Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Gyurcsány, a gyáva

2011.09.26. 16:11 | Brendel Mátyás | 42 komment

Címkék: mszp gyurcsány ferenc pártszakadás gyurcsánypárt

Már lassan egy éve megírtam, hogy Gyurcsánynak új pártot kellene alapítania. Lassan eszkalálódik a történelmi helyzet, és a javaslatom, jóslatom valóra kezd válni. De még mindig zavarosan alakulnak a dolgok.

Mint ismeretes, a Gyurcsány Ferenc vezette demokratikus koalíció azt ajánlotta fel, hogy az MSZP minden listás képviselője mondjon le mandátumáról, és azt vizsgálják felül, osszák újra. Egyfajta képviselő-újító javaslatról volt szó. Meglehetősen radikális, szokatlan ajánlat. Vitatható. A javaslat indoklása egyfajta "Lehet Más a Politika": Gyurcsány szeretné megújítani az MSZP-t, és nem csak elvekben, hanem azt gondolja, a személyeket is meg kell újítani. Szerintem erről már rég le kellett volna mondani. Semmi értelme, mert semmi esélye.

Ami viszont nem vitatható, hogy Gyurcsány Ference hiteltelenül járt el ezzel kapcsolatban, hiszen először is nem ment el a frakció-gyűlésre, ahol ezt tárgyalták, és támogatói, a Demokratikus Koalícióbeli társai sem mentek el. Az indoklás:

"Nem ment el a mai rendkívüli frakcióülésre Gyurcsány Ferenc, mert a frakciónak nem, a pártnak van köze a mandátum-visszaadó javaslatukhoz. Ezért volt szerinte felesleges végighallgatni, hogy miért nem lehetséges a javaslatuk megvalósítása."

Én értem, hogy Gyurcsány felmérte, és ezt gondolta a legjobb taktikai lépésnek. Csakhogy ez a magyarázkodás akkor is szánalmas. Lehet, hogy Gyurcsány nem a frakcióülésen akarta ezt megbeszélni. Rendben. De hogy a frakciónak semmi köze a mandátumokhoz, az elég hülye magyarázkodás.

Ez így nem egy új, bátor, határozott, őszinte politika bemutatása, hanem a régi, ügyeskedő, számítgató, taktikázó, elvtelen politizálás folytatása. Mert ha az embernek van egy ügye, vannak elvei, és ez érinti a frakciót, akkor elmegy, érvel, megküzd az igazáért.

Az a Gyurcsány, aki bátran szembe száll az őt ért vádaskodásokkal, aki bátran akar fellépni a bírósági tárgyaláson, amelyen esetleg már semmi esélye, mert már kiosztották az ítéletet, az a Gyurcsány nem megy el egy frakcióülésre?! Micsoda disszonancia ez?

A másik, és ezt Rónai Egon is megkérdezte Burányi Sándortól, hogy miért nem mond le Gyurcsány, és a Demokratikus Koalíció politikusai a mandátumukról? Miért nem járnak jó példával elől? Gyurcsányék javaslatukkal természetesen feltételesen lemondtak a mandátumukról. De csak feltételesen. Hogy ez miért nem elég hiteles?

Azért, mert ha valami helyes, akkor azt kell tennie mindenkinek, aki azt gondolja, hogy helyes. Akkor nem lehet hiteles másokra várni, és ettől tenni függővé a dolgot. Ha Gyurcsány szerint az a helyes, hogy lemondjanak a mandátumról, akkor tegye meg! Akkor őneki magának le kell mondania, merthogy ez a helyes. Függetlenül attól, hogy más mit tesz.

Akinek elvei vannak, az nem másra vár. Aki vezető, az nem másra vár. Aki új politikát akar bemutatni, meg akar újítani, az nem másra vár, mert a másra várás a régi, elvtelen politika mintája volt.

