Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Valami bűzlik Mikepércsen

2010.03.11. 12:30 | partizano | 107 komment

Címkék: fidesz polgármester 2010 mikepércs

Mikepércs egy pici település Hajdúban. Nincsen több tíz milliárdos költségvetése. Még is két ügy miatt került reflektor fénybe a történelmi település.

Haladjunk szépen sorjában. Március 8-a nőnap. Szép hagyomány. Az MSZP rendszeresen szervez a nők tiszteletére akciókat. No, de nem Mikepércsen. A fideszes vezetésű Mikepércs önkormányzata 1.500.000 forint helypénzért engedélyezné, hogy az MSZP néhány aktivistája pár óráig virágot oszthasson – szól a hír. Bár kampányidőszakban nem lehetne a pártokat ilyen sáppal sújtani, de nem is ez a baj, hisz Budapesten a várban nem kerülne ez az akció többe 1500 forintnál…

Az internetező mikepércsi állampolgár szerencsés ember. Gondos városvezetése sok mindenről gondoskodik, ami nem is lenne a dolga. Ilyen a zene. Rögtön letölthet egy kiváló kis válogatást, ingyen, az önkormányzat hivatalos honlapjáról. A retro válogatás a 40-es évek elejére kalauzolja a T. hallgatót. A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető.

A kérdés az, hogy a Fidesz azonosulni tud-e azokkal, akik arról énekelnek, hogy "Otthonülő típus vagyok, de erre berágtam / Az egyiket bakancsommal képen találtam. / Majmok, majmok, fekete majmok"? Tímár Zoltán, fideszes polgármester magénak érzi-e azt, hogy "Lelépek innen, munkát kapok / Lesz pénzem venni dinamitot / És akkor mindent lerombolok / Nem lesz többé már Dohány utca"?

A jelek szerint igen. Jó, én is el tudom azt képzelni, hogy a polgármester mit sem tudja mi van fent a honlapon. Mert kiadja valami ügybuzgó szerkesztőnek, hogy legyen zene, az meg feltölti ezeket a náci dalokat. De, ha ettől hangos a sajtó, és nem értek egyet az együttesek ideológiájával, felhívom a szerkesztőt. Higgadtan leüvöltőm a kocka szemüvegét a fejéről, majd közlöm vele, hogy azonnal távolítsa el ezt a szennyet a weblapról, és ha még egyszer, akkor őt távolítom el. De ez még nem elég, pofátlanul el is érhető a mikepercs.hu-n az erről szóló cikk persze, egy kis ideológiai kiigazítással megfűszerezve: „Van-e olyan szegmense, területe Hazánk jelenlegi történéseinek, amelyet a szocialista párt néhány fura szereplője nem tud telehazudni?” Egy szónak is száz a vége, nem elég, hogy a náci együttesek zenéi fent vannak még a honlapon, de még flegmák is. Undorító.

Eszméletlen. Emberek, itt egy olyan diktatúra iránti nosztalgiáról van szó, ahol több millióan haltak meg, és nem mind zsidó származású volt. Rengeteg ember szimplán éhen halt, mert olyan nyomorba került ez az ország. És aki, úgy gondolja ez egy ballib nyafogás, az nyisson egy Google-t és üsse be, hogy „szerbia+milosevits”. Alig pár éve, itt a szomszédban meg ismétlődött. Ez kell nekünk?? Ez nálunk is újra megtörténjen? Hogy fizikálisan is romokba kerüljön ez az ország??? Miért nem lehet tanulni a történelem tévedéseiből, és más nemzetek tévútjaiból? Mert efelé sodródunk… És kedves barátaim, aki szereti a hazáját, aki valódi hazafi, az nem hagyja, hogy ismét tankok, bakancsok csattogjanak Budapest utcáin. És a himnusz baljós intelmeit is megfogadja, mert


„Hányszor támadt tenfiad
Szép hazám, kebledre,
S lettél magzatod miatt
Magzatod hamvedre!


Bújt az üldözött, s felé
Kard nyúlt barlangjában,
Szerte nézett s nem lelé
Honját a hazában,
Bércre hág és völgybe száll,
Bú s kétség mellette,
Vérözön lábainál,
S lángtenger felette.”


Ha a Fidesz nem szimpatizál az újnyilas eszmékkel, a minimum az lenne, hogy ezt a polgármester kizárja a soraiból. Bár Molnár Oszkárt sem zárta ki…

 FRISSÍTÉS:

Hihetetlen, de a polgármester mindezek után letagadta, hogy az Oláh Lajos felsorolta dalok kinn lennének a honlapon.:

"Az általa [Oláh Lajos] felsorolt dalok nincsenek a mikepércsi honlapon! Sem a dalok címét sem a szövegét nem ismerem."

Majd megkérdőjelezte, hogy Oláh Lajos ismeri-e egyáltalán a hazaszeretetet, végül közölte: "Oláh Lajos mondjon le! Mondjon le!"

Nos nézzük meg, hogy milyen dalokról és együttesekről beszélt Oláh Lajos és azok kinn voltak-e a honlapon:

"[az] Egészséges Fejbőrtől kezdve, a Magozott Cseresznyén át, a Romantikus Erőszakig „csemegézhetünk”. Ha ez nem lenne elég, akkor letölthetjük a „Mindent vissza!”, az „Igazságot Magyarországnak!” című szerzeményeket, de a Kárpátia és a Szkítia zenekar műveit is.

 

No Comment.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr111831084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bigthereal 2010.03.11. 16:23:29

...és mi ebben a náci?

ülj le, fiam, egyes!

Nándesz 2010.03.11. 16:24:26

Szánalmas idióta vagy. És továbbra se értem, hogy kerül ki mindig ez a szar a címlapra. Bár talán nem is baj, sok embertársadat vidítod fel a stílusoddal :D

Tony Almeida 2010.03.11. 16:28:39

"Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás,
Fehér Magyarország, Dohány utca."

Ezek hol vannak fenn a Mikepércsi honlapon? Se most, se soha nem voltak ott.
Semmi szkinhedes zene nincs, kizárólag nemzeti érzelmű nóták.

Mr. Acid 2010.03.11. 16:29:04

"A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető."

Melyik zeneszám a Skinhead nyolcparancsolat? A Délvidék induló?
Hazug disznó.

Formica 2010.03.11. 16:43:19

"A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető."

Hol? Ezek melyikek az alábbiak közül?

