Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

"Mindenki idióta - ez Orbán hozzáállása" - interjú Cohn-Bendittel

2011.07.19. 13:38 | ZöldMarci | 274 komment

Címkék: média kritika francia politikus zöld orbán viktor sajtószabadság európai parlament ep daniel cohn bendit

A Welt am Sonntag, konzervatív német vasárnapi lap nemcsak a közmédiában végbement tiszogatásokról írt elítélő cikket, hanem az Európai Parlament zöld frakciójának vezetőjével Daniel Cohn-Bendittel is közölt interjút az Orbán-kérdésről. Cohn-Bendit nincs jó véleménnyel a "törpe Napóleonról", de meglepi pimaszsága, hogy az EU-elnökség után egyből elkezdi a tisztogatást a közmédiában.

Welt am Sonntag: Cohn-Bendit úr, ön a magyar soros uniós elnökség kezdetén Orbán kormányfő arcába mondta, hogy nem érti a demokrácia lényegét, és korán bírálta a készülő médiatörvényt. Milyen visszhangot kapott Magyarországról?

Cohn-Bendit: Bayer Zsolt, az egyik legelső fideszes engem és más, zsidó neveket viselő bírálókat „bűzös végtermékként” írt le. És Orbán ezt hagyja, mindent bevet, ami a keresztény Magyarországon működik, az antiszemitizmust is.

– Ön követelt Orbántól bocsánatkérést?

– Ugyan már, oda sem hallgat. Úgy áll ott, mint egy törpe-Napóleon, a keze a szívén, átnéz az emberen, és mögötte a végtelen sztyeppét látja. Ez az én országom, és Ti idióták vagytok – ez az attitűdje.

– Meglepték Önt az állami médiánál zajló tömeges elbocsátások?

– Nem leptek meg, ezt magyar értelmiségiek és újságírók előre megmondták. Engem csak Orbán pimaszsága lep meg, hogy ezt képest volt mindjárt a soros elnökség vége utáni héten végrehajtani.

– Biztonságban érezheti magát a kétharmados parlamenti többségével és a pártkongresszuson az újraválasztásához kapott 99,7 százalékkal?

– Orbán szánalmas alak, még száz százalékot sem tud hozni. Komolyan: engem ijesztene, ha a zöldek kétharmados többséggel rendelkeznének, azonnal kivándorolnék. Ez káros a demokráciának!

– A jelek szerint azonban egyre több európai akar erős vezetést.

– Igen, a polgárok még rosszabbat is akarhatnak. Nagy a tekintélyelvűség iránti vágy, ezt láthatjuk Franciaországban Le Pen és Hollandiában Wilders példáján. Ez az érzés különösen erős Kelet-Európában. Láttuk ezt Lengyelországban is, de szerencsére ott felébredtek, és elküldték a Kaczynski-testvéreket. Magyarország azonban tekintélyelvű állammá válik, amely sérti Európa szellemét és szerződéseit. Ezt nagyon pontosan nyomon kell követnünk.

– És nyomon követik?

– Nem, egyáltalán nem. Ezért felszólítom az EU Bizottságát, hogy hívjon össze egy nagy meghallgatást az európai média- és a sajtószabadság fejlődéséről. És hogy ennek alapján tegye közzé tudósok független jelentéseit. Brüsszel eddig csak gyáván elfordult, attól félve, hogy ezt a kérdés másutt is meg kell vizsgálnia, például Olaszországban.

– Mi a helyzet az Európai Parlamenttel és a tagállamokkal?

– Orbán Európai Néppártja és képviselői az Európai Parlamentben hamar összezárták a soraikat. És sem Angela Merkel német szövetségi kancellár, sem Nicolas Sarkozy francia elnök nem rendelkezik igazi európai vízióval. Csak nemzeti szinten gondolkodnak, mert félnek. Tojáson táncolnak, ahelyett, hogy megmondanák az embereknek, hogy ez az Európa marad, és hogy hány munkahely vész el, ha az euró összeomlik.

 

A fordítás a galamus.hu munkája. Ha érdekesnek találtátok az interjút,  kérjük csatlakozzatok a galamus.hu Facebook-csoportjához.

 

 

A Cohn-Benditről a jobbos sajtóban megjelenő "tények" miatt fontos leszögezni a következőket:

Cohn-Bendit " 1. Soha nem támadta "Magyarországot", a médiatörvény és a kormány januári kritikájakor is elmondta, hogy szereti hazánkat, sőt élete első tüntetésén akkor volt, amikor az 1956-os szovjet beavatkozás ellen tiltakozott. 2. Cohn-Bendit elítélte az 1968-as prágai szovjet beavatkozást is. 3. Soha semmilyen gyerek vagy annak szülője nem vádolta pedofíliával. 4. Az MTV riportjáról, amelyben azt állították, hogy nem reagál erre a vádra, kiderült, hogy hamisított a "köz"tévé."

Egyenlítő blog

· 7 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr343079977

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szavak hatalma 2011.07.22. 10:50:42

   Sajnos nem beszélek idegen nyelveken (még oroszul sem, pedig azt 8 éven át próbálták a fejembe sulykolni, de eredménytelenül), így nem tudom más nyelvekben van-e arra példa, hogyan lehet szavakkal kozmetikázni a csúnya valóságot? De m...

Trackback: Fenyegetik a gyöngyöspatai polgármestert 2011.07.20. 16:49:20

“Forrás oda megy ebben a térségben, akit én jóváhagyok. Akit én nem hagyok jóvá, oda nem megy forrás. (…) Figyelj, te ezzel az írással, ezekkel a dolgokkal ezeket a csapokat elzártad magad elől, ezt vedd tudomásul.” – mondta a F...

Trackback: Lakóövezeti Együttműködési Rendszer 2011.07.20. 07:17:15

 Jó, ha az ember figyelmesen olvasgatja a híreket. Sokat lehet tanulni belőle. Most például Gyöngyöspata okán tanultam egy jó módszert. Mégpedig Balázs Józseftől a  Heves megye fideszes országgyűlési képviselőjétől. Eddig az ő módszeréről egé...

Trackback: A koki és a saller igaz története (képregény) 2011.07.20. 06:00:05

Korábban megírtuk, hogy Brüsszelben a kokit és a sallert inkább Orbán kapta, hiszen az ott körömszakadtáig védett médiatörvényt ("nekünk nem parancsolnak") a kormányfőnek meg kellett változtatnia. S persze a "sallerosztó" kormány bá...

Trackback: Hol volt Orbán Viktor? Csak nem pszichiátrián? 2011.07.20. 02:12:10

Júniusból érdekes dologra emlékezhetünk: Orbán Viktor levélben (!) javasolt köztársasági elnököt a Magyarországnak, merthogy a bolgár tengerparton nyaralt. Ha Schmitt Pál kvalitásai miatt nem is, de egy demokráciában mégis illik úgy intézni a dolgot, m...

Trackback: Hülyeséggel fedezi a másolást a Magyar Hírlap 2011.07.19. 23:10:00

Tegnap rátévedtem a Magyar Hírlap honlapjára. A vezető hír alcímét háromszor is el kellett olvasnom. Az volt az érzésem, hogy Schmitt Pál – nulla elnöki tevékenysége mellett – az ő szerkesztőségükben tölti szabadidejét. De persze lehet...

