/belfold/2014/11/10/mondta_vagy_nem_mondta_goodfriend/

Nem árt, ha Goodfirend szavait profi tolmács fordítja, mert hajlamos össze-vissza beszélni. Egyébként is mindenkinek joga van az anyanyelvét használni, (pláne, h az a hivatalos nyelv az adott országban), ha jogi eljárás folyik ellene. Ha Goodfriend nem tud magyarul, nyilván kell lennie tolmácsának Magyarországon.

2014.11.10. 19:26:19

@Blogger Géza: " Meg adót is, te ostoba."

Gheejza, Gheejza, hajjá ki a cipődbű vasárnap délután, az adót BEFIZETNI szokták rendes országokban, nem korrupt hivatalnak. Behajtani a maffia szokott, guvadjon ki a szemed. Há véded a tolvajokat, rákabeled?

csak egy néző 2014.11.10. 19:27:09

@Jules Verne:
Tényleg röhej, hogy odamenjenek az amcsi követségre, úgy, hogy senki sem tud angolul. Mégis, mi a paripa péniszit gondoltak ezek?

Blogger Géza 2014.11.10. 19:28:12

@Jules Verne: Nem tehetek róla, hogy nem tudsz magyarul. Az, aki az adót befizeti, meg aki behajtja, rohadtul nem ugyanaz. :)

no_successful2 2014.11.10. 19:30:18

Vajon miért pont a Dob utcából indult az a tüntetés ?

Na mindegy hagyjuk.
Ma, úgy tudom Vida Ildikó személyesen kért anyagot az ügyéről, de nem kapott választ. Az amerikai jogrend szerint úgy tudom, nem hozhatnak nyilvánosságra ilyen terhelő adatokat, (ezért nem értettem, miért nyomulnak a politikusaink, hogy tárják fel a bizonyítékokat mikor az amerikai jogrendbe ütközik a dolog.)
Más kérdés, hogy az érintett személynek viszont joga van tudni, miről van szó !
Vida, ettől a jogtól esett el. Úgy tudom, hogy a nagykövetségek területén a delegáló állam jogrendje érvényes, tehát. Lehet azt mondani hogy ma az amerikaiak a saját jog-rendszerük sérelmére jártak el ?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2014.11.10. 19:31:25

Én már várom, mikor fog Gyurcsány végre csatlakozni a tüntetőkhöz.

Megint csak a legvégén vajon választások előtt közvetlen, ahogy a Millához, vagy később.

Érdekes beszédet mondhatna az ÁFA csalásról, amit maga is elkövetelt a villájában épített uszodával, Fittelina nevű cégével.

csak egy néző 2014.11.10. 19:31:38

@Blogger Géza:
Gejza azt eddig is tudtuk, hogy hülye vagy, de, hogy még bizonygasd is ez azért nem semmi.
Figyu idióta, nem az amcsi ügyvivő támadta le Vidát a nyílt utcán, hanem fordítva. Vagy úgy gondolod, hogy még sétálni is tomáccsal jár?
Gejza komám, egyébként jelentkezz be Vida NAVasszonyhoz személyi tolmácsnak.

2014.11.10. 19:34:34

@IQMAX: Figyelj, iku bajnok! Szerintem, a jenkik annyi adattal rendelkeznek bárkiről, amennyit te el sem tudsz képzelni. Fogadni mernék rá, hogy azt is tudják, az Ázsiában parádézó Peti papagáj hányszor vakarta meg ma a tökét. Ha eljön az ideje, biztosan kipakolnak majd, és akkor te sírni fogsz, a többi szarházi meg majd itt nyomja, hogy "én soha nem voltam Orbán-troll".

csak egy néző 2014.11.10. 19:36:26

@Blogger Géza:
" Ha Goodfriend nem tud magyarul, nyilván kell lennie tolmácsának Magyarországon."
Egyébként pedig nagy valószínűséggel, a követségen belül már volt tolmács, mert nem hiszem, hogy több, mint egy órán keresztül csak mutogattak egymásnak.

