Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A Schifferizmus bukása és a gyorskocsi utcai koalíció

2011.12.24. 07:30 | Brendel Mátyás | 123 komment

Címkék: mszp gyurcsány koalíció 2014 dk lmp schiffer andrás

Ez most az az éles történelmi helyzet, amikor nem lehet nem összefogni, nem lehet középen állni, nem lehet semlegesnek maradni. Itt állni kell valahova, és sokat mond, hogy ki hova áll. Tegnap az a helyzet volt, hogy a demokrata pártok politikusainak a börtönben volt a helye.

***

Schiffer András az utóbbi évben, és sajnos még az utóbbi hónapban is egy őrült politikát folytatott, legalábbis, ami az LMP összefogását illeti más pártokkal. Schiffer korábban is, mostanában is kinyilvánította, hogy az ördöggel is összefog a Fidesz ellen, csak az MSZP-vel és a Demokratikus Koalícióval nem. Ez nem csupán szóvirág: úgy tűnik, hogy Schiffer és Karácsony inkább fogna össze a Jobbikkal.

Tegnap, december 23.-án nem csak Orbán Viktor, de Schiffer András eme politikája is látványosan megbukott. Orbán Viktor bukása annyira triviális, és annyit írtam róla, annyit írnak róla mások, hogy nem szükséges ismételgetnem. Sokkal érdekesebb Schiffer András utálkozós politikájának bukása. Ez utóbbi nem jelenti Schiffer András bukását, amennyiben belátja tévedését, és korrigál.

Közbevetőleg: Schiffer és Karácsony utálkozós politikája már a második kerületi időközi választásokon is megbukott egyszer: a szavazók véleményt mondtak róla. És véleményt mondtak Karácsony hazugságáról is. De ezt már korábban kifejtettem, nem ismétlem magam.

December 23.-a az LMP akciójával kezdődött, és azzal is végződött. Ezt el kell ismerni, Gyurcsány maga is elismerte, hogy az érdem az LMP-é. Övék volt a tüntetés, ők találták ki a blokádot, ők vállalták fel először.

Az Index és a Hírszerző Gyurcsányfóbiás rögeszméje szerint Gyurcsány elcsalta a showt. Ezzel Vona Gábor és Gaudi Nagy Tamás szellemi közösségéhez kapcsolódott az Index. Sajnálatos, amikor egy politikus utálata ennyire elhomályosítja egy újságíró gondolkodását.

Én többször megkritizáltam Gyurcsány Ferencet, amikor totojázott, amikor késlekedett. Tegnap egyenes adásban néztem a közvetítést, és pont ezért nagyon kíváncsian vártam, hogy mit lép Gyurcsány. Bátor lesz-e? Egyébként a kiskutyus médiára jellemző, hogy első reakciójuk legtöbbször az, hogy mit mond erre Gyurcsány. Amint megjelent, azonnal vele foglalkoztak, őt szólaltatták meg. Ez az első reflex: mit mond Gyurcsány?

Gyurcsány azt nyilatkozta, hogy Orbán rendszere diktatúra. Ez eddig rendben van, de mit tegyen? Természetesen, ha leült volna a láncos LMP-sek közé, az ízléstelen tolakodás lett volna. Látható volt, hogy a Demokratikus Koalíció várakozik, tanakodik, telefonálgatnak. Természetesen: Ez egy nehéz döntés volt, meg kellett fontolni. De ezek után azt tették, ami helyes volt: csatlakoztak. Nem nagy dérrel-durral, csendben, bátran, gyakorlatilag szó nélkül vitették be magukat. Ez lenne a show ellopása? Nagyon nem.

Persze, a külföldi hírek nagyrészt Gyurcsánnyal foglalkoztak. A média már csak ilyen. És ezért is volt fontos Gyurcsány csatlakozása, mert a külföldi olvasó ingerküszöbét ez üti meg: Magyarország ex-miniszterelnökét vitték be.

De Gyurcsány nem lopta el a showt az esti rendezvényen, az LMP learathatta az akciójáért a jól megérdemelt gyümölcsöt: kapott egy tüntetést, amelyen a Szolidaritás felszólalt, melyet az MSZP, a DK, a 4k, a Szolidaritás és a Milla támogatott. Ők ellopták a showt? A Szolidaritás ellopta a showt? Ugye, hogy nem? Akkor Gyurcsány hogy lopta volna el? Ha kint volt is, akkor valahol hátul a tömegben. Nem lépett fel, nem lopta el a showt. Én nem láttam.

Foglalkozzunk ezután Schifferrel! Schiffer viszont nem vállalta, hogy bevigyék a börtönbe. Először is, Gaudi Nagy Tamással (a kénes szájszagú ördöggel) trécselt kedélyesen,aki pár perccel előtte kéjesen örvendett, hogy beviszik Gyurcsányt.

Később Schiffer ugyan megjelent a Gyorskocsi utcában, de nem bevitték, hanem megjelent az utcában. Ha valaki rácsatlakozó parazitaként viselkedett, az inkább Schiffer. Mondhatnám, ellopta a showt, ha nem az LMP szervezte volna a tüntetést. Elég különös dolog.

De azért a tényt jegyezzük meg: a Gyorskocsi utcában a demokratikus ellenzék képviselői voltak: LMP-sek, MSZP-sek, Demokratikus Koalíciósok. Az, hogy ők voltak, és csak ők, az jelzi azt, hogy kire lehet számítani, és kire nem. A Gyorskocsi utcai koalíció nem csak egy szójáték.

Először is, az embereket nem forraszt össze jobban dolog, mint a közös élmény, és különösen a letartóztatásban töltött közös élmény. Ellenállókat mi sem forraszt össze jobban, mint a közös ellenállás. Azok, akiket bevittek, legalább egy órát álltak a Gyorskocsi utca folyosóján. Minden bizonnyal beszéltek ott egymással. És ha nem is tekinthetjük ezt a demokratikus ellenzék Nemzeti Kerekasztalának, emberi kapcsolatok bizonyára szövődtek ott. Olyan kapcsolatok, amelyek egy majdani Nemzeti Kerekasztal alapjai lehetnek. Ezt a Kerekasztalt egyébként a Szolidaritás bejelentette az esti tüntetésen. Reméljük, meg fog valósulni, és nem csak üres jelszó lesz.

Nem véletlen, hogy ki volt bent, és ki volt kint. A Fidesz és a KDNP persze, hogy nem csatlakozott, de az sokat mutat, hogy a Jobbik hova állt. Az ilyen éles helyzetek mutatják meg, kire lehet számítani, és kire nem. Az MSZP és a DK olyan demokratikus párt, amely tudja, hogy adott esetben hova kell állni. A Jobbik nem.

Az sem véletlen, hogy a három párt közül két pártelnök volt bent a Gyorskocsi utcában: Gyurcsány és Mesterházy. És egy nem volt bent: Schiffer András. Schiffer kimaradt. Ő éles helyzetben nem vállalta, amit vállalnia kellett volna. Pedig éles helyzetben ismerszik meg igazán az ember. De Schiffer nem egy bátor, határozott ember. Bár makacsnak makacs.

Az egészet megpróbálhatják könyvelni úgy is, hogy az LMP elkezdett valamit, és az MSZP és DK hívatlanul rácsatlakozott. Azaz még mindig a show ellopásáról lenne szó. Be lehetne állítani a helyzetet úgy, hogy az LMP egyáltalán nem akarta ezt az együttműködést, csak az MSZP és a DK erőltette rá, és az adott helyzetben az LMP nem tudott mit tenni.

De akkor azt kell meggondolni, hogy a Szolidaritás, a Milla, és a 4k is csatlakozott a tüntetéshez. Az esti tüntetés előtt mindegyik jelentős civil szervezet arra szólította fel híveit, hogy menjenek ki. És a Szolidaritástól még fel is szólaltak. Továbbá mindegyik civil szervezet, sőt, még néhány LMP-s (ha jól emlékszem) is a teljes demokratikus ellenzék összefogását sürgette. Kivétel persze Schiffert magát. De ha makacskodik, akkor itt egyedül marad.

Schiffer makacssága azért is érthetetlen, mert a Fidesz választási törvénye, amely a tegnapi akció legfontosabb motivációja volt LMP oldalról, a legkisebb pártokat sújtja a legjobban, és az LMP még a veszélyeztetettek között van. Nem biztos, hogy egyedül be tud jutni a Parlamentbe 2014-ben. Persze addig még sok minden történhet a népszerűségi adatok területén, de a jelenlegi állásban nekik van félnivalójuk, nem az MSZP-nek. Persze a DK-nak is van, de ők ezt értve is viselkednek.

Schiffernek be kéne végre látnia, hogy egy párt nem attól lesz önálló, és karakteres, hogy kivel nem áll össze. Ha egy párt az egyediségét csak azzal tudja megmutatni, hogy kinyilvánítja, hogy mindenkit utál, az szánalmasan szegényes. Egy ténylegesen önálló párt attól önálló, hogy a politikája összetéveszthetetlen. Az LMP esetében ez lehetne például az, ha tisztán zöld párt volna, mint a németek zöld pártja.

A balliberális politika rákfenéje, hogy időnként jönnek a jobberes hülyék a maguk szánalmasan primitív beszólásaikkal, hogy "az LMP SZDSZ 2.0", "a SZEMA új SZDSZ", "a DK csak MSZP". Ennek bedőlni roppant butaság, a jobberek hülyeségéhez való leereszkedés. A DK-nak is azzal kell megmutatni, hogy nem az MSZP, hogy más politikát folytat. Gyurcsány ezt érti is: ki merte fejezni, hogy az MSZP-t potenciális koalíciós partnernek tekinti.

Ha minden jól megy, akkor a DK-nak sikerül megmutatnia, hogy a közép felé nyitottabb politikát visznek, és ez azzal lesz hiteles, hogy valóban elvszerűen politizálnak, ilyen elvek mentén. Az MSZP attól fog különbözni, hogy jobban baloldali politikát folytatnak majd. Ez akkor lesz hiteles, ha pár politikai kérdésben tényleg baloldalibbak lesznek a DK-nál.

Megjegyzem, a 4k is akkor hiteles, és akkor lesz egyéni párt, ha meg tudja különböztetni magát. Egyelőre a stílusuk nagyon más, és a programjuk is annyira balos, hogy ez is rendben van.

Egyik pártnak sem azzal kellene most foglalkoznia, hogy kivel nem fog össze. A helyzet ugyanis az, hogy minden demokratikus ellenzéknek össze kell fognia. Majd, ha az LMP vagy a DK vagy az MSZP egyedül is választást tud nyerni, akkor lehet olyan kérdés, hogy kivel nem kötnek koalíciót. De ez még messze van.

Mellesleg, szerintem az a jó demokrácia, amikor a parlamentben legalább 5 párt van, senkinek nincs kétharmada. Nem ördögtől való, mi több, par excellence a demokrácia megnyilvánulása az, ha koalíciós kormány van. Fejlett, nyugati demokráciákban rendszerint így van (az USA rendszere kivétel, és nem is jó szerintem).

