Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Az egyéni képviselő indítványokkal irányított ország

2010.06.21. 14:17 | szocdemman | 115 komment

Címkék: orbán fidesz kormány parlament orbán viktor 2010

A vissza a jövőbe alkotói bemutatják minden parlamenti ülésen új nagyszabású realtime produkciójukat: A törvényerejű-rendeletekkel irányított ország 2.0-t, avagy az egyéni-képviselő indítványokkal irányított ország.

 

Az egytől jelentős változásokon ment át a forgatókönyv, de természetesen a jól megszokott egypárti irányítás hangulata megmarad. A kiváló hangeffekteket az ellenzék morajlása színesíti új/régi látványelemként visszatért a bábparlament, melyben a TV közvetítés után csak 20 Fideszes képviselő marad bent (ilyenkor gyorsan olvad a kétharmad).

Az 1-ben (azaz a szocialista állampárt rendszerében) a hatalomtechnika gyakorlást az biztosította, hogy a törvényerejű-rendeletek megalkotásával nem kellett a törvényeket a parlament elé vinni, ott megvitatni, elég volt a kormány döntése. Nehéz is lett volna, hisz a szocializmusban évente egyszer ülésezett a parlament, no pláne csip-csup törvények megszavazásával nem lehet ráncigálni a képviselő elvtársakat. Magyarul az országirányitás egy szűk, mondjuk azt talán felelőséggel rendelkező kör döntött, alkotott törvényt.

A 2.0-ban (a nemzeti együttműködés rendszere, azaz a Fidesz állampárti kialakuló rendszerében), könnyed leporoláson megy át a diktatórikus állampárti rányitás, az elvtársazás laza dinamizmussal elhagyódik, az ideológia is részben átalakul. Folyamatos önigazolási kényszer és bűnbakkeresés zajlik, no pláne az egyben is volt, csak akkor a reakciós és kizsákmányoló kapitalisták voltak a bűnbakok… ez is megmarad, csak most a kommunisták és az előző kormány szolgálja az igazolási ártatlansági alapot.

A törvényerejű-rendeletek elve is megmarad, persze korszerű formában egyéni képviselői indítvánnyá módosul. Itt nem a kormány alkotja a törvényeket, hanem a parlament. Sőt a kormány részt sem vessz benne, így nem is kell lefolytatni a társadalmi ellenzéki egyeztetéseket. Az elv áthelyeződik, nehogy már csip-csup törvényekkel zaklassuk a miniszter elvtársakat polgártársakat.

De, hogyan is működik ez az új rendszer? A kormány látszólag nem vesz részt a parlament munkában, mintha nem is lenne. A miniszteri székek tök üresek, súlytalan államtitkárok csücsülnek esetleg helyettük. A Orbán miniszterelnök ritkábban van a parlament előtt, mint a zimbabwei nagykövet. A parlament ülésezik a felelős miniszterelnök meg Bulgáriában nyaral.

A törvényeket névtelen Fideszes képviselők terjesztik be pár órával a téma tárgyalása előtt. Az ellenzék jóformán el sem tudja olvasni a trükkökkel teli új rendszert bebástyázó törvények tucatját. Így a parlament nem törvényhozás, hanem a szocialista békés időszak törvénygyárának funkcióját látja ismét el.

A lopakodó diktatúra kiépülésének kedvez az ellenzéki megosztottság, az egyéni saját pártérdek folyamatos figyelése. Persze az oszd meg és uralkodj elvet a Fidesz remekül alkalmazza. Az LMP sírmákól, Schiffer felszólal, majd gőgös válasz. A Jobbik odáig megy el, hogy Horn Gyulát és az MSZP demokratikusnak nevezi a Fideszhez képest (azért ennek meg van a maga bája a radikális szittya párttól). Az MSZP meg… az MSZP meg… az MSZP meg… tűr, hol csendben, hol hangosan és próbál az ellenzék másik 2/3-ra –kapjatok már a fejetekhez vazze- és hát a parlament másik 2/3-ara hatni, ahol a képviselők fele nem is érti mi folyik. Őt mindenki bántja… Szegényke.

Azt hiszem hamarosan követelés lesz újra: felelős kormányt Pesten! Felelős miniszterelnököt és minisztereket! A hatalmi ágak pártkézből való kivonását! Sajtószabadságot! … és újra értemet nyer a kifejezés: nómenklatúra, azaz a pártállami rendszer személyzeti (vagy káder-) politikája. Rokonok már bekerültek a vezetésbe.


Milyen pici törvényekben "nincs vita"?

Képviselők létszámcsökkentése, önkormányzati törvény, választójogi törvény, sajtótörvény. Közbeszerzési törvény, adótörvény, alkotmánybírság, Apeh összevonása, közalkalmatok jogainak megnyirbálása, ÁFA-törvény és még 60 törvény. 

A film vége reméljük nem a demokrácia, a döntés- és véleményszabadság elvesztése lesz
 

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr932098047

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Légyszar a törvényalkotásban 2010.08.06. 21:27:31

Lassan ott tartunk, hogy a Nemzeti Együttműködés Kormánya mint olyan nem nyújt be törvényjavaslatokat a Parlamentnek. Mintha a kormányzás összetett feladatának egy jelentős részét egészen egyszerűen lepasszolták volna a Fidesz-frakciónak.Mielőtt többen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

old_field 2010.06.21. 19:09:58

@Walter Melone: majd ha Te+Fedor lesztek a nép...

Walter Melone (törölt) 2010.06.21. 19:09:59

@Krujs:

A miniszterelnök meg KISZ titkár volt, mégsem ekézed ezért....

Krujs 2010.06.21. 19:10:18

@kokavec: nem erről van szó, csak válalhatatlanúl fostos volt az elöző 8 éves vezetés, ennek cáfolása nevezhető imádatnak maximum.

Dél-Amerikai diktatúra he?:D Hogyne!:D Nézzél több Discovery-t kölyök:D

Walter Melone (törölt) 2010.06.21. 19:11:14

@old_field:

Rossz hírem van:

Mi is a nép vagyunk.

gramercy 2010.06.21. 19:11:58

micsoda boszmeseg

amugy meg kejes elvezettel olvasom, ahogy a ver-fideszesek vedik az oles bolsevik lepteket

en is megyek nyaralni, ha man' a miniszterelnok szerint sincs vaccsag

bulgariaban jobb a vb-kozvetites?

kokavec 2010.06.21. 19:13:22

@Krujs: Nagyon egy-dimenziós a te agyad. Gép vagy. De ezt szereti a vezéred.