Trackback: Európa horoszkópja 2011.07.19. 18:18:08

Az európai adósságválság újabb fordulót vett. Immár nem csak rebesgetik piaci körökben azt, hogy Görögország után Olaszország és Portugália következhet a segítségre szoruló országok listáján. Az eurozóna minisztereinek a kedélyét tovább borzolta a tény...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Táskás Tóni 2011.07.19. 23:42:34

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Buzizó zsidózó emberekkel érdemi vita? A fidesz szopókkal érdemi vita? Gondolom költői kérdés volt.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.07.19. 23:44:07

@Bathory: HÉ beteg náci féreg , olvass:

"Welt am Sonntag ("World on Sunday") is a German national Sunday newspaper published by Axel Springer AG, and established in 1948. Its head office is in Berlin, and it has local editions for Berlin, Hamburg, Munich and Düsseldorf.

It is the Sunday edition of the weekday Die Welt. It features specialist sections on politics, sport, economics, finances, culture, style, journey, engine, real estates, and others.

In 2009, Welt am Sonntag was recognized as one of the "World’s Best-Designed Newspapers" by the Society for News Design, along with four other newspapers."

Remélem ma este is alaposan megbaszod a retkes kurva anyádat, miután apád meg te kivertétek egymásnak a csúti tahó képére.

apanna 2011.07.19. 23:46:32

@Lófasz Hadnagy: "Tőled is elköszöntem. "
Hu, most mi lesz?

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.07.19. 23:46:48

@Bathory: Te szar figyeld csak:

Type Sunday newspaper
Format Broadsheet
Owner Axel Springer AG
Publisher Thomas Schmid
Editor Jan-Eric Peters
Founded 1948
!!!Political alignment conservative!!!!
Headquarters Berlin, Germany

Fatal Error! System Halted! 2011.07.19. 23:47:37

@apanna:
"Ha egyáltalán baleset volt."

Nem hiszem, hogy nekem kellene orvos.

farkas 2011.07.19. 23:52:47

@Bathory: Egyelőre csődbe viszi ez is, ebben nincs különbség (lásd államadósság növekedése az új Orbán kormány alatt).

apanna 2011.07.19. 23:53:50

@Fatal Error! System Halted!: "ja tényleg, megdönthetetlen bizonyítékok szólnak, a lengyel baloldaliak és az mszp összeesküvsről, akik titokban megkrtk a moszadot, hogy iktassák már ki a vezérkart.
"
Mond, ki írt itt mszp-t, vagy moszadot? ember nem látod a fától az erdőt, annyi benned a gyűlölet.

Lucky Larry Silverstein 2011.07.19. 23:55:44

@orbánmentesítő: Nem tudom mit hebegsz, de értem, attól hogy a cégközpont berlini, nyilván német cég, és attól, hogy ráírták hogy konzervatív, akkor az.

Csekk disz:

Shortly before his death from a heart attack, Ernst Cramer established a German-Israeli journalism scholarship program.
Talkbacks ()

Ernst Cramer, a German Jewish journalist and chairman of the Axel Springer Foundation who explored his country's relations to and the , died on Tuesday in , 10 days before his 97th birthday.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.20. 00:00:26

@Táskás Tóni:
Van egy-kettő, akivel lehet néha érdemben vitázni, viszont ha itt most nem, akkor közi az infót, megyek innen.

Fatal Error! System Halted! 2011.07.20. 00:00:52

@apanna:
senki, és?

Továbra is fenntartom:
"Ha egyáltalán baleset volt."

Nem hiszem, hogy nekem kellene orvos.

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 00:04:06

@orbánmentesítő: Szóval nem csak a lapalapító axel meg a felesége bibsi, hanem, miután meghaltak, a vezetőség is az. Mondjuk én nem lepődtem meg.

Magyarországon Axel Springeré:

Vasárnap Reggel
Világgazdaság
+ az összes női magazin, autós magazin, Lakáskultúra, stb.

Németországban:

Bild, Bild am Sonntag, Die Welt, Welt am Sonntag és netes verziójuk+ egy rakás szaklap

Gaius Plinius Secundus 2011.07.20. 00:27:47

@Táskás Tóni:

Newton, Napóleon, Luther Márton, Henry Ford, Ben Franklin, FD Roosevelt ők alkalmasak az érdemi vitára?

P.S. a felsorolt úriemberek mind hírhedt antiszemiták voltak.

P.S. majdnem mindenki a legnagyobb elmék közül az volt

Persze mennyivel egyszerűbb nem gondolkozni, nem

rexford 2011.07.20. 00:31:28

@Bathory: Az hol van leírva, hogy Axel Springer zsidó volt?

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 00:32:35

Seven JEWS alone control the majority of media in America and beyond!

Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner
Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company
Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd
Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios
Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc
Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric
Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited

Those seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting
System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records,
GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 00:33:58

@rexford: Axel maga nem született zsidónak, de magát cionistának vallotta - mindjárt keresek linket - és a felesége is zsidó volt. Ahogy Gyurcsányé is.

tovabb a jezsovi uton 2011.07.20. 00:44:09

a polákok azért zuhantak le, mert bebasztak vodkától, és a marhák részegen bementek a pilótafülkébe..na ja, polák, magyar, a legnagyobb lúzerek európában.....

Fink Ployd 2011.07.20. 00:45:59

@Bathory: Ha már szóba hoztad a csődbevivést: mondd, mi a véleményed, a mostani csődbevivés szerinted politikai, vagy büntetőjogi kategória? Vagy ezt még meg kell kérdezni Szíjjártótól?

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 00:59:45

Azokat a külföldi tulajdonú sajtótermékeket és Tv adókat sorolom fel, amelyek leginkább véleményformálóak.

* Népszabadság: baloldali politikai napilap, a Ringier (svájci cég) tulajdona 70,4%-ban. A Ringier nemrég fuzionált az Axel Springer (berlini) céggel.
* Blikk: bulvárlap, magát politikailag függetlennek tartó, de valójában baloldali kötődésű. A Ringier tulajdona.
* Bors: bulvárlap, magát politikailag függetlennek tartó, de valójában baloldali kötődésű. A Híd Rádió Zrt. Tulajdona
* Népszava: baloldali napilap, a TGD svájci cég tulajdona 97%-ban.
* Heti Világ Gazdaság (HVG): baloldali kötődésű hetilap, a Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) 75%-os tulajdona.
* Világgazdaság: baloldali napilap, az Axel Springer 100%-os magyarországi leányvállalata.
* Figyelő: baloldali gazdasági hetilap, a Sanoma WSOY finn cég tulajdona. A Sanoma cég legismertebb magyarországi lapjai még a Nők Lapja, Családi Lap, Story magazin és tv adója a Story TV.
* Magyar Nemzet: jobboldali napilap, 100%-os magyar tulajdon.
* Magyar Hírlap: jobboldali napilap + az ECHOTV 100%-os magyar tulajdonúak.
* Heti Válasz: jobboldali hetilap 52%-ban magyar, 42%-ban dán tulajdonú.
* Magyar Demokrata: konzervatív hetilap 100%-ban magyar tulajdonú.

A megyei lapok többségükben az Axel Springer tulajdonában vannak, úgy ahogy a német újságok nagy része is. Ők azok, akik a legcsúnyábban támadják Magyarországot.

