Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Melyik jobbikosnak kellett legjobban a pénz? Szavazás!

2010.04.02. 20:14 | partizano | 118 komment

Címkék: botrány jobbik

Pörzse Sándor annyival indokolta, hogy a korábban "népirtónak" nevezett MSZP-nek kampányolt: apolitikus volt és "elvállalt ezt-azt". De nem Pörzse az egyetlen a Jobbikban, aki elvállalt "ezt azt", amikor kellett a pénz. Szavazzon, hogy melyiküknek kellhetett legjobban a pénz:

1. Pörzse, aki a népirtóknak kampányolt

Amikor Pörzse Sándortól a Képviselő Funky megkérdezte, hogy műsorvezetősködött-e valaha MSZP-s kampányrendezvényen, először határozottan így felelt: Én? Soha!

A Képviselőfunky azonban nem hagyta annyiban: "A szocialisták 1998-as terézvárosi kampányzáró rendezvényén készült fényképek említésére mégis megnyílt Pörzse emlékeinek mélységes kútja. Mint felidézte, akkoriban apolitikus volt, de egy rendezvényszervező irodán keresztül gázsiért elvállalt ezt-azt. Így lépett fel a Soproni Sörfesztiválon meg a Fidesz 1994-es kampányzáró buliján a BS-ben. És csakis így kerülhetett négy évvel később egy színpadra a Liszt Ferenc téren Bársony Andrással, Terézváros szocialista képviselőjelöltjével."

2. Müller Niki, aki a Gárda mellett is pornózott

http://kep.index.hu/1/0/138/1385/13854/1385401_61120101f85a365fc07d98217032d3e0_wm.jpg

Írtunk már a jövő csendőréről, aki gumibot helyett műpéniszt használ. Müller Niki, aki a melegfelvonulást támadó Magyar Gárda tagja, leszbipornókban is szerepelt. Nyitott gondolkodására vall, hogy a leszbipornók mellett néger és fehér férfiakkal is összefeküdt, munkássága tekintélyes, 150 filmből áll. Viszont a pornóellenes Jobbikot támogató ifjú művésznő nyilatkozatában ferdít: "Egy fiatal lány döntése volt, aki korban felnőtt volt, észben nem. Aztán rájöttem, hogy rossz utat választottam. Szerettem volna tiszta lappal újraindulni. A Magyar Gárda soraiba jelentkeztem, és elmondtam a múltamat."

Csakhogy a jelentkezésnél, nem a múltat, hanem a jelent mondta el, hiszen a 2009 nyári gárdatüntetésen rendőrök felé rugó művésznő még 2009 decemberében is pornózott.

 

3. Morvai Krisztina, aki a "D-209-es ügynök" kormányának írt egymillióért tanulmányt

Az SZDSZ 94-es és 98-as programjában közreműködő Morvai 2003-ban írt egy tanulmányt Lévai Katalin esélyegyenlőségügyi miniszternek. Minket meg lehetne győzni, hogy a tanulmány ért egymillió forintot, csak hát a "Húsz év"-ért mindenkit büntetni akaró Jobbikban ez kínos.

+1. A diszkvalifikált ingatlanmaffiozó

Szintén kellett a pénz S. Szilárdnak, a Jobbik (már csak volt) keszthelyi elnökének, aki romákkal közös ingatlanmaffiát vezetett. S. Szilárd azonban anyjával együtt nincs szabadlábon, ezért szavazásunkon nem játszik.

Kattintson a bezáráshoz!

S. Szilárd, keszthelyi Jobbik-elnök

Ön dönt:

 

 

 

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr671890494

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Jobbik az igazi „elempé” 2010.04.03. 10:12:34

A Jobbik politikai sikerének záloga: saját politikusai. A Jobbik ugyanis azért kap bizalmat szavazóitól, mert jobbnak és különbnek látják őket a többi politikusnál. (Fotó: Index) Az elmúlt hónapban a Jobbik számos politikusa kellemetlen helyzetbe ker...

Trackback: Pörzse a mai Jobbikosunk 2010.04.02. 23:56:47

Holdudvaronc. Ezt a jó kis szót olvastam egy blogon. És tényleg illik rá és még sokukra. Pörzse. Jól emlékeztem, h sokfelé láttam már az arcát, mindig amerre sokat fizettek vagy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lyia (törölt) 2010.04.03. 11:07:15

@vagyok59:

Nehéz a múltat előre látni, ezt már sok politikus megtapasztalta.

Viszont Sir Winston meg úgy gondolta, csak az ökör következetes.

bgp 2010.04.03. 11:10:21

Ezeket a Jobbikos arcokat már ismerjük, nincs újabb?
Egyetértek a Jobbik fanokkal, ezek már uncsik.

Alikam 2010.04.03. 11:13:18

@C4bBP: de azért nem kapja meg a piros bögrét. Száz piros bögre után asszem találkozhat az őrült császárral, Gyurcsánnyal:)

Sátán meg a Jocó 2010.04.03. 11:15:35

szeretem az ilyen erőltetett posztokat.

féltek.

helyes :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.03. 11:23:19

@Sátán meg a Jocó: Amúgy tényleg érdekes,mitől félnek?
Állandóan a kisnek mint miép,nácik, stb. panelokat lehet hallani.Akkor?Mire ez az egész?Az index pedig folyamatosan felület hagy ennek.Ez már nem maszopi szarakodás,ez már fideszi meglegyen a kétharmad,az index pedig semmi extrát nem nyújt,benyal a következő gazdinak.A nagy gonzók :D.

Joejszaka 2010.04.03. 11:27:48

Hagyjuk már ezt, nagyon gáz.

Utállom a jobbikot, de ez ízléstelen.

