Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Jobbik, avagy mit üzen egy nem náci párt

2012.05.21. 16:06 | balközép | 242 komment

Címkék: jobbik nácik raszisták

Már megint mindent kiforgatnak ezek a ballibek. Most éppen egy Diósgyőri focimolinó kapcsán írja az Indexes, tehát nyilván liberális, Képviselő Funky blog, hogy a foci szurkolók nem kedves óvó nénik, hanem bunkó rasszista bácsik, akiknek Dániel Péterről nem az jutott eszükbe, hogy hülye, hanem az, hogy zsidó. Ennek megfelelően egy "Auschwitzba indul a vonat"-parafrázisssal rukkoltak elő, bónuszként felidézve a Dunába zsidókat lövő nyilasokat."

Kép forrása: Jobbik Szolnoki Szervezetének hivatalos Facebook oldala

Most őszintén hol rasszista az a felirat, hogy Hív a Duna, vár a MÁV? Hogy itt antiszemitizmusról szó sem lehet, arra a legékesebb bizonyíték az, hogy a Jobbik az egyik oldalán (történetesen a szolnokin) "Üzenet Dániel Péternek:" poszttal kiegészítve megosztotta az inkriminált fotót. És azt tudjuk, hogy a Jobbik nem náci párt. Dehogy! Mert, ugye már olyan sokszor elmondta Vona Gábor nekünk... Így egy nem rasszista párt, biztos nem oszt meg rasszista fotókat... ennyi...olyan egyszerű ez...

Vagy ugye, esetleg ha még is rasszista volna a felírta, akkor lehet, hogy az is az aki ezt üzenet formájában megosztja??

Na, most meg miért mondod, azt hogy lehet?? Az!

· 1 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr404529875

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lőjjé nekem Gyurcsány Fletót! 2012.05.21. 20:13:04

  A Heti Válasz céllövöldés oligarcházós címlapját látva simán el tudom képzelni, hogy “ezek” éles lőszerrel sorozzák Gyurcsány, Mesterházy, Schiffer és Vona életnagyságú papírképeit a részeg bulikon. * *...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucbuc 2012.05.21. 19:54:56

De ti meg komcsik vagytok 1:1 azok legalább olyanok mint a nácik.

balközép 2012.05.21. 20:06:11

@bucbuc: Jaja... meg haza árulók... is vagyunk...

troni 2012.05.21. 20:07:46

A Dániel egy rassz? :)

VT22 2012.05.21. 20:10:30

Na és?
Nem a Jobbik üzen, hanem a diósgyőri ultrák.

A képaláírás teljesen helyén való, a képen egy Dániel Péternek címzett üzenet látható.

hattyú 2012.05.21. 20:12:36

Jó ez Magyarországra...

Kimondom az igazságot (törölt) 2012.05.21. 20:16:14

Miért gond rasszistának lenni? Ilyen mocskok mellett normális ember nem is lehet más ebben az országban.

NA YA! 2012.05.21. 20:17:42

hortyi mík fasz obrát sem kéne erőltetni....

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 20:18:28

@VT22: Ennyi. De persze egy értelmi fogyatékos szovjetnek aztán magyarázhatod...

balközép 2012.05.21. 20:19:24

@Kimondom az igazságot: Hát, nem tudom ha téged is fegyverrel tennének fel a vonatra... mint sok embert 40 évvel ezelőtt, újra értékelnéd, hogy mi ebben a gond... pusztán csak azért mondjuk mert jól kimondod az igazságot...

balközép 2012.05.21. 20:21:06

@Aszteroida-bányász metal énekes: Az értelmi fogyatékos szovjet nem oszt meg olyan tartalmat amivel nem ért egyet... lehet a nagyon okos szityák mindent megosztanak amit találnak...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 20:22:34

@balközép: Értem, szóval ha megosztok egy Erasure számot, akkor buzi leszek? Okos. Nagyon okos. Egyéb ostoba kommentár?

VT22 2012.05.21. 20:24:00

@balközép:
Ezek szerint te is egyet értessz a tartalommal ha már így megosztottad velünk. Köszönjük Emese!

Kösz a halakat! 2012.05.21. 20:26:03

@balközép: meséld már el nekem hogy 1972-ben kiket és hol raktak fel fegyverrel vonatra te tanulatlan tudálékos barom

sírjatok 2012.05.21. 20:26:43

Szija matyi bekerültél az indekszes blogkertecbe, most ez aszjelenti te is kutyakölyök vagy ami a miénk?

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.21. 20:28:10

Szeretném minden kötekedő figyelmébe ajánlani, hogy ez Magyarország egyik legjobb közéleti blogja. Független, fiatalos, lendületes, üdítő, friss, egyedi. Soha egy áporodott közhely vagy unalmas sablon nincs rajta. Széles társadalmi rétegeket szólít meg, akik szilárdan mögötte állnak, erre pedig joggal irigyek a markonyi bérkommentelő csaholására kényszerülő konkurens oldalak. A néhány kritikus hang mögött pedig szvsz a kancellária aknamunkája figyelhető meg. A legjobb lenne ezeket egyszerűen elhallgattatni.

VT22 2012.05.21. 20:33:20

@sírjatok:
Á dehogy, az idexes blogketrecet teljesen elfogulatlan emberek szerkesztik, így az is előfordul hogy olyan Jobbik-szimpatizáns blog kerül ki, mint ahogy Mszp szimpatizáns a Piroslap. Kb annyi a két párt támogatottsága, mindkét félnek megadják a vita jogát.

Meg van hogy 3-4 nemzeti radikális blog is kifejti a véleményét egymás alatt szép sorban, mint máskor a vincent-kettősmérce-féle libsiblogok. Szó sincs arról, hogy egy futtatott kisebbség kerülne csak ki. Az indexes blogketrec mindig elfogulatlan :)

balközép 2012.05.21. 20:33:28

@VT22: igen a posztból az egyetértés derül ki...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 20:40:12

@balközép: Miért, a FB posztból mi derül ki? Kiraktak egy képet. Mi látható a képen? Egy üzenet Dániel Péternek (a szurkolóktól). Mi a képhez csatolt aláírás? Üzenet Dániel Péternek. Tényt közöltek, leírták mi van a képen. Az csak nem probléma, nem? Idősebb családtagjaim is megosztanak aranyos kiskutyás képeket olyan kiírással, hogy "ez egy tök aranyos kiskutya". Tán' már az is gond?

AlphaBlack 2012.05.21. 20:40:53

@balközép: Érdekes, a nagyapámat is fegyverrel rakták fel a vonatra, pedig nem volt zsidó. A csodával határos módon menekült meg! Miért van az, hogy a zsidók kisajátítják maguknak ezeket a dolgokat? A 2. világháborúban nem csak zsidók haltak meg. De persze azok az áldozatok nem érdekesek. Elárulom, hogy Szibériába is vonattal vitték az embereket a gulágra és azok nem a nácik voltak. A Dunába pedig nem csak zsidókat lőttek bele. Holnapig sorolhatnám... Dániel Péter meg nem egy rassz. A rasszizmus meg a nácizmus szavak még csak nem is szinonimái egymásnak. Utána kéne olvasni, hogy érjen is már valamit ez az egész blog.
Megjegyzés: Elhatárolódom mindenféle rasszista vagy antiszemita, de az antimagyar kijelentésektől is.

Joe84 2012.05.21. 20:40:55

Talán nem kellett volna megrongálni a Horthy szobrot. Akinek, meg erről antiszemitizmus jut eszébe.. :D az meg csak erre tud mindig gondolni ezek szerint.

Az, hogy kitette a Jobbik olyan képaláírással, hogy üzenet Dániel Péternek... ebben meg mi a rasszizmus...

SzJ1982 2012.05.21. 20:41:54

Ez azért van, mert a magyarok mind született g*cik... Az pedig kurvára mellékes, hogy a Dániel-féléket a történelem hajnala óta mindenhonnan vasvillával kergették el. Azok is g*cik voltak. Mindenki g*ci. Meg náci. Ilyen ez a köcsög világ...

sírjatok 2012.05.21. 20:42:06

@Joe84: ebe az a raszizmus, hogy a jobik tette ki! ha példaul a mszp tette vona ki, akkor nem volna az!

kifordított nagyanyó 2012.05.21. 20:46:01

A fasz ki van már ezzel a Horthy dologgal.Nincs semmi bajom Gálvölgyivel de a tököm tele volt,mikor sorolta tegnap a heti hetesben Horthy bűneit.Ez a dániel péter is egy kurva fasza gyerek.Mitől jobb ő,mint a másik fél.Horthy meg a Kádár rendszert Nem kell se csak dícsérni és se nem csak szidni.Mindkettőjüknek sokkal kisebb mozgástere volt,mint viktoréknak a kétharmaddal.

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.21. 20:46:14

Csak egyszer árulná el valamelyik tetves kis nácipalánta, hogy miért tiltakozik, amikor nácinak nevezik... :D

2012.05.21. 20:46:46

@VT22:

Frankón hiányoltam már ezeket a prolikat az ajánlóból.
A vincent és a kettősmérce judeobolsevik entellektüelkedése fárasztó és unalmas. Itt a sokkal mókásabb lakótelepi munkásőr stílusban posztolnak :D

S. Annyi 2012.05.21. 20:47:08

@balközép: 40 éve 1972 volt. 60 éve 1952. 70 éve 1942.

SzJ1982 2012.05.21. 20:47:35

@AlphaBlack: "...2010 áprilisától akár 3 év szabadságvesztést is kaphat az, aki a törvény szerint nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal sérti, hogy a holokauszt tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel." Ennek fényében gondold át a következő mondatodat: " A 2. világháborúban nem csak zsidók haltak meg. De persze azok az áldozatok nem érdekesek. Elárulom, hogy Szibériába is vonattal vitték az embereket a gulágra és azok nem a nácik voltak."...Ugyanis, ilyen szelek fújnak...

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.21. 20:48:22

@imperial: mondd kisköcsögöm! Te pl. miért háborodsz fel, ha egy tetves, gerinctelen nácinak neveznek?

SzJ1982 2012.05.21. 20:48:26

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Azért, amiért a zsidó is mellre szívja, ha lezsidózzák, barátom...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 20:48:39

Tény az, hogy a jobbik egy olyan antiszemita párt, amelyiknek a vezetői is olyan hülyék, hogy képesek tiszaeszlározni.

Ha a vezetők ilyen hülyék, mit lehet várni az nímandalsói támogatóiktól?

Éhes_ló 2012.05.21. 20:50:20

Szerintem igazuk van és a provokáció amihez itt sokan tapsikolnak szépen lassan eléri a célját. Ezért esztán esznek akik előbb a szobrok, táblák ellen folytatnak majd háborút mindkét oldalon, de lesznek akik majd azokat vadásszák, akik ehhez tapsikolnak.
Sose feledjétek ki kit provokált és meddig tűrték a bennszülöttek a jöttmentek aljas húzásait.
Most még szerencséje ennek a mocsoknak és a társainak, hogy ezek a kedves bohókás fiúk csak molinófestésben élik ki magukat és nem rá és a magukfajtákra vadásznak.
De attól, hogy most csak molinót festenek nem bízzátok el magatokat, mert jön még kutyára teherautó.

xenuka 2012.05.21. 20:51:36

Leírom, hogy a kommunistás és a zsidók is megértsék, cigányok és négerek számára nyilván ez is felfoghatatlan:

az a rasszista, aki azt mondja, hogy ő felsőbbrendű és vannak alsóbbrendűek: ezek a zsidóférgek konkrétan

a Jobbik nem rasszista
Dániel Péter egy buzi zsidó akinek feltűnési mániája van
a hív a Duna vár a MÁV nem rasszista nem fasiszta nem náci, sőt nem is kommunista vagy liberális szöveg

viszont:

Dániel Péter és az összes őt védő emberszerű fattyú egy-egy köcsög, buzi vagy faszszopó zsidó liberális féreg

nemisenvagyokezmar 2012.05.21. 20:51:44

Szerintem az üzenetet tartó ultráknak nem mernél (szemtől szembe) pattogni. :)

2012.05.21. 20:53:09

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Akkor háborodnék fel ha lezsidóznál te agyhalott.
A nácizás tőletek dicséret :D

balközép 2012.05.21. 20:54:56

@S. Annyi: jogos... 40-es években pontosabban

xenuka 2012.05.21. 20:56:03

Még ez sem rasszista, sőt nem is fasiszta, csak vicces:

www.youtube.com/watch?v=VmU3DyhG5Fs&skipcontrinter=1

balközép 2012.05.21. 20:56:14

@imperial: fog még miatta égni a pofád...

balközép 2012.05.21. 20:58:43

@xenuka: egyébként szerencse, hogy ilyen intelligens fogalmazol... egy mondatba öt vulgarizálás... na a hazának ilyen bölcsekre van szüksége! Derék magyar ember vagy!