A Tv adók közül a legnagyobb nézettségűek, tehát leginkább véleményformálók a földi sugárzásúak:

* M1: mindenkori állami TV, magyar tulajdonú
* M2: nem földi sugárzású, állami TV
* RTL Klub: CLT UFA S. A luxemburgi cég német leányvállalata a 49%-os tulajdonos.
* TV2: SBS. 81,5%-ban a német Pro Sieben tulajdonos.
* ATV: nem földi sugárzású kereskedelmi tv. Baloldali-liberális többségi tulajdonos a Hit Gyülekezetéhez tartozó Broadcast Project Kft., kisebb részben egy panamai cég.
* HírTv: jobboldali, 100%-os magyar tulajdonú.

Rádióadók:

* MR1 Kossuth, MR2 Petőfi állami adók
* Inforádió: nem egyértelmű irányultságú, a kormányváltás óta inkább jobboldali, magyar tulajdonú. Klubrádió: bal-liberális, magyar tulajdonú adó.
* Lánchíd Rádió: jobboldali, 100%-os magyar tulajdonú.

Internetes portálok:

* Index (CEMP csoport), Stop (OPT ügynöki Kft), Hírstart és Hírkereső (Népszava,TGD), Hír24 (Sanoma), Hírszerző (HVG-WAZ) mindegyik baloldali kötődésű. Origo (független), Gondola (Netriota Kft, konzervatív).

pandacsökiboborján 2011.07.20. 01:04:09

Szerintem ez a Cohn-Bandit ennyit ér,néhány hozzászólást egy éjszakai blogon. Ezt ő is tudja magáról,ezért használ erős szavakat.
A zsidózóktól azért megkérdezném,büszkék-e a "magyar" Nobel-díjasokra,vagy azok is büdös zsidók? Amúgy sztem meg Orbán cigány a kormánya meg vagy keresztapákból vagy volt kocsikból áll- Ez nagyobb gáz...

Fink Ployd 2011.07.20. 01:07:41

@Bathory: Mint Orbáné. És akkor mi van? Zavar?

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 01:10:36

@Fink Ployd: Igen zavar. De az jobban hogy egy körömtépkedő komcsi kápó lánya...

Kalmár 2011.07.20. 01:11:34

@Táskás Tóni: Nem arra. Az a te fantáziádban él. Arra a padlóra gondolok amin feküdtök hason, Cohnnal a seggetekben, de még most is lefelé kapartok.
Szerencsére jól haladtok. Jó utat.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2011.07.20. 01:12:57

tisztázzuk akkor ezt a dolgot: Cohn és Orbán egy szinten vannak, ha az egyik pedofil akkor a másik pontosan annyira elmeháborodott. van még kérdés?

Fink Ployd 2011.07.20. 01:19:34

@Bathory: Aha. És a mostani komcsik nem zavarnak? Akik ha szólsz kirúgatnak? Akik ha szólsz, rádküldik az AVH-t? 2011-ben? Ezek a komcsik nem zavarnak?

Lucky Larry Silverstein 2011.07.20. 01:22:26

@Fink Ployd: Közszféra? Remélem is hogy kirúgnak, világ legtermészetesebb dolga. ÁVH? Hagyjuk, késő van.

Fink Ployd 2011.07.20. 01:45:32

@Bathory: Na jó, késő van, dolgoznak azok holnap is:) De ha már szóba került a közszféra, gondolom közmédiára gondoltál: a módszer, az valami hánytató. Ezek a fideszes talpnyalók ennyire be voltak fosva? Hogy valaki netán el bírja szólni magát mondjuk az utolsó napjain? Áááá... ha valakik ennyire fosnak, akkor ott valami nagyon bűzlik. És ha ennyire félteni kell valamit a hatalomnak, akkor b.szhatja.

silver 2011.07.20. 03:39:30

hihetetlen, hogy mit esztek ezen a szerencsétlenen ... mintha valami kaliber lenne. addig amíg nem basztatta Orbánt, azt sem tudtátok, hogy létezik...

silver 2011.07.20. 03:42:03

azért van annak egy diszkrét bája, ahogy egyazon hozzászólásban ítéli el valaki a zsidózást és utána cigányozik :D

mehemed 2011.07.20. 04:22:48

@Bathory:

nade öszinték ki afaszt érdekel mit mond? a bisik ideje lejárt orbán kidobta az imf-et, szopatja a zsidókat ahol tudja. de a nagypolitikában is obama adabasz izraelnek ahol tud, putyin meg fűtené is a gázkamrát ha olyan lenne a helyzet, kina meg arabpárti.

komolytalan nimand mind, csak az ilyen fos "ujságok" mint a zsindex akar belőle személyiséget kreálni, csakhogy ahoz alap is kell, nem egy ilyen pedofil beteg féreg mint a kohn.

mehemed 2011.07.20. 04:24:18

"Orbán szánalmas alak, még száz százalékot sem tud hozni. Komolyan: engem ijesztene, ha a zöldek kétharmados többséggel rendelkeznének, azonnal kivándorolnék. Ez káros a demokráciának"

hát nem orbán nem érti a demokrácia lényegét....

whiterose 2011.07.20. 06:46:24

érdekes, érdekes. Itt jó pár "demokrácia bajnokot" (Conh-Bendit fant) lehetne bejelenteni a gyűlöletbeszédért.

whiterose 2011.07.20. 06:49:18

semmi normális példa már nincsen a balliberális oldalon? Pont Cohn-Bendit????? szegények!

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.20. 07:23:11

Nekem nem miniszterelnököm ez a kis Nemzeti szarkupac. Vele úgy fogok viselkedni az első adandó alakalommal, ( ami hamarosan eljő) mint a cigánnyal a kocsmában...kizavarom, de még az országból is.
Nekem a fidesz alkotmánya nem Alkotmányom...Tehát Szarok RÁ!!!!!
A borvirág Palkó az Astória jó elvtárs igazgatóhelyettese sem közt elnököm,..hanem egy buta tudatlan, köpönyegforgató, karrierista,. helyesírásból elégtelen faszfej!
HÁL ISTENNEK ÉBERED A NÉP!!!!!!! Sokan vagyunk már!!!!!

whiterose 2011.07.20. 07:34:14

@EZT ELKURTAD:
ilyen elqrók mint te vannak, de nem olyan sokan, nyugi. Vedd be a reggeli gyógyszert!

egy maréknyi dollár 2011.07.20. 07:45:42

"Orbán ...még 100%-ot sem tud hozni."
Annak idején a Hazafias Népfront teljesített rendre 98-99%-os szinten.
Orbán minusz 0,3%-a a hazánkban igenis létező demokráciát hivatott demonstrálni.Lám, az övéi közt is akad,akinek nem az ő pofázmánya tetszik legjobban.Még az is lehet,hogy az ő - gálánsan párttársára leadott - szavazatát jelzi ez a pár ezrelék.
Engem jobban aggaszt, hogy "Magyarország azonban tekintélyelvű állammá válik,amely sérti Európa szellemét és szerződéseit.Ezt nagyon pontosan nyomon kell követnünk. - És nyomon követik? - NEM?EGYÁLTALÁN NEM."
Szóval több önállóságot, kispajtások;az EU-oviaput nem érdekeljük különösebben.

maskep 2011.07.20. 07:46:07

@Hoppá!: "Egy zsidó emberre azt mondani, hogy zsidó, az dohszagú? Csak kérdem, nem kötöszködöm?"