Letöltések
Zene
Mikepércsi Csárdás
Egészséges Fejbőr
Ó, Magyarország
Rózsavirág

Eredeti hangfelvételek
Délvidék induló (Szabadka, Zombor, Újvidék)
Erdély induló
Erdélyi dal (Ott, ahol zúg az a négy folyó)
Esküszünk, mi székelyek
Fennyő, fenyő, jaj de magas fenyő
Igazságot Magyarországnak!
Legyen úgy, mint régen volt!
Lesz, lesz, lesz
Mindent vissza!
Ne sírj, ne sírj Kossuth Lajos
Székely Himnusz
Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország
Szőke Tisza haragjában megáradt

PG Csoport
Rozoga szél
Alig vagyok a maradandóság városában veled
Kocsmadal
A Sötétség I
Nem kell bélyeg
Szent Karácsony Szép Mese

Romantikus Erőszak
Kárpátok dala
Trianont ledöntjük

Nagy Feró
Psalmus Hungaricus (Dzsida Jenő)

Magozott Cseresznye
Árpád népe
Ballagó Idők
Magyarország

Kárpátia
Ott , ahol zúg az a négy folyó
Baratom mondd merre vagy
Tábori posta

Szkítia
Fűzfa ága reám hajlik
Ez az ország nem eladó
Óda

Üsztürü-Száraz fának muzsikája
Széki pár- lassú, csárdás és magyar
Regölés
Nemzeti Himnusz
Kormorán és Varga Miklós - A Magyar Golgota
Boldogasszony Anyánk (Régi Magyar Himnusz)
Videók
Főtér felújítása
Mikepércs a világ közepe
Mikepércs ahol jó élni
Művelődési ház felújítása
Óvoda felújítás

fakoffer 2010.03.11. 16:43:34

Fujj, büdös nácifasiszták! A zannyuk úristenit!

Ők bezzeg igazi modernek, progresszívek, európaiak: www.youtube.com/watch?v=Ofj7Q_rUNnw

virtual landscape (törölt) 2010.03.11. 16:44:38

Kóros hazudozó a figura, a gyűlölet elvette már a maradék józan eszét.

karolyist 2010.03.11. 16:46:23

náci? hahaha.

aki a nagyszüleidre engedte a gázt, az volt a náci.

sanyisanyi 2010.03.11. 16:47:05

Kellett az index címlap mi???

Szánalmas, hogy oda csak ilyen hazudozó seggfejek kerülhetnek ki.

Krujs 2010.03.11. 16:47:45

'Emberek, itt egy olyan diktatúra iránti nosztalgiáról van szó, ahol több millióan haltak meg, és nem mind zsidó származású volt. Rengeteg ember szimplán éhen halt, mert olyan nyomorba került ez az ország.'

Akkor mi jár az MSZP szimpatizánsoknak?:)

svajci paramo 2010.03.11. 16:49:01

en nem talaltam ezeket a dalokat!
ha tenyleg fennt voltak es azota mar letoroltek, akkor miert nem mentetted el egy .jpeg file-ba es tetted ki a posztra??a kezdo oldalt sikerult lementeni....
mar megint irunk ossze-vissza mindenfele bizonyitek nelkul!
ha ugy gondolog igazad van, akkor jo lenne ha tudnal bizonyitekot mutatni ra!!!varom valaszodat!!!

scsaba1 2010.03.11. 16:53:27

Ezek fasiszta dalok, nem?

Jim Raynor 2010.03.11. 16:54:07

vajon mi lesz a következő bréking nyúzt ezen a liberálbolsevik szennyblogon? hogy mikepércsen koncentrációs tábor épül? hogy auschwitzból az Arbeit mach frei feliratot a mikepércsi polgármester lopatta el? vagy hogy egyenesen klónozni akarja hitlert?

Krujs 2010.03.11. 16:59:12

mondjuk a 0-24 indexrekacsinto néphez folyamatosan ezekhez hasonló gyűlöletblogokat eljuttatni is társadalomnevelő hatású lehet:S

vagyok59 2010.03.11. 16:59:18

Azt hittem, valami náci dalt másolsz be. Mert ez nem az.

Formica 2010.03.11. 17:04:37

@svajci paramo: egy jpeg kevés lenne bizonyítani, innen pl kiderül hogy még mielőtt az egész "ügyet" kitalálták a szocik, sem voltak fenn az említett dalok. Szokásos csúsztatás, hazugság csak.

cc.bingj.com/cache.aspx?q=%22www+mikepercs+hu+hu+letoltesek%22&d=4992208064677720&mkt=hu-HU&setlang=hu-HU&w=a87ef59a,bb337a6a

Joe84 2010.03.11. 17:11:27

A Székely Himnusz az kifejezetten náci dal... meg a magyar is, csak az internacionálé, ami nem náci, csak azt szabad énekelni.

kerenszkij 2010.03.11. 17:17:43

Seggfejek...nemzeti érzelmű... persze. Aki éppen kiirtani akar másokat, meg szétrúgni,meg... stb Az NEM Nemzeti érzelmű, hanem csökkent értelmű és pszichopata. Esetleg hazaáruló,meg nemzet ellenes. De nem felnőtt Magyar polgár, az tuti.

svajci paramo 2010.03.11. 17:24:51

@Formica: kosz a linket!en nem talaltam kulonbseget a ketto oldal kozott!ti?
kedves blogiro!miert nem teszel fel bizonyitekot, hogy elhallgatass minket????
bizonyitek nelkul nem er semmit!ha en ilyen cikket irnek , egy perc mulva jonne vissza az uzenettel, hogy meg ne probalkozzak megegyszer adatok nelkul elkuldeni valamit. es valoszinuleg eselyem nem lenne megegyszer ahhoz az ujsaghoz barmit is elkuldeni. bizonyitek nelkul ez nem tobb, mint egy tundermese, bar annak is eleg gyenge!
(ok,elismerem ez egy blog, tehat nem kell feltetlenul tenyeket kozolnie, de egy hirportalra volt kilinkelve)

ogrish 2010.03.11. 17:32:22

Mikepércsen komoly gondok vannak a cigányokkal(okkal nem írtam kissebséget).Felháborító ahogyan a magántulajdont semmibe nézik az emberek értékeit amiért dolgoztak elveszik,az élő és termő fákat melyeket gazdáig gondoztak neveltek kivágják és eltüzelik.A kertségekben áll a szemét amit ezek oda hordtak.Nem verseket kellene írogatni hanem tenni ezek ellen valamit.

