Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Herr Staudt a magyarok fővárosában

2010.10.02. 09:50 | ZöldMarci | 92 komment

Címkék: budapest választás jobbik 2010 önkormányzati jelölt főpolgármester staudt gábor staudt

Staudt Gábor a német kisebbségi önkormányzat tagjaként, a nemzetiségeknek járó mandátumszerzési kedvezménnyel lett a XXII. kerületi önkormányzat képviselője. Most azt hirdeti, hogy Budapest a magyarok fővárosa. Erre mondhatnám, hogy egy kisebbségitől kicsit röhejes más kisebbségek ellen politizálni. De én a befogadásban és a józan együttműködésben hiszek, ezért nem beszélek az Aba Sámuel királyunkat is elemésztő, gyarmatosító németbűnözőkről, akik később, a 18. században látványos ingatlanszerzéseket folytattak Budán. Úgyhogy:

Willkommen lieber Herr Staudt!


(A képet egy nagyon kedves barátunktól kaptuk.)

Iróniaméter: 8/10.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr412338614

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Futottak még... Horváth, Jávor, Staudt 2010.10.02. 10:51:35

Ha ez egy mosoly- vagy modellverseny volna, a mezőny kétségtelenül szoros lenne. Főpolgármester-jelöltként azonban a Tarlós ellen ringbe szálló három megnyerő fiatalember csak egy jóval könnyebb súlycsoportot képviselhet. Vasárnap Budapest új főpolg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Waldi! 2010.10.02. 13:15:19

Azert van abban nemi ironia, hogy az ugy nevezett nemzeti oldal 2 svabot indit a "magyarok fovarosa" elere :D

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.02. 17:39:32

Mondtam én mindig, hogy a (büszkén felvállalt) származás kiket zavar jobban :)

Italo Balbo 2010.10.02. 17:41:25

"A németek azok jók, mer' ők voltak a nácik is"

mizie 2010.10.02. 17:44:16

Megfontolnám a szavazatot ha minden köztérre minőségi wurstot és rendes mustárt ígérne, amit jóféle sörrel lehet leöblíteni. De így sajnos nem.

Lopez 630310 · http://seifcallcenter.mindenkilapja.hu 2010.10.02. 17:45:52

Tőlem lehet akár hottentotta is, ha a hazánk érdekeit szolgálja, nem pedig a külföldi (zsidó) pénztőke kiszolgálója, és az élősdi cigányok pátyolgatója.
Közbiztonságot, munkát, megélhetést, lakhatást!

Éjen a Jobbik!

Taxman 2010.10.02. 17:54:40

@Lopez 630310: Lehet zsidó, vagy cigány is, ha nem a külföldi (zsidó) pénztőke kiszolgálója, és az élősdi cigányok pátyolgatója?

Joe84 2010.10.02. 17:54:51

Elég gusztustalan valakinek a származásán gúnyolódni, meg azon, hogy német kisebbségi önkormányzati képviselő volt.

Egyébként elég ritkán (soha) hallani arról, hogy német kisebbségiek késelnek, rabolnak, fosztogatnak, terményt lopnak, 80 éves néniket erőszakolnak meg, lincselnek, stb.
A kisebbségekkel nincs gond ha tisztelik a többségi társadalmat és annak törvényeit, szokásait. Amelyik viszont nem képes erre, azt kíméletlenül rá kell kényszeríteni a többség érdekében.

Fideszman 2010.10.02. 17:55:51

Végre megvagy lopez! Apád keres a kocsmában, ott balhézik mert nem tudja kifizetni azt a 2 üveg páleszt amit benyomott ma is, mondta hogy vigyé neki pénzt, vedd el anyád nyugdíját ott van a rezsó felett, a nagymagyarországos térkép mögé rejtve 1800 forint. Siessé mer megin elverik.

2010.10.02. 17:57:54

Ez van komcsik, nálatok bárki magyarabb.

kis csibe 2010.10.02. 18:11:31

Na a hugyagyu liberalisoknak egy kis felvilagositas, hogy mi a kulonbseg kisebbseg es kisebbsiiig kozott:
Nemet kisebbseg dolgozik.
Cigany kisebbseg gyilkol, lop, rabol, csal, hazudik.
Zsidok kisebbseg az egesz orszagot akarja ellopni a fejunk folul.

mbaye (törölt) 2010.10.02. 18:16:58

A Jobbikba már volt pornós is, meg buzikkal viccelődő. Ehhez képest, hogy Staudt sváb, már tényleg semmit nem ront a megítélésükön. A nyerési esélye úgyis zéró.
Mellesleg Budapesten nehéz találni egy olyan őslakost embert, akiben nincs német vér, ugyanis svábokkal van tele az összes pilisi település és Buda egy része.
Olyan jellegzetesség ez, mint a VII és VIII kerületi cigányság, meg a belvárosi zsidóság.

