Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Egy elfelejtett Fidesz üzenet a múltból

2011.01.04. 16:28 | balközép | 135 komment

Címkék: média fidesz 2003

A jobboldal az MSZP kormányzását gyakran illette „diktatórikus” illetve „diktatúra” jelzővel. Szerencsére azonban, 2010 tavaszán kétharmaddal győzött a demokrácia… de hogy annak milyen kritériumai vannak, hívjuk segítségül a Fidesz illetékes szaktagozatának egy 2003-as levelét. Szerencsére, ilyen piti demokrácia rombolás már elő sem fordulhat nálunk!

 

(A most következő közlemény eredetije megtekinthető a fidesz.hu-n)

A Fidesz Kulturális Tagozata megdöbbentőnek és elfogadhatatlannak tartja azt a hatalmi arroganciát, amellyel Medgyessy Péter beleavatkozik a közszolgálati televíziók hírszerkesztésébe. Ezért keddi közleményében felszólítja a miniszterelnököt, hogy a kormányt irányítsa és ne a közszolgálati televíziók híradóit szerkessze.

A Fidesz Kulturális Tagozata felszólítja Medgyessy Pétert, hogy a kormányt irányítsa és ne a közszolgálati televíziók híradóit szerkessze.
A Magyar Televízió híradója szerkesztőinek leváltása után Medgyessy Péter a Duna Televízió híradója szerkesztőinek is közvetlen utasításokat kíván adni - derül ki a Magyar Nemzet mai híradásaiból.


Medgyessy Magyar Televízióban tett látogatása után leváltották a Híradó főszerkesztőjét, mert a miniszterelnök kifejezte elégedetlenségét. A Duna Televízió esetében brutálisabban járt el: magához "kérette" a Duna TV elnökét, s - ki-ki elképzelheti, milyen módon - közölte vele a híradó szerkesztésével kapcsolatos kívánságait.


A Fidesz Kulturális Tagozata megdöbbentőnek és elfogadhatatlannak tartja azt a hatalmi arroganciát, amellyel Medgyessy Péter beleavatkozik a közszolgálati televíziók hírszerkesztésébe. Felszólítjuk a miniszterelnököt, hogy diktatórikus törekvéseit szüntesse be!


Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába.


Kéréssel fordulunk ezért a magyar és a nemzetközi sajtó képviselőihez, hogy a fenti - nézetünk szerint demokráciában elfogadhatatlan - törekvések ellen emelje fel a szavát.
Meggyőződésünk, hogy Medgyessy magatartása az Európai Unió bármely országában a kormányfő lemondását vonná maga után. Nálunk, mint tudjuk, még a titkosszolgálati múlt sem elegendő erre.

Budapest, 2003. október 21.


A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség
Kulturális Tagozatának
Elnöksége

fidesz.hu
 

· 4 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr552560283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: December 21.: Semmi. 2011.01.05. 00:00:27

A kortárs véleményformálók ritkán érzékelik a szimbolikus fordulópontokat. Mostanság mégis abban a kegyelmi állapotban leledzünk, hogy akad egy mozzanat, amit már az itt és most is jelentősnek láttat.Lehet, hogy mégsem könnyű ebben az országban az amúg...

Trackback: A sajtószabadság vége? 2011.01.04. 23:13:43

Ténytár A “médiaalkotmánynak” nevezett törvény jelentősen átalakítja a magyar elektronikus médiumok rendszerét, változtat

Trackback: Schmitt Pál a nyelvművelő: "Itt van, pedig senki se hívta" 2011.01.04. 23:09:45

Bizony adódnak az életben vesztes helyzetek, amikor nincs merre tovább, egyszerűen és becsülettel (büszkeséggel?) be kell fejezni a vergődést. Persze kellemetlen meg marhára ciki, ráadásul még az önérzet is recseg-ropog (bár az alázat, nem pedig az alá...

Trackback: Dőlnek a külföldi bírálatok a médiatörvényre 2011.01.04. 21:53:56

A Hírszerző mai címlapja:És egy találós kérdés:Vajon mi a közös a következő lapokban?Economist; The Guardian; New York Times; San Francisco Chronicle; Washington Post; The Denver Post; Los Angeles Times; Florida Today; Le Monde, Le Figaro; Le Matin, De...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.04. 16:47:59

na, ez tök jó, hogy megtaláltátok végre :)

de jó lenne, ha szólnátok Török Zsoltnak közben, hogy húzzon a francba, mert olyan barom, hogy arra nincsenek szavak:
"A francia kormány csatlakozott a német, angol, luxemburgi, osztrák, lengyel, svájci, olasz, szlovák, belga, amerikai, orosz média- és kormánykritikákhoz, melyek a Fidesz-KDNP bűnszövetség médiatörvényét támadták” – reagált Francois Baroin szavaira Török Zsolt.

orosz médiakritika??????????? hol, mikor?????????????

hát ez egy idióta, na ezért tart ott az mszp, ahol, mert pl ilyen a szóvivő. + a bűnszövetség jelző is minek? jöhet a Hagyózás mandinerből. Hülyék

RedRobotrooper 2011.01.04. 17:23:45

Egy mondatos ellenzéki blog, naponta frissülve: egymondatban.blogspot.com/

Fideszman 2011.01.04. 21:10:12

Sosem felejtem el a Medgyessy diktatúrát. A kommunizmus legsötétebb időszaka volt, az a korszak amikor megszületett gyurcsányi, az országot tönkretevő rém. Az a szörny aki ellopta Magyarország jövőjét. Hitelt vett fel a nevükben, felvette a pénzt és az offshore lovagjaival kimenekítette svájci bankszámlákra. Ezért tartunk itt.

hazug fidesznyik (törölt) 2011.01.04. 21:20:42

@nagymagyarmagyar: Azt nem tetted hozzá, hogy a 100 lépés programjával teljesen kirabolták a zembereket, éhínség és madárinfluenza pusztított... a kormány elvette a nyugdíjakat és állami tulajdonnak minősítette a magán bankszámlákat...az emberek kukába dobálták a csecsemőket, mert nem tudták őket etetni... aztán meg egymást kezdték el gyilkolni (napi hírek), hogy több jusson a túlélőknek...
Aztán jött Orbán Viktor kedves vezető, minden magyarok hőn szeretett legitim vezére, aki nyolc hónap alatt mindent helyre tett (manapság már kerítésről eszem a kolbászt, a fizetésem felét meg visszautalom az államnak, mert így már sok).
Éljen Orbán Viktor elvtárs, aki az elveink szerint vezeti a népet!

Vanek főfoglár úr. 2011.01.04. 21:26:38

Belpo!
média- és kormánykritika!!!!
Tessék már értelmesen olvasni, mielőtt lehülyézel valakit!
És igen, a Pravda jól helyretette a nadyreményűt.

nagymagyarmagyar.
Helyből 5 milliós büntetés az új médiatörvény szerint :)
plusz társtettesként elkövetett sikkasztás miatt 10 év kóter.
Ügyes vagy!

Fideszman 2011.01.04. 21:28:04

@hazug fidesznyik: Nem kell gúnyolódni elvtárs. Én csak röhögök rajtad kisebbségen, mert tévedés ne essék, te egy kisebbség vagy, innen látom. Te és a 15 nyugger haverod nyugodtan mehettek tüntetni, majd jól kiröhöglek. Törődj bele, hogy a kommunizmusnak vége lett tavasszal, mert a forradalom elsöpört benneteket. Gyurcsányi a rém, bajnai a gordon mind bilincsben végzi, mert ők a népünk ellenségei. Természetesen nem a te népedé, te idegenszívű. Én igazi szittya vagyok, ismerem a székely himnuszt és tudok rovásírással írni miközben szájjal dobolok a sámán dobomon.

Dervenkál Egon 2011.01.04. 21:34:12

@nagymagyarmagyar: erre vered magad, én meg már a bölcsiben üvöltöttem az "Interkontinenciálét"!!!!

Fideszman 2011.01.04. 21:37:47

@Dervenkál Egon: Minden tiszteletem a tiéd. Ellenben én 12 éve Fidesz szavazó vagyok és személyes jó barátom egy olyan ember aki kezet fogott Semjén Zsolttal. Ezen kívül minden Fidesz gyűlésen ott vagyok, enyém a legnagyobb Magyar zászló, erről a tvn keresztül is megismerhetsz.

bandos 2011.01.04. 21:38:17

No, hát ebből látszik pontosan, hogy eddig is így működött ez mindig.
Csak most a konzervatívok vennék kezükbe a médiát, és ehhez nincs hozzászokva a libsi réteg (nyugaton sem, mint látszik reakciójukból).

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.01.04. 21:40:53

Ejj, ilyen sokáig tartott ezt előkotorni, pedig látom magam előtt a lázas kutakodást... Piskóták vagytok :).

TaZ (törölt) 2011.01.04. 21:42:02

Ti sok okosok meg felultok a trollnak :)

moncayo 2011.01.04. 21:42:34

@nagymagyarmagyar: Pali bá! Miért írsz álnéven? Tudjuk, hogy kötelező írogatnod, hogy gyakorold a helyesírást, de miért álnéven teszed?

asola 2011.01.04. 21:42:44

@nagymagyarmagyar:
Kommunizmust most van, amióta a Fidesz kormányra került !!!

Tudod, erőszakos államosítás, kőkemény médiacenzúra, folyamatos hazudozás mindenről, ami csak mozog (lásd a MANYUP-ok ellopták a pénzt).

Röhögjél csak boldogan, serintem elég gyorsan el fog múlni a jókedved. És a saját hőn szeretett kormányod fogja elvenni.

puffatag 2011.01.04. 21:47:40

@mimindannyian: te féreg, megyesi a közmédiában leváltotta a fideSS tolvajokat, kb 50 milliárdot loptak... most meg MINDEN média száját akarják befogni... dehát nálatok ez menő, bohócot csináltok magatokból, ahogy véditek a védhetetlent

különvélemény 2011.01.04. 21:48:10

Hát ilyet...
És nem jelent meg a WP-ben 30 publikáció ezzel kapcsolatban?
Micsoda meglepetés...

