Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Hitler és a Jobbik

2011.10.16. 11:30 | balközép | 293 komment

Címkék: jobbik hitler

Pontosan nem világos nekem a Hitler és a Jobbik viszonya. Vajon a szittya párt hősként tekint rá, vagy szimplán tömeggyilkosként? Egy dolgot láttok, hogy a Jobbik gyáva ez ügyben is. Nem meri bevállalni a vállalhatatlant, de azért olcsó politikai haszonszerzésre felhasználja a történelmi figurát. Undorító játék ez.

A II. világháború alatt több tíz millió ember halt meg. Abban sincsen vita, hogy a II. világháború kitörésért főfelelős Adolf Hitler.

Fotó: index.hu

Ennek ellenére nem először jelenik meg a Jobbik holdudvarában a náci diktátor képe pozitív aspektusban.

A Jobbikhoz közelálló online televízió április 22-ei híradója megemlékezett Adolf Hitler születésnapjáról. A barátságos, családias vágóképekkel illusztrált anyag a náci diktátort "német politikusként" aposztrofálta, és többek között a következőképpen méltatta: "1933-ban pártja elsöprő győzelmet aratott a demokratikus választásokon. Rövid idő alatt talpra állította a tönkretett, nyomorba döntött Németországot, ahol példátlan gazdasági, társadalmi, erkölcsi, kulturális fellendülés vette kezdetét"

Nyilván a párthíradó nem az 1945-re csutkára bombázott német, cseh, lengyel, jugoszláv, olasz, francia, magyar és sorolhatnám városokra és az azután keletkezett totális nyomorra gondolt felemelkedés alatt.

No de ez semmi... a Jobbiktól -természetesen- teljes mértékben független kuruc.info kb egy éve közölt egy izét... na jó írást: Mit üzen Adolf Hitler a Jobbiknak?- a tanulmányok rovat vezércikkeként.

A "tanulmány" "érzelemmentesen vizsgálja Adolf Hitler hatalomra jutását": "egészen elképesztő politikai sikertörténet. Egyszerű, névtelen, vagyontalan kisemberként megteremteni egy ideológiát, arra felépíteni egy teljesen alulról szerveződő, a hatalom által minden eszközzel elnyomni igyekezett mozgalmat, majd ezzel a mozgalommal legyőzni a Németországban már-már diadalmaskodó, szovjet típusú diktatúrát előkészítő kommunizmust – félelmetes teljesítmény. (Nem Hitler boltolt Sztálinnal Lengyelország lerohanásában? Az nem Náci-Szovjet közös projekt volt?) Nem csoda, hogy még ma, több mint fél évszázaddal később is mindent elkövetnek azért, hogy Hitler személyét nevetségessé tegyék, az általa követett módszereket meg eltüntessék a politikából. Számunkra, akik ugyanazon hatalmak ellen kísérlünk meg harcolni, mint annak idején Adolf Hitler, viszont eléggé kézenfekvő, hogy megpróbáljunk tanulni az ő sikeréből." ... majd a tanulmány több oldalon keresztül add tippeket a Jobbik híveinek, mit érdemes megtanulni Hitlertől... például a parlamenti munkával egyáltalán nem érdemes foglalkozni... :))

Ez a történet itt nem marad abba... "mi nem vagyunk nácik" párt október 14-ei tüntetésén, a fenti politikai tanulmány példaképe meg is jelent. Egy Hitlernek öltözött jobbikos is menetelt. A rendezők az ilyen "aljasnyilvánvalóankomcsiprovokáció"-tól nem hogy nem határolódtak el... természetesen, két pofon sem volt, hogy ezt nem kéne... de még örömmosollyal is fogadták a Hitler imitátort.

No ezek után ki gondolta volna, hogy Vona a parlamentben Hitler párhuzamot mer használni Orbánra... azt, hogy az MSZP-t rendszeresen diktatúrázzák, arra már mindenki a vállát rendíti...

Persze, ebben a kérdésben is a Jobbik gyáva. Mást a parlamentben lehitlerezni menő, de a saját híveknek azt mondani, hogy Hitler gáz volt, na arra nincsen bátorság.

Végezetül azoknak, aki napi 24 órából tizenkettő azzal töltenek, hogy a Youtubon náci videókat néznek és náci zenéket hallgatna... két recskázás között egy náci diktatúra szépségéről álmodoznak. Nektek üzenem, hogy baromira nem cool dolog egy olyan politikai rendszerben élni ahol, ha bekritizálod a hatalmat, mert szar és akkor jön az SS. aztán fejbe lő... vagy pusztán ideológiai jó tanácsokkal, ám de fegyver nélkül küldenek ki a frontra... szétlövetni magad... na srácarc vedd fel szépen az egyetlen pulcsidat, amin nagymagyarország van, azt mennyé emberek közé.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr213306435

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hannibál, Napóleon és Hitler feltámadnak... 2011.10.16. 15:59:01

Hannibál, Napóleon és Hitler feltámadnak az újkori Magyarországon és megbeszélik, hogyan hódithatnák meg a világot. Hannibál:-Nézzétek ezeket a tankokat! Ha nekem ilyen tankjaim lettek volna egy nap alatt átkelek az Appennineken, meghódítom Rómát, és m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márta)) 2011.10.16. 23:02:15

@nyekk:

Ezzel a krémes dumáddal nevetséges, de inkább szánalmas vagy.

Maradjunk ennyiben. OK.?

csunyadiszno 2011.10.16. 23:07:30

@Tigeri: Láttam, de azt feltételeztem, hogy nem teljesen őszinte a mosoly. Ezek szerint tévedtem.

roxxtar 2011.10.16. 23:12:40

@chipshop: Miért kéne megindokolni, hogy miért utálja valaki a zsidókat?

márta)) 2011.10.16. 23:13:45

@nyekk:

Indexen egy valamennyire feltűnő helyen" Ez érdekel a legkevésbé. Tévedsz, ha azt hiszed, hogy nem értem. Az már más kérdés, ki- hogyan értelmez valamit, mennyire vonzódik, és egyet egy párt politikájával. Legyen az a Jobbik, vagy bármelyik más.

A Jobbiknak mindig meg volt a támogatottsága, sőt, mint a jelek" mutatják növelni is tudja. Ezt mindenki maga dönti el. jó e vagy sem.
Te lehet, hogy érzel utálatot egyik, vagy másik politikai erő irányt. Én nem. Ezt én ugy nevezem, hogy nem értek vele egyet. Mondjuk) a cigányozást, zsidózást, a hatalmas gyűlölet keltést elitélem.