Valakinyolc 2010.10.02. 18:18:37

Pest úgy is az ország rákfenéje, mindegy lényegében ki lesz a főpolgi, ugyan olyan szar marad.

gorcsev54 2010.10.02. 18:31:01

Csak annyit írnék , talán körül kellene néznie a blog írójának a magyarországi német kisebbségek faluiban aztán más" kisebbségeknél" is- mielőtt fikáz valakit mert egy kisebbség képviselője volt.Azzal egyetértek nincs nyerési esélye- mondhatnánk azt is szomorú ,de hát ez van, tehát azért ha valaki nem ért egyet mert utálja a Jobbikot akkor valami mással jöjjön elő, és ha nem tud akkor mondja azt a "legszuperebb" jelölt de én akkor sem mert...

cso zsi 2010.10.02. 18:35:01

@Taxman: Miért ne lehetne?
Éltem zsidó nővel évekig. Nem a zsidóság, és a pénzsóvárság volt a lényeg. Nem hordta egyik medált sem, amit előszeretettel hordanak.
Volt zsidó kollégám, anno még Kisz-titkárnak is lennie kellett.
Mai napig barátok vagyunk.
Volt katonakoromban egy cigány srác katonatársam. Írnok volt.
Szégyellte, hogy papíron ő is azokhoz tartozik, akik esténként pálinkázva-bicskázva tértek nyugovóra/kórházba. (Igen, a laktanyából)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.02. 18:41:18

"Erre mondhatnám, hogy egy kisebbségitől kicsit röhejes más kisebbségek ellen politizálni."

Mondhatnád, de nem mondod.
Mert te is tudod jól, hogy kisebbség és kisebbség között akad némi különbség.

S különben is milyen jogon nevezed magyarul németnek a deutschokat?

Hiszen köztudomásúlag sértő az adott kisebbségre nézve, ha a többség a saját nyelvén meri hívni őket.

A németbűnözés kifejezés kifejezetten sértő, ha toleráns ember lennél a kisebbségiekkel, akkor a deutschbűnözés kifejezést használtad volna.

Látszik micsoda kirekesztő, intoleráns, rasszista alak vagy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.10.02. 18:54:13

Bárcsak a teljes ország német kissebbség lenne!

Ajánlom megtekintésre Schaumar, Werischwar, Sanktiwan településeket.

H Stahl 2010.10.02. 18:55:19

Ez a blog sokkal röhejesebb, mint a napiszar! Ez az halántékérdagasztó Jobbik utálat olyan hihetetlen taplóságokat hoz ki az emberekből (ha lehet az ilyeneket embernek nevezni), hogy az már tényleg szórakoztató!
Én ezért szeretem a vérkomcsikat!

bolemann 2010.10.02. 18:58:01

Itt a kerületben is egy sváb a jobbik elnöke.
Tiszta, precíz rendszerető nácik a svábok.
Remélem a programjukban nem szerepel a Duna hídjainak ismételt fölrobbantása.

Szpájk 2010.10.02. 18:59:40

Bárcsak mindenki tudna legalább helyesen írni.
Kezdetnek.

Goompah 2010.10.02. 19:03:04

Kinek mi baja van a német kisebbséggel? Bárcsak minden magyar falu úgy nézne ki, mit a németek ("svábok") lakta falvak.

freelander2009 2010.10.02. 19:04:47

A szövegértés úgy látom sokaknak nem erőssége, demonstrálva ezzel az oktatási rendszer hiányosságait. Nem az az érdekes a dologban h. Staudt Gábor kisebbségi, vagy hogy német. Hanem az hogy az a kampányszövege az, hogy" Budapest a magyarok fővárosa", pedig "fajilag" ő sem (100%-ig) Magyar. Ami persze sztem. nem baj. Lehet ettől még ő rendes, jó fej. De ez mégiscsak ellentétes a plakát szellemiségével....

