Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Fidesz szerveren kommunikál az állam

2010.10.22. 06:36 | partizano | 1 komment

Címkék: lista fidesz 1956 email forradalom emlékezés szabadsgharc

Meghívóm jött az állami 56-os megemlékezésre e-mailon. Bár bevallom, nem nagyon értem, hogy, honnan van meg az Államnak az e-mail címem… Gondoltam, ez az e-magyarországos regisztrációm lehet… végre kommunikál velem az állam. Erre a verzióra az is ráerősített, hogy az e-mailban található webcím magyarorszag.hu-ra végződött.

Bár többször alaposan végignéztem az e-mail szövegét, se egy adatkezelőre, se egy adat-nyilvántartási azonosítóra nem leltem, vajon ki is hívott meg engem az állami megemlékezésre. Gondoltam feloldom a rejtélyes nevű feladó kilétét ("A szabadság napja", egyébként ez a hivatalos állami rendezvény neve), ha már így titkolja, elképedtem amikor megláttam: fhirlevel@fidesz.hu.

Vajon, hogy jöhet ki egy állami rendezvénynek a levele, tökre állami dizájnnal becsomagolva a Fidesz szerveréről? Persze, erre a vicces válasz az, hogy visszatértek az állampárti idők…

Nem is tartom, bajnak mondjuk, hogy egy párt főként ha kormányon van meghívja az állami megemlékezésre szimpatizánsait, de én minden vagyok csak nem Fidesz szimpatizáns, igaz kaptam már a Fidesztől nem egyszer e-mailt. Csak azt nem értem jelen esetben miért titkolja a feladó kilétét? Ami egyébként nem túl szabályos, hisz adatvédelmi törvény értelmében ilyen levelekből ki kell, hogy derüljön az adatkezelő neve és címe is…

Vajon egy párt kiküldhet úgy egy ilyen levelet, hogy úgy tűnjön, hogy az hivatalos állami e-mail? Vagy a rendezvény állami pénzen rendezett párt rendezvény? És hát az sem derül ki milyen adatbázisból van meg nekik az e-mail címem. No és most nem is Kubatovoztam... Persze erre a polémiára nem került volna sor, ha ebben az esetben sem sumákolt volna a Fidesz, és kiírja legalább a feladónál a párt nevét… Végül is mindegy, biztos van miért rejtegetni a párt nevét és a logót…
 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr262387556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megdobbent 2010.10.23. 03:16:16

Nem e-magyarorszag, ott en is regelve vagyok, es nem jott lofasz sem.

Viszont mindenki tudja mik jonnek fidesz.hu vegzodesrol, kulonosen ftp ugyekben, ha epp az mszp szerverere (najo, esetleg a vele szerzodott ceg szerverere) tornek be adatokat lopni, majd zorbanur altal "KUKUCSKALAS"-nak minositeni ;)

Dehogy partallammal riogatni, nadehat kerlek :) Hiszen olyan sokszinu az allamapparatusunk, minden part, minden politikai meggyozodes felelem nelkul kepviselteti magat, igazan nincs ok ilyesmire...
süti beállítások módosítása