Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Börtönbe záratná a Jobbik a magyarbűnözőket is??

2010.09.15. 13:49 | Nagymogyoroszag | 171 komment

Címkék: orbán fidesz orbán viktor jobbik

Aki tagadja, hogy van cigánybűnözés, azt a Jobbik börtönbe csukná. A miniszterelnök hétfőn a parlamentben világossá tette: ha valakit csak a származása okán tekintenek potenciális bűnözőnek, maga is tiltakozni fog. Tehát Orbán szerint sincs cigánybünőzés. Pedig egykor volt magyarbűnözés is...az osztrákoknak is le kellett volna csukni az összes magyart???

 

Az Apáti István, Szávay István és Volner János által jegyzett egyéni képviselői indítvány szerint az, aki „nagy nyilvánosság előtt valamely büntetőjogilag releváns társadalmi viszonnyal – így különösen a közbiztonság állapotával, valamely bűnözési formával, illetve jellemző bűnelkövetői körrel – kapcsolatos köztudomású tényt tagad, kétségbe von vagy jelentéktelen színben tüntet fel, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő”. Ha ugyanezt hivatalos eljárásban hivatalos személy követné el, őt akár öt évre is bezárhatnák. A Btk. egy további ponttal is kiegészülne: ugyancsak három év börtönnel fenyegetnék a „köztudomás megalapozására vagy megcáfolására szolgáló előzetes társadalomtudományi célú kutatást” akadályozó, illetve annak eredményét meghamisító személyeket.

 

Magyarul börtönbe azzal aki, nem ért egyet a Jobbik ömlengésével… A normaszöveg tervezetében a cigánybűnözésről egyetlen szó sem esik persze, de az előterjesztés indokolásának első mondatából kiderül, hogy miről van szó. A „közbeszéd évtizedek óta akadályozza a társadalmat feszítő problémák megoldását, a közösség előtt jól ismert, de állami szinten el nem ismert bűnözési formák – így pl. a cigánybűnözés – feltárását, okainak kutatását” – véli a három jobbikos képviselő.

Mert ugye volt olyan is, amikor a sógorok mondták azt, hogy van magyarbűnözés. Teljes joggal háborodott fel ezen fél Európa, de legfőképp egy furcsa nyelvet beszélő nép a Kárpát-medencében. Most ennek a népnek a szittya része teszi ugyan ezt a primitív megközelítést egy másik néppel. A gorenjeturista magyarok szegények voltak az osztrákokhoz képest. Igen, a szegény emberek között vannak olyanok, akik kisebb nagyobb vétséget követnek el. Ahogy az osztrákok megbélyegezték a tisztességes, ámde szegény magyarokat, ugyanezt teszi a szittya párt a tisztességes, ámde szegény roma emberekkel. Persze, tudom én, hogy az osztrákoknál magyarbűnözés soha nem volt… csak az egyenlő mérce, teccik tudni, Jobbikosok… ha nekünk szar volt, hogy rendeletet alkottak a burgenlandi önkormányzatok a magyarbűnözésről, süllyedjünk le mi is és alázzunk meg mi is más népeket? A szegénység nem bűn, azok a bűnösök, akik lenézik és megalázzák a szegényeket!

Szerintem erre a sémára lehetne törvényt alkotni a sumér, a lett, az osztyák, az olasz, a finn, a pápua és a tádzsik bűnözésre is. Sőt, ha már itt tartunk akár a Jobbikbűnözésre is, mert ha tetszik, ha nem, de amit tesznek, az éppoly káros Magyarország megítélésére nézve, mint a különböző bűnözői csoportok. Én egy hangoskodó kisebbséget látok, és ez a fasisztoid megélhetési politikusok csoportja: a Jobbik.
 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr612297979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivsuvit 2010.09.15. 18:23:55

Ha nem minden cigány bűnöző, nincs cigány bűnözés?
Ha nem minden cigány zenél, nincs cigány zene?

Ha 10 lopásból 10 cigány elköveteő, ha 20-ból 20 cigány egy városban (ahol az arányuk, akkor van cigánybűnözés?
Cigány vajda ismeri el Orbánék előtt, hogy van. Itt a bizonyíték:
www.youtube.com/watch?v=cmCNGbxaDoc

Továbbá ez egy kriminológiai fogalom is egyben. Kis értékű tárgyak eltulajdonlása, ismert módszerek, és sok, sok, dolog jellemzi, ami erre a kisebbségre és a bűnelkövetési módjára jellemző. Még a rendőrtisztin is lehet tanítják.

A fehér galléros bűnözés még rosszabb, mert ott nagy dolgokkal játszanak, pl nemzeti vagyont adják el, csak ez nincs annyira köztudatba, mert gyakran láthatatlan.

Beefboneknock (törölt) 2010.09.15. 21:21:27

imádom ezt a blogot, azt ahogy vergődik az egyre fogyó mszp-s szavazóbázissal együtt :D

bugkiller 2010.09.15. 21:24:41

"az osztrákoknak is le kellett volna csukni az összes magyart???"
Igen. Örökre. Az összeset, amelyik lopott.
És akkor most tényleg igaz lenne az az ökörség, miszerint itt nincs cigánybűnözés.
De szép is lenne...

katikata 2010.09.15. 21:34:28

Öcsikém, a tolvajok akkor is cigányok voltak, csak Mo-ról érkeztek.

Johnny Tinenbalm 2010.09.15. 21:35:36

@bugkiller: @katikata: ott a pont. ld. a svájci "magyar" striciket

nemecsekerno_007 2010.09.15. 21:38:05

Akárhogy is fáj, nálunk is elkelne egynéhány "Magyar, ne lopj!" tábla. :(
www.magyarnelopj.hu/index.html
20 évvel a rendszerváltás után :( Még mindig szeretünk sok mindent ingyen kapni :(

nemecsekerno_007 2010.09.15. 21:40:31

Nem vagyok MSZP-s, megelőzendő a fröcsögést :)
Ez csak egy nyomorult kis poszt-kommunista banánköztársaság :(
De remélem elindul valamilyen irányba

2010.09.15. 21:55:01

@Beefboneknock: ott a pont. Az utolsó igazán leolthatná majd a villanyt.

A szerelő 2010.09.15. 21:55:40

Ez a megközelítés is csak kiforgatása a cigánybűnözés szónak. Ugyanis kizárólag a cigánybűnözés tagadói állítják, hogy a cigánybűnözés=minden cigány bűnöző-vel. Pedig NEM.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.09.15. 22:00:48

@A szerelő: de minek erőltetni ezt a szót, ha félreérthető?

Mondják azt, hogy szigorítsuk a büntetési tételeket, és így ha cigány csinálja, akkor az megy börtönbe, ha nem cigány, akkor az. Milyen pluszt ad ehhez a cigánybűnözés szó?

G. Wolf 2010.09.15. 22:07:07

www.parlament.hu/irom39/01136/01136.pdf

Itt a szöveg részletesen, én csak egy paragrafust emelnék ki, ami ennek (ész az egész jobbik) komolyságát mutatja...



"E törvény 2011. január 1. napján lép hatályba és 2011. január 2-án hatályát veszti."

Vkat118 2010.09.15. 22:09:52

Én bizony utóítéletes vagyok, az ellenem elkövetett kisebb nagyobb bűncselekmények elkövetői 100%-ban cigányok voltak (7/7). Nem értem, hogy lehet tagadni a cigánybűnözést. Nem vagyok radikális, szégyellem, de egyszer még a szocikra is szavaztam.

énszóltam 2010.09.15. 22:10:57

én mondjuk rohadtul leszarom a jobbikat, ugyanolyan kutyaütő banda lesz mint a többi.

a töbi párt semmi mást nem csinált, mint vinnyogot a jobbik miatt
ha egy csöpp eszük lett volna, még a jobbik megerősödése előtt kiált volna, és azt mondja a cigányok rohadtul felülreprezentáltak a bűncselekmények elkövetésében, és ez ellen qrv@r@ fel fogunk lépni, a kutya nem szavazott volna a jobbikra
csak még ehez is hülyék, gondolom ezért lettek is politikusok

a többi meg csak játék a szavakkal, és mint ahogy a fenti kép is mutatja ezek szerint volt magyar bűnözés ausztriában, mert magyarul írták ki
és most ugyanezt nem lehet megcsinálni nálunk, nem lehet cigányul kiírni, és nem lehet a cigányokat kitiltani.
gondolom az osztrákok azért kitilatani nem akarták a magyarokat mert sok pénzt hagytak ott
azt hogy meg a tolvaj magyarok közül mennyi volt a cigány azt nem tudjuk meg soha, mert mi ilyen kimutatást nem fezethetünk:)

gorcsev54 2010.09.15. 22:14:42

Már a blog címe is baromság,csak provokálás megint.Bizony az osztrákok ki mondták van magyar bűnözés, meg is volt minden alapja , ahogy a cigány bűnözés szónak még ha a király tagadja akkor is!!!!!!!!!!!!!Majd Orbán fog olyan törvényjavaslattal előállni, hogy aki kimondja a cigány bűnözés szót az 3 évig terjedő ..... aztán majd aki neki ellent mond az aztán aki nem olvassa áhítattal a kiáltványait az is soroljam?

flippant 2010.09.15. 22:16:08

Bakker, ne égesd már magad! Azok is olyan magyarok voltak mint a Cozmát leszúró sztojkáék vagy a nyíracsádi tanárverő diák!

Rwindx 2010.09.15. 22:17:08

@agyvihar:
A fehérgallérosbűnözés milyen pluszt ad a büntetéshez? Semmit. Ellenben az elbeszélő számára egyszerűbbé teszi teszi plusz információk közlését, az elkövetési mód jellegére, az elkövető társadalmi státuszára.
Ennyi.