prolee 2010.10.02. 19:05:53

Istenem! Beh szép is az, amikor a toleranciabajnok ballibek "zorbáncigányoznak", meg "staudtsváboznak".
Na, remélem, holnap már eldől minden és megpihentek.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.02. 19:08:25

Ez csak a mi liberálbolsiainknak feloldhatatlan "ellentét".Nem tudom van e még egy ilyen ország aki ilyen gyökér csoporttal bír.Külön poén,hogy bal-oldali progresszív européer liberálisok a származáson rugóznak.Nem érzitek magatokat egy cseppet sem szánalmasnak?

prolee 2010.10.02. 19:09:04

@freelander2009: Hát "fajilag" én magyar, osztrák és tót vagyok (már ameddig vissza tudom követni a családfát), de magyar identitásom van. Én nem gondolom úgy, hogy Budapest a labancoké, meg a tótoké is.

bolemann 2010.10.02. 19:11:21

@freelander2009:
Itt van a hund elásva.
Ugye kedves jobbikosok ti is röhejesnek tartanátok, ha egy volt RMDSZ-es a PRM jelöltjeként indulna az ottani hejhán.

Goompah 2010.10.02. 19:12:55

@freelander2009: Kettős identitásról hallottál már? Avagy Staudt azért nem lehet jó magyar, mert német származású? Érdemes lenne elgondolkodnod pl. az aradi vértanúk származásán is.

@megapöpi: Inkább Willkommen, kettő l-lel. Ha már dicsekszel a némettudásoddal.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.02. 19:13:44

@freelander2009: Mert ki 100% magyar?Genetikailag vagy mijafasz?Mi van veled jóember?:D

sickpants 2010.10.02. 19:13:49

Micsoda ellentmondásra mutattál rá már megint! A kép is nagyon vicces, biztos már a fél Dohány u röhög rajta.

Goompah 2010.10.02. 19:16:09

@freelander2009: Na meg azzal tisztában vagy, hogy Magyarország mai "magyar" lakosságában milyen arányban vannak még jelen a honfoglaló magyarok génjei?

Plusz egy beugratós kérdés: Vajon szerinted Staudt vagy Magyar Bálint (SZDSZ) a magyarabb ember?

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2010.10.02. 19:18:51

@freelander2009:
"A szövegértés úgy látom sokaknak nem erőssége, demonstrálva ezzel az oktatási rendszer hiányosságait" Hiába, rég mondom, hogy hiba volt Magyar Bálintot és barátait az oktatás közelébe engedni....

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.10.02. 19:28:39

wunderbar wunderschon ez a poszt! :D

bolemann 2010.10.02. 19:29:00

Használni má' végre az agyat!
Nem az az abszurd, hogy valaki német (kisebbségi önkor.) és magyar identitású egyszerre, hanem az hogy pont egy kirekesztő pártot választott magának.
Olyan nincs hogy soviniszta internacionálé.

Pávor Jál 2010.10.02. 19:54:25

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn

Csak nem földik vagyunk? :D

- Rendi - 2010.10.02. 20:15:36

"Erre mondhatnám, hogy egy kisebbségitől kicsit röhejes más kisebbségek ellen politizálni."

Tudtam hogy korlátoltak vagytok, de azért köszi a megerősítést.

shwarcz bácsi 2010.10.02. 20:20:56

@kis csibe:te mekkora egy idióta vagy.és hülye is.kérdezd már meg a mélymagyar barátaidat hogy miért különböző offshore számlákra tolják a pénzüket?
ez az ország azért lesz mindig lemaradva,mert az emberek intoleránsak,és irigyek.itt mindig kellett egy ellenségkép,csakhogy a saját hibáikat másokra tudják fogni,mert a nagymagyarok a felelősséget azt nem vállalják soha.példának ott vannak az oroszok,hogy 98ban viktor haverotok bedöntötte itt az orosz piacot,ma meg oda nyal...
és a 150 éves török uralom,meg Habsburg uralkodás után felesleges itt mélymagyarokról beszélni.
fektessenek be a magyar honfitársak és vállalják egy feltörekvő piac kockázatait...

áldorivendel 2010.10.02. 20:36:00

@Lopez 630310: valahogy ketté kellene már venni az izraelit, meg a magyar zsidót. utóbbi sokszor nagyobb magyar hazafi, mint a kétes tótok, svábok... szóval pici szellemi erőfeszítés kéne csak, hogy tisztábban lássunk... ráadásul te honnan tudod, hogy nem csergedez egy kis szemita vér benned, mint anno Imrédy Bélában, aki beájult, amikor megtudta...

