Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Kuncze felmosta a padlót a HírTV hazug riporterével (+videó)

2014.02.21. 19:20 | balközép | 484 komment

A jobboldali média hónapok óta nyomat egy hazugságot az "SZDSZ adósságáról". Az SZDSZ ugyanis egy törvény alapján a Fideszhez hasonlóan hitelre vette meg az államtól addig kedvezményesen bérelt irodáit. Amikor a párt tavaly befejezte a működését az összes megvásárolt irodát visszaadta az államnak, ami bőven fedezi a hitelt. Lentebb részletezem az ügyet és a Fidesz-média hazugságait, a lényeg, hogy a HírTV is ezzel az üggyel próbálta Kunczét támadni, de a riporter elég rosszul járt.

A lényeg benne van a videóban, de a pontos számok és források is legyenek meg:

- Az SZDSZ az állami Magyar Fejlesztési Banktól felvett hitelt teljes egészében az államnak adta 2008-ban az irodákért, így az SZDSZ-nél nem maradt pénz.

- 2013-ban pedig az összes ingatlant visszaadták az államnak. Így az állam a pénze után az irodáit is visszakapta. Az ingatlanok értéke pedig jelentősen meghaladta a hitel értékét.

Ez egy tiszta ügy lenne, de a Fidesz két lépésben megpróbált botrányt kreálni. Az ingatlanokat megkapó Magyar Fejlesztési Bank mindenféle számítás közlése nélkül kijelentette, hogy az ingatlanok nem fedezik teljes egészében a hitelt. (Ami elég furcsa, hiszen a pártok kedvezményesen vehették meg párttevékenységre az ingatlanokat, így 1,1 milliárd értékű ingatlan állt szemben a 409 milliós tartozással.) Majd a jobboldali média nem arról beszélt, hogy az MFB szerint a 409 milliós tartozás egy részére nincs fedezet, hanem azt nyomatta, hogy "500 milliós" tartozást hagyott hátra az SZDSZ. (Az eredeti tartozás 415 millió volt, amiből még törlesztett is az SZDSZ.) Az ingatlanok egy részére a törlesztés érdekében az SZDSZ vevőt is talált, de az MFB ezt elutasította. (Azzal az ostoba indokkal, hogy együtt akarja ezeket értékesíteni, ami abszurd: nehezebb olyan vevőt találni akit budapesti mellett nyíregyházi és más vidéki ingatlanok egyszerre érdekelnek. Ez csak a vevők körének szűkítésére jó.) Az értékesítés elutasításának valódi indoka az, hogy így a Fidesz inkább tovább mutogathat a "kifizetetlen adósságra".

A legszebb a dologban, hogy a hitelt 2008 második felében vette fel az SZDSZ, ehhez képest az SZDSZ éléről 2007. márciusában leköszönt Kuncze Gábort is megpróbálják felelőssé tenni. A HírTV azzal próbálta ezt a "felelősséget" indokolni, hogy egy jobbikos (!) törvényjavaslat Kunczét is felelőssé tenné. Kuncze ezt nem hagyta a videóban szó nélkül...

Ha tetszett a poszt csatlakozz a Piroslap facebook-oldalához.

 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr185825990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tobeor 2014.02.22. 17:02:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Vak vagy? Kértél egy linket, kaptál. Kapsz majd többet is de ELŐTTE látni akarom hogy mi az álláspontod. Na nem mintha nem hazudnád le bármikor a korábbi álláspontod, és azonosulsz bármilyen bolsi szemétséggel, amit a maffiapártod művel :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:05:04

@tobeor:

Amennyiben tényleg igaz, az amit az origo csak állít, akkor én egyetértek vele.
Ez egy törvény, amit be kell tartani, ugyanolyan mint a kresz, ha megszegik jöhet a büntetés. Mi lenne a különbség a 2 dolog között? Semmi.
Majd ha Böszmefogás kerül hatalomra, ök hoznak törvényt. A törvényt a KORMÁNY hozza egy demokráciában, ez történik itt is, szóval nem érten a bajod, de tényleg nem-

tobeor 2014.02.22. 17:11:59

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"Amennyiben tényleg igaz, az amit az origo csak állít, akkor én egyetértek vele."
:DDD

Köszi bolsikám, pontosan erre számítottam! :D Nincs az a komcsi húzás, amit ne szopnál be tövig, ha Orbántól jön.
Nem ember vagy, hanem féreg. Komolyan.

EMU 2014.02.22. 17:14:41

"Mivel ez a dolog a kormányhoz köthető, ezért kérekszépen linket az mno-ról vagy a magyar hírlaptól..." - látod buta proli, ilyen a fideszes prolizombi független sajtója, a kormány tartja kézben, a kormány tömi tele a hazugságaival, ő gyártja bele a tartalmat, és ezt a buta fideszes proli még büszkén ki is teregeti. Mert fogalma nincs semmiről, még a látszatról sem. Neki csak az létezik, amit a lendvai utcából meg felcsútról a szájába szarnak. Sötét, provinciális, mackónadrágos prolinépség.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:14:41

@tobeor:

BAZMEG! Mitől komcsi húzás? A Kormány hozott egy törvényt, miszerint ki kell tenni ezeket a tájékoztatótak, amelyik közösképvi nem teszi ki azt megbüntetik törvényszegésért, ugyanaz mint minden más törvényszegés esetén (kresz, stb...)

