Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Nemzeti Együttműködés Rendszere Szegeden (+videó)

2010.10.15. 08:15 | balközép | 142 komment

Címkék: mszp fidesz szeged botka laszló

A Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata nem szól másról, mint hogy együtt kell működni, a Fidesz ezt az elvet annyira fontosnak tartotta, hogy politikai nyilatkozatukat kifüggesztették minden közintézményben. De a valóságban a Fidesz politikusai csak saját párttársaikkal hajlandóak együttműködni. Erre jó példa Szeged. A csongrádi megyeszékhelyen a választok úgy döntöttek, hogy Fidesznek és az MSZP-nek közösen kell tenni a városért, hisz polgármesternek az MSZP-s Botkát, míg a képviselőtestületben a fideszes többséget hatalmazták fel. Ennek megfelelően a szocialista polgármester Szeged város alakuló ülésén azt javasolta, legyen 2 Fideszes és 2 MSZP-s alpolgármestere a városnak.

A Fidesz-frakcióból hat főt kért fel az együttműködésre, de mindegyik nemet mondott az elsöprő többséggel újra választott szocialista polgármesternek.

Persze nem csak ebben nem következetes a Fidesz, több prominens, például Orbán Viktor is megígérte, nem fogja hátrány érni a szocialista vezetésű városokat. Nos, ez is mintha egy picit másképp festene Szegeden. Két, több milliárd forintos városfejlesztés is csúszik. Az egyik a fideszes többség támogatásának hiányából, a másikat pedig a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség nem fizeti ki a városnak.

Az igazat megvallva nem vártam mást a Fidesztől. Nem szép dolog azért büntetni egy várost, mert szocialista polgármestert választott magának. Ráadásul a polgármestert ugyanúgy 53 százalék szavazta meg, mint tavasszal országosan a Fideszt, csak az a választási rendszerben kétharmadot ért...

Szerintem a Fidesznek ezekkel az akciókkal nem más a célja, mint hogy megbuktassa Botkát… kérdés azonban az, hogy mennyire tudja a kétharmados párt működésképtelenné tenni a várost. Amire a képviselőtestületi többséggel igen komoly esélyük van. Kicsinyes, szánalmas és számító hatalomtechnikai vonaglás ez, mely nem méltó egyetlen felelős politikai erőhöz sem, de legfőképp nem egy olyanhoz, melynek a kezében elképesztő méretű hatalom összpontosul.

 

A tettek, és nem a duma számít. Beszélhet Orbán ilyen-olyan együttműködésről, de ha a dolgok legmélyére pásztázunk, a Fidesz csak magával képes erre. Az alábbi videóból kiderül, hogy is néz ki a Nemzeti Együttműködés Rendszere Szegeden, tanulságos:
 

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr552371885

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán mindet visszaadja... (videó+szavazás) 2010.10.15. 11:49:21

420 milliárd nagy pénzt. Persze elkölteni könnyű (a jómódúak jövedelemadó-csökkentésére, vagy a milliárdosok ingyenes öröklésére amit most fognak bevezetni). De mi a fedezet, hogy ezt visszakaptuk?      Mi megtaláltuk! &n...

Trackback: Orbán és a torony meséje 2010.10.15. 11:37:16

Atyafiak, megint elkapott a mesélős hangulat, eszembe jutott egy régi versecske, amolyan rímfaragvány. Hogy honnan? Onnan Atyámfiai, hogy nézegetem, hallgatgatom ezt az Orbán gyerököt, azt aki most lett a tótum-faktum ott fent a székesfővárosban. ...

Trackback: Orbán teszi mássá a politikát 2. 2010.10.15. 09:23:14

A minapi, második gazdasági akciótervről szóló Orbán bejelentések után újra beindult a spekuláció és a fanyalgás a médiában és a blogokban, és persze támadásba lendült az MSZP mindkét szárnya is Gyurcsánnyal és Mesterházyval az élen. Egyesek már ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fideszman 2010.10.15. 09:04:23

várjál majd amikor jön a sok narancskommunista, mindent megtudnak magyarázni hidd el. Egyébként is Viktor csak igaz emberekkel működik együtt és mint tudjuk minden mszp-s hazug tolvaj akik tönkretették az országot. Botka volt az egyik főkolompos.

tusuanzen 2010.10.15. 09:07:48

Aki ismeri a Botka urat, ezen nem is csodálkozik...:P

gányolás (törölt) 2010.10.15. 09:19:37

Hmmm, érdekes, mióta is része a nemzetnek a ballib oldal? Az a ballib oldal ugye, aki decemberben a KÁP nemmel kirekesztette a magyarságot, az a ballib oldal, aki szívfájdalom nélkül lövetett és karlapoztatott az októberi békés megemlékezőkre?

Azt hiszem, a ballib oldal erős emlékezetkiesésben szenved, mikor magát a nemzet részének akarja tekinteni a nemzet gyilkosai helyett ... De van rá megoldás: nagy mély kussolás úgy 100 évig és szorgos munka az országért. Utána majd mérleget vonunk és megfontolás tárgyává tesszük, hogy fejlődött-e bármit is a ballib oldal. Ha nem, akkor újra 100 év ...

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.10.15. 09:25:40

@gányolás: no ez nagyon szép példa az első kommentbeli előrejelzésre :)

na__most__akkor 2010.10.15. 09:25:50

Ez a blog gyakran ír olyasmit, amit érdemes elolvasni, úgyhogy az a kérésem, hogy

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CSINÁLJATOK MÁR VALAMIT A KIBASZOTT SORTÁVOLSÁGGAL!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincs ott a környéken egyetlen szakember sem? Az oldal egyszerűen olvashatatlan, mert egybelógnak a sorok.

BASSZAMEG, hogy már ezt kell mondanom.
Éppen elég a sok segg kommentelőt olvasni, akik nem írnak ékezetet, (mert "nincs magyar billentyűzetem"), az írásjelek környékén nem ismerik a szóközt (általános iskola első osztály anyaga).

Legalább az oldal normálisan olvasható lenne.

Elnézést, hogy elragadtattam magam.

Krujs 2010.10.15. 09:29:40

Aki ismeri a Botka urat, ezen nem is csodálkozik...:P x2

sárkányfő 2010.10.15. 09:29:42

Ez a fidesz, a fideszesek szégyene.

Ha létezik gerinces fideszes, most megmutathatja: ítélje el ezt maga is.

És ha lesz olyan gátlástalan fidesznyik aki ide meri tolni a képét és még védeni is ezt a szarságot, annak előre üzenem, hogy bekaphatja, tövig.

Sadist 2010.10.15. 09:31:43

A jó kurva anyjuk kenyérpirítójával játsszanak a kádban, ne egy jól működő, sikeres várossal!

Látom közben megjött a hűséges narancskommandó is. Annyi javaslatom lenne, hogy ha nem itt éltek, akkor mélyen kussoljatok el és helyette takarodjatok valami narancsvidéki nagygyűlésre csápolni.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.10.15. 09:34:55

Azért megkérdezném, hogy mennyire volt KORREKT dolog, akár EMBERILEG akár politikailag, hogy Botka úr(?) úgy gondolta hogy egy ülésnap, ráadásul a LEGELSŐ ÜLÉSNAP alatt átrághatja az új testület a sokszáz oldalas városfejlesztéi projektet, megvitathatja, és ha már ott van, ugyan el is fogadhatja...

Budaphestie 2010.10.15. 09:38:54

Minden ország olyan vezetőket kap, amilyeneket a népe megérdemel. A magyar nép által választott paprikajancsik mind olyanok is: Gyurcsány és Orbán. Nem való ez az ország Európába, mert a népe túl primitív hozzá, mint ahogy ahhoz is, hogy Magyarország valaha is sikeres legyen.

Sebaj, az ostoba, kigatyásodott magyar surmót nem csak a politikusok tudják átbaszni, hanem az a kevés itt élő honfitársuk is, akinek van valami minimális sütnivalója. Miután látom, hogy a fidesz milyen irtózatos rombolásba kezdett az elmúlt napokban, mostantól én is 100%-os opportunista leszek.

Szerencsére az adóelkerülést például támogatja is szeretett Vezérünk, sosem volt ilyen könnyű kiskapukat találni. Már ha valakinek van egy kis sütnivalója :) A többiek meg csak tapsoljanak a saját nyomoruknak.

gányolás (törölt) 2010.10.15. 09:44:32

@flugi_: Ez nem példa. Lehet sírni, de a ballib oldal tendenciózusan elkúrja a dolgokat. Maga Gyurcsány ismerte be ezt.
Ő volt az, aki a magyarok kirekesztésére buzdított 2005-ben.

