Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Horn Gyula egyesítette a nemzetet

2013.07.08. 15:05 | balközép | 99 komment

Címkék: temetés horn


Eltemettük Horn Gyulát. Nehéz szívvel jöttem hazafelé a Nemzeti Sírkertből a 37-es villamossal. Temetése nem pusztán egy szertartás volt, hanem maga Horn Gyula.  Egy órára együtt volt a magyar nemzet ismét.

A több ezres tömegben voltak, fiatalok és idősek, liberálisok, konzervatívok, persze  az MSZP-sek voltak a legtöbben. A tiszteletét lerótta jobboldali és baloldali politikus is. Ritka az az alkalom, ahol a Magyar Köztársaság összes volt és jelenlegi miniszterelnöke jelen van. Nem hiányzott senki: Boros, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai és Orbán. A Fidesz elnöke mellett természetesen az MSZP elnöke is, Mesterházy Attila is emlékezett. 

Horn, több 2006-os tv-riportban is arról beszél, hogy ez a politikai stílus és ez a szekérharc nem fog jót hozni az országnak. Beszélt arról, hogy Írországban is nagy volt a politikai pártok között a szakadék, de ott sikerült ezt félre tenni. "Én szerintem az kell, ha politikában el akarsz érni valamit (...), akkor helyzetet kell teremteni.  Ha nem megy valami, akkor állj az élére. Sok mindent lehet csinálni, de egyet nem lehet, hogy így menjünk tovább. Azért is, mert sok a veszteség ebből és nem csak energiát veszítünk, nem csak időt veszítünk, hanem komoly anyagiakat... az ország... veszít! Ez senkinek nem használ, kivétel nélkül, legyen az bal vagy jobboldali."

Horn miniszterelnöksége sem arról szólt, hogy a különböző oldalak, hogyan kerüljenek egymástól távolabb. Sőt, mindig a közös nevezőt kereste. Bár, meg volt a parlamentben a kétharmada, de azt saját hatalmának korlátozására használta, egy sor dologban csak négyötöddel lehetett döntést hozni. Kereste a párbeszédet az ellenzékkel. Sőt, a jobboldali napilapnak a Magyar Nemzetnek is mentőövet dobbot a csőd elől. Amikor megkérdezték tőle: Gyula, de hát az az újság téged folyamaton kritizál, miért? Annyit mondott: mert, értéket képvisel.

Hát, ezért volt a temetése, maga Horn Gyula, az amikor jobboldali és baloldali miniszterelnökök együtt rótták le kegyeletüket, az szólt Horn Gyuláról.

És csak nem állhatom meg: Akik kifújoltták ma a temetésen Orbán Viktort (szerencsére nem voltak sokan, pontosabban max. 10-en), azok nem értik Horn Gyula politikájának és életművének a lényeget. Ez az a stílus, melyet mindig is elítélt és azt mondta róla:" nem vezet sehova sem."

Ha egy nagy formátumú államfőt temetnek a magyar történelemben, az mindig egy korszaknak a vége és egy korszaknak a kezdete. Remélem, annak a korszaknak vége, amit mindig kritizált. Bízom, hogy Magyarország politikai elitje megérti Horn Gyula politikai hagyatékát és eljön az a korszak, melyben balmagyar és jobbmagyar nem egymás ellenségei.

Nyugodjék békében Miniszterelnök úr!

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr375396060

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.09. 11:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Burzsujtemető 2013.07.08. 22:27:26

Külföldre szakadt pénzes honfitársait szólítja meg provokatív stílusú hirdetéseiben a Vitosha hegység lábainál található, Mihály arkangyal nevét viselő exkluzív temető, a szófiai Boyana Park. A célcsoport beazonosítása nem volt kihívás, mivel, bár a h...

Trackback: Szandálzokni, halásznadrág, mackófelső a Fiumei úti sírkertben 2013.07.08. 22:04:43

Katasztrófaturisták lepték el Horn Gyula temetését. Nem akarok se kegyeletsértő lenni, se idős, vagy kevésbé idős hölgyek és urak alkalmi toalettjét kritizálni, de ez a poszt kikívánkozott belőlem. Írhatnék akár véletlenül a temetőbe tévedt turistacso...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Behajtó70 2013.07.08. 21:38:41

No és a mauzóléjum hun leszen?

röf 2013.07.08. 21:42:54

Együtt volt a nemzet? Horn Gyula temetésén? Na vazze... Aztán mit gondoltok, mindenki bánatában ment oda nézelődni?

Null Problemo 2013.07.08. 21:44:31

@poszt
Pontosan így volt. Igaz és szép szöveg.

Ludovikás Levente 2013.07.08. 21:44:46

Horn Gyula szellemi örökségéből nem sokat vettek át az utódok, ezt jól mutatja Orbán lehurrogása a temetésen. Nem védem őt mint ahogy Hornt se támadom, egész egyszerűen alpárinak tartom az ilyen viselkedést. Orbán ugyanis jó viszonyban volt Hornnal, amikor leültek sörözni kapott is érte hideget-meleget a saját táborában (nyilván Horn is, de az ő pozíciójában ezt megengedhette magának minden további nélkül). Ezért teljesen őszinte és elfogadható ha Orbán lerőja kegyeletét a sírjánál, mint ahogy eddig is mondott már róla elismerést

Hornnal lehetett, de a jelenlegi mainstream baloldallal kilátástalan bármiféle megegyezés

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.08. 21:47:33

"Akik kifújoltták ma a temetésen Orbán Viktort (szerencsére nem voltak sokan, pontosabban max. 10-en), azok nem értik Horn Gyula politikájának és életművének a lényeget."

