Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Keresd a fideszes anyját!

2010.09.26. 14:09 | Nagymogyoroszag | 97 komment

Címkék: orbán fidesz orbán viktor európai parlament

Ilyen reflexből a pofádba hazudok csávót sem lehet minden nap látni, bár sokat javít a helyzetén, hogy a Fidesz Szentkirályi utcában található székháza vendége volt cirka öt órán keresztül. A belvárosi, két toronnyal is díszített székház környékén nem egyszerű parkolni, meg hát fizetős is. Bár mozgássérült igazolvánnyal ezt könnyedén olcsón meg lehet tenni. Kellemetlen, az ha éppen egy ügybuzgó riporter is van a környéken, no pláne ha olyan kitartó, hogy ki is várja azt az öt órát. De hát akkor bele lehet hazudni egy velőset a képébe, hogy a drága mama igazolványát használom és őt szállítottam a narancsosokhoz.

 Persze, lehet, hogy minden szó igaz mely úr ajkait elhagyták, de akkor hol a mama. Hova tűnt és mit csinálnak vele a Fidesz székházban? Lehet, hogy rabul ejtették és bezárták az egyik toronyba… mondjuk így lenne magyarázat legalább a tornyok létjogosultságának is. De miért vitte oda a mamát egyáltalán? Lehet, hogy nem akart feliratkozni a Kubatov listára? Vagy várta a 14. havi nyugdíjat, de nem jött? ÁÁáá vagy szimplán szoci volt az anyuka és beiratta egy átképzésre…

Hát meg van, óóó én balga, most van a Nemzeti Konzultáció Kubatov után szabadon a nyugerekkel. Egész biztos, hogy a mama magával Orbán Viktorral konzultált cirkán öt órán keresztül, sőt tovább… bár akkor se tudjuk meg mi lett a mamával. Reméljük jól van, nem zárták toronyba, de ha mégis szavazás után kiengedik, addig meg tessék neki enni adni. Na de aki meg találja a Fideszes anyukáját a Szentkirályi utcában, annak fizetek egy sört, komolyan!

Azért, így még a margóra, a fiatalember reflex hazugságára, illetve az utána látható kézmozdulatra: Narancsosok, magas lóról lehet pofára esni, lesz még október 3.!
 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr212324332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

funfun 2010.09.26. 15:52:46

"Narancsosok, magas lóról lehet pofára esni, lesz még október 3.!" Nem, most a 4/3-nyi zemebereknek lesz pofáraesés. A Fidesznek majd olyan 2011. október 23. környékén.
Egyébként szívesen olvasnék majd arról, kiderült-e a rendszám alapján, jogosult-e a szimpatikus fiatalember a kártyára, és arról is, mit csinált a Fidesz az anyukájával!!! Nagyon aggódom, nagyon-nagyon. Őhelyette is, mert ő simán elhajtott. Anyukája helyett ásványvizes palack az ülésen. Idefelé is ott volt vajon? Azon ült a kedves mama?

Marco Soprano 2010.09.26. 15:55:27

Egy jo nagyot basztam volna a fejebe okollel ugy, h az orra az agyaba preselodik, majd kozoltem volna vele, h inkabb nem keresem. Hihetetlen milyen emberek vannak, es tele van veluk a varos egy-egy helyen valami mozgasserult konferenciat sejtenenk annyi a mozgasserult kartyaval parkolo. Ja, es azt kivanom ennek a fasznak , h egyszer tenyleg legyen szuksege erre a kartyara.

2010.09.26. 16:06:37

"Ilyen reflexből a pofádba hazudok csávót sem lehet minden nap látni"

A legőszintébb becsületszavadra mondod?

Rwindx 2010.09.26. 16:08:22

Az úriember nyilvánvalóan egy tapló paraszt. Azt hogy ebből sikerült kihozni egy gagyi fideszfikázó posztot, még azt is megértem valahol, persze csak tőletek. De hogy ez mitől lett címlapos azt már nem csipázom. Elrettentő példának? Vagy minek?

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2010.09.26. 16:10:04

"Ilyen reflexből a pofádba hazudok csávót sem lehet minden nap látni"

Gyurcsány Ferenc.

indapass90210 2010.09.26. 16:10:48

A srác láthatóan a kedves mama és egy spániel szerelemgyermeke. Szerintem, amikor megfogant, akkora buli volt, hogy ebbe rokkant bele a zöreglány!

Mike36 2010.09.26. 16:11:42

fideszesnek mindent lehet, fel kéne lassan végre fogni. ők most az uralkodó osztály

Mike36 2010.09.26. 16:13:15

@funfun: lehet, hogy anyuka volt az ásványvizes palackban, és a fickó egy idegen?

loláb 2010.09.26. 16:21:58

Szánalmas.
5 órát szobrozni a szentkirályi utcában, csak azért, hogy egy huszonnyolcadrangú fideszes nimandot lebuktassatok a rokikártyával.
Ha csak ennyire tellik, akkor ebből kurvanagy zakó lesz harmadikán.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.26. 16:25:31

a kedves mamának a székház kazamatáiban tépik le a körmét, mert MSZP-szavazó. vagy valahogy így...

Indriq 2010.09.26. 16:25:38

gyerünk fidesznyikek, mondjátok meg a frankót, KOMMUNISTA volt a riporter

(amúgy spec szerintem semmi extra nincs az egészben, annyit szellemi roki fideszes van, hogy 1-2 falsh igazolványon már ne akadjunk ki)

bakaruhában 2010.09.26. 16:26:39

Nagyon komoly fogást találtál "elvtárs". Ez legalább +20% a bolsiknak. Biztos.:))

bakaruhában 2010.09.26. 16:28:18

@Indriq:Riporter? Hol? Egy szerencsétlen nímandot látunk, aki megcsinált élete fogását. Nem csoda, hogy lassan tíz százalékon vagytok.

moncayo 2010.09.26. 16:28:51

Ém kapásból tudok vagy 320 ilyent. Bent ülnek a Parlamentben.

