Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Így tüntettek ti

2012.03.20. 19:34 | Brendel Mátyás | 5 komment

Címkék: tüntetés

Te, ne haragudj, nem tudtam menni, mert a tévében volt egy film,
és azt akartam megnézni, és különben is káposztás cvekedli volt az ebéd....

Hogy nehogy a schmittpálizmus hibájába essek, azzal kezdem, hogy az alábbi kis szatíra nem az én szerzeményem, egy szót sem írtam belőle, állítólag facebookos szerzemény, lehet, hogy internetes mém, mindenesetre én egy másik blogról válogattam. A címet én találtam ki, Karinthy után szabadon.

Shit Pállal ellentétben azért nem bűn egy válogatást közreadnom, mert ugyebár én ezért nem kérek doktorit (már van, és nagy Ph.D. és azért alkottam rendesen :), de mág ugye fizetést sem adok, és még plusszban hivatkozok is. Idézőjel helyett a három csillag után kezdődik a másolt szöveg.

***

- Szia Jenő! Hogy s mint?
- Háj, Tamás! Kösz megvagyok. És te?
- Én is... hallottad?
- Mit?
- A média törvény. Lenyúlják az MTI-t, a köztévét, tisztára kormány
szócső lesz. Jön a cenzúra.
- Hüm... És mit lehet tenni? Ő dolguk!
- Csak tüntetni kellene, hát megfosztják az embert a tájékoztatástól!
Honnan tudod majd így, hogy ha tenni akarsz valamit, hogy azt hol,
miként teheted?
- És? Nem érdekel, nem nézek tévét. Ja, megyek gyorsan, mindjárt
kezdődik a sorozat, még azt megnézem!

...

- Szia Tamás!
- Szia Jenő. Hallottad, hogy a magánnyugdíj pénztárt elveszik?
- És? Úgy is sok pénz van ott. Nekem nincs, mit érdekel?
- De hát az magán vagyon! És ha a te spórolt pénzed vennék el?
- Miért vennék már el! Úgy se merik megcsinálni!
- De, megcsinálják! Ott a törvény!
- Ugyan már! Nem lesz belőle semmi!

...

- Szia!
- Szia! Na, mit vagy letörve, mint a bili füle?
- Képzeld, az asszony magánnyugdíj pénztári lóvéját elvették, a hozamot
is lenyúlták!
- Ugye mondtam!
- De mit lehet tenni?
- Lesz a jövő hét végén egy tüntetés, gyere már, leszünk sokan.
- Az kéne! Elzavarni ezeket a rohadtakat! Körbevenni, utat zárni! Ezt
nem lehet! Asszony is kapott volna nyolcszázezer hozadékot, de azt is
lenyúlták! Nem adtak, csak ötvenezret!
- Jössz?
- Persze hogy megyek! Szétcsapunk! Sokan leszünk!

...

- Szia!
- Szia! Nem jöttél a tüntetésre!
- Te! Nem tudtam menni, mert az asszony testvérének kislányának mumpsza
volt, és le kellett ugranom a boltba.
- Szegény kislány.
- De Képzeld, most kaptam egy levelet, hogy a házunkra felemelték a
település fejlesztési adót, az eddigi havi ötszáz helyett fizessünk
kétezret!
- Hát bizony, mondtam, hogy gyere tüntetni!
- Minek? Ott voltatok ötvenezren, aztán nem csináltatok semmit!
- Jöttél? Nem! Ha te is ott lettél volna...


...

- Szia!
- Cső... képzeld. A feleségem kirúgták.
- Na, mi történt?
- Hát hogy átvette a plébánia az óvodát, az asszony helyett meg
felvették azt a hülye szentfazék Julist, pedig annak nincs is
szakképesítése.
- Mondtam ugye! De két hét múlva felmegyünk Pestre, lesz egy nagy tünti!
- Úgy van! El kell zavarni, sztrájk, Útlezárás!
- Igazad van, sokan leszünk, megtesszük!

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr514328949

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:22

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Zemberevő 2012.03.21. 15:43:56

Amíg "hivatásos" politikusok nem állnak az élére, nem állnak neki szervezni, addig ezek a tüntik csak gőzkieresztésnek jók.
Opportunista, anti-szolidáris népség vagyunk.
Mindenki meghozza a kis ócska külön-alkuját, oszt annyi.

szegAlia 2012.03.21. 17:13:34

Én a tüntetést úgy képzelem el - már az igazit - hogy egy kezdeti szónoklat után, ami nem egy mese előadás, megindul a tömeg, közbe-közbe skandálja a jelszavakat és dübörög még a föld is tőlük. Látod, a kormány melletti tüntetés ilyen volt. Miért csak az övéké, talán ők okosabbak, vagy az ö igazságuk erősebb lenne?
Ők csak bátrabbak voltak. Talán ez a dolog nyitja.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2012.03.23. 14:12:51

@szegAlia: Egy haver volt fent pesten tüntetni a millásokkal. Lázárhelyen dolgozik a Porcelán gyárban , kemencés, 12 éve.
Áprilistól elküldenek 20 embert, benne van ő is, meg az 8 másik a ki volt fent pesten tüntetni.
Fura véletlenek vannak nem ?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.03.27. 19:04:31

@szegAlia:

talán ők okosabbak, vagy az ö igazságuk erősebb lenne?

(Köz)Pénz.

szegAlia 2012.03.27. 19:27:01

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:
Nem szeretek eféle rejtvényeket fejteni.
Hozzászólásod nem egyértelmű.
süti beállítások módosítása