Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Gyurcsány éhségsztrájkja és az Index idiotizmusa

2012.09.13. 11:38 | Brendel Mátyás | 38 komment

Címkék: index gyurcsány regisztráció szily lászló dk

Ezúttal megvédem Gyurcsányt. Mert felületes "kritikusaimmal" ellentétben én nem ab ovo és nem zsigerből, és nem utálom Gyurcsányt, de nem is imádom. Ha jogos kritizálom, ha jogtalanul kritizálják, megvédem.

A napokban pedig Gyurcsányt olyanért kritizálták meg, ami nagyrészt jogtalan. Leginkább a zIndex.hu és csatlós bloggerfalkája irányából. A hangot Szily "nomen est omen" László adta meg, és a csahos horda ment utána. Szily "cikke" a zIndex klasszikus, jól bevált, semmiről nem szóló, nem informatív, "nem is tudom pontosan miért utálom, de utálom", zsigeri, utálkozós, cinikus, nihilista odapottyantásai közül való. Nettó cikizése olyan embereknek, akik ott és akkor ezt különösebben nem érdemelték ki.

Történt ugyebár, hogy Gyurcsány Ferenc éhségsztrájkba kezdett (a hir24 cikke normális cikk, íme, ilyen a normális beszámoló) az előzetes regisztráció miatt. Az ügy helyes, nemes, sőt, azt kell, hogy mondjam, hogy talán a legfontosabb aktuális ügy, mert ezen dőlhet el, hogy sikerül-e Orbánnak fehéroroszországi stílusban konszolidálnia hatalmát. Orbán lukasenkoi térnyerése a zIndexnek és ezen belül szillynek nyilván nem érdeke. Nem az a bajuk ezeknek Gyurcsánnyal, hogy most éppen rossz ügyért, rossz oldalon harcol. Koránt sem. Az ő bajuk az, hogy egy jó kis Gyurcsány-rugdosásért eladnák ők az édesanyjukat is. Mármint silly & co.

A Gyurcsány-rugdosásra pedig hát van igény. Ugye, ahogy a vicc szól, hogy "de igény, az lenne rá". Namost a zIndex szép gátlástalanul meglovagolja, sőt, gerjeszti ezt az igényt. Amiben, mint mondom, az a szánalmas, hogy közben tényleg nem az az érdekük, hogy a Viktatúra építgetését bagatellizálják. A zIndex bizonyára nem örül a Viktatúra mindent ellepő elnyomásának. De ahogy mondtam, akár a saját édesanyjukat is...

Szilly tehát kielégíti ezeket az alantas indulatokat. Jól körbenyalogatja, beletapicskol, dagonyázik bennük. Végül is ez is a prostitúció egy különleges formája. És Orbán vagy jól ráérzett, vagy szerencsés módon rátalált arra, hogy a magyar nemzetnek, vagy a zIndexen szocializálódott silly embereknek van igényük rugdosásra, sőt, nekik ez lépi át az ingerküszöböt, ők erre élveznek. Nyilván a Dívány magazinon szoktak rá erre a perverzióra. És látá Orbán, hogy ez jó. És silly meg hát szegény nem látá, hogy Orbán kis pitbullja, hogy beprogramozták, és szépen, parancsszó nélkül, automatikusan csahol arra, amire az agyát mosták. A szomorú, hogy az egyáltalán nem annyira jobb oldalon is működik ez a beprogramozás. Sikerült Gyurcsányból egy nagy bűnbakot csinálni, és bármikor elő lehet venni, sőt, a zIndex magától elő is veszi. Gyurcsány minden megmozdulására ész nélkül ez a reakció.

Silly cikkében, mint mondtam, nincs információ. Nem tudjuk meg belőle, hogy miért rossz az előzetes regisztráció. Nem ír erről. Nem ír arról, hogy elsősorban a Fidesznek kedvez a dolog, nem ír arról, hogy ez a demokrácia, az egyenlő szavazati jog elég súlyos csorbulása. Igazából szinte semmiről nem ír. Artikulált kritikát sem tud megfogalmazni, mert ahhoz szüksége lenne egy második neuronra is. Amit artikulálatlanul megfogalmaz, abból egy dolog lehetne elgondolkodtató, ha ez a fogalom nem állna eleve távol a silly and co. emberektől. Ez pedig az a kérdés, hogy Gyurcsány éhségsztrájkja mennyire van profin megszervezve, lehetne-e ezt jobban csinálni.