Miért is növeli a támogatottságát a Jobbik.)
Mert a Vona G. nem mond mindit "butaságokat". Vannak/voltak már jó" gondolatai, a politikával kapcsolatban. Csak nálam az a probléma, hogy ezeket a jó ötleteit elnyomja a szélsőséges felfogásuk.
A jobbik erősödése köszönhető,- a mai politikai folyamatoknak, annak, hogy hatalmas indulatok vannak felhalmozódva az emberekben. S talán a Vonáék politikájában látják, a feszültségek levezetésének lehetőségét.
Köszönhető az erősödésük a másik két ellenzéki párt bénultságának is.

Tévedsz. A véleményem a valódi élet tapasztalataiból, érdeklődésemből, az irott anyagokból meritem.

ennyi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.16. 23:15:43

@csunyadiszno: Most mondanám:Akkor nem volt őszinte a mosolyom,amikor felvettem a szomszéd gyereket és lepislte a kezemet.
De őszinte volt.Vagy csak annak örülök,hogy két fülem van és nem vagyok szatyor.:))

márta)) 2011.10.16. 23:15:49

@Tigeri:

Bezony! Van idióta, nem kevés, sok.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.16. 23:19:14

@csunyadiszno: Meg a Badár Sándor jut eszembe erről,hogy míg aludtak a vonat folyosóján valaki végigcsurgatta őket valami lével.Ahogy észre vették attól kezdve nem volt őszinte a mosolyuk.
@roxxtar: Ez se rossz.:))
@márta)): Ez is jó.

misehu 2011.10.16. 23:20:16

@márta)): a jobbik nem tudja mit is jelent a jobb oldal a parlamenti demokráciába,egyáltalán a politikába.ezért probálja vissza élni a multat.gárdázik,egyenruházik,zsidoz,cigányoz..ettől várja,vagy igéri a szebb jövőt...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.16. 23:21:19

@márta)): Hát lehetne annyi eszük,hogy nem ilyenkor adják le mindegy mennyit fizetnek.Szegény csatornának biztos az a pénz hiányozna.

márta)) 2011.10.16. 23:23:03

Úgy látom van néhány elirási hiba a fenti kommentemben.
Mindegy. Tessenek, egy kicsit képolvasni". Már biztosan fáradt vagyok.
:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.16. 23:25:27

@misehu: Ezt a jelenlegi garnitúrában senki sem tudja.A cigányozás meg érthető.Nevén nevezik a gyereket,ahogy minden más normális országban.
De az a probléma,hogy ha olvas az ember valami bűnügyről van hogy egyből cigányokra gondol és nem nagyon lő mellé.

Kalmár 2011.10.16. 23:33:29

Kedvedes Piroslap. Örülök a magasröptű blogjaidnak. Lám Püspökladányban is meghozta az eredményét. A Fidesz és a Jobbik 80% fölött kapott.
Nem kellene átértékelned azt a sok barmoságot amivel itt eteted a balosokat hétről hétre?
Ne értsd félre én örülök, hogy rombolod a szocik esélyeit, de talán a tieid lassan megunják, hogy még mindig csak kamuztok nekik.
A világvége hangulatot amit festesz, az eredmény fényében hiteltelen huhogásnak minősíthetjük.

márta)) 2011.10.16. 23:36:19

@Tigeri:

Vártam már a reagálást, "valakitől". Senki nem vitathatja el, hogyan viselkedik, beszél a cigányság egy csoportja. Erre gondoltál. ugye?
Nem irtam sehol, hogy nincs cigánybűnözés, és azt sem, hogy milyen alja módon tudnak viselkedni. Alja nép van a "másik" oldalon is.

Csak annyit: A gyűlöletre, csak a gyűlölet a válasz. A cigányság helyzetét a Jobbik módszerével nem lehet megoldani. A problémát pedig a gyökereknél kellene kezelni.

márta)) 2011.10.16. 23:39:19

@Tigeri:

Neked is lehetne annyi eszed, hogy nem taglalod ezt a témát. nem vesézed ki, mint egy esztelen.
:((

márta)) 2011.10.16. 23:40:50

@Tigeri:

Hm. Neked biztosan jó.

márta)) 2011.10.16. 23:43:11

@misehu:

Pontosan. Csak az a probléma, hogy a múlt visszaéléséből nem lesz szebb jövő.
Ilyen még soha sem volt.

márta)) 2011.10.16. 23:50:01

Nem tudom ? miért jutott ez eszembe?!
Talán azért mert október van?

"Lángoktól ölelt" Budapest – a zavargások helyszínei 2006-ban"

hvg.hu/itthon/20110916_zavargasok_helyszinei_budapesten#rss
..........................................................

Nem láttam, hogy itt volt e a poszton, az aki engem mélyen megsértett.

Tisztelt Brendel Úr!
Igaz nem Ön irta most a posztot. Engedelmével) Itt voltam egy kicsit ugatni.

üdvözlöm.

jóccakát!

radikalisviccek 2011.10.17. 01:03:44

Te posztoló elvtárs!
Mennyit kaptál ezért az igénytelen szarért?
Üzenem a főnöködnek, hogy feleennyiért átvállalom és jobbat írok:)
Tudom, egyre kevesebb a pénze a PR-cikkekre de azért csak akad még ott valamicske :)

ja és: @ PestiVicc Gömbös 1936-ban meghalt," te faék, te" :D

kaszapeti 2011.10.17. 02:09:07

@Guilelmus: tényleg hisz valaki még a náciknak? mindegy, szégyellje magát!

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 02:58:57

@Tigeri: No Te a gárda által seggbe kurt buzi majom Te a jobbikos magyar gyűlölő takonygerincű jött-ment betelepült ! Olvass!!! ...hogy a magyarra támadsz Te barom szőrös talpú !!!!

Ha mi,németek győztünk volna

Parádé lenne minden délben,
Európa germán volna régen,
"Heil"- harsognák a négerek,
ha a csatát a Marne-i réten
mi nyertük volna , németek.

.....

Farsang lenne a junkereknek,
s nem volna már litvánnak, lettnek,
MAGYARNAK, lengyelnek,cseheknek
meg a zsidóknak irgalom,
s a háborúk,mint operettek
vonulnának a színpadon.