A demokrácia legjobb formája az, ha senkinek nincs kétharmada, de még többsége sem. Ha a kormánynak minden kérdésben meg kell állapodnia legalább két párttal. Abban a bizonyos "elmúlt nyolc évben" sokan átkozták a koalíciós egyezkedéseket, de ebben a bizonyos elmúlt másfél évben láthatjuk, mi van akkor, amikor nem kell tárgyalni, nem kell egyezkedni, hanem erőből le lehet nyomni a dolgokat a Parlamentben. Jobb az, ha még a sima többség sem nyomhat le semmit.

A Viktatúra bukása után jó volna látni, az MSZP, a DK, az LMP és mondjuk a 4k, vagy a Szolidaritás bent ülne a Parlamentben. A Fidesz kiesne, és helyette inkább egy normális jobboldali párt jutna be. A Jobbik meg hát úgy tűnik, sajnos bejut, de ha tíz százalék körül szerepel, az nem katasztrófa. Hadd lássák az emberek, hogy szerepel le a hülyeség! Ez volna kérem, a szép demokrácia!

Ha sok párt van, akkor sokkal több embernek van kire szavaznia. Kevesebben érzik úgy, hogy egyetlen párt sem elég jó neki. Nagyobb a részvétel, kevesebb a bizonytalan, jobban érdekli az embereket a politika, és többen vesznek részt benne.

És akinek a sok párt közül sem jó egyik sem, annak is lehet azt mondani, hogy minden döntés pár párt kompromisszumán alapul, tehát kevesebbszer fordul elő, hogy totál rossz. Egy embernek lehet, hogy sem az MSZP, sem az LMP, sem a DK nem pont jó, de egy MSZP-DK-LMP koalíció talán elég kiegyensúlyozott neki.

Én nem szeretem Schiffer Andrást, mint embert. Barátságtalannak tűnik, makacsnak, karót nyeltnek, érdekembernek. Ahogy az esti tüntetésen beszélt, az arra utalt, hogy gyakorlatilag nem érdeklik az emberek. Látszott rajta, hogy amikor a tömeg kiabálásától nem tudta elkezdeni a mondatát, az mindig zavarta. Schiffer András zavaró számomra, mint személy. Ugyanakkor a demokrácia és tolerancia értelmében azt mondom, ő is képvisel valakiket, helye van a magyar politikában. Ha ő elfogadja, hogy össze kell fognunk, akkor helye van.

Ez most az az éles történelmi helyzet, amikor nem lehet nem összefogni, nem lehet középen állni, nem lehet semlegesnek maradni. Itt állni kell valahova, és sokat mond, hogy ki hova áll. Tegnap az a helyzet volt, hogy a demokrata pártok politikusainak a börtönben volt a helye.

Ha összefognánk, és végre az emberek is felébrednének, akkor ki lehetne vinni esetleg százezer, több százezer, vagy millió embert az utcára. Orbán Viktort, és ami még fontosabb, a Fidesz képviselőit a pár tízezer ember nem érdekelte. Azért én megpróbálnám a pár százezres tömeg nyomását.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr863492735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacPhisto 2011.12.24. 12:57:47

@Brendel Mátyás:

"Aha. Te most komolyan olyan surmóksággal akarod védeni Schiffert, hogy a büntetőeljárás idejéig nem tevékenykedhet ügyvédként?! Miközben képviselői fizetést kap, és minden azzal járó frankóságot, 2014-ig?! Meg vagy te húzatva? Mi a fenét számít az, hogy nem ügyvédkedhet pár hónapig?!"

Minek ír polblogot az, aki nincs tisztába a jogszabályokkal? Ha mentelmi joga van és tegyük fel nem adják ki, akkor 2014-ig nincs büntetőeljárás. Tegyül fel 2014-től már nincs neki, akkor folytatódik és képviselői fizetést sem kap. Pár hónap? Hol élsz bazmeg? Pár hónap? Két év egy ilyen, mire jogerős ítélet van.
Aki nem ért hozzá, minek ugat bele?

"A) Tehet arról Gyurcsány, hogy ilyen a média?"

Nem, nem tehet. De kihasználja, hogy ilyen? Kihasználja. Elájultatja Bugyik Bernit, sír a vonatkatasztrófánál - RIPACS!!!

"B) Ha pedig ilyen a média, akkor ez nem jelenti azt, hogy Gyurcsány publicitást adott valaminek? Most nem azért, de profi piár szférákban az, hogy egy Nobel-díjas fizizkus hozzászól az előadásomhoz (most tegyük fel, hogy fizikusok vagyunk), az nem a show ellopása. Piár szempontból az LMP köszönheti meg Gyurcsánynak, hogy csatlakozott. Nagyon is."

Ühüm. Kár hogy itt egy olyan kísérletről volt szó, ahol Gyurcsány fellökve az alanyt, maga állt be a helyére, magán prezentálva a kísérlet eredményét, nem pedig hozzászólásról.
Jaja, mi az, hogy, nagyon is, nem vagy te gyurcsányista, lárifári!
Hivatkozd be magadat autentikus forrásként, aztán szórd a hülyegyerekezést.

Vitából egyes, érvelésből egyes, logikából egyes, hozd ki a bizonyítványodat, évismétlés.

2011.12.24. 12:59:07

@Brendel Mátyás: A többiek is mind benn voltak, ha benntartják őket, senki nem tud beszédet mondani. Logikából egyes.

Schiffer élete egyik legjobb beszédét tartotta, nemcsak az én véleményem szerint.

2011.12.24. 13:01:08

@MacPhisto: Lehet, hogy igazad van, de biztos nem ez volt a fő indok, hanem a tüntetésen való részvétel, illetve szükség esetén a parlamenti felszólalás.

MacPhisto 2011.12.24. 13:01:38

@MacPhisto: +n, tegyüK

"Egyébként még vádat sem emeltek ellenük, szóval az egész úgy nulla, ahogy van."

Persze, mivel még csak nyomozati szak van és egyelőre csak ez a gyanúsítás. Ezt tegnap közölték velük. Ha olvastál volna híreket, ez világos lenne.

MacPhisto 2011.12.24. 13:02:50

@iii: Az is egy lehetséges magyarázat, nem látok bele.

kvasztics47 2011.12.24. 13:34:08

Sajnos nagyon igaz az a mondás, hogy" csak tanult ember leget, nagyon barom"!
Régóta gyanítom, hogy ez a Shiffer nagyon féltékeny a Gyurcsányra. Nem csoda, hiszen izzig vérig magyar ember akinél az Írígység a legnagyobb hajtóerő. Az Írígységnek öntudatlanul is mindent alárandel. Az írígy ember azért nem tud nagyot alkotni, meret soha nem bízík magába, soha nem elégedet önmagával, mert mindég akadnak akik jobbak nála.
Nem számíthatun Shifferre, ha nem golyózzák ki maguk közül az LMP-sek mehetnek ők is a lecsóba.

kvasztics47 2011.12.24. 13:37:52

@MacPhisto: Nem vagy te egy barom állat?

kvasztics47 2011.12.24. 13:43:02

@Szolgálati Füldugó:" Az mszp önkéntes bevonulása a börtönbe... nos, mivel én is támogatom az összefogást, ezért inkább nem kommentálom. "

Pedig nyugodtan kommentálhatnád.
Mér baj az, ha valaki szolidáris?
Annyira a fejetekbe verte a Fidesz Zorbán -Síjj- ártó kommandó a hazudozást, hogy saját magatokonsem tudtok eligazodni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:12:26

@MacPhisto: Karácsony nem akart koalícióra lépni. Ehhez meg lehet találni a magyarázkodást. De ha valaki akar, akkor nem keres magyarázkodást. Nem az a lényeg, hogy Karácsony miért nem akart, hanem az, hogy NEM AKART. Capito?

MacPhisto 2011.12.24. 14:13:49

@kvasztics47: Újabb érvelőbajnok, ez valami DK-platform lehet. Szar lehet ennyire butának lenni. Vannak buta ismerőseim, de őket szeretem, mert tisztában vannak a korlátaikkal.

Jámbor András 2011.12.24. 14:16:26

Nah akkor tegyünk tisztába pár dolgot. Schiffer azért maradt ki, mert kellett kintre ember, méghozzá minél meghatározóbb. Nem tudtuk, hogy mennyi időre tartják bent a politikusainkat, és délután 4-kor tüntetés volt.

Én inkább azon gondolkoznék el amit s zoci méduia tegnap csinált, amikor az ATV brékingjében ki se volt írva az LMP szó, csak gyurcsány és mesterházy, ez a blogbejegyzés annyira szánalmas, hogy az hihetetlen, de jól van, biztos sokat segít abban, hogy közelejednek a pártok egymáshoz, gratulálok a szerzőnek a sikeres romboláshoz!

MacPhisto 2011.12.24. 14:18:14

@Brendel Mátyás: Eddig az volt a dilid, hogy hazudott. Ha nem akar koalícióra lépni, szíve joga. Én is hányingert kapnék a szocikkal egy választási listán, nekem ugyanis terjed a memóriám másfél éven túl is.

Selax 2011.12.24. 14:23:59

@MacPhisto:
Baromi okosnak hiszed magad az egy agysejteddel?
Gyurcsány és a többiek három dolgot tehettek:

1. Ők is odaláncolják magukat - akkor valóban rácuppantak volna erre az akcióra, bár ennek rögzítésén kívűl ez miért lett volna baj? Miután nem ez történt - ugorgyunk.

2. Szó nélkül elmennek a leláncoltak mellett vagy amúgy keresztényi módon fejbeverik Vágó Gábort (mint Varga képviselő "úr" tette) - akkor meg legyáváznátok Őket.

3. Tiltakoznak az elhurcolás ellen, mint minden normális magyar állampolgár.
Hát ők ezt tették. Ja és GYF elmondta kiengedése után, este az ATV-ben, majd megírta blogjában az alábbiakat:

"2011. december 23-a az LMP napja. Látványos akciójukkal az egész nyugati világnak tudták megüzenni, hogy Orbán a posztszovjet térség puha diktatúrái felé sodorja Magyarországot. Nincs ok fanyalgásra, kiváltképp féltékenykedésre, el kell ismerni, hogy az LMP legnagyobb politikai sikerét érte el 2010 tavasza óta. És nincs helye semmilyen de kezdetű mondatnak."

Az egy más kérdés, hogy a világsajtó egy ex-ME elvitelére cuppant rá, ez meg természetes. (Szerencsére Vágó elvonszolásáról is közreadták a fotókat.)

A rácuppanásról meg annyit, hogy szeretett (p)ártod tagjai 2006 őszén táltosokkal, mélymagyarokkal, közhugyozókkal és randalírozókkal cuppantak össze - az persze nagyon guszta volt!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:28:50

@MacPhisto:

"Minek ír polblogot az, aki nincs tisztába a jogszabályokkal? Ha mentelmi joga van és tegyük fel nem adják ki, akkor 2014-ig nincs büntetőeljárás. Tegyül fel 2014-től már nincs neki, akkor folytatódik és képviselői fizetést sem kap."