Ha ezt nem fogod fel akkor nincs miröl beszélnünk!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:15:42

@EMU:

Én nem tehetek rola, hogy az origó, hvg és társai hazudnak. Ez már sokszor bebizonyosodott.

.2llkedő 2014.02.22. 17:16:18

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"Maradjál már semmilyen diktatúra nincs itt!"

""""diktatúra (a lat. dicto, 'tollba mond', 'irányít' szóból: 'zsarnokság'): egyetlen személy vagy csoport (parancs)uralma a közösség, az állam fölött. - A népuralom (→demokrácia) ellentéte. Az ókorban: despotizmus és tirannizmus. Manapság beszélhetünk alkotmányos és forr. ~ról. Az előbbi lehetővé teszi, hogy a diktátor a hatalom összpontosításával gyorsan határozzon és intézkedjék; a forr. ~ arra épül, hogy az alkotmányos keretek túl merevek, ezért „öntörvényű” kormányzásra van szükség. A ~ gyakran tirannikus formába csap át, pl. I. Napóleon v. az utóbbi évtizedek egypárt-rendszereiben Mussolini, Hitler, Sztalin, Rákosi v. Kádár uralma, melyek a demokratikus törvényesség igényével léptek föl. Hasonló a folyamat a harmadik világ függetlenné vált államaiban is. Amikor az alkotmányos állapotot nem az alkotmány védelmére használják föl, mindig fönnáll a veszélye annak, hogy a látszattörvényesség törvénytelenséggé és így ~vá változzék. A ~ épülhet egyetlen pártra (egypárt-~, pártállam), katonai tisztikarra (katonai ~), de épülhet szellemi-társad. erőkre (gazd., értelmiség) is. Többnyire álcázva lép föl, néha megtűr maga mellett más pol. szerveket is, fondorkodik, ezek fölött egyoldalúan rendelkezik, a parlamentnek pl. csak az a szerepe, hogy helyeseljen. A ~ legkiélezettebb formája a korlátlan hatalmú (totalitárius) rendszer (pl. nácizmus, fasizmus, sztálinizmus). A totalitárius uralom előbb-utóbb teljes összeomláshoz vezet. Az alkotmányos demokrácia alapja az, hogy az állampolgár a pol. alanya; a ~ban annak csak tárgya; aki a demokráciában személy, a ~ban csak alattvaló. A demokrácia a szabadság birod-a, a ~ nyílt v. álcázni próbált elnyomás. M.B.""""
lexikon.katolikus.hu/D/diktat%C3%BAra.html

"az nyer amelyik több szavazatot kap!"

Ha véletlenül nyer az összefogás, akkor majd meglátjuk, hogy Piktorod mennyire hajlandó átadni a székét.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:19:40

@.2llkedő:

Törpokos, akkor kérlek mond meg hogy a diktatúra és az autokrácia között mi a különbség! Mert ti még ezt is keveritek. Holott nem ugyanaz a kettő.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:21:02

@.2llkedő:

"Ha véletlenül nyer az összefogás"

Egyelőre érjék el a 15%-t, az se lesz egyszerű. Nem számoltak avval ugyanis hogyha összeállnak, akkor nem 5, hanem 15% kell. Nem vagyok benne biztos hogy ez meg lesz nekik. Még 1-2 simon ügy és annyi nekik. Én ezt tök komolyan mondom, szóval ne nagyon álmodozzatok.

tobeor 2014.02.22. 17:21:33

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Attól hogy a hazug pártpropagandát törvénybe foglalja, majd még magyart uszít magyar ellen. A rohad bolsi büdös kurva anyátokat.

Azért meg külön lesajnálás, hogy még annyi agyad sincs hogy szégyelld hogy a maffiapárt leghazugabb újságjait olvasod, és még képes vagy ezt vállalni is... idióta agymosott. ja, és: bolsi.

kanyarulat 2014.02.22. 17:23:11

Na ezért nem lesz Orbán-"Bárki az ellenzékből" vita, mert ez lenne az eredménye!

EMU 2014.02.22. 17:23:25

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: bizony nem tehetsz róla, te arról tehetsz, hogy egy ekkora tudatlan, agymosott, tanulatlan, megvezetett, primitív, képmutató, ostoba, proli báb vagy. Arról bizony te tehetsz, sőt látom, még dolgozol is azon, hogy minél megveszekedettebb tahó proli legyél. Megnyugtatlak, ott vagy már a spiccen.

szempontcsuzli 2014.02.22. 17:24:16

Na majd jon gordonka es megold mindent:)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:26:23

Na jó én lépek innen...veletek nem lehet szót érteni, elfogad a Kormány egy törvényt és még nektek áll feljebb. Biztos az ellenzéknek kell törvényt csinálni nem egy Kormánynak, ja persze...áááá megyek innen inkább...IDIÓTÁK!

kanyarulat 2014.02.22. 17:27:06

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Más oldalakon is ilyen hülye vagy, persze ez a dolgod! Nem ennyit tudsz! Javasolnám tanulmányozd a korábbi Fidesznek kínos választási eredményeket és pl. azt az ellentmondást, hogy miközben a Fidesz támogatóinak a száma az eget verdesi, addig a felmérések szerint egyre többen tudják elképzelni az ellenzék győzelmét. Na erre köss csomót, hülye gyerek!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:27:19

Ja és hajrá Összefosás, meg lesz az a 14,99% ;))

.2llkedő 2014.02.22. 17:28:34

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ugye ha a fidesz összeáll a KDNP-vel, akkor nem jogos a külön képviselőcsoport?