Hogy mind ezt most csak úgy meséltem,
mint egy hóbortos éneket, azért van, mert ha jól emlékszem,
úgy az Ardenek erdejében,
Verdun alatt s a Marnei réten
csatát vesztettünk, (mi) németek!

vauvauvau 2011.10.17. 03:14:58

Remélem, kapnak majd irgalmat ezek a gyilkos gazemberek egyszer az életük alkonyán.
Szégyelni fogják tetteiket és talán majd akkor megmozdul bennük a lelkiismeret.

vauvauvau 2011.10.17. 03:16:57

Akik ott ÍGY meneteltek, nem magyarok. Vagy ha magyarok, akkor hazaárulók.

Vincenzo90 2011.10.17. 04:01:38

jézusom, a piroslap mikor kap piroslapot?

Vincenzo90 2011.10.17. 04:04:18

Sztálin és az MSZP.

Lenin és a Piroslap blog.

kovego 2011.10.17. 07:20:47

1. Vona dicsérni akarta Viktort, ezért hitlerezte le valszeg.
2. soha nem szoktam a helyesírási hibákért szólni, de ebben a posztban fájó hibák hemzsegnek.
pl.: "Egy dolgot láttok, hogy a Jobbik gyáva ez ügyben is."
"... majd a tanulmány több oldalon keresztül add tippeket a Jobbik híveinek"

hááááát 2011.10.17. 07:36:27

@bájgúnár: Talán, mert nekik több táboruk volt és baromira nem akarták, hogy tudjon róla a világ.

gigabursch 2011.10.17. 07:57:11

Szerintem a jót tenne a Jobbiknak, ha az egész hitleresditől távol maradnának.

No nem azért, mert voltak használható gondolatai (miként minden más elborult baromnak - vö. Lenin: Tanulni, tanulni, tanulni c. tényleges igazságát), hanem azért mert felesleges ellenszelet generálnak magunknak.

Szerintem...

MrRoyce 2011.10.17. 08:37:03

Nahát! Ajvékolnak a komonisták!:) Úgy tűnik, jó irányban mennek a dolgok az országban :P

gavidu 2011.10.17. 08:41:37

Na mi van bérrettegő ultralibsik? Mire ez a nagy ajvékolás? Most éppen egy Hitler imitátor keltett félelmet bennetek? Bennem személy szerint a buzifelvonulás "kelt félelmet" és undort, ahol a libsik kegyeltjei csupasz seggel vonaglanak a kordon mögé zárt járókelők előtt. Az a felvonulás amit a cigányok rendeztek Siófokon, több mint ezren, felfegyverkezve törtek-zúztak fenyegetőztek, arról mélyen kussolt a média, és furcsa módon nem jajgattak a vérliberálisok sem az emberi jogok miatt.

menőmano 2011.10.17. 08:50:58

@nyekk:

Már bocsánat! De micsoda bunkó) kommentet irtál te.

2011.10.17. 09:12:30

megy ám a rettegés:D:D

hegyilány 2011.10.17. 09:12:45

@Kalmár:

Örömmel olvasom a magasröptű kommentjeidet.
Csak lassan, lassan, ne rohanjunk annyira előre.
hm???

hegyilány 2011.10.17. 09:14:13

Tudja e valaki, hogy milyen valójában a Jobbik és a Fidesz viszonya???
Komolyan érdekelne.

gavidu 2011.10.17. 09:23:54

@IGAZ MAGYAR: "igaz magyar"????? A stílusodat látva inkább egy igazi beás, vagy lovári retek lehetsz.

Démonmac1 2011.10.17. 09:25:04

Magyarként Adolfnak öltözni, nem is kicsi mellényúlás. Aki azt kitalálta, nem normális, és szánnivaló:) Nem tekintett minket árjának.. mélytorkos lett volna.

Démonmac1 2011.10.17. 09:26:29

"bérettegő" fizetnek ezért valahol? :)

Baldvogel 2011.10.17. 09:28:00

Hitler fő műve nem a "Mein Kampf", hanem a második világháború, politikusi nagyformátumúsága a porig bombázott német és európai városokban-falvakban, a német és nem német emberek millióinak szenvedésében és halálában, országok, társadalmak, családok megnyomorításában csúcsosodott ki. Azon, hogy ez jó vagy rossz, lehet persze vitatkozni, csak teljesen felesleges. Aki ma Hitlerrel szimpatizál, az az empátia teljes hiányának, a szívtelenségnek és a gonoszságnak a megtestesülésével szimpatizál. Lehet persze ezt vállalni, de akkor azt is tessék vállalni, hogy az emberek többsége az ilyen gondolkodást elutasítja és megveti.

(Annyira kíváncsi lennék, hogy a Hitlert magasztalók agyában, ha van, milyen gondolatok fordultak volna meg a "német politikus" nagyszerűségéről, miközben -25 fokos hidegben egy Don-melléki lövészárokban szorongatják elavult flintájukat, és várják a nagy "gurrrááááá-t" a túloldalról. És szándékosan nem a marhavagonba zsúfolva halálba küldött ártatlanokat említem, hogy még azok is el tudják képzelni a helyzetet, akiknek az ereiben hígítatlan szittya vér csörgedez.)

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 09:28:17

@gavidu: rokonok vagyunk, kis ecsém???? Én nem ösmerlek cigány gádzsó, he! Te csak hordod magadra a meszet, hogy fehérnek látszódjál kis köcsög de a talpad szörös meg fekete Te sárga lábú! No aztán hát hogy ityeg amikor az orrod, he ... Te elfajzott Kunta kinte!

drover(fanyul társa) 2011.10.17. 09:30:58

Valamelyik tarkamanó fentebb írta hogy ha a németek győztek volna, nem lenne itt ajvékolás.
Hát, neki sem sok lenne. A családjával együtt valamelyik német telepes Landwirtschaft-jában robotolna, és az intéző korbáccsal verné mint" büdös magyar cigányt" és a disznókkal együtt zabálna.
Nagy marha vagy ecsém...

menőmano 2011.10.17. 09:34:04

Én valamikor hallottam valamiféle "hátszélről"?
De totálisan nem emlékszem már rá.? Az is lehet, hogy valami/valaki senkiházi írta, egyáltalán nem is igaz???
oszt.kész.
:)))))

gavidu 2011.10.17. 09:35:58

@IGAZ MAGYAR: Akkor jól láttam. Egy kicsit még "gyúrjál" a klaviatúrán, lesz ez jobb is. Ha mégse, akkor keress valakit, aki ismeri a betűket, vagy legalább az általános iskola 6. osztályáig eljutott.