VT22 2012.05.21. 20:58:43

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Képzeld trollocska, nem nem minden lenácizott náci, ahogy nem minden lezsidózott zsidó.

NÁCIZÁS = ZSIDÓZIK A BALLIB. Formájában, céljaiban ugyanaz a megbélyegzés.
Kultúrember nem nácizik, hanem érvel.

balközép 2012.05.21. 21:01:07

@VT22: Kultúrember nem náci. Nácit, jobb helyeken törvénnyel bűntetnek és nem érvelnek neki...

septem 2012.05.21. 21:01:47

beindult a nagyüzemi uszulás, szép lesz a nyár.

biztos véletlen lehet ez a sok provokáció...

vajon megérkezett-e mr. field pénze?

SzJ1982 2012.05.21. 21:02:38

@balközép: Lényeg az agyonajnározott szólásszabadság, mi? Hihetetlenül elbaszott egy népség vagytok, én mondom...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 21:04:19

@balközép: Akkor így a posztodnak nincs értelme, igaz? Öngól szagot érzek. :)

balközép 2012.05.21. 21:06:21

@SzJ1982: Tanuljál szépen okosan sokat és akkor megérted azt, hogy semmilyen szabadság sem korlátlan.

Ben Franklin 2012.05.21. 21:06:30

Most én tulképp azt nem értem, hogy miért ne lehetne szabadon szidni a zsidókat vagy akiket akarunk.

Mert vinnyognak? Leszarom. A bolgárokra belehet szólni, akkor mindenki kussol. Vagy akkor télleg minden média zsidókézen van? Vagy már a feltételezés(következtetés) is fasisztarasszista?

2012.05.21. 21:07:55

Remek transzparens, röviden és velősen közli a normális magyar emberek véleményét a szarkeverő tróger zsidókról.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 21:08:02

@balközép: Nem kell adni, csinálok. Ugye most nem azért bántasz, mert okosabb vagyok és nekem van igazam? Csak azért, mert az ciki. Főleg az interneten.

SzJ1982 2012.05.21. 21:10:24

@balközép: Öregem, ne te akarjál már engem kioktatni, meg tanulásra biztatni. Komolyan, még számolni sem tudsz, te szánalomtenger. Összefirkálgatsz mindenféle se eleje-se vége f@szságot, aztán amikor az értelmesebbje jön és körberöhög, még neked áll feljebb. Elhiszem én, hogy zsigeri gyűlöletet érzel minden iránt, ami magyar, de ez esetben el kellene gondolkodnod, vajon jó helyen élsz-e? Elvbarátaid, példaképeid minden héten kijelentik szart sem érő glosszáikban, hogy csomagolják a bőröndjeiket. Tarts már velük, kérlek szépen...

balközép 2012.05.21. 21:10:41

@Aszteroida-bányász metal énekes: uhhh, nekem is pont az ész és az intelligencia nagysága jutott eszembe rólad. Igazából te vagy a szityák magasztos tudás szimbóluma, hogy a Jobbik eddig miért nem csapot le rád...

balközép 2012.05.21. 21:12:37

@SzJ1982: Igen, sokat gondolkodom azon, vajon miért van az hogy az osztálytársaimnak döntő többsége itt hagyta ezt az országot... de ha elolvasom azt amit írsz sejtem.

SzJ1982 2012.05.21. 21:13:50

@balközép: Na, hajrá, pakolás, azt' tipli! Mégsem vagy olyan hülye...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 21:13:57

@balközép: Mert nem vagyok Jobbikos, sem "kuruc.infós". Náci meg annyira, hogy pofán baszom azt, aki így nevez. Csak nem veszett ki belőlem az igazságérzet. Igaz-igaz, én tudok mondatot nagybetűvel kezdeni, központozni és helyesen írni olyan nehéz szavakat, mint a "szittya"... és te vagy a kiemelt blogok között? Asszép.

Styxx 2012.05.21. 21:22:54

@Kurtz ezredes:
Messzemenőleg egyetértek. Mindezt csupán azzal egészíteném ki, hogy agent provocateurok terjesztik, miszerint Index-blogketrecbe szinte kizárólag pederaszta szexuális szolgáltatások útján, és egyéb, felelősségteljes, politikai bloggerhez méltatlan módon lehet kikerülni. A remek blog kiváló posztja is élő példája annak, hogy mindez aljas rágalom.

AlphaBlack 2012.05.21. 21:31:50

@SzJ1982: "Azok az áldozatok": nem zsidók. Azok a nem érdekesek. Félreértetted. Azért mert más ideológia miatt is milliók haltak meg, azért a II. vh. zsidó áldozatai egy jottányit sem jelentéktelenednek el. Ezt csak Te gondolod, tehát Te sérted meg a törvényt. Logika nagymestere.

fidesz = házmesterek pártja 2012.05.21. 21:32:26

@SzJ1982:
Barátod neked a szálasi elvtársad!

@VT22: jah... de ez a "nemvagyoknácicsaktakarodjoninnenmindenzsidócigánynégerstb" mentalitás valahogy mégis megvan benned is, ha jól értelek. De nem vagy náci, csak ...

Ebből csak az a szép, hogy általában a lenácizott úgy viselkedik, úgy pofázik, úgy "gondolkodik", mint a nácik, de valamiért mégis kikéri magának, mert ugye gerinc az nem jellemző...

SzJ1982 2012.05.21. 21:33:48

IRÓNIAAA!:D Maximálisan egyetértek veled!:)

bs11 (törölt) 2012.05.21. 21:35:05

Mert eddig ugye egyetlen MSZP-s sem hangoztatott olyan véleményt, amiből következtetni lehetne, hogy a kommunizmus felé hajlik az illető, vagy legalábbis képzeljétek el milyen lenne, ha mondjuk egy MSZP-s esemény alatt megszólalna mondjuk internacionálé, mi??

Annyira jó ez a piroslap, pedig milyen régen jártam itt, el is felejtettem mekkorákat szoktam röhögni. De persze én egyértelműen jobbikos vagyok és ha náci nem is, de ezzel a kommentemmel is legalább 10 deportálást hagytam jóvá.:)) Ezért lehet jól mulatni mindkét politikai oldalon!

SzJ1982 2012.05.21. 21:35:24

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Seggfej vagy, te szánalomtenger:) Imádom nézni, amikor az ijen injekciós faszkalapok begorombulnak, és lejáratják magukat. Hajrá, pancser, csináld a cirkuszt!:D

SzJ1982 2012.05.21. 21:36:13

@balközép: Békén akartalak hagyni, mert azért mégsem járja, hogy a saját blogodon mindenki beléd törli a lábát, komolyan, már kezdtelek sajnálni, miután átolvasgattam a hozzászólásokat. Azt azért még hagy tegyem hozzá, hogy az osztálytársaid döntő többsége pont azért hagyta itt ezt az országot, a hazáját, mert a tiedhez hasonló "elvekkel" rendelkező szarkavaró, gerinctelen, idegenszívű (sosem használom ezt a szót, de tökéletesen fedi a valóságot) tönkrebaszták ezt a jobb sorsa érdemes kis ékszerdobozt. A Hazámat. Sokmillió magyar ember Hazáját. És a türelmünk véges.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2012.05.21. 21:37:19

mindenki zsidó, különben nem látszana!

SzJ1982 2012.05.21. 21:41:15

@AlphaBlack: Na, arra akartam rávilágítani, hogy azzal, hogy azt mondod, mások is meghaltak, hogy esetleg ellopod a show-t a zsidóktól, ezzel jelentéktelen színben tünteted fel az ő szent holokauszjukat, ezáltal nyakadba veszel három évet egy másik hőn szeretett kisebbségünk kiemelkedő személyiségeinek köreiben:)

R.-né Kerrigan Sára 2012.05.21. 21:43:26

@balközép:

"bűntetnek", "szityák ", "csapot le" (mi vagy te bazmeg, vízvezetékszerelő, lol), "itt hagyta"

de az ultimate a posztból: "megossza" - megosztja, te szerencsétlen. Gondolom, a kedves papa annak idején minimum tanácselnök volt, hogy be se kellett menned az érettségire......

VT22 2012.05.21. 21:44:12

@balközép:

Na látod,
Ha a kultúrember nem náci, kultúremberek vitájában nincs helye nácizásnak.

Nácikat meg akkor csukunk le, ha törvénysértő dolgot tesznek, nem eszmék alapján. Az az ő módszerük, meg a kommunistáké.

R.-né Kerrigan Sára 2012.05.21. 21:48:49

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

khm, ha attól lesz valaki náci, hogy szívből gyűlöli a retkes körülmetélt liberálbolsevik hazaáruló fajtátokat, akkor, kampósorrú barátom, ám legyen, vállalom.

SzJ1982 2012.05.21. 21:50:07

@R.-né Kerrigan Sára: Ugye? Ezt ugatom vagy 10 éve: eljön még az a pillanat, amikor a normális ember inkább nácinak áll, mint hogy velük tartson...

Puncás Margit 2012.05.21. 21:54:49

@Aszteroida-bányász metal énekes: Miért nem álltok egyszer ki jobbikosok férfiasan, hogy igen, mi nácik vagyunk? Sokkal tisztább lenne a képlet.

Ben Franklin 2012.05.21. 21:57:41

Nemrég a skót rendőrség 6 embert állított elő a Facebookon tett antiszemita kijelentéseik miatt. Ha úgy beszélsz a holokausztról, ahogy te gondolod, az börtönt ér.

Ha azt mondják náci vagy, az nem ér börtönt. Mellesleg mi rossz van abban, ha nemzeti és szocialista vagy(NA-ZI)?

Szóval 2 féle rendszer van, cionista diktatúra és pogrom. Mivel árja vagyok tudom melyiket akarom. Ilyen egyszerü ez.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 22:01:15

@seheresezádé: Nem vagyok se Jobbikos, se náci. Ezt nagyon benézted, takony! xD xD xD Jézus... intelligencia, na az nincs.

SzJ1982 2012.05.21. 22:01:45

@seheresezádé: Ó, de örülnétek ti ennek... Pancser banda...

frontember876 2012.05.21. 22:02:22

magyar átlagkörkép: idejön bazmeg, aztán közli, hogy az mszp meg komcsi. Tehát akkor JOGOS, hogy a Jobbik meg náci. Ennyi. A magyar embernél ostobábbat a hátán nem hordott a föld.

A komcsinál meg az mszp-nél nem hittem, hogy lehet szégyenletesebben viselkedni a magyar politikai térképen. Aztán jött a fidesz, és bőven lehetett. Közben jött a Jobbik is, azok meg nácik.

Gratulálok. A náciknak, meg akik ennek tapsolnak, még külön is azt üzenném, hogy abba az integetős kurva anyjába menjen el mindegyik, tisztelettel.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:03:23

Üzennek Dánielnek az agyatlanok, s üzen a pártjuk nem csak Dánielnek. Jobbik ~ fasizmus!

A fentiektől függetlenül azt vélem, hogy részint nem kell szobrokat rongálni, másrészt haza és nemzetvesztő, dillettáns, háborús bűnösöknek nem kell szobrokat állítani!

Nagyon rossz kurzuson halad ez az ország.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:10:35

@frontember876: "az mszp meg komcsi" Nem tudom, hogy a tiéd, avagy másé a megállapítás, de az MSZP legfeljebb akkora "komcsi", mint a Fidesz-MPP, de meglehet, inkább kevésbé. Mellesleg, egyik parlamenti pártnak sincs semmi köze a kommunizmushoz. Polgári, vagy másként burzsoá pártok a szó szoros értelmében, s minden nemzeti és rokon jelző téves.