Hát hallod, elég hajmeresztő dolgokat tudsz előadni.

1) Elég nyilvánvaló, hogy kiadnák.
2) Ha nem adnák ki, akkor meg nincs szerintem olyan, hogy később mégis kiadják.
3) Ilyen piti esetekben szerintem a dolog el is évül addigra.
4) Mint azt tudjuk, a többiek nem gyanúsították meg, és ezt egy ügyvéd fel tudja mérni. Ha Schiffer nem tudja felmérni, inkább ne is legyen ügyvéd!

"Nem, nem tehet. De kihasználja, hogy ilyen? Kihasználja."

Nem. Nem használta ki. A nyilatkozatával mindent megtett. Nehogy már azt mondjad, hogy egy ex-miniszterelnöknek nincs joga csatlakozni valamihez, mert ellopja a showt. Tehát, hogy egy ex-miniszterelnöknek kevesebb joga van. Bazdmeg, akkor az ex-miniszterelnökök azok ne csináljanak semmit, mert még véletlenül ellopják a showt?

Gyurcsány ezentúl nem nevezhet be futóversenyre, mert ellopja a showt? Medgyessy nem mehet koncertre, mert ellopja a showt? Bazdmeg, ha Orbán kimegy egy focimeccsre, akkor ellopja a showt?! Hülye-e vagy, ember? Az egy dolog, hogy a média ferde, de hogy te hozzá korcsosulsz, az téged minősít!

Nehogy már egy ex-miniszterelnöknek ne legyen joga ahhoz csatlakozni, amihez akar, csak azért, mert te azt mondod, ellopja a showt.

Ripacsnak mondod, de nem attól ripacs valaki, hogy csatlakozik valamihez, nem is attól, hogy ki az, aki csatlakozik. Attól ripacs, ha úgy csatlakozik. Azt meg elismerted, te félkegyelmű, hogy Gyurcsány viselkedése az kifogástalan volt. Akkor meg mit erőlködsz itt, te hülyegyerek?!

"Ühüm. Kár hogy itt egy olyan kísérletről volt szó, ahol Gyurcsány fellökve az alanyt, maga állt be a helyére, magán prezentálva a kísérlet eredményét, nem pedig hozzászólásról."

No ez az, tuskókám, pont ez az, hogy semmi ilyen nem történt. Mivel Gyurcsány nem láncolta le magát, mivel Gyurcsány nem szónokolt, mivel Gyurcsány egy mukk nélkül, szép csendben ment be, és amikor kijött, az LMP-t dicsérte, ezért kurvára nulla nincs abban, amit mondasz.

Te félrelökésről beszéls,z miközben Gyurcsány nemhogy nem lükött félre senkit, hanem amikor a reflektorok rá irányultak, akkor is mást emelt ki. Bazdmeg, te meg jössz a kurva nagy Gyurcsány-utálatoddal, és a legkorrektebb viselkedést is ki bírod forgatni. Kurva nagy fasz vagy te, ember.

"Hivatkozd be magadat autentikus forrásként"

Sajnállak. Ha én behivatkozok egy korábbi cikkemet, melyben kritizáltam Gyurcsányt, és te ennek ellenére a hülye rögeszmédet ismételgeted, hogy gyurcsányista vagyok, akkor mi a fasz tud meggyőzni téged? Rugdossam, és köpdössem meg, mint te, aki egy kultúrbunkó, véglény vagy?!

Gyűlölni nem gyűlölöm Gyurcsányt, de ha leveszed a bináris szemövegedet, akkor rájönnél, hogy lehet valaki se nem gyurcsányista, se nem gyurcsánygyűlölő. Mondjuk a te negatív IQ-ddal ezt nem is tudod felfogni, te barom.

Selax 2011.12.24. 14:28:50

@MacPhisto:
A DK-nál mi csak tagdíjat fizetünk és ingyen dolgozunk.
Az a fidesz, amelyik huligánokat pénzel (2006 ősze) és tagjait zsíros állásokkal jutalmazza, ha elég prosztók és fröcsögők!

MacPhisto 2011.12.24. 14:29:32

@Selax: Nekem van egy agysejtem, amikor szerinted Fideszes vagyok? Te hülye, dyslexiás barom!

Tudod mit kellett volna Gyurcsánynak csinálnia? Először is, 2006-ban el kellett volna takarodnia, tegnap meg szépen kiadnia egy, az LMP-t támogató sajtóközleményt. Ennyit.

De nem bírta ki a seggfej ripacsa! Pedig ott skandáltuk neki, hogy húzzon el, nincs ott helye.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:34:01

@iii: "A többiek is mind benn voltak, ha benntartják őket, senki nem tud beszédet mondani. Logikából egyes."

Tartottak beszédet olyanok, akik nem voltak bent. Jó beszédet tartottak.

"Schiffer élete egyik legjobb beszédét tartotta, nemcsak az én véleményem szerint. "

Az meglehet, de annyira szar szónok, hogy az élete legjobb beszéde is felejthető,

Legalább nem látta volna a néző, hogy tulajdonképpen halálra utálja a tüntetőket. Mert amikor a tüntetők félbeszakították a kiabálásukkal, akkor Schifferen látszott, hogy ideges, gyűlöli őket, és csak azt nézi, hogy ledarálja a beszédét.

Egy kurva büdös momentumnyi kommunikációja nem volt a tömeggel. Egyetlen pillanatra sem mutatta semmi jelét, hogy törődne velük, hogy figyel rájuk. Egyetlen dolgot jelzett: állandóan összerándult a skalndálásra, amikor félbeszakították. Annyi nem volt benne, hogy együtt skandáljon az emberekkel, vagy egy kurva büdös mukkot rögtönözzön, reagáljon a skandálásra. Csak darálta tovább a szövegét.

Ilyen szar szónokról nyugodtan le lehet mondani, még a börtönben is többet ér.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:37:42

@MacPhisto: "tegnap meg szépen kiadnia egy, az LMP-t támogató sajtóközleményt. Ennyit."

persze. majd te mondod meg, hogy Gyurcsány mihez nem csatlakozhat élőben, te kis utolsó senkiházi! nincs neked semmi érved, csak gyűlölöd Gyurcsányt, és csak maga a tény, hogy csatlakozott, az idegesít. a viselkedésében semmi kifogásolnivalót nem találtál.

az, hogy a média felkapta, arról nem ő tehet, és amiatt neki nem kell visszahúzódnia.

attól nem lesz másodrendű állampolgár, hogy ex-miniszter. hol élsz te, hülyegyerek?! mit képzelsz te magadról?! ki vagy te, hogy másokat jogainak gyakorlásától akarod megfosztani?!

MacPhisto 2011.12.24. 14:38:16

@Brendel Mátyás: Ritka nagy seggfej vagy. Az hagyján, de büszke is rá.

"1) Elég nyilvánvaló, hogy kiadnák.
2) Ha nem adnák ki, akkor meg nincs szerintem olyan, hogy később mégis kiadják.
3) Ilyen piti esetekben szerintem a dolog el is évül addigra.
4) Mint azt tudjuk, a többiek nem gyanúsították meg, és ezt egy ügyvéd fel tudja mérni. Ha Schiffer nem tudja felmérni, inkább ne is legyen ügyvéd!"

1.Kurvára nem nyilvánvaló. Politikai ügyekben nem adnak ki képviselőket, csak köztörvényesben. Eddig is ráfaragott a Fidesz a tegnapi akcióval, ha kiadják, még jobban. De mivel barom vagy, ezt nem értheted.

2. Nem kell mégis kiadni baromarc. Elveszíti a mandátumát, mert mondjuk nem jut be, már nem védi a mentelmi jog.

3.""Minek ír polblogot az, aki nincs tisztában a jogszabályokkal?" Kérdezhetném még egyszer. Az elévülés NYUGSZIK, ameddig nem érvényesíthető a büntetőjogi felelősség, pl. a mentesség miatt. Tudod mi az? nem tudod, mert (i) fingod nincs a jogszabályokról, (ii) barom vagy. Egyik sem baj, csak ne írj polblogot.

4. Nem, még nem gyanúsították meg, MERT NYOMOZATI SZAK VAN, ott meg nincs vád, csak gyanúsítás, az viszont egyezik. Még egyszer: sajnos barom vagy.

"Azt meg elismerted, te félkegyelmű, hogy Gyurcsány viselkedése az kifogástalan volt." Te hazug kis fasz. Azt ismertem el, hogy a SAJTÓNYILATKOZATA volt kifogástalan, nem a viselkedése. Tanulj meg olvasni bazmeg, isten barma!

"Gyurcsány egy mukk nélkül, szép csendben ment be" Hazudsz. Ellentartott a rendőröknek a lökdösődésnél, ezért vitték be.

"Sajnállak. Ha én behivatkozok egy korábbi cikkemet, melyben kritizáltam Gyurcsányt"
Feriért haragudtál, mókuskám, nem ellene, elolvastam a cikket. Most is Schiffert baszogatod, nem azt a hazaáruló, esküszegő szar alakot, aki Magyarországot a szakadék szélére vitte. Esetleg Schiffer megbaszta a csajodat? xDDD

MacPhisto 2011.12.24. 14:41:33

@Brendel Mátyás: :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Igen én mondom meg, mivel ez egy vélemény. Ex-miniszterelnöknek lenni csomó kötelezettség, pl. nem túrhatod az orrod nyilvánosan, nem hányhatsz részegen az utcán és nem nyúlhatod le mások szellemi termékét, ezt a demonstrációt. De Gyurcsánynak az égvilágon semmilyen erkölcsi vagy etikai korlátja nem volt, soha.

"ki vagy te, hogy másokat jogainak gyakorlásától akarod megfosztani?!"
Nem tudom, hogy jutottál el ide, de tanuld meg a gondolataidat kordában tartani, asszociációktól, saját paranoiáktól mentesen. Pl. menj be egy játékboltba és vásárolj egy formakirakót, az IQ-don rettentő sokat fog lendíteni.

Selax 2011.12.24. 14:42:57

@MacPhisto:

1. Mesterházy és társasága engem nem érdekel.

2. A DK-ban tagdíj van és sok önkéntes ingyenes munka.
Az a fidesznél divat, ha valaki leköp vagy csak ócsárol egy nem fideszest - legalább osztályvezetői állást kap vagy felügyelőbizottsági tagságot. Ha még orális-anális műveletekre is hajlandó - képviselő is lehet.

Te melyik vagy?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:48:23

@MacPhisto: "1.Kurvára nem nyilvánvaló. Politikai ügyekben nem adnak ki képviselőket, csak köztörvényesben. "

Gyurcsányt is kiadták. Schiffert is kiadnák.

"Elveszíti a mandátumát, mert mondjuk nem jut be"

Ja persze. Schiffer arra számít, hogy nem jut be a Parlamentbe. Szerintem ne védjed Schiffert, mert csak rontasz rajta!