Igen, ez teljesen igaz.

Mitzimackó 2013.07.08. 21:49:03

Tudod, nem csodálkozom azon, hogy voltak, akik fújolták a zsebnérót. Mi a faszt keresett ott? Akkor kellett volna tisztelni Horn Gyulát, amikor a vén kurva a parlamentben azt mondta, hogy miért nem hal meg. Akkor kellett volna kizavarni az általa odaküldött bolond vénasszonyt. De azt se mondta, hogy bikmakk, tudod? Úgyhgyr rohadjon szét a pofája, hogy oda mert menni. De ha nem megy, égett volna, mint a trágyadomb, mert Genscher és Schulze meg ott volt. Úgyhogy elsunnyogott pofavizitre. Ha, hát ezért volt jogos a fujolás. Nem a fujolók sértettek kegyelete, hanem ez a kretén rabló.

bbwd 2013.07.08. 21:49:30

te nem vagy normális, nagy formátumú politikus horn gyula? a pufajkás? a kommunista? az oroszbérenc?

aki a kommunista diktatúra fontos pártfunkcija volt? szégyen, hogy miniszterelnök lehetett...

csavari 2013.07.08. 21:50:18

balközép

Kikre gondolsz? Az alkoholisták, lakhely áruló gyilkos, tolvaj pufajkásokra gondolsz? Azoknak semmi közük a Nemzethez, azok csak élősködő paraziták!

csavari 2013.07.08. 21:51:45

@Ludovikás Levente:

Kár hogy nem tették melléje most rögtön az összes söpredékkel egyetemben aki ott volt a temetésen!

mojoking77 2013.07.08. 22:00:57

@bbwd: @csavari: Gratulalok sracok. Koszonjuk, hogy megoztottatok velunk magvas gondolataitokat. Remelem ezek is hozzatettek egy egy lapattal az infarktusotokhoz. Egy kicsit meg horogjetek, jot fog tenni mindenkinek, hogy rohoghetunk a magatok fajta melymagyar kreteneken...

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2013.07.08. 22:01:57

"Ritka az az alkalom, ahol a Magyar Köztársaság összes volt és jelenlegi miniszterelnöke jelen van. Nem hiányzott senki: Boros, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai és Orbán. "

Te tudod, ki az az Antall József?

Ha már elhunyt miniszterelnök a téma, legalább illene őt is megemlíteni, vagy nem írni olyan butaságot, hogy az összes volt miniszterelnök ott van, mert azt gondolom, hogy ez így tiszteletlenség vele szemben...

Attila64 · www.sagaontour.ca 2013.07.08. 22:03:23

@csavari:
2013.07.08. 21:51:45

jól beszéltél! Uff!

mojoking77 2013.07.08. 22:07:46

@Metal Warrior: Ez igaz. Sot a rohadek Batthyanyit is kihagyta. Sot Andrassy Gyulat, vagy Sztoyai Domet, vagy...... hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_korm%C3%A1nyf%C5%91inek_list%C3%A1ja

A rohadek.....

zobod 2013.07.08. 22:09:25

@Mitzimackó: Magyarország jelenlegi, legitim miniszterelnöke tett eleget kötelességének Magyarország egyik korábbi, legitim miniszterelnöke ravatalánál. Ez egy formális, kötelező tiszteletadás. Az lett volna - teljes joggal - a botrány, ha nem megy el. Az ilyen eseményeken nincsen helye semmiféle pártpolitikai szarakodásnak. Ha mást nem, legalább a családot, akik szerettüket teszik épp a föld alá, megilleti némi empátia, ha már egyszer engedik hogy magánügyük közügy legyen. Nem hogy ezer résztvevőből tíz kretén füttyögését hallgassák.

$pi$ 2013.07.08. 22:17:05

@zobod: "Magyarország jelenlegi, legitim miniszterelnöke tett eleget kötelességének Magyarország egyik korábbi, legitim miniszterelnöke ravatalánál."

Lószart mama, az ország megtudhatta, hogy az 56 utáni megtorlást a mai kormány törvényesnek ismeri el és támogatja. Ez történt, nem más.

mojoking77 2013.07.08. 22:19:24

@csavari: Amugy csak kivancsisagbol. Megis mi alapjan dontod el te, XY otthonulo kis senkihazi szarjanko, hogy ki tagja a nemzetnek, es ki parazita? Gondolom peldamutato allampolgar vagy, aki fizeti az adokat, nem csal a BKV-n, nem tesz semmi olyat, ami ellenkezik barmilyen torvennyel, vagy szaballyal, (kiveve persze az apro kis kilengest, hogy az internetet trollkodsz, de ezt elnezhetjuk). Ha igy is van, ki hatalmazott fel arra, hogy kulonbseget tegyel honfitarsad es honfitarsad kozt? Bar gondolom ez a par mondatos eszmefuttatas is meghaladta rem csekely agykapacitasodat, ugyhogy, mielott komolyan rosszul leszel, maradjunk annyiban, hogy frocsogj csak nyugodtan, lehetoleg minel agresszivebben szajkozd azoknak a gondolatait, akikre felnezel, ha mar sajatokal nem rendelkezel...