Antifaszok Réme 2010.10.02. 20:48:38

"Mi Médiánk, ki vagy a világűrben,
sújkold belénk a Te híreidet,

Jöjjön el a Te hullámhosszod,
legyen meg a Te blogod,
mint a hírközpontokban, úgy mindenhol is.

A mi mindennapi JOBBIK FIKÁZÁSUNKAT add meg nékünk ma.

És bocsásd meg a mi „NÁCI” vétkeinket,
(bár TI nem bocsátotok meg azoknak soha, akik ELLENETEK vétkeztek),

És ne vigy minket az ÉRTELEMRE,
de szabadíts meg a „FASIZMUSTÓL.”

Mert egyenlőre tiéd minden ORSZÁG, és minden HATALOM
KORMÁNYOK FELETT, szerencsére NEM ÖRÖKKÉ."

NemÁmeN.

Akvyr 2010.10.02. 20:52:39

A kedves kommentelők tényleg nem értik, hogy a posztnak nem az az appropója, hogy "nézd, fúj, egy német!" hanem, hogy "nézd, egy német, aki azzal kampányol, hogy aki nem magyar takarodjon".
Mi Irónia lakosai ugyanis leszarjuk ki honnan származik. Remélem sikerült két bitesre redukálnom az információt, hogy az egyszeri kommentelőhöz is eljusson.

insert random 2010.10.02. 20:57:42

@Goompah :Úgy tudom, Magyar Bálintot lemérték egy nemrég kifejlesztett Magyarságmérő Készülék(TM)-kel és kb. 3400 Magyarságpontot (Mp) ért el (az eddigi legjobb eredményt Széchenyi István érte el 15 000 ponttal, alátámasztva ezzel, hogy ő a legnagyobb magyar). Staudtot nem tudom, megmérték-e már, ránézésre 6000-re saccolnám, de ebből le kell majd vonni a Németség-pontjait, amit érdemes lenne külön lemérni.
@Antifaszok Réme:
Még mindig nem vicces, sajnálom.

insert random 2010.10.02. 21:01:37

@Monsanto: Még csak nem is az az érdekes, hogy német származásúm hanem hogy kisebbségi önkormányzati képviselő volt, miközben a párttársai ilyeneket mondanak:
belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/71893/1/belfold/Novak_Elod_fajelmelettel_uldozott_ki_egy_fideszes_kepviselot

A "fajelmélet" kifejezés itt nyilván németellenes utalás.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.02. 21:09:15

@Monsanto: Nagyon nehéz felfogni a német származású magyar problémakörét?
Figyelj már te és a pajtásaid John Karlowsky-t is leszólnátok egy NHL/NFL/NBA stb. mérkőzés előtt ,hogy hova "usáskodik","mélyamerikiáskodik" meg énekli a himnuszt ilyen lengyel névvel?

Akvyr 2010.10.02. 21:17:04

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:
Ok, akkor a két bites infó túl erős tömörítés lett. Csere: "német" szó helyett "német kisebbségi képviselő". Igazából teljesen mindegy, szinte minden élvonalbeli jobbikosról kiderült, hogy a saját szabályaik alapján már lógniuk kéne, vagy valami végvárvitéz kommandó börtönében rohadni. Végképp mindegy, mert mindenki tudja, hogy egy ilyen emberre betontömböt sem bízunk öt percnél tovább, mert baj lenne belőle.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.02. 21:29:39

@Monsanto: Egyrészt ez a bitezés csak az érvek hiányára világít rá,meg az oly' jellemző felsőbbrendűség tudatra,már csak a szokásos tanulj/utazz eujópába, vijágba buta náci én vagyok az eujopéj kozmopolita félisten toposzok hiányoznak.Másrészt a többi nettó baromság ,lógni kéne stb., nevetséges mennyire ostoba vagy .:DDD
De legalább gondolom elégedett vagy magaddal,az is valami ;).