És akkor még tegyük hozzá, hogy Gyurcsány Ferenc szerint “felemelő, történelmi pillanat lehetne, ha a többi szocialista képviselő csatlakozna hozzájuk".  Nos, lehet-e itt felemelő politikai pillanatról beszélni? A felemelő, történelmi pillanat például Dugovics Titusz tette (tudomásom van róla, hogy lehet, hogy csak legenda, de legendaként is jó példa). Ha Dugovics Titusz arra várt volna, hogy mikor ugrik vele más is, ha azt ajánlotta volna, hogy "Ugorjunk!" ahelyett, hogy ugrott volna, akkor aligha lenne a legendája felemelő, történelmi példa. Akkor aligha lenne hős.

Ehhez még tegyük hozzá, hogy Gyurcsánynak még csak nem is halálugrást kell végre hajtania, neki sokkal könnyebb lenne bátornak lenni. Így a kritikám sem szemétség abból a szempontból, hogy nem a halálba küldöm kibicként Gyurcsányt.

Gyurcsány Ferenc részben bátor, elismerem. Sokszor tudja, mi a helyes, és bátran belevág, van bátorsága végig vinni. Sokszor viszont nincs bátorsága. Például már egy éve lehetett volna szakítani az MSZP-vel, mert egy éve is látszódott, hogy nincs megegyezésnek esélye. Gyurcsány gyáva ugrani, nem mer új pártot alakítani. Annyi bátorsága van, hogy provokál, és ha a helyzet belekényszeríti, majd esetleg alapít pártot. Gyáva kilépni, inkább kirúgatja magát.

Képzeljétek el, ha Gyurcsány már egy éve pártot alakított volna, akkor tudnánk a támogatottságát a közvélemény-kutatóknál, lenne programja, arculata. Lenne pár vezető politikus, megszólalhattak volna már pár ügyben. Már az LMP szintjén lehetne. Kielemezték volna, kivel köthet majd koalíciót, mi lehet a szerepe a következő választásokon. Növekedhetne, vagy stagnálhatna. Nem lenne jobb, mint az elvesztegetett egy év?!

Az óra a Fidesznek ketyeg. Feltételezem, Gyurcsány tudja, hogy egy új párt teljes felépítéséhez sok év kell. 2014-ig még ki kell építenie egy pártot, tehát már rég szakítani kellett volna, hogy erre legyen idő.

Gyurcsány a hibás, mert már rég ki kellett volna lépni, és előrébb járnánk az új, demokratikus ellenzék építésében. És Mesterházy, illetve az MSZP másik része is hibás, mert már rég ki kellett volna "rúgni" Gyurcsányt. Ami alatt azt értem, hogy értésére adni, hogy távozzon. Talán hivatalos procedúra nélkül is megtette volna, ha komolyan értésére adják.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr1003258035

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jelentés a Kegyelmes Úrnak 2011.09.27. 14:21:15

Balsai, a volt független fideszes, jelenleg szintén független alkotmánybíró megírta szintén független szakdolgozatát nemzetiegyüttműködés szakon. Hát, mondjuk legyen egy jóindulatú kettes alá....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bryan élete 2011.09.26. 17:23:11

Nyilván megvan az oka ennek a huzavonának, talán mindkét félnek van vesztenivalója és ezért futják a köröket. A vége úgyis az, hogy szétválnak. Helyesen. Ez az mszp akárhány kongresszust tarthat, ha ugyanazok a zenészek húzzák évtizedek óta, a nóta ugyanaz. Egyik leharcolt arc sem fog önként a háttérbe vonulni, nanáhogy nem. Ez szerintem az egész rákfenéje. Nyilván, ha lenne esély a radikális átalakulásra, Gyurcsánynak eszébe sem jutna kiválni.
Csakhogy szépen kéne elválni és ez megy nehezen. Pedig még szükségük lehet egymásra, ezt mindkét félnek szem előtt kell tartani.
Szerintem nem kell félteni Gyurcsányt, néhány körút és meglesz a kellő szavazótábora, akik a baloldal karizmatikus orbán-ellenfelét benne látják. Mesterházy? hát vele az a baj, hogy róla semmit sem lehet írni. Olyan semmilyen. Mint a mai mszp.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.09.26. 17:36:30

MSZP végjáték.

Minél jobban ekézik Gyurcsányt, annál erősebb, annál szimpatikusabb lesz, minden hibája és balgasága ellenére.

fideszéknél erre már rájöttek.