Kapitány_1 2010.09.26. 16:30:46

Azért lássuk be, részben ez az arrogancia az, ami a FIDESZ-t elbuktatta annó.
Sajnos ez a jellemző rájuk (tisztelet a kivételnek), amíg a MSZP sunyin és csendben aljas, ők leszarva mindent ilyen nyílt arroganciával fitogtatják hatalmuk.
Számunkra átlagpolgároknak meg tökmind1, így is, úgyis szopjuk a faszt általuk.
Birkanép ez, én mondom. Beeee.

manfredo21 2010.09.26. 16:31:17

És ez a csávó csak kisebb fideszes volt. A nagyok ennél sokkal durvábbak tudnak lenni, mint például Tarlós "leveremaszemüveged" István kampányfőnöke, Németh Szilárd. Érdemes utánaolvasni: avalodinemethszilard.wordpress.com/

Karipapa01 2010.09.26. 16:31:45

Nem abban látom a problémát, hogy az illető úriember jogosulatlanul használta a rokkantmatricát és parkolót, bár ez is megérne egy kis eszmefuttatást, meg egy súlyosabb bűntetést. Ami megdöbbentett az a cinizmus, ahogy a számonkérést kezelte. Dehát mit várhat az ember! Ez a fidesznyik csak másolta az általa Istenként imádott vezetők viselkedését! Lehet, hogy holnap még helyreigazítást is kér, vagy üldöztetésről papol. Nem állítom, hogy az ellenpártnál nincsenek ilyen események. Bizonyára ott is lehet találni. Bizonyára őt is meg fogják kérdezni. Lehet, hogy ő is cinikus lesz, nem tudni. De egy bizonyos: nem mentegetőzött, nem kért elnézést, pedig tehette volna. Nos Tisztelt Választópolgárok: ez a trend, ezt kell beszopni és pofa be! Tisztelt Fidesz szavazók, Ti pedig viseljétek büszkén, mert ez az ember legalább nem hazudott! (muhaha!)

indapass90210 2010.09.26. 16:35:05

Szerintem hüjeség politikát látni a történetben. Itt ugyanis csak egy magyar állampolgár látható, aki - a többi magyar állampolgárhoz hasonlóan - ügyesen használja a kiskapukat.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.26. 16:37:13

@loláb: "5 órát szobrozni a szentkirályi utcában, csak azért, hogy egy huszonnyolcadrangú fideszes nimandot lebuktassatok a rokikártyával."

már nem azért, de a HírTV ennél sokkal pitiánerebb (pedig az nem könnyű) ügyekre sokkal több energiát fektet(ett).

kokavec 2010.09.26. 16:40:20

Hatalmat az ilyenekn embereknek!

Krujs 2010.09.26. 16:44:19

"Narancsosok, magas lóról lehet pofára esni, lesz még október 3."

Igen, mindjárt itt lesz, de nem hiszem hogy itt bárki pofára fog esni, maximum aki még hisz benne hogy az LMP tarolni fog:)

Iustizmord 2010.09.26. 16:44:32

1. ez nem kiskapu hanem bűncselekmény, közokirat-hamisításnak híjják.

Btk. 274. § (1) Aki
b) hamis vagy hamisított, illetőleg más nevére szóló valódi közokiratot felhasznál,

2. tavaszal a s(z)avazófülkékben egy db bianco forradalom zajlott ami a kormányt erre IS felhatalmazza.

a btk szerinti ún végzükség volt, hiszen

Btk 30.§ (1) Nem büntethető, aki saját, illetőleg a mások személyét vagy javait közvetlen és másként el nem hárítható veszélyből menti, vagy a közérdek védelmében így jár el, feltéve, hogy a veszély előidézése nem róható a terhére, és a cselekménye kisebb sérelmet okoz, mint amelynek elhárítására törekedett.

és ő a nemzetet, az országot, a népet menti.

aki mást mond: hazaáruló.

Rwindx 2010.09.26. 16:45:00

@Karipapa01: Ti büszkén viselitek hogy évtizedekre eladósítottátok az országot, és leromboltátok az államot? Érezted a cinimzust amikor a felősök leszarták akkor és most a tetteik következményét?
Ha igen, akkor az derék.

Külön vicces hogy ezzel állítjátok szembe hogy egy gyökér hamis vagy illetéktelenül használt rokikártyával parkol.

lüke 2010.09.26. 16:45:02

-szép a székház
-a fiú ápolatlan
-rokikártya! szegény Rokitansky ,hogy örülne

Karipapa01 2010.09.26. 16:46:00

@Dövan: A szerecsenmosdatásnak a fő jellemzője: akármennyire is mossuk, mégis fekete marad. Ki gondolta volna?

Krujs 2010.09.26. 16:48:21

@Iustizmord: "Nem büntethető, aki saját, illetőleg a mások személyét vagy javait közvetlen és másként el nem hárítható veszélyből menti, vagy a közérdek védelmében így jár el, feltéve, hogy a veszély előidézése nem róható a terhére, és a cselekménye kisebb sérelmet okoz, mint amelynek elhárítására törekedett."

Vagyis ha egy büdös roma legközelebb megint megpróbál késsel/többedmagával megfélemlíteni, és netán én teszek kárt benne, az jogos önvédelem lesz és nem én megyek a börtönbe, rasszizmusért.

Nem látok én ebben kivetnivalót.

Karipapa01 2010.09.26. 16:52:49

@Rwindx: Nem mi, hanem én! Én pedig nem adósítottam el az országot és nem romboltam le az államot AKKOR SEM TETTEM VOLNA, HA TEHETTEM VOLNA!!! A videóban pedig semmi vicceset nem találok, bocs. Véleményem szerint a "rokikártyáva"l való parkolás egyébként a Fidesz párttagjainak jogos! (HiHi!)

becike4 2010.09.26. 16:53:13

Ezteljesen beleillik az Én nem fújok szondát,nem hozok számlát a költségtérítésről,nem írok frankó vagyonbevallást,az unokámnak is haláláig jár a képviselői díj,ötévesn elmehetek nyugdíjba,teljes térítéssel,mert ÉN KÉPVISELŐ VAGYOK.Értitek büdös parasztok?MEG VAGYOK VÁLASZTVA!

Kandabula 2010.09.26. 16:57:18

A lényeg, egy percben. Örkény. Pontosabban: önkény.

gergel 2010.09.26. 16:59:39

a sok vérkomcsi biztosan a szaros autót vagy az ingyen parkolást irigyli.
addig jó amíg nem sikkasztanak, ki nem szarja le hova parkol...
inkább Hagyóval és a leendő cellatársaival foglalkozzatok!

Rwindx 2010.09.26. 17:00:27

@Karipapa01:
Akkor minek írsz hülyeséget?

Iustizmord 2010.09.26. 17:00:28

@Krujs: hát hajrá.

a rasszizmus nem. az apartheid bűncselekmény (bátha ebben még mao-n senkit el nem ítéltek, nem is fognak)

de te a jogos védelemre hivatkozol.

ne műveletlenkedjünk

Balt 2010.09.26. 17:03:19

@loláb: Az sem biztos, hogy a Fidesz székházban volt, valamiért nincs dokumentálva. (Erre nem fussa az igyekezetből, csak a "szenvedélyes igazságbeszédre"...)

Nyelvtannáci rész: "meg van", "meg találja" meg egybe írandó (ellenpélda: "meg-e van-e"), de semmi gáz, ez nem elvárás ezen a helyen.