A Pörzse megérdemli, hogy ráhúzzák a vizes lepedőt, de a Nikike csesztetése szvsz gáz, aki nem vállalt aktív politikai szerepet. Az dobja rá az első követ, aki nem nézett még pornót.

lurk (törölt) 2010.04.03. 11:29:47

"nagyon félünk a jobbiktól, ha egy ilyen szinten aluli, igénytelen blog napi vendég az indexen, ugye?;) "

Sajatos logika. En amitol felni szoktam, azt messze elkerulom, nemhogy gunyt uznek belole...

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.04.03. 11:32:06

Vazze' , akár melyik mainstream híroldalt nyitom ki, mindenhol ez megy, így vagy úgy. Elegem van már!!! Valódi híreket, értelmes pósztokat akarok!
UFF!

Cukimanó 2010.04.03. 11:34:33

Morvai féléves vidéki munkáért kapta ezt a pénzt, nem egy tanulmányért.
"A patkányok támadják, a magyarok szeretik a Jobbikot."
Teljesen egyetértek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2010.04.03. 11:39:13

@(b)Right_side: Azért, hogy ha az emberek a Jobbikra szavaznak, akkor tudják, hogy kiket juttatnak a magyar Parlamentbe.

lurk (törölt) 2010.04.03. 11:40:37

"A patkányok támadják, a magyarok szeretik a Jobbikot."

Annyira megneznem egy kiserlet kereteben, hogy mi maradna Magyarorszagbol, ha egy evre itt hagynank a Jobbikos szavazokat (azt a 15 %ot), a tobbiek meg addig elmennenek valami mas orszagba, hogy ne zavarjak a MAGYARokat az orszag felviragoztatasaban. Kivancsi vagyok, hogy amikor egy ev mulva visszajonnenk vajon mit talalnank? Lehet, hogy mar semmit...

Peppone Botazzi 2010.04.03. 11:41:37

A holnapi jobbikos poszt miről fog szólni? Kitalálom, pornó, morvai-tanulmány, és pörzse. Már alig várjuk, olyan izgalmas. Valaki hozzáért nem tudna utánanézni hogy honnan irkálják ezeket a posztokat?

Peppone Botazzi 2010.04.03. 11:43:08

@lurk: Lehet. De ennyire ők is el tudják kúrni mint ezek 8 év alatt. Hagy ne szavazzak már olyanokra akik nem egyszer nem kétszer szétszivatták az országot. Legalább az esély legyen meg. Ha csak a cigánybűnözéssel kimondanak pár elhallgatott igazságot és ugyanilyen szarok lesznek más téren már akkor is megérte.

lurk (törölt) 2010.04.03. 11:47:33

Igen, csak amig az indexnel ez ugymond az imidzs resze, addig a Jobbiknal ugyanez a viselkedes a "kurvagáz" kategoriaba esik.

doktor.dikhed 2010.04.03. 11:49:05

"Azért, hogy ha az emberek a Jobbikra szavaznak, akkor tudják, hogy kiket juttatnak a magyar Parlamentbe. "

Akik a jobbikra szavaznak, azokat egyáltalán nem érdekli, hogy kiket juttatnak a Parlamentbe... Vagy csak vakok.

Komolyan, az egész egy rakás szerencsétlenség. A Jobbiknak sikerült összegyűjteni azokat a politikusokat, akik sehova sem kellenek, meg mellé pont annyi bűnözőt, amennyi a többi pártban is előfordul, hogy meglegyen az egyensúly. Ezeknek hatalmat adni? :D

Alikam 2010.04.03. 11:49:19

@lurk: Jobbiknál nem igazán füveznek meg "gombáznak"....:D, de ha ez ad imidzset, az a kurva gáz...

lurk (törölt) 2010.04.03. 11:51:34

"Jobbiknál nem igazán füveznek meg "gombáznak""

Erre en azert nem vennek merget.. :-)

Nem ez adja, ez csak resze.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:01:36

Sőt nem is szánalmasak, hanem idióták.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:03:51

A többi partrol miert nem csinaltok ilyen osszeallitast? Pedig lenne mirol... de hat egy kovet fujtok mind. Csak egy ellenseg letezik, sajnos meg nem jottetek ra, hogy sajat magatok ellensegei vagytok, nah mind1 majd idovel rajottok am.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:07:07

Csak az agyatlan sardobalas megy. Es mi sem termeszetesebb annal, hogy a jobbikot kell fikazni nap mint nap, de hat ilyen ez a fizetett jobbik lejarato hadmuvelet, nem is tudom miert irok ide, ha valakit azert fizetnek, hogy mocskolodjon akkor az mocskolodni fog.

hidrogén · http://hidrogen.blog.hu 2010.04.03. 12:10:06

@doktor.dikhed: "Komolyan, az egész egy rakás szerencsétlenség. A Jobbiknak sikerült összegyűjteni azokat a politikusokat, akik sehova sem kellenek, meg mellé pont annyi bűnözőt, amennyi a többi pártban is előfordul, hogy meglegyen az egyensúly. Ezeknek hatalmat adni? :D"

Bezzeg a jó fidesz meg mszp. Mind angyalok és a mennybe jutnak.

Te tényleg olyan faszfejnek hiszel mindenkit mint amilyen te vagy?(dickhead)

Szavazz az mszp-re további 4 év szo.....ért...mert megérdemled.

sportolj egy kicsit hogy legyen vér a fejedben a gondolkodáshoz és ne legyél rest használni az eszed (bármilyen nehezedre is esik)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.03. 12:13:21

@lurk: A volt 5% -os szdsz ámokfutás nyugodtan megnézheted ,az a véres valóság.

Samuzia 2010.04.03. 12:19:54

@hidrogén: Biztos az MDF parlamentbe jutásában Bokros Lajos, aki a Népszabadságnak nyilatkozva azt is kijelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a következő négy évben a parlamentben. Szerinte az MDF az egyetlen párt, amely a szabad piac híve. Legfőbb riválisukat, az LMP-t kommunista pártnak nevezte, amely retorikájában a Jobbikhoz áll közel.

