Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A hétfői szabad sajtó tüntetés margójára

2014.06.11. 11:01 | partizano | 60 komment

Címkék: sajtó sajtószabadság

Sokan voltunk és jó volt a hangulat. Forradalminak nem nevezném és forróságot sem a szónokoknak köszönhetjük. Voltak idegesítő ripacsok is a színpadon, akik pontosan nem értem mit kerestek ott... de természetesen voltak tartalmi hozzászólások is. Bár egy picit uncsi, hogy a civil tüntetéseken miért mindig közhelyek pufognak? És a szabad ország, szabad és ide bármi beírható  (oktatás, sajtót, választást) rigmust  is sikerült elsütni... Teszem hozzá, a "Hej, Jancsika Jancsika" című népdal átírása kifejezetten jól volt hangszerelve Lázár Jancsikára.

szarvas_origo.jpg

Forrás: http://szarvas.tumblr.com/

A séta során beszélgettem a tömegben több emberrel is. Rendezőkkel, résztvevőkkel. Több tucattal. Sokuk megjegyezte, hogy ami itt van az tarthatatlan. Zengett az Orbán takarodj, Lázár János tűnj el, sőt volt olyan szónok, aki az RTL-t is bírálta, hogy végre belátta:  3 éve nincs sajtószabadság. Szóval, senki sem tapsolt, sem a második, sem a harmadik Orbán-kormánynak.

Sok diskurzusban bekövetkezett egy pont, amely a mély érthetetlenség és egy nagy "AHA-érzést" váltott ki belőlem.  Rákérdeztem, puszta kíváncsiságból, hogy kire szavaztattok az országgyűlésin, hee? Állam leesett, amikor a válaszokat többektől meghallottam. LMP, érvénytelen, 4K!, valami kis párt, nem mentem el szavazni stb. (és itt most tisztelet a kivételnek) De egyéniben ugye a Kormányváltókra szavaztál? Nem...

A tüntetés végére speciális gondolatok fogalmazódtak meg bennem az itt megjelent jó pár embertársamról. Ezek vagy élvezik, hogy szerepelhetnek, retteghetnek a sajtószabadságért, utálhatják a hatalmat, Orbánt és mindenkit. Kikapcsolódás nekik, egy remek kis felvonulós tünti, ahol jól bebizonyíthatják: ők tök okosak és makulátlanok és mennyire de igazuk van. VAGY: barátaim csak szimplán sült halak vagytok és remélem sejtitek, hogy igazából nem ezt a jelzős szerkezetet gondolom rátok méltónak.

Szavazáskor gyűszűnyi felelősség sincsen bennetek, de kimentek pricsogni? GRATULÁLOK!

 

Ellenzék vs Fidesz

Több választókerületben (Kunhalmi Ágnes, Pál Tibor, Móricz Eszter stb. körzetében) pár száz, pár tíz szavazattal maradt csak alul a csodás Összefogás jelöltje. Nem kell szeretni ezeket a pártokat. De legalább felfogtátok volna, a szavazatotok súlyát: MA NEM LENNE KÉTHARMAD! (ha pl. az LMP-seknek csak a fele egyéniben nem az LMP-re húzza be tök fölöslegesen azt a kis egymást metsző két vonalkát.)

Most meg fakabát. Meg rettegés és Lázár tűnj el. Biztos van itt nektek koncepciótok. Kommentben tökre örülnék, ha nekem - buta pártoskodónak - megírnátok, hogy most így még is, hogy a francba fog eltűnni Lázár úr, hm? Lehet utálni a Telekomot... de ezért a helyzetért Ti is felelősek vagytok! Értem, hogy másra mutogatni meg észt osztani könnyebb, de ez van, ha csak a vegytiszta választási matekot nézzük.