"Te hazug kis fasz. Azt ismertem el, hogy a SAJTÓNYILATKOZATA volt kifogástalan, nem a viselkedése."

Más viselkedésbeli elemről meg nem beszéltél, te hülye.

""Gyurcsány egy mukk nélkül, szép csendben ment be" Hazudsz. Ellentartott a rendőröknek a lökdösődésnél, ezért vitték be."

Igen. Ugye nem azt akarod mondani, hogy maga az a tényállás volt a ripacsság, ami miatt bevitték az egyes képviselőket? Ugye nem vagy ilyen hülye?!

"Feriért haragudtál, mókuskám, nem ellene, elolvastam a cikket. "

1) Azt, hogy szerintem jó, ha van Demokratikus Koalíció, és ennek érdekében haragudtam Gyurcsányra, nem ugyanaz, mint Gyurcsányistának lenni. Ugyebár nem léptem be, nincs a DK-nál blogom.

2) No akkor Józsikám. Ha már egyszer tudtam Feriért haragudni, és most elbaszta volna, akkor nyilván most is tudnék. Nem mondhatod, hogy elfogultságom miatt nem tudok kritizálni, mert megmutattam, hogy tudok.

Te viszont Gyurcsány-gyűlöleted miatt mondasz baromságokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 14:53:18

@MacPhisto:

"Igen én mondom meg, mivel ez egy vélemény."

Egy fasz vélemény. Az a véleményed, hogy egy ex-miniszterlenüknek kevesebb joga van, mert maga az, hogy kiáll valami mellett ripacsság. Ez egy fasz, megkülönböztető vélemény.

"Ex-miniszterelnöknek lenni csomó kötelezettség, pl. nem túrhatod az orrod nyilvánosan, nem hányhatsz részegen az utcán"

Szerintem akár miniszterelnök csinálja, akár te, ugyanaz a jelző illik rátok. Az ex-miniszterelnök nem lesz attól részegebb, hogy ex-miniszterelnök.

"és nem nyúlhatod le mások szellemi termékét, ezt a demonstrációt."

Megint. Ha az ember közember, akkor csatlakozhat egy demonstrációhoz, ha ex-miniszterlenök, akkor nem?! Mekkora seggfej vagy te, ember!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 15:00:32

@MacPhisto:

Összefoglalom, mi merült eddig fel Gyurcsány viselkedésével kapcsolatban:

1) Hogy Gyurcsány ellenállt a rendőri intézkedésnek. Minden ott lévő ellenállt, ezért vitték be őket. Ez a momentum kilőve.

2) Hogy a média vele foglalkozott. Erről nem tehet, erre ő plusz okot nem adott a viselkedésével. Nem zsonglőrködött, nem tartott beszédet, nem hányt oda a rendőrök lábára, nem énekelt, nem csinált semmit azon kívül, ami a csatlakozáshoz minimálisan hozzátartozik.

3) Amikor GYurcsány kijött, akkor adott egy riportot, abban elismerted, hogy teljesen anti-showellopás szerint nyilatkozott.

4) GYurcsány ex.miniszterelnök. Igaz.

5) Gyurcsány csatlakozott. Ez is igaz.

Következtetés: egyetlen bajod van, hogy egy ex-miniszterelnök csatlakozott. Szerinted minden ex.miniszterelnök, aki csatlakozik valamihez, és utána a sajtó felfigyel rá, az ellopja a showt és ripacs.

Te azt mondod, az ex-miniszterelnökök hallgassanak, kussoljanak, mert amint csinálnak valamit, szólnak valamit, odamegy a média, és ellopják a showt valaki elől.

bazdmeg, nem szeretnék egy ilyen szaralak ismerőse lenni, mint amilyen te vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 15:02:33

@MacPhisto: Szerinted, ha Clinton, Bush, Gorbacsov, Blair, vagy akármilyen ex-elnök csatlakozik bármihez is, az ellopja a showt. A híres emberek kussoljanak otthon, ne csatlakozzanak semmihez, mert nem arra valók, ugye. Ők már nem emberek, nekik nem jár az élet. Nyugodjanak békében, dögöljenek meg.

MacPhisto 2011.12.24. 15:04:55

hircsarda.blog.hu/2011/12/24/kossuth_ter_2011_12_23_a_tegnap_nap_kronikaja?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_12_24&utm_campaign=index

Érted min viccelődnek? nem Gyurcsány korrekt magatartásán, az biztos. Minden véleménycikkben, értékelésben azt lehet olvasni, hogy Gyurcsány "ellopta" a showt. Linkeljem?

Mindenki szembejön az autópályán, mi?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 15:09:53

@MacPhisto: Nem mindenki viccelődik ezen. Vannak, akik igen. Ettől még nem lesz igazatok. Vona Gábor szellemi udvarába csatlakoztatok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 15:12:31

@MacPhisto: én azért komoly érvnek nem hoznám fel, hogy a Hírcsárda min viccelődik. egyébként láthatóan mindenkin. az LMP-n is.

P.mester 2011.12.24. 15:46:18

@Brendel Mátyás:

Ő azt mondta, ha reális lehetőség van rá, akkor... nem "lemond", hanem visszalép. lehet persze azon vitatkozni, hogy hazudott-e vagy sem, mindenestre én azt gondolom, hogy meg kellett nézni, ha két ellenzéki jelölt marad a második fordulóban, akkor hogyan lakul az eredmény. Valszeg voltak elempések, akik átszavaztak Lévaira. Ebből le kell vonni a tanulságot. Akkor sem lett volna ebből ellenzéki győzelem, ha összefognak. Így sztem különösebb kockázat nélkül megtehették, hogy állva hagyják az LMP-s jelöltet.

De ez egyetlen példa arra, amikor Karácsony Gergő - úgyszólván- nem akart együttműködni. Továbbra is fenntartom viszont, hogy KG több nyilatkozatában (technikai koalíció) tett lépéseket az együttműködés irányába.
Lehet és kell is bírálni Schiffert, mégis inkább a közös pontokat kéne keresni, egyfajta nemzeti minimumot, amely valamennyi demokratikus ellenzéki platform számára elfogadható, mert a köztük lévő különbségek - erre te is utalnál mintha - eltörpülnek a sokkal nagyobb veszély mellett, amit a Kedves Vezető gengszterizmusa jelent.

2011.12.24. 15:47:13

@Brendel Mátyás: Egyetlen ember volt Schifferen kívül, aki az LMP-től beszédet mondott és nem volt benn. És nyilvánvalóan Schiffer, mint a legismertebb LMP-s vezető, fontos, hogy beszédet tudjon mondani. Ha ezt nem vagy képes felfogni, akkor a további vitatkozás reménytelen.

Amit Schiffer viselkedéséről feltételezel, az ismételten csak a te elfogultságodat bizonyítja és egy látszatpszichologizáló fantáziálás. Nyilvánvalóan Schiffer nem annyira profi szónok, mint Orbán vagy Gyurcsány, de majd bele fog jönni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 16:12:10

@P.mester:

"De ez egyetlen példa arra, amikor Karácsony Gergő - úgyszólván- nem akart együttműködni. "

Gyakorlatilag ez az egyetlen dolog, amiben össze kéne fogni. Szóval akkor a verdikt megvan.

"Lehet és kell is bírálni Schiffert, mégis inkább a közös pontokat kéne keresni, egyfajta nemzeti minimumot, amely valamennyi demokratikus ellenzéki platform számára elfogadható, mert a köztük lévő különbségek - erre te is utalnál mintha - eltörpülnek a sokkal nagyobb veszély mellett, amit a Kedves Vezető gengszterizmusa jelent. "

Mesterházy közeledett Schifferhez ilyen értelemben, Schiffer elutasította.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 16:14:44

@iii:

"Egyetlen ember volt Schifferen kívül, aki az LMP-től beszédet mondott és nem volt benn. És nyilvánvalóan Schiffer, mint a legismertebb LMP-s vezető, fontos, hogy beszédet tudjon mondani. Ha ezt nem vagy képes felfogni, akkor a további vitatkozás reménytelen."

Még az is jobb megoldás lett volna, ha Schiffer bemegy, és a jó szónok LMP-sek kint maradnak. Schiffer nem jó szónok. Amikor két másik párt vezetője bent van, akkor a harmadiknak is be kell menni. Szarul néz ki, ha nem.

Még az is kisebb baj, ha a délutáni tüntetésen azt mondják, hogy elmarad, mert Schiffer a Gyorskocsi utcában van fogva tartva. Kisebb kommunikációs veszteség.

" Nyilvánvalóan Schiffer nem annyira profi szónok, mint Orbán vagy Gyurcsány, de majd bele fog jönni. "

Bárki más is belejöhet helyette.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 16:22:00

@iii: Mondok neked valamit. Szerintem Gyurcsány akkor is bement volna, ha közvetlen utána van DK tüntetés, amin szónokolnia kellene. Mert jól mérte fel a helyzetet, mert nem gyáva. Mert felfogja, hogy ha beviszik, még jobb.

Most gondold meg, hogy milyen hr az, hogy:

"Az LMP tüntetésén hiányzik az LMP vezetője, mert börtönben van". Vagy a másik oldalon:

"A DK tüntetéséről hiányzik Gyurcsány, mert bevitték."

Gyurcsány jó szónok, ha az ő szónoklata marad el, az nagy kár. De a tüntetésen annak a pár ezer embernek az a kis kommunikációs hiány semmi ahhoz képest, hogy országosan ez mekkora hír.

Tehát nem fogadom el, amit mondasz. Te erőltetetten véded Schiffert, mindenféle ürügyet kitalálsz neki, de az egész hiteltelen. Schiffernek bent kellett volna lennie a börtönben. Az egyetlen hiteles dolog ez. Ez egy elvi kérdés, ezt nem lehet praktikus okokkal kimagyarázni, még akkor se, ha igazad volna. Elvi nézőpontból nem merül fel az a kérdés, hogy "Miért ne menjen be Schiffer?". Egy elvszerű politikusnál ez nem kérdés.

De még praktikusan sincs igazad.

P.mester 2011.12.24. 16:26:22

@Brendel Mátyás:

ezért is lenne jó az ellenzéki kerekasztal. Meg kell kérdezni SA-t mik a feltételei az együttműködésének. Nem gondolom, hogy csipőből elutasítaná, hiszen ő is érzi, hogy összefogás kell. Épp a 2. ker mutatta meg, hogy a zemberek ha kell, átszavaznak más jelöltjére is, és aki nem működik együtt, az mehet a levesbe (persze ki lehetett próbálni, külön jelöltekkel vagy együtt tudnának több szavazatot gyűjteni).

El kell indítani formálisan a kommunikációt, agyalni mi legyen Orbán után, hogyan lehet helyreállítani a jogbiztonságot, megakadályozni a helyzet eszkalálódását stb. Amíg azonban az ellenzék (demokratikus e-ről beszélek) között nincs minimum, addig marad a fidesz, vagy jobb a jobbik (bár nem tudom, melyik rosszabb). Itt már nem arról kellene vitázni (ezt most nem rád értem), hogy Orbán megbukott-e vagy sem, hanem, hogy mi legyek a posztorbán korszakban. Koncepciók kellenek, tervek, elképzelések. Most.