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:37:42

@csak egy néző: n egy hazudóssal nem beszélek az ő anyanyelvén! Pláne ha én vagyok itthon. Amúgy, Mr. Jóbarát hogy értette a netadó tüntetésen, hogy mi történik, ha nem tud magyarul?

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:39:43

@Jules Verne: s persze, ez a lehallgatósdi szerinted tök rendben van....jellemző rátok, örökös hazaárulókra.

2014.11.10. 19:40:46

@Ballib Cenzúra: "Én már várom, mikor fog Gyurcsány végre csatlakozni a tüntetőkhöz."

Ne várjad, te idióta, hanem menj oda hozzá személyesen és szívd le, ha kíváncsi vagy rá.

no_successful2 2014.11.10. 19:41:11

@Jules Verne:

"Figyelj, iku bajnok! Szerintem, a jenkik annyi adattal rendelkeznek bárkiről, amennyit te el sem tudsz képzelni. Fogadni mernék rá, hogy azt is tudják, az Ázsiában parádézó Peti papagáj hányszor vakarta meg ma a tökét."

Hmm. Azon az ominózus szeptember 11-én is előre tudták hogy mi lesz ? Vagy ha nem tudták, akkor hogyan tudnak mindenkiről mindent ?

no_successful2 2014.11.10. 19:43:49

Tényleg, hogy lehet valakinek ilyen neve hogy Goodfriend ?

csak egy néző 2014.11.10. 19:46:18

@bölcsbagoly:
"egy hazudóssal nem beszélek az ő anyanyelvén! Pláne ha én vagyok itthon."
Bravó ostoba madár.

2014.11.10. 19:48:30

@bölcsbagoly: "Amúgy, Mr. Jóbarát hogy értette a netadó tüntetésen, hogy mi történik, ha nem tud magyarul?"

Mert nem olyan ostoba, mint te. Én csak egy szerelő vagyok, mégis négy nyelven beszélek, további három nyelven meg nem tudnának eladni. Szerinted a jenkik hülyéket neveznek ki képviseletekre? Ne a maffia pártodból indulj ki, te fasz. Különben elég egy pillantást vetni a plakátokra és a zászlókra: nos, szerinted miért tüntettek az emberek? (ha már nem voltál képes odavonszolni a beled)

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:57:07

@Jules Verne: háát a yenkik már 25 éve vagy gazfickókat (Palmer, Goodfriend) vagy hülyéket (a brekegő óriás, a görög, stb) neveznek k Budapestre. Nem véletlenül.

bölcsbagoly 2014.11.10. 19:58:16

@no_successful2: persze, hogy tudták, hiszen ők szervezték!

2014.11.10. 20:00:56

@no_successful2: Már 2014-ben vagyunk, ifjú padavan. Azt is el tudom képzelni, hogy már a notórius Orbán-trollok is be vannak azonosítva. Nem félsz?

" Úgy tudom, hogy a nagykövetségek területén a delegáló állam jogrendje érvényes, tehát. Lehet azt mondani hogy ma az amerikaiak a saját jog-rendszerük sérelmére jártak el ? "

Hogyne. Valószínűleg megkérdezték tőle, hogy akar-e amerikai jogrend szerinti eljárást, amennyiben igen, kezdhetjük: jogában áll hallgatni, amennyiben nem, mindent amit mond, felhasználható Ön ellen a bíróságon...
Erre gyorsan kijött.

bölcsbagoly 2014.11.10. 20:03:46

@Jules Verne: aha, másfél óra múlva, te idióta ballibsi.

csak egy néző 2014.11.10. 20:08:19

@bölcsbagoly:
Téged, ekkora tudással, mint "témavezető/opponens/ doktori bizottsági tag, sőt még biológus is"
Vajon melyik országba lehetne kinevezni ügyvivőnek/nagykövetnek?