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2013.07.08. 22:21:50

@mojoking77: A szerző írta, nem én, hogy a "a Magyar Köztársaság összes", ami jelen kontextusban nyilván a rendszerváltás utáni miniszterelnökökre vonatkozik, kiknek a sorában Antall volt az első.
Hogy a többi hogy jön ide, azt valószínűleg csak a sajátos észjárásod mentén érthető...

mojoking77 2013.07.08. 22:27:20

@Metal Warrior: Nem nem. Senki nem emlitette a rendszervaltas utani miniszterelnokoket. Pont a TE sajatos eszjarasod alapjan szurtad be Antall Jozsefet. sot, ha mar a logikat firtatjuk, egy temetesen nem veletlenul az ELO miniszterelnokokrol lehet szo? Mar csak a sajatos eszjarasom miatt....

Reszelő Aladár 2013.07.08. 22:30:04

Azért ezt az 56 dolgot azért helyre kellene tenni. Túl sok a kérdőjel.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2013.07.08. 22:33:47

@mojoking77: nem én írtam Magyar Köztársaság összes miniszterelnökét, hanem a szerző, de ez szerintem nem is lényeges, szerintem igenis Antallt így kihagyni tiszteletlenség - ennyi a véleményem, mert eszembe jutott annak kapcsán, hogy politikai oldaltól függetlenül megérdemli a végtisztességet minden ember, amiről a cikk is szól...

AbuBakr 2013.07.08. 22:34:11

arccal lefelé, szögesdróttal összekötve egy jeltelen gödörbe... így kellett volna, pont úgy, ahogy ők csinálták!

zobod 2013.07.08. 22:34:46

@$pi$: nem, azt azok a magyar szavazók tették meg, akik '94-ben az mszpre szavaztak. Kár is ezt ragozni, a békés rendszerváltás minden politikai oldal által elfogadott szabályai és legfőképpen a '94-es szavazás legitimálták az mszp-t. Innentől kezdve meg egyszerű a történet, a jelenlegi legitim Miniszterelnök részt vett legitim hivatali elődje temetésén. Semmi köze ennek a pártpolitikához, vagy a személyes szimpátiához, ez színtiszta protokoll ami Hornt mint a Miniszterelnöki poszt egykori legitim betöltőjét megilleti.A regnáló Miniszerelnöknek, Köztársasági Elnöknek ott kellett lennie. Ha ez történetesen Orbán és Áder, akkor nekik. Az lett volna kínos, ha nem mennek el. Az azt jelentette volna, hogy a közjogi méltóságokat jelenlegi betöltő politikusok szerint Horn csak bitorolta a posztot, ami persze nyilván nem igaz, demokratikus választáson lett M.E. Hidd el, ha nem vettek volna részt, az legalább olyan kínos lett volna, mint ezek a fütyülő hülyék.

pillangószárnyú csincsilla 2013.07.08. 22:36:48

Azért a pofátlan munkásőrök kifütyülték Orbánt.....

$pi$ 2013.07.08. 22:37:16

@zobod: Néha fel kell vállalni a kínos dolgokat is, ha a becsület azt követeli.

Kim Jong Un 2013.07.08. 22:38:00

Konyorgom, mondjatok, hogy arccal lefele astak el a pufajkast!

harcsapaprikás 2013.07.08. 22:39:23

@zobod: Tök mindegy, hogy Orbán mit csinál. Tőle már minden kínos.

Kim Jong Un 2013.07.08. 22:40:22

@harcsapaprikás: halistennek a kurcsanyi vezered nem az. :D

mojoking77 2013.07.08. 22:41:46

@Metal Warrior: OK, de megis mit kellett volna irnia Anall Jozsefrol? Bocs, nem provokallak, inkabb csak ertetlenkedek...
@$pi$: Azt fel. Csak megis, hogy? Szerinted nem tortent volna mar reg meg, ha nem lenne az osszes mai aktiv, hatalmon levo politikus a szulein keresztul erintett?
Almokat kergetsz, remelhetoleg csak a korod miatt...

harcsapaprikás 2013.07.08. 22:42:43

@$pi$: Orbán és becsület? Ne röhögtess már!

$pi$ 2013.07.08. 22:44:04

@mojoking77: "Csak megis, hogy?"

Például úgy, hogy nem megyünk el a pufajkás temetésére. A modern tudomány szerint ez megvalósítható volna...

$pi$ 2013.07.08. 22:45:03

@harcsapaprikás: "Orbán és becsület? Ne röhögtess már!"

Hát ez az! :)

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2013.07.08. 22:45:44

@mojoking77: nem is tudom, nem gondolkodtam rajta, csak nekem egyből megütötte a szememet... Talán csak annyit, hogy "Antall kivételével, aki már nem lehet közöttünk"... Vagy amit írtál, hogy az összes volt és jelenlegi és ma is élő" vagy ilyesmi, igazából tudom, hogy ez apróság, de engem zavar, hogy így megírva olyan, mintha Antall nem is lett volna.

bbwd 2013.07.08. 22:47:25

@mojoking77: nagyon rápörögtél a témára, kiscsávó...

elgurult a gyógyszered? vagy az ékezetes klaviatúrád?

vagy csak egyszerűen a pufajkás rajongója vagy?:P

Szumi 2013.07.08. 22:52:15

Elásták a döglött tetűt, siratták, kik hasznot húztak belőle, míg élt és hasznot húztak belőle, hogy megdöglött. Méltatják életét azok, akik Darwin könyve alapján hozzá közel állnak. Csekkolta a hantolást talán még néhány olyan is, aki meg akart győződni arról, hogy föld alá került végül a medveszájú kommunista.