EMU 2014.02.22. 17:29:15

Amúgy meg a legtöbbet helyreigazításra kötelezett "lap" a magyar nemzet, ennyit a te kényes hazugság-érzékenységedre, te szerencsétlen díszfideszes proli.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:31:17

@kanyarulat:

Ahhoz képest az mszp a legelutasítottabb párt, mindegy hogy külön indul vagy "összefosva" ennyi erröl.

Csalódni fogtok, de nagyon. A Fidesz-KDNP fog nyerni és 2/3-al. Most jönnek még csak az igazi "simonok"

Na szíp napot léptem innen tényleg

.2llkedő 2014.02.22. 17:31:26

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Egyik se demokrácia.

autokrácia

Olyan rendszer, amelyben a korlátlan hatalom egy személy kezében van; önkényuralom.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 17:34:36

@.2llkedő:

Mi a különbség a diktatúra és az autokrácia között??!!

.2llkedő 2014.02.22. 17:38:35

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Megadtam, hogy mi az egyik, mi a másik. Döntsd el! Egy biztos, hogy egyik se demokrácia.

Gyorgy Nagy 2014.02.22. 17:39:36

Buta belfesti stb.stb.Te szerencsétlen akkor azt is ki kell tenni hogy magyar ország világelső a 27% àfával csekk adóval ,tranzakcios adó, telefon adó,tandij, 314ft EU ,és egy ilyen ministerelnőkkel aki ilyeneket mondott: You Tube/ Orbán beszéd 2007 oktober 23, Orbán beszéd 2008 február.Te szerencsétlen gondolkozzál !

magándemokrata 2014.02.22. 17:42:06

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: csak szólok, a törvényeket nem a kormány hozza, hanem beterjeszti valaki, a többség megszavazza!

taga20 2014.02.22. 17:46:54

@magándemokrata: ne erőködj, hülye mint a segg:) órabérben van.

dbeata 2014.02.22. 17:48:22

@Dr. Bélus___: A Fidesz székházeladásról esetleg valamit nem mesélnél?

magándemokrata 2014.02.22. 17:49:55

@taga20: a nap kommentje!! " Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 15:45:51
Felhívnám a szerkesztő figyelmét, hogy TÖRÖLJE ezt a posztot! Ne csak a kommenteket, hanem magát a posztot is ÉS a videót is törölje a youtuberol! Aljas uszítás megy!

Köszönöm! "

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.22. 18:08:48

fú de fölhúztam magam ezen a videón.

"Kuncze felmosta a padlót a HírTV hazug riporterével "

te mit a fenét néztél te szemét? ekkora primitív prolit még nem hordott hátán a föld, ő csak mossa kezeit, semmi köze hozzá nyilván, ebben az országban mindenki csak mosná a kezeit, de hát a "majdnem beszervezett " orbán még csak elszámoltatást se csináltat
úgyhogy csak kunce mosogat, de a riporter teljesen korrekt volt. itt, ezen a videón.
kunce szereptévesztésben van, itt tőle kérdeznek, itt nem ő a sómester. vagy el lehet menni a balettba ugrálni, ott olyan magánszámot ad le, amilyet akar, kicsit el vannak ezek már kapatva rendesen, "méghogy oylan kérdést mernek feltenni nekem ezek a firkászok, ami nem volt megbeszélve?", emlékeztet a korcs alföldi azon interjúrára, amikor egy másként gondolkodó, nem deviáns riporternő olyat kérdést mert feltenni, amire csak az lehetett a válasz a proli alfölditől, hogy orális szexet kivánt a nőnek, valahogy elmaradtak akkor is a feminista megmozdulások.

taga20 2014.02.22. 18:21:53

@tesz-vesz: mit szívsz, adjá me kurva jó a cucc:) ha nem szívtá semmit, ako nem tudok mit mondani, csak sajnálni a környezeted.

taga20 2014.02.22. 18:23:14

@magándemokrata: ezt a majmot kéne kibaszni mindenhonnan, me telefossa a hálót:) azé egyszer a szemébe néznék.

feketeesfeher 2014.02.22. 18:23:59

@tesz-vesz:
"kunce szereptévesztésben van, itt tőle kérdeznek, itt nem ő a sómester."

Te milyen videót néztél?
:)))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.22. 18:49:26

azért lássuk be a hírtv-s riporterekkel nem olyan nehéz felmosni a padlót, mert hithű pártkatona párttámogató mind, de riporternek nagyon, de nagyon amatőrök.

Parasite 2014.02.22. 18:50:41

kuncze úr megint megmutatta, hogyna kell a provokáló riporter kérdésére válaszolni korrekten. nem picsogni ahogy tarlós szokta, sértődötten durcázva, mint egy 5 éves hülyegyerek, vagy hebegve elmenni a riportról, mint kósa "sötétbunkó" lajos...