Juj, én már alig várom azt az okt. 3-át, de a kedvetekért szerintem havonta kéne választásokat tartani - hátha végre elmegy a kedvetek tőle örökre. :))

Balt 2010.09.26. 17:04:29

@Balt: Már bocsi, ez általános komment volt, nem lólábnak szólt, csak csatlakoztam a véleményéhez. :)

Karipapa01 2010.09.26. 17:05:02

@Rwindx: Nem tudom, milyen hülyeségről beszélsz! Idézz!

Rwindx 2010.09.26. 17:07:18

@Karipapa01:
"Dehát mit várhat az ember! Ez a fidesznyik csak másolta az általa Istenként imádott vezetők viselkedését! Lehet, hogy holnap még helyreigazítást is kér, vagy üldöztetésről papol."

Balt 2010.09.26. 17:09:07

@idelle: :))) Lehet, hogy pitiáner a tegnap díjazott Célpont, de azé' már nagyobb az MSZP börtönfrakció, mint a parlamenti, és a nagy halakat még csak fárasztják szákolás előtt. :)))

Balt 2010.09.26. 17:10:25

@Iustizmord: Remélem az ilyen "fogász" max. fogalmazóként praktizál. :))

Balt 2010.09.26. 17:11:12

@Iustizmord: És ugye nem személyesen Cserni bíró...? :))

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.09.26. 17:11:34

Utáld a rokkant igazolvánnyal visszaélőket, főleg ha még az arcodba is hazudik! Szarháziak!

Chicano 2010.09.26. 17:12:02

Aztahéccázát, ez aztán a leleplezés! Se azt nem tudjátok ki ez az ember, se azt hogy hova ment, csak azt hogy mozgássérült igazolvánnyal parkolt. Ez utóbbi csúnya dolog, megérdemelne érte a gondozott hajú úr egy jó nagy seggberúgást. No de honnan veszitek hogy fideszes? Ennyi erővel mindenkit aki bemegy a szociszékházba, legyen az fűtő vagy a takarító személyzet, lehetne kommancsozni. Már ha csak ennyi esze lenne az embernek. Remélem miután jövőhéten szénné lesztek verve az Index ritkábban rakja majd ki a sületlen hülyeségeiteket a nyitólapjára.

ne ítélkezz 2010.09.26. 17:14:47

Már nem szeretem a narancsot és a 'Jobbjátékat" ::((

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.26. 17:14:51

Mondjuk maga a történet valóban pitiáner dologról szól, ahogy azt valaki korábban megállapította.
De az külön röhejes, hogy a sok szarrágó fideszes micsoda cirkuszt csinálna, ha ugyanezt egy mszp-s képviselő adta volna elő. :D

Iustizmord 2010.09.26. 17:18:46

@gergel: bocsi, ha nem vagyok vérkommer (még kicsit se) de agyonütném ezt a kis faszt, akkor most hogyan?

Karipapa01 2010.09.26. 17:21:05

@Rwindx: Miért? Szerinted nem volt kellőképpen cinikus? Vagy szerinted nem fog felháborodni azon, hogy valaki a szabálysértését lefilmezte? Ne haragudj, de szerintem Te nagyon naiv vagy!

Iustizmord 2010.09.26. 17:23:35

@Krujs: hiába a jog is szakma...bányásznak mit mondanál.: oké törpvájár, hülye vagyol?

@Balt: csernY. és nem ő vagyok (tisztelem) és nem fogalmazó, de te meg ki?

(btw aki már tárgyalt csernyvel, én nem, az nagyra tartja szakmailag)

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.26. 17:24:41

Ne szavazz a fideszre!

1995. július 28-án Óbudán halálra gázoltak egy gyereket. Régen volt, több mint 15 éve, de semmit nem ért meg a budapesti nagypolitika jelenéből, aki annak az esetnek a hátterét és a következményeit nem ismeri. A gázoló Tarlós István, a III. kerület akkori polgármestere, a jelenleg legesélyesebb főpolgármester-jelölt volt. A sajtó nem sokat foglalkozott az üggyel, egyedül a ma már nem létező Kurírban jelent meg egy helyszíni riport.
Hogy Budapestet ki fogja ténylegesen irányítani 2010 és 2014 között, azt nem tudjuk, talán nem is olyan fontos. Csak egy biztos: hogy bármi lesz is a választás végeredménye, az illetőt nem Tarlós Istvánnak hívják. Neki - mint mindvégig az elmúlt 15 évben - csak statisztaszerepet szánnak.

A teljes felháborító cikk:

postaimre.euroweb4you.eu/news.php?readmore=403

Chicano 2010.09.26. 17:26:20

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Ha a szarrágó fideszes az aki a fideszre szavazott akkor azt tudom mondani neked hogy jóérzésű ember már le se szarja az ilyen dolgokat azután hogy az a párt amire te szavazol ellopta a fél országot a gazdaságot meg közben tönkretette. Valószínűleg azért se foglalkozna vele senki mert a riportból nem derül ki hogy az úr hol volt és milyen párthoz tartozik. Vagy akár az hogy hova szavazott. Szóval még pitinek se lehet nevezni az ügyet, ugyanis ez nem ügy. Észrevehetnék már egyszer hogy azért tart ott a maszop ahol tart mert annyi intellektus szorult a pártba meg a támogatóiba mint ebbe a sztoriba. Szánalmas...

Iustizmord 2010.09.26. 17:29:33

@Tarlós nem Fideszes és nem alkalmas főpolginak!:

menja picsába

minden blogon tollod ezt a szart, a kurva anyádat, azt.

én személyesen ismerem tarlóst ÉS nem kedvelem,

és kb 15 éve tudok a gázolásáról,

de hogy minden blogba benyomod, hát anyád picsájából szopjad ki a gecit.

még1x: a büdös kurva kibaszott anyjt baszná szájba sz ÖSSZES ilyen netfika aki bebassza a faszságát no MATTER WHERE.

kár hogy nemtom ki vagy mert ebolával fertőzném a géped.

meg minden ilyen kis netkalózét .

és igen, éljen a liberalizmus, és a kokmmenizmus is nemes eszme. csak elkúrták.

Rwindx 2010.09.26. 17:31:18

@Karipapa01: De, cinikus volt, ezt mintha nem is idéztem volna. A fazon jellemzésével egyetértünk. Viszont az ebből származó okfejtésed már a fikció kategóriába tartozik. Akkor is, ha kampány van...