Guilelmus 2011.10.17. 09:38:55

@kaszapeti: Miért kéne magam szégyellni? Én a Harcom c. könyvről beszéltem és ezzel kapcsolatban írtam, hogy szerintem zseniális a mű és mindenkinek ajánlom elolvasásra. Egyébként a könyv főként alkotmányos, ill. alkotmányjogi kérdésekkel foglalkozik és csak egy fejezet szól a zsidóság történelmi szerepéről. Zseniális kritikát fogalmaz meg Adolf a zsidósággal kapcsolatban (ezért tiltja a könyv forgalmazását a zsidó lobbi), ugyanakkor senkinek a kiirtásáról nincs szó a könyvben. Szóval én csak a könyvről beszéltem, melyről egyébként szívesen beszélgetnék bárkivel, ezért ajánlottam elolvasásra. Aki szeretné elolvasni, segítek a beszerzésében.

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 09:45:18

@gavidu: Há Te nem is cigány vagy!!! No a szőrös talpú betelepültek közé tartozol azért vagy má ilyen seggnyalós állapotba! Még hogy 6 osztály ami neked van mi? Az 5 első meg az 1 felzárkóztató! Nehogy má te ilyen papirossal vilog-gyál há má na! Az a papíros is pecsétes a zsíros kenyeredtől!!! No húzz el szőrös talpú!

nyekk 2011.10.17. 09:47:19

Nekem úgy tűnik, hogy a Jobbik ellenfelei fröcsögnek itt igazán a gyűlölettől nem a szélsőjobbosok. (lásd pl.: IGAZ MAGYAR2011.10.17. 02:58:57) "építő jellegű" hozzászólását.

Egyébként én a Jobbikot nem nevezném szélsőjobbosnak. Inkább radikálisnak mondanám.
Ha nem a fröcsögő judeoliberális médiából tájékozódik az ember, hanem mondjuk a Jobbik honlapjáról, rájöhet, hogy legtöbb égető problémára ők javasolják a legjobb megoldást. Pl a leszakadt, saját cigánybűnözőiktől a társadalom átlagánál is jobban súlytott cigányság iskoláztatása, bűnözőinek kiemelése, közmunkaprogramok stb.
Szemben a judeoliberálisokkal, akik szerint az embernek joga van kukából enni, uzsorástól megveretni, vagy megfagyni az utcán. Én az emberi jogokat nem így gondolnám.

gavidu 2011.10.17. 09:57:59

@IGAZ MAGYAR: Ez nem lett jobb, sőt egyre szánalmasabb, amit itt próbálsz ugatnii a magad szerencsétlen, szánalmas módján. Vannak már manapság un. felzárkóztató" programok a magadfajta egyszerű véglényeknek, ha elvégezted utána talán beszélhetünk.

kicsi11 2011.10.17. 10:07:20

@Szergej55: A történelem, nem 1914-ben kezdődött. A hatalmi vitában Európa minden nagyhatalma benne volt , az újak, Oroszország, a Monarchia, a balkáni államok, Törökország, Japán és a régiek (Anglia, Franciaország). Az utóbbiak, attól, hogy előbb foglalták el a föld nyersanyag forrásaival rendelkező szegény országait, ugyanúgy hibásak a világháború kitöréséért, mint a németek. Mindenki a saját népének a érdekeit nézte, és nézi ma is.

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 10:14:11

@nyekk: Úgy hiszem sajnálatosan a mai Magyarországon a betelepültek, a gyökértelenek, a nemzet történelmét és irodalmát, értékeit nem ismerők körében valóban terjed a "jobbik" és a hozzátartozó ideológia csodálata!!!
Persze ez néha csak sima haszonlesés és a tudatlanok segítségével anyagi haszonszerzést szolgál!
Példa rá a keszthelyi jobbikos ügye -cigányokkal, hajléktalanokkal összejátszva csaltak több tíz millió forintot
vagy Morvai Krisztina elvtársnő, polgártársnő, liberális népnemzeti álkeresztény (mindig az adott haszonleső-lenyúló érdeknek helyzetnek megfelelő) artikulálatlan ordibálása!
Persze ehhez kell bizonyos szellemi tompaság , gondolkodni képtelenség de van benne magyar és keresztény gyűlölet is!!!
Ezért mondom IGAZ MAGYAR ÉS IGAZ KERESZTÉNY EMBER a jobbikra s ilyen emberekre nem szavaz és vele nem szimpatizál!

kicsi11 2011.10.17. 10:52:49

@IGAZ MAGYAR: Ezzel a brilliáns érveléssel sokunkat meggyőztél!

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 11:16:57

@kicsi11: esetleg még ha ingadoznál!!!
Tudod a haszonlesőket gyűjtő jobbikos-magyar gárdás alakulathoz ahol az ősi mesterség képviselői is jelen vannak mint például:
" a hazai pornópárt (jobbik) számára eddig oly kínos Müller Gárda Niki, Kabai Kóboj Zoli, Szávay Faszpumpa Pisti és Katona Vivien tevékenysége legitimmé, sőt egyenesen kívánatossá válik." ha a pornó iparból finanszírozzák a kultúrát!

kicsi11 2011.10.17. 12:24:27

@IGAZ MAGYAR: Neked tényleg az a legnagyobb problémád, hogy valaki pornófilnmekben játszik? Csak hogy tudd:
A katolikus egyházban a legerkölcstelenebb pápák voltak dogmatikailag a legjobbak. ERGO a magánélet az magán-üg, ettől még lehet hasznos a köz számára. (ezt általánosságban mondom) Ha fedhetetlen erkölcsű poitikusokra vágysz, akkor meg jó lesz, ha felébredsz.

márta)) 2011.10.17. 12:50:07

Cigányok ideje"

Igaz, ez Bulgária.
Jó példa arra, milyen mikor az alvó elmék felélednek, mikor a gyűlölet erőszakkal társul. Amikor a józan emberi ész messzejár.

hetivalasz.hu/vilag/ciganyok-ideje-42209

Van hasonlóság. A Jobbik miért is nem "náci párt".???

márta)) 2011.10.17. 13:18:16

Itt a társadalmi katasztrófa: visszatérnek az 1930-as évek szélsőségei"

"Egyre valószínűbb, hogy az idei ősz és tél a társadalmi nyugtalanság folytatódását hozza, ám ez csak a kezdet. A feloldhatatlan ellentétek az 1930-as évek szélsőséges bal- és jobboldali ideológiáinak visszatérését okozhatják.

