Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Sumákol az LMP a kopogtatóvásárlásról

2010.08.29. 14:22 | ZöldMarci | 88 komment

Címkék: vásárlás feketemunka jelölt lehet más a politika lmp kopogtatócédula ajánlószelvény pénzért 150 forint

Tegnap írtunk arról a felvételről, amelyen hallható, hogy az LMP jelöltje ajánlószelvényt vásárol. Az LMP-s elismerte, hogy az ő beszélt az ő saját pártflottás telefonján, de azt mondta, hogy nem jelölt és csak tesztelni akarta, hogy van-e erre jelentkező. Egy szóval sem említette, hogy a felvétel manipulált, vagy megvágott lenne.

Ekkorra már megjelent az LMP első közleménye, amelyben elismerték, hogy a jelöltjük (!) hibázott, de hibaként konkrétan csak annyit rottak fel, hogy nem zárta ki a feketemunkát. Ebben a közleményben még nem volt szó a hangfelvétel manipulálásáról megvágásáról, csak arról, hogy az etikai bizottság elé fog kerülni a jelöltjük. Magáról a törvénytelen vásárlásról nem volt ebben szó, de mivel már szó sem volt arról, hogy a jelöltjük "tesztelt" volna ez a történet csendes elismerése volt, amire - nagyon helyesen - az etikai bizottság tesz pontot.

Ehhez képest tegnap estére az LMP előállt a harmadik verzióval. Ekkorra már kiderült, hogy a hanganyagot manipulatív módon megvágták. Ha eltekintünk az utólag megtalált szüzesség hitelességétől ez akkor sem hihető. A felvételnek van olyan egyértelműen egybefüggő része, amely nem hagy kétséget:

"ÁRUS: Van nálam 28 darab, ki is van töltve csak név nélkül. ...
LMP-jelölt: [nevetés] EZÉRT tudok adni darabjáért 150 forintot".

Azt még elképzelhetőnek tartanám, hogy a név nélkül kitöltetlen már meglévő szelvényekről szóló részekeket odavágják. De a jelölt mondatán nincs mit magyarázni. Nem a jövőben, az LMP nevére gyűjtendő cetlikről beszél. Nem arról beszél, hogy "azokért majd 150-et fizetek" vagy "150-et fogsz kapni darabjáért", hanem meglévő cetlikről beszél. Ezt erősíti az is, hogy az átvételt mennyire pontosan megbeszélték, holott a gyűjtés kezdése előtt ez még kevésbé indokolt.

Az egész magyarázkodás engem Meggyes Tamás füvezésére "bongból cigizésére" emlékeztet. Csak kevésbé vicces egy olyan párttól, amelyik pont az ilyen sumák trükközések ellen kívánna fellépni.

 

Utójáték:

A tegnapi posztot rátrackbackeltük a lehetmas.blog.hu utolsó bejegyzésére. S most mit látunk? Nemcsak a Piroslap trackback-jét szedték le, hanem az egész trackback-funkciót letörölték.

Nem ért annyit a mi trackbackünk, hogy emiatt megcsonkítsák a szólásszabadságot...

Végjáték:

Erre a cikkünkre a hivatalos facebook-LMP ember közölte, hogy blogunk "ollóztunk". Egyelőre várjuk, hogy mit ollóztunk. A máshol is publikált hangfelvétel a bűnünk vagy az LMP nyilatkozatok ellentmondásainak leírása? Egyelőre várjuk a választ. (Mégse akarjuk Szalai Annamáriát rájuk uszítani).

Az LMP válasza: kimoderálták a kérdésünket.

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr142256354

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sumákol az LMP a kopogtatóvásárlásról 2010.08.29. 14:28:16

"ÁRUS: Van nálam 28 darab, ki is van töltve csak név nélkül. ... LMP-jelölt: [nevetés] EZÉRT tudok adni darabjáért 150 forintot". Piroslap

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyisanyi 2010.08.29. 17:23:20

Persze megint a mocskos Jobbik/Gárda kelti a feszültséget, ezeket a szegény ártatlan LMPseket mindig csak bántják, pedig ők ártatlan szűzlányok, még a légynek se tudnának ártani.

Mocskos tolvaj, hazug banda ez is, mint a többi.

CRP_nulla 2010.08.29. 17:24:27

Vicc ez az egész párt!

nezavarjmasokat 2010.08.29. 17:33:13

Mit várnánk a zsidópárt (szdsz) utódjától?? Hazudnak, lopnak és csalnak, mint a kitalálójuk!!!!

drótostót 2010.08.29. 17:42:10

Édes ez a szoci-kuruc összeborulás :)
Igaz, mi a szart vártam?
Nagyjából ennyire hihető, hogy az MSZP majd "megvéd minket az ordas eszméktől".

További illusztráció:

mandiner.hu/cikk/20100827_gyurcsanyozik_es_zsidozik_az_lmp_ellenes_lap

steverubellreborn 2010.08.29. 17:44:38

Látom,hogy leszólt a pártközpont,hogy elvtársak napi /öt LMP lejárató cikkig meg sem álljatok.Amúgy én már úgy szeretném látni,hogy miből kampányol maszop, és a programját méginkább.Hamár a zöld színt olyan előszeretettel nyúlja le.