Szélsőbaloldali, "inkább kommunista, mint szocialista" párt az LMP, jelentette ki a Népszabadságnak adott interjújában [1] Bokros Lajos. "Az LMP eleve elutasítja a piacgazdaságot, nagyon erős állami beavatkozást szeretne, retorikájában sok tekintetben a Jobbikra hasonlít" - mondta a pártja legfőbb riválisának számító LMP-ről az MDF miniszterelnök-jelöltje.

A Jobbik és az LMP Magyarország gyarmatosításáról beszélnek, és az önellátást tűzték ki célul, mondta Bokros, aki szerint amúgy is az MDF az egyetlen párt, amelyik a piacgazdaságra és a szabad versenyre építette programját. "A XX. század nem hoz példát arra, hogy bármely ország nem piaci gazdasággal, a szabad vállalkozás elnyomásával valaha fel tudott volna zárkózni. Ez a szegénység, a leszakadás receptje" - mondta."

Az LMP részével még egyet is értek.... Nesze nektek liberálisok...

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.04.03. 12:28:29

A fő probléma ott van, hogy teljesen mindegy ki, teljesen mindegy milyen pártban, de ha csinál valakit, akkor eltérő módon értékelik. Ha közülünk való, akkor bocsánatos bűn, és a körülmények áldozata, ha pedig egy másik alakulathoz tartozik, akkor előre megfontolt aljas szándékkal tette. Észre kellene venni, hogy mindenhol ugyanolyan emberek vannak.

attila1 (törölt) 2010.04.03. 12:31:33

háboroghatnak itt a jobbikosok, hogy kiderülnek az ügyeik, de azt fel kéne fogniuk, hogy azokat leszámítva, akik velük vannak mindenki utálja őket mint a szart. Ebben az egyben egységes az összes többi párt.

Oppenheimer 2010.04.03. 12:31:44

Morvai esetében mért baj, hogy igyekezett segíteni az erőszaknak kitett gyerekeken és nőkön?

S. Szilárd meg legalább nem az embereket húzta le hanem a bankokat.

Nevetséges, hogy mennyire próbálkoztok lejáratni a Jobbikot, pedig már tényleg a hülye is látja, hogy mire megy ki.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 12:34:25

Látom szerkesztőket keres a blog. Minek, erre az egy hétre?

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:35:31

@attila1: a tobbi part ugyei is kiderulnek/kiderultek, roluk miert nem latok minden nap ilyen kis osszeallitast a zsindexen?
talan mert egy kovet fujnak???
Azt veszem eszre, hogy valamiert nagyon felnek a Jobbiktol, feltik a picsajukat, felnek, hogy borton lesz a vege... de van is mitol felniuk...

Erik C 2010.04.03. 12:35:36

@hasznavehetetlen régensherceg: miért, az elképzelhetetlen h valaki magától rühelli a jobbikot?

nekem ezért a kommentért sem fizetett senki.

tudom, szavazzak a szocikra meg a fasztudja. tudom, nem vagyok magyar. tudom, zsidó vagyok. tudom, félek. tudom. le ne írd.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:36:21

Tudjatok van egy mondas: Az kiabal akinek a haza eg...

Erik C 2010.04.03. 12:36:41

@)(_, {[i]} )(_,: szerinted mindenki aki okádik a jobbiktól, az a börtöntől fél? ecsém.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:41:13

@Erik C: Konkretan nem a kommentelokre gondolok... hanem azokra akik az ilyen es ehhez hasonlo bloggereknek fizetnek azert, hogy mocskolodjanak... nah ok feltik a picsajukat nem a kommentelok...

attila1 (törölt) 2010.04.03. 12:44:01

@)(_, {[i]} )(_,: már a kényszeres zsindexezés is mutatja, miért hány a jobbiktól mindenki, akinek nem ment el teljesen az esze.

A többi párt ügyeivel is tele a média, csak oda kell figyelni.

Erik C 2010.04.03. 12:48:03

@)(_, {[i]} )(_,: én a jobbikot ingyen is nagyon szívesen mocskolnám. mivel blogja bárkinek lehet, véleménye meg mindenkinek van, így bizony az is lehet, hogy sok olyan bejegyzés lesz, ahol éppen a jobbikot fikázzák. ha nem lennél hívő, akkor belátnád, hogy ez nem is nehéz.

olvass el egyszer egy maszopot fikázó postot (tán abból még több is van, mert azt sem nehéz fikázni), oda senki nem írja be, hogy jajjajj fizetett náci blogolók, csúnyák vagytok, jajjajj!

ha valaki baromságot csinál, vállalja a következményeit. ha valaki azt mondja h ő még életében nem evett fagyit, és rögvest utána valaki mutat egy képet, amin kétpofára zabálja a csokifagyit, akkor őt bizony hazugságon kapták. ez nem hit kérdése.

nanenevettess 2010.04.03. 12:48:57

Az index le se tagadhatja zsidó-kommunista meggyőződését ennek a hányingerkeltő blognak a propagálásával. Semmilyen szakmai kifogást nem tud senki találni a Jobbik ellen ezért Jockey Ewing módszerével élve nekiálltak kutatni a Jobbikosok magánéleti múltjában és mindenféle egyéni baklövéseket próbálnak a pártra általánosítani. Szánalmas nyomorékok vagytok, a viselkedésetekkel pont az ellenkezőjét fogjátok elérni. A Jobbik tarolni fog egy hét múlva!!

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 12:49:29

@attila1: probalok odafigyelni, de valahogy tulsulyban vannak a jobbikot fikazo hirek, nem csak indexen, mindenhol... pedig a tobbi part sem egy angyal... sőt... mivel ok a hatalom kozeleben vannak ezert vissza is elnek a hatalmukkal, es itt nem egy porno filmrol vagy egy fizetett munkarol van szo, hanem a mi penzunket lopjak, nem mondhatom, hogy a jobbik nem fogja ezt tenni, mert nem tudhatom a jovot, ha ok is ezt fogjak tenni akkor csalodni fogok bennuk es rajtam kivul meg sokan csalodni fognak, tehat vege lesz a partnak...