P.mester 2011.12.24. 16:28:42

@P.mester:
"mi legyek a posztorbán korszakban"

végül is erről is lehetne, de inkább javítva: :D

mi legyen a posztorbán korszakban

kvasztics47 2011.12.24. 16:30:28

@MacPhisto: " tisztában vannak a korlátaikkal"
Te viszont nem vagy tisztába!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 17:27:36

@P.mester:

"ezért is lenne jó az ellenzéki kerekasztal. Meg kell kérdezni SA-t mik a feltételei az együttműködésének."

1) Schiffer András nevét ne rövidítsd így, mert leesek a székről!:)
2) Meg lett kérdezve, nemet mondott.

"Nem gondolom, hogy csipőből elutasítaná"Az a tény, hogy elutasította. A tényekkel szemben hinni valamit, igazán durva dogmatimzus.:)

" Épp a 2. ker mutatta meg, hogy a zemberek ha kell, átszavaznak más jelöltjére is, és aki nem működik együtt, az mehet a levesbe (persze ki lehetett próbálni, külön jelöltekkel vagy együtt tudnának több szavazatot gyűjteni)."

Ja, megmutatta, és utána az LMP lenyilatkozta, hogy ugyan nem volt minden nagyon jó, de az első forduló jó volt, ők nem hibáztak semmiben.

"El kell indítani formálisan a kommunikációt, agyalni mi legyen Orbán után, hogyan lehet helyreállítani a jogbiztonságot, megakadályozni a helyzet eszkalálódását stb. Amíg azonban az ellenzék (demokratikus e-ről beszélek) között nincs minimum"

nincs, és ebben Schiffer a hibás. ő az, aki ellenáll. Mesterházy odament tárgyalni. Ott van a cikkben a link.

www.stop.hu/belfold/schiffer-vilagossa-tette-2014-ben-sem-lesz-egyuttmukodes-az-mszp-vel/966598/

2011.12.24. 17:32:49

@Brendel Mátyás: Az aztán kurva jó kis tüntetés lett volna, az LMP legismertebb arca nem mond beszédet. Szerencsére nem rád bízzák az LMP píárját.

Szerintem meg a te fantazmagóriád erőltetett, amivel mindenáron be akarod feketíteni Schiffert. Szerintem nem neked kell megmondani, mi a jó az LMP részére.

Az MSZP és DK is gyáva volt, egészen addig nem támogatták a tüntetést, amíg nem látták, hogy itt esemény lesz. Akkor ráröpültek, mint tyúk a takonyra. Az egész akkor lett volna hiteles, ha legalább előző nap nyilatkozatban támogatják az ügyet, legalább elvben. De ők hallgattak. Ahogy hallgatott a 4K is, akik aztán buzgón lengették a tábláikat a tüntetésen. Az egész összefogósdi csak duma.

Yamakawa 2011.12.24. 18:20:19

Ha jól emlékszem a 2006-os események után Ő is beállt abba a sorba, amikor a csürhét meg fékezni kívánó rendőröket túlkapással vádolta. Nos nálam már akkor elásta magát. Ettől függetlenül kívánom, hogy legyen valami összefogás féle.

P.mester 2011.12.24. 18:32:41

@Brendel Mátyás:

Nézd, Mátyás, igazad van , de Schiffer (és igazad van a rövidítésben, erre nem is gondoltam :D) el fog szigetelődni, ha marad vaskalapos. El kell döntenie, marad-e nála a függetlenségi maszlag, vagy ráébred, most más helyzet van.

Egyébként meg buldog húsvétot.

kvasztics47 2011.12.24. 18:52:34

@Selax:
Van egy mondás amit magyar ember is szokott haszálni: a tanult ember tud igazán nagy baromságot csinálni. Ez Schiffer! Belement az agyába a Zorbán propaganda álltal, hogy mindené a Gyurcsány a hibás és ettől a rögeszmétől nem tud többé szabadulni. Meg, künnyű is így, hiszen ha valami nem sikerül van kire fogni.
DE, mihasznunk van nekünk ebből! A politika értelme és alapja, hogy a gazdaságot menedzelje. Ha Sciffer azzal van elfoglalva, hogy Gyurcsány a hibás, mikor tudna foglalkozni az ország dolgaiva. Neki az a fő problémája, hogy Gyurcsány demokrata és ezért ezen az oldalon kénytelen egyet érteni vele és nem lehet (tehetség híján) vezér a demokraták között. Nem is baj, mert láttunkmár, demokratának indult személyt elfajulni, miután megszerezte a hatalmat.

kvasztics47 2011.12.24. 19:14:07

@iii: "Az egész összefogósdi csak duma. "
Az a jó a magyarba, hogy semmi se jó neki. A kákán is képes csomózni. Méricskél jobbra balra, aztán bé esik a lukba. Az nem baj, ha mindenki átbassza, csak a szomszédnak is dögöljön meg a tehene.
Ahogy Petőfi mondja: nem írok nem olvasok, én magyar ember vagyok / munkátlanság csak az élet, van életem mert henyélek.
Oszt csodálkozik, ha a zunijó nem akarja ezt finanszírozni.
Majd, ha képesek leszünk olyan vezetőgárdát kiállítani és képesek leszünk az intézkedéseit elfogadni: akik a gazdasági teljesítményünkhöz igazítják az igazgatást (polgármesteri hivatalok száma), az iskolák, kórházak mennyiségét, eltartható méretű vaúthálózatot tömegközlekedést tartunk fönn, csak azoknak fizetünk szociális ellátást akik valóban rászorulnak, de nekik annyit, hogy a gyarekeiket tudják menedzselni, akkor indulunk el a nyugati civilizáció felé és akkor nem tartják kidobott pénznek azt a támogatást amit a mindenkori magyar rezsim megkap a nyugat tól.

kvasztics47 2011.12.24. 19:34:16

@Brendel Mátyás: Nagyon racionálisan vezetted le. Jó lenne, ha sok ember képes lenne hozzád hasonlóan, ésszerűen gondolkodni. Biztos, hogy sokan vannak ilyenek, de nem elég aktívak. Várják, hogy a sültgalamb a szályukba repüljön.
Ezzel szemben a buta jobberek mindenüt ott kolbászolnak ahol az ország sorsát rontani lehet és hirdetik nagy pofával a magyarok dicsőségét. Nem akarják észrevenni, hogy a dicső magyarok olyan politikai elitet pénzelnek, akik óriási pénzbe kerülnek és nem azon munkálkodnak , hogy az általunk megtermelt és hitelbe fölvett pénzt hatékonyan használják föl a polgárok jólléte érdekében.

kvasztics47 2011.12.24. 19:55:17

@mikénehavóna: "De az biztos, hogy elsősorban a fidesznek kedvez."
Schiffer, már így is sokat segített a Fidesznek.
Érthetetlen számomra, hogy ezek a nyakas magyarok mé nem tudnak megbékélni. Még a leg kisebb nézeteltésést sem képesek tolerálni. Nem baj, ha ég is a ház azé nem segítek míg a véltigazamat el nem ismerik!
Így aztán sokat tudunk előre haladni.
Aki tud meneküljön!
Nagyjaink vagy elmenekültek vagy bolondok házába kerültek, vagy fiatalon a halálba kergettük őket. Ezért aztán sirathatjuk a multunkat.
A jövőt képtelenek vagyunk építeni.

P.mester 2011.12.24. 19:57:53

@kvasztics47:

ezzel egyébként 1et értek

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.24. 20:23:00

@iii: "Az MSZP és DK is gyáva volt, egészen addig nem támogatták a tüntetést, amíg nem látták, hogy itt esemény lesz."

nem voltak meghívva, de olyan esemény történt, amikor ki kellett állni. mint amikor nem vagy meghívva a házibulira, de azért ha a rabló elviszi a vendégek mobiljait, akkor csak lecsapsz rám nem? ja nem, te segítesz a rablónak, amilyen kis köcsög vagy.

pilincka 2011.12.25. 00:20:37

Abban igazad van, hogy a parlamentben a több pártnak kompromisszumra kell jutni, de kivétel egy ilyen elvtelen banda, mint a fidesz. Ezzekkel nem kell, de nem is szabad kompromisszumot kötni. Ami pedig Schiffert illeti, addig, ameddig párttársa is gátlástalanul fölveszi az indokolatlan és indokolhatatlan plusz juttanást, addi NEM lehet más a politika, hiteltelen, és becstelen a konglomerátum.

2011.12.25. 10:11:19

@Brendel Mátyás: Tudtommal meg voltak hívva, de ha nem is, akkor is kiállhattak volna mellette.

@kvasztics47: Ezzel teljesen egyetértek, de nem tudom, miért írod ezt.

==T== 2011.12.25. 10:43:11

A szerzővel ellentétben úgy vélem, Gyurcsány igenis ripacs módjára ellopta a showt, nem tiltakozni ment ő oda, hanem szerepelni.

Azt is meg kell jegyezni, hogy Gyurcsány idejében egy hasonló ellenzéki akciónál elég nagy valószínűséggel könnygázzal oszlattak volna - Morvai Krisztina akkori EP képviselőt le is fújták egy alkalommal, a bíróság későbbi ítélete szerint teljesen jogtalanul + rosszabb esetben még a szemüket is kilövik/ujjukat is kitörik.

Ennek fényében teljesen korrekt az a Jobbikos álláspont, ami Gyurcsányt persona non grata-nak tartja, akivel nem lehet közös platformon szerepelni, és Gaudi öröme is teljesen jogos volt, pláne hogy hozzátette, ne mezért kellene őt bevinni, mert a szabad véleménynyilvánításhoz mindenkinek joga van.

Egy esetleges balról jövő kormányváltás ugyanazt a **t eredményezné, ami 2010 előtt is folyt az országban. Fel kéne már ébredni, hogy a harmadiknak nevezett - valójában csak második - köztársaság, ami bizony nem egy új rendszer, hanem az előző szocialista rendszer alapjaira épült tákolmány - teljesen alkalmatlan arra, hogy Magyarország ill. a magyar nemzet problémáit megoldja.

Mert folytasson bármilyen színvonaltalan kormányzást is a fidesz, nem szabad elfeledni, hogy az előtte levők legalább oylan színvonaltalan kormányzást folytattak, pedig nekik ne mis volt 2/3-uk...

==T== 2011.12.25. 10:46:19

Gyurcsány szereplésével kapcsolatban az a Rajk temetés/újratemetés (?) kapcsán megszületett vicc jut az eszembe, miszerint az ott lévő egyik személy megjegyezte a másiknak "Szegény Laci ha élne, jól belénk lövetne".

Hát kb. ez várt volna a tüntetőkre, ha Gyurcsány idejében akcióznak.

kvasztics47 2011.12.25. 11:07:24

@==T==: Te egy barom állat vagy! Hogyan lehetne oda láncolt embereket könnygázzal oszlatni. Csak az ilyen baromarcú hőbörgő tud kitalálni ilyet.

hegyilány 2011.12.25. 11:39:40

nekik van félnivalójuk, nem az MSZP-nek. Persze a DK-nak is van, de ők ezt értve is viselkednek."

