Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Első lépések: miniszteri béremelés

2010.05.17. 06:55 | szocdemman | 121 komment

Címkék: fidesz 2010 orbán kormány miniszterek

A politikában nem szeretem a következetlenséget. Se jobboldalról, se baloldalról. Azét siralmas a közéletünk, mert mást tesznek, mint amit egy pár évvel ezelőtt mondtak, vagy elvártak az aktuális politika csinálói. Pedig a tettek minősítik az embereket. A szavak szintjén könnyű meccseket nyerni, de hát azok elszállnak. Persze másokkal szemben könnyen állítanak magas mércét. Én soha nem is értem, hogy politikusok rongyos pár tízezer forintért, hogyan tudják eladni a hitelességüket. No valami ilyesmik miatt érzem úgy, hogy a még mégsem alakult Orbán-kormányzat politikája lehet, hogy az elmúlt négy évben cseppet képmutató volt.

A Bajnai kabinet a beiktatása utáni első intézkedéseként, jelképesen magán kezdte a válságkezelést, és a miniszteri béreket 15%-kal csökkentették és a miniszterelnök havi 1 forint fizetést vett fel. A Fidesz ekkor azt mondta, hogy kevés, és a minisztereknek  a 2002-es szintre kellene csökkenteni a fizetését.

A most megalakuló Fidesz kormány ezt az elvet magán már nem követi, a miniszterek bére emelkedik az előző miniszterekéhez képest. Egy új miniszter kb. 200 ezer forinttal többet vihet haza.

Szíjjártó azt mondta, hogy összességében viszont kevesebb miniszter van. Bár azt elfelejtette megemlíteni, hogy államtitkárból viszont több lett. Na mindegy az alábbi videó azért, reméljük, segít feleleveníteni a múltat, bár tudom új rendszer épül, ahol ilyen elő sem fordulhat:)…

Update: Navracsics a parlamentben visszavonta a szocialisták nyomása miatt a miniszteri béremelést. Hibának nevezte a lépésüket.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr932008730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hidroponi 2010.05.17. 11:06:04

no hol vannak mar a fidesz droidok?

mojszipupi 2010.05.17. 11:09:19

Gyerünk bérencek, lehet magyarázkodni, az neketek úgyis nagyon jól megy!!!
Hányok ettől a képmutató bagázstól. Ezt tettem eddig is. De majd jön szíjjártó farmerbevagyokállandóan peti és majd jól megmondja a tutit.

lkjpoi 2010.05.17. 11:11:52

Az miért baj, ha valaki rendes bért kap a munkájáért?!
Az pedig főleg miért baj, hogy ha szakterületeket vontak össze, azaz több lett az egy miniszterre jutó munka, azért valamivel több fizetés jár?!
Számomra sokkal érdekesebb hír mostanában, hogy Hagyó mester már a Gyorskocsiban ücsörög, és feltehetőleg a székházban páran izzadnak már. Na az a képmutatás, amit a maszop eljátszott, hogy látszólag Bajnai fizetést csökkent, közben meg sunyiban Hagyó és a többiek talicskázzák kifelé a lóvét.

stratez 2010.05.17. 11:13:42

Végy egy adag Lendvai Ildikó-féle hazugságot, keverd hozzá a magadét, és a koktélról mondd azt, hogy ez egy poszt. A Fidesz ugyanis nem emelte fel a miniszterek fizetését, pontosabban ezzel nem is foglalkozott. Attól meg az Isten mentsen meg minket, hogy még egyszer milliárdosok egy forintos fizetésért kormányozzanak, ez a 8 év tökéletesen elég volt belőle...

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:15:46

@stratez: igaz nem emelte, csak valahogy több lett:):)

phaidros 2010.05.17. 11:16:30

OFF:

És az első két kommentezőnek válaszul: akkor lenne jó világ Magyarországon, ha itt a Piroslapon Hagyóról és az MSZP-s lopásokról sírnának baloldaliak, a jobboldali blogokon pedig a jobbos szemétségeken keseregnének.

Ne legyetek oda magatoktól, ugyanabból a szarból vagytok, csak más a színetek.

Artie 2010.05.17. 11:17:51

Ugye, hogy mindent meg lehet magyarázni, kedves blogíró...

Hozzá kell szoknunk, négy évig most azt hallgatjuk, hogy amit mi látunk, az tulajdonképpen nem is az, amit mi látunk, hanem annak pont az ellentéte.

Istenem, hogy most kevesebb a miniszter...

Megjegyzem, miniszter nem a fizetés miatt lesz valaki, hanem hogy jó sokat lophasson. De legalább a látszatra kéne adni. Nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani.

Nos, Viktoréknak még a kormány megalakulása előtt sikerült a látszatot is eltakarítani.

Artie 2010.05.17. 11:18:59

@phaidros: ÉS most akkor nekünk jó? Akkor most a fidesz nem fog négy évig lopni, és az mszp nem lopott nyolc évig?

kapiksz 2010.05.17. 11:28:20

Itt semmi gond nincs, a régi kormány minisztereinek a jövedelme a korrupciós lopásokból csalásból származott a fizetés jelképes volt Lásd. Gyurcsány cégeinek éves jövedelme - Ha egy adott keretból ki lehet gazdálkodni úgy emeljék a fizetést, nyugodtan. A Bajnai a válság idejére tette meg ezt a gesztust, most ő maga mondja, hogy az átadásnál minden de klassz : Hát akkor mi a gond gyerekek ?? Megint a Kommunista reflexek működnek ??

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:30:31

@kapiksz: hehe multi vállalkozóból a Fidesz kormányban sincs hiány... sőt tehát nem vállalkozóz mert abból is jutott oda...

Zetek 2010.05.17. 11:30:45

@Artie: Valóban, ha komoly érvelés, akkor Kósáné Kovács Magda az etalon. Ő azután tényleg mindennek látszott. Persze érthető, ilyen Hagyó elvivős időkben szegény Mrs. Botoxnak kell valamit mondania, de ezen örömködni elég gyenge. Majd akkor ugráljatok, ha döntöttek a fizetésükről.

Willie 2010.05.17. 11:32:05

Egeszen pontosan miert is lesz tobb allamtitkar? Jelenleg olyan 70 korul van a szamuk az uj kormanyrol meg annyit lehet tudni, hogy 30 biztosan lesz... emellett nem emeltek a miniszterek fizeteset, hanem kivettek a miniszterelnok kezebol azt a jogot, hogy ha bal labbal kel fel, akkor lecsokkenthesse barmelyik miniszter fizeteset 15%-kal. Tehat igazabol nyugodtan bennehagyhattak volna azt az idiota 4-es pontot a tv-ben, legfeljebb nem alkalmaztak volna es akkor most senki nem tudna pampogni. attol meg egyenesen egnek all a hajam, hogy valaki azt gondolja, hogy barmelyik miniszternek is szamit havi 200 ezer forint...