Szeretném jelezni, hogy nem szeretnék senkit sem bántani világnézetében. De azt is szeretném jelezni, hogy ez így nem fog menni. Egy dolgot soha ne felejtsünk: hiába van igazunk, ha azt nem tudjuk érvényesíteni. Így nem tudjuk.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr216291735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsakMintTe 2014.06.11. 11:51:20

Lényegében egyetértenék minden szavaddal, csak az ég szerelmére, ha ennyre ellensége vagy a magyar nyelvnek, nézesd át valakivel, mielőtt netre dobod! Nehéz úgy bólogatni a tartalomnak, ha közben a formának folyamatosan fejcsóválás jár...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.11. 13:16:07

"Sokan voltunk és jó volt a hangulat. "

Voltatok a fütyit :)

Ezer ember mióta számít tömegnek?

Egy 16x16 emberből álló négyszög, ennyi ezer ember. 250 négyzetméter. Egy nagyobbacska családi ház alapterülete.

200 ilyen ezerfős blokkal tudtátok volna az 50 ezer négyzetméteres Kossuth-teret megtölteni.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2014.06.11. 13:16:40

A 4. bekezdésben van a lényeg.

Fel kellene már tenni a kérdést, hogy miért nem tud/akar tömeg beállni az ilyen dolgok mögé?Vidéken is.Talán azért mert nem ezek a legsürgetőbb problémák?
Az egy dolog, hogy kb. ugyanaz a "tömeg" meg ugyanaz a kör fűti egymást ilyenkor, de semmit nem ér, ezek a magyar társadalom nagyjának az ingerküszöbét nem érik el, pont.Pedig vannak problémák de :1. ez ennek a körnek nem probléma, mit érdeklik őket a "prolik" meg a vidékiek=múcsai tirpákok, a minimálbért keresők(ténylegesen mert vidéken bizony nem sok helyen divat a +boríték!),az iskolák állapota, a közbiztonság stb., cigányok is csak akkor ha lehet vele támadni a fideszt meg a jobbikot, meg lehet nemzetközi drámát faragni mint Gyöngyöspatán.
2.az esetleg valami csoda folytán felmerült, tényleges problémákra sem tudnak érdemleges választ adni

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.11. 13:18:57

@polyvinyl:

"Egy 16x16 emberből álló négyszög, ennyi ezer ember."

Javítva:

Egy 16x16 méteres, 32x32 emberből álló négyszög, ennyi ezer ember, + 24 fő.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.11. 13:23:06

@Mojzes Pál:

"Fel kellene már tenni a kérdést, hogy miért nem tud/akar tömeg beállni az ilyen dolgok mögé?Vidéken is.Talán azért mert nem ezek a legsürgetőbb problémák?"

Talán azért, mert az emberek nem tartják a sajtószabadság lábbal tiprásának, ha egy rosszul teljesítő alkalmazottat kirúg a főnöke.

Talán azért, mert azt sem tartják a sajtószabadság lábbal tiprásának, ha a milliárdos reklámbizniszt is különadóztatják, mint az üzemanyag, a dohánytermékek, a szeszes italok és a kávé kereskedelmét.

Talán azért, mert nem szeretik a rózsadombról hőzöngő zsi.

_wood_ 2014.06.11. 13:27:16

szerintem az elmúlt sok év egyik súlyos tapasztalata, hogy nincs értelme azért a bélára szavazni, mert amit a sándor csinál, az már tényleg minden határon túlmegy.

programokra akarok szavazni, nem pedig valami ellen a nemtudommire.

Pan Modry 2014.06.11. 13:49:04

Kedves poster,

Nem szoktam gyakran ilyen irni, de a velemenyeddel menj a p*csaba!!! Egy baromsag amit leirsz, az egy dolog hogy sokan nem szeretjuk lazart, de hasonlo modon nem kedvelunk sok embert, programot az ugynevezett baloldalrol sem.

Es igen, en az MSZP-re, DK-ra a budos eletben nem fogok szavazni, csak emlekeztetlek hogy ezek a partok kaszaltak el a NAV vizsgalatat, titkoljak az ugynokaktakat. Na, ilyenekre nem fogok szavazni, es ennek ellenere van jogom felhaborodni azon amit Lazar muvel, ahogy ugyancsak felhaboritonak talaltam sok dologt 2002-2009 kozott.