EMU 2014.02.22. 18:58:09

Ha már a felmosásnál tartunk, orbánnal egy egész disznóólat ki lehetne ganézni, ha lenne egyáltalán bátorsága vitába szállni egy olyan emberrel, aki a szemének hisz, nem pedig a fideszes pénz- és agymosodának. Tételesen szembesíteni lehetne ezt a főprolit minden tetves hazugságával, a gazdaság teljes lezüllesztésével, meg a soha nem látott méretű tolvajlásával. Az lenne csak a nagy felmosás a kis pökhendi párttitkárivadékkal! Mondjuk egy ilyen vitához elsősorban férfinak kellene lennie, nem egy ilyen takonygerincű, sumák, koleszos agrárprolinak.

nyünyüge 2014.02.22. 19:27:09

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
legalább a forma kedvéért megtanulhatnád (arra a rövid időre):

törvényeket a parlament hoz, a kormány meg rendeleteket.

BitPork 2014.02.22. 19:28:18

Ebben a pár percben minden benne volt ami van és ami hiányzik az itthoni politikából. Humor, a tények ismerete, gerinc és akarat a három előbbi megfelelő helyen alkalmazásához.

tobeor 2014.02.22. 19:40:12

@tesz-vesz: :D
mit szívsz haver? Kunczénak nincs joga cáfolni a hazug rágalomhadjáratot?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.02.22. 20:21:22

"15000 fb megosztás" Jól működik az automatikus számláló, ügyes trükk. Kár hogy másban nem vagytok jók :))

2014.02.22. 20:28:55

Kuncze for President!

Hogy felmosta a padlót a fikuszos firkásszal :D

Parasite 2014.02.22. 20:36:21

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: ja, földosztásban, trafikosztásban, idióta adóztatásban, amit utána úgyis az embereken vernek le tényleg sehol sem vagyunk valóban! :DDD

Parasite 2014.02.22. 20:38:39

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: bocs kihagytam az olyan törvények megalkotását, ami csak nekünk és haverjainknak jó, a nyugdíjak elvételét és eltőzsdézését és a közgépen keresztül több ezer milliárd forint kilapátolását a zsebünkbe. igen, ezekben nem vagyunk jók sajnos :(

Boka1 2014.02.22. 20:44:19

Szerintem nem véletlen, hogy egy szemüveges, kopaszodó , önértékelési zavarral küszködő lúzert küldött a rémHír Tv, nrm pedig a Reisz Andrást. :)))))

Holle anyó 2014.02.22. 20:47:53

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Nem mindegy, hogy mi volt? Radnóti katolikus vallású keresztény ember volt, igazi magyar hazafi és saját bevallása szerint sem volt zsidó identitása.
Erről ennyit.

Holle anyó 2014.02.22. 20:49:26

@Én a blogger: Hú, bazz+! Más már nem is hiányozna ebben a szerencsétlen országban.....

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.22. 21:24:23

@EMU: nem vagyok fideszes, te senkiházi, nincstelen, munkanélküli kisköcsög

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.22. 21:29:00

@Én a blogger: legyen ez a zsírdisznó a TE elnököd a pedoklubban, idióta.

Monsieur 2014.02.22. 21:29:24

Éljen Kuncze Gábor és az összefogás!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.22. 21:30:50

@Monsieur: éljen, a te adódból, ne az enyémből

eurocat 2014.02.22. 21:33:25

Ez nagyon zsír! Tanulni, tanulni, tanulni!!!! Leadták vajon a propaganda tv-ben az anyagot? :))) vagy csak a kerdest - utóbb hangalámondással....ezt manipulálja aki tudja! Van remény....

feketeesfeher 2014.02.22. 21:39:09

@enpera:
A te adódból a simicska él jól -monjuk kábé milliószor jobban mint Kuncze- csak az téged nem zavar.
:)))))

EMU 2014.02.22. 21:39:39

@enpera: értelek, tehát nem fideszes proli vagy, hanem másféle proli. Nyugodj meg, alig van különbség.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.22. 21:40:32

@EMU: a kurva anyád, adócsaló libsifos :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.22. 21:41:32

@feketeesfeher: honnan tudod? Viszont ennek a zsírdisznónak a visszatérése irritáló.

Szabványok 2014.02.22. 21:45:58

Mindig is kedveltem Kunczét, a nemzet rozmárját.
Egyike azon kevés politikusoknak, akinek humora van.
Régen ('94..'98) hallgattam a parlamenti közvetítéseket, nagyon jól lehetett szórakozni Torgyán-Kuncze párbeszédeken. (Torgyi sem volt buta fickó, humora is volt, csak épp politikai nézetét hagyta a ruhatárban, helyette jó ügyvéd módjára vagdalkozott.)

EMU 2014.02.22. 21:46:19

@enpera: ez az, jól hozod, erről beszélek, semmi különbség, emiatt nem kell aggódnod

feketeesfeher 2014.02.22. 21:46:59

@enpera:
"honnan tudod?"

A hozzászólásaidból.