Noormális 2010.05.17. 11:34:06

B*zmeg, nehogy már megint azon a havi néhány millán legyen kiakadva a fél ország, mikor a közigazgatás úgy évi 2800 milliárdunkba (!) fáj. Ha ennek csak a harmadát leépítik, ezt a kis trade-offot már megéri. Persze kell valami gumicsont a jónépnek, nehogy véletlenül a komoly problémákkal foglalkozzunk...

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:36:59

@Willie: nem a minisztereknek számít... én egy jó hónapban 90-böl élek... örülnék jó ne mondjuk azt hogy megemelték hanem valamilyen rejtélyes módon több lenne 200 ezerrel...ha nem számít nekik akkor át utalhatják a következő bankszámla számra: :):)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:38:26

@dzsi1.0: bocsánat ha elolvasod a posztot nem erről szól, de nyilván ezt nehéz megérteni... a fidesz mit mondott egy éve és ehelyett mit csinál most!

Fenehorizont 667 2010.05.17. 11:40:07

"A Bajnai kabinet a beiktatása utáni első intézkedéseként, jelképesen magán kezdte a válságkezelést"

igenbazmeg, kurvára jelképes volt, miután kitudja hányszázmilliárdot offshorizáltak a kajmán-szigetekre, valóban csak egy észrevehetetlen jelkép volt az a bércsökkentés. pont az ilyen hülyék vakítására lett kitalálva, mint a blogíró.

proton1701 2010.05.17. 11:43:48

Nem tudom , hogy feltűnt - e Neked de mintha sokkal kevesebb minisztérium lenne a jövőben !? Ha megemelik a lóvét még akkor is spórolnak nem is olyan keveset. Sokkal több meló több pénzért. Hol itt a hiba ??? Először várd meg mi fog történni addig ne hőbörögj. Ha majd minden ugyan olyan fos mint eddig akkor lehet balhézni.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:44:33

@fenehorizont: igen, azért lehet hogy a fidesz is hiteles lenne az ilyen hülyéknek mint én, ha követné a bajnai kormány jelképes intézkedését és ugye az ő vállalkozó miniszterei sem offshoroznának... bár az olyan hülyék mint te nehezen értik meg a lényeget: MÁST MONDTAK, MINT AMIT TESZNEK!!!

Willie 2010.05.17. 11:45:18

@szocdemman: nyilvan vagyunk ezzel igy par millioan. en arra prbaltam reflektalni, hogy most aztan beindult a fideszes lopohenger mert mar a minszterek (mind a 8) fizetese is nagyobb lesz 200ezerrel. Huuu ezert mar erdemes miniszternek lenni a fideszeknel...

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:45:39

@proton1701: az hogy a miniszter lehet kevesebb de az államtitkár több:) ez olyan parasztvakítás ami neked szól... be is jött:):)

subabubba 2010.05.17. 11:46:13

Teljesen igazad van Piroslap. Menjen tovább az ami eddig, hazudozni, irreális dolgokat elvárni. Igazad van, nem az a lényeg, mi a jó az országnak, hanem mi a jó az épp aktuálisan ellenzékben lévő piros laposoknak. Gratulálunk. Remélem, megtaláljátok majd mindig az ilyen szánalmas témákat. :(

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:46:52

@Willie: keressenek fél millióval többet szarok rá... csak 8 évig nem ezt hallgattuk tőlük

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:47:52

@subabubba: miért az nem hazugság, hogy mást mondtak mint amit tettek sajnos "az megy tovább"

Tibike15 2010.05.17. 11:48:00

Még hangosak a szocik, de lassan majd belefásulnak ők is. Az új kormány elkezd dolgozni és a zembereket nem az érdekli, hogy mit magyaráz egy kicsi ellenzék, hanem az, hogy mit csinál a kormány.
Remélhetőleg ez a kormány nem olyan béna kacsa, böszme teszetosza lesz, mint az előzőek és akkor tényleg a kutyát sem érdekli majd az ellenzék rikoltozása, meg hogy mit mond a botox.

Willie 2010.05.17. 11:48:23

@szocdemman: miert is tobb az allamtitkar? erre hoznal valami forrast. Mert amit most lehet tudni abbol az derul, ki, hogy azok szama is jocskan lecsokken...

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:50:13

@Willie: lehet tudni? minisztériumonként eddig 2 volt most átlagban 4 van 2*13=26 8*4=32 az több

Willie 2010.05.17. 11:52:19

jelenleg egeszen pontosan 71 allamtitkar van felsroljam oket nev szerint?

Willie 2010.05.17. 11:52:58

ebbol 20 allamtitkar es 51 szakallamtitkar

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:53:26

@Willie: igen szeretném azt is milyen feladatokat lát el melyik minisztériumba van

Willie 2010.05.17. 11:53:45

ebbol 20 allamtitkar es 51 szakallamtitkar

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:54:15

@Willie: az 51 szakállamtitkár az nem politikus te bimbi:):)

Willie 2010.05.17. 11:54:44

parancsolj bar nyilvanosan elerheto adat, ugyhogy te is meg tudod keresni:
allamtitkarok:
Egészségügyi Minisztérium
Dr. Vojnik Mária

Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium
Gőgös Zoltán

Honvédelmi Minisztérium
Dr. Vadai Ágnes

Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Dr. Avarkeszi Dezső

Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium
Dr. Kling István

Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Dr. Oláh Lajos

Külügyminisztérium
Szabó Vilmos

Miniszterelnöki Hivatal
Dr. Baja Ferenc
Csizmár Gábor
Hegedüs Dóra
Iváncsik Imre
Dr. Tordai Csaba
Dr. Ujhelyi István

Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium
Burány Sándor
Varju László

Oktatási és Kulturális Minisztérium
Arató Gergely

Önkormányzati Minisztérium
Jauernik István

Pénzügyminisztérium
Dr. Katona Tamás

Szociális és Munkaügyi Minisztérium
Simon Gábor

Peppone Botazzi 2010.05.17. 11:54:49

De fenemód érzékeny lett ez a blog :D Hirtelen milyen erkölcsrendészetté vált. Ami helyes, csak ugye nem szereti a következetlenséget. Márpedig ha most ilyen érzékeny akkor az elmúlt 8 évről (nyilván az én hibámból) nem sikerült ilyen szösszeneteket találni.

Feszegessük már meg kicsit azt a témát is, hogy az utolsó héten még hivatalukban lévők hány tisztviselőt mentettek fel, és az utolsó héten hány végkielégítés lett aláfirkantva a minisztériumokban, akit majd az új csapatnak kell majd kifizetni. Mert akinek van ott ismerőse az nyilván hallja, hogy tömegével vannak felmentve a tisztviselők jópár havi végkielégítéssel.
Kedves Piroslap, ezért is aggódjunk egy kicsit ha kérhetem.