csak egy néző 2014.11.10. 20:10:01

@bölcsbagoly:
"aha, másfél óra múlva," Lehet, hogy nehéz a felfogása, mint neked.

csak egy néző 2014.11.10. 20:15:38

Ez azért sokat elmond a nép által megválasztott 2/3-ról.
Az viszont igaz, hogy Vida Ildikót is megilleti az "ártatlanság védelme"

www.youtube.com/watch?v=ewcb99M9nhM

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:15:59

egyébként ez a post nem a mandinereseknek szól. Én nem tehetek róla, hogy a Mandiner kitette. Amikor tehát a mandineres csőcselék ide jön vitatkozni, és vitázok itt veletek, akkor érdemes hozzágondolni azt, hogy ezt csak szórakozásból teszem, a cikk fő célközönsége nem ti vagytok, és a cikk célját egyáltalán nem befolyásolja az, hogy hülyék vagytok, és ezért mást gondoltok.

2014.11.10. 20:20:42

@bölcsbagoly: " aha, másfél óra múlva, te idióta ballibsi. "

NEM TUD ANGOLUL, te istenbarma, különben be se ment volna. Szerintem körberöhögték...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:21:28

@bölcsbagoly: nekünk is vannak közösségeink, meg nektek is. nem gondolom egyenértékűnek a ti közösslégeiteket, de ez mindegy is, a lényeg, hogy nincs érved. te utálsz minket, mi utálunk titeket. ebben kvittek vagyunk. én azt gondolom hülyének, aki Orbánnal, Bayerrel Zsolttal, Semjénnel, Széles Gáborral alkot közösséget.

"Konrádokat, Hellereket, Kertész " őnekik megvan az az előnyük, hogy nem csak a kis disznóóljukban, hanem nemzetközileg is elismerik őket.

én egyébként nem annyira csípem ezeket, nekem nem ők a közösségem.

csak egy néző 2014.11.10. 20:22:43

@Brendel Mátyás:
Ezek lecsapnak minden postra, ahol lehet libsizni, bolsizni, hazaárulózni, zsidózni, megjátszani, hogy micsoda magyar vagyok. Jönnek ezek, mint gyöngytyúk a takonyra.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:22:59

@Blogger Géza: ott tartunk, hogy Orbán ellen kb akkora tüntetési mozgalom van, mint Gyurcsány ellen volt. a végkifejlete remélhetően ugyanaz lesz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:25:14

@bölcsbagoly: az emberek elégedetlensége nem üres frusztráció. hogy mi az, ainél betelik náluk a pohár, abban van némi logikátlanság, én örülnék, ha a netadó és a NAV botrány helyett már a nyugdíjeinstandnál tüntettek volna ennyien, de ez van, ezen nem tudunk változtatni.

az elégedetlenség, az jogos. ehhez képest másodrendű, hogy Orbán éppen mibe fog belebukni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:26:12

@Blogger Géza: "azóta ezt már mindenki cáfolta," legfeljebb tagadta. nem ugyanaz. továbbá nem linkeltél semmit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 20:34:12

@bölcsbagoly: "egy hazudóssal nem beszélek az ő anyanyelvén! Pláne ha én vagyok itthon."

én valakivel vagy nem beszélek, vagy beszélek, de akkor olyan nyelven, hogy értse. azt, hogy odamész valakihez, és olyan nyelven beszélsz vele, amit tudod, hogy nem ért, azt csak olyan hülye csinálja, mint te. értelme nincs.

nemigenértem 2014.11.10. 20:36:32

@Brendel Mátyás:" ott tartunk, hogy Orbán ellen kb akkora tüntetési mozgalom van, mint Gyurcsány ellen volt"

Atyaég!Te ez komolyan el is hiszed?
Sosem lesz így baloldal, ha csak a légvárakat építgetitek.