ZöldMarci 2010.08.29. 17:45:12

@nezavarjmasokat: *************Szolgálati közlemény*************
A nettó zsidózó és (ha netán lenne) magyarozó kommenteket innentől moderálni fogjuk.

steverubellreborn 2010.08.29. 17:45:56

@drótostót: "Édes ez a szoci-kuruc összeborulás :)"

Nem újdonság: a legvéresszájúbb nyilasokból lettek aztán a legelvhűbb komcsik.

Nymus 2010.08.29. 17:48:51

Torolnem el az egesz kopogtatocedulas cirkuszt a picsaba...

steverubellreborn 2010.08.29. 17:51:21

@Nymus:

Egyetértek. Mondjuk a Maszop a megvett nyugdíjas szervezetekkel simán gyújt cetlit.

Master Yoda 2010.08.29. 17:51:40

a jobbikos kommentelőket kéretik átfáradni a kuruc.info-hoz, ja ott nincs kommentlehetőség, akkor csak szimplán forduljatok fel és anyukátokban zsidózzatok légyszi :)

2010.08.29. 17:52:16

Szerintem nem lehet más a politika, a politika harc és meló, nem valami kedves babazsúr. Majd október után, amikor FITYISZ igazáb belelendül a diktatúrába... na akkor kiderül, hogy milyen is valójában a politika.

Master Yoda 2010.08.29. 17:52:53

a jobbikos kommentelőket kéretik átfáradni a kuruc.info-hoz, ja ott nincs kommentlehetőség, akkor csak szimplán forduljatok fel és anyukátokban zsidózzatok légyszi :)

steverubellreborn 2010.08.29. 17:53:34

"megvett nyugdíjas szervezetekkel simán gyújt cetlit. "

Olyanokra gondolok,hogy táncos(!)-zenés délután Gyurcsány Ferivel, lesz pogácsa, bambi, 3,60-as kenyér, kőbányai világos, bangó margit és internacionálé közös eléneklése.A sorrend változhat.Oda jutás ingyen BKV-al.

kivasallak (törölt) 2010.08.29. 17:58:43

@Master Yoda:
várjál már légyszíves. most akkor melyik oldal sajátja a kirekesztés? vedd úgy, hogy a partvonalról kiabálok be.

a konkrét esetről meg annyit, hogy csak bizonnyosságot nyert, hogy az szdsz utódlása igen hamar megoldódott. lehet rájuk szavazni!!

Giedi 2010.08.29. 18:01:38

Kérdés:
Lehet más a politika?
Válasz:
.....

drótostót 2010.08.29. 18:04:09

@steverubellreborn: szerintem ez csak zsákmányvédő magatartás a szocik részéről. egyszerre fér bele egy "antirasszista" kampányrendezvény (díszvendég: Gyurcsány Ferenc), meg az, hogy az LMP-t rutinszerűen lezsidózó kuruc.info legyen "hiteles forrás" ha egy rivális pártot basztat. kiváncsi vagyok mikor élnek majd a szélsőjobbon divatos Orsós Viktorozás eszközével is :)

semmitől sem riadnak vissza, ha a húsosfazék a tét... így lettek nyilasból komcsik, komcsiból szocdemnek hazudott liberálisok (liberalizmus=kapitalizmus+jobboldal-ellenesség), most meg zöldre festik magukat (hátha megtévesztenek egy-két LMP-szavazót) és közben simán élnek a Jobbik LMP ellenes fegyvereivel.

ugyanaz a korrupt elit, ami mindig megérzi az idők szavát és mindig az éppen sikeres ideológiát ölti magára. undorító banda.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.08.29. 18:24:06

Hány évesek vagytok ti, hogy még hisztek a mesékben?
Bármelyikében?

Frank'Leó 2010.08.29. 18:30:56

@drótostót:
Nem kell szeretned a kuruc gondolkodásmódját meg a politikai "értékeit". Én is utálom.
Annál kellemetlenebb, ha ennek az (usából működtetett) portálnak valamiben igaza van.

Mert kiderült, ebben a kínos kilóötvenes kopicédulás történetben igazuk volt. Mármint a tény-szerűségben.
A vélemények innen jöhetnek.

Az én véleményem szerint ez a szüzesség újabb elvesztése volt az LMP-nél. A bajt lehetett volna lokalizálni (bocs, helyi eset volt, ez tavasszal a Faith-ügyben sikerült). Most az LMP nem ezt teszi. Ahogy a f..kalap Egelynél sem. Magyarázkodik, sumákol, visszatámadgat, szóval süllyed bele a mocsárba.

Mintha az LMP-nek nem működne megfelelően az immunrendszere. (Ez már több mint vélemény, hipotézis. Reméljük a párt nem fogja igazolni a hipotézist, bár van még öt nehéz hét a választásokig.)