Willie 2010.05.17. 11:55:21

Szakallamtitkarok:
Egészségügyi Minisztérium
Horváth Zoltán 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Pordán Endre 2008 2009 2009/2 2010

Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium
Dr. Forgács Barnabás 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Máhr András 2006 2007 2008 2009 2009/2 2010
Sirman Ferenc 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Süth Miklós 2008 2009 2009/2 2010

Honvédelmi Minisztérium
Bali József 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Füredi Károly 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. József Péter 2008 2009 2009/2 2010

Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Dr. Lévayné dr. Fazekas Judit 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Papp Gábor 2010
Dr. Turi András 2008 2009 2009/2 2010

Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium
Dióssy László 2006 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Erdey György 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Faragó Tibor 2009 2010
Haraszthy László 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Kóthay László 2007 2008 2009 2009/2 2010

Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Dr. Csepi Lajos 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Gordos Péter 2008 2009 2009/2 2010

Külügyminisztérium
Dr. Czukor József 2009 2010
Dr. Faller Jenő 2008 2009 2009/2 2010
Iklódy Gábor 2009 2010
Kiss Tibor 2010
Várkonyi László 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010

Miniszterelnöki Hivatal
Fadgyas Gábor 2009 2010
Gémesi Ferenc 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Kiss Ambrus 2009 2010
Korányi Dávid 2009 2010
Makszin Péter 2009 2010
Sebián-Petrovszki László 2009 2010

Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium
Balla Gergely 2009 2010
Dr. Bozzay Erika 2009 2009/2 2010
Mester Zoltán 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Szaló Péter 2006/1 2006/2 2007 2008 2009 2009/2 2010

Oktatási és Kulturális Minisztérium
Dr. Balogh Gyula 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Manherz Károly 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Pettendi Zsuzsanna 2009 2010
Dr. Schneider Márta 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Szüdi János 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010

Önkormányzati Minisztérium
Dr. Pataki István 2010
Dr. Simóka Beáta 2009 2010
Dr. Virág Rudolf 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010

Pénzügyminisztérium
Detrekői László 2009 2010
Karácsony Imréné 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Kovács Álmos 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Végh Szabolcs 2009 2010

Szociális és Munkaügyi Minisztérium
Dr. Gulyás Kálmán 2009 2010
Hornungné Rauh Edit 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010
Dr. Kovárik Erzsébet 2008 2009 2009/2 2010
Szentirmai Judit 2009 2010
Dr. Székely Judit 2006/1. 2006/2. 2007 2008 2009 2009/2 2010

Severus 2010.05.17. 11:55:59

Nem kell egyből rosszindulatúnak lenni, szerintem szó sincs kapzsiságról. Ebből fizetik majd a választások előtt is már 2,5 milliárdosra becsült pártadósságot. Természetesen hoznak majd egy törvényt a pártfinanszírozás átláthatóságáról, és a miniszterek magánadományaiból dobják össze azt a párezer rongyos millát. Szó sincs arról, hogy a korrupció elleni küzdelem majd kimerül pár korrupt szociállibrális leütetésében és arról sem, hogy most majd ők stafírozzák ki jól a svarckasszát mindenféle strukturális reformterveket elgáncsolva. Szerintem ennyi bizalmat meg lehet nekik előlegezni.

Willie 2010.05.17. 11:56:32

@szocdemman: nem az a kerdes, hogy politikus vagy sem, hanem az, hogy heny lesz belole az uj miniszteriumokban

Peppone Botazzi 2010.05.17. 11:57:24

@szocdemman: Nem lehet 4 államtitkár. Minisztériumonként csak 2 lehet ha jól tudom. Szakállamtitkárból lehet 3-5.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:57:44

@Willie: a szakállamtitkárok az nem politikusok, azokat ne sorold be ide mert a politikai államtitkár és a szikállamtatár az csont más azt én nem számoltam be a fidesz kormányzathoz mert az tudom hogy más!

Willie 2010.05.17. 11:57:49

@szocdemman: 19 de nem oszt nem szoroz. eggyel en is elszamoltam

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 11:58:32

@Peppone Botazzi: eddig így volt, ezt a gyurcsány kormány csökkentette le...

Netuddki. 2010.05.17. 11:59:31

Rohadtul nem érdekel mennyit visznek haza (persze ésszerű határokon belül).
Ami irritál, hogy törvénytelenül is vesznek fel fizetést a miniszterek, képviselők és még ki tudja ki ebből az ingyenélő bandából és gyakorlatilag nem csinálnak érte semmit.

Ami viszont még jobban irritál, hogy a gazdaság helyretétele egyenlőre várat magára. Csak mert sokkal "fontosabb" dolgok is vannak. Pl. 2-ős állampolgárság, kisebb parlament...
Ami mind azt mutatja, hogy valóban nincs a fidesznek elképzelése hogyan kéne kilábalni a magyar válságból.
Adóelkerülés, korrupció, aránytalanul magas közterhek...

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 12:01:04

@Willie: az 51 politikai szakállamtitkárba az is benne van, hogy sok fontos főosztályt nem főosztályvezető vezetett hanem szakállamtitkár, de fizetésben nem volt különbség csak jogkörben. a szakállamtitkárok bérét ugyanis a közalkalmazotti bérskála alapján számolják...

Netuddki. 2010.05.17. 12:01:15

@Willie: Mijafszomnak a szakállamnak titkár? Nekem ugyan nem kő'!

Willie 2010.05.17. 12:02:07

@szocdemman: itt most nem politikus nem politikus szempontbol kell kulonbseget tenni, hanem kap fizetest nem kap fizetest szempontbol. Majd ha meglesznek a fityiszes szakallamtitkarok, akkor lehet ezen tovabb rugozni. egyelore azonban ennyit tudunk:
"A tárcákhoz mindenesetre politikai, közigazgatási és az egyes területekért felelő szakmai államtitkárok is rendelődnek majd, így legalább harmincan dolgozhatnak majd minisztériumi vezetőként, de állítólag helyettes államtitkárokra is számít Orbán. A politikai államtitkár helyettesíti a tárcavezetőt az Országgyűlésben és a kormányüléseken, míg a közigazgatási az apparátusért, a jogszabály-előkészítésért felel. Az adott területeket szakmai államtitkárok vezetik majd a hírek szerint, helyetteseik pedig az egyes részterületeket irányítanák, például közoktatásért felelős helyettes államtitkárként."

Azaz tarcankent meg kene 5 helyettes allamtitkar, hogy utolerjek a szoci szintet...

Peppone Botazzi 2010.05.17. 12:02:27

Jól tette ha csökkentette, de valamit azért tisztán kell látni. Adott egy struktúra, ha azoknak a számait változtatjuk az egyik oldalon, akkor a működés érdekében adni kell a másikon.
Ugyanez van a kisebb parlamenttel. Lehet kevesebb képviselő, de akkor azzal is számolni kell hogy a háttérben dolgozók száma fog nőni, a háttérapparátus.

Itt most kevesebb és komplettebb minisztériumok lettek, nem kizárt hogy a felső-közép vezetők száma nőni fog.