öregmogyi 2010.04.03. 12:57:49

Már csak egy hét kedves INDEX! És mindenki szarni fog erre a szánalmas futtatott blogra. Idióták.

Annyira kontraproduktív az egész, hogy nem csodálkoznék ha egy jobbik-szimpatizáns szerkesztő érné el, hogy állandóan címlapon legyen. Közben röhögnek a hülye szerzőn, aki azt hiszi hogy ezzel le tudja járatni a Jobbikot.

Erik C 2010.04.03. 12:58:41

@nanenevettess: izé, már ne haragudj a jobbikon szakmai????:):) kifogást találni a legkönnyebb. de nektek nehéz azokat elmagyarázni és megértetni, mert nem választók vagytok, hanem hívők.

ha meg nem érzed hogy az mondjuk miért gáz ha azon párt második embere, amelyik mindenkit fel akar akasztani, meg megszüntetné a mentelmi jogot, kerékbilincselést követően a képviselői igazolványát lobogtatja, és csak azt látod h erről is a zsidók tehetnek, mert rosszat mertek írni a szent asszonyról, akkor téged még az sem ingatna meg a hitetben, ha a vona gábort találnád a feleséged ágyában.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:02:44

@Erik C: nem vagyok hivo... az osszes part programjanak elolvasasa utan dontottem ugy, ahogy a logikus gondolkodas megkoveteli... egyetlen partnak a programjaban latok realitast, az a Jobbik... de ezt a kovetkeztetest addig nem lehet levonni ameddig az ember el nem olvassa az osszes part "tervet"...

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.04.03. 13:02:52

inkább mennétek ki a természetbe és szeretkeznétek, jobbikos a maszopossal, fideszes az lmpsel stb.
tetszés szerint variálható a többivel is.
a elkészült képeket videókat pedig tegyétek közzé, hogy ne mindig a régi cuccon kelljen rágódni :D

Erik C 2010.04.03. 13:06:23

@)(_, {[i]} )(_,: jól van, akkor ne zavarjon már ennyire, ha valaki ír valamit a pártról, akire szavazni fogsz. még ha merő rosszindulatból is. mert ez egy rüves párt, nem az anyukád, se nem a hugod.

és most fontold meg halál megdöglesz tanácsát.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:08:44

@Erik C: elolvastad a partok programjat? bar biztos vagyok benne, hogy nem, mert akkor nem irnal baromsagokat...
egyebkent Morvai kifizette a birsagot, szal nem tudom, hogy mirol beszelsz....
Bajod van a mentelmi jog megszuntetesevel es a halalbuntetessel? Szoval szerinted nyugodtan lopjanak sikkasszanak a politikusok buntetlenul?
Sot, ha valaki kulonos kegyetlenseggel meggyilkol egy artatlan embert, akkor az szted normalis? hat nem az, halal arrra aki elvette vkinek az eletet, sot nem is csak siman halal, elotte megkinoznam azt aki onkenyesen embereleteket olt ki...

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:14:03

@Erik C: nem zavar, ha valaki ir valamit a partrol, de ez csak szimpla mocskolodas... mar megszokhattuk, hogy csak mocskolni tudjak a jobbikot, mert erdemben nem tudnak veluk vitatkozni....

Aradebil 2010.04.03. 13:17:14

gyerünk srácok nyomjátok a cikkeket,már nem sok van hátra!

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:17:15

Varjuk meg Orban valaszat Vona nyilt levelere, amiben Vona vitara invitalja a "sargak vezeret" :D

Kivlov 2010.04.03. 13:17:21

nem unjátok még az állandó jobbik csesztetést, nagyorrú férgek?
de ha besz*rtok is a jobbik a parlamentből integet majd nektekj a dohány utcába. retkek...

qmatch 2010.04.03. 13:18:05

Kedves elkötelezett Jobbik-szimpatizánsok.
Nem a Jobbik-tól kell félni, hanem attól a sok naív szimpatizánstól, akik önigazolást lelnek egy PÁRTBAN! És méghozzá miféle pártban?!
Nincs ebben semmi rendkívüli, az elkeseredés és az indulatok megjelennek a politikában is, különösen nagy(obb) hatalmi vákuum idején...
Szóval, kedves Jobbik-os szimpatizánsok: rengeteg a szemét a Jobbik-ban. Nem kellene kivárni azt a néhány évtizedet, ami más pártoknál az egészséges megtisztulásig tartott - amelyik meg későn kapott észbe, most megy a levesbe épp.
Éppen hogy NEKTEK kellene a leghangosabban kiabálni akkor, amikor alapvetően jobbító elhatározások mellé középszerűnek sem nevezhető figurák állnak oda "zászlótartónak".

doktor.dikhed 2010.04.03. 13:21:04

@)(_, {[i]} )(_,: Ki akar érdemben vitatkozni a Jobbikkal? Pont annyira nem érdemlik meg, hogy szóba álljon velük bárki is, mint a többi párt. Tele van más pártokból kicsapott zs kategóriás politikusokkal, meg bűnözőkkel - ahogy a többi párt is.
A gond az, hogy a Jobbik az üzenetében pont különbnek szeretné mutatni magát a többinél. Pofátlanság, képmutatás...

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:24:53

Ha visszautasitja Orban a vitat akkor szamomra teljesen nyilvanvalova valik, hogy nem tudnak/mernek a Jobbikkal erdemben vitazni, csak mocskolodni. Ossze lehet majd hasonlitani a ket part igereteit stb... Ha viszont visszautasitja Orban akkor nyilvanvalo, hogy hazugsagra epitkeznek, nem mernek nyivanossag ele allni csak pofazni...