Behajtó70 2010.08.29. 18:39:58

Ugyan, tényleg van aki meglepődött?

na neeeee....csak vicceltek

sanyisanyi 2010.08.29. 18:44:46

@Master Yoda: Te aztán tényleg a liberális, egymást megértő és elfogadó politikát képviseled.
A te véleményed szent, akinek pedig más, az forduljon fel.
Gratulálok.

drótostót 2010.08.29. 18:47:38

@Frank'Leó: szerintem ez a siker utáni nagy felhígulás időszaka. Az összes karrierista az LMP-be és a Jobbikba tart. Ez törvényszerű, nem is az említett két párt hibája. Az MSZP-hez most az a karrierista megy, aki hülye (nincs is szükségük karrieristautánpótlásra, olyan lenne az, mint homokot hordani a sivatagba). A Fidesznél most fizetik ki zsíros állásokkal és poziciókkal a két ciklus óta éhes katonákat. Marad az LMP, meg a Jobbik. Az LMP immunrendszere még fel sem ismeri a vírust, pedig nagyjából most kellene elkezdenie dolgozni. A Jobbiknak meg sose volt olyan. Az állandó botrányok mutatják, hogy mennyire nem válogatnak: volt a fűszívó és melegfelvonuló szóvivő, a pornószínésznő, Zagyva György Gyula, a félrekúró gárdakapitány, a Kultiplex volt vezetője, meg a debreceni celeb, aki megdugta Kiszel Tündét.

Frank'Leó 2010.08.29. 18:54:53

@drótostót: "ugyanaz a korrupt elit"

Ha van benned készség a komolyabb gondolkodásra, akkor van egy fölvetésem:

Ez a általános korruptelitezés nekem nagyon populistának tűnik. A pártalapú, választási demokráciában épp az a lényeg, hogy az elit nem egységes, hanem különböznek célokban (ígéretekben...), módszerekben, hitelességben stb.

Az LMP tavasszal bejutott ebbe az elitbe (országos szinten), és most jó eséllyel számos településen is be fog jutni. Ha jól csinálja, akkor az esély az országnak. (Ha így, ahogy most, az egyaránt rossz.)

Ha tényleg szeretne más politikát, akkor tessék dolgozni, és úgy viselkedni.
A mindent egybemosó korruptelitezést pedig célszerű meghagyni a széljobbnak, ez náluk alapgondolat. S meghagyhatjuk Orbánéknak, mert sajnos ők sem programmal, hanem ilyesmi semmitmondással nyertek tavasszal.

Persze, ha valakinek tele a töke (egyébként joggal) és üres az agya, akkor a feszültség levezetésére jól jön ez a korruptelitezés.

Frank'Leó 2010.08.29. 19:00:41

@drótostót:
Igazad van, a siker után szokott jönni a nagy felhígulás.

Érdekes viszont, hogy még tavaly, az EP-választás után rögtön írtak egy posztot a lehetmás blogon, hogy ne próbáljanak más pártokból átevickélni az LMP hajójára. Az írás stílusa kicsit nagyképű volt, de az immunrendszer akkor jól (sőt előre!) működött.

A Jobbiknál ilyet nem is vár az ember. Jellemző, hogy "megdicsérte" Vona Zagyvát még a MSzigeten: lehet, hogy az volt a baj, hogy az ígéretedet (s..bekúrás) nem teljesítetted.

drótostót 2010.08.29. 19:01:55

@Frank'Leó: az Egely történet meg szerintem a politikai tapasztalatlanságról és a káderhiányról szól. Gondolj bele: egy csomó helyen több embert kell indítani, mint ahány tagja az LMP-nek ott helyben lehet. Ilyenkor kezdődik a lázas jelölt-keresés, megkeresik a jófej apukát a szülői munkaközösségből, a mindenki kedvence zöldségest, stb. aki egyébként rettenetesen demagóg, esetleg olyan szélhámos, mint Egely. A helyiek ismerik és szeretik, segít a néninek cipekedni a boltból, egyebek. Na ez az a hámsérülés, ahol bejut a karrieristavírus a szervezetbe. Hiába van a Schiffer meg a Karácsony, néhány tehetséges politikus, ha a pártnak nincsen beágazottsága. Egyre több lesz a karrierista meg a politikailag tapasztalatlan, naív hülye, aki hagyja, hogy az ilyenek bejussanak a pártba. Gondolom az Egely éppúgy megvette őket a dumájával, mint a híveit és a könyvei vásárlóit.

2010.08.29. 19:08:19

A fidesz a következő képpen gyűjti budapesten a kopogtatócédulákat. Nyíregyházáról is hív fiatalokat és következőket fizeti nekik. Tavasszal az országgyűlési választásokon óránként 1000 ft és kopogtatócédulákért 100 ft/db. Most már 500 ft-ot fizetnek óránként és csak napi 5 órát fizetnek ki, a cédulákért még mindig jár 100 ft. Feketén fizetnek és megmondják a gyűjtőknek, hogy mondják azt, hogy társadalmi munkában dolgoznak, ingyért. Meg tudom mondani a képviselő nevét és gyűjtők neveit.

drótostót 2010.08.29. 19:13:01

@Frank'Leó: az enyém egészen speciális korruptelitezés volt. Egészen konkrétan a szocikra gondoltam (és nem baszásra, mint a viccbeli kalapboltban). Szerintem ez egy embertípus. Az, aki nem azért megy politikusnak, mert ideái vannak, hanem mert ott nagy autót adnak, meg lehet vadászni. Nyilván minden pártban előfordul, de a mérték nem mindegy. Azért a többi pártban van egy ideológia, meg vannak a hozzá csapódó karrieristák, az MSZP meg eleve úgy született, hogy az állampárt funkcijai hirtelen egyszerre lettek demokraták, azaz kiválogatták maguk közül a karreristákat. Az meg más lapra tartozik, hogy vannak pártok, ahol még a karrieristánál is borzalmasabb az, aki komolyan gondolja az ideológiát (ilyen a Jobbik és ilyen volt az MSZMP).

drótostót 2010.08.29. 19:15:05

@roli101: akkor mondd. Addig csak pletykakeltő bérkommentelő vagy, amíg nincsenek konkrétumok!