Akkor most kimaradtam valamiből és máris megvan rá a jogszabály hogy 4 államtitkár lehet?

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 12:02:55

@kovi1970: egyet értünk, azt hiszem elsőként írtunk erről még a kampány időszakban..., hát most meg látjuk is, bár akkor is fikáztak minket, hogy hülyék vagyunk:)

Willie 2010.05.17. 12:03:03

@kovi1970: figylmeztet, hogy mikor esedekes a nyiras :)

kapiksz 2010.05.17. 12:04:00

@fenehorizont: Bizony erről van szó !!! és hogy megeszik még ezt most is, lásd. a legtöbb kommentelő.

Tibike15 2010.05.17. 12:06:52

Igaza volt a Gyurcsánynak, ne legyen egy lélegzetvételi ideje sem a fidesznek a hatalmon.
De komolyan azt gondolom, hogy rohadtul senkit nem érdekel, hogy mennyit keres a 8 miniszter, ha látványosan és hatásosan dolgoznak.
Van olyan ember, aki sajnálja a fizetést a Pintértől, ha tényleg megállítja az iparszerű bűnözést?
A Matolcsytól, ha elindítja az országot egy fejlődő irányba?

Soha nem a miniszterek fizetésével volt a baj, hanem azzal, hogy a böszme teszetosza munkát végeztek, beszéltek a semmiről és ha csináltak is valamit, látszatja csak annyi volt, hogy folyamatosan növekedtek az adók és a terhek. Meg közben felvettek egy csomó hitelt, amit majd fizessen vissza, aki akar.

Rohadtul nem fair dolog, minden megszületett csecsemő nyakába milliós adósságot rakni, amit majd neki kell valahogy visszafizetni, amit a tisztelt szocialisták méltóztattak felvenni és a jó ég tudja mire költeni.

Peppone Botazzi 2010.05.17. 12:09:37

Én sem sajnálom tőlük a fizetésüket.
Az sajnálom amikor benyomják még a cégeiket is, meg a Hagyó féle BKV bulikatat. Minden olyan háttérmunkát amin keresztül dől hozzájuk és környezetükhöz, családjukhoz a pénz az állami pozíción keresztül...

pneumónia 2010.05.17. 12:10:29

Én azt mondom, hogy az előző garnitúrának a bevallott fizuja, csak zsebpénz volt ahhoz képest amit fű alatt nyomott neki a párt vagy más...
Viszont ha értelmes Blogger lennél, akkor a sebnyalogatás meg a Bezzegelés helyett, Gyurcsány meg a sok éhenkórász milliárdos helyett segítenél hitelessé tenni a baloldalt... Ha egyáltalán lehetséges...

lkjpoi 2010.05.17. 12:11:22

@Willie: mennyi hatalmas nagy szakember :))

Severus 2010.05.17. 12:11:31

@kovi1970: Bingó. Meg a NEP van program helyett. Egyelőre csak a parasztvakítás megy ezerrel. Lecsökkentik az önkormányzati képviselők számát? Rohadt jó. De az önkormányzatok számát kellene csökkenteni! Magyarországon 3200, a másfélszer annyi lakosú Hollandiában meg kb. 570 van. Épp most kell arról vitatkozni, hogy 4 év múlva százvalahánnyal kevesebb képviselő legyen? A pártfinanszírozási törvény módosításáról szó sincs, pedig az a korrupció fő oka. Bocs, de én bemondásra nem hiszem el, hogy ők majd kevesebbet lopnak, és abból lez pénz mindenre.

Lopótök 2010.05.17. 12:12:33

Igazából a legbölcsebb dolog az lenne, ha az MSZP-bérencek a párttagokkal egyetemben BEKUSSOLNÁNAK végre. Abszolút semmilyen alapjuk nincs másokat kritizálni.

phaidros 2010.05.17. 12:18:04

@Artie: nem kulcskérdés. Mind lop. Még az LMP és a Jobbik is fog. Na jó, az LMP és a Jobbik mint párt talán nem fog (még), csak tolvajok is lesznek a soraik között, mivel mind emberek vagyunk. Az MSZP olyan szintre vitte az egészet, hogy gyakorlatilag azokat kell közöttük keresni lámpással, akik nem sárosak vagy lopásban, vagy lopás takargatásában, netán felháborodnak, ha soraik között ez tapasztalják. Ezzel kapcsolatban nincsenek illúzióim a Fidesszel kapcsolatban sem, de:

a kulcskérdés az, hogy emellett működik-e az ország, elkészülnek-e a beruházások, az ellopott pénz mellett marad-e az alvállalkozóknak, akik a valódi munkát csinálják, foglalkozik-e valaki az embereket érintő súlyos problémákkal. Az MSZP nem tette - ebbe bukott bele. Az SZDSZ meg pláne, egyetlen ígéretét sem tartotta be, kivéve a sorkatonaság eltörlését.

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 12:18:17

@Lopótök: igen tudjuk, azzal tennénk a fidesznek a legnagyobb szívességet, hisz akkor szó nélkül művelhetnének ezt meg azt...

www.youtube.com/watch?v=uSwt8UMru5c

phaidros 2010.05.17. 12:18:53

Egyébként várom az MSZP és az MSZP-közeli kommentelők, bloggerek elhatárolódását Zuschalgtól, Hagyótól, és a többiektől. :)

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 12:19:28

@phaidros: háát a fidesz jó úton jár afelé hogy ne működjön az ország se:)

phaidros 2010.05.17. 12:22:16

@szocdemman: igen, ezt mondja a ballib kánon, s a vezérszónokok azok, akiket gyakorlatilag tényleg elsöpört a forradalom, ami annak következménye volt, hogy alattuk totál szétesett az ország. :)

Hiteles ellenvélemény, kritika, vagy minek nevezzem...

Brúnó_ 2010.05.17. 12:22:58

Én felemelném a képviselők fizetését is legalább bruttó 1 millára. Emellett megszüntetném az átláthatatlan költségtérítést. A hivatalos fizetésen kívűl max. egy nagy bránert kaphatnak a seggükbe a tisztelt képeviselők.
Ha valaki pedig nokiás dobozban az én adómat lopja, elküldeném minimum 25 év kényszermunkára szibériába.

phaidros 2010.05.17. 12:23:43

@phaidros: hogynemondjam, várom Kóka János, Kuncze Gábor, és a többiek szakértő véleményét a mostani kormányról, mint akik referenciával rendelkező politikai mesteremberek. Ők tán még hitelesebbek is, mint Lendvai, Mesterházy vagy maga a nagy Ferenc.

Ugyanmár.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.05.17. 12:23:50

@szocdemman:

MÁST MONDTAK MINT AMIT TESZNEK? Jééééé, döbbenet. Emlékszem, amikor Orbán a Kéri beszédben azt mondta, hogy meg kell szüntetni a 13. havi nyugdíjat, akkor az MSZP egy emberként lett a nyugdíjasok csillogó pajzsú bajnoka, aztán bő egy évvel később na ki szüntette meg pont (ami mellesleg szerintem egy helyes döntés volt) ?