Tessek jo, ertelmes politikat csinalni, es nem csak azt eladni hogy ki a kisebb rossz. Szarok a kisebb rosszra, az rossz az rossz, hogy nagyon vagy kicsit, az bizony kb annyira reszletkerdes hogy talan ezert elmenni szavazni sem erdemes! pont!!!

Rwindx 2014.06.11. 13:52:59

Neked csak az a felelős aki rátok szavaz? Szép egy "demokrata" példány vagy :D
Még szerintük is húzzatok már a picsába.

Arról meg nem beszélve, hogy nekem egyáltalán nem világos hogy valóban politikai nyomásgyakorlás történt. Ugyanis ezt az érintettek közül senki nem állította, ellenben poltikailag rögtön ráugrottak azok akik ebből élnek.

Természetesen nem zárható ki, de kb olyan mint a halál utáni élet, ki miben hisz, vagy kételkedik...

Trackers 2014.06.11. 13:53:17

Az LMP szavazók nagyrésze soha a büdös életben nem szavazna a kormányváltókra.

Például a 2010-ig az akkor még együtt az MSZP égisze alatt elkövetett rablásokért, Öszödi beszédért, 2006-os rendőr attackért, Köz-TV-től emberek kirugásáért, ...

Ezek között már vannak sokan akik a Fideszt talán jobban is utálják. De olyanok is akik még mindig az MSZPt rühellik jobban.
De nagyrészük soha többet egyikre se szavaz.

Ez van.
És én maximálisan megértem őket.

Az ország legalább fele ugyanezt érzi, csak még nagy kínlódva behúzza a Fideszre, vagy az MSZP I-II-III valamelyikére az X-et, mert a másikat jobban utálja.

Ritka az olyan elhivatott fan manapság. Az MSZP-s brigád az ilyen blogkban egyesül, a Fideszes meg a CÖF-ben. Összesen vagytok vagy 800 ezren legfeljebb elvakult Fideszesek, MSZP-sek.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 13:55:43

Nemcsak hogy igazatok nincs, de a hahákos-magyarinfós stílusotok is szalonképtelen!

Bolsevista eszméknek és bolsevista böszméknek nincs helye a közéletben!

Szerencsére sokat fejlődött a társadalom az elmúlt nyolc évben, és senki nem engedi be a magatokfajtát a szalonba.

Trackers 2014.06.11. 13:57:17

Mégvalami..
Már ami a sajtószabadságot illeti, amit az MSZP képvisel:

hvg.hu/itthon/20140610_Kormany_kontra_RTL_Jo_viszony_fordult_at
Bár korábban a médiapiacon terjedt egy olyan pletyka, hogy a miniszterelnök főtanácsadója Habony Árpád egyenesen Gerkenst hívta fel panaszkodni, ezt az RTL-vezér a Kreatívnak határozottan cáfolta, és azt állította, utoljára a szocialista kormányzás idején fordult elő ilyen telefonálgatás. „Az viszont másodkézből visszajött, hogy nem tetszik nekik a Híradó összeállítása, de ezzel nem foglalkoztunk”

Érti ???
" utoljára a szocialista kormányzás idején fordult elő ilyen telefonálgatás" - modta személyesen Gerkens.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 13:58:50

Amennyi eszetek van, újrajátsszátok a millás játékot.

Alig várom, hogy a Bajnau is felszólaljon majd a színpadotokon az RTL Klub és a korszakváltás mellett!

Meg a Pityingerés a Váradi!

balközép 2014.06.11. 14:00:18

@Pan Modry: @Trackers: @Rwindx:

Mindent értek. Ez amit csináltok, így: egy tök fölösleges hiszti

Ti pont olyan hibásak vagytok ezért, mint Lázár János

Kényelmesen kiszolgáljátok a nyavalygásotokkal a fideszt.

Amit csináltok a zsűrizés. Mert fingotok sincs, hogy kellene politikát, pártot csinálni, "hülyék" vagytok hozzá. De egy dolgot tesztek: fujj ez nem jó.