Bambano 2013.07.08. 22:52:22

@röf: a német nemzet pl. együtt volt horn miatt...
nem is volt se előtte, se azóta egyetlen értékelhető külpolitikai húzásunk se.

zobod 2013.07.08. 22:53:48

@$pi$: Értelek, nekem sem volt szimpatikus Horn mint politikus. A hatalmát a rendszerváltás utánra átmentő pártállami vezető garnitúra szimbóluma ő, meg Megyó. Viszont a rendszerváltás utáni viszonyokat figyelembe véve, Orbán 2/3-ának pont ugyanaz a forrása mint Hornénak volt. Ha az egyiket elismerjük, el kell ismerni a másikat is legitimnek.

mojoking77 2013.07.08. 22:54:46

@Metal Warrior: Igaz, valoban lehetett volna legalbb egy apro megjegyzes a postban..
@$pi$: Bocs, hogy szemelyeskedek, de remelem tenyleg csak a korod miatt irsz ilyeneket. Nem hiszem, hogy troll lennel, de sokkal inkabb rettentoen naiv...

$pi$ 2013.07.08. 22:55:01

@Kim Jong Un: "Konyorgom, mondjatok, hogy arccal lefele astak el a pufajkast! "

Majd egy csendes nyári estén kiássa valaki titokban mint a tudodkit. :)

mojoking77 2013.07.08. 22:56:30

@bbwd: Megy ez kemenyebben is ;)
Hajra, irj valami igazan tokoset, amit tudsz utana mutogatni a haveroknak.. Valami jo kis, komcsis, libsiset. Hadd ne en segitsek mar...

$pi$ 2013.07.08. 22:57:12

@zobod: "Értelek, nekem sem volt szimpatikus Horn mint politikus."

Leszarom, hogy mit politizált: pufajkás keretlegény volt. Önként, lelkesedve és örömmel vett részt az 56 utáni megtorlásokban. Gyilkolt, eladta a lelkét, háborús bűnös volt.

Triangulum 2013.07.08. 22:59:00

Arcal lefelé, hátul összedrótozott kézzel kellet volna temetni azt a kutyát, ahogy ők temettek annó! Csendben, hajnalban, jeltelenül!

mojoking77 2013.07.08. 23:00:09

@$pi$: ??
Azert errol pcivel reszletesebben, forrasok (nem nem, a kuruc.info nem tekintheto forrasnak) megjelolessel, ha szabad kernem...

$pi$ 2013.07.08. 23:04:39

@mojoking77: Ne haragudj, közismert dolgokról ne kérj már forrásmegjelölést. Ott a google, olvass utána. Ha az olvasást unalmasnak tartod írd be a youtube-ba, hogy "pufajkások", az megadja az alaphangot és olvasni sem kell.

_most_ 2013.07.08. 23:08:14

@$pi$: most komolyan ki nem szarja le, mit csinált 56-ban Horn Gyula, röhej, hogy még mindig ezen kell rugózni, tisztára, mint a zsidók a 90 éves nácikkal.

$pi$ 2013.07.08. 23:09:39

@_most_: "most komolyan ki nem szarja le, mit csinált 56-ban Horn Gyula"

Én.

Kim Jong Un 2013.07.08. 23:11:15

@_most_: fura, de a holokauszt az nem jar le mi? Azon aztan rugozni kell ejjel nappal, az iskolaban, a tv-ben, az interneten, a parlamentben, a fasz tudja mennyi emleknapon, stb stb...

mojoking77 2013.07.08. 23:14:21

@$pi$: Pffffff... Es az osszes nemet katona gyerekgyilkos volt, mert mindenki ezt irja, ugye? Tenyleg naiv vagy. Ez nem lenne baj, de sajnos melle meg kitarto is. Ez a ketto meg nem igazan elonyos kombinacio. Akkor en is javaslok egy ket dologot. Elsore neheznek fog tunni, de a kesobbiekben a segitsegedre lesz. Ne higyj el mindent, amit latsz a mediakban. Probalj meg tobb oldalrol utanajarni az altalad tenykent kezelt dolgoknak. Es foleg ne legy alpari. Tudom, konnyebb, de nem mindig celravezeto.

_most_ 2013.07.08. 23:14:38

@Kim Jong Un: nem tudom mennyire érted a magyart, de pont azt írtam, hogy a holokauszton se kéne már rugózni.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.08. 23:17:13

Undorítónak tartom, hogy Horn temetésén lehuhogták Orbánt. Ennyi az "együtt volt a nemzet"-ről. Bár a Horn idézet érdekes. Ebben az országban egyik aktuális politikai erő sem az országért, hanem saját megáért tesz. És ez hatványozottan igaz a fideszre. A hatalom célja a hatalom maga. Ez itt a baj.

$pi$ 2013.07.08. 23:21:39

@mojoking77: "Pffffff... Es az osszes nemet katona gyerekgyilkos volt, mert mindenki ezt irja, ugye?"