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.10.02. 21:37:16

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:
az érvek ott voltak, csak el kéne őket olvasni: a Jobbik egyértelműen kisebbségellenes politikája és Staudt egykori kisebbségi jelöltsége így együtt az, ami érdekes az ügyben. Hogyhogy nem mondja azt Gáborunk az elvtársainak, hogy hé srácok, én is kisebbségi jelölt voltam, hagyjátok már abba? Vagy miért nem mondják meg neki, hogy figyelj öcsi, mi bírunk téged, de szerintünk Magyarország a magyaroké, úgyhogy menjé inkább októberfesztre sörvirslit enni?
(a kérdés költői)

stadtkind 2010.10.02. 21:41:09

választások előtti utolsó erőlködés? :)

fillérbaszó vadász 2010.10.02. 21:43:06

@Monsanto: "nézd, egy német, aki azzal kampányol, hogy aki nem magyar takarodjon"

Tudsz forrást hogy Staudt azt mondja hogy aki nem magyar az takarodjon? Vagy csak, jó ballib szokás szerint, megint élénk a fantáziád?
Tehát, forrás van?

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.10.02. 21:52:24

@Waldi!: ez olyan mint a cigányozás meg a zsidózás? jelző nincs?

Rothstein 2010.10.02. 21:53:18

Vicces, hogy a baloldal orsósozik, meg most svábozik, magyarán szerintük faji alapon áll valakinek a magyarsága. Ebbe kötnek bele.

Aztán meg szerintük a jobboldal a fajgyűlölő.

Akkor most hogy is van ez?

Fel kellett volna lógatni a lámpaoszlopra a rendszer működtetőit 89-ben, ahogy sok nácival is tették anno. Akkor nem lenne a vörös kutyáknak ekkora pofája.

Éhesló 2010.10.02. 21:56:27

@Monsanto: érdemes lenne forrást hoznod rá, még mielőtt arra gondolnánk itt páran, hogy ismét egy ordas hazugságot firkanott ide egy osztályharcos, első felindulásából.

Éhesló 2010.10.02. 22:01:44

@Panelkuruc: milyen kisebbséggel van baja a jobbiknak?
A bűnöző kisebbséggel és az ezek derékhadát alkotó cigánybűnözőkkel.
A médiát, bankokat, ingatlanbefeletető cégeket irányító, hazánkat felvásárló Peresz féle zsidókal.
A görögökkel, svábokkal, tótokkal, sokácokkal, örményekkel,horvátokkal, rácokkal, románokkal, ruszinokkal a világon semmi gondjuk nincs és nem is volt.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.10.02. 22:12:01

@Panelkuruc: Nagyon egyszerűek vagytok sajnos:( .Az amerikai példámat se bírjátok felfogni,na persze ha sikerülne akkor zavar támadna a "rendszerben"...

" a Jobbik egyértelműen kisebbségellenes"

Tudod a világ ettől bonyolultabb.

A származás egy dolog,most az a bajotok ,hogy Staudt ilyen névvel nem egy habzó szájú többségellenes "bal oldali" "liberális" ???Ez szerinted így működik?Komolyan itt tartotok?

mbaye (törölt) 2010.10.02. 22:27:22

Nem a kisebbségekkel van a Jobbiknak baja, hanem egy bizonyos kisebbséggel, amelyiknek egy tagja, ha elkövet egy bűncselekményt, akkor rögtön tíz megélhetési jogvédő kel a védelmére, meg állítják, hogy neki ehhez joga van, mert ez az ő kulturális hagyományainak a része.
Érdekes módon a román, szlovák, német, görög, örmény, lengyel, szerb kisebbséggel kevés baj van.
Tehát a Jobbiknak nem a kisebbségekkel van baja.
Staudt németségét is a baloldal hozta fel úgy, mint eredendő bűnt, meg hogy mit képzel ez a "nem magyar". Szóval akkor a baloldal rasszista, gyűlölködő, kirekesztő lenne? Remélem nem mindenki Zuschlag János a baloldalon, akik zsidógyűlölők, csak megélhetési okokból baloldaliak.

Nézzük meg az aradi vértanúkat, mind a magyar hazáért haltak meg és nagy részük nem is tudott magyarul.
Persze ettől még Staudtra nem fogok szavazni, mert látok alkalmasabb jelöltet nála.

Antifaszok Réme 2010.10.02. 22:36:58

@insert random: " Még mindig nem vicces, sajnálom. "

Az a te bajod, ha nem érted. Mert te egy ilyen izé... liberális lehetsz, vagy mi....

Goompah 2010.10.02. 22:42:00

@Panelkuruc: "a Jobbik egyértelműen kisebbségellenes politikája és Staudt egykori kisebbségi jelöltsége így együtt az, ami érdekes az ügyben."