Azokat pedig folyton fikázzátok, akik valamit is próbálnak tenni (igen nem mindig jól), hogy MO ne egy keleti feudális gyarmat legyen.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:03:22

@Trackers:

Ha jól tudom, ezt a szennyblogot is a Török Töcsi meg a Molnár főszerkeszti a Pártközpontból.

"Függetlenek" tehát. Mint a 20% német állami tulajdonú Origo, amiért tüntettek. Vagy mint a Radio Télévision Luxembourg.

Le is írta szépen az egyik elvtársuk.

Másik állam jó, magyar állam rossz.

Ezek ilyenek.

Ezért hívom őket hazaáruló oldalnak.

Velük nincs párbeszéd.

Vannak ezren, mindig ugyanaz az ezer. A krétakörös buzeráns, a Lovas Zoltán, egy tucat hahás stb., lassan névről-arcról ismeri őket mindenki.

balközép 2014.06.11. 14:08:00

@Istóczy úr:

A te roppant kifejező gondolataidat, nyilván meg a Kubatov Gábor irányítja. Kb 2010-ben párt blogoztak minket utoljára...

esefe 2014.06.11. 14:08:15

Volt valami tüntetés megint? Most se jött át.

Pan Modry 2014.06.11. 14:10:01

@balközép:

hat bazdmeg, itt van ami jo:
- transzparens kozbeszerzesek
- transzparens allamhaztartas
- jo, szolgaltato allam
- autopalya, vasut ne epuljon dragabban mint Nemetorszagban
- legyenen az ugynokaktak nyilvanosak
- magyarorszag legalabb teljesitsen a visegradi orszagok atlagan ami a GDP novekedes, deficit, allamadossag, versenyszferas munkahelyek szamat illeti

Ebbol mit ert el a fidesz/mszp legutobbb???? SEMMIT!!!!!!

Egy jo nagy kibaszott semmit tudott az a banda felmutatni, ugyhogy ha valakinek akkor neked pofa be azokra akik nem mentek el szavazni. Szemelyesen szarom le hogy Orban vagy Gyurcsany a miniszterelnok, ami suttyo az suttyo, es ha nekem egy suttyosag nem tetszik, azt szova teszem, es remelem a tefajtad rohadt tavol lesz attol egesz eleteben hogy egy filler kozpenz kozeleben is lehessen. A Fidesz mocska javareszt a ti termeketek, nem azoke akik az altalatok felkinalt fekaliara nem akartak szavazni!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:10:12

@esefe:

Elhallgatta a Fidesz. Pedig több százan voltak, majdnem annyian, mint egy kisebb moziban félházkor.

Izo 2014.06.11. 14:10:33

"Szavazáskor gyűszűnyi felelősség sincsen bennetek"
Nagyszerű demokrata vagy, mondhatom.
Ezzel a hozzáállással ne is reméljen több szavazót az mszp. Program kell. Az nem program, hogy a másik rosszabb, meg az sem, hogy növeljük a jólétet.

esefe 2014.06.11. 14:11:04

@balközép: Milyen az a keleti feudális gyarmat? Mondhatnál példákat, úgy jobban megértem!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:12:05

@Izo:

Azt mondja, nem szavaztak a kormányváltókra. :)

És most emiatt pipa.

Szánalmasak.

balközép 2014.06.11. 14:12:43

@Pan Modry:

jó csak erre azt tudom mondani, hogy az MSZP működött a legátlóáthatóbban mint párt... Az LMP-nek meg még könyvelése sem volt.

Ebből pl ki lehet indulni.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:13:40

@balközép:

Az MSZP ugye az a párt, amelyik az MSZMP jogutódja?

Igen, nem, "igen, de" vagy Orbán?

balközép 2014.06.11. 14:17:20

@esefe:

A történelmi ismereteidet, sajnálom, de nem ezen a kurzuson kívánom bővíteni.