Mondjuk a Jobbik ezen való görcsölése nyilván marhaság, de szerintem csak rosszul fejezik ki magukat. Le szeretnének számolni a PC beszéddel, ami valóban rendkívül káros. Ez az igyekezetük támogatandó, mégha a módszer hülyeség és felejtős.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.09.15. 22:17:37

Le a jobbikos bűnözéssel is :). Meg a gárda, magyar, komcsi, politikus, nemzeti, stb

Hisztis Mirtill (törölt) 2010.09.15. 22:17:56

Ha nem minden cigány bűnöző, nincs cigány bűnözés?
Ha nem minden cigány zenél, nincs cigány zene?

ez de jogos xd

szerintem ezeket amugy már a cikkíró maga sem gondolja komolyan. :D megírja, mert ez a dolga. :D najó, jót nevettem, szép gondolatmenet :D

2010.09.15. 22:20:58

@G. Wolf:

Ez csak a módosító jogszabályra vonatkozik, amely - ha elfogadják - 2011. 01. 01-jén beépíti a módosítást a Btk.-ba. Ezután már a módosító törvényre nincs szükség a továbbiakban, ezért az hatálytalanítja önmagát, a módosítás pedig a Btk.-ban él tovább. Remélem, így már érthető. :)

Vkat118 2010.09.15. 22:22:21

Persze fizetik a posztolót, ilyen hülye nem létezik a természetben. A cigánybűnözést értelmes ember nem tagadja legfeljebb tudja hol nem illik emlegetni.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.15. 22:24:01

Az osztrákok pontosan azt teszik amit kell, óvatosak. Sajnos ennek áldozatul esik az is, aki nem bűnöző, de magyar.

Mint ahogy téged sem mindenki rabol ki, aki mondjuk a X. ker. Hős utcában lakik, de te azért mégis elkerülöd és legfőképpen nem parkolsz ott.

Nem kell ausztriában a határ mellett vásárolni. Messzebb a cigányok már nem jutnak el.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.15. 22:25:27

@Slaydo: értelmes ember tudja, hogy bűnözés van, a "cigánybűnözés" egy szimpla, náci jelszó. Csakhát ezt egy szégyellős neonácinak hiába mondja az ember. :D

Kerti Öröm 2010.09.15. 22:27:16

Csak halkan jegyzem meg, hogy a maszop szavazói között több a rasszista, mint a jobbik sztavazói között. Azt hiszem, elég utalni a a nevezett csoport körében rendkívül közkedvelt "Orsós Orbán" kifejezésre. Ezek után ez a poszt finoman szólva is "bagoly-veréb", illetve "szálka-gerenda" kategória.

Gessler 2010.09.15. 22:28:55

Ausztiában nincs magyarbűnözés. Ott a cigányok lopnak. csak magyar felségjezéssel.
Ilyen postokat pedig zsidók írnak.

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2010.09.15. 22:39:31

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Kedves orbánfóbiás barátom! 1. tudod te, mi az, hogy a) náci b) neonáci?
2. A TV-n kívül láttál már cigányt? Mert ha nem, akkor befogadhatnál párat, na nem a lakásodba, de mondjuk a szomszédodba.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.15. 22:50:26

@borsod:
1. a)+b) - pl. az eddigi böffentéseid alapján akár te is.
2. Igen, tán többet is, mint te...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.15. 22:51:08

@borsod: ja... és barátod neked az orbán viktor, meg a rákosi matyi...

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2010.09.15. 22:54:52

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Vigyázz, kimaradt egy hozzászólásodból Orbán, nem kapod meg a szekfűs bögrét..:-)

lüke 2010.09.15. 23:03:08

majd kapnak 300 jurót- örót- és hazamehetnek

takingsider 2010.09.15. 23:05:03

1. unom már a sok faszkalap gyűlölködő buzeránst (igen, azok vagytok), aki ferdít azért hogy neki legyen igaza papíron, úgyhogy menjetek a picsába
2. lehet, hogy a cigányok felülreprezentáltak a bűnözésben, de nincsenek felülreprezentálva, sőt nagyjából pontosan megegyezik az arányuk részesedésük, ha a bűncselekmények elkövetőit a jövedelmi viszonyok alapján nézzük: arányaiban a szegénységben, mélyszegénységben élő nem cigányok ugyanolyan arányban és ugyanolyan súlyú és módszerű bűncselekményeket követnek el mint a cigányok
3. homokba dugjuk a fejünket, vagy inkább szembe köpjük magunkat, amikor azt hazudjuk, hogy cigány származású magyarok loptak (sjnos még csak többségben sem voltak a nem cigány magyarokhoz képest, sőt: arányukat tekintve sem voltak túlreprezentáltak)
4. A jobbikot két cél vezérli, sokuk rasszista, illetve tudják, hogy politikai tőkét kovácsolhatnak ebből, jha hogy valaki azt mondja, ők nem is olyanok: gárda, jobbik taxi, jobbik biztonsági szolgálat, turul ruhabolt, stb stb stb

Teker 2010.09.15. 23:08:56

nem lehetséges, hogy az osztrákok is a magyar állampolgárságú, ámde cigány emberek miatt írták ezt ki? emlékszünk, hogy Olaszországban a bevándorló cigányok miatt megugró bűnözés elkövetőit következetesen románnak hívta a PC olasz sajtó (állampolgárság alapján), ugyanígy az egyszeri bécsi hanzi is csak annyit látott, hogy bejönnek, magyarul beszélnek, lopnak, így hát "magyar ne lopj!"?

Vkat118 2010.09.15. 23:14:04

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Én neonáci? :D Akkor te meg judeo-bolsevik vagy!:P Aztán ha ez a szint is magas neked fenyegetőzhetünk és kurvaanyázhatunk is, hogy ki hány centi, kiló és hogy fogja megbaszni a másikat, de egyelőre azt hiszem térjünk vissza a művelt, sőt átlagos emberekhez méltó vitához.
Nem érdekel milyen szóval illetjük azt, hogy a cigányok között többszöröse a bűnözési ráta más népekhez képest(még azonos szociális helyzetű csoportokat összehasonlítva is), ez már részletkérdés. Azonban ennek a letagadása tényleg elvakultságra vall. Néhány országban vezetnek statisztikát a bűnözők etnikai hátteréről. Pl. Finnországban a bennszülött finnek gyilkossági mutatója 1.97:100000 hez vagyis 50000 finnből egy gyilkol, a Finnországban élő cigányok között ez az arány 77:100000 hez. Nevezd ahogy akarod. Magyar vonatkozás: "Roma or Romani is the name for the ethnic group (also known as gipsy) that represent 10% of the population of Hungary. .... Unofficial police statistics show that out of 17 underage attempted murders, 15 were committed by Roma youngsters. "

insert random 2010.09.15. 23:21:08

@takingsider: Ez sajnos így van. Ugye ha pl. valaki a szemed láttára elszalad a tárcáddal, és éppenséggel cigánynak néz ki, sokkal jobban esik azt utána kiabálni, hogy "mocskos cigány!", mint hogy "mocskos mélyszegény!". Persze nyilván a szegénység, tanulaltanság stb. a probléma oka, de ezeket nem lehet megfogni, a Jobbiknak meg kell egy ellenségkép, erre meg a cigányok nagyon alkalmasak. (Mellesleg sokan a csóró/szakadt/igénytelen/stb. magyarokat is cigánynak könyvelik el.)

ivrilider 2010.09.15. 23:21:10

@Kerti Öröm: igazából a jobbikosok szoktak orsósorbánozni. illetve a szocik közül is azok pártoltak át hozzájuk, akiknek erre volt hajlamuk.

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2010.09.15. 23:23:19

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

Nme tudnék aludni, ha nem lenne ott...:-).
Nnna. Itt lezártam a Sixx! olvtárssal folytatott kedélyes eszmecserét és visszatérek a témához.
Szvsz inkább akkor dugjuk a fejünket a homokba, ha ne vesszük tudomásul, mi is a helyzet az országban. Hogy vannak tájak, ahol a rendőrség (és az állam) joghatósága inkább már csak névleges. Sajnos, láttam eltűnni a szülővárosom egy részét, kiirtani a környező erdőket. VANNAK olyan bűncselekmények és elkövetési formák, amik nagyrészt a cigányokra jellemzőek.

insert random 2010.09.15. 23:28:25

@borsod: "VANNAK olyan bűncselekmények és elkövetési formák, amik nagyrészt a cigányokra jellemzőek."

Igen, vannak, ezt mindenki tudja, fölösleges rajta vitatkozni. Akkor sem szerencsés, ha a csapból is ez folyik, ezzel csak a feszültséget szítjuk, magunkra haragítjuk a becsületes cigányokat is. Ha a Jobbik tényleg szeretne valamit tenni (a szavazatszerzésen kívül), a probléma gyökereiről beszélne (akármik is azok), arra próbálna megoldást találni. A bűnözés csak egy tünet, nem minden baj forrása.

Bélféreg 2010.09.15. 23:33:16

A magyarok mikor lincselnek, késelnek, gyújtanak fel az utcán, mobilért vagy 200 forintért?

borsod · http://magyarhonved.blogspot.hu/ 2010.09.15. 23:36:51

@insert random:
Igazad van, nem vitatom. De azzal nem vagyunk beljebb, ha megint csak körbenyaljuk a témát, polkorrektkedünk és legyintünk rá. Ez nem jött be, nap mint nap láthatjuk.

A megoldást nem tudom, nincs nálam a bölcsek köve, csak annyit látok hogy időzített bombán ülünk. Ötleteim volnának mindössze.