Szóval lehet struccpolitikát csinálni babám, de ha az MSZP nem néz szembe borzalmas múltjával, akkor a következő választáson már csak épp hogy meg lesz az az 5-8%, 2018-ban meg már az se.

gagauzz kalauzz 2010.10.15. 09:44:43

Preston: a sok száz oldalas projekt előkészítését a szegedi fideszesek is megszavazták párszor korábban, ugyanis nem a Marsról érkeztek, jó részük ott ült az előző 4 évben is a Közgyűlésben. A szegedi fidesz O. V. kézivezérlése alatt áll, 2 olyan ember a vezérürü (a választáson elbukott B. Nagy és a z ex-kenus Bohács, akiknek korábban semmilyen közéleti múltjuk nem volt, semmilyen politikai tapasztalattal nem rendelkeznek. Belenyomtak a szegedi kampányba vagy 60 milkót, a fideszes megyei főjegyző átszabta az igényeknek megfelelően a választókerületek határait, de ez a jó kis gerrymandering se volt elég Botka legyőzéséhez. Egyéniben a fidesz összesítve talán 200 szavazattal kapot többet, mint a maszop. Botka pedig jó 4 ezer szavazattal verte B. nagyot. Az új sszavazatszámlálási rendszer is a fideszt segítette. Mi kell még?
Kábé 10 nap alatt sikerült leszedni a városról majd 4 milliárdnyi úniós pénzt. Ez a bünti mérlege jelenleg.

freagle 2010.10.15. 09:46:28

@gányolás: Máshol is olvastam már hozzászólásodat, azok is hasonlóan tartalmasak voltak. Te beteg vagy.

@John Preston: Ez nem egy vadonatúj vezetés. A polgármester is, meg a testület jelentős része is ugyanaz, mint korábban. A tervek sem most készültek (az más eljárási módja, hogy vasárnap megálmodja, hétfőn már törvény, keddem meg már el is veszik), azok régóta ismertek.

sárkányfő 2010.10.15. 09:47:38

Ez nem hazaárulás, jobber idióták? Vagy csak akkor lenne az, ha szocik csinálnák a fidesszel?

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 09:51:25

@gányolás: Na idefigyelj Te ordas nagy faszkalap!
ad1: a jó büdös kurva anyád, magyarázd el nekem, h miért kell pénzt elvenni, egy KÓRHÁZ felújítástól?
ad2: Te kiheréltagyú hullarabló, szerinted miért kell elvenni pénzt az EGYETEMTŐL? (gondolom azt sem tudod mi az)
Ha van merszed gyere le Szegedre, én kiverem belőled azt a ballib kurva anyádat is, azt!

Sadist 2010.10.15. 09:51:40

@John Preston: Eddig érdekes módon eddig együtt tudtak működni, de most hirtelen jött felülről az ukáz, és ott tartanak be Botkának, ahol csak tudnak.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.10.15. 09:56:18

Ez a "magyarabb, igazabb" kirekesztő politika aljas dolog. Ráadásul a "tisztaság, erkölcs, nemzeti egység jegyében".
A szocik legalább tudták magukról hogy szemetek, de ezek sunyin aljasok.

DE hülye a magyar is , hogy kontroll nélkül ilyen sanszot adott az álszenteknek.

Amíg Orbán képben van csak a balhé, szarkeverés, kivagyiság, narancsos diszkrimináció és békétlenség lesz.

Orbán nélküli Magyarországot!

Budaphestie 2010.10.15. 09:57:46

@ó jaj: A napnál is világosabb: a fidesz példát fog statuálni Szegeden. Lám így járnak azok, akik nem a pártra szavaznak. Az "Együttműködés" szó, az Orbánnál csak olyan lózung, mint Kádár János alatt az "Előre! Együtt! A hazáért! Rendületlenül!", na akkor is együtt mentünk előre a hazáért...
A következő választáson majd mindenki gondolja meg duplán is, hogy kire ixel! Mertek-e még ezek után másra szavazni, mint a pártra?

Joefrey 2010.10.15. 09:59:06

1. A Mars teres pénzt azért nem kapja meg a város, mert a vezetés okirat hamisítás-gyanús dolgot követett el. Úgy írták alá a pályázati dokumentációt, hogy nincs per a Mars térrel összefüggésben, hogy közben volt.
2. A pályázatot nem nem támogatta a Fidesz, hanem 6 hónapos határidő engedélyezést kért és kapott a pályázat befogadására az NFÜ-től. Így ugyanis át lehet dolgozni a pályázati anyagban szereplő számokat, s meg lehet akadályozni, hogy az elvtársak 100.000 forint/db áron vegyenek 100 padot, meg 19MFT-ért reklámozzák a projektet..stb.
Szóval kedves vöröslap, Szeged nem bukott semmit a Fidesz miatt, sőt ellenkezőleg. (bár nyilván ez a blog "szerkesztőit" - csakúgy mint az egyéb tények - mit sem érdekli)

stratez 2010.10.15. 09:59:07

Ja persze, a jó Botka most a saját maga által hátrahagyott szemétdombot a Fidesszel szeretné eltakaríttatni. Ez az ócska trükk áll a fogjunk össze, meg a szeressük egymást gyerekek süketelés mögött. Aki már látott szegedi közgyűlést, az csak röhög ezen, Botka egy tipikus, agresszív szoci bunkó, akitől olyan messze van mindenféle együttműködés, mint Makó Jeruzsálemtől.

gányolás (törölt) 2010.10.15. 10:01:06

@Tyss: Tyss személyében láthatjuk az MSZP-s kulturlény illusztrációját.

Köszönjük Tyss, leülhet és vegye be a gyógyszereit.

sárkányfő 2010.10.15. 10:14:36

Ide is beírom, mert úgy látszik nem terjed az infó, pedig szerintem bőven érdekes:

HVG, print kiadás, október 9.ei szám, 90. oldal:

Helyzet:
A Fideszes többségű és vezetésű I. kerültben a CBA kiszorította a Match üzletet.

Módszer:
A kerület "elégedetlenek a vásárlók" ürüggyel nem hosszabbította meg a lejáró bérleti szerződést. Az új pályázaton - micsoda meglepetés - a CBA épp egy picit ráígért a Match ajánlatára. Nyilván fogalma sem volt mennyit ígért a Match a titkos pályázati anyagban.
Pár hónappal később Nagy Gábor Tamás polgármester javaslatára felére csökkentik a bérleti díjat. (Ürügy: az üzlet vártnál drágább felújítására).

A CBA nyeresége: 100.000.000 forint.

Ezek a tények. Az eset megítélést, hogy mi lehet a háttérben rátok bízom. Én már megítéltem: illegális pártfinanszírozás, oligarchikus pártműködés, ilyenek. Nagy Gábor Tamásnak meg Hagyó mellett kéne csücsülnie a dutyiban. A média persze hallgat, az ügyészség pláne hallgat, naná.

Ja, a CBA tulajai nyíltan vállalja fideszes szimpátiájukat, ott vannak a rendezvényeken, stb, de ez amúgy is közismert.

Budaphestie 2010.10.15. 10:18:08

@gányolás: átnéztem a kommentjeidet. Bérkommenter vagy. Minden blogon, minden témában a kormányt és Orbánt véded, pedig már a nagy számok törvénye alapján is kellene lennie olyan kérdésnek, amiben nem értesz egyet a regnáló hatalommal, de te mindenben egyet értesz! Hát nem tudom, elég ciki is vagy.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.10.15. 10:18:34

@gányolás:

""aki szívfájdalom nélkül lövetett és karlapoztatott az októberi békés megemlékezőkre?""
-az orbanista puccsistákra gondolsz, akik Budapestet felgyújtották 2006-ban? Azokat én is KARLAPOZTAM volna.

""De van rá megoldás: nagy mély kussolás úgy 100 évig és szorgos munka az országért. Utána majd mérleget vonunk""
-még az szerencse, hogy nem a hozzád hasonló férgek biztosítják az általános erkölcs alapját...:)))

Ringlósztár 2010.10.15. 10:19:35

@Joefrey:
Tények:
Csak be lett adva a 6 hónapos halasztási igény, amit a hatályos szabályok szerint nem is mérlegelhet az NFÜ, de Bohács beszélt valakivel valahol, aki azt ígérte, ha beadja Szeged a halasztási igényt, akkor majd lesz valami. Ja lesz. Szopás, az lesz.
Per nincs a Mars térrel kapcsolatban, a várost perli néhány, a fideszesek által felbiztatott volt bérlő, horribilis lelépti pénzért, aminek tudtommal semmi jogalapja nincs.
Ezt a "sőt ellenkezőleg"-et ha alá tudnád támasztani a NENYI vagy a NYER szellemében, mert Szegeden nem ezt látjuk.
Pl. A CIB (mellyel az Intereurópa Bank összeolvadt és amelynek helyi prominense volt B. Nagy is, amíg nem lett gáz a hitelportfólió totális romlása és ki nem rúgták) azért tett keresztbe a Virág Cukrászda Szeged általi megvásárlásának, hogy ebből ne tudjon Botka politikai előnyt kovácsolni.
Ez a fideszes együttműködés Szegeden: minél rosszabb Szegednek, annál jobb a fidesznek.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 10:19:46

@gányolás: faszikám két kérdés volt válaszolj. másrészről szeretettel várlak továbbra is. Vagy nincs gerinced?

M_Runcájsz 2010.10.15. 10:20:37

@tróger.gyerek: jah, orbán fociultrái balhéztak egy jót, aztán meg csodálkoztak, hogy az arénán kívül is verik őket.

Budaphestie 2010.10.15. 10:21:56

@ó jaj: majd gányolás megmagyarázza neked, hogy miért volt ez nagyszerű döntés az I-kerület részéről.