Krujs 2010.06.21. 19:16:34

@kokavec: XDDDDDDDDDDDDDDDDD értelek zen mester, taníts holnap is légyszi:D

qwertzu 2010.06.21. 19:18:15

@kokavec: "Komolyan azt hiszed, hogy egy mondattal elintézheted a demokrácia kérdését?"
Igen.
Amikor Gyurcsány nyert, akkor magamban csak annyit mondtam hogy szopóág, de ez a demokrácia. Majd négy év múlva. Nos akiknek nem tetszik amit a Fidesz a 2/3-al, művel annak ugyanezt tudom tanácsolni.
Ja igen, ha négy év múlva nem lesznek választások, akkor lehet rám számítani a fegyveres demokratikus ellenállásban. Addig meg nézzük, hogy alakul államadósság a GDP százalékában.

qwertzu 2010.06.21. 19:19:02

@kokavec: "Komolyan azt hiszed, hogy egy mondattal elintézheted a demokrácia kérdését?"
Igen.
Amikor Gyurcsány nyert, akkor magamban csak annyit mondtam hogy szopóág, de ez a demokrácia. Majd négy év múlva. Nos akiknek nem tetszik amit a Fidesz a 2/3-al, művel annak ugyanezt tudom tanácsolni.
Ja igen, ha négy év múlva nem lesznek választások, akkor lehet rám számítani a fegyveres demokratikus ellenállásban. Addig meg nézzük, hogy alakul államadósság a GDP százalékában.

Krujs 2010.06.21. 19:20:30

@gramercy: nem jobb de egész nyáron fesztivál van!

kokavec 2010.06.21. 19:22:55

a demokrácia nem csak úgy van. Azért még a legjobb helyeken is folyamatosan tenni kell, nemhogy M.o-on, ahol még teljesen ki sem alakult. A párthatalmakat független, szakmai és civil erőkkel kell ellensúlyozni, hogy egyensúly alakulhasson ki. Ez a folyamat épphogy elindult M.o-on, de most a fidesz az ellentétes irányba fordítja és valóban a pártálami eszméket idéző módon próbálja centralizálni a hatalmat.

Piraeus 2010.06.21. 19:29:45

"Itt nem a kormány alkotja a törvényeket, hanem a parlament."
Ez rettenetes.
Sőt. Az is lehet, hogy mostantól törvények alapján működik az ország és nem néhány szoci politikus korrupciós hajlamaihoz igazodva...

MSZP blog! Kurvára nem vagy hiteles. Inkább szégyeljétek magatokat azért amit műveltetek az elmúl t években. Remélem az LMP rövid úton felfalja azt ami még nem korrumpálódott és fasizálódon általatok a baloldalon.

Maffia.

gramercy 2010.06.21. 19:32:02

@qwertzu:

es ha 4 ev mulva lesznek ugyan valasztasok de csak 1 jelolt lesz, akkor is lehet majd rad szamitani?

akkor is ha mindenkit a valasztasi bizottsagba a fidesz jelol?
akkor is ha minden korzetben csak fideszes fogja szamolni a lapokat?

akkor is ha addigra -olasz modra- a fideszes rendorseg altal lenyomozott a fideszes ugyeszseg altal perbe fogott es a fideszes birosag altal elitelt politikusokrol csak a jogeros itelet utan lehet cikket irni?

michel 2010.06.21. 19:36:37

azért van egy logikai hiba ebben az írásban. a klasszik felállás ugyanis az, hogy van egy törvényhozó testület, egy végrehajtó, és egy igazságszolgáltató. ilyen formában működik most az ogy, hiszen törvényt hoz, a kormány végrehajtja, az igazságszolgáltatás meg igazságot tesz. baj sokkal inkább a hatalomkoncentráció. de hát a választáson résztveők többsége erre szavazott, legközelebb 4 év múlva lesz ogy-választás, akkor lehet változtatni, vagy...

Psyman 2010.06.21. 19:40:13

Öcsém... Nem hittem, hoyg az Utódpárt Fizetett Blogja tud újat mutatni, de ezen olyan jóízűen nevettem, mint régóta semmin! Köszönöm, bearanyoztad az estémet :)

kokavec 2010.06.21. 19:41:56

@Psyman:
Agyhalott vagy. De legalább élvezed.

csakmerazé 2010.06.21. 19:43:23

A rendszerváltás óta az egész parlament olyan volt mint a homokozó: "Odaadod a körteformát?" "Megmondalak anyukámnak!" Ez volt a színvonal. A baj az, hogy a választások óta pozitív irányban semmit sem változott a helyzet. Sok homokozólapátot kilopott onnan az MSZP, sőt, még a dömpert is vitte a genyó. Jöjjön hát az elszámoltatás, rendben, egyetértek.
Csakhogy ez az új garnitúra nem hogy lopkodja a lapátokat meg a körteformát, de már építi a homokozó körül a szögesdrótot és megrendelte már a betont is, hogy fallal vegye körül. A hígagyú narancsagyú szurkolók meg azt hiszik, hogy most aztán kurv@ jó lesz nekik. Hát ráfaragtatok: a pénzünkből/pénzetekből luxus-dömper lesz, meg hawaii körtelapát, és fel kell, hogy világosítsalak titeket, ti nem a homokozóban kaptok helyet. Úgyhogy tényleg van ám okotok az örömre, le voltunk eddig is szarva, le leszünk ezután is. Gratula, csak így tovább, gyűjtsetek nekik még tankcsapdára és vállról indítható rakétára is, hadd védjék a narancsszínű szitát...

Piraeus 2010.06.21. 19:50:47

@gramercy: Na ez az amitől hányok.
Az MSZP hazudott a gazdasági adatokról.
Az MSZP kormányzata alatt vertek nyomorékká embereket a rendőrök az utcán.
Az MSZP idején próbáltak embereket hamis vád alapján bebörtönözni.
Az MSZP politikusai rendezkedtek be tucatjával korrupcióra.

És ezek nem vélemények, hanem tények... Az elmúlt nyolc év egy nagy MSZP-s demokrácia-tiprás és korrupciós vágta volt.

Ha valaki itt bizonyítottan veszélyes a demokráciára akkor az legelsősorban az MSZP.

Mégis mi a rizsa: "ha majd a Fidesz ezt meg azt csinálja" akkor itt mi lesz.

Hát bazd meg... A Fidesz NEM csinálta mindezt, az MSZP viszont IGEN. Úgyhogy ne gyere itt nekem ezzel az ócska fekete-fehér csúsztatással, mert ha igaz lenne, akkor is éppen fordítva, mint ahogyan előadod.

Ez az egy működik szocifasisztáéknál: "Vádold meg a másikat mindazzal amit elkövettél, fasisztázz, riogass!" Mindegy kiről van szó aki a falka hatalmát veszélyezteti, az ellen uszítani kell. Más szemében a szálkát...

Torkig vagyok ezzel. És a kretének fele elhiszi ezt a dumát és akkor is gyurcsányista marad, ha az utolsó inget is lelopja róla a kerületi MSZP, a másik fele meg átlát a szitán, de jobb ötlete nem lévén elmegy Jobbikra szavazni.

Hányinger. Komolyan mondom hányinger.

pelso68 2010.06.21. 19:51:06

@Walter Melone:
naná, mehetsz is pl. tüntetni :
tuti,h nem lövik ki a szemed, mint a maszopos demokráciában...

fran7 2010.06.21. 19:53:10

Hány éven át hallgattuk, hogy egy napon a megfelelő helyre tett x az a demokrácia. Nem lehet számonkérni a kormányt, a kormány jót akar, csak nem mindig sikerül. A politika csak a parlamentbe való, máshol még csak politizálni sem lehet, sem templomba, sem iskolába, sem sehol. Csak a szakszervezetek tüntethetnek stb. S nyeltünk egyet, mert a demokrácia részben az, hogy egy szavazólapra egy x-et kell írni. S ez az eredmény meghatározott mindent. S a szocik számára ez addig volt igaz, míg ők nyertek. Mint az oviba, ahaol az a szabály él, ami nekem kedvez. 8 éven át nem tettek semmit a civil szervezetek megerősítésére, fékeket és egyensúlyokat szinte soha nem vettek figyelemben. S most sírnak, hogy 8 év demokráciataposás után ugyanazt kapják vissza. Szépen legyenek csendben. Építsék a civil szférát, ha lennének olyan emberek, akik szóba állnak velük, s képesek lennének fél óránál több időt vele együtt egy légtérbe

kokavec 2010.06.21. 19:54:46

@Piraeus:
akkor te magadtól hánysz. Neked fekete-fehér a világ, ami nem illik ebbe a primitív képletbe, azt meg fel se tudod fogni.

vakvarju 2010.06.21. 19:56:14

@Psyman: Utódpárt Fizetett Blogja: már ez is a Fideszé?

kokavec 2010.06.21. 19:57:05

@fran7:
jól össze keverted a szavakat, de ettől még nem lesz értelme.

csakmerazé 2010.06.21. 20:02:24

@Piraeus: "Vádold meg a másikat mindazzal amit elkövettél". Mert ilyet aranyszájú Viktor követői soha, de soha nem tettek, ugye? Mond, mennyire fáj a szelektív emlékezet? Igazad van abban, hogy sok mocsok dolgot csinált a maszop, de a fityesz genyó múltbeli és jelenlegi cselekedeteire ez nem mentség. Legalább annyira aljasak, csak a csomagolás más, jobban tudnak hülyíteni tömegeket. Olvasgasd a kommenteket, találsz pár áldozatot.

fran7 2010.06.21. 20:02:54

@kokavec: Mit nem értesz? Nem ezzel érveltek 8 éven át, amikor arról kérdeztünk, hogy biztos így kellene működni az országnak? A válasz az volt a szavazás így hozta. A többség szava dönt. Akkor nem hoztátok, hogy hányan nem szavaztak, hogy az 52% az összlakosság 30%-át se érte el. De többség. A végén már ez se volt igaz. Kisebbségbe kormányzott úgy az MSZP, hogy az égvilágon senki sem vettek figyelembe. Hány fideszes módosítást fogadott el a T. Ház. S a fidesz nem 20%-os párt volt akkor se?

Piraeus 2010.06.21. 20:02:56

@kokavec: Olvasd el még egyszer amit írtam! Hátha...

Piraeus 2010.06.21. 20:07:29

@csakmerazé: A Fidesz ugyancsak tele van korrupcióval, de nincsenek tucatjával Hagyó Miklósai, meg Zuschlág Jánosai. A Fidesz is agresszív, de még senkit nem veretett össze a rendőrséggel.
Meg lehet próbálni összemosni a felelősségeket, csak nincs értelme.

Az meg már csak hab a tortán, hogy a Fidesz mocskos ügyeitől a fasisztoid MSZP gyalázkodása egy fokkal sem lesz hitelesebb.

kokavec 2010.06.21. 20:07:50

@fran7:
az mszp kormányzás egy tragédia volt az országnak és nyilvánvalóan a jövőnkre is kihat. De akkor most lapozzunk. A fidesz a demokrácia leépítésével és olyan hatalomkoncentrációval foglalatoskodik, amit egy rendes demokráciában nem tűrnének.

Walter Melone (törölt) 2010.06.21. 20:08:50

@pelso68:

Erre nagy téttel azért ne fogadj!

pelso68 2010.06.21. 20:08:51

@vakvarju: " Utódpárt Fizetett Blogja: már ez is a Fideszé?"

némi fogalomzavarod van a komcsikkal kapcsolatban ,
de segítek :

szánalmas ez a fidesz-komcsi összemosás !
az igazi mszmp-sek még mindig az maszop-ban nyomják,
meg a rózsdombon, mint bixu elvtárs...
meg az aczélos cenzor asszony... :)
ellenpélda : Bíró Zoltán az MDF legjobb legbecsületesebb elnöke volt, valamikor tagja volt az mszmpnek is, ezért nem maradt sokáig az MDF élén.
Tudod, volt erkölcsi érzéke...
ami a maszoposokról nem mondható el.
ezért Bíró eltűnt az "élvonal"ból és itt maradt az igazi mszmp-maszop morális színvonal, ebből lettek a zuschlagok, a nokiás hagyók, a hazudozó gyurcsányik,
az ingatlanos hunvaldok, a kölcsönzős wiesztek...stb.
szánalmas,
botrányos...

csakmerazé 2010.06.21. 20:13:19

@Piraeus: "de nincsenek tucatjával Hagyó Miklósai, meg Zuschlág Jánosai". Na ez az, amit te soha nem fogsz megtudni, hogy hány van. Mert van, csak olyan szinten van vezérelve a nyáj, hogy ez sosem fog kiderülni.
És lehet, hogy nem veretnek fizikailag, csak mentálisan lehetetlenítenek el. Az viszont nem 8 vagy éppen 30 vagy 360 napon belül gyógyuló, hanem soha.
Fasisztázni meg menjél máshova, neked fogalmad sincs, hogy miről beszélsz. De talán ha megnéznél pár tudományos (értsd nem bóvli) dokumentumfilmet, hogyan jutott hatalomra Hitler, talán találnál párhuzamot, de nem a baloldallal.