Ja MSZP! 2010 április 11 után ma volt az első nap, amikor a II. kerületben megszólított engem az MSZP. Ez így kevés a szavazatomhoz.

márta)) 2011.09.26. 20:30:13

Gyurcsány tudja, hogy egy új párt teljes felépítéséhez sok év kell. 2014-ig még ki kell építenie egy pártot"

Ugyan-ugyan. Ezt a másik" oldalnak (Mesterházy-éknak) is tudnia kell.

Ami az szocialista pártban zajlik, az már egy szánalmas cirkusz. Mindig széthúzó volt a párt, semmint összetartó.
Gyurcsány az egyetlen baloldali politikus, aki bátorkodik szembe menni, igazán szembenézni az Orbánnal. )
Mi azzal a probléma, hogy megújulást akar a pártban? Miért kellene kirúgni? Ha szétválnak utjaik) Gyurcsánynak lesz akkora támogatottsága, mint a másik tábornak, sőt!
Mit érnek el vele, lesz két kisebb párt, amely esetleg be sem jut a parlamentbe?

márta)) 2011.09.26. 20:34:15

Az óra a Fidesznek ketyeg."

Hm. Milyen óra?? Ne szaladjunk annyira előre.
:)))

menőmano 2011.09.26. 20:40:10

Brendel Mátyás!

Bármennyire szeretnéd? Ezért a posztért most nem kapsz tőlem sok-sok kis csillagot.
Totálisan nem értelek most.
oszt.kész.ennyi.
:))))))))

menőmano 2011.09.26. 20:59:05

Gyurcsány nem is tudott az MSZP-platformok egyeztetéséről"

Hat, az MSZP-ben működő platform elnöke hétfőn nyilatkozatot adott ki, amelyben kifejezték elkötelezettségüket az MSZP szervezetének és működésének átalakítása, valamint a szocialista párt politikájának újragondolása mellett."

hvg.hu/itthon/20110926_gyurcsany_mszp_platformok
..................................

Akinek elvei vannak, az nem másra vár."
Igen! akinek/akiknek elveik vannak, azok már rég elkezdték volna a megújulást.
Mig megy a belső harc a pártban, addig szépen, a saját elvei alapján) erősödik a Jobbik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.26. 21:06:55

@márta)): "Mit érnek el vele, lesz két kisebb párt, amely esetleg be sem jut a parlamentbe? "

ha a két kicsi be se jut a parlamentbe, akkor összesen tíz százalék alatt lennének. az nem tudja megverni a Fideszt. ebben az esetben az egy nagy párt sem ér semmit.

nem ez az eset, amire tervezni kell, ez nyilvánvaló.

márta)) 2011.09.26. 21:14:30

@Brendel Mátyás:

Nem bizony, igy nem. Már több mint egy évet elpazaroltak" a megújulással. Egy ilyen nagy párt, nevetséges, hogy kifelé kiabál, saját magát morzsolja fel, ha így haladnak.
Már rég meg kellett volna kezdeni az országos hálózat kiépitését, a műhelyeik létrehozását. Az nem elég, hogy a fővárosban, néhány nagyvárosban megjelennek. (néha).
Egyébként hatalmas hiba azt hinni, hogy a Gyurcsány miatt nem tudnak újulni.
Teljesen igy gondolom.

márta)) 2011.09.26. 21:21:33

@Brendel Mátyás:

"nem ez az eset" ezt nem értem igazán.

Elég nagy probléma, hogy csak a belső csatározások dúlnak, még most is.
Már egyébként sem tervezni-, hanem cselekedni kellene.
Távol van a következő választás, és mégis oly közel.