Egyrészt nyilván lehetne. Az éhségsztrájkra rá lehetne még szervezni dolgokat, lehetne kreatívabb ötletekkel még dobni rajta egy kicsit. A DK-ban valóban, szintén nem észkombájnok ülnek, van ott is silly intellektuális nívójáról elég ember. És ahogy tapasztaltam, nem is igazán igyekeznek azon, hogy esetleg értelmes, kreatív embereket megnyerjenek maguknak. A DK holdudvarában vannak olyan emberek, akik értelmesek, mint Bauer Tamás, de ő egy kicsit távol tartja magát az ilyen dolgoktól. El tudom képzelni, hogy miért, részben érthető. De azért a DK igazán jobban tenné, ha az értelmes, kreatív embereket próbálná megnyerni, és nem azokat a kreténeket, akikkel én találkoztam a DK bizonyos posztjain.

Ugyanakkor nézzük meg ezt a dolgot a másik oldalról! Most végül is mit vár Lacika? Ahogy a "cikkében" célozgat, azt várja, hogy valaki a fenekébe dugott furulyával (azért ez az anális példa sokat elárul Szilyről) adjon elő valami produkciót? Egészen biztos az, hogy ezt az éhségsztrájkot még fel kell dobni valami cirkusszal is? Sillynek és a zIndexen szocializált embereknek lehet. Nekik végül is az ingerküszöbüket az erőszak, a szex éri csak el, tehát nekik valóban nem ártana egy kis nem akarom specifikálni miféle perverzitás, arra tódulnának.

De egyébként normális embereknek elég nehéz volna megmondani, hogy mivel kellene még kiegészíteni Gyurcsányék akcióját. Az ügy fontos és nemes. Az akció módja klasszikus, és párszor bevált. Nem tudok róla, hogy Gandhi például a fenekével furulyázott volna még pluszban, hogy a silly & co. igényét is kielégítse.

Ahogy például éhségsztrájkoltak, éhségsztrájkolnak az MTV székház előtt Nagy Navarróék is, és az akciójuknak a hibája nem az éhségsztrájk volt, hanem az, hogy nem tudták a topon abbahagyni. Ugye ki hiszi azt el, hogy december óta nem ettek?:) Gyurcsányék ebben meggondoltak, előre bejelentették, hogy csak korlátos ideig sztrájkolnak. Nyilván helyesen becsülték fel, hogy meddig bírják, hogy nem fognak kicsikarni semmit, tehát jobb, ha előre bejelentik, hogy csak egy időre kívánnak az ügyre figyelmet vonni. Nem ébresztenek túlzott várakozásokat, és akkor a relatív sikernek nagyobb az esélye. Ez is helyes.

Ha megnézzük, akkor hasonlóan akciózós párt Magyarországon az LMP és a 4k!, és ha meggondoljuk, mindkét pártban pozitívum az, hogy akcióznak. Akcióztak. A negatívum, az más dolgokban nyilvánul meg. Egyik pártban sincs eléggé értelmes garnitúra, és elég értelmes politikai program.

Normális esetben egy ilyen fontos ügy, mint az előzetes regisztráció, egy ilyen akcióval, mint az éhségsztrájk, egy ilyen résztvevővel, mint a DK és egy ex-miniszterelnök, jelentős és pozitív visszhangot váltana ki. Lacika kifogásolja, hogy kevesen jelentek meg, nincs elég nagy visszhang. De ez nem Gyurcsányék kritikája. Ez bizony a zemberek kritikája, akiknek a fején most fát lehetne vágni, akkor sem mozdulnak. Ez a magyar nép, ez sajnos megérdemli Orbánt, nem jobb nála. Nagyon kevés a kivétellel lusták, közönyösek, buták, beletörődöm alkatok.

