Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A Fidesz provokálja a társadalmat

2010.11.28. 07:14 | szocdemman | 288 komment

Címkék: jog mszp fidesz kormány nyugdíj alkotmánybíróság ab bajnai gordon bajnai

 A kormány nyugdíjvédelmi megbízottja elmondta: a kabinet "eltökélt szándéka volt", hogy a reálhozamot adó- és járulékfizetési kötelezettség nélkül lehessen felvenni, egy összegben. "A jogászok azonban felhívták a figyelmet arra, hogy ez nem lehetséges, illetve igazságtalan lenne, ezért a többi tőkejövedelemhez hasonlóan fog adózni, vagyis a 16 százalékos, egykulcsos személyi jövedelemadó alá fog esni a reálhozam" - közölte Selmeczi Gabriella.

A fenti index-cikk nem vicc, bár rég nevettem ilyen jót. Sokszor a Fidesz már-már önmaga paródiája, de ez a komédia a mi életünkről szól. Énnekem napról-napra markáns meggyőződésem az, hogy a narancsosok provokálják a társadalmat, vagy úgy gondolják, hogy akkor kormányoznak jól, ha a fél ország elkezd ellenük tüntetni. Mert ha ez a cél, akkor kurva jól csinálják.

Szóval sokat csámcsogtam már a jelenlegi oligarcha uralmi gőgjén, arroganciáján és cinizmusán. De ebbe a hírbe aztán koncentrálódik mindaz, ami miatt én soha nem tudtam fideszessé lenni, és lassan már bármelyik pártot többre, és egyenes gerincű emberek elit klubjának tartom, mint ezt a latin nevű kompániát.

Na akkor szedjük ízeire Orbán Viktor aktuális akaratát Miss Selmeczi tolmácsolásában. Kezdjük azzal, hogy a Fidesz nem olyan régen a jogásztársadalom elitjének számító Alkotmánybíróság igen világos elmarasztaló határozata ellenére tett olyat, ami nem lehetséges. Most pedig a jogászokra hivatkoznak. Végiggondolva ez azt jelenti, hogy ha ma Magyarországon a Fidesz jogi tagozatának, vagy ha tetszik a Fideszhez közelálló meg nem nevezett nímand jogászoknak nagyobb hatáskörük van, mint az Alkotmánybíróságnak. Háhá így pofán köpni az AB-t…

De ne ragadjunk le itt… a Fidesz saját maga húzza ki a magánnyugdíjpénztárak beállamosítása mellett szóló, unos-untalanságig sulykolt érvéből az értelmet: alig termeltek profitot, ergo az emberek rosszul jártak azzal, hogy a magánnyugdíjpénztárba léptek be, hisz az állami rendszer több profitot termel. Tehát kérdezem én, egyszerű Fidesz szavazó (nem is), akkor ha nekem veszteségem van a magánnyugdíjból, miért is kell megadóztatni, hogy én még rosszabbul járjak? De ugye a Fidesz olyat nem tesz, amivel az emberek, tehát én, Fidesz szavazó (soha) rosszul járnék, tehát a magánnyugdíjpénztárak olyan szép profitot termeltek nekem, hogy akkor is jól járok, ha a kormányzat lecsippent belőle egy 16%-os sápot… ja… persze értem én, ezt mind nem akarták, de a Fidesz jogi tagozata letelefonált, hogy ez jogszabályba ütköző….

Komolyan mondom, érthetetlen. Ááááá, értem, miről szól, értem, mi a cél, sőt, értem, mi a szándék. Természetesen az, hogy ép agyú ember ne maradjon a nyugdíjpénztárakban. OK. Más elképzelés, más nyugdíj-modell. Lehetséges, nincs kőbe vésve. (A baj az, hogy még az sincs: hisz homlokegyenest mást kvartyognak, mint egy hónapja, biztos változott a koncepció…) Amit nem értek, miért kell ez a gyomorforgató tálalás, ez a rém cinikus stílus. Nem lehetne nem hülyének nézni az embereket, és azt mondani, az van, hogy megszüntetjük a magánnyugdíj-modellt, mert… és tessék mindenkinek átlépni, mert így gondoljuk, hogy jobb lesz. Jó ebben az esetben dünnyögnének a szocik. De az csak dünnyögés maradna, és nem felháborodás.

Sok mindent értékelek át. Volt olyan, amikor azt gondoltam, hogy az MSZP nem csinálja jól, volt olyan, amikor azt gondoltam, hogy az MSZP-nek mennie kell. A Fidesz nagyon ügyes ellenzéki politizálással koptatta az MSZP-t. De ha Fidesz ezen mondatai is olyan őszinték voltak, mint amiket most tapasztalhatunk, akkor minket átvertek. Nem kicsit, hanem nagyon. Ha tetszik, 8 évig hazudtak nekünk.

És nem akarom eljátszani azt, hogy én is a Fideszt támogattam, vagy hogy nem az MSZP-re szavaztam. Sőt, érveltem is ezen a blogon az MSZP-re szavazás mellett, tettem azért, mert szükségesnek láttam egy erős ellenzéki alternatívát. (Abban, hogy erre szükség van, azt hiszem nem tévedtem). De aki olvas minket a kezdetektől, tudja, én is úgy gondoltam, hogy az országnak jobb lesz, ha nem a szocialisták irányítják egy ideig. Ebben viszont úgy érzem tévedtem, főként, ha a Bajnai kabinet tevékenységével vetem össze ezt a mostani "kormányzást"...

· 4 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr112478073

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Immáron túl mindenen...Kell egy csapat 2010.11.28. 20:43:57

Tudom, lerágott csont a nyugdíjtéma, nem is igazán ez lesz a mai napi írásom elsődleges mondanivalója. Sajnos azonban ez az egyik olyan fogódzó, amivel rá tudok világítani: nagyon sürgősen kell egy csapat, de főleg egy hiteles vezető, aki kivezetheti e...

Trackback: Miért hazudsz, Selmeczi? 2010.11.28. 16:43:13

Hát pénzért. De ez azért bonyolultabb. 1. Selmeczi nagyasszony, a nyugdíj-elvétel szabadságát védő biztos nemrég bejelentette, milyen előnnyel jár, ha valaki átlép az állami rendszerbe. Elsőként is, az „infláció feletti hozam felvehető&rdquo...

Trackback: Nyom-da-fes-té-ket tű-rő sza-vak-kal 2010.11.28. 12:46:54

Többen emlegetik mostanság Orwell regényét az 1984-et, ahol például a Szívélyesség Minisztériumának nevezték a brutálisan durva belügyminisztériumot. Ez ügyben szokás említeni Selmeczi nagyasszony ‚nyugdíjvédelmi‘ titulusát. Lássuk, mi az ...