Rwindx 2010.09.26. 17:43:33

@Iustizmord: ez oldalfüggetlenül szép volt.

sárkányfő 2010.09.26. 17:43:58

hahaha! :D

remek kis troll-csapda volt ez a poszt és hogy belesétált önként és dalolva a sok seggfej! :D

azt se lehet tudni egyáltalán fideszes-e ez a kis piti tahó a videóban, vagy csak a fűtést jött rendbe rakni, vagy ki tudja, de a piroslap máris fideszesez, az agyatlan full szervilis fityesz-trollok meg máris ész nélkül mosdatják meg azonnal reflexből max fordulatszámon komcsiznak... de hát nincs is más, amihez ők értenének, és szeretnek jobban, nemigaz?

a helyén kezelni az egész piti ügyet? nem mindjárt belevetíteni a sok hülye paranoid baromságait? esetleg gondolkodni a zsigeri gyűlölködés helyett? na azt aztán nem... még folt esne a troll-becsületen... ilyesmire nem képes egyik elbaszott csapat sem, csak fújja mindenki a magét mint a diliházban...

gratula mindkét bandának, jól lejáratta magát mindkét fél... ha már ez ilyen szépen összejött ma, javaslom mától kezdve legyen szeptember 26.-a az begőzölt trollok napja :D

Kandabula 2010.09.26. 17:46:00

Nincs ez így jól. Nem gyűjtöttem a primitív támadások tömegét, hirtelen a következők jutnak eszembe:
- az MSZP miatt szárad ki a Balaton! Komoly pánikhadjárat indult, még a Rábát is belevezették volna! (Most meg a Fidesz miatt magas a vízállás!)
- Pécsett tombolt egy hülye: monnyon le akárki! (Mostanában is öltek meg embereket, ki a felelős?) Ugye milyen nevetséges?
- A város falai össze vannak firkálva, Dembszky! Most is, csak figyelek!
De nem folytatom. Most értettem meg (későn), hogy mi a különbség a jobboldal harsány agresszivitása és a normál emberek életfelfogása között. Ez a figura, a parkolókártyájával messze túlmutat a sima csaláson. Ez minta, ez példa. Ez egy olyan életszemlélet, amivel együtt kéne élnünk? Ez a jövő?

A kommentelők egy részének fogalma sincs, hogy miféle életszemléletet védenek arra való hivatkozással, hogy az mszpés szélhámosok meg mit csináltak. Le is fogják ülni! De nem lesz tisztulás? Minden kezdődik elölről? Te loptál, így hát én is lopok? Normális dolog egy ilyen figurának a védése? Védeni a nagyképűséget, a pofátlanságot? Ennek más soha nem lesz vége?

Rwindx 2010.09.26. 17:52:07

@ó jaj:
Te valamit nagyon nem látsz. A fószert senki sem mosdatja, mindenki gyökérnek tartja. A mondandód többi része is ennyire lényeget látó?
Azért tetszik nekem ez a független jelmez tőled :) Esetleg valami új vörös alakulat van születőben?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.26. 17:53:33

@Chicano: kicsi seggarcú! Honnan tudod te, hogy én kire szavazok? Mert abból, amit ideokádtál, egyértelmű, hogy te a fideszre. :D

sárkányfő 2010.09.26. 18:03:13

@Rwindx: nocsak, valamiért magadra vetted amit írtam? :D
amúgy jó helyen kapisgálsz, elárulom neked, ami amúgy köztudott, hogy a relativizálás, amit te is itt művelsz nagy lelkesen, a mosdatás egyik indirekt formája.... szóval leülhetsz, egyes...

és hiába is sejtetsz bármit is, én egyik elbaszott hazug dilettáns populista szar pártnak (értsd: fidesz+mszp) sem vagyok a híve, pláne nem olyan szerivilis csőlátású full elfogult szétmanipulált agyú híve, mint amilyenekkel tele a net.
persze akik elkötelezték magukat nem bírják elképzelni hogy van független ember is, báncsa nagyon a szemüket, no meg a fityeszes birkák egyik régi becsípődése, hogy aki nem fideszes az kapásból ellenség, van aki ezt őszintén hiszi, mert ennyire tök hülye, van aki ennél pici okosabb, az meg szándékos mocskolódás céljából mondja ugyanezt... te melyik vagy? na nem mintha érdekelne.

indapass90210 2010.09.26. 18:08:54

@ó jaj:" és hiába is sejtetsz bármit is, én egyik elbaszott hazug dilettáns populista szar pártnak (értsd: fidesz+mszp) sem vagyok a híve, pláne nem olyan szerivilis csőlátású full elfogult szétmanipulált agyú híve, mint amilyenekkel tele a net."

Hú bazmeg! Mindjárt mexakértik, hogy akkor te csak zsidó lehetsz!!!!!

Karipapa01 2010.09.26. 18:09:10

@Rwindx: Az okfejtéssel kapcsolatban: tudsz-e nekem mutatni az utolsó 20 év viszonylatában egy olyan pártot, amelyik ne lett vola cinikus? Ha tudsz, kérlek jelezd, mert akkor megnyugszom: én tévedtem. Ha viszont nem, akkor még mindig fenntartom azt a véleményemet az összes pártról, hogy egyik kutya(szar), másik eb(szar). Annál is inkább, mert úgy érzem, hogy egyre vékonyabb a kenyeremen a zsír, pedig itt minden párt pont az ellenkezőjéről győzköd. A kampányt pedig nagy ívben lesz...om, mivel tisztában vagyok azzal, hogy egy pozíció elfoglalása sokkal fontosabb, mint egy balfasz kis állampolgár hétköznapi nyűgje.Ez nem focimeccs, itt nem arról szól a mese, hogy ezen a héten ti nyertetek, de a jövő héten visszavágunk. Itt kicsit keményebb a buli! Én személyesen reménykedtem abban (bár nem igazán bíztam), hogy majd az új pártok itt rendet tesznek. Sajnos ők is beáltak a sorba és folytatják az egymás becsmérlésén alapuló tolakodást. Lehet, hogy Te reménykedsz és megpróbálsz védeni valamilyen mundér -becsületet, de én már feladtam. Most már csak rajtatok múlik, hogy lesz-e itt emberhez méltó élet, vagy maradunk egymás fikázásánál.

Rwindx 2010.09.26. 18:26:07

@ó jaj: Mit vettem volna magamra? Elolvastam azt a baromságot amit ide írtál, amiben mindenkit megcímeztél tehát köztük engem is. Vagy ezt már elfelejtetted?

Mit relativizálok? :D Amikor kijelentem hogy egy gyökér, akkor a gyökérhez relativizálom? Van ennek értelme? Nincs, szóval aki nem tudja mit akar mondani az ne osztogasson jegyeket mert pont annyi haszna van mint a értelme a mondanivalójának.

"én egyik elbaszott hazug dilettáns populista szar pártnak (értsd: fidesz+mszp) sem vagyok a híve"
Beszéltünk mi már eleget korábban, illetve olvastalak eleget komment nélkül, kár a gőzért...

"a fityeszes birkák egyik régi becsípődése, hogy aki nem fideszes az kapásból ellenség,"
Hmm, ha van kedved nézd meg a piroslap előző posztjában elkövetett első kommentemet. Idéznék magamtól:
"Ha már kampányolgatunk:
Mindenki menjen el szavazni lelkiismerete szerint akire akar, de takarítsuk ki a maszop maradékát minden önkormányzatból!