Pszt! 2010.08.29. 19:16:10

Úgy látom félnek az LMP-től, azért megy lépten-nyomon a mocskolódás.
Ti komolyan gondoljátok, hogy 150 Ft-ért valaki odaadja az ajánlószelvényét? Mennyit ér ma 150 Ft?

drótostót 2010.08.29. 19:27:16

@Pszt!: engem az érdekelne, hogy került az a hangfelvétel a kurucinfóhoz. Vajon hány LMP-s aktivistát kerestek meg Jobbikos álcédulagyűjtők egy hasonló ajánlattal és hangfelvevővel a zsebben, mire találtak egy hülyét vagy karrieristát, amennyi minden pártban van? Félreértés ne essék, nem az LMP-t védem (hülye mindenütt van, az a kérdés, hogy kirúgják e, nem tették), csak a kurucinfót támadom. Az nem egy független, az újságírók etikai kódexét betartó hírportál. Bármelyik párttal megcsinálom ezt, ha adtok egy hangfelvevőt. Az első hozzászólásom is erről szólt: rohadt ciki egy szoci blogtól a kurucinfós Jobbikkampány mögé beállni!

drótostót 2010.08.29. 19:34:02

A fenti cikk eredetije: kuruc.info/r/52/64929/
Jó anyagból dolgoznak az ifjúszocik! :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.08.29. 19:49:20

Figyu, nem akarom az LMP-t mosdatni, de nem lehet, hogy a 150 Ft egyszerűen csak a kopogtatócédula-gyűjtó "munkadíja", honoráriuma volt? Gyanítom, hogy a legtöbb párt pénzért foglalkoztat fiatalokat (erre következtetek abból pl., hogy pár évvel ezelőtt 2 fiatal csöngetett be hozzám a Kisgazdapártnak kérve a C. Gyulákat, de minden lelkesedés néllkül, nem is erőlködtek sokat. Nem tűntek kisgazdának valahogy, inkább csak nyárimunkás egyetemistáknak...)

dr. Aullah 2010.08.29. 20:19:13

Mi ez a baromság, hogy napi 5 lejárató cikk LMPről? Kurucon kívül itt láttam csak, mindenki más lapít. Bezzeg ha Jobbik lenne, akkor még aTVben is bemondanák. Mellesleg ott a bizonyíték, ráadásul elismerték, most meg kavarnak... ennyi.

nyekk 2010.08.29. 20:30:17

LMP = (poszt) SZADESZ

drótostót 2010.08.29. 20:33:04

@Aullah: szerintem a Piroslap cikkeire gondolt a hozzászóló. Nézd csak meg a legújabb posztok listáját. Valószínűleg tényleg kiadták a pártközpontban, hogy üssétek az LMP-t ahol éritek (ettől nálam csak szimpatikusabbak lesznek, pedig elég béna társaság). Amúgy ott a lényeg: ezt tényleg csak a szocik és a Jobbik csinálják. Fura egy koalició :)

Kalmár 2010.08.29. 20:42:42

@Pszt!: Azt aki 700 db-ot lopott el egy postástól.
De nagyüzemi biznisz lett a cédulák lopása és nagytételbeni kereskedelme.
Szégyen.
Egyébként nem mindegy? Rajta van a felvételen, csalna.
Börtönbe vele.

kuki123 2010.08.29. 20:46:11

Már mikor alakult tudtuk hogy LMP=SZDSZ 2.0

Rókakígyó 2010.08.29. 20:47:19

Én meg sem kaptam a cetlit, nem mintha érdekelne. Ebben az egészben az a jó, h ilyet csak az lmp csinált és mindenki más szabályosan (nem mondom, h becsületesen) gyűjtögeti a szükségest. Szerencsére országunk virágzásnak indult, így a becsületes emberek kerültek kétharmados többségbe és vége az elmúlt 20 évnek.

Rókakígyó 2010.08.29. 20:51:33

@roli101: Ez aljas rágalom. A fidesz becsületesen gyűjt, mert nem akarja, h ez a mocskos 20 éve menő folyamat folytatódjon. Országunknak virágoznia kell.

szőketisza 2010.08.29. 21:05:55

Ki volt az az idióta, aki kitalálta, hogy Lehet Más a Politika? Ugyan, ez semiben sem más mint a kétfarkuak. Egyik kutya, másik eb.

szőketisza 2010.08.29. 21:12:55

A „mocskos 20 évből“ négy éven át a te szerettt FIDESZ-ed hülyítette a z
mbereket!!

Themisz 2010.08.29. 21:29:04

Netán hangtechnikusnak tetszik lenni, hogy kijelenti melyik az egybefüggő rész?
A bérezés ugyanis konkrétan úgy megy, hogy alkalmi munkásoknak 600 ft az óradíj, amit akkor kap meg az ember ha legalább 4 cetlit gyűjt óránként. Magyarán ebbe bele lehet magyarázni, hogy 150 ft/cetli. Állítólag más LMP-s jelölteket is felhívtak, nagyon hasonló céllal, 100-ból egy telefonbeszélgetést pedig lehet találni úgy, hogy vágás után megfeleljen egy jó kis összeesküvés-elméletnek.