Dexter007 2014.02.23. 00:10:28

0rbán azóta lett agybeteg, h Fletó porig alázta egy választási vitában, azóta se mer kiállni ő se meg egy patkány fide$$-es sem, mert csúnyán le lennének alázva, ott nem az agymosottakat kellene ugyanis meggyőzni, hanem észérvekkel vitatkozni, ott már nem lehetne hazudozni!

bgp 2014.02.23. 01:04:11

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: te tényleg durván be vagy szívva. A Kormány törvényeket hoz? Mi van??? Miért nem rögtön a Méltóságos Orbán Viktor? Bocs, ha rosszul írtam a címét, nem szándékos a felségsértés.
Jó reggelt, Magyarország jelenleg még köztársaság, ahol a törvényhozó hatalom a Parlament, a végrehajtó pedig a Kormány. Legalábbis elvileg.

Labancz 2014.02.23. 02:28:19

@Dexter007: Ott a pont!
Ezzel együtt Kuncze mehetne vissza a Klubb Rádióba. Az ilyen nyeretlen HírTv-s "újságírókat" persze kettesével tudja bereggelizni. De politikusnak már nem való.

lüke 2014.02.23. 04:30:31

húha...,
a bukott politikusok még ekkora indulatot szítanak
jó lesz vigyázni!

ezu 2014.02.23. 06:10:43

Mindig ilyen primitív álmodozásokban élitek ki magatokat. Legyen nektek a magatok szerint "diadalmas "Kuncze és a a biztos vereség! Szerencsétlenek.

Behajtó70 2014.02.23. 06:57:07

Szégyenében inkább elbujdokolna az a nemzetrontó mocsok! Még van pofája ugatni?! Gyon nem sül le a bőr a pofájáról! Meg nektek is, akik itt tapsoltok annak a legalja gazembernek!

kpityu2 2014.02.23. 08:21:00

Hajrá Kuncze! Beégett a propaganda-droid.

ezu 2014.02.23. 08:27:26

@kpityu2: Más örömöd úgy sem lesz.

Egyébként érdekes, hogy kik azok akik a másikat droidozzák. Érdekes és tanulságos.

Netuddki. 2014.02.23. 09:10:24

@Behajtó70: "Szégyenében inkább elbujdokolna az a nemzetrontó mocsok! Még van pofája ugatni?! Gyon nem sül le a bőr a pofájáról! Meg nektek is, akik itt tapsoltok annak a legalja gazembernek!"

Rossz hírem van. A viktor még 4 évet szeretne miniszterelnök maradni...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.02.23. 09:23:36

@Nagy Zsolt E.: Tehát az jogerős bizonyíték valamire, ha törölték a videóit a youtube-ról? Mitől is vagyok "pedoimádó"? Mi a fasz bajod van neked ember?

Maurice Minifield 2014.02.23. 10:28:14

Ez a ven liberalkomcsi arrol beszel, hogy kevesebb mint fel aron vettek meg az "allmi vagyont" (ertsd: a mi vagyonunkat), raadasul a mi penzunkbol, amit vissza sem fizettek.
Es o mar akkor nem volt ott elnok.
A komcsi kommentelok meg tapsikolnak hozza.
Pofam leszakad.

Szakura 2014.02.23. 10:58:57

@Maurice Minifield: le vagy maradva. Az ÖSSZES párt, csak a fidesz eladta, amit kapott, ezek meg nem tudták, mert a bank NEKIK nem engedte. Annak idején ez simicska nagy üzlete volt. Ezek talán nem tudták, kit kéne megkenni, a dörzsölt fideszesek meg igen.

Maurice Minifield 2014.02.23. 11:13:31

@Szakura: Akkor meg kell tenni a feljelentest az "ÖSSZES" (SZDSZ, MSZP, MDF, FIDESZ) ellen, nem annak orulni, hogy a ven komcsi milyen jol kivagta magat belole. Az nem mentseg egyetlen birosag elott sem, hogy "de pistike es jozsika is lopott, nem csak en".
(Egyebkent gondolom, o keszitette elo az ugyletet, meg lemondasa elott, a penzek pedig hozza csordogaltak.)

feketeesfeher 2014.02.23. 11:40:38

@Maurice Minifield:

Szemmel láthatóan halovány fogalmad sincs arról, amiről amúgy írni próbálsz.
Így azután gyakorlatilag semmi értelme annak, amit mondasz.

Maurice Minifield 2014.02.23. 11:53:47

@feketeesfeher: Ha szemmel lathatoan nincs :), akkor ereszkedj le kozenk, o nagy orakulum, es vilagositsd fel a mucsaiakat, had lassak, kik es miert lopjak a vagyonukat (es miet patyolattiszta a Kuncze, mint az akkori egyik kormanypart lekoszno elnoke).

feketeesfeher 2014.02.23. 12:09:18

@Maurice Minifield:
Nem érzem feladatomnak, hogy akár téged okosítsalak.

De annyit azért mondanék, hogy te ugye feljelentésekről delirálsz, mert azt sem tudod, hogy egy 2008-as törvény alaján jutottak a pártok kedvezményes kölcsönhöz, hogy az addig használt állami ingatlanaikat megvásárolhassák.
Ezt lehet szeretni meg nem szeretni, de feljelentésről beszélni emeletes ostobaság.