Silly azt is kifogásolja, hogy Gyurcsányék miért értelmetlenül akcióznak, miért nem csinálnak valami hatékonyabb dolgot. Hát könyörgöm, silly melyik országban él?! A magyar nép agyhalott ötvenkevés százaléka kétharmadot adott ennek a diktátornak, hát látjuk, hogy sem a Palramentben, sem népszavazáson, sem az Alkotmánybíróságon, se máshol nem lehet elérni semmit. Mi a fenét akar Lacika?! Van-e bármi jobb ötlete?! Nincs. Akkor meg miért nem csukja le azt a hülye laptopját?!

A másik, hogy az, hogy az éhségsztrájknak milyen visszhangja van, pont a silly & co. múlik. Igen, sajnos az ország oda jutott, hogy ilyen tátott szájú, méla gyerekeken múlik az ország sorsa, mert valamiért bizonyos szerkesztőségekben, tévékben, más posztokon ilyen emberek ülnek. Aztán csodálkozunk, hogy milyen állapotok vannak az országban.

Tehát silly & co. felelőssége az, hogy az egész kérdést lejáratja, és ezzel Orbán malmára hajtja a vizet, vagy valami értelmes és pozitív dolgot ír róla. OK, az sem baj, ha mondjuk megemlíti, hogy esetleg még lehetne valami kreatív dolgot csinálni, amennyiben mond valami tényleg értelmeset, és amennyiben emellett nem hagy kétséget afelől, hogy maga az előzetes regisztráció ügye nagyon is komoly, Gyurcsányék helyes ügy mellett állnak ki. Ezt így elfelejti leírni ez a felelőtlen pojáca, mert őt csak a rugdosás érdekli.

Az igazán szánalmas silly & co. cinikus "cikkeiben" az, hogy ha belegondolunk, kicsit megkapargatnánk az ő életüket, ellátogatnánk az ő lakásukra, vagy csak megnéznénk a munkahelyi asztalukat, már, ha van ilyen - lehet, hogy szereposztó díványról írogatnak - bizonyára háromszor annyi cikiznivalót találnánk a környezetükben Gyurcsányhoz, de még Niedermüllerhez képest is. Tehát, amikor szánalmas kis véglények kezdenek el cikizni olyanokat, akik lehet, hogy nem tökéletesek, de azért messze többet tudnak náluk.

És persze amilyen állapotok ma Magyarországon vannak, azt is tudom, hogy a zIndex  felé elvágtam ezzel a cikkel magam. Nem vagyok hülye. Tulajdonképpen már korábban kegyvesztett lettem, és úgy gondolom, nem fekszek le nekik egy főoldalas kiemelésért. Tenni kell az ellen, hogy relatív kretének ennyire nagy befolyást szerezzenek az országban, és, hogy bloggerek lefekdüdjenek a zIndexnek azért, hogy kikerüljenek a főoldalra!

· 2 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr864774563

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kövér László nekrológja 2012.09.14. 09:17:22

Kövér László él és virul, viszont  ha ma meghalna, akár ilyen is lehetne a nekrológja. Nem a  Párt Ökle távozott az Örök Vadászmezőkre, hanem a Vezér vesztette el a zabláját Dr. Kövér László (†52), az a bizonyos "Köteles Kövér", a kérle...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.09.13. 13:54:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helyhej 2012.09.13. 12:39:48

Én az előzetes regisztráció mellett vagyok. Pontosan ki lehetne szűrni az utolsó pillanatban felelőtlenül, indulatból szavazókat. Azt, hogy kire szavazok, azt meg bármikor eldönthetem.

Doberdo 2012.09.13. 13:21:50

@helyhej: Lehet bárki az előzetes regisztráció mellett. A jelenlegi hírek szerint az előzetes regisztráció 2013. szeptemberében megkezdődik, és tart a választási
forduló előtti 2 hét időtartamig. Persze nem biztos, hogy a részletszabályok nem kizárólag a Fidesz érdekeit szolgálják-e majd. Tegyük fel valakit ismer az önkormányzat, vagy a regisztrációs felelős és külön megnehezíti majd az illető
személy regisztrációját stb. Valamint hogyan regisztrálhatnak majd az írástudatlanok,
vakok stb.....Ezek mind olyan dolgok, amelyekről előre nincs tudomásunk, azonban
bárkinek a dolgát megnehezíthetik majd.....