És amúgy meg ki gondolja azt, hogy ma, amikor a Fidesz lerövidítette a kampányidőszakot és megnövelte a gyűjtendő cédulák számát, akkor komolyan csak 150 ft egy ajánlószelvény? Annak, aki 1000 postaládát tört fel a VIII. kerben ez csak 150.000 ft hasznot jelent, ami a kockázathoz képest elenyésző haszon, még egy betöréssel is jobban jár.

ddance 2010.08.29. 21:33:41

"Úgy látom félnek az LMP-től, azért megy lépten-nyomon a mocskolódás. "

Milyen mocskolódás? Tények vannak, kedves barátaim. A hangfelvétel egyértelmű (a fickó elismerte, hogy ő beszél rajta, ő adta fel a hirdetést, amire jelentkeztek stb), az LMP meg a sokadik verzióval jön elő és hazudozik, nevetséges.

Elhiszem, hogy nehéz összeszedni a kopogtatókat... De a csalást ez nem indokolja.

pakesz (törölt) 2010.08.29. 21:33:48

meg egy ket ilyen dolog es komolyan csak a Haromfarku marad
a masik a mandiner posztja volt az alsagos LMPs ciganybeszedrol

ddance 2010.08.29. 21:35:47

@mityu: "Figyu, nem akarom az LMP-t mosdatni, de nem lehet, hogy a 150 Ft egyszerűen csak a kopogtatócédula-gyűjtó "munkadíja", honoráriuma volt? "

Hallgasd már meg a hangfelvételt. Egyértelmű a szöveg, azt mondja, hogy a cédulák darabjáért ad 150 forintot... Ezért pedig bűncselekmény pénzt adni. Pláne, hogy más pártnak adták, csak a párt nevét sokszor utólag írják rá, mert a választópolgár lusta, nem tudja a jelölt nevét stb. EZ egyébként nagy hiba, senki ne adja oda kitöltetlenül!

ddance 2010.08.29. 21:41:09

@Themisz: Jaj, ne nézz már hülyének senkit.

"EZÉRT tudok adni darabjáért 150 forintot"

Darabjáért. Érted? Nem órabér :) Istenem, hogy nem sül le azoknak a pofájáról a bőr, akik ezt úgy magyarázzák, hogy jó, de ha 600 forintos az órabér és 1 óra alatt 4 cédulát gyűjt, akkor mondhatjuk úgy is, hogy 150 forintot ad darabjáért :DDD

Nem, nem mondhatjuk, ne nézzetek már madárnak baszkikáim! Az LMP csalt és csúnyán lebukott, nem manipulált a felvétel, ez egyértelmű. Nem lesz m,ás a politika. Legalábbis az LMP-vel nem!

Themisz 2010.08.29. 21:42:41

@ddance: És honnan tudod, hogy az EZÉRT előtt volt-e valami? Hangtechnikus vagy, hogy tudod hol a vágás?

Themisz 2010.08.29. 21:50:58

Ha ennyire tuti lenne ez a felvétel meg 100% igazi, akkor a Jobbik vagy bárki más miért nem egyenesen a rendőrséghez vagy az ügyészséghez továbbította? Csak nem azért, mert akkor kiderülne a hanganyag manipulációja? Hiszen ha igaz lenne, akkor nyilvánvalóan olyan szankciók sújthatnák az LMP-t amiből minden politikai erő profitálhatna....

dr. Aullah 2010.08.29. 21:53:16

@Themisz: Vicces, ahogy próbálod mosdatni őket. Mellesleg a feljelentést megtették, szóval...

sertésmájkrém 2010.08.29. 22:07:30

@ddance: Ugyan, mindenki így csinálja. Mondjuk az igaz, hogy az LMP a sokadik ilyen után végre nevet válthatna. :)

lehet más a handa-banda 2010.08.29. 22:08:55

Úgy látszik megvette az LMP a know-howot Dávidibolykától, hogyan kell kopogtatócédulával végigtűzdelni a cigány xxxxxx bocs roma hegedűjét

Így mulat a magyar libsi

spejbl 2010.08.29. 22:13:01

LMP-t nem igazán kedvelem. De ti csak ne beszéljetek. Nyomorékok! Milliárdos sikkasztók kompániája!

Anti Anyag (törölt) 2010.08.29. 22:32:36

Mi ez az "üssétek az LMP-t"?

Mert ezt mások nyilvánosságra hozzák?

A felvételen az LMP-s beszél és ezt később el is ismeri.

Úgy látszik nem csak az LMP = SZDSZ, de a szavazói is ugyanazok.

Átvitel honvéd 2010.08.29. 22:50:05

"EZÉRT tudok adni darabjáért 150 forintot"

...Csak azt nem tudom, hogy most alkudjak rá, vagy egyszerűen ellopjam...

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.29. 22:58:29

Nevetséges provokáció. A " vevő" húzza halogasztja a dolgot, számomra nem egyértelmű! Ráadásul a 150 nevetséges!

dr. Aullah 2010.08.29. 23:08:45

@Orbán már tényleg elég, húzz a p.csába!: Mi provokáció? Mi nem egyértelmű? Be is ismerte. Kezeljük már a tényeket tényekként.