Bizonyítékod van arra, hogy Staudt kisebbségellenes? Vagy csak - jó ballib módszerrel - azért aggatsz rá egy dehonesztáló jelzőt, mert a bűnözők kisebbsége ellen van, legyenek azopk bármilyen nemzetiségűek?

Vagy te pártolod a bűnözők alkotta kisebbséget, nemzeti hovatartozásra való tekintet nélkül? Avagy esetleg csak egy bizonyos kisebbség bűnözőit pártolod?

Amúgy meg ne gondold, hogy a kommentelők olyen egybitesek, hogy maguktól nem képesek megérteni a poszt mondanivalóját, nem te találtad fel a melegvizet.

Goompah 2010.10.02. 22:43:25

@mbaye:

"rögtön tíz megélhetési jogvédő kel a védelmére"

A megélhetési jogvédő kifejezést még nem hallottam, de nagyon tetszik. :D

bigthereal 2010.10.02. 22:49:52

mélymagyarozzál csak, buzikám, neked is csak az állampolgárságod magyar...

Goompah 2010.10.02. 22:51:40

@bolemann: "Nem az az abszurd, hogy valaki német (kisebbségi önkor.) és magyar identitású egyszerre, hanem az hogy pont egy kirekesztő pártot választott magának."

A Jobbik mint kirekesztő párt? Kit rekeszt ki?

Megmondom neked: a bűnözőket rekeszti ki, származásra való tekintet nélkül. Igen, a legtöbb állam is már csak ilyen, bár általában berekeszteni szokták a bűnözőket, leginkább börtönökbe.

Nem vagyok Jobbik-hívő, de az efféle primitív, csúsztatós támadások egyre több rokonszenvet ébresztenek bennem iránta. (Bár néhány hülye megmozdulásukkal nem értek egyet.)

Waldi! 2010.10.02. 22:51:45

@mbaye:

Biztos nem lattam, hogy a plakaton meg van csillagozva, hogy
"Budapest a magyarok* fővárosa"

*es a zsidóké, románoké, szlovákoké, németeké, görögöké, örményeké, lengyeleké, szerbeké, stb.

Miert van az, hogy a jobberek nem ertik a szarkazmust?

30 Rock: I'm sorry, are you being sarcastic? It's hard for me to tell. I'm Canadian and we don't have a big Jewish population.

bolek 2010.10.02. 22:59:48

szegény libsi jajongók... a svábokat (= németek, akik számukra nácik - ebből is látszik, mennyi esze van egy libsinek) még jobban utálják a számukra "mélymagyar"-oknál. sok szerencsétlen, identitászavaros, multikulti, azt se tudja, mit gondoljon saját magáról mókus. aki izraelbe menne, húzzon, aki maradna, ne nyafogjon annyit. röhejes volt a poszt valóban!

Goompah 2010.10.02. 23:02:55

@bolek: A sok svábozó (nem rád értem) azt is megtanulhatná végre, hogy a magyarországi németségnek csak egy töredéke sváb.

load error 2010.10.02. 23:15:39

"ha elkövet egy bűncselekményt, akkor rögtön tíz megélhetési jogvédő kel a védelmére, meg állítják, hogy neki ehhez joga van, mert ez az ő kulturális hagyományainak a része."

Öööööö... Na erre tessék akárcsak egyetlen példát is mondani.

load error 2010.10.02. 23:19:19

@kis csibe: "Zsidok kisebbseg az egesz orszagot akarja ellopni a fejunk folul. "

Magyarországon nem létezik zsidó kisebbség. Vagy tudsz egyetlen zsidó kisebbségi önkormányzatról is? Jogi értelemben csak zsidó hitközségek vannak, ami tekintve a zsidóktól sem idegen szekularizációra édeskevés.

Fideszman 2010.10.02. 23:27:41

a nácik leveszik a bakkkancsukat alvás előtt vagy abban alszanak?

kis csibe 2010.10.02. 23:28:39

@load error: 2 lehetoseg van.
1. Te is zsido vagy, vagy hozzajuk kozel allsz, es nagyon nagyon jol tudod hogy mirol beszeltem.
2. Tenyleg ennyire naiv es hulye vagy.