Erik C 2010.04.03. 13:24:59

@)(_, {[i]} )(_,: jogász vagyok. ez önmagában kurvára nem jelent semmit, de annyit igen, hogy legyel valami elképzelésem a mentelmi jogról, meg a halálbüntetésről.

de ahogy így elnézlek, te kínában éreznéd jól magad, vagy tán é-koreában.

valóban nem olvastam el a pártok programjait. tudod miért? mert abban csomó faszság van.

nekem elég az, amikor azt mondja egy jobbikos csávó, hogy nem kell visszafizetni az imf-hitelt azt ennyi. jó, lehet az euró 983 forint lenne, de ki nem szarja le.

vagy: sóval kell behinteni a tv2-t, meg az rtlt. hát ja, így is kell. kína, é-korea. de akkor már az internetet is be kéne zárni, sok rajta a jobbik gyalázás.

multikat jó megadóztatni, menjenek a picccsába. sajnos én nem foglak tudni felvenni dolgozni, de majd hátha te engem meg a csajomat is.

a lényeg a parasztvakítás: idősebb vagyok, mint szlovákia pólóban igazi ősmagyar, de tényleg olyan rendes nem mű imperialista hanem mondom rendes szittya magyar gulyást főzni, azt ha kérdezik h mi kell bele, elkezdeni sorolni: paprika...

Pipas 2010.04.03. 13:36:19

Tudjátok engem valójában megnyugtatnak ezek a hírek. Ha csak ennyi sarat bírtak összeszedni a Jobbik/Gárda tagjaira (ja, Morvai egyik sem, de mindegy), akkor nagy gond nem lehet.

Szóval köszi az átvilágítást, megerősítettél az elhatározásomban, hogy a Jobbikra szavazok (tudom, rohattnáci vagyok, jóvanleszarom).

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 13:38:51

@qmatch: "Nem kellene kivárni azt a néhány évtizedet, ami más pártoknál az egészséges megtisztulásig tartott" :DDD Nézzél már körül!

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:44:17

@Erik C: En informatikus vagyok es egy multinal dolgozom, szoval van mitol felnem, ha esetleg a multik kivonulnak...
tv2 rtl: hat a musorok "szinvonala" mar ha van nekik ilyen az szemetbe valo... nem nezem szoval nem fognak hianyozni az agyatlan nephulyito delutani "show-k" stb... jozsi barat, monika, faszom a tortan stb... aki ezekert aggodik ezeket nezi annal vmi nincs rendben
nem parasztvakitasrol van szo, Akinek nincs multja annak jovoje sincs...
Az IMF eddig egy orszagnak sem hozta el a joletet, nekunk se fogja, egyszeruen megvasarolja a vizeinket foldjeinket... europaban nekunk van a legnagyobb vizkeszletunk, 2mrd ember folyamatos vizellatasat tudjuk biztositani, ha nem tudjuk fizetni a hitelt akkor az IMF lesz a vizkeszletunk... es ha ugy akarja akkor nem fogjuk tudni fizetni...
nah nekem lepnek kell.... bye

nanenevettess 2010.04.03. 13:44:59

Pont arról van szó hogy fikázással támadjátok a Jobbikot és nem a szakmaisággal. Több független szervezet is megállapította hogy a társadalmi és szociológiai kérdésekkel a Jobbik programja foglalkozik legrészletesebben és a Jobbiké a legjobb kisebbségügyi program. De miről szól ez a blog? Fika fika fika. Nem vagyok hívő, csak politikában csalódott, de most a Jobbikkal újrakezdő. És abszolút nem érdekel hogy milyen a magánéleti múltja egyes tagoknak, engem a szakmaiság érdekel személy szerint. Amikkel lejáratni próbáljátok egyes politikusaikat, mind olyan dolgok, amiket réges régen követtek el, még azelőtt hogy a Jobbiknak tagjai lettek volna. Ez nem ugyanaz amit Zuschlag, Hagyó, Hunvald, Gyurcsány vagy Bill Clinton csináltak, mert ők hivatalban lévő, felesküdött politikusként szégyenültek meg.

qmatch 2010.04.03. 13:45:23

Kedves droid!
...körülnéztem.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:47:25

@doktor.dikhed: nem az a kerdes, hogy ki akar, hanem, hogy ki tud erdemben vitatkozni a jobbikkal. Ha vki azt mondja, hogy nem akar erdemben vitatkozni a Jobbikkal akkor az nem tud nem nem akar...

dr. Aullah 2010.04.03. 13:48:16

Durva lesz ez az utolsó hét... meglátjátok.
Jövő héten bevetik az egész nehéztüzérséget: a melegölelőt (Eddig az volt a baj, hogy utálják őket... most meg az hogy szeretik őket?), a virslipumpásat, a pornós csajt, a kerékbilincses ügyet, Budaházy ügyet... jajajjj lesz itt minden :)

Az hiszem blog írónak kéne mennem. Jól lehet keresni vele mostanában.
Sajnos ezek a hírek vannak csak... mivel a programjukba nem tudnak belekötni... sőt, valami elemző azt mondta rá, hogy igen, ez fasza lett...

Összes párt be van tojva amiatt, hogy a jobbik üvölti, hogy: SZÁ-MON-KÉ-RÉS!

Mindennel én sem értek egyet, amit ők csinálnak...de...

...hogy mi alapján fogok szavazni?

MSZP: Köszönöm nem.
MDF-LMP: Köszönöm nem.

Marad 2. A Fideszre két ok miatt normális ember nem szavaz... nos van több is kettőnél, de engem csak ez a kettő bosszant.

1. Azt mondják lesz elszámoltatás. DE... előtte ők is aláírták, hogy az anyagokat tovább lehessen titkosítani... Na erre adjon nekem egy fityiszes normális választ, hogy vajon miért tették, miért jó ez nekünk? Ha kapok választ, akkor megígérem rájuk fogok szavazni.

2. Már most puhítják a népet... Ha nem lesz meg a 2/3ad akkor bizony készüljünk a fidesz-mszp koalícióra!

Na jó hosszú leszek, de most már kiírom magamból...