2012.09.13. 14:11:51

egyetértek az írással
szinte az egész bloggertársadalom kéjjel vetette magát gyurcsányra,
ez egyfajta tömegpszichozis lehet, mint amikor megköveznek valakit, még az
is dob követ aki amúgy egyedül nem tenne ilyet

Mitzimackó 2012.09.13. 14:34:08

@helyhej: te igen hüe, ha regisztrálok, már nem lehetek "az utolsó pillanatban felelőtlenül, indulatból szavazó"?

DartagnanX 2012.09.13. 14:39:41

"Nyilván helyesen becsülték fel, hogy meddig bírják, hogy nem fognak kicsikarni semmit, tehát jobb, ha előre bejelentik, hogy csak egy időre kívánnak az ügyre figyelmet vonni. Nem ébresztenek túlzott várakozásokat, és akkor a relatív sikernek nagyobb az esélye. Ez is helyes."

Szerintem nem helyes. Az egy hetes lébőjtkúrát nem lehet éhségsztrájknak nevezni. A sima "neera-kúra" 10 napig tart, emberek munka mellett csinálják, tisztítókúraként.

Az éhségsztrájk komoly dolog, ha tényleg az. Ez szerintem nem az.

Bryan élete 2012.09.13. 15:13:08

@helyhej: felelőtlenül és indulatból szavazott az mind, aki a nyakunkra ültette a csútit. Pedig még nem is voltak regisztrálva!

helyhej 2012.09.13. 15:15:00

Kedves Mitzimackó!
Nem. Indulatból max. regisztrálhatz, de utána pár hetet gondolkozhatsz.
Indulatból esetleg még változtathatod a döntésed. Egyebként Orbán meg fog bukni, akármilyen választási rendszer lesz, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy ami 2010 előtt volt, ne jöhessen vissza. A probléma az, hogy nincs egyetlen hiteles választható párt. Egyébként én, mint mozgássérrült, magam is kiváncsian várom, hogy oldják meg a regisztrációt, mert ha bármi nehézségembe kerül (el kelll menni hivatalba), nem regisztrálok, és veszít a fidesz 1 szavazatot.

helyhej 2012.09.13. 15:21:31

Kedves Spániel!

Igen, elég gyakran, főleg 2002-ben, és 2006-ban. Most nem így állnánk, de hát pl. a kötelezés stb. hatott. Bár az ilyen abszolút hazug kampányokat még regisztrációval sem lehet elkerülni.

Bryan élete 2012.09.13. 15:33:29

Teljesen egyetértek a cikkel.
Hasonló volt sajnos Varánusz véleménye is tegnapelőtt, de a hsz-ek nagyon korrektül kiálltak GYF mellett úgy általában is, nem csak a mostani megmozdulása miatt.
A végső konkluzióm talán az, hogy egy jól felépíthető balekot talált magának az mszp a fleto személyében, aki túlnött rajtuk, ezért aztán jól rá is húzták a szaroslepedőt, amikor már nem úgy muzsikált, ahogy fütyültek neki, odadobták a fidesz elé, további szardobálásért.
Ezután persze mindenki öklendezve befogta az orrát és elsomfordált mellőlle, mert büdös.
Másrészt, ha nem döngölnék bele újra és újra a baloldalon is, akkor esetleg kinőné magát a DK és azt egyik jelenlegi alakulat sem kívánja, mert hova vezetne ez? kérdezné Mabel a csengetettmilordból.
Remélem a zemberek csipája rövidesen kinyílik és felfogják, egymás gyülöletével nincs tartós összefogás.