Dehonnem! ,) Ha mégsem, akkor nem olvastad @Vivianna: jelzős szerkezeteit, gazdag szinoníma-szótárát,@diesel12: ,@zulu: és @midnight coder: eszmecseréjét a származás és a vélemény összefüggéséről. Sőt, még a saját vitaindítódat sem, amiben tömören összehoztad származására jellemző politikai motivációit, valamint ez alapján leáraztad bőrének értékét.

Kobres 2011.07.20. 07:49:23

@Gaius Plinius Secundus: Valaki pedig liberalisbol lett jobboldali, ateistabol bigott kereszteny...

Kalmár 2011.07.20. 07:51:44

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: "Sokan vagyunk már!!!!! "

Az biztos, sokan és egyre többen.
Mind belül a fejedben. A baj csak az, hogy egyszerre beszélnek.
:))))
Mióta rájöttél a sok eszeddel, hogy a kommentelést mégsem cenzúrázzák, ismét erőd teljében vagy.
(látod-látod, azt sem tudtad jól)

csoko20 2011.07.20. 07:52:24

Az EP Torgyán Józsija fikázza a magyarok új Horn Gyusziját.
Nem is tudom melyiket kéne jobban leszarni....

maskep 2011.07.20. 08:00:57

@Hoppá!: Hogy azért két dolgot tisztázzunk:

Mondjuk Cohn-Bendit származását felemlíteni, ez ugye talán normális. Ha odavaló. És ha valaki szerint zsidó származása odavaló, ahol politikai motivációit keressük, az már egy kicsit szagos. És nem is elemezném tovább, hogy az a zsidó Freud még mi mindent ki nem találna mondjuk a bőrének (mint testrészének) felbukkanásáról a tömör szövegben, és tárgyi értéket megjeleníteni, összefüggésben azon vágy átvitt értelmű, látens megjelenítésével, hogy dögöljön már meg. Satöbbi, satöbbi. Ezután ártatlan szemekkel rákérdezni arra, hogy ha valaki zsidó, arról miért dohszagú leírni, hogy zsidó (mily élvezet lehet ennek a szónak a leírása!), ez pofátlan szemforgatás.

Másrészt viszont, lehet, hogy én tévedtem el, és olyan helyen vagyok, ahol ez normális, illatos. Ez esetben elnézést kérek a fenti, hosszabb dühöngésért, és inkább más környezetben keresek beszélgetőtársakat.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.07.20. 08:09:52

:0

hogy a vörösök milyen jól értenek mások mocskolásához...
ez a kommenteken is látszik...

mondjuk ha érveik nincsenek mi mást tudnának tenni

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.07.20. 08:22:26

@billy reed: "Akkor emlékezzünk meg arról, hogy a mi nagy bölcs vezérünk -éljen és virágozzék!- mikor nemzetközi labdarúgó mérkőzést látogatott -öhm...tisztelt meg jelenlétével- a TV-képernyőn ez jelent meg: "Ferenc Gyurcsany Prime Minister of Hungary""

Az, hogy a műsor szerkesztője annyira szarik a munkájára, hogy ahhoz is lusta, hogy tájékozódjon az aktuális adatokról, az nem az Orbán kormányt vagy Orbán Viktor tevékenységét minősíti...

A szomszédos Ausztriában pl. 10 ismerősömből 8 nem tudja, hogy ki a Bundespräsident. Pedig az nem súlytalan ország és a saját vezetőjükről van szó.

Melchi Zadok 2011.07.20. 08:22:45

a fidesz nem antiszemita párt??
nem reprezentatív, de igen sokat mondó tény, hogy a blog.hu fideszes kommentelői között mennyi antiszemita emberke van.
milyen érdekes, soha nem gondoltam volna, hogy a kommunista érzelmű emberek (értsd fidesz szavazók) között ennyire felülreprezentált az anitszemitizmus.
vagy csak miután az elmútnyócév/gyurcsányahibás szofisztikáűlt érvrendszer végső kimerülése után ez az egy dolog maradt?

időközben látom wmiki is tiszteletét tette, ami nem jelent mást, hogy kommentek színvonala kezd kompatibilis lenni az ő értelmi képességeivel, szóval kóla csipsz jön a wmiki show! :))

Fatal Error! System Halted! 2011.07.20. 08:30:09

@Bathory:
@Bathory:
most komolyan, ki a véres kurva anyját érdekel, hogy zsidók? Nagyon fiatalkának kell lenni ahhoz, hogy csondálkozzon az ember azon, hogy a média nagy része zsidók tulajdonában van.

Biztos vagyok benne, hogy nagy évezettel nézed az echo tv-t, meg a hír tv-t, és olvasod a kurucinfot, viszont abban is, hogy más adókat is nézel, amik nem 100% magyar tulajdonban vannak, netán épp zsidókhoz köthetőek.
Hoppá, hisz itt vagy az indexen is, és nagyban kommentelsz egy zsidó főszerkeztő lapján, jézusmária!!

Szóval ezek után jobbra balra zsidózni, minimum idiotizmus.

Még mielőtt belekötnél, tudom, nem írtad, hogy nézed/nem nézed ezt és ezt, csak feltételezem, de ez remélem megengedhető számomra.

tovabb a jezsovi uton 2011.07.20. 08:33:47

@wmiki: vágásd már le a hajad baszki, ugy nézel ki mint dajcs tompika a fénykorában!!!!

Melchi Zadok 2011.07.20. 08:37:11

@tovabb a jezsovi uton: lófaszt, úgy néz, ki mint egy budapest tv-s távgyógyító, vagy mint egy a nyolcavanas évekből is kiörgedett Edda rajongó :))

Fatal Error! System Halted! 2011.07.20. 08:40:17

@wmiki: jól van mikike, menj vissza kapálni a blogodra.

@tovabb a jezsovi uton:
Nem ismered fel? Hisz a képen Brazo van, aki néz! Néz, és ezzel meggyógyítja az embereket.
Egy elveszett léleknek megszüntette a lábfázását is.

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.07.20. 08:43:33

@melchi zadok: Te.... lehet, hogy nem is őt ábrázolja az avatar, nem? :-)

EMU 2011.07.20. 08:46:28

szegény sötét Magyarország, lásd fentebb a hemzsegő rezgő hús szavát

tovabb a jezsovi uton 2011.07.20. 08:46:51

@Fatal Error! System Halted!: azt hittem, a a kedves kommentelőt ábrázolja a kép, ez a brazo eddig szerencsére kimaradt az életemből..)) orbán győzőnek meg a szex maradt volna ki az életéből.....(

DillingerEscapePlan 2011.07.20. 08:55:10

megnyugtatok mindenkit hogy a jobboldalon az ég világon senkit nem érdekel mit mond egy majom aki arról ír könyvet hogy kinek a pöcsével játszott az ovodában :)

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.07.20. 09:04:32

@tovabb a jezsovi uton: ez nem wmiki haja, neki kopasz a feje, ennél sokkal rondább.