márta)) 2011.09.26. 21:24:11

Közel négymillióan vannak (a felmérés szerint) azok a szavazók) kik most bizonytalanok.)
Egyébként, változatlanul az a véleményem, hogy én a Bajnait el tudnám képzelni egy új párt élén.
igen.
:)

igaz magyar 2011.09.26. 21:36:34

@márta)): Igazad van!!! Ez az MSZP egy impotens bagázs!!! Mesterházy kicsi fiú azért választatták meg a régi öregek!!! Ki az a hülye szavazó aki egy Kovács László vagy egy Puch László miatt szavazna az MSZP-re??? Olyan nincs, mégis ezek akarják a passzát szelet ...ni! A baloldal érdeke hogy EZT AZ MSZP-t valaki félre söpörje!!! Gyurcsánytól ezért fél Orbán, de fél tőle Kovács László s fél tőle a politikai elit! Gyurcsányban még meg van a szándék hogy Magyarország ne a párt maffiák, az oligarchák országa legyen! Mindannyiunk érdeke, a nemzet érdeke még a jobboldalnak is hogy egy erős bal-közép párt legyen a váltó , vagy legalább a második erő! Különben mint most is látjuk szét lopják az országot!!!
B Mátyás Gyurcsány fóbiája ezért is érthetetlen! ....vagy mint a falusi foci meccen elhangzik. MITITÉTÉ ÁTTÁTÁ? No Mátyás???

márta)) 2011.09.26. 23:16:10

@igaz magyar:
Pontosan. Na végre "valaki, aki - minden posztot összevetve - egyetért velem, illetve valahol közeledik az álláspontom "egy másik valakijéhez".:)
Igy viszont belátható időn belül nem lesz erős bal-közép párt. Váltópárt meg főleg nem.
Nem a neten, a TV-ben, az újságok hasábjain kell kiabálni. Ki kellene menni a nagybetűs nép közé, és megszólitani őket. (ez az amit mindig jól csinált a Fidesz.)
Sokan még a napi politizálás szintjére sem nőttek" fel. Nem is értik, mi- miért van.
Brendel M. most egy kicsit a "ló tuloldaláról kiabál" :)
Ilyen politizálás mellett) nem fog eljutni az ellenzéki pártok hangja (kivéve a Jobbikot) az oly sokat emlegetett "mari" nénihez, ott valahol a térképen, ki a falu szélén, a kapujában, a székecskéjén ülve várja a hireket:))) Aki hamarabb odaér hozzá) az ilyen nénike, és még nagyon sokan annak hisz majd.
Egy bizonyos társadalmi csoport nem fog változni.

Egyébként jó.
:)))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.27. 07:17:50

@márta)): nyilvánvaéóan csak optimistán szabad tervezni, azaz bízni abban, hogy a baloldal erősödni tud. bízni abban, hogy két párt is be tud jutni, mert kétszer öt százalékot elérni minimális célkitűzés.

ha pedig mindkét párt bejut, akkor a két párt jobb, mint az egy nagy párt. leírtam, hogy miért itt: entellektuel.freeblog.hu/archives/2010/10/06/Miert_nem_alapit_Gyurcsany_uj_partot/

a Gyurcsány körüli veszekedés meg igenis hátráltatta az MSZP megújulását, mert nem tudja keresztülvinni. ha pedig nem tudja, akkor ezt bölcs ember felméri, és levonja a tanulságot: ott kell megújításon dolgozni, ahol hatalma van: a saját pártjában.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.27. 07:22:07

@igaz magyar: van Magyarországon 5-10 százalék, akik Kovács Lászlóra vagy Szanyi Tiborra szavaznának, és Gyurcsányra nem. nekik is kell egy párt.

hülye ember az, akik le akarja rombolni azt a pártot, ami az ő pártjuk lehetne, fóbiád neked van, hiszen te akarod elvenni tőlük a pártot, én nem akarom Gyurcsánytól elvenni az ő pártját, csak felismerem, hogy Gyurcsány pártja nem Mesterházy és nem Szanyi és nem Puch és nem Kovács pártja.

neked miért fáj az, ha mindkét félnek van pártja?!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.09.27. 07:53:38

Az MSZP-s öregek is felismerhgetnék, hogy veelük ez a párt már nem az emberek pártja. Le kellene vonni a konzekvenciákat ott, ahol a saját kormányprogtamjuk megvalósulását elszabotálták. Nem valók kormányra. Vagy távozzanak a mamelukok, velük értve a bábjukat Mesterházit, vagy legyen egy új baloldali demokrata párt, és bízzuk a döntést a piacra, azaz a választóra.