SzJ1982 2012.05.21. 22:11:10

@frontember876: Attól, hogy a te anyád kurva volt, még nem feltétlen kell mindenkinél hasonló hátteret feltételezni. Gondolj bele, lehet, hogy ez csak a ti köreitekben dívik. Szeretem az ilyen faszfejeket. Idejössz, legyalázod a saját (?) népedet, utána meg nekiállsz osztani az észt. Közben természetesen fingod sincs semmiről sem. Láttál te már nácit, gyökér? Nem rémlik, hogy kb 70éve letüntek a történelem szinpadáról? A hozzád hasonlók szeretik mindenkire ráhúzni, aki nem átall szembemenni a kretén szarságaitokkal. Elárulok egy titkot, de másnak ne szólj: ebben az országban sosem voltak hatalmon nácik! :O Úrjézus, mit mi lesz...? Most akkor mi van? Na, én nem kívánom neked, hogy közösülj az édesanyáddal. Szimplán csak legyél rákos...

SzJ1982 2012.05.21. 22:12:23

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Na ez utóbbi mondatoddal mélységesen egyetértek. Még a Lipótot is bezárták, és a hozzád hasonlók itt firkálgathatnak kedvükre... Hámicsodadologezkérem????

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:13:59

@Ben Franklin: Nem hiszem, hogy az újságírók ebben az ügyben is alapos tájékoztatást adtak volna, inkább maradtak a jó szokásuk, a felületesség mellett. Olvastam a cikket - talán egy hete jelent meg, s bizony, a skót rendőrség sem alkalmaz okosabbakat, mint a magyar, azaz mindegy milyen náció rendőre, olyan sötét, hogy világít a pofájában a Negro.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.05.21. 22:14:27

@frontember876: Szándékosan vagy véletlenül mondtál magadnak ellent háromszor, három mondaton belül? o.O Nem jövök rá.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:16:35

@SzJ1982: Az, hogy én írok, az még hagyján, de a magadfajta sültbolondok mit keresnek itt? Egyébként tehetsz egy szívességet, na nem nekem, hanem a kutyámnak. Bugris!

SvenH. (törölt) 2012.05.21. 22:17:22

erre futotta az inteligenciabol...
elo kellene venni a tortelemekonyvet kishaverok es megnezni mit csinalt Horthy, de nektek csak a sziriuszi DNS pödörödés jutott, az is szigoruan kivonatosan fel oldalon, mert tobb mennyisegu szoveget nem tudnatok abszolvealni....

SzJ1982 2012.05.21. 22:19:19

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Hát ja, papa, van ez így... Há micsoda idők járnak, de nem? Kihalófélben lévő sauropodák vagytok (ha gondolod, elmagyarázom, mit jelent), egyszerűen képtelenek vagytok elfogadni, hogy más szelek fújnak, és a faszság, meg a köcsögösködés immáron nem menő. Lehullott vala az lepel, öreg. A kutyusnak meg régi jó szokásotokhoz híven, tegyen inkább anyuci szívességet:)

VT22 2012.05.21. 22:20:14

Az a legszánalmasabb, hogy ebből a senkiházi gyurcsányista nyalonc most azt hiszi hogy ő VALAKI lett.

A baloldali hős, aki éjszaka odalopakodva le tud önteni még egy fából faragott Horthyt is.

Az ilyet ez élteti, főleg ha mártírként tudja utána eladni magát, hogy jajjúristen most el akarják kapni a nááááácik. Mert nácizni lenáciz mindenkit, aztán meg itt sír ha cserébe lezsidózzák. Hogy milyen meglepő dolog!

A kis piroslapos pártblogocskának meg ki lett adva, hogy fújja a lufit, pörögjön a mártíripar.

Ben Franklin 2012.05.21. 22:21:04

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Nagyon nagyon egyszerü formális logika. Én elmondok néhány egyszerü tényt a következtetést vonjale az olvasó.

Skóciában nem lehet szidni a zsidókat/ v. böri.

Skóciában lehet szidni a skótokat.

Magyarországon -és jónéhány EUs tagállamban- nem lehet a Holocaustot 'jelentéktelen színben feltüntetni'/v. böri.

Magyarországon lehet pl. Mohácsot/Muhit/Donkanyart jelentéktelen színben feltüntetni.

Mostakkó. Ki van hatalmon ezekben az országokban(etnikum)?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 22:25:53

@VT22: Szal a nácik állítanak egy szobrot, amit egy zsidó összeken, amire a nácik lezsidózzák a zsidót, mert megérdemli?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:28:03

@SzJ1982: Gyönge vagy bugris és trágár. Elárulom, az intelligenciát és a tudást nem pótolja a mocskos szád. A lábméreted nyilván nagyobb, mint az intelligencia-hányadosod. A náciktól - nyilasoktól, fasisztáktól - ezt már megszoktuk, s most csak hozod a szokásos formátokat. Egy kupac kutyaszarba több ész szorult, mint a fejedbe. Nem, nem kell miatta pironkodnod, minden náci olyan ostoba, mint te.

kanálwarrior 2012.05.21. 22:30:03

@Ben Franklin: Nagyon jó hogy a Don-kanyart felhoztad, mert az például a hazaáruló Horty bűne. Aki ezt elbagatellizálja az szintén hazaáruló komcsi féreg.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 22:30:15

@Ben Franklin: Óh, te egy árja vagy?
Ez ugye az a felsőbbrendű nép, amelyik nem bírt el sem az oroszokkal, sem a jugoszlávokkal?

kanálwarrior 2012.05.21. 22:32:01

@VT22: Nem, a legszánalmasabb hogy amikor egy József Attila szobrot rongálnak meg akkor az valahogy senkit nem zavar. Ha olyankor kussolsz, akkor most is kussolj.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:32:42

@Ben Franklin: Lásd, esze semmi Benjamin, az igazi Benjamin Franklin, akitől a neved loptad, ekkora sültparaszt szöveg láttán forog a sírjában!
A kérdésed elárulja, hogy lövésed sincs arról, hogy mi az állam. Kicsit vedd elő a tankönyveidet!

kanálwarrior 2012.05.21. 22:33:07

Egyébként azt ugye mindenki vágja hogy a Jobbik kommunista párt? Csak a félreértések elkerülése végett...

SzJ1982 2012.05.21. 22:33:15

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Ajj, te...A trágár szavak csak és kizárólag neked, meg a hasonszőrűeknek köszönhetőek.Nácizni, nyilasozni, fasisztázni 2012-ben NEM MENŐ, öreg. Nincsenek! Meghaltak, felszívódtak, eltűntek, szublimáltak, mittudomén. Egy letűnőben lévő kor utolsó, kétségbeesetten vergődő képviselői vagytok, akik, érezvén a közelgő véget, egyre erőszakosabban gyűlölitek azokat, akiket ellenségnek véltek.
Amúgy pedig, az intelligenciám a mocskos szám ELLENÉRE is messzebbre világlik, mint a te mesterkélt, negédes szavaid mögött felsejlő félműveltség.
Szar helyzet, de itt nem nácikról, nem nyilasokról, és nem fasisztákról van szó, papa, egyszerűen ébredeznek a magyarok. Fáj, tudom, meg igen, amikor ez van, akkor általában odabaszunk, dehát...Magatoknak akartátok...

2012.05.21. 22:34:05

A komcsi is náci.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 22:37:32

@SzJ1982: Odabasznak a magyarok, mint Szerbiának 1914-ben, vagy mint a szovjetnek 1943 januárjában...

Minnyá beszarok, hogy felébrednek a vérmagyarok...
Szóltok Csabának is?
A három esküjéből egy még vissza van.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:37:37

@kanálwarrior: Nem egyedül Horthy bűne. Ő nem magányos bűnöző volt, hanem társas, hiszen működött a kormány és a Parlament, s bőven akadtak, akik végrehajtották az államvezetés akaratát.

Spiritmonger 2012.05.21. 22:38:15

húha!

kicsit beteg, hogy már mindenről az antiszemitizmus meg a náculás jut mindenkinek az eszébe, nem pedig az a kedves magyar reklám a 80-as évekből, hogy hív a vasút, vár a máv...

az a gyökér, aki leönötte a Horthy-szobrot, kapjon csak a pofájára, hogy merte megpocsékolni más ember munkáját?

szerintem nem ártana neki egy kis utaztatás...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:40:51

@SzJ1982: Öreg az ángyod térdkalácsa koszos bugris, agyatlan náci barom! Most már érted, hogy miért értékesebb a magadfajtáknál egy - egy kupac kutyaszar?

SzJ1982 2012.05.21. 22:42:17

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Jaja, most már értem. Jó éjt, papa!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:42:33

@kanálwarrior: Huha! Ez aztán a meglepetés! Miből gondolod, hogy a Jobbik kommunista párt? Szerintem turbószittya nácik gyülekezete. :)

SzJ1982 2012.05.21. 22:43:33

@kolbászoszsömle: Nem, barátom, nem úgy, mint 1914-ben. Úgy, mint '56-ban, amikor szépen lámpavasra húzogatták a fajtátokat. Mondjuk.
Közel az idő, amikor nem fogtok így nevetni ezen. Én ezt nem várom, én ezt nem akarom, egyszerűen csak látom, hogy ez hova vezet. Mindig, minden korban, minden helyen ezt csináljátok, és ti sírtok legjobban, amikor a kampós orrotokra koppintanak. Szabályszerűen fel vagytok háborodva. Egyszerűen nem tanultok, basszátok már meg. Hát miért jó ez nektek, de most komolyan...?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:44:18

@Spiritmonger: Nem csak a munka témája a selejt, de a munka is az. Az a szobor minden, csak nem műalkotás. :)

SvenH. (törölt) 2012.05.21. 22:44:34

@kolbászoszsömle: "Szal a nácik állítanak egy szobrot, amit egy zsidó összeken, amire a nácik lezsidózzák a zsidót, mert megérdemli?"

az egyik lancszem nem stimmel...
Daniel nem mondta hogy o zsido lenne... es azt sem hogy horthy a zsidok miatt lenne tomeggyilkos, a tobbi amugy stimmel :)))

Spiritmonger 2012.05.21. 22:46:02

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: a szobor művészi megítélése, értékelése senkit sem jogosít fel arra, hogy más ember munkájával szórakozzon...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:46:22

@SzJ1982: Nem, nem érted, kis bugris náci. A kutyaszar nem ártalmas, mint ti, s esze is több van. Most már világos, te fajankó?

VT22 2012.05.21. 22:47:14

@kolbászoszsömle: Egybites logikával ilyen egyszerű a világ. Fehér után a fekete a következő szín. Dániel Péternek is.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:47:50

@Spiritmonger: Igen, a festék tényleg csak szórakozás. Benzin és gyufa jobb lett volna.

SzJ1982 2012.05.21. 22:48:03

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Persze, öreg, világos, csak most már menjél szépen lefeküdni. Elegem van a baromságaidból, beszélsz itt össze-vissza mindenféle sületlenségeket. Aztán éjszaka meg nem bírsz aludni.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:51:21

@VT22: "Egybites logika" Úgy tűnik, az informatika világában élünk, de amit írtál, az képzavar. :)

Rosszalvó 2012.05.21. 22:51:28

@balközép: Haver ha tudsz számolni negyven évvel ezelőtt csak a te elvtársaid tettek fel vonatra embereket, kitelepítés és hasonlók kapcsán. Kedves barátom emlékeztetlek, hogy nem 1984-et írunk, a negyvenes szám akkor lenne helytálló.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 22:51:59

@SzJ1982: Ötenhat hány napig is tartott?
A következő évben mekkora tömeg ünnepelte a pártot május elsején?

Te figy, azé súgok valamit: a zsidrákok írtak egy Bibliát és a civilizált világban a hozzád hasonlók mind az ő kisázsiai babonáik alapján határozza meg magát.
A magyarok meg annyit értek el, hogy még a pálinka sem hungarikum, hanem egy kárpátmedencei gyümölcspárlat.
A nadrágszoknya megmaradt ugyan, de már csak nők hordják.