2014.11.10. 20:46:20

@csak egy néző: Vidát legfeljebb az ártatlanság véLelme illeti meg.

Mindez nem zárja ki egy a NAV működésének hiányosságaira irányuló széleskörű vizsgálat lefolytatását. Hiszen ezen vizsgálat nem konrétan Vida ellen folyna, legfeljebb a végeredménye lesz az, hogy Vida is felelős a NAV működésében találhatú súlyos szabálytalanságok és esetleges bűncselekmények bekövetkeztében.
Az pedig szintén nem sértené Vida ártatlanságának vélelmét, hogy az említett vizsgálat idejére felfüggesszék, hiszen ez a felfüggesztés őt védené az ellen, hogy a vizsgálat ideje alatt meghozott bármilyen döntését vagy utasítását ellene lehessen felhasználni.

2014.11.10. 20:50:19

@bölcsbagoly: "egy hazudóssal nem beszélek az ő anyanyelvén! Pláne ha én vagyok itthon."
A USA követség területe USA terület (ahogy minden követség területe a követség működésének idejére a követséget üzemeltető ország területének minősül), így ott te nem vagy otthon.

Nicket kellene váltanod, ostobagoly-ra ;-)

csak egy néző 2014.11.10. 20:51:23

@Ylim:
Ugye vetted az iróniát az "ártatlanság védelme" mondatomban?
Ugyanis a kamerába mondja így bele a Törő Gábor nevű fideszes, állítólag egyetemet végzett honatya.

Szélmalomharcos 2014.11.10. 20:56:44

@nemigenértem:
"Orbán ellen kb akkora tüntetési mozgalom van, mint Gyurcsány ellen volt"

Ezzel ki is bújt a szög a zsákból

Vida Ildikót csak azért koncolták fal az amcsik, hogy a vér szagára összegyülekező zombikat Orbán ellen lehessen irányítani. Ha pedig egyszer vérszemet kapnak, talán meg se állnak Moszkváig, és megbuktatják egy füst alatt Putyint is

Amcsi zászlók alatt vonulva énekelik majd a komcsi zombik:

"Fegyver a kézben és ajkon a dal
Nem marad így el a nagy diadal"

Ez a kommer banda már csak tudja

Szélmalomharcos 2014.11.10. 21:04:44

@Brendel Mátyás:
" ehhez képest másodrendű, hogy Orbán éppen mibe fog belebukni."

Meg az se mindegy, ki jön helyette

Ha Orbán bukik, akkor egy népképviseleti elvű fogatókönyv szerint a Jobbik lesz a váltópártja. Ti piroslaposok még annyit se fogtok kapni, mint az idei választásokon

Akkor mégis miben reménykedtek? Mit ígértek nektek a Szabadság térről? Választás nélkül hatalomra jutni azt puccsnak hívják. Már itt tartanátok?

ek be nektek rendű

Dr Gregory House 2014.11.10. 21:06:56

Hogy lehet valaki NAV-elnök angol nyelvtudás nélkül???

lac666 2014.11.10. 21:10:02

@Dr Gregory House: nem a szaktudás, tudás a lényeg, hanem az, hogy kinek vagy a bratyija! ez az orbáni rendszer!

2014.11.10. 21:13:38

@csak egy néző: Oh, bocs :-) Nem néztem meg a videót, mert politikus beszél rajta.

2014.11.10. 21:15:44

@Dr Gregory House: Túlzásokba nem kell esni.
Attól, hogy angolul nem tud, más, Európában nyelvből még lehet megfelelő szintű és dokumentált nyelvtudása.

lac666 2014.11.10. 21:16:21

@Szélmalomharcos: mindegy csak ne csúti gyáva minidiktátor legyen!

csak egy néző 2014.11.10. 21:16:36

@Ylim:
Pedig tanulságos, de meg tudlak érteni.))))

