Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Betiltották a zenét a szomáliai rádiókban

2010.04.24. 13:35 | szocdemman | 86 komment

Címkék: rádió szomália nacionalizmus

A szomáliai főváros kereskedelmi rádiói egy szélsőséges nacionalista, iszlám szervezet parancsára múlt szerdától nem sugároznak zenét, írta az atv.hu.

A Mogadishunak csak egy kis részét ellenőrző kormány ellen lázadó fegyveresek az iszlám törvénykezés, a saría szigorú változatát szándékoznak meghonosítani az országban, s az erejüket jelzi, hogy rá tudták kényszeríteni akaratukat az összes rádióadóra. A Hizbul Iszlam nevű szervezet, amely kapcsolatban áll az Al-Kaidával is, tíz napos határidőt szabott a követelés teljesítésére, ám erre nem volt szükség.

Nem tehettünk mást, engedelmeskednünk kellett - mondta a Reutersnek nyilatkozva Barre Fiyore, a Danan nevű mogadishui rádióállomás igazgatója, hozzátéve, hogy ezután kakaskukorékolással, az utcai közlekedés zajaival, illetve régi versek beolvasásával fogják kitölteni a műsorok közti szüneteket, amelyekben eddig rock, rap, s szerelmes dalok szerepeltek.

Az iszlám szélsőségesek korábban már betiltották a melltartóviselést, a telefonos zenei csengőhangokat, s bezáratták a mozikat. Aki ellenállt parancsuknak, annak végtagjai amputálása, vagy megkövezés volt a büntetése, és a zenére vonatkozó tilalmat is azért fogadták el a rádiók, hogy lemezlovasaikat megkíméljék ettől.

A rádióknál dolgozó újságírók korábban szemtanúi voltak annak, hogy kollégáikat meggyilkolták, s most azt a jelzést kapták, hogy hasonló sorsra jutnak, ha nem engedelmeskednek az utasításnak - mondta az AP-nek Omar Faruk Osman, a szomáliai újságírók szövetségének főtitkára.!


 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr111947853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m4rc11 (törölt) · http://vilagrol.blog.hu 2010.04.24. 16:11:39

Ejha. Ezért nem szeretem, a "nagy szarban van az ország" propagandát. Hiszen csak körül kell nézni keleten-délen, és máris szerencsésnek érzed magad.

Zozi79 2010.04.24. 16:20:15

Ezek már majdnem olyanok, mint a kommunisták.

Zozi79 2010.04.24. 16:21:43

@m4rc11: esetleg nézz egyszer körül nyugaton, és akkor meg szerencsétlennek fogod magad érezni.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.04.24. 16:33:41

Mondjuk némelyik rádiót hallgatva oda is beszólhatnának ezek :)

knowledge tree 2010.04.24. 16:39:57

Teljesen szánalmas, hogy ezt 2010ben bármelyik országban meg lehet csinálni.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.04.24. 16:43:25

@Zozi79:
Jártam Ausztriában, és szerencsétlennek éreztem magam. Jártam Németországban és szerencsétlennek éreztem magam. Jártam Angliában, és rájöttem, hogy az anyagi helyzet messze nem az egyetlen összetevője a jólétnek, és szerencsésnek éreztem magam.

JohnHenry 2010.04.24. 16:56:43

az a legjobb, hogy ilyen "intézkedéseket" piciny hazánkban is nagyon sokan nagyon szívesen foganatosítanának :-(

(nem csak a rádiós dologra gondoltam)

Zozi79 2010.04.24. 17:02:14

@Zabalint: nyilván a jogi, kulturális fejlettségre, felvilágosult gondolkodásra...

borovi 2010.04.24. 17:11:03

@Zozi79: Öreg, te pont olyan vagy, mint Móricka: mindenről ugyanaz jut eszedbe.

52 · http://52nap.blog.hu 2010.04.24. 17:18:53

A kalózkodás, az ilyen törvénykezés, stb. oda vezet, hogy előbb-utóbb betiltják a gravitációt is... Hátha akkor nem érkezik le a bomba amivel a B-2es megszórja őket.