Amúgy wmikiről minden egy helyen: wmiki.blog.hu

Amatőr 2011.07.20. 09:05:36

"Igen, a polgárok még rosszabbat is akarhatnak. Nagy a tekintélyelvűség iránti vágy, ezt láthatjuk Franciaországban Le Pen és Hollandiában Wilders példáján. Ez az érzés különösen erős Kelet-Európában. Láttuk ezt Lengyelországban is, de szerencsére ott felébredtek, és elküldték a Kaczynski-testvéreket. Magyarország azonban tekintélyelvű állammá válik, amely sérti Európa szellemét és szerződéseit. Ezt nagyon pontosan nyomon kell követnünk."

Igen, a polgárok még rosszabbat is akarhatnak; pl rendet, ami sajnos Kón barátunk számára egyenlő a fasizmussal.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.07.20. 09:06:26

@Kalmár: "Erkölcsi kérdésekben nem egy erkölcstelen féreg tanácsa a mérvadó. NEM? Nem állunk szóba ilyenekkel. Ez alapvetés."

Gyakori technika politikai újságírásban. Ezért mindig az első lépés az erkölcsi nullázás, valami kreatív megoldással, úgyse jár utána senki. Utána már nem kell rá figyelni.

Nem csoda, a politikai kommunikációt a lustákra és az ostobákra tervezték, azok vannak többen.

Kalmár 2011.07.20. 09:17:30

@flugi_: Nem vagytok többen. Szerencsére.
Neked tényleg utána kell járni, hogy ez a beteg állat az e, ami?
Nekem elég meghallgatni a szavait.
Érthetetlen, hogy egy olyan interjú után nektek mértékadó forrás ez a köcsög.
Szégyen rátok nézve.
Aki a farkát simogattatja ovisokkal és visszasimogat az nekem nem ember.
Ha ez neked belefér, akkor ugyanabban a cellában van a helyed.
És igen. Vannak olyan bűnök, amik a teljes embert vállalhatatlanná teszik.
Gondolod Mengeleének nem voltak érdekes felfedezései??
Ha élne az egészségügy átalakításában biztosan lennének javaslatai nem??
Elképesztő, hogy milyen emberekkel vállaltok közösséget. Ez a garancia az ellenzéki szerepre tartósan.
Az átlag választók nem vevők a hülye magyarázkodásra.
Fletó hazug, csaló. Az öszödi beszédet csűritek csavarjátok, de csak magatokat áltatjátok.
Cohn beszéde egy súlyosan beteg ember bűncselekményeit meséli el. Ezt is feleslegesen mentegetitek. Kit érdekel, hiogy a hülye Franciák lecsukták e?

Amíg ilyen címerállatok vannak a zászlókon, nem kell félnie a Fidesznek.
Remélem 2014-ben minden tv csatornán felsorakoztok e mögé a beteg páros mögé.
Köszönjük a segítséget.

KenSentMe 2011.07.20. 09:22:20

Elkeserítenek a kommentek. Kicsit mondjuk Cohn úr is, de mivel az emberek 95%-a hülyébb nála, ezért megbocsátom neki a hibáit (pl. mi ez a törpe-Napóleon dolog.. Napóleon eleve nem volt magas (168 cm).. Orbán nem hiszem, hogy kisebb nála).

Nem tudom, miért kell nektek ennyire a rend. Igazán megtanulhatnátok végre, hogy ha valaki rendet csinál, akkor 1.) ebből a haszon 80%-a az ő zsebébe vándorol 2.) ti isszátok meg a levét.

orgoványi erdőjáró 2011.07.20. 09:23:27

Egy kommunista pedofil vöröstengerész-gyalogos véleménye körülbelül annyira mérvadó, mint ez a blog. Lehet visítani, fröcsögni, hazudozni össze-vissza, de most Európa-szerte coki van a bolsevik/liberális senkiháziaknak. És legnagyobb fájdalmukra ez így is fog maradni. Az emberek tisztességes többsége megunta az élősködő kisebbség terrorját, mely a gazdasági világválságot is okozta, a liberális politikát, mely épp most dönti csődbe Görögországot és teszi tönkre az EU-t.
Azt üzenem ennek a kónbanditának és elvtársainak: lesz ez még rosszabb is nemsokára nekik, addig fussanak keletre, amíg tehetik...

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.07.20. 09:32:06

@VRbagoly: "Nem tudom, miért kell nektek ennyire a rend. Igazán megtanulhatnátok végre, hogy ha valaki rendet csinál, akkor 1.) ebből a haszon 80%-a az ő zsebébe vándorol 2.) ti isszátok meg a levét.
"

jaja.... akkor jobb a rendetlenség, ahol 99% tűnik el, és még jobban megisszuk a levét, mi?

Amatőr 2011.07.20. 09:41:03

@VRbagoly:" Nem tudom, miért kell nektek ennyire a rend."

Tudod azért, mert a lakosság döntő többsége egyszerű ember, szimplán csak élni szeretne és nincs igazán sem kedve, sem tehetsége a zavarosban halászni. Ha van munkája, akkor dolgozik és nem alternatíva számára a lopás. A rend számára biztonság az utcán és a toronyház liftjében, éjjel és nappal. Ez a döntő többség az, aki mindenért és mindenhol fizet; úgy a Tecsóban, mint a villamoson.
És jó sokáig lehet a hátán vágni a fát...

Fatal Error! System Halted! 2011.07.20. 09:42:39

@Kalmár:
A te fütykösödet is meghúzogatta valaki gyerekkorodban?
Te kis egysejtű féreg, conh-b-t egy lapon emlegetni mengelével, sok határon túlmegy.
Gondolom az sem zavar, ha cigány vezéredet lehitlerezik/mussolinizik.

Azért nem rossz eljátszani a gondolattal, hogy ha gyerekkorodban Mengele vigyázott volna rád, feltehetően nem lennél itt.

KenSentMe 2011.07.20. 09:46:40

@közlekedési bűnöző: Ne mossuk össze az anarchiát a liberalizmussal - úgy is mondhatnám, hogy a rendetlenségnek sok fajtája létezik. Abban a fajta rendetlenségben, amiben mindenki egymást ellenrőzi, kevesebb tűnik el, mint abban, amikor a tejlhatalmú párt uralkodik a földek felett.

Nem csak a nácizmus az anarchia alternatívája, ne állítsd be úgy, mintha a dolgok megoldására a nemzetvezet kijelölése volna az egyetlen lehetőség - bár néha azt gondolom, hogy az emberek ennél a megoldásnál nem érdemelnek jobbat.

Lasombra 2011.07.20. 09:49:31

tudom, meg fogom bánni, de megszólítom az urat

@wmiki: "hogy a vörösök milyen jól értenek mások mocskolásához...
ez a kommenteken is látszik..."

de még mennyire, hogy látszik.
mivel épp ráérek, nyomattam egy szörcsöt a "pedofil", "zsidó", "szemét" karaktersorokra, és lejegyzeteltem, kinél merültek ki az érvek DCB kijelentéseinek tartalma HELYETT, DCB személye ellen.

csekidát!
Vivianna, Vincenzo90, Antianyag, Kalmár, ne hazudozz már megint, troll ellenpólus, Báthory, mehemed

csupa komcsilibsibolsiorbánellenes kommentelő. hogy milyenek ezek a vörösök! hallatlan.