Hajrá LMP/Jobbik/Fidesz! "

Szóval erról a kijelentésedről is ennyit. Még valamit akarsz-e mondani?

@Dövan: nem zsidó, hanem hülye, illetve az előbbit nem tudom, de nem is érdekel.

Chicano 2010.09.26. 18:32:55

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: A stílusod elárul. Öreg vagy, buta és arrogáns. Ezekkel a paraméterekkel csak egyetlen pártra szavazhatsz. Én nem taqadtam hogy a fideszre szavaztam. Te miért nem vállalod fel a maszopot? Szégyenled? (Óvatosan a válasszal, nehogy megüssön a guta.)

Rwindx 2010.09.26. 18:38:53

@Karipapa01: Nem tudok mutatni nem cinikus pártot, de amit felvázoltál az ominózus kommentedben az egy konkrét jövő vázolása egy konkrét esetre tényként, továbbvetítve a választókra és a fidesz szavazókra. Így ilyet nem állíthatsz hacsaknem manipulálás a szándékod vagy igen rosszul fejezed ki magad.

Én bízom benne, hogy a mostani kormány jó irányba fordítja a dolgokat. Ha rosszabb lesz, majd én is meghozom a magam ítéletét felettük. Viszont ha váltás lesz, nem fogom hagyni hogy a korábbiak jöjjenek vissza.

sárkányfő 2010.09.26. 18:51:31

@Rwindx: látom a nyílt hazudozásig süllyedtél, szóval részemről ez az uccsó válasz, gyökér trollokkal amúgy is minek beszélni?
Aki tud magyarul, az érti mit írtam, nem mindenkit címkéztem meg, csak a trollokat, de értem miért akarod félreérteni, kínos lenne elismeri hogy okkal vetted madara.

A relativizálásához csak ennyit: "Ti büszkén viselitek hogy évtizedekre eladósítottátok az országot, és leromboltátok az államot? " Ez egyúttal mindjárt személyeskedés és az ellenség megbélyegzése is :)
biztos van több is, olvass vissza, engem ennyire nem érdekelsz...

leszarom hány pártot támogatsz, ha egy vélt piti fideszes kapcsán máris az ellenség államrombolásáról beszélsz, akkor helyben vagyunk.

Azt meg pláne magasról leszarom mit gondolsz rólam, az pont a fideszes trollokat jellemzi, hogy aki szidja fideszt az csak szoci lehet...

további kellemes trollkodosát :D

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.26. 18:51:50

@Chicano: max. megfulladok a röhögéstől... ez nagyon gyengécske. :DDDD
Még egy magadfajta, narancsbaborult vérkomcsitól is. :DDD

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:02:14

volt az az osfideszes akit (a beteges lelkuletu es ossze-vissza hazudozo) Orban kib@szott a partbol mert kifele pofazott az ingatlanadoval kapcsolatban

van ez a mocskos rohadek geci akinek szivem szerint eltornem a gerincet mert megerdemli

Szent Orban vajon ehhez a gerinctelen lenyalt haju kocsoghoz hogyan fog hozzaallni?

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:06:27

@ó jaj: nezd megis ki lenne ez az ember ha nem fideszes?

most nincsen idom vegignezni a fidesz partlistakat, ezt a blog szerkesztojenek kellett volna hogy tenyleg fideszes-e :)

amugy tenyleg lehetett vizvezetekszerelo...
bocsi tenyleg nincsen idom kikeresni az eredetit de ez klasszikus!!!
"a Halálcsillag felrobbanását nem csak a gonosz Birodalmiak szívták meg, hanem az épp ott dolgozó ácsok, meg bádogosok is, akiknek aztán igazán nem sok köze volt az egészhez."

Rwindx 2010.09.26. 19:12:47

@ó jaj: Ha még be tudtad volna azt is idézni amit hazudtam, akkor legalább nem a szokásos komcsi módszer képe ugrana be: "vádold meg az ellenfeled azzal amit te követtél el". Elég szánalmas vagy :)

Még mindig látom mit relativizáltam, ugyanis elég egyértelműen elítéltem a videón látható nyomit, pont annyira mint bármely más hamis rokikártyás seggfejt, se nem jobban se nem kevésbé. Talán golyó általi halált kellene követelnem? Barom.

Amit idéztél, valóban, ezt tettétek nyomik. Vagy nem duplázódott meg az államadósság, vagy esetleg veszett el az emberek azon hite a hatóságokban és közintézményekben hogy az emberekért vannak? Cáfold meg. Hehe, úgysem tudod. De ugye hogy rögtön meg kell védened azt amit egyébként "mélyen megvetsz" ettől az egésztől függetlenként :)

A troll definicióját meg jó lenne megtanulni, mert ha nem ismered és úgy hajtogatod (tudod pont mint a nácizás) akkor csak nevetségessé teszed magad, Mondjuk ez enélkül is sikerült volna.
A troll alapból úgy pofázik bele hogy nem a témához szól hozzá, inkább csak sérteget kommentelőket, leszarja a tényeket, stb Wiki a barátod. Amennyiben példa kell olvasd el az első kommented.

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:15:13

amugy a kozkinsc kedveert!!!

HAHO BLOG!!!

keressetek elo Orbannak a valamelyik karacsonykor a reformatusoknak irt dumajat ahol kifejti hogy az embert szereti, es hat mindig a cselekedetet iteli el
ehhez kepest GYF -rol azonnal azt mondta hogy beteges lelkuletu

azota szeretem en is beteges lelkuletunek mondani Orbant, olyan jo poen :)

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:17:32

@Rwindx: "Amit idéztél, valóban, ezt tettétek nyomik. Vagy nem duplázódott meg az államadósság"

ezt te komolyan gondolod, viszont amikor azt HAZUDJA a fideszes csurhe hogy az allamadossag csokkent 1998 - 2002 kozott akkor meg az az automatikus ERTELMEZES hogy a GDP aranyos mi?

Rwindx 2010.09.26. 19:22:12

@pakesz:
Nah, megjöttél pufajkás koma? Szereztél már gépfegyvert hogy közénk lőj? Nem emlékszem hogy bármit is állítottam volna a 98-02-es államadósságról. Ezt beszéld meg azzal aki állítja.

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:22:46

@Rwindx: hulyegyerek gyere mar elo a LENYEGGEL!!!

szoval szeretett FideSS novelte az allamadossagot ugye?

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:24:34

@Rwindx: tudod van nehany fideszes HAZUGSAG es annak egyik eleme az hogy Orban soha nem hazudott meg hogy a 98-02 kozott csokkent az allamadossag

te meg most a pofajaba vagsz szeretett vezerednek...
mert valamelyik nem igaz

Rwindx 2010.09.26. 19:26:50

@pakesz:
Mivan miért vagy ilyen feszült?
Ha értelmezhető kérdés teszel fel szépen, akkor válaszolni fogok. Higgadj le, végén még megrándul az ujjad és ellövöd a golyóidat.