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.04.24. 17:21:44

@knowledge tree: Csak errefelé írnak 2010-et. Arrafelé kb 1300-at írhatnának. Bár azt sem nagyon tudnák leírni, ha nem fedezték volna fel őket. Valószínűleg a rádió, a kalózhajó és a kalasnyikov szó nem szerepelt a repertoárjukban.

Rostos 2010.04.24. 17:25:52

@JohnHenry: De vajon kinek állna érdekében a melltartó betiltása? Watson!

zrzr 2010.04.24. 17:30:31

inkább a tudrabugyit kéne betiltani. Mondjuk arra biztos zavargások törnének ki

Pierr Kardán 2010.04.24. 17:39:20

És még ezeknek (Szomália, Eritra, Etiópia, Malária, stb.) küld a civilizált világ segélyadományokat. Azok pedig ahogy megkapják, rögtön eladják és az árából vesznek fegyvert...

Asidotus 2010.04.24. 17:53:36

Ilyenkor elgondolkodik az ember, hogy különböző kultúrák, meg azok tisztelete.
- Ez valóban kultúra, amit azok művelnek Szomáliában?
- Ha én beavatkoznék, akkor azt mndanák, hogy a kultúra szabadságát sértem meg. Vajon ott mindenki ezt akarta? Vajon miért kell súlyos büntetésekkel érvényt szerezni egy adott helyen egy adott "kultúrának"?
Milyen jogon avatkozok bele egy másik nemzet szokásaiba? És az az adott nemzetet irányító emberek milyen jogon erőltetik rá az elképzeléseiket az ott élőkre? Egy iráni papnak miért lehet az, ami nekem nem, miszerinthogy megmondjam egy iráninak, hogy milyen zenét hallgasson? Választotta ő azt a papot? Egyáltalán, választotta ő azt a kultúrát, amiben élnie kell? (Igen, ott kell élnie, mert ha ide jönne, az meg nekünk nem tetszene. Ha egyáltalán el tudna jutni ide.)

www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.04.24. 17:55:58

betilthatnák a bocskorékat is

Aron M 2010.04.24. 18:18:00

Pompás szép új világ ez a saria.

Érdemes minél több mohamedánt beengedni Európába, hadd hozzák magukkal ezt a szép világot.

Jól tudom, hogy Molnár Gyula ügyködik egy jókora mecset létrehozásában Újbudán?

Neki is külön gratulálok.

peca1000 2010.04.24. 18:22:24

Ki kell irtani az iszlám vallást, a gyakorlóikat keményen megbüntetni.
Egy életellenes, undorító, mocskos, erőszakra buzdító rémálom.

Allah, Mohamed, és törvényeinek betartatóinak üzenem, hogy kapják be, dögöljenek meg!!

Remélem eljön Hitler 2 és kiírtja az emberiség szemeteit.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.04.24. 18:26:49

???
Mi értelme egy MTI-hír kopipésztelésének, mindenféle saját gondolat nélkül?
atv.hu/kulfold/20100419_betiltottak_a_zenet_a_szomaliai_radiokban

Rókakígyó 2010.04.24. 18:33:49

A muszlimok a hibásak. Holnap szavazzatok ti is a kizsákmányoló al-kaida hatalomra kerülése ellen.

gabcigirl 2010.04.24. 18:37:29

Ezért kell vigyázni a Jobbikkal. A kapcsolatrendszerük teljes egészében visszavezethető az iszlám szélsőségesekhez, de komáznak a magyar iszlám egyházzal is.

Ugye nem vagytok emberek annyira hülyék hogy Magyarországon ezt szorgalmazzátok???

Rókakígyó 2010.04.24. 18:38:59

@gabcigirl: Ne keverd ebbe a dologba a becsületes, tisztaszívű Jobbikos (kommer) hazafiakat.

takácsalfréd 2010.04.24. 19:05:02

zozi79, bazzeg te magadnál vagy? Nem normális.

hipokrita 2010.04.24. 19:09:37

Beteges vakhit egy olyan dologban, amiről Mohamed sosem beszélt. Szomorú.