A Jobbik ezzel a problémával, illetve a szavak szintjén felvállalásával sok-sok szavazatot szerzett, ezt próbálják most továbbvinni, hátha bejön újra októberben.

guderian 2010.09.15. 23:39:02

na így lehet mindent összemosni...meg agyat mosni

Vkat118 2010.09.15. 23:55:40

"Madrid police say that 95% of children under 14 that they pick up stealing on the streets are Roma from Romania." BBC

"Poverty among the Roma is widespread. In 2007, Unicef reported that up to 70% of households had no running water." BBC

"My fear is that without immediate help the Gypsy child thieves I've encountered in my journey will grow up into hardened criminals" BBC

"Approximately a million Roma live in Hungary, a tenth of the country’s total population. Almost 90% of them are reported to be unemployed, making it one of the biggest social problems inside this eastern European state." Bloomberg

"The Roma in Hungary number 200,000 to 700,000, or 2 to 7 percent of Hungary’s 10 million people, Ladanyi said. While many don’t state their ethnicity in the census, about 40 percent are considered “permanently excluded” from society, he said." Bloomberg

"Approximately a million Roma live in Hungary, a tenth of the country’s total population. Almost 90% of them are reported to be unemployed, making it one of the biggest social problems inside this eastern European state." Russia Today

"The hungarian government invests 1,5 billion euros yearly in gypsy care with no effect on unemployment or crime rates." Russia Today

!!! "It is not racist to state that gypsy camps frequently cause an increase in crime and mess - it is a statement of fact" Daily Mail UK !!!

sárkányfő 2010.09.16. 00:00:06

"Ha nem minden cigány bűnöző, nincs cigány bűnözés?"

Jogos a felvetés, ami arra mutat rá, hogy a törvényjavaslat benyújtói nem definiálják pontosan, mit jelent szerintük a "cigánybűnözés" kifejezés.

Két lehetőség van:
1. minden cigány bűnöző
2. nem minden cigány bűnöző, de vannal tipikusan és nagyobbrészt cigányok által elkövetett bűncselekmény-típusok, és ez utóbbiakat értjük "cigánybűnözés" alatt.

Az 1-es nyilvánvalóan eszement hülyeség.
A 2-es jogos lehetne, de akkor mondják már ki, hogy ezt értik alatta.

Ha viszont a 2-es értelmezést fogadjuk el, akkor ugyanígy van magyarbűnözés is. Míg a cigányokra a világszerete jól ismert gettó- vagy slam- nyomorbűnözési formák jellemzőek, addig a magyabűnözés a közép- és felsőosztályok tipikus bűnözési formáit fedi le, amiket jellemzően és többségében magyarok követnek el:
- adócsalás (<- milliók sportja...)
- tb-csalás
- rokkantnyugdíj-csalás
- sikkasztás
- vesztegetés
- hatalmommal való visszaélés
- benfentes kereskedés, felelőtlen gazdálkodás, megtévesztés, gazdasági bűnök, pl. a bankok, telefontársaságok piaci erőfölénnyel való visszaélése, stb
- stb, úgy általában a fehérgalléros és politikusbűnözés is, ilyenek.

Na ez mind magyarbűnözés.

Ja, és a gárda többszörösen megszegte a törvényt -> gárdabűnözők.

2010.09.16. 00:03:16

@G. Wolf:
"Itt a szöveg részletesen, én csak egy paragrafust emelnék ki, ami ennek (ész az egész jobbik) komolyságát mutatja...

"E törvény 2011. január 1. napján lép hatályba és 2011. január 2-án hatályát veszti."

Te nagyon szerencsétlen, láttál már valaha törvényt? Ugyanis a születésükkor mindegyik után ez olvasható. Azt jelenti ugyanis, hogy a változtatás egyszeri, tehát a módosítás veszti érvényét azonnal, nem maga a paragrafus. És ilyenek az MSZP szavazók.

kodó tamás 2010.09.16. 00:12:56

@szivsuvit: kikérem magamnak!!!!!! NINCS fehér (galléros) bűnözés
mi fehérgallérosok nevében!!!!! nem minden fehérgalléros bűnöző!!!!!

Vkat118 2010.09.16. 00:15:05

@ó jaj: Bizony van magyarbűnözés is. Csak ne hasonlítsuk össze azt, ha én nem fizetem ki a magánhasználati díjat a céges teherautókért, mert nem a cég székhelyéről akarok haza-bkvzni hanem inkább leparkolok a ház előtt, vagy adok 30-40 rongy prémiumot zsebbe a melósaimnak ha jól végzik a dolgukat, azzal hogy két szál cigiért lekéselek 3 embert.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:17:15

@Slaydo: Teljesen felesleges ilyeneket idézned ,van egy- főleg bp-i réteg-magukat mértékadó (bal oldali) értelmiségnek vallók akik ,erre azt mondják háde' a kurucinfóról ollóztad 100%(közbenegy része BBC,-tehát zisteni nyugati),nácizmus ,fasizmus,gázkamrák,aztán ettől megnyugodnak és elmennek aludni,bár ébren nagyobb álmokat élnek át...
@ó jaj:
"Na ez mind magyarbűnözés."

Jah mert nincs rokkantnyugdíjas cigány ugye,aztán elég megnézni a top100 adóst,van egy pár Horvát,Lakatos stb. ... ritka gyenge volt idd meg nyugodtan a kakaódat és alukáljál.

kodó tamás 2010.09.16. 00:17:36

@ó jaj: ja. i9lyenek csak aki dolgozik, az tud elkövetni.
ugye fehér: adót csalni tud.
cigány: segíllyel visszaélni

kodó tamás 2010.09.16. 00:19:16

szerintem rendőrautó sincs, mert nem minden rendőr autó...

kodó tamás 2010.09.16. 00:19:52

vagy fordítva? már késő van... nem minden autó rendőr?

Sieg 2010.09.16. 00:21:34

Tényleg ennyire nehéz megérteni a különbséget? Aki a "cigánybűnözés" mint kategória ellen van az NEM azt mondja, hogy a cigányok nem bűnöznek. Még csak azt sem, hogy a cigányok között arányaiban nincs több bűnöző. Biztos ilyen emberek is vannak, de az nettó hülye kisebbség.

Elhiszem, hogy a jobberek azt a képzetet próbálják magukban erősítgetni (hogy saját érvrendszerüket fenn tudják tartani), hogy a libsibolsik azt hiszik, a cigányok között nem jóval gyakoribb a bűnözés. Hát nem.

Segítek, hogy mi a különbség: a "magyarbűnözést" baromságnak tartja jórészt gondolom mindenki. Ezen emberek közül senki sem úgy érti, hogy a "magyarbűnözés" azért nincs, mert magyar bűnöző nincs. Tessék egy kicsit elgondolkodni, hogy akkor mi is a baj a "magyarbűnözés" szóval, segíteni fog.
Szóval akkor miért is jönnek sorozatban azok a nagyívű gondolatok, hogy akinek a "cigánybűnözés" szó nem tetszik, az azt is gondolja, hogy a cigányok nem bűnöznek? Már azt leszámítva, hogy szeretnék azt hinni, hogy frankót gyűlölködhessenek és hülyének nézhessék a másikat.

kodó tamás 2010.09.16. 00:22:34

RASSZIZMUS!!!!!! KÖVETELEM szűntessék meg a fehér és cigány bűnök közötti különbségeket! A cigánynak is lehessen nagyértékre (pl 200 milliót) sikkasztani, vagy hivatallal visszaélni.

kodó tamás 2010.09.16. 00:24:10

@Sieg: rájöttem: azért nincs MAGYARBŰNÖZÉS fogalom, mert a magyaroknak csak kis része bűnöző? ugye? rájöttem?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:24:47

@kodó tamás: úgy van a' ,ahogy először mondta kend,de ne felejtsük el ,hogy minden svéd asztal,minden angol kóros és minden spanyol náthás...

kodó tamás 2010.09.16. 00:26:13

@Blás Sailor von Wolfhausery: bocs félrenyeltem,
CIGÁNYÚT-ra ment, szemben a magyar úttal!!!

kodó tamás 2010.09.16. 00:27:32

A BŐR SZERINTI RASSZIZMUS megszűntetését jacaslom. Ne legyenek fehérek és feketék. (legyenek pl fekete-fehér kockás emberek!)

kodó tamás 2010.09.16. 00:31:10

Sok biciklit lopnak kecskeméten a fekete-fehérek. Évi 600-at jelentenek be kb. A felderítés miatt rendszámot akarnak a bicajokra. Pedig szerintem a c-ok homlokára kellene, hogy meg lehessen őket különböztetni.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:32:01

@kodó tamás: Az romaút kezdjük ott..mi maga csak nem rasszista/fasiszta/nácista/mélymagyar/jobber/magyarkodó/hungarista/szálasista/horthysista/balkáni/szittya/jobbikos/fideszes/miépes?

(Megfelelő rész aláhúzandó!)

kodó tamás 2010.09.16. 00:33:16

@Blás Sailor von Wolfhausery: és minden francia kulcsos és kockás, minden orosz rulettes, minden olasz fagyis, minden svájci sapkás, és minden ló szaros

hetzer87 2010.09.16. 00:35:09

hahahaha :))))) ezt sikerült felhozni ellene?magyarbűnőzés Ausztriában? hagyjad már :D:D gyökér

napnál is világosabb mire megy ki a spíl..a tervezet úgysem fog átmenni,viszont a sok hasonszőrű mint ez a ratyi blog sipítozhat miatta és addig is VAN BESZÉD A TÉMÁRÓL...VÉGRE!

belátható időn belül k***a világ lesz ha nem lesznek megoldások és mint az eddigi 20 évben szőnyeg alá söprik a problémát

egyszóval köszi,hogy te is terjeszted az igét,ezzel is támogatva hogy végre ne tabu hanem beszédtéma legyen a cigánykérdés..(ami egyébként nem a deportálást és végső elgázosítást jelent tisztelt fantomizáló szélsőbalos elvtársak...csak mielőtt továbbszőnétek a "cigánykérdés" kifejezést)

kodó tamás 2010.09.16. 00:35:54

@Blás Sailor von Wolfhausery: ez a fekete macska nagyon rossz emlékű dolog a képen...
és NEM MINDEN cigány kerekes, tehát nincs cigánykerék FELHÁBORÍTÓ
és az iskolákban is ezt hányatják a gyerekekkel, MÁR OTT KEZDŐDIK AZ OVi-ban!!!!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:36:27

@kodó tamás: a franciák azok sukár csávók,mer még lehetnek saláták vagy darazsak is...

kodó tamás 2010.09.16. 00:37:55

@hetzer87: miért Viktor nem megy emiatt börtönbe? pedig akkor a cigánybűnözés fogalma egy újabb elkövetési móddal egészült volna ki...

kodó tamás 2010.09.16. 00:39:39

@hetzer87: feltehetek egy magyarkérdést?
akkor Viktor megoldja a CIGÁNYKÉRDÉS t?

prometheus_X 2010.09.16. 00:40:47

@ó jaj: Ott a pont.