A világ számos országában felnőtt egy nemzedék, amely az interneten szocializálódott, és amelynek tagjait összekötik a közösségi site-ok, ám érvényesülési lehetőségeik gyengék.
Ez a generáció csalódott a hagyományos politikai és gazdasági rendszerekben, úgy érzi, hogy a kormányok és az üzlet világ elárulták őket, és megtagadják tőlük a normális élet lehetőségét."

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/itt_a_tarsadalmi_katasztrofa_visszaternek_az_1930-as_evek_szelsosegei.498924.html

...........Nihilizmus és polgárháború

A lázadások nem mindig politikai indíttatásúak. Nagy-Britanniában augusztusban konditermekben edződött fiatalok szintén a közösségi médiát használták fel arra, hogy összehangolják fosztogatásaikat és gyújtogatásaikat.
Olyan sok minden folyik össze a világban ezekben a társadalmi nyugtalanságokban, hogy várhatóan erősödni fog ez a fajta nihilista erőszak is."

Nem szeretném ismételgetni magam) Csak azt tudom írni. Amikor felhalmozódnak a feszültségek, és egyszer csak robban. Főleg ha van/vannak, akik felélesszék......
Elszegényedés,- másokban a gyűlölet- az oka, vagy a vandalizmus...... a szélsőséges felfogás.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.17. 13:30:48

@IGAZ MAGYAR: Láttom lyól kiismertél.:)) Mé' lennék én magyargyűlölő?

Beru 2011.10.17. 15:10:21

@menőmano: nekem mindenki barom, aki hisz a fajelméletekben és hisz az egyetlen párt- igazságban. Vagy nagy államférfiaknak tart ostoba, veszélyes diktátorokat, minden oldalról. Igenis, mind barom.

Beru 2011.10.17. 15:15:21

@menőmano: Hitler a kiinduló téma. Aki alacsonyabbrendű népekről értekezett, kifejezetten ostoba könyvében. Aki ezt követi, aki hisz abban, hogy faji alapon lehet diszkriminálni, ölni, írtani, az ostoba. És nagy tömegben veszélyes is. Én nem a Jobbikról beszélek, vagy a Gárdáról, hanem azokról az ostoba tömegekről, akik saját sikertelenségüket másra fogják, majd ezért később fegyvert is fognak rájuk, sikertelenségük vélt okozóira - ahogy azt a történelemben már oly sokszor láthattuk. Tessék utánanézni. Olvasni. Nem ártalmas az.

csunyadiszno 2011.10.17. 16:19:02

@Beru: A nézőponttól függően megállapítható hogy melyik nép miben alacsonyabb vagy magasabbrendű mnásoknál, ezt kár is volna tagadni. Nem mindenki ugyan olyan te sügér.

Guilelmus 2011.10.17. 17:00:44

@Beru: A Mein Kampf melyik fejezetében írt olyat Hitler, bárkit is ki kell írtani, ill. valamely faj alacsonyabb rendű a másiknál?? Én ilyet ugyanis nem találtam a műben.

Beru 2011.10.17. 17:13:19

@Guilelmus: @csunyadiszno: Az irományában leírja, hogy vannak alacsonyabb rendű nemzetek. Benne van. Olvasd el, ha érdekel, bár nem egy nagyívű gondolat, majd meglátod. Bizony csunyadiszno, mindenki más, nem mindenki sügér, ahogy neveztél. Vannak ügyesen sportoló emberek. Vannak jó matematikusok. Vannak szorgalmas ácsok. Vannak ostoba kommentelők. Vannak sügérek, akik a vitába bocsátkoznak velük. De minden esetben emberekről beszélek. Nem népekről. Ez a különbség. Vannak lusta németek és vannak szorgalmas magyarok. Nincs alacsonyabb rendű nemzet, nép, fajta. Ezzel be is fejeztem.

Guilelmus 2011.10.17. 17:18:11

@Beru: Hol van benne??? Mondd a fejezetet. Egyébként hiteltelen vagy.

Beru 2011.10.17. 17:30:40

@Guilelmus: a" nép és faj" részben. Egyébként leszarom, hiteltelen vagyok-e neked, vagy sem. Azt sem tudod, miről beszélünk. Egy ostoba, frusztrált ember kisszerű és káros gondolatairól beszélünk, amit ostoba és frusztrált emberek nem csak történelem-szigorlatok jegyzeteihez olvasnak, hanem valami okosságként tekintenek rá. Erről vitatkozol most. Tényleg befejeztem.

menőmano 2011.10.17. 17:31:49

@Beru:

államférfiaknak tart ostoba, veszélyes diktátorokat," Bezony, az ilyen lehet barom.
Ebben nincs vita.

menőmano 2011.10.17. 17:45:31

@Beru:

Értem. Csak az a nagy probléma, hogy a kettő valahol összefügg. A Jobbik egy szélsőséges nézeteket valló párt. alapból. Maradjunk ennyiben. Az, hogy maga mögé tud tömeget állitani, annak a mindenkori oka, maga a politikai folyamat.
Megszüntetni, nem lehet egy ilyen " pártot - másmilyet sem, de egyetlen politikai erő sem tett kisérletet, hogy korlátozzák pl. abban hogy ne foylytassanak olyan politikát, amit a gyöngyöspatai események is mutattak.

Hitler eszméje", az ostoba tömeg" a Jobbik, egymás láncolata. eszméiben.
Nem kellene az alvó elméket feléleszteni, mert egy pillanat alatt tragédiába fordulhatnak az események.

Imádom, amikor kioktatnak. Csak nyugodtan olvassad a mocskos Hitlerről szóló irásokat, nekem nincs időm rá, ha nem a gép előtt ülök, más hasznos feladataim vannak. Amennyit én tudok Nekem az elég.

Beru 2011.10.17. 17:50:50

@menőmano: már csak azt nem értem, miről vitatkozol velem.

menőmano 2011.10.17. 17:54:31

@Beru:

sikertelenségüket másra fogják, majd ezért később fegyvert is fognak rájuk, sikertelenségük vélt okozóira"

Azért ez nem éppen igy van.
A sikertelenségnek nagyon sok okozója lehet.
Senki sem vitatja el, hogy elsősorban az ember saját magáért tehet.
A sikert viszont nagyon sok rajtunk kivül álló tényező akadályozhatja, ami ellen sokszor nagyon nehéz védekezni. Van akinek nem is sikerül.
Az elszegényedés, a kilátástalanság mind okozója, hogy némelyek a szélsőségek felé forduljanak, mert úgy gondolják, hogy megoldódnak a problémák.
Ennek megakadályozására sokat tehetne a szük- és tágabb környezet.
Csak az a baj, hogy most egyáltalán nem azokat az időket éljük.
Megosztott a társadalom, mint amilyen talán még soha sem volt. Némelyek sodródnak az elszegényedés - , mások a gazdagodás felé.
Itt (is) kialakul egyfajta gyűlölet.
De nem is akarom tovább fejtegetni. Tessék kiolvasni a soraimból a mondandómat.

menőmano 2011.10.17. 17:57:36

@Beru:

Mi baj van? Én leirtam a véleményem. Ha nem tetszik nem kell olvasni.
ennyi.