1-esre adnek 90% eselyt.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.02. 23:29:33

Zsidók gúnyolódnak a származáson?
Nem mindegy a náciknak? Gój-gój...

bloggerman77 2010.10.02. 23:30:41

Staudt, Vona-Zázrivecz Gábor, Toroczkai-Tóth, Novák Előd, Sneider Tamás, Nyikos László, Volner János

Olyan szép horvát, szlovák, román és német nevek.

kis csibe 2010.10.02. 23:33:52

@bloggerman77: Megis ezerszer magyarabbak mint az egesz maszop egyutt.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.02. 23:37:14

Lehetne kérnem,hogy a sok üldözött és gyűlölt zsidó eltakarodjon hazánkból izraelbe?
Fasz kivan veletek,MENJETEK A PICSÁBA INNEN,van hazátok,TAKARODÓ!!!

SiKom 2010.10.02. 23:42:17

Kedves Piroslapok...

Staudt akkor ezekszerint származása szerint német.

Ez baj? Baj, hogy külföldi? Baj, hogy idegen? Ki kell rekeszteni? Gyűlölni kell?

Fideszman 2010.10.02. 23:48:49

@Cuppanj a végére!: Arról nem a zsidók tehetnek, hogy 35 évesen a nagyanyáddal élsz egyedül valami borsodi porfészekben. Értem, hogy a kocsmába járás az életed, a szórakozásod meg abból áll hogy néhány kopasztökű látens buzival katonásdit játszotok az erdőben meg szalmabábukra lövöldöztök játékpuskával, de ne itt vezesd le a feszültséged. Nyomd be a netről letöltött 50 forintos cd-re kiírt kárpátia lemezed aztán álmodozzál a nemlétező nagymagyarországodról te kis faszjankó

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.10.02. 23:58:09

Ismét bizonyosodott, hogy a piroslap a baloldal kurucinfója.

No de, ami a magyarság kérdést illeti. Magyar az, aki magyarnak vallja magát. Nézzetek egyszer unalmas időtökben utána, hogy pl. az aradi 13-ak közül hány volt, aki legalább fél ágról nem volt magyar, és hány olyan, aki egyik ágról sem.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.10.03. 00:13:24

@bolek:

"aki izraelbe menne, húzzon, aki maradna, ne nyafogjon annyit."

Most akkor mész Izraelbe, vagy nem nyafogsz itt tovább?

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.03. 00:38:00

@HAJRÁ NÉMETEK: Édes kis bugyibuci vagy,egyem a kis mellékvesédet,gyöngyvirágszál.Neked is lemetszették a homloklebenyedet a fitymáddal együtt,kiskón?!
Lehet menni fegyvert fogni az ősellenségre,vagy kussolni,ha itt akarsz élni,zsidaj!

Malcolm y 2010.10.03. 00:43:57

Végigolvasva a poszt javát és átgondolva ismereteimet a téma hátterét illetően, azt kell mondjam, hogy Staudt-ot úgymond védő, konzervatív kommentelők a német KISEBBSÉGET nem tekintik a szó valódi értelmében a magyar társadalom nemzeti kissebségének, hanem valamiféle pátosszal tekintenek a német etnikumú magyarokra amiatt, hogy a II VH-ban az ő oldalukon harcoltak katonáink.
E pátosz miatt kitütetett szerepet élvezhetnek a hazai svábok (köztük Staudt is), még annak ellenére is, hogy a XIX. században extrém kaliberű elnyomásban volt részünk a németek részéről.

Modor Timi 2010.10.03. 01:15:37

Továbbra is németek és nem svábok:
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_n%C3%A9metek
"A magyarországi németek (népnyelv: svábok) megítélése a történelem folyamán változó volt, de általában mindig kedvezőbb volt, mint a többi nemzetiségé. Különösen szorgalmasnak, mértéktartónak, fegyelmezettnek, kötelességtudónak és kitartóbbnak vélték őket a magyarok saját maguknál egy 2007-es felmérés során. „Pozitív irányban” különböznek a magyaroktól, mintegy a polgári eszményt képezve: a racionális, tudatos, mértéktartó ember ideálját, akik kijelöljék a társadalom számára követendő mintát"