Egyébként az adócsalás problémáját egyszerűen meg lehetne oldani szerintem. Az adócsalást elkövető céget nem pénzbírsággal kéne sújtani, hanem a felelős személyeket 3-5 év börtönnel. Enyhítő körülmények kizárva - elég enyhe volt az elmúlt 20 év!

Lehet hogy hirtelen mindjárt versenyképesebbé válnának a magyar fizetések az EU-s átlaghoz képest!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:40:50

@kodó tamás: Az nem fekete macska,sötétben minden macska fekete.Egyébként remélem romakereket akart mondani...vagy mehet a 101-es szobába esetleg...

kodó tamás 2010.09.16. 00:42:59

@prometheus_X: hagyd már, nem minden ADÓ csaló.
@Blás Sailor von Wolfhausery: értem a célzást, ha leoltjuk a villanyt akkor nincs szín probléma....

kodó tamás 2010.09.16. 00:43:46

@Blás Sailor von Wolfhausery: miu ez a dákó-roma? vagy roma-dákó? elmélet?

kodó tamás 2010.09.16. 00:46:52

@prometheus_X: komolyra fordítva...
egyébként ez nagyon elmés 5let, hogy az adócsalókat meg kellene büntetni...
már csak az a részletkérdés marad, hogy miért nem ezen dolgozok senki (jogalkotó-politikus,és a feleségeik a jogalkalmazó-hivatalnok, rendőr, stb).
vagy amíg serénykednek miért évül el...

ZBR 2010.09.16. 00:47:58

"tényt tagad, kétségbe von vagy jelentéktelen színben tüntet fel, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő”

Tehát ha valaki valamit tagad, jelentéktelen színben tüntet fel, akkor HÁROM ÉV jár neki? Ha egy viaduktot felrobbantok és egy vonat leesik, akkor sem kapok ennyit, balfaszok.
Mi lesz a következő? A gondolatbűn?
Volner Jani, leszophatsz, nesze, itt van, ránduljon tőle görcsbe a gyomrod:
NINCS CIGÁNYBŰNÖZÉS.
(és akkor most benyújthatod, hogy ex ante hatállyal legyen érvénes a faszságod)

kodó tamás 2010.09.16. 00:50:52

@ZBR: a 3éves javaslat hajaz a HOLOKAUSZT tagadásra.
most azt nem tudom mi vonatkozik ezek után a romaholokausztra

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:52:53

@kodó tamás: Így van épp ma vettetm fel ama kérdést szerény családi körömben,hogy a drágalátos apeh a top 100 listáját miért nem a rendőrségre viszi ahelyett ,hogy kiposztolja a honlapjára...és miért nincsenek eme "actionra" megfelelő törvényi alapok...

kodó tamás 2010.09.16. 00:55:06

@ZBR: mellesleg azt is könnyű kijátszani. ok volt holokauszt.
pl azt mondanám: nem volt második világháború
vagy a XX dik századi európa a béke szigete volt.

ugyanakkor a joghely írója is bűnöző, amikor azt írta:
tilos mondani, hogy nem volt holokauszt

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.09.16. 00:57:04

@ZBR: Ritka kemény voltál,meg kell hagyni,egy törvényJAVASLATRA úgy kontráztál rá ,hogy majd' be szartam...remélem most csak következetes vagy és a holocaust törvényre is így reagáltál,minimum ,mert az már nem csak egy javaslat.

kodó tamás 2010.09.16. 00:57:55

@Blás Sailor von Wolfhausery: hivatalok...
6 hete nyírtam a telket, de az öreg komcsi feljelentett (hogy gazos a telek) és arra fel tegnap hívtak fel....
mondtam a "hathatósságnak", hogy szegény öregnek már most be kellene jelentenie, hogy nem takarítom a havat...

Sanyix 2010.09.16. 00:58:34

HÁT BAZ, AUSZTRIÁBAN IS NAGYRÉSZT A MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRSÁGÚ CIGÁNYOK BŰNÖZNEK, jó lenne ha ez leesne a cikk írójának.

Persze az osztrák sem írhatja le hogy cigány, mer akkor az mán hűde rasszista, de az állampolgárságot megadhatja.
Így járatnak le minket a cigányok minket külföldön is.

kodó tamás 2010.09.16. 01:02:57

@Blás Sailor von Wolfhausery: hetet havat hordtam össze. a lényeg hogy feljelentés után 6 héttel kapta meg az előadó hogy gazos a telek...

megyek aludni. de lényeg megállapíthatjuk: CIGÁNY VAN,
BŰNÖZÉS NINCS!!!!!! (április óta)

jó éjt

kodó tamás 2010.09.16. 01:05:08

ja és ha még is lenne bűnözés, akkor a szóvivőt meg kell kérdezni:
cigány volt az elkövető?
1) nem, nem az volt!
2) ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom...

fourgee 2010.09.16. 01:14:43

@Sanyix: "HÁT BAZ, AUSZTRIÁBAN IS NAGYRÉSZT A MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRSÁGÚ CIGÁNYOK BŰNÖZNEK, jó lenne ha ez leesne a cikk írójának."

Na igen, a "cikk" írója ehhez túl ostoba. Több forrásból is azt lehet hallani hogy magyar állampolgárságú cigányok/romák követték el sok bűncselekményt. De milyen érdekes, azt rájuk lehet mondani ilyen esetben hogy magyar, az nem rasszizmus, de ha azt mondják rájuk hogy cigány, az már egyből az...

Tanácsolom a Piroslap íróinak, hogy látogassanak el az Egyesült Királyságba, ami számomra eddig a legliberálisabb ország amit láttam, sehol máshol nincsen annyiféle nép egy országban. Aki dolgozik, azt megbecsülik, befogadnak egy csomó mindenkit. Viszont, ahogy született angolok beszéltek nekem cigányokról, azon én is meglepődtem. Egy ilyen országban nem ezt vártam volna.

Tudjátok mi itt az igazi probléma? Az, hogy a cigányozók az egész cigányságot egy kalap alá veszik, tehát azt mondják hogy mindegyik bűnöző. A másik oldal sem szent, azok is egy kalap alá veszik az egész cigányságot, és még a bűnözőket is dicsőítik hogy azok milyen jó emberek. Igazából a jelenlegi konfliktust nem kizárólag a szélsőjobb okozza, hanem a szélsőbal a szélsőjobbal együtt. Egymást hergelik, miközben a becsületesen dolgozó cigányokkal senki sem foglalkozik - vagy azokkal akik dolgoznának, de nincs lehetőségük. Egyszerűen próbálják őket is nyomorban tartani, és a szélsőjobb ellen felhasználni. Ezt tette Gyurcsány is, Mesterházy is és az ő talpukat nyaló/.....kat szopó Piroslap Blog írói is. Ha nem lenne szélsőjobb, magasról szarnátok a cigányokra, ugyanúgy másodrangúnak tartanátok őket mint ahogy most is teszitek, de mivel van nálatok velük szemben egy fokkal rosszabb, ezért most nagy a pofátok...

Az elmúlt 8 évben a munkahelyteremtésen kellett volna gondolkodni és dolgozni, az elhanyagolt régiókban is. +1 munkahely egy cigánynak ezerszer többet ér, mint az hogy csak a pofátokat járatjátok a szélsőjobbal együtt.

Balfaszok :) Szó szerint :))))

hetzer87 2010.09.16. 01:34:18

@kodó tamás: játszadozhatsz itt a szavakkal meg elő lehet jönni újabb meg újabb rémsztorikkal meg marhavagonozással a lényeg akkor sem ez..azt már csak az a pár pesti eszi meg aki életében nem kelt fel a tv elöl huzamosabb időre

fáradjanak el az urak keletre,ennyit tudok javasolni...nem Hajdúszoboszlóra gondoltam,dánkebitte

dzsugasvili 2010.09.16. 01:45:16

Szerintem bizony igenis ha nagy százalékban fordult elő, hogy magyarok pl. zsebeltek Ausztriában egy adott időszakban, akkor teljesen jogos volt, ha kiírták, amit kiírtak. Az is, ha magyarbűnözést emlegettek. Bár gyanítom, a "magyar" azért akkoriban is takarhatott különböző sötétbőrű polgártársakat...

sanyix 2010.09.16. 02:13:01

Az a gáz, hogy minden kattintással pénzt csináltok ennek a bértollnoknak (ott figyel a hirdetés a széleken), nem véletlenül kerül ki minden faszsága rögtön a zsindex címlapra...

leftear 2010.09.16. 02:52:50

Szerintem azt a húszévvel ezelőtti cikket is előbányászhatnád, ami arról szólt, hogy a derék osztrák kereskedő hogyan adta el a féltéglát VHS lejátszóként amagyarnak, kicsicsillag.

eMJe 2010.09.16. 04:06:49

Látom, sikerült átugrania a kerítést a cikkírónak...

eMJe 2010.09.16. 04:07:50

Látom, sikerült átugrania a kerítést a cikkírónak...

na__most__akkor 2010.09.16. 06:08:08

@G. Wolf
"http://www.parlament.hu/irom39/01136/01136.pdf"

Az első pillanatban meg voltam győződve, hogy kamu/fotosop/akármi.
Nem az.
Tényleg ott van az Országgyűlés honlapján, feltehetően azt még nem hekkelte meg valami titkos-szolga haverja jó pénzért (tudom, ez most és itt off...)