asteridoda 2011.09.27. 08:10:37

Szerény véleményem szerint:
Való igaz, Mesterházy vezetése alatt a párt semmit nem változott.
Gyurcsánynak abban tökéletesen igaza van, hogy pozíció féltő kiskirályok uralják az MSZP-t.
Szakítani kell, oszt jó napot.
Majd a választók eldöntik, hogy kire szavaznak, oszt megint csak jó napot.
A politika már csak ilyen.
Be kell kalkulálni a vereséget is.
Az nem megy, hogy a pártlistás helyből éljen valaki évtizedeken át, de közben semmit nem tesz a sem pártért, sem az országért. Ezt előbb-utóbb megunják a pártban is, meg a választók is.
Politikusok jönnek, mennek, a baloldaliság marad, és mindig lesz kire szavaznia egy baloldalinak.
Jobb oldalon ugyan ez a helyzet, csak valószínűleg Orbánnal már ott sem megy még egyszer.
A baloldal ebben megelőzi a jobb oldalt, és lépés előnyben van, vagyis inkább lesz.
Mert amikor a FIDESZ elér oda, hogy Orbán nélkül, vagy Orbánnal - mert elér majd oda - akkor páholyból nézheti az összeomlásukat, mert ott akkora hatalmi válság keletkezik, ami darabjaira szedi a FIDESZT.

márta)) 2011.09.27. 08:29:06

@Brendel Mátyás:

a Gyurcsány körüli veszekedés meg igenis hátráltatta az MSZP megújulását"

Na.Igen. Szánalmas. Egyébként nem csak a Gyurcsány az oka, sőt! hogy idejutottak a szocialisták. Sajnálatos, hogy egy olyan" pártnak, aki volt már kormánypárt (is) ilyen nagy nehézséget okoz a megújulás. )
Abban lehet, hogy igazad van, hogy a Gyurcsánynak már tavaly alapitani kellett volna egy új pártot.
Egyébként "némelyektől" a Gyurcsányt még mindig demokratábbnak tartom.

jenőke 2011.09.27. 08:30:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Ja MSZP! 2010 április 11 után ma volt az első nap, amikor a II. kerületben megszólított engem az MSZP."

Szinte átélem!
- Az MSZP vagyok. Ön von Sauerbronn?
- Igen.
- Megtudja mondani a pontos időt?
- Igen, de kérem várjon meg, mert hazamegyek előtte megnézni a faliórát.

menőmano 2011.09.27. 08:31:58

Ha lehetőség lenne rá) én totálisan a Bajnaira szavaznék.!!!!!

oszt.kész.jónapot !

:))))))))))))))))

menőmano 2011.09.27. 08:34:18

@jenőke:

Na. ez. nagyon jó. Ezért már megérte idejönni.

:)))))))))

jenőke 2011.09.27. 08:35:52

@Brendel Mátyás:
Sajnos, Mátyás, nem erről szól a cikked!
Amit most magyarázatnak szántál, már elfogadhatóbb!

menőmano 2011.09.27. 08:42:01

@Brendel Mátyás:

Látod,látod!! Ezért nem kaptál most tőlem sok-sok kis csillagot.
Egy kicsit "messzire" mentél a Gyurcsánnyal kapcsolatban.

:))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.27. 08:42:20

@jenőke: azért nem erről szól a cikk, mert ezt már megírtam, és behivatkoztam. első hivatkozás.

nem feltétlenül ismételgetem magam, feltételezem, hogy egy linket ki tudsz nyitni, és el tudsz olvasni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.09.27. 08:58:46

@jenőke: :)))

Egyébként időközi lesz a balsai helyére, és dobott be a zemeszpé szórólapot.

igaz magyar 2011.09.27. 09:18:39

@Brendel Mátyás: Na én azért kíváncsi lennék a Kovács László féle 5-10 %-ra!!! Látjuk Szili vergődését is aki a Fidesz nélkül még a kopogtató cédulákat sem tudja összeszedni Püspökladányban!! ..még így is kell egy kis fénymásolós rásegítés a szóbeszéd szerint!!!
De itt nem Kovács Lászlóról van szó, hanem arról hogy ezek a "vének" ahogy elszabotálták sértődöttségből a kormányzás alatt a dolgokat most az utolsó erejükkel próbálják megvédeni az árnyékukat legalább! Gondolkodásban, aktívitásban, tisztességben túl haladt rajtuk az idő!!! Le kell lépniük!