Melee 2011.01.04. 21:48:11

Kedves blogger, elírtad a hivatkozó mondatot:
(A most következő közlemény eredetije megtekinthető a fidesz.hu-n)
Helyesen
(A most következő közlemény eredetije MÉG megtekinthető a fidesz.hu-n)

Amúgy meg nem értem mi a bajod ezzel a szöveggel A következőket írták.
"Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus..."
Látsz te most ilyen, a közlemény által hivatkozott politikust a kormányban? Nem? Akkor meg minek hőbörögsz itt fel's alá???

Fideszman 2011.01.04. 21:52:14

@asola: Nekem tavasz óta jó kedvem van amióta látom a savanyú fejed. Ez már boldoggá tesz, nem érdekel mit csinálnak a nyugdíjakkal, a lényeg hogy te meg a haverjaid szenvedjenek végre, úgy ahogy én szenvedtem 8 évig minden nap. Tudod mi volt itt az elmúlt 8 évben? Munkanélküliség, zűrzavar, buziparádék minden hétvégén, családok váltak földönfutóvá amiért gyurcsányi a nevükben vett fel hiteleket és szerencsétlenek nem tudták visszafizetni, ez után gyurcsányi még a házukat is elvette a cégeihez közelálló bankokon keresztül. Hagy ne mutassam meg a bizonyítékokat ami világosan bebizonyítja, hogy a vörösiszap is a maszoposok miatt folyt ki, mert csak papíron ellenőrizték a gátakat az elmúlt 8 évben. Az áradások is azért vannak, mert az elmúlt 8 évben a folyószabályozásra szánt pénzek eltűntek nokiás dobozokban. Szóval a helyedben mélyen kussolnék és örülnék, hogy nem bilincsben ülök egy cellában most, 4 mexikóival.

Melee 2011.01.04. 21:59:42

@nagymagyarmagyar: A vörösiszap-tároló gátjának működési engedélyét utoljára az Illés Zoltán által vezetett tárca újította meg, a papíron az újonnan kinevezett vezetők aláírásai vannak. Ők is Gyurcsány bérencei? Basszus, a komcsik már a spájzban vannak!!
Most, a 220-as svájci frankkal mennyivel könnyebben vissza lehet majd fizetni a hiteleket, mint tavaly ilyenkor a 180-assal!
Mielőtt még nekem esel, nem szavaztam az MSZP-re, és most is fenntartom az egy évvel ezelőtti állításom, hogy katasztrofális lenne, ha ők nyerték volna a választást.

Rakovszky · http://rakovszky.blog.hu 2011.01.04. 22:01:04

@asola:
Hallottál Madoff-ról?
Tudod arról az amerikai tőzsde-vezérről, ki milliárdokat csalt el a naiv ügyfeleitől?
Hogy dőltek be az amerikai "pénzügyi szakértők" neki?
Ha a magyarok nyugdíjával tőzsdézik valaki, annak az lesz a vége, hogy az külföldi zsebekbe jut és a magyar öregek éhen halhatnak, megfagyhatnak majd tőlük. Amerikában is így tettek.
Sehol a világon nincs olyan, hogy akárkinek is kötelező lenne egy magán-nyugdíj-alapba tenni a pénzét. Azt csinál, amit akar a pénzével.
Nem Orbán, hanem azok vették el az emberk pénzét, kik azt a rablási módott törvénybe iktatták.

csigasfiu 2011.01.04. 22:02:04

nagymagyarmagyar :))))

" tudok rovásírással írni miközben szájjal dobolok a sámán dobomon" ez tetszett a legjobban. :)) Remélem, tudod még fokozni... :)))) Bejön ez a jobbos karikatúra... :)

Totof 2011.01.04. 22:04:35

@nagymagyarmagyar: "nem érdekel mit csinálnak a nyugdíjakkal" - majd érdekel, ha nem kapsz.
"te meg a haverjaid szenvedjenek végre, úgy ahogy én szenvedtem" - tényleg igazi magyar vagy: dögöljön meg a szomszéd tehene is. Na ezért vagyunk még mindig itt.
"buziparádék minden hétvégén" - én nem járok buzibárokba, úgyhogy csak évente egyről tudtam, azon se voltam ott. Szeretnél négy mexikói közé kerülni?
"Gyurcsányi még a házukat is elvette a cégeihez közelálló bankokon keresztül" - ja, főleg az otp-n keresztül, mi?
És komolyan, arra vagy büszke, hogy olyan barátod van, aki kezet fogott akárkivel is? Ne égesd már magad.

Fideszman 2011.01.04. 22:08:16

@Melee: A 220-as svájci frank szerinted miért ennyi? Az elmúlt 8 év miatt bizalmatlanok velünk szemben a befektetők és a hitelminősítők. Ez mind gyurcsányi miatt van. Jól elkúrta ezt az országot az a balatonönöszödi rém. Ahogy beérik Orbán Viktor kormányprogramja ami tiszta és világos, adócsökkentés, a bankok és multik megadóztatása keményen ahogy eddig kellett volna, és ne az emberek fizessék meg azt amit gyurcsányi ellopott hanem a haverjai a multik és a bankok, az idegenszívűek. A libás alatt azért volt alacsonyabb a frank, mert jó ismerősei vannak külföldön, akik falaztak neki.

Melee 2011.01.04. 22:11:22

@Rakovszky: Madoff elég erősen megosztotta a szakértőket, mert folyamatosan a lehetőségek határán táncolt az ígéreteivel.
Az én mnyp-m nem dőlt be, olyan helyre tettem ahol tudom, hogy nem is fog.
Átlagban 7% körüli hozamot hozott.
Mindig lehetett tudni, hogyan áll, ami mostantól változik, mert az állami rendszerben pénzt nem tartanak nyilván.
Az mnyp konstrukció nem tőzsdei, az állampapírok csak az államok megdőlésével buknak.
Nem a te pénzed került a mnyp alapba, hanem a járulék amit utánad fizettek, és amiből te egy forintot sem láttál.
Kötelező mnyp rendszer számos helyen működik - az EU-ban most már csak 8 helyen -, amire te gondolsz az az önkéntes nyugdíj-pénztár, oda a saját pénzed teszed, és az valóban sehol a világon nem kötelező.

P.mester 2011.01.04. 22:12:28

@Belpo:

"orosz médiakritika??????????? hol, mikor????????????? "

egyébként volt ilyen, de meg nem mondom hol.

Fideszman 2011.01.04. 22:13:24

@Totof: "És komolyan, arra vagy büszke, hogy olyan barátod van, aki kezet fogott akárkivel is? "

Először is nem akárkivel, ha nem láttad volna írtam. Semjén Zsolttal fogott kezet. Tudod mit jelent ez? Balos barátom nem csodálom, hogy neked ez nem jelent semmit, te erkölcstelen liberális buzibarát. Magyarország jelenlegi miniszterelnök helyetteséről beszélek, aki felkarolta és megmenti a határon túli magyarokat. Ha minden igaz tavasszal én is találkozhatok vele, de addig még sokat kell változnom és le kell szoknom a vasárnapi boltba járásról is.

Dervenkál Egon 2011.01.04. 22:16:52

@nagymagyarmagyar: akkor ezt figyeld! én múltkor saját kezüleg küldtem ki két magyart a mekdáneldszból, mert rendes külföldi helyekre ilyenek ne lyárkáljanak!

Fufo 2011.01.04. 22:19:52

@nagymagyarmagyar: :))) Édes vagy. Néha már komolyan vettelek, de látom ez karikatúra :)))

bandos 2011.01.04. 22:20:52

@nagymagyarmagyar: Jól áll ez a kicikizés nektek! Tényleg mosolyogva olvasom! Remélem még sokáig lesz okotok cikizni a fideszt, mint kormánypártot, ez a szereposztás azért csak jobb, mint ami eddig volt ;) így tovább!

2011.01.04. 22:22:32

@Hutchinson:
Nem fogok elnézést kérni T.ZS.-tól, de nem csak e miatt nem! A szlovák Pravda írt a médiatörvényről, az orosz Pravda nem (másról igen, az tény, lásd atv). De ha belinkeled, szívesen elolvasom. Továbbá, mint láthatod, a szövegből, olyan stílust nyom, ami nem megfelő egy olyan pártnál, amit utálnak. Szted hány perc kell még, hogy a Sz Péter önelégült vigyorral pofozza a bűnszövetkezet szót, egy kicsinyt hagyózzon, békávézzon, sukorozzon stb? Az mszp jobban járna, ha most normális, európai hangnemben adná elő, amit akar, ha már így alakult, és nem egy bespeedezett TZS lenne a szóvivő

Melee 2011.01.04. 22:22:41

@nagymagyarmagyar: Szórakoztató veled társalogni, de csak egy pontig. Gyurcsány hibái vitán felül állnak, de közel egy év alatt egy sima többségi kormány is sokat orvosolhatott volna belőlük. Bajnai gazdasági tevékenységéről elismerően nyilatkozott Matolcsy az értékelésnél, amikoris felállt Rogán, és kijelentette, hogy kedves egybegyűltek, most nem azt hallották amit hallottak, hanem azt amit én fogok mondani. :) Matolcsynak elfelejtettek szólni, hogy nem szakmai, hanem politikai nyilatkozat kell. Gyurcsány és Merkel híresen rossz viszonyban álltak, Berlinből mégse jött olyan éles kritika mint most, pedig Merkel talán elsőnek üdvözölte Orbánt és a jobboldali magyar kormányt (Németországban is jobboldali kormány van). Ennyit a falazásról.

bandos 2011.01.04. 22:23:02

@Totof: Ez igen, komoly vitapartnerre leltél, ma este is meglesz a programod! Ne add fel a szemét fideszes ellen! :))

2011.01.04. 22:29:08

@P.mester:
pedig most már kinyúlok, ha nem tudom meg :):)
putyinország médiája is fikázzon, azt látnom köll

Fideszman 2011.01.04. 22:29:13

@Melee: Ellopták, 8 év, tönkretették, 8 év, gyurcsány takarodj, 8 év, tönkrették, zemberek, 8 év, gyurcsány, öszöd, 8 év, bajnai, libás, gyurcsány, libás, bajnai, 8 év, tönkrement mindent, maszop, 8 év, gyurcsány, gyurcsán, gyurcsány a hibás.