Az meg végképp marhaság, hogy Kuncze készített volna elő bármit is, hisz már rég nem volt pártelnök.
A pénzek meg azért sem csordogálhattak sehová, mert pusztán annyi történt, hogy egy földhivatali bejegyzés megváltozott, és a pártok pedig kaptak egy banki értesítést, hogy akkor ennyi lett a visszafizetendő hitelük holnaptól.
Az szdsz pedig egyetlen ingatlant sem adott el, tehát pénzmozgás nem volt.

Szakura 2014.02.23. 12:11:36

@Maurice Minifield: aztán kinél jelenteném fel? Ángyán, Horváth, a trafikos nyilvánvaló helyzetek - és minden megy tovább, a tolvajok épp csak szembe nem köpnek.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.02.23. 12:16:34

@kovi1970: még rosszabb hírem van. A te libsifos ellenzéked még segíti is az ilyen zsírfejűek visszahozásával.

Szakura 2014.02.23. 12:17:24

Ja, és ki nyomozna? Don Pintér?

Maurice Minifield 2014.02.23. 12:20:42

@feketeesfeher: O nagyfeju orakulum, akkor legy szives mondd meg nekunk, hogy miert nem lehet feljentesrol beszelni hutlen kezelessel kapcsolatban (kevesebb mint felaron kaptak meg az ingatlant). Es mondd meg nekunk legy szives azt is, hogy mikent lehet oly tiszta a kunczebaranyka ebben az esetben, ha mint torvenyalkoto reszt vett benne raadasul az egyik kormanypart tagjakent.
Melyik torveny is lenne ez a bizonyos "egy 2008-as"?
O nagyfeju es bunko orakulum, azt legyszives kivenni az ervek sorabol, hogy a buncselekmeny mar elevult.

Maurice Minifield 2014.02.23. 12:22:05

@Szakura: Akkor mi lenne a mondadnod? Hagyjunk mindent igy, ahogy van, ez igy jo es Kuncze for president?

feketeesfeher 2014.02.23. 12:33:49

@Maurice Minifield:
"miert nem lehet feljentesrol beszelni hutlen kezelessel kapcsolatban"

Mert a törvényi szabályozás alapján kapták a pártok.

"ha mint torvenyalkoto reszt vett benne"

Az szdsz nem szavazta meg a törvényt, a többi párt viszont igen.

Maurice Minifield 2014.02.23. 12:37:29

@feketeesfeher: "Mert a törvényi szabályozás alapján kapták a pártok."

Melyik torveny?

"Az szdsz nem szavazta meg a törvényt, a többi párt viszont igen."

ORLY? Melyik torveny?

Szakura 2014.02.23. 13:07:09

@Maurice Minifield: ha adok neked két forintot egy forintért, MEM leszel TE bűnöző. Az ÖSSZES PART megkapta, megszavazta magának, mint a költségtérítést és fizetésemelést. Nem kunzéval van baj, az összes mostanival. Ki kell mindet söpörni, jöjjenek újak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.23. 13:11:48

Kuczénak kétségtelenül jó a szövege.

Akkor is jó volt pl, mikor a beazonosíthatatlan karhatalmisták által ájulásig vert, ellenzéki képviselőn gúnyolódott a parlamentbe.

A kormánypártiak leplezetlen kacaj rohamba törtek ki, csakúgy mint az agyatlan ballib csicskák itt a blogokban.

Egy ellenzéki képviselő ájulásig rugdosásán, melyet beazonosíthatatlan karhatalmisták követtek el, politikai parancsra.

Ha... Ha....Ha...
Vicces.
Ájulásig rugdusott képvielő.
Ha...Ha...Ha....
Mártirusz.
Ha..Ha...Ha.
Most megkapta a szemét.
Ha...Ha..Ha..

De a tartalom, illetve ami mögötte van az minden józanul gondolkodó ember számára ijesztő kell hogy legyen.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Maurice Minifield 2014.02.23. 13:35:51

@Szakura: Rossz a peldad, mert az nem kozvagyon. Pontosan ezert kerdem, hogy mely torveny volt az? Mindenki hivatkozik ra de meg senki sem latta. :) (Egyebkent is ketlem, hogy lenne olyan torveny hogy kozvagyont kevesebb mint felaron adjuk egymasnak.)

EMU 2014.02.23. 13:59:20

Nem pofázni kell agymosott fideszcsicskák, jelentsétek fel kunczét, a szadeszt, tele vagytok rafkós nemzeti ügyvédekkel, osztjónapot. Habzó szájjal gyalázkodtok, de eddig egy ügyet nem tudok, ami a híres fideszes elszámoltatás során megállt volna a bíróságon annak megfelelően, ahogy előtte az adott üggyel kapcsolatban telehazudoztátok, telemocskoltátok a médiát, az utcát, meg az ilyen blogokat. Okádni tudtok csak, minden máshoz szellemileg legyalult, megvezetett birkák vagytok. Mondom, jelentsétek fel kunczét, itt röpködnek a különféle állítások a bűncselekmény minőségét illetően, álljatok csicskák, azt tegyétek a dolgotokat. Ha nem, akkor maradtok azok, ami addig is világos volt, gyáva, alakoskodó, képmutató, gyalázkodó, irigy, prolik.

feketeesfeher 2014.02.23. 14:33:23

@Maurice Minifield:
"Melyik torveny? "

Az állami vagyonról szóló 2007 évi CVI. törvény 2008-as módosítása.