Bryan élete 2011.09.27. 10:08:33

Miért van olyan érzésem, hogy ha Gyurcsány kidugja egy kicsit a fejét az mszp dagonyájából, rögtön, és legfőképp baloldalról odaugranak és visszanyomják. Még rá id dobnak egy-két lapáttal.
Ekézik az mszp-t is nagyon finoman, de azt még nem hallottam egy újságírótól, bloggertől - néhány közismert baloldali ember kivételével -hogy na gyere Ferikém, a hónod alá nyúlunk, kisegítünk néhány centit ebből a katyvaszból.Ha mással nem, egy korrekt cikkel, bejegyzéssel. Olyan jóleső divat lett belerúgni. Kinek jó az, hogy az egyetlen harcias, szókimondó, változtatni akaró, koncepciózus, vezetésre alkalmas, jó szónok változzon meg a kivénhedt, elfáradt, bemocskolódott mszp szája íze szerint? Akkor mi változik?
Azért ő annyira nem hülye, balga, alkalmatlan stb,stb, mint amilyennek sokan látni szeretnék. Ezt már csak az is bizoníthatja, hogy minden eddigi mocskolódás, gyalázás és karaktergyilkosság ellenére komoly tábora van, csak egyelőre nem mindenki árulja el nyiltan.
Lehet, hogy akkor, abban a szoci közegben alkalmatlan volt miniszterelnöknek, talán azért is, mert a farok csóválta a kutyát, jó régig szokás szerint, de nyilván minden nap tanult valamit belőle. És hát a kihátrálás és magára hagyás látszott akkoriban párttársai oldaláról, nem a józan támogatás. Nagyon sok sebet kapott a saját pártján belül, főleg amikor azzal kellett szembesülnie, hogy csak a választások megnyeréséig ran rá szükség, a többit majd a háttérből elintézik.

Ez már valószinűleg nem ugyanaz a GYF nagyonis volt miből tanulnia.

Egyébként minél többet foglalkoznak vele és próbálják a jobboldalon börtönbe juttatni, annál nagyobb lesz iránta a szimpátia.
Ez a börtönösdi pedig a fidesz ajándéka a jobbiknak, hogy ne menjenek ki ellene ugyanúgy törni-zúzni, mint 2006-ban. Akkor sikerült őket felhergelni, most lehergeli őket Gyurcsány fejével.

hegyilány 2011.09.27. 10:16:24

Új önkényuralom épül
Senki sem védett"

Több mint hetven közéleti személyiség szignójával indult útjára az a petíció, amelynek aláírói tiltakoznak Gyurcsány Ferenc mentelmi jogának felfüggesztése kapcsán.
A közlemény szerint a volt kormányfő ellen koncepciós eljárás folyik, amelyre „a Rákosi-korszak és az ötvenhatos forradalmat követő megtorlás óta nem került sor. Az utolsó perbe fogott magyar kormányfő Nagy Imre volt.

Orbán Viktor és társai – s a velük cinkosságot vállalók – ma olyan határon léptek át, ahonnan nincs visszaút.
Talán abban reménykednek, hogy mindannyiunk emlékezetéből kitörölhetik az elmúlt két évtized demokratikus Magyarországát, s hogy megfélemlíthetnek bennünket is”. Az aláírók közül néhányat a 168 Óra arra kért, mondja el, miért tartja fontosnak a petíciót"

www.168ora.hu/itthon/senki-sem-vedett-82765.html

Egyébként felháboritó, hogy a saját pártjában (is) alázzák a Gyurcsányt. Sok-sok mindent a "falak között kellene megbeszélni, megoldani.

hegyilány 2011.09.27. 10:17:53

oppá" lefelejtettem)

felfüggesztése kapcsán." a Szili "igen" szavazata) már csak hab a tortán.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.27. 10:51:10

@Spániel:

"Miért van olyan érzésem, hogy ha Gyurcsány kidugja egy kicsit a fejét az mszp dagonyájából, rögtön, és legfőképp baloldalról odaugranak és visszanyomják."

ez a cikk nem visszanyomja, hanem húzza.