Melee 2011.01.04. 22:32:40

@nagymagyarmagyar: Kösz, nincs több kérdés, felvetés. :)
Remélem karakterre vagy poénra fizetnek a pártközpontban, mindkettőből kimagaslót alkottál.

is 2011.01.04. 22:36:25

"Kéréssel fordulunk ezért a magyar és a nemzetközi sajtó képviselőihez, hogy a fenti - nézetünk szerint demokráciában elfogadhatatlan - törekvések ellen emelje fel a szavát."

Ez a súlyos. Hogy a nemzetközi sajtóhoz futkostak. Pont, amivel most másokat vádolnak, Ez fekete-fehér.

2011.01.04. 22:39:53

@is:
minek futkosni? :) van e-mail :) van facse :) elküldöd a zdf-nek, mi nem tetszik másnap már kiáll a főszerkesztő ;):)

Pajszer Művek 2011.01.04. 22:40:33

@Melee: Ja, 7,5 éven át szétkúrtak mindent, majd fél évig tűzoltás volt, ami sikeres volt szerencsére, különben csődbe mentünk volna, de nehogy már tapsolni kelljen ennek.

Szánalom ez a médiatörvény körüli felhajtás, újabb érdekcsoport, ami megszokta, hogy minden jóérzésre tojva pénzt kereshet és meg van sértődve, hogy ennek vége. Csak nyugaton van ellenőrző szerepe a médiának, nálunk politikusok és vállalkozók által pénzelt bérencek akik zsoldért heccelik és manipulálják a hőzöngő tömeget.

Az pedig, hogy pont azok az öntudatos prolik hőzöngenek a legjobban saját vérszívóikért, akiket a legjobban szívattak a Gyurcsány-kutyák, az bizonyítja, hogy a Jóistennek sajátos humorérzéke van.

Öröm látni, hogy újabb falak repednek és újabb oligarcha lesz szétzúzva és igenis változnak a dolgok, jó irányban. Rinyálásuk, zene füleimnek.

A sok nemzetközi bohóc meg aki kussolt az európai értékekről a szlovák nyelvtörvény és a magyarverések kapcsán, na ők mind megnyalogathatják a zacsimat.

No quarter 2011.01.04. 22:42:29

@nagymagyarmagyar: Kemény vagy nagyon. Tömjén Zsolttal kezezni: ez igen! Gondolom, utána nincs egy darabig kézfogás. Életed nagy pillanata lesz, ha egyszer veled is kezet fog. A szovjet irodalomban fellelhető olyan történet, ahol valaki csak azért kapott magas beosztást, mert "háromszor beszélt Lenin elvtárssal". Láthatod, voltak alternatívák, a kijelölt pártállami nyomvonal szépen, egyirányba haladt, össze is jött a buli, meg is szívtuk rendesen. Hála istennek, a történelem nem ismétli önmagát.
Ha meg a komcsizásnál leragadtál: Orbán Viktor KISZ titkár volt és azokban a zűrzavaros időkben, amikor a vörös terror itt dühöngött, elvégezhette iskoláit (igen, ott volt KISZ titkár) és elmehetett ösztöndíjasként Amerikába.
Ide bekopiztam, hogy saját szemeddel olvasd, ki a megmentőd:

Politikai pályafutását gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte. Politikai hozzáállása saját elmondása alapján a honvédségben eltöltött idő alatt változott meg gyökeresen, ahonnan teljesen más emberként távozott. Korábban a szocialista rendszer naiv és elkötelezett híve volt.

Erre mondta Kövér László, hogy "kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna". A KISZ már a nevében is kommunista volt, gondolom egyetértesz? Lacinak, vagy Viktornak kell hinn? Dilemma...

Olyanok is jártak még akkoriban egyetemre, mint Pokorny Zoltán, akinél a felvételinél valószínűleg beszámították besúgó papája hasznos munkáját. Tudod, akkoriban ezekért bónusz pontok jártak és bizony az érdemtelenebbje kerülhetett be a suliba, nem feltétlenül az okosabb.
Még van ám a listán pár név és karrier, bővíthetem a tudásod.
Annak idején, amikor a rágógumi elterjedt, úgy kínálták, hogy "Nem lenyelni, rágni!" Van mit.

adflexum 2011.01.04. 22:48:45

@nagymagyarmagyar: "balatonöszödi rém"! Ez tetszik!

ledo76 2011.01.04. 22:54:00

@Pajszer Művek: Nekem csak az lenne a kérdésem, ha fél évig tudott sikeresen tüzet oltani egy kevés jogosítvánnyal rendelkező kormány akkor a következő fél évben (jobb helyzetből) ezt miért nem lehetett folytatni? De ha máshogy is ítéljük meg az új kormány intézkedéseit, vagy mégis meg lesz a jövőben az eredménye (amit kétlek, de remélem), miért nem lehetett az államot, az önkormányzatokat, a bürokráciát a felére csökkenteni a 2/3 birtokában. Pedig az összes komoly szakember azt mondta, hogy ez az első feltétele a gazdasági felemelkedésnek.
A médiatörvényről: nem az a gond, hogy a tényleg mocskot árasztó médiumokat meg akarják zabolázni hanem, hogy erről egy csak(!) kormányoldaliakból álló hatóság dönt. Az oligarchákat meg lehet fékezni a törvény erejével, ahogy ez a világ jobbik felén azért többé kevésbé megy, de nem egy ilyen "gondolatrendőrséggel".

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.01.04. 23:12:46

@moncayo: bakker, ezen úgy röhögtem, hogy majdnem felébredtek a gyerekek!

tcom 2011.01.04. 23:18:21

Nem veszitek észre, hogy tripla nagymagyar csak szivat titeket?!

Semlyén Zsolt egy mérhetetlen népszerűségű párt bohóc elnöke. Evvel kezet fogni? Nem érzitek az iróniát?

Nagymagyar leírta, hogy Medgyessy ámokfutását a 100 napos lépéseket a Fidesszel karöltve szavazta meg a parlamentben 2002-ben. Így bizony legalább olyan cinkos a csődben. Csak az MDF szavazott ellene.

Nagymagyar megemlítette, hogy az eladósodás 2001 őszén kezdődött. Orbán a választásokra tekintettel elengedte a gyeplőt. Tripla nagyamagyar azt is megemlítette, hogy az állami lakástámogatással a szabályozatlansága miatt 100 milliárdot szórt ki az állam az ablakon.

Tripla nagy azt is megemlítette, hogy a Fidesznek köszönhetjük az újkori magyar demokrácia legnagyobb szégyenét, hogy egy Torgyán nevű szélhámos bohóc képviselte sok esetben az országot. pazarolt el 100 milliárdokat a mezőgazdaságban.

Nagymagyar azt is leírta, hogy Orbán személyesen köpi szembe magát naponta manapság (is):

"Magyarország olyan ország, ahol az Alkotmánybíróság döntései mindenkire kötelezőek. Nincs kibúvó, kiskapu, ez a magyar demokrácia egyik vastörvénye." 2007, Orbán Viktor.

Nagymagyar emlékezete szelektív, de nem mindenki hülye. Van, aki még emlékezik. Van, akinek Pozsgay, Szűrös, Mikola, Stumpf... nem lett tiszta ember, mert Orbán leszedte róluk a pártrendszert kiszolgáló múltjukat.

Tripla nagyamagyar is nevet azon, amit a kormány művel. Matolcsy "Örök Mag. Nyugdíjpénztár Tag" György magnyugdíjjal kapcsolatos véleménye viszi a prímet. Miközben a propaganda szerint a pénztárak eltőzsdézték a pénzt, addig György többszöri lehetősége ellenére sem lépett ki a magnyugdíjából, sőt kényszer nélkül vélte úgy 1999-ben, hogy megéri egy magán pénzintézetnél fialtatni a pénzét, ergo nem bízott az állam suta kezében. De mag.nyugdíj ellopásához tartozik az a tény is, hogy Csányi jómunkásember OTP vezér keze alatt van a legnagyobb eltőzsdézett vagyon, ennek ellenére lehet Csányi Orbán bizalmasa, tanácsadója.

Kár szaporítani a szót triplanagyfideszesmagyar csak cukkol titeket, unatkozik.

Nádasi Balázs 2011.01.04. 23:36:37

"Meggyőződésünk, hogy Medgyessy magatartása az Európai Unió bármely országában a kormányfő lemondását vonná maga után."

Ugyanez 2011-ben:

"Meggyőződésünk, hogy Orbán magatartása az Európai Unió bármely..."...ööö
ennek semmi értelme, sem akkor nem volt, sem most. Ha valaki úgy viselkedik, ahogy idézett minielnökök, akkor nem ő mond le, hanem lemondatja a pártja, saját jól felfogott érdekből; ugyanis így az egész, birkaként hallgató pártot azonosítják az illetővel.

Persze, a médiát nem Orbán Viktor irányítja. Szalai Annamária. Orbán Viktor őt csak kinevezte 9 évre. Mindenesetre viccesek a németek, 16 oldalas jelentés van előttük, és szerintük az alapján nincs ok a riadó lefújására.