Szélmalomharcos 2014.11.10. 21:19:30

@Brendel Mátyás:
Tüntizni mindig lehet, csak aztán nehogy a visszájára forduljon az egész

Mert itt most az a kép kezd kibontakozni, hogy külföldről akarják megpuccsolni a kormányt, ami idővel visszafelé sülhet el. Nem kérünk egy újabb 1948-as "fordulat évéből", nem akarunk banánköztársaság lenni egy multi cég által külföldről kinevezett kormánnyal, ez nem Ukrajna ahol csápol a nép az oligarchaváltáshoz

lac666 2014.11.10. 21:23:56

@Szélmalomharcos: ki a fasz akarja külföldről megpuccsolni az országot te barom? az egész világ fellázadt a csúti gyáva ellen mi?

Keszthelyi.Aron 2014.11.10. 21:28:17

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: @$pi$: @hansoloo: Ugyan, az utolsó dolog, amit elvárunk, hogy egy Fidesz által kinevezett állami vezető ellen bármilyen okból a független ügyészség nyomozzon. Egy világ dőlne össze az ellenzékben :D
(már abban, ami még nem esett teljesen szét)

Nem, maradjon csak homályban. Nem kellenek lépések és az istenért, nehogy bármi történjen. Jobb ez így!

inuitdog 2014.11.10. 21:49:23

"Attól, hogy angolul nem tud, más, Európában nyelvből még lehet megfelelő szintű és dokumentált nyelvtudása."

Akkor miért nem szólalt meg bármelyik nyelven amit beszél a magyaron kívül? Legalább bemutatkoznia vagy viselkedni tudni kéne ezen a szinten. A Hirtv videója visszafelé sült el, tökéletes leleplezése a sötétségnek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 22:09:46

@Szélmalomharcos: "Amcsi zászlók alatt vonulva énekelik majd a komcsi zombik"

komoly képzavar. mi az, amit szedsz?:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.11.10. 22:10:51

@Szélmalomharcos: "Választás nélkül hatalomra jutni azt puccsnak hívják. Már itt tartanátok?"

én ilyenről nem beszéltem.

Dr Gregory House 2014.11.10. 22:14:11

@Ylim: Manapság már vécésnénit se vesznek fel angol nyelvtudás nélkül.
A NYALÁS nem egyenlő a nyelvtudással!

Dr Gregory House 2014.11.10. 22:15:19

@inuitdog: Na, akkor nem csak nekem volt az az érzésem, hogy ez a nő egy nagy fekete lyuk.

Dr Gregory House 2014.11.10. 22:15:51

@lac666: Meg az összes eddigi is kis hazánkban...

lac666 2014.11.10. 22:24:23

@no_successful2: Nálunk 1000 milliárdos az áfa csalás, de neked az a fontos, hogy az amerikaiak a konzulátusukon követtek e el jogsértést! Gratula! Okos vagy!

csak egy néző 2014.11.10. 22:29:26

És még humora is van.

"Kiszállt a NAV az amerikai követségre
"Meglehetősen váratlan látogatást tett nálam az adóhatóság" - írta ki Twitterére Andre Goodfriend."

dont be such a jew 2014.11.10. 23:27:21

Ja, ez jó humor volt Vidától. Ki gondolta volna egy apehostól....

Jól kiröhögtette a bedfrendet. Mi az hogy az zusa területén nem letartóztatják a koruptakat? Vagy nem is korupt, nincs is semmilyen határozat ellene, a politikait leszámítva, ahogy hisszük?

Vidának nem is lehetett ennyi esze tutira a zügyvédje találta ki. Most mi lesz, gecó.

Ludovikás Levente 2014.11.10. 23:38:18

@csak egy néző:
Humora van, de most már jó lenne ha valami bizonyítékot is villantana

Mert egyre nehezebben védhető, hogy egy önmagát a demokrácia mintaképének tekintő ország bárkit pellengérre állíthat, aztán elhumorkodja az ügyet

Persze nekem is van humorom, jó vicc az ausvicc, nem igaz Jóbarát, nevessünk együtt!