Kutyuu 2010.03.11. 17:33:59

No, megérkezett a fizetett jobbik-hadsereg, 100%-on a fikaindex.
De az egyiknek sem tűnik fel, hogy az adott honlap minden valószínűség szerint közpénzből fenntartott, és nem gondolom hogy bármely közcél-zsebbe beleférne a Magozott cseresznye nevű szélsőséges zenekar számának ingyenes letöltési a lehetősége. Ez az átlag 18-20 éves jobbik hadseregben fel sem merül, kicsit még ők ahhoz, hogy ilyenekkel foglalkozzanak...

(nem mellesleg a fenti tevékenység ha jól sejtem ma Magyarországon szerzői-jogi törvénybe ütköző...)

Kutyuu 2010.03.11. 17:36:35

...És valóban:
domain: mikepercs.hu
domain-használó: Mikepércs Község Polgármesteri Hivatala
domain-használó: Mikepércs Község Polgármesteri Hivatala
cím: Kossuth u. 1.
cím: 4271 Mikepércs
cím: HU
telefon: 20/4133585

Joe84 2010.03.11. 17:37:57

@Kutyuu: Mitől szélsőséges a Magozott Cseresznye?
Mert az mszp azt mondja, vagy van rá valami más indok is?

svajci paramo 2010.03.11. 17:43:52

@Kutyuu:

1. nem tartozik mindeki a jobbikhoz!(en biztos nem)
2. letoltes nem illegalis, ha jol tudom.
3. ha a polgarmester KOZPENZBOL fizettet a szamok elerhetove teteleert, akkor vonjak felelossegre AZONNAL!
4.ha maganpenzbol, akkor kicsit kellemetlen, de valoszinuleg torvenyt nem sert!
5.a. ha nem fizetett erte, akkor ket lehetoseg lehet: a zenekarok hozzajarultak a szamaik felhasznalasahoz (bar talan ez sem olyan egyszeru)
5.b hamarosan kapja a csekket az artijus-tol, es egy birosagi meghivast! (bar kerdes h az artisjus ezeknek a zenekarokank is vedi-e az erdekeit foggal-korommel?)tudja esetleg vki?
6. en csak azt szeretnem, hogy mutasson a blog iroja bizonyitekot az allitasara!!!

index-cenzura.biz 2010.03.11. 17:44:13

Hát alapjaiban rohad az a város vagy falu vagy tanyaközpont, ahol ezért nem basszák nyakon azt a tolvajt, aki feltöltötte/hostolja ezt a cuccot. Pláne, hogy az összes ott élő pénzét költik erre a propagandára, jogdíjakat meg ugye nem fizetnek :)

Amúgy ne keverjük. Ezek közül 1-2 csak nemzeti, néhány soviniszta, többsége irredenta, náci egy sincs köztük.
Más dolog, hogy a felsorolt zenekarok egy része rasszista dalairól és náci kijelentéseiről híres.

Ja és ne ábrándozzatok. Ezek nem nemzeti érzelműek, hanem soviniszták és rasszisták. Ez a sunyi gyáva fajta csak akkor lesz náci, mikor úgy érzi a hangzavarban hogy elég sokan vannak. Aki nemzeti érzelmű, szemenköpi ezeket, meg ahogy elnézem jópár hozzászólót is.

Fittipaldi 2010.03.11. 17:45:02

Ez már megint valami szoci paranoia, keverik a kedves egyházi atyát a nedves fegyházi gatyával.

"A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető."

Ilyesmik nincsenek feltöltve, és nem is voltak.

"Magyarkodós" zenék vannak, de azokkal nincs semmi gond.
Akinek szerint van, az meg nyugodtan kövesse az egykori gazdája tanácsát, miszerint el lehet innen menni kéremszépen. Nagy a világ, nem kötelező minden üldözési mániában szenvedőnek idehaza élnie. Hátha máshol kigyógyultok, meg kellene próbálni.

Pékszakállú Henceg 2010.03.11. 17:53:14

Jaj, Mikepércs az a falu, ahol minden évben fekete alapon ki van plakátolva a szétszabdalt Magyarország, igazságot Magyarországnak felirattal az alján. Ez a Tímár a csőd közelébe juttatta a falut, és ha már a tehetségével nem tud kitűnni, hát kitűnik a bunkóságával. Azért valljuk be, normális helyeken, normális emberek nem hallgatnak magozott cseresznyét, meg romantikus erőszakot, egészséges fejbőrt meg pláne nem. Ezek náci együttesek, talán még a jobbiktól is jobbra.

Kutyuu 2010.03.11. 17:55:50

@Joe84:
Nem ismerem a munkásságát mélyen, csak így 20 m.perces google után:

"Bakancsok és farmerek
Ott jönnek a skinheadek
Nadrágtartók, tar fejek
Ők a LEGJOBB EMBEREK!"

Persze amennyiben neked a szkinhedek=legjobb emberek teljesen elfogadható, akkor nincs miről beszélnünk....

Joe84 2010.03.11. 18:00:14

@II. Lajos: A Magozott Cseresznye mitől náci mondja már meg valaki? Azért, mert neked, meg az mszp-nek nem tetszik, attól még nem lesz senki náci.

Kutyuu 2010.03.11. 18:00:53

@svajci paramo:
nem a letöltés legális, hanem a MEGOSZTÁS. Torrentnél is nem akkor követsz el törvénysértést, amikor letöltöd, hanem amikor visszaseedeled.

Azt meg kötve hiszem, hogy kikérte a zenekarok véleményét a megosztásról, neadjisten, fizetett is érte. De ez lényegtelen is, egy község honlapja nem kupleráj, kínai (idősebbeknek lengyel :) piac, ahol minden kapható, néha ingyen is...

Formica 2010.03.11. 18:01:22

@Kutyuu: igen, de a szoci közleménnyel ellentétben ilyen jellegű dalok nincsenek fenn az oldalon, nem is voltak.

Lehet hogy szélsőséges zenekarok más számai vannak fenn, nem nagyon ismerem ezeket az együtteseket.

De tény hogy a közlemény hazugságot állít azzal, hogy "A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető."

Nekem ez szúrt szemet.

Kutyuu 2010.03.11. 18:02:50

@Joe84: Jótékonyan átugrottad a szkinhedes idézetetet...
Vagy felétek már a szkinhed is pozitív? Baszki, hova süllyedhetünk még???

Formica 2010.03.11. 18:03:09

@Kutyuu: fordítva. nézz utána. A hatályos jogszabályok szerint letölteni szabad, megosztani nem.

Szóval ha az anyagok jogvédettek, akkor a honlap gazdájáé a felelősség.

Joe84 2010.03.11. 18:03:46

@Kutyuu: Ebben mi a szélsőséges és a náci?
Miért ne lenne elfogadható, azok az idők elmúltak, amikor megmondták központilag, hogy miről szabad énekelni.