Az is megnevettet, hogy mindenki jön ezzel az "elv" meg "erkölcsi magasság" dologgal... hát igen, ezek durvábbak mint a milliárdok, amit az államtól, vagyis tőlünk nyúltak le.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 13:51:10

@qmatch: szted a tobbi part erkolcsileg megtisztult nehany evtized alatt? hat en nem latom ezt a megtisztulast, de ha a korruptta valas megtisztulast jelent akkor igazad van...

dr yetee 69 2010.04.03. 13:58:53

@)(_, {[i]} )(_,:
Melyik rész volt a mocskolódás,vagy is a hazugság?

qmatch 2010.04.03. 14:00:43

egészséges megitsztulás: megaszabadulni a párt ügyét személyükben - viselt dolgaikban, megnyílvánulásaikban - veszélyeztető nettó gyökerektől... vagy háziasítani őket, mert van erre is példa.
Valóban szükség lenne egy erkölcsi alapon politizáló erőre, akit a tiszta választói akarat emel hatalomra. Na de! Ha a választó MÁR elnéző a döntése során, akkor ugyan mi a megmeredt lófaszt várjunk el a megválasztott politikustól?!
A Jobbik-tól bátorságra vall, hogy olyan síkos pályán akar a törvényhozásba kerülni, ami a többség - éppen az emberi természet ismerete miatt - messze elkerül. Viszont ehhez nem elég csak a tisztaságról beszélni, annak is kell látszani!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 14:04:46

@qmatch: és mit látsz? Mesterházy, Bajnai, Demszky, Hagyó és a többiek a megtisztulás csúcsa? :D
Tudod politikusként pornósztárnak vagy buzinak lenni sokkal kevésbé káros, mint hazug tolvaj maffiózónak.

qmatch 2010.04.03. 14:12:17

Kedves droid, ha lejjebb scrollozol:
"...Nem kellene kivárni azt a néhány évtizedet, ami más pártoknál az egészséges megtisztulásig tartott - amelyik meg későn kapott észbe, most megy a levesbe épp." Az általad említett "urak" képezik a leveshúst...
Egyébként: ha szerinted nincs más "embertípus" a hazug maffiózón kívül csak az exhibicionalista középszer, és a biológia csődje, akkor tágítani kellene a világnézeteden.
De tételezzük fel, hogy nincs: akkor Te melyik vagy?... na ugye: fogadjunk, hogy egyik sem. Igazam van?
Ha igazam van, akkor Neked kellene politizálni, nem pedig "azoknak".

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 14:15:08

@yetee 69: a mocskolodas nem azt jelenti hogy hazugsag. A mocskolodas rossz fenyben valo feltuntetest jelent ami alapulhat igazsagon is hazugsagon is egyarant.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 14:18:25

@qmatch: Akkor melyik pártra gondoltál, amelyik megtisztult? A két embertípus nem kizárólagos, hanem perpillanat úgy látszik, ezeket lehet egymás szemére vetni. Ha választani kell, hogy az ígéretek mellé melyik típusból kapjunk egy rakattal (mint szükséges rossz velejáró), nem kérdés, melyiket választom.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.04.03. 14:24:11

@)(_, {[i]} )(_,: Szerintem nagy különbség van a között, hogy egy párt a hatalomban lett (mszp, fidesz) mocskos és a között, hogy már a hatalom előtt szutykos (jobbik). Az utóbbi meg sem tud tisztulni mert azt sem tudja milyen az, az előbbi legalább tudja, hisz az volt valamikor...

qmatch 2010.04.03. 14:24:13

Értsétek már neg:
a Fidesznek semmit sem kell tennie - nem is tesz mást -, mint vágni a centit a választásig. Miért? Mert hirtelen eltűntek előle/mellőle a tolakodók, és egyedül várja a sor elején a mennybemenetelt.

Ehhez képest: a Jobbik-nak most kell előre törnie, és ez akkor is így van, ha olyan embereket akar képviselni, akik már a '90-es évek óta várják az IGAZI változást. Na, mármost: ilyen garnitúrával csak a bigott Jobbik-FANokat lehet meggyőzni, ők meg - úgy látom - legalább annyira elnézőek a saját embereikkel szemben, mint átlag nyugdíjas a Horn Gyulával.

A közös nevező: az ELNÉZŐ MAGATARTÁS! Ez nyomta rá a bélyegét az eddigi összes szabad választásra...Ja, hogy egyébként nehéz lenne választani?!! Bizony! Nehéz is!!

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 14:27:22

En vagyok vak vagy tenyleg nincs cikk indexen Vona hivatalos levelerol amiben vitara invitalja Orbant? bar tuti hogy nem fogadja el a felkereset mert csak pofazni tud fosik a picsaja egy korrekt erveket utkozteto szakmai vitatatol... ennyi a fidesz, csak a szaja jar...

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 14:31:10

@szocdemman: igazad van nagy kulonbseg van! mint mondottad a jelenlegi partok a hatalmuk gyakorlasa kozben valtak azza amik, korrupt kozpenzeket ellopo bandava, de te szerinted ez megbocsajthato ellenben a jobbik tagjainak maganugyi dolgai nem...
hat gondolkozz egy kicsit...

Pipas 2010.04.03. 14:31:57

@qmatch: Elnéző?! Mármint, hogy elnézzük a Morvai Krisztinának, hogy megpróbálta levetetni a kerékbilincset a kocsijáról? Meghogy egy Jobbikos csávó berúgott egy buliba?