Mi a fenét akar ez jelenteni? Semmi nem igaz, amit sokan mondanak? A Horn német katona volt? A pufajkások nem csinálták azt, amit mondanak róluk mert sokan mondják róluk?

"Tenyleg naiv vagy."

Jah, én vagyok a naív. A Horn meg az ártatlan. Te meg elhiszed, mert nem vagy naív. Anyám...

"Ne higyj el mindent, amit latsz a mediakban."

Nem követem a "médiákat". Aljas emberek hazudnak a médiában, mint pl. a Horn, aki azt mondta, hogy "besorozták".

"Probalj meg tobb oldalrol utanajarni az altalad tenykent kezelt dolgoknak."

Émn utánajártam, de te úgy tűnik nem nagyon. :)

"Es foleg ne legy alpari."

Hát ez valóban lényeges. Nagy megrázkódtatás éri a művészvilágot, ha valaki egy indexes blogban nyersen fogalmaz. Hogyne, tényleg, erre ügyelni fogok a jövőben. :)

mojoking77 2013.07.08. 23:28:31

@$pi$: OK. Valaszoljunk egyesevel.

- Hasonlat volt. Irhattam volna azt is, hogy Del Afrikaban a mai napig rabszolganak adjak el a szegenyeket. Csak mert egy ket media ilyeneket allit, biztos, hogy ez az igazsag?

- "A Horn meg artatlan". Nos az altalad emlitett gyilkolasban es haborus buntettek nagyjaban valoszinuleg igen.

-Ezt felesleges reszletezni

-Epp ezert kertem forrasokat, mivel amiket en olvastam, pont sehol nem irjak az altalad oly hangzatosan beallitott nezeteket.

-A nyers fogalmazas nagyon messze all az alpariasgtol. Ha nem vilagos, fentebb vitaztunk Metal Warrior-ral, nyers stilusban, mig a csavari (es sajnos neha a te) hozzaszolasaid egy resze alpari volt......

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.08. 23:32:28

@Behajtó70: @röf: @Kim Jong Un:
És látjátok, Orbán kifütyülésének, az ellenpéldája, hogy ennél a postnál is megjelentek a legbunkóbb legalja fosdhadt narancstrollok, és böfögnek, finganak, mintha a saját akóljukban lennének. Ez itt a gond. Az ilyen mocsadékok létezése is javarészt a politikai árokásás és a befolyásolhatók heccelésének a következménye. Politikusaink túl sokat áldoztak fel az áhított hatalomért.

$pi$ 2013.07.08. 23:37:17

@mojoking77: "Csak mert egy ket media ilyeneket allit, biztos, hogy ez az igazsag? "

Azt hozod fel bizonyítéknak Horn ártatlansága ellen, hogy a sajtó mindenütt azt mondja, hogy bűnös. Ez minimum logikai hiba. Ne vesztegesd az időd ilyen butaságra.

"Nos az altalad emlitett gyilkolasban es haborus buntettek nagyjaban valoszinuleg igen."

Marhaság. Tök nyilvánvaló, hogy bűnös volt, kussolt is róla rendesen, meg hazudott is. Pedig kitüntetést is kapott érte...

"Epp ezert kertem forrasokat, mivel amiket en olvastam, pont sehol nem irjak az altalad oly hangzatosan beallitott nezeteket."

Dehogynem. Csak nem a megfelelő "médiákat" olvasod. :)

"A nyers fogalmazas nagyon messze all az alpariasgtol."

A mondanivaló helyett a stílusba belekötni viszont ez egyik legismertebb érvelési hiba.

$pi$ 2013.07.08. 23:41:29

@$pi$: "Azt hozod fel bizonyítéknak Horn ártatlansága ellen"

"mellett", persze, hogy mellett, csak már álmos vagyok.

mojoking77 2013.07.08. 23:42:39

@$pi$: Habzo szajjal gyilkosozol, de a konkret kerdesre, miszerint a kuruc.infon kivul hol talatal bizonyitekokat a vadjaidra, terelsz (ezt mindenki tudja), vagy egyaltalan nem is valaszolsz.... Mindezek utan logikai hibakat emlegetni... Haat, nem tudom. A stilusra meg visszaterve, en a trollokat a megfelelo helyen szoktam kezelni. Gondolom te sem reagaltal volna, ha nem irok egy minimalisan elfogadhato stilusban...

én már a fény gyermeke vagyok 2013.07.08. 23:42:40

Temetésen nincs semmi dakota hagyomány? Nem ásnak el a halottal 2-3 másik törzsből valót, hogy azok szolgálják az örök vadászmezőn? Kettő pont kéznél volt ha jól láttam...

Rwindx 2013.07.08. 23:47:28

"Egy órára együtt volt a magyar nemzet ismét."

Mit szívtál? Mert ez abszolút hülyeség.

$pi$ 2013.07.08. 23:47:55

@mojoking77: "Habzo szajjal gyilkosozol"

Nem habzik a szám.

"hol talatal bizonyitekokat a vadjaidra, terelsz"

Nem fogok szakdolgozatot írni a témából, nem fogok a kedvedért hatvan pontos irodalomjegyzéket írni róla. Maga Horn írta az önéletrajzában, hogy közvetlen 56 után karhatalmista volt, a cimborái írták, hogy ott mik mentek, azt is, hogy oda nem soroztak. Az ellenállás letörése után a munkáshatalom védelméért kitüntették, a pufajkások rémtettei közismertek. Ne várj tőlem filmfelvételeket meg ujjlenyomatokat.