Hm. Érdekes a helyzet. ) Minden kis pártnak van félni valója, de még a kormánypártoknak is. Azt tudomásul kell venni, hogy a választások előtt minden ellenzési pártnak össze kell fogni, ha győzni akarnak. Kivéve a szélsőjobbot.)
Az MSZP.-nek legalább annyi "félni valója" van, mint a Gyurcsány féle DK-nak.

hegyilány 2011.12.25. 12:00:55

A Demokratikus Koalíció vezetője szerint lélektani áttörés történt meg, hiszen megalakult a „Gyorskocsi utcai koalíció” ahol a demokratikus ellenzék tagjai osztoztak egymás sorsában.

Gyurcsány Ferenc szerint az ottlétükkel ki kellett fejezniük a támogatásukat az LMP aktivistáival szemben. A politikus szerint jók a keretek a demokratikus ellenzék együttműködésére, és a meghirdetett új demokratikus kerekasztal lehet az első lépés az Orbán-kormány megdöntésére. A végén győzni fogunk – tette hozzá Gyurcsány Ferenc. "

Gyurcsány: megalakult a „Gyorskocsi utcai koalíció”

Némelyek vágya ezzel teljesülhetett, hogy a Gyurcsány (is) börtönben, volt, még ha csak rövid időre is.
Nevetséges) a kormány ebből már megint, nem fog politikai tőkét kovácsolni.
A Gyurcsányt pedig ez csak erősiti politikai megitélésében, mint gyengitené.

Most újra felvethető a kérdés) Miért is volt "akkor" 2006-ban akkora probléma, hogy a "csőcselék" egy részét, bevitték kihallgatásra.) ???
A két megmozdulás messze nem ugyanaz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 14:20:53

@iii: "Tudtommal meg voltak hívva, de ha nem is, akkor is kiállhattak volna mellette."

pont ezt csinálták. mi a fasz bajod van?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 14:23:54

@==T==:

"Azt is meg kell jegyezni, hogy Gyurcsány idejében egy hasonló ellenzéki akciónál elég nagy valószínűséggel könnygázzal oszlattak volna "

ja persze, mert akiket bevittek, azok megostromolták a székházat, barikádokat emeltek, betörték a kirakatokat, kocsikat gyújtogattak, barikádot emeltek az utcán, kukákat borogattak, és elkötöttek egy tankot.

elment az eszed, barom Jobbikos!

"Ennek fényében teljesen korrekt az a Jobbikos álláspont, ami Gyurcsányt persona non grata-nak tartja, akivel nem lehet közös platformon szerepelni, és Gaudi öröme is teljesen jogos volt, pláne hogy hozzátette, ne mezért kellene őt bevinni, mert a szabad véleménynyilvánításhoz mindenkinek joga van."

Gaudi egy tahó. te is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 14:25:58

@kvasztics47: "Hogyan lehetne oda láncolt embereket könnygázzal oszlatni. "

Jobbikos észjárás. ők megcsinálnák, a tuskók. de nem hagyjuk. akármilyen rossz a Fidesz, a Jobbik rosszabb, az biztos. ezt nem szabad felejteni. még egy őrültséget nem szabad megengedni!

NWolf 2011.12.25. 14:58:29

@Brendel Mátyás: Mondjuk az, hogy álszent módon a hétközbeni meghívásokat a 30%-ban MSZP tulajdon Népszabadságban is jól dokumentáltan elutasították a nagy demokrata MSZP és DK pártok a tüntetésre, majd amikor megvolt a címplapsztori gyorsan elkezdtek szervezni a tüntetésre? Idézem:

"A Népszabadság értesülései szerint az ellenzéki pártok közül az MSZP és a Demokratikus Koalíció sem támogatja egységesen és pártszerűen a megmozdulásokat, de több képviselőjük is jelezte már, hogy magánszemélyként ott lesznek a rendezvényeken. "

nol.hu/belfold/az_utca_hangjan_fog_politizalni_az_lmp

Milyen emberek azok, milyen elve van egy olyan pártnak, aki a demokrácia lebontásának napján csak "magánemberként" vesz részt egy tüntetésen ahelyett, hogy mozgósítana? Milyen párt az ilyen, akinek a demokrácia és az értékei olyan fontosak, hogy a nagyobb fizetéssel járó Költségvetési Bizottság megszerzéséért odaadni a Nemzetbiztonsági Bizottságot a "nácifásisztárasszistá" Jobbiknak? Megköszönném ha elmagyaráznád hvg.hu/velemeny/20100517_jobbik_mszp_mesterhazy_parlament

Pollack 2011.12.25. 15:15:19

Kedves Brendel Mátyás!

Bejegyzésed néhány részére reagálnék.
1. Schiffer András nem azért nem láncolta le magát velünk, mert félt, vagy mert érdekember, vagy mert habla-habla, hanem mert így volt kitalálva. Kellett valaki, aki elmondja a vezérszónokit odabent, és kellett valaki, aki biztosan tud beszélni a 4 órási tüntetésen - mivel közel sem volt biztos, hogy addigra kiengedik a képviselőinket a Gyorskocsiból.

2. Nem szövődtek emberi kapcsolatok odabent közöttünk és a szoci képviselők között, mert jószerével csak Lendvai jött oda hozzánk kb. fél percre. Amúgy meg egyáltalán nem örültünk, hogy ott vannak ők is. De legalább jót derültünk a szánalmas próbálkozásukon, főleg azok után, hogy el se akartak jönni a délutáni tüntetésre, hiába hívtuk őket, előtte egy héttel...

3. Gyurcsánnyal SOHA nem fogunk össze. Az LMP főleg azért jött létre, mert elegünk volt a ténykedéséből. Ha összefognánk vele, akkor a saját eredethistóriánkat szarnánk telibe, mely matériát még jól el is kennénk rajta. Gyurcsány nem partner számunkra, és sajnáljuk azt is, hogy odajött, miközben mi láncokkal összekötve ültünk a földön. Meg is kértük, hogy húzzon el, de hát ő már csak ilyen. Ilyen kullancs-fajta.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 16:34:34

@NWolf: korábban a civil szervezetek és a lmp is általában azt mondta, hogy az mszp ne csatlakozzon a rendezvényükhöz. ez nyilván érvényes a dk-ra is.

az lmp részéről volt-e hivatalos felkérés, hogy az mszp és dk csatlakozzon?

én nem olvastam ilyet.

egyébként neked az a bajod, hogy az mszp és dk nem csatlakozott testületileg. másoknak meg az, hogy gyénileg volt, aki csatlakozott. beszéljétek már meg!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 16:43:15

@Pollack:

"Bejegyzésed néhány részére reagálnék.
1. Schiffer András nem azért nem láncolta le magát velünk, mert félt, vagy mert érdekember, vagy mert habla-habla, hanem mert így volt kitalálva. Kellett valaki, aki elmondja a vezérszónokit odabent, és kellett valaki, aki biztosan tud beszélni a 4 órási tüntetésen - mivel közel sem volt biztos, hogy addigra kiengedik a képviselőinket a Gyorskocsiból."

Ezt már megvitattam fent valakivel, nem ismétlem magam. Kifogásokat lehet találni. Jó indoknak kevés.

"2. Nem szövődtek emberi kapcsolatok odabent közöttünk és a szoci képviselők között, mert jószerével csak Lendvai jött oda hozzánk kb. fél percre. Amúgy meg egyáltalán nem örültünk, hogy ott vannak ők is. De legalább jót derültünk a szánalmas próbálkozásukon, főleg azok után, hogy el se akartak jönni a délutáni tüntetésre, hiába hívtuk őket, előtte egy héttel..."

A) Sajnálom, ha ilyen antiszociálisak vagytok.
B) A hívásról sokan pofáztak, eddig még senki sem mutatta. Mintha ez egy mítosz lenne.

"3. Gyurcsánnyal SOHA nem fogunk össze. Az LMP főleg azért jött létre, mert elegünk volt a ténykedéséből. Ha összefognánk vele, akkor a saját eredethistóriánkat szarnánk telibe, mely matériát még jól el is kennénk rajta. Gyurcsány nem partner számunkra, és sajnáljuk azt is, hogy odajött, miközben mi láncokkal összekötve ültünk a földön. Meg is kértük, hogy húzzon el, de hát ő már csak ilyen. Ilyen kullancs-fajta"

Amíg a DK 3 százalékos, addig lehet ez a véleményetek. Amint megerősödik, már úgy fog felmerülni a kérdés, hogy a DK megengedi-e, hogy csatlakozzatok.

Egyébként természetesen nem értek egyet a Gyurcsányutálatotokkal., de ehhez olvasd el a teljes blogom.

Továbbá, ha a DK-val nem álltok össze, de az MSZP-vel igen. akkor ott van egy kis kognitív disszonancia.

Ha sem a DK-val, sem az MSZP-vel, akkor meg nem fogjátok megbuktatni Orbánt.

Az a baj, hogy a prioritásaitok vagy nagyon ferdék, vagy nem vagytok tisztában velők. Nektek most választani kell rosszabb és még rosszabb között. Nincs mese. 7 százalékkal nincs mese.

Nem érzékelitek a néphangulatot sem. A II. kerületben is hatalmasat buktatok emiatt. Karácsony annyi szavazatot veszített, hogy észhez kellene térnetek. De nem tértek észhez. Megbuktatok, és ha makacsok vagytok, bukni fogtok.

Továbbá ez NEM MÁS POLITIKA. Ez ugyanaz a hülyeség, amit előtte például az MDF eljátszott, amit a SZEMA játszik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 16:53:19

@Pollack: Az LMP most Churchill helyzetében van. Hangsúlyozom, hogy ezt az olyan zsigeri Gyurcsánygyűlölőknek mondom, mint te. Tehát a kérdés: Szövetkezzetek-e Sztálinnal Hitler ellenében?

Churchill bölcs volt. Ti nem.

Ráadásul ti még a Fideszes-Jobbikos agymosást is bevettétek Gyurcsányról.

Azt is figyelembe kell venni, hogy a lakosság egy tíz, tizenöt százaléka azért nem vette be. És egyre több józanodik.

Ti akartok utolsónak kijózanodni?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 17:18:36

@Pollack: Még valamit. Ez a blog a kapcsolat.hu oldalon 35 like-ot kapott. Ez ott hatalmas mennyiség. Kb tíz like már nagy egyetértést jelent. Ez azt jelenti, hogy az mszp-ben, és az mszp szimpatizánsaiban nagyon ez Schiffer megítélése.

Ez pedig azt jelenti, hogy ha akartok az MSZP-vel valamit, akkor sürgősen változtassatok!

Persze, ha egyedül akarjátok megdönteni Orbánt, akkor nem kell. Csak akkor engedd meg, hogy hangosan, gurulva kacarásszak rajtatok, ugyanis a népszerűségetek stagnál, és nagyon alacsony. Ahhoz kéne igazítani a pofátokat is.