Trackback: Matolcsy György és az állami garanciavállalás 2010.11.28. 11:29:24

- Mindketten tudjuk, hogy valójában szó sincs döntési szabadságról. Miért nem húztak egy vonalat január elsejével: akkortól mindenki visszakerül a tb-be, oszt jónapot.- Mert az államosítás lenne, az pedig ellentétes egy konzervatív polgári kormány közg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyamputáltak 2010.11.28. 20:03:38

ariete 2010.11.28. 20:00:56

te nagyon buta vagy :D írj még valamit :D

venyigeszú 2010.11.28. 20:03:56

@ariete: ma már kicsit sokat ittál, szerintem menj aludni.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:04:12

@ariete: Diktatúra kell? És ezt nyiltan fideszszavazóként le mered írni? Úgy látom a szavazók egy fideszdiktatúrát akar.

ariete 2010.11.28. 20:04:30

@venyigeszú: nagyon helyes. Az ő módszereikkel lehet csak küzdeni a valódi komcsik ellen. Voltak lágy, békés próbálkozások. Mire mentünk vele? Arcunkba hazudotta fletó nevü féreg, hogy nem lesz vizitdij, oszt lett...
Na ezt a balos lmebajt cCSAKIS bolsi módszerekkel lehet kiírtani. ;)

venyigeszú 2010.11.28. 20:05:09

@Hari R. Seldon: ezt miért nekem válaszoltad? Egyetértünk.

agyamputáltak 2010.11.28. 20:05:22

Hari R. Seldon 2010.11.28. 20:04:12

hát lehet ezt is vállalni, nincs ezzel gond, csak ne az ilyenek legyen többségben szavazáskor :D

agyamputáltak 2010.11.28. 20:06:34

ariete 2010.11.28. 20:04:30

mi az a valódi komcsi?!

ariete 2010.11.28. 20:06:51

@Hari R. Seldon: igen diktatúra. Iskola. Tanulás. Kötelező iskolába járás.

És ha királyság a neve, akkor az legyen. És Viktor simán elképzelem Magyarország legigazságosabb uralkodójaként. Na persze, Mátyás után. :)

venyigeszú 2010.11.28. 20:07:08

@ariete: lehet, hogy nemcsak ittál, hanem be is vagy szívva. Vagy eleve ilyen hülyének születtél?

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:07:34

@venyigeszú: Eszem megáll. Demokratikus ország és beszavazzák a diktatúrát. És még tetszik is nekik. Ha nép hülye, akkor tényleg nem lehet mit csinálni. Remélem a 2/3 nem diktatúrát akar, csak ez a szerencsétlen hülye.

venyigeszú 2010.11.28. 20:08:33

@agyamputáltak: úristen, el ne magyaráztasd már vele :))

agyamputáltak 2010.11.28. 20:09:23

ariete 2010.11.28. 20:06:51

:D:D:D:D:D hát te nagyon sötét vagy, írj még!

venyigeszú 2010.11.28. 20:09:56

@Hari R. Seldon: sajnos egy csomóan vannak. Bár nem kétharmad, csak a választási matek csinált belőlük kétharamados parlamenti többséget.

agyamputáltak 2010.11.28. 20:10:04

venyigeszú 2010.11.28. 20:08:33

nevetni akartam csak :-(

ariete 2010.11.28. 20:10:39

@venyigeszú: látod, barátom, ezért nincs mit veletek tárgyalni. NEVELNI kell!

Mi az a valódi komcsi? Hát te. Tipikus komunyiszt, komiszár.... :)

venyigeszú 2010.11.28. 20:12:08

@agyamputáltak: mint látod, én vagyok a komcsi és talán te is

ariete 2010.11.28. 20:17:14

örülök, hogy magatokra ismertetek.
És most nyugodjatok meg szépen. Mert a ez a harc VOLT a végső... Most jön az igazság órája.
Engem kötelezően beléptettek a meggazdagodni vágyó komcsik a MNYP-be. Sosem volt ilyen szándékom. Na az volt a nagy lopás!
Most pedig, remélem erős államunk lesz. És ha kell, akkor diktatura. Én élvezeni fogom.

jjoey 2010.11.28. 20:17:27

Tömören összefoglalva a dolgokat, Magyarisztán = Banana Republic.
Republic, mert Banana Kingdom nincs (még)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:17:55

@venyigeszú: Ez éppen elég. Szerintem kisebbség akar diktatúrát és csak a legnagyobb balfaszok támogatják még a kormány nyugdíj ügyben. Nem hiszem hogy van épeszű munkavállaló, aki csak úgy elnézi, hogy 2-3 milliós ÖRÖKÖLHETŐ megtakarításait elvegyék.

Szerintem önkéntes alapon akarták az átlépést, de nem akartak átmenni a zemberek a zállami nyugdíjba. Na ekkor jött a zsarolás. Ha nem lépsz át, akkor nincs nyugdíjad, de a járulékot egy életen át fizetned kell. Ez már szerintem az egyébként kormánypárti szavazókat is felháborítja. Kivéve persze azt a pár debilt, akik még most is kormánypártika. A kormány már kivettek a fél szemét, de még majd "jóváírják" neki a fél szemét 30 év múlva. És amikor a kormány már a gyomrában kotorászik könyékig, még akkor is tapsol. Ezekkel tényleg nem lehet mit kezdeni. Aki olyan hülye, hogy nem érti, hogy a mnyp-i befizetés az ÖVÉ, az meg is érdemli, hogy elvegyék tőle.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2010.11.28. 20:18:52

@Tell Vilmos:

Szerintem is fizetőképtleneséget terveznek bejelenteni.

oriblog.blog.hu/2010/11/27/joslat_magyar_allami_fizeteskeptelenseg

Rájuk vallana, hogy mások miatt van az adósság, ők azt nem akarják fizetni. Ez olyan civilizálatlan és gyerekes, de olyan kurucos is lenne egyben.

jjoey 2010.11.28. 20:20:10

@ariete: normális vagy? vagy minimálos? ha igen és nem a válasz, nézd meg, mennyi van az MNYP szládon, na az a TE!!! pénzed, TE gyüjtötted és ennek erejéig igényt tarhatsz nyugdíjra. Vagy ha ez nem érdekel, akkor esetleg a folyószámládról is adhatsz egy kis pénzt, a "közösbe", ott bizton jó helyen lesz.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2010.11.28. 20:21:17

@Rob67:

Pedig a tervgazdálkodás sokkal kurucosabb és tökösebb hozzáállás mint a körülményekhez való alkalmazkodás és a jövőre tervezés...

Ma megkapod a gyereked örökségét, elvered a kocsmában, mindenkit meghívsz, holnap meg csodálkozol, hogy senki nem szólít tekintetes úrnak.

Igazi dzsentri dolog.

agyamputáltak 2010.11.28. 20:22:55

ariete 2010.11.28. 20:10:39

te beteg vagy ember :D te csápolsz a kommunistáknak és ha te azt mondod más vagy mint én, akkor én nem lehetek komcsi csak te :D logikus szerintem

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2010.11.28. 20:23:03

@Hari R. Seldon:

A maffia is előbb ajánlatot tesz, csak utána zsarol.

ariete 2010.11.28. 20:24:13

@Hari R. Seldon:
Most mondok még egy égbekiáltó hülyeséget (mert szerinted az).
Ha az állam szuverenitás megörzésének az az ára, hogy a 20-30 év múlva esedékes nyugdijakat elveszik és a neoliberális katasztrófa okozta kátyukat betömjék. Én boldogan odaadom. Mert hazafi vagyok. Ellenben veled, aki az első repülővel és a pénzeddel eltünsz. Ezt nevezik hazaárulásnak.