Kutyuu 2010.03.11. 18:04:35

@Formica: Nekem meg az, hogy - ahogy te is állítod, szélsőséges zenekarok számai tölthetők le illegálisan egy magyarországi község honlapjáról.

Kutyuu 2010.03.11. 18:05:48

@Formica: Illegálist akartam írni ofkorsz, az előzményből egyértelmű...
Pontosan. A felelősség a polgármesteré.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.03.11. 18:06:42

@Joe84: Én sem értem mitől náci az a dal melyben szlovákok arról énekelnek, hogy magyaroknak a Duna mögött a helyük...

Kutyuu 2010.03.11. 18:07:07

@Joe84: Akkor itt be is fejezhetjük szerintem.

Joe84 2010.03.11. 18:08:56

@Kutyuu: Ártottak neked valaha a skinheadek?
Hordákba verődve rád támadtak és kiraboltak?
Vidéken uborkát szoktak lopni, meg idős embereket megölni?
Segélyen élnek és büdös nekik a munka?
Az az egy bajod velük, hogy nem tetszik a pofájuk, mert a politikai nézeteik mások.
Ismét felvilágosítalak, hogy mindenikek szabad politikai véleménye lehet.
Azért, mert neked nem tetszenek, attól még nem nácik.

Fapuma (törölt) 2010.03.11. 18:10:58

valami buzlik a piroslapnal...

muhahaha, ez mekkora jo vicc volt mar, baratom, ez a cikk errol a szornyu Mikepercsi esetrol. kerlek tarj fel meg tobbet, oktasd az embereket, nyisd fel a szemuket.

csak igy tovabb, a lenini uton! hajra!

:)

ps. nagyon relavansok az illusztaciokent feltett kepek is, azok is szornyuk, meg most is borzongok...

mi folyik itt mikepercsen?

Joe84 2010.03.11. 18:11:48

@szocdemman: Mi köze ehhez a szlovákoknak?
Az nem náci, ha erről énekelnek, csak azt bizonyítja, hogy frusztráltak, mert nincsenek gyökereik.
A nemzeti szocializmushoz viszont ennek semmi köze.

Formica 2010.03.11. 18:11:49

@Joe84: de akkor miért nem ezt mondja Oláh Lajos úr?

Állít valamit, ami tényleg nincs rendben, és meglódítja egy adag hazugsággal, csúsztatással, hogy jobban üssön? Nem értem.

svajci paramo 2010.03.11. 18:13:11

@Kutyuu:

sok mindenben igazad van!nem tamogatom hogy valaki a onkormanyzati oldalakat hasznaljon fel torvenytelen dolgokhoz!
bar a torvenytelenseget itt meg ezt nem lehet bizonyitani.
nekem csak egyetlen gondom van: a blogiro olyat allitott, ami HAMIS!tehat o egy HAZUG!innentol kezdve Te hiszel neki????

Joe84 2010.03.11. 18:13:15

@Kutyuu: Igen, jobb ha beletörődsz, hogy nem az mszp és a te ízlésed szabja meg, hogy milyen zenéket lehet közzétenni a neten.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.11. 18:15:22

@Tony Almeida:
@Mr. Acid:

Hagyjátok, csak bemásolta betűről-betűre Oláh Lajos nyilatkozatát.
Ez van, ennyire futja.

Pékszakállú Henceg 2010.03.11. 18:18:01

@Formica: Valóban, ezek nem érhetőek el. Ugyanakkor valaki meghallgatja ezeket a "lájtosabb" számokat, majd rákeres egyéb számaikra is, és ekkor szembesülhet a cigányozós, zsidózós számokkal. Ez a szememben nem más, mint a szkinhed/náci eszme terjesztése.

Formica 2010.03.11. 18:19:57

@II. Lajos: lehet, de akkor mondják ezt, mert így hazugsággal tűzdelve félő hogy az egész visszafelé sül el.

Kerecsenyfa 2010.03.11. 18:32:44

2002-ből már ismerős ez az összemosás-ajvékolás. TÉnyleg szánalmas. Akkor a MIÉP reklámjában hallhattuk az Ó, Magyarországot a Fejbőrtől, és persze innen azonnal eljuthattunk a Fekete majmokig.

A HétköznaPI CSAlódások Viktorja meg szintén ott díszelgett az ifjúszocik lapján, ez van. Ott is vannak érdekes dalok.

Mindegy, 12%-ot azért megkaptok még valahogy. Szabadság! :)))

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.03.11. 18:49:50

Cimbora te egy hatásvadász idióta vagy. Piros lap, de neked. Kevered a gizkét a gőzekével.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.03.11. 18:58:41

@Joe84: És akkor a magozott cseresznye is frusztrált mert nincsenek gyökerei? Ha szlovákoknak sincsen...

Mr. Acid 2010.03.11. 18:59:58

@laspalmas: Azt mondta anno magáról, hogy független, szociálisan érzékeny emberek közössége ez a blog. Szerintem szimplán egy MSZP blog, ami gyanúsan sokat kerül ki az index főoldalra.
Ez előbbit azon kommentelők is megerősítik, akik úgy kezdték el védeni a posztot, hogy "De akkor is illegális...!" Tiltsátok be az irredenta dalokat is, meg a skinheadeket, baszdkikám, azt' akkor senki nem fogja azokat énekelni! Ez lesz a Lendvai néni-féle demokrácia.

Mr. Acid 2010.03.11. 19:00:56

@Mr. Acid: Természetesen a hsz. második fele nem laspalmasnak ment.

Mr. Acid 2010.03.11. 19:05:34

Ja a frissítést látva: IDIÓTA! Epic fail, mi? Mindegy, gyorsan belekukkantok pl. a rendkívül gonosz Igazságot Magyarországnak!, vagy a Mindent vissza! nevű dalokba. Majd jó lesz nyáron cimborákkal énekelni.

Mit érdemelnek a Trianon-tagadók, és a Trianon-relativizálók?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.11. 19:07:47

Tök vicces lehet partizano nickkel tömeggyilkosoktól rettegni.
Ennyi erővel Einsatzgruppe névvel is aggódhatnál törékeny demokráciánkért, hasonlóan hiteles lenne.

Egyébként úgy látom megint EPIC FAIL lett a dologból. Senki nem akar félni az ordas magyarfasizmustól. Milyen szomorú. :'-(

yuppiebasher · http://vankerdes.blog.hu 2010.03.11. 19:07:53

Az embernek helyből az jut eszébe, hogy ezt a "blogot" TBG írja. Ennyi libsi nyávogást még a videóiban se hallani. Szánalmas szar vagy, akárhonnan is jössz, nézzél már utána kicsit a zenekaroknak. Nácik vagyunk, mert egy 90 éve nem helyrehozott illegitim erőltetett békeszerződést kívánunk el az francia apja faszára?