BTW nagymagyarmagyar szerény véleményem szerint úgy tűnik, mintha szándékosan kifigurázná, karikírozná és felnagyítaná a hobbikeresztények és reflexmagyarok hülyeségét, és erre egyfelől úgy tűnik ugranak egyik oldalon is, amikor lefikázzák, és másik oldalon is, hogy milyen igaza van.

Rakovszky · http://rakovszky.blog.hu 2011.01.04. 23:40:54

@Melee:
Mi van a holland tulajdonúval, melyet 2008-ban a holland kormánynak 3 milliárd Euróval kellet kihúzni a csődből?
Mi van a görög, ír, állampapírokkal?
Mindenkinek joga van magány-alapba belépni, de az államnak nincs joga senkit sem oda kényszeríteni.
Azt is elfelejted, hogy az alapokba tett pénz kevesebbet jövedelmezett, mintha bank-betétbe tetted volna? Lehet, hogy a tied kivétel, de ezt már kikutatták, és az ismerőseim is kiszámították, hogy náluk hogy is van.

Pajszer Művek 2011.01.04. 23:42:36

@ledo76: A médiatörvénynél maradnék, közgazdász vagyok és alapvetően közgazdászokkal szoktam gazdasági témákról beszélni.

A médiatörvény kapcsán: eddig szerinted nulla politikai befolyás volt az ORTT-n és egy csodálatos, független szabad sajtó volt Magyarországon? Mi voltunk a standard a BBC-nek és fénykorát élte az újságírói etika? LÓFASZT. Csak eddig a liberálisok uralták ezt a terepet és pontosan tudják mekkora eszközt vesznek ki ezzel a kezükből.De eddig megfelelt nekik hát kussoltak.

Mo-on a média a baloldali hatalmi pozíció újragenerálásának gátlástalan eszköze.
Ez lesz kicsit megfogva most, ezért a rinyálás hirtelen. Szarnak ezek a szabadságjogokra, meg a szólásszabadságra, röhögve lővettek a népre és verették az embereket, hány évig volt iszonyatos balos médiafölény, jobboldali újságíró még a tévé székház közelébe se juthatott....hány évig ment a szaros-balos Napkelte, a Heti Hetes egyoldalúan teljesen...de hát megfelelt a liberális médiaelitnek, nem volt hőzöngés. Senki nemmondta, hogy engedjük be ezt a Lovast, vagy ezt a Bayert, hát a vélemény meg szólásszabadság...Valahogy akkor ez nem volt fontos. Most meg sérülnek az érdekek,hát van hőzöngés és hőzöngtetés.

Emlékezzünk csak amikor 4 éve pont a választás előtt hozta le Kósa állítólagos kurvázását valami szennylap. Civilizált országban már rég követ törne mindenki aki akár csak portás volt ennél a lapnál és behintették volna sóval a helyét. Nálunk gond nélkül működi ma is...Na ennek lesz most vége. A gátlástalan hazudozásnak, manipulációnak. Óriási hatalom a média, óriási erőnek jelentős korlát is kell.

Aki veri itt a palávert a sajtószabadságért, akarva vagy akaratlanul(!) NEM a sajtószabadságért küzd, az ugyanis SEMMIVEL sincs rosszabb helyzetben mint pár éve...aki itt balhézik a balosok hatalmi törekvéseiért és a média zsarolási potenciáljának fenntartásáért küzd. Élen a sok, ostoba, hőzöngő prolival. A proli imád okos lenni, félni és ezért imád hőzöngeni. Tessék, lehet csatlakozni meg tüntetni, jó eséllyel nektek ebben a nagy Diktatúrában nem lövik majd ki a szemeteket, míg a jobbosoknak a nagy Demokráciában azért sikerült...de sebaj, nopasaran romantika azért kell. Ha van alapja, ha nem az kell. Az tartja egyben az állítólag intellektuális elitet, ami sima csürhe.

A világon minden területét szabályozza az állam és nem árt ha mindenki megszokja, hogy nincsen törvényen felettiség, nincsenek kiválasztottak és nincs ingyenebéd.

De ez nem jelenti azt hogy diktatúra lenne. Ha azt akarnák a kétharmaddal behinthetnék sóval az egész magyar balos médiabagázst és kilőhetnék őket a holdra. Tiltakozni se tudna senki, de nem is igen akarna... a sok hőzöngő szépen hirtelen csendben üldögélne ahogy apja is tette Kádár alatt. Imádom az ilyen kamubátrakat. Hagyjuk meg ezt a diktatúrázást meg a proli hőzöngést azoknak akiknek ez való. Úriember ebben nem vesz részt. Gondolkodó ember meg nem fél és nem hagyja manipulálni magát.

A proliknak meg jó mulatást, remélem lincselés is lesz. :)

Nádasi Balázs 2011.01.04. 23:44:27

@ledo76: A "mocsokmédiát" egy ilyen törvénnyel megfékezni nem lehet. A bulvárra lesznek vevők így is, úgy is. A helyzet az, hogy a 2010-ig érvényes médiaszabályozás is lehetőséget teremtett már helyreigazításra, nem vagyoni kár alapján indított bírósági keresletre (azaz, a bíróság dolga nem a hatóság felülbírálása volt, hanem magának a bírságnak a megállapítása), egy kurucinfót pedig nem lehet egy ilyen törvénnyel sem leállítani.

Hiába hivatkoztak tehát a törvény vitájában a kurucinfóra, vagy most hiába baszogatják a Tilost (ami egy kész közröhej, hiszen a feljenentő sem, és a hivatal sem tudott szlengangolul, hát még a hallgatók nem értettek belőle kb. egy kukkot sem) meg az RTL-t, a törvény egy mocskos cenzúra-törvény, úgy rossz, ahogy van.

Lázár János úgy szólt: a médiaháborút a jobboldal az elmúlt 20 évben mindig elvesztette. Ha valaki ebből azt a konklúziót vonná le, hogy a baloldal meg mindig megnyerte, vagy hogy a média baloldali, akkor a helyzetet érti szándékosan vagy alulműveltségből kifolyólag félre. A "médiaháború" ugyanis nem csak meg nem nyerhető, hanem háborúnak sem háború, egyszerűen nincs olyan, abban az értelemben, hogy azt szokták érteni; a jobboldal ezt a háborút rendre "kirobbantja" egy olyan terepen, ahol csak eleve vesztes lehet, aztán meg sír, hogy nem győzött, és hogy mocskos baloldali médiatúlsúly. Persze, amennyiben a függetleneket az "aki nincs velünk, ellenünk van" mostanság kormányzó körökben nagyon szeretett vezérelv szerint az ellenséghez sorolják, azok úgy is fognak viselkedni.

Nádasi Balázs 2011.01.04. 23:52:04

@Pajszer Művek:

"A médiatörvény kapcsán: eddig szerinted nulla politikai befolyás volt az ORTT-n és egy csodálatos, független szabad sajtó volt Magyarországon? Mi voltunk a standard a BBC-nek és fénykorát élte az újságírói etika? LÓFASZT. Csak eddig a liberálisok uralták ezt a terepet és pontosan tudják mekkora eszközt vesznek ki ezzel a kezükből.De eddig megfelelt nekik hát kussoltak." -- abszolút nem volt független az MTV, messze a BBC színvonala alatt működött. Ellenben Rudi Zoltán sokat tett a függetlenség eléréséért, konkrétan az ő elnöksége alatt minden trend a jó irányba mutatott. Az állításod második fele szimplán hangulatkeltés, összeeskövés-elméletben való hit, vagy csak hülyeség: mi az, hogy a liberálisok uralták a terepet? Az SZDSZ vezetői nevezték ki a Magyar Nemzet meg a Heti Válasz főszerkesztőit? Irányításuk alatt tartottak mindent? Na hagyj már a hülyeséggel inkább.

"De ez nem jelenti azt hogy diktatúra lenne. Ha azt akarnák a kétharmaddal behinthetnék sóval az egész magyar balos médiabagázst és kilőhetnék őket a holdra." -- nem ez történik most szerinted?

"Aki veri itt a palávert a sajtószabadságért, akarva vagy akaratlanul(!) NEM a sajtószabadságért küzd, az ugyanis SEMMIVEL sincs rosszabb helyzetben mint pár éve..." -- Medgyessy Péter / Gyurcsány Ferenc / Bajnai Gordon személyesen nevezte ki az ORTT elnökét, 9 évre. A csak baloldali tagokból álló ORTT akár 25 millió forintos bírságot is kiszabhatott, az ORTT elnöke rendeleteket alkothatott, az ORTT bírósági végzés nélkül házkutatást tarthatott, iratokat foglalhatott le. ---- Ha ez mind igaz, igazad van, ha nincs igazad, akkor szabad téged neveznem valaminek?

Pajszer Művek 2011.01.04. 23:53:31

Egyszerű folyamat ez, a balos média eddig kihasználta fölényét, megszokta hogy uralja közmédiát és mindig behazudta vagy behallgatta a balosokat a hatalomba, ami busásan megjutalmazta ezért őket. Kéz kezet most.

Mit gondoltatok, hogy kiállnak és elkezdenek ordítani, hogy ha nincs balos hatalom, nincsen pénzünk, mi lesz velünk? Hát nem értünk semmihez, csak közpénzt kinyúlni, hát ki fogja adni a pénzt a Koltai gyerekek off shore cégeibe meg az egész liberális, nulla értéket teremtő bagázsnak? NYILVÁN nem ezzel álltak ki, nem hülyék.

Maguk elé rántották a szólásszabadságot, mert hát az van ám bajban. A kicsi proli nem mondhatja el a véleményét tilos lesz a kritika! A kicsi proli be is gerjed egyből, eszébe se jut, hogy korábban se mondhatta el a véleményét, csak ha az megfelelt azért az elvtársaknak...