Ezért utálnak minket a szomszédaink (ukránok, osztrákok,szlovákok, szerbek, románok), mert egy kiló szappanért eladnánk anyánkat is.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:24:47

@jjoey: Szerintem nincs neki. Valószínűleg soha nem dolgozott. Más f@szával akarja a csalánt kaszálni.

agyamputáltak 2010.11.28. 20:25:32

venyigeszú 2010.11.28. 20:09:56

na ez megérne egy külön vitát, hogy a szavazásra jogosultak 33,7%-a által került hatalomra 2/3-dal ez a barom :-)

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2010.11.28. 20:25:58

@ariete:

Hehe, ha jól sejtem, te azon egyedek közé tartozik, aki szerint:

"én nem vagyok az, de EZEK itt mind hülyék! Dikatatúra kell EZEKNEK csak azt értik..."

Ha nem csak herrgelnéd itt a népet, azt hinném, te is skizo vagy, de így csak vicces.

jjoey 2010.11.28. 20:26:24

@Hari R. Seldon: a munkáltató nem fog "szarozni", ha
- magyar, nem tök mind1, a minimál után hova megy a 24%? különben is, nem jó ovival vitatkozni, mert jön a Nemzeti AVH.
- ha multi, meg megy Slovensko-ba, itthon marad a fióktelep (ld bankok), aminek egyik előnye, hogy nix jogi személy idehaza, azaz a jegyzett tőke és eredmény tartalék, ha van, adómentesen kimegy az országból - cég cégnek fizet ugye alapon (még egy érv a folyó fizetési mérleg hiányra, amit az MNB refinanszírozhat euró vásárlással például) mit neki ez a 10milás lakosság, kicsi piac, ráadást stagnáló forgalom, jövedelem

agyamputáltak 2010.11.28. 20:26:58

ariete 2010.11.28. 20:24:13

:D:D:D:D:D te tényleg nagyon buta vagy

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:27:43

@King Size Lobster: A diktatúra meg se kérdez. Most úgy néz ki, hogy "demokratikusan" eldönthetem, de ha ez így ebben a formában (ha maradok, akkor nem lesz állami nyugdíjam viszont egész életemben fizetem a járulékot) végigmegy, akkor ez NEM VÁLASZTÁS. A kormány majdnem szó szerint egy fegyvert nyom a homlokodhoz. Ide a megtakarításadat!!! Pénzt vagy életet?

jjoey 2010.11.28. 20:30:52

@agyamputáltak: mi lenne, ha a szavati jog a fizetett adó mértékével lenne arányos, pl minden 10eft adó után 1 szavazat. lehet, nem "ezek" nyertek volna?

ismerős gondolom, hogy anno az amerikai gyarmatok azért "keveredtek" függetlenségi háborúba, mert nem tetszett nekik, hogy adót kellett fizetni a koronának, de a parlamentbe nem delegálhattak. na, megcsinálták az USA-t azóta (amit lehet nem szeretni, vagy szeretni, ez azon nem változtat, hogy 200 év alatt, bevándorlók sokasága, különböző náció!!! létrehozta a Föld legerősebb államát, valahol bebizonyítva, hogy a nemzetiségi kérdés "másodlagos" és tudnak békében élni egymás mellett - extrém kommentektől kiméljetek : ) )

ariete 2010.11.28. 20:30:57

@King Size Lobster: az itt irogató írni és gondolkodni tudó kissebséggel vígan el lehet éldegélni demokratikus normák szerint. De a "kádár népének" 80 %-nak DIKTATURA kell! Az Nép érdekében. Aztán, ha már megértek rá az emberek, lehet nekik tanítani a demokráciát.. Egy fene, választásokat tartani. De addig, sikálni kell a szart amit itt hagyott a liberális "....."...:)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:32:05

@jjoey: Neked NEM mindegy, hogy befizetsz bruttó évi 3 milliós fizetésed után 700 ezer forintot negyven évig és NEM kapsz érte semmit.

jjoey 2010.11.28. 20:35:19

@Hari R. Seldon:
- nem, a munkaadód fizet. (24%, neki mind1, hogy kapsz-e nyugdijat, vagy sem, talán max elfilózik azon, ha neked fontos volt, hogy maradj mnyp tag, akkor esetleg volt gyerekszobád és tiszteled a tulajdont, ezért inkább majd téged tart meg a "közösbe mindent" képviselővel szemben)
- te magadnak fizeted
maradnak páran, mert akkorák, hogy egy telefonhívás és a forint/euró 400 felett (szted azok az alapkezelők, akik a magyar GDP többszörösét forgatják nem tudják "elintézni"?)

amúgy meg, ha van 20 éved nyugdíjig, akkor addigra ugyis lesz egy olyan kormány amely nem teheti meg, hogy ne fizessen (ld 90 után az sztk-t nemfizetők is kaptak nyugdíjat), gondolj bele, ha pl mindenki maradna MNYP tag, akkor 2030-tól lenne párt, aki lemondana a mai 3milliós tagság szavazatáról???

Rob67 2010.11.28. 20:35:48

@Gyurma73: Hét az agyad tényleg nem több egy gyurmánál fiatal barátom.
Az oviban nem tanítanak szöveg értelmezést?
Az unokatesózás egy igen fiatal gyerekre vall, akinek nem fejlódött még ki rendesen a szókincse, ergo NÁLAD fizetem/fizetem régebb óta.
Próbálj értelmezni, utána átérhetsz az anyatejről a felnőttek nyelvére baba.
Aztán tovább: FIZETTEM, múlt idő, de attól a pánzt nem neked gyűjtüttem.
És mint írtam nem várok az államtól semmit, ezt sem értettted?

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:35:59

@ariete: A kormány MAGA okozta a helyzetet. Felelőtlen gazdaságpolitika vezetett ide. A kormányváltáskor alacsony volt a hiány és stabil az államháztartás. Na ezt sikerült fél év alatt odáig elvinni, hogy már zsarol a kormány. Én fizessem meg, hogy szétveritek az én pénzemből a köztársaságot? Hát NEM!

ariete 2010.11.28. 20:37:29

ó azok a régi boldog idők.... Virágzó Kádár ország....:)

www.youtube.com/watch?v=rjLBdT1jVL0

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:37:39

@jjoey: NEKED nem mindegy, hogy lesz-e nyugdíjad. Január végéig el kell döntened, hogy akarsz-e nyugdíja vagy csak fizeti akarsz egy életen átt? Erről van szó.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:40:03

@ariete: Te meg tapsolsz hozzá... És élteted a diktatúrát.

jjoey 2010.11.28. 20:40:09

@ariete: az USA-nak sem jött be a demokrcia exportja, ha most elfolytod a csirákat, sose lesz az! nézz körbe, 20éves szakmunkás és nem érdekli a nyugdíj, tb, csak az, "mennyi a nettó", ha ez a korosztály sem tanul meg valódi polgári módon gondolkodni, akkor marad proli, egész életére, gyermekei pedig jó eséllyel is prolik lesznek (a proli nem bántásként szerepel)
javaslatod csak tüneti kezelés, nem viszi előbbre se a "népet", se az országot. ha már apáink "szívtak" és nekünk is ez jutott 50%-ban, legalább gyerekeinknek ne jusson már belőle!