Hutyibetyár 2011.10.17. 17:59:04

Néha szoktam olvasgatni a kuruc.infót, ott pl. az egyik nagytiszteletű író, kommentelő simán sieg heil-ezik, Lipusz Zsoltnak hívják az illetőt. Színvonalas cikkeket szokott írni, a Jobbikkal is feltünően jóban van.

Cogito.t 2011.10.17. 18:01:21

Nem volt ott egy jóérzésű magyar ember, aki szimplán agyonlőtt volna ezt a férget??

Hutyibetyár 2011.10.17. 18:23:29

Nem értem bammeg, hogy azért mert hataloméhes rohadt megélhetési politikusok azt sulykolják, hogy a fekete az pedig fehér, attól miért kell ezt birkabarom módjára átvenni. Csak mert válság van? Vagy mert korrupt volt a kormány? Vagy mert nincs pénzünk?
Ilyet mer a pofánkba hazudna ez a patkánymédia:
"1944 őszén még nem lehetett tudni a háború végkimenetelét"
kuruc.info/r/6/86739/
Ne adja ég, hogy ezek az újnyilas söpredékek megtapasztalják a "holokamut" egyszer az életben....

A recept egyszerű, először csak ismételgesd az ellenfeleid konkrét ballépéseit, utána általánosíts, provokálj és a végén már csak általánosítva írd le az ellenfeled érvelését. Pl. zsidó, zsidóbérenc, cigány, stb.
Sokkal kényelmesebb, mint logikusan érvelni. Egyszerűbb egy primitív ember számára is érthető áltudományos f@szságot felépíteni ideológia gyanánt, aztán azt aki kérdőre meri vonni, azt gyorsan meg kell címkézni. Ha vállalja magát, akkor meg rá kell uszítani akit csak lehet, facebook, iwiw, stb. A végén már majd botokkal persze, hiszen bizonyos embereket lehet ütni is, az megengedett.

Csak tudnám, hogy milyen pozitív hozadéka volt eddig a történelmünkben a rövid életű szélsőjobb mocsoknak? Az ok, hogy másokéban a szálkát, de magukéban a gerendát? Hogy lehet követni egy ilyen ideológiát, nem értem. Értem az elkeseredettségét az embereknek, na de akkor is. Ilyen vállalhatatlan figurákat és eszméket, hogyan? És mi lesz a vége? Hatalomra juttatjuk a fővezéreket és? Vonának biztos jó lesz, de nekünk átlagembernek már emiatt meg miért lenne jó?

Hutyibetyár 2011.10.17. 18:57:07

@nyekk: Na persze...azért mert leírok néhány triviális megoldási javaslatot, akkor már mindent lehet? Ne mazsolázd ki a jó dolgokat, nézd a rosszakat is. A vezetők hivatalos, fizetett provokátorok, vagy más megélhetési politikusok, vagy szimplán idióták, futbalhuligánok, mint az a kopasz barom, aki a folyosón akart elégtételt venni egy képviselőn, mert be mert neki szólni. Az ilyen aztán igazán parlamentbe való, demokráciában.
A rájuk szavazók meg zömében elkeseredett emberek akik változást akarnak és most megint megvezetik őket. De persze szép számmal akadnak "radikálisok" a társadalom összes bugyrából. Az összes idiótát begyűjtötte maga alá a párt, nyilas, szittya, sámán, az összes barom ott gyülekezik, hátha kitör már egyszer végre valami jó kis balhé. Kurucon,facebookon, iwiwen már megy a tagtoborzás és már hergelik a híveket (meg azok is egymást). Ha valaki nem tetszik akkor lehet rája uszulni szépen, katonásan, egymást túlharsogva. Aki nincs velünk, az csakis ellenünk, stb.

csunyadiszno 2011.10.17. 19:10:36

@Beru: Ilyen érvrendszerrel általános iskola alsóban sem mennél sokra te sügér. Volt egy ismerősöm, aki szintén így vitázott: Ez az X dolog így és így van, részemről be is fejeztem:) Az érdemi vitához ostoba vagy, a hivatkozásaid (jogosan) kikezdhetőek, végül pedig az utóbbi érveiddel nem azt támasztod alá, amit előzőleg állítottál. Fordulj be a sarokba, kérd meg anyut, hogy ismét szoptasson meg és közben mondja azt, hogy szeret.

Guilelmus 2011.10.17. 19:19:44

@Beru: Abban a részben magasabb és alacsonyabb kultúrszinttel rendelkező fajokról, népekről ír. De nem azt állítja, hogy születése miatt megvetendő, ill. alábbvaló lenne egyik faj a másiknál. Úgyhogy ezentúl figyelmesebben olvass! A vita pedig akkor zárul le, ha én is úgy gondolom.

csunyadiszno 2011.10.17. 20:17:44

@Hutyibetyár: " Egyszerűbb egy primitív ember számára is érthető áltudományos f@szságot felépíteni ideológia gyanánt, aztán azt aki kérdőre meri vonni, azt gyorsan meg kell címkézni. "
Végre teljes mértékben egyet érthetek valakivel. A hasonlat kiváló. Felépítettek egy áltudományos faszságot a primitív, mindent benyelő emberek számára, aki pedig meg meri ezt kérdőjelezni azt gyorsan meg kell címkézni. A címke a rasszista, a primitív ember pedig te vagy a hasonlatban ha nem lenne érthető.