Rwindx 2010.09.26. 19:42:49

No, nem kell a válasz?

Balt 2010.09.26. 19:55:37

@Rwindx: :)) Ezek a pancserok vagy lenyugszanak szépen október 4-től, vagy megüti őket a guta. Nekem kb. mindegy.

pakesz (törölt) 2010.09.26. 19:58:30

@pakesz:
1., hazudnak a Fideszesek amikor azt allitjak hogy csokkent az allamadossag 1998-2002 kozott?
2., Orban hazudott-e valaha is? pl. a 4 evvel ezelott rosszabbul eltunk szlogen 2006 -os igazsagtartalma elegge erosen megkerdojelezheto...
3., ehhez a gerinctelen fereghez hozza fog nyulni? le fog szolni neki, vagy csak megint a sablondumat veszi elo, hogy o nem nyulhat hozza emberekhez
hozzatennem hogy azt az osfideszest el tudta mozditani a helyerol pedig csak egy szakmai konziliumon kifejtett ehogy az ingatlanadozasnak a kerdeset hamarosan megint elo kell venni
4., szerinted ennek a fideszesnek a magatartasa az undoritobb vagy aze az osfideszese?

pakesz (törölt) 2010.09.26. 20:00:22

@Balt: pancser...
amikor NYILVANVALO FIDESZ HAZUGSAGOT hozok elo?
az pancsersag nem?
rogton pufajkas is leszek, meg idiota is, nem?
igy rogton kerekebb a vilagnezeted mi?

ha meg partiba vag a fideszes csurhe haturul akkor mi lesz kispajtas?

Rwindx 2010.09.26. 20:22:44

@pakesz:
Jó válaszolok, bár a 1. kérdés nem teljesen egyértelmű, ezért mindkét értelmében:

1.
GDP arányos: www.magyarhirlap.hu/gazdasag/tragikusan_felduzzadt_az_allamadossag.html

Abszolút értékben:
1997 végén: 5 370 milliárd
2001 végén: 7 719 milliárd
2009 végén: 20 396 milliárd
Igen, abszolútértékben nőtt a fidesz alatt is az államadósság, ahogy az ország gazdasági teljesítőképessége is, emiatt mutat a GDP arányos csökkenést erre az időszakra. A kommerek alatt ez szemlátomást ebben a formában nem mondható el. Pont ugyanezen oknál fogva lehet kb 473 200 milliárd Ft értékű a német államadósság mértéke, mert a gazdaságuk elbírja, anélkül hogy No csődjét vizionálnák.

2. Honnan tudjam én azt hogy hazudott-e Orbán? Kinek hiszel te engem?

3. Miért kellene Orbánnak személyesen ezzel az embernek foglalkoznia? Ez egy rendőrségi ügy, valaki jelentse fel legyen szíves. A rendszáma ott figyel.

4. Nem tudom milyen ősfideszesről van szó, ezért nem tudok választ adni. Ezé elég undorító, az biztos.

Pufajkás nem az itt elhangzottakért vagy, vagy azt már elfelejtetted? Mindjárt megkeresem a linket amikor kijelented hogy önként mennél lemészárolni fegyvertelen embereket.

@Balt: Hasonlóan gondolom. Most kampány van, nyomulnak ezerrel.

pakesz (törölt) 2010.09.26. 20:29:08

OFF
@Rwindx: "Mindjárt megkeresem a linket amikor kijelented hogy önként mennél lemészárolni fegyvertelen embereket."

az hogy az allamrend megdontesere iranyulo cselekedet(tuntetes!!!)
ellen a demokratikusan megvalasztott ALLAMHATALOMNAK felajanlanam elsok kozott a szolgalataimat hogyha eljut a szekhazig a csocselek, nem hinnem hogy fegyvertelen emberek lemeszarlasat jeletene, fokent ugy hogy van meg elotte egy gumibotos, gumilovedekes, konnygazgranatos es kardlapos rendorseg aki azert a nyugger mamakat csak helyre tudja vagni...
de nem gond, ha nem vagy kepes felfogni a szavak ertelmet akkor jatsszd az agyad tovabbra is :)

pakesz (törölt) 2010.09.26. 20:32:24

@Rwindx: 4. google is your friend...
"ősfideszes ingatlanado"
3. helyezett
"Mert ha az ősfideszes, 1990 óta a parlamentben melózó Mádi Lászlót kvázi ki lehetett rúgni, amiért a Magyar Ingatlanközvetítők és Értékbecslők Szakmai Szervezetének egyik rendezvényén azt találta sugallni, hogy valamikor a jövőben, egy nyugodtabb politikai környezetben talán érdemes megfontolni az ingatlanadó bevezetését"

ezt a kiscsakot a posztban is ugyanugy ki lehetne vagni...
ha ez a gerinstelen barom nem kapja meg a jovo heten a kirugasat akkor azert Orban a hibas

Rwindx 2010.09.26. 20:32:47

@pakesz:
Persze, az ÁVO-sok is ezt tették, pedig ott tényleg az akkori (gyk.: kommunista) államrendet akarták megdönteni. Értem én. Viszont egy TV székház elfoglalása vagy utcai gyújtogatás nem államrend ellen irányuló cselekedet. Ami ellen tiltakoztak a demonstrálók az inkább az.
Mindegy, ott elmondtam erről mindent. Te már csak pufajkás maradsz.

Rwindx 2010.09.26. 20:44:29

@pakesz:
4. Ha kérdést akarsz feltenni, akkor tisztelj meg azzal hogy hogy legépeled. Ha erre képtelen vagy, akkor mégis miért várod hogy én választ gépeljek? Vagy ha hazamész anyádnak azt mondod: "Baszd meg!" Majd ő ebből kitalálja hogy enni kérsz-e vagy csak köszöntél?

De ha már valamit sikerült maszatolnod, akkor Mádi nem hiszem hogy gusztustalan, csak olyan politikai véleményt fogalmazott meg, amit a pártja nem képviselt, de ezzel veszélybe sorolta a pártja szavahihetőségét a választások előtt. Politikailag komolyabb hibát követett el, mint a videón szereplő, ha ez egyáltalán fideszes, ugyebár. Viszont büntetőjogilag csak ez követett el bármit is. A kettő között nem feltétlenül van összefüggés. Azt hogy egy nem közérdekű szervezet miért távolít el embereket a sorai közül, vagy nem, az kizárólag a szervezet döntésén múlik. Tehát nem te vagy én fogjuk megmondani. Magyarán szólva semmi közünk hozzá.

Természetesen a patás a hibás, értem én.