Ludovikás Levente 2014.11.10. 23:40:50

@dont be such a jew:
Most jól pofára esett a Vida, azt hitte viszik majd üdülni Guantanamóra, aztán egy fenét, szívhatja tovább a pesti szmogot

csak egy néző 2014.11.10. 23:43:11

@Ludovikás Levente:
"Futó és Vida ugyanis hétfőn hiába ment el az Egyesült Államok budapesti nagykövetségére, hogy megtudják a kitiltás okát, André Goodfriend ügyvivőt ugyanis semmilyen törvény nem kötelezi ennek közlésére. Bár, ha az amerikai jogból indulunk ki, akkor a vízumigényléssel sem fogják átvágni a gordiuszi csomót, hiszen a vízumkérelem elutasítását sem kell feltétlenül indokolni.

Futó Barnabás azt is mondta, hogy rágalmazás és jó hírnév megsértése miatt feljelentést tesznek, és még azon is gondolkoznak, hogy

André Goodfriendet is beperelik."

Röhögjünk együtt.Hahaha

"Az amerikaiak a beutazási tilalmat vízumügynek tekintik. Ez nem büntetőeljárás, itt nincsenek bizonyítékok, csak a döntést megalapozó tények (factual basis). Ám ezeket is zártan kezelik, a kitiltottakat legfeljebb kitiltásuk jogi alapjáról (legal basis) tájékoztatják."

dont be such a jew 2014.11.10. 23:47:57

@csak egy néző: Gúdfrendnek azt a hazugságát már megcáfoltákhogy az usa nem adhatja ki az adatokat...

ezért most már azt mondják hogy nem köteles kiadni, meg hogy nem kell indokolni a kitiltást....

ez így is van, de akkor miről beszélünk?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.11. 00:08:38

Nálam jobban kevesen szeretnék, ha szétkergetnék Orbánt és rablóbandáját a picsába, de sajnos, a tüntetések csúcsa a netadó-ellenes közel 100 ezres tüntetés volt, a következőkön egyre kevesebben lesznek.

A többi dolog ugyanis kb. annyira érdekli az átlagembert (a netadó ellen tüntető fiatalokat is), mint a telefonadó (Ki tüntetett ellene? jJ, senki? Pedig hívásonként és sms-enként 2 forint megy Kusza Szem zsebébe) vagy a bankadó (lásd a fenti kérdést). Pedig azt sem a bankok fizetik meg, sőt, nekik csak jól jött, ugyanis mindegyik jóval az adómérték fölött emelte a díjait.

Vida Ildikó lemondása is érdekel néhány ezer embert, de őket is csak néhány napig.
Sajnos, a Fidesz ezt nagyon jól tudja, mindig is erre játszottak.

Ludovikás Levente 2014.11.11. 00:36:00

@csak egy néző:
Ez már réges-rég nem jogi, hanem politikai kategória. Jogi akkor maradt volna, ha átadják a bizonyítékokat, amik viszont - ez most már elég nyilvánvaló - nincsenek.

A politikába viszont sok minden belefér, lehet nyilatkozgatni, twitterezni, tüntetni, a Norvég Alap által szponzorált blogokat írogatni. Hogy mi lesz a hozadéka? Azt le lehet mérni az ózdi polgimester-választás végeredményéből.

Gratula, győz a Jobbik!

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.11. 02:06:53

@űrszelvény:
Ja, baszd meg, 500 000 - 600 000-es.
Pont mint a Kossuth téri 2 milliós nagygyűlés 2002-ben (és a hídon még mindig jönnek, ahogy Szarosszájú Filip hangoztatta).
És ez a nagyjából 80-100 ezer ember is úgy jött össze, hogy utaztatták vidékről a szerencsétlen szegény (mármint anyagilag rászoruló) nyugdíjasokat, meg adtak nekik pénzt meg egynapi kaját.