"Ekézik az mszp-t is nagyon finoman, de azt még nem hallottam egy újságírótól, bloggertől - néhány közismert baloldali ember kivételével -hogy na gyere Ferikém, a hónod alá nyúlunk, kisegítünk néhány centit ebből a katyvaszból."

ez a cikk pont azt csinálja.

"Ha mással nem, egy korrekt cikkel, bejegyzéssel. Olyan jóleső divat lett belerúgni. "

más belerúgni, és más fenébe rúgni. egészen más a rúgás iránya, és hatása.

te így a rúgásokat egyáltalán nem különbözteted meg? neked mind ugyanolyan?!

"Kinek jó az, hogy az egyetlen harcias, szókimondó, változtatni akaró, koncepciózus, vezetésre alkalmas, jó szónok változzon meg a kivénhedt, elfáradt, bemocskolódott mszp szája íze szerint? Akkor mi változik?"

ez a cikk ilyet egyáltalán nem akart, sőt.

Bryan élete 2011.09.27. 10:58:07

és még néhány szó az előzőekhez, kedves Mátyás!
Van egy réteg, tábor, aki nem csalódott - minden kisérlet ellenére sem - GYF-ben. , mert semilyen hátrányuk - sem erkölcsi, sem anyagi - nem keletkezett a kormányzása idején és végig kitartottak és bíztak benne, a mai napig.
Azok, akikre nem ragadt rá a folyamatos támadások mocska, nem hitték el a mai napig tartó lejárató kampányszövegtet Akik szerettek volna a maguk számára egy /viszonylag még/ fiatal, dinamikus, tettrekész embert, aki a baloldalon a vezetőjük lehet. És ehhez semmi köze orbánnak.
Sajnos, az mszp hagyta őt leamortizálódni, a háttérben tenyerüket dörzsölgetve, mert az az érdekük ma is, hogy ne legyen ilyen krakéler a pártban, aki mindíg előre rohan és változtatni akar. És ezáltal a párt is elveszítette a karakterét.
Nem azt mondom persze, hogy mindenben tökéletes és hibátlan volt, de melyik miniszterelnök volt az eddig? Egy irövid idő után mindet utáltuk és utáljuk. A gazdasági, politikai hibákat valószinűleg nem egyedül követte el - népes szakértő és tanácsadó táborral és az egész mszp-szdsz kormánnyal és képviselőkkel a háta mögött - de most és akkor is az volt a sulykolás, hogy gyurcsányahibás. És ehhez asszisztált az egész szocipárt.
Hát sokan ezért is nem fognak rájuk szavazni, mert az egyetlen értékes, felépíthető aranyhalukat megcsócsálták, megenni nem tudták, és kiköpték.

Még sosem voltam szoci szavazó, de ha GYF alakít egy számunkra is vállalható és ütőképes alakulatot, családommal együtt rászavazunk. Már csak a fent leírtak miatt is. Egyre szimpatikusabb, minél jobban gyűlölik és el akarják tenni láb alól. Ő a pozicióját nem arra használta, hogy a zsebeit és a családja zsebeit betömködje, zsíros állásokba juttassa a haveri kört, mint ahogy ez manapság is megy sallervikiéknél. Van néhány infóm, de hát kinek nincs. Pedig most hirdetett stiklistopot.

igaz magyar 2011.09.27. 11:05:40

"Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli" ... persze aki korpa közé keveredik megeszik a disznók ha hagyja magát!
De már itt is többször feltettem a kérdést, ha olyan jelentéktele és "hülye, debil" Gy . F. , akkor mért fosik tőle a Hírszerző?
miért fosik tőle pl.: Ceglédi Z
miért fosik tőle a Fidesz
miért fosik tőle Orbán?
miért fosik tőle Schiffer?
miért fosik tőle Vona?
miért fosik tőle az LMP-DAMA?
miért fosik tőle a Jobbik?
miért fosik tőle Szili?
miért fosik tőle Puch?
miért fosik tőle a TV2?
miért fosik tőle az MTV?
miért fosik tőle Demján?
miért fosik tőle Csányi?
miért fosik tőle a Népszabadság?
miért fosik tőle Révész Sándor?
miért fosik tőle Brendel Mátyás?