Rwindx 2010.09.26. 20:51:28

@pakesz:
Egyébként természetesen csak akkor tudom megfelelő komolysággal fogadni a fidesz erkölcsi tisztaságáért szóló aggódásodat, ha mutatsz olyan megnyilatkozásokat amelyben követeled a lesittelt mszp-s prominensek közintézményekből és közhivatalokból történő eltávolítását. Az hogy az mszp-n belül maradnak-e engem hangyányit sem érdekel. Odavalók.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.26. 21:09:48

@Iustizmord: Anyáddal beszélj így , aki sokak szerint a környék legjobb szeretője, te fajankó!

És nyaljad a törpediktátor O. Viktor seggét!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.26. 21:16:00

Én nem keresem, csak emlegetem az anyjukat, de gyakran főleg az Orbánét!

DE végre holnaptól főzhetjük a hungarikumot, igyon a magyar, csak így lehet elviselni a diktatúrát!

Rwindx 2010.09.26. 22:30:05

@pakesz:
Nah, akkor most? Minden tiszta az államadósság körül?

pakesz (törölt) 2010.09.27. 00:51:26

@Rwindx: nekem tiszta...
csak amikor a fideszdroidok ismetelgetik a mantrat, hogy Szent Viktor alatt csokkent az allamadossag akkor szoljal kozbe hogy eppenseggel nott...
sot azt is vesd kozbe, hogy Megmento Viktor Lovag 2002 -ben mar rarakta az orszagot a koltekezesi palyara, lasd az evente 150 Mrd -be kerulo kamatytamogatast(2 evvel ezelottig volt)
segitek mire gondolok mert a magadfajta FideSS droidnak renyhe az emlekezete... ezt a lakastamogatast ugy csinaltak a fijjug, hogy a Magyar Balint(SZDSZ) 36 milkat vett fel a leanyfalusi nyaralojara hitelt, es Viktorka tamogatta az en adombol...

meg persze a Zallamadossaghoz az is hozzatartozik hogy Viktor 12 km autoplayat adott at, mig a cocik ~500 km -t, na ez az egyik 1000 -s...
csak tudod, a Merci azert jott pl. de nem gond a Merdzso beruhazast is a Viktorka miatt csinaltak nem???

a T. Fidesz Vezerkar mit csinalt 2002 -ben, megsavazta a 100 lepesnek csufolt valojaban eladosodasi csomagot? tudom a fideSS droid sablon valaszt, ne ird be koszi...

es legutoljara... ha az IMF nem basz egy hatalmasat a piszkos tolvaj mancsara az Orbannak akkor visszaallamositotta volna a magannyugdijpenztarakat... nem kell a fideszmantra/kadari duma hogy milyen jo megint az allam csecsen nevelkedni, nem azert irtam, felolem te le is szophatod az egesz fideszes vezerkart nem izgat!!!
azert irtam hogy lasd, Viktor Vezered +4% -os hianyt akart elerni ezzel!!!

Rwindx 2010.09.27. 02:21:12

@pakesz:
Mivel az államadósságot alapvetően a GDP arányokhoz mérjük ezért azzal nem hazudnak ha azt mondják hogy csökkent. És nyilván nem véletlenül mérik GDP arányosan. Csak remélem hogy érted is. (Tiszta mi? fogalmad nem volt a számokról... :D )
Ezzel szemben a maszopos verziót akárhogy nézzük brutálisan nőtt. Abszolút értékben több mint duplájára, GDP arányosan pedig a csődállapotig, ha nincs az IMF akkor nekünk annyi.

Én vagyok a droid? Ne viccelődjél már :) Annyi önálló készséged nem volt hogy összeszedd a nyilvános, bárki által hozzáférhető adatokat.

Jaja, az én emlékezetem lyukas, bár gondolom azért nem tetted még ide az idézeteket amiből ez kiderül mert még keresed :) Majd visszanézek :)

Az autópálya leckét rosszul tanultad meg, mert a hivatalos maszop verzió 7km átadott autópályát mond. Ezért még pórul járhatsz ha lemeózzák a mai napodat :)

De egyébként tényleg kurva jó hogy azzal indoklod meg hogy gyakorlatilag csődbe mentünk hogy 500km autópályát építettünk. Meg kihagytad hogy van a 3.7-es metrónk, meg völgyhídunk, meg alagutunk a dombba, meg ugyanott viadukt! De fasza gyerekek vagyunk! Remélem büszke vagy rá! Megérte! Gondolom otthon is már az unokáidat is eladósítottad, de már 200cm átmérőnyi TV-t vásároltál. Azt ha csőd van, akkor majd azt eszitek. Zseniális! Leborulok a pallérozott elméd előtt. Én javaslom nevezzük ezt pakesz féle gazdasági modellnek, Keynes elmehet a p.csába!

A Mercedes beruházást amiatt a 42 milliárd Ft állami támogatás miatt "csinálták" ide, nem a maszop kormány zsenialitása miatt. Ha nem lett volna akkora a korrupció, az adóelvonás akkor ingyen is jöttek volna...

Majd kiderül ez-e a fidesz droid válasz: Jó nagy barom vagy ha a D209-es kormány faszságait a fideszre vernéd. Ezen akkor túl is léphetünk. Azért én néha elcsodálkozok a magad fajtán. Az orbán kormány szar volt mert nem csinált semmit (csak a nyomorult gazdaság erősödött). Aztán a maszop kormány amit produkált az "zseniális", de a pénzt rá a mocskos fidesz költötte el rá... hehehe

Megint a tudatlanságod játszik mert nem az IMF miatt nem lettek államosítva a magánnyugdíjpénztárak, hanem az EU miatt, az IMF-nek ehhez semmi köze. Egyébként nem tudom milyen állami csöcsökről beszélsz, amikor ott magánemberek pénze van. Tehát ha én odaadom az államnak a pénzemet, akkor én állami csöcsön lógok? Te biztosan jobban tudod :)

Most egy teljes homoorgiát vizionálsz múltkor a recskázást emlegetted többször is, tényleg szegényes lehet a nemi életed :) Azért legközelebb kímélj meg a vágyaidtól, tudod normális emberek hánynak tőled amikor ilyeneket képzelegsz...

A +4%-os hiány az mi? 10% körüli hiány? Vagy 4% sufficit? Ha gazdasági dolgokról szeretnél beszélni akkor próbálj meg kicsit konkrétabban beszélni... majd szólj ha ezeknek utánanéztél, küldj pm-et.

Egyébként szerintem a cipész maradjon a kaptafánál, a pufajkás meg a pufajkánál.

Rwindx 2010.09.27. 02:33:43

@pakesz:
Ja még egy gondolat. Hitelből nagy kaland bármit is építeni, főleg ha a hitelt nem annak kell visszafizetnie aki felvette. Ehhez nem kell ész baszki. Ezt még te is meg tudnád csinálni. Az ész és értelmes tervezés ahhoz kell hogy annyit vállalj amit elbírsz a hitelt vissza tudd fizetni, és ne menjél és ne vigyél másokat csődbe.