Ha valamelyik kifejezés nem világos, akkor javaslom a további kutatómunkához használni a:

www.google.com nevű oldalt,

vagy Történelem 7. osztály című könyvet.

Ha további segítségre van szűkséged,kérlek keresd fel valamelyik könyvtárat.

balközép 2014.06.11. 14:22:25

@Istóczy úr:

Ismered a cipős bolt nevű játékot?

azt szimulálja, hogy a kommunikációiban hogy lehet egy témáról elterelni a szót. Nincs kedvem ezt játszani, keres más partnert hozzá.

esefe 2014.06.11. 14:27:41

@balközép: Szóval hülyeséget beszéltél. Nem meglepetés.

Trackers 2014.06.11. 14:28:00

@balközép:

Tudtommal azért hisztiztek a tünetésen, mert a Fidesz próbálja állításotok szerint befolyásolni a "független" médiát.

Betettem egy linket ahol személyesen az RTL vezér nyilatkozta, miszerint " utoljára a szocialista kormányzás idején fordult elő ilyen telefonálgatás" .

Szóval van egy vélelem a Fideszről, ami valószínűleg igaz, hogy befolyásolja a médiát.
És van egy bizonyság amit maga az RTL igazgatója mondott, miszerint az MSZP befolyásolta a médiát.

Akkor mitől és miben is jobb az MSZP sajtószabadság ügyileg ?

Az Köz_TV-től kb darabra ugyanannyi embert rugott ki a Fidesz, mint az MSZP elötte.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 14:31:11

@Trackers: 'Akkor mitől és miben is jobb az MSZP sajtószabadság ügyileg ?'

Mert már Draskó is vidiót hamisított, aztán a bajai cigányok is. A független média volt a biztosíték, hogy ezek kritikátlanul kikerültek müsorra.

Hova lesz a világ független média nélkül?

Andráska8 2014.06.11. 14:31:25

Azért lassan már arcról meg lehet ismerni a Budapesten tüntetőket, akik minden demokrata-tüntetésen ott vannak.
Még ilyen melegben is Réka azt hitte, hogy miattuk mentek ki, hát tévedés.
Amúgy elég kevesen voltak, és valóban gyenge szereplőkkel:
cink.hu/ilyen-a-hangulat-az-origos-tuntetesen-1588120433

balközép 2014.06.11. 14:31:42

@Trackers:

értem és egy telefonálás és egy törvénybe iktatott média puccs az egyenlő?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:31:52

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Köszönöm, nagyon hasznos olvasmánynak ígérkezik!

Olvasni jó.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 14:32:58

Megdicsérem a Jobbikot konstruktív, felelős ellenzéki magatartásáért.

Helyeslik, dicsérik a kormány intézkedését, de keveslik, és konkrét módosító javaslatokat is tettek arra nézvést, hogy miképpen lehetne még a sajtót a demokrácia eszközeivel szabályozni. Ugyanis az Országgyűlést mi választottuk, nekünk felel a törvényhozás.

A sajtót senki nem választotta, még csak a pénztárcánkkal sem lehetünk hatással rájuk, hiszen jól látható, hogy milliárdos, minden évben jelentkező veszteségek sem ingatják meg a legkevésbé sem a pozícióikat.

1848-ban, amikor még csak a Landerernek és a Heckenastnak volt nyomdája, jogos volt a fellépés a sajtószabadságért. De Petőfi sem arra gondolt, hogy szeretné, ha a gyerekei élőben láthatnák VV Glényt, ahogy seggbe kúrja VV Alekoszt.

Mára már a szólásszabadság vált a fő értékké, ezt kell megvédeni a balliberális véleménydiktátoroktól.

A sajtót pedig szabályozni kell ugyanúgy, mint az építészetet vagy a köznevelést, és adóztatni ugyanúgy, mint a szerencsejátékot.

esefe 2014.06.11. 14:37:48

@_wood_: tortenelem.fazekas.hu/uploads/343.doc

esefe 2014.06.11. 14:39:03

@Andráska8: Inkább szánalmas egy-egy ilyen tüntetés, mint hasznos. De minek erőltetik akkor?