Figy Elek (törölt) 2010.04.24. 19:15:36

Szóval ha a két elmebetegen múlik ("anyád inkább lenyelt Vona"
és" Nácibarbi hisztikriszti"),akkor szép jövő elé nézünk.
És ezek a jobbikos barmok jönnek a keresztény erkölccsel.
EZ AZTÁN A SZEBB JÖVŐ VAZZE.

hapsi 2010.04.24. 19:28:54

Már megint ez a hányás blog az index címlapon...
Nem olvasom el, de hányok.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.04.24. 19:30:28

Eleve nem értem, minek rákényszeríteni bármilyen vallást, illetve annak eszmerendszerét egy XXI. századi társadalomra. Ismerjük a fizika törvényeit, nem ijedünk meg a villámlástól, nekünk erre egyszerűen már nincs szükségünk...kukába a vallással...az összessel.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2010.04.24. 19:39:03

most itt ekkora többségben vannak a gyökerek, vagy a többieknek ennyire nincs vér a pucájukban?

breQ 2010.04.24. 19:54:33

Erdemes hozzatenni, hogy a saria olyami, amivel meg a muzulmanok tekintelyes resze sem ert egyet (es az eroszakkal sem).
Tudatlansag osszemosni mindet.

snorbi 2010.04.24. 20:02:59

@breQ: És hülyeségre vall állandóan ezekre a "közismert" dolgokat szajkózni, miközben a gyakorlat azt mutatja, hogy egyre több helyen vezetik be. Vagyis ha nem is ért egyet a tekintélyes részük, akkor is elviselik... Állítólag nagyon sok ember nem akart náci lenni, mégis kirobbant a 2. Világháború.

Nem vagyok fideszes 2010.04.24. 20:08:59

És még mondja valaki, hogy az iszlám nem egy kollektív elmebaj...

daito 2010.04.24. 20:16:38

Ha voltál már Egyiptomban, Jordániában, Marokkóban, Szíriában, stb, akkor tudhatod, hogy az átlag mohamedán semmivel sem különb, mint az átlag keresztény. Az ottaniak pont olyan furán néznek az ilyen bolondokra, mint mi. Aztán nekik is megvannak a saját fanatikusaik, akik szépen elmennek Afganisztánba, Irakba, Szomáliába a "hitért" harcolni. Attól még az átlag muszlim pont szarik az ilyenre, és ugyanúgy a nuni, a baklava, és a herevakarás témakörében tevékenykedik.

peti papagáj 2010.04.24. 20:21:43

a tv2 és rtl klub betiltásának az ígérete ugyanez a tendencia, a bigott ideológia és az azt nem kiszolgáló szórakoztatás inkompatíbilitása

MasterMason 2010.04.24. 20:26:19

Gyerekek, hogy ezeknek nincs elég bajuk?

gyilkos fűegér 2010.04.24. 20:26:53

@daito: plusz gyönyörűségesen piálnak is. amikor haverokkal voltunk kinn kairóban, olyan erős sört szereztünk-pult alól-hogy majdnem fejreálltunk

gyilkos fűegér 2010.04.24. 20:31:54

erre van eszük, de hogy megkülönböztessenek egy cirkálót egy turistahajótól...

Gulasch 2010.04.24. 20:39:11

Az Iszlám egy kb. 1300 éves vallás. Mi, Keresztények sem voltunk jobbak ennyi idősen. (Ez persze nem megengedhető, de megérthető)

bozoa 2010.04.24. 20:39:46

A lógós csöcsökről akarnak főműsoridőben beszélgetni a rádióikban? Ezeket nem értem, de várjuk ki, mi lesz belőle...

maxwell murder 2010.04.24. 20:59:59

óóóó multicultural!nyugodtan jöjjenek a muszlimok Európába! el kell fogadni őket a liberalizmus nevében!egyszer úgyis visszanyal majd az a kruva fagyi...

birca maxval · http://maxval.co.nr 2010.04.24. 21:27:34

@peca1000:

Nem téged kellene a saját érdekedben eutanáziában részesíteni?