Kár hogy annyi eszed nincs hogy felfogd nem csak én fizetem ezt vissza, hanem te is meg a gyerekeink is. De azért csak örömködjél hülyegyerek.

pakesz (törölt) 2010.09.27. 02:55:56

@Rwindx: "Mivel az államadósságot alapvetően a GDP arányokhoz mérjük ezért azzal nem hazudnak ha azt mondják hogy csökkent. "

ha illyen mocskos kis geci gerinctelen fereg vagy minek is vitazzak veled?

de boszen hangoztatod maskor hogy a cocik megduplzatak az allamadossagot mi?

egyszer igy ertelmezem maskor meg mashogy eppen hogyan lehet minel jobban szeretett Orban Vezered seggeben a nyelved

es ezt hogyan ertelemzed?
www.magyarhirlap.hu/velemeny/kepmutato_egeszsegugy.html
VIZITDIJ BAZDMEG!!!

pakesz (törölt) 2010.09.27. 02:56:54

@Rwindx: "Kár hogy annyi eszed nincs hogy felfogd nem csak én fizetem ezt vissza, hanem te is meg a gyerekeink is. De azért csak örömködjél hülyegyerek."

igazad van az orbant kellett volna beleloni a Dunaba amikor elkezdte eladositani az orszagot 2002 -ben
LATOD EBBEN EGYETERTUNK!!!

becike4 2010.09.27. 08:49:54

@Iustizmord: Szeretnék gratulálni,tényleg szép eszme a liberalizmus ilyen finoman cizellál hívökkel.

Rwindx 2010.09.27. 11:51:22

@pakesz:
Teljesen bepörögtél látom, csak megvolt az a golyóid ellövése :D
Most csökkent GDP arányosan vagy sem? Soha nem látott mélységben volt a GDP arányos államadósság akkor vagy nem? A korábban említett Németország az abszolútértékben hozzánk képest 20szoros adósságával akkor csődben van vagy nem, brutális az adósságállománya vagy sem? Számít az ország gazdasága vagy nem? Vajon az EU amikor kötelez minket az államadósság csökkentésére, GDP arányosan határozza meg vagy abszolút értékben? Felfogod azt hogy az 50-60% a GDP arányos államadósság a kb normális felső határa? Azt is felfogod hogy már 80% felett vagyunk? És nem a gólya tett oda minket...

Azt felejted el seggfej a maszoppal kapcsolatban, pedig direkt leírtam náluk AKÁRHOGY NÉZZÜK BRUTÁLISAN, NEM TOLERÁLHATÓ MÓDON NŐTT AZ ADÓSSÁGÁLLOMÁNY. Egészen addig míg csődhelyzetbe kormányozták az országot. Érted ezt a pár egyszerű magyar mondatot vagy nem?
Egyébként abban igazad van hogy nem megduplázták, valójában kb meg két és félszerezték...

Még mindig nem látom hogy miben lennék feledékeny, illetve most már gerinctelen féreg is :)

Hát itt csak egy nyelv csapdos bőszen-e vidéken... :)

Miért kellene nekem itt a vizitdíjjal foglalkoznom, hogy jön ehhez? Miért kell folyton mellébeszélned? Itt a GDP kapcsán már érintettük Mádit, az autópályaépítéseket, most a vizitdíjat, stb Azt hiszed olyan nagy élvezet egy debillel gazdasági dolgokról társalogni, amikor a kérdését sem tudja szavakba önteni?

De lásd mennyire sajnállak elmondom a saját véleményem:
1. Ez itt egy újságíró írása. Miben számít ez kormányzati véleménynek? Mert nyilván arra szeretnél kilyukadni hogy a fidesz vizitdíjat tervez ugye?
2. Az én személyes véleményem a vizitdíjjal kapcsolatban mindig is az volt hogy be lehet vezetni 2 feltétellel: a.) párhuzamosan csökkenti az egészészségügyi hozzájárulás mértékét, mert az enélkül csak egy újabb adóemelés egy olyan országban ahol a Európában 2. legmagasabb az adóelvonás b.) a kedvezményzettek létszámát nagyon szűken kell meghatározni, mondjuk a 18. éven aluliakat. Sokakkal beszéltem annak idején olyanokkal akik nemmel szavaztak a vizitdíjra, ezekben a dolgokban egyetértettünk.

Jah, Orbán vette fel azt a 13 000 milliárd Ft 2002-2010 között, ami miatt most belelőnéd a Dunába. D209, kurcsány és a többi elvtársat nem akarod a Dunába lőni kis pufajkás?
Tehát Orbánt 2 350 milliárdért agyonlőnéd, míg a többinek 13 000 milliárdért kipucolod az ülepüket. Világos hogy a matek nem megy, de vajon hol a gerinc amit az előbb emlegettél?

Értem én hogy miért kell neked rájuk szavaznod, mert a síkhülyéket csak ők tudják érdemben képviselni. Meg persze az emberek legyilkolásában is komoly múltjuk van, neked meg ez tetszik, ahogy látom a folyamatos ismételgetésedből. Csak mivel te ezt gépfegyverrel tennéd fegyvertelenek ellen, ergo még gyáva féreg is vagy, ahogy az ÁVÓ-s és nyilaskeresztes cimbijeid.

pakesz (törölt) 2010.10.08. 00:14:14

@Rwindx: valaszolnek roviden:
vizitdij: 60 Mrd / ev (15 Mrd nettoben bejott)
ingatlanado: 50 - 150 Mrd / ev
gazartamogatas: 120 Mrd /ev
lakas kamattamogatas(Orban inditotta el): 150 Mrd /ev

masik oldalon az eladositas all

igen a cocik hibaja hogy itt tartunk 80% -nal, de volt nehany apro dolog ott utkozben ami talan ezt csokkentette volna
talan Orbanek hamarabb eszhez kaphattak volna, csak nekik a tulnyeres fontosabb volt mindennel...

Rwindx 2010.10.08. 13:10:54

@pakesz:
Miért nem vetettek ki 100% adót mindenre? Akkor még kisebb lett volna a hiány nem? Logikus. Ezt baszták el.... 100%szja, 100%egészségügyi járulélok, 100%ÁFA, 100%Társasági adó, stb... kellett volna.
Ennyit a vizitdíjról, és az ingatlanadóról (ami ráadásul nem volt egészen 50 milliárd)

Mindegy adjuk össze:
15*4év=60
50*4év=200
120*8=960
150*8=1200
---------------
2.420

tehát 2.420 milliárd Ft vs 13.000 milliárd Ft

Mondom, a mindenre kivetett 100% adó megoldotta volna. Országrombolásból jeles!
süti beállítások módosítása