laci0011 2012.09.13. 15:58:23

Nézzük a pénz oldaláról,miért és kinek jó ez az előzetes regisztráció?Azoknak akiket a többiek rovására preferál az 1 kulcsos igazságos adó.Nagyjából a munkavállalók 1/8-ada járt jól,nem kicsit.A többiek a szopórolleren tűnődnek most 1 darabig mi a répa történt?Logikus aki jól járt szeretné ha így is maradna,legjobban ez akkor marad így ha aki a rolleren ül éppen,nem megy el szavazni sem,nehogymá még visszacsinálja a sok idióta!

babakék 2012.09.13. 16:05:03

Kedves Posztíró! Száz százalékig egyetértek veled. A valóban FÜGGETLEN gondolkodók így szemlélik a világot. A n"nagy zabálás "elnevezésű népi kezdeményezés pedig gusztustalan és idióta.

Kacatka 2012.09.13. 16:07:29

Tökéletes írás. Egyetértek minden sorával.

/manens 2012.09.13. 16:34:39

@h.kovacs: Én is. Nem a szivem csücske, de legalább tesz VALAMIT. Most erre van lehetősége. Ha a kupec fele olyan demokrata lenne, mint ő, nem lenne erre sem szükség. A csahosok meg csaholjanak.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.13. 16:39:40

Gyurcsányék éhségsztrákja nevetséges.

Egyhetes éhségsztrájk nem létezik. Önmagában vicces. Ennél már csak a staféta éhségsztrájk nevetségesebb. Az egyhetes éhségsztrájk az vagy böjt vagy fogyókúra.

Emellett: ez erős demagógia. Először volt a miskolci lakáslátogatás, most meg az áléhségsztrájk.

Mire jó ez? Kinek jó ez?

jewel79bp 2012.09.13. 16:43:53

Maximálisan egyetértek az írással.

Bryan élete 2012.09.13. 16:59:27

@Gondolkodni Próbáló Birca: mindez arra jó, hogy a sok sárdobálás után megmutassák magukról, hogy europai emberek. Mégis, szerinted mit kellene tenniük, hogy felhívják magukra a figyelmet. Jó, éhségsztrájk, avasi albérlet nem tetszik neked, de akkor mi tetszene.
Demagógia? Hát persze,hogy az. De gyakorlatilag már minden az, mert ha ezt kajálják a zemberek, akkor ezt kell nekik adni.
KInek jó ez? Hát a DK-nak, van párezer szimpije, most lesz ezerrel több.
Még mindíg békésebb és szelídebb dolog, mint rombolni utcakövekkel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.13. 17:13:59

@Spániel:

Demagógiában versenyezni a Fidesszel nagyon rossz választás, mert a Fidesz ebben úgyis jobb. Okos ember nem versenyez olyasmiben, amiben az ellenfél jobb.

czjanos 2012.09.13. 17:33:08

Azt persze átszellemült arccal nézte Szily, hogy Áder hogy tűzi fel a kukacát a horogra! Az azért túlzás Brendeltől, hogy ezt a Szilyt újságírónak nézi.

Bryan élete 2012.09.13. 17:36:21

@Gondolkodni Próbáló Birca: ez még csak a törött szárny próbálgatása. Hol van itt még szó versenyról? Azt nem gyurcsánynak kell majd megvívnia. Most részéről a feltápászkodás ideje jött el.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 17:36:32

@Gondolkodni Próbáló Birca: A miskolci kiszállás valóban színészkedés volt, és nem is volt tematikája. De ennek van.

Azt ne várd el, hogy Gyurcsány belemenjen abba, hogy "visszavonják a regisztrációt, vagy éhen halok", mert a Fidesz ennek nagyon örülne.

Nyilván nem vállalhat többet, mint egy hetet. Elég is ennyi. Közembernek egyébként is az egy hét is iszonyatos bravúr.