dr.pupak30 2010.11.28. 20:41:39

hogy a jó kurva anyjukat

Rob67 2010.11.28. 20:42:04

@Gyurma73: Egyébként ezt a faszségot meddig kell jétszanunk? Ha elveszed ami az enyém akkor tolvaj vagy, akérhogy is magyarázod.
Akér szépen nézel közben akár politikus vagy.
A bűnözö az bűnöző marad. Az igaz kommunksta megmarad annak. Ennyit a jobboldali komcsikrikról baba...
A (kommunista) rend újra helyre áll, te meg tapsolsz neki, bravo.
Jani bácsi sírját koszorúzzátok erősen.

ariete 2010.11.28. 20:42:34

@Hari R. Seldon: nemá fél év alatt hozta létre a jelenlegi kormány a jelenlegi gazdasági helyzetet...
Egyébként van egy jobb megoldásom is. Lenin is ezt tette 1918-ban. Zárolni a gazdagok vagyonát (az egész "elitét") és semissé nyivánítani a külső adósságot.
A Szovjetúnió ezután 10 évig embargó alatt éldegélt, sokan éhen haltak..

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.11.28. 20:44:38

Ha ez így megy tovább a 2006 őszi vadmagyarok ezt a címet fogják felgyújtani:
Fidesz Központi hivatal
1088 Budapest, Szentkirályi u. 18.

jjoey 2010.11.28. 20:45:37

@Hari R. Seldon:
eddig se kapok, illetve az államiból nem, és eddig is csak fizetek, mert se gázártám, se egyéb, mert a bűvös nttó 100 felett vagyok (úristen, 400 euró, most épp csak 320...) ezért a hőmérsékleten spórolunk, nincs is 24 fok a kecóban.

érdekes, a nemzet közgazdásza nem volt hajlandó beszélni a nagy 5letről, a 24% is menjen priváte!

amúgy nem futa, VArga és Navracsics csöndben van. miért is? (remélhetőleg kizárólag a svájcifrank alapú lakáshitelük törlesztése miatt nem akarnak utcára kerülni dec elején családjukkal, elbukva fizujukat)

ezért kell az mnyp, mert azokon le lehet verni, ott van név, cím, az állam esetében meg ha épp az a cél, akkor nem fizetnek.
nyugaton, bár fura, de van cégkultúra és felelősség, etika, ami nem zárja ki a "bantunégerafrika" (bocs a kifejezésért) kizsákmányolását, de egy bukta után elnők-vezérizgatók mennek, nem mint idehaza.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:45:57

@ariete: A felelőtlen gazdaságpolitika vezettet ide. 2009-ben 4%-os hiány volt és stabil költségvetési pálya. ELKÚRTÁK! Nem kicsit. Még az önkormányzati választások előtt is azt hazudták, hogy nem kell semmilyen rendkívüli intézkedés a hiánycél tartásához. Maga Matolcsi hazudta a képünkbe. Hazudtak és elkúrták. Ehhez képes az öszödi beszéd semmi.

ariete 2010.11.28. 20:49:24

@jjoey: A proli főleg azért marad proli, mert a kulturális érdeklődése nem emelkedik felül a búlvár világ súlykolta szemeten túl.

A proli, rossz értelemben, ma már rég ott van az ÚJ GAZDAGOK széles táborában. És semmit nem kíván tenni a saját kulturális fejlődéséhez, mert nem is tudja mi fán terem...
Viszont vannak szegény szakmunkások, kétkezi dolgozók akiknek nem idegen az igazi érték. De nincs pénze a felemelkedéshez. Na ez a tragédia.

jjoey 2010.11.28. 20:49:46

@Turbék: jó 5let : ), a gond, 2006ban ilyentájt már állt a bál. bezzeg most, vagy esetleg be van igérve a 3000 mrd ft-ból csurran-cseppen csurbanovnak is, ezért van csendben? (pedig idén korábban is havazik mint 2006ban, be kéne gyújtani, nem?)

jjoey 2010.11.28. 20:53:54

@Rob67: de azt is vigyázva, mert az öreg fogta az adást a 80as évekre végre, a 67es gazdasági reformja után (amibe a ceskoslovenko-i tankos "skoda aksiért jöttünk" túra kicsit bezavart), szval még benne is csalódhat egy picit Gyurma73

jjoey 2010.11.28. 20:56:30

@ariete: ebben nem értünk egészen egyett, igaz, van újgazdag, aki megmaradt a kukoricaföld értelmi szintjén, és van proli, aki akar, de nem jut 5ről 6ra. viszont ez a rendszer sem segíti elő, hogy jusson.
sajna az egyéni felelősségvállalás sokaktól távol ál, és kényelmesebb a "állam mindent megold" felfogás.

ariete 2010.11.28. 20:58:31

@Hari R. Seldon: az általad említett 2009-es Bajnai féle program egyszerübben szólva fiskális, megszoritásokon alapuló politika volt, nem ébresztett az emberekben csillapithatatlan vágyat a vállalkozásra. Az is egy módja volt az adósság törlesztésnek. De miért ne lehetne a JÖVŐ (úgy értem 20 múlva nyugdij) pénzével gazdálkodni? Ha már annyi esze volt a magyar népnek, hogy bedölve a bankok propagandájának ész nélkül bevállalt óriási hiteleket, miért ne lenne annyi BIZALMA a mostani kormány iránt, hogy helyrehozza a hibákat?
De még mindig ott van a gazdagok vagyonának totális zárolása...:)

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 20:59:27

@jjoey: Abban benne lennék én is, hogy a 24%-t a mnyp-ba fizessem és akkor nem kérek állami nyugdíjat. Ez fair lenne, és mindenki eldönthetné, hogy állami nyugdjíat akar vagy fedezeti alapút.

viktor134 2010.11.28. 21:00:26

@KG2000: ja, a tied már tönkre is tette. :)

a szolidaritást a fideszes barátaid nyomják szét.

leírom neked röviden és lassan:
ha valaki nem akar állami lenni, ezért marad, de a levont járuléka után ezesetben nem kap, akkor miért is fizessen?

kinek az ötelte volt ez?

ariete 2010.11.28. 21:01:55

@jjoey: de igen, egyetértünk. A magántulajdonnak igenis van szerepe a világban, de mint látjuk az a szócska hogy "magán" nem mindig a "köz"t szolgálja. Az államnak igenis nagyobb lehetősége van segíteni a szegény rétegbeli tehetségeken.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 21:04:20

@ariete: Megszorítás? Még az azt is jobban elviselem, mint a megtakarításaim ellopását.

jjoey 2010.11.28. 21:04:36

@ariete: ez súlyos.
- a bank addig verte fejed a falba, amig nem vettél fel 10milás hitelt CHF alapon, gondolom (főleg, mert neked is kellett kecó, verda, mint a haveroknak, és nem volt jó a forintalapú 15% hitel)
- Bajnai is sokat "hibázott", de ne felejtsük el, hogy a felső réteget nyúzta ő is, (a vállakozni tudót), nem a "népet" és nem ment rá az alapvető dolgokra (pl gázártám, ami fogyasztásra ösztönöz, de energiatakarékosságra, beruházásra nem)
- sok olyan trv-t hozott 2011-től, amihez nem kellett volna nyúlni (pl 15milás szja határ), de ugye a propaganda
- az mnyp rendszer pedig pont azt szolgálta, hogy a jövőben az állam kiadása csökkenjen, hogy ez egy 20 éves átmenet, ez van, ezt fizette meg az ország az elmúlt 12 évben, még lett volna 8 év, és vége, de nem.