Ringlósztár 2010.10.15. 10:22:28

@stratez:
Azért a "szeressük egymást gyerekek süketelést" nem Botka találta és függesztette ki, én úgy emlékszem.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 10:25:47

@Ringlósztár: "minél rosszabb Szegednek, annál jobb a fidesznek."
A gond az, hogy ha az látszik, h fidesz fúr meg mindent Szegeden, akkor egy esetleges új választások alkalmával még lehetnek bajok. De hogy Szeged nagy bajban van, az biztos.

gányolás (törölt) 2010.10.15. 10:25:53

@Tyss: Majd ha moderálod magadat és európaiként kezdesz el viselkedni, írni, emberszámba leszel véve. Na de addig ...

@tróger.gyerek: Pech gehabt

@BPHead: Az a profilozás, amit csinálsz, a Rákosi-rezsimet jellemezte. De látom, te még most is aktív emberük vagy. Piros bögre gyűjteményedet kiraktad már a polc tetejére?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.10.15. 10:26:59

@na__most__akkor: szemesz..

vannak mar mindenfele lataskorrigalo mutetek, fasza szemuvegek...

en remekul el tudom olvasni, a hiba a te keszulekedben lesz.

Mikulka2 2010.10.15. 10:27:46

nem figyelsz!
"NEMZETI Együttműködés Rendszere"
Szeged pedig nem a nemzet része, mivel nem fideszes a polgármester - így tehát ott nincs együttműködés.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 10:30:25

@gányolás: faszikám szállj le a magas lóról, és gyere Szegedre! Ha akkora fasza arc vagy biztos van elég vér a pucádba, és nem csak a számítógép mögött nagy a pofád. Meséld el miért jó az embereknek ha nem lesz új kórházuk. Aztán beszélgetünk mi is, és megnézheted a régit.

JohnHenry 2010.10.15. 10:34:26

@gányolás: "a ballib oldal ugye, aki decemberben a KÁP nemmel kirekesztette a magyarságot,"

orbán viktor maga nyilatkozta, hogy a nemmel szavazók többsége bizony fideszes volt.

de én vagyok a hülye, hogy beállok a sorba vitatkozni egy agymosottal.

na__most__akkor 2010.10.15. 10:45:24

@az igazi Sipi:
szemesz
mutetek
en remekul
keszulekedben

_______________________
az igazi Sipi...
Az igazi MAGYAR ember.
_______________________

Azt hiszem, kár tovább magyarázni.
Magyarország, 2010.

Hallottam már egy néhány Nobel-díjas magyart. (Negyven éve elmentek, ők tudják miért...)
Tökéletes magyarsággal beszélnek, azt a néhány szót használják angolul, ami azóta született, így nem volt lehetőségük megtanulni. Meg van egy kis akcentusuk, ami nem csoda.
Egyikük sem beszélt
- a "szuleteserol"
- az "iskolairol"
- a "hazajarol"
CSAK a születéséről, iskoláiról, hazájáról.

Mert magyarok.
Ilyen egyszerű. Nem egyszerU.

Várúr 2010.10.15. 10:46:50

Felebarátaim. Tetszett volna Botka eeetársnak és a szögedi szociknak többséget szerezni. Tetszett volna közvetlenül a választások után kompromisszumot ajánlani. Szoci polgármester, két szoci alpolgármester, két fideszes n e m kompromisszum (a fideszes + jobbik+lmp többséget tekintve) hanem ócska politikai trükk. Mellesleg a nemzeti együttmüködés nem egyik-másik politikus dolgának a megkönnyítését jelenti, főleg nem a szocikét, akik szíveskedtek az országot olyan helyzetbe rántani, amilyenben van. Botka eeetárs ajánlatával csak annyit tett, amennyit nagy elődje, Horn Gyula ("elvtársak, a balhét együtt visszük el"). A polgármester a jobbos többségű szögedi önkormányzatban balos többségű vezetést akar. Ebbe nem ment bele a fidesz, mivel nem csupa politikai analfabétából áll. Innen tessenek hörögni, Botka eeetárs meg tegyen egy elfogadhatóbb ajánlatot. Erről szól a politika, nem primitív trükközésből.

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.10.15. 10:48:51

Ennyit a gonosz törpe által meghirdetett nemzeti együttműködéséről, még egy sikeres, sokat fejlődő várossal se képes együttműködni, megparancsolta az ottani seggnyaló pártkatonáknak, hogy mindent elgáncsolni, csak mert szoci vezetése van.

Orbán takarodj, a nemzeti egység jegyében!

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.10.15. 10:50:03

@gányolás:

Wie meinst du es, "Pech gehabt"?
Wer hatte Pech?

Entweder die Leute hatte es, die mit "KARLAP" dürfen nicht schlagen hätten, oder du als letzte Scheißkarl solltest mehr Ethik vorschlagen!

Schau mal, wie gasagt habe, Gott sei Dank, kannst du nicht zu viel gegen unsere leben verschulden:))))

THK 2010.10.15. 10:56:40

@Várúr: Tetszett volna az ide beírás előtt tájékozódni!
A szegedi FIDESZes képviselők nem mind most kerültek a közgyűlésbe, és a korábbi ciklusban egyszer MÁR MEGSZAVAZTÁK azt, amit most nem...

tt11 2010.10.15. 11:02:16

Néhány adalék:
@John Preston - Dugonics és Árpád-tér, amiről első nap szavaztak - HÓNAPOK ÓTA KÉSZÍTIK ELŐ + " korábban e témában többször is egyhangú döntést hozott a közgyűlés" AKKOR??? most úgy néz ki, elbukja a város az 1,7 milliárd forintos uniós támogatást
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/tanulopenz_lesz_a_dugonics_ter_17_milliardja/2183557/

Aztán:
Lézerközpont - szeptember 15-ig kellett volna aláírnia a kormánynak
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/szuperlezer_kesesben/2178840/
és
nol.hu/lap/allaspont/20100929-nem_kell_a_masok_alma

Mars-tér - az NFÜ nem folyósítja a belváros-rekonstrukciós programra igényelt uniós milliárdokat a városnak (2,1 milliárd)
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/mars_ter_21_milliard_a_tet/2183399/

Egyetlenegy alpolgármesterünk van, mert a Fidesz nem hajlandó együttműködni, a vezetési struktúra megváltoztatására törekszik, pedig a hasonló méretű fideszes városokban 3-4 alpolgármester van, és Botka fideszes képviselőknek ajánlotta fel...

tt11 2010.10.15. 11:03:41

Megmondom mi lesz Szegeden, ez lesz:
A belügyminiszter és az Alkotmánybíróság bizton vehetjük, majd örömmel teszi a dolgát: 'Ha nem tudnak együttműködni, akkor 15 képviselő név szerinti szavazással dönthet úgy, hogy oszlassa fel magát a szegedi közgyűlés, s írjanak ki új válas...ztásokat. Ezt azonban a törvény szerint csak a választástól számított 6 hónap elteltével, vagyis 2011. április 3-a után kezdeményezheti a 15 képviselő. Működésképtelenség esetén az Országgyűlés is feloszlathatja a szegedi közgyűlést. Ennek viszont nincs határideje. Szakértőnk szerint ez úgy működik, hogy a közigazgatási hivatal törvényességi ellenőrzést végez az önkormányzatnál. Ha azt állapítja meg, hogy az Alkotmánnyal ellentétes helyzet áll fenn – ez jelentheti azt, hogy nem működik, nem hoz döntéseket a közgyűlés, folyamatos a határozatképtelenség –, akkor javasolhatja a belügyminiszternek, hogy kezdeményezze a kormánynál a képviselő-testület feloszlatását. Ám mielőtt erről a kormány előterjesztésére döntene az Országgyűlés, kikérik az Alkotmánybíróság véleményét arról: fennáll-e az Alkotmánnyal ellentétes helyzet. A törvény szerint a feloszlatást kimondó határozat után 3 hónappal kell kiírni az új választásokat.'
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/ma_ujra_targyaloasztalhoz_ul_botka_laszlo_es_bohacs_zsolt/2183197/

Veder1 2010.10.15. 11:04:23

@gányolás, te egy szerencsétlen bolond vagy, de ez lényegtelen. Ami lényeges, hogy ebből is látszik, a szegedi Fideszben kesztyűbábok ülnek. Ez várható volt, attól még szomorú.