"A stilusra meg visszaterve, en a trollokat a megfelelo helyen szoktam kezelni."

A stílusod kívánnivalót nem hagy maga után, most már trollozol is. Gratulálok.

mojoking77 2013.07.08. 23:54:02

@$pi$: Tenyleg faradt vagy, a trollos mondatnak volt meg folytatasa is.
Szerintem hagyjuk mara, ezer dolgom van meg, mindjart este 6, es meg mindig az irodaban ulok. Termeszetesen pont azt csinalsz amit akarsz, de a gyulolkodessel semerre nem jutsz, azzal pedig, hogy megbizhatatlan helyekrol szarmazo informaciokat osszeollozva tenyeket fabrikalsz, csak sajat magadat egeted le. De hat ugye, mint irtam, pont a te dolgod... Na jo ejt

Óz, a nagy varázsló 2013.07.09. 00:21:50

Aki ennyire kibaszottul nem tud írni, az mi a faszért erőlteti?

Óz, a nagy varázsló 2013.07.09. 00:24:43

@bbwd:
Bizony, nagy formátumú politikus volt, az elmúlt 25 évben messze a legnagyobb.
A mostani zsebhitler a lábujja körméig sem ér fel.
De a többiek sem.

Indriq 2013.07.09. 00:25:29

Nem olvastam el mindegyik kommentet, csak átfutottam, de...
"És csak nem állhatom meg: Akik kifújoltták ma a temetésen Orbán Viktort (szerencsére nem voltak sokan, pontosabban max. 10-en), azok nem értik Horn Gyula politikájának és életművének a lényeget. Ez az a stílus, melyet mindig is elítélt és azt mondta róla:" nem vezet sehova sem."
Ez a stílus egyenes következménye és nevelése orbán viktornak (nemecsek), igenis, megérdemelte, soha nem volt neki szent semmi, ha egy kicsi hasznot is látott belőle, és a 8 év ellenzékisége alatt bele is sújkolta az emberekbe. Fújolják ki, érezze kicsit, hogy miatta létezik ez a stílus is... Érezze, hogy vannak akik szerint neki nem lett volna ott a helye a temetésen, mert az ő "munkássága" a totális ellentét Hornéval szemben.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.09. 00:26:16

@Metal Warrior:
Te láthatóan nem kicsit vagy barom.
Antall meg mellesleg ugyanolyan káros volt az országra nézve, mint a mostani zsebhitler.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2013.07.09. 00:29:11

@Óz, a nagy varázsló: köszönöm az elismerő szavakat, de örülnék, ha nem magyaráznál bele olyasmit, ami nincs benne. Egyáltalán nem szerettem volna minősíteni Antall munkásságát, ahogy Hornéval sem tettem, de látszik, hogy neked a poszt tartalma egy ici-picit sem jött át.
És kár, hogy az sem derült ki a konstruktív hozzászólásodból, hogy miért tartasz baromnak, úgyhogy azt gondolom, hogy ez a legkevésbé sem engem minősít...

Kim Jong Un 2013.07.09. 00:37:16

@harcsapaprikás: nem, de harcolt a Don kanyarban az olyan mocskos komcsik ellen mint a te ven alkoholista oregapad.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.09. 00:38:03

@AbuBakr:
@Triangulum:
Te nagyon gondolkodásképtelen, a tényekkel kurvára tisztában nem lévő agyatlan segg vagy.

Bár ez sértő a seggre nézve...

@Kim Jong Un:
Remélhetőleg anyádat is. Aki ekkora tahót világra hozott.

@$pi$:
Bizonyítékok?
Vagy csak a pofád jár?

A szád valóban nem habzik. Fos ömlik belőle.

1956 után egyébként nem egészen 300 embert öltek meg.
Egyet sem legyilkoltak, mindegyik esetben volt bírósági ítélet.

Nézd meg mondjuk Argentínát, ahol a 70-es évek közepétől a 80-as évek közepétől több mint 30 ezer embert öltek meg.

Idióta vagy, aki csak azt hallja meg, amit a pártvezére ugat. Tök mindegy, hogy az mekkora baromság, mert gondolkodni képtelen vagy, hogy felfogd.

Óz, a nagy varázsló 2013.07.09. 00:39:04

@Metal Warrior:
És szerinted mi a faszért kellene említeni, hogy aki halott, az nem volt ott?
Épeszű embernek ez egyértelmű.

Te ezek szerint nem vagy az.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.09. 03:29:20

egy normalis orszagban nem lett volna miniszterelnok, de igy hogy o lett azert eleg jol kormanyozta az orszagot. Mindamellett ne feledjuk mit tett a pesti sracok ellen 56ban....

csavari 2013.07.09. 05:46:33

@mojoking77:

Már túl vagyok azon a koron, hogy szívinfarktust kapjak! Érdekes amikor a szemetekre olvassák a bűneiteket fel vagytok háborodva de amikor elkövetitek akkor semmi probléma részetekről! Nálunk fordított a helyzet mert akkor utálunk benneteket amikor állatok vagytok utána meg szarunk rátok és nem érdekel az "érzékenységetek"!

csavari 2013.07.09. 05:54:00

@mojoking77:

Hülye gyerek én csak azt mondom el amit a saját bőrömön tapasztaltam! Ilyen alapvető a különbség közöttünk! Ha megnézed az összes kommentemet akkor mindenkinek felrovom aki vét Magyarország ellen bárki is követi el! Remélem hogy antal és a pufajkás is az idők végezetéig fog a pokolban égni amennyi bűnt elkövettek azu országgal szemben az utódaikkal egyetemben és azok is oda kerülnek kivétel nélkül!