amúgy, 98ban ovi zárolta az mnyp befizetés emelését 6%-ról 8%-ra, meg is szüntethette volna kapásból, vagy már akkor is az lebegett a szeme előtt, hogy jó az ott, majd ha kell, max lenyúljuk???

jjoey 2010.11.28. 21:06:35

@Hari R. Seldon: lenne is baj belőle : ))), de tetszene, az lenne a tuti frankó megoldás. sztem kb 3millióan maradnának is ahol vannak

viktor134 2010.11.28. 21:07:51

@ariete:
hol húzod meg ki a gazdag?

mi van, ha ez alapján az elméleted alapján utcára raknak téged, mert miazmár, hogy saját lakásod van? :D

jjoey 2010.11.28. 21:10:39

@ariete: téves a felfogásod, az állam szerepe, hogy olyan keretet biztosítson, hogy a szegénység csökkenjen, ad abszurdum felszámolódjon, pl, mert beruházásokat ösztönöz, ami munkahelyet teremt )semmiképpen sem az, hogy újraelszotás keretein belül érdemtelenül osztogasson, mert ez telesítmény visszafogáshoz vezet, ami senkinek sem jó.

ráadást a munkahelyteremtés terén ne feledd, ha olyat tudsz, amit a kinai, akkor vele versenyezel bérben is, ha olyat, amit a német, akkor a némettel. namost, kivel akarsz versenyezni?

pl. ha neked azt mondják, hogy dolgozz többet, keress többet, majd amikor ledolgoztad, szólnak, bocsi, de a többet inkább a szegényeknek adjuk, legközelebb dolgozol többet? kétlem.

(amúgy meg, ott vannak a segélyszervezetek erre a célra)

ariete 2010.11.28. 21:17:54

@jjoey:
lehet hogy hülye vagyok, meg maradi, de nekem sosem volt szimpatikus a magyar kapitalizmus modell és a bankok agresszív nyomulós politikája. Ezért SOHA nem vettem fel hitelt, nincs tartozásom, inkább nekem tartoznak egyesek, hiszékenyek..
Most áldom a maradiságomat, hogy milyen jól tettem, hogy nem hitelből vettem bármit is..
Egyébként elárulom e széles közönségnek, orvos vagyok. És legalább 20 éve várom a változásokat. Sokadmagammal VALÓBAN idióta vagyok, hogy még itt rohadok e szép hazánkban, puszta emberszeretetből, és nem 10X fizetésért melózok Angliában...
És mégis miért tesszük?Mert hiszünk, mi barmok, hogy egyszer jobb lesz. Hogy egyszer engem csodáló új gazdag ismerősöm kikapcsolja a TV-t, leül és elolvassa az Aranyembert, vagy a Bün és bünhődést...

ariete 2010.11.28. 21:22:05

@jjoey: erre egy rövid válasz: az állam ereje és tekintélye azzal arányos ahogyan bánik a szegényekkel, elesettekkel, lelkibetegekkel, gyengékkel...

ariete 2010.11.28. 21:25:50

@viktor134: te is tudod hol kezdődik a gazdag. Maximalizálnám a fizetést 2 millió nettóban. Aki felette van, tekintettel a súlyos válságra.... És még ott vannak a volt kiszes oligarcháink...

ariete 2010.11.28. 21:31:45

@Hari R. Seldon: a megtakaritásaid (nyugdijjárulékra gondolok) nem csücsülnek a bankszámládon, hanem a mostani öregeket szolgálják. Majd ha te is öreg leszel, az akkor fiatalok fogják fizetni a te nyugdijat. És ... affelöl is vannak kétségeim, hogy bármelyik sziklaszilárd MNYP egyszer csak, teljesen véletlenül, nem mond-e csődöt? Sokkal nagyobb cégek is mentek már tönkre...
Jobban teszed, ha már most más megtakaritásokban gondolkodsz...
Az sem biztos hogy 20 év múlva bárminek lesz értéke, aminek ma azt hisszük hogy az...

tomwar 2010.11.28. 21:34:13

Ariete, az altalad emlegetett ketkezi szegeny munkasokkal baszik ki az egykulcsos adoval a szeertett kormanyod. S ebben semmi partossag nincs, egyszeru matek
EN jol jarok, de igy se tapsikolok. Ezt nevezem en szolidaritasnak, nem a frocsogest.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 21:43:14

@ariete: De! Pontosan olyan mint egy bankszámla. Mit szólnál öcsi, ha apád bakszámláján lévő megtakarításait vennék el? 24%-t fizetek az állami kasszába! Ossza be az állam. Ez a dolga, de a megktakarításaimhoz NE nyúljon!!!

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 21:44:48

@ariete: De! Pontosan olyan mint egy bankszámla. Mit szólnál öcsi, ha apád bakszámláján lévő megtakarításait vennék el? 24%-t fizetek az állami kasszába! Ossza be az állam. Ez a dolga, de a megktakarításaimhoz NE nyúljon!!!

jjoey 2010.11.28. 21:46:35

@ariete: gazdaságpolitkán nem fogunk veszekedni, már látom, sztem és ebben elviekben igaza lenne matolcsynak, a gazdasági felemelkedés a megoldás, ha van növekedés, van bevétel és munka és ez alapvetően segít a szegényeken is, kérdés, ezt hogyan éri el az állam, ha már gazdaságpolitizál.
sztem idehaza nem jól, pl mert nem fogadta el a szocik sem, hogy a megtakarítások egy részét úgy ösztönözzük, hogy bérlakásprogram legyen belőle. igen, lenne, akinek 4 lakása lenne, 1ben lakik, 3 bérlakás, de 3 másik családnak is lenne hol laknia.
ha meg megteheted, menj angliába, sztem új tapasztalatra teszel szert, milyen is az, amikor a szolidaritás alulról jön, nem epdig felülről mondja meg vki, mit is csinálj a pénzeddel.

de egyelőre a dolog ott tart, hogy a magyar állam úgy akar a szegényeken segíteni, hogy másoktól elvesz, majdhogynek szegénységbe sodorja őket.

ami meg a fizumaxot illeti, ne feledd, ha mogyoróval fizetsz, csak mókusokat kapsz.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.28. 21:46:37

@ariete: A tanácsaidat tartsd meg magadnak. Én tudom mi a jó nekem. Az nem jó, ha elveszi az állam a 10 éves megtakarításaimat. Sokan vannak akiknek ez az összes megtakarítása.