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2010.04.24. 21:45:47

Van egy dolog amit én nagyon nem értek. Ezek a kecskebaszók ott feléjük ilyesmiket csinálnak, kb mindent megszabnak ki mikor mit, nőknek semmi joguk, és még sorolhatnám, tehát csomó olyan dolgot, ami egy euórpai-amerikai kultúrkörnek teljesen elfogadhatatlan. Ezek után milyen jogon pofáznak bele abba, hogy a South Parkban Mohamed plüssmedve vagy nem? Ők leszarják, hogy nekünk mi a véleményünk arról ami náluk van, akkor mi is szarjuk le, hogy nekik mi a véleményük arról ami nálunk van. Svájcban már simán betiltották a mecsetépítést. :P

Egyébként a melltartó viselés betiltásával egyet értek, de én még radikálisabb lennék, úgy általában minden más felső viselését is betiltanám. ;)

dr kíváncsivagyok 2010.04.24. 22:04:34

Elhiszem hogy minden vallásban vannak szélsőségesek, de nálunk keresztényeknél ez már lecsengett az inkvizíció alatt. Arra sem lehetünk büszkék ,de nagyon régen volt. A muszlimoknál sok országban ( Irán , Szomália , Eritrea , Irak , Pakisztán , Afganisztán stb. ) napi dolog megkövezni valakit , levágni a karját , felgyújtani stb. olyan dolgokért , hogy pl. utcán csókolózott, vagy csak éppen tanulni akar . Milliószámra árasztják el európát , épitenék a mecsetjeiket és potenciális veszélyt jelentenek , mert szervezettek és fanatikusak .Elátkozzák még az Angolok, a Franciák , a Németek , hogy ilyen befogadóak voltak ! Nem a békés átlag muszlimmal van bajom, de kinevelik a maguk fanatikus elitjét, ami = a terrorizmussal ! Sorra építenék a mecsetjeiket , viszont képzelje el valaki, hogy ki merne pl. Iránban templomot építeni ?! Vagy Afganisztánban !

dr kíváncsivagyok 2010.04.24. 22:09:03

( Azt viszont nem értem ,hogy a melltartóval mi a bajuk , hiszen a csador takarja !)

dr kíváncsivagyok 2010.04.24. 22:13:10

És abba belegondolt valaki , hogy mi lesz, ha elfogy az olajuk ? Úgy 30 - 40 év múlva ? Mert ezek a gyökerek sokmilliárd dollárért 800 méteres semmiresejó felhőkarcolót építenek, ahelyett , hogy elkezdenének felkészülni az ínséges időkre, mikor már nem lesz mit eladniuk ! A napenergiára, szélerőművekre , tengervíz-lepárló üzemekre lenne szükségük a gyökereknek ! Vagy majd megindulnak észak felé ???

Iridium 2010.04.24. 22:19:47

@Gül Baba turbója: "Ismerjük a fizika törvényeit, nem ijedünk meg a villámlástól, nekünk erre egyszerűen már nincs szükségünk...kukába a vallással...az összessel."
Elméletben szép és jó. Gyakorlatban próbáld meg egy utolsó hónapjait élő rákosnak, 19000 Ft-ból élő nyugdíjasnak vagy egy puffadthasú botswanai kisgyereknek is megmagyarázni, hogy minden rendben lesz.

A cikkre reagálva meg én is csak azt kérdezem, hogy mia fenének kell akkor még többet beengedni ajrópába? Kereskedjünk velük, nézzük meg az országaikat ahogy ők is megnézhetik a mienket, de a végén mindenki menjen szépen haza! Így viszont egymás idegeivel játszunk, csak rosszabb lesz később.
A mi kultúránk egyszerűen nem kompatibilis az ő értékrendjükkel, nem értem minek forszírozni. Ha ők nem szeretik a zenét, a naplementét, a p*nát, akkor csináljanak amit akarnak, csak ne kelljen nekünk is eltűrni ezt az emberi jogoknak nevezett vicc miatt.
Kérem kaccsojja ki!