DillingerEscapePlan 2011.07.20. 09:53:39

@VRbagoly: a liberalizmus egy kártékony, természetellenes eszme.

KenSentMe 2011.07.20. 09:57:52

@Dillinger: A krumplibogár pedig egy elfajzott madárfióka és egy susulyka szerelemgyereke.

DillingerEscapePlan 2011.07.20. 09:59:41

@VRbagoly: ne poénkodj libsi mer szarok a vicceid. inkább támogasd a megélhetési bűnözést amit kuncze apádék legalizáltak.

Nazarin 2011.07.20. 10:01:11

@Fatal Error! System Halted!: Hú, látom ez betalált nálad! :DDD

KenSentMe 2011.07.20. 10:03:33

@Dillinger: Ez nem vicc volt, te nyomorult krumplibogárimádó. Azt hiszed, hogy ellehetetlenítheted a krumplibogár elleni hadjáratunkat, ha viccnek állítod be igaz szavaimat? Ó, te torz szatír. Menj a krumplibogaraidhoz, és csókolgasd őket a veteményesben.

Nazarin 2011.07.20. 10:04:02

@Fatal Error! System Halted!: megcáfolni persze nem tudod, ezért ideokádsz egy minősíthetetlen tahóságot. Ennyit rólad. :D

éseztígyhogy? 2011.07.20. 10:09:15

Megpróbáltam, de sajnos nem tudom elolvasni a cikket érdeklődésem ellenére se, mert ez a fickó első látásra annyira irritáló volt, hogy az még egy politikustól is túlzó, egyszerűen látom magam előtt a vigyorát, és elképzelem ahogy szájba csapom egy szívlapáttal. :D

Kár volt kirakni azt a nagy képet. :(

Fatal Error! System Halted! 2011.07.20. 10:09:42

@Nazarin:
és te tudod bizonyítani? akkor fogd be a pofád.

Kotkodus 2011.07.20. 10:15:47

@Kalmár: nem lehet, hogy cb nagyobb tapasztalattal rendelkezik a demokráciáról, mint viktorka?
alapvetően neki nem érdeke a felhajtás (egy szerencsétlen kisország még-szerencsétlenebb miniszterelnöke ellen) és mégis felvállalja...
inkább gondolkozz el azon amit mond és ne a hírtv-s kliséket hangoztasd...

persze, te a könnyebbik utat választottad... diszkreditáljátok a szószólót és így (magyarországon) nem kell foglalkozni azzal amit mond...

tudom, hogy neked az európai értékrend semmit sem jelent, de abban az értékrendben viktorka nem igazán előzi meg cb-et...

szídjátok nyugodtan cb-et a polgári körötökben, de attól viktorka ugyanaz a szerencsétlen kisebbségi komplexusos törpe-napóleon marad akivé vált az ifjú kommunistából konzervatív kereszténnyé válás útján...

blah 2011.07.20. 10:22:48

Totálisan igaza van ennek az ürgének. Ebben az országban nagyon sokan nem értik a demokráciát, összemossák az eddigi rossz tapasztalatokkal amit pont a demokrácia gyakorlásának hiánya szült. Ezt Viktor rendesen kihasználja. Nem is lesz itt demokrácia még kb 30-40 évig amíg ki nem halnak a kommunizmusban nevelkedett emberek akik eléggé meg vannak zavarodva (azokat komcsizzák akik szót emelnek a demokrácia érdekében...), fogalmuk sincs mit jelent ez a lehetőség, nem tudnak élni vele és inkább újra rábízzák az ország kulcsát a tekintélyelvű rablókra mert emlékeikben úgy él, hogy az működött. Így legalább nekik nem kell csinálni semmit a saját boldogulásukért. Kérdem én, ha azt se tudják mi az ami előbbre visz akkor hogyan tudnak választani? Fogalma sincs senkinek a gazdaság működéséről csak a pénzt meg a jólétet követeli és elhisz bárkinek bármit aki ezt ígéri. Na ez van ma és még ez lesz egy darabig. Szóval ha bűnöst kerestek, a naívságotokat kihasználó politikusok mellett leginkább magatokra mutogassatok...

transistor 2011.07.20. 10:39:26

Azoknak akik nem hiszik hogy pedofil, ajánlom a következő videót (angolul nem árt tudni):
blip.tv/fdesouche/daniel-cohn-bendit-2237075

A wiki oldala is érdekes információkkal szolgál.

Azt leszarom hogy zsidó.

Alamio 2011.07.20. 10:46:02

@melchi zadok: Honnan veszed, hogy aki zsidózik itt, az Fidesz-szavazó? Jobbikos, MSZP-s (igen, ilyent is láttam), vagy úgy natúrban független nem lehet?
Perjudikálsz.

Azonban Te sem foglalkozol a poszttal, és az interjúalannyal. Ő lenne a példakép? Ő az alternatíva? Ő Európa?
Bár politikai irányom nem ez, tőle még Gyurcsányt is megvédeném, annyira hiteltelen. Megrendelésre érkező politikai stand upos, aki annak sem bírt utánanézni, hogy a preambulum általa idézett mondata a Himnuszból van.
Látszik, hogy a magyar liberálisok egy részénak nincsenek valódi értékeik, hogy ezt a haknikirályt hívják és interjúztatják.

blah 2011.07.20. 10:55:49

@Alamio: a konzervatív mióta liberális...? Inkább azzal kellene foglalkozni amit mondott, mert abban eléggé igaza van.

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.07.20. 11:05:58

@VRbagoly:

"Ne mossuk össze az anarchiát a liberalizmussal - úgy is mondhatnám, hogy a rendetlenségnek sok fajtája létezik. Abban a fajta rendetlenségben, amiben mindenki egymást ellenrőzi, kevesebb tűnik el, mint abban, amikor a tejlhatalmú párt uralkodik a földek felett."

És szerinted az SZDSZ-MSZP-nek sikerült valami ilyesmit összehozni?
Mert szerintem csak a zsebüket tömték.

Egyébként szerintem a liberalizmus nagyszerű dolog. Lenne.... ha sikerült volna megvalósítani.

Húsleves 2011.07.20. 11:25:10

@blah:
Jancsó Miklós is olyasmiket nyilatkozott legutóbbi filmje bemutatója után, hogy a közönség nem érett meg a filmjére, de erre már a kritikusok sem voltak vevők. Az olyan érvelés, hogy az emberek nem értik a demokráciát, nem nőttek fel hozzá, stb., kb. annyit ér, mint az ilyen Jancsó félék érvelése. Ha a te demokráciafelfogásod tökéletes, racionális embereket feltételez, akkor annak annyi köze van a realitáshoz, mint a tudományos szocializmusnak. A demokráciához nem kellenek tökéletes emberek, éppen az a lényege, hogy - jobb híján - elfogadjuk a többség döntését. Nincs a választási eredményben semmi furcsa. Nincs ma több FIDESZ szavazó, mint korábban volt, az eredmény ami született, a protest szavazóknak köszönhető. Azoknak a protest szavazóknak, akik bár nem feltétlenül szeretik a FIDESZ-t, de elegük lett már abból, hogy a toleráns baloldal állandóan az emberekre mutogat, hogy nem érettek a demokráciára, alkalmatlanok, buták, rasszisták, meg hasonlók. Úgyhogy, ha még mindig itt tartotok, mutogassatok csak az emberekre, sőt, javaslom, hogy a "megújuló" baloldal következő választási kampánytémája is az legyen, hogy bár utálják és lenézik ezt a népet, de valamiért (vajon miért?) esetleg elvállalnák a kormányzást. Persze nem ígérhetnek mást, csak vért és könnyeket, meg nagyon frappáns magyarázatokat arra, hogy miért nem lehet ilyen népet eredményesen kormányozni.