Veder1 2010.10.15. 11:09:05

@joefry a Mars tér esetében a mondvacsinált pereket a fideszesek által megvett, felheccelt bódéárusok indították pusztán szarkavarás végett. Itt józan észről, a szegediek érdekeiről már rég nem, csak kicsinyes politikáról beszélhetünk.

is 2010.10.15. 11:13:03

@Várúr: ja, tehat atirom a valasztasi torvenyt, athuzom a kerulethatarokat, aztan meg szamonkerem a tobbseget? vagy agyad nincs, vagy erkolcsod, jo esellyel egyik sem.

tt11 2010.10.15. 11:13:32

Én szegedi vagyok, és köszönöm a Fidesznek...(Fityisz nekünk, mi?)
Ja, és még: Botka több mint 4000 szavazattal győzött Szegeden, és a közgyűlésben csak azért nincs többsége az MSZP-nek (14 fideszes, 13 mszp-s, 1 jobbikos és 1 lmp-s), mert a módosított választási törvény által teljhatalmat élvező megyei főjegyző átszabta a választási körzeteket, gondolom, Kubatov-lista alapján...
A Fidesz fikarcnyit sem hajlandó az együttműködésre, sőt...már választás előtt is fenyegetőztek, és lám, nem ígéret volt...
(Ha még azt is hozzáteszem, hogy a jobbikos polgármester visszalépett a választás előtt 1 nappal...:)

tt11 2010.10.15. 11:14:29

Egyszerre írtuk...:)

fátum 2010.10.15. 11:15:12

Az országgyűlési választáson a Fideszre szavaztam, ezt továbbra is tartom. Az önkormányzatin Botkára és az MSZP-s jelöltre, mert a szegedi Fidesz bagázs rég leszerepelt előttem. Ha megismétlik a választásokat ugyanígy szavazok majd, és remélem más sem gondolja meg magát, aki hozzám hasonlóan szavazott, illetve aki a szegedi fideszesekben bízni mert, meggondolja magát.

tt11 2010.10.15. 11:15:58

A Mars-térhez: A Fidesz ezt is vizsgálja ki, ha kivizsgálja a korrupció gyanús szerződéseket: "1990 és 94 között korrupciógyanús számukra nagyon előnyős szinte felbonthatatlan bérleti szerződéseket kötöttek az akkor városvezetéssel. Ezek alapján csak hatalmas "lelépési" pénz fejében lettek volna hajlandók eltávozni a Mars térről."
Na? Vagy kettős mérce van?
KURVA NAGY MEGALOL

tt11 2010.10.15. 11:18:16

A Mars-térhez: A Fidesz ezt is vizsgálja ki, ha kivizsgálja a korrupció gyanús szerződéseket: "1990 és 94 között korrupciógyanús számukra nagyon előnyős szinte felbonthatatlan bérleti szerződéseket kötöttek az akkor városvezetéssel. Ezek alapján csak hatalmas "lelépési" pénz fejében lettek volna hajlandók eltávozni a Mars térről."
Na? Vagy kettős mérce van?
KURVA NAGY MEGALOL

Várúr 2010.10.15. 11:23:47

@is:
Kispajtás. Erkölcsöt, agyat édes anyukádon kérj számon, ha netán hiányérzeted van. A körzethatárokat nem áthúzták, hanem arányosították a változásoknak megfelelően, amiről az országgyűlésben évek óta szó volt . Ha nem is fogod fel: a politika versengésről szól. Verseny során nyert Botka eeetárs, most ugyancsak verseny során utasítja el az ellenoldal a vele való együttműködést. Tegyen jobb ajánlatot, vagy viselje a politikai következményeket. Ha nem megy, vegye a kalapját (vagy a vizipólós gumisapkáját, ahogy tetszik).

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 11:26:37

@Várúr: Ha lehetne kérni az erkölcshuszár urat, ne más faszával verje a csalánt. Köszönöm.

TechMon 2010.10.15. 11:27:44

@tt11:
Vigyázz túl sokat tudsz :)

Remélem a Lézerközpont projektet nem fúrják meg, mert akkor nem "csak" Szegednek tesznek be, hanem Romániának meg Csehországnak is, ja meg úgy a tudományos világnak is és persze az SZTE, lézerfizikában kiemelkedő kutatóinat is!
Szóval nem kéne ! Ja meg a K+F-nek is betesznek, pedig arra az egész orszábnak szüksége lenne...

dr. Tonyk 2010.10.15. 11:27:45

@Joefrey:

"s meg lehet akadályozni, hogy az elvtársak 100.000 forint/db áron vegyenek 100 padot"

Látod, fogalmad sincs mennyibe kerül egy pad. Elárulom ettől függetlenül, hogy valamire való utcai szemetes 40-50E körül van. Tudom mert a múlt héten rendeltem, szóval ne okoskodj, arról hogy mennyi egy pad. Neked elárulom 60-140E

Várúr 2010.10.15. 11:27:49

@THK:
Tudom. Akkor megszavazták, most nem. C' est la vie - mondja a művelt francia. Botka eeetárs Őszödön megszavazta a gyurcsányi elqúrást, stb., stb. Ma nyilván nem tenné (ahogy saját maga nyilatkozta). Ennyit a változásokról.

Várúr 2010.10.15. 11:29:15

@Tyss:
Bedugod te a csalánba a farkad Botka eeetárrsal együtt nélkülem is.

Komponista 2010.10.15. 11:30:08

@John Preston: Kétségetlen, hogy fogalmad sincs ahelyi önkormányzat képviselő-testülete megalakulásának szabályairól: az első ülésnapon kell ugyanis megválasztani az alpolgármestereket. Ha ezek a fidesznyikek nem ismerik az általad említett dokumentumokat, mi a csodának indultak a választáson..? Alattomos, émelyítő társaság. Még néhány hét, és minden épp eszű ember pontosan érzékelheti majd, hogy milyen pompás diktatúrát épített ki a nagyvezér röpke néhány hónap alatt. Most következik majd a jó Kubatov úr listája alapján a helyi "közélet" megtisztítása, és a haverok pozícionálása, aztán majd csak nézhet mindenki, mint maki a moziban....

tt11 2010.10.15. 11:30:25

Ezek vagytik Ti...
"Alkotmánysértő, hogy a területi választási irodák vezetőinek – vagyis a megyei főjegyzőknek – az önkormányzati választókörzeteket kijelölő döntése ellen már nem lehet fellebbezéssel élni – többek között"

A 2/3-dal nem éltek, hanem visszaéltek...

Komponista 2010.10.15. 11:31:09

Bocs: természetesen kétségtelent akartam írni.

tt11 2010.10.15. 11:35:20

Jaaa, hogy az Alkotmányt is átírjátok? :DDD

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2010.10.15. 11:35:31

Várúr váltotta gányolós faszit a műszakba vagy mi? Én lerendezem mind a kettőtöket.

Táskás Tóni 2010.10.15. 11:42:08

@Várúr:Nálad már csak Orbán, a NENYI-je, a fidesz és kormánya undorítóbb. Lesz nektek olyan komcsi alkotmány , amilyen az összegányoló komcsi társaság, aki csinálja Orbán komcsi gárdája és a komcsi oligarchája megrendelésére.
Az a szerencséd, hogy te még időben elégetted a kisz és az MSZMP tagkönyvedet.Mielőtt megszólalsz mosd ki a szád! Ja és mielőtt frappánsul visszavágnál nekem egyik párt könyvem sem volt

gányolás (törölt) 2010.10.15. 11:42:35

@tróger.gyerek: Ez kevés az alapfokra. Már az írásbelin kivágnak vele, kisbetű, nagybetű, mond ez valamit neked? Ha már játszod itt a blogban a nyelvtannácit ..

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.10.15. 11:44:24

@na__most__akkor: apad faszat

ez eleg magyaros volt, kiskancso?:-)

ugy irok ahogy nekem tetszik, te meg fujhatsz egy kilo tollat a seggembe..

gányolás (törölt) 2010.10.15. 11:47:10

@Várúr: Jajj öregem, ezeknek a tiszta verseny nem tetszik. Haveri alapon, csókosokkal mutyizva, ez a szoci módszer. Abban jók, lásd 10 miláért privatizált timföldüzem, amikor hitelből vették meg. Másnak persze nem adott 10 milát kölcsönbe a bank, de a csókos elvtársaknak igen.

Na, most ez változott meg 20 év után, s fáj nekik a rendcsinálás. Bár tény, hogy nagyon tesze-tosza módon csinálja a fidesz. A jobbik nem tökörészett volna ennyit az úrelvtársakkal,az biztos, már rég követ történek (az orbánszőllllőbányákokban, hol is másol??!!) nehéz vasban napi 20 órában.

isssti 2010.10.15. 11:48:18

Ez az egyetlen okos, amit tehetnek: kiebrudalni az előző garnitúrát mindenhonnan, mindenáron és minden eszközzel - Szegeden is.
Ezeknek nem szabad több lapot osztani: igy is elég nagy bajba juttattak minket!

tt11 2010.10.15. 11:54:25

@gányolás, tiszta verseny, mi? alkotmánytmódosítok kényemre-kedvemre, mert megtehetem, ez Nektek a tiszta verseny, mi
"Alkotmánysértő, hogy a területi választási irodák vezetőinek – vagyis a megyei főjegyzőknek – az önkormányzati választókörzeteket kijelölő döntése ellen már nem lehet fellebbezéssel élni – többek között"
Apuci meg lenyom, mert nagyobb erősebb...
gratulálok

Amúgy, aki nem látja, hogy az utóbbi 15-20 évben mit művel a Fidesz ebben az országban, az meg is érdemli...

Az MSZP SZAR, tény, és akkor a Fidesznek mindenhze van joga ezért???

Tita nick 2010.10.15. 11:56:01

@Sadist: Tele adóssággal, feltúrva az egész, dugóhegyek....sikeres város....

steve85a 2010.10.15. 11:56:08

Nemzeti együttműködés= mindenki azt csinálja amit én akarok!

Aki nem, az hazaáruló.

Aki gondolkodik az nemzetvesztő zsidó.