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 20:19:35

@Beru: Vedd már észre van 2-3 takonygerincű ( Guilelmus, csunyadiszno ....) magyar gyűlölő bunkó seggfej nem kell őket komolyan venni! Le kell őket köcsögözni s elég annyi nekik!!! Először Én is azt hittem valami IQ van bennük de a 10-et ketten sem érik el!!! Ezek a haza salakjai! Szarni a fejükre!!!!
Provokálnak mert csak úgy van merevedésük, !!!! Nézz át rajtuk!!!!

csunyadiszno 2011.10.17. 20:21:07

@IGAZ MAGYAR: Nem csak úgy van merevedésem, kérdezd csak meg anyukád:)

Beru 2011.10.17. 20:35:54

@IGAZ MAGYAR: nem tudom kinek mire van merevedése, nagyon nem is érdekel. De igen, a vitát azért zártam be részemről, mert láttam, érvekkel hitvitában nem lehet győzni, de veszteni sem. Nincs értelme. mit vitázzak azzal, aki nem érti, hogy az "alacsonyabb kultúrszintű faj" az egyenlő az "alábbvalóval". semmi értelme.

csunyadiszno 2011.10.17. 20:47:20

@Beru: Nem barátom, a vitát azért zártad le, mert nincsenek érveid. Amiket felhoztál, az meg lett cáfolva, vitatkozni nem vagy képes adottságok hiányában, ráadásul még ez az utolsó érved is megcáfolható, méghozzá úgy, hogy nem igényel túlzott szellemi befektetést. Ilyetén módon hozzácsapódsz a hozzád hasonló színvonalú ökörhöz, hogy az, ólmeleg baráti egyetértésével megnyugtasson, miszerint nem is vagy te annyira ostoba. Előre mondom, ha ezek után megpróbálsz vitázni velem, nyilvánosan foglak megalázni, és nem anyázással. Ha ez mégsem sikerülne, akkor annak a moderáció az oka. Jut' eszembe, megkérted anyut, hogy adjon neked tejet? Nehogy aztán éhen maradj estére a sok szilárd táplálék között. Nem örülnék ha egy ilyen géniusz eltávozna közülünk az anyai szeretet hiánya miatt.

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 21:00:12

@Beru: Nem hiszel nekem??
Ezek tudatlanok!
Se erkölcsük, se tudásuk!!
Van bennük egy nagy adag kisebbségi érzés ezért ágaskodnak provokálnak!! Érveik nincsenek! Mondanak egy bődületes baromságot és azon élveznének el hogy hogyan reagálsz!! Merevedési problémáik vannak!!! Ne te okozzál nekik erekciót, menjenek orvoshoz!!!
Részükről ez nem hitvita, ez csak ágaskodás hogy felnőttnek tűnjenek!!
Tipikus tudatlan hülye gyerekek!

csunyadiszno 2011.10.17. 21:19:26

@IGAZ MAGYAR: Nem tudtam nem észrevenni (szinte azonnal) hogy feltűnően sokat beszélsz merevedésről, erekcióról és egyéb, ide nem illő szexuális gondokról. Mégis miért járnak állandó jelleggel ilyen dolgok a kis buksi fejecskédben? Fekszel otthon egyedül az ágyban és mindig efféle fantazmagóriák tűnnek fel az elmédben? Keress magadnak egy erős és egészséges férfit, akinek állandó az erekciója, akinek tetszel hátulról és nagyon keményen csináltasd meg magad. Ezután meg fogsz nyugodni, nem kell majd ide irogatnod hülyeségeket, hanem kielégülve és kitágult hátsó fertállyal álomra hajthatod a fejed, minden gondod-bajod elfeledve. Szóval menj aludni, nehogy túlterheld magad ebben a kemény csatában. Ne érts félre, nem akarlak én megsérteni, biztosan nagyon kedves kis majom vagy, bár még egy kis kiképzést igényelnél. Talán még a papucsom is visszahoznád az ágy elé ha kellő ügyességgel oktatnálak. (anyukád már simán megoldja az alap feladatokat)

Guilelmus 2011.10.17. 21:30:34

@IGAZ MAGYAR: Nem értem, hogy miért lennék azért magyargyűlölő, mert nagy műnek tartom a Mein Kampfot. Nem értem azt sem, hogy miért vagytok olyan idegesek, ha valaki nem tartja őrültnek Adolfot.-:)

Guilelmus 2011.10.17. 21:38:26

@Beru: Ja, és arra sem válaszoltál, hogy hol írt le olyat Dolfi, hogy bárkit is kell írtani. Várom a forrás megjelölést.-:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.10.17. 21:40:23

@IGAZ MAGYAR: Na idefigyelj tökömöccse.Én nem szólok le senkit párthovatartozás miatt.Míg te a nagyon művelt faszagyerek ezt teszed.Én max. fideszbirkázni szoktam viccből.Hagy ne én tehessek róla,és én legyek a köcsög,mert az utóbbi évek politikusai nem tudtak működő dolgot produkálni.Ja de az intézményesített lopást.Én maszoposból lettem jobbik szavazó.Ha tud valaki jobbat akkor majd szavazok arra.

Beru 2011.10.17. 21:49:04

@Guilelmus: A mein Kampfban nem írt olyat. De mondott. Később. Vagy ez sem igaz? csak úgy eltűnt erről a földről egy pár ember. Több százezer honfitársunk. De ez sem igaz, ugye?

IGAZ MAGYAR 2011.10.17. 21:54:19

@Beru: Bedőlsz nekik! Nem érdekli őket az érvrendszered!!! Csak provokálnak, de ha akarod váljék egészségedre! Üdv.

Guilelmus 2011.10.17. 21:57:51

@Beru: Hol mondta, mikor, kinek? Semmilyen történelmi bizonyíték nincs arra, hogy Dolfi utasítást adott volna a zsidóság (azaz a honfitársaid) állítólagos likvidálására.

csunyadiszno 2011.10.17. 22:02:41

@Beru: Rosszul kezdted. Először hazudsz, a hazugságodat tényként feltüntetve, majd amikor kénytelen vagy beismerni, hogy hazudtál, akkor általánosan elfogadott de ellenőrizhetetlen dolgokra hivatkozol. Mindeközben hazugsággal vádolod a vitapartnered, de tényszerűen csak annyi derült ki, hogy te hazudsz. Honnan olyan ismerős ez a szánalmas taktika? Amúgy meg nekem egy honfitársam sem tűnt el, a te honfitársaid tűntek el.

csunyadiszno 2011.10.17. 22:04:34

@IGAZ MAGYAR: Szerintem találkozzatok valami melegbárban, ott ki lehetne vesézni, hogy mindenki más mennyire hülye.