Csak nem az MSZP?

Szerintem téged nem az zavar, hogy egy politikai kör mást tett mint amit mondott, hanem az, hogy a Fidesz csinálja ezt. Gondolom amíg a ballib téren történik ilyen, az bocsánatos bűn.

Nem mintha egy fideszes blogger nem ugyanígy gondolkodna, de attól még az itt olvasott "MÁST MONDTAK, MINT AMIT TESZNEK!!!" még nem lesz kevésbé álszent, álnaív, és persze szánalmas.

phaidros 2010.05.17. 12:24:13

@Brúnó_: ne küldd, mert visszajönnek a Vörös Hadsereggel. :)

nyg 2010.05.17. 12:24:24

"A most megalakuló Fidesz kormány ezt az elvet magán már nem követi, a miniszterek bére emelkedik az előző miniszterekéhez képest. Egy új miniszter kb. 200 ezer forinttal többet vihet haza."

És ezt a hülyeséget honnan vette kedves piroslapok. Olyan megbízható forrásokból, mint a Blik, Lamperth Mónika vagy Lendvai Ildikó? Amúgy az egész egy oltári demagógia, amikor a miniszterek (egyébként a bankelnökökhöz képest) egyébként nem irritálóan magas fizetését kezdik el firtatni. Az ország első számú szolgáikét. Ugyan már!

phaidros 2010.05.17. 12:25:16

@stark: (bólogat)

Bár irigylem azokat, akiknek a hite és hevülete erősebb mint a realitásérzéke. Könnyebb így élni az biztos, csak megfelelő időben kell fordulni a nyájjal, és ugyanakkor bégetni.

Fenehorizont 667 2010.05.17. 12:25:47

@szocdemman:
én nem hallottam, hogy olyat mondtak volna, hogy nem emelik a képviselői fizetéseket.
ha meg neked jelképes intézkedésekkel lesz hiteles egy csoportosulás, akkor nem csodálom, hogy arra szavazol, akik -nagyon pofátlanul- baloldal-nak nevezik magukat, mer jelképes intézkedésekkel tele a spájz, de a nappali is mán...sőt, sztem még az utcára is kiömlik. aki perverz módon erre izgul, annak ez a kánaán :D

62 éve a kettősbeszéd országában élünk..,megsúgom, nem az a kettősbeszéd, ha valaki anak ellenére emeli a képviselői fizetést, hogy erről nem volt szó. ez szimpla, politikus-magatartás.
a kettősbeszéd az, hogy lopott milliárdokal a háta mögött, kisfiús mosollyal közli a lemondásakor, hogy a lelkiismerete tiszta, miközben a közvéleménnyel elhiteti azt, hogy az egyszerű tűzoltás helyett válságkezelés folyt az elmúlt egy évebn, és azt ráadásul magukon kezdték :D
ezt a pofátlan profizmust a fidesztaknyoknak még tanulni kell. bár szerintem a nagy rutint lehetetlen behozni, szerencsére.

antal.daniel · http://antaldaniel.blog.hu/ 2010.05.17. 12:26:04

Milyen rossz volna, ha a magyar vezető köztisztviselők kevesebbet keresnének, mint az afrikai vagy balkáni társaik, nem? Egy nép pontosan olyan kormányt kap, amilyet választ és eltart. A miniszteri és államtitkári fizetések emélkeim szerint eddig is a legalacsonyabbak voltak az EU-ban. Vajon milyen alapon várunk többet egy banki osztályvezetőhöz vagy egy gimnáziumigazgatóhoz képest egy állami vezetőtől, ha alacsonyabb fizetési kategóriába soroljuk?

phaidros 2010.05.17. 12:26:22

@nyg: egyébként, még valami, ha mondjuk ez a hír kamunak bizonyul, talán az is jó lépés lenne egy jobb ország irányába, ha az illetők, akik ezen pattognak, önkritikát gyakorolnának, és ilyen esetben így tennének minden oldalon.

Chicano 2010.05.17. 12:26:45

Megint egy manipulatív szar poszt. Lehet hogy az Index azt hiszi hogy ezekre ugrik a nép és sokan fognak így a blog-hu-ra látogatni, de szerény véleményem szerint az ilyen színvonalú blogok a nyitólapon az Indexet is lejáratják.

A témáról: balfék polgártársaim, a fletó-kormányt nem a fizetésük miatt utáltuk. Azért lettek leváltva mert tehetetlen idióták voltak és tönkretették a gazdaságot, mindezek tetejére meg pofátlanul és nyakló nélkül loptak is. Keressen egy miniszter sokat, de csak akkor ha megérdemli. A fletó-kormány tagjai börtönt érdemelnének azért amit tettek evvel az országgal, bármilyen fizetés messze túl sok volt azért a "teljesítményért".

szocdemman · http://www.piroslap.hu 2010.05.17. 12:27:03

@phaidros: a legjobb kritika majd az eredmények ... hát nem sok mindent tett a fidesz, de sikerült Szlovákiával még szarabb viszonyt kialakítani, a pénzügyi szakértök bizalmatlanságát kivívni... és még igazából nem is kormányoznak:)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.05.17. 12:31:24

@szocdemman:

Ejh, imádom, a sok embert a hátsó fészerben tartott kristálygömbjükkel, amely ilyen pontosan mutatja a jövőt. Hihetetlen, ez a fene nagy magabiztosság a jövőt illetően.

Azt meg tudod mondani, hogy jövő hónapban ilyenkor mennyi lesz a forint?

Chicano 2010.05.17. 12:32:54

@szocdemman: "és még igazából nem is kormányoznak:)" Nem bizony, ezért komplett hülyeség amit írsz.

sanyix 2010.05.17. 12:32:55

"A politikában nem szeretem a következetlenséget. Se jobboldalról, se baloldalról."

de mégis milyen furcsa hogy csak a jobbról írsz, balról soha :)

Psyman 2010.05.17. 12:34:32

Drága blogíró, számolj kicsit utána! Mennyit is takarít meg már így is a Fidesz az MSZP-hez képest? Számolgass csak :P

Peppone Botazzi 2010.05.17. 12:38:41

@szocdemman: Ez nyilván gyalázat és hurcoljuk meg.
Ellenben öszödön az egy őszinte beszéd (a demokráciát védő lovagok királyától) volt és csak rosszul a szövegkörnyezetből kiragadva szándékos torzítás képpen értelmezte félre az egész ország. Jól sejtem?
Az a baj ezekkel a videókkal, hogy ha belinkelsz egyet, kaphatsz 20-at vissza ellenkező előjellel, bármelyik oldal bármelyik oldaltól.

sanyix 2010.05.17. 12:42:18

@szocdemman: nem mondtak mást... régebben mondták hogy 50%-al csökkenteni kell az akkori miniszteri fizetéseket, hogy így spóroljanak. Most megfelezték a miniszterek számát, és ugyan annyit spóroltak vele mint amennyiről beszéltek...