Kb ennyi.

kanálwarrior 2012.05.21. 22:53:05

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Igazából én csak úgy szoktam itt kommentelni hogy bekiabálok néhány megbotránkoztató dolgot aztán néha visszanézek ahogy az emberek gyilkolják egymást, de ha már így rákérdeztél neked azért válaszolok: ez az egész jobb/bal oldal dolog kis hazánkban eléggé össze van keverve. Próbáld ki, beszélj néhány idős emberrel, el fogják mondani hogy a liberalizmus, meg a mocskoskomcsik mekkora veszélyt jelentenek az országra, de azért ha kicsit tovább kérdezgeted őket, előbb-utóbb csak kibukik belőlük hogy Kádáridejébenmindenjobbvolt. A Jobbik erre teljesen tudatosan játszik rá (pl. ezért jelölték Nyikos elvtársat pénzügyminiszterek, nézz utána, jó ember). Azt kéne megértetni az emberekkel hogy attól hogy valaki utálja a cigányokat, nem lesz jobboldali gondolkodású, derék hazafi. Attól még lehet egy büdös komcsi (és a legtöbb ember az is!).

csárli hárper 2012.05.21. 22:55:12

nem rég valaki azt mondta, hogy Magyarország egy jó hely, olvasva a napi történéseket és a "tisztelt publikum" hozzászólásait, nagyot tévedett....

SvenH. (törölt) 2012.05.21. 22:55:36

@kolbászoszsömle: akkor is vedtek a frontot, amikor a 6 hadseregnel mar a tuzerseget vontato pacikat ettek sorra...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 22:55:38

@SzJ1982: Ha nem tetszik amit írok koszos bugris, akkor ne olvasd, görgess! Biztosan belefájdult az olvasásba az agyad helyén viselt üregrezonátorod, úgyhogy pihentess, nem jó az ilyen csekély értelmet ennyire megerőltetni bugriskám. Vigyázz, el ne szakadjon a fejedben a madzag, mert leesnek a füleid és hogy fogsz kinézni fül nélkül?

SzJ1982 2012.05.21. 22:56:37

@kolbászoszsömle: Kb ennyi?
Ha ennyire gyűlölöd a magyarokat, miért élősködsz ezen a nemzeten? Miért az ő nyelvén írsz, miért ugatsz bele az ő dolgaiba? A szaros zsidó bibliához csak a félkegyelműek ragaszkodnak. Ugyan már, ki a f@szom gondolhatja komolyan azt a vérgőzös zsidópropagandát? Én ugyan kib@szottul leszarom a babonáikat, pl. azt is, amikor olyan mulatságosan fejelgetik azt a halom követ, meg baszki, cetliket rakosgatnak a kövek közé? Há' lejön azt' elolvassa???
Neked is csak azt tudom javasolni, mint a drága barátodnak picit feljebb: csomagolj, és tipli, ameddig még magadtól mehetsz, és nem rugdosnak. Nem fenyegetés, komolyan jószándékból mondom, mert nem tanultok semmiből.

SzJ1982 2012.05.21. 23:00:27

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Dehogynem tetszik, eszméletlen nagyokat szórakozom rajta. Ezért is válaszolgatok, mert alapjáraton a helyükön kezelem a háborodottakat, kivétel, ha szórakoztatnak, és jelen esetben ez a helyzet. Irtó jól mulatok a halandzsádon. Mindazonáltal meg kell jegyezzem, aggódom. Bevetted az összes pirulát? Nem lesz így gond éjjel...?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:01:56

@kanálwarrior: Köszönöm a választ! Van amiben egyetértünk, mert magam is tapasztaltam, de van amiben nem, történetesen abban, hogy a Jobbik kommunista lenne. Nem, nem az, még csak nem is baloldali, hanem egyszerűen turbószittya náci.
Amúgy nem rossz, bekiabálni valami pukkasztót a topikra és röhögni a sok marhán, ahogy tépik egymást. Gratula! :D

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.05.21. 23:02:16

Hát ez szörnyű! Különösen annak, aki nem bírja a Tré Fát!

És azt se felejtsük el, hogy előbb volt az ok, aztán az okozat. Vagy mi!

VT22 2012.05.21. 23:04:39

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: "Egybites logika" Úgy tűnik, az informatika világában élünk, de amit írtál, az képzavar. :)"

Képzavar a francokat, inverter.
en.wikipedia.org/wiki/NOT_gate

Trollfizikai funkciója: aki nem náci az zsidó, aki nem zsidó az náci. Pont ahogy használod.

KGS_online (törölt) 2012.05.21. 23:05:03

De remélem, most, hogy már magyarok vagytok, jobban is éltek?!....

Végülis H. csak kb 3 millió magyarnak ártott, 1 millió vándorolt ki miatta, meg majd 1 millió magyar állampolgár halt meg, miután hadat üzent (a dilettantizmus csúcsaként) 2 nagyhatalomnak. Faszobrot kapott, gratula.

Gyerekek, komolyan, 2012-ben, ez a szint? Az ország értelmiségét kiirtotta-elüldözte, az ország 1/3-át nyomorban tartotta, szinte azóta egymást szidjuk, és ő a mérce?
Mit szólnátok, ha titeket, gyerekeiteket akarná a máv a dunához vinni, hogyha ezzel viccelnénk? Ha szobrot állítanánk a recski gyilkosoknak?

Nem kéne felébredni, és végre összefogva tenni valami értelmeset, ami mindenkinek jó? Magas szintű iskolázásért harcolni, elesetteknek szociális biztonságért adakozni, nem dolgozó cigányoknak vállalkozásokat, munkahelyeket, speciális oktatást biztosítani, és a gyerekei(n)ket egész komolyan felkészíteni a világra, a dolgozó, a zenész és egyéb romákat nem cikizni éjjel-nappal, megalázni minden szinten?
Ehelyett itt zsidóztok?

Csodálkoztok, hogy fogyunk? Hogy évi 40 ezer fő kimegy, hogy minimum 30 ezer gyerek meg se próbál itthon tanulni tovább?

Nem kéne elutazni nektek, neonácik egy svédországba, vagy egy francia körútra? Vagy körülnézni, hogy megy a világ sora NY-ban, vagy csak akár ausztriában is? Hogy hogy kell együtt élni, hogy kell a közösségi tereket, a tömegközlekedést fenntartani, az akadálymentesítés mire jó, hogy lejusson a kismama a metróba, vagy a boltban ne basszanak át (mint tegnap a nagyonmagyar CBA-ban?)

És végül hogyan tudtok bedőlni ilyen átlátszó trükköknek, mint a jobbik nevű kamupárt?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:05:38

@SvenH.: Oszt mire mentek vele?
Miénk Erdély? Esetleg a Felvidék? Vagy a Vajdaság? Vagy legalább a komcsik uralmát elkerültük? Esetleg felnéz ránk a világ és tiszteli a hősiességünk?

@SzJ1982: A zsidrákok szerinted itt vannak.Szerinted ők irányítják a világot.
Pragmatikusan szemlélve a dolgot, kurvára szánalmas az efféle fenyegetőzés és jó tanács!
Róma elbukott, a Német-római birodalom elbukott, Bizáncnak vége, a zsidrákok meg ott ülnek a hatalomban.
Mire fenyegetőzöl?
Európa identitását is a zsidó babonák alapján próbálják meg definiálni.
Ez vesztes pozíció minden nemzsidó számára.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:05:39

@SzJ1982: Akkor ideje feltenni a koronát a szórakozásodra bugris! Vedd elő szépen amivel pisilni szoktál és húzogasd, hátha kisül belőle valami.

Spiritmonger 2012.05.21. 23:05:47

húha ismét, komoly gond van a fejekben. a tények nem zavarták meg a megélhetési rettegő, hivatásos antifasiszta judeobolsevik posztolót és hasonszőrű támogatóit, ezért megpróbálom szépen elmagyarázni nekik, mi van.

Tények1: 1945 áprilisában, amikor az utolsó német egységek is elhagyták Magyarországot, elment velük az utolsó náci is...azóta a nyomukat sem látták errefelé, bármennyire is ajvékolnak egyesek, hogy náciveszély van...

Tények2: fasisztát még régebben nem láttak errefelé, mert az akkori olasz állam diplomáciai képviselői hamarabb elhagyták Magyarországot, mint a már említett derék német egységek.

Tények3: Az, hogy egy jelképrongálás után egy focicsapat ultrái kiraknak egy molinót, amin utalnak egy jó 30 éves reklámra, az nem rasszista, antiszemita, kirekesztő cselekedet, csak figyelemfelhívás az elkövető számára, hogy húzza meg magát.

Tények4: Az, hogy ezen molinóból valaki 456 áttéten keresztük eljut az antiszemitizmusig, a rasszizmusig, a náculásig, az komoly mentális problémát jelez az illetőnél, főleg akkor, ha ezt ki is posztolja, mint jelen blogban.

Tények5: Nem a mentális probléma a legnagyobb, hanem az etikai, mert a posztoló saját paranoid tévképzeteit vetíti ki egy számára nem szimpatikus csoportra, abszolút igazságként, közben a saját megélhetési rettegése pontosan tudja, hogy amit tesz, az kamu...

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.05.21. 23:07:06

Közvéleményt kutattam és megvan

a 3 legszebb magyar szó (nyilván ezek a legszebbek, mert ezt hallom/olvasom legtöbbet MINDEN NAP):

antiszemita, rasszista, holokauszt.

Esetleg más vélemény?

SzJ1982 2012.05.21. 23:08:40

@kolbászoszsömle: Hát, a harmincas-negyvenes években is elég pragmatikusan szemléltétek a dolgokat, aztán lett nemulass. Ilyen undorító vérfürdőt épeszű ember nem akar, ezért próbálok minden adandó alkalommal egy kis önmérsékletre kérni minden kiválasztottat, de hát, úgy látszik, Kasszandra-sors az enyém:)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:13:11

@SzJ1982: Tudod, ha jósolgatni akarnál, nem a zsidrákokat intenéd óvva attól, hogy pampogjanak, hanem a magyarokat, hogy nézzenek már végig az országon, hova vezet, ha basztatják a zsidókat: Don-kanyar, Párizsi béke, Rákosi Mátyás...

Ezek azok a tények, amik a magyarok számára relevánsak a zsidók kontextusában, nem az, hogy sikerült párszázezret kinyiffantani közülük.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:13:39

@VT22: Nincs olyan, hogy egybites logika! A NOT művelet nem azt adja eredményül az állításaidra. :) Na kopj le!

SzJ1982 2012.05.21. 23:15:12

@kolbászoszsömle: Na igen. Csak nehogy száz évvel később úgy tekintsenek a ma holokausztként ismert eseményre, mint valamiféle elbaltázott főpróbára. Mert hogy nem kellene elfelejteni, hogy többen vagyunk. Szimpla matek. Egyébként mindegy is.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:16:28

@Spiritmonger: Akkor nézz végig a Jobbik gyülekezeten! :D Ennyi mélymagyar turbószittya nácit - fasiztát, nyilast - ritkán látni egykupacban!

Spiritmonger 2012.05.21. 23:16:46

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: valamit nem értesz. más munkájának ennyire semmibevétele az, ami felháborító. azt a szobrot valakik megszavazták, társadalmi konszenzus során odakerült, valaki komolyan dolgozott vele sokat, és erre jön egy senkiházi, aki a munkát semmibe véve megrongálja fene nagy elvtársi kedvében. az már külön probléma, hogy az a szobor jelkép, pozitív jelkép elég sok ember számára...
ha az a köcsög, aki leöntötte festékkel az alkotást, felgyújtja a szobrot, akkor azért nagyon komoly büntetés ját, törvényesen is, de törvényileg nem szabályzott módon is...van olyan eset, amikor ugyan sokan vannak a tett helyszínén, mégsem lát senki semmit...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:19:57

@SzJ1982: Szimpla matek: Róma, Bizánc, Német-római Birodalom, Egyiptom... huss... Harmadik Birodalom... husss...

SzJ1982 2012.05.21. 23:21:25

@kolbászoszsömle: Egyszer minden dal véget ér, barátom...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:23:04

@Spiritmonger: Azért, mert valamit nehéz elkészítenni, még nem érték.
Sokak számára pozitív jelkép a Vörös Csillag, mégis büntetik a viselését.
Sztálin szobrát is ledöntötték, pedig az is társadalmi konszenzussal került a helyére: jött a kormánybácsi és eldöntötte, hogy lesz egy olyan.

Ansys 2012.05.21. 23:23:45

Te gyoker sprirtmonger!