==T== 2011.12.25. 17:19:08

@Brendel Mátyás: Te is fene nagy demokratikus lelkületről tettél tanúságot, amikor törölted a kvasztics47-nek küldött válaszomat.

2006 őszén és később is a sündőrök leginkább ártatlan tüntetőket/sétálókat vertek agyba főbe és válogatás nélkül gumilövedékezték/könnygázazták a népeket és koncepciós eljárásban, hasraütésre vittek be embereket és emeltek vádat ellenük.

A bíróság is kimondta, hogy a rendőrök egymást védve hazudtak a bírósági eljárások és a feljelentések során.

Barom volt apukád, amikor összeállt anyáddal. A cikk szerzőjeként minősítgeted a kommentelőket, és te akarsz erkölcsi útmutatást adni?

0

Ez vagy kedvenc gyurcsányoddal együtt. Gaudi öröme meg akkor lett volna jogos, ha fletó kapott volna némi könnygázt a pofájába és pár gumilövedéket, lehetőleg pont azoktól a rendőröktől, akiket olyannyira dícsért még 5 éve...

@kvasztics47: akkor megismétlen amit az előbb törölt az önmagát fene nagy demokratának tartó Brendel Mátyás:

Az öszödi böszme regnálása idején többször is megcsinálta a sündőrség, hogy körbezárt egy csoportot, majd úgy szólította fel azokat távozásra, hogy nem biztosított erre helyet/útvonalat, és ezek után jól lekönnygázazta a demonstrálókat - meg aki még arra sétált. Így fújtak le pl. EP képviselőket is.

Ezekről az esetekről a bíróság azóta már kimondta, hogy a sündőrség jogellenesen járt el. A mostani esetről még nem.

Gondolom a blogger ezt most kéjes vigyorral törli, meglesz a mai napi picinyke győzelme a magyarok fölött...

kvasztics47 2011.12.25. 18:34:07

@==T==: Mi is volt akkoriban a baj, hogy TV székházat kellet ostromlni, meg kocsikat kellet borogatni? Csak nem az, hogy 300 Ft vizitdíjat akartak bevezetni?
Most meg mán nincs aki gyógyíccson, hiába fizetné 3000-ret.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 19:54:17

@==T==:

"2006 őszén és később is a sündőrök leginkább ártatlan tüntetőket/sétálókat vertek agyba főbe és válogatás nélkül gumilövedékezték/könnygázazták a népeket és koncepciós eljárásban, hasraütésre vittek be embereket és emeltek vádat ellenük."

hazudsz. leginkább nem.

"Barom volt apukád, amikor összeállt anyáddal. A cikk szerzőjeként minősítgeted a kommentelőket, és te akarsz erkölcsi útmutatást adni?"

Én legalább nem prédikálok vizet, mint te, miközben bort iszol.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 19:55:51

@==T==: "ha fletó kapott volna némi könnygázt a pofájába és pár gumilövedéket, lehetőleg pont azoktól a rendőröktől, akiket olyannyira dícsért még 5 éve..."

jogkövető, értelmes, intelligens állampolgárként viselkedett. nem kavarodott olyan helyzetbe, ahol ilyet kaphatott volna. felmérte, mit cselekszik, és udvariasan viselkedett.

Amok 2011.12.25. 20:05:32

@Brendel Mátyás: mint ahogy jogkövető, értelmes, intelligens állampolgárként viselkedett Révész Máriusz is, és aztán vérző fejjel került kórházba, hogy másnap Kuncze gúnyolja ki a parlamentben.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 20:22:05

@Amok: intelligensnek nem volt intelligens. amikor oszlatnak, intelligens ember hazamegy. intelligens ember engedelmeskedik a rendőröknek, kivétel, amikor engedetlenségi mozgalomban vesz részt. de intelligens ember azt is tudja, hogy nem zavargások közepette kezdjük el az engedetlenségi mozgalmat.

menőmano 2011.12.25. 20:40:33

Nagyon érdekes a helyzet.)
Az LMP. egy kicsi pártocska, az MSZP. sem a régi már, főleg a Gyurcsány nélkül, egyelőre elég súlytalan? ) Ezért totálisan nagy szükség van/lesz rá, hogy összefogjanak.
Ki tudják alakitani azt a bizonyos országos hálót, mert anélkül nem fog menni.
De már ez is haladás, hogy ekkora tömeget tudnak mozgósitani.

menőmano 2011.12.25. 20:52:59

Most ezen a tüntetések csak hideg- és totális "szélcsend" volt?
:)

Amok 2011.12.25. 21:06:39

@Brendel Mátyás: "Az ügyész a vádiratot ismertetve elmondta, 2006. október 23-án este nem sokkal fél nyolc előtt a VII. kerületben, a Rákóczi úton a Síp utcánál a rendőri intézkedést számon kérő Révész Máriuszt behúzták az ott felállt rendőri sorfal mögé. A sértettet a civilek elől lezárt, kizárólag a rendőrök által ellenőrzött területen három-négy ismeretlen rendőr körbeállta és gumibottal ütlegelte."

Tehát nem ellenállt az intézkedésnek, hanem számon kérte a törtvénytelenséget, ami parlamenti képviselőként nemcsak joga, hanem kötelessége volt.

Más megközelítésből: ha valaki nem viselkedik intelligensen, akkor a rendőrök jogosan ütik agyba-főbe?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:16:04

@MacPhisto: A ripacs nem bírta ki, hogy ne lehessen mártír.

Viszont hála neki mindenhol címlapra került a dolog.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:25:27

@==T==:

Azt is meg kell jegyezni, hogy Gyurcsány idejében egy hasonló ellenzéki akciónál elég nagy valószínűséggel könnygázzal oszlattak volna -

A békés tüntető és a randalírozó csőcselék közötti különbség megértése nekeds em az erősséged.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:28:43

@Pollack: Schiffer András nem azért nem láncolta le magát ....

Amennyiben bent tartják, lehet jobban marketingelhető lett volna a dolog, úgymint orbán fél, ezért nem engedi, hogy beszéljen.

Nem tudom, de nekem így tűnik.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:31:12

@Pollack: Gyurcsánnyal SOHA nem fogunk össze.

Ha Gyurcsány üvöltei fogja a pulpituson, hogy 2x2=4, érdekes lesz látni az LMP-seket, akik ellenkezni fognak.

De most komolyan. Odaáll a Gyurcsány a jó dolog mellé, neki hála az LMP bejárja világsajtót, és zavar beneteket, mert egyetért veletek?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:34:46

@Amok: Okulj!
re-publika.net/index.php/dosszie/46-aktiv/262-revesz-mariusz-furcsa-esete

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.25. 21:36:22

@Amok:

Révész Máriusz sérülése kb. 19:30-19:40 között következett be, miközben a fideszes békés naggyűlés 17:43-kor véget ért. Mit csinált, hol volt a képviselő közel 2 órán keresztül?
Mivel 19:30-ra valamennyi békés tüntető már rég elhagyta az Astoria környékét, miképpen lehetséges, hogy Révész nem vette észre, hogy a rendőrség ezidőtájt nem békés fiatalokkal, hanem agresszív, randalírozó huligánokkal vívott csatát?
Hogy nem tűnt fel Révésznek, hogy a Rákóczi úton ellenszegülést tanusító fiatalok a nyilvánosságra került videófelvételeken is jól látható módon nem eltávozni kívántak az Astoriától, hanem éppen arrafelé tartottak. Két órával a naggyűlés után ugyan hogyan hozhatók ők kapcsolatba a hazamenni vágyó békés emberekkel?
Elképzelhető-e hogy azért léptek fel vele szemben erőszakkal, mert miközben a dobálózó tömeg irányából odament a rendőrsorfalhoz, durva szavvakkal illette az egyenrhásokat?
Mit keresett 2 órával a Fidesz-gyűlést követően Révész családja a randalírozó tömeg közelében? Ha viszont nem volt ott, akkor miért hivatkozott Révész következetesen arra, hogy családtagjai elmondásán alapulnak a vádjai? Ha mégsem a családja, akkor ki mondta el az emlékezetkiesésben szenvedő képviselőnek, hogy mi történt és mit nyilatkozzon erről 23-án este a médiának?
Kikre is "tolták rá" a rendőrök a huligánokat, ha maga Révész nyiltakozata bizonyítja, hogy két kisgyermekével és feleségével békésen végig tudta hallgatni Orbán Viktor felszólalását? A naggyűlés közvetlenül e beszéd után véget ért. Ebben az időpontban Révész saját elmondása szerint nem az Astóriánál, hanem a Deák térnél zajlottak incidensek.
Miért döntött úgy Révész Máriusz, hogy négy év után eláll a pertől?
Fent kívánja-e tartani 2006 októberére vonatkozóan is azt az évekkel későbbi állítását, hogy "a rendőrök egyetlen demokráciában sem tűrheik el, hogy dobálják őket"?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.25. 22:55:28

@Amok: Az előttem szóló nagyon jól összefoglalta a dolgokat.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2011.12.26. 09:21:27

A judeo-bolsi ellenzék nagy szolgálatot tesz a fidesznek :D

Hígagyú 2011.12.26. 09:57:03

Schiffer az LMP orbánja. Egy potenciális diktátor, aki az érdekeiért mindenre képes. A választások elött feljelentette Gyurcsányt, másnapra a postaládájukba fujt a szél 3000 kopogtató cédulát. Micsoda véletlen.
Amíg Schiffer az LMP vezetője, addig napról napra hanyatlani fognak.

Hígagyú 2011.12.26. 09:59:37

Még valami, élőben néztem valami jobbikos webközvetítést, ahol végig gaudi nagy tamást követte a kamera. Most hagyjuk, milyen ordenálé mocsok jött gaudiból, de összefutott Schferrel, és vagy 10 percig jópofizott vele Schiffer. Na ennyit róla.

Hígagyú 2011.12.26. 10:03:18

Bocs, de mégvalami eszembe jutott. A 23.-i eseményekről készült videón látszik, hogy Schiffer mellett rángatnak, letepernek LMP-s képviselőt, Schiffer meg zsebredugott kézzel, fapofával nézi.
Az LMP-nek meg kell szabadulnia Schiffertől!

igary 2011.12.26. 10:10:47

Aki követi a hírfolyamokat, azok közül - velem egyetemben - szerintem senki nem tudja hová rakni az LMP-t és Shiffert.

Szájhúzó kutya még mindíg a komcsiknál és a bolsevikoknál tart? Az ország meg azért itt. Szánalmas...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 11:28:28

@Hígagyú: Igen, én is azt néztem. Benne is van ez a jelenet a blogban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 11:29:39

@Amok: Egyébként a ti logikátokat követve, Révész Mártíriusz 2006-ban ellopta a showt.

2011.12.26. 11:53:24

@Brendel Mátyás: Apád füle álltak ki. Rácsimpaszkodtak, amikor már látszott az eredménye. Kiállni legkésőbb előtte való nap kellett volna. Másról beszélsz, mint Bodóné, mikor a bor árát kérdik.