ariete 2010.11.28. 21:52:27

@tomwar: elismerem, vannak az én igazságérzetemmel is szembenálló kormányintézkedések. Ott van még a korrupció: a kétkezi munkások is számla nélkül dolgoznak én is a MÉG eltürt hálapénzből élek...
Mindennek eljön az ideje... A feladatok tényleg oriásiak, a társadalom meg sokrétegü, mindenkinek a saját problémája a legégetőbb. A kormány lehetőségei pedig eléggé behatároltak. Még 2006-ban az fletónk is megmondta, hogy mennyire a végét járjuk...El...k

jjoey 2010.11.28. 21:52:38

@tomwar: én kicsit árnyaltabb lennék, mármint az adócsökkentés terén, "sajna" ez azoknak jó, akik fizetnek. aztán azon is el kellene filózni, miért lehet az, hogy van 100 ezer adófizető (kb 3%), aki befizeti a teljes szja 20%-t, és van majd 80% aki 20%-t fizet (KSH), közben meg, ott a sok "lizingszuzuki" és lakáshitel + felni és plazmatévéhitel. miből?

ha igaz, hogy a feketegazdaság kb 6ezer mrd ft, akkor ott kellene kutakodni apeh, vagy nemzeti avh terén.
nem azokat cseszegetni, akiket a "rohadt multi" bejelent 300ezer bruttóra és ki is fizeti utánuk a 100eft járulékot, meg le is von 100eft adót és járulékot. (értsd: a multi kifizet 400eft-ot, ebből az ember hazavisz 200ezret, azaz a teljes bérköltség 50%-a az államhoz vándorol és még igényt tart 10% (korábban 19%) nyereségadóra is..., ráadást emberünk támogatást sem kap, mert sokat keres.
az adózók 2%. meggid, még? hova?

ökörpöröly 2010.11.28. 21:55:34

Hétfőn újabb komoly árfolyamgyengülés lesz a forintnál és a BÉT-nél.
Már azt mondják, hogy az államnak nem kell hiteltörlesztésre fordítani az elrabolt vagyont, hanem szabadon felhasználhatja.
Ez újabb nagyon rossz pont. Hiszen azt jelenti, hogy a tényleges vagyontömeget feléli az ország, jobban mondva egy részét feléli, a másik részét ellopja cigány Szaddam és holdudvara.
Akinek van megtakarítása, az kezdje el kimenteni régiós demokratikus jogállamok bankjaiba. Egyelőre még szabad, a régiós jogállamok nem adnak tájékoztatást róla cigány Szaddamék részére. Kizárólag bűncselekmény esetén lehet kérvényezni az adott ország hatóságoktól a betekintetési lehetőséget, de erről az adott ország bíróság dönt.
Cigányfölde lettünk, őseink szégyenkeznének!

jjoey 2010.11.28. 21:57:46

@ariete: csak akkor szervezett módon kellett "fellépni", mert nem tetszett, hogy bár 300ft volt a vizitdíj (lehetett volna finomítani persze), de legalább 5 perc volt a dokinál a várakozás, most minimum 40 perc, mert "gyógyszert kell íratni és különben sincs otthon kivel beszélni".
sajna fletónak sokmindenben igaza volt, csak a "nép" nem vette még észre, talán a 2008-2009es ft esés felébresztett 1-2 embert (sokat nem, mert "a bankok"..., ez kb olyan, ha 10 év múlva kiderül, a kenyér rákot okoz, az összes rákos a multikat és pékeket vonná felelősségre, mert kenyeret adtak el. abszurd, de felelősségvállaás = 0 idehaza)

jjoey 2010.11.28. 22:01:47

@ökörpöröly:
várj 2 napot és a külföldre utalás (értsd a Magyar Királyság? területés kivülre) btk-s tétel lesz 10 év szigorított, tárgyalás nélkül (tárgyalással 15, ha Polpetti is beavatkozik, akkor 20), esetleg 9,5 év kényszermunkával kiváltható. (tokaj hegyalján kell a szüreti óccsó munkaerő és valakinek a füvet is vágnia kell a focipályán)

tomwar 2010.11.28. 22:08:29

Jjoey, a csehek nepszavazason emeltek meg a vizitdijat...mert jonak talaltak...ahogy en is. Lehette volna finomitani rajta, de tobbe kerult nepszavazni ellene, mint amennyi "bevetelt" hozott volna. Talan ki lehetett volna festeni a rendelot...

Ariete, latod, a kolbaszbol font keritesben is lehet budos a hus... A feketegazdasag felszamolasa tokeletes egyensulyba hozta volna a koltsegvetest, teny, dolgozni kell vele. Ezt a penzt meg eleg volt ellopni. Mert ne szepitsuk, ez az, akkor is, ha az allam teszi. Esetleg ha a szo bant, lehet nevezni zsarolasnak is....az is megall. Sajnos...

ariete 2010.11.28. 22:08:29

@jjoey: ráéreztél... Pont hasonlókat akartam írni. Egyetértek 100%-ig a riposztoddal.. Még azzal is hogy Gyurcsány is sok valós problémát jól látott. Sőt, nem 300 hanem indokolatlan egészségügyi ellátás igénybevétel esetekben ( pl.éjszakai ügyeletben több napos fülzsirdugóval beesik valaki, vagy csak receptet felírni, mert nappal nem ér rá) akár 5-6000 pénzecske sem gátlástalanul sok...
Gyurcsány a nyilt hazudozásával és az azt megfejelő gátlástalan pökhendi cinizmusával vívta ki a nép utálatát... Ilyen ember, igy nevelkedett. Egy prosztó.

tomwar 2010.11.28. 22:11:07

Ariete, Fleto azzal vivta ki a nep haragjat, hogy igazat mondott...olvasd csak el azt a beszedet teljes egeszeben. Erdekes olvasmany.
Termeszetesen ez nem menti a politikai felelosseg alol, ahogy Selmeczi Gabit sem, hogy segghulye ahhoz, amivel megbiztak.

ariete 2010.11.28. 22:19:33

@tomwar: tévedsz... A fletó úgy nyert választásokat, hogy elhazudta az ország valódi helyzetét és téves adatokat adott az EU-nak. Én speciel azért utáltam meg, mert nem lehet egy ország első vezetője egy prosztó fajankó akinek nem idegen az alpári stílus... És erre nincs mentésg, hogy közvetlen akart lenni, közérthető... blablabla... Egyébként, szakmai nyelven szólva egyszerüen paranoiás bordeline-os pszichopata.

tomwar 2010.11.28. 22:24:08

A politikusok akkor hazudnak, ha mozog a szajuk...Viktor pont ugyanugy, mint Fleto. Sajnos...es a sleppjukrol nem is beszelve.

viktor134 2010.11.28. 22:26:47

@ariete:
Airete,
Hogys került akkor oda Viktor és a csapata?
"Én speciel azért utáltam meg, mert nem lehet egy ország első vezetője egy prosztó fajankó akinek nem idegen az alpári stílus..."

a zsebtolvajlás szerintem alpári és prosztó.

viktor134 2010.11.28. 22:29:45

ariete: "Maximalizálnám a fizetést 2 millió nettóban."
160 e havi nettóban?

tehát azt mondod, ha én havi 200 órát dolgozom, ne vihessek többet haza?

tegyél az állami szektorba teljesítménybért, na az aztán megmutatná, hogy ki mennyit dolgozik, és ki az aki csak fűtött helyen tolja a passziánszt.

ariete 2010.11.28. 22:34:29

@viktor134:
A Viktor és sleppje mögött ott az ország valódi tudományos és kulturális elitje, meg lehet nézni a gyüléseiken a vendégsorokat. A szocik gyülésein.... hááát... Sas adócsaló józsi és a hetihetes...