Megis milyen "teny" az, hogy ezt csak 30 attetelen leresztul lehet a holokausztra valo utalaskent ertelmezni?

Te hazug ostoba fasz. Kb. minden gyoker erti a celzast. Miert nem lehet coming outolni? A transzparens keszitoi kiirtanak a budos zsidokat.

Ezt elhazudni kb. olyan lenne, mintha azt mondanam, hogy a ciganyok ugyanannyit lopnak, mint a nemciganyok. Nem, tobbet lopnak! A transzparens lobogtatoi pedig nacik.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:24:42

@SzJ1982: Jaja!
Magyarország is csak harmad akkora, mint volt száz éve...
Nemsokára csend lesz a témában...
Főleg, ha ilyen okos emberek a hangadók, mint itt

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:26:09

@Ansys: Simicska cigány?
Vagy az ő lopkodási nem számítanak bele az összlopásba?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:27:30

@Spiritmonger: Már hogyne érteném. :) Korábban írtam is, hogy nem értek egyet a szoborrongálással, ezzel sem és más szoboréval sem, sőt, emlékművek, emléktáblák, sírok rongálásával sem. Az is igaz, hazaárulónak nem jár szobor, se fából, se márványból, sem bronzból, annak kötél jár, amit éppen elkerült Sztálin jóvoltából a szoborba faragott tehetségtelenség! Az ő személyével kapcsolatban aztán minden van, csak éppen az nincs, amire hivatkozol, társadalmi konszenzus. Ha jól tudom, cigány szokás nem látni semmit, sőt "ott se vótam", mikor ott baszta az anyját századmagával a tetthelyen! :)

KGS_online (törölt) 2012.05.21. 23:29:29

"Csak nehogy száz évvel később úgy tekintsenek a ma holokausztként ismert eseményre, mint valamiféle elbaltázott főpróbára. Mert hogy nem kellene elfelejteni, hogy többen vagyunk. Szimpla matek"

De asszem abból meg megbasztak általánosban, ahogy így elnézem.

"ezért próbálok minden adandó alkalommal egy kis önmérsékletre kérni minden kiválasztottat, "

Figyelj, öreg, van, aki tanul, dolgozik, ügyeskedik, elér valamit az életben. Te meg itt mocskolódsz csak, kivetítve az okos és tehetséges és szorgalmas emberekre a kisstílűségedet. Mindenki zsidó, aki elér valamit, mi? A többi meg magyar? Ja nem is, szittya. Meg árja.

EU, 2012-ben, anyám borogass! És még azt hiszed, igazad van.

3 milliárd kínai meg indiai áll készenlétben, te meg itt rettegtetsz 14 millió zsidótól, akik elszórva élnek összesen a világon. Tudod, hogy 500 millió kínai fickónak nincs nője, az egygyerekes törvény miatt?
Stb

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:31:30

@kolbászoszsömle: Bocs, száz éve nem volt Magyarország, de volt Osztrák - Magyar Monarchia. :)

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.05.21. 23:32:40

Szegény zsidók! Mindenki utálja őket. Nem lennék a helyükben!

Ansys 2012.05.21. 23:34:01

Kolbaszoszsomle: a ciganyok kozott sokkal nagyobb a bunelkovetok aranya. Na ez teny. Az is teny, hogy nem a borszinuk miatt van igy, hanem a tarsadalmi helyzetuk miatt. Egy orokbefogadott es rendesen nevelt cigany szarmazasu ember nyomokban sem hasonlitani a gettoban lako ciganyokra.

Egy oldalon allunk, en tenyleg csak azt a tudathasadasos allapotot nem ertem, hogy a kurucinfo tele van zsidokiirto almokkal, es az itt kommentelok nacik, nevtelenseg mogott azt irhatnanak, amit csak akarnak, megis, alszofisztikalt modon tagadnak.

Mindossze 456 attelen keresztul utal csak a transzparens a holokausztra. Beszarok a rohogestol.

VT22 2012.05.21. 23:34:26

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Jól van trollocska, már megint te estél pofára hiába tagadod :O

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:35:49

@KGS_online: Egy ilyen turbószittya, büdös, bugris fasisztának csak úgy lehet az igazadat elmagyarázni, ahogy tették az őseivel a Szövetségesek!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:38:36

@VT22: Van neked jó anyád, keress nála kielégülést. Biztosan megért, hiszen egy anya a síkhülye kölykét is szereti, úgyhogy bátran fogj hozzá!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:38:47

@Ansys: fosnak...Ugyan, ha azt írták volna rá, hogy a büdös zsidók dögöljenek meg, akkor azt magyaráznák, hogy az illatosok, szagtalonok maradhatnak, így ők nem is antiszemiták.

Egyszerűen szánalmas ez a társaság!

Ansys 2012.05.21. 23:40:24

kolbaszoszsomle: elolvastam a kommentjeidet, meg veletlenul sem allunk egy oldalon. Te is csak egy merhetetlenul ostoba hulladek vagy. Adna az eg, hogy egyszer osszefussak egy ilyen pondoval. Bar valszleg csak az elvtarsaid kozott zsidrakoznal, felsz, hogy megbasznak szivlapattal.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.21. 23:42:12

@kolbászoszsömle: Mit nem talál ki ez a Kőbányai Orbáncz Piktor gyerek két fejezet Mein Kampf között? Most biztosan dagasztja a buksiját, hogy ne essen az orrára a korona, amikor a bégető narancsnyáj és Vona - Zázrivecz - rohamosztagos a fejébe nyomják.

Ansys 2012.05.21. 23:46:51

kolbaszoszsemle: az elozo kommentet nem neked cimeztem. Megis csak egy oldalon allunk. Annyi itt a "nemvagyoknacicsakHitleregyzsenivolt".

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:48:03

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: Azt nem tudom, hogy mit nem talál ki, mert ugye az nonszensz dolog (már kitalálni azt, hogy a másik mit nem talál ki), de azt igen, hogy az ország neve eddig Magyar Köztársaság volt, előtte meg Magyar Népköztársaság, Előtte meg Magyar Királyság, aztán jött Orbán, és átnevezte Magyarországra.
Előtte ilyen nevű ország nem volt.
Soha.
Tehát Magyarország egy orbáni találmány.

Ben Franklin 2012.05.21. 23:50:26

Azt se felejtsük el, hogy minden nagy nép náci lett, ahol zsidók nagy számban éltek.....

Római Bir. soxor

Spanyol Királyság

Francia Kiályság

Oroszország

Náci volt pl. Napóleon, George Washington, Mária Terézia, Kosuth, Széchenyi, Kölcsey, Petőfi, Henry Ford és sokan mások. Petőfi tulképp nem ő csak büdösnek és rondának írta le őket.

Biztos mindenkivel baj van aki meg mást gondol az antiszemita fasisztanáci.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.21. 23:56:45

@Ben Franklin: Akkor most nézzük, mi is történt a Római Birodalommal!
Aztán vessük a szemünket a spanyol korona örökös tartományaira!
Vagy a Francia királyságra, különös tekintettel a királyi családra!
És végül vizsgáljuk meg azt, hogy mi történt Oroszországban, hol vannak a Romanovok!

Szóval azt hiszem kijelenthetjük, hogy az antiszemitizmus nem adaptív!

Bár, onnan, ahonnan te nézed, lehet, hogy a vereség, győzelem, a háború, béke, a szadaság, szolgaság, a gyengeség erő...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 00:03:36

@kolbászoszsömle: Egy beszédfordulat a magyarban a "mit nem találki ez a .....". Pontosan értettem, hogy mire céloztál. Én azonban tudom, hogy Orbán mit nem talál ki. Nem talál ki semmi olyat, ami ennek a szerencsétlen országnak jó lenne! Szerinte most új interregnum van, de már nem sokáig. Otthon már biztosan próbálgatja a korona másolatát és a palástot. Az ellentengernagyi gúnya már nem tetszik neki.
Jó éjt!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 00:11:58

@Ben Franklin: No, azért ne vesd el a sulykot! Napoleon volt az, aki állami szinten, közmegelégedésre, először rendezte a zsidóság kérdését az újkori Európában. Összehívta a Nagy Szanhedrint és ment minden - ahogy Napoleontól megszokták a kortársai -, mint a karikacsapás. Tudod, az eylaui csata után a serege Lengyelországban telelt ki, s csak azért nem haltak éhen a katonái, mert a hálás zsidók etették őket egész télen. Igaz, csak krumplival, de elég volt hozzá, hogy megnyerjék a friedlandi csatát. :) A többi, akiket, illetve amiket felsoroltál elárulja, hogy történelemből foghíjasak az ismereteid. Tudod, nem csak az van, amit olvasol a bulvársajtóban és kivonatolva megkapsz a rossz történelemkönyvekben! Erről majd máskor bővebben, ha érdekel, vagy ha összefutunk még. Neked is jó éjt!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 00:19:19

@Ben Franklin: Kifeledtem egy magyar vonatkozású adalékot. :) Mátyás nagy becsben tartotta a zsidóságot. Ott lovagoltak a lakodalmi menetében, díszruhában, kardosan, mert utóbbi viselését is engedélyezte a számukra. :) Mégis, mi lett az országból a halála után?

Mikulka2 2012.05.22. 00:21:31

No: "mi ebben az antiszemita meg a náci?"-szól az álnaiv széljobbos kérdés.
Na akkor segítek kicsit:
Eredetileg reklám volt:"hív a vasút, vár a máv". Most kicsit átírták:
"hív a Duna" - a nyilasok a Dunába lőttek bele több tízezer embert (Horthy asszisztálásával) -- "vár a MÁV" - vonatokon, marhavagonokban szállítottak megsemmisítő táborokba többszázezer embert Magyarországról (Horthy asszisztálásával). Az áldozatok közt egyébként viszonylag sok volt a zsidó származású. A jobbikosok szerint Dániel is az.
Na most az antiszemiták szerint a zsidók többek közt folyton ravaszkodnak. Akkor ez micsoda, hogy egyenes gerincű szép magyar emberek itten csűrik-csavarják ezt a jobbikos facebook-os bejegyzést?! Hogy "a jobbik csak tényeket írt, hogy ez egy üzenet dp-nek". Uraim! Ennyi becsület nincs magukban?! Szánalmas.

Sütemény1975 2012.05.22. 00:34:38

jézusom, ez a blog még létezik? :)

vauvauvau 2012.05.22. 00:49:05

V. Gábort és bűntársait börtönbe kéne zárni.

SvenH. (törölt) 2012.05.22. 01:59:54

@Mikulka2: ez butasag...
horthynak a dunaba loveteshez semmi koze nem volt, amugy a 10e az elegge sok nem gondolod ? vagy hozzadod a nemet SS vedoket is?

Környezettudatos 2012.05.22. 05:05:38

@Ben Franklin: Árja mi? :DDDD Beszarok! Te még itt tartasz? És nem raknak föl téged egy Vona(tra)? :DDDD Te kis árja.

Ugyan ez a blog egy rakás szar, egy analfabéta próbálja itt a hitét terjeszteni, de van létjogosultsága, el kell ismerni. Te és a hasonszőrű árjáknak ez príma homokozó. Még ezt a faék bonyolultságú holmit, ezt a dániel izét kéne ide beterelni, meg a villanykörte fejű zagyva gyula képviselőnőt és teljes lenne a kép. Kommentelnétek és veszekednétek vadul miközben orbánc viktor moderálna gyurcsány instrukciói alapján. Szép sorozat lenne. :DDDDD Te...árja majom.

Kaszáspók 2012.05.22. 06:14:51

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:
"...másrészt haza és nemzetvesztő, dillettáns, háborús bűnösöknek nem kell szobrokat állítani!"

Na ehhez képest már vagy 40 éve áll a haza és nemzetvesztő, nyúlszájú, degenerált károlyimihály szobra, és visítanak a patkányok a (sajnos eddig csak) tervezett eltávolítása miatt.

Pedig nem is bezúzni akarják - mint kellene - hanem csupán máshova állíttani...

kirsten 2012.05.22. 06:29:09

@SzJ1982: Te egy rettenetesen nagy tahó vagy és agyatlan. Neonácik igenis vannak, de normális országokban a hatóságok fellépnek ellenük. És képzeld keresztény vagyok, de megvetem és utálom a nácikat, és a hozzájuk hasonlóan gondolkodókat. Te is azok közé tartozol.

jog-ász 2012.05.22. 06:33:16

basszus ezek ilyen jól tudják hogy a környezetükben ki a zsidó és ki nem?és hogy bajuk van azokkal az emberekkel?mi vvaaan? nekem fogalmam nincs erről de szarok is rá, sok szerencsétlen, sikertelen, tehetségtelen marha..