kokavec 2010.06.21. 20:13:32

@Piraeus: örömmel fedeznék fel újabb dimenziókat az írásodban, de sajnos nagyon egyszerű vagy.

fran7 2010.06.21. 20:16:32

@kokavec: Az kétségtelen, hogy a kétharmad olyan hatalomkoncentráció önmagában, hogy azt nehezen viseli el az ellenzék vagy aki alapvetően ellenérzéssel viseltetik a Fidesszel szemben. Sok múlik azon, hogy mennyire lesz úriember viselkedésében a kormány. De ez azon is múlik, hogyan viselkedik az ellenzék. Ez az elmúlt 8 évben is így volt. Ezért volt olyan rossz Fletó, akinek még a Föld forog a Nap körül típusú mondatát is kétkedve fogadta az ellenzék, sőt a végén az ország nagy része is. Azért szerintem Fidesz még nem jutott el eddig. S igyekezni kell, hogy ne jusson el odáig.

lkjpoi 2010.06.21. 20:19:11

egy szó jót eszembe erre az írásra így a foci-vb légkörében:
öngól
:DD

Húsleves 2010.06.21. 20:22:27

"A lopakodó diktatúra kiépülésének kedvez az ellenzéki megosztottság"
Igen, pontosan ezért nem tekintjük 89-et valódi rendszerváltásnak.
"az oszd meg és uralkodj elvet a Fidesz remekül alkalmazza"
Ugyan mit kellene az egy harmadon megosztani? Az oszd meg és uralkodj elvet a liberálisok alkalmazták nagy sikerrel - idáig.
"Azt hiszem hamarosan követelés lesz újra: felelős kormányt Pesten! Felelős miniszterelnököt és minisztereket! A hatalmi ágak pártkézből való kivonását! Sajtószabadságot!"
Dehogy hiszed. Akik a FIDESZ-nek adták a két harmadot azok közül sokan (bár biztosan nem mindenki) pontosan azt várja, hogy ez végre elég lesz ahhoz, hogy felszámolja azt az áldemokráciát, amelyben az egykori elvtársak - ma oligarchák - büntetlenül élik a világukat, sőt, az átmentett pénzükkel és kapcsolataikkal valójában ma is ők uralkodnak. Tudtuk, hogy a két harmad ezt jelenti: korlátlan felhatalmazás. Mert elegünk lett a szocialisták és a liberálisok hazugságaiból, az ország anyagi és erkölcsi pusztulásából. Szeretnénk egy normális országban élni, akár olyan áron is, hogy az élősködőket általatok diktatósikusnak tekintett módszerekkel számolja fel. Oroszországot is az mentette meg, hogy színre lépett Putyin a részeges Jelcin helyett. Természetesen ez nem végcél, de átmenetileg szükségesnek tartom.

old_field 2010.06.21. 20:22:44

@lkjpoi: így van, nem kicsi...! :)
DE inkább nézzük a spanyolokat........!!!!!!!!! :))))

kokavec 2010.06.21. 20:24:49

@fran7: nem a 2/3-val van baj, azt még hatékonyan is lehetne használni az ország érdekében. A baj azzal van, hogy máris visszaélnek vele.
Az nem érv, hogy ez jobb, mint Fletó. Annál majdnem minden jobb.

csakmerazé 2010.06.21. 20:29:04

@Húsleves: Hát ha szerinted ettől normálisabb lesz az ország, akkor nincs miről vitatkozni. "Majd meglássuk". Addig éljen az áldemokráciát leváltó nyiladozó diktatúra! Szuper! Akkor inkább megyek focit nézni, joccakát!

kokavec 2010.06.21. 20:29:50

@Húsleves:
na látod? Putyin jó példa a demokráciának álcázott hatalomkoncentrációra. Te biztosan ezt érdemled, én szeretnék már egy kis friss levegőt.

fehéregér 2010.06.21. 20:30:16

@Krujs: ember, ebben is vicces vagy, tele vagy arrogáns, ingerült kifejezésekkel ( fostos? :-)) mi??) egy vitában, mondhatni fröcsögnek a szavaid, mindeközben a veled egyet nem értőkre írod, hogy "acsarkodnak", egyebek mellett nekem is címezted ugyebár, noha - veled ellentétben - udvariasan és higgadtan fogalmaztam. Figyu, azért bele ne betegedj, hogy "bántják a Fideszedet."

fehéregér 2010.06.21. 20:33:05

@Húsleves: te iskolás vagy? Olyan a szöveged, mint egy megtanult lecke. Az agyad szabályosan "kiollózta" a "tudnivalókat" a jobboldali médiából. Inkább gondolkodj.

Chicano 2010.06.21. 20:34:54

A választások előtt a csapból is Sipánka folyt ahogy azon a szép hangján aggódott a demokráciáért. Állítólag a FIDESZ diktatúrát épít ki a 2/3-al. Most ugyan ez a sipákolás folytatódik, már forradalmat vizionál a blog-proletariátus. Csak a blogíró azt nem veszi észre hogy mindenki pontosan tudta mi következik a 2/3-ból, és PONTOSAN a kétharmad és az avval járó lehetőségek miatt szavaztak az emberek a FIDESZ-re. Az MSZP-t annyi utálják hogy minél jobban szűköl annál inkább érzi úgy az egyszeri FIDESZ szavazó hogy már csak ezért is megérte. Mi lesz majd amikor Nagyformátumú Ferenctet láncra verve vezetgetik majd a bíróságra? Azt hiszitek forradalom lesz? Frászt. Az emberek többsége örülni fog hogy ez a szélhámos meg a bandája hűvösre kerül. Azt hogy miért utálják ennyire az MSZP-t előttem néhányan jól leírták, talán az elftársaknak azon kellene eltűnődni nem forradalomról vizionálni.