Te meg egy maszopos kis buzi vagy.

varasd 2010.03.11. 19:10:18

Mikepércsen régóta nagyon furcsa dolgok történnek, például óvodai trianoni ünnepség. Erről írt
Porcsin Zsolt: Trianoni Mikulás
nol.hu/belfold/20090622-a_trianoni_mikulas

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.11. 19:10:29

@Mr. Acid: Nem mintha túlságosan kedvelném az Indexet, de szerintem ezt a blogot azért teszik ki ilyen gyakran, hogy röhögjünk rajta.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.03.11. 19:13:09

@Joe84: nyilaska! Velem már próbálkozott egy-két seggarcú fajtársad...

Gepárd Géza 2010.03.11. 19:26:09

@fakoffer: Megjegyzem európai baloldali pártoknál az internacionálé bevett szokás főleg nyugaton ugyanis ez egy francia forradalmi dal amit 2003-ban közkincsé nyilvánítottak. Az megint más kérdés mire használták fel de nem lehet elvitatni hogy a franciáké. Ez olyan mintha az lenne a gondod hogy a la Marseille-t azaz a szabadság himnuszát kifogásolnád.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.11. 19:27:22

@Joe84: "Ártottak neked valaha a skinheadek?
Hordákba verődve rád támadtak és kiraboltak? "
Gondolom ez irónia akart lenni, de nem az. A szkinhedek nem sokban különböznek a cigányoktól. Ha egyedül van, lapít mint szar a fűben, jellemzően görbe háttal ül és figyel a semmiben, ha ott vannak a spanjai, lehetőleg néhány büntetett előéletű pénzbehajtóval, akkor meg nagy a pofája.

És akkor most leírom a kötelezőt, "nekem van szkinhed barátom", de a többségük fehércigány.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.11. 19:29:03

@Gepárd Géza: Ha kaptak volna a jóból ők sem énekelnék.
Így hogy a szarjuk miatt csak mások szenvedtek természetesen büszkék rá. Igazi baloldali szolidáris mentalitás ez. :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.11. 19:29:18

mi bajod molnár oszkárral?

hiszen ő ugyanazt mondta (később), mint a becsületes emberek értékalapú közösségének egyik országgyűlési képviselője, veres jános egykori pénzügyminiszter és a nemzetgazdaság jótevőjének felesége.

veres jani felesége ezt nyilatkozta a "balközép" c. lapnak:

"a magasabb segélyek érdekében ördögi eszközökre is képesek tudatlan és befolyásolt anyák. Olyan gyógyszert is képesek beszedni, amelynek következtében súlyosan sérült gyermekek jönnek a világra".

@Kutyuu: Ugye a közpénzből történő zeneletöltés az a köznek szól, és jelenleg úgy néz ki, hogy a 18-25 éves jobbik szimpatizánsoknak (márpedig ez a közösség legutóbb lenyomta a jelenlegi parlamenti pártok felét, és a jelenlegi elsőt is erősen szorongatja) erre igenis lehet igényük, akkor is így van, ha ez se engem, se téged nem tölt el túlcsorduló boldogsággal. :o)

A szerzői-jogi aggályaidat sem kellett volna idecitálnod, mert egyrészt a fenti előadók számai a (figyelj!) szerző(k) által is deklaráltan ingyenesen felhasználhatóik, másrészről meg, amíg nincs erről külön fejlemény, addig joggal feltételezhető, hogy a szerző(k) által engedélyezetten szerepelnek a honlapon.

Az, hogy te mit tudsz elképzelni, vagyis, hogy kötve hiszed, hogy megkérdezték volna az adott zenekarokat a közzétételről teljesen valószínű így a kampány finisében, tekintve persze, hogy ezt az "aljas lopást" eddig sem az együttesek, sem pedig azok kiadóik nem jelezték xD

@II. Lajos: Jajj, hát ilyet én is tudok mondani :o)

Az egyik miniszterelnökünk sokáig azt hangoztatta, hogy a demokrácia, a liberális eszmék, a szólásszabadság megtestesítője ő és a pártja. Ezen nemes eszmék után, ha valaki rákeres a neten, akkor kiderül róla, hogy pufajkába öltözve kergette az '56-os szabadságharcosokat, ez az én szememben pedig egy aljas diktatúra népszerűsítését jelenti, egy 100 millió ember tragédiájához vezető diktatúrájáét. :o)

degáz xD

És a poén a végére:

Ha mindenképpen választanom kellene az "ó magyarország" és az internacionálé meghallgatása között, akkor nem sokat teketóriáznék... Az elsőt egy szinte ismeretlen -általánosan, de a számban nem tükröződően- szélsőséges zenekartól, a másodikat a MINISZTERELNÖKEINKTŐL... ha hozzáveszem azt is, hogy az utóbbi szám egy, a nácizmushoz hasonlóan sötét, kegyetlen és gyilkos diktatúra himnusza, így a maradék kételyek is k. gyorsan eltűnnek az emberből.

Ennyi, részemről piros lap jár ezen blognak, viszlát :o)

Mr. Acid 2010.03.11. 19:30:46

@Gepárd Géza: Nyugat-ejrópai pártoknál, ahol a megszállás/felszabadítás alatt és kicsivel még utána is nem kellett mindenkinek azt énekelnie. Egy francia munkás máshogy énekli a 'conálét, mint egy magyar MSZMP-s múlttal rendelkező milliárdos.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.03.11. 19:36:08

Most nézem csak, hogy micsoda gerinctelen egy náci horda nyüzsög itt. Egészséges fejbőrtől, Magozott cseresznyétől megtagadják a náci jelzőt... szánalom.

leetmanleet 2010.03.11. 19:56:45

@Joe84: errefelé a skinheadek meg szokták verni azokat akik nem utálnak minden cigányt és ezt a képükbe mondják

''Az az egy bajod velük, hogy nem tetszik a pofájuk, mert a politikai nézeteik mások.
Ismét felvilágosítalak, hogy mindenikek szabad politikai véleménye lehet.''

ez tök jó lenne pedig

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.11. 20:05:03

@Gepárd Géza: Ezt most meggyőződésből írtad ide, vagy a prtscrn-pirosbögre vezérelt?