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.22. 06:35:46

Majd pár év múlva rendet tesz a chinese people's liberation army. Megbünhődik a kaukázusi rassz az évszázadokon át elkövetett leigázásokért...

Kaszáspók 2012.05.22. 06:44:48

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:
de az MSZP legfeljebb akkora "komcsi", mint a Fidesz-MPP, de meglehet, inkább kevésbé.

Tessék talán számba venni hogy hány egykori KB illetve PB tag ül az MSZP (az MSZMP és MDP utódpártja) soraiban, és hány a Fidesz-MPP-ben, aztán ennek fényében tenni ilyen nagyívű megállapításokat.

Kaszáspók 2012.05.22. 06:51:22

@kanálwarrior:

Előbb tanuld meg a nevét helyesen leírni mielőtt ideböfögsz....

Pipas 2012.05.22. 06:54:16

@Mikulka2: "Most kicsit átírták: "hív a Duna" - a nyilasok a Dunába lőttek bele több tízezer embert (Horthy asszisztálásával)"

Horthy soha sem asszisztált a nyilasoknak, a hivatalos történetírás szerint igencsak ellenük volt. Ráadásul ekkor már nem is volt az országban.

A hivatalos történetírás szerint ráadásul nem 'több tízezer', hanem kb. 3-4 ezer embert lőttek a dunába, bár sokan ezt is kétségbe vonják, merthogy nincs rá bizonyíték.

Én szívesen venném, ha tudnál valami linket küldeni ilyen bizonyítékokra, mert érdekelnek.

" -- "vár a MÁV" - vonatokon, marhavagonokban szállítottak megsemmisítő táborokba többszázezer embert Magyarországról (Horthy asszisztálásával)."

Hát mondjuk szerintem Horthy tudatosan soha nem támogatott semmiféle 'megsemmisítő táborokat'. Ellenezte a zsidók munkaszolgálatba hurcolását, és amikor kiderült, hogy milyen rosz körülmények uralkodnak a táborokban (neki ez derült ki, lehet, hogy te úgy tudod ezek megsemmisítő táborok voltak, de ő annak idején nem így tudta, csak annyit tudott, hogy nagyon rosszak a körülmények és sokan meghalnak), akkor leállította a transzportokat.

"Akkor ez micsoda, hogy egyenes gerincű szép magyar emberek itten csűrik-csavarják ezt a jobbikos facebook-os bejegyzést?! Hogy "a jobbik csak tényeket írt, hogy ez egy üzenet dp-nek". Uraim! Ennyi becsület nincs magukban?! Szánalmas. "

Ez nem annyira 'csűrés csavarás', hiszen a képet például ez a blog is leközölte, de gondolom egyetértesz azzal, hogy ez a blog sem lett antiszemita vagy fasiszta attól, hogy leközölt egy képet. Egyszerűen csak közölt egy képet... ilyen egyszerű...

Guillaume sous guillotine 2012.05.22. 06:58:34

szerintetek az a demokratikus eljárás hogy a nektek nem tetsző szobrokat, táblákat leöntitek vörös festékkel? szálljatok már magatokba! vörös csürhe

Kaszáspók 2012.05.22. 07:01:12

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Csakhogy ennek megállapítását nem bízta rád senki.
Kereki falu lakosságának nyilván tetszik az alkotás, az ő utcaképüket díszíti és nem a te nappalidat.

Majd ha a házad kertjébe akarnák felállítani, akkor emelj kifogást ellene.

DP megérdemelné hogy módszeresen kirugdalják a fogait azért a sötét, primitív, bornírt és GYÁVA tettéért amit az éj leple alatt meztelencsiga módjára véghezvitt.

Egy szobor meggyalázása aljas, barbár cselekedet, és ezt nem lehet azzal mentegetni, hogy nem elég nívós műalkotás...

sedi 2012.05.22. 07:09:25

Márpedig ez egy frappáns válasz a Dániel Péter nevű bolseviknek (aki köztudott, hogy zsidó). :)

LLOOL. Hatalmas.

Kaszáspók 2012.05.22. 07:20:50

@kolbászoszsömle:

"Te figy, azé súgok valamit: a zsidrákok írtak egy Bibliát és a civilizált világban a hozzád hasonlók mind az ő kisázsiai babonáik alapján határozza meg magát."

Háperszee! Különös tekintettel a szakállviselés, a birkabél füstölögtetés, a három éven aluliakkal való fajtalankodás és egyéb módfelett "civilizált" kóser szokásokra.

Sztem gyúrj még egy kicsit műveltségre fiatal barátom, mert ez így enyhén szólva is felületes megállapítás.

Annyit súgok neked, hogy a Biblia két könyvből, Ó és Új szövetségből áll. Hogy mit írtak a "zsidrákok" annak fuss neki mégegyszer.

hexa 2012.05.22. 07:23:38

@Mikulka2: "marhavagonokban szállítottak megsemmisítő táborokba többszázezer embert Magyarországról (Horthy asszisztálásával)"

Marhavagonokban?
Háborúban szokás az ilyen. A katonákat sem first classon szállították.
Tanulj és olvass! Okosodj!

Horthy asszisztálásával?
Tanulj és olvass, mielőtt hülyeségeket írsz le, melyet aztán a még nálad is szerényebb képességűek tényként szajkóznak. :) ROTFLMAO

csikarcsi 2012.05.22. 07:26:38

@sírjatok: Legalább írni tanultál volna meg te barom.

2012.05.22. 07:26:53

@Kaszáspók: Mia az a három éven aluliakkal való fajtalankodás. Erről még nem hallottam. Irnál valamit erről?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.22. 07:27:15

@balközép: nagyon jól érvelsz!
tisztán személyeskedéstől mentesen, csak tényeket felsorakoztatva
láccik, hogy te is felsőbbrendű értelmiségi/ateista/liberális vagy, aki egy igazi demokrata!

nem is kell félni, 2014-ben eljön a példaképünk, Dopeman, a messiás, és elvezet a kánaánba
halleluja testvérek! az értelem nevében! több liberalizmust! tömlöcbe az otthon szülőkkel!

Pipas 2012.05.22. 07:31:28

@Ansys: "Egy orokbefogadott es rendesen nevelt cigany szarmazasu ember nyomokban sem hasonlitani a gettoban lako ciganyokra."

Ezt szerintem egyszerűen csak te találtad ki. Útálom az ilyen 'biztos igaz, mert sokan mondják és ráadásul szeretném hinni, hogy igaz, mert olyan jól hangzik' hozzáállást.

Mátyás király meg álruhában járta a vidéket, Hitler szobafestő volt, Jézus korabeli életére számtalan bizonyíték van, a kommunizmus egy pozitív eszme, csak valami menet közben elromlott... és most: a genetika kizárólag csak külsőségekben (úgymint bőrszín, arcforma, haj színe, szem színe, átlagos tesmagasság, klf. betegségekre való fogékonyság, örökletes betegségek és így tovább) nyilvánul meg, a viselkedést abszolút nem befolyásolja.

Ráadásul triviálisan marhaság amit mondtál, mert a 'nyomokban sem' kifejezésbe beletartoznak a külsőségek is, azok meg nyilvánvalóan, hogy nem változnak a neveltetéssel.

2012.05.22. 07:33:43

A témához szólva: A pártállami időkben a mai balliberálisok szülei hamis történelmet tanítattak a magyar gyerekekkel és fiatalokkal. Néha meglepő volt idős emberektől, félve, halkan kimondan, hogy is volt a valóság. Hogy a német katonák uriemberek voltak, az oroszok mieg loptak raboltak erőszakoskodtak a háború alatt pl. az én szüleim mesélték.

Sajnos a vér nem válik vízzé. A balliberálisok ma is hazudnak, provokálnak ezerrel.
És én közéjük sorolom a Jobbikot is, aki egy kamú ál-magyar párt!

Pipas 2012.05.22. 07:36:39

@Lindalinda: Azt még elfogadom, hogy a jobbik baloldali, de könyörgöm mitől liberális?

herut 2012.05.22. 07:44:08

Állandóan a bűnbakot,ellenséget kerestek? Besenyők,tatárok,törökök,labanc nem tett annyi kárt ennek az országnak,mint a saját polgárai.Aki a bibliáról csak itt olvas elmebeteg,rasszista,fasiszta hozzászólóktól,annak figyelmébe ajánlom,hogy minimálisan a tíz parancsolatot olvassa el,értelmezze!Avagy kérdezze gyóntató papját,lelkészét,hitoktatóját ( ki-ki lehetősége szerint)!Megjegyzem,az ország védőszentje egy zsidó anya.....

Környezettudatos 2012.05.22. 07:45:03

@Pipas: Pl. attól, hogy ahogy a többi, keményen beszél, de a kondérnál nem jut szóhoz, mert két pofára zabál. Jobbik első ténykedése, az addigi retorikával szembemenve megszavazni maguknak a magsabb fizetést. Innentől vicc az egész. Csak a hívőknek nem tűnt fel, ezek járnak tüntizni is...néha ötvenen is! :)

anyad2 2012.05.22. 07:46:12

A ba****a megtalálta az ultimate bizonyítékot arra, hogy a Jobbik náci.
Képes írni egy blogbejegyzést, megosztani ugyanazt a fotót, majd képest ezt aláírni:

". Így egy nem rasszista párt, biztos nem oszt meg rasszista fotókat... ennyi...olyan egyszerű ez..."

Ezek szerint te sem vagy rasszista? Te professzor, te a következetesség istene, te zseni!

(Egyébként a Dániel Péter nevű csúszómászó pontosan ezt érdemli.)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 07:46:29

@Kaszáspók: He?
Azt akarod mondani, hogy a kereszténység nem egy zsidó babona?
vagy, hogy az Ószövetség (különösen a Tízparancsolat) irreleváns a keresztényeknek?
Esetleg azt a hagyományt nem folytatják a papcsik, amikben fajtalankodnak a gyerekekkel?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 07:52:18

@anyad2: Szándékegyezségben posztolni valamit és egy állítás bizonyítékát bemutatni csak egy jobbikos náci agyában ugyanaz a tett.

sedi 2012.05.22. 07:52:34

@kolbászoszsömle: Ránéztem a blogodra, és rötön ezt találtam:

"Annamari arcán geci,
-Körülbelül három deci!
Jól sikerült szopás
után bizony pofás
Weblapdizájn jutott neki.
"
Te nem az L. Simon László nevű fideszes pocok vagy véletlenül?

Ansys 2012.05.22. 07:57:59

@Pipas: Képzeld el, vannak értelmiségi cigányok (ez nem vélemény kérdése). De nem akarok itt a cigányok szószólója lenni, 2012-ben nem érdemlik meg, hogy az 0.1 ezrelékük miatt védjem a 80%-nyi mocskot.

20 év múlva viszont, amikor talán már lesznek cigány orvosok, cigány egyetemi tanárok, a hozzád hasonlók majd húzzák a szájukat, hogy cigány engem ne műtsön.

USA-ban is lezajlott a feketék térnyerése az értelmiségben, és ott is vannak, akik ezt nem tudják megemészteni, és legszívessebben még mindig a busz hátuljábán gubbasztva látnák őket festőruhában.

De erre még várni kell, addig én is átmegyek a túlodalra éjjel, ha cigány horda jöv velem szemben.

"Ez nem annyira 'csűrés csavarás', hiszen a képet például ez a blog is leközölte, de gondolom egyetértesz azzal, hogy ez a blog sem lett antiszemita vagy fasiszta attól, hogy leközölt egy képet. Egyszerűen csak közölt egy képet... ilyen egyszerű..."

Na az ilyen arcpirító hazudozáson húzom fel magam. Te tényleg ezt gondolod? Ha igen, te vagy az egyszerű mint az üveggolyó, sajnos ezen nics mit magyarázni. Két lehetőség van, vagy szánalmasan ostoba vagy, vagy még név nélkül sem mered vállalni, hogy a jobbik oldalának ezen szerkesztője bizony visszasírja azokat a szép 40-es éveket.