Aki nem ... azért el fog majd jönni a nagy fekete autó.

mréveiller 2010.10.15. 12:00:20

leszarom Botkát. megválasztották de többsége nincs a közgyűlésben, szóval csináljon amit akar. meg amit tud

Várúr 2010.10.15. 12:01:37

@Táskás Tóni:
Engem elvtársaid kibasztak az egyetemről, némi vizsgálati fogság, útlevélbevonás, rendőri felügyelet, stb. (nem mintha közöd volna hozzá). Orbán "komcsi" alkotmánya nekem meg fog felelni, te meg eeetársaiddal együtt szopsz. Ennyi.

tt11 2010.10.15. 12:02:33

@Tita nick Tele adósággal???????, Nézzél már utána a tényeknek!
Egyrészt nem igaz, másrészt, ha ez annyira zavar, akkor Hódmező polgármestere sürgősen MONNYON LE!!!

na__most__akkor 2010.10.15. 12:02:55

@az igazi Sipi:
"
apad faszat
ez eleg magyaros volt, kiskancso?:-)
ugy irok ahogy nekem tetszik, te meg fujhatsz egy kilo tollat a seggembe..
"

Azt hiszem, kár tovább magyarázni.
Mint már írtam,
"Magyarország, 2010"

Ékezetes betűkről volt szó, nem pedig vitatható politikai nézetekről.
Meg még talán kultúráról is szó lehet(NE). De nincs.

Minden operációs rendszerben lehet magyar, német, angol karaktereket írni. A billentyűzet meg olyan, amilyen.
Vannak persze egybites agyú szőke nők, akik ezt nem értik. A rendszergazdák segítik őket. Aki meg még ennél lejjebb van, az nem kér segítséget, mert LUSTA DISZNÓ, AKI LESZARJA A MAGYAR NYELVET.
Szerinte elég, ha azt mondja, hogy
"apad faszat .. kiskancso "

Végülis magyar szavak.
Itt vannak az ékezetek, amik kimaradtak.

apad +'
faszat +'
kiskancso +'

Várúr 2010.10.15. 12:03:22

Jahh..." rendszerellenes uszításért" meszeltek el - míg te és elvtársaid szabadon uszíthatnak.

Táskás Tóni 2010.10.15. 12:04:19

@isssti: Igazad van ! A III/II-es ámokfutó Matolcsi-val ,Aki még egy ktgvetést sem tud kiokádni magából biztosan jobban jár az ország .
@Várúr: @gányolás: Mi jöhet ki belőletek alul, ha fölül így folyik a f.. ,vagy nincs különbség ? F Ú J..

na__most__akkor 2010.10.15. 12:05:10

És a sortávolság még most is szar.
De igazisipi ezt is megvédi, mert ő megvédi, amit megvéd.

Paladdin 2010.10.15. 12:05:50

Nekem semmi kifogásom azokkal, akiknek a Fidesz szimpatikusabb, mint az MSZP. Sőt, megmagyarázhatatlannak tartom, ha valaki még mindig az MSZP-re szavaz, míg a Fidesz támogatása pusztán naív ostobaság.

Lényeg az, hogy egyáltalán nincs semmi baj azzal, ha valaki a elítéli az MSZP-t, a korrupciót, a mutyizást stb. HA emellett, az illető értelmes, érvelni képes, egységes mércét alkalmazó tisztességes ember.

De Te, Gányolás, egy arrogáns retardált fasz vagy, Várúr és Isssti pusztán azt demonstrálja, hogy túl buták ahhoz, hogy éretten éljenek az internet és a szólásszabadság - amúgy nagyszerű - vívmányaival. A szerzővel és 'Ó jaj'-jal egyetértésben meg vagyok ütközve, hogy honfitársaink kétharmadából senki nem szól hozzá, mondván: "én a Fideszre szavaztam, de ez már nekem is sok". Nem lehet, hogy az ország (legalábbis a tavasszal szavazók) kétharmada nemcsak vak, de szaglása sincs, és értelmetlen & színvonaltalan szélmalom-harcot folytatva próbálja magyarázni, hogy a Szegeden (I. kerületben, médiatanácsban magánnyugdíjpénztáraknál) történő dolgok nem is büdösek.

Senkinek nem kell visszasírni a Gyurcsány/Bajnai kormányt. Sőt, nem is kell megbánnia a szavazatát, lehet tovább reménykedni az ország Orbán alatti felvirágzásában. De aki ÉRTELMES ÉS TISZTESSÉGES színben akar kommunikálni, vagy legalább ezzel az illúzióval szeretne a tükörbe nézni, annak be KELL ismernie, hogy ezek a történések aggályosak, és még akkor is HELYTELENEK, ha a másik fél az MSZP (ami nem is igaz, hiszen a másik fél Szeged, az I. kerület lakói, vagy éppen az ország).

Mert ha ezt képtelenek belátni, akkor nincs igaza annak, aki szerint csak a politikai elittel (?) van baj; az egész ország kurva nagy slamasztikában van.

tt11 2010.10.15. 12:07:06

Amúgy a jobboldal már többször bebizonyította történelmünk során, hogy sokkal rövidebb idő elég neki, mint a baloldalnak, hogy tönkrevágjon valamit vagy valakiket...Ezt mutatják most be itt Szegeden is, és erre még büszkék is :DDD

Szerintem a jobboldal (a Fidesz jobboldali, ugye? néhány megtért komcsival :D)
"erős emlékezetkiesésben szenved, mikor magát a nemzet részének akarja tekinteni a nemzet gyilkosai helyett ... De van rá megoldás: nagy mély kussolás úgy 100 évig és szorgos munka az országért. Utána majd mérleget vonunk és megfontolás tárgyává tesszük, hogy fejlődött-e bármit is..."

Várúr 2010.10.15. 12:07:32

@Tyss:
Látom, nagyon nem tetszik, hogy a ballib pocsolyába néha bebaszunk egy követ. Adósságaidat rendezd le kiskoma, ne az ellenvéleményen lévőket, mert az igazi komcsi tempó (mellesleg 180/86 vagyok, lenne egy kis nehézséged velem).

Ringlósztár 2010.10.15. 12:09:15

@gányolás:
Ezt ugye a fideszről írtad?
Pl. 2002-ben, amikor Szeretett Vezéred ismét, de nem utoljára bukott, a két választási forduló között 12 állami gazdaságot játszott át a haveroknak szuperkedvezményes hitellel.
+ ó jaj 2010.10.15. 10:14:36

Amúgy nekünk Szegeden ez a döntésünk, nem szegedieknek coki.

gányolás (törölt) 2010.10.15. 12:09:20

@tt11: Így jártatok. Örüljetek neki, hogy nem rosszindulatúan közelítünk felétek, pedig lenne ok, 1919, Trianon, II. VH, Rákosi-rezsim, ruszkik behívása, Kádár-rezsim, eladósítás, majd a rendszerváltás megfúrása, az ország szétrablása stb.

De ha sokat pampogtok, még változhat ez.

gányolás (törölt) 2010.10.15. 12:10:38

@Ringlósztár: orbánbányákok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elvtárs, lemerültél. Fáradj be Gyurcsány Ferihez egy piros bögréért.

Várúr 2010.10.15. 12:11:28

@Paladdin:
"Túl buták" - mondod. Hm. Ebből a nagyarcú arroganciából lett elegünk. Egyik "lerendezni" akar, másik lebutáz. Épp hétfőn pótfelvételiztetek egy főiskolán. Gyere el, oszt' bizonyíts.

Táskás Tóni 2010.10.15. 12:11:55

@Paladdin: ..és ebben nagy érdeme van a fidesz 8 évi "mindenre nem " ellenzéki politikájának ,az öncélú kordonbontásnak , a felháborítóan kicsinyes nápszavazás megrendezésének ....

gagauzz kalauzz 2010.10.15. 12:13:23

Várúr, sohase fogja semmi megtámadni az agyadat - táptalaj híján. Neked biztos az is tetszik, hogy O. V. minimum az elkövetkezendő 14 hónapban a nyugdíjjárulékodat lenyúlja és a saját propagandájának a finanszírozására használja fel. A szegedi fityisz is büszke magára, hogy sikerült máris 4 milliárd úniós támogatást lerobbantani a városról.

Várúr 2010.10.15. 12:15:58

@Táskás Tóni:
Tóni, látom, nem férsz a táskádban. Be kéne zsákolni téged kiskoma? Vagy az is szűk lenne? Esetleg rád kéne szögezni egy ládát? De akkor onnan hörögnél... Rád nem vonatkozik a csendrendelet?

Várúr 2010.10.15. 12:19:10

@gagauzz kalauzz:
Asszem, inkább téged kéne lerobbantani a netről ennyi hülyeséggel... senki nem nyúlja le a nyögdíjam, hol van az még... Az a négymilliárd meg egyelőre a Holdban van, de dumára, propagandára jó. Nehogy már két vonakodó fideszes alpolgármester-jelöltön múljon ez a szép nagy mesebeli összeg...

tt11 2010.10.15. 12:19:13

@gányolás, pont az vagy, amivel mindenki mást 'gyanúsítasz'...
még szerencse, hogy max az ország 1/3-a ilyen beteg (2,7 milliió 8,2-ből)

Táskás Tóni 2010.10.15. 12:19:14

@Várúr: Akkor most kirúgtak az egyetemről vagy sem? Mit tanítanak azon a főiskolán?
1. Hogyan kell a macskaköveket eldobni
2. Hogyan kell célozni a rendőrökre ,hogy sérülést okozzon
3. Hogyan kell kukákat borigatni és felgyútani
4. Hogyan kell mások autóit felgyújtani
A 180/86-tal is pont olyan vagy ,mint Orbán és Kósa.