Te vagy aszkéta fanatikus vagy, és azt akarod fényezni, hogy te többet is tudsz éhezni. Szíved joga, gratulálok! Vagy nem érted, hogy a sztrájk nem akar áttörést elérni, Gyurcsányék erről eleve lemondtak, csak figyelemfelkeltés. Annak az egy hát meg pont jó. Ha ezt nem érted, akkor nem érted az akció célját.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 17:44:11

@Spániel: az nem demagógia, hogy az előzetes regisztráció nem helyes dolog.

ha pedig igazuk van, és szereznek pár csatlakozót, akkor abban mi a baj?! tökéletesen természetes, hogy pártok, bizonyos ügyekben akciózva, az azokban az ügyekben egyetértők támogatását megnyerjék. az volna a baj, ha ez nem így volna, mert akkor végül is hogyan képzeled el, hogy pártokhoz emberek csatlakozzanak:?!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.13. 17:52:35

@Brendel Mátyás:

Szerintem ez rossz figyelemfelkeltés, komolytalanságot sugároz.

Bryan élete 2012.09.13. 18:05:10

@Brendel Mátyás: szerintem sem, csak birkucinak szerettem volna egy jó percet szerezni ezen az oldalon. Legyen már végre igaza valamiben és ez volt a legkisebb rossz.
Nekem is az a véleményem - varánusznál bővebben leírtam már hogy utálom, ha megmondják újra és újra,hogy utáljam gyurcsányt, ahányszor felüti a fejét. Ebbe a kórusba nem vagyok hajlandó beállni, mert ennyi megaláztatást, mocskot érdemtelenül emberre még nem szórtak és mégis meg tudott maradni kultúrembernek.
Ha Kiss jenő lett volna akkoriban a min.elnök, a kutya sem emlékezne már rá, de Gy-ban van "valami" ami miatt mégiscsak oda kell rá figyelni.

Ügyefogyott balfasz volt a ravasz rókák erdejében és bement. A rókák sincsenek most persze sehol és amit elkövettek ellene, azt fel sem fogják.
Ahelyett, hogy felépítettek volna maguknak egy karakteres figurát, jól seggbekúrták és kidobták a fidesz elé.
Akkor még nem, de ma már úgy látom, talán jobban tette volna, ha időben lemond. De akkor az volt a véleményem, hogy gyávának megfutamodónak gondolják és ez nem vallott volna rá, akkor azért lenne feketeseggű
Ma sem tudom eldönteni, mi lett volna számára az előnyösebb..

Nem vagyok semmilyen "hívő", én is éppen a bizonytalanokkal tipródom, de bízom egy frappáns összefogásban.

GY bizonytalansága volt a legnagyobb hibája, semmi olyat nem követett el, ami miatt ezt az elementáris, zsigeri gyűletet iránta meg tudnám érteni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 18:40:46

@Gondolkodni Próbáló Birca: ez egy klasszikus, komoly módszer, ha neked nem tetszik, akkor elég perverz vagy.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 18:42:06

@Spániel:

"Akkor még nem, de ma már úgy látom, talán jobban tette volna, ha időben lemond. De akkor az volt a véleményem, hogy gyávának megfutamodónak gondolják és ez nem vallott volna rá, akkor azért lenne feketeseggű"

ezt én is így gondolom.

Kacatka 2012.09.13. 18:46:40

@Spániel: Jól látod a helyzetet. Nekem volt olyan kollégám, aki arra a kérdésre, mi a baja Gyurcsánnyal, azt mondta, egyszerűen nem érti, ha akart valamit, akkor miért nem csinálta meg, teszetoszának mondta, bezzeg most a Orbán bármit megcsinál, és most ez sem jó, valahogy - ki érti ezt - ez sem tetszik. Jó lenne ha végre a zsigeri gyűlöletet felváltaná a gondolkodás. Én például már csak azért sem vagyok Gyurcsány ellenes, mert akik a végtelenségig lejáratták a szememben egy senkik, hát én nem vagyok hajlandó a falkával csaholni.

DarthVader 2012.09.13. 18:53:35

Valamely politológus mondotta, és marhára igaza van, hogy mindenki szereptévesztésben leledzik, aki a választási regisztrációról el akarja mondani, hogy miért rossz. Ugyanis a kormánynak kéne megmagyaráznia, hogy miért jobb, mint az eddigi rendszer. Eddig még nem sikerült. És elég idióta az, aki készpénznek veszi a kormány azon indokát, hogy ne az utolsó pillanatban indulatból döntők döntsék el a választást. (Valahogy ugy, hogy "ne gondolkodás nélküli idióták döntsenek " azt nem tették hozzá, hogy "mint legutóbb is". )

nemhívő 2012.09.13. 21:03:39

...nem kéne érdemtelenül elfelejteni Dávid Ibit sem,...akit ez a profi karaktergyilkos csapat pont úgy kicsinálta, mint a gyurcsit...