Beru 2011.10.17. 22:13:46

@csunyadiszno: hol hazudtam? hol írtam olyat, hogy a Mein kampfban azt írja, irtani kell? azt írtam, alacsonyabb rendű fajokról ír. És ez így is van. És igen, nekem honfitársaim tűntek el. Magyar emberek.
Melegbárba nem járok. De csak azért, mert nincs ott érdekeltségem - nő vagyok.

csunyadiszno 2011.10.17. 22:38:34

@Beru: Nyugodtan menj le melegbárba, nők is mehetnek:) Na, komolyra fordítva a szót, egyszerűen fogalmatlan vagy. Talán nem vagy tudatosan rosszindulatú de pl. Gyöngyöspata említése ebben a kontextusban nyilvánvalóvá teszi, hogy fogalmad nincs a való életről. Az alacsonyabb rendű fajokról meg annyit, hogy a minap épp egy haverod minősítette kompletten az egész magyar népet alávalónak. A vén marha is érthető, az ő szemszögéből igaza van. A különbség ott rejlik, hogy ő mondhatja a véleményét, a magyarok meg róla nem. Akkor ki terrorizál itt kit? Meg lehet figyelni, hogy mindig annak a kezében van a hatalom, akit nem lehet megkérdőjelezni, nem lehet megkritizálni. Ez jelenleg szerinted ki vagy kicsodák?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.18. 11:19:29

@csunyadiszno: Hát igen, sokan próbálkoznak megalapozni az eugenetikát. De hát nem nagyon megy... A környezeti hatások sokkal nagyobbak, mint a genetikai különbségek. Nagyon homogén faj vagyunk. Ez van...

Hutyibetyár 2011.10.18. 18:41:29

@Guilelmus: ahová az őseidet nem vittek el sajnos annó agymosott barom...

Hutyibetyár 2011.10.18. 18:49:16

@IGAZ MAGYAR: Sajnos igazad van, de irritálja az embert a sok kisnyilas patkány. Kurucon hergelik egymást, aztán a vezéreik utasítására jönnek bérkommentelni. Tényleg Mo. salakja. Nem tudom milyen pozitív hozadéka volt korábbi regnálásának bármilyen szélsőjobb ideológiának. Kurucon próbálkoznak szánalmas áltudományos faszságokkal: kuruc.info/r/6/86739/
Idézem, figyi:
"Jómagam is érdeklődéssel követem a Kuruc.infón kibontakozó vitát a Horthy-féle kiugrási kísérlettel, illetve a nyilas hatalomátvétellel kapcsolatban......Ha azonban erkölcsi alapokról vizsgálódunk, akkor a nyilasok oldalán áll az igazság." Muhahahahahahahahahahahahaaaaaaa

Aszongya erkölcsi alapon. Nyilasok oldalán erkölcsi alap? Micsoda? Nem értem a szóösszetételt? Hogy összefogdosták a vidéki kis-zsidóságot? Monjuk hogy el lehetett a vagyonukat kobzani, az igen, dehogy erkölcsi?
Ez kb. olyan mint fenti kommentekben, hogy hitler pozitív figura volt.

Volt a kisnyilasoknak egy jó évük 44ben. Vártak már rá eleget és végre megkapták. Remélem nem fogja kivételesen a történelem megismételni önmagát. Nem lenne jó, ha megint rommá lőnék az országunkat, dunába lőnének mindenféle futbalhuligánból lett keretlegények, mert pl. nem tetszik nekik a pofám vagy éppen fordítva.

Hutyibetyár 2011.10.18. 18:53:14

@Tigeri: Jobbik egy betegség, egy tünetegyüttes. Azért jött létre mert a regnáló pártok impotensek, inkompetensek, tehetségtelenek, hataloméhesek és korruptak voltak. Egy kelés ami kijött a társadalom fenekén. A gyógyírt kell megtalálni, hogy meggyógyuljon az ország. De nem ők rá a megoldás. Ilyet feltételezni is nevetséges. A vezetőjük mind megélhetési politikusok és/vagy csürhe. Vállalhatatlan mind. Hazudnak, provokálnak reggeltől estig. Hozzájuk képest mindenki cserkészkislány ezen a téren. A kereslet-kínálat generálta őket, semmi több. Sajnos nincs egy normális vállalható új párt, ezért nem szavaz a társadalom több mint fele senkire. Mert nem tud kire.

hegyilány 2011.10.18. 19:46:54

Hűha?! Micsoda elegáns kommentek iródtak??!! itt tegnap este.
Talán a t. kommentelők egy csoportja eltévesztette, és nem is ide akart írogatni.???
Nem is értem??!! Nem kellene nekik orvoshoz fordulni.?
Már bocsánat, de mégis csak egy politikai blog lenne.
:(

hegyilány 2011.10.19. 11:21:55

Nézze meg a jobbikos képviselőt karlendítés közben!"

Az eredményjelző tábláról leolvasható adatok szerint vasárnap este, Rómában került sor arra a futballmérkőzésre, melyen Toroczkai László karlendítés közben látható.

Toroczkai a Jobbik önkormányzati képviselője Csongrád megyében, valamint a Jobbikkal szövetséges Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom elnöke.

A Lazio szurkolótáborában számos szélsõjobboldali csoport létezik, a lelátón rendszeres jelenség a Mussolinit és Hitlert idézõ náci karlendítés. Egy időben a csapatban nem játszhatott színesbőrű játékos."

atv.hu/cikk/20111019_nezze_meg_a_jobbikos_kepviselot_karlendites_kozben

Elképesztő, hogy a magyar emberek egy csoportjának ilyen igényei vannak, ilyen szélsőjobbos- szélsőséges nézeteket valló emberek képviselők legyenek.

laci0011 2011.10.31. 09:33:30

Hitlert is pénzelnie kellett pár kapitalistának,különben nem lett volna csak hordószónok.A világháború kitörését is megakadályozhatta volna az antant,ha korábban a körmére koppint,amikor még csak blöffölt!Mellesleg csutkára bombázták németországot többször is,Hamburgot többször is olyan szinten,hogy menekülésre sem volt esélye a civileknek,meg Drezdáról sem szeret sokat beszélni a tisztelt nyugat.Arra sem kéne ugye túl sok szót pazarolni,hogy Sztálin ki is volt,hány embertársunk élete szárad a lelkén,mégis ágyba bújt vele a nyugat!Tehát nincs igazán mire büszkének lenniük.Persze egyszerűbb ezekről nem beszélni és inkább nácizni a saját nemletéző erkölcsi magaslatukról.Ha nem lennének atomfegyverek ma is vívnánk háborúkat mert amint kicsit jobban megy valamelyik kapitalistának szeret háborúzni.

laci0011 2011.10.31. 23:42:51

@nyekk: Már a vesztüket érzik,azért mocskolják a jobbikot,ha nem kezdik el a lejárató kampányt a választás előtt, már lehet hogy ugrott volna a 2/3-ad is!
süti beállítások módosítása