Silent Bob 2010.10.15. 12:20:01

@Ringlósztár: "Amúgy nekünk Szegeden ez a döntésünk, nem szegedieknek coki. "
Nektek szegedieknek az volt a döntésetek, hogy szoci polgárjenőt választottatok és fideszes képviselőket. :)
Egyébként meg tényleg korrekt ajánlat, hogy többségben van az ellenzék, de ugyanannyi alpolgármestert adjanak, mint a szocik. :D

Táskás Tóni 2010.10.15. 12:23:15

@tt11: Szeged példáján jól látható , hogy a jobboldal" konstruktív" ellenzékisége ,hogyan árthat illetve tehet tönkre egy várost.Na ezt csinálták 8 évig az országgal, mert Orbán megsértődött, hogy nem őt választották.Egy barom vitte a többit és semmi nem számított. Hazafiak!?

tt11 2010.10.15. 12:28:37

erős emlékezetkiesésben szenved, mikor magát a nesilent bob, nem az volt az ajánlat

tt11 2010.10.15. 12:29:13

az előző kommentem törlését kérem :)

gagauzz kalauzz 2010.10.15. 12:31:16

Várúr, ha te bármely felsőoktatási intézmény 10 km sugarú körén belül akárcsak perecet is árulhatsz, akkor tényleg megérett a rendszer a pusztulásra. Annyira agyhalott vagy, hogy képtelen vagy felfogni a nyugdíjjárulékod lenyúlását, és azt is, hogy Szeged pótolhatatlan fejlesztési forrásoktól esik el - a 4 milliárd csak a kezdet. Egyél kakit. 1 milliárd légy nem tévedhet.:-)

tt11 2010.10.15. 12:32:19

Táskás Tóni, egyet értek. Az, hogy ez a sítlus, amit a fentiekben tapasztalhatunk meghonosodott, ez a 'nem vagy magyar, hazaáruló komcsi vagy, örülj, hogy nem lógsz lámpavason' is az ő bűnük. Mi közöm nekem a kommunizmushoz? Botka mszp-s, és rá szavaztam, az? Hány komcsi van a Fideszben, kérem? Hány IGAZI RÉGI KOMCSI?

tt11 2010.10.15. 12:33:48

Menjen a Fidesz meg Orbán meg Ti is a pi@ba, tőlem ez a legcsúnyább, amit hallhattok! És rögtön bocsánatot is kérek! :)

Várúr 2010.10.15. 12:34:38

@Táskás Tóni:
Tónika. Az egyetemről kiirúgtak, estin fejeztem be munka mellett. neked sem ártana habzó szájtépés mellett dolgozni egy kicsit. Neked a mi főiskolánkon először késsel-villával evést, kézmosást, köszönést, vagyis elemi ismereteket tanítanánk.

Várúr 2010.10.15. 12:36:59

@gagauzz kalauzz:
NIncs annyi légy Szögeden, ha köztük is zümmögsz kiskoma... Ennek ellenére a négymilkát tőled se sajnálom. Eriggy, keresd meg. Munkára fel, hí a haza!

gányolás (törölt) 2010.10.15. 12:37:39

@tt11: Az MSZP az MSZMP utódpártja. Ezen jogutódlás alapján vitték a rablott vagyont. Botka vagy ha rá szavazol, te, nem különböztök egy ÁVÓ-stól vagy egy munkásőrtől, hiszen azonosultok velük. De ha jól rémlik, a mai napig istenítitek Che avagy Ságvári terroristákat, bűnözőket. Egy húron pendültök, eben guba, nincs köztetek különbség.

Erkölcsi, etikai jogalapotok sincs létezni, örüljetek, hogy egyáltalán - még - van szavazati jogotok. Sajnos a fidesz olyan béna szerencsétlenek gyűjteménye, hogy most se fogja a magatokfajta mocsadékot eltakarítani. :S

Várúr 2010.10.15. 12:39:27

@Táskás Tóni:
Nem pont olyan vagyok, hanem pár fejjel magasabb. Te mekkorkára sikerültél (félre)?

Várúr 2010.10.15. 12:40:46

Na, mára eluntam a piroslapos kamerádokat. Hadd süvöltözzenek vörös arccal tovább. Nélkülem.

tt11 2010.10.15. 12:42:24

@gányolás, Te tényleg beteg vagy! A fideszes komcsik rendben vannak? :D Nézzél már utána.
Erkölcsileg, jogilag és etikailag Te hülye vagy! Jól átmosták az agyad.

Táskás Tóni 2010.10.15. 12:43:38

@Várúr: Köszi .Ki sem néztem belőled ,hogy ennyi mindenhez értesz. A seggedet mikor fogod megtanulni kitörölni? Pár év és biztosan fog az is menni !

Silent Bob 2010.10.15. 12:44:28

@tt11: Bocs én csak a postot olvastam: "Ennek megfelelően a szocialista polgármester Szeged város alakuló ülésén azt javasolta, legyen 2 Fideszes és 2 MSZP-s alpolgármestere a városnak."

tt11 2010.10.15. 12:49:02

Boccs, akkor én tudom rosszul lehet, utánanézek, én 1:2-ről tudtam a Fidesz javára.

Kandabula 2010.10.15. 12:50:37

Szégyen. De Botka tehetséges, majd megoldja. Viszont ezek után semmi joguk nem lesz kritizálni. Erkölcsi nullák.

tt11 2010.10.15. 12:52:19

Amúgy ha 2:2 az arány, akkor is túlzás, amit a Fidesz művel Szegeden, (gányolás, persze,persze, tudom, létezni sincs jogunk :D), nekik nem ez az arány a bajuk, nem egyezkednek, teljesen más vezetési struktúrát akarnak 1 alpolgármesterrel. Meg amúgy is: megbuktatni Botkát, ez a cél. És meg is fogják, fentebb 'psoztoltam' a módját, gyerekjáték lesz. Csak az országgyűlés, az Alkotmánybíróság meg a belügyminiszter kell hozzá...Ezek meg ugye...:D

csárli hárper 2010.10.15. 12:52:26

@gányolás: b+, legalább hazád történelmével lennél tisztába te szerencsétlen.....

ca2 2010.10.15. 12:55:07

@Ringlósztár: "Amúgy nekünk Szegeden ez a döntésünk, nem szegedieknek coki. "

Na de akkor mit pampogtok? Ha a szegedieknek ez a döntése,akkor ehhez másnak mi köze?
Erről miért más tehet?

Paladdin 2010.10.15. 12:56:42

@Várúr: Miből pótfelvételiztetsz?
Ha átmegyek, visszaveszel online aktivitásodból?
Vagy legalább annyit megígérhetnél, hogy a következő munkafolyamatot követed:
1. elolvasol egy posztot
2. elhatározod, hogy hozzá akarsz szólni
3. újra elolvasod a vitaindítót és a kommentet, amire reagálni akarsz: hogy biztosan megértsd az üzenetet/érveket
4. végiggondolod, hogy kellően értékteremtő-e a hozzászólásod
5. megfogalmazod, leírod a kommentet
6. újraolvasod, hogy biztosan elég világos-e
7. elküldöd a hozzászólást
8. később visszanézel, és szükség esetén udvariasan, érdemben reagálsz az írásodra reflektáló kommentekre

ca2 2010.10.15. 13:05:24

Amúgy nem igazán értem a probléma lényegét.
Amennyire tudom a gond ott van ,hogy a fidesz nem 4 alpolgit szeretne...
Mivel a közgyűlésben többségben vannak (erről ugyan úgy a szegediek döntöttek, mint Botka polgármesterségéről) gondolom lehet erről a kérdésről véleményük.
Antidemokratikus, hogy nem fogadják el automatikusan a kisebbségben lévő polgármester előterjesztését?
Amúgy baromira komoly koncepciója lehetett Botkának a dologgal kapcsolatban, ha az általa javasolt 2 fideszes alpolgármesteri posztra 6 személyt javasolt! Ez már önmagában minősíti a javaslat komolyságát.
"tök mindegy, csak vállalja már el valaki, hogy szét lehessen kenni a szart az egész közgyűlésen"

tt11 2010.10.15. 13:06:09

Engem egyszerűen az bőszít fel, hogy ők, 'akik sosem hazudtak', morlizálnak, meg hazaárulóznak meg komcsiznak meg stb....PEDIG...
Az, amit ők csinálnak pont azt nem szolgálja, ami a legfontosabb: AZ ORSZÁG ÉRDEKÉT. Ez nem egy, a 'kinek a csapata győz' verseny, vagy 'ki gyűri le a másikat jobban maga alá' harc kellene, hogy legyen, hanem munka, vita, egyezkedés, kompromisszum, konszenzus stb.: AZ ORSZÁG ÉRDEKÉBEN.
Nem tetszik, amit eddig csináltak (az elmúlt jó sok év), de bíztam benne, hogy a 2/3-t jó és nem önös célra használják majd, élnek, de nem visszaélnek vele. Sajnos láthattuk és láthatjuk, hogy nem ez történik - mint most pl Szegeden, amiért én nagyon-nagyon szomorú vagyok. :SSS
1994-2002 között az MSZP-SZDSZ-nek majd 75%-os 2/3-a volt DEMOKRATA ÉS ÚRIEMBER MÓDON VISELKEDTEK, a Fidesznek az alig 66%-os 2/3-val már van Köztársasági Elnöke, Alkotmánybírósága, Állami Számvevőszék elnöke, és soha nem hajtottak végre ennyi Alkotmánymódosítást. Mondjuk együtt: VIVA LA DICTATURA!

tt11 2010.10.15. 13:07:16

ca2, amennyire Te tudod, az nagyon kevés...tipikus fideszes arrogancia...

tt11 2010.10.15. 13:10:59

ca2, pl:
"Mivel a közgyűlésben többségben vannak (erről ugyan úgy a szegediek döntöttek, mint Botka polgármesterségéről) gondolom lehet erről a kérdésről véleményük."