Húsleves 2010.06.21. 20:35:08

@kokavec: gratulálok, ahogy te is meg az előtted szóló is megtaláltátok magatoknak azt a pontot amibe bele tudtok kötni. Jól mutatja a demagóg, képmutató hozzáállásotokat, aminek a két harmadot köszönhetitek. Az előtted levő, mivel vitára képtelen, ezért szépen sunyi módon a bejelentése után el is húzott. Ennyit értek.

fran7 2010.06.21. 20:35:50

@kokavec: Én nem a jobb, mint a Fletó attitűdöt akartam kiemelni, hanem azt, hogyaz 52 %-kal olyan arrogancia járt, amit ha nem fizettek neked érte, akkor képtelen voltál elviselni. Én úgy vagyok vele Michael Schumacher lehet, hogy nagyképú, de neki van mire. Egy kétharmados párt egy pontig lehet nagyképű, de nagyon vigyázni kell arra, hogy elviselhetetlenné ne váljon. Ha azok a pártkatonák alkalmasnak bizonyulnak posztjaikra, akkor igaza volt a Fidesznek és elfelejtik a módszert, de ha a nagyszerű szakemberek, akiket közfelkiáltással választanak meg, válnak korrupttá és posztja karikatúrájává, akkor süthetjük a demokráciát.

Chicano 2010.06.21. 20:38:03

@kokavec: "A baj azzal van, hogy máris visszaélnek vele."

No, látom ezt a részt nem érted: nem visszaélnek vele hanem élnek vele. Ezért szavazott rájuk 2/3 hogy csináljanak már valamit mert rengeteg dolgot csak 2/3-al lehet megcsinálni. Visszaélésről eddig szó sincs.

kokavec 2010.06.21. 20:39:17

@Húsleves:
a mondataid között nincs logikai összefüggés. Csak szólok. Van egy minimum, amire egy vitához vagy párbeszédhez képesnek kell lenni.

Húsleves 2010.06.21. 20:41:10

@fehéregér: képzeld, nem ollóztam sehonnan, tudod te azt nagyon jól. Azt tudom, hogy a hozzád hasonlók most nagyon szeretnék ezt a látszatot kelteni, mert tegnap is, amikor beírtam, hogy mi valójában a TASZ, annyira legörbült a cikkíró szája, hogy még fenyegetőzni is kezdett. A saját véleményemet írtam le, ez az ami neked sohasem fog menni. Egyébként nem is sokat olvasok jobboldali médiát. Nem mintha szégyen lenne, bár nektek tudom hogy az, mint minden más vélemény, ami nem egyezik a tiétekkel.

Húsleves 2010.06.21. 20:42:35

@kokavec: dehogynincs. Csak nem tudsz mit kezdeni az érvekkel, ezért személyeskedsz.

Chicano 2010.06.21. 20:42:46

@kokavec: Szerintem Húsleves beírása teljesen érthető és logikus. Szerintem nagyon is érted azért nem akarsz velük vitatkozni.

csakmerazé 2010.06.21. 20:44:57

@Húsleves: Pont én demagóg. Szövegértelmezés ismerős fogalom? Én is szebb világra vágyom, kiosztottam már a baloldalt ez ügyben kellőképpen, mert sz@rházi dolgokat műveltek, de hogy a mostani tendencia egy szebb jövő felé vezet, az azért finoman szólva is túlzás.
Csupán megfogalmaztam azon véleményemet, hogy ezen nem tudunk hatékonyan eszmét cserélni, részemről szerettem volna lezárni a felesleges csevegést. A "sunyi" viszont primitív beszólás volt és nem engem minősít.

Húsleves 2010.06.21. 20:45:30

@Chicano: ahogy mondod, nagyon is értik ők. És örülök, hogy ennyire látszik, hogy észérvekkel nem tudnak mit kezdeni.

Húsleves 2010.06.21. 20:46:57

@csakmerazé: az előbb elköszöntél, persze hazudnék, ha azt mondanám, komolyan vettem. Azt hiszem ezzel el is mondtam a sunyiságról mindent.

ember100 2010.06.21. 20:47:46

@Piraeus:
Helló ! IGEN az előző kormány hazudott, DE nem a FIDESZ+KNDP ígérgetett bőkezűen a választásokon ? emelétk a benzin árát , FIDESZ+KNDP nem szabad , most rekordott döntött a benzinár ,hagyta emelni a FIDESZ+KNDP most megszüntették a gázártámogatást , ezt véletlenül elfelejtették megemlíteni a választások előtt , pedig nem most jöhetett az ötlet , ugyan csökken a nettó 400.000 ft feletti fizetések adója , de az MSZP kormány többet hagyott volna , és még sorolhatnám a dolgokat , csak úgy is felesleges a FIDESZ +KNDP HÍVŐ az marad holtáig :), és tényleg a demokráciát féltem , és kíváncsilennék MOST egy MTv székház ,kocsiborogatás , gyújtogatás esetén mit tene a FIDESZ +KNDP kormány által írányított veszetett rendőrség ????

kokavec 2010.06.21. 20:48:20

@fran7: Michael Scjumacher nem úgy nyert, hogy az ellenfele a falnak vezette az autót. Úgyhogy neki tényleg van mire...
Ha pártkatonákkal töltöd fel a párthatalom kontrolljaként működő demokratikus intézményeket, abból nem lesz happy end.

Húsleves 2010.06.21. 20:49:52

@ember100: én úgy emlékszem, hogy már a választások előtt is megmondták, hogy ne várjunk csodát, mert előbb ki kell deríteni, hogy mennyi pénzt NEM loptak el az előző kormányok.

fran7 2010.06.21. 20:54:36

@kokavec: Pepó minisztersége óta, aki a környezetvédelmi témában szaktekintély volt, s az egyik legrosszabb minisztere lett a rendszerváltozás utáni időszaknak nem vagyok teljesen biztos abban, hogy a szakemberek jó megoldások lennének minden esetben. Én megvárnám miként teljesítenek.

Piraeus 2010.06.21. 20:54:53

@csakmerazé: Jól van. Eljutottunk Hitlerig is. :DDD

Most komolyan...

Ez nagyon kemény. 2006 őssze után, ez nagyon kemény.

Na erről ennyit.

kokavec 2010.06.21. 20:57:28

@Húsleves:
bocs a személyeskedésért, de a mondataidra tényleg már túl fárasztó lenne válaszolni. Ennyire lemenni már tényleg sok.

Húsleves 2010.06.21. 20:59:21

@kokavec: erre már mások is válaszoltak. Bocs a személyeskedésért, de nem hülyéknek írtam. Mások értették.