Alamio 2011.07.20. 11:30:02

@blah: Leírtam már a véleményem. A konklúzióm az volt, hogy nehezen lehetne megfogalmazni (és nem a személytől függően) az általam képviselt nézetrendszer ellenkezőjét.
Tulajdonképpen egyetlen állításával sem értek egyet. Sem Merkelékről, sem az EU-ról, sem az EUROról, sem Orbánról, sem a Médiatörvényről.

Amúgy az, hogy egy külföldi liberális Magyarország konzervatív-keresztény öndefiníciójú kormányát és népét az antiszemitizmus és nacionalizmus fészkének állítja be már kezd unalmas lenni. Az meg főleg érdekes, hogy mi köze a belügyeinkhez. Mi sem szólunk bele a francia alkotmányba.

blah 2011.07.20. 11:40:57

@Húsleves: egy cseppet félreértettél. Nem vagyok éppen baloldali szavazó sem. A tény viszont tény. Ahogy te is az előző kormányra mutogatsz közben nem veszed észre, hogy amit a jelenlegi csinál az a demokrácia csorbítása. Nem tökéletes emberekről kéne beszélni hanem valamennyire tájékozott szavazók kellenének akik tudják mit kellene látniuk ahhoz, hogy a boldogulásukra legyen esély és nem a magyar valóságban eltorzult akármit kellene kinevezni demokráciának... csak pár példa: a liberalizmust, a kapitalizmust mind mind úgy állítják be mintha erről szólna a demokrácia. A jelenlegi kormányt meg jobboldalinak hiszi mindenki miközben amit csinálnak abban semmi jobboldali nincs. Remélem már kapizsgálod mire céloztam. Eddig egyetlen kormány sem hozott olyan gazdasági döntéseket amitől egy kicsit is lett volna esélye erősödni a magyar gazdaságnak. Persze ezt sem látják az emberek mert gőzük sincs róla. "Jobb" vagy bal oldalon egyaránt a szeretett pártnak hisznek és nem a saját szemüknek mert nem képesek az öngondoskodásra, a gondolkodásra, úgy van vele mindenki, hogy ők vannak fent, ők az okosabbak, majd ők tudják és inkább szimpátia alapon, valami hazudott értékrend alapján választanak. Arra rá is tapintottál, hogy ezt ki is használják csak azt nem látod, hogy a fidesz detto. Van még kérdés?

blah 2011.07.20. 11:45:23

@Alamio: mondjuk annyi köze van hozzá, hogy EGY közösség része vagyunk ahonnan elég sok pénzt öntenek az országba. Valamint e közösségben mindenkinek a jogait meg kell védeni és nem csak az éppen regnáló kormány szimpatizánsaiét. Ez az ellensúly kell mert ettől működik a demokrácia. Ez bizony szúrja Orbán szemét és itthon mindent megtesz annak érdekében, hogy ez az ellensúly eltűnjön.

Alamio 2011.07.20. 11:49:30

@blah: Most tévedsz. Vannak dolgok (EU pénzek elosztása, EU normák betartása) amihez köze van.
Egy alkotmány viszont az únión belül is deklarált belügy. Ha a Médiatörvény megfelelt a Velencei bizottságnak a 3 módosítással, immáron ahhoz sincs köze. Lévén az nem az ő kompetenciája, hanem a bizottságé.

Melchi Zadok 2011.07.20. 11:52:31

@Alamio: onnan, hogy több nick korábban (más posztok alatt) már kinyilvánította eme irányultságát.
nem mellesleg ha van valami közös a "nemfideszesekben", az pont az, hogy hogy ki nem állhatják és lassan már szenvedéllyel gyűlölik a fideszt és orbán viktort. (egyébként azok akiket nem leng körül ez a negédes regresszív ájulat, nos azok számára csupán a szavaik vs tetteik okán nem is jut más opció lassan)

nem nagyon hiszem, hogy a zsidózók itt csupa jobbikosok lennének. a #1 párttagkönyv tulajdonos szlovák rendszámos zsurnlisztát nehezen lehetne jobbikosnak titulálni.
a műveinek hatása viszont remekül megfigyelhető sok, magát jobboldalinak valló, de szinte minden tekintetben tekintélyuralmi párti kommancs szánalmas irkálmányain.

blah 2011.07.20. 12:03:20

@Alamio: A vélemény kinyilvánításához sincs joga? Ugyanis ennyit tesz. Ez is érdekes hozzáállás, hogy csak addig van közük valamihez amíg adnak valamit... Valamint kell, hogy ellenőrizzék mi megy az egyes tagállamokban, ugyanis ismétlem, egy közösséghez tartozunk. Igazolva van amit írtam? Eltünteti Orbán az ellensúlyt? El. Akkor ha itthon nincs örülni kéne, hogy még külföldről foglalkoznak velünk. Persze ez sokaknak nem tetszik akik nem hisznek a demokráciában... Azt kéne belátni, hogy nincs olyan, hogy valakinek vagy valakiknek teljesen igazuk van. A fidesz részéről meg pont ez megy: mi vagyunk az okosak mindenki más meg hülye. Az mszp is hasonló, de árnyaltabb véleményen volt de legalább nem akarta ennyire célzottan eltüntetni az ellenfeleit. Persze ez nem mentesíti őket semmi alól. Azért ez az alkotmány is megérne egy misét, hogy milyen faszságok kerültek bele, de mindennapi életünkre kevésbé gyakorol hatást mint pl a médiatörvény és a médiában véghez menő tisztogatások...

Húsleves 2011.07.20. 12:07:01

@blah:
Nem értettelek félre, remélem te se. Tudod nem csak a választók egyszerű emberek, hanem például a fizikusok is. Ha az elektronok nem úgy viselkednek, ahogy szerintük kellene, akkor nem az elektronokban keresik a hibát, hanem magukban.

blah 2011.07.20. 12:13:31

@Húsleves: bakker amiket írsz azon nem tudok kiigazodni. Egyszer a politika oldaláról közelíted a kérdést egyszer meg az embereléről... Össze vissza érvelsz, amit most leírtál az pl engem igazol.

Húsleves 2011.07.20. 12:19:13

@blah:
Nyugodj meg, minden téged igazol. A külvilág csak zavaró tényező, az igazság benned van :-)

Alamio 2011.07.20. 12:22:24

@melchi zadok: Tudom, hogy szimbolikus akartál lenni, de az 1-es párttagkönyv Kövéré.
Ha nekem nem hiszel, a Népszabinak talán: nol.hu/belfold/20100505-fideszes__selyemzsinor_

És hiába akarod a Fideszesekre varrni az antiszemitizmust. Bennem pl. nem találsz. Benned viszont látom a Fideszesek iránti olthatatlan gylöletet. Amúgy ezt az érzelmet nem is értem. Sok Fideszessel találkozok, és a többségük (én sem) nem gyűlöli Gyurcsányt. Van róla véleményünk, de ilyen zsigeri gyűlölet, mint amit az állítólag liberális, ill. állítóag szocialista oldal képvisel Orbánnal és pártjával szemben van, nincs. Kártékonynak tartom végletesen. De gyűlölni?