Követelmény-e egy képviselőnek, hogy tudjon olvasni? Legalább azt, amit leírt?
(Nem ismerem a javaslattevő pártállását, nem is érdekel.)
Az EGÉSZ bandát onnan ki kéne söpörni. Újakat, régieket, MIND.

___________________________________
Mellékhatás (kérdezze gyógyszerészét!)
Kerestem a szöveget. A magyar (Magyar, MAGYAR) parlament honlapján.
www.parlament.hu/internet (security!)

"Iromány szövegkereső 2010-"
"Paraméterek"
"Keresendő szöveg: Társadalomtudományi and kutatás and akadályozás"

"And"???
Egy magyar (Magyar, MAGYAR) honlapon?
Jó, tudom, általános műveltség meg minden, még a nemlétező cigánybűnözők is perfekt angolok, lájkolnak a fészbúkon, csekkolnak az eeerporton.
De: ahol a keresést elindítom, ott még az "ÉS" szó olvasható.
"Adja meg a lekérdezés feltételeit!"
"Keresés : "
"Keresett szavak:"
"# ÉS # ÉS # VAGY # ÉS # ÉS #"

Akik ezt a honlapot (is) szerkesztették (jó pénzért)...

Nem folytatom. Megint gyomorproblémáim vannak.

nuclearpower 2010.09.16. 06:39:32

Idióta poszt!

Nézük meg hogy a 10 millió magyarból hány lopott Ausztriában és az X milló cigányból hány cigány lop v. csal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maxval bircaman, a kíváló lyátékos · http://maxval.co.nr 2010.09.16. 07:21:58

@nuclearpower:

"Nézük meg hogy a 10 millió magyarból hány lopott Ausztriában"

Kb. 9 millió.

A magyarbűnözés már Magyarországon is kezd hatalmas méreteket ölteni. Szerintem a magyarokat kerítéssel kellene elzárni, s abba 220 voltot vezetni. Más megoldás nincs.

BKV reszelő 2010.09.16. 07:23:05

@agyvihar: Tipikus bűncselekménykört jelöl meg ez a szó az elkövetői réteggel egyetemben.

nemezisazis 2010.09.16. 07:24:46

1.: '89
2.: '89.. azóta sok idő eltelt, és már nem az jár külföldre aki bugázni akar akkortájt volt határnyitás? érthető.. ez egy rövid hullám volt.
3.: most aki kint van, bármibe lefogadom, hogy nem lopásból él, sőt legalább annyira nem szorul rá mint a helyiek.
4.: arányok meg a jelenség hossza nem számítanak?

egyébként sok cigányt látsz egyedül mászkálni?
nincs rossz érzésed amikor elmész egy hangoskodó kihívó 5ből 3szor kötözködő falka mellett?
hagyjuk már a sötétség legalját, a liberalizmust meg az elvakult állatvédelmet..
ismerjük meg a világot, ismerjük fel a problémát, keressünk rá megoldásokat. a szőnyeg alá söprés nem megoldás.

Jerky_Master 2010.09.16. 07:52:23

JOBBIKbűnözés, magyarbűnözés. Adócsalás, szlovákrendszám, lopás, szemetelés, bunkóskodás, 0 közlekedési morál..STB.

Blogger Géza 2010.09.16. 07:52:27

A vörösök intellektuális mélypontját kitűnően reprezentálja ez a poszt.

DarthVader 2010.09.16. 08:03:25

"közbiztonság állapotával, .... kapcsolatos köztudomású tényt ......
jelentéktelen színben tüntet fel,"

Na most ezek szerint ha én azt mondom, hogy a közbiztonság országosan messze nem olyan rossz, mint ahogy a médiából lejön, meg ahogy a lakosok érzik, ráadásul területenként változik , akkor már mehetek is a sittre?

csoko20 2010.09.16. 08:05:25

Ha a II. vh. után lehetett kollektívan bűntetni a németeket, magyarokat a Benes-dekrétumokkal - amelyek mellesleg ma is érvényben vannak - akkor miért baj, ha van ez a fogalom? :)

Ja, és az osztrákok az 500 éves uralmuk után örüljenek, hogy nem gyújtjuk rájuk fél Stajérországot vagy Alsó-Ausztriát! :)

DocBulywood 2010.09.16. 08:16:27

Ezzel a fehérgallérossal összemosni bicskás Józsit nagy marhaság. A fehérgalléros nem szúrja ki a vesédet, nem rugdossa össze az arcodat, nem bandába verődve tépi le a nyakláncodat.

Igen, a fehérgalléros - olajosok, péel - sokkal nagyobb gazdasági kárt tud okozni, de egy pofon, egy bicska a bordáid közé testközelbe hozza a fájdalmat.

Arról nem is beszélve, ha a nagyanyádat verik agyba-főbe, ha a nagyapád uborkáját lopja el a mocsok. Igen, a nagyapádét, aki egy életen át gürcölt a földeken...

Aki ezt nem érti, az egy fasz.

El Polako 2010.09.16. 08:19:04

Istenem. Megint parttalan vita arról, hogy mi volt előbb segglyuk, vagy a száj.

Kedves posztíró, írjál akkor még a tinédzserbűnözésről is (MINDEN TINI RABLÓ???)
Mert milyen dolog már kor alapján kategorizálni az elkövetőket, ugye? :D

MIKOR ÉRTED MEG POSZTÍRÓ, HOGY A CIGÁNYBŰNÖZÉS KRIMIOLÓGIAI FOGALOM!!!!

El Polako 2010.09.16. 08:22:48

Egy cigány véleménye: www.youtube.com/watch?v=cmCNGbxaDoc

Ő azt mondja van. Dádázzátok meg drága vérresszájú demokraták!

darkmirjam 2010.09.16. 08:23:49

Törvénybe iktatnák, a büntetőtörvénykönyvbe, hogy velük nem lehet vitatkozni. Hogy amit ők mondanak, szent igazság.
Ezek után, ha valaki kiböffenti mondjuk a gyerekem hallatára, hogy "mocskostolvajcigány", én rászólok, hogy vegyen vissza, és mehetek a böribe. Akadályozom a tájékoztatásban.
Egykori "hajrá jobbik"-osok, még mindíg nem értitek miért kurva negy égés ez a bagázs?

2010.09.16. 08:24:55

A posztíró jó példa arra, hogy a komcsik nem tanulnak, nem fejlődnek, csak degenerálódnak.

Senkifia 2010.09.16. 08:25:00

Nagyon kedves a párhuzam. Az egyedüli baj vele az,hogy akikért ki lett írva már anno osztrákéknál a "magyar ne lopj", azok nagyrészt szintén a bodzatermesztésből élő kedvenc kisebbségünk tagjai voltak. Mondom: nagyrészt.Mert ezek a fránya arányok már ilyenek. Lehet,becsúszott pár elvileg "gádzsó" is, de nagyrészt "emberek" loptak Ausztriában is,mint Magyarországon,vagyis "romák".

OFF:
vajon mit szólnának a cigányok, ha mi is azt mondanánk egy kimutatásban pl, amit ők? Illetve hogy szerintük pl egy faluban élnek "emberek" meg "parasztok"(pejoratív értendő a paraszt,nem úgy,ahogy normális,vagyis értékjelző szóként). Na és ha szerintünk egy faluban emberek meg cigányok élnek, na akkor mi van? (just for the record: "roma"= ember,"gádzsó"ill mindenki más= paraszt). Ja tudom: jogvédő sipákolás és kétségbeesés. Miközben a kedves "emberjeink" szétlopják Európát is, mint "magyarok"...

bakaruhában 2010.09.16. 08:25:12

Csak szólok! Ezek a feliratok ott is s cigányoknak szóltak. Akik Magyarországról jöttek.

arconfosom 2010.09.16. 08:27:37

HÚ DE SZAR

Nem zavar, hogy aki Ausztriában lop, az minket is úgy hív: magyarok?
Öngólt rúgtatok vörösek!

Ismét bizonyítjátok, hogy fanatikus megélhetési idiotizmus táplál titeket :D

Nagymogyororszag, ha nem tetszik a Jobbik, "EL LEHET INNEN MENNI!" :PPP

kodó tamás 2010.09.16. 08:28:38

@DarthVader: igen. mert a közbiztonság egyöntetűen és egységesen ROSSZ. az bűnesetek 2/3-át nem jelentik be a sértetettek, a többinek meg kevesebb mint 40%-át (részben statisztikai ügyeskedéssel) "derítik fel". azaz 5% alatti a rendőrség hatékonysága. Mi a fasznak tartjuk őket majd mindenki az adózás helyett, aok áttátel nélkül megbízza a civil biztonságiakat...

benkoo 2010.09.16. 08:36:48

a Jobbikot meg hazatagadásért kéne lesittelni.

a.palotai.reem 2010.09.16. 08:38:44

Tetves Posztíró,

Légyszíves menj el pár hétig lakni egy random kiválasztott BAZ megyei faluba és írd egy új posztot. Utána a Jobbiktól kérj bocsánatot.

Kun András 2010.09.16. 08:38:58

Te szarkeverő hülye bolsevik!
Pontosan ugyanolyan idióta vagy, mint az osztrák barátaid, akik a cigányra azt írják, hogy magyar, mert magyar személyi igazolvánnyal megy lopni hozzájuk.
Te szánalmas balfasz!