Imádom ezt amikor évekkel ezelőtti mondások számonkérnek, amikor akkor tök más viszonyok voltak (egy olyan kormány aki hallani sem akart volna minisztériumok összevonásáról, mert akkor csak feleannyi miniszter tudta volna talicskázni ki a pénzt), bezzeg azt nem kérik számon hogy egyesek AKKOR amikor mondták, tökmást csináltak.

sárkányfő 2010.05.17. 12:47:42

"A Bajnai-kormány munkáját 15 miniszter és 20 államtitkár segítette, Orbánét 8 miniszter és várhatóan 31 államtitkár fogja. Havi szinten Bajnai emberei 36,471 millió forintot vittek el, Orbán miniszterei és államtitkárai ezzel szemben összesen 39,727 millió forintot kapnak majd. Ebből a miniszterek bére 8,815 millió forint lesz, az államtitkároké pedig 30,9152 millió forint.

Ráadásul ez a szám nem teljes, egyelőre ugyanis rejtély, hogy milyen illetményre számíthatnak a miniszterelnök-helyettesek - akikből kettő is lesz."

orszaginfo.hu/csamcsogo/eloterben/4582-megis-tobbe-kerul-az-orban-kormany-kevesebb-miniszter-rengeteg-allamtitkar

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.05.17. 12:49:16

Arról pedig ne is beszéljünk, hogy a bukott régi vágású baloldal frusztráltsága még milyen válogatott formában fog a felszínre törni az elkövetkezendő négy évben.
Szűzies felháborodással, akár jogosan, akár jogtalanul.

KaszaP · http://kaszapf.blog.hu 2010.05.17. 12:52:41

Figyelem!
Megvan az új előterjesztés, amiben Bajnai 15%-át felsrófolják (illetve lesrófolják) 20%-ra!
Mondjuk elég nagy gáz, hogy mindjárt az első előterjesztéseik egyikét egy munkanapon belül vissza kellett vonni!
Bővebben:
www.parlament.hu/irom39/00017/00017.pdf
A lényeg a 24. oldalon van.
Ezzel szemben a pénteki verzió:
www.parlament.hu/irom39/00010/00010.pdf
Szintén a 24. oldal a lényeges.

sárkányfő 2010.05.17. 12:55:40

@KaszaP: lol, saját demagógiájuk csapdájában vergődnek :)

visszavonás=beismerés

mondjuk fellegit vagy pintért szerintem nem vágja földhöz...

stratez 2010.05.17. 12:59:44

Láthatóan senki nem érdekel, annak ellenére, hogy a poszt címe miniszteri béremelés, semmiféle béremelés nem volt. Az sem zavarja Lendvai Ildikóékat, hogy több illetékes is kijelentette, a miniszterek fizetése nem változik. Amúgy pedig, ami a parlament létszámának csökkentését illeti, az szintén Lendvai Ildikó szerint nem sürgős. Noná, hogy nem, hiszen képzeljük el, akkor nem 59 lennének, hanem 30-an. Tehát először is a jó szocikáim a Jókai utcai székház előtt söprögessenek, avagy a saját szemből a gerendát...

KaszaP · http://kaszapf.blog.hu 2010.05.17. 13:01:04

@ó jaj: Szerintem pusztán arról van szó, hogy első menetben elkerülte a figyelmüket. Vagy pusztán abban bíztak, hogy másnak kerüli el a figyelmét. De közzétették egyébként az országgyűlési képviselők választásáról szóló törvényjavaslatot is, abban 198 képviselőről van szó (legalábbis első ránézésre). Vesszek meg, ha értem.

Szalainé Szilágyi Eleonóra 2010.05.17. 13:05:35

Lehet, hogy kevesebben lopnának, ha valamennyire meg lehetne élni a fizetésekből.

Sajnos sokan azt hiszik, hogy nettó! 90-100 vagy akár 130e forintból meg lehet élni, pedig nem. Rezsi minimum 40-50 és akkor napi 1-2e marad kajára, ruhára stb. és ebben nincs lakbér, tehát saját kégli kell.

Ha elosztanánk az elmúlt 20 évben elkummantott lóvét, akkor lehet, hogy élhető/jó fizetések mellett is maradt volna bőven.

Nincs különbség kormány v. más alkalmazott között, az egyik a nagy állami zsebben turkál, a másik meg a raktárból nyúlja ki amit tud, vagy haza viszi az irodából a még mozdítható cuccot, a vállalkozók meg nem fizetnek adót... és sorolhatnám.

Nem értem miért kellene vezető politikusoknak nettó 100-150e keresni. Vagy akár orvosoknak sok műszakkal? Persze amikor baj van, akkor a legjob ellátást akarjuk magunknak, amúgy meg dögöljenek éhet, csak azért mert közszemlén van a fizetésük.

Persze gusztustalan az is amit ők csinálnak, mert a képviselők számla nélkül lopnak százezreket pluszban, a senior orvosok meg tepernek a borítékért, vagy viszik az beteget magánrendelésre, a szerencsétlen barma meg nem mer nemet mondani a főorvos úrnak, tehát fizet zsebbe, főorvos úr meg használja az állami kubatúrát. Remek.

Szembe kellene nézni ezekkel az állami és magán szektorban is, sajnos nem lesz könnyű.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.05.17. 13:09:34

Teccetek volna a maszopra szavazni tömegesen! :)))

helenésafiúk 2010.05.17. 13:11:32

@proton1701: jah, az én munkahelyemen is ez történt...leépítettek egy csomó embert, emiatt több lett a munkánk, de vhogy ettől nekünk nem lett több a fizunk...sőt! van akinek kevesebb is lett, de mindenképpen kevesebbet ér.

dusomoja 2010.05.17. 13:14:13

@Artie: Te biztos magadból indulsz ki seggfej. MIniszter azétr lesz valaki, mert elvállal egy feladatot amit legjobb tudása szernit megold. És megtiszteltetésnek érzi. Az én világomban. A tiédben meg nyilván lopni akar... Szánalom.hu.

gulasZuppe 2010.05.17. 13:16:51

Én még csak lendvai ildikótól hallottam ezt a zöldséget.
Mi a faxrol van szó?
Szerintem semmi nincs.
Eddig is tudtuk hogy az mszp összevissza beszél.
Most is csak ők dumálnak.

phaidros 2010.05.17. 13:16:56

@szocdemman: arra emlékszel, hogy Szlovákiával milyen volt a viszony az Orbán-kormány alatt? A Visegrádi Négyek példás együttműködésére? Ami megszűnt a ballib kormány hivatalba lépése után? És jött Fico, akinek pártját a Slotával való szövetség miatt kiközösítették az EU balszárnypártjából? És akit az MSZP nyomására fogadtak vissza?

Nem Szlovákiával van rossz viszony, hanem egy olyan kormánnyal, amelyik koalát kötött a fasisztáikkal, és minden eszközt igénybe vesz, hogy hatalmon maradjon.

Csak a teljes kép végett. ;)

Alex3000 2010.05.17. 13:18:17

Ha ez a hír igaz, akkor a jó k*rva anyjukat!!!!!!

sárkányfő 2010.05.17. 13:19:09

@Szalainé Szilágyi Eleonóra: a miniszterek bruttó millió fölött keresnek + lobbi (korrupciós) pénzek, stb., sose tudjuk meg, ki mennyit lop össze magának (ezt a mindenkori kormányra értem).

@kepi_bacsi: és te még hiszel SZP-nek? no comment...

az meg hogy egy miniszter több melóját végzi... nesze:

"Ön egy csúcsminisztérium vezetője, miniszterként ön lesz a felelős oktatási, szociális, kulturális [+ eü. és sport] ügyekért is. Mennyire lesz rálátása ezekre a területekre?

Nagyon remélem, hogy a vezető munkatársaim megfelelő indoklással hoznak majd döntéseket, tisztázva az előzményeket, és a következményeket is. Ebben az esetben nyugodtan aláírom majd a nevem."

is 2010.05.17. 13:36:12

@phaidros: én nem vagyok se MSZP, se MSZP-közeli, de Zuschlagtól és Hagyótól is elhatárolodom, hogy boldog légy. ezek ketten bőven egy milliárd alatt loptak. Zuschlag a konkrétan 20 millió kárra (a 70-ből 50-et visszaadott) 8 évet kapott.

mit érdemeljen Orbán-Simicska-Pintér azért, hogy ők sok milliárdot loptak csak a hosszú bájtok éjszakáján meg az olajszőkítésben? és vajon te elhatárolódsz-e tőlük?

steve85a 2010.05.17. 13:37:45

A másik bérét felezzük meg.
A sajátunkét meg emeljük.

A fideszben annyi a gerinc mint a meztelencsigában.

A + 200.000 meg költsék koporsóra!

Hűűűű Bazzz 2010.05.17. 13:38:37

Szopjátok egymás faszát idióta banda! Falvakban, városokban meg emberek mennek tönkre, mert mindenüket elviszi a víz.
De a lényeg az, hogy TI jól megmondjátok a tutit.

SZÁNALMAS, OSTOBA BANDA VAGYTOK!

ápdét 2010.05.17. 13:38:40

Ez a fizetésemelés téma nomális helyeken úgy működik, hogy ha valaki keményen dolgozik és letesz valamit az asztalra, azt egy idő után fizetésemeléssel jutalmazzák. Nem pedig fordítva. Fidesz 2.0, várható volt...

stratez 2010.05.17. 13:48:25

Püff neki! Navracsics most jelentette be a parlamentben, hogy a miniszterek fizetése változatlan marad, sőt a sajátját 20 százalékkal csökkenti. Piroslap ennek tükrében gondolom, megváltoztatja minimum a poszt címét. Ha nem, akkor csak egy szimpla hazudozó, akárcsak Lendvai Ildikó.

Tibike15 2010.05.17. 13:51:08

Ilyen a konstruktív ellenzékiség. Beindul a permanens fasisztázás, populizmus, pitiánerkedés, nyugdíjas féltés, segély féltés és így tovább, a fontos dolgok negligálása a primitív, de a nép számára könnyen érthető témák lesznek a fontosak
A fidesz sem volt éppen egy mimóza lelkű ellenzék, de amit ezek a szocik művelnek már az első napokban, az hajmeresztő. mellényezés, miniszteri fizetések, nem írom alá, ki lesz a bizottsági elnök, a Szekeres vagy más.

Rohadt 'fontos" téma mindegyik az országnak.

Eddig két tényleg fontos téma volt és mindegyik siralmasan leszerepeltek a szocik, a kettős állampolgárság és a deviza hitelesek ügye.

Elkezdték a tényleg fasiszta Slotát félteni, pontosabban azt a szlovák kormányt, ahol koalíciós tag ez a szerencsételn. Erre már nincsenek szavak, ha egy magyar párt a Slotával van egy érdekközösségben és nem érdekel engem, hogy miért Ne vesszünk össze a slotával, de én meg azt mondom, igenis vesszenek össze a külügyérek ezzel az idiótával a magyar érdekek védelmében.
Szocik, lehúztátok magatokat a klotyón nálam, ezek után.

A másik meg a deviza hitelesek ügye. A simor meg a szocik rikoltoznak, hogy nem lehet segíteni, mert gyengül a fortin, meg így lesz meg úgy lesz. Azt nem mondják meg, hogy mit kellene csinálni, de az nem jó, amit a fidesz kitalált.

Gyönyörű példája a konstruktív ellenzékiségnek.

Szocik, sok nektek a 19%, van annál lejjebb és jó úton haladtok lefele.

sárkányfő 2010.05.17. 13:51:54

@kepi_bacsi: honnan veszed azt az eszement butaságot, hogy én hinnék LI-nek?

a link meg ott van kaszaP 12:52:41-es kommentjében, a 24. oldalt nézd.

De időközben ma maga Navra is beismerte ezt, egyúttal cáfolta - lealázta SZP elvtársát is:

""Hibázni fogunk" - ismerte be előre is Navracsics, hiszen hibátlan kormányzás nincs. Például ő maga máris hibázott, amikor a miniszterek bérezésénél, mint a szocialisták hétvégi sajtótájékoztatójukon rámutattak, 15 százalékkal emelte a juttatásokat. Ezt azonban azóta módosította,"

ápdét 2010.05.17. 14:03:57

nem tudom, honnan vette ezt a hírt az rtl klub, de ezek szerint kacsa, piros kacsa!

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.05.17. 14:10:04

ez a legtipikusabb intezkedes, ami bizonyitja, hogy ok is megelhetesi politikusok! gaz! mert igy aztan vegkepp nem az orszag erdeke lebeg a szemuk elott! legalabb egy evig eldegeltek volna el abbol a kis alacsonyka fizetesukbol, s utana emeltek volna, de biztos tele akartak tomni az eleskamrat 8 ev nelkulozes utan.
mind pasi...egytol egyig!

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.05.17. 14:16:53

eddig is hanytam a politikatol, most hanyok es felek is! vagy felelmemben is hanyok!

tölgyes 2010.05.17. 14:17:56

Ahogy már egy másik hozzászólásomban leírtam: ITT EGYESEK FANTÁZIÁJA ALAPJÁN IZZÍTJÁK A SZENVEDÉLYEKET. MOST MÁR TÉNYKÉNT KELL KIJELENTENI: ITT ISMÉT EGY MASZOPOS HÜLYÍTÉSSEL ÁLLUNK SZEMBEN.NEM LESZ BÉREMELÉS ELLENBEN A BÉRCSÖKKENTÉST KILÁTÁSBA HELYEZTÉK.

Azt is tisztán láthatóvá tették ma az ellenzékiek, hogy bár szavakba támogatták valójában figyelmen kívül akarják hagyni a csökkentési szándékát.

Szalainé Szilágyi Eleonóra 2010.05.17. 14:30:29

"Szopjátok egymás faszát idióta banda! Falvakban, városokban meg emberek mennek tönkre, mert mindenüket elviszi a víz.
De a lényeg az, hogy TI jól megmondjátok a tutit.SZÁNALMAS, OSTOBA BANDA VAGYTOK!

@Hűűűű Bazzz: te meg a f....-ért netezel és osztasz ki bárkit is ahelyett, hogy szivattyúznál valahol te nagyon ostoba?

lkjpoi 2010.05.17. 14:42:46

@tölgyes: hát ez van. Most már meg sem próbálkoznak még csak annyival sem, hogy tényleges dolgok miatt kritizálják a leendő kormányt, hanem simán csak kitalálnak valami hazugságot, és elkezdik terjeszteni.
Erre semmi szükség nincs ebben az országban.
Szükségtelen, hasznavehetetlen emberek vagytok, keressetek rendes munkát, vagy húzzatok el innen, mi normálisan szeretnénk itt élni.

KaszaP · http://kaszapf.blog.hu 2010.05.17. 14:58:18

@stratez: @tölgyes: @lkjpoi: Tisztázzunk valamit. Navracsicsék pénteken beterjesztettek egy javaslatot, ami a miniszteri fizetéseket illetően szó szerint megegyezett a 2006-os verzióval. Csakhogy Bajnaiék 2009-ben beletettek egy 15%-os csökkentési lehetőséget a miniszterelnök számára. Ez kimaradt a pénteki verzióból. Erre ugrottak a szocik. A Fidesz először mellébeszélt, majd hétfőn visszavonta a pénteki javaslatot, betolt egy újat (már a poszt kitétele után, amiről a szerző akkor nem tudhatott), amiben benne van a 20% lehetősége. (Magyarul ráígértek Bajnaira.)
Két lehetőség merül fel: dilettánsok vagy azt hitték, hogy a szocik nem veszik észre.
Másrészt a 20% csak lehetőség, az már Orbánon áll, hogy ennyivel csökkenti-e. Majd meg kell figyelni, hogy az első intézkedések között szerepel-e. Gondolom Lendvai Ildikót nehéz kijátszani...

tölgyes 2010.05.17. 15:20:13

@Szalainé Szilágyi Eleonóra: Én nem gondolom, hogy egy katasztrófahelyzetben célszerű volna, ahogy Ön javasolja "egymás f@szát" szopnánk. Segíteni fogunk amikor lehet és amikor tudunk... de most csak együttérzünk azokkal, akik nehéz helyzetben vannak.

Az emberi együttérzés azonban nem gátol meg bennünket abban, hogy olyan kérdésekről vitatkozzunk, ami minket foglalkoztat.

tölgyes 2010.05.17. 15:22:44

@lkjpoi: Ez az MSZP régi szokása... Most nézem a törvényhozást, hallgatom mindenki Mónikáját.. és mintha 89-ben lennénk.. és ez a legjobb opció.. említhetnék korábbi időszakot is.

tölgyes 2010.05.17. 15:29:28

@KaszaP: Akkor viszont legyen tárgyszerű: a fidesz kormány aaltt a miniszteri fizetés 450.000 forint/hó volt. Ezt 2002-ben Medgyessy megduplázta, majd Gyurcsány tovább emelte. Orbán már 2007-ben jelezte, hogy a miniszterek fizetésének csökkentése indokolt volna...Tehát ez a szöveg amiről itt vitát csiholtak rámutat a vitát provokálók rosszhiszeműségére.. mert nem várta meg a szükséges döntést.. de még az országgyűlési vitát se.

Én ezt természetesen nem tartom ördögtől való dolognak, mégis benne a régi reflexek továbbélését látom még akkor is ha a bizlamatlanság indokolt minden párttal szemben,.Ma azonban elhangzott az hogy a csökkenés irányában történik előremozdulás.

Várúr 2010.05.17. 15:47:00

A blog szimpla csúsztatás. Navracsics nem "visszavonta" a miniszteri béremelést (amit mellesleg megint a komcsik következtettek ki, ill. hazudoztak) hanem közölte: cca 15 %-os miniszteri bércsökkentés lesz.

DarthVader 2010.05.17. 15:50:06

Hm. Megy itt a nyálverés arról, hogy most akkor 15 % vagy 20, lefelé vagy felfelé, és most akkor jó fiúk, vagy nem jó fiuk.

Répássy: "Talán ismert önök előtt, biztosan ismert, hiszen eddig 54-szer szavazott róla az Országgyűlés, hogy 2006-ban benyújtottunk egy olyan törvényjavaslatot, amely a miniszteri és állami vezetői illetményeket a 2002-es szintre csökkentette volna vissza. Ez 2006 óta 54-szer került az Országgyűlés elé, pontosabban 54-szer utasította el a Magyar Szocialista Párt és a Szabad Demokraták Szövetsége ennek a javaslatnak a napirendrevételét."

Várnánk a törvényjavaslat 55-szöri Országgyűlés elé kerülését, most, hogy már senki nem obstruálja.
Ha meglesz az 54. benyujtás, jó fiuk. Ha nem, akkor bezony segget tetszettek csinálni a szájukból. És lehet jöni az óhéber dumával a kevesebb miniszterről meg hasonló fasságokkal.

DarthVader 2010.05.17. 15:51:19

@DarthVader: 55. (esetleg 56-ik , ha a frakció egy része sem támogatná :))

Szalainé Szilágyi Eleonóra 2010.05.17. 16:36:09

@tölgyes: nem én javasoltam bocsánat, idézet volt @Hűűűű Bazzz nevű felhasználótól.

gulasZuppe 2010.05.17. 20:31:09

Képzeljétek megszólalt a fidesz ők nem mondtak hogy lesz béremelés, és nem is lesz.
Ezt csak a komcsik következtették (hazudták ki) és elkezdték fújni a lufit (mondjuk erről szólt az egész kampányuk, hogy amit tudtak behazudtak nehogy fityisz 2/3-ad legyen mer ananl rosszabb nem is letezik...ugye).

A hiba az önök készülékében (fej) van.
De azért a médiagecik, jól nyomatták a feszkót.
Igazi komcsi módszer volt.
Gratulálunk.
Ott a pont.

janila 2010.05.18. 18:52:27

Parasztvakítás. Az OGY képviselők bérének 15%os változtatása, kb. annyit számít Magyarország költségvetésének, mint hurrikánnak az egérfing.....

janila 2010.05.18. 18:54:29

@ápdét: "az RTL Klub harmada a Fidesz gazdasági hátországához köthető vállalkozókhoz került".
süti beállítások módosítása