Pöccre indul a proli. Gondolkodás nélkül. Csermanek népe. Szánalom.

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:01:53

@Nádasi Balázs: Hosszabb időtávról beszélek, nem az elmúlt pár évről.

A jobboldal azért tudott hatalomba kerülni mert párhuzamos média központot tudott kiépíteni a balos monopólium mellett és megszűnt az egysíkú vélemény.
De a baloldal ezt minden módon akadályozta csak nem volt 2/3-a hogy médiatörvényt módosítson...

A KÖZMÉDIÁRÓL beszélek, sok emberhez csak az jut el...

Fogalmad sincs eddig hogyan kerültek be korábban( 20 évről beszélünk) az ORTT-be, a "civilek" és hogyan kerültek be a nem civilek....és hogyan árulták pénzért a kedves kuratóriumi tagok a szavazataikat.Én beleláttam, hánytam tőle. Teljes politikai befolyásolás volt, esetenként direkt "odaszólással".

Lovas István és számos jobboldali újságíró effektíve ki volt tiltva a Magyar Televízióból. A Vasárnapi Újságot is minden módon meg akarták fojtani. Sokkal szofisztikáltabban ment, nem ilyen nyíltan, de mindenki tudja aki ebben dolgozozz, hogy Harasztiék hogyan fenyegetőztek és milyen módon zsaroltak.

Elmondtam már párszor, eddig a kút kávájára szartak és belelökték a kútba, most meg direktbe beleszarnak. Erre elkezdődött a kiabáls,hogy szaros a víz. Segítek: 20 éve szaros. Most ez rendbe van téve. Hogy mondta a táncosbolond? Ha nem tetszik, el lehet menni!

No quarter 2011.01.05. 00:03:34

@Pajszer Művek:" Pöccre indul a proli. Gondolkodás nélkül." Jól beszélsz: ott voltak a Kossuth téren, meg a TV székháznál is. Pöccre és gondolkodás nélkül. Most már szánhatjuk.

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:05:40

@No quarter: Ti szánhatjátok, én örülök neki, megbuktatták a Flepnist és brutál jobboldali fölényt hoztak.

ledo76 2011.01.05. 00:08:29

@Pajszer Művek: Nem volt eddig sem teljes függetlenség (ORTT), de nem az a válasz, hogy alkotok ennél egy rosszabb helyzetet. Nem az a cél, hogy az általad említett BBC, stb fele haladjunk? Vagy a bosszú mindent felül ír? A 2003-ban még fennen védett demokráciát is? Ráadásul átlátszó módon takarózok, hogy a mocsoktól akarom megvédeni az országot meg a dezinformációktól. Erre elég lett volna egy jó törvény és a független bíróságok majd eldöntik kinek van igaza. De itt a cél, hogy egy látszólag sem független hatóság megmodja, hogy mi a frankó mi nem. Hogy is fér ez össze a te önálló gondolkodásoddal, aki értelmiséginek nevezi magát és nem "proli". Gazdasági kérdésekről én sem akarok vitázni (nem vagyok szakember), de a kisebb, olcsóbb admisztráció alap, e felett jönnek a jó vagy rossz gazdasági döntések.

No quarter 2011.01.05. 00:11:19

@Pajszer Művek: Éljen a pártállam, éljenek a hívei! Hogy is írtad? Szánalom. De nagyon...

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:16:12

@ledo76: Nem az a cél. Mo-on BBC szerű függelten tájékoztatás létrehozása megvalósíthatatlan illúzió.12 éve volt rá a balosoknak(!) soha nem akarták, nem is sikerült. A jobboldal töketlenkedett, ki is került azonnal a hatalomból mindig. A média uralása hatalomtechnikai kérdés és a média soha nincs is uralom nélkül, ilyen a természete. Más kérdés, hogy olyan prosti aki szereti a zsandarkot' játszani.

Elképesztő naivitás van benned, de kétségtelenül tisztességes naivitás. Körülbelül arról beszélgetünk, hogy egzisztenciájukat és hatalmukat féltő (lelkileg nem is teljesen ép) emberek, akik 20 éve szemérmetlenül és profin hazudnak majd most hirtelen átváltoznak, nem akarnak pénzt keresni és tisztességesek lesznek. Welcome to the real world. :)

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:17:59

@No quarter: Csak nem a Frappáns Visszavágások Nagymesteréhez van szerencsénk?

Captain Kloss 2011.01.05. 00:23:34

@Pajszer Művek: reménykedem, hogy a közgazdasághoz többet értesz....

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:28:37

@Captain Kloss: szép, tételes cáfolat. Sok ész kell leírni egy ilyen mondatot, mint amit te. Egy kétéves, szellemi fogyatékos gyereknek jobb a vitakultúrája ennél.

Templer 2011.01.05. 00:29:30

Nem a FIDESZT védem, de valaki meg tudna adni egy e-mail ciimet, ahol a média törvényt el tudnám olvasni. Egy kicsit béna, hogy a luxemburgi elnök is a törvény elfogadása utén 8 órával már felháborodtan nyilatkozott (nem tudom, hogy milyen fordiitást kapott). A németekről már el tudnám ezt bképzelni. De én még nem olvastam, igaz amint hallottam több mint 200 oldal, de tényleg átfutnám. Addig nem nyilatkoznék. Tehát aki tudja, hogy hol olvasható a neten, akár németül, mert biirom a nyelvet, kérem jelezze.Köszönettel.

Captain Kloss 2011.01.05. 00:32:29

@Pajszer Művek: Fél egykor nem állok neki a tételes cáfolatnak, mert sem a mondandód, sem te nem érsz annyit ::ásít::

ledo76 2011.01.05. 00:33:16

@Pajszer Művek: Ja ha nem cél akkor boccs. Ha real world a balkán irányába mutat csak azért, mert az elődök is balkániak voltak akkor tényleg volt értelme rájuk szavazni. A 20 éve hazudókat, pedig meg lehet fékezni a törvény erejével és betartatásával, de ez túl bonyolult, macerás, ráadásul a mi bűnözőink is bajba kerülhetnek. Jójszakát!

mement 2011.01.05. 00:33:51

@nagymagyarmagyar: jol kened :) a rovasirasos samandobolas kulon ult:)

Templer 2011.01.05. 00:34:16

Bocsánat, nem e-mail ciimet, hanem internet oldal nevét.Elnézést!!

Pistie 2011.01.05. 00:35:43

@Pajszer Művek: "Elmondtam már párszor, eddig a kút kávájára szartak és belelökték a kútba, most meg direktbe beleszarnak. Erre elkezdődött a kiabáls,hogy szaros a víz. Segítek: 20 éve szaros. Most ez rendbe van téve."

Ebben teljesen egyetértek veled, bár ebből nem az a következtetés, hogy rendbe van téve, hanem hogy kb. ugyanolyan fos, mint eddig volt.

De ettől még nem teljes ugyanolyan ám, mert attól még hogy pártbefolyás alatt volt eddig is az ORTT -és most az alatt lesz az új hatóság is- attól még a közmédiákban mégiscsak megjelenhettek ellenzéki vélemények is. Nem úgy mint ma: index.hu/kultur/media/2010/10/15/a_fidesz_szocsove_lett_az_este/

És ha ebből indulunk ki, akkor nem hiszem hogy igazságos egy olyan rendszer, ahol ők bárkire rámondhatják, hogy nem tájékoztat megfelelően, a saját gumiszabályaik alapján.

Azon szabályok alapján, amit a saját emberük írt alá (SP), a saját embereik alkotta testület (AB) nem talált alkotmányellenesnek, és a saját 9 évre kinevezett vezetőjük mondta ki, hogy bűnös - és ha meg akarod támadni, akkor azon a bíróságon támadod meg, ahol már a kormányra kerülésük előtt is érdekes ítéletek születtek.

Szóval esélytelen vagy, ha nem velük vagy. És ez nem európai, hanem inkább é-koreai minta...

dekol84 2011.01.05. 00:39:19

Egy orbitális gané banda az egész fityisz élén a fostömlő zorbánnal!

Pajszer Művek 2011.01.05. 00:53:03

Azok közül akik véresre tiltakozták magukat az MSZP 12 éve alatt, hogy rossz a médiatörvény, tőlük szívesen elfogadom a kritikát. A többiek erős kihívásokkal küzdenek a hitelesség terén...

Nem hiszem, hogy megjavítható a mai mdéiahelyzet, ismerve pár szereplőt.
Ahol disznók vannak, oda hentesek kellenek.

Templer 2011.01.05. 01:04:13

Gyerekek olvasta itt valaki a törvényt, vagy csak mindenki indulatból beszél?
Még nem kaptam választ a kérdésemre.
Nem értelek Titeket. Amikor az öszödi beszéd megjelent, addig nem foglaltam állást, amiig nem olvastam. Majd meg is hallgattam, mert a szavak kiejtése is rémisztő volt. Napok óta olvasom az INDEXet, de még egy félmondatos idézet sem került elő a törvényből a cikkekben, csak, hogy milyen borzalmas.Jelenjen már meg ez a kiba... törvény valahol, és magyarázzák már, akár ellenzékiek is soronként, úgy mint az öszödi beszédet, hogy lehessen normálisan vitatkozni.
Ez iigy hányinger!!!!!!!!!!!!

Pajszer Művek 2011.01.05. 01:12:58

Összefoglalót olvastam a hírportálokon, leginkább ez a büntetősdi fáj nekik, hogy nem tiszták a szabályok és hogy emiatt meg kell próbálni tisztességes sajtós módjára viselni. Meg a tény, hogy szabályok vannak, hát ők istenek, van olyan amelyiknek érettségije, meg B típusú jogsija is van, hát hogyabüdöséletbe merik őket szabályozni, ŐKET?