Behajtó70 2010.09.16. 08:45:55

Ismét egy érdektelen csúsztatós cikk! Mert cikkírókám, tedd csak fel magadnak akérdést, hogy az Ausztriában elkapott tolvajok miféle eloszlásban voltak az etnikum tagjai?

Persze mindjárt lerasszistázol....gondolom.

Mert bizonyára csak azt a kis apró tényt felejted el, hogy az iskolázottaknak nagyságrendekkel kisebb százaléka válik tolvajjá, mint az iskolázatlanoknak. Ha ezt sem látjátok be, akkor igazán nincs miről beszélni!

val 2010.09.16. 08:46:07

"Az ezt tagadókat is lecsukatná a Jobbik?"

Ki tagadta?

Az osztrákiákok sem tagadják! Sőt. Lásd a fenti cikket. :)

Ők nem ráásszísták? Mekkora öngól. LOOOLLL :D :D :D Kifekszek :D :D

val 2010.09.16. 08:50:28

@ó jaj: "A 2-es jogos lehetne, de akkor mondják már ki, hogy ezt értik alatta."

Matekházi:
Kimondták, csak hozzád még nem jutott el. Pedig lett volna pár éve az információáramlásnak. Hány b/s a sávszélesség? (Bizonyítás nélkül egyes. Talpas)

room_101 2010.09.16. 08:56:51

Különbenis az nem lopás volt, hanem SZABADSÁGHARC gerilla módra.

Azért a kommentek hevességéből látszik, hogy a posztíró beletrafált, hihihi.

_alerob 2010.09.16. 08:57:20

piroslap a posztírónak. szánalmas

AutosVilli 2010.09.16. 08:57:43

@ó jaj: Költözz jó közel a cigányokhoz,és te is átálsz a sötét oldalra.

Barom vagy.

Brukk 2010.09.16. 08:58:14

Azok a fajta bolti lopások, amik az osztrák cikkekben vannak, sajnos tipikusan ránk volt jellemző, ezért terjedt ott el a magyarbűnözés kifejezés.
Ami ránk nézve inkább égő.

Úgyhogy, ez akkor most nem jött be.

NoOne 2010.09.16. 08:58:43

Egy adott országban a többséghez tartozó egyedek által elkövetett bűncselekményeket nem szokták etnikai jelzővel illetni, mert minek. A kisebbség által elkövetetteket sem, hacsak annak aránya nem haladja bőven a többséghez tartozó elkövetések arányát. Ha ez a társadalmat aggasztja, azaz szembetűnő, akkor lehet átfogalmazni, körülírni, de akkor is létezik. Ha egy országban egy adott népcsoport felzárkóztatására jól-rosszul, de lehetőséget adtak, és aki akart élhetett vele, aztán ezt kiemelten kezelték, de az adott népcsoport vezetői (is) az erre fordított pénzösszeg nagy részét önös célra fordították (aka ellopták), az nagyon nagy baj. Nagyon nagy mert a cél kicsit sem valósult meg, továbbra is fennáll a "feszültség" a többség és a kisebbség között, a kisebbség továbbra is megkárosítja a többséget (egyedek szintjén és társadalmi szinten is.
Nem érdemes arra hivatkozni, hogy "mélyszegénységben" élnek és "megélhetési bűnözők", ugyanis a többséget ez már nem fogja meghatni, az évtizedek óta tartó pozitív diszkrimináció eredménytelensége után, ellenben azt érzi, hogy amikor ellopják az autóját, a tárcáját, az állatait, a gyümölcsöt-zöldséget a kertből és még nekik áll feljebb, és még az arcunkba vágják, hogy még pár év és ők lesznek a többség, erre az az egyenes válasz, hogy: NA AZT MÁR NEM! Ugye tetszik érteni? Én amúgy csak azt szeretném, ha egyenlő mércével mérnénk: aki nem dolgozik (nem is akar!) az ne is egyék, és ne "szociális háló" legyen, hanem végre normális bér/fizetés, és normális adórendszer.

NoOne 2010.09.16. 09:01:29

Bocs, nem maga a kisebbség rossz, hanem annak egyes egyedei - természetesen.

2010.09.16. 09:02:34

Le fogja nullázni magát ez a szerencsétlen jobbik párt.. a következő választásokon már be se fognak jutni a parlamentbe, mert ostoba emberek, kocsmapolitizálás szintjén vannak. Vissza fognak szorulni a kocsmákba, ahonnan jöttek.
van erre bőven példa: szocdempárt, torgyán, szadesz...
a jobbikban az a jó, hogy rakéta sebességgel zuhannak a béka segge alá.

sivatagi n. 2010.09.16. 09:09:39

Jaj de fáj a degenerált libsibibsiknek a Jobbik :))
A cigánybűnözés tagadása egyenlő a holokauszt tagadásával, akár tetszik akár nem. Szaladjatok vonyítani tel avivba :))

2010.09.16. 09:15:04

Látom a judeokomcsik nehezen viselik, hogy orruk alá dörgölik a saját szarukat. A holokauszt tagadás büntetésének tapsikoltatok, akkor egyétek meg ezt is :)

Gregorij 2010.09.16. 09:23:36

Egy probléma, hogy a cikkben szereplő bűnöző "magyarok" szintén cigányok. hmmm Franciaországból miért is toloncolták ki őket...biztos ottis mindenki rasszista hátpersze

gonosztojás (törölt) 2010.09.16. 09:27:19

Határszéli lévén van némi betekintésem a dologba.A mai napig probléma Burgenlandban és a Fürstenfeld alatti stajer részen a Magyarországról érkezeztt u.n. lomis cigányok garázdálkodása.Tíz- húsz rozioga teherautóval meglepnek egy környéket és visznek mindent ami mozdítható és főleg fém. A faluban és a környéken ahol a rokonságom lakik újra megjelent a az osztrák hadsereg(!) mert mindennaposak a betörések , fosztogatások, és sajnos hogy hab is legyen a tortán egyre több az erőszakos bűneset is. Szerencsére a határmenti "labancok " tudják hogy ezeket a genetikai selejteket nem kell azonosítani a magyarokkal, de a belső országrészekben lakók nem biztos hogy így gondolkodnak.

Dok 2010.09.16. 09:32:58

"Aki tagadja, hogy van cigánybűnözés, azt a Jobbik börtönbe csukná. A miniszterelnök hétfőn a parlamentben világossá tette: ha valakit csak a származása okán tekintenek potenciális bűnözőnek, maga is tiltakozni fog. Tehát Orbán szerint sincs cigánybünőzés."

A cigánybűnözés nem azt jelenti, hogy minden cigány bűnöző, és nem azt jelenti, hogy a származása okán valakit potenciális bűnözőnek kell tekinteni, hanem azt, hogy vannak bizonyos, a cigányságra jellemző, nagy százalékban hozzájuk köthető bűnözési formák.
Ahogy a fiatalkorú bűnözés fogalma sem azt jelenti, hogy minden fiatalkorú bűnöző lenne, és a női bűnözés sem azt jelenti, hogy minden nő bűnöző lenne.

Ha Orbán azt mondja, hogy "ha valakit csak a származása okán tekintenek potenciális bűnözőnek, maga is tiltakozni fog.", akkor az nem azt jelenti, hogy Orbán szerint nincs cigánybűnözés. Ettől még gondolhatja azt, hogy nincs ( de ettől még lesz. :-D ), de az okozati összefüggés nem stimmel, a cikk erős csúsztatás.
Piros lapot a szerzőnek.....

gergel 2010.09.16. 09:32:58

újabb szánalmas hazaáruló poszt. Le a piroslappal..
Igen természetesen a magyar bűnözők is a börtön vannak, igaz kisebbségben...

Goompah 2010.09.16. 09:34:08

@Behajtó70:

"Mert cikkírókám, tedd csak fel magadnak akérdést, hogy az Ausztriában elkapott tolvajok miféle eloszlásban voltak az etnikum tagjai?"

Ezt a kérdést én is felteszem, neked vagy bárkinek, azzal a kéréssel, hogy a válaszadó a választ támassza alá hiteles adatokkal is. Adaton természetesen osztrák bűnügyi statisztikát értek, nem azt, hogy a Jóska vagy a Pista szerint...

Polemius 2010.09.16. 09:35:33

"valamely bűnözési formával, illetve jellemző bűnelkövetői körrel – kapcsolatos köztudomású tényt tagad, kétségbe von vagy jelentéktelen színben tüntet fel"

Már várom, amikor lecsukják a jobbikos politikusokat 5 évre, mert tagadják a politikusbűnözést, a jobbikbűnözést, a gárdabűnözést. :)
Sőt, 10 évre, mert ugye megmondták, hogy politikusnak dupla büntetés jár.

Goompah 2010.09.16. 09:42:13

@takingsider:

"lehet, hogy a cigányok felülreprezentáltak a bűnözésben, de nincsenek felülreprezentálva, sőt nagyjából pontosan megegyezik az arányuk részesedésük, ha a bűncselekmények elkövetőit a jövedelmi viszonyok alapján nézzük"

Bizonyíték? Számok? Ezek nélkül az állításod sajnos pont annyira meggyőző (vagy nem meggyőző), mint a poszt.

KopaszMercis 2010.09.16. 09:42:55

Erdekes, aki lopik osztrakiaban az cigany nem magyar :)

Mindfield 2010.09.16. 09:46:28

Inkább legyen sógoráknál "magyar" bűnözés, mint nálunk cigány!