Te nem vagy normális, hogy jön ez azokhoz a tettekhez, amik a Fidesz-MSzP koalícióhoz kötődik. Legyen már egy kis arányérzéked, izzadj már ki egy kis józan észt magadból és próbáld már meg felfogni, hogy mi az ami a magyarokat kiakasztja! Nyilvn nem az, hogy valaki veszekszik a közteresekkel meg virslivel poénkodik részegen!

qmatch 2010.04.03. 14:33:30

na, mindegy...örülök, hogy van, aki nyugodtan hátradőlhet - nem az ágyon :) -, és megtalálta az "igazit".
üdv Néktek, jók legyetek, mivel nem vagyok egy függő kommentező, valszeg nem találkozunk - vagy éppenséggel nap mint nap...? Ki tudja.

qmatch 2010.04.03. 14:39:03

Így van Pipas... aki a (szent)Jobbik-ot kritizálja, az nem normális.
Én egy olyan MAGYAR vagyok, akit még a Jobbik is kiakaszt - ez a különbség köztünk, ami ebben a vitában, azt hiszem, elég meghatározó.
Egyébként nem annyira.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 14:41:01

@qmatch: Mielőtt itthagyod a társaságot, azért elárulhatnád, hogy melyek a megtisztult pártok (ugye többet említesz), akik nem mennek a levesbe.

Pipas 2010.04.03. 14:45:17

@qmatch: Ki beszél itt szent Jobbikról baszod? Én csak azt mondtam, hogy ne keverd a szezont a fazonnal, ne keverd a milliárdok elsikkasztását, a sok száz milliós adócsalást, az asküszegést, a pornófilmben való szerepléssel (ami ráadásul nem is ütközik törvénybe). A Józan észt kértem tőled számon nem vallálos áhitatot!

doktor.dikhed 2010.04.03. 14:50:06

@)(_, {[i]} )(_,: Pont az ilyen buta "érvelések" miatt röhögik körbe a Jobbikot.

Kedvencem a multiellenesség. Csak az a baj, hogy a Tesco a 20.000 alkalmazottja után adózik, míg a magyar kkv-k általában nem, feketén dolgoztatnak, és nem garantálható, hogy valaha is adózni akarnak majd. Nyilván kedvezőbb körülményeket kell teremteni a hazai kkv-knek, de a vak multiellenesség butaság. Persze ez csak egy példa a Jobbik hülyeségei közül.

Az meg szintén a habzó szájú Jobbik őrültek baromsága, hogy aki nem rájuk szavaz az szoci. Az MSZP-re nem szavazok.

A FIDESZ-re sem fogok, mert hülyének néz és üres szerződést tol elém. Azt mondja, hogy írjam alá, majd ő később kitölti. Nem köti az orromra, hogy mit akar tenni, ha hatalomra jut.

Bokrosban bízok, de az MDF belülről rohad szét.

Az LMP programja néhol pont olyan hülyeség, mint a Jobbiké, de legalább átláthatóak a párt pénzügyei, mert tény, hogy az MSZP, FIDESZ és a Jobbik titkolózik a kampánypénzeiről. Nem tudni honnan jön a pénz, és nem tudni, hogy mit fog kérni az, aki adta. Mert kérni fog valamit...

Pipas 2010.04.03. 14:54:50

@doktor.dikhed: Nincs multiellenség, az van, hogy a Jobbik azonos feltételeket akar a magyar kisvállalkozásoknak és a multinacionális nagyvállalatoknak. Ezt azért elég nehéz rossz színben feltüntetni nem?

doktor.dikhed 2010.04.03. 15:00:49

@Pipas: Olvasd el újra a programjukat és gondold át, hogy ez mivel járna. Vajon hány százezer munkahely szűnne meg?

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 15:03:03

@doktor.dikhed: majd meglatjuk mennyien rohogik korbe a jobbikot. Szted az normalis hogy az altalad emlitett tesco lassan nem forgalmaz magyar termekeket, sot tervezik hogy az alapveto elelmiszereken kivul, mert ugye azokat nehez lenne tavolrol naponta frissen behozni, nem lesz magyar termek a polcokon. Be kell csukni a Tescot ha igy gondolkodik. Gondolom erre jonne a valassz hogy akkor azt a 20 ezer ember utan befizetett adot honnan teremtenenk elo. Megmondom: magyar temekeket kell forgalmazni, ha nem lesz tesco akkor lesz mas helyette ahol magyar temekeket forgalmaznak ezaltal az elelmiszerre elkotott penz nem kulfoldre fog vandorolni hanem maradi itt az orszagban. Nehez ezt atlatni? szandekosan csinaljak, hogy ne legyen magyar termek, ha van akkor meregdraga... nem szeretnek, hogy a penz amit elelmiszerre koltunk az itt maradjon...

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 15:04:39

@doktor.dikhed: es hany szazezer uj munkahely szuletik? tudod te hogy a multik mennyi penzt kapnak egy ember felvetele utan? megsugom 10 millio folotti osszeget annyit amennyit tobb ev alatt keres az ott dolgozo...

doktor.dikhed 2010.04.03. 15:09:17

@)(_, {[i]} )(_,: Azért akad ott magyar termék. Meg ugye, nem mindenki teheti meg, hogy a dupla árú magyar terméket megvegye.

Emellett sajnos a magyar vállalkozások sportot űznek az adócsalásból, sőt manapság trendi azzal védekezni, hogy "csalok hát, hát az MSZP-nek én nem tejelek az államkasszába." Csak az ilyen a Jobbiknak sem fog, szóval csak szépen finoman a hazai vállalkozások körbeudvarlásával.

És nem a 20.000 ember után befizetett adó miatt aggódok, hanem amiatt, hogy nem lesz munkájuk.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 15:09:37

@doktor.dikhed: gondolod a megváltozott feltételek miatt pl a Tesco feladja a teljes magyar *piacot* és kivonul? Vagy felváltja a kézi munkaerőt robotokkal?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 15:11:06

Amúgy az a hozzállás sem tetszik (sztem nem igaz), hogy a magyar vállalkozó lop-csal-hazudik, mert ilyen és kész.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.04.03. 15:38:24

Nincsenek válaszok. Akkor még valami, szerintem: Azok a multik, amik piacnak tekintik az országot, egészen addig maradni fognak, amíg egy kicsit is plusszos a jelenlétük. Azok a multik, amik a képzetlen és olcsóvá tett munkaerő miatt vannak itt, lehet hogy továbbköltöznek. Nem bánom. Azok a multik, amik a képzett, de nyugathoz képest mégis olcsó munkaerő és az elfogadható infrastruktúra miatt vannak itt, maradni fognak, sőt fejleszteni. Főleg, ha a politikai akarat is világos és stabil. Bár Bajnai szerint már így is elég stabilak vagyunk...