Maurice Minifield 2014.02.23. 14:46:58

@feketeesfeher:

Gondoltam. :)
Ebben a torvenyben egyetlen szo sincs arrol, hogy a piaci ar kevesebb mint feleert kell kozvagyont eladni. Csupan arrol van szo, hogy a 2000-ben szuletett szabalyozas, miszerint ingyen hasznalhatjak az ingatlanokat, megszunik. Megvehetik, vagy berelhetik. Ennyi.

Az, hogy ezt a torvenyt ki szavazta meg es ki nem, tokeletesen irrelevans, igy nem fogok utananezni.

Akkor terjunk csak vissza az eredeti kerdesre:
Mi alapjan vettek meg kevesebb mint felaron? Miert is nem hutlen kezeles ez?

EMU 2014.02.23. 15:00:02

Persze, menjünk vissza a kályhához, minden egykori önkormányzat (tanács) feleljen hűtlen kezelésért, amiért a piaci ár töredékéért eladta a benne lakóknak a tanácsi lakásokat. Ugyanaz. Mehet, feleljenek. És hurcoljuk meg az így helyzetbe hozott új lakástulajdonosokat! Vonjuk felelősségre azokat, akik a lakásuk megvásárlását követően eladták azt haszonnal! Mert az aktuálfideszes logika alapján eleve nem tehették volna meg, hiszen a szadesznak is joggal tiltotta meg a állami bank, hogy eladja a székházát, azt csak a fidesz tehette meg, hogy simicskát, a kövér meg az orbán családot feltőkésítsék. És itt eljutottunk oda, hogy az emlékezetet is tiltsuk be, hiszen az csak állandóan bezavar, amikor a fidesz ormótlan tolvajlásai kerülnek a terítékre, és kiderül, hogy náluk nagyobb tolvaj banda nem létezik.

feketeesfeher 2014.02.23. 15:39:05

@Maurice Minifield:
"Miert is nem hutlen kezeles ez? "

A törvény maximalizálta a négyzetméterárat.
Amúgy átadhatták volna akár ingyen is.
Arra is ad lehetőséget a törvény.
És minimum kétharmaddal meg is szavazták volna.

De ráadásul az szdsz ingatlanjai ma kivétel nélkül az állami tulajdonú MFB kezében vannak, ezért ennek a tárgyalása aztán végképp nem egy Kuncze topikba való, akinek aztán égegyadta semmi köze nem volt az egészhez.

Maurice Minifield 2014.02.23. 16:03:13

@feketeesfeher:

"A törvény maximalizálta a négyzetméterárat."
Nem maximálja a négyzetméterárat és nem lehet nulla forintért állami vagyont eladni.

Maurice Minifield 2014.02.23. 16:08:34

@EMU: Látod, ez a különbség kettőnk között. Nekem az fáj, hogy egymásnak kevesebb mint féláron adjátok el a közvagyont, neked meg az, hogy a szadesznek ez véletlenül nem sikerült. Tudom, a korrupció csak addig gáz, míg téged kihagynak belőle.

Tehát 1,1milliárd ingatlanvagyont akartak megvenni 450millióért úgy, hogy aztán nyernek rajta grob 650 milliót. Mindezt az adófizetők pénzén (egy fillér saját pénz mozgatása nélkül).

Maurice Minifield 2014.02.23. 20:18:18

@feketeesfeher: Ó nagyfejű és bunkó orákulum, megtennéd, hogy végre rávilágítasz a törvény azon részére, ahol

1. maximálták a négyzetméterárat
2. lehetővé tették, hogy a piaci ár kevesebb mint feléért közvagyont szerezhessenek
(2.1. ahogy írtad, lehetővé tették a nulla forintos adásvételt)

Mert eddig nem tetted meg, és csak a pofád volt nagy. Ó te...!

Itsuka 2014.02.24. 15:02:23

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

"A törvényt a KORMÁNY hozza egy demokráciában"

Nem! Egy DEMOKRÁCIÁBAN a törvényt a törvényhozás (a gyengébbek kedvéért: parlament) hozza, Magyarországon ezzel szmben Orbán Viktor!

Miért, ki mondta, hogy ez egy demokrácia?

Itsuka 2014.02.24. 16:21:35

@♔batyu♔:

"Maradjunk abban, hogy az SZDSZ tartozik kb. egymilliárddal az adófizetőknek."

Nem tartozik! Az "adófizetők" visszakapták a székházukat, sőt, a hitelként felvett pénzt is az "adófizetők" kapták meg, cserébe a székházért, amit az SzDSz. visszaadott az "adófizetőknek" (NEM ADTÁK EL, mint...!!!)!

Akkor most ki is tartozik kinek?

LINOLEA 2014.02.25. 09:14:04

mi lenne, ha face to face egymásnak eresztenénk a tajtékzó, gyűlölettől fuldokló kommentelőket? legalább csökkenne a számuk valszeg. vagy egyből behúznák a farkukat, csúsznának-másznának, mert csak anonímandként mernek ugatni.