Szeptim 2010.04.24. 22:24:14

De nálunk legalább nincs 30 napos türelmi idő házasság előtt :) A KDNP lenyomja őket!

hipokrita 2010.04.24. 22:25:16

@Iridium: a baj az, hogy szeretik a zenét, nagyon is, néhányan meg kínjukban ilyeneket erőszakolnak rájuk. Azért menj el Szomáliába nézelődni, és lehet, hogy mérséklődik az álláspontod.

Iridium 2010.04.24. 22:28:15

@kíváncsivagyok: "És abba belegondolt valaki , hogy mi lesz, ha elfogy az olajuk ?"
Állítólag részben ezért is építkeznek most, hogy amikor már nem lesz olaj, akkor a már kialakított városok egyfajta pénzügyi-gazdasági központként funkcionálhassanak tovább. Párezer év múlva legalább lesz a fiatal régészeknek egy újabb talány, hogy mi a pecsának van egy 800 méteres üvegtorony a sivatag közepén :)

Rókakoma 2010.04.24. 22:29:14

@knowledge tree: A mohamedán vallás(fejlődés)nem a 21. század elején tart, hanem a saját mértékével mérve a 13-14. század körül. A hedzsra ugyanis 622-ben volt, hivatalosan ők is erre az időpontra teszik az iszlám vallás születését. Azóta eltelt kb. 1400 év, így ez a vallás ott tart, ahol a keresztény tartott a 14. században. Emlékezzünk csak, akkor mennyire volt türelmes vallás a kereszténység...Még várni kell 6-700 évet, és megszelídül az iszlám is...

dukeekud 2010.04.24. 22:37:01

"Az iszlám szélsőségesek korábban már betiltották a melltartóviselést, a telefonos zenei csengőhangokat,"
"ki ellenállt parancsuknak, annak végtagjai amputálása, "

Es mi ezzel a baj ?
A Melltarto szerintem is folosleges, en a tobbit se enged viselni :)

Azokat a kis buzikat meg, akik lepten nyomon a szar telefonjaikat cincogtatjak en is a helyszinen lelonem.
Teljesen igazuk tok jo torvenyeik vannak, nalunk is ilyenek kellenenek.
Leszamitva azt, hogy ilyen roxy radio szinvonalu radiok eseten a sima kez, lab levagast tulsagosan enyhe buntetesnek tartom.
Iyen esetekben nem szabadna eltekinteni a nyilvanos kivegzestol.

Iridium 2010.04.24. 22:42:29

@hipokrita: tudom nagyon jól, ismerek sok szomáliait személyesen. Csak azt nem vágom, hogy a sokmillió ember miért nem küldi el a búsba azt a párszáz keménykedőt? Ne mondja senki, hogy néhány kalasnyikovval fejére állíthatnak egy 9 milliós országot?!
Másnak kell a háttérben lenni, hogy még mindig ezek a pajtik a menőcsákók ott.
Mondjuk Afganisztánban már 8 (?) éve gyilkolják a tálibokat, akik ugye a mákültetvényeket ellenőrzik. És láss csodát, a mai napig Afganisztánból származik a világ herointermelésének alapjául szolgáló ópium több mint 90%-a. Ott van több tízezer katona a világ legfejlettebb országaiból, és nem voltak képesek felgyújtani párezer hektár mákot?! He?
Szóval szerintem ott valaki(k)nek érdeke ez a patthelyzet (asszem már vagy 15-20 éve ezt játsszák).
Nem vagyok összeesküvés-elmélet rajongó, de most mégis egy kicsit.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.24. 22:47:02

@TuRuL_2k2: Például az, hogy itt hozzáteheted, ami kikívánkozik belőled egy ilyen állatság hallatán, az MTI oldalán meg nem.

Iridium 2010.04.24. 22:48:13

@dukeekud: "Teljesen igazuk tok jo torvenyeik vannak, nalunk is ilyenek kellenenek."
Ja, asszony munkatársa levágta a haját, és addig nem mehet haza, amíg 'vissza nem szerzi a becsületét'. Nem tudom biztosra, hogy muszlim-e vagy más vallású, de hibbantak az otthoniak neki, az biztos. És nem is keresztények egyébiránt.
Szóval első blikkre szerintem is le vannak maradva párszáz évet az európaihoz képest. Csak ne most kezdjék el a félholdas hadjárataikat...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.24. 22:48:16

@kíváncsivagyok: "Vagy majd megindulnak észak felé ???"