VaTi 2010.09.16. 09:47:22

Én csak egyet kívánok a cigányoknak, ugyanazt mint magamnak és mindenki másnak is: legyen meg mindene, amiért MEGDOLGOZOTT. De ha még az ételéért sem hajlandó (nyomorult zöldségpalánták elültetése, gondozása pl nem nagy meló, és rá is érne a sok munkája közepette), akkor haljon éhen. De ha nem tesz semmit, mégis megkapja a pénzeket, akkor tulajdonképpen én, a dolgozó ember vagyok negatívan diszkriminálva. Ha neki csak jogai vannak, nekem meg csak kötelességeim.
Ma Magyarországon a legjogfosztottabb kisebbség az adófizető dolgozó ember.

Lasombra 2010.09.16. 09:47:56

amit a törvény tervezetet illeti:
vajon hány embernek kell tudnia valamit, hogy az "köztudomású" legyen?
minden büntetőeljárásnál lesz közvéleménykutatás? esetleg népszavazás?

ami a "cigánybűnözés" szót illeti:
a nyelv olyan, hogy magától fejlődik, változik. lehetnek kezdeményezések (ld nyelvújítás), de a végső szót úgyis az istenadta nép mondja ki (ld. nyelvújításkori szavak, amik "nem jöttek át"). ha az emberek használják a cigánybűnözés kifejezést, akkor az egy élő, létező szó lesz.

az mindegy, hogy helyes vagy helytelen. rengeteg helytelen kifejezés él a nyelvben a hullócsillagtól, az arab számokig, a tengerimalactól a cethalon át a tavirózsáig. (ugye nem csillag, nem arab, nem malac, nem hal és nem rózsa mégis így hívjuk) satöbbi...

DarthVader 2010.09.16. 09:59:36

@kodó tamás: De ezért a véleményemért nekem jár 3 év nehéz vasban?

sprenczl 2010.09.16. 10:16:57

Ez a poszt már megint egy szar ferdítés. A magyarok igen ritkán ölnek párszáz forintért embert, ritkán futtatnak kurvákat nyugaton, ritkán járnak munkanélküliként drága autókkal, nem járkálnak kéésel és karddal, nem lopnak és szemetelnek annyit alapból, és még sorolhatnánk...Ráadásul minden országban ez az etnikum problémát jelent, Olaszországtól Finnországig, Kanadától Romániáig. Tehát igenis van fajtajelleg.

Sanyivagyok 2010.09.16. 10:25:28

@Bélféreg: Arról nem is beszélve, hogy a Bécsben csóreszoló "Magyarok" nagyrésze, úgy 99%-a cigó!

Dr.White(man) 2010.09.16. 10:26:43

Hm, érdekes poszt. Látszik, hogy aki írta annak még nem gyilkolták meg senkijét, nem lincselték meg egyik hozzátartozóját sem, nem rabolták ki az utcán fényes nappal bandába verődve. Én ezeket tiszta szívből kívánom a posztírónak.
Egyébként ha nincs cigánybűnözés csak magyarbűnözés, akkor van zsidóbűnözés is igaz, lúzerkém? Vagy a Madoff meg a szervkereskedő rabbik milyen nációhoz tartoznak?

val 2010.09.16. 10:42:20

@Kulics: "a jobbikban az a jó, hogy rakéta sebességgel zuhannak a béka segge alá. "
Ezt nem te nyilatkoztad az ATV-nek? (szó szerint?) :D

kuruc.info/r/34/66188/

Amundsen73 2010.09.16. 10:43:52

Nagyon szörnyűnek tartom, hogy van hozzászóló aki annyira elvakult "mindenemberegyenlő" hívő, hogy saját szemének sem akar hinni. Én jómagam jobbikosként egyszerűen kikérem magamnak azt, hogy minket Nácinak, fajgyűlölőnek nyivánítsanak. Soha nem tűztük a zászlónkra fajok megsemmísítéséről szóló gondolatainkat. Ez hazugság. Ami viszont biztos, hogy a bűnözésnek nincsen szine. Vannak különböző emberi rasszok: európai, afrikai, ázsiai, indiai stb... Minden rasszban vannak jó és rossz emberek. A mi kis Kárpát-medencénkben 2 "fajta" találhatő főleg. A kisebbiket hívjuk mi romáknak, cigányoknak. Hangsúlyozom: közöttük nagyon sokan élnek normális életet, ők nekünk szintén a honfitársaink. A magunkfajtánk között is van sok gazember. Igen, magyar fehérgalléros gazember. Csak azért, mert egyetemi végzettsége van akár, de adót csal, lop, hazudik semmivel sem különb a zsebes "cigánynál" a villamoson. Ami a gond -- a gazemberség aránya a két nemzetiség között. Felmérések szerint a sajátunk esetében egy kb 20%-ot tesz ki, ami sok, de csak főleg gazdasági bűnözők. A Roma kisebbség esetében sajnos 45% feletti ez az arány és mivel náluk nincs vagy elenyésző a tanult réteg így az erőszak marad ezen bűnözőknek. A többség ezért fél --- jogosan. Ha a villamoson felszáll 8 roma, sajnos autómatikusan görcsbe rándul a gyomra a legtöbb embernek ..csak nehogy belémkössenek.... ez már félelem kialakult sajnos. Aki ezt vitatja hazudik.
Mivel a százalékos arány közelít az 50-hez így nem csoda ha félünk tőlük. Mi "gonosz" jobbikosok csak a bűnöző életmódot folytató ebereket szeretnénk kicsit megfékezni a többség érdekében! Ez érinti a saját fajunkhoz tartozó kb 20% gazembert is, de érinti a romák bűnözőit is ami sajnos százalékban nagyon magas. Ha nem csinálunk valamit akkor vészesen sodródunk a polgárháború felé, mert bizony lesz egy pont ami ha elszabadul már nem lesz kézben tartható. Ezt kell megvárni? Nem lehetne tényleg a deviáns "Én nem akarok beilleszkedni" típusú embereket elkülöníteni? Vérnek kell folynia? Nemakarásnak nyögés a vége - tanította édesanyám. Mi nem vagyunk különbek másoknál, de rendet kell tenni, mert ez a "babusgatás" csak vérszemet ad azoknak akik már megszokták, hogy röhögnek a többségen. Ne minket üldözzenek, nem tőlünk kell félni. De ha az a cél, hogy 100 év alatt kihaljunk, akkor remek munkát végeznek. ...sokaknak fáj a foga a Kárpát medencére...

KolomparVinetu 2010.09.16. 10:44:09

Az persze abba a csepp ostoba agyadba nem jutott el, hogy EZEK MIND CIGÁNYOK, te fasz!
De a hozzád hasonló szemetek miatt naná, hogy magyaroknak hívják őket! PONT A HOZZÁD HASONLÓAK MIATT! TI MONDJÁTOK, HOGY A BÜDÖS CIGÁNYI S MAGYAR, HÁT AZ OSZTRÁK AKKOR HOGYNE MONDANÁ MÁR??!!!!!!!!!!
Ezt értétek el 10 év alatt, rohadékok. És a magyart mocskolod?!!!! MAGADAT MOCSKOLD, TE SZEMÉT, MIATTATOK TARTUNK ITT!
És persze azonnal töröld is ezt a hozzászólást

thinker_ 2010.09.16. 10:46:38

@Beefboneknock: igen, én is ezen mosolygok. vergődnek mint a hal a parton, aztán szépen lassan beáll majd a halál. ideje lenne.

VaTi 2010.09.16. 10:50:05

@Amudsen73: "Ha a villamoson felszáll 8 roma, sajnos autómatikusan görcsbe rándul a gyomra a legtöbb embernek ..csak nehogy belémkössenek.... ez már félelem kialakult sajnos. Aki ezt vitatja hazudik."
ezzel 100%-ig egyetértek

kokavec 2010.09.16. 10:55:10

@KolomparVinetu: hiába váltogatod az álneveket te szerencsétlen.

kokavec 2010.09.16. 10:58:15

@VaTi: Bécsben pedig ugyanez a gondolat így hangzott a 80-as években: ha bejön a boltba pár magyar, sajnos automatikusan görcsbe rándul a gyomra a személyzetnek. Aki ezt vitatja az hazudik.

Csigorin 2010.09.16. 10:59:26

Kikérem magamnak a fiatalkorú bűnözést a fiatalkorúak nevében. Hát minden fiatalkorú bűnöző??
Amúgy meg ... IS? tudtommal a jobbik senkit se záratott eddig börtönbe. A véleménynyilvánítás miatti börtönt az mszp kezdeményezte a szájkosártörvénnyel. Elég csúnya szokást teremtett vele.

Ja, megjegyzem, azok akik miatt azok a táblák osztrákoknál kint vannak, nem magyarok, hanem a mi kedves nemidénbarnult, velünk azonos állampolgárságú C-kategóriás honfitársaink...

sanyisanyi 2010.09.16. 11:02:47

És vajon kik járnak ki Ausztriába lopni? Csak nem a cigányok?!
Idióta poszt, az írónak semmi köze a valósághoz.

Csigorin 2010.09.16. 11:06:45

Amudsen73-nál van az igazság, hozzátenném még a fogalmat keverők számára, hogy a cigánybűnözés felszámolása a cigányságnak is érdeke, már csak azért is, mert jelentős részben az áldozatai is közülük kerülnek ki! Uzsorázás, zsarolás stb ugyanúgy részei, őket ugyanúgy terrorizálja az a pár nagyhangú.
Nem azért van értelme cigánybűnözésnek hívni, mert más a bőrük színe, könyörgöm! Hanem azért, mert nem illeszkedett be a nagy részük (megjegyzem jórészt önhibáján kívül) a többségi magyar társadalomba. Miért? EGyrészt mert a hozott kultúrkörből szokásokból nem egyszerű kitörni. Másrészt azért, mert a róluk kialakult negatív sztereotípiák eredménye azokat is sújtja akik kitörnének. (Megjegyzem a negatív tapasztalatokon nyugvó általánosítás nem egyenlő az előítélettel/rasszizmussal. Pl: ha egy főzőlap piros, abból nem azt a következtetést vonod le hogy nem nyúlsz hozzá mert megéget? És nem azért mert utálod a piros színt...)
Az a struccpolitika ami megy, semmit sem segít elő, mert az önbíráskodás felé tereli az embereket, amiből előbb-utóbb iszonyú belviszályok lesznek.
Ezellen pedig kétféleképp lehet harcolni: egyrészt minden eszközzel segíteni azokat akik be akarnak illeszkedni a többségi társadalomba (törvényeket betartani, tanulni, előrejutni, stb), másrészt tűzzel-vassal visszafogni azokat, akik ezt gátolni próbálják.