Chicano 2010.06.21. 20:59:53

@ember100: "és kíváncsilennék MOST egy MTv székház ,kocsiborogatás , gyújtogatás esetén mit tene a FIDESZ +KNDP kormány által írányított veszetett rendőrség ???? "

Kiküldenének néhány tucat profi rohamrendőrt és negyed óra alatt szétvernék a csőcseléket. Egész biztosan nem úgy hogy földön fekvő embereket rugdosnának össze meg az ujjukat tördelnék. Hanem mondjuk szakszerűen ahogy ezt elvárja tőlük az ember. És biztos lehetsz hogy Orbán nem állna másnap a kamera elé hogy pityeregve aggódjon a demokrácia miatt. De szerintem a felvetés is hülyeség, aki kijár emberek közé mostanában az tudja hogy maximum az ilyen ballib blogokon vizionálnak forradalomról, az átlagembernek eddig tetszik amit a FIDESZ kormány csinál. Volt ugyan egy-két töketlen megnyilvánulásuk, de az első 100 napba ez még bőven belefér.

Piraeus 2010.06.21. 21:00:57

@ember100: Baromira igazad van. Csak tudod kurvára nem mindegy, hogy hazudik (nem nyilatkozik) adóemelés ügyében aztán válságkezelésbe kezd, vagymásfélévig nem kormányoz, hogy választást nyerjen, aztán hazudik (tudatosan hamis adatokat közöl) a gazdaság állapotáról, aztán tovább mutyizik.

Én is kiváncsi lennék mit tenne a Fidesz zavargások idején. Az MSZP-ről már tudjuk, mit tesz... Csak nehogy újra lehetősége legyen megtenni... :(((

kokavec 2010.06.21. 21:02:16

@fran7:
ez nem ilyen kérdés! Ez nem szakmai kérdés, nem érted?
A pártkatonának az a lényege, hogy bólogat.

csakmerazé 2010.06.21. 21:05:22

@Piraeus: Akkor olvass vissza, ki fasisztázott folyamatosan, utána fussunk neki még 1x.

fran7 2010.06.21. 21:09:48

@kokavec: Értem, de attól a pillanattól hogy pozicióba kerül onnantól szakmai és politikai kérdés egyszerre, még a szakmai kinevezés is, s onnantól a teljesítmény a kérdés, mert az átlagembereket az érdekli. Engem is Gráf jó miniszter volt, Molnár Lajos nem. Csomó ember, akit demokratikusan megválasztottak, alkalmasnak bizonyult még többen nem. Én azt gondolom, hogy a pártkatonák sem mindig csak bólogatnak. Ennél bonyolultabb az élet, bár igaz az, hogy ezt várják el tőle.

csakmerazé 2010.06.21. 21:11:39

@Piraeus: A Ctrl+F csodákra képes :-D

Piraeus név alatt megtalálod mind...

Piraeus 2010.06.21. 21:15:49

Komolyan? Csak én? És én csak ezt írtam vagy mást is? :DDD

1 db Magyarország 2010.06.21. 21:23:17

@Fedor: @Walter Melone: A véresszájú demokráciáért aggódóknak javasolnám, hogy 4 év után számoljuk össze, hány embert nyomorítottak/vakítottak meg tüntetéseken, hány esetben sértették meg a gyülekezési szabadságot (közlekedés aránytalan akadályozása, persze), hány esetben csapolták meg pofátlan módon, bizonyítottan a közpénzeket, stb stb, nézzük meg az MSZP-SZDSZ releváns adatait, utána vitatkozhatunk a demokrácia minőségéről. Addig fejezzétek be a hőbörgést, mert már a faszom is lekonyul az index címlapon a sok sírós szájú életképtelen buzitól, köszi.

csakmerazé 2010.06.21. 21:23:28

@Piraeus: Feladtam egy magas labdát és annyira kíváncsi voltam, hogyan csapod le. Ebbe most nem remegett bele a föld. De legyen, átfogalmazom, hogy egyértelmű legyen:
nem én említettem meg a témát, csak reagáltam egy általad többször (szám szerint 2x) emlegetett rútságra, aminek a jelenlegi helyzethez semmi, de semmi köze. Az MSZP pont annyira fasisztoid, mint egy katicabogár (elnézést a katicabogaraktól).
És igen, írtál ezen kívül sok mást is, bár ezt sose tagadtam. Remélem így már megfelel.

óóóó 2010.06.21. 21:26:37

Kokavec válaszolj már húslevesnek, mert csak magadat égeted!!!
érted te amit ő irt.

ember100 2010.06.21. 21:37:22

@Húsleves:
Helló !
A FIDESZ +KNDP ott ült bennt a parlamentben , minden bizottságban bennt volt belenézhetett MINDEN dokumentumba , akkor miről beszélünk mit titkolhatott el az MSZP ? lehet hogy Kovács János nem nézhetett be az iratokba DE ők ott voltak !!! , de nekem leginkább a benzin ára tetszik , pont a FIDESZ mondta hogy a benzin árát rögzíteni kell , és ha a világppiaci ár felmegy akkor a jövedéki adót kell csökkenteni !!!! Na látod itt a demagógia , amikor ellenzékben van akkor semmi sem drága , és most mi lesz TAXISBLOKÁD , írtam kíváncsi lennék rá :):):)

ember100 2010.06.21. 21:42:16

@1 db Magyarország:
Helló !
Tényleg hány embert vakítottak nyomorítottak meg , 1 vak , talán 3-5 megnyomorított , ujj törés ilyesmi , IGAZAD VAN 1 ilyen is sok több mint kellene , DE akkor azt is megkérdezném mennyi autót borogattak vel , gyújtottak meg , kukákat szedtek szét , romboltak az MTV ben , IGAZ ezek csak tárgyak , de remélem ha van autód akkor egy ilyen " békés " tüntetésen TE magad fogod felgyújtani , biztosan szépen fog égni :):)

csakmerazé 2010.06.21. 21:47:26

Ezt "a gazdasági helyzetet majd jól felmérjük" dumával kapcsolatban már az előző választásokon is számon kérték, hogy milyen gazdasági szakemberek lehetnek a jobb oldalon, ha még ennyit sem tudnak. Ezt 2010ben elsütni, miközben minden nyilvános már az IMF és az EU előtt is, minden hónap 5én ismertették az adatokat és a prognózist, ráadásul ellenzéki elnöke volt a gazdasági bizottságnak (VM), így már vastag bőr kellett, hogy újra előhúzzák ezt a cinkelt lapot, és még több egyszerűség kell ahhoz, hogy ezt még meg is egye valaki. Persze tudjuk mi, hogy nem ismerethiányról van szó, hanem egyszerű taktikai húzásról, mert annyira kell már az kell a körteforma (is) :-D