Sovány vigasz, hogy 4 év után minden vád alól felmentették, ...noha az értelmesebbjének már akkoriban is evidencia volt az ártatlansága. A szart két kézzel szórók viszont a birkák szemében kicsit sem lettek szarosak azóta sem..".Minden népnek olyan a kormánya, amilyet érdemel..." ezt egy okosnak tartott magyartól való idézet.

NIPREDIL 2012.09.13. 21:14:13

Spániellel, Kacatkával értek egyet. Előre megtervezett, aljas karaktergyilkosságnak nem tapsolok. Gyurcsány kormányzásával sokszor nem értettem egyet, de legalább demokrata.

veerses 2012.09.14. 04:15:28

@NIPREDIL: Demokrata? Sok nyilasból lett bolsit, majd bolsibol lett un. bemokratát láttunk már ebben az országban. Mindig ahol nagyobb falatot lehet kiszakítani a közösből.

Hell István 2012.09.14. 05:26:07

Kedves Brendel Mátyás, azt találtad írni, hogy Bauer Tamás - úgy is mint "értelmes ember", ami igazán találó megjegyzés egy politikailag aktív közgazdászprofesszorról, akinek eddig még minden tettében és megszólalásában igaza volt - egy kicsit távol tartotta magát az éhségsztrájktól.
Hát nem tartotta magát távol. Ő maga is megjelent a Kossuth téren, hasonlóan a DK más vezetőihez és független értelmiségiekhez, és ezzel messzemenően támogatta az akciót.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.14. 07:21:24

@Hell István: láttam vele a riportot. eléggé távolságtartó volt.

Kacatka 2012.09.14. 10:14:08

@nemhívő: Dávid Ibolya nekem is sokszor volt rokonszenvesebb, mint nem, de az első orbán kormány idején igazságügyi miniszterként tett kijelentése "...nem értek a focihoz" az én olvasatomban nagyon cinikus volt. Persze ez menti a karaktergyilkosokat. Nála is eredményes volt, csak ő visszavonult. Szerintem Gyurcsány karakteréből következik, hogy nem futamodik meg. Van aki ezt tiszteletreméltónak, van aki hülyeségnek tartja. És ennyi! Nem kell mindenkinek egyetérteni, csak a mocskolódást nagyon nehezen veszi be a gyomrom, ha valakinek a személye nem tetszik, akkor még nem kellene alpári módon ezt kifejezésre juttatnia.

trabant 2012.09.15. 21:59:44

"Ez a magyar nép, ez sajnos megérdemli Orbánt, nem jobb nála. Nagyon kevés a kivétellel lusták, közönyösek, buták, beletörődöm alkatok."

Nem közönyösek, hanem megvezetettek. A köztévé, a hirtv, az echotv és a közszolgálatinak hazudott - országosan fogható - Kossuth adó meg a többi jobboldalinak vélt rádiós hírforrás mind egy szálig Orbán-kormány-propagandát folytat egész nap és fél éjszaka.

Aki csak azokat hallja, mert azokat hallgatja, azt hiszi, hogy a többiek hülyék, akik máshonnét is tájékozódnakk, fordítva gondolják. Mindenki a másik oldali tájékoztatásokat tartja agyamentnek, és nem önmagát okolja az egyoldalú tájékozódásért és egyoldalú véleményéért.

Sokan nem érik fel agyilag, hogy nem elég azonos, különösen nem a túlfizetett kormányforrásokból tájékozódni, mert a sok öndicséret és kormányzati dicshimnusz után és ellenére villámsebesen lehet túl nagyot koppanni. Anyagilag is, erkölcsileg is. Megéri?
süti beállítások módosítása