Úgy van. Látom, ismered a történelmet.

Hell0 · http://csaladinapkozibudapest.hu/ 2010.04.24. 23:24:03

érdekes világ lehet, zene le, egész nap feszes vigyázz...

Vkat118 2010.04.24. 23:25:44

Éljen Szomáliában még mindig rosszabbul élnek nálunk:)

zümmmi 2010.04.24. 23:45:46

@Rókakoma: Nem az a baj, hogy "ez a vallás ott tart, ahol a keresztény tartott a 14. században", hanem az, hogy a társadalmuk is. Uis a kettő nem ugyan az.
Amiben az a fura, hogy anno nekünk Európában nem volt előttünk egy másik társadalmi minta +700 évvel, de körülöttük meg ráadásul van is egy modern és szabad világ ami arra mutat rá, hogy lehet máshogy is, és ők mégis a diktatúrát válasszák.
Aztán majd ha már a fél ország félkézzel-féllábbal él, akkor küldjük nekik a segélyt szegény nyomorékoknak, ahelyett, hogy megvárnánk, amíg elegük lesz a hülye szabályokból és hagynánk, hadd heréljék ki a hülye papjaikat. Ebben ez a legnagyobb röhej.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.25. 00:11:03

@zümmmi: Olyat én nem mondhatok, hogy ezeket egy szálig ki kellene irtani, mert csak egy fekély a világ seggén, mert az csúnya rasszizmus lenne, vallási intolerancia és effélék. De gondolom. Viszont a tisztesség kedvéért hadd tegyem hozzá, hogy az európai népek kulturális és társadalmi története sem egy boldog fáklyásmenet volt az emberi szellem egyik nagy vívmányától a másikig. Pedig ott volt példának előttünk egy kifinomult és gyakorlatias hellén államszövetség, egy változékony, de jól működő római világbirodalom, hozzászámítva a bizánci birodalmat, vagy akár a mór megszállási területen virágzó gazdag kulturális és tudományos életet. Holott ezek nem egy másik kontinensen voltak, hanem csak itt, a kertekalján. A látott példák nem voltak mindig teljesen humanista jellegűek, mindenesetre mi, európaiak rendszeresen gyakoroltuk egyes helytelenségek esetén korholásul a lassú megfojtást, az élve elégetést, a végtagok letépését, vagy éppen egy hegyes karó feltolását a seggedtől a gigádig, csak hogy szemelvényekre szorítkozzak a gazdag európai hagyományokból. Hivatkozva a kétezer éve átérzett keresztényi megbocsátás jellegzetességeire. Szóval egyik ember sem állatabb a másiknál, csak a divat hullámzik itt is, ott is. Nálunk éljenek és virágozzanak a buzik és a narkósok, ott pedig nóta állj. Mindketten meg fogunk dögleni, csak másképp, nincs itt semmi különös.

szbszig 2010.04.25. 00:14:06

A sztorit egyébként érdemes a következővel kiegészíteni: először a rivális, talán még radikálisabb szervezet, az al-Sabáb tiltotta be a zenét az ellenőrzése alá tartozó területeken, majd most a Hizbul Iszlam azért követte őket tudomásom szerint, hogy bebizonyítsák, ők is vannak olyan erősek és szervezettek, mint az ellenség. Szóval ez kicsit ilyen öngerjesztő folyamat is ráadásul...

peca1000 2010.04.25. 00:23:02

@birca maxval: Menj ki hozzájuk és éljél közöttük. 1 hétig sem bírnád. Majd ha levágják valamelyik testrészedet, mert nem tetszik a rendszer, akkor más lesz a véleményed!