Amundsen73 2010.09.16. 11:07:35

Ami a cikk íróját illeti...... elkeserítő...... Bizony mi is, barátaink is, szomszédaink is jártunk akkortájt Ausztriában, NSZK-ban. Miklacsoki és a hűtő.. szép emlékek. Amikor a saját szememmel láttam fiatalként, hogy penderíti ki " zsákos frodóékat" a biztonsági ember, németül kiabálva, hogy büdös magyar "gyipszi" akkor elvörösödve álltam anyámmal és meg sem mertem mukkani egész nap. Sajnos az osztrákok amúgy sem tartanak egyszinten minket önmagukkal, nemhogy még jópár kisstílű tolvaj megkeserítette az életüket. Inkább álltalánosítottak. Mi nem ezt tesszük. Mi próbálunk szelektálni. Rendőrhadnagy barátom mesélte: magyart még vasúti sínkábelt lopni nem láttak, mintahogy neves elődeink szobrait sem mi lopjuk nemesfémnek. Ezen bűnözési létformák szinte 100%ig a romákhoz köthetőek. NEM AZ ÖSSZES romáéhoz. Ennek kriminológiai szaknyelve: cigánybűnözés. Ugyan az a szakszó: fehérgalléros bűnözés. Többet nem érdemes magyarázni. Van aki "akarja" megérteni és van aki akkor sem, ha látja.

Csigorin 2010.09.16. 11:08:03

Ja, még egy: rohadt nagy öngólt lőttél ám ezzel a cikkel... ui az osztrákok hogy reagáltak mikor a sokadik magyar állampolgár lopott? ÁLTALÁNOSÍTOTTAK, érthető módon, bár sokkalta durvább, sokkalta megalázóbb módon mint nálunk. Hol láttál pl olyat hogy nálunk bárki kiírná hogy Cigány ne lopj? még csak azt sem állítja soha senki hogy "a cigányok lopnak".
Akkor nem csak a magyar a köcsög náci? :)

Csigorin 2010.09.16. 11:09:15

Ja, és aki szerint a cigánybűnözés terminológia és kategorizálás rasszizmus, annak üzenem hogy a 20éves fiatal lány megerőszakolói közül kizárni a 80éves nénikét meg szexizmus.

kokavec 2010.09.16. 11:09:50

A 80-as években nem sok roma engedhette meg magának, hogy Bécsbe járjon. A Mariahilfer Str bolti szarkái leginkább fehér bőrű magyarok voltak.

Netuddki. 2010.09.16. 11:18:33

apáti istván, szávay istván és volner jános urak jobban tennék ha a valós problémákkal foglalkoznának ha már egyszer az adónkból fizetjük és ha már az a megtiszteltetés érte őket, hogy a parlamentben dolgozhatnak. Legyenek hát méltóak hozzá.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2010.09.16. 11:21:26

igen, a magyarok lopósak. mindent amihez hozzáférnek, ebben hasonlítanak a cigányokra.

Netuddki. 2010.09.16. 11:22:06

@Csigorin: Nem arról van szó, hogy ha a susmákoknak lehet, akkor nekünk is. De te ezt kétlem, hogy értenéd.
Biztos azt hiszed, ha a politikusaink lopnak meg adót csalnak akkor neked is lehet. :P

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.09.16. 11:24:58

Vazze, ez a szár még mindig kint van a kezdőoldalon?

komplikato 2010.09.16. 11:35:42

Maga a poszt csak egy provokáció, hülyeség 20 éves dolgokat felhozni.

Viszont a posztolók se nagyon vannak képbe. Szerintetek gengszterváltás és környékén hány roma tudta volna megtenni, hogy bármilyen okból csak úgy utazgasson Ausztriába?

A cigányoknak nem a munkahely teremtés az elsődleges segítség, az mondjuk mindenkire ráférne, hanem a szegregáció megszüntetése, amire esély sincs pont a fenti véleményekből fakadó gondolkodás miatt. Így nem kapnak esélyt sem az iskolában, se munka keresésnél. Utána meg lehet mutogatni, hogy ők tehetnek róla.

Érdekes lenne elolvasni 1x az életben egy részletes elemzést, ugyan is a fenti hozzászólásokkal ellentétben a cigányok közötti bűnözés aránya életszínvonal és iskolázottság alapján pont ugyan akkora, mint a hazánkban élő bármelyik más náció esetén. Ja persze egyrészt fárasztó utánanézni, utána meg fárasztó elgondolkodni.

Goompah 2010.09.16. 11:37:07

@Amudsen73:

"Mi 'gonosz' jobbikosok csak a bűnöző életmódot folytató ebereket szeretnénk kicsit megfékezni a többség érdekében! Ez érinti a saját fajunkhoz tartozó kb 20% gazembert is, de érinti a romák bűnözőit is"

Világos beszéd, csak egyetérteni lehet vele. Ez persze nem fogja visszatartani a habzó szájúakat attól, hogy a legvilágosabb beszédet is félremagyarázzák, hiszen félre AKARJÁK magyarázni.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.09.16. 11:38:16

ismét csak egy provokatív cikk.

arról van valami statisztika, hogy az osztrákoknál a magyarbűnözők között mennyi cigány volt? attól még nem lesznek magyarok, hogy azt mondják itt laknak.

Goompah 2010.09.16. 11:40:12

@Kompli:

"Érdekes lenne elolvasni 1x az életben egy részletes elemzést, ugyan is a fenti hozzászólásokkal ellentétben a cigányok közötti bűnözés aránya életszínvonal és iskolázottság alapján pont ugyan akkora, mint a hazánkban élő bármelyik más náció esetén. Ja persze egyrészt fárasztó utánanézni"

Nosza rajta, linkelj be egy-két tanulmányt, részletes és hiteles adatokkal. Ezt már két fentebbi kommentelőtől is kértem, válasz azóta sem jött tőlük. És tőled jön majd? Vagy te is csak a szádat járatod?

VaTi 2010.09.16. 11:43:05

@kokavec: nem vitatom, h igazad van, ha így gondolod. De az idézett mondat igazságtartamán nem változtat. Fenntartom, h így érzek: "Ha a villamoson felszáll 8 roma, sajnos autómatikusan görcsbe rándul a gyomra a legtöbb embernek ..csak nehogy belémkössenek.... ez már félelem kialakult sajnos." És sztem sokan vagyunk így

Goompah 2010.09.16. 11:44:59

@Kompli: Ja igen, és ne azt válaszold, hogy én keressek utána. TE állítottál valamit, TE támaszd alá hiteles adatokkal az álításodat.

Goompah 2010.09.16. 11:46:02

álításodat + l = állításodat

kokavec 2010.09.16. 12:17:28

@VaTi: igen, de hasonlót érzek általában biztonsági őrök közelében is (akik ugye soha nem szoktak romák lenni) legyen az bkv-s csapat vagy szórakozóhelyi, stb.
És hasonlót érzek úgy általában a kopasz kigyúrt vagy elhízott aranyláncosok között is. És a futball szurkolói hordák sem romák. stb.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.09.16. 12:52:40

El sem olvasom ezt a szar bejegyzést mert semmi értelme. A cím miatt viszont muszáj beírni: Ki nem szarja le, hogy mi van Ausztriában? Ha ott akárki bűnözik, akkor a kinti hatóságok oldják meg. Mi most egyenlőre Mo-n vagyunk, itt oldják meg a bűnözés visszaszorítását. Bár ha belegondolok, akkor szarok az egészre

VaTi 2010.09.16. 13:20:23

@kokavec: ez is igaz. De az, hogy vannak más csoportok akik félelmet keltenek, nem teszi tényszerűtlenné a leírtakat. Egyébként engem szerencsére még nem ért attrocitás a kopasz kigyúrt vagy elhízott aranyláncosok vagy a futball szurkolói hordák részérő. De a cigányoktól már nagyon sok...Szal ha a kutyák többször megharapnak, félni fogsz tőlük. A macskáktól meg nem, pedig az is megharaphat/karmolhat

Goompah 2010.09.17. 12:21:41

Nagyon érdekes, ahogyan többen is fennen és magabiztosan hangoztatják a hülyeségeiket. Aztán ha az ember valami kicsi kis bizonyítékor kér az állítások alátámasztására, ezek a hangemberek (Behajto70, takingside, Kompli) azonnal eltűnnek.

Aztán a legközellebbi alkalommal megint írogatják az igazolhatatlan, alátámaszthatatlan hülyeségeiket.

xenuka 2010.09.24. 14:09:48

Mindenkinek, aki szerint nem bűnözők a cigányok javaslom az alábbi videó megtekintését:

A megmondóember cigány: 1:25-től mondja a lényeget.

"...17 rablásból 16-ot cigány követ el..."

Ez a cigánybűnözés.

Kék az ég 2012.03.21. 08:26:15

Keleti-európaikat feljelentő oldal indult Hollandiában
2012. március 13., kedd 20:30

A holland kormányfőt a kormány kívülről támogató párt olyan honlapot indított, ahol kelet-európaiak által elkövetett törvénysértéseket lehet bejelenteni.
süti beállítások módosítása