A zsebtolvajlás az amit Hunvaldék tettek... Ez pedig egy országot mentő akció, amire MEGKÉRTÉK a nép segítségét. Van alternatíva: lehet maradni a MNYP-be....

ariete 2010.11.28. 22:38:02

@viktor134: mondom 2 000 000 nettóban. Anniból vígan meg lehet élni, persze luxus jacht nem fér bele....

És kívánom hogy te is a 200 órádért 2 milliót vigyél haza..

Egyébként egy bizonyos idő után már inkább az lesz a szempontod, hogy több legyen a szabad időd...;)

jjoey 2010.11.28. 22:47:07

@ariete: olvastad Kende könyvét? na, ahogy elnézem, az mind igaz. egy bunkó vidéki surmó ovi. bár ha azt nézem, hova jutott, jól csinálta. lehet, nem vele van a gond, ahogy még anno Antal Józsi mondta, " a népet nem lehet leváltani".
sztem akkor inkább én csomagolok.

jjoey 2010.11.28. 22:49:52

@viktor134:
én már akkor letettem erről, amikor bevezették a "tisztviselő napot", az az a nap, amikor az államigazgatás nem dolgozik, de a versenyszféra igen.

namost, ha ezt megfordítod, és csinálsz egy napot, amikor a versenyszféra nem dolgozik, azt úgy hívják: Általános Sztrájk.

jjoey 2010.11.28. 22:54:03

@ariete: ovi milyen? láttad már?
- folyton a száját nyaldossa, mint egy alkoholista
- még zsebredugott!! kézzel sem tud közlekedni egy brüsszeli összejövetelen (ha az ember jobbkezes, rendszerint ezt a kezét vágja zsebre öltönyben, ovi a balt...
- várom amikor előjön belőle a "honfitársaim...."

+ pár erdélyi, felvidéki magyar utlevél, szavazójoggal és kapásból a 2 milliós adózó kap még 5 milát eltartani, de legalább jó lesz, mert sokan leszünk.
aki tudna sem tud felkapaszkodni, mert visszahúzzák-nyomják. mutass még egy jobboldali kormányt, aki ezt teszi?

agyamputáltak 2010.11.28. 23:18:26

ariete 2010.11.28. 22:34:29

:D:D:D:D:D "valódi(!)" és te orvos vagy, hát remélem a szakmádat legalább jól kitanultad, mert amúgy segghülyeségeket állítasz és önellentmondásba kerülsz magaddal vagy full kettős mércével mérsz

tomwar 2010.11.28. 23:28:17

Ariete, egyetertunk, hogy Sas Jozsi blama...kinos volt, nem kicsit!
Dehogy a politikai es tudomanyos elit felsorakozott volna...hat nem tudom. En nem nagyon lattam haszonlesokon kivul komoly tomegeket.

A 2 milla brutto fizetes jovore nettoban 340.000Ft-al tobbet jelent. Nyilvan nagy szukseg volt ra...3 gyerekkel meg tobb, mint felmillio nyereseg. Ez igazsagos szerinted?

viktor134 2010.11.29. 00:08:21

@ariete:
"Viktor és sleppje mögött ott az ország valódi tudományos és kulturális elitje, meg lehet nézni a gyüléseiken a vendégsorokat."

Ezt ugye egyértelműen ki tudod jelenteni? Annak idején Galilei sem volt szalonképes, bármennyire jó tudós volt.

Nem értem, hogy miért nincs kinn a U2, vagy a Kaukázus a soraikban...

Szerintem az igazi kulturális elit, akárcsak a tudományos, kutat, vagy előad, nem pedig pártrendezvényekre megy reprezentálni.

Nekem ezek a rendezvények a vidám vasárnapra, meg az aktuális MLM rendezvényekre hajaznak... :) Egymást dícsérik, megy a pompa, és attól jól érzik magukat.

viktor134 2010.11.29. 00:18:39

@ariete:
"Ez pedig egy országot mentő akció, amire MEGKÉRTÉK a nép segítségét. Van alternatíva: lehet maradni a MNYP-be.... "

A két alternatívád:
1. add ide a pénzed most a pénzed, meg 24%-ot, és majd valakitől kapsz nyugdíjat.
2. ha nem adod de a 24%-ot továbbra is, akkor lófaszt nem kapsz.

Szerinted ez választási lehetőség?

És komolyan gondolod, hogy az ország megmentésére kell? Megmenteni csak hosszú távú ötletekkel lehet.
Ha gázár támogatás helyett napkollektorra költené az ország a pénzt, és szerelné fel orrba szájba, pár év után lehet, hogy tizedannyi lenne akinek kell még a gázár támogatás. És akkor az így felszabaduló 90% mehet újabb programba... Ez, hogy most csak csapatjuk neki az sehova nem vezet. Jövőre mit fognak beszedni, hogy megmentsék az országot?

Egyébként már marhára elegem van az önjelölt Mózesekből, akik tudják merre van a Kánaán, és az én pénzemen szervezik oda az utat.

De még egy apróság, beidézem már ide neked a Btk. Zsarloást, mert most ez az ajánlatuk. (Szerintem a (2) áll rájuk, hogy bűnszövetségben, hivatalos személyként...)

Ettől függetlenül: JUSZT IS MARADOK, DE EGY BÜDÖS VASAT NE VÁRJON TŐLEM AZ ÁLLAM MÁS NYUGDÍJÁBA.

----

Btk. Zsarolás
323. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön és ezzel kárt okoz, bűntettet követ el, és egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a zsarolást
a) bűnszövetségben,
b) élet vagy testi épség elleni avagy más hasonlóan súlyos fenyegetéssel,
c) hivatalos személyként e jelleg felhasználásával avagy hivatalos megbízás vagy minőség színlelésével
követik el.

agyamputáltak 2010.11.29. 00:53:38

viktor134 2010.11.29. 00:18:39

maradást is meggátolják, adminisztratív úton, hogy még véletlenül se sikerüljön "fafejűsködni"

egyébként a 2 c) stimmel, feljelentést kell tenni, vagy hivatalból is eljárnak?

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.29. 05:08:18

@ariete: A fidesz is hazudott. Szeptemberben az önkormányzati választások előtt még szó sem volt a mnyp-i befizetések államosításáról. Matolcsi maga hazudta még szeptemberben , hogy nem kell semmilyen rendkívüli intézkedés a hiánycél tartásához.
Nem keresem meg a linket. Mindenki emlékszik hogy hazudtak össze vissza.

HáBori 2010.11.29. 13:21:31

Egy kicsit hosszú lesz, bocs....

Na szóval, először is, itt páran, (gondolom fideszfanok)azt állitják, hogy a manyup számlán lévő pénz nem az én tulajdonom. Cáfolom, ill. nem is én, hanem Matolcsy úr.
Ime: www.parlament.hu/irom39/01817/01817.pdf
A parlamenthez benyújtott T/1817-es törvénytervezetével, ennek is pontosan a 17.§-ában

"17. § Az Mpt. 5. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
5
„(4) A pénztártag követelése – a tulajdonlás elve szerint – a pénztártag tulajdona, amelyre az e
törvényben foglaltak szerint kedvezményezett jelölhető. A pénztártag követeléséért a pénztár, és az
e törvényben meghatározott feltételek szerint az Alap tartozik helytállni.”"