Pan Modry 2014.06.11. 14:39:05

@balközép:

ez maximum egy velemeny, de nem teny...

raadasul ami igazan szamit az a kormanyzati teljesitmenyt, es bizony ha 2002-09 kozott egymas melle teszed a 4 visegradi orszag eredmenyeit, akkor MESSZE Magyarorszag teljesitett a legszanalmasabban! Na, ez viszont TENY!

esefe 2014.06.11. 14:42:02

@Pan Modry: Bezony. 2007-ben volt olyan negyedév, hogy a tótok 13%-kal a lengyelek, csehek 7%-kal az oláhok 6%-kal fejlődtek, a fletói Magyarország meg mínusz nullával, vagyis nulla alatt.

Trackers 2014.06.11. 14:54:40

@balközép:

Ezt nem értem.

Ha a média több nyereség alapján sávosan többet fizet, akkor az média puccs ?

Akkor a kétkulcsos személyi jövedelem adó, az milyen puccs ?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.11. 15:01:40

@Trackers:

A jövedéki adó hatályban tartása meg benzinpuccs, pálinkapuccs, bagópuccs és kávépuccs :DDD

hanta boy 2014.06.11. 15:07:51

Partizánó!

Kis számolás!

"Több választókerületben (Kunhalmi Ágnes, Pál Tibor, Móricz Eszter stb. körzetében) pár száz, pár tíz szavazattal maradt csak alul a csodás Összefogás jelöltje. Nem kell szeretni ezeket a pártokat. De legalább felfogtátok volna, a szavazatotok súlyát: MA NEM LENNE KÉTHARMAD! (ha pl. az LMP-seknek csak a fele egyéniben nem az LMP-re húzza be tök fölöslegesen azt a kis egymást metsző két vonalkát.)"

Ha pl. az LMP-s szavazók fele egyéniben nem rájuk szavaz, hanem a ballibsi Katyvaszra, akkor az LMP-nek nincs csak 3 képviselője, a két kiesőt meg megkapja a Fidesz....amit elveszített volna kettőt egyéniben azt megkapta volna listán...

Secko jedno.....

hanta boy 2014.06.11. 15:09:43

Trackers!

Te keversz valamit!

A mostani az a REKLÁMADÓ!

A médiaadó az jövőre lesz!

_wood_ 2014.06.11. 15:16:42

@esefe: én nem kérdeztem semmit...

Netuddki. 2014.06.11. 15:33:38

@polyvinyl: "Egy 16x16 emberből álló négyszög, ennyi ezer ember. 250 négyzetméter. Egy nagyobbacska családi ház alapterülete."

Nyíhihíhiíihí! (Nyerítve röhög)
Hát bammeg, mindig is azt mondtam, hogy tik fideszesek hótthülyék vagytok a matekhoz. Hát nemmegmondtam? De!

Netuddki. 2014.06.11. 15:35:33

@polyvinyl: "Javítva:
Egy 16x16 méteres, 32x32 emberből álló négyszög, ennyi ezer ember, + 24 fő."

Bammeg toncsi! A vagyonnyilatkozatodat is ilyen hebehurgyán töltöd ki?

ymel 2014.06.11. 16:03:48

Kedves Posztoló! Én pl. máshogy látom.

viccesviet.blog.hu/2014/0

Annakidején még a '90-es években sznob filmrajongó voltam, és valamilyen irományom folyományaként a nagyszerű Reményik József Tamás hívott, hogy írjak a Filmvilágba. Amikor végre rászántam magam, hogy bekopogjak náluk, ő már nem volt ott, de a nem kevésbé nagyszerű Gelencsér Gábor szívesen fogadott. Írtam is ezt-azt, apróságokat piszkozatba nagyrészt, amiket jópofának, simán közölhetőnek tartott azó jónevű olvasószerkesztő. Aztán egy személyes beszélgetés alkalmával elmondta: jók a filmes szövegeim, van azonban egy kis probléma. A Filmvilágnak vannak ugye szponzorai, támogatói. És ő elsősorban csak azoknak a fiatal tehetségeknek a szövegeit publikálhatja, akiket ezek a szponzorok tolnak, hoznak magukkal a laphoz.
Így még viszonylag gyerekfejjel megtanultam, mi is az a 'függetlenség', mi az a protekció és hogy mi az igazi különbség a liberálisabb felszínű és a humortalanabbul, udvariatlanabbul - így gyakorlatilag egyenesebben - elutasító médiaszervezés között: csak ez az utóbbi három.