Frank'Leó 2010.04.03. 15:56:46

@Pipas: Tied volt a legjobb Jobbikos szöveg:
"pornófilmben való szerepléssel ami ráadásul nem is ütközik törvénybe"
Ezt nem szeretem a mostani politikusokban, hogy ha tisztességtelen dolgot csinálnak, azonnal azzal mentegetőznek, hogy nem ütközik törvénybe.

Vagy Te nem is haragszol az elmúlt húsz év politikusaira?

Kedves jó Jobbikosok!
Egy rossz szavatok nem volt Pörzse jellemtelenségére.

Ennek két dolog lehet a magyarázata:
- Titelet nem zavar a jellemtelenség. vagy:
- Szerintetek a Jobbikos politikusoknak többet szabad.

Magam részéről: ezért féltek tőletek Magyarországot..

Frank'Leó 2010.04.03. 16:00:23

@droid_: OK, átkeresztelitek a Tecsót Turulra. Az majd kitiltja a külföldit, és megveszi a magyar termékeket ha drágább is. A magyar vásárló pedig majd megfizeti.

Miért akartok Ti rosszat a magyar embereknek?

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 16:29:48

@doktor.dikhed: meg akad nehany magyar termek de mondom hogy tervezik az osszes magyar termek leszedeset a polcokrol, azon meg el kene gondolkozni hogy miert kerul 2x annyiba a magyar termek, hat nem azert, mert ketszer annyiba kerul eloallitani. Ezekkel a magas arakkal akarjak eltuntetni a magyar termekeket, mindenfele plusz dijakat szabnak ki a termekekre csak mert magyar termekek.
A magyar kisvallalkozo azert csal adot mert megteheti buntetlenul, sokkal szigorubb feltetleket kell szabni, ha valakit adocsalason kapnak az ma nem jelent semmit, csak egy ejnye bejnyet. Szigoritani kell az ellenorzeseket es a bunteteseket, egybol nem fogjak elcsalni az adot, mas orszagban ez mukodik.

Pipas 2010.04.03. 16:57:14

@droid_: Meg fog szűnni a kereskedelem, ezentúl majd senki sem akar eladni nekünk semmit! Jön a világvége, nem lesz tesco gazdaságos semmi!

Pipas 2010.04.03. 16:59:58

@Frank'Leó: Pornó filmben való szereplés szerintem nem tisztességtelen. Erkölcstelennek lehet tekinteni, de nem látom be miért lenne tisztességtelen.

Kelemen Csaba 2010.04.03. 18:47:47

A szavazható személyek közé be kellet volna tenni "partizano-t" is. Valószínűleg te kaptad volna a legtöbb szavazatot, te kis bértollnok, 2009 szeptember nyolcadika óta... ugyebár több párt is bejelentette, hogy ilyen fajta kampányból is kiveszik a részüket, és várják bloggerek jelentkezését.
Állj ki az ideológiád mellett, úgy kampányolj te elvhű bértollnok. Győzz meg másokat, hogy az általad helyesnek vélt politikai irány az üdvözítő.
Félő, hogy akkor is olyan ferdítéseket írnál le, mint itt, (Morvai Krisztina ugyanis nem tagja a jobbiknak; a fiatal lány sem, hanem a Magyar Gárdának) aztán nem szavazna rátok senki.
Na és persze partizanio, aki oly korrektül bánt el Király Andrással, érdekes módon nem talált rá Rátkai Philip you tube-s videóira... a kuruc infon van egypár....

dr. Aullah 2010.04.03. 19:08:27

Jajj... ez a másik, majdnem elfelejtettem.

Amikor azzal jönnek, hogy a jelenlegi politikusok lopnak, viszont a jobbik még benn sincs, de már ilyen "botrányai" vannak.

Akkor melyik a jobb? A politikus aki már bizonyította "rátermettségét"? Vagy a politikus aki iszik, meg virslivel játszik?

Kelemen Csaba 2010.04.03. 19:12:17

Pipas; Droid_ urak!
A nagyáruházak árai legkevésbé a termékek árától függenek. A külföldi, támogatott (nyugat európai) és régiós árakkal szemben a hazai élelmiszerek jóval kevesebb (állítólag a nyugat negyedét kapják) támogatást kapnak. A külföldi áruk esetében az exportáló országok egyéb kedvezményeket is adnak.
A fentiek miatt "drágább" a magyar árú. De ha tisztán, támogatások nélkül nézzük akkor korántsem ez a helyzet.
EU-s csatlakozási tárgyalásokkor hazaszerető politikusaink nem sok feltételt csikartak ki, nem úgy a környező országok politikusai. És most ne is kérdezze senki, hogy kik vitték ezeket a tárgyalásokat...
Beszélnünk kell továbbá arról a gyakorlatról, hogy a multik a törvény szerinti max. 30 napos fizetési határidőket rettenetesen elhúzzák. Úgy tudom nem ritka a féléves fizetési határidő sem. Ezzel az a baj, hogy a hazai tőkehiányos termelők pénzét a multik forgatják és igazából az ő hasznuk pénzügyi tevékenységből van, nem a kereskedelmen. - ugyanis amit te ma megveszel, annak a terméknek az árát a termelő néhány hónappal később kapja meg.

)(_, {[i]} )(_, 2010.04.03. 22:02:52

Amugy a "cikk" kisse pontatlan, ugyanis a fent szereplo 4 szemelybol csak egy jobbikos a tobbi harom nem az. Mielott ilyen "cikket" irsz legalabb bizonyosodj meg rola, hogy pontosak az allitasaid...
süti beállítások módosítása