A netellenes tüntetésre meg maguktól mentek el az emberek. Többségükben fiatalok. És csak Budapestről.

@Blogger Géza:
Jaja, Horváth András zöld dossziéja is ezt bizonyítja, a rendőrség is azért kobozta el, hogy ki ne derüljön, mennyire hatékony, mert még elrabolnák Vidát az amerikaiak adóhatóság-igazgatónak.
Ti fideszesek tényleg ennyire hülyék vagytok, amennyire hülyének az írásaitok alapján látszotok?
Mert akkor elég baj, hogy ekkor IQ-val szavazati jogotok van, ilyen alapon a kutyámnak is lehetne. Sőt, az okosabb, mert csak szagolgatja a többi kutya seggét, nem nyalja, ahogy ti a vezéretekét, pláne nem annyira lelkesen, mint ti.

Az ugye nem zavar, seggfejkém, hogy legalább 10 másik városban is voltak tüntetések, nemcsak Budapesten?

@bölcsbagoly:
Hát én inkább szégyellem magam, hogy Gyurcsány, Orbán meg Vida Ildikó a honfitársam.
Az mekkora hazaáruló vajon, aki ezek bármelyikét védi?
Mellesleg ki a faszom vagy te, hogy te akarod eldönteni, ki a magyar, ki nem?
Vagy csak szégyelled a családodban a zsidó felmenőket?
(Érdekes, ha már annyira nagy magyarnak gondolod magad, miért nem tanultad meg rendesen a magyar nyelvet meg annak helyesírását?)

"Azért ment ma a követségre, hogy megtudja a "bünlajstromát"!"
És honnan tudod, hogy nem mondták meg neki? Mert ő azt mondta?

"egy hazudóssal nem beszélek az ő anyanyelvén! Pláne ha én vagyok itthon."
Hát seggfejkém, ennél egyszerűbben is bevallhattad volna, hogy nem tudsz angolul.

@no_successful2:
"Vajon miért pont a Dob utcából indult az a tüntetés ?"
Mondjuk azért, mert ott van a NAV központja?
Neked fáj, ha gondolkodni próbálsz, azért nem szoktál?

@Szélmalomharcos:
Ahogy látom, azért te is a kommunizmusban nőttél fel, ha az nincs, még mindig vidéken ganajoznál csak a malacok alól. Szóval köszönd meg Kádárnak, hogy megtanulhattál írni-olvasni, és nem a disznók mellett kellett hálnod éjjelente.

@Ylim:
Hát lehet, csak épp lófaszt sem ér vele.
Ma nemcsak Európában, de a világon mindenhol az angol AZ idegen nyelv, a lingua franca, amit minden vezetőnek illene tudnia minimum tárgyalási szinten.

Blogger Géza 2014.11.11. 08:29:11

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Te okostojás, hogy a fenébe nyomozzanak, ha nem adja át Horváth a bizonyítékot? Azt neki már önként át kellett volna adnia, nem otthon kotlania rajta.

Sonyó · http://sonyo.blog.hu 2014.11.11. 09:04:03

Hogyan lehet elérni Vida Ildikó lemondását?
Sehogy, mert minden szarkavaró árnyékra vetődött. Goodfriend főszarkavaró ágaskodó álbalhéjának árnyékára.
.
Mindenki beszopta! De rendesen!
.
Leginkább a tüntetők szopták be!
.
Megy még a szarkavarás egy darabig, a sok hülye meg vagy megérti mi folyik itt, vagy továbbra is hülye marad!