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2013.07.09. 07:29:22

@csavari: Jól van! Nyugoggyá le! Zsidózzunk egy kicsit és akkor jobban leszünk!
Zsidók..zsidók..zsidók...

vezér01 2013.07.09. 07:31:15

Millen szép dolog ! Együtt a nemzet,odafönn meg pálmaágakkal fogadták Őt a Nyugatinál meggyilkoltak .

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2013.07.09. 07:31:40

@csavari: Ilyenekre gondolsz?

"
csavari 2013.06.29 05:41:06
@bioLarzen:

Bár lennének nácik Magyarországon akkor ezt a sok mocskos bolsevik zsidó söpredéket már régen felakasztották volna!
"

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2013.07.09. 07:34:16

@$pi$: "Nem fogok szakdolgozatot írni a témából, nem fogok a kedvedért hatvan pontos irodalomjegyzéket írni róla. Maga Horn írta az önéletrajzában, hogy közvetlen 56 után karhatalmista volt, a cimborái írták, hogy ott mik mentek, azt is, hogy oda nem soroztak. Az ellenállás letörése után a munkáshatalom védelméért kitüntették, a pufajkások rémtettei közismertek. Ne várj tőlem filmfelvételeket meg ujjlenyomatokat."
- Pedig valami bizonyíték kellene! Mert enélkül csak üres mocskolódás és vádaskodás.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.09. 07:41:48

@еphart: hirtelen az jut az eszembe hogy nem lovetett a nep koze. Jl\ot kerdeztel, el kell gondolkodjak rajta

LAVÓRVAGÁNY 2013.07.09. 07:48:59

Kommunista féreg. Az ország szégyene, hogy egy ilyet évekig eltartanak az adófizetők pénzéből, majd kap egy díszes temetést.

Behajtó70 2013.07.09. 08:00:36

@maffiabaloldal az új mantra 2014re: így van, hiszen nyilván a bloggerre gondolsz, mivel egy ilyen 56-os pufajkás temetésére, aki eladta 94-98 között az országot, az áramhálózatot, a gázhhálózatot, a távközlési hálózatot (elmű, émász, titász, tigáz, dádász, eon, rwe, enbw, telekom...stb B+), szóval mindent eladott, ami egy orszég szuverenitásához kell, azt arra most boldogan emlékeznek a komcsifanok....mint pl te is.

Ez kell nektek, hogy eladjátok az országot! Ha magatoknak nem megy (MAL, Kormányüdülő Ferikének, satöbbi), akkor külföldre, kenőpénzért. Ugye elvtárs! De ez nem narancs elvtárs! Ez a valóság te szardarab senkiházi!

DFK 2013.07.09. 08:28:42

Néhány megjegyzés:
1. Nem volt együtt a nemzet , bármennyire is szeretnék egyesek ezt gondolni.
2. Horn pufajkás volt, ezen nincs mit tagadni.
3. Horn, amíg lehetett, ellenezte a határnyitást (ld MSZMP KB jegyzőkönyvek).
4. Horn alatt privatizálták az energia szektort úgy, hogy az állam garantálta a vevőnek a 8%-os hasznot.
5. Horn nem egyszer részegen jelkent meg a nyilvánosság előt t (miniszterelnökként is).
6. Horn ettől függetlenül felülmúlta az összes utána jövő MSZP-s miniszterelnököt (Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai); csupáncsak azért, mert a többi még nála is gyengébb volt.
7. Minden hibája és vétke ellenére Hornban azért volt betyárbecsület.
8. Orbán személyes döntése volt, hogy a nagybeteg politikai ellenfele maradhat a Honvéd kórházban. Ezért még a saját híveitől is kapott hideget-meleget, de ezt vállalta, mert mint írtam Horn ellenfél volt, ő is képes volt tiszteletet adni a másiknak a politikában.
9. Orbán protokolláris kötelezettségként ott kellet legyen Horn temetésén. Jelenléte nem jelenti azt, hogy politikájával, világlásával egyetért.
10. Temetésen nem fújolunk

Netuddki. 2013.07.09. 08:37:09

@DFK: "10. Temetésen nem fújolunk"

Azért remélem, hogy a vajdád 1 másodpercre elgondolkozott közben, milyen szellemet is engedett ki a palackból. Ugyanis ez a "politikai parasztság" neki köszönhető. Valóban nem illik temetésen fújolni, de ettől függetlenül megérdemelte. De tuti nem tanult belőle, sőt szerintem már szövögeti a maga kicsinyes kis bosszúját...

harcsapaprikás 2013.07.09. 08:40:56

@DFK: csak nemzeti ünnepen és koszorúzáson illik fújolni. Esetleg tojást dobálni.

DFK 2013.07.09. 08:54:50

@kovi1970: Na, látod, milyen bizonyítványt állítasz ki magadról. "Vajdád". Cigányozunk? Cigányozunk? Rasszista vagy, ugye tudod? Olyan européer baloldali.