Amikor lendvai ildikó (kommunista főcenzor, mszp pártelnök), horn gyula ('56-os pufajkás, exme), szanyi tibor (szamuely tibor unokája), szűcs erika (73-tól mszmp tag, mszmp gazdaságpolitikai titkár, mszmp városi bizottsági tag stb.), draskovics tibor (az mszmp-s jogi főosztály vezetője(!)), szekeres imre (a veszprémi kisz első titkára), apró antal unokájának a férje (rotfmalol) stb. stb. stb. énekli ezt a "világkincset" képező dalt...

Nos, szerinted ők a francia nemzet nagyságára, az általuk elért eredményekre emlékeznek olyankor, amikor a kezüket a szívük fölé emelik, vagy egy másik eszme iránt érzett elkötelezettségükből (melyet évtizedekig kiszolgáltak) éneklik az internacionálét... kérlek, a válaszoddal ne okozz túl nagy csalódást xDDDD

svajci paramo 2010.03.11. 20:06:49

utolso alkalom h ezt a blogot olvastam!
csatlakozom az elottem szolokhoz:
PIROS LAP! de k..va nagy!

I-brahi 2010.03.11. 20:19:33

Szerintem egészen valószínű, hogy az Egészséges fejbőr alábbi idézete mindenféle idegengyűlölettől mentes (rózsavirág, fenn van a honlapon):

"Van még magyar legény ezen a vidéken,
Vágd a gizgazt serényen!"

Ennyi ostoba (bocsánat, inkább undorító) faszfejet, mint akik itt mentegetik a polgármestert!

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.11. 20:22:15

@leetmanleet: csak azért merészeltem megkérdezni, mert, ha magyarországon hetekig cikkeznek arról, hogy két tízen-húszon éves fiatal börtönbüntetést kapott azért, mert felpofozott (könnyű testi sértés) egy roma prostituáltat és ezt aljas, rasszista indokból tették (a pofon előtt lecigányozták), akkor hogy a fakkban történhet meg teljes titokban az, hogy náczi horádk verik szarrá a romapárti lakosságot... tényleg nem értem

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.03.11. 20:27:45

@svajci paramo: Elnézést kérünk hogy megírtuk az igazat. Nem gondoltuk, hogy ekkora fájdalmat okozunk neked. Legközelebb tapitatosabban fogjuk leírni a tényeket!

Mr. Acid 2010.03.11. 20:30:26

@I-brahi: Na, most te ebben a számban hol látsz idegenellenes uszítást? Még soha nem gyomláltál rózsaágyást? Tudod te, mennyit kell egy kertben irtani a gazt, hogy a kert ki is nézzen valahogy? :-)
Más: aki az SZDSZ-nek gyűjtött kopogtatót, az csak nem undorítózzon, vagy faszfejezzen le senkit. Hova tűnt a híres tolerancia?

Mr. Acid 2010.03.11. 20:31:20

@szocdemman: Már megbocsáss, de ebben az esetben is hülyeséget írtatok le. Védhetetlen hülyeséget.

gitáros 2010.03.11. 20:34:59

@Félkupica_Fehér_Főnök:
"a fenti előadók számai a (figyelj!) szerző(k) által is deklaráltan ingyenesen felhasználhatóik"

Az egy dolog, hogy a szerző nem kér pénzt _tőled_ a letöltésért.
Viszont a honlap (elvileg) fizet az Artisjusnak, az pedig szépn osztja vissza a szerzőknek. Ez pedig nem deklarálás kérdése.

gitáros 2010.03.11. 20:35:47

@gitáros:
Úgy is mondhatnám, hogy Mikepércs fizeti a jogdíjakat...

I-brahi 2010.03.11. 20:39:00

@Mr. Acid: A híres toleranciának is van ám határa, és vannak szövegek, amik kiverik a biztosítékot. Ami pedig az SZDSZ-t illeti, szerencsére régóta semmi közöm hozzájuk. Tévedés volt a javából...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.11. 20:40:31

1. A Magozott Cseresznye basszgitárosával együtt voltam katona. Ez csak kis színes :-)
2. Speciel a "Lelépek innen, munkát kapok / Lesz pénzem venni dinamitot / És akkor mindent lerombolok / Nem lesz többé már Dohány utca" a Tobacco road c. blues klasszikus Hobo által írt magyar szövege, azzal a kis különbséggel, hogy Hobo nem fordította le az utcanevet (ahogy ezt a negyedik sorban megbicsakló rímből látni is lehet), az őt feldolgozók meg igen, ezzel téve az eredetileg teljesen másról szóló nótát kissé áthallásossá.

Mr. Acid 2010.03.11. 20:44:11

@I-brahi: Oké egy számban van egy vitatható versszak. A posztban megénekelt dalok még véletlenül sincsenek ott.

Az meg külön megérne egy kört, hogy akinél az Igazságot Magyarországnak! és a Mindent vissza!, valamint a hasonló "gonosz" irredenta számok kiverik a biztosítékot, az tanulmányozza talán a magyar történelem legnagyobb tragédiáját. Nem, nem a holokausztot... Trianont.

svajci paramo 2010.03.11. 20:45:03

@szocdemman:

"A zeneszámok között megtalálható Skinhead nyolcparancsolat, Fekete majmok, Skinhead-felvonulás, Fehér Magyarország, Dohány utca. A remekbe szabott kis náci összeállítás még most is elérhető."

betu szerinti idezet errol a blogrol!h hiszed, ha nem.kerlek mutass erre bizonyitekot!!!!
Trianonnal kapcsolatban:miert zavar ha valakik megemlekeznek rola??joguk van hozza!bar a kerdes mindig az, hoyg mi lett volna trianon nelkul?
nem ertek egyet onkormanyzati portalon ilyen zenek propagalasaval!de felhaborit, hogy HAZUDIK a blogiro!ha ezeket kihagyta volna, akkor talan el is hinnem neha amiket ir!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.11. 20:49:15

@I-brahi: Te valamit félre értesz. A legtöbben nem mentegetjük a polgit, hanem abszolút egyetértünk vele. Mentegetni azt szokás, aki valamilyen bűnt követett el. XD
Szívás.

gitáros 2010.03.11. 20:50:34

Hej, de szarok ezek a nótaszövegek... :)

kapdbeabalbokám 2010.03.11. 20:51:39

Ott odaát 3 féle lény van:
ostoba
köztörvényes bűnöző
a kettő keveréke (előzetesben, házi őrizetben)
Már nem először mondom, valaki cáfoljon már meg ha tud!