Dr. M. · http://t7.hu/f2c 2010.08.29. 23:32:33

Lehet menni a picsába...

pakesz (törölt) 2010.08.29. 23:41:21

amugy venni nehany kopogtatocedulkat az buncselekmeny, viszont az hogy lecsokkentik az idot amig gyujteni lehet az nem...
mintha visszaterne a sotet kozepkor, ahol mas torvenyek vonatoztak a masik kasztbol erkezokre

bozsy 2010.08.29. 23:48:38

Egyszer mindenki elveszti a szüzességét. Még az LMP is.
Csak komolyan, akkor most kire kéne szavazni? Lehet adok egy esélyt ennek a MDF reloadednak. Az új arcok még szűznek mondhatóak:P

Surko 2010.08.30. 00:09:36

@Frank'Leó: " Igazad van, a siker után szokott jönni a nagy felhígulás. "

Ez igaz. Bár voltak néhányan, akik még a nagy siker előtt kiábrándultak már az LMP-ből...
Például én.

Nekem nem az a bajom, hogy 150 forintért vesznek koipicetliket. Tegyék.

Hanem sokkal inkább az, hogy nem látom a szakértelmet a pártban. Itt volt pl. az IMF tárgyalás megszakadása. Másnap a parlamentben az LMP-nek egyetlen szava sem volt az ügyhöz, holott ez akkor a legfontosabb eseménye és történése volt az országnak.

Lehet, hogy a sok naiv biológus, szociológus, meg jogvédő jogász mellé mégsem ártott volna leigazolni néhány hozzáértő közgazdászt is?

Ja, hogy azok nem hiszen a szocializmus nevű most éppen zöldbe bújtatott utópiában???

Az LMP-ben nem ez az ügy a baj. Hanem az, hogy baloldali, antikapitalista azaz nem liberális.

Surko 2010.08.30. 00:18:19

Ja, még egy. Akik fennhangon LMP = SZDSZ-eznek, azok vegyék már észre, hogy a szadiban és az LMP-ben csak a jogvédő, társadalmi igazságosságot hangoztató elvek közösek.

De amíg az SZDSZ piacgazdaságbarát liberális párt volt, addig az LMP egy antikapitalista neoszocialista zöldpárt. Ez nagy különbség.

Ha az SZDSZ utódja lenne - azaz elfogadná a piacgazdaságot és a piaci versenyt - még szavaznék is rájuk. De így nem tehetem.

A Bokros-féle MDF elbukásával nehéz helyzetben vagyok, ha pártot kell választanom...

Egy Rogán Antal-féle Fidesz kifejezetten ínyemre lenne. Kevesebb hungarogiccs és ideológiai konfrontáció, több pragmatizmus.

Vagy várhatok egy új jobbközép-liberális párt megalakulására.

pakesz (törölt) 2010.08.30. 00:33:19

@Surko: oooh shit
komoly?
piacellenesek?
oooo rosszra szavaztam tavasszal

amugy meg a fideszben a pokorni rogan duo ha megszerezte volna a hatalmat akkor ma sokkal jobb lenne Magyarorszagnak

pakesz (törölt) 2010.08.30. 00:46:57

@pakesz: habar nem gond, legalabb jot rohogok az orbanahibas blogon :))))

gitáros 2010.08.30. 02:13:50

@ddance:
Hány olyan hangfelvételt készítsek mondjuk rólad, amin épp a náciknak gyűjtött cetlikért kínálsz lóvét a nyugdíjasotthonban? :)

Nem védek senkit, csak felejtsük már el, hogy egy adott hangfelvétel "nyilvánvalóan" manipulálatlan...

steaksauce 2010.08.30. 02:35:39

Lol a sok LMP védő naív ember. Ismerek egy srácot, aki párttag és a következőt mondta a választások után, idézem: "Hát... igazad lett, nem lehet más a politika, nagyban megy a pozíció osztás, seggnyalás, csalás, stb... no mind1, ettől függetlenül még vagyunk páran, akik tényleg változtatni szeretnének.." ennyit a sz*ros LMPtekről...

gpetersz 2010.08.30. 08:25:21

Nem, nem lehet más az szdsz.

nem1rem1 2010.08.30. 08:27:01

@sanyisanyi: A talpig becsületes Jobbik "csak" nyereménysorsolást ígért az ajánlószelvényeket nekik adók között...

Persze, te sem írsz mást, csak azt, hogy szerinted láthatólag az LMP sem jobb a Jobbiknál. Mármint ebből a szempontból. És talán nem is tévedsz...

nem1rem1 2010.08.30. 08:34:14

Egyébként a magyar politikai életről, és ezen belül az LMP-ről is, röviden Mérő Lászlót idézném:

"Az első százmillió után már minden fillér számít."

Egy párt, legyen az Fidesz, MSZP, SZDSZ, MDF, FKgP, KdNP, MIÉP, Jobbik, vagy éppen Lehet Más a Politika: Amint bekerül a fősodorba, egzisztenciát kell biztosítania képviselőinek, kilenseinek, alkalmazottainak, menthetetlenül bedarálódik a korrupció és önzés világába.

Minél nehezebb feltételeket biztosít a fennmaradásra az államhatalom (egypártrendszer, vagy egypárti kvázi-demokrácia), például az ajánlószelvény-gyűjtés megszigorításával, a pártfinanszírozási rendszer anakronisztikus szinten hagyásával, stb., annál korruptabb lesz az összes párt: Amelyiknek meg kell küzdenie a fennmaradásért, az ezért, amelyik meg szabadon, garázdálkodhat a biztos kétharmadával, az meg pont azért.