♔batyu♔ 2014.06.11. 16:04:11

Most akkor gondolj bele. Rászavaz a "kormányváltókra". ma ballibsi kormány van és minden rendben, pld. azonnali sajtószabadság. Ő pedig nem mehet ki tüntetni, mert szemen lövitek, azzal az indokkal onnan 3 km-e felgyújtottak egy autót. Ja, mégsem. de akarták.

Szerintem ezért is van az, hogy nem rátok szavazott.

♔batyu♔ 2014.06.11. 16:10:31

@esefe: Nem azért, hogy Gyurcsányt védjem, de Gyurcsányéknak volt pár olyan húzása, amit ha a tótok is megtesznek, nagyon nincs 13%-os negyedévük.

Azzal együtt, persze jobb lett volna, ha a "demokratáknak" nem 2010-ben, hanem 2006-ban van vége. Nekik is, mert 2006. okt.23-a nem történik meg, ami miatt szerintem vagy egymilliónak eleve nem jöhetnek ezek szóba.

hanta boy 2014.06.11. 16:17:19

Bátyó!

Utólag szerencsésen alakult, hogy gyurcsányiék elcsalták a 2006-os választásokat, és győztek.....

HA 2006-ban nem csalnak és nyer a Fidesz, akkor a Fidesz már a 2010-es választásokat sem nyeri meg, mert nyakába kapja a 2008-2009-es gazdasági világválságot, és ráadásul 2006-ban még szinte az összes médium a ballibsik kezében volt.....

Végülis jól alakultak a dolgok!

kigyurt álat 2014.06.11. 17:39:22

Meglepő, de most van valami ezen a blogon, amivel egyetértek:

"A tüntetés végére speciális gondolatok fogalmazódtak meg bennem az itt megjelent jó pár embertársamról. Ezek vagy élvezik, hogy szerepelhetnek, retteghetnek a sajtószabadságért, utálhatják a hatalmat, Orbánt és mindenkit. Kikapcsolódás nekik, egy remek kis felvonulós tünti"

Ugyanez jutott eszembe, amikor végignéztem a galériát itt:
index.hu/belfold/2014/06/10/szuperzenekar_szall_szembe_lazar_janossal/

Itt nagyon jól látszik, hogy ezek kik, hogy ne kerülgessük a forró kását: ezek pont olyanok, mint Kun Béla és Rákosi az egyik oldalon, Rothschild a másikon, a többnyire zsidóknak egy kis csoportja, akik az egyik szélsőségtől csapódnak a másikig, nem bírnak a seggükön maradni és valami hasznosat alkotni, és mindig lázadoznak az aktuális rendszer ellen. Ezek itt a legszélsőségesebb kapitalisták és a legszélsőségesebb kommunisták gyenge utánzatai.
Nem az a lényeg, hogy ezek zsidók vagy nem, a zsidók többsége persze normális, csak egy szűk kisebbség ilyen szélsőséges. Persze nem csak zsidók vannak közöttük, de korreláció láthatóan van, ahogy az erőszakos bűncselekmények többsége elkövetőinek etnikai hovatartozása is ismert. Ezért nagyon meg kell néznie mindenkinek, legyen jobboldali, baloldali, zsidó, nem zsidó, (fölsorolhatnám az összes vallási és etnikai csoportot), hogy kire hallgat, mert az ilyen szélsőségesek nagyon félre tudják vinni a közbeszédet (gyurcsány is ilyen egyébként, pedig ő nem zsidó). Leginkább skizofréniával kombinált szociopatának gondolnám őket. Ahogy egy "ügyes" marketinges egy darab szart elad csokitortának, olyanok ezek is. Most is róluk szólnak a hírek, pedig nem is a sajtószabadság az alapvető céljuk, hanem csak a beteges szereplési hajlamaikat akarják kiélni. Ha pedig elég sokszok mondják a magukét, akkor mindig lesz párezer követőjük, mint egy szektának, cikkeket írnak róluk, és ezt élvezik. Korábban az szdsz mögött is ilyenek álltak, az vitte félre borzasztóan a társadalompolitikát.
Ha pedig egyszer megvalósulna, amiért tüntetnek, akkor 2 év múlva ugyanők lennének azok, akik az ellen is elkezdenének tüntetni. Egyszerűen azért, mert ilyen a természetük.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 17:53:25