Külön vicc számomra, hogy egy létező kommunista utódpárt tanítványai és tagjai kommunistázzák most az egyébként pragmatikus politikát folytató Fideszt. Könny szökik a szemembe, hogy az egykori pártállami múltból 94-ben még nyíltan táplálkozó MSZP és koalíciós partnerének hordaléka mennyire fenn van akadva némely lépésen, és kiáltja Kádár János szellemét. Főként azok, akik akkoriban épp abból éltek, hogy a Kádár-rendszer áll és "működik".

@blah: Ellenőrizni is joguk van. Csak nem Cohn-Benditnek, hanem a fent említett bizottságnak. Oktatsz demokrációból, miközben az únió felépítményét nem is ismered. Javaslom olvasásnak az EP-t és annak jogköreit- ennek tagja Cohn-Bendit.
Minimum lehülyézném azt a magyar képviselőt, aki bírálni meri a francia alkotmányt... Mi közünk hozzá? Ugyanez a véleményem visszafelé is. A képviselő sosem csupán "él a véleménnyílvánításhoz való jogával". Ő képvisel valamit. Ez az ember leginkább az idiotizmust, és a "mindenkinél mindent jobban tudok, mert Ti nem vagytok demokraták de én igen, parasztok" mentalitást. Nekem legalábbis ez sugárzik.

Kérlek indokokkal sorold, miben is tünteti el Orbán az ellensúlyt.

blah 2011.07.20. 12:26:57

@Húsleves: azt nem veszed észre, hogy pont ezzel állsz hadilábon amit itt cinikusan írsz? Nem tudsz érvelni csak össze vissza csavargatni a szavakat, hogy önigazolást nyerj és a végén még engem akarsz hülyének nézni... Ki vagy te, Orbán Viktor újabb imádója? Egy újabb fidesz droid akinek megkérdőjeleztem a hitét és egyből támad? Biztos sokszor hallotad már, de nem kéne olyan dologgal foglalkozni amihez nem értessz...

gipsz1234 2011.07.20. 12:32:57

@Alamio: "Amúgy az, hogy egy külföldi liberális Magyarország konzervatív-keresztény öndefiníciójú kormányát és népét az antiszemitizmus és nacionalizmus fészkének állítja be már kezd unalmas lenni. Az meg főleg érdekes, hogy mi köze a belügyeinkhez. Mi sem szólunk bele a francia alkotmányba."

Sőt mi még a magyar alkotmányba sem szólunk (szólhattunk) bele.
Nálam meg az kezd unalmas lenni hogy Cohn-Bendit kapcsán a legtöbb mélymagyarnak a zsidózás az első reakciója. Egyébként Cohn-Bendit sokkal inkább europer mint Orbán Viktor.

Húsleves 2011.07.20. 12:40:48

@blah:
De igen, nagyon sok mindent észre lehet venni, főleg azt, hogy mi minden következik neked a párbeszédünkből.
Még szerencse hogy nem ragadnak magaddal az érzelmeid, és így megmaradsz az olyan objekív érvelésnél, hogy a vitapartnered Orbánimádó fidesz droid, aki olyan dologhoz szól hozzá, amihez nem ért :-)
Csak az a kár, hogy ezt a blogot már levették az indexről, így nem sokan látják, hogyan hengerli le a pallérozott baloldali elme az egyszerű választópógárt.

gipsz1234 2011.07.20. 12:42:12

@Alamio:" Kérlek indokokkal sorold, miben is tünteti el Orbán az ellensúlyt."
AB jogainak megnyirbálása+ párthuszárokkal történő bővítése.. Megyei kormányhivatalok mindenhatósága a pénzelosztásban. Polt Péter. Ügyészség eldönti melyik bíróságon tárgyaljanak adott pert. 48 óra ügyvédmentesség, Sztrájkjogok erőteljes megnyirbálása, Médiatörvény gumiparagrafusai, melyek alkalmasak a a sajtó megfélemlítésére.

blah 2011.07.20. 12:45:33

@Húsleves: oh hát ha nem tetszik a személyeskedés akkor nem kell elkezdeni. Most se túl sok érvet hoztál fel, aztán a szövegértéssel is egy kicsit hadilábon állsz. Baloldali... na persze kössz, hogy megmondod hova álljak. Egyben igazad van, tényleg elég egyszerű vagy.

blah 2011.07.20. 12:49:10

@Alamio: pl a központi hírügynökséggel vagy mi a töknek hívják. Mindenhol ugyanaz a cenzúrázott baromság megy. Aztán, azoknak a bizottságoknak a hatáskörét csorbítja vagy egyből kinyírja amelyek a kormány munkáját hivatottak felügyelni, csorbítja az alkotmánybíróság hatáskörét. Bebetonozza a saját embereit hosszú időre. Most hirtelen ennyi jutott eszembe.
Aztán az EU működése és a demokrácia működésének ismerete nem ugyanaz, ezt kár is összemosni. Itt nem is arról van szó, hogy az a francia ürge hű de okos és mindenben igaza van, de amikre rámutatott azokon érdemes elgondolkodni és nem élből elutasítani meg a retorikáján csámcsogni...

Húsleves 2011.07.20. 16:31:51

@blah:
Tévedsz blah fiam, nagyon is tetszik, amikor a hozzád hasonlóknak csak a személyeskedés marad. Ebből látják az olvasók, hogy a nagy duma mögött nincs semmi, csak egy durcás kisgyerek, akinek elvették a játékát :-)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.07.20. 22:04:45

@Kalmár: "Neked tényleg utána kell járni, hogy ez a beteg állat az e, ami?
Nekem elég meghallgatni a szavait."

Talán nem lep meg, hogy ezt nem hiszem el. Sőt, valószínűleg az sem lep meg, hogy a post záradékát tartom közelebbinek a valósághoz, mint a kurucinfó-magyarhirlap vonal közléseit.

A legviccesebb pedig az, hogy gyönyörűen alátámasztottad a mondandómat a reakcióddal :D tökéletesen elhiszed a pedofilvádakat, ez nyilvánvaló. És komolyan veszed, hogy egy európai párt vezetője pozícióban tudna maradni, ha ennyire nyilvánvaló támadási felületei lennének.

Sőt, követed a mocskolódó média módszereit, és azonnal rámfogod, hogy közösséget vállalok erkölcsileg alja népekkel, hogy aztán már rám is tudd mondani, hogy úgyse kell rám odafigyelni :) Gyönyörű :)

brlv24 2011.07.22. 00:38:44

És ez a másik bohóc meddig maradhat az EP-ben?:)
A megnyilvánulása semmivel nem különb a törpéjénél...sőt...

Camappa 2011.07.22. 13:47:28

@Pszientológus: :DDD Te szerencsétlen hülye. Látod, hogy fejben egy kutya szintjén vagy? Bekaptad a csalit, rágcsálod a csontot. Na eriggy vissza az iskolapadba, tanulj még egy kicsit.
süti beállítások módosítása