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.05. 01:18:27

@Templer:

antagon.blog.hu/2010/12/29/a_mediatorveny_kritikak_es_az_alternativ_valosagok

Ha pedig nem tetszene a hangneme, akkor ugorj az "Önkéntes vakság" alcím feletti részre és olvasd el a 4 linken található doksit.

Na, ez a probléma. Egyéb kérdés?

Templer 2011.01.05. 01:33:36

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Rámentem, de te ebből az iirásból alakiitasz vélemányt.? Ez nem a törvény.

Prussia 2011.01.05. 01:34:30

Lol ez a nagymagyar a jövő magyarjainak mintaképe.
Már látom mikor 1-2 millió ilyen fog bólogatni a gyűléseken.
Most kb 17-18 éves de 10 év és a bátor droidharcosok mintapéldánya lehet.

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.05. 01:41:10

@Templer:

Igen, ebből is, mert a beterjesztése óta olvasható a törvényjavaslat, valamint a módosítók szövege a Parlament honlapján.

www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1000185.TV

Ha ez a link nem jön be, akkor:

kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso

2010. évi CLXXXV. törvény.

Majd szólj, mire jutottál.

Prussia 2011.01.05. 01:41:29

Jah a média törvényhez pedig..ha valakinek fegyvert adunk a kezébe és engedélyeket..akkor az használnia fogja a fegyvert.
Olvastam a törvényt.
Tipikusan Fityeszes.
Demokratikus köntösbe bujtatott fegyver.Amit a diktatúrák kitűnően használhatnak.
Aki a rendrakást élteti elsikkad a lényeg felet..aki elhiszi azt,hogy majd 3 fityeszes 9 évig pártatlan irányítást alkot az meg szépen fogalmazva naiv.
Bár mindegy a magyarok 98% valószínűleg a kivégzését is szótlanul tűrné.
Szal hajrá éljen az új rend..a Keleti szél virágoztasson fel minket.

Templer 2011.01.05. 01:42:30

@Prussia:
Először is mi az a LOL.
Szerintem te eltévedtél, milyen nagy Magyar Jővő meg mia FAs... ról iirsz?

Prussia 2011.01.05. 01:45:25

Bocs nagymagyar mint nick fentebb postolt.Csak nem linkeltem.
De ha már posztolsz akkor olvasgass..Nos a LOL meg röhögést jelent..nah de ha ez is uj.

Templer 2011.01.05. 01:49:46

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Köszönöm!!
Hosszú idő után az első igazán értékelhető információ.
Mégegyszer köszönöm!

Templer 2011.01.05. 01:51:43

@Prussia:
Ja!
Bocs!
Angol rövidiités.

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.01.05. 01:54:52

@Templer:

Érdemes elolvasni Bayer Judit elemzését az antagonos bejegyzésből, mert ő szépen rendszerbe helyezve ír a módosításról, és annak hibáiról.

(Mielőtt még valaki az írás forrásába kötne bele: ha az nem tetszik, akkor eredetiben itt olvasható:

blog.juditbayer.com/2010/12/27/mi-a-gond-a-m%C3%A9diat%C3%B6rv%C3%A9nnyel.aspx
)

Prussia 2011.01.05. 01:56:10

2 hónapja kezdtem el törvényeket olvasgatni.
De ez nagyon mazoista dolog..abba is hagyom.
Te is vigyázz Templer.

Fantómas 2011.01.05. 02:06:24

@Pajszer Művek: Ember! Petőfi fordul egyet a nem létező sírjában...Minden nemzeti példaképünk megmondta, illetve tudta : a magyar a leghitványabb nemzet. Egy ideje tudom, az ilyenekre gondoltak mint te. Tudod, jobb helyeken a sajtó szabályozza a hatalmon lévőket, és nem fordítva. És hogy egy klasszikust idézzek:
"( Mi demokraták) Hisszük, hogy a sajtószabadság olyan érték, amelyet minden józan értékrendű politikus és közszereplő alapvetőnek tart, és elfogadhatatlannak tartja a visszatérést a végrehajtó hatalom által közvetlenül irányított sajtó korába"

Fantómas 2011.01.05. 02:25:52

@Fantómas: Ja, és ha ennek csak a tizedét is megpróbálták volna megcsinálni az elmúlt 8 év diktatúrájában, mint amit most Orbánc meg a bolsevik bandája, az elsők között hőbörögtél volna habzó szájjal, féltve és temetve a szent és sérthetetlen magyar szólásszabadságot, és a demokrácia egyéb alapértékeit. Amúgy meg ha az új médiatörvény célja az olyan gyűlölködve fröcsögő, zsidózó, meg buzizó, mocskos szájú májmétely "újságírók" megzabolázása mint amilyen pl. Bayer Zsolt, akkor üdvözlöm az új médiatörvényt, sok sikert, és könyörtelen elszántságot kívánok a betartatásához!

kyanzes (törölt) 2011.01.05. 02:29:24

Az idők változnak. Nem biztos, hogy a tegnap kívánatos megoldások ma is megállják a helyüket.

Templer 2011.01.05. 02:33:21

@Prussia:
Nézd, ha nem tudjuk, hogy mi történik körülöttünk, akkor miről vitatkozunk.
A mi csládunkban a feleségem révén van baloldali,az én családom részéről pedig jobb oldali.
De az ünnepek közösek, és mi a mai napig tudunk még akár a politikáról is úgy vitatkozni, hogy mindenki ész érveket vet fel, és a másikat akceptálja.
Száp Karácsonyunk volt és remélem jövőre is az lesz. Mindenki belátja a hibákat, és mindenki tanul. Mint jobb oldali úgy látom, hogy a másik oldalon ez a törvény nagyon nehezen emészthető, hát elolvasom,és ha tényleg demokratikus hibái vannak. én leszek az első aki kiáll ellene.Örólök, hogy komunikálhattam veletek!

Templer 2011.01.05. 03:04:19

@Prussia:
Most már kezdek fáradni, holnap fogom tovább olvasni, de nem értelek,hogy ha valami annyira izgat, hogy egy Blogba iirsz, miért nem olvasod el előbb! Ne hivatkozz másokra. akik szerinted okosabbak, nem ők választanak helyetted 5 évenként.Tényleg hosszú, tényleg száraz, de eddig nem találtam benne semmi kivetnivalót. Holnap folytatom.
Üdv.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.05. 05:21:52

Beszélgettem egy fideszszavazóval tegnap. Kiderült, hogy az új adórendszerben kevesebbet fog keresni. Van egy lánya. Kiderült, hogy Ő is kevesebbet fog keresni és Szegényke svájcifrank hiteles. Csökken a fizuja és nő a törlesztőrészlet és oda lesz a mnyp-i befizetése. Megkérdeztem hogy viseli a lánya? Azt mondta anyázik rendesen... Aztán elmentünk egy benzinkút előtt : 399.9-es benzinár... Megkérdeztem, hogy miért drágul szerinte, mert a választások előtt az egyik fő baja az volt, hogy "drága a benzin, mert sok a jövedéki adó raja és az akkori kormány nem éri, hogy a magas adó, magas benzinárakhoz vezet."
Most az volt a véleménye, hogy a szemét MOL emeli az árakat.

Aztán megkérdeztem, hogy most is a fideszre szavazna? Csillogó szemmel, büszkén mondta, hogy IGEN. Tegyük hozzá, hogy bevallotta nekem, hogy egy kicsi "szerelmes" A Viktorba...
A lányával nem beszéltem, de az biztos, hogy ő nem szerelmes...

bandigyerek 2011.01.05. 05:29:05

@nagymagyarmagyar: hé ez egy jó nemzeti rap-szöveg!! jogdíjas-e?

hwer 2011.01.05. 07:09:47

@nagymagyarmagyar: hát te aztán iskolázott vagy, milyen messze laksz a bekötő úttól?

trurl (törölt) 2011.01.05. 07:13:00

A fidesz.hu,(és a fidesz), olyan mint a biblia. Mindenre, és annak ellenkezőjére lehet idézetet találni belőle. Csoda, hogy sokan hisznek benne?

genghis 2011.01.05. 07:43:33

Eeeeeljen viktor!
a bolcs es igazsagos!
Eeeeel-jen vik-tor fejedelem!
fejedelem!

Gandalf(helyett) 2011.01.05. 08:12:33

Na, újból kiderült a kettős mérce, amit ha jól olvasgatok, páran még mindig nem fognak fel.
Lassan beletörődöm, hogy nem is fogják, de lehet, nincs mivel. Én nem lennék olyan büszke arra a kézfogására.
Nekem is van olyan jóbarátom, aki tagja volt a FIDESZ-nek az elején. Nagy "cucc". Akkor mi van?
(Aztán, mikor átmentek "üzletiesbe", otthagyta őket.)
De hogy a mai körülmények között még mindig az elődök (vitán felül álló) hibáit emlegetik páran, ahelyett, hogy kinyitnák a szemüket, hogy súlyosabbakat lássanak?! ...

Viszont arra is rájöttem, ha beteg vagyok (mint most is) ne nagyon olvasgassak politikáról, mert csak a hányingerem fokozódik.

irónika 2011.01.05. 08:23:01

Egyre többször gondolok arra, hogy simán lehetne egy új pártot létrehozni 6-8 munkásemberrel és semmilyen kommunikációs csapatra nincs szükségem csak előveszem a Fidesz 2002-2010-es ellenzéki dumáit, majd mindegyiket odaállítom a jelenlegi állításai mellé. Persze sajnos ettől még nem tudnám, hogyan kell vezetni egy országot, de azt tudom, hogyan lehet papagájkommandóval hiteltelenné tenni egy kormányt.
Ha valamelyik pártnak van esze akkor csak ennyit kellene tennie, 'oszt jónapot!