Minaret 2014.03.19. 06:45:54

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Félelmetes, és megdöbbentő az Ön tudatlansága! Nem csodálom, hogy meg tudják vezetni. Csak szíves tájékoztatásul közlöm Önnel, hogy a törvényt nem a kormány, hanem az országgyűlés hozza.
Azt viszont látom, hogy a tudatlanságában rendkívül következetes, ugyanis a fentieket, mely szerint a törvényt a kormány hozza, többször is rögzíti a kommentjeiben. Nem szeretnék őszinte lenni, de nagyon finom voltam.

edebeden1 2014.04.16. 11:16:06

Sziasztok.
Ehhez mit szóltok?
Egy újság sem tette közzé:

"Nyílt levél Balog Zoltán miniszter úrnak,
úgyis, mint református lelkésznek!
Tisztelt miniszter úr!
Ismert, hogy október 24-e a polio világnapja.
Tudott tény, hogy az ún. 50-es években milyen szörnyű pusztítást végzett Magyarországon is a gyermekparalízis járvány.
A járvány következtében sokan meghaltak, sokan pedig elveszítették önellátási képességüket. Hazánkban 1950 és 1959 között 16.500-an fertőződtek meg az ún. polio-vírussal. Ilyenkor illendő megemlékezni a Magyarországon élő, ma már felnőtt korú betegekről.
Szomorú tény, hogy az ún. rendszerváltás óta eltelt időben nem volt egy olyan kormány, egy olyan felelős miniszter vagy államtitkár sem, légyen az Gógl Árpád, Mikola István, Csehák Judit, Kökény Mihály, Rácz Jenő, Molnár Lajos, vagy Szócska Miklós, aki vette volna a fáradtságot és feltérképeztesse, hogy
- hány ilyen ember él ebben az országban,
- hányan kényszerültek demens, idős embereket gondozó intézménybe kérni felvételüket, mert pl. az őt ápoló családtag, rokon, stb. időközben megbetegedett, megöregedett, elhalálozott, stb.
Ezeknek az embereknek az élete sokkal több anyagi ráfordítást igényel, mint a hasonló korú ún. egészséges embertársaiké.
Jelenleg nincs olyan adatbázis, amelyből pontosan meg lehetne állapítani a betegek számát. Ezeknek az embereknek a célzott és adekvát rehabilitációja hazánkban 1977-ben megszűnt. Közel 25 év után, 2000. január 1-jén nyílt meg számukra a rehabilitáció lehetősége Hévízen.
Az előjegyzési idő átlagosan 3-6 hónap, és évente átlagosan 160-170 beteg kezelését végzik. Az intézményben összesen 15-2 ágy áll rendelkezésükre, és egy-egy betegre kb. 4 (négy!) évenként kerülhet sor.
Ehhez az adathoz nincs mit hozzátenni.
2012 tavaszán hirdette meg a kormány a Semmelweis-tervet, amelynek elsődleges célja „a mindenkiről, minden ellátási tekintetben való gondoskodás.”
Ezeknek az embereknek az állapotukból következő speciális kórházi gyógyítás, ápolás feltételeit a mai napig nem biztosította ez a kormányzat, pl. egy belgyógyászati megbetegedés, műtét, vagy más betegség, és/vagy baleset esetén.
„A teljes kiszolgálásra szoruló, önmaguk ellátására képtelen, a járványos gyermekbénulást túlélő betegek általános ellátása a Szent János Kórházban 20, valamint a Honvédkórházban 19 rendelkezésre álló ágyon megoldott.” Idézet Szócska államtitkár úr 2013. április 11-én kelt leveléből.
Sem a Honvéd kórház orvos igazgatója, sem pedig a Szent János Kórház orvos-igazgatója nem tud ilyen ágyak létezéséről.?
Ellehet takarni a valóságot különböző hangzatos frázisok puffogtatásával, heti rendszerességgel közölt – boldog tekinteteket mutató – reklámokkal, stb. a tény az, hogy három és fél év kormányzást követően ebben az országban sem az érintettek rehabilitációs utógondozása, sem pedig a speciális kórházi gyógyításának feltételei nem biztosítottak. És még mindig nem történtek lépések a számukra szükséges, speciális berendezési tárgyak, ápolási eszközök (pl. elektromos ágy, vizsgáló asztal, betegemelő szerkezet, stb.) beszerzése érdekében.
Tisztelt miniszter úr!
Tudja ön, hogy Ők
- rendkívül érzékenyek a fizikai fájdalmakra,
- fokozottabb erőkifejtést igényel a mobilizálásuk a tényleges testsúlyukhoz képest,
- egy egyszerű ún. fejről készítendő „panoráma-röntgen” felvétel elkészítése megoldhatatlan, mert a készülék elakad a kerekesszék fogantyújában,
- egy szemvizsgálat esetén – jellemzően – nem tudják feltenni (és ott megtartani!) az állukat,
- hogyan kerül fel a beteg egy - lehetőleg nem keskeny és magas - vizsgáló asztalra,
- hogyan és (fájdalomtól mentesen) ki ülteti át pl. a fogorvosi székbe, őket vagy
- egy „sima” influenzába, – ha nincs, aki időben felültesse, – az érintett bele is halhat, stb. stb. stb.”
Nem folytatom tovább.
De ez a helyzet akkor is szégyen és gyalázat.
Dr. Hajnal József
2013. október 24."
süti beállítások módosítása