Mit tud ez az ember hogy mindenki fél tőle??? ...hogy sározzák, hogy alázzák, hogy börtönbe zárnák. No???
Amikor a Hírszerző-HVG ilyet megenged magának , hogy Gy. erkölcsi hulla. Annak csak van valami mentális, netán anyagi oka vagy nem??? Kérem valaki adjon választ!!!!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.09.27. 17:52:11

@igaz magyar: én nem félek tőle. miről beszélsz, ember?!

márta)) 2011.09.27. 21:07:15

"Gyurcsány a hibás") Na.ne. Mert nem tud megújulni a szocialista párt? Nem is akarnak, mert némelyek csak fogják a széket?

Persze, mindenért a gyurcsányahibás)

Lezuhant az elváradt műhold, októberben jön a másik".
gyurcsányahibás, mert nem tudta megmondani hova fog lezuhanni. :)))

Az állandó Gyurcsányozás már tul megy szinte) minden határon.
:)

márta)) 2011.09.27. 21:10:19

Bocsánat! "elfáradt " igy akartam irni.
:))

Blogger Géza 2011.09.27. 23:10:15

@igaz magyar: "Amikor a Hírszerző-HVG ilyet megenged magának , hogy Gy. erkölcsi hulla. Annak csak van valami mentális, netán anyagi oka vagy nem??? Kérem valaki adjon választ!!!! "

Ajánlott olvasmány:

"Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt el sem tudtuk korábban képzelni. (...) És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit! Nem tudtok mondani, az elmúlt négy évből olyan jelentős kormányzati intézkedést, amelyre büszkék lehetünk"

Blogger Géza 2011.09.27. 23:12:40

@Spániel: "mert az az érdekük ma is, hogy ne legyen ilyen krakéler a pártban" Mivel a krakéler kötekedő, kötözködő alakot jelent, ez valóban igaz, az ilyen ember néha rosszabb párttársnak, mit ellenfélnek.

márta)) 2011.09.28. 22:47:14

Horváth Csaba: Novemberig zárják ki az MSZP-ből Gyurcsányt
A szocialisták fővárosi frakcióvezetője szerint Gyurcsány többször megsértette a párt alapszabályát, ráadásul magában már korábban eldöntötte, hogy távozik az MSZP-ből. "

atv.hu/cikk/20110928_gyorshir_horvath_csaba_zarjak_ki_az_mszp_bol_gyurcsanyt

az MSZP le fogja vonni a jogi konzekvenciákat, mivel Gyurcsány Ferenc többször megsértette a párt alapszabályát: többször a nyilvánosság előtt beszélt a párt belső vitáiról, más nézeteiről, ez pedig nem elfogadható. "

Hm. Ha valóban ilyen a helyzet" (mert helyzet van az biztos) a szocialistáknál, akkor tényleg jobb lenne, minél hamarabb szétválnának utjaik.
Addig harcolnak egymással, hogy a meglévő támogatóikat is elveszithetik.
Azért azt be kellene látni, hogy a régi módszerekkel, hogy igérünk valamit, de nem teszünk semmit már nem lehet majd választást nyerni.
Úgy gondolom ez minden politikai pártra vonatkozik.
A megújulás jeleit egyik félnél" sem lehet látni, csak megy a kifelé kiabálás, az össze-vissza nyilatkozás.

márta)) 2011.09.29. 10:52:38

@Brendel Mátyás:

Tessék??!!! Jól olvasom???
Nem tudtam, hogy ekkora tapló, bunkó vagy.??!! És akkor még nagyon is finoman fogalmaztam.
Nem vagyok hozzászokva az ilyen faragatlan vadparaszt dumához, ezért fogd vissza magad. A legközelebbid ugat!!! az pedig nem én vagyok.
Mit képzelsz te magadról? te szerencsétlen, nagyképű, idióta.????
Nem kérek reakciót, választ!!

márta)) 2011.09.29. 10:56:21

@Brendel Mátyás:

miről beszélsz, ember?! "

Te tudod egyáltalán.???! Magadnál vagy teljesen??? Vagy elment az eszed?????
süti beállítások módosítása