Sonyó · http://sonyo.blog.hu 2014.11.11. 09:08:07

Magyarország őrült ellenségei
sonyo.blog.hu/2014/11/08/magyarorszag_orult_ellensegei_ii
.
Vida Ildikó meglátogatta Goodfriendet, de semmi bizonyítékot nem kapott.
sonyo.blog.hu/2014/11/10/vida_ildiko-goodfriendnel
.

csak egy néző 2014.11.11. 09:44:42

@Blogger Géza:
És most, hogy a zsaruk elvették tőle, házkutatáson, most, hol tart a nyomozás, mesélj már te idióta. Ugye nem aztmondod, hogy gőzerővel nyomoznak.
Csak azt kell megnézni, hogy kinek az érdeke, hogy kuss legyen róla.
Ha pedig a Horváth kiáll és nyilvánosan elmondja, azonnal sittre vágták volna, adótitok, személyiségi jogok megsértése miatt.

csak egy néző 2014.11.11. 09:46:38

@dont be such a jew: @Ludovikás Levente:
Számomra öröm, hogy kis országunkban ennyi amerikai és nemzetközi jogszakértó van. Ez azért megnyugtató.

csak egy néző 2014.11.11. 10:16:36

@Sonyó:
No lám itt egy újabb nemzetközi jogász szakértő.
"Vida Ildikó meglátogatta Goodfriendet, de semmi bizonyítékot nem kapott."
Gondolom teis végigülted Ildikó Navasszonnyal azt a másfél órát, bizonyára recepteket cseréltek, vagy Ildikó mesélt neki a Teneriffei nyaralásáról, mert gondolom, azért ott a követségen, akadt olyan, aki legalább beszélte mindkét nyelvet.
Miért is kellene elhinni neki, hogy nem tudott meg semmi, miután váratlanul letámadták Goodfriedet? Gondolom a Horváth féle ügy irataiba is (mert, hogy ezt ő mondta) akkor tudott belenézni, amikor Goodfriend kiment az irodából és egyedül maradt Futóval.
Mesélj még, mikorra várhatjuk a támadást?

Blogger Géza 2014.11.11. 10:57:58

@csak egy néző: Ebben az országban nem vágnak sittre valakit csak úgy. Csak ha kiderül, hogy rágalmazott, zsarolt, hamisan vádolt stb. Hogy hol tart a nyomozás, azt nem tudom, de ha komolyan veszik, eltarthat egy ideig.

csak egy néző 2014.11.11. 12:03:49

@Blogger Géza:
Mit nem mondasz Gejza komám.
Csak úgy halkan kérdezem, hogy ha "Ebben az országban nem vágnak sittre valakit csak úgy" akkor mondanak e valamit neked ezek a nevek, Hagyó, Hunvald, Simon, Gereben, Császy, Tátrai, soroljam még?
"Minden harmadik rab ítélet nélkül ül börtönben Magyaroszágon"
Miröl beszélsz kicsihuszár?

444.hu/2013/12/09/minden-harmadik-rab-itelet-nelkul-ul-bortonben-magyaroszagon/

Blogger Géza 2014.11.11. 12:46:55

@csak egy néző: Hát ők kicsit komolyabb ügyek miatt voltak előzetesben. :) Ne keverd össze Gizikét a gőzekével.

csak egy néző 2014.11.11. 13:16:28

@Blogger Géza:
Mitől is lenne komolyabb a pár száz milla, mint az ÁFA, ki tudja hány milliárdos balhé?
Azért úgy elmerengek, ha ott a követségen Goodfriend elmeséli, vagy csak körülírja Ildikó navasszonynak, hogy mi is a gyanú alapja és kijön Ildikó asszony és belemondja a kamerába, hogy ebben és ebben az ügyben tartanak gyanúsítottnak. Van ember, aki ezt várta volna?
Ennek a nőnek tagadnia kell, amig csak bír.

Szabványok 2014.11.13. 00:39:12

@Dr Gregory House: Schmittnek hamis doktorija volt, Némethnének diplomája sincs. Számtalan példa van arra, hogy Csurka mondását alkalmazzák: "A szakértelem bolsevista trükk."

Szabványok 2014.11.13. 00:40:48

@Dr Gregory House: A nyalás az unortodox nyelvtudás.
süti beállítások módosítása