Egyetlen kivétel a Kétfarkú Kutya Párt. Akik nem akarnak a poltikából megélni. Csak röhögni rajta.

Ez pedig egészséges. Mind a tagjainak, mind az egész politikai életnek...

hattyú 2010.08.30. 08:41:44

@nem1rem1: nem igaz...ez addig volt igaz amíg a KKP nem akart indulni egy politikai választáson hanem tényleg vicces dolgokkal mutatott rá a politika árnyoldalaira, szerintem azonban ez a varázsuk már elveszett, az új kampányszövegeik giccsesek, gagyik és minden eredetiségüket elveszítették, ráadásul az egészből kiérezni azt, hogy ha már máshol nyert párt ilyen fogással, akkor nekik is sikerülhet, úgyhogy amit írsz az nem igaz, az csak a látszat... én továbbra is úgy látom, hogy Magyarországon az egyetlen jó választás az, hogy nem választasz, mert nincs kire.

pioker1933 2010.08.30. 08:46:41

Nagy volt a szög, kicsi a zsák.

gazso.fodor.istvan 2010.08.30. 08:49:41

@ZöldMarci: Ezt nagyra értékelném, mert a tököm tele van már a sok primitív zsidózó idiótával.

gazso.fodor.istvan 2010.08.30. 08:55:01

@drótostót: A liberalizmus nem jobboldal-ellenességet jelent. Ugyanis a jobboldaliság is többféle értelemben használatos. Gazdasági téren jobboldalinak -konzervatívnak- lenni ugyanaz, mint gazdasági értelemben liberálisnak. Így lehet valaki liberális-konzervatív. Az már igaz, hogy nálunk a liberalizmus összefonódott a baloldallal, de ez egyáltalán nem szükségszerű.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.08.30. 09:13:16

Nagyon jól tették, hogy törölték a trackbacketeket: úriember csak oda trackbackel, ahova linkel is.

nem1rem1 2010.08.30. 09:13:24

@hattyú: Dilettánsok. Még humoristának is. Giccsesek? Pont annyira, mint a tükör, amibe belenézel.

A hangsúly egyébként nem a poénok minőségén van ebből a szempontból, hanem azon, hogy nem csnálnak (csinálunk) véresen komoly harcot a győzelemért.

Ezen a választáson két célja van a Kétfarkú Kutya Pártnak:

1. Minél több humort vinni a választási kampányba. (Ízlés kérdése, hogy mennyire sikerült...)

2. Lehessen szavazni a Kétfarkú Kutya Pártra. Vagyis: egyik pártra se. Ha nem választasz, azt a bedarált, korrumpálódott, önző, bornírt "profi" pártok magyarázhatják úgy, hogy érdektelen emberek nem mennek el, vagy az ellenfél szimpatizánsai elbizonytalanodtak, stb.

Ha érvénytelen szavazatot adsz le, besorolnak a hülyék/analfavéták közé. Továbbá egyik opciónak sincs szervezett, artikulált mozgalma, amihez lehetne csatlakozni úgy, hogy az elutasítás pozitívan erővel kifejeződhetne.

A Kétfarkú Kutya Párt üzenete a könnyed (jobb-rosszabb) élcelődés a poltika bornírtságán - mind a pártokon, mind azok elkötelezett, féligvak hívein. És a megvalósíthatatlan program, a betarthatatlan ígéretek garanciát jelentenek arra, hogy nem is akarnak bedarálódni.

Megértem a fanyalgásodat, de politikai szempontból tévedsz: Tényleg az MKKP az egyetlen értelmes választás.

Hidd el, majd' tíz éve rágom és keresem a megfelelő kifejezésmódot. És 2006. óta, az MKKP első politikai kampánya óta érzem úgy, hogy létezhet - idén pedig már létezik is.

Lehet más a politika? Igen, de csak akkor, ha a választók felismerik, és pozitív módon, tömegesen kifejezik, hogy a jelenlegi viszony- és intézményrendszeren belül nem lehet. Csak ezt megváltoztatva.

Erre az első lépés a Kétfarkú Kutya Párt. És akármilyen eredménnyel végeznek (végzünk), már győztek: Sok embert megnevettettek, már most többezer ember a kopogtatócédulájával fejezte ki véleményét arról, hogy minden pártot kiröhög, de az MKKP-t legalább tiszta szívből - néha felszabadultabban, néha kicsit savanyúbban, de minden esetben őszintén és felszabadultan.

Míg a többi párton a polgár csak kínjában röhöghet, vagy esetleg kárörvendhet.

nem1rem1 2010.08.30. 09:15:41

@nem1rem1: Az utolsó mondatomat egyébként nem is kell bizonyítanom. Mutatis mutandis: Olvassáok végig csak ennek a blogbejegyzésnek a kommentjeit...

Publius Decius Mus 2010.08.30. 09:29:09

Mekkora sóher már, hogy csak Ft ad egyért, az egy gombóc fagyi.

Pollack 2010.08.30. 09:33:27

ZöldMarci:
Szerinted nem pofátlanság egy olyan posztra rátrackbackelni ezt a fikázós posztot, aminek semmi köze ehhez e témához, amiről ide okádtál?
Vagy kérdezzem meg, hogy tudod-e mi az a trackback, s tutod-e mi a lényege?