Pollack 2011.12.26. 12:22:21

@Brendel Mátyás:
Nézd, te gyurcsányista vagy, én nem. Sőt. Közös platformra a csodálatod tárgya miatt sose fogunk kerülni, ezért kódolt, hogy elbeszélünk egymás mellett.

Amúgy azt nem értem, hogy ha titkon olyan nagyon össze akartok velünk fogni, akkor miért van az, hogy az összes gyurcsányista és szoci láncoskutya úgy harapdál minket, ahogy nem szégyell?
Elmondtok minket szarnak, ökofasisztának, hippinek, 0-nak és a többi. De ha ez a véleményetek, akkor miért keresitek a kegyeinket?
Mi legalább következetesek vagyunk, mert Gyurcsánytól, Lendvaitól, Puchtól, Kiss Pétertről sugárban adjuk ki a rókát magunkból, de nem is dörgölőzünk hozzájuk, sőt mi több, még csak odáig sem megyünk, hogy foglalkozzunk velük, s minősítsük őket.

A előző bejegyzésemben leírt 1. és 2. pontokat ha akarod elhiszed, ha nem akarod nem. Ez így volt, s ha neked nem kielégítőek ezek a válaszok, akkor nagyon sajnálom... ESZP

Ami a kapcsolat.hu-s érvelésed illeti: LOL!
Ez aztán a bizonyító erejű, mindent elsöprő felmérés.

Pollack 2011.12.26. 12:28:23

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: GyF az említett esetben egy pofátlan piócaként viselkedett, aki szeretne olyan kreatív, provokatív és figyelemfelhívó lenni, mint mi voltunk 23-án. De mivel nem az, ezért odanyomakodott, mert már rég mutogatták a tv-ben.

Lehet, hogy egyetértett velünk, de kétlem, hogy ott és akkor tudta volna, hogy mi célból is láncoltuk oda magunkat. Meghívót nem kapott, mi el nem mondtuk neki, h mit csinálunk, szóval hagyjuk az egyetértős dumát, mert fingja sem volt, hogy mi zajlik ott, csak nézett mint hal a szatyorban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 12:32:48

@iii: "Kiállni legkésőbb előtte való nap kellett volna. "

1) Az LMP általában űzi el magától az MSZP-t és a DK-t. Közös sajtótájékoztató szintjén kiálltak egymás mellett. Többre az LMP nem invitált. Az LMP még akció közben is csak ekézte Gyurcsányékat. Tehát nem lehetett jobban kiállni.

2) Ami ellen ki kellett állni, az a rendőri intézkedés volt. Ezt nem lehetett előre tudni. De még sejteni sem, mert az LMP nem jelentette be a polgári engedetlenségi tervét. Egyébként nyilvánvalóan okosan nem jelentette be,

Annyira nem hülyék, mint te.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 12:40:23

@Pollack:

"Nézd, te gyurcsányista vagy, én nem. Sőt."

Nézd, én sem. Viszont én nem sőt.

"Amúgy azt nem értem, hogy ha titkon olyan nagyon össze akartok velünk fogni, akkor miért van az, hogy az összes gyurcsányista és szoci láncoskutya úgy harapdál minket, ahogy nem szégyell? "

Gyurcsány most kiállt az LMP mellett, elismerte nekik a showt. KI harapdál? Az LMP.

"Elmondtok minket szarnak, ökofasisztának, hippinek, 0-nak és a többi. De ha ez a véleményetek, akkor miért keresitek a kegyeinket? "

Én ebből egyet sem mondtam, Gyurcsány sem. Az MSZP vezetésétől sem hallottam ilyet. Mesterházy elment Schifferrel tárgyalni, Mesterházy gesztus értékű zöld irányokat pedzegetett meg. Schiffer nem akart együttműködni.

Az, hogy különböző szimpatizánsok mit mondanak, az nem releváns, a szimpatizánsok nem robotok, nem lehet őket kontrollálni.

"Mi legalább következetesek vagyunk, mert Gyurcsánytól, Lendvaitól, Puchtól, Kiss Pétertről sugárban adjuk ki a rókát magunkból, de nem is dörgölőzünk hozzájuk, sőt mi több, még csak odáig sem megyünk, hogy foglalkozzunk velük, s minősítsük őket."

A kényszer nagy úr. Egy közös sajtótájékoztató már volt. Következetesnek nem mondanám.

"Ami a kapcsolat.hu-s érvelésed illeti: LOL!
Ez aztán a bizonyító erejű, mindent elsöprő felmérés."

Nem fogtad fel. Az MSZP hangulatára nézvést igenis elsöprő felmérés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 12:43:04

@Pollack: "Meghívót nem kapott, mi el nem mondtuk neki, h mit csinálunk,"

Az LMP azért is skizofrén, mert kétféle tábora kétféle, teljesen ellentéteset mond:

A) A DK és az MSZP kapott meghívót, és csatlakozhattak volna korábban is, de nem csatlakoztak, nem akarnak együtt működni.

B) A DK és az MSZP nem kapott meghívót, ellopták a showt.

Mindkettőt írta már nekem LMP-s politikus, személyesen kommentben.

Abba kéne hagyni a skizofréniát, LMP!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.26. 12:43:18

@Pollack:
És elintézte nektek, hogy címlapra kerültetek, pluszban elismerte érdemeiteket. Bár ezt már írtuk sokan, mégse halljátok meg.

Sokáig jó véleményem volt az LMP-ről,majd ez a véleményem leromlott több dolog miatt.
23.-án ismét felkerült az LMP a csúcsra, de a te és pár párttársaid kommentje felnyitja szememet, hogy képtelenek vagytok egy magasabb cél, jelesül az ország érdekében, együttműködni olyanokkal, akiket nem szerettek, de demokratikus elkötelezettségükhöz kétség nem fér.

Lehet ezt így, ahogy nyomod-nyomjátok, de ezzel az én szememben (is) végleg nullára írjátok magatokat.

Pollack 2011.12.26. 13:13:08

@Brendel Mátyás: A délutáni tüntetésre kaptak meghívót, nem a láncolásra. Ez nem skizofrénia, csak itt 2 malomban lehet őrölni :)

Pollack 2011.12.26. 13:17:06

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: GyF esetében azért még él némileg az emlékezet, miszerint ő is akart olyan tv-ket áttolni az országgyűlésen me.-ként, amik nem éppen a demokrácia netovábbját jelentik. Csak ugye neki nem volt kétharmada.

Ettől eltekintve is fennáll az a szituáció, hogy Feri egy politikus-bűnöző, nem más. Nála korruptabb ember kevés van ma Mo-on. Ez a tulajdonsága pedig nem fog megváltozni... És ez a legnagyobb baj vele.
A korrupcióellenes harcot hirdető LMP-nek önmaga miatt nem szabad GyF-el haverkodni, mert ott derülne ki, hogy NLMP...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.26. 13:29:38

@Pollack:

Tágítsd a horizontomat!
Mely törvények? Mikor? Mi volt a lényegük?

Feri korruptságára ha tudnál némi bizonyítékkal szolgálni.... Az, hogy bevitték, illetve lebegtetik a kérdést lassan két éve, az kevés. Minél tovább lebegtetik egyébként, annál ártatlanabb lesz, még ha bűnös is.

Feri egy politikusbűnöző? Biztosan erre is van bizonyítékod.

Magyarországon ugye nincsen olyan párt, aminek a felső vezetése sokak szerint egy bűnszervezet? Vagy az lmp csak Gyurcsányig lát?

Nem folytatom. - Meggyőztél róla, hogy az lmp-re kár szavazatot vesztegetni.

amergin 2011.12.26. 17:18:45

@Pollack: "Nála korruptabb ember kevés van ma Mo-on." - Hivatkozást, alapot, bizonyítékot, ha szabad kérnem. Tényleg visszataszító ez a zsigeri Gyurcsány-gyűlölet - remélem, az lmp megkapja érte a méltó büntetését.

Gyurcsánynak voltak politikai, jogi, morális értelemben vett hibái, bűnei egyaránt. Szerepét mindazonáltal inkább pozitívnak látom. Míg Orbánét egyértelműen negatívnak.
Nem érvelsz, csak gyűlölködsz. Tavaly tavasszal adtam egy szavazatot az lmp-nek. Ha a Te véleményed ott a többségi és a jellemző, akkor soha többet nem kaptok tőlem szavazatot. (Vagy legalábbis nagyon fogom szívni a fogamat érte).
És tudod mi a veszélyes? - 40 lmp szavazó-ismerősömből 17-en mondták, hogy életük legnagyobb tévedése volt, hogy az lmp-re szavaztak. Tudom, hogy ez nem is reprezentatív és még csak nem is felmérés. De elárul valamit, ha az lmp-párttag barátom sírt nekem, hogy mennyire kiábrándult a pártból. (Bár természetesen nem Gyurcsány miatt - annyit mondott, hogy igen-igen elkurvult a vezetés - közelebbi részleteket nem árult el).
Szóval azért nem árt vigyázni. Különösen, ha az elsődleges ellenfél a Fidesz.

Tényleg: ki a primary target? Fidesz, mszp vagy Gyurcsány?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.12.26. 17:48:34

@Pollack: "A délutáni tüntetésre kaptak meghívót, nem a láncolásra. Ez nem skizofrénia, csak itt 2 malomban lehet őrölni :)"

aha, mondjuk, hogy nem skizofrénia, hanem két malomban őrlés. szóval az LMP ügyeskedik, taktikázik, kétféle arcot mutat. ezek után azt nem értem, hogy ha Gyurcsány esetleg ellopta volna a showt, azaz az egyik malom felét, akkor ugyan mi a fene kifogása lehetne egy ilyen ügyeskedő, két malomban őrlő pártnak ez ellen?

és egyébként ez a két malomban őrlés lenne a MÁS POLITIKA?!

szánalom ez.

de egyébként fogalmam nincs, hogy igaz-e, mert mindegyik lmp-s mást mond.

a DK és az MSZP sokkal következetesebb és hitelesebb.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.05. 11:36:56

@Pollack: @Pollack:

Schiffer András, az LMP, meg te elkövetitek azt a hibát, hogy nagy mellénnyel kimondjátok, hogy "Nem, nem, soha". Aztán mondjuk Orbánnál annyiban jobbak vagytok, hogy a realitások előtt meghajoltok.

atv.hu/cikk/video-20120103_schiffer_andras

Nézd meg ezt a riportot, ebből kiderül, hog Schiffer simán összefog a DK-vak, amint mondjuk tíz százalékon áll.

Rendben is van ez a pragmatizmus, csak a nagy ideológiai "nem, nem, soha" az igazán nevetséges emellett. És egyébként vissza fog ütni az LMP-nek. Másképp fognak venni titeket az MSZP-ben és a DK-ban így, mintha eleve értelmesen viselkedtetek volna..

Andráska8 2012.01.14. 19:01:47

Remélem, jósnak mész:)
süti beállítások módosítása