Ansys 2012.05.22. 08:04:11

@anyad2: beszarok ezen.

Modellezük a dolgot! Péter kirak egy képet, amin az a felirat van, "mocskos zsidrákok".

Pál pedig egy képet Péter blogjáról, hogy Péter bizony nem szereti a zsidókat.

Akkor a te "logikád" szerint Pál sem szereti a zsidókat, mert kitette ugyanzt a képet, mint Péter.

Gratulálok bazd meg! Inkább menj vissza kapálni.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 08:06:30

@sedi: ugye, zseniális?
Érzékeny témák, könnyed rímek, frappáns megoldások tömkelege!
Nem csodálom, hogy egy József Attila díjassal azonosítasz!

anyad2 2012.05.22. 08:22:11

@Ansys: A gyengébb kedvéért:
Pál leírja Péterről, hogy azért nem szereti a zsidókat, mert megosztotta a fotót. És ezt oda is írja a fotó alá.

Erre előbújik a haverja és azt mondja, hogy a fenti megmozdulás az én logikám.
Képes leírni. :)

Szövegértés egyes. Foghatod a kapát és ballaghatsz is szépen. :D ÓÓÓLLLLOL

Puncás Margit 2012.05.22. 08:24:20

@Aszteroida-bányász metal énekes: Hát márpedig egy az egyben úgy viselkedsz, takony.

emberbarát 2012.05.22. 08:26:29

Jöjjön a JOBBIK és tegyen rendet ebben a politikai,gazdasági,erkölcsi és etnikai fertőben!

Ansys 2012.05.22. 08:29:48

Kisöreg, egészen pontosoad hol olvastad azt ebben a blogban, hogy azrt náci a jobbik, mert megosztotta ezt a képet? Nem inkább azért az, mert egyetért annak feliratával?

De tényleg felesleges a vita, aki akkora állat, hogy a két poszt alapján azt a következtetést vonja le, hogy mindkét posztoló ugyanannyira náci, azzal sajnos csak élőben tudnék mit kezdeni, billyentyűzeten keresztük menthetetlen vagy, szerintem keresd meg a barátaidat, és beszélgess inkább velük.

Zuzzant 2012.05.22. 08:31:14

Pjotr Daniel miért kezdte el a vörös festékkel kiszabadítani a szellemet a palackból?

AMIT TETT, AZ NAGY NYILVÁNOSSÁG ELŐTT ELKÖVETETT KÖZÖSSÉG ELLENI IZGATÁS-E ?
SZABADLÁBON VAN-E MÉG ???

Több kérdésem nincs.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 08:33:21

@anyad2: Akárhogy forgolódsz, a segged mindig mögötted lesz!

@emberbarát: Etnikai fertő? Jönnek a mélymagyarok és belelövik a rácokat, tótokat, svábokat oláhokat, dzsipókat és zsidrákokat a Dunába?
Ez a terv?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 08:34:43

@Kentauró7: Eddig az volt a szöveg, hogy sunnyogva, az éj leple alatt, mert csak egy gyáva kis zsidó!
Most meg nagy nyilvánosság előtt?
Ez a kettő hogy így együtt?

Ansys 2012.05.22. 08:39:05

@anyad2: Ja, nem olvstam el elég alaposan ezt a "szövegrészt":

"Erre előbújik a haverja és azt mondja, hogy a fenti megmozdulás az én logikám.
Képes leírni."

Te gyökér, aki ilyan értelmetlen zagyvaságot képes ideszarni, attól már az is csoda, hogy "fel tud menni a Zinternetre".

Zuzzant 2012.05.22. 08:39:11

@kolbászoszsömle: Facebookra feltette-e vagy sem? Ha nem tette volna fel, ki tudna róla?

Egyáltalán nem hiszem, hogy gyáva lenne. Inkább csak egy provokátor.
Legalább addig sem foglalkoznak azzal a YT-ra feltett videóval, amin zsidó telepes fegyverrel lő az arab gyerekre.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 08:45:11

@Kentauró7: Szóval nem az a gond, hogy leöntötte azt a szobrot, hanem hogy feltette a facebookra?
Ha nem tette volna fel, semmi nem is történt volna, senki észre nem vette volna?

És ez az egész egy terelés, ami arra szolgál, hogy ne vegyék észre az emberek itt Magyarországon, hogy a zsidók lövik a palesztinokat. Fegyverrel...

Azé, van baj... remélem érzed te is.

Mikulka2 2012.05.22. 08:50:15

@Pipas:
Persze, én bizonyítsam, hogy a nyilasok embereket lőttek a Dunába (mert szerinted erre nincs bizonyíték).
Te elég, ha "a hivatalos történetírásra" (már a kifejezésed is nevetséges) hivatkozol, és már írhatod is a blődségeket, gyakorlatilag tényként.
Gratulálok a vitakultúrádhoz, az érvelési technikádhoz.
Majd végül folytatod azt a szánalmas, töketlen magyarázkodást, ravaszkodást, csűrés-csavarást (amivel egyébként az antiszemiták "a zsidókat" szokták vádolni), miszerint a jobbik facebook-posztja nem is antiszemita, hisz "csak közölt egy képet". Ilyen gerinctelen hozzáállással nevezitek magatokat büszke magyarnak?

Mikulka2 2012.05.22. 08:53:58

@SvenH.:
Horthy uralkodása alatt számos súlyos emberiségellenes bűntett zajlott hazánkban. maradjunk ennyiben. az pedig, hogy hány áldozat számít soknak... kissé gyomorforgató firtatás a részedről.

Mikulka2 2012.05.22. 09:04:10

@hexa:

"Marhavagonokban?
Háborúban szokás az ilyen. A katonákat sem first classon szállították.
Tanulj és olvass! Okosodj!"

Ja, bocs! Nem tudtam, hogy ez így szokás, de akkor rendben van! Köszönöm, hogy szóltál. Majd tanulok, és olvasok, igyekszem okosodni.
Ja, és akkor persze ezzel azt is megmagyaráztad, hogy a jobbikos facebook post a MÁV-ra utaló mondattal tényleg nem volt antiszemita. Mint ahogy a jobbik sem antiszemita. Mindent értek, köszönöm Neked. Esetleg még annyit taníts nekem: milyen vagonokban szállították a katonákat? És esetleg egy javasolt olvasnivaló listát is adhatnál.

"Horthy asszisztálásával?
Tanulj és olvass, mielőtt hülyeségeket írsz le, melyet aztán a még nálad is szerényebb képességűek tényként szajkóznak. :) ROTFLMAO"

Ígérem, ezután tanulok és olvasok, de valahol azt olvastam, hogy Horthy uralkodása alatt szállították el az országból a vidéken élő zsidóságot koncentrációs táborokba. Nagyon szerény képességű vagyok, így valamit félreérthettem.
És beiratkozom egy internetes rövidítések tanfolyamra is, mert nagyon tetszett a ROTFLMAO, amit írtál.

SzJ1982 2012.05.22. 11:09:24

@kirsten: Nem is tudom, ezek után hogy fogok tudni aludni...Te hőskeresztény...Megvetsz és utálsz, igazi keresztényi magatartás...Jézus szemen köpne:) "Neonácik"...Azok vannak, te agyatlan gyökér, de súlytalanok. Azon kívül, hogy náci egyenruhában, vagy kopaszon karlendítgetnek, bohóckodnak, nem csinálnak semmit. Jó, néha megvernek pár bevándorlót. Csúnya dolog, mert azokat csak szeretni lehet, annyira imádnivalók. Azonban a Jobbiknak semmi köze a nácikhoz. Semmi köze, bárhogyan fáj annak a rémisztően alulművelt fejednek...

kanálwarrior 2012.05.22. 11:52:06

@Kaszáspók: Ez jó ötlet, de szerintem vegyük számba a köztük ülő ügynököket is. Ja, azt nem lehet mert a Fidesz nem engedi hogy nyilvánosságra hozzák az adatokat... Pedig ebben a kérdésben még a Jobbik és az MSzP is egyetértenek egymással. Vajon mi lehet az oka hogy a Fidesz nem? Vajon mi? Talán köztük is vannak komcsik? Ááá... az biztos nem lehet...

Kaszáspók 2012.05.22. 12:29:53

@kolbászoszsömle:

Papcsik? Namost ha a rabbikat becézed így - Igen.

Kaszáspók 2012.05.22. 12:40:49

@kanálwarrior:

Nem az "ügynökökkel" kéne foglalkozni, mert azokból volt több százezer, akiket ilyen-olyan ocsmány módszerekkel megzsaroltak.

Sokkal inkább azokat a magasabb polcon ülő elvtársakat kellene megnevezni, akik, zsarolták, beszervezték, a soxor apolitikus, egyszerű embereket.

Ja, azt nem lehet mert az MSZ(M)P nem engedi hogy nyilvánosságra hozzák az adatokat...
Vajon mi az oka hogy az MSZ(M)P kizárólag "ügynöközik" a tartótisztekről, magas rangú KB, PB tótumfaktumokról (akik még mindig közöttük ücsörögnek) diszkréten hallgat?
Vajon mi? Talán mert más párt tagjai között ilyeneket már nem találni csak közöttük? Áááá... az biztos nem lehet....

Mikulka2 2012.05.22. 12:43:54

@SzJ1982:
értjük. a jobbik nem náci, sőt, semmi köze a nácikhoz. a "bevándorlók" (kikre is gondoltál?) megverése ugyan rendben van (legalább is ha jól értettem, hogy ironizáltál), de aki szerint a jobbik náci, annak a feje rémisztően alulművelt. amúgy is: nácik nincsenek is, csak NEOnácik. de a jobbik nem az. az, hogy a Dunára meg a vonatokra szóló utalást posztolt a facebook-on, csak tényközlés. oké, értjük. pontosan értjük.

kanálwarrior 2012.05.22. 12:51:47

@Kaszáspók: Mivel ez egy rendkívül alacsony szintű hozzászólás volt, csak egy mozzanatra reagálnék (az összes hiba kielemzésére se időm, se kedvem nincs).

"a soxor apolitikus"

Beszólsz nekem amiért elgépelem Horthy nevét, aztán leírsz egy ilyet? Tudom hogy internet, meg 1337, meg hax0r, de nem gáz ez szerinted? Nagy magyar vagy öcsém.

Kaszáspók 2012.05.22. 13:44:46

@kanálwarrior:

Nu ezért érdemes volt koptatnod a billentyűzetedet :) Öcsém...

Inkább ne válaszoltál volna, akkor nem derül ki hogy besültél mint a dugó...

SvenH. (törölt) 2012.05.22. 17:20:37

@Mikulka2: az a gond hogy eszbelileg te is a szelsojobbos csurhe szinvonalan allsz...
zsidokat nem vittek le a Dunara Horthy alatt!!! utana meg nem volt jelentos a Dunanal lelott zsidok szama, szerencsetlen idiota nyilasok fingani se mertek arrafele... az a Duna menti cucc az a zsidok marketingje, oda sokan jarnak igy raultek a hype -ra

a legnagyobb haborus buntettet Horthy alatt az ukran civilek ellen kovette el a magyar honvedseg, az hogy nem tudod az nem gond, azt jelenti hogy hulye vagy a temahoz mint a segg, de attol meg igy volt...
az meg hogy eppen horthy belevitte a verfurdobe a magyar honvedseget az meg viszonyitas kerdese... Daniel szerint az

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 18:41:16

@Kaszáspók: Megtörtént. Vezet a Fidesz az MSZP előtt. A Fidesz vezérek az MSZMP kölykei egytől - egyig.

Pipas 2012.05.22. 18:45:27

@Környezettudatos: "Jobbik első ténykedése, az addigi retorikával szembemenve megszavazni maguknak a magsabb fizetést."