A szólásszabadságért rettegni meg nehogy már a LoKli blog trackback letiltása miatt kelljen már! A médiaalkotmány esetleg elkerülte a figyelmetek? :D

Perillustris 2010.08.30. 10:03:45

@Frank'Leó: "a szüzesség újabb elvesztése"

Némi képzavart érzek.

TechMon 2010.08.30. 10:10:49

@nem1rem1:
Egyetértek !
Szerintem,ha nyerne a Kétfarkú, akkor valószínű megbíznának egy szakértői gárdát, akik szerintem a Bajnaiékhoz hasonlóan tennék a dolgukat.
Az eddig ismert lehetőségek közül a legjobb választás.

nem1rem1 2010.08.30. 10:27:40

@TechMon: "A street-art akcióiról ismert pártvezető (Kovács Gergely) már csak azért sem akar politikával foglalkozni, mert egyrészt sansztalannak érzi, hogy bármin is változtatni tudnának, másrészt fél, hogy a politikusi pálya megváltoztatná. "Valószínűleg ez a sok politikus, akiket ma nem szeretünk, szintén úgy kezdte, hogy jobbat akart, mint ami van" - magyarázza.

"Az lenne a legideálisabb, ha senki nem szavazna ránk, hisz az azt jelentené, hogy az emberek annyira elégedettek az igazi pártokkal, hogy tudnak valakit választani." Véleménye szerint ha sok ajánlószelvényt kapnak, az egy erős társadalmi ellenérzés kifejeződése a fennálló politikai pártokkal szemben."

magyarnarancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=22043

Nincs menekülés a politikai korrupcióból jelenleg, csak a politikából való meneküléssel együtt.

Én azért bízom: Sorozatos kis lépések, kuncogások, nyelvöltések és apró szégyenkezések hoznak igazi változást. Nem az üstökös-táncolós pártelnökök, nem a hirtelenfelindulásos szavazófülke-forradalmak, nem A REND erőszakos, diszkriminatív csábítása, és nem is a más politika lehetőségének naív ígérete a korrupt rendszerbe való beállással.

drótostót 2010.08.30. 11:06:21

És tényleg bunkóság olyat trackbackelni, ami nem az adott cikkre reakció. Annál csak egy nagyobb bunkóság van: utána sajtószabadságról rinyálni. Ha egy ifjúszoci kéretlenül megfogja a lányom mellét én meg pofánbaszom, akkor nem erkölcscsősz vagyok és nem is arról van szó, hogy nem tolerálom a mások politikai nézeteit. Egyszerűen bunkóságért ez jár.

hunor76 2010.08.30. 11:52:18

@drótostót: jah, ahogy az örökzöld vicc az "abszolút pofátlanság"-ról monjda: odaszarunk valakinek az ajtaja elé majd bekopogunk vécépapírért…

2010.08.30. 12:53:46

Marhaság, a 150 forintot a cédulagyűjtésért adnak, a kitöltetlen cédulák árfolyama sokkal magasabb.

Arról nem esik szó sehol, hogy a betelefonáló illető már bűncselekményt követett el, ha neki kitöltetlen cédulái vannak és pláne még fel is ajánlja. Ez egyértelműen csőbe húzás, provokáció, amit ez a derék baloldali piroslap meg gerincesen kiszolgál. Ha ilyen történt, az illető hibázott és meg fogja kapni a büntetését. Ettől még nem bűnös az LMP en bloc, bármennyire is szeretnék ezt így beállítani. Bűnt nem követett el az illető, úgy hogy fogalmam sincs, a derék jobbikos provokátorok minek alapján jelentik fel.

Mindez meg egyenes következménye az egész idióta rendszernek, a duplájára emelt követelményeknek és a felére csökkentett időnek. Bármikor megvezetek én is egy jobbikos hazaffyt Nyergesbürgödön cédulafelajánlással.

2010.08.30. 12:55:34

@TechMon: Aha. És ez miért nem szerepel a programjukban? Ehhez miért kell komplett hülyeséget hirdetni? Az LMP ugyanezt mondja, csak ő vállalja is.

drótostót 2010.08.30. 15:44:06

Az LMP ugyanerről:

"mert ezen a napon több párttársunk kapott törvénytelenségre bujtó telefont, így joggal merül fel a gyanú, hogy szándékos provokációról és azon telefonhívás manipulálásáról van szó, amelyben kompromittáló módon utólag összevágható mondatok hangoztak el"

www.nepszava.hu//articles/article.php?id=340769

2010.08.30. 16:06:01

Az LMP reagálása, illetve pontosabban a nemreagálása a vicces / szomorú ebben az ügyben. Valamiért úgy próbálják beállítani, mintha a felvétellel kapcsolatos egyetlen probléma a munkaszerződés hiánya lenne.

Egyébként egyetértek Surkoval: nem ez az ügy a gond az LMP-vel.

Az "Utójáték"-hoz: a magyar blogvilágban sajnos kevesen tudják, de a trackback nem arra való, hogy a hasonló tárgyú blogbejegyzésünket egy másik blogon reklámozzuk, hanem arra, hogy jelezzük, hogy saját blogbejegyzésünkben hivatkoztunk a trackbackelt blogbejegyzésre.
süti beállítások módosítása