"Alkotmánysértő, hogy a területi választási irodák vezetőinek – vagyis a megyei főjegyzőknek – az önkormányzati választókörzeteket kijelölő döntése ellen már nem lehet fellebbezéssel élni – többek között"

...a módosított választási törvény által teljhatalmat élvező megyei főjegyző átszabta a választási körzeteket, gondolom, Kubatov-lista alapján...

Így lett hajszálnyi fideszes 'többség' (a Jobbikka vannak többségben amúgy...:D)

amúgy, de ez csak egy adalék, amúgy...

tt11 2010.10.15. 13:14:43

jobbikal, na

Én mentem, tépjétek egymást, köszi Piroslap, hogy megírtad, és VIVA LA DICTATURA!

Aki nem ért egyet azzal, ami Szegeden folyik, megkérem, terjessze a sztorit pl ezzel linkkel (a kommentekben is sok hasznos információ van).
Mert nem kérdés, hogy Botka el fog bukni, de akkor tudjon róla az egész ország, és minden jobbérzésű és demokrata lakója! (Anno, ha nincs esztergomi barátom, én se tudtam volna, mi folyik ott...)

Köszönöm,
Egy tősgyökeres szegedi

Silent Bob 2010.10.15. 13:16:54

@tt11: Azt áruld már nekem, mint tősgyökeres szegedi, hogy ha ennyire szeretitek a szocikat, akkor hogy miért fideszes, meg jobbikos képviselőket választottatok? :)

tt11 2010.10.15. 13:25:28

Nem a szocikat szeretjük, hanem Botkát - 4000 szavazattal nyert, úgy hogy a Jobbikos jelölt lemondott a Fidesz javára. Szeretjük, amit csinált, és amit csinálni akar, és szeretnénk, ha közgyűlés támogatná. Ez érthető?

Silent Bob 2010.10.15. 13:29:02

@tt11: Ja értem. Helyi ügyekhez nem értek.

ca2 2010.10.15. 13:39:25

@tt11:" 1994-2002 között az MSZP-SZDSZ-nek majd 75%-os 2/3-a volt DEMOKRATA ÉS ÚRIEMBER MÓDON VISELKEDTEK, a Fidesznek az alig 66%-os 2/3-val már van Köztársasági Elnöke, Alkotmánybírósága, Állami Számvevőszék elnöke"
Hát először is 2002-ig aligha volt 2/3-a az mszp-nek, mert '98-tól fidesz kormány volt, de gondolom ez csak elírás..
Ami lényegibb kérdés, hogy a ballib kormánynak nem volt köztársasági elnöke?
Az szdsz-es göncz az független volt?
Emellett annyira nem éltek vissza a hatalommal, hogy megalkottak egy olyan szar média törvényt amin a mai napig nem lehetett változtatni, mivel senkinek sem volt 2/3-a, most bezzeg megy a nyavíkolás, hogy a"fasiszták átveszik a hatalmat a médiában..."
Annyira nem éltek vissza a hatalommal, hogy szarért-húgyért eladták az országot, aminek az ellenértéke hol is jelent meg? Ja, hogy sehol...
Lett belőle bármilyen strukturális reform? Nem...
Egyetlen dolog amit végrehajtottak az IMF által diktált nyugdíjreform volt, aminek a lényege kb annyiban állt, hogy a nyugdíjjárulék felét ezentúl ne az államnak hanem magán pénzintézeteknek fizessük amik aztán 0 %-os hozammal kezelik a pénzünket és nem kell hozzá nagy jóstehetség, hogy mire nyugdíjat kellene fizessenek akkorra majd véletlenül tönkre fognak menni...
Ez a pénz persze az állami nyugdíjkasszából hiányzik, magánbankoknál van, de azért a nyugdíjakért az állam álljon helyt, az az állam amelyre a libsik szerint nincs is szükség...
Ilyen baromi nagy koponyák Botka elvtársék!
Nektek Szegeden lehet, hogy ez baromira bejön, az ország többi része köszönte szépen, nem kért tovább belőlük.
Közgyűlési szinten úgy látom a szegediek sem, mert ugye ha olyan baromi nagy lenne ott a fidesz utálat és annyira imádnák az emberek az mszp-t mint ahogy te írod, akkor ez a poszt nem jött volna létre.

ca2 2010.10.15. 13:48:43

@tt11: "vita, egyezkedés, kompromisszum, konszenzus stb.: AZ ORSZÁG ÉRDEKÉBEN. "

Ennek szellemében mondat progresszív ferenc, hogy "akinek nem tetszik el lehet menni.." ugye?

ca2 2010.10.15. 13:50:11

@ca2: Ja meg most újabban valami szabadságharcot is kezdett szervezni.
Gondolom azt is az összefogás jegyében...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.10.15. 14:02:24

@na__most__akkor: igen?
es? most osszedol a nemzeti egysegfront, hogy nem hasznalok ekezeteket?

mondd mar el nekem, miertt erzi par ember ellenallhgatatlan vagyat, hogy beleugasson ha kell, ha nem beleugasson abba, hogy masok mit es hogy csinalnak?

de most komolyan..
mi hianyzik az eletedbol? a szex? hivatas? eletorom?

miert nem a sajat problemaid megoldasaval torodsz? nekem igy jo. szeretek igy irni. sot, igy szeretek irni. ha neked nem tetszik, akkor nem tetszik. szerinted mi leszel akkor, ha kostolgatsz? nepunk nagy tanitoja, vagy egy kis kocsog, aki azt hiszi, hogy eleg ha a sajat elete rendberakasa helyett masokat basztat?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.10.15. 14:03:35

@az igazi Sipi: na ezt megegyszer, mert kozben telefonaltam..

miert erzez par ember ellenallhatatlan vagyat, hogy beleugasson ha kell, ha nem abba, hogy masok mit es hogy csinalnak?

Veder1 2010.10.15. 14:18:25

@ca2, és ezt ki nem szarja le? Tőlem elmehet búsba Vityka, meg Ferenc is, de Szegedet nem kellene elmeszelni politikai érdekből, és ugyanezt mondanám akkor is, ha Botka tenné ezt. Egyébként meg az a híres többség a képviselő-testületben az úgy néz ki, hogy a fidesznek többsége van 1 jobbikos és 1 lmp-s fővel. Szerintem a két alpolgármesteri poszt felajánlása elég korrekt volt, mondjuk Botka gondolom azért tette, mert tudta, hogy nem fogják elfogadni, ki van nekik adva utasításba, hogy ott tegyenek keresztbe ahol tudnak. Jellemző a szegedi fideszesekre, nímandok...

gányolás meg egy paranoid elmebeteg

Paladdin 2010.10.15. 14:22:12

@ca2:
Te is olvasol, de nem értelmezel.

1. Ha jól láttam, elengedted a füled mellett Tt11 érvét, hogy a '94-'98-as Horn kormány nemcsak nem élt vissza a 72%-ával, de olyan engedményeket, gesztusokat tett, amik azelőtt és azóta is példátlanok. Nem muszáj reagálni, lehet annyival lezárni, hogy "nem volt muszáj jófejkedniük, és a gesztusaik a Fideszt nem kötelezik semmire"; de akkor ne idézd be, mintha meg tudtad volna kontrázni.

2. Az arcátlan klientúraépítést annyival elintézni, hogy "no de volt egy Göncz Árpád is" szánalmas. Egyfelől, mert nem magyarázza az ÁSZ elnök, az alkotmánybírók, a médiatanács, a környezetvédelmi hatóság stb. jelenségeket. Másrészt azt sugallja, mintha egy napon lehetne említeni Schmitt Pált Árpi bácsival. A különbséget természetesen zongorázni lehet, de hadd ragadjak ki 3 szempontot. A) Göncz a kommunista rendszer leváltásán dolgozott, (rendszerellenes tevékenységéért börtönben is ült), miközben Pali bá' államtitkárként lemondta Magyarország részvételét a §84-es olimpián. B) Göncz sosem volt politikai kalandor: az írószövetség elnökeként egy tekintélyt, és univerzális értékeket adott a köztársasági elnöki intézménynek, míg Schmitt folyamatosan a Fideszért haknizva/kampányolva, főpolgármester-jelölti majd EU-parlamenti tevékenységével inflálta olimpiai bajnokként elévülhetetlen érdemeit, tekintélyét. C) Árpi bácsinak szerintem elnökként sikerült pártatlan, a kedvességre és becsületre való értékrendet közvetítenie (elsősorban az újévi beszédekre gondolok, kisebb mértékben a lassan a feledés homályába vesző alkotmányossági kontrollra). Pali bácsinak az újévi beszédig még megelőlegezzük a pártatlanság bizalmát, de az, hogy egy kurva szót nem szólt az adóügyi ámokfutás kapcsán, az csak Fidesz-alelnöki szerepében üdvözlendő, köztársasági elnökként legalább a szemöldökét összevonhatná.

