Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Már egy hete csak az Orbánra gondolok...

2013.08.05. 12:26 | Brendel Mátyás | Szólj hozzá!

Címkék: vers humor

orban-viktor-jozsefattila.jpg

Már egy hete csak az Orbánra
gondolok mindíg, meg-megállva.
levélre válasszal kezemben,
mentem a postára, mentem serényen.

Én még őszinte ember voltam,
ordítottam, toporzékoltam.
Hagyja a szabadságharcot másra.
De minket vigyen Európába!

Ám csak ment és fenyegetett bénán,
ment Brüsszelbe, ment a szamár mélán.
S a demarche-ok fényesen, suhogva,
keringtek, szálltak a magosba.

Nem nyafognék, de most már késő,
most látom, milyen kis fóbiás ő -
betonfeje villog a tévében,
szürke kis folt az EU kék vizében.

orbanszarvas.jpg

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr335428108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása