Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

A kormány melletti tüntetés tanulságai

2012.01.21. 19:39 | Brendel Mátyás | 119 komment

Címkék: fidesz tüntetés bayer

 

Most az a veszély fenyeget, hogy a balliberális oldal csalódik, letörik. Illetve emiatt elkezdi viccelődéssel, cikizéssel elütni a dolgot, szervezés, aktivizálódás, cselekvés helyett. Nem magyarázni, nem cikizni, nem kritizálni kell, nem ekézni kell, ki kell menni többen!

***

Ugye az egész kormány melletti tüntetés valahol ott kezdett motoszkálni a fideszesek fejében, hogy Martonyi azt mondta, tízszer annyi embert tudnak kivinni az utcára. Nos, ennyit még nem tudtak, de Martonyi mondhatja, hogy még nem is ők vitték ki őket, hanem Bayerék. Bár a Fidesz nyilván aládolgozott a tüntetésnek, ha nem is hivatalosan. Afféle biztonsági hozzáállás volt: ha kudarc, nem az övék, ha siker, akkor viszik a sikert. (avagy "lopom").

Nem gondoltam volna, hogy ekkora lesz a tüntetés, ahogy Bayer sem gondolta volna. A Facebookos csoport eléggé bukdácsolt, aztán még törölték is. A facebookos csoport még bőven kétezer alatt volt, amikor törölték, és a pár ezret érhette volna el szombatra. Ebből nem lehetett sok emberre gondolni.

El kell ismerni, sok embert vittek ki az utcára. Lehet itt centizgetni, de a tanulság szempontjából nem fontos. Január másodikán voltak legalább hetvenezren, most is sok tízezren voltak. Szijjártó egész biztosan nem fogja ötezernek mondani őket, és az MTV is mutatni fogja a vonulást.

Amit kritikaként el lehetne mondani, hogy sok EU szkeptikus volt tüntetni, talán a tüntetés egy jó része az EU zászló égető Jobbikkal egyívású. Ez azért visszás, mert a kormány bár nagyban hadakozik az EU-val, de a nagy hadakozás végén csak meghunyászkodott előttük. Olyan transzparens volt, hogy "Simor Uniós csicska", miközben Simor Fellegivel együtt ment tárgyalni az EU-val. Orbán egyáltalán nem akar kilépni az EU-ból, pláne most nem, amikor pénz kéne tőlük támogatásban is, és hitelben is. A tüntetés neve "Békemenet" volt, amely Orbán Viktor szabadságHARCát akarta támogatni. Ez a harc lesz a béke. Tehát a támogatók egy jó része egész biztosan kognitív disszonanciában szenved, de ez minket nem vigasztal, ha a Fideszre szavaz.

Lehetne azt mondani, hogy a menet majomparádé volt, az átlag IQ egészen biztosan kilencven alatt volt, szervezőstül, mindenestül. De ez csak egy benyomás, nem tudom igazolni (egy halvány érv lenne a Facebookos csoport gyenge szereplése, amennyiben ez összefügg az intelligenciával), és ez sem vigasztal minket, mert a lakosság majd fele bizony a százas IQ alatt van, és ha leszavaznak a Fideszre, akkor azzal közel kétharmadot is lehet szerezni, főleg az új választási rendszerben. És a választói jog nem IQ függő.

Lehet kifogásokat keresni: a Fidesz jobban szervezett. De a tanulság az, hogy nekünk is ilyen jól szervezettnek kell lenni. Lehet azt mondani, hogy lefizették őket, de a tanulság az, hogy nekünk ezt lelkesedésből le kell tudni győzni. Ha ilyen kis dolgot nem tudunk megugrani, akkor nincs igazán jogunk egy jobb országot elvárni Magyarországon. Ha ilyen lusták vagyunk, akkor megérdemeljük, amit mások határoznak meg helyettünk. Ha nem megyünk elegen tüntetni, és szavazni, akkor mások fognak tüntetni, és főleg, "mások fognak helyettünk szavazni". Ha negatív, pesszimisták vagyunk, akkor az optimisták fognak nyerni, és kétharmadot kapni.

Most az a veszély fenyeget, hogy a balliberális oldal csalódik, letörik. Illetve emiatt elkezdi viccelődéssel, cikizéssel elütni a dolgot, szervezés, aktivizálódás, cselekvés helyett. Nem magyarázni, nem cikizni, nem kritizálni kell, nem ekézni kell, ki kell menni többen!

A konklúzióhoz pedig ténynek tény: a kormánypártiak tényleg tudnak mozgósítani pár tízezer embert. A mintegy 16 százalékos támogatottságukból fussa is akár több százezres tüntetésre, ha elég jó a mozgósítás. Márpedig mozgósításban jók. Vittek buszokkal embereket vidékről is. És ami nagyon fontos, a kimenési hajlandóság nagy a jobboldali emberek körében, és a balliberálisok lusták. A jobboldali emberek, ahogy az MTV is beszámolt, akkor is kimennek tüntetni, ha közben eléggé kritikusak a kormánnyal. A balliberális tüntetők meg jellemzően akkor sem mennek ki, ha a legkisebb kifogásuk van bármivel is.

Mert volt kérem itt egy másik tüntetés a Dísz téren Schmitt Pál ellen. És azon csak pár százan jelentek meg. Teljesen cserben hagyták az emberek ezt a tüntetést. Meg vagyok döbbenve, hogy mennyire. No ez kérem a nagy vereség. Napokig hangos volt a média, napokig tucatnyi vicces kép jelent meg, gunyoros blogokat írtak, és a hét végére aztán ilyen halvány volt a megjelenés a tüntetésen. Ezt is lehetett látni a Facebookos csoport létszáma alapján. Ki kell mondani, a balliberális pártok sem jók a mozgósításban, és a balliberális emberek sem ébredtek még fel rendesen. Nem érzik a velejükben, mi a tét. Ahogy valaki írta "most nyírják ki a jövőtöket, ti meg csendben ültök a seggeteken."

Az, hogy a Fidesz jobban tudja mozgósítani a magját, és a balliberális tüntetők lusták, azt jelenti, hogy sok hónapig fognak még a szakadékba menni az országgal. Ezt a lusta balliberális tüntetőknek köszönhetjük, akik a Dísz téren cserben hagyták a szervezőket.

Mi tehát a tanulság?! Dobtak nekünk egy kesztyűt: kivittek annyi embert tüntetni, amennyi nagyságrendileg mérhető a január másodikai tüntetéshez. Kár centizgetni, hogy voltak-e annyian, vagy kevesebben voltak (talán inkább kevesebben). Azért kár, mert ha igaz, hogy ennek a kormánynak nincs többségi támogatottsága. Fritz Tamás most például egyenesen azt mondja, hogy a Fidesznek többségi támogatása van. Mit gondoltok, vajon Orbán Viktor el fogja-e hinni Fritz Tamás aranyértékű szavait? Naná, hogy el fogja hinni. De nekünk nem azért kell Fritz Tamást megnézni, mert igaza van. Van a fenét. Azért kell megnézni, mert most a kormány ebben az illúzióban fog élni, ezalapján teszi majd tönkre még tovább az országot. Erre  csak egy adekvát válasz van: több embert kivinni.

Orbán, Matolcsy, Schmitt, Martonyi, Szijjártó nem fog addig szerényebb lenni, amíg nem tudunk kimenni annyian, hogy nagyságrendekkel, hogy kétség kívül többen legyünk, mint ők. Amíg ezt nem értük el, addig ezek erre fognak hivatkozni. Némi EU-s megtorpanás után tovább viszik a szakadékba az országot.  És bár nincs teljesen igazuk (nem csak tizenhat százalékkal, de ötven százalékkal sem ildomos Tákolmányt erőltetni az országra), a kesztyűt fel kell venni. meg kell nekik mutatni, hogy sokkal többen vagyunk. Nem csak a Facebookon, nem csak az Interneten, nem csak otthon, a kényelme fotelban, hanem az utcán is. Esőben is, hóban is, a belvárosból kitiltva is, többen vagyunk.

A tanulság tehát még mindig ugyanaz, amiről beszéltem január másodika után. Szükség van arra a háromszázezres összellenzéki tüntetésre, amelyről beszéltem. Március tizenötödikén, minden nehézség ellenére egyetlen, nagy tüntetést kell tartani! Össze kell fogni!

Illetve már holnap is össze lehet, ekkor, és itt:

Márciusban pedig:

Szolidaritás, március 10.

Milla, március 15.

 

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr493638091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy nemzet a kormány mellett 2012.01.22. 12:16:34

Ismét megrázta magát a kétharmad: évek óta nem látott méretű tömeg vonult fel, hogy kiálljon a nemzetközi támadások kereszttüzébe került kormány politikája mellett....

Trackback: Holnap belépek a PÁRT-ba! 2012.01.22. 09:16:41

Hogyhogy melyikbe? Csak egy csupa nagybetűs párt van, az pedig a Fidesz! Na, abba lépek be. Ne is kérdezzétek, hogy megbolondultam-e, mert nem. (Igaz az utóbbi néhány évben nem látott elmeorvos, tehát papírom nincs róla.) Bár azt be kell vallanom, hogy...

Trackback: Közel 34 millióan vettek részt a Békemeneten 2012.01.22. 07:11:47

Közel 34 millióan, egészen pontosan 33.989.687-en vettek részt a szombati Békemeneten a Belügyminisztérium információi alapján, adta hírül a Magyar Televízió egyes csatornájának (M1) Híradó este című műsora. A szám azonban mégsem tekinthető véglegesnek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miro Kiss Ida 2012.01.21. 22:44:17

Vonulni kell! Nem ácsorogni egy helyben, és bús nótákat dalolni a hetvenéves Tini bácsival. Mint a tavaly május 1-i szakszervezeti demonstráción.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2012.01.21. 22:44:31

nem tudom a neten terjed,de majd csak előkerül

jenőke 2012.01.21. 22:54:41

1. Csurka nagygyűlésein, tüntetésein is a teljes szimpatizáns kör jelent meg. Azok akik szavaztak a MIÉP-re.
2. Tesztelték, hogy mi van, ha bedől a BKV.
3. A Kossuth téren 5 forint volt a tegnapi zsömle.

derabitz 2012.01.22. 01:09:26

Mennyi sok szép, egyforma fáklya világított ott.

derabitz 2012.01.22. 01:13:35

@Brendel Mátyás: Az bizony a tér. Szemben "bérházak" vannak.

derabitz 2012.01.22. 01:23:04

Soha nem gondoltam volna, hogy egy milliárdos, egy Szlovák vállalkozó és egy volt munkásőr lap szerkesztő ennyi embert ki tud vinni az utcára.

komolyammá 2012.01.22. 01:41:55

@VillonG: ezt a nagyon paraszt poént a krematóriumokról szerintem nyugodtan szívd vissza, igazán király, hogy tele van az egész ország ilyen kisstílű barmokkal akiket semmilvel nem lehet kijózanítani, kapd már össze magad

kurtipista 2012.01.22. 01:46:01

:-D Az optimista kisebbség!!!! :-D
Ti soha nem lesztek ennyien! Belöletek nem kér a magyar! Legalább 10-szer annyian voltak kinn mint ahányan ti az operánál!
Az hogy itt tart most az ország az kizárolag a baloldal büne! Paraziták!!!!!!!!!!!!!!!

komolyammá 2012.01.22. 01:46:49

@Andráska8: aha, még sokmindenre nincs pénzünk, aminek a kormánynak valahonnan van, nem tűnik fel? 2+2=?

komolyammá 2012.01.22. 01:51:00

@kurtipista: ugye semmilyen országban nem "kizárólag" az egyik oldal bűne semmi, de ha szerinted "kizárólag a baloldal bűne" hogy itt tart az ország, akkor elismered, hogy a jobboldal tele van impotens faszokkal. Ami nem igaz, csak olyan faszokkal van tele, akik sikeresen leBŐGETTÉK nemhogy lejáratták ezt az országot a nemzetközi porndon, az elkövetkező jónéhány évtizedre. Az meg, hogy téged ez nem zavar, csak azt igazolja, hogy egy sötét, szemellenzős paraszt vagy. Mégis mi az elképzelésed, azon túl, hogy kéjesen szopod azokat, akik meglopnak, hogy majd jól kiszállunk az EUból és megyünk vissza a jurtákba kumiszt inni? Sőt, tudod mit - mi a faszt keresünk mi itt egyáltalán Európában, amikor közünk nincs hozzá? Húzzunk vissza a picsába Mongóliába, ott a legjobb a lótej!

komolyammá 2012.01.22. 02:06:07

nem, nem "fog addig szerényebb lenni", legfeljebb "nem lesz addig szerényebb"

balatonikaboca 2012.01.22. 04:45:41

@Kurtipista:
@VillonG:
Bevezetőül:Hozzátok képest kettő vödör korom a szénbányában atomvillanásnak tűnik!!!
Kurtika az agykapacitásod és az IQ-d miatt van ezen előneved!!?
Ha nemtudnátok a pécsi polgármester KÖTELEZŐVÉ tette minden köztisztviselőnek a részvételt!!!
Valóban,az erdélyi barátaimtól tudom, hogy 50 leiért és ellátásért TOBOROZTÁK a résztvevőket!!! hogy honnan volt a lovetta? szélestől (ő már a Kádári érában tudta merre kel nyalni,ma multimilliárdos!!) "tisztességes munkával"

Másoknak: Sajnos valos, hogy a civilek, az ellenzékipátok, s az egyebek nem képessek az ősszefogásra,mert minden kiskakas a saját szemétdomdát tartja a legfontosabbnak. Pedig most egy jóvaltanagyobb szemétdombot kellene "elkapirgálni.
@Komolyammá:Tévedtsz az nem Mongolia lesz, hanem Etel-kőz onnan meg mégannyi Észak-Korea ahol a két vezir egymásnyakába bórulhat,s "könnyes szemekkel" nézhetik az éljenző (barmokat) népet.

Virányi András (BANDITA) 2012.01.22. 06:19:21

Igazad van a kimenésben! Valóban ki kell menni, de nem azért megmutassuk, vagyunk mi is elegen! Ki kell menni, és nem is kell hazajönni addig, amíg célt nem érünk! Az erőfitogtatás a kormány részéről sok pénzünkbe került, és még most fog jönni a hazugságáradat! Eben is oda kell tenni magunkat, és a többi dologban is! Már nem kell hazajönni, eredmény nélkül!

laci0011 2012.01.22. 08:59:06

Ennyien tettek hitet a mellet hogy jó nekik ha a seggüket basszák,Dopeman szerint,persze,na ezért meg kár volt sétálgatni ki tudja mennyi közpénzen,persze jó fidesz szokás szerint.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 09:09:05

@laci0011: Lehet őket cikizni, de ez nekünk nem segít semmit. Minket az segít, ha végre azok sem ülnek otthon a seggükön, akik a másik oldalon vannak.

laci0011 2012.01.22. 09:22:38

@Brendel Mátyás: Meg akarod őket félemlíteni?Attól csak rosszabb lesz,így is felfoghatatlan amit művelnek hát még ha be is tojnak,akkor lesznek igazán kiszámíthatatlanok!Még akkor is romoltak amikor nyerésre álltak vastagon.

bruhahahahihihi 2012.01.22. 10:17:00

Bérszavazók és Bértüntetőkkel csinálni a nagy szimpátiát PÉNZÉRT !!!!!! nem nagy kunszt....azoknak nem kell semmit megmagyarázni...ha felveszi a törpe a IMF hitelt.
Ez a Demonstráció csak KIRAKAT volt...ugyan olyan mint tavaly amikor Orbán fizetett a gimiseknek és egyetemistáknak 2500 FT ot, hogy ott legyenek a Nemzeti Múzeum lépcsőjén.
Határon túli "szőrőstalpu" Bérszavazókkal akar választást nyerni, és Bértüntetők és ( pénzért cigányok árpádsávos zászlóval vonulnak, ami vicc:)))))

bruhahahahihihi 2012.01.22. 10:18:33

Orbán és bandája 20.000 Ft ot fizet a kettős állampolgárságért.... Busszal szállíttatja és 3000 Ft ot fizet a szavazóinak és amellette tüntetőknek a határon túlról....
FASZa FAIR GYEREK EZ A FELCSÚTI SUTTYÓ NEM???
Aranyos volt amikor a lungodrom cigányok leszálltak a buszokról a Hősök terén és árpádsávos zászlót kaptak a kezükbe.....PÉNZÉRT MINDENT ,
( Közpénzből Fizették a Fidesz Banditák

bruhahahahihihi 2012.01.22. 10:19:20

A BIRKÁK A HATÁRON TÚLRÓL JÖTTEK (PÉNZÉRT)... csak egy pár volt
sima beteg hazai Fideszes gyökér.
Már nincs egyharmad sem.....:DDDD hehe...pénzért van csak KIRAKAT A BUTA SZÉKELYEKBŐL:)))
Ez a "béketüntetés" megalapozta a harcot a határon túli szar magyarokkal szemben akik pénzért képesek idejönni.....tüntetni és szavazni ha nem itt élnek...

bruhahahahihihi 2012.01.22. 10:20:30

Na akkor barátaim ma 3 kor Batthyány-örökmécses!!!! Hadd szóljon! Csecsemők, gyerekek, diákok, gimnazisták, egyetemisták, kismamák, vállalkozók, közalkalmazottak, tanárok, színházi- és filmes emberek, művészek, devizahitelesek, közmunkások, hajléktalanok, mozgássérültek, nyugdíjasok, vallásosok és pogányok és egész Budapest apraja nagyja! GYERTEK!!! Nem kell közpénzből megrendelt erdélyi buszkaraván, csak itt a városban közel 2 millióan vagyunk! Gyertek!
..bár az lett volna igazi ha tegnap a szőrőstalpú bértüntetőket a határig zavartuk volna......

bruhahahahihihi 2012.01.22. 10:22:21

Nincs mese ...az az Orbán Bandita nem nyugszik Legközelebb össze kell tűznünk a bértüntetőkkel ...és az igazi FORRADALOM kell már !!!!!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 10:32:02

@derabitz: a kép nekem nem hasonlít a Hősök terénél szemben a sarkon lévő bérházhoz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 10:34:01

@laci0011: nem megfélemlteni, hanem csak szerényen megmutatni

paisano 2012.01.22. 10:56:18

@bruhahahahihihi: igazad van, kellene már egy igazi forradalom, olyan ahol a hozzád hasonló (fizetett vagy egyszerűen buta) gyalázkodókat kivonják a forgalomból (mondjuk úgy 30 évre). rohadtul unom, hogy 20 éve a hozzád hasonlók, szoclib hazugságokkal próbálják manipulálni a közvéleményt, miközben az ország gazdasági leépülése gyakorlatilag az ő művük (és most nem a válságra gondolok, előtte sem voltunk már túl "pengék")

kurtipista 2012.01.22. 11:02:56

:D vicces, hogy mit ki nem találtok! :-D Ti mennyit fizettetek az operánál? Ahányan az örökmécsesnél lesztek, annyian vagytok! Ha már másnak a zsebében vájkáltok, akkor had kérdezzem gyurcsány kemény munkával kereste meg a több 100 millióját? csak egy pl. olcson privatizálta az egyik balatoni állami üdülöt majd jó drágán vissza béreltette az államal, meg sukorót se felejtsük el! Ki tudja hány ilyen piszkos ügye van?

bruuhaha: már az eröszakot is alkalmazni akarsz? igazi komcsi vagy! és egyben szánalmas is!

Banditapolitika: neved jelzi a személyiséged! Maradj kinn minket nem zavarsz! majd ha fázol haza mész! :-D

laci0011 2012.01.22. 11:03:21

@Brendel Mátyás: Hogy mire jó a defetizmus azt már lehet tudni a történelemből,szerencsére üres a közös zseb így többre már nem futja viktorbánnak,megérezték azelmúltnyócévet,még ha nem is veszik észre hogy vastagon benne voltak.

laci0011 2012.01.22. 11:07:01

@kurtipista: Gyurcsányt nem emlegetni kell hanem leültetni,ha ennyire sem vagytok képesek akkor hogy akartok országot vezetni? Vagy elég nektek a 70-30 és a luxuskormányzás ahelyett hogy tennétek azt amit megigértetek,nem azt amire álmában sem gondolt a rátok szavazó?

laci0011 2012.01.22. 11:12:40

@kurtipista: A Te luxuskormányod nem parazita?Nekik jár az új autó,másfélmillióan meg kevesebb mint 1000 forintból élnek naponta.Plebejus kormányzást nem csak igérni lehet hanem be is kellene váltani,de ha valaki csak előre lát azt könnyen bányalónak nézik.

centenárium 2012.01.22. 11:18:35

NO COMMENT! PIROS LAP! ELVTÁRSAK Békemenet volt. Békés menet.
Kár hogy január van. Ezért nem voltunk 2 millióan. De ha nem állítjátok meg a nemzet elleni hisztérikleltést nem Békemenet lesz a következő.

centenárium 2012.01.22. 11:20:18

Balliberális elvtársak vesztettek 30 évre. Addigra meg kihaltok.
A magyar nemzet élni fog.

centenárium 2012.01.22. 11:21:58

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Te eszetlen kis hülye.....................

centenárium 2012.01.22. 11:23:46

Ja, én 5 ezer forintot tettem zsebere hogy ott legyek. Utazás ebéd stb.....
ital.........

centenárium 2012.01.22. 11:25:30

Igen buszt is igényeltünk. De jönnek a munkagépek is.

centenárium 2012.01.22. 11:32:18

Ott voltál vona vörös majom a tüntetők között aztán hallottad volna
a hangulaból,hogy eszetlen baromság amit összeirkáltok a bértüntetésről.
Bizony Melegek,szabadelvűek finoman,Horvát Aladár behőlyített cigányai stb érezhetitek a hangulatot.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 11:32:49

@centenárium:

Azt a kétmilliót logisztikailag majd meséld el hogy oldanád meg.....

Mivel a tömeg haladt, ezért két ember között minimum 1 m távolságnak kellett lenni, oldalirányban szintén.
Az Andrássy út 2,3 kilométer hosszú, a négy sáv pedig maximum 25 m.
Ebből következik, hogy 2300 x 25 =57500.
Ez azt feltételezi, hogy a menet eleje a Deák sarkán van, az utolsók még a Hősökön.

Max 120 ezren voltatok. - És akkor elég nagyvonalúan számoltam.

centenárium 2012.01.22. 11:35:25

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:
Barátom, azaz a tömeg nem haladt csak topogott.
Nem vagyok nagyzoló fél millió volt.

centenárium 2012.01.22. 11:37:16

5 ezer forintot tettem zsebere az asszonytól...............kimaradt az előbbiből.

randomburvi 2012.01.22. 11:37:48

Centenárium.
Illene felfogni, megtanulni és végül megjegyezni, hogy a ballib nem szitokszó, valamint azt is, hogy nem korfüggő. 30 év múlva meg reményeim szerint még vígan élem a kora nyugdíjas éveimet, és merem remélni, hogy OV addigra már csak egy halvány emlék lesz mindenki számára.
Azt sem ártana megérteni, hogy aki Orbánt rühelli, nem feltétlenül szereti Gyurcsányt. Tessék elfogadni, hogy nem mindenki van oda azért, hogy egyesek vissza szeretnének térni a cro.magnoni korba, és gyűjtögetésből valamint vadászatból megélni.

Az EU nélkül megbaszhatjuk a kurva nagy magyarságunkat, ha tetszik, ha nem, Orbán pedig be fog térdelni, és kiderül majd számotokra is, hogy a bazi nayg szabadságharc csak arra volt jó, hogy bebetonozza a hatalmát, leszakítsa a lóvét magának és a támogatóknak, és kiszipolyozza az embereket. Majd letérdel, jön az IMF hitel, ti meg néztek majd ki nagy csodálkozva a fejetekből, hogy jajj hát ezt most hogy. Így.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 11:44:17

@laci0011: van még mit rontani Viktorkának. a közös zsebből is, de még tud venni el pénzt máshonnan is. az euró árfolyamot is tudja rontani, és még nagyon sok ideológiai hülyeséget csinálhat, továbbá csavarhat még meg a diktatúrán is.

két hónap múlva nézd majd meg, hogy volt még lejjebb, igazam volt!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 11:45:26

@centenárium:

Akor matekoljunk! Egy emberre ha 50x50 centit számolsz, 4 forgalmi sávval, azaz 25 méteres vonulási szélességgel számolva a félmillióhoz mennyi hely kell?

Elárulom: 5 km.

Ha félmillióan lettetek volna, amikor a Kossuth térre ért az eleje, akkor még mindig 120 ezren kellett volna, hogy a Hősök terén legyenek, viszont 50cm x 50cm emberenkénti hellyel számolva is csak 67200-an férnek el a Hősök terén.

És hidd el, ha 1 ember van 1 négyzetméteren és halad a tömeg, akkor már csak topogni tudsz, míg 50 cm-es helyen már mozdulni sem tudsz. 50 cm-es helyen már a hideg ellenére is többeknek rosszul kellett volna lenniük.

Hidd el, max 120 ezer. Nagyon nagyvonalúan!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 11:46:32

@centenárium: tudjuk, ez a szabadságHARC melletti békemenet volt. ilyen hülyeséget kitalálni, azért ahhoz kell egy Bayer Zsolt.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 11:49:41

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Az index szerint a Jókain voltak, amikor a Hősök terén kifogyott a tömeg. Tehát nem voltak százezren.

Kb ők is hetvenezer körül lehettek. Kicsit hosszabbak voltak, mint az opera előtti tüntetés, de meneteltek, ami ritkább tömeget jelent.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 11:54:10

@Brendel Mátyás:

40000 mellett szól az is, hogy a logisztika simán bírta, azaz nem omlott össze a BKV a tüntetésre tartók tömegétől, valamint a buszok sem okoztak káoszt a bevezető utakon, valamint le is lehetett parkolni azt a rengeteg buszt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 12:00:38

Fentebb számításban komoly hibát vétettem! A menet szélessége nem lehetett 25 méter. 4 forgalmi sáv legjobb esetben is csak 12 méter.

Fogjuk fel úgy, hogy a menetelők karonfogva meneteltek, és akkor egy sorra kijön így is a huszonöt ember.

Viszont ha nem volt minden sor összeölelkezve, akkor a 30 ezer is egy nagyon nagy szám.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 12:09:39

De egyébként nem az a lényeg. Ha a Fidesz tüntetésen csak ötvenezren voltak is, akkor is, Orbán a négyszázezret fogja elhinni, és tovább csinálja az őrültséget, amíg mi nem megyünk ki ötszázezren.

A másik, hogy a hetvenezer nem több, vagy lényegesen több, mint a Fidesz tüntetés létszáma. Tehát mi sem lehetünk elégedettek, az igaz számokat tekintve sem.

centenárium 2012.01.22. 12:23:59

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:

Én nem 2 milliót, fél milliót írtam. Persze a jobboldali lapok is túloznak.
Viszont a Hősök terén fél órát vártunk az indulás után hogy tudjunk menni.
Mikor az Alkotmány utcához értünk akkor jött a hír hogy az eleje már negyed órája elment onnan,hogy teret adjon az ékezőknek.

centenárium 2012.01.22. 12:28:06

@Brendel Mátyás:

Békemenet volt volt azért,hogy ugyan fejezze már be a baloldal a nemzet
elleni rágalomhadjáratot.

kurtipista 2012.01.22. 12:33:37

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Számolj még egy kicsit, s kiderül nem is volt ott senki! :-D Te tényleg ennyire hülyének nézel mindenkit?

gabesz: 2012.01.22. 13:35:22

Ma a lakosság számához képest ennyi EU szkeptikus tüntetőt nem nehéz össze szedni. Bármelyik országban képesek erre. Németországban is, mert a lakosság egy része nem nézi jó szemmel, hogy Németország mennyit tol bele most éppen az EFSF -be.
Vagy gondoljunk a 2 éve tartó EU-s hitelválságra. A kormányunk ezt kíméletlenül kihasználja a kommunikációjában.
Persze , amikor jól megy az EU- nak, akkor fasza minden, de ha vacakul megy , akkor rúgjunk még bele egy picikét.
Ha "én lennék" az EU én is morcosan néznék Magyarországra.

Egyébként jó írás.

bruhahahahihihi 2012.01.22. 14:05:41

@laci0011: A Nemzeti HAZUG ROHADT KIS törpét meg ELTÜNTETNI MÉG A FÖLD SZÍNÉRŐL IS, mert a hamvaiból is szar lesz!!!

bruhahahahihihi 2012.01.22. 14:14:04

PÉNZÉRT MENET VOLT, NEM BÉKEMENET !!!!!! eBBŐL 16 SZÁZALÉK VOLT MAGYARORSZÁGON ÉLŐ S 5 SZÁZALÉK MAGYARORSZÁGON ÉLŐ koldus Cigó...........A TÖBBI 79 százalék rohadt határon túli magyarul alig beszélő ROMÁN volt, akik olyan szegények mint a templom egere...(szegények):))) ..és eljöttek pénzt keresni....és csak azt se tudták hol vonulnak mert vezették őket, mint a birkákat:)))

bruhahahahihihi 2012.01.22. 14:15:58

Már minden Nemzeti...még a SZAR is:))))

kvpsgb (törölt) 2012.01.22. 14:35:28

Szánalmas ez a "buszoztatást" sérelmező kommenthalmaz. Nem tetszik, hogy a jobboldalnak vidéken és a határon túl is van támogatottsága és nem csak Budapesten. Értjük.

bruhahahahihihi 2012.01.22. 14:41:32

@kvpsgb: Ott voltam láttam! Hallottam amit beszéltek ( pl. mikor lesz máskor is ilyan jó kis kirándulás pénzért?---a másik: Nem tudom de eljövünk...biztos lesz még egy pár 2014 ig...a másik: egész jól fogunk keresni addíg...)
Na meg a cigók is ott álltak sorba utána pénzért a busznál!!!!
Az Igazi még bolond buta Fideszes : " a hátamon is vághat fát a felcsúti suttyó",
ilyenből kb 16 százalék volt....
Az egész egy KIRAKAT RENDEZVÉNY VOLT PÉNZÉRT!

bruhahahahihihi 2012.01.22. 14:45:08

@kvpsgb: Milyen jobb oldal??? Van egy csörhe jobbikos akiket Fidesz termelt ki magából,..és van egy már alig 16 -os "mazohista" Fideszes Nemzeti kis Szar suttyó rajongója, aki alamizsnát kap vagy remél a lopott Fidesz pénzből...
EZ A JOBBOLDAL ---a Nemzet is szó az már csak kötőszó, mert nálunk olyan elcsépelt lett a természetes szó is ez a Nemzeti, hogy a Szar is Nemzeti, az utcai WC is nemzeti, a Kurva is nemzeti....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 15:35:50

@centenárium: Merkel, Barroso, Juppé. Ezek jobboldali emberek, te marha!

És nem szóltak volna semmit, ha Orbán nem kezdi el a szabadságharcot. Szabadságharcot kezdtek, aztán békéért rimánkodtok?! Hülyék-e vagytok?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 15:37:25

@gabesz:: Persze, hogy össze lehet szedni. A kérdés az, miért nem lehet összeszedni többet a másik oldalon?! Nem az a baj, hogy kivittek sok tízezer embert Bayerék. Az a baj, hogy az ellenzék mellett nem tud kimenni sok százezer ember. Ez a baj. Hogy lusták.

kurtipista 2012.01.22. 15:38:45

@bruhahahahihihi: S a Ti támogatottságotok mennyi? 1% ? :-D

hegyilány 2012.01.22. 15:39:23

Elárulok egy hatalmas titkot. Aki még nem tudná. A többség nem volt ott. Akik pedig ott voltak,azok egy csoportjuk, talán azt sem tudja, hogy a politikát eszik e vagy isszák.
Van ilyen.
:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 15:42:55

@gabesz:: Persze, hogy össze lehet szedni. A kérdés az, miért nem lehet összeszedni többet a másik oldalon?! Nem az a baj, hogy kivittek sok tízezer embert Bayerék. Az a baj, hogy az ellenzék mellett nem tud kimenni sok százezer ember. Ez a baj. Hogy lusták.

hegyilány 2012.01.22. 15:44:50

Milyen rágalomhadjáratot fejezzen be az ellenzék????!!
Te ártatlan!!??? Árulja már el nekem falaki???
:(

hegyilány 2012.01.22. 15:50:45

Elnézést! "valaki" . Így akartam írni.

Egyébként már azt sem tudom, hogy sírni kell e , vagy nevetni.

Mondjuk) azon inkább sírni) tegnap este "egyik műsorvezető? elégedetten summázta") A lengyel szélsőjobb uniós zászlót égettek a magyarokért. Hát, nem akarok senkit minősiteni? Köszönöm Én személy szerint nem kérek belőle!!!!!

centenárium 2012.01.22. 16:05:17

@Brendel Mátyás: Idefigyelj Te HATALOMBÓL KIKOPOTTAKAT TÁMOGATÓ!
Szabadságharc igen!!! Az ilyen embereket ki tudnánk verni az országból.
Ezek után amit tesztek........
Kik tüntetnek most is a KluBszennyadóért?? A nép alja.
Még,hogy sajtószabadság. Ti förmedvényeiteket teszik csak ki a hírportálok is,
mit akartok még?? Piros lap egy okádék magyar szemmel.....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 16:14:25

@centenárium: Szép békement az, akiknek résztvevői ki akarnak verni más embereket az országból.:) Nagyon békés felfogás.

Számotokra a béke az, hogy ti vertek, titeket ne verjenek. Szánalmas, önző alakok vagytok. Tényleg a nép alja. Erkölcsi értelemben. Ez a Fidesz kemény mag.

fix x 2012.01.22. 16:28:05

@Brendel Mátyás: 70ezren persze náci matyi. jah a le figaro megmondta, ő meg aztán tudja, a konrád gyuresztól hallotta :D

70 ezer ember hogy fér az opera elé te szerecsétlen? ha az oktogontól a deákig állnak, az sincs 70 ezer.

opera előtt voltatok 10ezren, 15en max, tegnap meg 80-100e.

fix x 2012.01.22. 16:30:01

@Brendel Mátyás: miért ne lehetne kiverni titeket? nem vagytok magyarok, utáltok minket, én kemény ezermilliárdokban mérhető a kár, amit okoztok.

ami ma Magyarország ellen folyik, arról nem a zorbán tehet, hanem a megvadult konrád-heller-brendelmatyi félék...

menőmano 2012.01.22. 16:37:19

Hát komolyan mondom, totálisan elképesztő!!?? Némelyek ebben az országban azért békemenetelnek, hogy mások nyomorúságban élnek, csak vegetálnak, számlájukat nem tudják fizetni, mások a felsőoktatásban tanulni nem tudnak majd. Persze még sorolhatnám.
Totális helyzet", szomorú valóság.
ennyi

menőmano 2012.01.22. 16:42:34

Piros lap egy okádék magyar szemmel.."

Hát ez is totálisan felháborító)

Te figyelj csak!!! Ha nem tetszik valami? nem kell olvasni, a blogot, posztot! Sőt!
írni meg főleg nem kell ide.!!
osztjónapot!
:(

Tűzgolyó 2012.01.22. 16:49:29

Én sem gondoltam volna, hogy ennyi embert meg lehet téveszteni, és az ő felvonulásukat úgy beállítani, mintha Viktort teljes mellszélességben támogatnák. Mert a demokratikus intézményrendszer lerombolását józan ember nem támogathatja. Ezt jósolom:
tuzgolyo.blog.hu/2012/01/22/utolso_szavazoit_is_elveszti_a_fidesz

laci0011 2012.01.22. 16:57:54

@centenárium: Csak annyit kéne megtanulnod,hogy tiszteld felebarátod elmebaját és cserébe elvárhatod hogy ő is tisztelje a tiédet.Egyébként meg ha járnál templomba és ismernéd a tízparancsolatot és nagyvonalakban be is tartanád, nem hinnének szemellenzős bányalónak.Ha így folytatjátok nemsokára majd a románokat szerbeket szlovákokat próbálhatjátok meg kiverni a bértüntetőitekkel együtt esetleg.Hova tűnt orbán viktor?

trix 2012.01.22. 17:41:23

Na, ennek a számháborúnak semmi értelme! Az Orbán-hívők (fideszesek és jobbikosok) szeretnek tömegtüntetésekre járni, az elmúlt tíz évben volt rá sok alkalmuk, egy ideje meg már nem, úgy hogy hiányozhatott nekik. Szerintem a többség biztos nem volt lefizetve, inkább ők maguk hajlandóak erre áldozni valamennyit. A nyugdíjas tüntetők és a gazdag vállalkozóik egyaránt...

Ez tulajdonképpen egy nagylétszámú furcsa szubkultúra, elég csak a tábláikat meg jelszavaikat figyelni. A "másik" oldal, a többiek (tehát a nem Orbán-hívő jobbosok, mindenféle balosok meg "kozepesek") más habitusúak, tüntetni se szeretnek annyira, de ha mégis, sose vinnének politikusokat éltető táblákat! A Szeretünk, Viktor! meg a Hajrá, Viktor! csak engem emlékeztet az Éljen, Rákosi!-ra? Ennyit a "nép"-ről!

Egyáltalán nem kell a "másik" oldalnak ugyanekkora vagy még nagyobb számban kimennie az utcára! Egyrészt úgy sem tudnák méretükkel a hatalmon levőket befolyásolni (dac-kormányzás van), másrészt a választásokig elegendőek a "jelzésértékű" megmozdulások, amik megmutatják, hogy van/lesz más választási lehetőség, mert igazából a választói fülkékben kell majd a nagyobb tömegnek megjelennie.

Így volt ez 2002-ben is, amikor a csendes többség máshova szavazott. Lett is nagy meglepetés meg düh. Kérdés, most (2014-ben) mire lehet majd szavazni? Kik fogják tudni megszólítani a mostani csendes többséget, mert a közvéleménykutatásokat elnézve, valamilyen formáció még nagyon hiányzik a palettáról...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 17:48:45

@fix x: kb ugyanannyi ember fér el az Okogontól az Operáig állva, mint a Hősök terétől a Jókai térig, ha menetelnek. kb ugyanakkora volt a két tüntetés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 17:51:55

@fix x:

"miért ne lehetne kiverni titeket?"

mondjuk, mert kulturáltak vagytok. de az biztos, hogy a kiverés NEM BÉKE.

fogd már fel, te agyhalott!

"ami ma Magyarország ellen folyik, arról nem a zorbán tehet, hanem a megvadult konrád-heller-brendelmatyi félék..."

megint agyhalott, ha mi ugráltatnánk Merkelt, és Clintont, akkor csak meg tudnánk akadályozni, hogy Orbán választást nyerjen, fele ennyi erővel. komolyan, miért ilyen hülyék a Fidesznyikek?! mondjuk ezért Fidesznyikek.

Környezettudatos 2012.01.22. 17:52:09

Ö...annó két millió ember volt a kossuth téren orbáncék szerint...emlékszünk a vekkerek idejére? Ha most jóindulattal is csak fél millió ember volt hülye, akkor a kossuth téren maradt hely bőven a környékbeli kutyatulajdonosoknak a sétáltatásra.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 17:52:37

@menőmano: az semmi, de azért békemenetelnek, mert ki akarnak VERNI másokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 17:54:22

@Tűzgolyó: nem veszti el. akik tegnap tüntettek, azok akkor is imádni fogják Orbánt, ha az asztal közepére szarik. és kitalálják, hogy az is ballib összeesküvés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.01.22. 17:56:22

@trix:

"Egyáltalán nem kell a "másik" oldalnak ugyanekkora vagy még nagyobb számban kimennie az utcára! Egyrészt úgy sem tudnák méretükkel a hatalmon levőket befolyásolni"

de kell. annyiban mindenképpen, hogy Orbán most iszonyatosan el lesz bizakodva. ezt le lehet törni, és az sokat segít. nem mindegy.

Környezettudatos 2012.01.22. 18:01:56

@Brendel Mátyás: Igen, ilyen az ember. Annó isten és a szeretet jegyében népírtottak, a demokrácia és szólásszabadság nevében cenzúráznak, fegyveres erőkkel (ENSZ) tartják fenn a békét és békemenetelnek a legösszeférhetetlenebb, legerőszakosabb emberek szervezésében. Az embernél hülyébb állat nincs.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 18:17:58

@gabesz::

nem nézi jó szemmel, hogy Németország mennyit tol bele most éppen az EFSF -be.

Azt se nézik jó szemmel, hogy egy olyan politikust segítsenek meg, aki szarik az EU alapvető értékeire, és otthonában az EU elen beszél, egyre nyíltabban.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 18:20:33

@kvpsgb:

Nem tetszik, hogy a jobboldalnak vidéken
- Addig, amíg nem közpénzből buszoztatják őket fel, addig nem érdekel.

és a határon túl is van támogatottsága és nem csak Budapesten. Értjük.
- A határon túliak menjenek a határon túlra tüntetni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 18:25:13

@fix x:

Biztos vagyok benne, hogy nagyságrendekkel magyarabb vagyok nálad.

Környezettudatos 2012.01.22. 19:15:54

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Te, hát nem kell bizonygatni! Békemenetben el tudsz képzelni bajer zsoltokat, pataki attillákat? Ugye, hogy nem? Összeférhetetlen, arrogáns, erőszakos alakok. Békemenet. Hogyne. Talán békamenet.

Mérges 1234 2012.01.22. 19:29:55

@fix x:

"ami ma Magyarország ellen folyik, arról nem a zorbán tehet, hanem a megvadult konrád-heller-brendelmatyi félék..."

Te a kárt részben az MSZP részben Matolcsy okozta. Mondjuk Matolcsy eleve pártag volt az átkosban is.

REndes Magyar ember nem áll sem az MSZP sem az Fidesz mögé.

Azt is igen undorítonak tartom, hogy a Fidesz kisajátitotta a nemzet kifejezést, miközben igen káros, amit csinálnak, és igencsak lerombolja az ország hírnevét.

Florette 2012.01.22. 19:42:10

vicces otthon mindenki...
en kulfodon elek es az itteni kulfodi ismeroseim kicsit megzavarodtak. eddig azt hallottak hogy viktoreknak nincs nagy tamogatottsaguk otthon most meg olyan hirek jonnek otthonrol hogy eleg sok ember vonulgatott ertuk. mondtam nekik en ram ne nezzetek nekem fogalmam nincs mit muvel az a ket prototipikus oldal egymassal...

Környezettudatos 2012.01.22. 20:06:49

@Florette: Nem vicces. Ilyen ha kiszámíthatatlan a jövő. Alkotmányozás és jogszabálytenger...négy évente megáll minden, ami addig ment és új szél kezd fújni....így lehetetlen élni. Vergődnek az itthoniak, csak nem tudják megfogalmazni, azt hiszik, ha beállnak valamelyik fehér galléros bűnbanda mögé, akkor majd változik ez a dolog. Nem változik. Ezek okozzák.

kurtipista 2012.01.22. 20:19:45

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Nem kell számolgatni,számítgatni, sokkal többen voltak tegnap, ez tény! Hiába akarjátok elbagaletizálni!:-)
Nézd vissza 1998-ig melyik párt kapta a legtöbb szavazatot a választásokon, megfogsz lepődni!:-)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 22:12:29

@kurtipista:

Akkor neked is eldúdolom:Leszarom hányan voltatok ott, de azt a hülye mantrát, hogy félmillióan, 500 ezren, stb, nem veszi be a bélésem, és kiütést kapok tőle. mivel ekora számokat emlegetni nyilvánvaló hazugság, korrekt számadatokkal levezettem, hogy mennyien lehettek ott valóban.

Számaimat megcáfolni nem tudtad.

----

1998 hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok#Az_1998-as_v.C3.A1laszt.C3.A1s
Legtöbb szavazatot az MSZP kapta.

2002 hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok#A_2002-es_v.C3.A1laszt.C3.A1s
I. forduló MSZP, II. forduló fidesz.

2006 hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok#A_2006-os_v.C3.A1laszt.C3.A1s
I. forduló MSZP, II. forduló a fidsz kapott 800-al többet.

Nincs olyan átütő fidsz többség, ahogy gondoltad.

kurtipista 2012.01.22. 22:21:24

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: De van az a lényeg! :-) Ez azt is jelenti, hogy az elmult 14 évben nem csökkent a fidesz támogatása söt nőt! :-) Ezen kéne elgondolkodni! És ezek tények nem holmi közvélemény kutatások!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.22. 22:30:12

@kurtipista:
Neked a számok nem mondanak semmit, úgy látom.

Ha bebizonyítom, hogy nem voltak a "béke"menetben 400 ezren, akkor a választáokkl jössz, bebizonyítom, hogy nem mindig a fidesz kapta a legtöbb szavazatot, erre jössz azzal, hogy nem csökkent a fidesz támogatottsága.

Beszélgess emberekkel. A környezeteben a volt fideszesek közel 60%-a bánja a szavazatát, és többet nem szavazna a fideszre.

Szar dolog lehet, hogy a kubatovlistával együtt sem sikerült 35-40 ezer embernél többet mozgósítani. Még szarabb, hogy ráuntam a 400 ezrezésre, és utána számoltam.

Ha belevesszük, hogy BKV nem omlott össze a menetre tartók száma miatt, az útakon nem alakultak ki a Hősök tere felé giga dugók, a parkolási káosz sem volt, nem bénult meg Zugló a parkolni kívánó buszoktól. nos akor éppen voltatok 20 ezren. A logisztika is tényeken és számokon alapul.

Persze számaimat cáfolni nem tudtad, nem tudod, és max akkor fogod tudni, ha a gazdád törvényt hoz róla, hogy egy tagja a menetnek az nem is egy, hanem 14-t ér.

Cáfolj, és megtanulod, hogy a vak hitnél van jobb is.

kurtipista 2012.01.22. 23:13:06

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: Fura még a külföldi sajtó is 100 ezres nagyságrendről beszél! Persze-persze ök nem jól láttak vagy nem tudnak úgy számolni mint te! A barátnőmet pl leszállitották a búszról mert nem ment tovább! De látom Te egyre kevesebb számot írsz!:-) Számolj még egy kicsit lehet, hogy csak pár százan voltak! Szerintem a többség fővárosi volt ezért nem kellett annyi busz! Ez nem jutott eszedbe?

zsvadász 2012.01.23. 09:05:35

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn:"" A Belügyminisztérium, amely általában nem szokta a tömegrendezvények létszámát megbecsülni, szombat esti közleményében azt írta, hogy "a békés, jó hangulatú eseményen közel négyszázezren vettek részt. Emberemlékezet óta Magyarországon ekkora tömeg még nem demonstrált a kormány és politikája mellett""
Én nekik hiszek! De ha megtalálod nézd meg a légi felvételeket mindkettőről!

zsvadász 2012.01.23. 16:13:50

@Dr Karl Friedrich Drais der Freiherr v. Sauerbronn: :-) Tudod mit, hidd azt hogy kevesen voltak, ha neked úgy megnyugtatóbb! Úgyis az számít, hogy a többség kinek hisz, s kiben bízik jobban! S az nem a baloldal! S nem is a drogos, buzi, rabló liberálisok!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.01.24. 02:03:21

@zsvadász:

Nem élek drogokkal, a blogokon fellelhető seggfejekkel való vitát leszámítva.
Nem vonzódom a saját nememhez.
Nem lehetek rabló,már a fizikumomnál fogva sem.

És igen liberális vagyok, ezáltal toleráns, és tolerálom az agymenéseidet. Bár egyre nehezebb.

Mégis, a liberalizmusnak köszönhetően neked is jogod van elmondani a gondolataidat. Kár, hogy eszt tahó módon teszed, és nincsenek mögötte érvek, csak szánalmas gyűlölködés.

Szar életed lehet.

zsvadász 2012.01.24. 08:05:43

A rablónál nem a feszítő vasas egyedet értettem, vannak ennek kifinomult módszerei is!
Igen a liberalizmusnak köszönhetőnek az embernek nem mondható élőlényeknek is ugyan olyan jogai vannak! :-(
süti beállítások módosítása