Húsleves 2010.06.21. 21:55:50

@ember100: "A FIDESZ +KNDP ott ült bennt a parlamentben , minden bizottságban bennt volt belenézhetett MINDEN dokumentumba , akkor miről beszélünk mit titkolhatott el az MSZP ?"
Kérdezd meg Gyurcsányt, tudtommal ugyanis ő maga mondta az őszödi beszédben.

fran7 2010.06.21. 21:57:58

@csakmerazé: Még hinnéd is neked, de mondok két ország nevet Görögország, Portugália. De mondhatnék többet is. Ott is mindig minden rendben volt a statisztikákban.EU, IMF mindig aláírta az igazolásokat.

csakmerazé 2010.06.21. 21:59:24

@ember100: Én ezt nem kívánom senkinek. Elég lenne arra emlékezni, hogy ki vitte ki az utcára a politikát, és kinek nem jutott eszébe még véletlenül sem elhatárolódni, amikor kezdtek eldurvulni az események. Az nem baj, ha keresik a felelősöket, de akkor azt is keressék meg, aki felelőtlen politizálásával előidézője volt az eseményeknek. A következmény csak az igazság egyik fele, a másikra nem szeretnek emlékezni.

csakmerazé 2010.06.21. 22:04:51

@fran7: aláírta, de nem ment házhoz vizsgálódni. Nálunk vannak elvárások, teljesíteni kell, ezt OV is megtudta Barroso-tól (pedig itthon sem volt titok). A hitelszerződés óta itt lényegesen nagyobb a szigor mint az említett országokban, ahol utána borult a bili a kozmetikázott anyagok miatt. A két helyzet gyökeresen eltér egymástól. Az egyik egy sima "láttam", a másik a "láttam, értem, valós" szignó. Érdekes módon a csontváztömeg elmaradt, úgyhogy ne nekem higyjél, hanem a VM bizottságnak.

1 db Magyarország 2010.06.21. 22:05:58

@ember100: paszmek mi köze a vinnyogva demokráciaféltésnek, meg a demokrácia minőségének a kocsimhoz (mélygarázsban áll, amúgy sem tárolnám éjszaka a belvárosban)? Látom még a központozással is hadilábon állsz, szövegértés se nagyon megy...

Vicces egyébként, hogy a baloldal aposztrofálásában mindenki, aki az utcára mert menni, azt jogosan verhették agyba-főbe, mivel "autókat gyújtogatott". Ennyi erővel tényleg ne engedjük meg, hogy az emberek tüntethessenek minden faszságért, minden nagyobb tömegben lesznek olyanok, akik csak a balhé miatt mennek az utcára.

Abba plána ne menjünk bele, hogy most egy vagy kettő ember vakult meg, hány szenvedett maradandó károsodást, hánynak sértették meg a jogait valamilyen mértékben. Olvasd el Bodoky könyvét, mielőtt szakérteni kezdesz.

fran7 2010.06.21. 22:11:40

@csakmerazé: Tudod mióta lehetett tudni, hogy ekkora baj van, mióta lehetett tudni, hogy nálunk nagy baj van, s azok akik végig hallgattak mondva, hogy nem akarnak politikai következményeket, azoknak én nem hiszek. Főleg úgy hogy remek IMF tanácsoknak köszönhetően ment tönkre az egykor a világ legerősebb gazdasága Argentina. S ezzel nem azt mondom, hogy nem voltak részeredményei az IMF hitelnek és a Bajnai kormánynak, de engem nem nyugtat meg, ha ők azt mondják minden rendben van, ahogy a piroslap bloggereit sem egy OV nyilatkozat.

csakmerazé 2010.06.21. 22:17:51

@1 db Magyarország: ember100 azt írta: "IGAZAD VAN 1 ilyen is sok több mint kellene". Nem viccelt, egyetértett veled, aztán meg számon kéred a szövegértését. Ez nekem nem áll össze sehogy. (Bocs, hogy én reagáltam helyette). Nem emlékszem, hogy bárki írta volna, hogy tényleg mindenkit jól el kellett volna verni, gondolkodás nélkül. Jó lenne, ha belinkelnéd, mert ez így ferdítés. És ha volt is ilyen baloldali vélemény, akkor én nem-balodali ezúton elhatárolódok tőle. És valszeg sok baloldali is, tehát a teljes baloldal (számotokra nem-jobboldal) véleményeként beállítani általánosítás. Csak hogy ne merüljön feledésbe, nem vagyok balos.

csakmerazé 2010.06.21. 22:23:15

@fran7:Még egyszer: ha VM és társai nem látták, hogy mi a helyzet, akkor most húzzanak irtó messze, mert pocsék szakemberek. És én is tudom, hogy nem azok, nyugi.
Argentína mint a legerősebb gazdaság, nos, erre az elemzésre azért kíváncsi lennék.
Engem viszont meg tudna nyugtatni néhány értelmes OV nyilatkozat végre, de eddig valóban nem volt ilyen.

Punxsutawney Mormota 2010.06.21. 22:24:18

@Piraeus:
Mi van? Mi van? Mi van? Mi van?
Akkor tényleg, menj és hány egyet!

csakmerazé 2010.06.21. 22:28:16

kicsit OFF:
hirado.hu: "Teljes titok övezi a Fidesz államfőjelöltjének kilétét"
Hová tűnt az Össznemzeti Polgári Egyeztetek-tehát-vagyok Program és az 5 évvel ezelőtti KérdezzükMánMegMitAkarnakAZemberek hozzáállás?
Off Off

csakmerazé 2010.06.21. 22:30:34

Bocsesz, mára ennyi, nem fogok tudni válaszolni, csak holnap.

Piraeus 2010.06.21. 23:08:10

@csakmerazé: Pontosan értettem amit írtál. Te meg ugye érted a fenti MSZP-s pártblogban szereplő "lopakodó diktatúra", "pártállam", "demokrácia elvesztése" szavakat?

De ha a CTR F meg a tartalomelemzés jól megy már akkor keress rá a "diktatúra"' szóra.
Sőt. Ha nagyon jól megy a tartalomelemzés, akkor szakadj el a blogtól és a Google képkeresőjébe írd be a "rendőri túlkapás", szavakat. Ha ez is megvolt, akkor simán kipróbálhatod, nem csak a képek között... És ha már a szöveges keresőig jutottál, akkor üthetsz be olyanokat, hogy "török szilárd", "kruchina" vagy "blaha söröző sorfal"...

Folytassam?
Van még kérdés a "fasiszta" kifejezéssel kapcsolatban??