DFK 2013.07.09. 08:59:06

@harcsapaprikás: Igen, általában egy közszereplőnek tűrnie kell a véleménynyilvánítást, még radikális formában is. DE! Vannak helyek és helyzetek, amikor a véleménynyilvánítás joga felülíródik. Ilyen egy temetés. Ott tekintettel vagyunk gyászoló családra.

harcsapaprikás 2013.07.09. 09:03:59

@DFK: Orbán lehetett volna tekintettel a családra és otthon marad. Esetleg csendben ünnepel Mariskával.

harcsapaprikás 2013.07.09. 09:05:53

@DFK: senki sem azért utálja mert cigány

DFK 2013.07.09. 09:06:46

@harcsapaprikás: Van az a szint, ahová már nem megyek le...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.09. 09:21:40

@Behajtó70: Nem, nem a bloggerre gondoltam. Hanem a bélférgekre, akik a nagy pártkatonáskodás hevében megfeletkeznek a legalapvetőbb emberi illemszabályokról is. Leegyszerűsítem: rád és cimboráidra gondoltam. Ne aggódj, ha megdögölnél, rólad sem írnék semmi rosszat.

És mielőtt egy kalap alá vonnál, mint a párrttársaid mindenkit, aki nem tapsikol velük: egy szóval nem éltettem sem Hornt, sem a pártját. Bár hozzáteszem én emlékszem a 89-es eseményekre, élményként éltem meg, és bár a szocialista blokk recsegett-ropogott addigra, Horn Gyuláék lehet, hogy évekkel gyorsították meg azt a folyamatot, melynek éppen most a fidesz a legnagyobb haszonélvezője. Lehet pufajkásozni gondolkozás helyett, de a mérleg akkor is legalább semleges. Erről ennyit.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.09. 09:22:57

@DFK: 11.: Egy majom vagy. Egy szót sem kell komolyan venni az első 10 pontodból.

$pi$ 2013.07.09. 09:27:01

@еphart: "- Pedig valami bizonyíték kellene! Mert enélkül csak üres mocskolódás és vádaskodás. "

Szerinted hány átlagember tudja bebizonyítani, hogy Sztálin vagy Mao tömeggyilkosok voltak? Szinte senki, mégis mindenki tudja, hogy így volt. Az, hogy néhány hithű kommunista tagadja a tényeket még nem jelenti azt, hogy a múlt nem történt meg.

Éhes_ló 2013.07.09. 09:57:40

"@AbuBakr: arccal lefelé, szögesdróttal összekötve egy jeltelen gödörbe...
Így kellett volna, pont úgy, ahogy ők csinálták! "
Copyright by AbuBakr
x1

Szégyen a "jobboldali" résztvevőkre nézvést, pontosabban a közös szellemi örökség (ökörség?) nyílt megnyilvánulása.

Axxtro 2013.07.09. 13:13:50

Azzal, hogy megbuktatták az Antall kormányt, és visszamásztak a hatalomba a kommunisták, hogy aztán rommá döngöljék az országot újra, az nem minősíthető "nemzet egyesítésnek", csak a parazita magyarországi álbaloldal hatalom átmentésének.

Nem véletlenül kellett 2010-ben újra nekikezdeni a hatalmi struktúrák átrendezésének, és az elakasztott rendszerváltás befejezésének, mert valahogy a bolsevizmusra épülő struktúrák, gazdaságilag nem voltak hatékonyak, és a magyar gazdaság sokadik csődjét okozták.

Hornnak egy érdeme volt, a Páneurópai Pikniken játszott szerepe.

Aztán itt véget is érnek az ő nagy hőstettei.

De ezért ne tegyünk már úgy, mintha zseniális politikus, meg földre szállt angyal lett volna.

Nem kéne elfelejteni, hogy a szocik visszaemelkedése a hatalomba Horn vezényletével, a Bokros csomag nevű botrányba torkollott.

Horntól búcsúzzunk el, tegyük a helyére, de na hazudozzunk vele kapcsolatban össze-vissza mindenfélét.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.09. 14:45:11

@DFK: Látszik a hozzászólásodból azért. Csak nagyarcú majmok szoktak ilyen pontokba szedett okos diktátumokat bekommentelni témákhoz, mintha valami vezérigazgató félék lennének, akik megmondják, merre fújjon a passzát szél. Azért.

Déva 2013.07.09. 15:09:41

@röf: Hú, de együgyű emberke vagy!
Azért legyen szép napod.

Déva 2013.07.09. 15:12:52

@DFK: Mát nem tudtok hajtogatni, ezt a jelzőt mi vissza adjuk Orbánéknak!
A temetést különben is A jelenlegi kormány szervezte, ami kötelessége is. Orbánék is ott voltak és nem viselkedtek parlagi módon, mit Te.

vezér01 2013.07.09. 17:25:18

@еphart: Bizonyíték kell? Ribánszki elvtárs ,Kádár személyi titkára mondta: "lőtt,mint
egy őrült /vagy bolond,nem emlékszem,de kikereshető/.

mestess 2013.07.19. 22:53:57

Ez az a Bunkó Brendel Matyi?
bunkobrendelmatyi.blog.hu/

Írok egy másik topikjába, erre aszongya nekem, hogy nem olvassa el, amit írok... Hát a kurva anyját nem olvassa el! Márpedig elolvasod Matyikám, ha belegebedsz, akkor is!

SZARHÁZI KUKKOLÓ!
süti beállítások módosítása