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.11. 21:16:42

@gitáros:

akkor ne szerzőről beszéljünk, hanem jogtulajdonosról.

mi alapján oszt vissza az artisjust? letöltések alapján aligha, mert ez a szervezet a rádió és tv közvetítések után oszt jogdíjat.

ráadásul, egy együttesnek, aki nem tagja az artisjust által tömörített közösségnek, annak szíves joga azt mondani, hogy a zenémet ott népszerűsítik, ahol akarják.

kérlek, javíts ki, ha tévedek

dtk74 2010.03.11. 21:19:40

Megmondaná nekem valaki a tisztelt Trianon sérelmezők közül, hogy a Nagy-Magyarországként tiszttelt államhatárok mettől meddig álltak fenn ÖNÁLLÓ országként (nem Monarchia, nem szétszakadt ország, stb.), és akkori lakosságának mekkora hányada volt magyar nemzetiségű? Érdekes lehet az információ, és tanulságos.

Mr. Acid 2010.03.11. 21:22:13

@dtk74: És a kedves Trianon helyeslők (?) küzül elmondaná valaki, hogy miért kellett az úgy meghúzni a határokat, hogy a szlovák, román és délszláv oldalon zárt tömbben élő magyarság maradt a keletkezett határok rosszabbik oldalán?

dtk74 2010.03.11. 21:24:29

Ja ha valaki nem értené, azért lehet tanulságos, mert kiderül belőle több joga van-e a morvák utódjának szerepében tetszelgő szlovákoknak, vagy esetleg a római birodalom olaszainak az adott területhez, mint nekünk. Kiderül az is, hogy ha visszaállítanák a határokat, az a régi számok szerint magyart érintene többet, vagy más nemzetiségűt?! Direkt a régi számokat mondom, nem a mai nemzetiségi helyzetet.
Mindezekből végül kiderül, hogy kibe szorul kevesebb ész és empátia, a régiért síró magyarokba, vagy a síró magyarok miatt parázó környékbeli országokba. Talán csak annyi derül ki a végén, hogy az egész hisztéria felesleges. Aki a múltba fordul, az seggel megy a jövőbe - ahogy a mondás tartja.

dtk74 2010.03.11. 21:26:37

@Mr. Acid: Mert elvesztettük az általunk kezdett háborút, és ezért a gazdasági értékeinkkel fizettünk. Nyersanyaglelőhelyek, nagyvárosok. Mivel pedig a nemzetiségeink nem kaptak anyanyelv használati jogot és autonómiát (pedig ígértük, pl 48-ban), ezért nem volt kedvük az anyaországért küzdeni. Inkább mentek külön. Nekik az volt a jobbik oldal, és erről az akkori hatalom tehetett.

dtk74 2010.03.11. 21:28:52

Trianon nem helyes vagy helytelen, hanem csak egyenes következménye egy elhibázott nemzetiségi és politikai döntések sorozatának. Nem ok, hanem okozat, és ha ezt meglátnák a nagypofájúak, akkor lehetne szebb jövőt építeni, ahelyett hogy csak pofázunk róla.

vagyok59 2010.03.11. 21:34:35

Mikepércs polgármesterét Bp polgármesterének. Meneküljön csak el innen a sok libsi.

Gepárd Géza 2010.03.11. 21:42:05

@Félkupica_Fehér_Főnök: Remélem nem okozok:P A Francia felvilágosodásból eredeztethető a baloldal elnevezés a nagy francia forradalomra vezethető vissza, ahol a Nemzeti Konventben az elnöktől balra foglaltak helyet a monarchiát ellenző és a radikális változásokat támogató képviselők. A francia forradalom elméleti alapjának a felvilágosodás eszméit tekintette. Az ipari forradalom kiszélesedésével a baloldali politika elsősorban a munkások életkörülményeivel és jogaival kezdett el foglalkozni, illetőleg általánosságban véve az összes szegényebb társadalmi réteg problémáinak megoldását tűzte ki céljául. Na mármost az internacionálé az ipari forradalom hevében született vagyis a baloldal gyökereinél. Innentől kezdve ha egy baloldali párt visszanyúl a gyökereihez nem hiszem hogy el lehetne ítélni.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.11. 21:43:41

@dtk74:

"Sok esetben egységes tömbben élő magyar lakosságú területeket is elcsatoltak. Mintegy 3,3 millió magyar rekedt kívül az új magyar állam határain. "

Szerintem ez helytelen.

Vöcsk 2010.03.11. 21:46:23

@dtk74: 21:26

Ki által kezdett háborút? Normális vagy? Nem is volt önálló külpolitikánk, ráadásula trianoni döntés következtében olyan országrészek is a határokon túlra kerültek ahol nagy többségben magyarok éltek. Egyáltalán nem aszerint húzták meg a határokat, hogy hol melyik etnikum van többségben, hanem úgy, hogy a természeti kincsek, nyersanyagok, vasutak, gyárak a határokon túlra kerüljenek, ezért elfogadhatatlan a diktátum.

Én pl. nem Horvátországot, meg a Tátrát sírom vissza, hanem a Felvidéket, Partiumot, Székelyföldet, Vajdaságot...

Mr. Acid 2010.03.11. 21:49:08

@dtk74: Viszont a wilsoni önrendelkezés elvével marhára szembement az, hogy 100%-osan magyar területeket szakítottak el, mely területek közvetlenül a mostani határaink mellett voltak. Egyébként anyanyelv használati joguk azt hiszem volt (nem biztos, nem vagyok történész), és a '67-es nemzetiségi törvények (melyet báró Eötvös neve fémjelzett) a kor Európáját messze megelőzte. Még a Lex Apponyi idején is több joga volt a nemzetiségeknek, mint a Trianon utáni időkben a határokon kívül rekedt magyarságnak.

Persze, Trianont mi hoztuk a saját fejünkre. Viszont ha csak azok területek szakadnak el, ahol a nemzetiségek többségben voltak, akkor az egész dolog már rég fel lenne dolgozva. De abban a formában, amit véglegesítettek, kb. 3 millió magyar ragadt a határokon kívül, ebből 1,5 millió magyar közvetlenül a meghúzott határok rosszabbik oldalán, zárt tömbben élt. Azoknak a területeknek az elvételét erkölcsi szempontból semmi, de semmi nem indokolhatta, főleg annak a függvényében, hogy a konferenciázók nagyban hangoztatták a wilsoni önrendelkezés elvét. Amire még csak véletlenül sem került sor hazánk esetében.

Mr. Acid 2010.03.11. 21:50:40

Na, most vagy elnyelt a blogmotor egy murva hosszú kommentet, vagy nem. Ha igen, akkor nem írom újra...

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.03.11. 22:05:06

Ahogy nálunk sem játszik akinek nem tetszik, így nem hallgatjuk ezt a zenét. De miért ne lehetne kint???