Paladdin 2010.10.15. 14:30:57

3. Ahhoz, hogy a magánnyugdíj vs. állami nyugdíj témában állást foglalj, szerintem kurva kevés a tekintélyed, rálátásod, tudásod. Legalábbis akkor, ha a magánnyugdíj-pénztárakat annyival intézed el, hogy 0%-os hozammal kezelik a pénzt. (By the way, nekem a 2008-2009 két évben negatív hozamot értek el a megtakarításaimon, de nem az államot/Gyurcsányt/Orbánt hibáztatom, hanem legfeljebb magamat: minek kellett az óvatos portfólió helyett a részvény-intenzívet választanom. Amúgy légy erős: nem azért van magánbankoknál a zemberek pénze, mert a ők majd ellopják a szocikkal, hanem mert annál jobban senki nem tudja megforgatni a pénzt, mint aki részesedik is a megforgatott pénz hozamából. (Ennek mértékén persze lehet vitatkozni, de ha Viktoréknak gazdaságilag is igazuk lenne, akkor a Szovjetunió és a szocializmus nyerte volna a hidegháborút.)

4. Ki ne találd, hogy Szegeden a magánnyugdíj-pénztárra szavaztak, míg az ország nagyobb részének annyira elege lett a komcsikból, hogy az állami felosztó-kirovó rendszer restaurálására adtak felhatalmazást.

5. Visszatérve Botkára: a poszt mindössze arra utalt, hogy ha azt, amit a Fidesz csinál Szegeden az MSZP csinálná akárhol máshol, Te is a falat kaparnád, mondván "miért hord a föld ekkora geciputtonyokat a hátán?" Ennek tükrében a Fidesz mentegetők reakciója enyhén szólva álságos, és akkor még nem is húztuk alá, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszere legalább némi együttműködésre illene kötelezni az adóforintokból fizetett államférfiakat, különben a NENYI nem lesz más, mint - Tóta W. szavaival élve - autofelláció.

P.mester 2010.10.15. 17:00:55

Én azt javasolnám Botkának, hogy kezdeményezze a képviselő-testület feloszlatását és legyen új választás. Amennyiben nem választják meg újra akkor, és nem lesz megfelelő háttere, akkor meg is érdemli a város. Csak a vaknak nem nyilvánvaló: a Fidesz a nemzeti "együttműködéssel" leöntött, vagy inkább leokádott izéje csak szó, szó, szó.

P.mester 2010.10.15. 17:07:56

@ca2:

"Ennek szellemében mondat [mondta] progresszív ferenc, hogy "akinek nem tetszik el lehet menni.." ugye? "

Nem ezt mondta! Ez reakció volt Demjánra, és a mondat korrektül így hangzik: El lehet menni, de akkor ne nagyon magyarkodjunk. Pontosan az ellenkezőjét jelenti, ahogyan az a közvéleményben megragadt. Persze aki a HírTv-ből tájékozódik, annak azt jelenti, hogy elküldte az országból azokat, akik nem értenek vele egyet. Szépen kiragadtak belőle egy részt, márpedig a manipuláció legfőbb eszköze a montázs. Pontosan ez történt e "szakmai" médiában.

P.mester 2010.10.15. 17:13:03

@P.mester:

pontosabban nem Demjánra, hanem a "Nemzeti" Széles Gáborra reagált

Táskás Tóni 2010.10.15. 18:34:44

@P.mester: Így igaz és még egy kis adalék hozzá, hogy amikor Gyurcsány ennél lényegesen kisebb bankadót akart bevezetni, akkor Csányi a nagy magyar azt mondta ,hogy külföldre teszi az OTP székhelyét .és inkább ott adózik .Szép kis hazafi oligarcha.

Táskás Tóni 2010.10.15. 19:27:53

@P.mester: Teljesen igazad van . Botka helyében pedig mindenhova kifüggeszteném a NENYI-t. Mondjuk előtte elmennék hányni.

shearer86 2010.10.15. 19:45:21

Nem értem miért érzik páran hallatlanul unfair ajánlatnak a két alpolgármesteri pozíciót. Könyörgöm, egy szikkadt emberrel vannak többen a Fideszesek a szociknál. Egyesek szerint ebből következik hogy több alpolgármesteri szék jár nekik. Grat.

Csak reménykedni tudok benne, hogy az egy szem LMP és Jobbik képviselőnek lesz annyi belátása, hogy nem hagyják megakadályozni Szeged fejlesztését.

Másik: nem értem, hogy miért nem képesek belátni egyesek, hogy semmis sem fekete és fehér. Az hogy az MSZP mit csinált itt évekig, nem legitimálja a Fidesz egyetlen destruktív és cél nélküli intézkedését, magatartását sem. Ezt lássátok már be, elsősorban Várúr és gányolás elvtársakra gondolok. Húzzátok ki a fejeteket OV hátsójából és nézzétek meg mit tett eddig a Kedves Vezető az országért. Sajnos jogászként rengeteg olyan dolgot megértek (AB törvény, önkormányzati törvény, médiahatóság, újraállamositás), amit a magyar lakosság 90%-a nem. És így nem vidám a kép :)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.10.15. 23:33:49

"Az igazat megvallva nem vártam mást"

Akkor mi is a gondod?

Azt kaptad amire vártál. Nem csalódsz, tehát boldog lehetsz.

Ráadásul a legszebb öröm a káröröm érzés is meglehet, ízesítve egy kis na ugye nem megmondtam előrével.

Akármit is csinál a Fidesz tőled úgyis mindig piros lapot fog kapni.

Veder1 2010.10.16. 04:52:44

@Akitlosz, tőled azért többet vártam, nem hiszem, hogy az adott kérdésben akármennyire is fontos lenne, hogy a piroslapos cikkíró balfaszul még mindig a leszerepelt mszp-t tolja. Itt egyedül Szeged érdekes és a józan ész, amivel te is rendelkezel.

Rozsgyi
erep

isssti 2010.10.16. 14:42:51

@Táskás Tóni: Kit érdekelnek az aggályaitok? Volt nyolc évetek: jól leszerepeltetek: ideje hallgatni!!
Mélyen és hosszasan!

Panelkuruc · http://piroslapok.blog.hu/ 2010.10.17. 09:35:58

@isssti: tudod, eléggé bárgyú gondolat feltételezni, hogy mindenki, aki nem a jobbos véleményt szajkózza, benne ült a kormányban. meg aztán vitatkozni se jó így. lehet, nem is ez a célod, hanem csak beszólni szerettél volna? :)

isssti 2010.10.17. 10:11:11

@Panelkuruc: Uncsik vagytok, vörösek - de a legszánalomraméltóbb az a ballib bandátokban, hogy mostmár milyen vehemensen háritjátok kötődéseteket..

Ez utóbbit, mondjuk, erősen meg tudom érteni: én sem lennék büszke magamra a helyetekben! ;o))

Paladdin 2010.10.17. 15:06:41

Isssti, retardált, funkcionális analfabéta fasz vagy!
De ettől még lehetsz jó ember.

Csak könyörgöm, ne kezdeményezz itt párbeszédet, mert ahhoz buta vagy.
Örülj, hogy a komcsiknak 8 év után el kellett takarodniuk a közélet legtöbb színéről, de mivel ezen túlmenően sem érvelni, sem írni, sem olvasni nem tudsz, kérlek, ne erőltesd.

tt11 2010.10.19. 07:04:41

a Fidesz a 70 önkormányzati bizottsági helynek sokkal, de sokkal több, mint a felét: 80%-át le akarja nyúlni Szegeden!!! nem a számarányosan őket megillető részt kérnek, a képviselői helyek FELÉT SEM NYERTÉK EL (29-ből 14!), milyen felhatalmazás alapján akarnak magukból 80%-os erőt kreálni?!
mer nem komcsik? :D

tt11 2010.10.19. 12:25:35

Erre készül a szegedi Fidesz is:

"Rendkívüli ülés összehívását kérte Tétényi Éva polgármestertől a valamennyi egyéni választókörzetben nyertes Fidesz-KDNP-frakció minden tagja. A napvilágot látott dokumentum szerint ezen az ülésen visszavonnák a polgármesterre átruházott feladatokat és hatásköröket. Ez azt jelentené, hogy az érdemi kérdésekben a bizottságok döntenének, a polgármesternek csak protokolláris teendői maradnának.

- A törvény az alapvető önkormányzati jogokat a testületekhez utalja, és a mindenkori bizalmi helyzet dönti el, hogy ezekből mennyit ruháznak át a polgármesterre - indokolta tudósítónknak a Fidesz-KDNP szándékait Meggyes Tamás országgyűlési és egyben helyi képviselő, a város volt polgármestere. Hozzátette: Tétényi Éva eddigi látványpolitizálása, a frakció nyilvános lejáratására való törekvése ezt a bizalmat nem alapozta meg."
süti beállítások módosítása