1 db Magyarország 2010.06.21. 23:10:40

@csakmerazé: tényleg gecire egyetértett velem, ezek szerint azt is jobban tudja mint én, hogy az én saját preferenciarendszeremben a kukaborogatás meg emberek megnyomorítása hol helyezkedik el egymáshoz képest.

Mondom, olvassátok el Bodoky könyvét, meg az akkor ballib vezetők nyilatkozatait. De ezt a témát hagyjuk már, mondom, arról volt szó, hogy a demokrácia minősége hogyan alakult/alakul. Ugyanis akik most vinnyogva aggódnak érte, azoknak valahogy nem hallottam a hangját 2006-ban (egyedüli kivétel az LMP). Szóval terelés helyett erre válaszoljon valaki, aki magát baloldalinak/jobboldalinak/anarchistának vallja és már most aláírást gyűjt, meg retteg, hogy itt jön a diktatúra, Orbán meg pannónia oldalkocsis motoron fog bevonulni a bűnös városba, miután Fletót felnégyelte a rögtönítélő bíróság.

fran7 2010.06.22. 00:20:11

@csakmerazé: Egy picit csúsztattam, csak arra akartam rámutatni, hogy Argentina a 20. század elején az egyik legerősebb, leggazdagabb ország volt a világon. S épp ezért volt ott különösen nagy tragédia a néhány éve lejátszódott válság, amibe az IMF vezette bele az országot.

csakmerazé 2010.06.22. 09:32:26

@Piraeus: Ha "csak" (és ez itt valami gigant nagy idézőjel, ebbe ne kössél bele) ennyiből állt volna a fasizmus meg a német nemzetszocializmus, akkor most nem kellene tanulnunk a 2. világháborúról és az alatta zajló egyéb emberbarát cselekedetekről. Ezt a kettőt összehasonlítani aprócska túlzás.
Ha nem tűnt volna fel, a többség elítéli az MTV székház gyújtogatását, kifosztását és a rendőri túlkapásokat IS. Ezen nincs vita.
És ha te is rákerestél a diktatúra szóra, akkor te is megérted azt a pikáns helyzetet, hogy az MSZP-nek (is) kell erre most felhívni a figyelmet, hozzáteszem, a helyzetet tekintve jogosan.
És még egyszer jelzem, valaki kivitte az utcára a politikát, majd otthagyta őrizetlenül. Van sepergetnivaló a saját házatok táján is, kellene már arra is figyelmet fordítani.

Piraeus 2010.06.22. 19:20:29

Az emberek többsége valóban elítéli mind a kettőt . Ebből lett a kétharmad meg az LMP. :)
Én is közéjük tartozom, és nem nagyon hinném, hogy kell bárhol söprögetnem.

Aki pedig karhatalommal járókelőket és tüntetőketr veret nyomorékká és akar bebörtönözni, az fasisztoid. Csűrheted ahogy akarod. Hab a tortán, ha utána szemforgatva rinyál, hogy mi lesz a demokráciával miután elvesztette a hatalmat.

A politikát pedig tényleg kivitte valaki az utcára. Az a féreg vitte ki, aki másfél évig nem kormányzott hanam hagyta a szakadék felé gurulni a szekeret csak hogy választást nyerjen, az igazat csak zárt ajtók mögött mondta el az elvtársainak és miután lebukott, annyi gerinc sem volt benne, hogy vállalja a felelősséget.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.06.26. 02:36:23

@pelso68: "amúgy azt kifejthetnéd,h gyurcsány 2006-os felelősségét miért nem szabad vizsgálni ?
/1 másik blogban írtad meg a tutit ebben a témában/"

Olyat biztos nem írtam, hogy nem szabad vizsgálni. Olyat igen, hogy nem szabad prejudikálni, és politikai tettekért büntetőjogilag fenyegetni. Ha köztörvényes bűntettet követett el, börtönbe a helye. De csak akkor.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.06.26. 02:43:45

@1 db Magyarország: "4 év után számoljuk össze, hány embert nyomorítottak/vakítottak meg tüntetéseken,"

kb. annyit, amennyi rendőr megsérült a "békés tüntetőknek" köszönhetően.

"hány esetben sértették meg a gyülekezési szabadságot (közlekedés aránytalan akadályozása, persze), hány esetben csapolták meg pofátlan módon, bizonyítottan a közpénzeket, stb stb, nézzük meg az MSZP-SZDSZ releváns adatait, utána vitatkozhatunk a demokrácia minőségéről."

Senki se sírja vissza az elmúlt négy évet. De attól még nem kéne átesni a ló túloldalára. Attól, hogy Gyurcsányék rosszul csinálták, nem következik egyenesen, hogy Orbánék meg jól fogják, és az elmúlt egy hónap csak bizonyíték erre. Van két szar oldal, speciel én egyiket se választanám per pillanat. Ez van. De mivel harmadik reális lehetőség nincs, elfogadom, hogy Gyurcsányék büntetésének ninncs más módja, mint Orbánék hatalomra jutása. De azt már nem fogadom el, hogy nem lett volna elég a kétharmadnál kisebb győzelem is, mert ez a korlátlan hatalom a legrosszabbat hozza ki belőlük. Nem mintha mást vártam volna...

Piraeus 2010.06.26. 11:54:14

@Fedor:>> "4 év után számoljuk össze, hány embert nyomorítottak/vakítottak meg tüntetéseken,"

kb. annyit, amennyi rendőr megsérült a "békés tüntetőknek" köszönhetően.<<

Elég szánalmas, ha valaki nem érzi a különbséget rendőrségi egységek szolgálatteljesítés közben és közhatalom birtokában elkövetett és közönséges bűnözők által elkövetet bűncselekmények között.
Ezt már nem is említem mennyire szánalmas az, aki nem tud különbséget tenni valóban békés tüntető és köztörvényes bűnöző, huligán között.

quarantaine 2010.09.10. 08:42:16

Pontosítok. A törvényerejű rendeletről is szavazott az Országgyűlés. Csak vita nem volt róla.
Elvileg tehát el is vethették volna, de ez akkoriban nem volt szokásban. A törvényelőkészítő jogászok készítették el, ezért szakmailag rendben volt, és ezért nem volt sem értelme módosítani, sem lehetőség rá.
A törvényalkotás formálisan más volt, de lényegét illetően ugyanaz. Az úgy nevezett vitában mindig csak dícsérték az előterjesztést.

Szúrófény 2011.12.25. 04:36:04

Mit is jelent? A többség uralma! Mivel a nagy ész, ritka kincs! A hülyék uralkodnak! Benyaltátok? Szopogatásnál mért reklamáltok!
süti beállítások módosítása