Balt 2010.03.11. 22:10:17

Ez van wazze, nektek már Araczky Laczi sem marad: :)))

"A Fideszhez sorra jelentkeztek az előadóművészek, hogy fellépjenek a párt március 15-i kampánynyitóján és ünnepi megemlékezésén. Palcsó Tomit és Varga Miklóst választották. Az MSZP egyelőre nem talált olyan fellépőt, aki közösséget vállalna a párttal."

index.hu/belfold/2010/valasztas/palcso_tomi_enekli_a_fidesz_unnepi_dalat/

Kopasz Szuzukis 2010.03.11. 22:39:08

@ogrish: izomból el vagy tájolva. Az egész Hajdú-Biharban az a kevés mikepércsi cigány a legnormálisabb. Gyakorlatilag minden nagykorú etnikum dolgozik, és a fizetéséből él meg.
Ha, mondjuk Hajdúhadházra, Hosszúpályira, vagy Konyárra mondanád ezt, akkor azt mondom: igazad van.
Amúgy nem hiszem, hogy, mondjuk 2-3 évnyi főpolgármesterkedés után is így imádná a jobboldal a mostani pércsi polgármestert. Aki a közelében élnek, tudnának mesélni olyan dolgokról, amilyenekért most (szerintem teljesen jogosan) a szart lapátolják a szockó vezetésre.

Balt 2010.03.11. 22:43:43

@dtk74: " Talán csak annyi derül ki a végén, hogy az egész hisztéria felesleges. Aki a múltba fordul, az seggel megy a jövőbe - ahogy a mondás tartja."

Mekkora cseresznye, hogy a maszop-szadesznek semmi jövője...! :)))

Balt 2010.03.11. 22:45:34

@Gepárd Géza: "francia forradalomra vezethető vissza, ahol a Nemzeti Konventben az elnöktől balra foglaltak helyet a monarchiát ellenző és a radikális változásokat támogató képviselők."

Huhh, így mindjárt más, mert egytől egyig a guillotine alatt végezték... :)))

Balt 2010.03.11. 22:49:56

@Mr. Acid: "De abban a formában, amit véglegesítettek, kb. 3 millió magyar ragadt a határokon kívül, ebből 1,5 millió magyar közvetlenül a meghúzott határok rosszabbik oldalán, zárt tömbben élt."

És akkor Sopronról még nem is beszéltünk, ahol - az elcsatolt részeken egyedüliként sikerült népszavazást kieszközölni az olaszok segítségével - a német és horvát ajkú többség(!) szavazott Mo. mellett. (Civitas Fidelissima)

Mr. Acid 2010.03.11. 23:04:09

@Balt: De Sopron volt az egyedüli. Kassa, Bártfa, Pozsony, Érsekújvár, Eperjes, Nagyvárad, Arad, Szabadka, Újvidék esetében nem engedték a népszavazást...
Hogy a Székelyföldről már ne is beszéljünk.

Ezért tartom én védhetetlennek Trianont, bár revíziója már -sajnos- nem kivitelezhető.

eznemjöttbe 2010.03.12. 00:00:42

A múltkor aggódtatok, hogy "Komoly bajban a Jobbik"

piroslapok.blog.hu/2010/02/25/komoly_bajban_a_jobbik

Megnyugodhat mindenki, a Jobbik mindenhol összegyűjtötte a kellő számú cetlit. Ennyit a Piroslap komolyságáról.

bereniké 2010.03.12. 09:36:46

Hú, én Mikepércsen élek. Igaz, nem rég óta, kb. három éve költöztünk ki Db-ből. Elég sokan költöznek ki mostanában, meg is nőtt a település lélekszáma és rengeteg a gyermek is.

Közbiztonság: hozzánk kb. 1-2 évente jönnek betörők. Eddig egy darab talicskát vittek el. Az értelmi szintjük nem túl magas, a múltkor a nyitott kapu mellett (úgy felejtettük éjszakára) vágták hajtogatták szét a kerítést. Kutyák általában mindenhol vannak. DE a fáma szerint nem idevalósiak járnak be a portákra, hanem Mikepércs egy külterületéről jönnek, ami a szomszéd faluhoz közelebb van.
Az iskolába, kocsmákba elég gyakran betörnek, így aztán lehet látni néha polgárőröket, lovasrendőröket is. Tény, hogy rendszeresek az ilyen esetek.

Pm - a falu vezetése, irányvonala nem egyezik meg az ízlésemmel. Személy szerint nem értek vele egyet, hogy a 47-es főútra trianoni emlékezős plakátot, és a román (nem csak odavalósi magyar) bevásárlóturisták (elég sokan vannak) ezt kapják az arcukba.
Nem különösebben tetszik a rovásírás sem a falu szélén, ezzel is ki van írva az "Isten hozott" felirat. És ezeket még sorolhatnám.

Ugyanakkor tény, hogy a polgármestert, ha jól emlékszem, 70-80%-os aránnyal választották meg négy éve.

Bár úgy látom, a kommentek elkanyarodtak már magától a falutól, meg talán a hozzászólók is eltűntek, de azért ezeket leírtam.

bereniké 2010.03.12. 09:37:52

Bocs a hibákért, rohanva írtam, és most látom, van benne pár.

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.12. 21:14:58

@Gepárd Géza: Köszi az általános iskolai előadást, nagyon tanulságos volt :-$

Az internacionálé pont annyira a gyökerekhez való visszanyúlás, mint a svasztika (ami egy évezredes jelkép, jelentése jó szerencse, jó jel stb.) és a hinduizmus egyik legszentebb (ha nem a legszentebb) motívuma...

Mégis amikor valamelyiket előveszik politikai csoportok, akkor nem a gyökerekhez nyúlnak vissza, hanem a saját értékrendjük középpontjába helyezik a motívumokat, az, hogy ezt a cselekedetüket mivel magyarázzák, nos k.-ra mellékes... egy szociálisan maximálisan el- és befogadó párt (mint az mszp, ha-ha) amúgy sem választana himnuszául egy rémséges diktatúra jelképének tekinthető undort keltő szerzeményt.

Gondolom már megvan a pirosbögre, így már megoszthatnád a saját gondolataidat is. :-(

HeMK · http://tiszakecske.blog.hu 2010.03.16. 20:26:06

Megszólítva az érintettek, a polgármester és két zenész is. Ja, a szocialista Oláhot is kerestük, de ő nem akart nyilatkozni a Szent Korona Rádiónak

szentkoronaradio.com/belfold/2010_03_12_nemzeti-rock-miatt-tamadjak-mikepercs-polgarmesteret
süti beállítások módosítása