@kigyurt álat:' kire hallgat, mert az ilyen szélsőségesek nagyon félre tudják vinni a közbeszédet (gyurcsány is ilyen egyébként, pedig ő nem zsidó).'

- ő nem csak a patrónusa és a felesége j+os

Rwindx 2014.06.12. 00:18:04

@balközép: Már nem azért a büdös 20 fillérért, de ebben a posztban ti toljátok hisztis picsaként :)
Így van "ti" azaz mi, vagyis mindenki más a hibás, mondjátok el még ezerszer, azt csodálkoztok ha egyre mélyebbre süllyedtek a szarban :D

Rwindx 2014.06.12. 00:20:08

@balközép: 2010-ben jelent volna meg az utolsó poszt? Ugyan már, nem kéne a rizsa... Mindenki tudja mennyire "független" hírmondók vagytok. :D

Rwindx 2014.06.12. 00:22:53

@balközép: be vagy baszva ember? Átlátható mszp? Mi van pl a titkos széffel? lol
Te se hiszed el ezt a sok ökörséget amit összehordasz ugye?

Rwindx 2014.06.12. 00:26:45

@balközép: A történelmi ismereteidet frissítsd fel egy Kovács László kurzuson : nol.hu/belfold/20111212-_nem_utodpart__hanem_jogutod_vagyunk_-1291234

Vagy Kovács László az msz(m)p elnöki aspiráns hazudik?

Ennyi után, most őszintén, te vagy az utolsó ember aki le fogja kapcsolni a villanyt?

Pop40 2014.06.12. 01:35:24

Teljesen egyetértek a poszttal.

Aki arra sem volt képes, hogy elvonszolja magát szavazni, nem tudom, mi a francnak hőbörög, egye meg amit főzött, pontosan azt kapja, amit érdemel.
Ha akkor nem zavarta, hogy a balfasz / elvesztegetett / le sem adott szavazata eredményeképp kétharmaddal hatalmon marad a maffia, akkor most ne sipákoljon, Lézerdzsoni pontosan ugyanolyan undorító féreg volt 3 hónapja, mint amilyen most.

Még én is röhögök egy ilyen "tüntetésen", pedig abszolút egyetértek a céljával. Csak hát elég vicces, mikor a 200 résztvevő, akik már név szerint ismerik egymást, azt hiszik, hogy ez majd megijeszti Vityát, vagy Lézerdzsonit.

Majd legközelebb okosabban szavaztok, pajtások.
A fideszes maffiát ugyanis a pici X-ecske takarítja el, bármilyen hihetetlen.
Azon, hogy ti százan kimentek "tüntetni", maximum jót röhögnek.

És lássuk be, teljesen igazuk van, én is ezt tenném a helyükben.

ymel 2014.06.12. 09:32:01

elmentek szavazni. a probléma egyszerű. nem tudtak a fidesz ellenében vonzóbb portékát kínálni, valamint nem - soha - szólították meg az igazán tönk szélén élőket. Azokat ezek az értelmiségiek végülis mindig leszarták.
süti beállítások módosítása