Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Most már nem nyugger a nyugdíjas?

2010.09.17. 15:47 | balközép | 4 komment

Címkék: kampány reklám orbán fidesz levél nyugdíjas dm körmendi zsuzsa

Egyik olvasónk, Körmendi Zsuzsa írása. Más olvasói írásokat is szívesen közlünk.

Harmadrendű állampolgár vagyok – ha ugyan nem sorolt még alább „pártunk és kormányunk”. Eddig azt hittem, „nyuggerként” legalább másodrendű lehetek. De tévedtem, hiszen az én véleményemre nem kíváncsi a miniszterelnök. Úgyis tudja, hiszen rajta vagyok a Kubatov-listán. Hál’ istennek, engem még soha, semmivel nem keresett meg a Fidesz.

Most sem kaptam levelet, holott az 1,7 millió nyugdíjas között én is ott vagyok. Név szerint szerepelek azon a listán, amelyet el kellett kérniük a Nyugdíjintézettől, hogy tudják, ki a nyugdíjas.

Egy barátnőm, aki nem kívánta kitölteni a kérdőívet, nekem adta a levelét, így elolvashattam azt. Örülök, hogy Orbán Viktor – legalább ilyenkor, választás előtt – úgy véli, s ezt a levélben ki is emeli, hogy „Hálával és tisztelettel tartozunk Önöknek. De ezt nemcsak szavakkal, hanem tettekkel is szeretnénk kifejezni.” Most már nem éljük föl a fiatalok jövőjét? Most nem vagyunk „nyuggerek”? És mi a biztosíték arra, hogy a választást követően nem járunk-e úgy, mint a Fidesz első kormányzásakor? Akkor elvették tőlünk azt az emelést, amit a Horn-kabinet idején a mai kormánypárt is megszavazott. Nem látok a jövőbe, de optimizmusra nincs okom.

Azt nyilatkozta a Fidesz szóvivője, hogy a leveleket saját költségükön kézbesítik. Ehelyett aktivisták dobálták a postaládákba a küldeményt. Bélyeg nincs a levélen és válaszborítékot sem mellékeltek. Így annak, aki kitölti a kérdőívet, saját költségen kell azt továbbítania. Nem gond, telik a nyugdíjból. Kíváncsi vagyok, hogy az idős emberek közül hányan tudták elolvasni a személyes adatokat kérő rész utáni aprónál is apróbb betűs szöveget, amiben közlik, hogy az adatokat bármihez felhasználhatják.

Örülök, hogy nem kaptam levelet, így a nevem is a régi. Változatlanul nem Tisztelt Nyugdíjas, hanem:

Körmendi Zsuzsa

(A Fidesz-kormány által a Postabankon keresztül megszüntetett Kurír egyik szerkesztője).

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr602303413

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Most már nem nyugger a nyugdíjas? 2010.09.17. 18:15:47

Harmadrendű állampolgár vagyok – ha ugyan nem sorolt még alább „pártunk és kormányunk”. Eddig azt hittem, „nyuggerként” legalább másodrendű lehetek. De tévedtem, hiszen az én véleményemre nem kíváncsi a miniszterelnök. Úgyis tudja, hiszen rajta vagyok a K…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lujzi155 2010.09.17. 18:36:51

Kedves Körmendi Zsuzsa, én sem vagyok "Tisztelt Nyugdíjas".
De úgy gondolom, hogy minden tiszteletet megérdemelnénk, hiszen mi, mostani nyuggerek teremtettük meg annak a lehetőségét, hogy ezt a csúfnevet ránkaggató és társaik Oxfordban és itt-ott tanulhassanak, természetesen ingyen. Úgy gondolom, hogy ellentétben velünk, akik ledolgozunk egy életet, ők anno a mi jelenünket élték fel.

Mellesleg én is örülök, hogy nem vagyok "Tisztelt Nyugdíjas", hanem maradhattam, aki eddig voltam :

Erdélyi Katalin

szőketisza 2010.09.18. 18:39:51

"aktivisták dobálták a postaládákba a küldeményt. Bélyeg nincs a levélen és válaszborítékot sem mellékeltek."

Hát ez bizony a pofátlanság netovábbja. Még a nyugdíjasok finanszírozzák a közvéleménykutatásukat, amihez szerintem törvénytelen módon szerezték meg a Nyugdíjfolyósító Intézettől a személyes adatokat. Ráadásul ezeket nyilván összevetették a saját - szintén törvénytelenül létrehozott - adatbázisukkal, (amikor is a kopogtató cédulákat gyűjtő aktivistáik ellenséges érzeműként regisztráltak embereket), ezért nekik már nem küldtek kérdőívet.

tetovaoda 2010.09.20. 13:49:08

Megkaptam a levelet. A regnáló miniszterelnök mézes-mázos álságos ömlengésétől felfordult a gyomrom.
Meg is írtam volna pár szavas válaszomat, ha nem jutott volna eszembe, hogy teljesen fölösleges, úgy sem olvassa el senki a visszaküldött paksamétát.

Már anélkül is megvan az újabb nemzeti konzultáció eredménye: a megkérdezett nyugdíjasok 72 %-a visszaküldte a válaszlevelet, összesen 67 % tartja helyesnek a kormány által megkezdett utat, különös tekintettel a bankok és a végkielégítések megadóztatására, a politikusok létszámának csökkentésére.
A nyugdíjasok belátják, hogy a jelen nehéz helyzetben a kormány legfontosabb tennivalója nem a nyugdíj emelése, csak legfeljebb vásárlóértékének megtartása, valamint az oktatás színvonalának emelése. Arról, hogy a megkérdezett saját helyzetén mi javítana leginkább, a 72 %-nak a 100 %-a azt válaszolta: ha a miniszterelnök még legalább hatvan évig boldogítaná a Szent Korona és Mária országát, a kereszténység és a mindennél fontosabb új alkotmány szellemében.

Kiszivárgott hírek szerint azonban ez utóbbi pontban azt írták legtöbben - idézem: "Ha a miniszterelnök eltakarodna a francba macska gyorsasággal az egész brancsával együtt."

Amennyiben hasonló lesz a majdan közzéteendő nem kitalált "értékelés", az nem a véletlen műve.

dr.regos peter 2011.12.02. 09:03:39

ne izguljatok, elobb-utobb az orban baratunk is lesz nyugger
süti beállítások módosítása