Melee 2011.01.05. 08:23:16

@Rakovszky: Két hozzászólásodra reagálok.
1. Miként már írtam ezen a táblán is: nem szavaztam az MSZP-re, és most is fenntartom az egy évvel ezelőtti állításom, hogy katasztrofális lenne, ha ők nyerték volna a választást.
Mindemellett úgy gondolom, hogy azok akik a Fideszre szavaztak azért tették, hogy jobb legyen, nem azért hogy ugyanott maradjunk, és azzal dicsekedjenek, hogy eddig se volt jobb.

2. A holland kormány nem a biztosítónak nyújtott mentőövet, hanem a banknak. Ahhoz, hogy egy bank és biztosító társaság nemzetközi tevékenységet folytathasson, vagy felkerülhessen a tőzsdére, a két tevékenységet alapszinten el kell választani, hiába azonos a tulajdonosi kör. Az alapszintű elválasztás a külön pénzügyi tartalék képzésnél kezdődik.
Az mnyp rendszerrel az állam a járulékként befizetett pénzt a számládra utalta, azaz törvény szerint neked adta. Az mnyp számládon lévő összeg törvény szerint a tied. Az állami számládon pénzösszeget nem vezetnek. Én szeretnék még olyan törvényt, amelyben az állam arra kényszerít, hogy fogadjam el a pénzt amit ad nekem.
Törvény szabályozta, hogy az mnyp-k portfóliónként a pénz hány százalékát tartják magyar állampapírban, hányat egyéb állampapírban és hányat a tőzsdén. Minden biztosító eladta görög- és ír állampapírjait, mert köztük versenyhelyzet van, és ha valamelyik elbukja a befektetett pénz egy részét, akkor az ügyfelek azonnal átmennek a másikba. A fennmaradásuk addig biztosított, amíg elégedettek az ügyfelek. Az állam kivel áll versenyhelyzetben, hogy ne tehessen meg bármit a pénzzel?
A banki kamat mindig magasabb mint az államkötvény hozama. Mivel az mnyp-re bízott pénz minimum 85%-át állampapírban kellett tartani, természetes, hogy a banki kamat magasabb hozamot nyújtott volna a betétekre.

red shield rapresentative 2011.01.05. 08:24:50

Ez az igazi nagy szégyen!

"A tipikus szocialista szavazó azonban szerinte belefásult a politikába, nem annyira iskolázott, alacsonyabb társadalmi-gazdasági osztályba tartozik, és akár nyugdíj, akár munkanélküli segély formájában, de függ az államtól."

Ez az ember nem képviseli a magyarokat!

index.hu/belfold/2011/01/05/orban_nagykovetsegi_latogatasarol_ir_a_wikileaks/

Pajtás 2011.01.05. 08:31:57

ez bizony kettős mérce, nem először, sokadszor. még meddig tűrjük?

na__most__akkor 2011.01.05. 08:40:48

Manapság egy-egy jó viccen kétszer röhögök.
Először a poén után.

Másodszor, amikor látom a sok balfácánt, aki nem értette.

Lutetia 2011.01.05. 08:41:26

@Belpo: Engem is idegesít Török Zsolt propaganda-dumája (holott a puszta tények objektív megemlítése is elegendő volna a kedélyek felkorbácsolására), de abban igaza volt, hogy az oroszok is írtak rólunk:
www.ng.ru/world/2010-12-27/1_vengria.html

csárli hárper 2011.01.05. 08:43:33

@Templer: azt írod hogy olvastad, hallottad az "öszödi beszédet".
Értetted is?

Lutetia 2011.01.05. 08:45:48

@Belpo: És ami a külföldi kritikákat illeti, az csak a jéghegy csúcsa, amiről az itthoni médiák tudósítanak bennünket. Érdemes megnézni a Facebook Szamizdat nevű csoportjának bejegyzéseit (sajnos, a Szamizdat hamarosan megszűnik, így a benne felhalmozott sajtószemle is megsemmisül, gondolom)

Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör 2011.01.05. 08:47:21

Az ilyen nagymagyarmagyarokat kellene egy szívlapáttal úgy hátba taszajtani, hogy a tüdejét kiköpje a baromarcúja.. Milyen zűrzavarról hadoválsz itt? Amit te meg a haverjaid-Führeretek vezetésével - csináltatok? Milyen mindennapos buzi parádéról, te kis k..g?! Évente egyszer volt, azt is megzavartátok. Engem nem érdekelt sem por, sem kontra, így nem mentem oda, pláne nem kisgyerekkel a nyakamban, miközben szép magyar szavakat suttogtam, melyeket ő áhítattal figyelt.. Szenvedtél minden nap?! De azért még mindig itt vagy és itt szórod a hülyeséged, te nyomorult...Mondd már el, de úgy il concreto, hogy mi a retkes jó k.. a..tól szenvedtél?!

csárli hárper 2011.01.05. 08:51:34

@laspalmas: szép találat!
a legjobb : "Volt Miniszterelnök Titkársága"

csak szerényen.
ahogy szokták.

Id. Lencsés István 2011.01.05. 08:51:36

@Lutetia: Szia! Olvastad ezt? index.hu/belfold/2011/01/05/orban_nagykovetsegi_latogatasarol_ir_a_wikileaks/

Olyannyira lealacsonyítja önmagát Orbán és a magyar nemzet összetevőit, hogy csak undort válthatott ki a nagykövetből is.

Belegondolok, hogy 18 éves kortól halálig tart a szavazási lehetőség, és nem mindenki olyan jól képzett, mint Schmitt Pál, vagy éppenséggel a Fidesz roma szavazók (vannak a szociknál is), de a nem roma szavazók között még több alulképzett emberke van, mert ugye nem jutnak munkához, hiszen például a Lázár János elveszi tőlük a munkalehetőséget, jövedelemforrást.

Lázár János többszörös földbirtokos, gazdálkodó, Hódmezővásárhely polgármestere, országgyűlési képviselő, frakcióvezető. Hát igen! Így nehéz megélni másnak. Erkölcsös a Lázár, és pofátlanul nincs megfizetve?

papas 2011.01.05. 08:55:09

Érdemes a közlemény dátumára egy pillantást vetni. A jó bevett gyakorlat szerint, ehhez ragaszkodnak azóta is, hiszen minden ünnep előtt csinálják a fesztivált, hogy még az is róluk szóljon.

Amúgy ez a média törvény csak elterelés a nyugdíjpénztárral és az alkotmánybírósággal kapcsolatos botrányokról. Csak elszámították magukat, mert már betelt az a bizonyos pohár, kár, hogy még csak nyugaton és nem itthon.

glabla 2011.01.05. 08:58:56

Én már értem! Ezeknek csak az a sajtószabadság, ha a média a Fidesz véleményét tükrözi, és az a demokrácia ha a Fidesz van hatalmon. Tekintélyelvű vezér!
Remélem sokan verik a fejüket, hogy szavazhattak ezekre.
De nyugalom már csak 3-4 év és eltakarodnak, vagy legalábbis eltakarítják őket.

Fideszman 2011.01.05. 09:02:50

@Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör: Tudod mitől szenvedtem, tudod? Honnan is tudnád, hiszen láthatóan te az akkori kommunista elnyomó rezsim kiszolgálója voltál, valószínűleg egy mindenkit feljelentő nyugger lehetsz. Keltitek a gyűlöletet megosztottátok az országot a kommunista eszméitekkel. 8 év alatt Zimbabwe szintjére süllyesztettétek le az országunkat, ami 1998-2002 között első volt a régióban, és elsőnek vezethettük volna be az eurot 2005-ben, ha nem csaljátok el a választást 2002-ben. Nyilván nem a 20 évig elnyomásban élő Budapesten éltél mint én, akkor láthattál volna buziparádékat meg szemkilövetést eleget. Én ott voltam 2006 őszén a forradalmon, ahol a kommunisták ellen tüntettünk, te hol voltál akkor? Csak nem a következő feljelentésedet írtad a panel lyukadban?
2 hétig sátoroztam a Kossuth téren, Orbán Viktorral együtt bontottam kordont, te hol voltál akkor? Biztos a júdáspénzt számoltad amit a besúgásért kaptál te nyuggerkomcsi.

ier6w7i 2011.01.05. 09:13:04

@Rakovszky:
Egyetértek veled. Ne legyen kötelező magánnyugdíjpénztárba tenni a pénzt.

De legalább aki akarja azt tehesse oda és ne zsarolják azzal, hogy ha oda teszi és nem az államiba, akkor büntetésből az egyébként általa is fizetett állami nyugdíjból nem részesül.

Ez ilyen egyszerű!

ostván 2011.01.05. 09:19:44

@Pajszer Művek: Idézek tőled: "Lovas István és számos jobboldali újságíró effektíve ki volt tiltva a Magyar Televízióból. A Vasárnapi Újságot is minden módon meg akarták fojtani. Sokkal szofisztikáltabban ment, nem ilyen nyíltan, de mindenki tudja aki ebben dolgozozz, hogy Harasztiék hogyan fenyegetőztek és milyen módon zsaroltak."
Ha neked Lovas és a Vasárnapi Ujság a kívánatos színvonal, akkor nehéz lesz veled beszélgetni is. Nekem az volt a gondom az elmúlt 16 év(!) alatt, hogy nem találkoztam olyan jobboldali ujságíróval, aki objektívnek TŰNT volna, aki indulatok nélkül tudott volna érvelni, akinek az érvrendszerében többségben lettek volna a tények. Miként van az, hogy a "másik oldalon" ezeket a feltlteleket egész sokan könnyen meg tudják valósítani? Az ujságírás szakmai kérdés, a politikai irányultság meg személyes jellemző. A szakmát egyformán kellene tudni bármilyen irányultságú egy médiamunkás. És nem! Miért nincs hiteles jobboldali? Vagy aki annak tűnik, az harmatgyenge. Ha nem tudják hatékonyan védeni az elveiket, akkor lehet, hogy az elvek nem piacképesek? Miért kell Magyarországon a HATALOM közbelépése ahhoz, hogy a magát jobboldalinak nevező csoport szerint kialakuljon az a médiaegyensúly, amit ők jónak tartanak? Biztos, hogy amit ők képviselnek, az jobboldaliság? Mert akkor Európában meg kellene, hogy állja a helyét. Európa nyugati részéről tetszőleges mennyiségű jobbos irodalom, gondolat, érvrendszer lenne idézhető. De akkor sem kerül be hozzánk ilyesmi, ha itt - ezen a téren - vákuum van. Lehet, hogy a tiszta elvek nem felelnek meg a mostani uraknak? Még jobboldalról sem!
Mert az elvekhez ragaszkodni szokás. És nem cserélgetni, mint az alsóneműt.