De ha ezt a szemellenzős liberalizmust folytatja az EU, akkor jól eséllyel a folyamatosan megszálló muzulmánok miatt, (Pl. Franciaország, Anglia, Svédország stb) akik majd idővel átveszik a hatalmat, hasonló törvények lesznek nálunk is. Akkor majd lehet sírni..

Iridium 2010.04.25. 00:31:13

@szbszig: ja, és mondjuk a legszomorúbb az egészben (mert én sem vagyok kőszívű), hogy az egész világ elnéz a dolgaik felett. Tudom, hogy tucatnyi másik ország van gondban stb. de az ENSZ afrikai és amerikai katonák segítségével is csak pár évig bírta, aztán lelépett, mint a kenőpénzt átvevő BKV-s.
Most meg már egyre nehezebb lesz kibogozni a szálakat, Szomália, mint szuverén ország már tulajdonképpen nincs is, csak papíron. Hm.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.04.25. 00:59:47

@peca1000: huuu te nagyon okos vagy, akik eljönnek onnan pont azért jönnek el mert nem tetszik neki a rendszer...

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2010.04.25. 01:10:39

"Remek" lehet ott élni...
Se kaja, se munka, se zene, szegénység, terror...

Mondjuk kalózok vannak, bár nem olyan szépek mint a Dzsonnidepp, de akkoris.:xD

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.04.25. 01:12:33

@szocdemman: Nem lehet, hogy néhányan csak azért jönnek el onnan, mert Nyugat-Európában többet lehet keresni, és még seftelni és drogot árulni is lehet?

2010.04.25. 01:40:47

Azért az Atv hitgyülekezetes adó és ők gyűlölik a muzulmánokat, biztos jót csámcsognak ezeken a híreken, hogy lám lám :)

órarugógerincű felpattanó 2010.04.25. 08:34:43

@Iridium: Amikor szemben állsz a kalasnyikovval, ami olyan ember kezében van, aki pillanatnyi mérlegelés nélkül le is lő vele, sokkal komolyabb érvnek tűnik, mint amikor szombat éjjel bekommentelsz a szar blogok top10-jének örökös tagján.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.25. 08:36:20

@Androsz: Azért azt ne felejtsd el, hogy ezeket a kifinomult birodalmakat a rabszolgaság, és a más nemzetek kirablása/megadóztatása tartotta el.

órarugógerincű felpattanó 2010.04.25. 08:37:37

@Androsz: Egyébként a karó, szakszerű belehúzás esetén nem a giga felé, hanem a tarkó felé haladt az emberi testben.

O'Neil 2010.04.25. 09:11:16

@peca1000:
Teljesen egyetértek veled,nem emberek "ezek" .

dandergrimnebulin 2010.04.25. 09:16:36

"...írta az ATV" - meg már vagy két hete az mno.hu
(mno.hu/portal/707111?searchtext=szom%C3%A1lia).

Bírom az indexes blogokban, hogy ilyen tíznapos híreket állítanak be szenzációnak.

Alhazred 2010.04.25. 09:19:11

ilyenkor nyílik a bicska, meg amikor itthon a hülyejobbikosokaz iráni, meg mindenféle muzulmán elmebeteget éltetnek, csak mert ugye ők sem szeressék a zsidókat, meg amerikát.

szörnyvallás.

deflorator 2010.04.25. 09:38:11

Nem értem ezt a felháborodást. Nem azt írja a cikk, hogy holnaptól nálunk vezetik be a sariját, hanem a primitív, gyilkos, kalózkodó niggereket szoktatják fegyelemre acélos kézzel. Valószínűleg csak ebből értenek.

adamvok 2010.04.25. 09:44:01

@m4rc11: neked szomália a merce? gratula...

Big-B 2010.04.25. 09:52:20

@Pierr Kardán: Kerestem a térképen, de sehol nem találtam Malária nevű országot. Talán nem véletlenül...

redriot77 2010.04.25. 10:03:57

@Iridium: "A mi kultúránk egyszerűen nem kompatibilis az ő értékrendjükkel, nem értem minek forszírozni. "

Így van. Az a baj, hogy a muszlim bevándorlók tömegei pedig görcsösen ragaszkodnak a saját értékrendjükhöz, nem hajlandóak asszimilálódni a többséghez.

