Baszott mód nem szerettem a populizmust. Éppen ezért a tudatom mélyébe vésődött a 2006-os Fidesz kampányban kiadott Magyar Vizsla agyon retusált fotói. Általam soha nem hallott márkákban vélték feszíteni az akkor kormánypárti politikusokat, persze márkajelzés nélkül. Már nem emlékszek az újságot kiadó néni nevére, mondjuk Bözsikét meg is kérdezték akkor egy TV műsorban: No de honnan tetszik tudni, hogy Gyurcsány Ermenegildo Zegna cuccban feszít? Hát ránézésre olyan… válaszolta. A márkák megmaradtak bennem. Valóban méregdrága luxustermékek ezek. A Fidesz mindent megtett azért, hogy a luxus a bún a pökhendi életmód szimbólumává tegye.
Nincsenek perverzióim sem, de pusztán kíváncsiságból végig néztem Orbán Bakui utazásáról készült fotókat Facebookon. Az egyiken Orbán hátizsákos turista, a másikon államférfi… színes a kép. Majd az egyik fotón mintha a Fidesz által bűnösnek kikiáltott egyik márka jelzését véltem volna felfedezni. Pár tucat Magyar Nemzet mellé hetyké odadobott Zegna nyakkendő… Legalább annyi lenne bennük, ha ezt hiba, bún luxus megvetés stb. stb. jeléül használták a szocik kormányfőére kerülnék ezt a márkát. De ha nem kerülik legalább ne töltsék föl Facebookra… Na de hát már ki emlékszik miket dumáltak összevissza. Egy tény a 2006-os polgári értékrend alapján Orbánnak luxusnyakkendője van. Talán ezt hívják képmutatásnak.