Továbbra is azt tudom csak mondani, amit már az előttem szólok is elmondtak, hogy érdemes megnézni Pilisvörösvárt, Solymárt vagy esetleg Pilisszentivánt. Érdekes módon ezeken a településeken jó a közbiztonság és folyamatosan fejlődnek. Lehet, hogy mi csináljuk rosszul? Mi, németek :) Csak mert nem hordjuk ki a pénzt Magyarországról és nem lopunk csalunk. Ezt ítélje meg mindenki úgy, ahogy gondolja... Viszont a "kicsit röhejes más kisebbségek ellen politizálni" kijelentés számomra eléggé röhejes volt :) Talán még a Story magazin is magasabb színvonalat képvisel!

burzsoá finánc 2010.10.03. 01:19:53

@Malcolm y: Valóban nem világos, hogy például Kun Béla kisebbségi léte (zsidó etnikum) miért veri ki jobban a biztosítékot kegyetlenkedéseit számba véve, az igaz magyaroknál (még ma is), mint ha mondjuk a német és katolikus Habsburg-család tömeggyilkosságai kerülnek szóba. A Habsburgok szándékai mögött nettó hatalmi, kizsákmányolási érdekek összpontosultak, míg a zsidó Kun, egy maga által igazságosnak vélt, utópikus eszme miatt végzett a vele egyet nem értőkkel.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.03. 01:24:37

@Malcolm y: a labancok meg a németek az nem ugyanaz.

A Habsburgokat az osztrákok sem szeretik. Mivel magánbirodalmukból hoztak létre egy országot amit saját magukról neveztek el Habsburg birodalomnak.

A bécsi osztrák forradalmárok is a magyarok oldalán küzdöttek a Habsburgok ellen.

burzsoá finánc 2010.10.03. 01:29:23

@Modor Timi:"... a racionális, tudatos, mértéktartó ember ideálját, akik kijelöljék a társadalom számára követendő mintát"

Jaja, lásd Holocaust...
Nem szeretem a németeket, még akkor sem, ha 3.5-szer szorgalmasabbak, vagy tisztábbak is a magyaroknál.
Egyébként ez nem mindig igaz.
Utánanéztem, egy magyarországi, főként németek által lakott budapesti terület környezetének és azért nem minden fenékig tejfel, a németeket tekintve sem.

retekblog.blog.hu/2009/03/13/huvosvolgyi_korkapcsolas_a_masodik_kapcsolas

source: RETEKBLOG :DDD

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.03. 01:30:43

A kunbéla egy nagy szar,a többi retyvexsuharjával együtt.A kurva anyját az összes lógós zsidónak aki ide menekül a katonaság elől.Posvány üljön a fekete halál kúszó kihevere innenionnaniság kijöve bebújhodna praha kusvazsikorhódja bún!Ne ovatka kihorvadorja!Ne jude fregoli ottlogole nulloxige.

Malcolm y 2010.10.03. 01:34:37

@Akitlosz: A bécsi osztrák forradalmárok vajon mennyire is voltak osztrákok?

Modor Timi 2010.10.03. 01:46:19

@burzsoá finánc:

Sejtettem, hogy lesz valaki, aki majd kiszed egy részletet és úgy már teljesen más lesz az egész tartalom mondanivalója. Ez kb. olyan volt, mint a "kicsit röhejes más kisebbségek ellen politizálni"... Úgy látszik nálatok a kössünk bele mindenbe a fő filozófia :)
Egyébként igazán hálás vagyok a képekért, de szerintem Hűvösvölgy az igencsak II.kerület és nem annyira jellemzi a német lakosság, mint az általam említett településeket :)

Goompah 2010.10.03. 14:13:16

@load error:

"Magyarországon nem létezik zsidó kisebbség. Vagy tudsz egyetlen zsidó kisebbségi önkormányzatról is? Jogi értelemben csak zsidó hitközségek vannak, ami tekintve a zsidóktól sem idegen szekularizációra édeskevés."

Tisztába kellene jönnöd pár fogalom jelentésével. Van vallási, nemzeti, kulturális stb. kisebbség, de maga a kisebbség szó semmit nem definiál pontosan. Te a nemzeti kisebbségre gondolsz, ami már más. Tehát igenis létezik zsidó kisebbség, csak ez nem nemzeti/etnikai alapon szerveződik, már ha egyáltalán szerveződik. Mivel pedig önkormányzatok nemzeti alapon szerveződnek, érthető, hogy nincs zsidő önkormányzat.

A zsidóság épp azért problémás, mert nem lehet megragadni sem nemzeti (különböző rasszok is lehetnek zsidók), sem vallási (vannak nem hívő zsidók is) alapon.
süti beállítások módosítása