Sadist 2011.01.05. 09:21:39

@Melee: Megszívatott egy troll.

Gondoltam szólok, nehogy nagyobb hülyét csinálj magadból.

Devil 2011.01.05. 09:21:51

Hitelesseg, kovetkezetesseg, onazonossag...

tcom 2011.01.05. 09:25:19

@Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör:

Neeee! Csak provokál titeket, játszik.

A LEGJOBB HA NEM VÁLASZOLTOK TRIPLANAGYMAGYAR ÜZENETEIRE!

Nincs értelme.

Sadist 2011.01.05. 09:26:36

De látom még nagyon sokan beleültek a troll hintájába.
Azért ez szomorú, hogy ilyen alacsony a szellemi nívó.

puffatag 2011.01.05. 09:27:05

@nagymagyarmagyar: a te kommentjeidet kéne széles körben mutogatni, akkor sokan rájönnének, hogy kire szavaztak...a grazi ápoltat a nyakunkba ültették, mert bajnai elvette a 13. havi nyugdíjat

puffatag 2011.01.05. 09:29:57

@tcom: szerintem terjesszük inkább, újabb bizonyíték a sámlis és a kossuth téri hugyosok közötti kapcsolatra

Sadist 2011.01.05. 09:34:14

@Pajszer Művek: Ami a Fideszhez képest balra van, azt már balos, szocibérenc médiumnak hívják. Kívülről, objektíven kéne nézni a dolgokat. Csak akkor nem lehetne balos médiafölényt kiabálni.

Melee 2011.01.05. 09:40:16

@Sadist: Észrevettem, hogy trollkodással próbálják bomlasztani a blogot, de ha senki nem vitatkozik velük legalább egy bizonyos szintig, akkor szerintem nagyobb hatást ér el, fásultság keltésén keresztül.

tcom 2011.01.05. 09:41:30

@MAGYAR KATONA:

""A tipikus szocialista szavazó azonban szerinte belefásult a politikába, nem annyira iskolázott, alacsonyabb társadalmi-gazdasági osztályba tartozik, és akár nyugdíj, akár munkanélküli segély formájában, de függ az államtól."

Így volt 2002-ig. Aztán az ellenzéki politizálás, a szociális népszavazások, szijjártó petike nyilatkozatai, az inaktívaknak szóló választási kampány, majd ugyancsak az eltartottaknak tett kedvezmények, az eltartottak kivonása a közös teherviselésből,azt eredményezte, hogy a Fidesz szavazó rétege átfordult a nyugdíjasok, és a segélyesek felé.
Az eddig kormánypolitika egyedül a nyugdíjasokat és a segélyeseket hagyta békén. Miközben a versenyszektorban, az országot eltartó, nettó adófizetőknél évek óta nincs valódi béremelés, addig a nyugdíjak infláció felett emelkednek, a gyes-t növelték 3 évre. Mindez természetesen népszerűségi célokból. A legnagyobb szavazó réteg a nyugdíjasok és az eltartott segélyesek. A nők kevésbé vevők a politikára és viszonylag kevésbé népszerű közöttük a Fidesz. Ez tarthatatlan. Ezért emelték a gyest és adnak kedvezményt a nők nyugdíjba vonulásában.

Nem sajnálom tőlük, de nem növelni kellene a munkavállalók számát, nem csökkenteni az ország kiadásait?
Az egész világ a gazdaságot, az államot fojtogató szociális rendszeren, kiadásokon spórol. Hollandiában a múlt évben csökkentették a gyes idejét 16 hónapra, nyugaton emelik a nyugdíjkorhatárt, Romániában, Görögországban csökkentették a nyugdíjakat, a közalkalmazottak fizetését. Nem tűnik fel senkinek, hogy magyarország szembe megy a józan ész diktálta teendőkkel?

Miért van az, hogy kedves jobbos barátaim, ha a családjukról van szó, tudják, hogy baj esetén nem feltörjük a gyerek malacperselyét, nem kivesszük a nagylány 12 éve gyűjtögetett takarékbetétjét és kiosszuk a nagymamának, mert megérdemli, meg elenged minket kocsmázni? Hanem spórolunk a felesleges kiadásokon és nem az egyetlen fizetést kapó szülőt szivatjuk meg! Ráadásul, ha a hasonlatban azt vesszük, hogy a családot 2 kereső tartja el, akkor arra is gondolunk, hogy az egyik hamarosan nyugdíjba megy. Még kevesebb kereső lesz a családban.

De ha az országról van szó, akkor fej a homokba.

Fideszman 2011.01.05. 09:41:42

@Sadist: troll az apád fasza az a részeges szőröstalpú pálinkavedelő fideszes gyökér. Te segglyuk.

Sadist 2011.01.05. 09:41:52

@Hari R. Seldon: Érdekes dolog a hit. Képes teljesen felülírni a racionális gondolkodást. A nemzeti színű masnitól úgy látszik a szar is illatosabb és finomabb lesz.

Sadist 2011.01.05. 09:45:47

@nagymagyarmagyar: Troll vagy, bizonyítottad is. Fáj, hogy trollként kezellek? :)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2011.01.05. 09:49:39

@Sadist: Most szerintem még dühösebb a "kommunistákra"... Minél jobban sanyargatja ez a kormány, annál jobban utálja a komcsikat. Neki a médiatörvény kész felüdülés. Szerinte MÉG szigorúbbnak kellene lennie.

Sadist 2011.01.05. 09:49:42

@Melee: Nem kell vitatkozni vele, mert egy senki. Egyszerűen figyelmen kívül kell hagyni a kommentjeit. Ha nem figyelnek rá, akkor szépen elkotródik, mert nem fogja már megkapni azt a figyelmet és a kis endorfin adagját a viszály szítása által, amit egy normális ember mondjuk egy kiadós szexszel szerez meg.

Melee 2011.01.05. 09:51:55

@nagymagyarmagyar: Szóval szerinted a fideszesek részeges szőröstalpú pálinkavedelő gyökerek.
Hmm... én nem írnám le őket ennyire, de tiszteletben tartom a véleményed.

adflexum 2011.01.05. 12:13:29

@Sadist: Hát ha troll is, különleges fajta.
Nekem tetszik.

ostván 2011.01.05. 13:33:01

@nagymagyarmagyar: Emlékszem még egy olyan nick-névre, hogy "Lázár János a FIDESZ segglyuka". Nem ismerős?
Egyébként igazad van. Folytasd!

Fideszman 2011.01.05. 14:14:22

@Sadist: Szerintem senkit nem érdekel a magyar szigetes jobbikos haverjaid szexuális élete. Tudjuk, hogy ostorozzátok egymást seggbekuki előtt, de minden jó érzésű ember mélyen leszarja ezt. Ha neked jó, hogy egy szál pöcsben a bakkancsodban ugrálhatsz a kárpátiára a többi fogyatékossal együtt, az a te dolgod. Nem kell velünk is megosztani, érted már te ganéjdomb?

Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör 2011.01.05. 20:41:16

@nagymagyarmagyar: De elbaszatd ezt , öreg. Ugyanis 40 éves vagyok, tehát az előző rendszerben max. azal szolgálhattam a rendszert, hogy kidsobos, úttörő,majd KISZ tag voltam. És hogy elhidd: The level of Our Country isn't The same with Zimbabwe. You are Right , we were The first in The Region, thanks to The Measures of The Former Government.
És büszke vagy rá, hogy összeszarhattad országunk egyik f terét? És arra is , hogy a zsebdiktátoroddal együtt voltál ott? Aki aztán el is tűnt? Mert felelősséget soha sem vállalt a kis féreg..
Egyébként meh olyan magasról szarom le a véleményedet, hogy olyan magasra fel sem látsz, te kis námcsi...

Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör 2011.01.05. 20:43:36

@tcom: Köszi a féltést, de engem csak szórakoztatnak az iylen agymosott námcsik.. :o) Erlködnek, vergődnek, de az emberek szeme már nyílik...

Fideszes Agymosottak Szövetsége Orbán Kör 2011.01.05. 22:16:29

Bocs, természetesen:azzal..., fő , meh=meg...

Kicsi79 2011.01.07. 09:17:06

@nagymagyarmagyar: Ki az a Semjén Zsolt? Egy senkiházi! Én a haverod helyében nem lennék olyan büszke rá, hogy a szarba nyúlkálok. Egyébként pedig baszottul hiányzik az országnak 250-300.000 román meg szerb menekült. Csak hogy megint legyen kit eltartani. Kösz, de ebből inkább nem kérek. El kéne már felejteni végre ezt az egéz nagy-magyarország mániát, semmi értelme! Trianon megtörtént, nem lehet visszacsinálni. Azt is az akkori jobboldalnak köszönhetjük, kellett nekünk a nácikkal lepaktálni.

adflexum 2011.01.07. 15:27:45

@Kicsi79: A nácik nem akkor voltak.
Inkább autózz!

Kicsi79 2011.01.07. 17:15:07

@adflexum: Jogos, bocs. De a lényegen nem változtat: mindig a szar oldalra álltunk.
süti beállítások módosítása