Ez elég furcsán hangzik ahhoz, hogy bizonyítékot igényeljen.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 18:47:22

@Kaszáspók: Nem tudom pontosan, hogy melyik hozzászólásomra válaszoltál, de sejtem. Akkor ismételjünk: Horthy egy hazaáruló, háborús bűnös, tehetségtelen, középszer, tipikus dzsentri, aki tönre tette az országot. Kötelet érdemelt volna, mint Szálasi és bűntársai, szobrot pedig semmiképpen. Az az alkotmány, amit leöntöttek piros festékkel, nem műtárgy, legfeljebb drága gyújtós, amire kár volt a fát pocsékolni. Kerekiben a döntéshozóknál nincs minden rendben, legalább is a történelmi és politikai ismereteik erősen hiányosak. Innen folyttahatjuk, ha éppen aktuális még. :)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 18:54:57

@Kaszáspók: Netán elővehetnél egy történelemmel foglalkozó cikket, mondjuk olyat, amelyik az első világháború történetével foglalkozik nem éppen faék szinten. Ebből aztán megtudnád, hogy Károlyi Mihály hatalomra kerülése előtt bő egy évvel minden kérdés eldőlt, ami Magyarországot, e maradék kis hazát illeti. Talán azt is megtudnád belőle, hogy a győztes antant seregekkel Horthy katonasága nem harcolt soha, ellenben a Tanácsköztársaság Vörös Hadserege igen. Pofázni azt persze tudsz te is és más félig sem művelt, vagy egyszerűen félnótás barom is. E fajta képpes belepofázni minden olyan kérdésbe, amihez lövése sincs.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.05.22. 19:03:14

@Kaszáspók: A rabikat rituális csonkítóknak becézem.
Ők azok, akik mindenféle elborult babonák alapján levágnak az újszülött péniszéből egy darabot.
A zsidrákok meg azok, akik önként és dalolva odaadják egy ilyen barbár rituáléra a saját gyerekük.

Pipas 2012.05.22. 19:11:44

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: "Talán azt is megtudnád belőle, hogy a győztes antant seregekkel Horthy katonasága nem harcolt soha, ellenben a Tanácsköztársaság Vörös Hadserege igen. "

Jah, vissza is foglalták a felvidéket, meg is alapították a Szlovák Tanácsköztársaságot. Szóval jah, harcoltak, csak nem a mi oldalunkon. :))

"Kötelet érdemelt volna, mint Szálasi és bűntársai, szobrot pedig semmiképpen."

Akkor miért nem fogták perbe? Szóval gondolom csak te gondolod, hogy kötelet érdemelt volna, Sztálin másképp látta? Keményebb kommer vagy mint Sztálin! :)

Környezettudatos 2012.05.22. 20:42:45

@Pipas: Parlament TV vagy akkor még MTV csinálta? - archívum.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 21:52:15

@Pipas: Bolond vagy! :) (Nem szó szerint értem.)
Igen, valóban kikiáltották Eperjesen a Szlovák Tanácsköztársaságot, mert akkor éppen az volt a jelszó, hogy internacionalizmus. Tévút volt, ma már tudjuk, de nem filozófiáról írtam, hanem tényekről.
Ami Horthy perbe fogását illeti, Tildy Zoltán kérte Moszkvában Sztálintól, hogy adják ki Horthyt, hogy a Népbíróság elé állítsák. Sztálin értetlenkedett. "Mit akarnak tőle? Öreg ember és különben is, velem békét kötött." Ettől kezdve alhatott Horthy nyugodtan. Sztálin lezárta az ügyet és mint tudod, nem volt tanácsos ellenkezni vele, úgyhogy ennyi.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.22. 22:00:16

@kolbászoszsömle: Bocs, de nem egészen így van. Ha jól tudom, nem a hímvesszőből, hanem a makkját fedő bőrből metélnek le egy darabot. Magyarázata az, hogy hitük szerint ez annak a szövetségnek a jele, amit Ábrahám kötött Jehovával. A tényleges okra pedig a sivatagi, vízszegény környezet és az akkori higiéniai viszonyok adnak, vagy adhatnak magyarázatot. Mégis egyszerűbb volt az isteni szövetségre, mint holmi higiéniára, a nők és a férfiak egészségére hivatkozni.

Környezettudatos 2012.05.23. 05:31:44

@Pipas: Nem vagyok gyógypedagógus...de neked elmagyarázom: ott tudod megnézni a saját szemeiddel.

Mikulka2 2012.05.23. 09:21:30

@SvenH.: történelem-ismereted - fogalmazzunk úgy: alternatív. a Dunaparton a nyilasok igen sok ártatlan embert lelőttek, mint a kutyát - ezt "marketingnek" nevezni, enyhén szólva is gyomorforgató.
egy dologban van igazad: a nyilasok szerencsétlen idióták voltak (ahogy mai követőik is), csak az a baj, hogy iszonyatos kárt okoztak.
a blogpost meg nem Horthy szerepéről szólt, hanem a Dunára meg a vonatokra történő utalásról, ami után a jobbik bátran mondja, hogy ő csak egy tényt közölt.
a lényeg: a jobbikosok zsidóbbak a zsidóknál, és még ők zsidóznak. szánalmas.

Mikulka2 2012.05.23. 09:37:39

@SvenH.: ja és amúgy hogy képzeled, hogy lecsürhézel? vegyél már vissza a stílusodból!
Horthy-t meg mosdatod, véded - hát persze, alatta csak 450ezer embert hurcoltak el, abból 300ezret öltek meg...
a nyilasok meg talán 30ezret öltek meg.
1 ártatlan ember megölése is sok! de csak bagatellizálj meg relativizálj nyugodtan. csak magadat minősíted ezzel is.

Kaszáspók 2012.05.23. 12:38:31

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Ezt akkor légy szíves konkrét adatokkal alátámasztani, különben hazugságként kell elkönyvelnem az állításodat.

Kaszáspók 2012.05.23. 12:50:32

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Minden állításod szimpla vagdalkozás mindaddig, amíg nem tudod (márpedig te nem tudod) tényekkel alátámasztani. Pl. a hazaárulás vádját mivel indokolnád?

Példa: károlyimihály 1918-őszén megszűntette a magyar határok védelmét, demoralizálta a hadsereget, idegen országok haderőinek kínálta fel Magyarország területeit.
Ez önmagában véve hazaárulás. Horthy mikor tett ilyen aljasságot?

"Középszer"? Egy ilyen állítással is mit kezdjünk? Horthy a huszas-harmincas évek politikai lehetőségeit maximálisan kihasználta, a csonka országot gazdaságilag stabilizálta és minden tőle telhetőt megtett annak érdekében hogy a vörösterrort követő területcsonkítás után a határokat lehetőség szerint visszaállítsa.

Ami a szobrot illeti: megállapításod szubjektív, a rongálás pedig politikától függetlenül büntetőjogi kategória.

Kaszáspók 2012.05.23. 12:55:41

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Nem vagyok történész, de írásaidból következtetve, nálad nagyságrendekkel többet tudok a magyar történelemről.

Kommentjeid nagy része provokatív, ebből következő személyiségprofilod meglehetősen egyszerű (mondhatni primitív)
Sértésekre nem reagálok, de ha van értékelhető érvkészleted egy érdemi vitára, összemérhetjük ismereteinket.

SvenH. (törölt) 2012.05.23. 13:26:35

@Mikulka2: MENNYI zsidot lottek le a nyilasok a Duna parton???
legyszi mondjal egy szamot... igy a nelkul egy fing az ervelesed

SzJ1982 2012.05.23. 15:25:45

@Mikulka2: Bevándorlókra mint európai jelenségre gondoltam, nem a hazai viszonyokra utaltam. Errefelé a neonácik is ritkábbak, mint Nyugaton. Amúgy pedig, hogy magához a poszthoz is szóljak, és egyben válaszoljak az utolsó kérdésedre, igazán nem értem, hol van náculás abban, ha valaki "Üzenet Dániel Péternek" kommentárral kidob a facebookon egy képet, aminek elkészültében semmilyen tevékeny szerepet nem vállalt. Értem én, hogy a hivatásos rettegőknek is meg kell élni valamiből, de pont az ilyen túlreagált baromságok miatt rühellik őket mind többen, mind jobban.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.23. 19:09:22

@Kaszáspók: Te is használhatod az OGY. elérhető adatbázisát és az internetes keresőket. Ha lusta vagy, akkor vegyél fel titkárnőt!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.23. 19:15:50

@Kaszáspók: Látom, nem érted, vagy nem akarod érteni. Horthy tömeggyilkos gazember, háborús bűnös, középszer, tehetségtelen dzsentri. Lemoshatatlan felelőssége van abban, hogy az ország belesodródott a II. világháborúba, elveszített sok százezer katonát és polgári személyt. Arról nyilván nem tehetsz, hogy nem látsz tovább az orrodnál, de egy jó szemész talán segíthet rajtad.
Az ominózus, Horthy karikatúrára faragott gyújtós nem egyéb, mint a fa pocsékolása, mert a művészethez köze sincs.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.23. 19:20:35

@Kaszáspók: A fenét sem érdekli, hogy mi a foglalkozásod! Nemhogy nagyságrendekkel többet tudnál nálam magyar, vagy akár egyetemes történelemből, de töredékét sem tudod annak, amit én tudok. Eredj, nyalogasd a piros festéket a vén háborús bűnöst utánzó gyújtósról! Ostoba bugris vagy, nem vitapartner.

frontember876 2012.06.06. 19:21:54

@SzJ1982:

én pedig csendben üzenném neked a következőket: attól, hogy neked tetszik az, hogy egy focicsapat drukkerei bárkit nyíltan a gázkamrába akarnak küldeni, attól az még nem fasza dolog. Olyan vagy, mint a kutyám: neki is felesleges lenne elmagyarázni, hogy a saját szaros seggét nyalogatni nem pálya. Képzeld milyen lehetsz, ha a kutyám ezzel együtt különlegesebb és főleg jelentősen intelligensebb élőlény nálad.

Értem, hogy anyámba küldenél, meg izzik a gyűlölet a piciny kis szívedben. Mit tegyünk? Én szándékosan azért írtam provokatív hangon, mert mást nem értesz meg. Beszélgetni felesleges megpróbálni egy kaviccsal, tudod? Rálépsz, vagy nem. Elhajítod, vagy nem. Vele ennyi a kaland. Ahogy veled is. Én elmondom a gondolataimat, a fröcsögésed meg abszolút nem érdekel. Az sem, hogy elolvasod-e, amit írok. Érteni úgysem fogod. Magamért írom. Mert jólesik kimondani, hogy európa söpredéke, szánalmas ostoba legalja vagy. Jólesik, hogy nincs sem eszközöd arra, hogy megállítsd, hogy kimondjam, sem lehetőséged többet arra, hogy elhallgattass. Értem, hogy jólesne újra vonaton látni. Kussoltatni, elvenni a lakásokmat, értékeimet, aztán a dunába lőni. Ha már magadnak nem tudod megteremteni, mert ostoba tirpák barom vagy, és persze emiatt kurvára irigy is.

Ismétlem: ez itt nem lesz. Nem magyarázom el, hogy miért nem, mert az egyjegyű számok összeadása is nagy titkokat rejtenek számodra.

Olyan viszont mindig lesz, hogy a társadalom seggén kipottyan a szar, ami nem való a társadalomba.

Tök megértem, hogy nehéz elfogadni ezt a státuszt. Te választottad. Olvass könyveket, beszélgess értelmes emberekkel, próbálj meg a gyűlölet helyére szeretetet pakolni a buta kis szívedbe, és dolgozz keményen.

Arra lehet büszkének lenni. Arra, hogy a legjobban gyűlölő fröcsögő droid vagy, nehéz lesz.

SzJ1982 2012.06.06. 19:36:59

@frontember876: Figyi, szivesen válaszolnék neked valamit érdemben, de abból, amit írsz, kiderül, hogy komoly gondokkal küszködsz. Napokkal, ha nem hetekkel egy bejegyzés után ennyire gyűlölködő stílusban válaszolni valakinek, aki már le is szar téged, el is felejtett, hát barátom... Egészen biztos, hogy valami nincs rendben az életeddel. Rejszolj egyet, vagy nem tudom... Értem én, hogy zsidó vagy, és ezért gyűlölsz itt mindenkit, de jól figyelj: itt téged senki nem akar bántani. Nem, a Jobbik sem. Épeszű ember legalábbis tuti nem. Fingom sincs, honnan szedted, hogy nekem jól esne mittudomén, a Dunába lőni téged, de hát beteg ember vagy, nem keresek válaszokat.
Jobbulást, te szegény szerencsétlen szánalomtenger...
süti beállítások módosítása