Hoppá..... hogyan is van ez? Tehát ez a követelés az én tulajdonom,-gondolom, mint a házam, autóm meg az XXXbanknál lévő folyószámlám. Ugye fideszfanok??? (ezt egyébként azért tették bele a törvénytervezetbe -a tételes indoklásuk szerint-, mert itt szüntették meg a követelésemre az állami garanciát)

Haladjunk tovább, ezek szerint ez az én magántulajdonom, viszont a következő, 18.§ így szól:
"18. § Az Mpt. 24. § (10) és (11) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
„(10) A 23. § (1) bekezdés f) pontjában meghatározott esetben a magán-nyugdíjpénztári tagnak a
magánnyugdíjrendszerben fennálló tagsági jogviszonya fenntartásának szándékáról – ha e törvény
eltérően nem rendelkezik – személyazonosságának ellenőrzése céljából személyesen, a
Nyugdíjbiztosítási Alap kezeléséért felelős nyugdíjbiztosítási szervnél (a továbbiakban:
nyugdíjbiztosítási igazgatási szerv) kell nyilatkoznia."

Én nem vagyok jogvégzett ember, de a józan paraszti eszemre lefordítva ez azt jelenti, hogy ha meg akarom tartani a magántulajdonomat, -itt manyup számakövetelésemet, máshol/máskor esetleg a házamat, autómat egyéb számlámat????- akkor nekem kell nyilatkoznom -horribile dictu, személyesen befáradva a T. Hatósághoz-, hogy igenis tényleg és valóban úgy gondolom, hogy megtartom azt ami az enyém, amit 13éven át gondoztam, ápoltam, gyarapítottam.......

.....na ne, ne röhögtessen Matolcsy úr, ezt ugye nem gondolja senki komolyan Európa közepén, az Európai Unió tagállamában a XXI.sz-ban, állítólag jogállamban!!!

Mégegyszer..... ez az enyém, Ő mondta ki a saját törvénytervezetében, akkor miről beszélgetünk? Enyém, megtartom és kész, majd ha oda akarom adni valakinek, na majd akkor nyilatkozom arról, hogy mit akarok vele kezdeni! Értve vagyok??

De (fáradtan legyint!!!!), oké, legyen, világéletemben jó állampolgára voltam a hazának, mindig minden törvényt, szabályt betartottam, mondhatnám jogkövető magatartást tanúsítottam, most is ezt teszem, bemegyek, nyilatkozom arról, hogy ami eddig 13évig az enyém volt, azt ezután is megtartanám (mert hát ugye miért ne? én gyűjtöttem, vállalkozó vagyok, még csak nem is a munkáltatóm rakta ezt félre nekem, lévén magam vagyok a saját munkáltatóm).
És erre ön Matolcsy úr mit tesz? Hát szankcionál engem, engem az abszolút jóhiszemű, jogkövető magatartást tanúsító állampolgárát ennek az országnak!!!!

Hát, hogy a fenében is van ez? Mit is követtem el, hogy engem kitaszít a közösségből, vagy az ön szavaival kiszerződöm az állami nyugdíjrendszerből????

Mi ez a csavar, hol és mit követtem el én, hogy ezt a büntetést érdemlem?? ja, és melyik magyar Bíróság is mondja ezt ki???

De, rendben, még ezt is elfogadom, -ha eddig én (önnel, az állammal ellentétben) tudtam takarékoskodni, akkor a nyugdíjig még hátralévő másik 13évben is tudok, oké, megoldom!!

Na de már aztán az már a pofátlanság netovábbja, hogy közli velem -ugyan kitaszítottak az állami nyugdíjrendszerből- de azért ugyanúgy fizessem a nyugdíjjárulékomat továbbra is mint eddig (ja, hogy mostantól nyugdíjadó a neve, leszarom)).

....és akkor személyesen....

Tisztelt Állam úr!

Én 13évvel ezelőtt kötöttem önnel egy egyeszséget, hogy márpediglen -könnyítendő a majdani állami nyugdíjterhet- ezentúl én magam gyűjtöm és rakom félre a leendő nyugdíjam negyedrészét az ön által kijelölt pénztárba. Megegyeztünk, egymás tenyerébe csaptunk -emléxem- hogy ez a pénz az enyém, azzal a feltétellel, hogy csak akkor kapom meg ha eljön az időm. Cserébe én lemondtam a majdani állami nyugdíjam negyedrészéről, Ön pedig megígérte, hogy az így az állami büdzséből kieső részt kipótolja (tudom teher, viszont ha már megérdemelt nyugdíjas éveimet töltöm ugyanennyivel könnyebb önnek)
Ez eddig frankón működött is, bár sokszor hallottam önt panaszkodni, hogy sok a kiadás, sokba kerül ezmegaz, meg hát a hitel, meg a törlesztés, ugye, meg aztán jött ez a fránya világgazdasági válság.... Oké, én ezt mindet elhiszem, de tudja Állam úr, nekem sem könnyebb a helyzetem, nekem is drágább lett az élet, ön is drágábban mér eztazt, járulékok, adók miegymás, meg hát a Világgazdasági Válság azért engem sem került el.
De.... én eddig tartottam magunkat a megállapodásunkhoz és nagyon szeretném ha Ön Állam úr, ön is ezt tenné. Higgye el nincs már sok hátra a szerződésünkből és akkor könnyebb lesz Önnek. Addig is talán próbáljon meg kicsit felelősebben bánni azzal a fene sok (vagy kevés??) pénzzel, higgye el én is ugyanezt teszem a magam szintjén és nem Öntől várom el, hogy ugyanmár a Magyar Nemzeti Banknál lévő valuta tartalékból segítsen engem talpra állni, Szépen kérem Ön se ácsingózzon az én, öreg napjaimra félretett pénzecskémre.

Köszönöm: egy (atizmillióbólvagycsakháromból) állampolgára

atila68 (törölt) 2010.11.29. 15:20:18

@Hari R. Seldon:
Az Asimov életmű tulajdonosainak helyében megfontolnám egy per indítását a személyed ellen hitelrontásért.
Jó volt veled beszélgetni.

kirkezoa 2010.11.29. 15:35:47

@ariete: Teljesen normálisnak érzed magad? Mert tuti nem vagy az, hülyeséget beszélsz. Egyik oldalról a diktatúrát tiltanád / komcsik, szocik/ másik oldalról meg ha a Fidesz teszi tök jó. Tuti skizofrén vagy beszéld már meg az énjeiddel mit is tartasz jónak:))))

viktor134 2010.12.04. 16:00:50

@agyamputáltak:
én megpróbálom majd a feljelentést, de várom a konkrétumot előtte.

Szúrófény 2012.07.20. 06:01:44

Széchényi " Az önkény rendszerint karöltve jár az ostobasággal!" Nagyobb diktátorok is belebuktak ebbe már!
süti beállítások módosítása