Engem nem zavar egyetlen vallás sem egészen addig, amíg az elfogadja hogy vannak más vallások is, sőt olyan emberek is akik nem hívők, és ezeket mind tiszteletben tartják.

A baj csak az, hogy szinte minden vallás szótárában vannak megkülönböztető, kirekesztő szavak: pogány, hitetlen, gyaur, gój, stb. Ha engem valaki lenéz, mert nem követek egyetlen vallást sem, akkor azt nekem miért kéne tisztelnem?

Talán a buddhizmus az a vallás, ami nem tekint ellenségként azokra, akik nem tartoznak a követői közé.

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2010.04.25. 10:12:46

És akkor mit csinál a terrorszervezet, ha a terrorszervezetet népszerűsítő szövegekkel nyomnak zenét?

efi 2010.04.25. 10:18:08

A Koránban hol van, hogy nem lehet mobilos csengőhangot használni? Érdekelne.

renevol 2010.04.25. 10:34:26

@kíváncsivagyok: És te mit csinálsz ez ügyben?

renevol 2010.04.25. 10:38:48

@Iridium: "mia fenének kell akkor még többet beengedni ajrópába? "
Egész pontosan hogyan határoznád meg a szelekció lényegét?

renevol 2010.04.25. 10:42:49

@Iridium: "csak ne kelljen nekünk is eltűrni ezt az emberi jogoknak nevezett vicc miatt."
Tehát szerinted az Emberi Jogok Nyilatkozata valami olyasmit mond ki, hogy"iszlám terroristák követeléseinek Szomáliában engedni kell"? Vagy mire vonatkozik ez a mondatod? Milyen emberi jogok?

Iridium 2010.04.25. 12:34:04

@renevol: "Egész pontosan hogyan határoznád meg a szelekció lényegét?"
Úgy, hogy ők ott maradnak, mi is itt maradunk, aki kereskedni, turistáskodni akar, az jöhet-mehet, aztán szépen menjen mindenki haza a sajátjába x idő múlva. Ilyen egyszerűen, nincs 'szelekció'.

"Vagy mire vonatkozik ez a mondatod? Milyen emberi jogok?"
Talán olvasd el mégegyszer amit írtam, akkor leesik a tantusz. Gondolok itt olyanokra, hogy pl. a burka viselése megengedett, mert ugye ő vallásos és jajszegény. De sokan elfeledkeznek arról, hogy a Korán sehol sem említi a burka kötelező használatát. Továbbmenve pedig akkor mi a fenének harcoltak évszázadokon át az európai nők az egyenjogúságért, ha most bárki sárba tiporhatja ezt? Talán vegyük el a szavazati jogukat is újra? Tekerjük vissza az időt is egyúttal?
Nem a szomáliai helyzetet vázoltam (tudtommal ott szinte semmilyen jognak nevezhető dolog nincs), hanem az ittenit. És a túl puha jogrendszerünket nevetve írja felül a saría. Mi meg hagyjuk, mert olyan jó naponta ötször a mecsetből ordító szart hallgatni, a hideg kiráz tőle.
Ja bocs, otthon Magyarországon nincs ilyen, mert párszáz éve elküldtük őket a búsba. Most meg nyomorék törvényekkel visszaadnánk megint azt, amiért a ük-nagyszüleink dolgoztak?
És hogy ne hangozzak már valami radikális baromnak, hadd mondjam el mégegyszer: nem akarok én hazaküldeni most már senkit, vagy szelektálni meg ilyenek. Csak legyen vége az eszetlen bevándorlási politikának, ennyit.

LuciFerko 2010.06.20. 23:32:49

Akit érdekel pár példa erre:
www.youtube.com/watch?v=OBCR7XywP1M
www.youtube.com/watch?v=qOrYOzhJBPY
www.youtube.com/watch?v=JRpyPtEGOQ0

Műholdról vettem fel, ott fenn van egy Mogadishui rádió. Bocs a minőségért, de ilyen eredetileg...
süti beállítások módosítása